Četvrtak, 05.10.2017.

15:00

Žoc opleo po FIBA: Patiće federacije ili klubovi!

Legendarni srpski trener Željko Obradović ponovo je kritikovao Svetsku košarkašku federaciju (FIBA) zbog loše formiranog kalendara.

Izvor: B92

Žoc opleo po FIBA: Patiæe federacije ili klubovi! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

29 Komentari

Sortiraj po:

Vladan R

pre 6 godina

Stoji svakako da je EL pre svega biznis asocijacija. Blago receno, ne sluzi im na cast to sto su napravili poluzatvorenu ligi, sa tendencijom da mozda bude i poptpuno zatvorena. I svakao da nisu cveceke i da ih mozda i ne intresuje razvoj kosarke ako nije tesno povezan sa profitom. Medjutim i pored svega navedenog, FIBA je ta koja pravi problem, jer je u vec utvrdjen i potpuno popunjen, da ne kazem prepunjen kalendar, insistirala da ubaci prozore za reprezentativne utakmice, potpuno promenivsi, preko noci sistem kvalifikacija za SP, ne obaziruci se na mogucu preopterecenost igraca, niti na cinjenicu da EL ima vec potpisane sponzorske ugovore, vezane za termine odigravanja, razvucene na dav dana i razdvojene od fudbalske LS, radi vece gledanosti. To se ne radi tako, tim pre sto NBA i njihove igrace, tretiraju na jedan a EL na drugi nacin.

Las

pre 6 godina

Noris je sve lepo objasnio. Sto se tice Zeljka, volim ga i postujem, ali po ovom pitanju ga smatram sasvim neobjektivnim, cak mislim da on ima direktan akcijski interes u EKA.

Mirko

pre 6 godina

Nego, uz par konstruktivnih komentara udaljavamo se od suštine:

- EL je privatna profesionalna organizacija, napravljena da razvija biznis i zaradu, a košarka je predmet zarade. Oni ne brinu o drugim aspektima previše i povezuju se sa sebi sličnima.
- FIBA je "društvena" organizacija, u kojoj rade ljudi koji su stručni za košarku ali za biznis nesposobni, i kao takvi su postali mamuti košarke i izumiru lagano, ostavljajući ovim predatorima da kidaju meso nacionalnih košarkaških saveza, koji izumiru jer ne mogu da se pronađu u novonastalim situcijama i tendencijama društva, nemaju para da odgovore na udare, nemaju organizacionih sposobnosti da se nose sa tim biznismenima.
- E sad, šta ćemo da izaberemo?
I jedno i drugo ima svoje dobre i loše strane. Idealno bi bilo da se izvuče najbolje od jednog i drugog, ali očigledno je to do sad bilo nemoguće.
S druge strane,igračima,vlasnicima prija lova i oni guraju na tu stranu,a time privlače sve ono što je najbolje i time podižu kvalitet.
FIBA svojim takmičenjima obuhvata drugu i treću grupu kvaliteta ev.timova i njihov kvalitet je sve slabiji.
Ostaju samo reprezentativna takmičenja - tu se sve ozbiljno izoštrava i negde će morati da pukne, ne znam kako i šta ali moraće.
Široka publika je zainteresovana za rep.takmičenja ali ona se odigravaju retko-naravno da ne mogu često - a to je odmah i slabija lova i uticaj.
Sad bi FIBA da to produži da bi ovo povratila, ali teško će to ići...

Mirko

pre 6 godina

@Mirko
A koga briga sta misli jedan bivsi julovac, dosovac, snsovac, u odnosu na misljenje pravog strucnjaka???
Ne boli druze, to vam je glavna fraza jer mislite da nekog time ponizvate, a ustvari vam vokabular nista nije mnogo siri od te fraze, toliko!!! P.S. nekome je legenda Zoc a nekome Covic, pozz
(zvezda...., 5. oktobar 2017 16:49)

Sad vidi ovako: ubiste se da nešto objasnite o čoveku za koga vas uopšte nije briga šta misli? Jel? Pa ako te baš briga što se javljaš? Što se uzbuđuješ?
Repertoar vaših pokušaja ponižavanja nas je veoma bogat,čudi me da to ne znaš, ili se pak praviš blesav.
Što se ponižavanja tiče, ja ne osećam potrebu da nikoga ponižavam, ali vi to vrlo uspešno radite za sebe.. Odgledam ponekad Partizan, na početku sezone, a posle me uglavnom ne zanimate, i poslednjih godina sve je tužnije i tužnije, ne mogu reći da mi je drago, ne uživam u tome ili nešto slično, prosto deluje jadno. Ja vam želim da se povratite i da opet budete konkurentni, ovo sada ni-na-šta ne liči.

Drax

pre 6 godina

Ja mislim da su ovde igraci ispali glupi zato sto nemaju svoj sindikat kao u NBA i lepo nece da igraju ako im ne ispune uslove to je cela fora kod LockOut sezona.

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

Ovaj sto je dao komentar uporedivsi da je isto rekao Covic. 

Evo ja kao navijac Partizana kazem da je Obradovic taj koji ce brze bolje da se prikloni bogatasima i da gleda svoje interese a ne sire interese. Kako mu ne smeta ovo sto radi EKA, a prave put ka unistenju Evropske kosarke. Kako mozes da kopiras NBA, koliko mali mozak moras da imas ili da gledas samo svoje skorasnje interese. Kakav je sistem u Americi a kakav u Evropi, DVA SVETA. Djordi je dzelat evropske kosarke a to ce se videti u godinama koje slede.
(joca, 05. oktobar 2017 19:37)

Pa mi sve vreme pričamo da taj Željko ne valja a vi ga dizete u nebesa, drago mi je da ste se konačno osvestili ...

deki

pre 6 godina

Kaze neko dole, nekome je legenda Zoc, nekome Covic. Sine, taj Zoc je zadnje 2 godine ubacio Zvezdi 2 miliona u kasu, plus 20 posto od Gudurica. Stavi prst na celo pa razmisli koji igraci trenutno vrede milio plus 20 posto. Istina je da je Zoc osvojio sa Partizanom sve zivo i da je najbolji trener ali ovo je po meni stratesko partnerstvo izmedju ekipe koja ce narednih godina da dominira u EL i Zvezde.Plus Pero Antic ciji ugovor 85 posto preuzima Fener a videlo se juce sta nam znaci .Gledajte svoja posla i kako da ne ispadnete iz ABA lige, zabole Zoca za vas, sto vam nije posla dva, tri klinca da se kale

LOL

pre 6 godina

Smešni su ovi botovi, što na svakoj vesti traže priliku da veličaju Čovića. Kao da iko normalan uzima za ozbiljno šta dotični trabunja. :D

joca

pre 6 godina

Ovaj sto je dao komentar uporedivsi da je isto rekao Covic.

Evo ja kao navijac Partizana kazem da je Obradovic taj koji ce brze bolje da se prikloni bogatasima i da gleda svoje interese a ne sire interese. Kako mu ne smeta ovo sto radi EKA, a prave put ka unistenju Evropske kosarke. Kako mozes da kopiras NBA, koliko mali mozak moras da imas ili da gledas samo svoje skorasnje interese. Kakav je sistem u Americi a kakav u Evropi, DVA SVETA. Djordi je dzelat evropske kosarke a to ce se videti u godinama koje slede.

neko

pre 6 godina

Taj Djordi je po meni napravio štetu mnogim klubovima u prošlosti od kako on vodi glavnu reč a ovo za kvalifikacije za Sp što se tiče nejasno zbog čega se uopšte igra..Mislim ko će igrati ako ne budu se odazvali ti igrači!!! Jedno sigurno ne vodi to ni ka nimaloj svetloj budućnosti uopšte košarke pogotovo na taj način razmišljanja kad je reč o Evroligi.

Momir

pre 6 godina

Poenta je sledeca, ja placam igraca, ja obezbjedjujem sponzore, ja organizujem utakmice, snosim troskove. Sad je neko u sred sezone odlucio da mi se ubaci u termin, uzme mi igrace i organizuje mini turnir u 7 dana. Pri tome, ako mi se igrac povrijedi nikom nista, moj peh, a oni uzese pare od marketinga sebi. Pri tome NBA igraci njih 80 ni u ludilu ne mogu igrati. Nije u redu, a ako budemo igrali sa amaterima i sa njima izborimo WC onda oni treba i da igraju. Ovo sto FIBA radi, kosi se sa svim sportkim motivima, rijec je o parama i zaradi i da se pri tome trazi od ECA timova da rizikuju sami bez ikakvih benefita da bi reklamirali takmicenje FIBA koje zeli da ih unisti...

pusti jsd jedi kuvano

pre 6 godina

Jedno pitanje :
Kakve veze imaju navijaci Igokee sa EL i igracima , prozorima i reprezentacijom ?
Mislim sa ovom temom , vala nidje veze .

Pera

pre 6 godina

@ (Норис, 05. oktobar 2017 16:00)
Sve sto si napisao nije tako već totalno suprotno. Hoćemo zatvoreni EL i u njoj Zvezdu za koju navijamo i tačka. Ne interesuje me reprezentacija Slovenije, crne Gore ni Srbije ni ta takmicenja bez kvaliteta koja služe da dižu patriotizam i promovišu političare.
Želim da navijam i da mi deca navijaju za siguran klub koji će garantovano imati dobre utakmice i dobre igrače i da kupujem njihove dresove.
Ukoliko ne može Zvezda možda može Mega ili neko drugi to nije bitno promeniću klub i uživati u kvalitetnom sportu.

Норис

pre 6 godina

Жељко, имаш ли какво мишљење о томе што ће се Евролига наредне сезоне по свему судећи проширити за два места - од којих ће једно бити специјална позивница? Да ли је то спортски за почетак?
Ако су прошири за два места, а остане лигашки систем, то ће бити још четири нове утакмице. Гдје ће се сместити те четири утакмице, у којем термину и могу ли то играчи да издрже?
Да ли Бартомеу води рачуна о трошењу играча или га једноставно боли ухо?

Ајде да се не фолирамо.
Евролига је други састојак проблема у европској кошарци.

Друго...Европљани поред клубова воле да навијају и за своју земљу. То је Уефа (и Фифа) лепо схватила и зато је у фудбалу сваке године лове све више. Треће, и кад навијају за клубове - навијају за своје клубове.
Апсолутно ме не интересује што сте ви из Фенербахчеа прваци Евролиге (после 20 година покушаја и једно 200 милиона утрошених евра) - ви имате своје навијаче. За вас нећу да навијам. Ја навијам за Звезду, као што многи навијају за Партизан, Цибону, Сплит, Лиетувос Ритас, Хувентуд... Не желимо затворен систем у којем ће неколико старих резултатских великана и неколико нових финансијских моћника свима нама изигравати Сан Антонио, Филаделфију, Сакраменто и Чикаго за које сви навијају, а који никад не испадају из лиге.

Да ви глумите европски НБА, а ми сви други да изигравамо универзитетске клубове који вам дају играче.

Просто - то не може да прође. Можда и може, али поштено сигурно није.

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

Sad ce svi u glas "Bravo Zoc legendo, tako je, kazi im..." 

Kad je Čović isto ovo pricao pre mesec i po dana, po njemu drvlje i kamenje i puna podrska Bodirogi. 

To dovoljno govori o ovom narodu.
(It'ssimplewekillthepacman, 05. oktobar 2017 15:11)

To dovoljno govori o onom delu naroda koji navija za partizan ...

zvezda dno i sramota Srbije

pre 6 godina

@Mirko
A koga briga sta misli jedan bivsi julovac, dosovac, snsovac, u odnosu na misljenje pravog strucnjaka???
Ne boli druze, to vam je glavna fraza jer mislite da nekog time ponizvate, a ustvari vam vokabular nista nije mnogo siri od te fraze, toliko!!! P.S. nekome je legenda Zoc a nekome Covic, pozz

Buggy

pre 6 godina

Reprezentativna kosarka i sport uopste je najveca moguca budalastina koju treba jednostavno eliminisati. Ako neko bas zeli neka to organizuje sam i na amaterskom nivou.

Ostin A

pre 6 godina

Друго...Европљани поред клубова воле да навијају и за своју земљу. То је Уефа (и Фифа) лепо схватила и зато је у фудбалу сваке године лове све више. Треће, и кад навијају за клубове - навијају за своје клубове.
(Норис, 5. oktobar 2017 16:00)

Love u fudbalu je sve više zato što ti je za njega potrebno jedna krpenjača, malo pameti i 2 kamena da možeš da igraš. Ne vidim da se nešto bunimo za Hokej, koji je u većem delu Evrope sigurno popularniji nego košarka, ili ragbi.

Od januara meseca svake godine više različitih država učestvuje u košarkaškim nego u fudbalskim takmičenjima.

Duck Dodgers

pre 6 godina

Sad ce svi u glas "Bravo Zoc legendo, tako je, kazi im..."

Kad je Čović isto ovo pricao pre mesec i po dana, po njemu drvlje i kamenje i puna podrska Bodirogi.

To dovoljno govori o ovom narodu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (It'ssimplewekillthepacman, 5. oktobar 2017 15:11)
Ne, to dovoljno govori o Čoviću, i tome šta ovaj narod misli o istom.

Mirko

pre 6 godina

Sad ce svi u glas "Bravo Zoc legendo, tako je, kazi im..."

Kad je Čović isto ovo pricao pre mesec i po dana, po njemu drvlje i kamenje i puna podrska Bodirogi.
To dovoljno govori o ovom narodu. (It'ssimplewekillthepacman, 5. oktobar 2017 15:11)

Ne, to dovoljno govori o Čoviću, i tome šta ovaj narod misli o istom.
(Duck Dodgers, 5. oktobar 2017 16:01)

U redu je brate, znamo da boli, ali glavu gore, biće bolje... Jednog dana.

Ostin A

pre 6 godina

Sad ce svi u glas "Bravo Zoc legendo, tako je, kazi im..."
Kad je Čović isto ovo pricao pre mesec i po dana, po njemu drvlje i kamenje i puna podrska Bodirogi.

To dovoljno govori o ovom narodu.
(It'ssimplewekillthepacman, 5. oktobar 2017 15:11)

Objasnio si!

It'ssimplewekillthepacman

pre 6 godina

Sad ce svi u glas "Bravo Zoc legendo, tako je, kazi im..."

Kad je Čović isto ovo pricao pre mesec i po dana, po njemu drvlje i kamenje i puna podrska Bodirogi.

To dovoljno govori o ovom narodu.

coki

pre 6 godina

haha,slusaj ovoga, "kad je Covic ovo pricao"...mozda zato sto je Covic pricao i : "ulazak u Aba ligu je u interesu Srpske kosarke","niko ne moze da zabrani FMP-u kako ce da se zove","nisam ukrao,privatizovao sam 90-ih kad sam bio u partiji sa cika Slobom"," Karic i ja smo samo posteni biznismeni".

It'ssimplewekillthepacman

pre 6 godina

Sad ce svi u glas "Bravo Zoc legendo, tako je, kazi im..."

Kad je Čović isto ovo pricao pre mesec i po dana, po njemu drvlje i kamenje i puna podrska Bodirogi.

To dovoljno govori o ovom narodu.

Duck Dodgers

pre 6 godina

Sad ce svi u glas "Bravo Zoc legendo, tako je, kazi im..."

Kad je Čović isto ovo pricao pre mesec i po dana, po njemu drvlje i kamenje i puna podrska Bodirogi.

To dovoljno govori o ovom narodu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (It'ssimplewekillthepacman, 5. oktobar 2017 15:11)
Ne, to dovoljno govori o Čoviću, i tome šta ovaj narod misli o istom.

Норис

pre 6 godina

Жељко, имаш ли какво мишљење о томе што ће се Евролига наредне сезоне по свему судећи проширити за два места - од којих ће једно бити специјална позивница? Да ли је то спортски за почетак?
Ако су прошири за два места, а остане лигашки систем, то ће бити још четири нове утакмице. Гдје ће се сместити те четири утакмице, у којем термину и могу ли то играчи да издрже?
Да ли Бартомеу води рачуна о трошењу играча или га једноставно боли ухо?

Ајде да се не фолирамо.
Евролига је други састојак проблема у европској кошарци.

Друго...Европљани поред клубова воле да навијају и за своју земљу. То је Уефа (и Фифа) лепо схватила и зато је у фудбалу сваке године лове све више. Треће, и кад навијају за клубове - навијају за своје клубове.
Апсолутно ме не интересује што сте ви из Фенербахчеа прваци Евролиге (после 20 година покушаја и једно 200 милиона утрошених евра) - ви имате своје навијаче. За вас нећу да навијам. Ја навијам за Звезду, као што многи навијају за Партизан, Цибону, Сплит, Лиетувос Ритас, Хувентуд... Не желимо затворен систем у којем ће неколико старих резултатских великана и неколико нових финансијских моћника свима нама изигравати Сан Антонио, Филаделфију, Сакраменто и Чикаго за које сви навијају, а који никад не испадају из лиге.

Да ви глумите европски НБА, а ми сви други да изигравамо универзитетске клубове који вам дају играче.

Просто - то не може да прође. Можда и може, али поштено сигурно није.

coki

pre 6 godina

haha,slusaj ovoga, "kad je Covic ovo pricao"...mozda zato sto je Covic pricao i : "ulazak u Aba ligu je u interesu Srpske kosarke","niko ne moze da zabrani FMP-u kako ce da se zove","nisam ukrao,privatizovao sam 90-ih kad sam bio u partiji sa cika Slobom"," Karic i ja smo samo posteni biznismeni".

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

Sad ce svi u glas "Bravo Zoc legendo, tako je, kazi im..." 

Kad je Čović isto ovo pricao pre mesec i po dana, po njemu drvlje i kamenje i puna podrska Bodirogi. 

To dovoljno govori o ovom narodu.
(It'ssimplewekillthepacman, 05. oktobar 2017 15:11)

To dovoljno govori o onom delu naroda koji navija za partizan ...

zvezda dno i sramota Srbije

pre 6 godina

@Mirko
A koga briga sta misli jedan bivsi julovac, dosovac, snsovac, u odnosu na misljenje pravog strucnjaka???
Ne boli druze, to vam je glavna fraza jer mislite da nekog time ponizvate, a ustvari vam vokabular nista nije mnogo siri od te fraze, toliko!!! P.S. nekome je legenda Zoc a nekome Covic, pozz

Momir

pre 6 godina

Poenta je sledeca, ja placam igraca, ja obezbjedjujem sponzore, ja organizujem utakmice, snosim troskove. Sad je neko u sred sezone odlucio da mi se ubaci u termin, uzme mi igrace i organizuje mini turnir u 7 dana. Pri tome, ako mi se igrac povrijedi nikom nista, moj peh, a oni uzese pare od marketinga sebi. Pri tome NBA igraci njih 80 ni u ludilu ne mogu igrati. Nije u redu, a ako budemo igrali sa amaterima i sa njima izborimo WC onda oni treba i da igraju. Ovo sto FIBA radi, kosi se sa svim sportkim motivima, rijec je o parama i zaradi i da se pri tome trazi od ECA timova da rizikuju sami bez ikakvih benefita da bi reklamirali takmicenje FIBA koje zeli da ih unisti...

Mirko

pre 6 godina

Sad ce svi u glas "Bravo Zoc legendo, tako je, kazi im..."

Kad je Čović isto ovo pricao pre mesec i po dana, po njemu drvlje i kamenje i puna podrska Bodirogi.
To dovoljno govori o ovom narodu. (It'ssimplewekillthepacman, 5. oktobar 2017 15:11)

Ne, to dovoljno govori o Čoviću, i tome šta ovaj narod misli o istom.
(Duck Dodgers, 5. oktobar 2017 16:01)

U redu je brate, znamo da boli, ali glavu gore, biće bolje... Jednog dana.

Ostin A

pre 6 godina

Sad ce svi u glas "Bravo Zoc legendo, tako je, kazi im..."
Kad je Čović isto ovo pricao pre mesec i po dana, po njemu drvlje i kamenje i puna podrska Bodirogi.

To dovoljno govori o ovom narodu.
(It'ssimplewekillthepacman, 5. oktobar 2017 15:11)

Objasnio si!

Buggy

pre 6 godina

Reprezentativna kosarka i sport uopste je najveca moguca budalastina koju treba jednostavno eliminisati. Ako neko bas zeli neka to organizuje sam i na amaterskom nivou.

deki

pre 6 godina

Kaze neko dole, nekome je legenda Zoc, nekome Covic. Sine, taj Zoc je zadnje 2 godine ubacio Zvezdi 2 miliona u kasu, plus 20 posto od Gudurica. Stavi prst na celo pa razmisli koji igraci trenutno vrede milio plus 20 posto. Istina je da je Zoc osvojio sa Partizanom sve zivo i da je najbolji trener ali ovo je po meni stratesko partnerstvo izmedju ekipe koja ce narednih godina da dominira u EL i Zvezde.Plus Pero Antic ciji ugovor 85 posto preuzima Fener a videlo se juce sta nam znaci .Gledajte svoja posla i kako da ne ispadnete iz ABA lige, zabole Zoca za vas, sto vam nije posla dva, tri klinca da se kale

joca

pre 6 godina

Ovaj sto je dao komentar uporedivsi da je isto rekao Covic.

Evo ja kao navijac Partizana kazem da je Obradovic taj koji ce brze bolje da se prikloni bogatasima i da gleda svoje interese a ne sire interese. Kako mu ne smeta ovo sto radi EKA, a prave put ka unistenju Evropske kosarke. Kako mozes da kopiras NBA, koliko mali mozak moras da imas ili da gledas samo svoje skorasnje interese. Kakav je sistem u Americi a kakav u Evropi, DVA SVETA. Djordi je dzelat evropske kosarke a to ce se videti u godinama koje slede.

LOL

pre 6 godina

Smešni su ovi botovi, što na svakoj vesti traže priliku da veličaju Čovića. Kao da iko normalan uzima za ozbiljno šta dotični trabunja. :D

Pera

pre 6 godina

@ (Норис, 05. oktobar 2017 16:00)
Sve sto si napisao nije tako već totalno suprotno. Hoćemo zatvoreni EL i u njoj Zvezdu za koju navijamo i tačka. Ne interesuje me reprezentacija Slovenije, crne Gore ni Srbije ni ta takmicenja bez kvaliteta koja služe da dižu patriotizam i promovišu političare.
Želim da navijam i da mi deca navijaju za siguran klub koji će garantovano imati dobre utakmice i dobre igrače i da kupujem njihove dresove.
Ukoliko ne može Zvezda možda može Mega ili neko drugi to nije bitno promeniću klub i uživati u kvalitetnom sportu.

Ostin A

pre 6 godina

Друго...Европљани поред клубова воле да навијају и за своју земљу. То је Уефа (и Фифа) лепо схватила и зато је у фудбалу сваке године лове све више. Треће, и кад навијају за клубове - навијају за своје клубове.
(Норис, 5. oktobar 2017 16:00)

Love u fudbalu je sve više zato što ti je za njega potrebno jedna krpenjača, malo pameti i 2 kamena da možeš da igraš. Ne vidim da se nešto bunimo za Hokej, koji je u većem delu Evrope sigurno popularniji nego košarka, ili ragbi.

Od januara meseca svake godine više različitih država učestvuje u košarkaškim nego u fudbalskim takmičenjima.

Drax

pre 6 godina

Ja mislim da su ovde igraci ispali glupi zato sto nemaju svoj sindikat kao u NBA i lepo nece da igraju ako im ne ispune uslove to je cela fora kod LockOut sezona.

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

Ovaj sto je dao komentar uporedivsi da je isto rekao Covic. 

Evo ja kao navijac Partizana kazem da je Obradovic taj koji ce brze bolje da se prikloni bogatasima i da gleda svoje interese a ne sire interese. Kako mu ne smeta ovo sto radi EKA, a prave put ka unistenju Evropske kosarke. Kako mozes da kopiras NBA, koliko mali mozak moras da imas ili da gledas samo svoje skorasnje interese. Kakav je sistem u Americi a kakav u Evropi, DVA SVETA. Djordi je dzelat evropske kosarke a to ce se videti u godinama koje slede.
(joca, 05. oktobar 2017 19:37)

Pa mi sve vreme pričamo da taj Željko ne valja a vi ga dizete u nebesa, drago mi je da ste se konačno osvestili ...

pusti jsd jedi kuvano

pre 6 godina

Jedno pitanje :
Kakve veze imaju navijaci Igokee sa EL i igracima , prozorima i reprezentacijom ?
Mislim sa ovom temom , vala nidje veze .

Mirko

pre 6 godina

Nego, uz par konstruktivnih komentara udaljavamo se od suštine:

- EL je privatna profesionalna organizacija, napravljena da razvija biznis i zaradu, a košarka je predmet zarade. Oni ne brinu o drugim aspektima previše i povezuju se sa sebi sličnima.
- FIBA je "društvena" organizacija, u kojoj rade ljudi koji su stručni za košarku ali za biznis nesposobni, i kao takvi su postali mamuti košarke i izumiru lagano, ostavljajući ovim predatorima da kidaju meso nacionalnih košarkaških saveza, koji izumiru jer ne mogu da se pronađu u novonastalim situcijama i tendencijama društva, nemaju para da odgovore na udare, nemaju organizacionih sposobnosti da se nose sa tim biznismenima.
- E sad, šta ćemo da izaberemo?
I jedno i drugo ima svoje dobre i loše strane. Idealno bi bilo da se izvuče najbolje od jednog i drugog, ali očigledno je to do sad bilo nemoguće.
S druge strane,igračima,vlasnicima prija lova i oni guraju na tu stranu,a time privlače sve ono što je najbolje i time podižu kvalitet.
FIBA svojim takmičenjima obuhvata drugu i treću grupu kvaliteta ev.timova i njihov kvalitet je sve slabiji.
Ostaju samo reprezentativna takmičenja - tu se sve ozbiljno izoštrava i negde će morati da pukne, ne znam kako i šta ali moraće.
Široka publika je zainteresovana za rep.takmičenja ali ona se odigravaju retko-naravno da ne mogu često - a to je odmah i slabija lova i uticaj.
Sad bi FIBA da to produži da bi ovo povratila, ali teško će to ići...

neko

pre 6 godina

Taj Djordi je po meni napravio štetu mnogim klubovima u prošlosti od kako on vodi glavnu reč a ovo za kvalifikacije za Sp što se tiče nejasno zbog čega se uopšte igra..Mislim ko će igrati ako ne budu se odazvali ti igrači!!! Jedno sigurno ne vodi to ni ka nimaloj svetloj budućnosti uopšte košarke pogotovo na taj način razmišljanja kad je reč o Evroligi.

Mirko

pre 6 godina

@Mirko
A koga briga sta misli jedan bivsi julovac, dosovac, snsovac, u odnosu na misljenje pravog strucnjaka???
Ne boli druze, to vam je glavna fraza jer mislite da nekog time ponizvate, a ustvari vam vokabular nista nije mnogo siri od te fraze, toliko!!! P.S. nekome je legenda Zoc a nekome Covic, pozz
(zvezda...., 5. oktobar 2017 16:49)

Sad vidi ovako: ubiste se da nešto objasnite o čoveku za koga vas uopšte nije briga šta misli? Jel? Pa ako te baš briga što se javljaš? Što se uzbuđuješ?
Repertoar vaših pokušaja ponižavanja nas je veoma bogat,čudi me da to ne znaš, ili se pak praviš blesav.
Što se ponižavanja tiče, ja ne osećam potrebu da nikoga ponižavam, ali vi to vrlo uspešno radite za sebe.. Odgledam ponekad Partizan, na početku sezone, a posle me uglavnom ne zanimate, i poslednjih godina sve je tužnije i tužnije, ne mogu reći da mi je drago, ne uživam u tome ili nešto slično, prosto deluje jadno. Ja vam želim da se povratite i da opet budete konkurentni, ovo sada ni-na-šta ne liči.

Las

pre 6 godina

Noris je sve lepo objasnio. Sto se tice Zeljka, volim ga i postujem, ali po ovom pitanju ga smatram sasvim neobjektivnim, cak mislim da on ima direktan akcijski interes u EKA.

Vladan R

pre 6 godina

Stoji svakako da je EL pre svega biznis asocijacija. Blago receno, ne sluzi im na cast to sto su napravili poluzatvorenu ligi, sa tendencijom da mozda bude i poptpuno zatvorena. I svakao da nisu cveceke i da ih mozda i ne intresuje razvoj kosarke ako nije tesno povezan sa profitom. Medjutim i pored svega navedenog, FIBA je ta koja pravi problem, jer je u vec utvrdjen i potpuno popunjen, da ne kazem prepunjen kalendar, insistirala da ubaci prozore za reprezentativne utakmice, potpuno promenivsi, preko noci sistem kvalifikacija za SP, ne obaziruci se na mogucu preopterecenost igraca, niti na cinjenicu da EL ima vec potpisane sponzorske ugovore, vezane za termine odigravanja, razvucene na dav dana i razdvojene od fudbalske LS, radi vece gledanosti. To se ne radi tako, tim pre sto NBA i njihove igrace, tretiraju na jedan a EL na drugi nacin.

It'ssimplewekillthepacman

pre 6 godina

Sad ce svi u glas "Bravo Zoc legendo, tako je, kazi im..."

Kad je Čović isto ovo pricao pre mesec i po dana, po njemu drvlje i kamenje i puna podrska Bodirogi.

To dovoljno govori o ovom narodu.

Duck Dodgers

pre 6 godina

Sad ce svi u glas "Bravo Zoc legendo, tako je, kazi im..."

Kad je Čović isto ovo pricao pre mesec i po dana, po njemu drvlje i kamenje i puna podrska Bodirogi.

To dovoljno govori o ovom narodu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (It'ssimplewekillthepacman, 5. oktobar 2017 15:11)
Ne, to dovoljno govori o Čoviću, i tome šta ovaj narod misli o istom.

coki

pre 6 godina

haha,slusaj ovoga, "kad je Covic ovo pricao"...mozda zato sto je Covic pricao i : "ulazak u Aba ligu je u interesu Srpske kosarke","niko ne moze da zabrani FMP-u kako ce da se zove","nisam ukrao,privatizovao sam 90-ih kad sam bio u partiji sa cika Slobom"," Karic i ja smo samo posteni biznismeni".

Ostin A

pre 6 godina

Sad ce svi u glas "Bravo Zoc legendo, tako je, kazi im..."
Kad je Čović isto ovo pricao pre mesec i po dana, po njemu drvlje i kamenje i puna podrska Bodirogi.

To dovoljno govori o ovom narodu.
(It'ssimplewekillthepacman, 5. oktobar 2017 15:11)

Objasnio si!

Pera

pre 6 godina

@ (Норис, 05. oktobar 2017 16:00)
Sve sto si napisao nije tako već totalno suprotno. Hoćemo zatvoreni EL i u njoj Zvezdu za koju navijamo i tačka. Ne interesuje me reprezentacija Slovenije, crne Gore ni Srbije ni ta takmicenja bez kvaliteta koja služe da dižu patriotizam i promovišu političare.
Želim da navijam i da mi deca navijaju za siguran klub koji će garantovano imati dobre utakmice i dobre igrače i da kupujem njihove dresove.
Ukoliko ne može Zvezda možda može Mega ili neko drugi to nije bitno promeniću klub i uživati u kvalitetnom sportu.

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

Sad ce svi u glas "Bravo Zoc legendo, tako je, kazi im..." 

Kad je Čović isto ovo pricao pre mesec i po dana, po njemu drvlje i kamenje i puna podrska Bodirogi. 

To dovoljno govori o ovom narodu.
(It'ssimplewekillthepacman, 05. oktobar 2017 15:11)

To dovoljno govori o onom delu naroda koji navija za partizan ...

Mirko

pre 6 godina

Sad ce svi u glas "Bravo Zoc legendo, tako je, kazi im..."

Kad je Čović isto ovo pricao pre mesec i po dana, po njemu drvlje i kamenje i puna podrska Bodirogi.
To dovoljno govori o ovom narodu. (It'ssimplewekillthepacman, 5. oktobar 2017 15:11)

Ne, to dovoljno govori o Čoviću, i tome šta ovaj narod misli o istom.
(Duck Dodgers, 5. oktobar 2017 16:01)

U redu je brate, znamo da boli, ali glavu gore, biće bolje... Jednog dana.

zvezda dno i sramota Srbije

pre 6 godina

@Mirko
A koga briga sta misli jedan bivsi julovac, dosovac, snsovac, u odnosu na misljenje pravog strucnjaka???
Ne boli druze, to vam je glavna fraza jer mislite da nekog time ponizvate, a ustvari vam vokabular nista nije mnogo siri od te fraze, toliko!!! P.S. nekome je legenda Zoc a nekome Covic, pozz

Buggy

pre 6 godina

Reprezentativna kosarka i sport uopste je najveca moguca budalastina koju treba jednostavno eliminisati. Ako neko bas zeli neka to organizuje sam i na amaterskom nivou.

Ostin A

pre 6 godina

Друго...Европљани поред клубова воле да навијају и за своју земљу. То је Уефа (и Фифа) лепо схватила и зато је у фудбалу сваке године лове све више. Треће, и кад навијају за клубове - навијају за своје клубове.
(Норис, 5. oktobar 2017 16:00)

Love u fudbalu je sve više zato što ti je za njega potrebno jedna krpenjača, malo pameti i 2 kamena da možeš da igraš. Ne vidim da se nešto bunimo za Hokej, koji je u većem delu Evrope sigurno popularniji nego košarka, ili ragbi.

Od januara meseca svake godine više različitih država učestvuje u košarkaškim nego u fudbalskim takmičenjima.

Норис

pre 6 godina

Жељко, имаш ли какво мишљење о томе што ће се Евролига наредне сезоне по свему судећи проширити за два места - од којих ће једно бити специјална позивница? Да ли је то спортски за почетак?
Ако су прошири за два места, а остане лигашки систем, то ће бити још четири нове утакмице. Гдје ће се сместити те четири утакмице, у којем термину и могу ли то играчи да издрже?
Да ли Бартомеу води рачуна о трошењу играча или га једноставно боли ухо?

Ајде да се не фолирамо.
Евролига је други састојак проблема у европској кошарци.

Друго...Европљани поред клубова воле да навијају и за своју земљу. То је Уефа (и Фифа) лепо схватила и зато је у фудбалу сваке године лове све више. Треће, и кад навијају за клубове - навијају за своје клубове.
Апсолутно ме не интересује што сте ви из Фенербахчеа прваци Евролиге (после 20 година покушаја и једно 200 милиона утрошених евра) - ви имате своје навијаче. За вас нећу да навијам. Ја навијам за Звезду, као што многи навијају за Партизан, Цибону, Сплит, Лиетувос Ритас, Хувентуд... Не желимо затворен систем у којем ће неколико старих резултатских великана и неколико нових финансијских моћника свима нама изигравати Сан Антонио, Филаделфију, Сакраменто и Чикаго за које сви навијају, а који никад не испадају из лиге.

Да ви глумите европски НБА, а ми сви други да изигравамо универзитетске клубове који вам дају играче.

Просто - то не може да прође. Можда и може, али поштено сигурно није.

pusti jsd jedi kuvano

pre 6 godina

Jedno pitanje :
Kakve veze imaju navijaci Igokee sa EL i igracima , prozorima i reprezentacijom ?
Mislim sa ovom temom , vala nidje veze .

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

Ovaj sto je dao komentar uporedivsi da je isto rekao Covic. 

Evo ja kao navijac Partizana kazem da je Obradovic taj koji ce brze bolje da se prikloni bogatasima i da gleda svoje interese a ne sire interese. Kako mu ne smeta ovo sto radi EKA, a prave put ka unistenju Evropske kosarke. Kako mozes da kopiras NBA, koliko mali mozak moras da imas ili da gledas samo svoje skorasnje interese. Kakav je sistem u Americi a kakav u Evropi, DVA SVETA. Djordi je dzelat evropske kosarke a to ce se videti u godinama koje slede.
(joca, 05. oktobar 2017 19:37)

Pa mi sve vreme pričamo da taj Željko ne valja a vi ga dizete u nebesa, drago mi je da ste se konačno osvestili ...

LOL

pre 6 godina

Smešni su ovi botovi, što na svakoj vesti traže priliku da veličaju Čovića. Kao da iko normalan uzima za ozbiljno šta dotični trabunja. :D

joca

pre 6 godina

Ovaj sto je dao komentar uporedivsi da je isto rekao Covic.

Evo ja kao navijac Partizana kazem da je Obradovic taj koji ce brze bolje da se prikloni bogatasima i da gleda svoje interese a ne sire interese. Kako mu ne smeta ovo sto radi EKA, a prave put ka unistenju Evropske kosarke. Kako mozes da kopiras NBA, koliko mali mozak moras da imas ili da gledas samo svoje skorasnje interese. Kakav je sistem u Americi a kakav u Evropi, DVA SVETA. Djordi je dzelat evropske kosarke a to ce se videti u godinama koje slede.

deki

pre 6 godina

Kaze neko dole, nekome je legenda Zoc, nekome Covic. Sine, taj Zoc je zadnje 2 godine ubacio Zvezdi 2 miliona u kasu, plus 20 posto od Gudurica. Stavi prst na celo pa razmisli koji igraci trenutno vrede milio plus 20 posto. Istina je da je Zoc osvojio sa Partizanom sve zivo i da je najbolji trener ali ovo je po meni stratesko partnerstvo izmedju ekipe koja ce narednih godina da dominira u EL i Zvezde.Plus Pero Antic ciji ugovor 85 posto preuzima Fener a videlo se juce sta nam znaci .Gledajte svoja posla i kako da ne ispadnete iz ABA lige, zabole Zoca za vas, sto vam nije posla dva, tri klinca da se kale

Las

pre 6 godina

Noris je sve lepo objasnio. Sto se tice Zeljka, volim ga i postujem, ali po ovom pitanju ga smatram sasvim neobjektivnim, cak mislim da on ima direktan akcijski interes u EKA.

Momir

pre 6 godina

Poenta je sledeca, ja placam igraca, ja obezbjedjujem sponzore, ja organizujem utakmice, snosim troskove. Sad je neko u sred sezone odlucio da mi se ubaci u termin, uzme mi igrace i organizuje mini turnir u 7 dana. Pri tome, ako mi se igrac povrijedi nikom nista, moj peh, a oni uzese pare od marketinga sebi. Pri tome NBA igraci njih 80 ni u ludilu ne mogu igrati. Nije u redu, a ako budemo igrali sa amaterima i sa njima izborimo WC onda oni treba i da igraju. Ovo sto FIBA radi, kosi se sa svim sportkim motivima, rijec je o parama i zaradi i da se pri tome trazi od ECA timova da rizikuju sami bez ikakvih benefita da bi reklamirali takmicenje FIBA koje zeli da ih unisti...

neko

pre 6 godina

Taj Djordi je po meni napravio štetu mnogim klubovima u prošlosti od kako on vodi glavnu reč a ovo za kvalifikacije za Sp što se tiče nejasno zbog čega se uopšte igra..Mislim ko će igrati ako ne budu se odazvali ti igrači!!! Jedno sigurno ne vodi to ni ka nimaloj svetloj budućnosti uopšte košarke pogotovo na taj način razmišljanja kad je reč o Evroligi.

Mirko

pre 6 godina

@Mirko
A koga briga sta misli jedan bivsi julovac, dosovac, snsovac, u odnosu na misljenje pravog strucnjaka???
Ne boli druze, to vam je glavna fraza jer mislite da nekog time ponizvate, a ustvari vam vokabular nista nije mnogo siri od te fraze, toliko!!! P.S. nekome je legenda Zoc a nekome Covic, pozz
(zvezda...., 5. oktobar 2017 16:49)

Sad vidi ovako: ubiste se da nešto objasnite o čoveku za koga vas uopšte nije briga šta misli? Jel? Pa ako te baš briga što se javljaš? Što se uzbuđuješ?
Repertoar vaših pokušaja ponižavanja nas je veoma bogat,čudi me da to ne znaš, ili se pak praviš blesav.
Što se ponižavanja tiče, ja ne osećam potrebu da nikoga ponižavam, ali vi to vrlo uspešno radite za sebe.. Odgledam ponekad Partizan, na početku sezone, a posle me uglavnom ne zanimate, i poslednjih godina sve je tužnije i tužnije, ne mogu reći da mi je drago, ne uživam u tome ili nešto slično, prosto deluje jadno. Ja vam želim da se povratite i da opet budete konkurentni, ovo sada ni-na-šta ne liči.

Mirko

pre 6 godina

Nego, uz par konstruktivnih komentara udaljavamo se od suštine:

- EL je privatna profesionalna organizacija, napravljena da razvija biznis i zaradu, a košarka je predmet zarade. Oni ne brinu o drugim aspektima previše i povezuju se sa sebi sličnima.
- FIBA je "društvena" organizacija, u kojoj rade ljudi koji su stručni za košarku ali za biznis nesposobni, i kao takvi su postali mamuti košarke i izumiru lagano, ostavljajući ovim predatorima da kidaju meso nacionalnih košarkaških saveza, koji izumiru jer ne mogu da se pronađu u novonastalim situcijama i tendencijama društva, nemaju para da odgovore na udare, nemaju organizacionih sposobnosti da se nose sa tim biznismenima.
- E sad, šta ćemo da izaberemo?
I jedno i drugo ima svoje dobre i loše strane. Idealno bi bilo da se izvuče najbolje od jednog i drugog, ali očigledno je to do sad bilo nemoguće.
S druge strane,igračima,vlasnicima prija lova i oni guraju na tu stranu,a time privlače sve ono što je najbolje i time podižu kvalitet.
FIBA svojim takmičenjima obuhvata drugu i treću grupu kvaliteta ev.timova i njihov kvalitet je sve slabiji.
Ostaju samo reprezentativna takmičenja - tu se sve ozbiljno izoštrava i negde će morati da pukne, ne znam kako i šta ali moraće.
Široka publika je zainteresovana za rep.takmičenja ali ona se odigravaju retko-naravno da ne mogu često - a to je odmah i slabija lova i uticaj.
Sad bi FIBA da to produži da bi ovo povratila, ali teško će to ići...

Drax

pre 6 godina

Ja mislim da su ovde igraci ispali glupi zato sto nemaju svoj sindikat kao u NBA i lepo nece da igraju ako im ne ispune uslove to je cela fora kod LockOut sezona.

Vladan R

pre 6 godina

Stoji svakako da je EL pre svega biznis asocijacija. Blago receno, ne sluzi im na cast to sto su napravili poluzatvorenu ligi, sa tendencijom da mozda bude i poptpuno zatvorena. I svakao da nisu cveceke i da ih mozda i ne intresuje razvoj kosarke ako nije tesno povezan sa profitom. Medjutim i pored svega navedenog, FIBA je ta koja pravi problem, jer je u vec utvrdjen i potpuno popunjen, da ne kazem prepunjen kalendar, insistirala da ubaci prozore za reprezentativne utakmice, potpuno promenivsi, preko noci sistem kvalifikacija za SP, ne obaziruci se na mogucu preopterecenost igraca, niti na cinjenicu da EL ima vec potpisane sponzorske ugovore, vezane za termine odigravanja, razvucene na dav dana i razdvojene od fudbalske LS, radi vece gledanosti. To se ne radi tako, tim pre sto NBA i njihove igrace, tretiraju na jedan a EL na drugi nacin.