Sreda, 20.09.2017.

21:40

Sumnjiv gol u 90+6, Everton bio u ofsajdu? (VIDEO)

Ekipa Partizana uspela je da 'izvuče' bod protiv Napretka pošto je u 96. minutu preko Evertona došla do izjednačenja.

Izvor: B92

Sumnjiv gol u 90+6, Everton bio u ofsajdu? (VIDEO) IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

120 Komentari

Sortiraj po:

Mile JNA

pre 6 godina

xxx, idi u parkić, odmori malo i sebe i nas.
(Strahinja, 21. septembar 2017 16:06)

Mislim da bi glava u hladnu vodu bilo svrsishodnije.

xxx

pre 6 godina

ovaj xxx ima max 15godina.
Barem su mu takvi komentari.
Pozdrav
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jžm, 21. septembar 2017 05:17) Tvoj komentar kaže da si ti intelektualana gromada...

petarczv

pre 6 godina

Нема сумње да је Тавамба у офсајд позицији. У моменту додавања је ближи гол линији од свих играча Наретка. Међутим, након много понављања овог снимка ја и даље не могу да закључим ко је додао лопту Тавамби, играч Напретка, или играч Партизана. Једино што је сигурно је да је један играч Напретка играо главом након центаршута из корнера, али ко ју је након тога послао ка Тавамби немам појма. Можда је Стојковић, можда играч Партизана са бројем 3, а можда и играч Напретка који је био најближи играчу Партизана са бројем 3.
(Марко, 20. septembar 2017 23:57)

I posle toliko gledanja ti nisi izvalio da nije tavamba u ofsajdu nego everton...jedino sto je sigurno je da si ogranicen ko terasa

Alcale

pre 6 godina

Ja sam partizanovac i kazem da je everton u nedozvoljenoj pozociji.

I?
Sta sad? Jel bio iz auta od meter? Jel bio rukom kao Anri koji je odveo FR na prvenstvo... Nije takav isto je neregularan ali je isto kao i ovi ranije priznat!

Milan

pre 6 godina

sumnjiv je sudija,dao je sumnjiv crveni karton u 27. minutu zbog navodnog odugovlacenja igre to jos nije vidjeno na ovim prostorima,prizna gol u 96.minutu iz cistog ofsajda,puno posla za drzavne organe policiju i sudstvo

srdan

pre 6 godina

cestitam zvezdi titulu.
iz aviona je jasno da su ove godine bolji i bolje vođeni. jedino najdiletantskija rasprodaja ili serija najbaxuznijih povreda može da im uzme ono što ovog momenta zaslužuju.

xxx

pre 6 godina

Nije ofsajd, jer je bio iza golmana.
(duki dule, 20. septembar 2017 21:55

Nije bio ofsajd, pogledajte položaj tela igrača Napredka...
(xxx, 20. septembar 2017 22:06


Glasajte za komentar dana ja se ne mogu odluciti.
+ za prvi - za drugi
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Borky, 20. septembar 2017 23:30) Komentar meseca, a ne dana je da ti nemaš pojma...

Kontras

pre 6 godina

Tesko je reci da li je bio ofsajd, sumnjiva situacija. Ali Partizan za sada nema igru od prosle godine i zato vec sada zasluzeno zaostaje za Zvezdom.

Nego, nesto drugo je simptomaticno. Jedan navijac Zvezde ovde kaze da posle sezone u kojoj je Partizan osvojio titulu i kup tako sto je pobedio u 3 od 4 derbija, kaze:

"ne zanima me kako ove godine uzimamo trofej ! "

Katastrofalna izjava za nas fudbal.

Polako druskane, da li uzimate trofej pita se jos neko. Ne zaleci se jer karma je cudo.

Borky

pre 6 godina

Nije ofsajd, jer je bio iza golmana. 
(duki dule, 20. septembar 2017 21:55

Nije bio ofsajd, pogledajte položaj tela igrača Napredka... 
(xxx, 20. septembar 2017 22:06


Glasajte za komentar dana ja se ne mogu odluciti.
+ za prvi - za drugi

Pedja

pre 6 godina

Kao sto Partizan salje snimke Zvezde i trazi kaznjavanje, tako treba i Zvezda da posalje ovo UEFA da vidi kako se sudi. Kada neko odugovlaci sa autom ili se pomeri mnogo sa mesta ili lose izvede, onda mu za kaznu oduzimas aut i dajes ga protivnickoj ekipi, ne dajes zuti i crveni zbog toga. Ako za ovaj protest sudija da crveni onda treba svaki put da da zuti kad god s eneki igrac nesto buni. Ipak jedan od vecih bisera mi je bio kako nije ofsajd jer je Everton bio iza ledja golmana. Neko se pitao kako je ofsajd kad je bio korner, pa tako lepo jer lopta nije upucena direktno Evertonu, a ovaj dao gol, vec je lopta isla unazad, a onda dodata od strane tima koji napada. Medjutim i da nije bio gol, potrajalo bi ovo jos dokle god Partizan ne izjednaci. Vrhunac je izjava Djukica kako nije zadovoljan rezultatom. Inace utakmica je zavrsena u 21:02, a pocela u 19h. Dovoljno govori taj podatak.

Borky

pre 6 godina

Iz kornera nema ofsajda. Pročitajte pravila igre, pa onda komentarišite.
(xxx, 20. septembar 2017 22
Hahaha nije on njemu asistirao iz kornera vec mu je Tavamba asistirao nakon sto je korner izveden.Pogledaj utakmicu djete drago mani se komentara jer veze nemas o zivotu.

Vl

pre 6 godina

@xxx

Jesi li ti uopšte video kako je postignut gol? Ofsajd čist. A za nekoga što je napisao da je golman bio bliže golu od igrača Partizana pa nema ofsajda, šta reći. Naučite barem osnovna pravila pa onda komentarišite ili nemate kapaciteta za tako nešto.

"ljubav" iz 600000 razloga

pre 6 godina

Alo ljudi sta je vama, znate li vi da je ovo prvenstvo neregularno od poraza partizana od Vozdovca???
Shvatate li da dok god je partizan iza Zvezde na tabeli, ovo prvenstvo ce biti NEREGULARNO I NAMESTENO!!!
Ako kojim slucajem partizan u nastavku dodje na 1. mesto isto prvenstvo ce automatski postati najergularnije u istoriji svih prvenstava u vasioni!!!
Eto samo da znate, to je crno bela logika!

xxx

pre 6 godina

Nadji samo jedan komentar zvezdasa koji tvrdi da nije bio gol-aut.Ti ovdje tvrdis i pokusavas ubjediti ljude da ovo nije ofsajd.To je brajo razlika izmedju vas i nas jer vi nemate sramote da lazete i o onome sto je ocigledno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Borky, 20. septembar 2017 23:22) Razlika je što se ovde ne vidi ofsajd, dok se u derbiju gol-aut video iz aviona.

Bane

pre 6 godina

Ofsajd je bio, sudijska greška, ali mi nije jasno na osnovu čega mislite da Partizan ima nešto sa tim? Pa najbolje da smo tražili da nam poništi gol, da budemo prvi u istoriji fudbala koji su to uradili!

Falcon

pre 6 godina

Nije ovde ništa sumnjivo, očigledan ofsajd. Situacija je vrlo jednostavna za presuđivanje, pomoćnik ovo ne može da ne vidi. Jedino što može da mu unese sumnju je ko je igrao glavom (napadač ili odbrambeni igrač) pošto se dešava podaleko od njega i u gužvi. Naravno da postoji komunikacija sa glavnim sudijom, pa je ovo veoma gruba greška.
P.S.: Slučajno sam na ovoj vesti, ne kapiram da li se dosta ljudi zeza u komentarima ili ima toliko nemača pojma?!

Borky

pre 6 godina

Nije bio ofsajd, pogledajte položaj tela igrača Napredka... 
(xxx, 20. septembar 2017 22:06 

Pogledajte tek oblake iznad stadiona.... 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Borky, 20. septembar 2017 22:18) A tek gol-aut...
(xxx, 20. septembar 2017 22:52)

Nadji samo jedan komentar zvezdasa koji tvrdi da nije bio gol-aut.Ti ovdje tvrdis i pokusavas ubjediti ljude da ovo nije ofsajd.To je brajo razlika izmedju vas i nas jer vi nemate sramote da lazete i o onome sto je ocigledno.

CarloNS

pre 6 godina

Iz kornera i auta nema ofsajda.
(zoki, 20. septembar 2017 23:00)

Nema kada igrač koji dobije loptu iz kornera šutira na gol. Ovde igrač koji je dobio loptu nakon udarca iz kornera nije šutirao na gol već je dodao loptu saigraču koji nije bio mnogo u ofsajdu - možda metar, ne više :)

Pravilo je da ako lopta ide unazad onda ne može biti ofsajd (iz kornera uvek ide unazad). Recimo, dva igrača sama ispred golmana i ako se dodaje unazad (ili u liniji) nije ofsjad. U ovom slučaju igrač Partizana je dodavao unapred i tada je ofsajd ako je taj igrač bliži golu od protivničkih igrača ne računajući golmana.

xxx

pre 6 godina

Jesi li ti uopšte video kako je postignut gol? Ofsajd čist. A za nekoga što je napisao da je golman bio bliže golu od igrača Partizana pa nema ofsajda, šta reći. Naučite barem osnovna pravila pa onda komentarišite ili nemate kapaciteta za tako nešto.
(Vl, 20. septembar 2017 23:31). Igrač Napredka, a ne golman. Ti nemaš kapacitet da skapiraš tako nešto...

xxx

pre 6 godina

Alo ljudi sta je vama, znate li vi da je ovo prvenstvo neregularno od poraza partizana od Vozdovca???
Shvatate li da dok god je partizan iza Zvezde na tabeli, ovo prvenstvo ce biti NEREGULARNO I NAMESTENO!!!
Ako kojim slucajem partizan u nastavku dodje na 1. mesto isto prvenstvo ce automatski postati najergularnije u istoriji svih prvenstava u vasioni!!!
Eto samo da znate, to je crno bela logika!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) ("ljubav" iz 600000 razloga, 20. septembar 2017 23:35) Gol iz gol-auta, to je vaša logika...

NoName

pre 6 godina

Ofsajd je bio, sudijska greška, ali mi nije jasno na osnovu čega mislite da Partizan ima nešto sa tim? Pa najbolje da smo tražili da nam poništi gol, da budemo prvi u istoriji fudbala koji su to uradili!
(Bane, 20. septembar 2017 23:06)

Gde Partizan da ima nešto sa tim? Sudija je priznao Partizanov gol iz ofsajda zbog Zvezde verovatno, valjda je to grobarska logika.

Wllaxy

pre 6 godina

Iz kornera nema ofsajda. Pročitajte pravila igre, pa onda komentarišite.
(xxx, 20. septembar 2017 22:29)

Da li si ti realan? To bi važilo da je centaršut išao direktno na Evertona ali pošto je u međuvremenu još jedan igrač Partizana igrao glavom i poslao loptu napred ka Evertonu to što kažeš nema veze ni sa realnošću ni sa pravilima, niti se više radi o lopti iz kornera. Ali od tebe me takva "objektivnost" i "poznavanje pravila" uopšte ne iznenađuju...

xxx

pre 6 godina

Hahaha nije on njemu asistirao iz kornera vec mu je Tavamba asistirao nakon sto je korner izveden.Pogledaj utakmicu djete drago mani se komentara jer veze nemas o zivotu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Borky, 20. septembar 2017 23:25) Pogledaj položaj igrača Napredka posle asistencije. Ti nemaš veze o životu...

Марко

pre 6 godina

Нема сумње да је Тавамба у офсајд позицији. У моменту додавања је ближи гол линији од свих играча Наретка. Међутим, након много понављања овог снимка ја и даље не могу да закључим ко је додао лопту Тавамби, играч Напретка, или играч Партизана. Једино што је сигурно је да је један играч Напретка играо главом након центаршута из корнера, али ко ју је након тога послао ка Тавамби немам појма. Можда је Стојковић, можда играч Партизана са бројем 3, а можда и играч Напретка који је био најближи играчу Партизана са бројем 3.

Kolumbija je civilizacija

pre 6 godina

Kakva kradja. Ja ne verujem. Ne dozvoljava se Partizanu da pridje Zvezdi pa to ti je. Dva ocigledna penala nisu sudjena, samo jedan crveni za Napredak. Morala su minum dva. Svako ko prati iole fudbal zna da uz pomoc sudija Napredak ne bi mogao do boda. Da ne zaboravim, koliko su se valjali gostujuci igraci trebalo je minimum 8 minuta produziti.

duledudule

pre 6 godina

deluje da jeste.mada je bio u liniji sa golmanom a mozda i malo iza golmana.a ako je iza ne znam pravilo iskreno.samo nemojte opet istu pricu,namestena nam je titula i tako to...primili smo jedan jedini gol u devet kola i za sad smo zasluzeno prvi.sad ko zna sta ce biti posle zimskih priprema i to,kakvi ce timovi biti na prolece

vlada

pre 6 godina

Zasto ne objavite snimak, gde sa klupe Napretka vicu "Zvezda Sampion, .... grobarske" to je mnogo bitnije od utakmice. Kada oni ovako otvoreno izlaze i viču ovakve stvari, šta se tek onda radi iza zatvorenih vrata. Samo se pitam gde to na svetu ima, pa šta da se očekuje od ovog Napretka protiv te iste zvezde?
(čovek iz senke, 20. septembar 2017 21:48)


kme kme kme..nakon onog kukanja, pa uzimanja titule i ,,sve je cisto i posteno" prosle sezone, ne zanima me kako ove godine uzimamo trofej!

Kradja

pre 6 godina

Cela utakmica u stilu sudija sam pa mogu da uticem na rezultat. Zdrav razum nalaze da ako das nekom zuti za odugovlacenje na izvodjenju auta mozes da dobijes i protest zbog zutog. Nikad nisam video da sudija odluci da utice na citavu utakmicu tako sto da crveni zbog njegovog licnog utiska. Da je tako potvrdjuje da svuda u svetu niko to ne praktikuje jer ne zeli da unisti utakmicu. Sudija je potom trebao da uzme pravdu u ruke i da jos bar 4-5 crvenih koje je mogao da dodeli. Gol je ofsajd ali to i moze da se desi ali ono sto je nedopustivo je direktno uticanje na rezultat i iskljucivanje igraca Napretka.

NoName

pre 6 godina

Zasto ne objavite snimak, gde sa klupe Napretka vicu "Zvezda Sampion, .... grobarske" to je mnogo bitnije od utakmice. Kada oni ovako otvoreno izlaze i viču ovakve stvari, šta se tek onda radi iza zatvorenih vrata. Samo se pitam gde to na svetu ima, pa šta da se očekuje od ovog Napretka protiv te iste zvezde?
(čovek iz senke, 20. septembar 2017 21:48)

Protiv Zvezde se od Napretka očekuje da šire noge u živom zidu kao što su to radili igrači Voždovca u prošlom prvenstvu protiv komšije malog. Nisi valjda zaboravio?

fudbalski ekspert

pre 6 godina

Ofsajd, ali je isto tako veoma teško bilo za procenu da li je ofsajd ili nije ofsajd!
Opsajd je bio, ali je sudiji izuzetno teško da u deliću sekunde vidi da lopta:
1) kači Tawambu i kreće ka Evertonu!
2) da se Everton nalazi u poziciji najbližoj gol liniji, a da nema nikoga od protivničkih igrača koji su bliže gol liniji!

Izuzetno teška situacija za procenu ofsajda, međutim sve to ide u rok službe sudiji, dešavaju se i procene koje su veoma teške za analizu!

ombudsman

pre 6 godina

pocelo je...smejurija od lige...smejurija od sudjenja...dokle vise ljudi...,ispred evertona je bila samo stativa...a mozda se i ona racuna kao odbrambeni igrac

brlogudan

pre 6 godina

Zasto ne objavite snimak, gde sa klupe Napretka vicu "Zvezda Sampion, .... grobarske" to je mnogo bitnije od utakmice. Kada oni ovako otvoreno izlaze i viču ovakve stvari, šta se tek onda radi iza zatvorenih vrata. Samo se pitam gde to na svetu ima, pa šta da se očekuje od ovog Napretka protiv te iste zvezde? 
(čovek iz senke, 20. septembar 2017 21:48) 

Jeste druze tacno je to sto kazes ali onda treba reci i da je povod takvoj reakciji,u najmanju ruku prostacko i nesportsko, ponasanje Stojkovica kada je Partizan postigao gol.

kosarkaski znalac

pre 6 godina

Ne mogu reci da dobro poznajem fudbalska pravila ali prvi put cujem da je moguce biti u ofsajdu kod izvodjenja kornera. Mislim, lopta je vec na gol liniji.
Bilo bi lepo da neko pojasni koje pravilo je prekrseno.

to je to

pre 6 godina

kao kuca velik...a ja sam 150% partizanovac...realno...a sudija pomocni u liniji...sta reci...je..s i sport i sve kada je sve nakaradno, uostalom kao i cela drzava...vise nismo ni banana...gori smo...

Ujka sa Fontane

pre 6 godina

loš da ne moŸe loœiji Partizan.Sramota da su to profi igrači.Grozni igrači još grozniji trener koji trpi takve igrače

analiticar_amater

pre 6 godina

Zasto ne objavite snimak, gde sa klupe Napretka vicu "Zvezda Sampion, .... grobarske" to je mnogo bitnije od utakmice. Kada oni ovako otvoreno izlaze i viču ovakve stvari, šta se tek onda radi iza zatvorenih vrata. Samo se pitam gde to na svetu ima, pa šta da se očekuje od ovog Napretka protiv te iste zvezde?
(čovek iz senke, 20. septembar 2017 21:48)

Ne, ne, ne decko, danas je Napredak igrao protiv Partizana a ne Zvezde i tebi smeta sto su se ljudi borili a ne dosli da izgube. Dali ste gol iz ofsajda u 96. minutu i to je ovde teme, drzi se toga.

Wllaxy

pre 6 godina

Nije ofsajd, jer je bio iza golmana.
(duki dule, 20. septembar 2017 21:55)

Taman kad pomislim da sam sve čuo javi se neki ovakav biser...

Bane

pre 6 godina

(Vonko Normalni, 20. septembar 2017 21:43)

A Zvezda fala bogu nema botovova. Ubiše objašnjavajući da je i Partizan dao ne regulan gol u derbiju. Kako jedni tako i drugi. Niko tu nije cvećka.

Jah

pre 6 godina

@Ona stvar
Nisam pomenuo Zvezdu, isto je to za sve klubove osim za Par i Zve.
Zato.i kažem kako neko ko voli sport i igra za slavbiji klub, većinom bez para, jedva hrani porodicu može da se oseća kad se ovako neki smrad umeša u sport i uništi sve na kraju. Strašno.
Isto kao nama u košarci, navlačenje za Slo a mi igramo i protiv njih u sudija. Zato je fudbal još odvratniji jer se još više namešta i sudije utiču.

oko sokolovo

pre 6 godina

@Nije bio ofsajd, pogledajte položaj tela igrača Napredka...
(xxx, 20. septembar 2017 22:06)

Polozaj tela? o_0


http://static.mozzartsport.com/img/news/1/9/9/1505935019288.jpg

A za svaki slucaj procitaj ponovo i pravila ;)

svaki Sajberovac ima za brata Savka Sajbera hrvata

pre 6 godina

@doktor
nisam te razumeo jel to pricas o Kanginom golu posle gol-auta? Ili o "slavnoj"pobedi Zvezde nad Banatom golom iz penala u 97 minutu iako je lopta pogodila igraca u glavu?

xxx

pre 6 godina

Nije bio ofsajd, pogledajte položaj tela igrača Napredka...
(xxx, 20. septembar 2017 22:06

Pogledajte tek oblake iznad stadiona....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Borky, 20. septembar 2017 22:18) A tek gol-aut...

Tobias Quantrill

pre 6 godina

PFC - Putujući Fudbalski Cirkus
(Pera, 20. septembar 2017 22:05)

Bolje i to no kako ovu skraćenicu tumači njihov prvotimac s brojem '51'.

IvanM

pre 6 godina

Samo par činjenica...
1. Partizan nema igru. Bar ne onu koja ga je krasila prošle godine.
2. Crveni za igrača Napretka opravdan.
3. Gol jeste iz ofsajda i to nije sporno, ali je potrebno da se obrati pažnja na još dve stvari koje pravi isti igrač. Naime, Stojković dolazi na skok i izbacuje nogu napred kao zaštitu, što bi moglo da se sudi kao faul u napadu. Everton postiže gol i Stojković staje ispred gostujućeg golmana i želim da verujem da proslavlja gol, a ne da ga provocira.
4. Vrlo brzo, za nešto više od 2 meseca, Evropa će nam pokazati gde smo.

čovek iz senke

pre 6 godina

Zasto ne objavite snimak, gde sa klupe Napretka vicu "Zvezda Sampion, .... grobarske" to je mnogo bitnije od utakmice. Kada oni ovako otvoreno izlaze i viču ovakve stvari, šta se tek onda radi iza zatvorenih vrata. Samo se pitam gde to na svetu ima, pa šta da se očekuje od ovog Napretka protiv te iste zvezde?

doktor

pre 6 godina

Ma ne. Oni nikad nisu u ofsajdu i ne navlači se za njih. To je prepostena porodica Topalović. I znaju i u Pazaru i N Sadu. Evo sad i u Kruševcu.

ona stvar

pre 6 godina

Ima slika na mocartu, samo je metar u ofsajdu, nista strasno. Mozda je bila i ruka. 
Sad kako ti kao igrac Napredka da imas bilo kakav motiv da igras u ovakvoj kriminalnoj ligi? 
Ovo treba prijaviti Uefa
(Jah, 20. septembar 2017 21:45)

Ja bih sutra potpisao da se sudije izbace sa terena i da troclana komisija gleda prenos utakmice i odlucuje o svemu. P.s. samo nek' zvezdasi ne komentarisu sudjenja, previse je bilo gresaka prethodnih sezona u njihovu korist.

Beton

pre 6 godina

Crveni karton zbog odugovlacenja izvodjenja auta?! pa to nije vidjeno u istoriji fudbala,Cetiri minuta produzetka u prvom i sest u drugom,gol iz ofsajda!!!Pa dokle bre???

Vonko Normalni

pre 6 godina

Naravno, nista novo da Partizan dobija bodove na poklon. Ali uz dobru armiju botova koji deluju po principu nisam lopov ako za druge govorim da su lopovi, opet c predstaviti sebe kao zrtve.

Jah

pre 6 godina

Ima slika na mocartu, samo je metar u ofsajdu, nista strasno. Mozda je bila i ruka.
Sad kako ti kao igrac Napredka da imas bilo kakav motiv da igras u ovakvoj kriminalnoj ligi?
Ovo treba prijaviti Uefa

ja

pre 6 godina

Ma neeeeee......I crveni je bio skroz ok.
.... I produžetak od 6 minuta(dok par. ne da gol) je ok...I posle ti isti navijači imaju obraz da pričaju....

Može biti samo je*an

pre 6 godina

Produžio bi sudija utakmicu do kraja meseca , samo da Partizan postigne gol...
Pa makar i iz ofsajda...
Što se mora, nije teško...

my way

pre 6 godina

Јао, па немојте то да им радите! Како ће сада кмечати о Вучићима, Терзићима, пеналима, отетим титулама...

Jah

pre 6 godina

Ima slika na mocartu, samo je metar u ofsajdu, nista strasno. Mozda je bila i ruka.
Sad kako ti kao igrac Napredka da imas bilo kakav motiv da igras u ovakvoj kriminalnoj ligi?
Ovo treba prijaviti Uefa

Vonko Normalni

pre 6 godina

Naravno, nista novo da Partizan dobija bodove na poklon. Ali uz dobru armiju botova koji deluju po principu nisam lopov ako za druge govorim da su lopovi, opet c predstaviti sebe kao zrtve.

Beton

pre 6 godina

Crveni karton zbog odugovlacenja izvodjenja auta?! pa to nije vidjeno u istoriji fudbala,Cetiri minuta produzetka u prvom i sest u drugom,gol iz ofsajda!!!Pa dokle bre???

analiticar_amater

pre 6 godina

Zasto ne objavite snimak, gde sa klupe Napretka vicu "Zvezda Sampion, .... grobarske" to je mnogo bitnije od utakmice. Kada oni ovako otvoreno izlaze i viču ovakve stvari, šta se tek onda radi iza zatvorenih vrata. Samo se pitam gde to na svetu ima, pa šta da se očekuje od ovog Napretka protiv te iste zvezde?
(čovek iz senke, 20. septembar 2017 21:48)

Ne, ne, ne decko, danas je Napredak igrao protiv Partizana a ne Zvezde i tebi smeta sto su se ljudi borili a ne dosli da izgube. Dali ste gol iz ofsajda u 96. minutu i to je ovde teme, drzi se toga.

Može biti samo je*an

pre 6 godina

Produžio bi sudija utakmicu do kraja meseca , samo da Partizan postigne gol...
Pa makar i iz ofsajda...
Što se mora, nije teško...

doktor

pre 6 godina

Ma ne. Oni nikad nisu u ofsajdu i ne navlači se za njih. To je prepostena porodica Topalović. I znaju i u Pazaru i N Sadu. Evo sad i u Kruševcu.

to je to

pre 6 godina

kao kuca velik...a ja sam 150% partizanovac...realno...a sudija pomocni u liniji...sta reci...je..s i sport i sve kada je sve nakaradno, uostalom kao i cela drzava...vise nismo ni banana...gori smo...

ja

pre 6 godina

Ma neeeeee......I crveni je bio skroz ok.
.... I produžetak od 6 minuta(dok par. ne da gol) je ok...I posle ti isti navijači imaju obraz da pričaju....

my way

pre 6 godina

Јао, па немојте то да им радите! Како ће сада кмечати о Вучићима, Терзићима, пеналима, отетим титулама...

"ljubav" iz 600000 razloga

pre 6 godina

Alo ljudi sta je vama, znate li vi da je ovo prvenstvo neregularno od poraza partizana od Vozdovca???
Shvatate li da dok god je partizan iza Zvezde na tabeli, ovo prvenstvo ce biti NEREGULARNO I NAMESTENO!!!
Ako kojim slucajem partizan u nastavku dodje na 1. mesto isto prvenstvo ce automatski postati najergularnije u istoriji svih prvenstava u vasioni!!!
Eto samo da znate, to je crno bela logika!

srdan

pre 6 godina

cestitam zvezdi titulu.
iz aviona je jasno da su ove godine bolji i bolje vođeni. jedino najdiletantskija rasprodaja ili serija najbaxuznijih povreda može da im uzme ono što ovog momenta zaslužuju.

NoName

pre 6 godina

Ofsajd je bio, sudijska greška, ali mi nije jasno na osnovu čega mislite da Partizan ima nešto sa tim? Pa najbolje da smo tražili da nam poništi gol, da budemo prvi u istoriji fudbala koji su to uradili!
(Bane, 20. septembar 2017 23:06)

Gde Partizan da ima nešto sa tim? Sudija je priznao Partizanov gol iz ofsajda zbog Zvezde verovatno, valjda je to grobarska logika.

ombudsman

pre 6 godina

pocelo je...smejurija od lige...smejurija od sudjenja...dokle vise ljudi...,ispred evertona je bila samo stativa...a mozda se i ona racuna kao odbrambeni igrac

Wllaxy

pre 6 godina

Iz kornera nema ofsajda. Pročitajte pravila igre, pa onda komentarišite.
(xxx, 20. septembar 2017 22:29)

Da li si ti realan? To bi važilo da je centaršut išao direktno na Evertona ali pošto je u međuvremenu još jedan igrač Partizana igrao glavom i poslao loptu napred ka Evertonu to što kažeš nema veze ni sa realnošću ni sa pravilima, niti se više radi o lopti iz kornera. Ali od tebe me takva "objektivnost" i "poznavanje pravila" uopšte ne iznenađuju...

Borky

pre 6 godina

Iz kornera nema ofsajda. Pročitajte pravila igre, pa onda komentarišite.
(xxx, 20. septembar 2017 22
Hahaha nije on njemu asistirao iz kornera vec mu je Tavamba asistirao nakon sto je korner izveden.Pogledaj utakmicu djete drago mani se komentara jer veze nemas o zivotu.

Kradja

pre 6 godina

Cela utakmica u stilu sudija sam pa mogu da uticem na rezultat. Zdrav razum nalaze da ako das nekom zuti za odugovlacenje na izvodjenju auta mozes da dobijes i protest zbog zutog. Nikad nisam video da sudija odluci da utice na citavu utakmicu tako sto da crveni zbog njegovog licnog utiska. Da je tako potvrdjuje da svuda u svetu niko to ne praktikuje jer ne zeli da unisti utakmicu. Sudija je potom trebao da uzme pravdu u ruke i da jos bar 4-5 crvenih koje je mogao da dodeli. Gol je ofsajd ali to i moze da se desi ali ono sto je nedopustivo je direktno uticanje na rezultat i iskljucivanje igraca Napretka.

Wllaxy

pre 6 godina

Nije ofsajd, jer je bio iza golmana.
(duki dule, 20. septembar 2017 21:55)

Taman kad pomislim da sam sve čuo javi se neki ovakav biser...

Borky

pre 6 godina

Nije ofsajd, jer je bio iza golmana. 
(duki dule, 20. septembar 2017 21:55

Nije bio ofsajd, pogledajte položaj tela igrača Napredka... 
(xxx, 20. septembar 2017 22:06


Glasajte za komentar dana ja se ne mogu odluciti.
+ za prvi - za drugi

Borky

pre 6 godina

Nije bio ofsajd, pogledajte položaj tela igrača Napredka... 
(xxx, 20. septembar 2017 22:06 

Pogledajte tek oblake iznad stadiona.... 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Borky, 20. septembar 2017 22:18) A tek gol-aut...
(xxx, 20. septembar 2017 22:52)

Nadji samo jedan komentar zvezdasa koji tvrdi da nije bio gol-aut.Ti ovdje tvrdis i pokusavas ubjediti ljude da ovo nije ofsajd.To je brajo razlika izmedju vas i nas jer vi nemate sramote da lazete i o onome sto je ocigledno.

Vl

pre 6 godina

@xxx

Jesi li ti uopšte video kako je postignut gol? Ofsajd čist. A za nekoga što je napisao da je golman bio bliže golu od igrača Partizana pa nema ofsajda, šta reći. Naučite barem osnovna pravila pa onda komentarišite ili nemate kapaciteta za tako nešto.

brlogudan

pre 6 godina

Zasto ne objavite snimak, gde sa klupe Napretka vicu "Zvezda Sampion, .... grobarske" to je mnogo bitnije od utakmice. Kada oni ovako otvoreno izlaze i viču ovakve stvari, šta se tek onda radi iza zatvorenih vrata. Samo se pitam gde to na svetu ima, pa šta da se očekuje od ovog Napretka protiv te iste zvezde? 
(čovek iz senke, 20. septembar 2017 21:48) 

Jeste druze tacno je to sto kazes ali onda treba reci i da je povod takvoj reakciji,u najmanju ruku prostacko i nesportsko, ponasanje Stojkovica kada je Partizan postigao gol.

vlada

pre 6 godina

Zasto ne objavite snimak, gde sa klupe Napretka vicu "Zvezda Sampion, .... grobarske" to je mnogo bitnije od utakmice. Kada oni ovako otvoreno izlaze i viču ovakve stvari, šta se tek onda radi iza zatvorenih vrata. Samo se pitam gde to na svetu ima, pa šta da se očekuje od ovog Napretka protiv te iste zvezde?
(čovek iz senke, 20. septembar 2017 21:48)


kme kme kme..nakon onog kukanja, pa uzimanja titule i ,,sve je cisto i posteno" prosle sezone, ne zanima me kako ove godine uzimamo trofej!

IvanM

pre 6 godina

Samo par činjenica...
1. Partizan nema igru. Bar ne onu koja ga je krasila prošle godine.
2. Crveni za igrača Napretka opravdan.
3. Gol jeste iz ofsajda i to nije sporno, ali je potrebno da se obrati pažnja na još dve stvari koje pravi isti igrač. Naime, Stojković dolazi na skok i izbacuje nogu napred kao zaštitu, što bi moglo da se sudi kao faul u napadu. Everton postiže gol i Stojković staje ispred gostujućeg golmana i želim da verujem da proslavlja gol, a ne da ga provocira.
4. Vrlo brzo, za nešto više od 2 meseca, Evropa će nam pokazati gde smo.

NoName

pre 6 godina

Zasto ne objavite snimak, gde sa klupe Napretka vicu "Zvezda Sampion, .... grobarske" to je mnogo bitnije od utakmice. Kada oni ovako otvoreno izlaze i viču ovakve stvari, šta se tek onda radi iza zatvorenih vrata. Samo se pitam gde to na svetu ima, pa šta da se očekuje od ovog Napretka protiv te iste zvezde?
(čovek iz senke, 20. septembar 2017 21:48)

Protiv Zvezde se od Napretka očekuje da šire noge u živom zidu kao što su to radili igrači Voždovca u prošlom prvenstvu protiv komšije malog. Nisi valjda zaboravio?

Falcon

pre 6 godina

Nije ovde ništa sumnjivo, očigledan ofsajd. Situacija je vrlo jednostavna za presuđivanje, pomoćnik ovo ne može da ne vidi. Jedino što može da mu unese sumnju je ko je igrao glavom (napadač ili odbrambeni igrač) pošto se dešava podaleko od njega i u gužvi. Naravno da postoji komunikacija sa glavnim sudijom, pa je ovo veoma gruba greška.
P.S.: Slučajno sam na ovoj vesti, ne kapiram da li se dosta ljudi zeza u komentarima ili ima toliko nemača pojma?!

xxx

pre 6 godina

Alo ljudi sta je vama, znate li vi da je ovo prvenstvo neregularno od poraza partizana od Vozdovca???
Shvatate li da dok god je partizan iza Zvezde na tabeli, ovo prvenstvo ce biti NEREGULARNO I NAMESTENO!!!
Ako kojim slucajem partizan u nastavku dodje na 1. mesto isto prvenstvo ce automatski postati najergularnije u istoriji svih prvenstava u vasioni!!!
Eto samo da znate, to je crno bela logika!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) ("ljubav" iz 600000 razloga, 20. septembar 2017 23:35) Gol iz gol-auta, to je vaša logika...

Pedja

pre 6 godina

Kao sto Partizan salje snimke Zvezde i trazi kaznjavanje, tako treba i Zvezda da posalje ovo UEFA da vidi kako se sudi. Kada neko odugovlaci sa autom ili se pomeri mnogo sa mesta ili lose izvede, onda mu za kaznu oduzimas aut i dajes ga protivnickoj ekipi, ne dajes zuti i crveni zbog toga. Ako za ovaj protest sudija da crveni onda treba svaki put da da zuti kad god s eneki igrac nesto buni. Ipak jedan od vecih bisera mi je bio kako nije ofsajd jer je Everton bio iza ledja golmana. Neko se pitao kako je ofsajd kad je bio korner, pa tako lepo jer lopta nije upucena direktno Evertonu, a ovaj dao gol, vec je lopta isla unazad, a onda dodata od strane tima koji napada. Medjutim i da nije bio gol, potrajalo bi ovo jos dokle god Partizan ne izjednaci. Vrhunac je izjava Djukica kako nije zadovoljan rezultatom. Inace utakmica je zavrsena u 21:02, a pocela u 19h. Dovoljno govori taj podatak.

CarloNS

pre 6 godina

Iz kornera i auta nema ofsajda.
(zoki, 20. septembar 2017 23:00)

Nema kada igrač koji dobije loptu iz kornera šutira na gol. Ovde igrač koji je dobio loptu nakon udarca iz kornera nije šutirao na gol već je dodao loptu saigraču koji nije bio mnogo u ofsajdu - možda metar, ne više :)

Pravilo je da ako lopta ide unazad onda ne može biti ofsajd (iz kornera uvek ide unazad). Recimo, dva igrača sama ispred golmana i ako se dodaje unazad (ili u liniji) nije ofsjad. U ovom slučaju igrač Partizana je dodavao unapred i tada je ofsajd ako je taj igrač bliži golu od protivničkih igrača ne računajući golmana.

Jah

pre 6 godina

@Ona stvar
Nisam pomenuo Zvezdu, isto je to za sve klubove osim za Par i Zve.
Zato.i kažem kako neko ko voli sport i igra za slavbiji klub, većinom bez para, jedva hrani porodicu može da se oseća kad se ovako neki smrad umeša u sport i uništi sve na kraju. Strašno.
Isto kao nama u košarci, navlačenje za Slo a mi igramo i protiv njih u sudija. Zato je fudbal još odvratniji jer se još više namešta i sudije utiču.

oko sokolovo

pre 6 godina

@Nije bio ofsajd, pogledajte položaj tela igrača Napredka...
(xxx, 20. septembar 2017 22:06)

Polozaj tela? o_0


http://static.mozzartsport.com/img/news/1/9/9/1505935019288.jpg

A za svaki slucaj procitaj ponovo i pravila ;)

Ujka sa Fontane

pre 6 godina

loš da ne moŸe loœiji Partizan.Sramota da su to profi igrači.Grozni igrači još grozniji trener koji trpi takve igrače

Tobias Quantrill

pre 6 godina

PFC - Putujući Fudbalski Cirkus
(Pera, 20. septembar 2017 22:05)

Bolje i to no kako ovu skraćenicu tumači njihov prvotimac s brojem '51'.

Kolumbija je civilizacija

pre 6 godina

Kakva kradja. Ja ne verujem. Ne dozvoljava se Partizanu da pridje Zvezdi pa to ti je. Dva ocigledna penala nisu sudjena, samo jedan crveni za Napredak. Morala su minum dva. Svako ko prati iole fudbal zna da uz pomoc sudija Napredak ne bi mogao do boda. Da ne zaboravim, koliko su se valjali gostujuci igraci trebalo je minimum 8 minuta produziti.

čovek iz senke

pre 6 godina

Zasto ne objavite snimak, gde sa klupe Napretka vicu "Zvezda Sampion, .... grobarske" to je mnogo bitnije od utakmice. Kada oni ovako otvoreno izlaze i viču ovakve stvari, šta se tek onda radi iza zatvorenih vrata. Samo se pitam gde to na svetu ima, pa šta da se očekuje od ovog Napretka protiv te iste zvezde?

xxx

pre 6 godina

Nije ofsajd, jer je bio iza golmana.
(duki dule, 20. septembar 2017 21:55

Nije bio ofsajd, pogledajte položaj tela igrača Napredka...
(xxx, 20. septembar 2017 22:06


Glasajte za komentar dana ja se ne mogu odluciti.
+ za prvi - za drugi
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Borky, 20. septembar 2017 23:30) Komentar meseca, a ne dana je da ti nemaš pojma...

xxx

pre 6 godina

Jesi li ti uopšte video kako je postignut gol? Ofsajd čist. A za nekoga što je napisao da je golman bio bliže golu od igrača Partizana pa nema ofsajda, šta reći. Naučite barem osnovna pravila pa onda komentarišite ili nemate kapaciteta za tako nešto.
(Vl, 20. septembar 2017 23:31). Igrač Napredka, a ne golman. Ti nemaš kapacitet da skapiraš tako nešto...

xxx

pre 6 godina

Nadji samo jedan komentar zvezdasa koji tvrdi da nije bio gol-aut.Ti ovdje tvrdis i pokusavas ubjediti ljude da ovo nije ofsajd.To je brajo razlika izmedju vas i nas jer vi nemate sramote da lazete i o onome sto je ocigledno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Borky, 20. septembar 2017 23:22) Razlika je što se ovde ne vidi ofsajd, dok se u derbiju gol-aut video iz aviona.

ona stvar

pre 6 godina

Ima slika na mocartu, samo je metar u ofsajdu, nista strasno. Mozda je bila i ruka. 
Sad kako ti kao igrac Napredka da imas bilo kakav motiv da igras u ovakvoj kriminalnoj ligi? 
Ovo treba prijaviti Uefa
(Jah, 20. septembar 2017 21:45)

Ja bih sutra potpisao da se sudije izbace sa terena i da troclana komisija gleda prenos utakmice i odlucuje o svemu. P.s. samo nek' zvezdasi ne komentarisu sudjenja, previse je bilo gresaka prethodnih sezona u njihovu korist.

Марко

pre 6 godina

Нема сумње да је Тавамба у офсајд позицији. У моменту додавања је ближи гол линији од свих играча Наретка. Међутим, након много понављања овог снимка ја и даље не могу да закључим ко је додао лопту Тавамби, играч Напретка, или играч Партизана. Једино што је сигурно је да је један играч Напретка играо главом након центаршута из корнера, али ко ју је након тога послао ка Тавамби немам појма. Можда је Стојковић, можда играч Партизана са бројем 3, а можда и играч Напретка који је био најближи играчу Партизана са бројем 3.

Milan

pre 6 godina

sumnjiv je sudija,dao je sumnjiv crveni karton u 27. minutu zbog navodnog odugovlacenja igre to jos nije vidjeno na ovim prostorima,prizna gol u 96.minutu iz cistog ofsajda,puno posla za drzavne organe policiju i sudstvo

petarczv

pre 6 godina

Нема сумње да је Тавамба у офсајд позицији. У моменту додавања је ближи гол линији од свих играча Наретка. Међутим, након много понављања овог снимка ја и даље не могу да закључим ко је додао лопту Тавамби, играч Напретка, или играч Партизана. Једино што је сигурно је да је један играч Напретка играо главом након центаршута из корнера, али ко ју је након тога послао ка Тавамби немам појма. Можда је Стојковић, можда играч Партизана са бројем 3, а можда и играч Напретка који је био најближи играчу Партизана са бројем 3.
(Марко, 20. septembar 2017 23:57)

I posle toliko gledanja ti nisi izvalio da nije tavamba u ofsajdu nego everton...jedino sto je sigurno je da si ogranicen ko terasa

fudbalski ekspert

pre 6 godina

Ofsajd, ali je isto tako veoma teško bilo za procenu da li je ofsajd ili nije ofsajd!
Opsajd je bio, ali je sudiji izuzetno teško da u deliću sekunde vidi da lopta:
1) kači Tawambu i kreće ka Evertonu!
2) da se Everton nalazi u poziciji najbližoj gol liniji, a da nema nikoga od protivničkih igrača koji su bliže gol liniji!

Izuzetno teška situacija za procenu ofsajda, međutim sve to ide u rok službe sudiji, dešavaju se i procene koje su veoma teške za analizu!

xxx

pre 6 godina

Nije bio ofsajd, pogledajte položaj tela igrača Napredka...
(xxx, 20. septembar 2017 22:06

Pogledajte tek oblake iznad stadiona....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Borky, 20. septembar 2017 22:18) A tek gol-aut...

Kontras

pre 6 godina

Tesko je reci da li je bio ofsajd, sumnjiva situacija. Ali Partizan za sada nema igru od prosle godine i zato vec sada zasluzeno zaostaje za Zvezdom.

Nego, nesto drugo je simptomaticno. Jedan navijac Zvezde ovde kaze da posle sezone u kojoj je Partizan osvojio titulu i kup tako sto je pobedio u 3 od 4 derbija, kaze:

"ne zanima me kako ove godine uzimamo trofej ! "

Katastrofalna izjava za nas fudbal.

Polako druskane, da li uzimate trofej pita se jos neko. Ne zaleci se jer karma je cudo.

kosarkaski znalac

pre 6 godina

Ne mogu reci da dobro poznajem fudbalska pravila ali prvi put cujem da je moguce biti u ofsajdu kod izvodjenja kornera. Mislim, lopta je vec na gol liniji.
Bilo bi lepo da neko pojasni koje pravilo je prekrseno.

svaki Sajberovac ima za brata Savka Sajbera hrvata

pre 6 godina

@doktor
nisam te razumeo jel to pricas o Kanginom golu posle gol-auta? Ili o "slavnoj"pobedi Zvezde nad Banatom golom iz penala u 97 minutu iako je lopta pogodila igraca u glavu?

duledudule

pre 6 godina

deluje da jeste.mada je bio u liniji sa golmanom a mozda i malo iza golmana.a ako je iza ne znam pravilo iskreno.samo nemojte opet istu pricu,namestena nam je titula i tako to...primili smo jedan jedini gol u devet kola i za sad smo zasluzeno prvi.sad ko zna sta ce biti posle zimskih priprema i to,kakvi ce timovi biti na prolece

Bane

pre 6 godina

(Vonko Normalni, 20. septembar 2017 21:43)

A Zvezda fala bogu nema botovova. Ubiše objašnjavajući da je i Partizan dao ne regulan gol u derbiju. Kako jedni tako i drugi. Niko tu nije cvećka.

Mile JNA

pre 6 godina

xxx, idi u parkić, odmori malo i sebe i nas.
(Strahinja, 21. septembar 2017 16:06)

Mislim da bi glava u hladnu vodu bilo svrsishodnije.

Bane

pre 6 godina

Ofsajd je bio, sudijska greška, ali mi nije jasno na osnovu čega mislite da Partizan ima nešto sa tim? Pa najbolje da smo tražili da nam poništi gol, da budemo prvi u istoriji fudbala koji su to uradili!

xxx

pre 6 godina

Hahaha nije on njemu asistirao iz kornera vec mu je Tavamba asistirao nakon sto je korner izveden.Pogledaj utakmicu djete drago mani se komentara jer veze nemas o zivotu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Borky, 20. septembar 2017 23:25) Pogledaj položaj igrača Napredka posle asistencije. Ti nemaš veze o životu...

Alcale

pre 6 godina

Ja sam partizanovac i kazem da je everton u nedozvoljenoj pozociji.

I?
Sta sad? Jel bio iz auta od meter? Jel bio rukom kao Anri koji je odveo FR na prvenstvo... Nije takav isto je neregularan ali je isto kao i ovi ranije priznat!

xxx

pre 6 godina

ovaj xxx ima max 15godina.
Barem su mu takvi komentari.
Pozdrav
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jžm, 21. septembar 2017 05:17) Tvoj komentar kaže da si ti intelektualana gromada...

kosarkaski znalac

pre 6 godina

Ne mogu reci da dobro poznajem fudbalska pravila ali prvi put cujem da je moguce biti u ofsajdu kod izvodjenja kornera. Mislim, lopta je vec na gol liniji.
Bilo bi lepo da neko pojasni koje pravilo je prekrseno.

čovek iz senke

pre 6 godina

Zasto ne objavite snimak, gde sa klupe Napretka vicu "Zvezda Sampion, .... grobarske" to je mnogo bitnije od utakmice. Kada oni ovako otvoreno izlaze i viču ovakve stvari, šta se tek onda radi iza zatvorenih vrata. Samo se pitam gde to na svetu ima, pa šta da se očekuje od ovog Napretka protiv te iste zvezde?

Марко

pre 6 godina

Нема сумње да је Тавамба у офсајд позицији. У моменту додавања је ближи гол линији од свих играча Наретка. Међутим, након много понављања овог снимка ја и даље не могу да закључим ко је додао лопту Тавамби, играч Напретка, или играч Партизана. Једино што је сигурно је да је један играч Напретка играо главом након центаршута из корнера, али ко ју је након тога послао ка Тавамби немам појма. Можда је Стојковић, можда играч Партизана са бројем 3, а можда и играч Напретка који је био најближи играчу Партизана са бројем 3.

xxx

pre 6 godina

Alo ljudi sta je vama, znate li vi da je ovo prvenstvo neregularno od poraza partizana od Vozdovca???
Shvatate li da dok god je partizan iza Zvezde na tabeli, ovo prvenstvo ce biti NEREGULARNO I NAMESTENO!!!
Ako kojim slucajem partizan u nastavku dodje na 1. mesto isto prvenstvo ce automatski postati najergularnije u istoriji svih prvenstava u vasioni!!!
Eto samo da znate, to je crno bela logika!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) ("ljubav" iz 600000 razloga, 20. septembar 2017 23:35) Gol iz gol-auta, to je vaša logika...

xxx

pre 6 godina

Jesi li ti uopšte video kako je postignut gol? Ofsajd čist. A za nekoga što je napisao da je golman bio bliže golu od igrača Partizana pa nema ofsajda, šta reći. Naučite barem osnovna pravila pa onda komentarišite ili nemate kapaciteta za tako nešto.
(Vl, 20. septembar 2017 23:31). Igrač Napredka, a ne golman. Ti nemaš kapacitet da skapiraš tako nešto...

xxx

pre 6 godina

Nadji samo jedan komentar zvezdasa koji tvrdi da nije bio gol-aut.Ti ovdje tvrdis i pokusavas ubjediti ljude da ovo nije ofsajd.To je brajo razlika izmedju vas i nas jer vi nemate sramote da lazete i o onome sto je ocigledno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Borky, 20. septembar 2017 23:22) Razlika je što se ovde ne vidi ofsajd, dok se u derbiju gol-aut video iz aviona.

xxx

pre 6 godina

Nije ofsajd, jer je bio iza golmana.
(duki dule, 20. septembar 2017 21:55

Nije bio ofsajd, pogledajte položaj tela igrača Napredka...
(xxx, 20. septembar 2017 22:06


Glasajte za komentar dana ja se ne mogu odluciti.
+ za prvi - za drugi
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Borky, 20. septembar 2017 23:30) Komentar meseca, a ne dana je da ti nemaš pojma...

xxx

pre 6 godina

Hahaha nije on njemu asistirao iz kornera vec mu je Tavamba asistirao nakon sto je korner izveden.Pogledaj utakmicu djete drago mani se komentara jer veze nemas o zivotu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Borky, 20. septembar 2017 23:25) Pogledaj položaj igrača Napredka posle asistencije. Ti nemaš veze o životu...

ona stvar

pre 6 godina

Ima slika na mocartu, samo je metar u ofsajdu, nista strasno. Mozda je bila i ruka. 
Sad kako ti kao igrac Napredka da imas bilo kakav motiv da igras u ovakvoj kriminalnoj ligi? 
Ovo treba prijaviti Uefa
(Jah, 20. septembar 2017 21:45)

Ja bih sutra potpisao da se sudije izbace sa terena i da troclana komisija gleda prenos utakmice i odlucuje o svemu. P.s. samo nek' zvezdasi ne komentarisu sudjenja, previse je bilo gresaka prethodnih sezona u njihovu korist.

Kolumbija je civilizacija

pre 6 godina

Kakva kradja. Ja ne verujem. Ne dozvoljava se Partizanu da pridje Zvezdi pa to ti je. Dva ocigledna penala nisu sudjena, samo jedan crveni za Napredak. Morala su minum dva. Svako ko prati iole fudbal zna da uz pomoc sudija Napredak ne bi mogao do boda. Da ne zaboravim, koliko su se valjali gostujuci igraci trebalo je minimum 8 minuta produziti.

Bane

pre 6 godina

(Vonko Normalni, 20. septembar 2017 21:43)

A Zvezda fala bogu nema botovova. Ubiše objašnjavajući da je i Partizan dao ne regulan gol u derbiju. Kako jedni tako i drugi. Niko tu nije cvećka.

svaki Sajberovac ima za brata Savka Sajbera hrvata

pre 6 godina

@doktor
nisam te razumeo jel to pricas o Kanginom golu posle gol-auta? Ili o "slavnoj"pobedi Zvezde nad Banatom golom iz penala u 97 minutu iako je lopta pogodila igraca u glavu?

xxx

pre 6 godina

Nije bio ofsajd, pogledajte položaj tela igrača Napredka...
(xxx, 20. septembar 2017 22:06

Pogledajte tek oblake iznad stadiona....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Borky, 20. septembar 2017 22:18) A tek gol-aut...

Bane

pre 6 godina

Ofsajd je bio, sudijska greška, ali mi nije jasno na osnovu čega mislite da Partizan ima nešto sa tim? Pa najbolje da smo tražili da nam poništi gol, da budemo prvi u istoriji fudbala koji su to uradili!

Kontras

pre 6 godina

Tesko je reci da li je bio ofsajd, sumnjiva situacija. Ali Partizan za sada nema igru od prosle godine i zato vec sada zasluzeno zaostaje za Zvezdom.

Nego, nesto drugo je simptomaticno. Jedan navijac Zvezde ovde kaze da posle sezone u kojoj je Partizan osvojio titulu i kup tako sto je pobedio u 3 od 4 derbija, kaze:

"ne zanima me kako ove godine uzimamo trofej ! "

Katastrofalna izjava za nas fudbal.

Polako druskane, da li uzimate trofej pita se jos neko. Ne zaleci se jer karma je cudo.

Vonko Normalni

pre 6 godina

Naravno, nista novo da Partizan dobija bodove na poklon. Ali uz dobru armiju botova koji deluju po principu nisam lopov ako za druge govorim da su lopovi, opet c predstaviti sebe kao zrtve.

fudbalski ekspert

pre 6 godina

Ofsajd, ali je isto tako veoma teško bilo za procenu da li je ofsajd ili nije ofsajd!
Opsajd je bio, ali je sudiji izuzetno teško da u deliću sekunde vidi da lopta:
1) kači Tawambu i kreće ka Evertonu!
2) da se Everton nalazi u poziciji najbližoj gol liniji, a da nema nikoga od protivničkih igrača koji su bliže gol liniji!

Izuzetno teška situacija za procenu ofsajda, međutim sve to ide u rok službe sudiji, dešavaju se i procene koje su veoma teške za analizu!

duledudule

pre 6 godina

deluje da jeste.mada je bio u liniji sa golmanom a mozda i malo iza golmana.a ako je iza ne znam pravilo iskreno.samo nemojte opet istu pricu,namestena nam je titula i tako to...primili smo jedan jedini gol u devet kola i za sad smo zasluzeno prvi.sad ko zna sta ce biti posle zimskih priprema i to,kakvi ce timovi biti na prolece

analiticar_amater

pre 6 godina

Zasto ne objavite snimak, gde sa klupe Napretka vicu "Zvezda Sampion, .... grobarske" to je mnogo bitnije od utakmice. Kada oni ovako otvoreno izlaze i viču ovakve stvari, šta se tek onda radi iza zatvorenih vrata. Samo se pitam gde to na svetu ima, pa šta da se očekuje od ovog Napretka protiv te iste zvezde?
(čovek iz senke, 20. septembar 2017 21:48)

Ne, ne, ne decko, danas je Napredak igrao protiv Partizana a ne Zvezde i tebi smeta sto su se ljudi borili a ne dosli da izgube. Dali ste gol iz ofsajda u 96. minutu i to je ovde teme, drzi se toga.

NoName

pre 6 godina

Ofsajd je bio, sudijska greška, ali mi nije jasno na osnovu čega mislite da Partizan ima nešto sa tim? Pa najbolje da smo tražili da nam poništi gol, da budemo prvi u istoriji fudbala koji su to uradili!
(Bane, 20. septembar 2017 23:06)

Gde Partizan da ima nešto sa tim? Sudija je priznao Partizanov gol iz ofsajda zbog Zvezde verovatno, valjda je to grobarska logika.

Beton

pre 6 godina

Crveni karton zbog odugovlacenja izvodjenja auta?! pa to nije vidjeno u istoriji fudbala,Cetiri minuta produzetka u prvom i sest u drugom,gol iz ofsajda!!!Pa dokle bre???

srdan

pre 6 godina

cestitam zvezdi titulu.
iz aviona je jasno da su ove godine bolji i bolje vođeni. jedino najdiletantskija rasprodaja ili serija najbaxuznijih povreda može da im uzme ono što ovog momenta zaslužuju.

Jah

pre 6 godina

Ima slika na mocartu, samo je metar u ofsajdu, nista strasno. Mozda je bila i ruka.
Sad kako ti kao igrac Napredka da imas bilo kakav motiv da igras u ovakvoj kriminalnoj ligi?
Ovo treba prijaviti Uefa

"ljubav" iz 600000 razloga

pre 6 godina

Alo ljudi sta je vama, znate li vi da je ovo prvenstvo neregularno od poraza partizana od Vozdovca???
Shvatate li da dok god je partizan iza Zvezde na tabeli, ovo prvenstvo ce biti NEREGULARNO I NAMESTENO!!!
Ako kojim slucajem partizan u nastavku dodje na 1. mesto isto prvenstvo ce automatski postati najergularnije u istoriji svih prvenstava u vasioni!!!
Eto samo da znate, to je crno bela logika!

NoName

pre 6 godina

Zasto ne objavite snimak, gde sa klupe Napretka vicu "Zvezda Sampion, .... grobarske" to je mnogo bitnije od utakmice. Kada oni ovako otvoreno izlaze i viču ovakve stvari, šta se tek onda radi iza zatvorenih vrata. Samo se pitam gde to na svetu ima, pa šta da se očekuje od ovog Napretka protiv te iste zvezde?
(čovek iz senke, 20. septembar 2017 21:48)

Protiv Zvezde se od Napretka očekuje da šire noge u živom zidu kao što su to radili igrači Voždovca u prošlom prvenstvu protiv komšije malog. Nisi valjda zaboravio?

xxx

pre 6 godina

ovaj xxx ima max 15godina.
Barem su mu takvi komentari.
Pozdrav
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jžm, 21. septembar 2017 05:17) Tvoj komentar kaže da si ti intelektualana gromada...

vlada

pre 6 godina

Zasto ne objavite snimak, gde sa klupe Napretka vicu "Zvezda Sampion, .... grobarske" to je mnogo bitnije od utakmice. Kada oni ovako otvoreno izlaze i viču ovakve stvari, šta se tek onda radi iza zatvorenih vrata. Samo se pitam gde to na svetu ima, pa šta da se očekuje od ovog Napretka protiv te iste zvezde?
(čovek iz senke, 20. septembar 2017 21:48)


kme kme kme..nakon onog kukanja, pa uzimanja titule i ,,sve je cisto i posteno" prosle sezone, ne zanima me kako ove godine uzimamo trofej!

Alcale

pre 6 godina

Ja sam partizanovac i kazem da je everton u nedozvoljenoj pozociji.

I?
Sta sad? Jel bio iz auta od meter? Jel bio rukom kao Anri koji je odveo FR na prvenstvo... Nije takav isto je neregularan ali je isto kao i ovi ranije priznat!

Može biti samo je*an

pre 6 godina

Produžio bi sudija utakmicu do kraja meseca , samo da Partizan postigne gol...
Pa makar i iz ofsajda...
Što se mora, nije teško...

Borky

pre 6 godina

Nije bio ofsajd, pogledajte položaj tela igrača Napredka... 
(xxx, 20. septembar 2017 22:06 

Pogledajte tek oblake iznad stadiona.... 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Borky, 20. septembar 2017 22:18) A tek gol-aut...
(xxx, 20. septembar 2017 22:52)

Nadji samo jedan komentar zvezdasa koji tvrdi da nije bio gol-aut.Ti ovdje tvrdis i pokusavas ubjediti ljude da ovo nije ofsajd.To je brajo razlika izmedju vas i nas jer vi nemate sramote da lazete i o onome sto je ocigledno.

my way

pre 6 godina

Јао, па немојте то да им радите! Како ће сада кмечати о Вучићима, Терзићима, пеналима, отетим титулама...

Borky

pre 6 godina

Nije ofsajd, jer je bio iza golmana. 
(duki dule, 20. septembar 2017 21:55

Nije bio ofsajd, pogledajte položaj tela igrača Napredka... 
(xxx, 20. septembar 2017 22:06


Glasajte za komentar dana ja se ne mogu odluciti.
+ za prvi - za drugi

Kradja

pre 6 godina

Cela utakmica u stilu sudija sam pa mogu da uticem na rezultat. Zdrav razum nalaze da ako das nekom zuti za odugovlacenje na izvodjenju auta mozes da dobijes i protest zbog zutog. Nikad nisam video da sudija odluci da utice na citavu utakmicu tako sto da crveni zbog njegovog licnog utiska. Da je tako potvrdjuje da svuda u svetu niko to ne praktikuje jer ne zeli da unisti utakmicu. Sudija je potom trebao da uzme pravdu u ruke i da jos bar 4-5 crvenih koje je mogao da dodeli. Gol je ofsajd ali to i moze da se desi ali ono sto je nedopustivo je direktno uticanje na rezultat i iskljucivanje igraca Napretka.

IvanM

pre 6 godina

Samo par činjenica...
1. Partizan nema igru. Bar ne onu koja ga je krasila prošle godine.
2. Crveni za igrača Napretka opravdan.
3. Gol jeste iz ofsajda i to nije sporno, ali je potrebno da se obrati pažnja na još dve stvari koje pravi isti igrač. Naime, Stojković dolazi na skok i izbacuje nogu napred kao zaštitu, što bi moglo da se sudi kao faul u napadu. Everton postiže gol i Stojković staje ispred gostujućeg golmana i želim da verujem da proslavlja gol, a ne da ga provocira.
4. Vrlo brzo, za nešto više od 2 meseca, Evropa će nam pokazati gde smo.

Borky

pre 6 godina

Iz kornera nema ofsajda. Pročitajte pravila igre, pa onda komentarišite.
(xxx, 20. septembar 2017 22
Hahaha nije on njemu asistirao iz kornera vec mu je Tavamba asistirao nakon sto je korner izveden.Pogledaj utakmicu djete drago mani se komentara jer veze nemas o zivotu.

doktor

pre 6 godina

Ma ne. Oni nikad nisu u ofsajdu i ne navlači se za njih. To je prepostena porodica Topalović. I znaju i u Pazaru i N Sadu. Evo sad i u Kruševcu.

ja

pre 6 godina

Ma neeeeee......I crveni je bio skroz ok.
.... I produžetak od 6 minuta(dok par. ne da gol) je ok...I posle ti isti navijači imaju obraz da pričaju....

Tobias Quantrill

pre 6 godina

PFC - Putujući Fudbalski Cirkus
(Pera, 20. septembar 2017 22:05)

Bolje i to no kako ovu skraćenicu tumači njihov prvotimac s brojem '51'.

brlogudan

pre 6 godina

Zasto ne objavite snimak, gde sa klupe Napretka vicu "Zvezda Sampion, .... grobarske" to je mnogo bitnije od utakmice. Kada oni ovako otvoreno izlaze i viču ovakve stvari, šta se tek onda radi iza zatvorenih vrata. Samo se pitam gde to na svetu ima, pa šta da se očekuje od ovog Napretka protiv te iste zvezde? 
(čovek iz senke, 20. septembar 2017 21:48) 

Jeste druze tacno je to sto kazes ali onda treba reci i da je povod takvoj reakciji,u najmanju ruku prostacko i nesportsko, ponasanje Stojkovica kada je Partizan postigao gol.

Wllaxy

pre 6 godina

Nije ofsajd, jer je bio iza golmana.
(duki dule, 20. septembar 2017 21:55)

Taman kad pomislim da sam sve čuo javi se neki ovakav biser...

Wllaxy

pre 6 godina

Iz kornera nema ofsajda. Pročitajte pravila igre, pa onda komentarišite.
(xxx, 20. septembar 2017 22:29)

Da li si ti realan? To bi važilo da je centaršut išao direktno na Evertona ali pošto je u međuvremenu još jedan igrač Partizana igrao glavom i poslao loptu napred ka Evertonu to što kažeš nema veze ni sa realnošću ni sa pravilima, niti se više radi o lopti iz kornera. Ali od tebe me takva "objektivnost" i "poznavanje pravila" uopšte ne iznenađuju...

Vl

pre 6 godina

@xxx

Jesi li ti uopšte video kako je postignut gol? Ofsajd čist. A za nekoga što je napisao da je golman bio bliže golu od igrača Partizana pa nema ofsajda, šta reći. Naučite barem osnovna pravila pa onda komentarišite ili nemate kapaciteta za tako nešto.

ombudsman

pre 6 godina

pocelo je...smejurija od lige...smejurija od sudjenja...dokle vise ljudi...,ispred evertona je bila samo stativa...a mozda se i ona racuna kao odbrambeni igrac

Jah

pre 6 godina

@Ona stvar
Nisam pomenuo Zvezdu, isto je to za sve klubove osim za Par i Zve.
Zato.i kažem kako neko ko voli sport i igra za slavbiji klub, većinom bez para, jedva hrani porodicu može da se oseća kad se ovako neki smrad umeša u sport i uništi sve na kraju. Strašno.
Isto kao nama u košarci, navlačenje za Slo a mi igramo i protiv njih u sudija. Zato je fudbal još odvratniji jer se još više namešta i sudije utiču.

to je to

pre 6 godina

kao kuca velik...a ja sam 150% partizanovac...realno...a sudija pomocni u liniji...sta reci...je..s i sport i sve kada je sve nakaradno, uostalom kao i cela drzava...vise nismo ni banana...gori smo...

Falcon

pre 6 godina

Nije ovde ništa sumnjivo, očigledan ofsajd. Situacija je vrlo jednostavna za presuđivanje, pomoćnik ovo ne može da ne vidi. Jedino što može da mu unese sumnju je ko je igrao glavom (napadač ili odbrambeni igrač) pošto se dešava podaleko od njega i u gužvi. Naravno da postoji komunikacija sa glavnim sudijom, pa je ovo veoma gruba greška.
P.S.: Slučajno sam na ovoj vesti, ne kapiram da li se dosta ljudi zeza u komentarima ili ima toliko nemača pojma?!

oko sokolovo

pre 6 godina

@Nije bio ofsajd, pogledajte položaj tela igrača Napredka...
(xxx, 20. septembar 2017 22:06)

Polozaj tela? o_0


http://static.mozzartsport.com/img/news/1/9/9/1505935019288.jpg

A za svaki slucaj procitaj ponovo i pravila ;)

Pedja

pre 6 godina

Kao sto Partizan salje snimke Zvezde i trazi kaznjavanje, tako treba i Zvezda da posalje ovo UEFA da vidi kako se sudi. Kada neko odugovlaci sa autom ili se pomeri mnogo sa mesta ili lose izvede, onda mu za kaznu oduzimas aut i dajes ga protivnickoj ekipi, ne dajes zuti i crveni zbog toga. Ako za ovaj protest sudija da crveni onda treba svaki put da da zuti kad god s eneki igrac nesto buni. Ipak jedan od vecih bisera mi je bio kako nije ofsajd jer je Everton bio iza ledja golmana. Neko se pitao kako je ofsajd kad je bio korner, pa tako lepo jer lopta nije upucena direktno Evertonu, a ovaj dao gol, vec je lopta isla unazad, a onda dodata od strane tima koji napada. Medjutim i da nije bio gol, potrajalo bi ovo jos dokle god Partizan ne izjednaci. Vrhunac je izjava Djukica kako nije zadovoljan rezultatom. Inace utakmica je zavrsena u 21:02, a pocela u 19h. Dovoljno govori taj podatak.

CarloNS

pre 6 godina

Iz kornera i auta nema ofsajda.
(zoki, 20. septembar 2017 23:00)

Nema kada igrač koji dobije loptu iz kornera šutira na gol. Ovde igrač koji je dobio loptu nakon udarca iz kornera nije šutirao na gol već je dodao loptu saigraču koji nije bio mnogo u ofsajdu - možda metar, ne više :)

Pravilo je da ako lopta ide unazad onda ne može biti ofsajd (iz kornera uvek ide unazad). Recimo, dva igrača sama ispred golmana i ako se dodaje unazad (ili u liniji) nije ofsjad. U ovom slučaju igrač Partizana je dodavao unapred i tada je ofsajd ako je taj igrač bliži golu od protivničkih igrača ne računajući golmana.

Milan

pre 6 godina

sumnjiv je sudija,dao je sumnjiv crveni karton u 27. minutu zbog navodnog odugovlacenja igre to jos nije vidjeno na ovim prostorima,prizna gol u 96.minutu iz cistog ofsajda,puno posla za drzavne organe policiju i sudstvo

Ujka sa Fontane

pre 6 godina

loš da ne moŸe loœiji Partizan.Sramota da su to profi igrači.Grozni igrači još grozniji trener koji trpi takve igrače

petarczv

pre 6 godina

Нема сумње да је Тавамба у офсајд позицији. У моменту додавања је ближи гол линији од свих играча Наретка. Међутим, након много понављања овог снимка ја и даље не могу да закључим ко је додао лопту Тавамби, играч Напретка, или играч Партизана. Једино што је сигурно је да је један играч Напретка играо главом након центаршута из корнера, али ко ју је након тога послао ка Тавамби немам појма. Можда је Стојковић, можда играч Партизана са бројем 3, а можда и играч Напретка који је био најближи играчу Партизана са бројем 3.
(Марко, 20. septembar 2017 23:57)

I posle toliko gledanja ti nisi izvalio da nije tavamba u ofsajdu nego everton...jedino sto je sigurno je da si ogranicen ko terasa

Mile JNA

pre 6 godina

xxx, idi u parkić, odmori malo i sebe i nas.
(Strahinja, 21. septembar 2017 16:06)

Mislim da bi glava u hladnu vodu bilo svrsishodnije.