Subota, 29.07.2017.

09:53

Simonovića čeka duža pauza, propušta Evrobasket

Marko Simonović najverovatnije će propustiti Evropsko prvenstvo, nezvanično saznaju 'Novosti'.

Izvor:

Simonoviæa èeka duža pauza, propušta Evrobasket IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

65 Komentari

Sortiraj po:

Dule

pre 6 godina

Odigrao mozda i najbolju sezonu u karijeri i da mu se desi povreda,bas steta !Ali zna se,koga nema bez njega se moze.Neka ostvari var materijalnu korist u novom klubu !

Ranko

pre 6 godina

Simonu brz oporavak i dobru sezonu želim.Najviše će nam nedostajati da mazne pehar Špancima,jer mi teško do zlata možemo,osim u našim komentarima.Jer Španci,Francuzi,Grci,Hrvati,Litvanci,Italijani i mi su ekipe,koje mogu svaka svaku da dobiju.Nekako Španci bolje tempiraju formu i uvek na početku igraju slabije.Dosta zavisi i od sistema takmičenja.Kod nas ima dosta igrača sa dobrim sezonama i to daje optimizam,ali osim Teodosića i Bogdana nema tu vanserijskih igrača.Sale će morati u trenerskom poslu da dosegne igračke visine ako misli da spakuje tim za zlato.

Svetski Mega Car

pre 6 godina

Moze i Guduric da igra beka i krilo. A Lucic i Kalinic krilo i cetvorku. Ima tu prostora za razne kombinacije.
(karter, 29. jul 2017 13:59)

Slažem se. Takodje, može i Milosavljević na 2 i 3, može i Lazić na 2 i 3, može Nedović na 1 i 2, pa čak i Bogdan može i na 2 i 3. Na prethodnim takmičenjima je mnogo puta bila petorka Teo, Marković, Bogdan, ili Jović, Nedović, Bogdan itd. Tada je Bogdan igrao na 3.

miki

pre 6 godina

naci kako stoji sada:
pozicija jedan: teo i jovic mozda najace na prvenstvu
pozicija 2: bogdanovic, nedovic, mirosavljevic- najaci
pos 3: kalinic, gudoric
pos4 macvan, lucic( da on bi mogao da igra neko vreme na poz 4,
pos 5: marjanovic, kuzmic i raduljica

Svetski Mega Car

pre 6 godina

Koliko je Ljudina Laza naneo boli ovim "Gagijima Milosavljevicima" to je neverovatno. Milosavljevic je imao poprilicno losu sezonu, bio i povredjen i igrao za slabasnu Albu. i oni svi opet kao po komandi Gagi ovo, Gagi ono... Boze me sacuvaj...
(kcr, 29. jul 2017 12:58)

Milosavljević loš igrač??? Imao je lošu sezonu??? Au brate, al' se ti ne razumeš u košarku. Čovek je bio kapiten Albe, najbolji trojkaš Evrokupa, jedan od najboljih igrača nemačkog prvenstva sa prosekom od skoro 15 poena! Ubedljivo najbolji igrač Albe. Odličan je i u odbrani, u rangu je Lazića, možda malo lošiji, dok je u napadu realno dosta bolji od Lazića. I povredio se tek pred kraj sezone. Ne bi ga angažovala Unikaha već na kraju sezone kao prvo pojačanje da je loš igrač. Mene baš briga i za Zvezdu i Partizan, i ta glupa prepucavanja, ali me nervira kad neko piše gluposti kao što ti radiš.

You do

pre 6 godina

On je bio u reprezentaciji samo da bi se prodao i tako pomoglo FMP- u i sad kad je to obavljeno vise nema razloga da se zove a prica o povredi je izmisljenja da bi se sve zavrsilo dzentlmenski. Slican slucaj je sa Bircevicem iz Partizana.

Sakaluda

pre 6 godina

"Znaci tako? Da je odustao bio bi izdajnik, ali posto je prihvatio i povredio se neces ni da ga se setis? Ne zasluzuje? Manji je patriota od tebe i Stimca?
Jos nekog?
Predrag Stojakovic koji je dobio povredu ledja koja mu je unistila karijeru. Pozdrav.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 29. jul 2017 12:04)"

Simonovic nikada ne bi bio "izdajnik" kako ti kazes, jer je do sada sve davao za reprezentaciju, za razliku od nekih mladjih prevrtaca gume. A kao sto rece neko u komentarima, reprezentacija je podigla Simonovica iz pepela.

A sto se tice Stojakovica, tu tek pokazujes elementarno neznanje. Stojakovic nije doziveo povredu ledja sa reprezentacijom, vec u Sakramentu u decembru 2002.god. To je bila prva povreda, a posle nekoliko meseci je obnovio tu istu povredu, takodje dok je igrao za Sakramento!

I dalje dakle pricas "nista o svacemu".

Ostaj zdravo i veselo!

Dupli aršini

pre 6 godina

Ma za tebe je najbolja kombinacija Lučić/Birčević. Dve rupe koje zbog odustajanja drugih imaju šanse da uđu u repku.

(Ostin A, 29. jul 2017 12:59)

Ovde sam prestao da čitam tvoj post. Imaš li ti pojma čoveče da je Simonović 2014. godine naknadno upao u reprezentaciju upravo zbog izostanka dvojice projektovanih igrača na toj poziciji - Lučića (leđa) i Micova (sukob sa selektorom) a sad prozivaš neke druge igrače zbog iste situacije. Da ne govorimo o tome da bi se Jović izgubio negde u totalnoj anonimnosti kao drugi plej Radničkog da 2014. nije otkazao Nedović. Ko zna da li bi se ikad čulo za Kalinića da ga Duda 2013. godine nije pozvao za EP nakon velikog broja otkaza. Jedino Birčević nije iskoristio reprezentativni status pošto ništa nije napredovao tokom godina.

Hoces Iskreno ?!

pre 6 godina

Mislim da je ovo jedini kosarkas C.Zvezde kojeg postujem .
Covek je veliki borac i odlican kosarkas .
I apsolutno sto mi se najvise svidja kod njega je to sto kada ga u napadu ne ide, onda se maksimalno trudi u odbrani .

SrbEUin

pre 6 godina

Odličan u opciji sa dve trojke (u paru sa Kalinom) kada se traži jača odbrana i brža igra. Izuzetne fizikalije i pokretljivost. Pouzdan za 3, među najboljima po procentu u EL. I ne treba mu spuštanje lopte, to ni Peja nije radio, pa... Ozbiljan i pouzdan, vrlo dobar za moral ekipe.
Nadam se da će ostati na pripremama, možda palac bude ok za ovih 5 nedelja, može da trenira 95%, a šut se povrati za 5 dana..

lal

pre 6 godina

gospodin covek... prototip coveka koga vole svi... posvecen, kulturan, skroman, fanatican...
da navijam za tim koji ima 12 simonovica u ekipi i da izgube 100:0... ostao bih u hali i navijao sat vremena posle utakmice u znak podrske... zato sto znam da su realno trebali da izgube sa 300:0... ali su igrali do kraja posteno preko svojih mogucnosti...

Ostin A

pre 6 godina

Tako da, sve najbolje Simone, ali ti mi mnogo nebitan lik, imamo bolje trojke Kalina/Lucic, nadam se da ga vise necu gledati u reprezentaciji.
(Sizkvizkontrakviz, 29. jul 2017 10:06)

Ma za tebe je najbolja kombinacija Lučić/Birčević. Dve rupe koje zbog odustajanja drugih imaju šanse da uđu u repku.
Simonović rešetao po Evroligi. Lučić rešetao po treninzima u Đorđevićevom Bajernu, koji je bio četvrti u Nemačkoj ligi, i u četvrtfinalu kako ste Zvezdu zezali "Cipiripi kupa".

kcr

pre 6 godina

Koliko je Ljudina Laza naneo boli ovim "Gagijima Milosavljevicima" to je neverovatno. Milosavljevic je imao poprilicno losu sezonu, bio i povredjen i igrao za slabasnu Albu. i oni svi opet kao po komandi Gagi ovo, Gagi ono... Boze me sacuvaj...

nista o nicemu

pre 6 godina

@ nista o nicemu

Meni je muka od tvojih komentara, a verujem i velikoj vecini ovde!
Jorovica pominjes. Ajde jos nekog daj ko se tako povredio na pripremama reprezentacije, pa da tvoj komentar ima neki smisao. Mogao je da se povredi bilo gde.
(Sakaluda, 29. jul 2017 10:42)

Znaci tako? Da je odustao bio bi izdajnik, ali posto je prihvatio i povredio se neces ni da ga se setis? Ne zasluzuje? Manji je patriota od tebe i Stimca?
Jos nekog?
Predrag Stojakovic koji je dobio povredu ledja koja mu je unistila karijeru. Pozdrav.

Pufne za frezenkovanje

pre 6 godina

Steta za Simona, a i za nasu reprezentaciju. Velika steta. Igrac tipa, kada ga ne ide u napadu, on opet moze da doprinese mnogo u odbrani, sto za nasu ekipu mnogo znaci. A opet moze cesto da bude i X faktor za nasu ekipu kada ga krene sut jer ga je tada uzasno tesko cuvati. Takodje, moze jako dobro da cuva pozicije od pleja do krila i samim tim ce nam njegov izostanak bas mnogo otezati ovaj turnir. Mislim i da je mnogo dobar lik i da je bitan sraf i za atmosferu cele ekipe. Nadam se da ovo nije i konacna vest i da ce uspeti da se oporavi do pocetka takmicenja

Jaskevičijus

pre 6 godina

Nije mi jasna ova halabuka-zlato,zlato,zlato.Mislim da bi jedino u potpuno kompletnom sastavu mogli da se uključimo u borbu za prvo mesto,ovako je realno da se borimo za polufinale,pa šta bude.

Svetski Mega Car

pre 6 godina

Pa ništa, ja bih sada stavio Lučića na 4, da bude zamena Mačvanu, krila Kalina i Milosavljević, bekovi Bogdan, Gudurić, i Nedović koji može i pleja da igra. Plejevi Teo i Jović. Za centre bih pozvao Kuzmića i Bobija, a za trećeg centra dilema izmedju Radulje i Štimca. Možda pre Štimac zato što je imao najbolju sezonu u karijeri. Eto to je moje mišljenje, Sale ipak zna najbolje. Samo se nadam da neće povesti Birčevića, iako je jedina klasična četvorka pored Mačvana. Nemam ništa protiv Birčevića, imao je dobru sezonu u Partizanu, ali realno nema kvalitet za reprezentaciju. Više poverenja imam u Kalinu ili Lučića da igraju "lažne" četvorke.

Oxi

pre 6 godina

Simonu Trojketočivom svaka cast i najdublje postovanje za odazivanje Srbiji svaki put kada pozove, i u sklopu toga izlaganju svoga tela mogucnosti povreda, to je prava osoba i pravi karakter. Brz oporavak i dobro zdravlje u buducnosti, ali ne treba previse razocaran, jer mozda je ovo i neka pravda za Lucica na cije je mesto Simon Trojketocivi uskocio kada se Vlado povredio...

ciljaj_viSOKO_

pre 6 godina

Zahvalan igrac,ali nikakav hendikep.Milosavljevic je bolji igrac od njega kada je skroz spreman
(Vukk, 29. jul 2017 10:09) # Link komentara
Da,cak su i "ista" pozicija u timu!
Sta sve ovdje covek procita...

Mara

pre 6 godina

Kao okoreli Partizanovac, nikada nisam mogla da ga volim kao, na primer, Bogdana i Gagija. Ali ovo je baš šteta. Bio bi važan šraf, naročito što u deficitu četvorki može da zaigra i tu poziciju. I Birča je dobar trojkaš, ali nažalost u odbrani loš, pravi glupe faulove, a prodor nigde (Simonov prodor uz čeonu liniji ove godine vrlo dobar). Simonviću brz oporavak i srećno u nastavku karijere.

republika srpska

pre 6 godina

Stvara se bespotrebni pritisak oko osvajanja zlata sva prica idemo na zlato svi pricaju o tome to po meni ne pomaze u ostvarenju najboljeg rezultata,ne treba uopste da razmisljamo sta cemo osvojiti vec da se maksimalno koncentrisemo da odigramo svaku utakmicu najbolje sto mozemo
Da bi se osvojilo zlato moras igrati na maksimumu mogucnosti a to znaci da imas i na raspolaganju sve igrace zdrave zato samo treba vrijedno raditi i dati svoj maksimum bez opterecenja za koji uspjeh ce to biti dovoljno

Sakaluda

pre 6 godina

@ nista o nicemu

Meni je muka od tvojih komentara, a verujem i velikoj vecini ovde!
Jorovica pominjes. Ajde jos nekog daj ko se tako povredio na pripremama reprezentacije, pa da tvoj komentar ima neki smisao. Mogao je da se povredi bilo gde. Onda najbolje da na kraju sezone niko ne trenira. Pa Jokic moze da se povredi obrtanjem one gume, a ovi sto igraju letnju ligu u NBA takodje mogu da se povrede!

Je l vidis besmisao tvog komentara? Vecine tvojih komentara, a uz taj besmisao su i zadojeni mrznjom i netrpeljivoscu.
Pozdrav i ostaj zdravo i veselo!

NebaCar

pre 6 godina

@Sizkvizkontrakviz, 29. jul 2017 10:06)

A ko si ti?! Neko bitan?

Etiketiras reprezentativca sa 2 srebrne medalje i mislim zlatnom univerzitetskom, kao i prvaka nase zemlje u kosarci kao nebitnog?!

Potpisi se imenom i prezimenom "bitni" gospodine kad ostavljas tako "bitne" komentare

nista o nicemu

pre 6 godina

Tako da, sve najbolje Simone, ali ti mi mnogo nebitan lik, imamo bolje trojke Kalina/Lucic, nadam se da ga vise necu gledati u reprezentaciji.
(Sizkvizkontrakviz, 29. jul 2017 10:06)

Lucic je duplo losiji od Simona. Ali iz tebe govori grobarska mrznja, izbacio bi ti i Kalinica al je mnogo dobar pa ti unosi balans u komentar.

Sizkvizkontrakviz

pre 6 godina

Simonu hvala za sve trojke, i preokrete u Zvezdi... Ali meni je on toliko iritantan i dalje, kosarkaski duduk, loptu ne spusta na parket, samo finta bloka i otvaranje za sut, a ko mu to provali, staje sve... Zasto je iritantan... Pa pre je bio los u Zvezdi, ali je cutao, bio povucen, radio svoj posao. Cim je krenuo onim mesec dana fantasticnih trojki i pogodaka, on je prvi na intervjuima, on daje prvi ocene (a negde je 10ti igrac koji treba da ocenjuje igru), on gestikulira na terenu... Kao da je jedva cekao da bude malo bitan. Tako da, sve najbolje Simone, ali ti mi mnogo nebitan lik, imamo bolje trojke Kalina/Lucic, nadam se da ga vise necu gledati u reprezentaciji.

Onokao..

pre 6 godina

@nista o nicemu
Au, momcino, pa ti ne prestajes da briljiras...
Simonovicu je reprezentacija ozivela karijeru, ulila mu samopouzdanje i on, fakticki, tek od tog momenta postaje respektabilan igrac.
Jorovicu se desilo to sto se desilo, moglo je i u maticnom klubu, pa bi neko rekao "Eto, sta je njemu Vrsac (ili koji vec klub) doneo".
I da, jel to za ove klince rec patriota nesto ruzno? Pa jos umetnu ono veliko J unutra, tako valjda misle da su napravili neku intelektualnu akrobaciju. Ozbiljno pitam, ne provociram, posto ne kapiram.

Simonovicu sve najbolje, to je jedan od onih igraca koje ne mozes da ne volis. Vrlo dobar igrac i sjajan covek. Bitan sraf u masineriji. I pored povrede, za njega prosto znam da ce uvek prihvatiti poziv.
Sve najbolje, majstore!

Miodrag

pre 6 godina

@Sizkvizkontrakviz
A možda je davao inzervjue jer je bio najbolji igrač utakmica tada? A možda su njega pitali jer jedini sem Amerikanaca dobro govori engleski. Ostali igrači ne umeju da zinu i zato i idu kod naših trenera.

Swift

pre 6 godina

Velika steta i za reprezentaciju i za Simona, koji je imao odlicnu sezonu i uvek se odazove pozivu selektora. Sa druge strane, ovo je sansa za Lucica, da uskoci i pokaze sav svoj kvalitet.

Pop

pre 6 godina

@Sizkvizkobtrakciz Sreca je da si ti bitan, bez tebe nikako ne bismo mogli na evropsko. @Vukk Bolji je i Nemanja Matic od Simona, samo sto ne igraju istu poziciju, ni sport. Kakva dva strucnjaka, umesto da mu pozelis brz oporavak, momcina koji je uvek bio tu i doprineo mnogo puta bitnim trojkama, pljuje se jer je igrao za Zvezdu. Tuzna vam je mladost, kad nemate osecaj da pozelite brz oporavak igracima koji se bore za nacionalni dres, samo neko omalovazavanje, a taj Simon ce nam faliti da niste ni svesni koliko. Decko zna da promeni ritam utakmice sa nekom ludackom trojkom, dobar u ova pravca, a vrlo smo tanki na trojci...ja ne znam stvarno, kao da je bitno gde igra, a na kraju krajeva i nije vise u Zvezdi.

aaa

pre 6 godina

Dok jednom ne smrkne drugom ne svane... Zao mi je Simona, veliki fajter i borac kome bi ovo bilo poslednje evropsko prvenstvo. Konacno se otvara prostor za Lucica da i njega jednom povrede zaobidju i da konacno zaigra za reprezentaciju. Ovo je i za njega poslednji voz da uradi nesto u nacionalnom timu. Trojke Kalinic i Lucic, ne zvuci lose uopste.

nista o nicemu

pre 6 godina

Da nije potpisao ugovor bukvalno bi mu propala karijera. e, o tome je rec. ko pamti jorovica? niko. dao je repki sve, a dobio nista. i posle nek se jave cuvene patriote koje dobro pamte sve, pa muka mi je.

JPR24

pre 6 godina

Zahvalan igrac,ali nikakav hendikep.Milosavljevic je bolji igrac od njega kada je skroz spreman
(Vukk, 29. jul 2017 10:09)

Kad bi se ti jos razumeo u kosarku ! I kad bi teka razumeo koju rolu ima Simon kod Djordjevica, a koju Dragan. Onda bi mozda nesto i pametno rekao.

nista o nicemu

pre 6 godina

Da nije potpisao ugovor bukvalno bi mu propala karijera. e, o tome je rec. ko pamti jorovica? niko. dao je repki sve, a dobio nista. i posle nek se jave cuvene patriote koje dobro pamte sve, pa muka mi je.

Swift

pre 6 godina

Velika steta i za reprezentaciju i za Simona, koji je imao odlicnu sezonu i uvek se odazove pozivu selektora. Sa druge strane, ovo je sansa za Lucica, da uskoci i pokaze sav svoj kvalitet.

Mara

pre 6 godina

Kao okoreli Partizanovac, nikada nisam mogla da ga volim kao, na primer, Bogdana i Gagija. Ali ovo je baš šteta. Bio bi važan šraf, naročito što u deficitu četvorki može da zaigra i tu poziciju. I Birča je dobar trojkaš, ali nažalost u odbrani loš, pravi glupe faulove, a prodor nigde (Simonov prodor uz čeonu liniji ove godine vrlo dobar). Simonviću brz oporavak i srećno u nastavku karijere.

nista o nicemu

pre 6 godina

Tako da, sve najbolje Simone, ali ti mi mnogo nebitan lik, imamo bolje trojke Kalina/Lucic, nadam se da ga vise necu gledati u reprezentaciji.
(Sizkvizkontrakviz, 29. jul 2017 10:06)

Lucic je duplo losiji od Simona. Ali iz tebe govori grobarska mrznja, izbacio bi ti i Kalinica al je mnogo dobar pa ti unosi balans u komentar.

ciljaj_viSOKO_

pre 6 godina

Zahvalan igrac,ali nikakav hendikep.Milosavljevic je bolji igrac od njega kada je skroz spreman
(Vukk, 29. jul 2017 10:09) # Link komentara
Da,cak su i "ista" pozicija u timu!
Sta sve ovdje covek procita...

republika srpska

pre 6 godina

Stvara se bespotrebni pritisak oko osvajanja zlata sva prica idemo na zlato svi pricaju o tome to po meni ne pomaze u ostvarenju najboljeg rezultata,ne treba uopste da razmisljamo sta cemo osvojiti vec da se maksimalno koncentrisemo da odigramo svaku utakmicu najbolje sto mozemo
Da bi se osvojilo zlato moras igrati na maksimumu mogucnosti a to znaci da imas i na raspolaganju sve igrace zdrave zato samo treba vrijedno raditi i dati svoj maksimum bez opterecenja za koji uspjeh ce to biti dovoljno

JPR24

pre 6 godina

Zahvalan igrac,ali nikakav hendikep.Milosavljevic je bolji igrac od njega kada je skroz spreman
(Vukk, 29. jul 2017 10:09)

Kad bi se ti jos razumeo u kosarku ! I kad bi teka razumeo koju rolu ima Simon kod Djordjevica, a koju Dragan. Onda bi mozda nesto i pametno rekao.

Sizkvizkontrakviz

pre 6 godina

Simonu hvala za sve trojke, i preokrete u Zvezdi... Ali meni je on toliko iritantan i dalje, kosarkaski duduk, loptu ne spusta na parket, samo finta bloka i otvaranje za sut, a ko mu to provali, staje sve... Zasto je iritantan... Pa pre je bio los u Zvezdi, ali je cutao, bio povucen, radio svoj posao. Cim je krenuo onim mesec dana fantasticnih trojki i pogodaka, on je prvi na intervjuima, on daje prvi ocene (a negde je 10ti igrac koji treba da ocenjuje igru), on gestikulira na terenu... Kao da je jedva cekao da bude malo bitan. Tako da, sve najbolje Simone, ali ti mi mnogo nebitan lik, imamo bolje trojke Kalina/Lucic, nadam se da ga vise necu gledati u reprezentaciji.

Svetski Mega Car

pre 6 godina

Pa ništa, ja bih sada stavio Lučića na 4, da bude zamena Mačvanu, krila Kalina i Milosavljević, bekovi Bogdan, Gudurić, i Nedović koji može i pleja da igra. Plejevi Teo i Jović. Za centre bih pozvao Kuzmića i Bobija, a za trećeg centra dilema izmedju Radulje i Štimca. Možda pre Štimac zato što je imao najbolju sezonu u karijeri. Eto to je moje mišljenje, Sale ipak zna najbolje. Samo se nadam da neće povesti Birčevića, iako je jedina klasična četvorka pored Mačvana. Nemam ništa protiv Birčevića, imao je dobru sezonu u Partizanu, ali realno nema kvalitet za reprezentaciju. Više poverenja imam u Kalinu ili Lučića da igraju "lažne" četvorke.

NebaCar

pre 6 godina

@Sizkvizkontrakviz, 29. jul 2017 10:06)

A ko si ti?! Neko bitan?

Etiketiras reprezentativca sa 2 srebrne medalje i mislim zlatnom univerzitetskom, kao i prvaka nase zemlje u kosarci kao nebitnog?!

Potpisi se imenom i prezimenom "bitni" gospodine kad ostavljas tako "bitne" komentare

Miodrag

pre 6 godina

@Sizkvizkontrakviz
A možda je davao inzervjue jer je bio najbolji igrač utakmica tada? A možda su njega pitali jer jedini sem Amerikanaca dobro govori engleski. Ostali igrači ne umeju da zinu i zato i idu kod naših trenera.

Pop

pre 6 godina

@Sizkvizkobtrakciz Sreca je da si ti bitan, bez tebe nikako ne bismo mogli na evropsko. @Vukk Bolji je i Nemanja Matic od Simona, samo sto ne igraju istu poziciju, ni sport. Kakva dva strucnjaka, umesto da mu pozelis brz oporavak, momcina koji je uvek bio tu i doprineo mnogo puta bitnim trojkama, pljuje se jer je igrao za Zvezdu. Tuzna vam je mladost, kad nemate osecaj da pozelite brz oporavak igracima koji se bore za nacionalni dres, samo neko omalovazavanje, a taj Simon ce nam faliti da niste ni svesni koliko. Decko zna da promeni ritam utakmice sa nekom ludackom trojkom, dobar u ova pravca, a vrlo smo tanki na trojci...ja ne znam stvarno, kao da je bitno gde igra, a na kraju krajeva i nije vise u Zvezdi.

Pufne za frezenkovanje

pre 6 godina

Steta za Simona, a i za nasu reprezentaciju. Velika steta. Igrac tipa, kada ga ne ide u napadu, on opet moze da doprinese mnogo u odbrani, sto za nasu ekipu mnogo znaci. A opet moze cesto da bude i X faktor za nasu ekipu kada ga krene sut jer ga je tada uzasno tesko cuvati. Takodje, moze jako dobro da cuva pozicije od pleja do krila i samim tim ce nam njegov izostanak bas mnogo otezati ovaj turnir. Mislim i da je mnogo dobar lik i da je bitan sraf i za atmosferu cele ekipe. Nadam se da ovo nije i konacna vest i da ce uspeti da se oporavi do pocetka takmicenja

Onokao..

pre 6 godina

@nista o nicemu
Au, momcino, pa ti ne prestajes da briljiras...
Simonovicu je reprezentacija ozivela karijeru, ulila mu samopouzdanje i on, fakticki, tek od tog momenta postaje respektabilan igrac.
Jorovicu se desilo to sto se desilo, moglo je i u maticnom klubu, pa bi neko rekao "Eto, sta je njemu Vrsac (ili koji vec klub) doneo".
I da, jel to za ove klince rec patriota nesto ruzno? Pa jos umetnu ono veliko J unutra, tako valjda misle da su napravili neku intelektualnu akrobaciju. Ozbiljno pitam, ne provociram, posto ne kapiram.

Simonovicu sve najbolje, to je jedan od onih igraca koje ne mozes da ne volis. Vrlo dobar igrac i sjajan covek. Bitan sraf u masineriji. I pored povrede, za njega prosto znam da ce uvek prihvatiti poziv.
Sve najbolje, majstore!

Ostin A

pre 6 godina

Tako da, sve najbolje Simone, ali ti mi mnogo nebitan lik, imamo bolje trojke Kalina/Lucic, nadam se da ga vise necu gledati u reprezentaciji.
(Sizkvizkontrakviz, 29. jul 2017 10:06)

Ma za tebe je najbolja kombinacija Lučić/Birčević. Dve rupe koje zbog odustajanja drugih imaju šanse da uđu u repku.
Simonović rešetao po Evroligi. Lučić rešetao po treninzima u Đorđevićevom Bajernu, koji je bio četvrti u Nemačkoj ligi, i u četvrtfinalu kako ste Zvezdu zezali "Cipiripi kupa".

lal

pre 6 godina

gospodin covek... prototip coveka koga vole svi... posvecen, kulturan, skroman, fanatican...
da navijam za tim koji ima 12 simonovica u ekipi i da izgube 100:0... ostao bih u hali i navijao sat vremena posle utakmice u znak podrske... zato sto znam da su realno trebali da izgube sa 300:0... ali su igrali do kraja posteno preko svojih mogucnosti...

Dupli aršini

pre 6 godina

Ma za tebe je najbolja kombinacija Lučić/Birčević. Dve rupe koje zbog odustajanja drugih imaju šanse da uđu u repku.

(Ostin A, 29. jul 2017 12:59)

Ovde sam prestao da čitam tvoj post. Imaš li ti pojma čoveče da je Simonović 2014. godine naknadno upao u reprezentaciju upravo zbog izostanka dvojice projektovanih igrača na toj poziciji - Lučića (leđa) i Micova (sukob sa selektorom) a sad prozivaš neke druge igrače zbog iste situacije. Da ne govorimo o tome da bi se Jović izgubio negde u totalnoj anonimnosti kao drugi plej Radničkog da 2014. nije otkazao Nedović. Ko zna da li bi se ikad čulo za Kalinića da ga Duda 2013. godine nije pozvao za EP nakon velikog broja otkaza. Jedino Birčević nije iskoristio reprezentativni status pošto ništa nije napredovao tokom godina.

Svetski Mega Car

pre 6 godina

Koliko je Ljudina Laza naneo boli ovim "Gagijima Milosavljevicima" to je neverovatno. Milosavljevic je imao poprilicno losu sezonu, bio i povredjen i igrao za slabasnu Albu. i oni svi opet kao po komandi Gagi ovo, Gagi ono... Boze me sacuvaj...
(kcr, 29. jul 2017 12:58)

Milosavljević loš igrač??? Imao je lošu sezonu??? Au brate, al' se ti ne razumeš u košarku. Čovek je bio kapiten Albe, najbolji trojkaš Evrokupa, jedan od najboljih igrača nemačkog prvenstva sa prosekom od skoro 15 poena! Ubedljivo najbolji igrač Albe. Odličan je i u odbrani, u rangu je Lazića, možda malo lošiji, dok je u napadu realno dosta bolji od Lazića. I povredio se tek pred kraj sezone. Ne bi ga angažovala Unikaha već na kraju sezone kao prvo pojačanje da je loš igrač. Mene baš briga i za Zvezdu i Partizan, i ta glupa prepucavanja, ali me nervira kad neko piše gluposti kao što ti radiš.

aaa

pre 6 godina

Dok jednom ne smrkne drugom ne svane... Zao mi je Simona, veliki fajter i borac kome bi ovo bilo poslednje evropsko prvenstvo. Konacno se otvara prostor za Lucica da i njega jednom povrede zaobidju i da konacno zaigra za reprezentaciju. Ovo je i za njega poslednji voz da uradi nesto u nacionalnom timu. Trojke Kalinic i Lucic, ne zvuci lose uopste.

Sakaluda

pre 6 godina

@ nista o nicemu

Meni je muka od tvojih komentara, a verujem i velikoj vecini ovde!
Jorovica pominjes. Ajde jos nekog daj ko se tako povredio na pripremama reprezentacije, pa da tvoj komentar ima neki smisao. Mogao je da se povredi bilo gde. Onda najbolje da na kraju sezone niko ne trenira. Pa Jokic moze da se povredi obrtanjem one gume, a ovi sto igraju letnju ligu u NBA takodje mogu da se povrede!

Je l vidis besmisao tvog komentara? Vecine tvojih komentara, a uz taj besmisao su i zadojeni mrznjom i netrpeljivoscu.
Pozdrav i ostaj zdravo i veselo!

Jaskevičijus

pre 6 godina

Nije mi jasna ova halabuka-zlato,zlato,zlato.Mislim da bi jedino u potpuno kompletnom sastavu mogli da se uključimo u borbu za prvo mesto,ovako je realno da se borimo za polufinale,pa šta bude.

SrbEUin

pre 6 godina

Odličan u opciji sa dve trojke (u paru sa Kalinom) kada se traži jača odbrana i brža igra. Izuzetne fizikalije i pokretljivost. Pouzdan za 3, među najboljima po procentu u EL. I ne treba mu spuštanje lopte, to ni Peja nije radio, pa... Ozbiljan i pouzdan, vrlo dobar za moral ekipe.
Nadam se da će ostati na pripremama, možda palac bude ok za ovih 5 nedelja, može da trenira 95%, a šut se povrati za 5 dana..

kcr

pre 6 godina

Koliko je Ljudina Laza naneo boli ovim "Gagijima Milosavljevicima" to je neverovatno. Milosavljevic je imao poprilicno losu sezonu, bio i povredjen i igrao za slabasnu Albu. i oni svi opet kao po komandi Gagi ovo, Gagi ono... Boze me sacuvaj...

Hoces Iskreno ?!

pre 6 godina

Mislim da je ovo jedini kosarkas C.Zvezde kojeg postujem .
Covek je veliki borac i odlican kosarkas .
I apsolutno sto mi se najvise svidja kod njega je to sto kada ga u napadu ne ide, onda se maksimalno trudi u odbrani .

Sakaluda

pre 6 godina

"Znaci tako? Da je odustao bio bi izdajnik, ali posto je prihvatio i povredio se neces ni da ga se setis? Ne zasluzuje? Manji je patriota od tebe i Stimca?
Jos nekog?
Predrag Stojakovic koji je dobio povredu ledja koja mu je unistila karijeru. Pozdrav.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 29. jul 2017 12:04)"

Simonovic nikada ne bi bio "izdajnik" kako ti kazes, jer je do sada sve davao za reprezentaciju, za razliku od nekih mladjih prevrtaca gume. A kao sto rece neko u komentarima, reprezentacija je podigla Simonovica iz pepela.

A sto se tice Stojakovica, tu tek pokazujes elementarno neznanje. Stojakovic nije doziveo povredu ledja sa reprezentacijom, vec u Sakramentu u decembru 2002.god. To je bila prva povreda, a posle nekoliko meseci je obnovio tu istu povredu, takodje dok je igrao za Sakramento!

I dalje dakle pricas "nista o svacemu".

Ostaj zdravo i veselo!

Svetski Mega Car

pre 6 godina

Moze i Guduric da igra beka i krilo. A Lucic i Kalinic krilo i cetvorku. Ima tu prostora za razne kombinacije.
(karter, 29. jul 2017 13:59)

Slažem se. Takodje, može i Milosavljević na 2 i 3, može i Lazić na 2 i 3, može Nedović na 1 i 2, pa čak i Bogdan može i na 2 i 3. Na prethodnim takmičenjima je mnogo puta bila petorka Teo, Marković, Bogdan, ili Jović, Nedović, Bogdan itd. Tada je Bogdan igrao na 3.

Oxi

pre 6 godina

Simonu Trojketočivom svaka cast i najdublje postovanje za odazivanje Srbiji svaki put kada pozove, i u sklopu toga izlaganju svoga tela mogucnosti povreda, to je prava osoba i pravi karakter. Brz oporavak i dobro zdravlje u buducnosti, ali ne treba previse razocaran, jer mozda je ovo i neka pravda za Lucica na cije je mesto Simon Trojketocivi uskocio kada se Vlado povredio...

nista o nicemu

pre 6 godina

@ nista o nicemu

Meni je muka od tvojih komentara, a verujem i velikoj vecini ovde!
Jorovica pominjes. Ajde jos nekog daj ko se tako povredio na pripremama reprezentacije, pa da tvoj komentar ima neki smisao. Mogao je da se povredi bilo gde.
(Sakaluda, 29. jul 2017 10:42)

Znaci tako? Da je odustao bio bi izdajnik, ali posto je prihvatio i povredio se neces ni da ga se setis? Ne zasluzuje? Manji je patriota od tebe i Stimca?
Jos nekog?
Predrag Stojakovic koji je dobio povredu ledja koja mu je unistila karijeru. Pozdrav.

miki

pre 6 godina

naci kako stoji sada:
pozicija jedan: teo i jovic mozda najace na prvenstvu
pozicija 2: bogdanovic, nedovic, mirosavljevic- najaci
pos 3: kalinic, gudoric
pos4 macvan, lucic( da on bi mogao da igra neko vreme na poz 4,
pos 5: marjanovic, kuzmic i raduljica

You do

pre 6 godina

On je bio u reprezentaciji samo da bi se prodao i tako pomoglo FMP- u i sad kad je to obavljeno vise nema razloga da se zove a prica o povredi je izmisljenja da bi se sve zavrsilo dzentlmenski. Slican slucaj je sa Bircevicem iz Partizana.

Dule

pre 6 godina

Odigrao mozda i najbolju sezonu u karijeri i da mu se desi povreda,bas steta !Ali zna se,koga nema bez njega se moze.Neka ostvari var materijalnu korist u novom klubu !

Ranko

pre 6 godina

Simonu brz oporavak i dobru sezonu želim.Najviše će nam nedostajati da mazne pehar Špancima,jer mi teško do zlata možemo,osim u našim komentarima.Jer Španci,Francuzi,Grci,Hrvati,Litvanci,Italijani i mi su ekipe,koje mogu svaka svaku da dobiju.Nekako Španci bolje tempiraju formu i uvek na početku igraju slabije.Dosta zavisi i od sistema takmičenja.Kod nas ima dosta igrača sa dobrim sezonama i to daje optimizam,ali osim Teodosića i Bogdana nema tu vanserijskih igrača.Sale će morati u trenerskom poslu da dosegne igračke visine ako misli da spakuje tim za zlato.

Sizkvizkontrakviz

pre 6 godina

Simonu hvala za sve trojke, i preokrete u Zvezdi... Ali meni je on toliko iritantan i dalje, kosarkaski duduk, loptu ne spusta na parket, samo finta bloka i otvaranje za sut, a ko mu to provali, staje sve... Zasto je iritantan... Pa pre je bio los u Zvezdi, ali je cutao, bio povucen, radio svoj posao. Cim je krenuo onim mesec dana fantasticnih trojki i pogodaka, on je prvi na intervjuima, on daje prvi ocene (a negde je 10ti igrac koji treba da ocenjuje igru), on gestikulira na terenu... Kao da je jedva cekao da bude malo bitan. Tako da, sve najbolje Simone, ali ti mi mnogo nebitan lik, imamo bolje trojke Kalina/Lucic, nadam se da ga vise necu gledati u reprezentaciji.

nista o nicemu

pre 6 godina

Da nije potpisao ugovor bukvalno bi mu propala karijera. e, o tome je rec. ko pamti jorovica? niko. dao je repki sve, a dobio nista. i posle nek se jave cuvene patriote koje dobro pamte sve, pa muka mi je.

You do

pre 6 godina

On je bio u reprezentaciji samo da bi se prodao i tako pomoglo FMP- u i sad kad je to obavljeno vise nema razloga da se zove a prica o povredi je izmisljenja da bi se sve zavrsilo dzentlmenski. Slican slucaj je sa Bircevicem iz Partizana.

nista o nicemu

pre 6 godina

Tako da, sve najbolje Simone, ali ti mi mnogo nebitan lik, imamo bolje trojke Kalina/Lucic, nadam se da ga vise necu gledati u reprezentaciji.
(Sizkvizkontrakviz, 29. jul 2017 10:06)

Lucic je duplo losiji od Simona. Ali iz tebe govori grobarska mrznja, izbacio bi ti i Kalinica al je mnogo dobar pa ti unosi balans u komentar.

kcr

pre 6 godina

Koliko je Ljudina Laza naneo boli ovim "Gagijima Milosavljevicima" to je neverovatno. Milosavljevic je imao poprilicno losu sezonu, bio i povredjen i igrao za slabasnu Albu. i oni svi opet kao po komandi Gagi ovo, Gagi ono... Boze me sacuvaj...

nista o nicemu

pre 6 godina

@ nista o nicemu

Meni je muka od tvojih komentara, a verujem i velikoj vecini ovde!
Jorovica pominjes. Ajde jos nekog daj ko se tako povredio na pripremama reprezentacije, pa da tvoj komentar ima neki smisao. Mogao je da se povredi bilo gde.
(Sakaluda, 29. jul 2017 10:42)

Znaci tako? Da je odustao bio bi izdajnik, ali posto je prihvatio i povredio se neces ni da ga se setis? Ne zasluzuje? Manji je patriota od tebe i Stimca?
Jos nekog?
Predrag Stojakovic koji je dobio povredu ledja koja mu je unistila karijeru. Pozdrav.

Swift

pre 6 godina

Velika steta i za reprezentaciju i za Simona, koji je imao odlicnu sezonu i uvek se odazove pozivu selektora. Sa druge strane, ovo je sansa za Lucica, da uskoci i pokaze sav svoj kvalitet.

Ostin A

pre 6 godina

Tako da, sve najbolje Simone, ali ti mi mnogo nebitan lik, imamo bolje trojke Kalina/Lucic, nadam se da ga vise necu gledati u reprezentaciji.
(Sizkvizkontrakviz, 29. jul 2017 10:06)

Ma za tebe je najbolja kombinacija Lučić/Birčević. Dve rupe koje zbog odustajanja drugih imaju šanse da uđu u repku.
Simonović rešetao po Evroligi. Lučić rešetao po treninzima u Đorđevićevom Bajernu, koji je bio četvrti u Nemačkoj ligi, i u četvrtfinalu kako ste Zvezdu zezali "Cipiripi kupa".

Svetski Mega Car

pre 6 godina

Pa ništa, ja bih sada stavio Lučića na 4, da bude zamena Mačvanu, krila Kalina i Milosavljević, bekovi Bogdan, Gudurić, i Nedović koji može i pleja da igra. Plejevi Teo i Jović. Za centre bih pozvao Kuzmića i Bobija, a za trećeg centra dilema izmedju Radulje i Štimca. Možda pre Štimac zato što je imao najbolju sezonu u karijeri. Eto to je moje mišljenje, Sale ipak zna najbolje. Samo se nadam da neće povesti Birčevića, iako je jedina klasična četvorka pored Mačvana. Nemam ništa protiv Birčevića, imao je dobru sezonu u Partizanu, ali realno nema kvalitet za reprezentaciju. Više poverenja imam u Kalinu ili Lučića da igraju "lažne" četvorke.

Sakaluda

pre 6 godina

@ nista o nicemu

Meni je muka od tvojih komentara, a verujem i velikoj vecini ovde!
Jorovica pominjes. Ajde jos nekog daj ko se tako povredio na pripremama reprezentacije, pa da tvoj komentar ima neki smisao. Mogao je da se povredi bilo gde. Onda najbolje da na kraju sezone niko ne trenira. Pa Jokic moze da se povredi obrtanjem one gume, a ovi sto igraju letnju ligu u NBA takodje mogu da se povrede!

Je l vidis besmisao tvog komentara? Vecine tvojih komentara, a uz taj besmisao su i zadojeni mrznjom i netrpeljivoscu.
Pozdrav i ostaj zdravo i veselo!

lal

pre 6 godina

gospodin covek... prototip coveka koga vole svi... posvecen, kulturan, skroman, fanatican...
da navijam za tim koji ima 12 simonovica u ekipi i da izgube 100:0... ostao bih u hali i navijao sat vremena posle utakmice u znak podrske... zato sto znam da su realno trebali da izgube sa 300:0... ali su igrali do kraja posteno preko svojih mogucnosti...

Hoces Iskreno ?!

pre 6 godina

Mislim da je ovo jedini kosarkas C.Zvezde kojeg postujem .
Covek je veliki borac i odlican kosarkas .
I apsolutno sto mi se najvise svidja kod njega je to sto kada ga u napadu ne ide, onda se maksimalno trudi u odbrani .

ciljaj_viSOKO_

pre 6 godina

Zahvalan igrac,ali nikakav hendikep.Milosavljevic je bolji igrac od njega kada je skroz spreman
(Vukk, 29. jul 2017 10:09) # Link komentara
Da,cak su i "ista" pozicija u timu!
Sta sve ovdje covek procita...

Sakaluda

pre 6 godina

"Znaci tako? Da je odustao bio bi izdajnik, ali posto je prihvatio i povredio se neces ni da ga se setis? Ne zasluzuje? Manji je patriota od tebe i Stimca?
Jos nekog?
Predrag Stojakovic koji je dobio povredu ledja koja mu je unistila karijeru. Pozdrav.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 29. jul 2017 12:04)"

Simonovic nikada ne bi bio "izdajnik" kako ti kazes, jer je do sada sve davao za reprezentaciju, za razliku od nekih mladjih prevrtaca gume. A kao sto rece neko u komentarima, reprezentacija je podigla Simonovica iz pepela.

A sto se tice Stojakovica, tu tek pokazujes elementarno neznanje. Stojakovic nije doziveo povredu ledja sa reprezentacijom, vec u Sakramentu u decembru 2002.god. To je bila prva povreda, a posle nekoliko meseci je obnovio tu istu povredu, takodje dok je igrao za Sakramento!

I dalje dakle pricas "nista o svacemu".

Ostaj zdravo i veselo!

Ranko

pre 6 godina

Simonu brz oporavak i dobru sezonu želim.Najviše će nam nedostajati da mazne pehar Špancima,jer mi teško do zlata možemo,osim u našim komentarima.Jer Španci,Francuzi,Grci,Hrvati,Litvanci,Italijani i mi su ekipe,koje mogu svaka svaku da dobiju.Nekako Španci bolje tempiraju formu i uvek na početku igraju slabije.Dosta zavisi i od sistema takmičenja.Kod nas ima dosta igrača sa dobrim sezonama i to daje optimizam,ali osim Teodosića i Bogdana nema tu vanserijskih igrača.Sale će morati u trenerskom poslu da dosegne igračke visine ako misli da spakuje tim za zlato.

Jaskevičijus

pre 6 godina

Nije mi jasna ova halabuka-zlato,zlato,zlato.Mislim da bi jedino u potpuno kompletnom sastavu mogli da se uključimo u borbu za prvo mesto,ovako je realno da se borimo za polufinale,pa šta bude.

miki

pre 6 godina

naci kako stoji sada:
pozicija jedan: teo i jovic mozda najace na prvenstvu
pozicija 2: bogdanovic, nedovic, mirosavljevic- najaci
pos 3: kalinic, gudoric
pos4 macvan, lucic( da on bi mogao da igra neko vreme na poz 4,
pos 5: marjanovic, kuzmic i raduljica

aaa

pre 6 godina

Dok jednom ne smrkne drugom ne svane... Zao mi je Simona, veliki fajter i borac kome bi ovo bilo poslednje evropsko prvenstvo. Konacno se otvara prostor za Lucica da i njega jednom povrede zaobidju i da konacno zaigra za reprezentaciju. Ovo je i za njega poslednji voz da uradi nesto u nacionalnom timu. Trojke Kalinic i Lucic, ne zvuci lose uopste.

NebaCar

pre 6 godina

@Sizkvizkontrakviz, 29. jul 2017 10:06)

A ko si ti?! Neko bitan?

Etiketiras reprezentativca sa 2 srebrne medalje i mislim zlatnom univerzitetskom, kao i prvaka nase zemlje u kosarci kao nebitnog?!

Potpisi se imenom i prezimenom "bitni" gospodine kad ostavljas tako "bitne" komentare

Oxi

pre 6 godina

Simonu Trojketočivom svaka cast i najdublje postovanje za odazivanje Srbiji svaki put kada pozove, i u sklopu toga izlaganju svoga tela mogucnosti povreda, to je prava osoba i pravi karakter. Brz oporavak i dobro zdravlje u buducnosti, ali ne treba previse razocaran, jer mozda je ovo i neka pravda za Lucica na cije je mesto Simon Trojketocivi uskocio kada se Vlado povredio...

Svetski Mega Car

pre 6 godina

Koliko je Ljudina Laza naneo boli ovim "Gagijima Milosavljevicima" to je neverovatno. Milosavljevic je imao poprilicno losu sezonu, bio i povredjen i igrao za slabasnu Albu. i oni svi opet kao po komandi Gagi ovo, Gagi ono... Boze me sacuvaj...
(kcr, 29. jul 2017 12:58)

Milosavljević loš igrač??? Imao je lošu sezonu??? Au brate, al' se ti ne razumeš u košarku. Čovek je bio kapiten Albe, najbolji trojkaš Evrokupa, jedan od najboljih igrača nemačkog prvenstva sa prosekom od skoro 15 poena! Ubedljivo najbolji igrač Albe. Odličan je i u odbrani, u rangu je Lazića, možda malo lošiji, dok je u napadu realno dosta bolji od Lazića. I povredio se tek pred kraj sezone. Ne bi ga angažovala Unikaha već na kraju sezone kao prvo pojačanje da je loš igrač. Mene baš briga i za Zvezdu i Partizan, i ta glupa prepucavanja, ali me nervira kad neko piše gluposti kao što ti radiš.

JPR24

pre 6 godina

Zahvalan igrac,ali nikakav hendikep.Milosavljevic je bolji igrac od njega kada je skroz spreman
(Vukk, 29. jul 2017 10:09)

Kad bi se ti jos razumeo u kosarku ! I kad bi teka razumeo koju rolu ima Simon kod Djordjevica, a koju Dragan. Onda bi mozda nesto i pametno rekao.

republika srpska

pre 6 godina

Stvara se bespotrebni pritisak oko osvajanja zlata sva prica idemo na zlato svi pricaju o tome to po meni ne pomaze u ostvarenju najboljeg rezultata,ne treba uopste da razmisljamo sta cemo osvojiti vec da se maksimalno koncentrisemo da odigramo svaku utakmicu najbolje sto mozemo
Da bi se osvojilo zlato moras igrati na maksimumu mogucnosti a to znaci da imas i na raspolaganju sve igrace zdrave zato samo treba vrijedno raditi i dati svoj maksimum bez opterecenja za koji uspjeh ce to biti dovoljno

Dupli aršini

pre 6 godina

Ma za tebe je najbolja kombinacija Lučić/Birčević. Dve rupe koje zbog odustajanja drugih imaju šanse da uđu u repku.

(Ostin A, 29. jul 2017 12:59)

Ovde sam prestao da čitam tvoj post. Imaš li ti pojma čoveče da je Simonović 2014. godine naknadno upao u reprezentaciju upravo zbog izostanka dvojice projektovanih igrača na toj poziciji - Lučića (leđa) i Micova (sukob sa selektorom) a sad prozivaš neke druge igrače zbog iste situacije. Da ne govorimo o tome da bi se Jović izgubio negde u totalnoj anonimnosti kao drugi plej Radničkog da 2014. nije otkazao Nedović. Ko zna da li bi se ikad čulo za Kalinića da ga Duda 2013. godine nije pozvao za EP nakon velikog broja otkaza. Jedino Birčević nije iskoristio reprezentativni status pošto ništa nije napredovao tokom godina.

Miodrag

pre 6 godina

@Sizkvizkontrakviz
A možda je davao inzervjue jer je bio najbolji igrač utakmica tada? A možda su njega pitali jer jedini sem Amerikanaca dobro govori engleski. Ostali igrači ne umeju da zinu i zato i idu kod naših trenera.

Onokao..

pre 6 godina

@nista o nicemu
Au, momcino, pa ti ne prestajes da briljiras...
Simonovicu je reprezentacija ozivela karijeru, ulila mu samopouzdanje i on, fakticki, tek od tog momenta postaje respektabilan igrac.
Jorovicu se desilo to sto se desilo, moglo je i u maticnom klubu, pa bi neko rekao "Eto, sta je njemu Vrsac (ili koji vec klub) doneo".
I da, jel to za ove klince rec patriota nesto ruzno? Pa jos umetnu ono veliko J unutra, tako valjda misle da su napravili neku intelektualnu akrobaciju. Ozbiljno pitam, ne provociram, posto ne kapiram.

Simonovicu sve najbolje, to je jedan od onih igraca koje ne mozes da ne volis. Vrlo dobar igrac i sjajan covek. Bitan sraf u masineriji. I pored povrede, za njega prosto znam da ce uvek prihvatiti poziv.
Sve najbolje, majstore!

Pop

pre 6 godina

@Sizkvizkobtrakciz Sreca je da si ti bitan, bez tebe nikako ne bismo mogli na evropsko. @Vukk Bolji je i Nemanja Matic od Simona, samo sto ne igraju istu poziciju, ni sport. Kakva dva strucnjaka, umesto da mu pozelis brz oporavak, momcina koji je uvek bio tu i doprineo mnogo puta bitnim trojkama, pljuje se jer je igrao za Zvezdu. Tuzna vam je mladost, kad nemate osecaj da pozelite brz oporavak igracima koji se bore za nacionalni dres, samo neko omalovazavanje, a taj Simon ce nam faliti da niste ni svesni koliko. Decko zna da promeni ritam utakmice sa nekom ludackom trojkom, dobar u ova pravca, a vrlo smo tanki na trojci...ja ne znam stvarno, kao da je bitno gde igra, a na kraju krajeva i nije vise u Zvezdi.

Mara

pre 6 godina

Kao okoreli Partizanovac, nikada nisam mogla da ga volim kao, na primer, Bogdana i Gagija. Ali ovo je baš šteta. Bio bi važan šraf, naročito što u deficitu četvorki može da zaigra i tu poziciju. I Birča je dobar trojkaš, ali nažalost u odbrani loš, pravi glupe faulove, a prodor nigde (Simonov prodor uz čeonu liniji ove godine vrlo dobar). Simonviću brz oporavak i srećno u nastavku karijere.

SrbEUin

pre 6 godina

Odličan u opciji sa dve trojke (u paru sa Kalinom) kada se traži jača odbrana i brža igra. Izuzetne fizikalije i pokretljivost. Pouzdan za 3, među najboljima po procentu u EL. I ne treba mu spuštanje lopte, to ni Peja nije radio, pa... Ozbiljan i pouzdan, vrlo dobar za moral ekipe.
Nadam se da će ostati na pripremama, možda palac bude ok za ovih 5 nedelja, može da trenira 95%, a šut se povrati za 5 dana..

Pufne za frezenkovanje

pre 6 godina

Steta za Simona, a i za nasu reprezentaciju. Velika steta. Igrac tipa, kada ga ne ide u napadu, on opet moze da doprinese mnogo u odbrani, sto za nasu ekipu mnogo znaci. A opet moze cesto da bude i X faktor za nasu ekipu kada ga krene sut jer ga je tada uzasno tesko cuvati. Takodje, moze jako dobro da cuva pozicije od pleja do krila i samim tim ce nam njegov izostanak bas mnogo otezati ovaj turnir. Mislim i da je mnogo dobar lik i da je bitan sraf i za atmosferu cele ekipe. Nadam se da ovo nije i konacna vest i da ce uspeti da se oporavi do pocetka takmicenja

Svetski Mega Car

pre 6 godina

Moze i Guduric da igra beka i krilo. A Lucic i Kalinic krilo i cetvorku. Ima tu prostora za razne kombinacije.
(karter, 29. jul 2017 13:59)

Slažem se. Takodje, može i Milosavljević na 2 i 3, može i Lazić na 2 i 3, može Nedović na 1 i 2, pa čak i Bogdan može i na 2 i 3. Na prethodnim takmičenjima je mnogo puta bila petorka Teo, Marković, Bogdan, ili Jović, Nedović, Bogdan itd. Tada je Bogdan igrao na 3.

Dule

pre 6 godina

Odigrao mozda i najbolju sezonu u karijeri i da mu se desi povreda,bas steta !Ali zna se,koga nema bez njega se moze.Neka ostvari var materijalnu korist u novom klubu !