Subota, 02.09.2017.

13:30

Iliev: Ponosni smo, prelazni rok najbolji do sada

Sportski direktor Partizana Ivica Ilev zadovoljan je kako su crno-beli odradili prelazni rok.

Izvor: SM

Iliev: Ponosni smo, prelazni rok najbolji do sada IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

44 Komentari

Sortiraj po:

Marko

pre 6 godina

Verovatno da uigran tim ne treba menjati, ali ni ne znam kako bi to u Partizanu izgledalo jer Partizan svakog leta proda po nekog bitnog igrača. Međutim, mislim da tim koji je sada napravljen nije slabiji od prošlogodišnjeg, šta više iskusniji je za igrače koji su ostali i osvojili titulu prošle sezone i ove što su došli koji već imaju godina igranja profesionalnog fudbala. Sad je stvar uigravanja. Po meni Ožegović jeste pojačanje, jer dati 17 golova u našoj ligi u Čukaričkom koji se nije borio za Evropu nije mala stvar. Tu bi izvukao paralelu sa C. Zvezdom i Pjanovićem.

Garfild

pre 6 godina

Nezavisno od pojacanja, ti si druze sebe diskreditovao onakvim istupom pred novinarima. A i o tim pojacanjima, das Milenkovica a dovedes Mitrovica iz druge turske lige, mozemo da pricamo.. demagozi svuda oko nas..
(Maus, 02. septembar 2017 13:40)

"DEMAGOGU" a da sacekas da vidis kako ce sve to izgledati i kakvi su ti igraci sto su stigli. Pa posle toga prosipaj demagogiju! Samo da te napomenem da je Dijara dosao iz Zrinjskog, ne bi me cudilo da si i tada prosipao demagogiju!

Dirigent

pre 6 godina

Najbolji prelazni rok ? Prodali najboljeg napadaca za 2.5 miliona, a doveli Ozegovica... Ivice zar prije dva mjeseca nisi rekao da nema teorije da pustite Leonarda i Djurdjevica, da ako se desi da nekog pustite da ce to biti samo jedan od njih dvojice nikako oba ?? Sta bi sa tim ? Brzo zaboravljate neke stvari, daj pa to je izjava od prije mjesec dana ... Sta je sa pricom da je Ozegovic bek ap pojacanje, da je to najava za 'pravo bombasticno' pojacanje ? Kako to sad ??? I jos nesto, Ivice ocekujem da kritikujes navijace sa Juga koji prozivaju Ozegovica transparentima, kad si mogao novinarku mozes i njih ? Ili .... a da ... ok...

pecko pivo

pre 6 godina

Iliev ocigledno ima neki problem, ne bih da ulazim u analizu. Sto se tice Ozegovica, vidim da nekim navijacima (uglavnom bezmozgasima koji se prze na huliganstvo) smeta sto je on nekada vredjao navijace Partizana i valjda im pokazao srednji prst. Smeta im prst od Ozegovica ali im ne smeta sto juznu tribinu vode navijaci Zvezde. Jedan od tih koji je presao sa severne na juznu tribinu je poznat po tome sto drzi rekord u napadima nozem na navijace Partizana. I sad je Ozegovicev prst problem tim navijacima a nije im problem bio njihov vodja zvezdas koji je nozem probusio toliko navijaca Partizana. Ovaj je pokazao prst, on ne valja, a ovaj koji te je napadao nozem je dobar, on je "brat sa tribine".

analiticar_amater

pre 6 godina

Slazem se sa ovim grobarom kome si replicirao.Istina je da Partizan ima jaci tim,nije tu nista pogresno.Uostalom dolazak Tosica i Antonova ih sigurno nije oslabio vec bas naprotiv.Da li imaju jaci tim od Zvezde?Mozda,pre bi se reklo da su pribliznih kvaliteta oba tima.I borba za titulu ce biti neizvesna do zadnjeg kola.Moze da odluci inspiracija Kange,moze da odluci iskustvo Tosica ali potceniti Partizan za svakog "normalnog" zvezdasa znaci udaljavanje od titule.Zato smanji ostrascenost,postuj rivala jer time ce ti i titula biti sladja na kraju sezone.Pozdrav
(zvezdas, 2. septembar 2017 14:50)

Ne, sa Tosicem, Antonovim i Ozegocivem su jaci nego sto su bili, nije to sporno. Nego njemu je jedan normalan Zvezdas rekao da su sada jaci od Zvezde. Da li su moze samo da se vidi na terenu, za sada je sve u sferi nagadjanja u kojoj je formi Tosic, koliko Ozegovic zaista moze, kada ce Suma da proradi... sve naklapanja. Dok se ne vidi na terenu neozbiljno je da pisu kako su vec jaci, kako su vec prosli grupu, pobedili u sledecem derbiju i vec osvojili titulu sto oni uporno rade. Zato ih potsecam da su tako unapred izbacili i Olimpijakos. Samo steta sto to Grcima niko nije rekao, ljudi nisu znali da ne treba da ih pobede.

nele

pre 6 godina

dobar prelazni rok? Diskutabilno. Stojkovic mator +kiksara, Suma-nepoznato, Tosic je dobar za nase uslove ali najvece pitanje je njegova zelja. Problem je sto su ti igraci skupo placeni, samo plate ova 3 igraca Djurdjevicev transfer ne moze da pokrije. Partizan ako ne prodje grupu, bice u velikim finansijskim problemima

todor

pre 6 godina

Ja ne razumem sto toliko nerezonski kritikujete Ilieva. Cini mi se da je mozda i najbolji sportski direktor jos od perioda Dijare, Zuke i Moreire.

Prvo on ne moze da ne prodaje najbolje i najtalentovanije igrace jer je to 'politika' uprave, on nije vlasnik kluba. Drugo jedan Djurdjevic za primer, taj decko vise ne zeli da igra u Partizanu i ne postoji mehanizam da ga zadrzis. Cak i da mu ponudis basnoslovno veliku sumu za nase uslove on u Olimpijakosu ima opet vise, drugo ne zeli vise da igra Jelen Super Ligu u zrelim je godinama, otisao je da igra kvalitetnije prvenstvo i pre svega Ligu Sampiona. Doveden za male pare ili cak za dzabe, prodat za dva i po miliona plus dao 40 golova i osvojio ti prvenstvo. Ista prica sa Leonardom, taj covek i 2 miliona po sezoni da si mu ponudio on ne bi ostao a nama je to budzet za ceo tim mozda.

Iliev radi u realno komplikovanim uslovima gde mu uprava proda bar jednog najtalentovanijeg i jednog najboljeg igraca svake sezone. I on opet iznova i iznova dovodi adekvatne zamene i imamo sportske rezultate, dupla kruna, pobede u derbiju, Liga Evrope. On je i doveo tog Leonarda i Djurdjevica, Evertona, Radina, Milenkovica (stopera), Tavambu. Sad je pokrio sve rupe Tosic je daleko najbolji igrac u ovoj ligi, bez premca. Suma nije u formi ali se vidi da je izuzetno kvalitetan veznjak. Doveden golman, Antonov koji moze da se odlicno proda za sezonu, dve. Dva mlada napadaca Ozegovic i Solomon.

joki

pre 6 godina

nisam nezadovoljan prelaznim rokom,
i rec pojacanje.me nervira..ako ode milenkovic a dovedu nekog mitrovica.to se ne moze nazvati pojacanjem.
ako ode djurdjevic a dodje ozegovic to se ne moze nazvati pojacanje,

otisao leonardo dosao tosic,,paa,mislim ne mislim vec sam siguran da je tosic veci igrac,karijera je njegova to pokazala..

ono sto vidim da se ne menja a to je i ivica potvrdio.kaze,da smo se kvalifikovali dosao bi pre stojkovic i tosic.

pa ivica brate mili,nemoj makar to govoriti,,valda smo se trebali pojacati prvo pa onda napasti ligu sampiona.
ti si valda mislio u ligu sampiona sa kljajicem i cirkovicem.

ali opet kakvi su bili ostali,,mozes proci,,

Zvezdas

pre 6 godina

Posteno kazem za koga navijam i zelim da kazem da ovo sa Ozegovicem je bruka za partizan. Siguran sam da su stotine navijaca Zvezde igrali za Partizan kao i stotine Partizanovaca za Zvezdu. Ali retko koji je pljuvao rivala pa kasnije zaigrao za isti. Nije tu Ozegovic bitan bitan je Ilijev koji stiti coveka koji mu je vredjao klub i navijace.I jos urlajuci brani da se o tome razgovara. Da nebude zabune Ilijev je mala maca za Vucele i Terzice...

e2

pre 6 godina

"ЈЕ ЛИ ВАМ ЈАСНО ДА ЈЕ ПРЕЛАЗНИ РОК НАЈБОЉИ ДО САДА, ЧИК ПОМИСЛИТЕ ДРУГАЧИЈЕ" рече Илиев и оде на кафу

kole

pre 6 godina

Odlican rok.
Jedva cekam da vidim Solomona.
Ajde da pozelim srecu i omladincima. Svetozar inace taj decko mi se mnogo svideo na priremama, bice nesto kao Bleki i bolje. Kokir, njega sam gledao u onom derbiju omladinaca i Zlatiboru, drcan igrac, ide 1 na 1, takvi ne izlaze iz nase skole cesto. A Ilica ne zapamtih, ali cujem samo pohvale. Samo da ih ne oteraju ko Petrova.

alex

pre 6 godina

Сви нормални навијачи Партизана подржавају ово што је урађено у прелазном року, укључујући довођење Ожеговића којег нападају само они "велики гробари" који пале по стадионима, бацају топовске ударе и задимљавају стадионе и због којих је Партизану забрањено играње уз публику и мора да плати велику казну. Таквих "навијача" Партизан под хитно мора да се ослободи, иначе нам прети избацивање из Европе и то на више година. Доста је било острашћених "навијача" који долазе само да би дивљали на стадиону и нервирали велику већину нормалних навијача. Напред Партизан!!!

Soko

pre 6 godina

Citam sta govore navijaci i vidim da nam pomoci nema.Mozes da dovedes mercedes da proizvodi u Srbiji ali nece ga biti na ulici jer nema kupaca. Mozes da napravis najbilji klub ali u Srbiji mora propast jer ovo nisu navijaci njima nije potreban fudbal njima je potreban spektakl najnize vrednosti.

dragan

pre 6 godina

Partizanovci zadovoljni.Rezultati prisutni,sportski i finansijski.Danas mi rece jedan normalni Zvezdas "sada imate bolji tim".Ivice samo napred.
Vise se ne plasim nasih rupa u timu.Do sada sam se pitao ko ce da pogresi i na zalost uvek posle utakmice dobijao odgovor.
Sada imam strah od ovih necivilizovanih huligana koji sebe nazivaju"Partizanovcima"a koji su veci neprijatelji kluba od delija sa severa, zbog kojih ce nas izbaciti iz Evrope.Nadam se da gresim.
Vucica ne vole ni normalni zvezdasi a kamoli partizanovci.

Nicky boy

pre 6 godina

Demagog, a po svome ponašanju slika i prilika žalosnog stanja u domaćem fudbalu.

Da novinari nisi beskičmenjaci, oni bi bojkotovali pres konferencije FK Partizan kada govori Iliev.

Grdan

pre 6 godina

Nikad bolje u novijoj istoriji. Pa, hajde da rezimiramo: Prodati talentovani igraci, dvojica su maloletna a dvojica na pragu najproduktivnijih godina. Peti je veliki talenat koji je, nekako, ispao iz kombinacija.
Dosli: Reprezentativac u zrelim godinama. Bravo! Zlatni orlic koji je zaribao vec dve godine. Hmm... ali OK, verovatno bolje nego da nije dosao niko. Mitrovic - isti rezon, s tim da nikada nije imao potencijal Antonova.
Suma - videcemo...
Sve u svemu, ekipu su nam ocerupali, kao i godinama unazad, nekako smo skrpili osrednju ekipu i molimo boga da se neko iz omladinske probije jer se nema sta prodati na zimu.
Problematicna dubina ekipe, ne daj Boze da se neko povredi, klupa nam je jad zivi..
Sve u svemu, zarada je odlicna i po tome Iliev meri svoje rezultate. Za njega je ovaj ciklus zavrsen, 1-2. boda u LE i to je to. Ocekujem da do kraja godine ode jer za dve godine ne vidim ko od ovih igraca moze da se proda tako da on gubi vreme.
Mozda je deo para od transfera mogao da se ulozi u neke klince iz regiona? NEMA BATO, SVE JE VEC RAZDELJENO!!

idemo dalje

pre 6 godina

na stranu ovi dečiji komentari ali zadnja linija i golman sad solidno izgledaju. ostaje evertona što je odlično ali i radin pokazuje napredak. bambi je veliko pojačanje a i sumina forma je sve bolja. janković bar da ostane na ovom nivou i da ne solira puno i to je to. što se tiče tavambe trebalo bi više da se iskoristi njegova snaga ali pored bambija mislim da će i on bolje igrati. jedino čekam solomona, po onome kako je igrao u rijeci mislim da će biti pravi pogodak.

hijena

pre 6 godina

Овај Ожеговић није играч за први тим Партизана а тек не за ЛЕ, још је навијач другог клуба и својим изјавама је брутално вређао навијаче и клуб Партизан, док је носио дрес Војводине је имао велики сукоб са Сашом Илићем и показивање средњег прста према играчима Партизана. Острашћено и неспортско понашање уз скромно фудбалско знање и онда на то све заборави како каже и пређе у клуб који мрзи и пљуне најстршније и на себе. Илијев је смијешан, његово понашање на представљању је ужасно и штети клубу, продали Ђурђевића испод сваке цијене и онда довели овога, боље да нису никога.

Strasne stvari

pre 6 godina

Vau,koliko dusebriznika sa one strane brda...Bravo Ivice,puna podrska kao i do sada,posebno za poslednje pojacanje,u meni ce imati najveceg navijaca,a ovi sto guslaju o ljudskim kvalitetima neka prvo pogledaju ko su im legende sto im vode klubove i ko im je glavni mentor,neka nas zaobidju.

gb11

pre 6 godina

Izgleda da ce navijaci u Srbiji biti zadovoljni jedino ako dodju Ronaldo i Mesi da igraju za neki klub , ovakva pojacanja Partizana su sasvim ok sa obzirom na uslove , bolja ce doci jedino ako neki Arapi krenu da kupuju nase klubove

krajisnik

pre 6 godina

koliko se ispalio na onoj konferenciji...Novinar pita,a ti možeš, a ne moraš da odgovoriš. Ilijev je pretio novinarima da takva pitanja više ne smiju da postavljaju.Trasformacija prijatnog Ivice.

Laici, tišina

pre 6 godina

Novinar može da pita, ali ne može u tuđoj kući da bude provokator. Nemojte meni, iskusnom novinaru i uredniku, da pričate šta su prava novinara. Koliko novinara menja redakcije, i šta sad - hoćemo li i njih da pitamo za prošlost?

zvezdas

pre 6 godina

Danas ti rece jedan "normalan" zvezdas da imate jaci tim? Moze biti da je normalan ali se u fudbal ne razume. Ali sta vredi objasnjavati da niste jaci i da je pitanje da li ste jaci nego sto ste bili prosle sezone kad ste vi vec unapred prvi u grupi LE, vec ste pobedili u sledecem derbiju i vec ste uzeli titulu. Da ne zaboravimo da ste unapred i izbacili Olimpijakos i prosetali se do LS...
(analiticar_amater, 2. septembar 2017 14:23)
Slazem se sa ovim grobarom kome si replicirao.Istina je da Partizan ima jaci tim,nije tu nista pogresno.Uostalom dolazak Tosica i Antonova ih sigurno nije oslabio vec bas naprotiv.Da li imaju jaci tim od Zvezde?Mozda,pre bi se reklo da su pribliznih kvaliteta oba tima.I borba za titulu ce biti neizvesna do zadnjeg kola.Moze da odluci inspiracija Kange,moze da odluci iskustvo Tosica ali potceniti Partizan za svakog "normalnog" zvezdasa znaci udaljavanje od titule.Zato smanji ostrascenost,postuj rivala jer time ce ti i titula biti sladja na kraju sezone.Pozdrav

analiticar_amater

pre 6 godina

Partizanovci zadovoljni.Rezultati prisutni,sportski i finansijski.Danas mi rece jedan normalni Zvezdas "sada imate bolji tim".Ivice samo napred.
Vise se ne plasim nasih rupa u timu.Do sada sam se pitao ko ce da pogresi i na zalost uvek posle utakmice dobijao odgovor.
Sada imam strah od ovih necivilizovanih huligana koji sebe nazivaju"Partizanovcima"a koji su veci neprijatelji kluba od delija sa severa, zbog kojih ce nas izbaciti iz Evrope.Nadam se da gresim.
Vucica ne vole ni normalni zvezdasi a kamoli partizanovci.
(dragan, 2. septembar 2017 14:02)

Danas ti rece jedan "normalan" zvezdas da imate jaci tim? Moze biti da je normalan ali se u fudbal ne razume. Ali sta vredi objasnjavati da niste jaci i da je pitanje da li ste jaci nego sto ste bili prosle sezone kad ste vi vec unapred prvi u grupi LE, vec ste pobedili u sledecem derbiju i vec ste uzeli titulu. Da ne zaboravimo da ste unapred i izbacili Olimpijakos i prosetali se do LS...

wroom1975

pre 6 godina

Videcemo kad odigrate prvu zvanicnu utakmicu gde ste i sta ste. Ovo busanje u grudi Ilijeva pre bilo kakve utakmice ne znaci nista. A za Ozegovica...ne bih komentarisao. Njemu treba zabraniti prilazak stadionu Partizana samo sto Ilijev zaboravlja mnogo u poslednje vreme.

Nole

pre 6 godina

Pola ovih igraca doslo na pozajmicu,ovo je samo mazanje ociju,secam se kako je Ilijev rekao kako ostaju djurdjevic i leonardo,pa posle ide jedan od njih i na kraju otisli obojica,a sto se pljuje Leonardo,nije ni on cist ali cim vidim Vaxuru,Ilieva i ostatak uprave shvatim da nisu to cista posla

Maus

pre 6 godina

Nezavisno od pojacanja, ti si druze sebe diskreditovao onakvim istupom pred novinarima. A i o tim pojacanjima, das Milenkovica a dovedes Mitrovica iz druge turske lige, mozemo da pricamo.. demagozi svuda oko nas..

nista o nicemu

pre 6 godina

Sad nije vikao kao njegov idol Vucic i pretio novinarima? Nije licno garantovao za momka kao Vucic za doktorat Nebojse Stefanovica? Nije nam porucio dok on navodno pravi Partizan kao sto Vucic pravi Srbiju? E, dvostruki arsini kao i uvek.

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

Tako je pričao i za onaj prelazni rok kad su mu došli Gogua, Marko Jovanović, Djurdjić i Radović pa gde su mu sad ...

Marko

pre 6 godina

Kao veliki Zvezdas,apsolutno se slazem sa navijacima Partizana koji negoduju na trasfer Ozegovica.
Vidite,nije bitno ko za koga navija. Oni su profesionalci. Ali je jako bitno kada neko svoje navijacko opredeljenje ispoljava u javnosti i to na pogrdan nacin prema navijacima i klubu,a onda potpise ugovor za taj isti klub.
Gde su se izgubili obraz,cast, moral? Negde u stotinama hiljada evra ili milionima evra.
Inace,smatram da se radi o jako dobrom napadacu koji moze mnogo da napravi ukoliko prebrodi ovaj period adaptacije na klub koji je vredjao

Marko

pre 6 godina

Kao veliki Zvezdas,apsolutno se slazem sa navijacima Partizana koji negoduju na trasfer Ozegovica.
Vidite,nije bitno ko za koga navija. Oni su profesionalci. Ali je jako bitno kada neko svoje navijacko opredeljenje ispoljava u javnosti i to na pogrdan nacin prema navijacima i klubu,a onda potpise ugovor za taj isti klub.
Gde su se izgubili obraz,cast, moral? Negde u stotinama hiljada evra ili milionima evra.
Inace,smatram da se radi o jako dobrom napadacu koji moze mnogo da napravi ukoliko prebrodi ovaj period adaptacije na klub koji je vredjao

Maus

pre 6 godina

Nezavisno od pojacanja, ti si druze sebe diskreditovao onakvim istupom pred novinarima. A i o tim pojacanjima, das Milenkovica a dovedes Mitrovica iz druge turske lige, mozemo da pricamo.. demagozi svuda oko nas..

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

Tako je pričao i za onaj prelazni rok kad su mu došli Gogua, Marko Jovanović, Djurdjić i Radović pa gde su mu sad ...

Nole

pre 6 godina

Pola ovih igraca doslo na pozajmicu,ovo je samo mazanje ociju,secam se kako je Ilijev rekao kako ostaju djurdjevic i leonardo,pa posle ide jedan od njih i na kraju otisli obojica,a sto se pljuje Leonardo,nije ni on cist ali cim vidim Vaxuru,Ilieva i ostatak uprave shvatim da nisu to cista posla

pecko pivo

pre 6 godina

Iliev ocigledno ima neki problem, ne bih da ulazim u analizu. Sto se tice Ozegovica, vidim da nekim navijacima (uglavnom bezmozgasima koji se prze na huliganstvo) smeta sto je on nekada vredjao navijace Partizana i valjda im pokazao srednji prst. Smeta im prst od Ozegovica ali im ne smeta sto juznu tribinu vode navijaci Zvezde. Jedan od tih koji je presao sa severne na juznu tribinu je poznat po tome sto drzi rekord u napadima nozem na navijace Partizana. I sad je Ozegovicev prst problem tim navijacima a nije im problem bio njihov vodja zvezdas koji je nozem probusio toliko navijaca Partizana. Ovaj je pokazao prst, on ne valja, a ovaj koji te je napadao nozem je dobar, on je "brat sa tribine".

dragan

pre 6 godina

Partizanovci zadovoljni.Rezultati prisutni,sportski i finansijski.Danas mi rece jedan normalni Zvezdas "sada imate bolji tim".Ivice samo napred.
Vise se ne plasim nasih rupa u timu.Do sada sam se pitao ko ce da pogresi i na zalost uvek posle utakmice dobijao odgovor.
Sada imam strah od ovih necivilizovanih huligana koji sebe nazivaju"Partizanovcima"a koji su veci neprijatelji kluba od delija sa severa, zbog kojih ce nas izbaciti iz Evrope.Nadam se da gresim.
Vucica ne vole ni normalni zvezdasi a kamoli partizanovci.

Dirigent

pre 6 godina

Najbolji prelazni rok ? Prodali najboljeg napadaca za 2.5 miliona, a doveli Ozegovica... Ivice zar prije dva mjeseca nisi rekao da nema teorije da pustite Leonarda i Djurdjevica, da ako se desi da nekog pustite da ce to biti samo jedan od njih dvojice nikako oba ?? Sta bi sa tim ? Brzo zaboravljate neke stvari, daj pa to je izjava od prije mjesec dana ... Sta je sa pricom da je Ozegovic bek ap pojacanje, da je to najava za 'pravo bombasticno' pojacanje ? Kako to sad ??? I jos nesto, Ivice ocekujem da kritikujes navijace sa Juga koji prozivaju Ozegovica transparentima, kad si mogao novinarku mozes i njih ? Ili .... a da ... ok...

nista o nicemu

pre 6 godina

Sad nije vikao kao njegov idol Vucic i pretio novinarima? Nije licno garantovao za momka kao Vucic za doktorat Nebojse Stefanovica? Nije nam porucio dok on navodno pravi Partizan kao sto Vucic pravi Srbiju? E, dvostruki arsini kao i uvek.

alex

pre 6 godina

Сви нормални навијачи Партизана подржавају ово што је урађено у прелазном року, укључујући довођење Ожеговића којег нападају само они "велики гробари" који пале по стадионима, бацају топовске ударе и задимљавају стадионе и због којих је Партизану забрањено играње уз публику и мора да плати велику казну. Таквих "навијача" Партизан под хитно мора да се ослободи, иначе нам прети избацивање из Европе и то на више година. Доста је било острашћених "навијача" који долазе само да би дивљали на стадиону и нервирали велику већину нормалних навијача. Напред Партизан!!!

Nicky boy

pre 6 godina

Demagog, a po svome ponašanju slika i prilika žalosnog stanja u domaćem fudbalu.

Da novinari nisi beskičmenjaci, oni bi bojkotovali pres konferencije FK Partizan kada govori Iliev.

todor

pre 6 godina

Ja ne razumem sto toliko nerezonski kritikujete Ilieva. Cini mi se da je mozda i najbolji sportski direktor jos od perioda Dijare, Zuke i Moreire.

Prvo on ne moze da ne prodaje najbolje i najtalentovanije igrace jer je to 'politika' uprave, on nije vlasnik kluba. Drugo jedan Djurdjevic za primer, taj decko vise ne zeli da igra u Partizanu i ne postoji mehanizam da ga zadrzis. Cak i da mu ponudis basnoslovno veliku sumu za nase uslove on u Olimpijakosu ima opet vise, drugo ne zeli vise da igra Jelen Super Ligu u zrelim je godinama, otisao je da igra kvalitetnije prvenstvo i pre svega Ligu Sampiona. Doveden za male pare ili cak za dzabe, prodat za dva i po miliona plus dao 40 golova i osvojio ti prvenstvo. Ista prica sa Leonardom, taj covek i 2 miliona po sezoni da si mu ponudio on ne bi ostao a nama je to budzet za ceo tim mozda.

Iliev radi u realno komplikovanim uslovima gde mu uprava proda bar jednog najtalentovanijeg i jednog najboljeg igraca svake sezone. I on opet iznova i iznova dovodi adekvatne zamene i imamo sportske rezultate, dupla kruna, pobede u derbiju, Liga Evrope. On je i doveo tog Leonarda i Djurdjevica, Evertona, Radina, Milenkovica (stopera), Tavambu. Sad je pokrio sve rupe Tosic je daleko najbolji igrac u ovoj ligi, bez premca. Suma nije u formi ali se vidi da je izuzetno kvalitetan veznjak. Doveden golman, Antonov koji moze da se odlicno proda za sezonu, dve. Dva mlada napadaca Ozegovic i Solomon.

kole

pre 6 godina

Odlican rok.
Jedva cekam da vidim Solomona.
Ajde da pozelim srecu i omladincima. Svetozar inace taj decko mi se mnogo svideo na priremama, bice nesto kao Bleki i bolje. Kokir, njega sam gledao u onom derbiju omladinaca i Zlatiboru, drcan igrac, ide 1 na 1, takvi ne izlaze iz nase skole cesto. A Ilica ne zapamtih, ali cujem samo pohvale. Samo da ih ne oteraju ko Petrova.

joki

pre 6 godina

nisam nezadovoljan prelaznim rokom,
i rec pojacanje.me nervira..ako ode milenkovic a dovedu nekog mitrovica.to se ne moze nazvati pojacanjem.
ako ode djurdjevic a dodje ozegovic to se ne moze nazvati pojacanje,

otisao leonardo dosao tosic,,paa,mislim ne mislim vec sam siguran da je tosic veci igrac,karijera je njegova to pokazala..

ono sto vidim da se ne menja a to je i ivica potvrdio.kaze,da smo se kvalifikovali dosao bi pre stojkovic i tosic.

pa ivica brate mili,nemoj makar to govoriti,,valda smo se trebali pojacati prvo pa onda napasti ligu sampiona.
ti si valda mislio u ligu sampiona sa kljajicem i cirkovicem.

ali opet kakvi su bili ostali,,mozes proci,,

gb11

pre 6 godina

Izgleda da ce navijaci u Srbiji biti zadovoljni jedino ako dodju Ronaldo i Mesi da igraju za neki klub , ovakva pojacanja Partizana su sasvim ok sa obzirom na uslove , bolja ce doci jedino ako neki Arapi krenu da kupuju nase klubove

idemo dalje

pre 6 godina

na stranu ovi dečiji komentari ali zadnja linija i golman sad solidno izgledaju. ostaje evertona što je odlično ali i radin pokazuje napredak. bambi je veliko pojačanje a i sumina forma je sve bolja. janković bar da ostane na ovom nivou i da ne solira puno i to je to. što se tiče tavambe trebalo bi više da se iskoristi njegova snaga ali pored bambija mislim da će i on bolje igrati. jedino čekam solomona, po onome kako je igrao u rijeci mislim da će biti pravi pogodak.

Strasne stvari

pre 6 godina

Vau,koliko dusebriznika sa one strane brda...Bravo Ivice,puna podrska kao i do sada,posebno za poslednje pojacanje,u meni ce imati najveceg navijaca,a ovi sto guslaju o ljudskim kvalitetima neka prvo pogledaju ko su im legende sto im vode klubove i ko im je glavni mentor,neka nas zaobidju.

e2

pre 6 godina

"ЈЕ ЛИ ВАМ ЈАСНО ДА ЈЕ ПРЕЛАЗНИ РОК НАЈБОЉИ ДО САДА, ЧИК ПОМИСЛИТЕ ДРУГАЧИЈЕ" рече Илиев и оде на кафу

hijena

pre 6 godina

Овај Ожеговић није играч за први тим Партизана а тек не за ЛЕ, још је навијач другог клуба и својим изјавама је брутално вређао навијаче и клуб Партизан, док је носио дрес Војводине је имао велики сукоб са Сашом Илићем и показивање средњег прста према играчима Партизана. Острашћено и неспортско понашање уз скромно фудбалско знање и онда на то све заборави како каже и пређе у клуб који мрзи и пљуне најстршније и на себе. Илијев је смијешан, његово понашање на представљању је ужасно и штети клубу, продали Ђурђевића испод сваке цијене и онда довели овога, боље да нису никога.

zvezdas

pre 6 godina

Danas ti rece jedan "normalan" zvezdas da imate jaci tim? Moze biti da je normalan ali se u fudbal ne razume. Ali sta vredi objasnjavati da niste jaci i da je pitanje da li ste jaci nego sto ste bili prosle sezone kad ste vi vec unapred prvi u grupi LE, vec ste pobedili u sledecem derbiju i vec ste uzeli titulu. Da ne zaboravimo da ste unapred i izbacili Olimpijakos i prosetali se do LS...
(analiticar_amater, 2. septembar 2017 14:23)
Slazem se sa ovim grobarom kome si replicirao.Istina je da Partizan ima jaci tim,nije tu nista pogresno.Uostalom dolazak Tosica i Antonova ih sigurno nije oslabio vec bas naprotiv.Da li imaju jaci tim od Zvezde?Mozda,pre bi se reklo da su pribliznih kvaliteta oba tima.I borba za titulu ce biti neizvesna do zadnjeg kola.Moze da odluci inspiracija Kange,moze da odluci iskustvo Tosica ali potceniti Partizan za svakog "normalnog" zvezdasa znaci udaljavanje od titule.Zato smanji ostrascenost,postuj rivala jer time ce ti i titula biti sladja na kraju sezone.Pozdrav

nele

pre 6 godina

dobar prelazni rok? Diskutabilno. Stojkovic mator +kiksara, Suma-nepoznato, Tosic je dobar za nase uslove ali najvece pitanje je njegova zelja. Problem je sto su ti igraci skupo placeni, samo plate ova 3 igraca Djurdjevicev transfer ne moze da pokrije. Partizan ako ne prodje grupu, bice u velikim finansijskim problemima

Zvezdas

pre 6 godina

Posteno kazem za koga navijam i zelim da kazem da ovo sa Ozegovicem je bruka za partizan. Siguran sam da su stotine navijaca Zvezde igrali za Partizan kao i stotine Partizanovaca za Zvezdu. Ali retko koji je pljuvao rivala pa kasnije zaigrao za isti. Nije tu Ozegovic bitan bitan je Ilijev koji stiti coveka koji mu je vredjao klub i navijace.I jos urlajuci brani da se o tome razgovara. Da nebude zabune Ilijev je mala maca za Vucele i Terzice...

Soko

pre 6 godina

Citam sta govore navijaci i vidim da nam pomoci nema.Mozes da dovedes mercedes da proizvodi u Srbiji ali nece ga biti na ulici jer nema kupaca. Mozes da napravis najbilji klub ali u Srbiji mora propast jer ovo nisu navijaci njima nije potreban fudbal njima je potreban spektakl najnize vrednosti.

Garfild

pre 6 godina

Nezavisno od pojacanja, ti si druze sebe diskreditovao onakvim istupom pred novinarima. A i o tim pojacanjima, das Milenkovica a dovedes Mitrovica iz druge turske lige, mozemo da pricamo.. demagozi svuda oko nas..
(Maus, 02. septembar 2017 13:40)

"DEMAGOGU" a da sacekas da vidis kako ce sve to izgledati i kakvi su ti igraci sto su stigli. Pa posle toga prosipaj demagogiju! Samo da te napomenem da je Dijara dosao iz Zrinjskog, ne bi me cudilo da si i tada prosipao demagogiju!

analiticar_amater

pre 6 godina

Slazem se sa ovim grobarom kome si replicirao.Istina je da Partizan ima jaci tim,nije tu nista pogresno.Uostalom dolazak Tosica i Antonova ih sigurno nije oslabio vec bas naprotiv.Da li imaju jaci tim od Zvezde?Mozda,pre bi se reklo da su pribliznih kvaliteta oba tima.I borba za titulu ce biti neizvesna do zadnjeg kola.Moze da odluci inspiracija Kange,moze da odluci iskustvo Tosica ali potceniti Partizan za svakog "normalnog" zvezdasa znaci udaljavanje od titule.Zato smanji ostrascenost,postuj rivala jer time ce ti i titula biti sladja na kraju sezone.Pozdrav
(zvezdas, 2. septembar 2017 14:50)

Ne, sa Tosicem, Antonovim i Ozegocivem su jaci nego sto su bili, nije to sporno. Nego njemu je jedan normalan Zvezdas rekao da su sada jaci od Zvezde. Da li su moze samo da se vidi na terenu, za sada je sve u sferi nagadjanja u kojoj je formi Tosic, koliko Ozegovic zaista moze, kada ce Suma da proradi... sve naklapanja. Dok se ne vidi na terenu neozbiljno je da pisu kako su vec jaci, kako su vec prosli grupu, pobedili u sledecem derbiju i vec osvojili titulu sto oni uporno rade. Zato ih potsecam da su tako unapred izbacili i Olimpijakos. Samo steta sto to Grcima niko nije rekao, ljudi nisu znali da ne treba da ih pobede.

Laici, tišina

pre 6 godina

Novinar može da pita, ali ne može u tuđoj kući da bude provokator. Nemojte meni, iskusnom novinaru i uredniku, da pričate šta su prava novinara. Koliko novinara menja redakcije, i šta sad - hoćemo li i njih da pitamo za prošlost?

krajisnik

pre 6 godina

koliko se ispalio na onoj konferenciji...Novinar pita,a ti možeš, a ne moraš da odgovoriš. Ilijev je pretio novinarima da takva pitanja više ne smiju da postavljaju.Trasformacija prijatnog Ivice.

analiticar_amater

pre 6 godina

Partizanovci zadovoljni.Rezultati prisutni,sportski i finansijski.Danas mi rece jedan normalni Zvezdas "sada imate bolji tim".Ivice samo napred.
Vise se ne plasim nasih rupa u timu.Do sada sam se pitao ko ce da pogresi i na zalost uvek posle utakmice dobijao odgovor.
Sada imam strah od ovih necivilizovanih huligana koji sebe nazivaju"Partizanovcima"a koji su veci neprijatelji kluba od delija sa severa, zbog kojih ce nas izbaciti iz Evrope.Nadam se da gresim.
Vucica ne vole ni normalni zvezdasi a kamoli partizanovci.
(dragan, 2. septembar 2017 14:02)

Danas ti rece jedan "normalan" zvezdas da imate jaci tim? Moze biti da je normalan ali se u fudbal ne razume. Ali sta vredi objasnjavati da niste jaci i da je pitanje da li ste jaci nego sto ste bili prosle sezone kad ste vi vec unapred prvi u grupi LE, vec ste pobedili u sledecem derbiju i vec ste uzeli titulu. Da ne zaboravimo da ste unapred i izbacili Olimpijakos i prosetali se do LS...

Grdan

pre 6 godina

Nikad bolje u novijoj istoriji. Pa, hajde da rezimiramo: Prodati talentovani igraci, dvojica su maloletna a dvojica na pragu najproduktivnijih godina. Peti je veliki talenat koji je, nekako, ispao iz kombinacija.
Dosli: Reprezentativac u zrelim godinama. Bravo! Zlatni orlic koji je zaribao vec dve godine. Hmm... ali OK, verovatno bolje nego da nije dosao niko. Mitrovic - isti rezon, s tim da nikada nije imao potencijal Antonova.
Suma - videcemo...
Sve u svemu, ekipu su nam ocerupali, kao i godinama unazad, nekako smo skrpili osrednju ekipu i molimo boga da se neko iz omladinske probije jer se nema sta prodati na zimu.
Problematicna dubina ekipe, ne daj Boze da se neko povredi, klupa nam je jad zivi..
Sve u svemu, zarada je odlicna i po tome Iliev meri svoje rezultate. Za njega je ovaj ciklus zavrsen, 1-2. boda u LE i to je to. Ocekujem da do kraja godine ode jer za dve godine ne vidim ko od ovih igraca moze da se proda tako da on gubi vreme.
Mozda je deo para od transfera mogao da se ulozi u neke klince iz regiona? NEMA BATO, SVE JE VEC RAZDELJENO!!

wroom1975

pre 6 godina

Videcemo kad odigrate prvu zvanicnu utakmicu gde ste i sta ste. Ovo busanje u grudi Ilijeva pre bilo kakve utakmice ne znaci nista. A za Ozegovica...ne bih komentarisao. Njemu treba zabraniti prilazak stadionu Partizana samo sto Ilijev zaboravlja mnogo u poslednje vreme.

Marko

pre 6 godina

Verovatno da uigran tim ne treba menjati, ali ni ne znam kako bi to u Partizanu izgledalo jer Partizan svakog leta proda po nekog bitnog igrača. Međutim, mislim da tim koji je sada napravljen nije slabiji od prošlogodišnjeg, šta više iskusniji je za igrače koji su ostali i osvojili titulu prošle sezone i ove što su došli koji već imaju godina igranja profesionalnog fudbala. Sad je stvar uigravanja. Po meni Ožegović jeste pojačanje, jer dati 17 golova u našoj ligi u Čukaričkom koji se nije borio za Evropu nije mala stvar. Tu bi izvukao paralelu sa C. Zvezdom i Pjanovićem.

Maus

pre 6 godina

Nezavisno od pojacanja, ti si druze sebe diskreditovao onakvim istupom pred novinarima. A i o tim pojacanjima, das Milenkovica a dovedes Mitrovica iz druge turske lige, mozemo da pricamo.. demagozi svuda oko nas..

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

Tako je pričao i za onaj prelazni rok kad su mu došli Gogua, Marko Jovanović, Djurdjić i Radović pa gde su mu sad ...

nele

pre 6 godina

dobar prelazni rok? Diskutabilno. Stojkovic mator +kiksara, Suma-nepoznato, Tosic je dobar za nase uslove ali najvece pitanje je njegova zelja. Problem je sto su ti igraci skupo placeni, samo plate ova 3 igraca Djurdjevicev transfer ne moze da pokrije. Partizan ako ne prodje grupu, bice u velikim finansijskim problemima

analiticar_amater

pre 6 godina

Partizanovci zadovoljni.Rezultati prisutni,sportski i finansijski.Danas mi rece jedan normalni Zvezdas "sada imate bolji tim".Ivice samo napred.
Vise se ne plasim nasih rupa u timu.Do sada sam se pitao ko ce da pogresi i na zalost uvek posle utakmice dobijao odgovor.
Sada imam strah od ovih necivilizovanih huligana koji sebe nazivaju"Partizanovcima"a koji su veci neprijatelji kluba od delija sa severa, zbog kojih ce nas izbaciti iz Evrope.Nadam se da gresim.
Vucica ne vole ni normalni zvezdasi a kamoli partizanovci.
(dragan, 2. septembar 2017 14:02)

Danas ti rece jedan "normalan" zvezdas da imate jaci tim? Moze biti da je normalan ali se u fudbal ne razume. Ali sta vredi objasnjavati da niste jaci i da je pitanje da li ste jaci nego sto ste bili prosle sezone kad ste vi vec unapred prvi u grupi LE, vec ste pobedili u sledecem derbiju i vec ste uzeli titulu. Da ne zaboravimo da ste unapred i izbacili Olimpijakos i prosetali se do LS...

nista o nicemu

pre 6 godina

Sad nije vikao kao njegov idol Vucic i pretio novinarima? Nije licno garantovao za momka kao Vucic za doktorat Nebojse Stefanovica? Nije nam porucio dok on navodno pravi Partizan kao sto Vucic pravi Srbiju? E, dvostruki arsini kao i uvek.

Garfild

pre 6 godina

Nezavisno od pojacanja, ti si druze sebe diskreditovao onakvim istupom pred novinarima. A i o tim pojacanjima, das Milenkovica a dovedes Mitrovica iz druge turske lige, mozemo da pricamo.. demagozi svuda oko nas..
(Maus, 02. septembar 2017 13:40)

"DEMAGOGU" a da sacekas da vidis kako ce sve to izgledati i kakvi su ti igraci sto su stigli. Pa posle toga prosipaj demagogiju! Samo da te napomenem da je Dijara dosao iz Zrinjskog, ne bi me cudilo da si i tada prosipao demagogiju!

dragan

pre 6 godina

Partizanovci zadovoljni.Rezultati prisutni,sportski i finansijski.Danas mi rece jedan normalni Zvezdas "sada imate bolji tim".Ivice samo napred.
Vise se ne plasim nasih rupa u timu.Do sada sam se pitao ko ce da pogresi i na zalost uvek posle utakmice dobijao odgovor.
Sada imam strah od ovih necivilizovanih huligana koji sebe nazivaju"Partizanovcima"a koji su veci neprijatelji kluba od delija sa severa, zbog kojih ce nas izbaciti iz Evrope.Nadam se da gresim.
Vucica ne vole ni normalni zvezdasi a kamoli partizanovci.

Nicky boy

pre 6 godina

Demagog, a po svome ponašanju slika i prilika žalosnog stanja u domaćem fudbalu.

Da novinari nisi beskičmenjaci, oni bi bojkotovali pres konferencije FK Partizan kada govori Iliev.

Zvezdas

pre 6 godina

Posteno kazem za koga navijam i zelim da kazem da ovo sa Ozegovicem je bruka za partizan. Siguran sam da su stotine navijaca Zvezde igrali za Partizan kao i stotine Partizanovaca za Zvezdu. Ali retko koji je pljuvao rivala pa kasnije zaigrao za isti. Nije tu Ozegovic bitan bitan je Ilijev koji stiti coveka koji mu je vredjao klub i navijace.I jos urlajuci brani da se o tome razgovara. Da nebude zabune Ilijev je mala maca za Vucele i Terzice...

Marko

pre 6 godina

Kao veliki Zvezdas,apsolutno se slazem sa navijacima Partizana koji negoduju na trasfer Ozegovica.
Vidite,nije bitno ko za koga navija. Oni su profesionalci. Ali je jako bitno kada neko svoje navijacko opredeljenje ispoljava u javnosti i to na pogrdan nacin prema navijacima i klubu,a onda potpise ugovor za taj isti klub.
Gde su se izgubili obraz,cast, moral? Negde u stotinama hiljada evra ili milionima evra.
Inace,smatram da se radi o jako dobrom napadacu koji moze mnogo da napravi ukoliko prebrodi ovaj period adaptacije na klub koji je vredjao

Nole

pre 6 godina

Pola ovih igraca doslo na pozajmicu,ovo je samo mazanje ociju,secam se kako je Ilijev rekao kako ostaju djurdjevic i leonardo,pa posle ide jedan od njih i na kraju otisli obojica,a sto se pljuje Leonardo,nije ni on cist ali cim vidim Vaxuru,Ilieva i ostatak uprave shvatim da nisu to cista posla

Grdan

pre 6 godina

Nikad bolje u novijoj istoriji. Pa, hajde da rezimiramo: Prodati talentovani igraci, dvojica su maloletna a dvojica na pragu najproduktivnijih godina. Peti je veliki talenat koji je, nekako, ispao iz kombinacija.
Dosli: Reprezentativac u zrelim godinama. Bravo! Zlatni orlic koji je zaribao vec dve godine. Hmm... ali OK, verovatno bolje nego da nije dosao niko. Mitrovic - isti rezon, s tim da nikada nije imao potencijal Antonova.
Suma - videcemo...
Sve u svemu, ekipu su nam ocerupali, kao i godinama unazad, nekako smo skrpili osrednju ekipu i molimo boga da se neko iz omladinske probije jer se nema sta prodati na zimu.
Problematicna dubina ekipe, ne daj Boze da se neko povredi, klupa nam je jad zivi..
Sve u svemu, zarada je odlicna i po tome Iliev meri svoje rezultate. Za njega je ovaj ciklus zavrsen, 1-2. boda u LE i to je to. Ocekujem da do kraja godine ode jer za dve godine ne vidim ko od ovih igraca moze da se proda tako da on gubi vreme.
Mozda je deo para od transfera mogao da se ulozi u neke klince iz regiona? NEMA BATO, SVE JE VEC RAZDELJENO!!

hijena

pre 6 godina

Овај Ожеговић није играч за први тим Партизана а тек не за ЛЕ, још је навијач другог клуба и својим изјавама је брутално вређао навијаче и клуб Партизан, док је носио дрес Војводине је имао велики сукоб са Сашом Илићем и показивање средњег прста према играчима Партизана. Острашћено и неспортско понашање уз скромно фудбалско знање и онда на то све заборави како каже и пређе у клуб који мрзи и пљуне најстршније и на себе. Илијев је смијешан, његово понашање на представљању је ужасно и штети клубу, продали Ђурђевића испод сваке цијене и онда довели овога, боље да нису никога.

todor

pre 6 godina

Ja ne razumem sto toliko nerezonski kritikujete Ilieva. Cini mi se da je mozda i najbolji sportski direktor jos od perioda Dijare, Zuke i Moreire.

Prvo on ne moze da ne prodaje najbolje i najtalentovanije igrace jer je to 'politika' uprave, on nije vlasnik kluba. Drugo jedan Djurdjevic za primer, taj decko vise ne zeli da igra u Partizanu i ne postoji mehanizam da ga zadrzis. Cak i da mu ponudis basnoslovno veliku sumu za nase uslove on u Olimpijakosu ima opet vise, drugo ne zeli vise da igra Jelen Super Ligu u zrelim je godinama, otisao je da igra kvalitetnije prvenstvo i pre svega Ligu Sampiona. Doveden za male pare ili cak za dzabe, prodat za dva i po miliona plus dao 40 golova i osvojio ti prvenstvo. Ista prica sa Leonardom, taj covek i 2 miliona po sezoni da si mu ponudio on ne bi ostao a nama je to budzet za ceo tim mozda.

Iliev radi u realno komplikovanim uslovima gde mu uprava proda bar jednog najtalentovanijeg i jednog najboljeg igraca svake sezone. I on opet iznova i iznova dovodi adekvatne zamene i imamo sportske rezultate, dupla kruna, pobede u derbiju, Liga Evrope. On je i doveo tog Leonarda i Djurdjevica, Evertona, Radina, Milenkovica (stopera), Tavambu. Sad je pokrio sve rupe Tosic je daleko najbolji igrac u ovoj ligi, bez premca. Suma nije u formi ali se vidi da je izuzetno kvalitetan veznjak. Doveden golman, Antonov koji moze da se odlicno proda za sezonu, dve. Dva mlada napadaca Ozegovic i Solomon.

Strasne stvari

pre 6 godina

Vau,koliko dusebriznika sa one strane brda...Bravo Ivice,puna podrska kao i do sada,posebno za poslednje pojacanje,u meni ce imati najveceg navijaca,a ovi sto guslaju o ljudskim kvalitetima neka prvo pogledaju ko su im legende sto im vode klubove i ko im je glavni mentor,neka nas zaobidju.

wroom1975

pre 6 godina

Videcemo kad odigrate prvu zvanicnu utakmicu gde ste i sta ste. Ovo busanje u grudi Ilijeva pre bilo kakve utakmice ne znaci nista. A za Ozegovica...ne bih komentarisao. Njemu treba zabraniti prilazak stadionu Partizana samo sto Ilijev zaboravlja mnogo u poslednje vreme.

krajisnik

pre 6 godina

koliko se ispalio na onoj konferenciji...Novinar pita,a ti možeš, a ne moraš da odgovoriš. Ilijev je pretio novinarima da takva pitanja više ne smiju da postavljaju.Trasformacija prijatnog Ivice.

Laici, tišina

pre 6 godina

Novinar može da pita, ali ne može u tuđoj kući da bude provokator. Nemojte meni, iskusnom novinaru i uredniku, da pričate šta su prava novinara. Koliko novinara menja redakcije, i šta sad - hoćemo li i njih da pitamo za prošlost?

e2

pre 6 godina

"ЈЕ ЛИ ВАМ ЈАСНО ДА ЈЕ ПРЕЛАЗНИ РОК НАЈБОЉИ ДО САДА, ЧИК ПОМИСЛИТЕ ДРУГАЧИЈЕ" рече Илиев и оде на кафу

alex

pre 6 godina

Сви нормални навијачи Партизана подржавају ово што је урађено у прелазном року, укључујући довођење Ожеговића којег нападају само они "велики гробари" који пале по стадионима, бацају топовске ударе и задимљавају стадионе и због којих је Партизану забрањено играње уз публику и мора да плати велику казну. Таквих "навијача" Партизан под хитно мора да се ослободи, иначе нам прети избацивање из Европе и то на више година. Доста је било острашћених "навијача" који долазе само да би дивљали на стадиону и нервирали велику већину нормалних навијача. Напред Партизан!!!

kole

pre 6 godina

Odlican rok.
Jedva cekam da vidim Solomona.
Ajde da pozelim srecu i omladincima. Svetozar inace taj decko mi se mnogo svideo na priremama, bice nesto kao Bleki i bolje. Kokir, njega sam gledao u onom derbiju omladinaca i Zlatiboru, drcan igrac, ide 1 na 1, takvi ne izlaze iz nase skole cesto. A Ilica ne zapamtih, ali cujem samo pohvale. Samo da ih ne oteraju ko Petrova.

Soko

pre 6 godina

Citam sta govore navijaci i vidim da nam pomoci nema.Mozes da dovedes mercedes da proizvodi u Srbiji ali nece ga biti na ulici jer nema kupaca. Mozes da napravis najbilji klub ali u Srbiji mora propast jer ovo nisu navijaci njima nije potreban fudbal njima je potreban spektakl najnize vrednosti.

Dirigent

pre 6 godina

Najbolji prelazni rok ? Prodali najboljeg napadaca za 2.5 miliona, a doveli Ozegovica... Ivice zar prije dva mjeseca nisi rekao da nema teorije da pustite Leonarda i Djurdjevica, da ako se desi da nekog pustite da ce to biti samo jedan od njih dvojice nikako oba ?? Sta bi sa tim ? Brzo zaboravljate neke stvari, daj pa to je izjava od prije mjesec dana ... Sta je sa pricom da je Ozegovic bek ap pojacanje, da je to najava za 'pravo bombasticno' pojacanje ? Kako to sad ??? I jos nesto, Ivice ocekujem da kritikujes navijace sa Juga koji prozivaju Ozegovica transparentima, kad si mogao novinarku mozes i njih ? Ili .... a da ... ok...

analiticar_amater

pre 6 godina

Slazem se sa ovim grobarom kome si replicirao.Istina je da Partizan ima jaci tim,nije tu nista pogresno.Uostalom dolazak Tosica i Antonova ih sigurno nije oslabio vec bas naprotiv.Da li imaju jaci tim od Zvezde?Mozda,pre bi se reklo da su pribliznih kvaliteta oba tima.I borba za titulu ce biti neizvesna do zadnjeg kola.Moze da odluci inspiracija Kange,moze da odluci iskustvo Tosica ali potceniti Partizan za svakog "normalnog" zvezdasa znaci udaljavanje od titule.Zato smanji ostrascenost,postuj rivala jer time ce ti i titula biti sladja na kraju sezone.Pozdrav
(zvezdas, 2. septembar 2017 14:50)

Ne, sa Tosicem, Antonovim i Ozegocivem su jaci nego sto su bili, nije to sporno. Nego njemu je jedan normalan Zvezdas rekao da su sada jaci od Zvezde. Da li su moze samo da se vidi na terenu, za sada je sve u sferi nagadjanja u kojoj je formi Tosic, koliko Ozegovic zaista moze, kada ce Suma da proradi... sve naklapanja. Dok se ne vidi na terenu neozbiljno je da pisu kako su vec jaci, kako su vec prosli grupu, pobedili u sledecem derbiju i vec osvojili titulu sto oni uporno rade. Zato ih potsecam da su tako unapred izbacili i Olimpijakos. Samo steta sto to Grcima niko nije rekao, ljudi nisu znali da ne treba da ih pobede.

idemo dalje

pre 6 godina

na stranu ovi dečiji komentari ali zadnja linija i golman sad solidno izgledaju. ostaje evertona što je odlično ali i radin pokazuje napredak. bambi je veliko pojačanje a i sumina forma je sve bolja. janković bar da ostane na ovom nivou i da ne solira puno i to je to. što se tiče tavambe trebalo bi više da se iskoristi njegova snaga ali pored bambija mislim da će i on bolje igrati. jedino čekam solomona, po onome kako je igrao u rijeci mislim da će biti pravi pogodak.

pecko pivo

pre 6 godina

Iliev ocigledno ima neki problem, ne bih da ulazim u analizu. Sto se tice Ozegovica, vidim da nekim navijacima (uglavnom bezmozgasima koji se prze na huliganstvo) smeta sto je on nekada vredjao navijace Partizana i valjda im pokazao srednji prst. Smeta im prst od Ozegovica ali im ne smeta sto juznu tribinu vode navijaci Zvezde. Jedan od tih koji je presao sa severne na juznu tribinu je poznat po tome sto drzi rekord u napadima nozem na navijace Partizana. I sad je Ozegovicev prst problem tim navijacima a nije im problem bio njihov vodja zvezdas koji je nozem probusio toliko navijaca Partizana. Ovaj je pokazao prst, on ne valja, a ovaj koji te je napadao nozem je dobar, on je "brat sa tribine".

gb11

pre 6 godina

Izgleda da ce navijaci u Srbiji biti zadovoljni jedino ako dodju Ronaldo i Mesi da igraju za neki klub , ovakva pojacanja Partizana su sasvim ok sa obzirom na uslove , bolja ce doci jedino ako neki Arapi krenu da kupuju nase klubove

joki

pre 6 godina

nisam nezadovoljan prelaznim rokom,
i rec pojacanje.me nervira..ako ode milenkovic a dovedu nekog mitrovica.to se ne moze nazvati pojacanjem.
ako ode djurdjevic a dodje ozegovic to se ne moze nazvati pojacanje,

otisao leonardo dosao tosic,,paa,mislim ne mislim vec sam siguran da je tosic veci igrac,karijera je njegova to pokazala..

ono sto vidim da se ne menja a to je i ivica potvrdio.kaze,da smo se kvalifikovali dosao bi pre stojkovic i tosic.

pa ivica brate mili,nemoj makar to govoriti,,valda smo se trebali pojacati prvo pa onda napasti ligu sampiona.
ti si valda mislio u ligu sampiona sa kljajicem i cirkovicem.

ali opet kakvi su bili ostali,,mozes proci,,

Marko

pre 6 godina

Verovatno da uigran tim ne treba menjati, ali ni ne znam kako bi to u Partizanu izgledalo jer Partizan svakog leta proda po nekog bitnog igrača. Međutim, mislim da tim koji je sada napravljen nije slabiji od prošlogodišnjeg, šta više iskusniji je za igrače koji su ostali i osvojili titulu prošle sezone i ove što su došli koji već imaju godina igranja profesionalnog fudbala. Sad je stvar uigravanja. Po meni Ožegović jeste pojačanje, jer dati 17 golova u našoj ligi u Čukaričkom koji se nije borio za Evropu nije mala stvar. Tu bi izvukao paralelu sa C. Zvezdom i Pjanovićem.

zvezdas

pre 6 godina

Danas ti rece jedan "normalan" zvezdas da imate jaci tim? Moze biti da je normalan ali se u fudbal ne razume. Ali sta vredi objasnjavati da niste jaci i da je pitanje da li ste jaci nego sto ste bili prosle sezone kad ste vi vec unapred prvi u grupi LE, vec ste pobedili u sledecem derbiju i vec ste uzeli titulu. Da ne zaboravimo da ste unapred i izbacili Olimpijakos i prosetali se do LS...
(analiticar_amater, 2. septembar 2017 14:23)
Slazem se sa ovim grobarom kome si replicirao.Istina je da Partizan ima jaci tim,nije tu nista pogresno.Uostalom dolazak Tosica i Antonova ih sigurno nije oslabio vec bas naprotiv.Da li imaju jaci tim od Zvezde?Mozda,pre bi se reklo da su pribliznih kvaliteta oba tima.I borba za titulu ce biti neizvesna do zadnjeg kola.Moze da odluci inspiracija Kange,moze da odluci iskustvo Tosica ali potceniti Partizan za svakog "normalnog" zvezdasa znaci udaljavanje od titule.Zato smanji ostrascenost,postuj rivala jer time ce ti i titula biti sladja na kraju sezone.Pozdrav