Subota, 08.07.2017.

12:40

Jovičić Zvezdin: Povratak titule gde joj je mesto

Crvena zvezda dovela je osmo pojačanje u prelaznom roku, novi član srpskog vicešampiona postao je zadnji vezni Branko Jovičić.

Izvor:

Jovièiæ Zvezdin: Povratak titule gde joj je mesto IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

139 Komentari

Sortiraj po:

VEČITI DELIJA

pre 6 godina

@ gremlin - Država , tačnije rečeno vlast iz nekog prošlog vremena je na neki način dozvolila da Zvezda upadne u toliki dug puštajući neke likove da rade šta hoće . Jasno nam je koja je vlast u pitanju . Nemoj sad da spominješ Lukića , Piksija i druge kako su krivi . Znamo se mi društvo sasvim dobro i ne možete nama pričati priče za malu djecu . ZVEZDA ĆE POSTOJATI DOK JE NAS KOJI JE VOLIMO !

Mimo

pre 6 godina

Sta kazes Mesi, da se vrati gde joj je mesto, svi ste vi bazdareni od rukovodstva da pricate nebuloze, sve veliki fudbaleri, kao i klub.

Labud

pre 6 godina

U pravu si za Bask,previd,mislio sam da ovaj bar nešto zna....
Bsk je nekada igrao tu gde danas igra Partizan,ali se jednostavno ugasio,pa sam zato pogrešio,Bask je klub koji je autentičan, još postoji i nešto je stariji od naše Velike Srbije,možda čak i najstariji u Srbiji,neznam tačno.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Crvena Zvezda 1913, 8. jul 2017 23:56)

Da ti Labud prijateljski kaze, ne znas ti burazeru nista. Prvo da pises, a onda da argumentujes. Tvoj nick, dalje, upucuje na jedan, reklo bi se, fundamentala problem sa identitetom. Kakva 1913? Vodio se narodno-oslobodilacki rat, i kolonizovali Kosovo i delovi Makedonije. Mislis da je tu simbolika bila crvena zvezda koja svojim znacenjem stoji dijametralno suprotno od ratovanja preko svojih granica. Ne budali.

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Halo zvezda 1913. Da li je moguce da taj Partizan kod tebe izaziva takvu frustraciju?
(Zvezdan, 08. jul 2017 23:36)

GAĐENJE!!!

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Krcun vas osnovao, plakali ste za Titom na utakmici kada je umro, o cemu vi crveni pričate??? Koja ste vi tuga,zalosni da nema gde!!!
(aleksandar veliki, 08. jul 2017 23:06)

Krcun,čovek komunista,po naređenju kp,postojeći klub stavlja u službu kom.ideologije,vaš čovek u naš klub,razumeš?
Snimak iz Poljuda je najviše ražalostio vas,nikada drugovi partizani nisu prežalili što njihov klub nije bio u prilici da javno iskaže žalost za JB,naši su možda plakali tada,vi plačete i sada.....bilo mi je prilično čudno kad reče deda-treba zvati trubače....
A tuga i žalost kojom pokušavaš da nas etiketiraš su upravo vaš znak prepoznavanja(grobari,crna boja,)pogotovo ovo "crveni" jer ste ideološki mnogo više "crveni" od nas,još se kunete u Tita,Kadinjaču i Jugoslovenstvo
Znamo da bi voleli da ste nešto drugo,ali niste....

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

analiza, 08

U pravu si za Bask,previd,mislio sam da ovaj bar nešto zna....
Bsk je nekada igrao tu gde danas igra Partizan,ali se jednostavno ugasio,pa sam zato pogrešio,Bask je klub koji je autentičan, još postoji i nešto je stariji od naše Velike Srbije,možda čak i najstariji u Srbiji,neznam tačno.

aleksandar veliki

pre 6 godina

Krcun vas osnovao, plakali ste za Titom na utakmici kada je umro, o cemu vi crveni pričate??? Koja ste vi tuga,zalosni da nema gde!!!

ej bre

pre 6 godina

molio bih redakciju da mi objasni sta je sporno u mom komentaru da grobari nisu nikog pobedili 12 godina u grupnoj fazi nekog takmicenja(2003-15)pa necete da ga objavite
(beli65, 08. jul 2017 22:33)

Cudi me da su ti i ovo objavili posto je ovo sto pises laz!

beli65

pre 6 godina

molio bih redakciju da mi objasni sta je sporno u mom komentaru da grobari nisu nikog pobedili 12 godina u grupnoj fazi nekog takmicenja(2003-15)pa necete da ga objavite

analiza

pre 6 godina

Ja tek sad ukapirah da je postovani komentator CZ 1913 rodjen te godine,jer kaze "mi,igraci i navijaci ...".Pa mi imamo pravog Panteliju medju nama.Zato me i ne cudi da je prevideo da komentator Karaburac nije rekao BSK,vec BASK,pricajuci o otetim stadionima-ne o igracima.Dobro,ljudi,zar vam nije naporno da malim slovina vredjate i pismenost i protivnika-zasto jsd,par?Ne navijam za CZ,ali ne vidim razlog da to ime pisem malim slovom!

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Zvezdaspor ima veze sa fk Jugoslavijom isto koliko i Partizan sa BASK om. Oteli su im stadione. 
A ti si se primio.
(Karaburac, 08. jul 2017 19:31)

HAHAHA....
To si čuo od druga Vučele?
Ne bih opet da se ponavljam,evo samo kratko-mi,igrači i navijači smo 45-e bili ovde,vi,vaši igrači i navijači ste došli,služili ste za sprdnju beograđanima,jer kad neko u BG pita gde je stadion,znaš za koga navija,navijači su vam bili godinama prepoznatljivi po preskakanju tramvajskih šina iz straha od strujnig udara...a sad ste "avangarda"hahaha
BSK? ma šališ se....

Ivan

pre 6 godina

Ko spominje četnike?

Zar laži i manipulacije i posle 7 decenija?
Očigledno je da si mlad,navijati za Zvezdu je uvek značilo biti srbin,navijati za jsdp(ako si srbin) je značilo da si se odrekao svoje nacije i da su ti draži "jugosloveni"-i uvek je u pitanju bio neki interes,dakle za njih se navijalo iz interesa i po direktivi.
Danas navijači jsdp pokušavaju da izađu iz ljušture jugoslovenstva,pa se čas ponose a čas odriču svojih korena i ideologije koja ih je stvorila.Odmah će reći da je ista ideologija stvorila i nas-laž!
Kao što su sve oteli tako su i nas zaposeli,promenili nam ime i uspeli da nam obrišu istoriju.
Ipak,Crvena Zvezda je srpski,beogradski klub osnovana 1913 god kao Velika Srbija,vremenom su nam vladari i vlasti menjali ime ali su navijači uvek ostali dosledni svom narodu i svojoj veri!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Crvena Zvezda 1913, 8. jul 2017
Opsiran si odgovor dao ali opet nisi pogodio. Nisam bas tako mlad, imam 37 god i ovo je totalna glupost da samo Srbi imaju eksluzivno pravo da navijaju za zvezdu a isto tako srbi ne smeju da navijaju za partizan??!
Srbin sam a s majcine strane ima madjara, znaci nisam podoban po tebi da navijam za zvezdu? U mom okruzenju ima dosta nacija razlicitih koji navijaju za oba kluba a isto tako ima mnogo srba koji navijaju za partizan. Poenta je da tvoji komentari pozivaju na sukobe, netoleranciju i vrlo je opasno to sto radis, jer ionako ima previse podela

Kako ko, pa ja

pre 6 godina

Ipak,Crvena Zvezda je srpski,beogradski klub osnovana 1913 god kao Velika Srbija,vremenom su nam vladari i vlasti menjali ime ali su navijači uvek ostali dosledni svom narodu i svojoj veri! 
(Crvena Zvezda 1913, 08. jul 2017)

Dakle, 1913 po tebi...sto implicira da je to u vreme Drugog Balkanskog Rata - sto dalje govori, dok su Srbi ginuli za Veliku Srbiju, Vi ste se igrali lopte i tada...kao i 1945.
Pa Vi ste shou opsti, ne znate ni da namestite laz, a da se ne podvuce neka greska koja opovrgava ceo smisao koji pokusavate da nametnete!
Zar nije lakse da cepas po istini i nema glavobolje...ovako, samo maltretiras svoj mozak i stalno moras da smisljas nove lazi.

Zoro

pre 6 godina

@1913...Naravno da ne čitam gluposti koje piše dotični nik ali da ga podsetim da navija za klub koji je nastao i prve utakmice igrao u Albaniji.

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Srbin sam a s majcine strane ima madjara, znaci nisam podoban po tebi da navijam za zvezdu? U mom okruzenju ima dosta nacija razlicitih koji navijaju za oba kluba a isto tako ima mnogo srba koji navijaju za partizan. Poenta je da tvoji komentari pozivaju na sukobe, netoleranciju i vrlo je opasno to sto radis, jer ionako ima previse podela
(Ivan, 08. jul 2017 19:

Prijatelju,nisi shvatio,samo ne dam na svoj klub,ne dam da po njemu pljuju oni koji i ne znaju za koga navijaju,ko ih je oformio i doveo ovde,u moj grad gde su moji voleli svoje a njihovi tuđe.....ćutali smo predugo,za"Marš na Drinu"išli na isleđivanja,za "Sinđelića" u 'aps,i sad da ćutim dok pevaju na Leši kapetan zvuke?
Dokle,bre,dokle?

Patrick

pre 6 godina

Ovaj Zvezda 1913 izgleda celu istoriju malog kluba naucio napamet hahaha.Po njemu oni su pikali fudbal dok se ratovalo,pa vrlo je inteligentan.

papiga47

pre 6 godina

zvezda ce opet biti druga- jer je zaboravila na svoju decu.....PFC to nikad nece...zato caruje vec deceniju...a ako slucajno udjemo u ls e tu je kraj krajeva komsinice!!

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Pa ja i jesam navijač najvećeg srpskog kluba koji, na svu sreću, sa tobom nema nikakve veze.
(Mr Bojangles, 08. jul 2017 17:07)

Hahaha,sine Crvena Zvezda je najveći srpski klub i sa mnom ima itekako veze....

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Hahahahaha...kada nema igre i rezultata odmah krenete sa mitomanijom!Ma osnovani ste 1804. kao Karađorđe!
(bachi, 08. jul 2017 18:

Hahaha od istorijskih činjenica bežite kao đavo od krsta,i da u nama živi duh srpstva koji je mnogo stariji od te "1804 kao Karađorđe"...čekaj,Karađorđe je osnovan ili se rodio ili ipak misliš na prvi srpski ustanak...pa ti ne znaš gde biješ....

bachi

pre 6 godina

Ko spominje četnike? 
Biti protiv onoga što je ovom narodu donela Yu i komunizam ne znači biti za četnike,naprotiv,osuđujem i jedne i druge ali odgovorni za sve su oni koji su imali vlast,tzv "oslobodioci" koji su oteli sve što im je palo pod ruku .Navijači kluba koji slavi tu ideologiju i ponosi se Kadinjačom,treba da se zapitaju čime se ponose? 
Onomad spomenuše sremski front,Jasenovac....Svakog iskrenog patriotu podiđe jeza! 
Zar laži i manipulacije i posle 7 decenija? 
Očigledno je da si mlad,navijati za Zvezdu je uvek značilo biti srbin,navijati za jsdp(ako si srbin) je značilo da si se odrekao svoje nacije i da su ti draži "jugosloveni"-i uvek je u pitanju bio neki interes,dakle za njih se navijalo iz interesa i po direktivi. 
Danas navijači jsdp pokušavaju da izađu iz ljušture jugoslovenstva,pa se čas ponose a čas odriču svojih korena i ideologije koja ih je stvorila.Odmah će reći da je ista ideologija stvorila i nas-laž! 
Kao što su sve oteli tako su i nas zaposeli,promenili nam ime i uspeli da nam obrišu istoriju. 
Ipak,Crvena Zvezda je srpski,beogradski klub osnovana 1913 god kao Velika Srbija,vremenom su nam vladari i vlasti menjali ime ali su navijači uvek ostali dosledni svom narodu i svojoj veri!
(Crvena Zvezda 1913, 08. jul 2017 17:32)
Hahahahaha...kada nema igre i rezultata odmah krenete sa mitomanijom!Ma osnovani ste 1804. kao Karađorđe!

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Mi bi bili najsrecniji kad bi vi mali vasu Zvezdasku drzavu pa se tamo lazite i mazite,UPPR-isite i otpisujte dugove,mislim da bi trajali jedno leto.I prekini da siris mrznju,dovoljo je ima i bez tebe,aj cao.
(RSB place za tobom, 08

Mi imamo državu jer ovo je zemlja navijača Crvene Zvezde,vi ste se gnušali svega srpskog decenijama...i o kakvoj mržnji zboriš?Zar je vama tako bolno da prihvatite svoje osobenosti?
To što od svog kluba pokušavate da napravite neku srpsku avangardu ne prolazi kod nas koji znamo ko ste,šta ste,odakle ste i šta su vam i ko su vam idejni tvorci,a znamo i koga su poslali,ti vaši,u naš klub,koje krvnike ,da nas izjednače ideološki sa vama.
Uspeli su u nekom periodu a onda su maske pale pa ostadoste jugosloveni.....
Kada vam to neko kaže onda je to širenje mržnje?

RSB place za tobom

pre 6 godina

@(Crvena Zvezda 1913, 8. jul 2017 17:32)


Alo Krcunijo,da li se cujemo? Mani se mitomanije,nikakve izmisljotine i lazi vam ne daju za pravo da se bahatite po Srbiji na racun njenih poreznika. Mi bi bili najsrecniji kad bi vi mali vasu Zvezdasku drzavu pa se tamo lazite i mazite,UPPR-isite i otpisujte dugove,mislim da bi trajali jedno leto.I prekini da siris mrznju,dovoljo je ima i bez tebe,aj cao.

pantelija...

pre 6 godina

@ 1913
Ma ok istorija, svi znamo da ste vi nastali pre ameba...u redu je to što ti voliš sećanja i rubriku kucamo na vrata zaboravljenih asova...nego da se vratimo u sadašnjost, šta kažu karte za budućnost ( ne Podgoričku...njima neće biti dobro u utorak)...gde ste tu vi...šta će biti ako vas opet neugodni Kazahstanci izbace...hoće li doktor taj krah preživeti...to su prava pitanja...

Kreni,i sve pred sobom meljii

pre 6 godina

@Crvena Zvezda 1913,mogu ti reci samo DUPLA KRUNA,a ti mastaj o 2.mestu sa ovim polovnjacima.Leonardo i Djurdjevic ima da te poniste jos 50 puta sledece sezone.

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Ja sam zvezdas, ali ovaj zvezda 1913 .. Druze,nemoj ti da pricas u ime svih zvezdasa tako, ako si ti opcinjen drazom, ljoticevcima i ostalim, to za veliku vecinu nas ne vazi. Volim zvezdu, zelim joj da osvoji titulu zezam partizanovce ali mi to tvoje cetnistvo bode oci
(Ivan, 08. jul 2017 16:41)

Ko spominje četnike?
Biti protiv onoga što je ovom narodu donela Yu i komunizam ne znači biti za četnike,naprotiv,osuđujem i jedne i druge ali odgovorni za sve su oni koji su imali vlast,tzv "oslobodioci" koji su oteli sve što im je palo pod ruku .Navijači kluba koji slavi tu ideologiju i ponosi se Kadinjačom,treba da se zapitaju čime se ponose?
Onomad spomenuše sremski front,Jasenovac....Svakog iskrenog patriotu podiđe jeza!
Zar laži i manipulacije i posle 7 decenija?
Očigledno je da si mlad,navijati za Zvezdu je uvek značilo biti srbin,navijati za jsdp(ako si srbin) je značilo da si se odrekao svoje nacije i da su ti draži "jugosloveni"-i uvek je u pitanju bio neki interes,dakle za njih se navijalo iz interesa i po direktivi.
Danas navijači jsdp pokušavaju da izađu iz ljušture jugoslovenstva,pa se čas ponose a čas odriču svojih korena i ideologije koja ih je stvorila.Odmah će reći da je ista ideologija stvorila i nas-laž!
Kao što su sve oteli tako su i nas zaposeli,promenili nam ime i uspeli da nam obrišu istoriju.
Ipak,Crvena Zvezda je srpski,beogradski klub osnovana 1913 god kao Velika Srbija,vremenom su nam vladari i vlasti menjali ime ali su navijači uvek ostali dosledni svom narodu i svojoj veri!

Mr Bojangles

pre 6 godina

Da si u stanju da nešto dobro proceniš bio bi navijač najvećeg srpskog kluba,a ne trećeg hrvatskog....
(Crvena Zvezda 1913, 08. jul 2017 15:59)

Pa ja i jesam navijač najvećeg srpskog kluba koji, na svu sreću, sa tobom nema nikakve veze.

beli65

pre 6 godina

Svi vi vracate titulu gde treba,a ne znate loptu da sutnete!!! Evropa pokaze sve crno na belo.....
(UEFALONA, 08. jul 2017 14:48)
vi to najbolje znate,12 godina niste nikog pobedili u grupnoj fazi nekog evropskog takmicenja
p.s.nemojte samo o tome kako ste se plasirali u neko takmicenje,cilj je tamo nekoga i pobediti

lecimtumbase@yuhoo.com

pre 6 godina

jel to onaj što onomad izjavio, da mu san da zaigra u crno-belom dresu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Taribo West-Zaribo Fest, 8. jul 2017 13:38)

Ne, to je Obućina. ;)

Pera Magic Mitic

pre 6 godina

120

Ne mogu da verujem da ovde neki komentarisu kako su dva igraca prodata za 3 miliona a dovedeno njih 10 za manje para pa je zvezda u plusu pa rodjaci njih 10 nije doslo da igra za topli obrok i kikiriki zapitajte se koliko ode godisnje na plate njihove ali ocigledno da i dr razmislja kao neki ovde da je tako zvezda u plusu pa smo zato stigli tu gde jesmo sa 50 milki minusa
(Darko, 08. jul 2017 15:00
Pa, rodjace, da svakom od njih das po 300.000 godisnje, to je negde oko 6m. Sa ovom razlikom i sa 5m od Rusa, pokrio si se. Klasican trol.
Nas poblem je sto ovi prevaranti prodaju decu, ova koja su ostala grejace klupu zbog stranaca. Peru pare, boli ih uvo za Zvezdu. Ali to je nas problem. Vase je da trolujete o penzijama i porezima, dok Leo i kompanija igraju za kikiriki. A, da...vi ste redovni ucesnici LS i tamo zaradjujete milione i milione.

Ivan

pre 6 godina

Ja sam zvezdas, ali ovaj zvezda 1913 .. Druze,nemoj ti da pricas u ime svih zvezdasa tako, ako si ti opcinjen drazom, ljoticevcima i ostalim, to za veliku vecinu nas ne vazi. Volim zvezdu, zelim joj da osvoji titulu zezam partizanovce ali mi to tvoje cetnistvo bode oci

Darko

pre 6 godina

Pera magic mitic bas si mi ti pametan ali sa tom tvojom matematikom provaljujem da si klinac koji nema pojma kako funkcionise jedan klub e pa rodjace zbog takvih kao sto si ti i ovih sto nam vode klub i zive u teoriji zavere da su svi protiv njih i svi su trolovi koji misle svojom glavom mi smo tu gde jesmo a tebi pozdrav od trola koji je gledao bari uzivo a ti predpostavljam nisi ni bio rodjen tada

Aleksa

pre 6 godina

Hteo sam da pitam kako je ovo moguce pa sam se setio ko vodi Zvezdanu Penalovic. Terza I Čović. Pa se setih najboljeg bankarskog poteza koji nisu ni Rotsildi mogli da se sete:"vratis jedan a oproste pet", pa se setih izjava onih matorih i njihovih izjava o Partizanu. Suma sumarum, sramota za drzavu Srbiju sta se tamo radi

ArtuDitu

pre 6 godina

Nastavlja se Terziceva politika besomucnog dovodjenja igraca u svakom prelaznom roku. Od kada je on u Zvezdi dovedeno je, zakljucno i sa ovim prelaznim rokom, preko 70 fudbalera. Da stvar bude neverovatnija ne zna se koji je losiji. Stvar je u tome sto kvalitet igraca nije presudan prilikom dovodjenja vec kombinacija sa menadzerima. Sto znaci da ce mnogi morati da igraju cak i na izmisljenim m pozicijama samo sa bi bili u prvih jedanaest. Ovakva strategija Zvezdu ne moze da odvede nigde dok pojedinci mogu da se finansijski okoriste na stetu kluba. Ali, to je nesto sto se konstantno sprovodi skoro dve decenije u vecoj ili manjoj meri sto zavisi od rukovodstva. I jos jedna bitna stvar vidi se iz svega ovog. Nece biti nista od Zvezdine dece iz omladinske skole iako je Terzic upravo o tome pricao. Svi koji su prikljuceni prvom timu na pocetku priprema vraceni su u omladinsku skolu tako da se niko ne iznenadi i ne zapita zasto ih nema. Medjutim, dokle god je ovakva situacija Terzic moze da prica jedno i radi drugo bez ikakve bojazni. Kada se shvate razmere pogubnosti politike koju je vodio cini mi se da ce za Zvezdu biti kasno. Ali, koga je to briga.

Millennium

pre 6 godina

Ma šta osam, daj odmah ovde 20 komada. Terza časti. Ma nema veze što se novi tim opet uigrava u sred kvalifikacija, što će da se ispadne od tima čije ime ne možeš da izgovoriš a da ne polomiš jezik, i što se gube titule. Samo da je veselo.

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

@Crvena Zvezda 1913 
Zaista nikako ne mogu da procenim da li tvoji komentari više odišu pameću, stilom, duhovitosću ili, pak, nekakvom neusiljenom vrcavošću... 
A možda su samo usiljeni i glupi.
(Mr Bojangles, 08. jul 2017 13:51)

Da si u stanju da nešto dobro proceniš bio bi navijač najvećeg srpskog kluba,a ne trećeg hrvatskog....

Darko

pre 6 godina

Ne mogu da verujem da ovde neki komentarisu kako su dva igraca prodata za 3 miliona a dovedeno njih 10 za manje para pa je zvezda u plusu pa rodjaci njih 10 nije doslo da igra za topli obrok i kikiriki zapitajte se koliko ode godisnje na plate njihove ali ocigledno da i dr razmislja kao neki ovde da je tako zvezda u plusu pa smo zato stigli tu gde jesmo sa 50 milki minusa

Zvezda je zivot sve drugo su sitnice

pre 6 godina

Jovicic je odlican igrac.Dobrodosao u najveci klub na balkanu majstore.Titula se vraca gde joj je i mestu,u fudbalsku Instituciju Crvena Zvezda

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

@Crveni zvezdaspor 1913 

Jesi li danas pomenuo Hrvate? A da jesi, onda nista. 
Ti si moj omiljeni sendvicar.
(Karaburac, 08. jul

Raduje me kada se prepoznate i ako niste imenovani!
Znači,znate,samo se pravite da ne znate!

JOLE

pre 6 godina

Svako je danas pojacanje. Ko god da dodje,eto ga pojacanje,a ustvari u ispodprosecnom turskom timu to nase "pojacanje" odigra celih 270 min(ili ti 3 cele utakmice) fudbala za 6 meseci i to nama onda "pojacanje"!? Ima i gorih: nama je pojacanje i ovaj momcic sto 2 god. Nije igrao fudbal iliti napadac koji u poslednje 3 sezone da isto toliko golova... e moja "madjijo" jos 4 takva pojacanja i imacemo 7 postava po 11 igraca bez Zvezdine dece,sa njima i ovim Brazilcima cirka jos 2 postave...!!! Ma ja razumem da mi nemamo para,ali onda ne dovodi nikog,a ne toboze sve pojacanja...! Za Pesica 750.000 za Jovicica 500.000 za Gobeljica 100.000-200.000 .... da ne nabrajam citav kontigent tih pojacanja. Za svu tu gomilu da si doveo 2 krstena igraca,al da znaju fudbala,pa verujem da niko A nebi rekao... ali kod tebe,sto 2 koji znaju kad mogu 12 koji fudbal nisu videli,a kamoli igrali...!!! E moja Zvezdo sta si docekala...!!!

ntt

pre 6 godina

Svake godine kupovina celog tima,novcem poreskih obveznika,ove jadne i nenormalne zemlje.Onda penali,crveni kartoni protivniku,ako neće da se skloni,golovi iz gol auta...Naslovi dva romana opisuji trenutno stanje,Viktor Igo-"Jadnici",i Dobrica Ćosić-"Vreme zla".

Maestro

pre 6 godina

Smesna su ova zvezdina "pojacanja"!? Od njih 10 ne mozes da sastavis 2 dobra fudbalera,a svi u glas trabunjaju o titulama,Evropi,citaju tekst koji im je napisao Terzic!!!
Cuj,titula spada u Ljutice Bogdana???
A igra,fudbal,protivnici???
Ili misle da ce im to "gazda Srbije" doneti na tacni???

gremlin

pre 6 godina

Ovima što se žale na Grobare i što komentarišemo...nek se zahvle Bogu što ne žive u Škotskoj,Italiji ili Rusiji inače bi gledali nedeljom Sos bubamaru da vide CZ!!!

hvala što ste objavili cifre

pre 6 godina

Dobro što ste objavili cifre da se vidi da je Zvezda prodala za 2.810.000 a kupila za 1.250.000. Znači Zvezda je u ovom roku u plusu 1.560.000. A posle još pitaju kako dovodi i još smanjuje dug. Pa samo u poslednje 2 godine je prodala igrače za preko 20 miliona. Ali zato grobari ćute na to što im Vučić platio Evropu i obrisao ceo poreski dug od 7,5 miliona evra da bi mogli da igraju Evropu.

GM

pre 6 godina

Zvezda je zardila preko 3 miliona prodajom Risica i Plavsica.

Do sada potrosila 750 Pesic, Jovicic 500 i Rikardinjo 350 za potpis, dakle 1,6 miliona... i u cemu je caka, problem je sto je u plusu jos milion i po ili sto dolazi dosta igraca, a otislo jos vise i jos ce...

Jel moze neko da objasni koja je matematika problem...

Iznogud

pre 6 godina

@ Nikola, ako ne znas da racunas uzmi kalkulator u ruke. Otislo vise nego sto je doslo, prodaja u kesu veca nego dolasci koje treba platiti. Nesreco, kako si zavrsio osnovnu skolu?

zvezdas

pre 6 godina

Koo cemu baba o ustipcima.Navijaci vojnog kluba koji koristi vojni stadion stalno pricaju odakle pare. Nijihov klub upola manji dug i nepitaju se odakle njima novac.Mancester United duguje 385 miliona funti (lako priverljivo MU debt)i kupuju igrace koje placaju desetinama miliona evra.Navijaci vojnog kluba v bi vise voleli daZvezda nestane i da igraju ligu sa Javorom,Metalcem, Vozdovcem i da uvek budu prvaci nego da osvoje Ligu Sampiona. Zar im nije vodja dao 1,2 milona evra da bi se skinula suspenzija UEFA

Mr Bojangles

pre 6 godina

@Crvena Zvezda 1913
Zaista nikako ne mogu da procenim da li tvoji komentari više odišu pameću, stilom, duhovitosću ili, pak, nekakvom neusiljenom vrcavošću...
A možda su samo usiljeni i glupi.

živčan_neki_lik

pre 6 godina

Nekad sam mogao da zapamtim imena prvog tima...poslednjih nekoliko godina, ja zapamtim imena svima tek u poslednjem kolu šampionata i to pod uslovom da ne ubace njih četvoricu par kola pred kraj kako bi ih polako pripremali za sledeću sezonu! Alo! Prodate 3 i dovedete njih 9?! Pa je l' sastavljate četu ili fudbalski tim?!

wrathsoul

pre 6 godina

Grobar sam,ali svidja mi se sto su se i jedni i drugi malo uozbiljili,pa kad ih dobijemo u derbiju,da znas da si dobio solidnu ekipu,a ne neke amatere

gremlin

pre 6 godina

Čestitam vam ovim 56 pojačanjem u zadnje dve god ste na nuli,jer 56 igrača je podelilo dug od 56 mil €,SVAKO JE SMANJIO PO MILION €...Niko Zvezdo nema što imaš ti 50 mil € duga,i državu da oprosti!!!

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Pojačanje broj 24771890. 
p.s. samo plaćajte poreski idioti!
(Nikola, 08. jul 2017 13:

Šta je loše kada jedna država finansira svoj najpopularniji i najuspešniji klub?Kome to smeta?
Premijer je dao pare i jednom jugoslovenskom društvu, to je bacanje para,bilo bi pošteno da su pare tražili od Kolinde....

Che

pre 6 godina

Tituli je mesto kod najboljeg tima, a to je trenutno Partizan. Ti si igrac za Borac iz Cacka i namestenu rusku ligu, i pokazaces isto onoliko koliko i svi igraci koji su iz te lige vec bili u Zvezdi.

krle

pre 6 godina

Fk Sprdnja.. Haahaahha opet ima para za 15 igraca,a?? o'kle bre,o'kle..stanci na lopatu,bice 72 igraca u pogonu.. vi ste dakle mapet show!

Istina

pre 6 godina

Tako je momče...titula pod obavezno mora da se vrati kući,tamo gde joj je oduvek i bilo mesto.Sa vama,poslednjim igračima koji su došli u svetinju,cenim da će to biti dečija igra jer smo sad od svih jači bar za dve klase.

aman

pre 6 godina

Gledam kako se spinuje kako Zvezda gomila igrace dovodi u kamionima a vec otislo 10 igraca a ocekuje se jos odlazak Donalda ,Le Teleka,Ruiza mozda Kange... Znaci oticice 14 igraca a onda problem sto je doslo 10?!

Kako ko, pa ja

pre 6 godina

I onda ih saceka jedna uigrana ekipa u Evropi, po neki uigran domaci sastav...ode titula - i sledece godine opet ista prica, kao i svake prethodne.

Klavirkum

pre 6 godina

Kao leto 2015. Vučko proturio lovu za sva zeljena pojacanja i opet -30.Mozda se i varam posto su Zvezdina strana pojacanja obicno bili promasaji sem Ibanjesa i mozda sad Boacija.

Volpi

pre 6 godina

Partizan nema pare za slicna pojacanja, ovi imaju.
Partizan vise zaradjuje od evro takmicenja i transfera, ovi vise trose.
To nije sportski klub, vec kriminalno-politicki.

Danilo

pre 6 godina

Naše prepucavanje oko para -odakle novci?- jeste besmisleno zaista.
Nemamo nikakve validne informacije a ljudima koji vode naše klubove ne bih verovao da kažu da je danas subota, već bi više puta proveravao.
Drugo, fudbal je oduvek bio mesto mutnih radnji, čak i u vreme najstrožijeg komunizma kao da je postojao prećutni dogovor da je u fudbalu sem ubijanja sve dopušteno?
Izvesno je da slećih 10 godina, bar dok ne uđemo u EU ako uopšte uđemo, nećemo imati pojma koliko zaista dobijaju Zvezda i Partizan preko državnih kanala- jer kada Gasprom daje lovu Zvezdi , ne daje joj zato što je voli ili zato što Zvezda ima posebne rezultate, to je i slepcu jasno- i nećemo imati pojma koliko se tu love ukrade kod transfera, ali isto tako, neće tu niko završiti u zatvoru, štagod se desi.
A nama ostaje da se nadamo ponekad plamsanu u grupu LŠ ili LE.

FMP 2011

pre 6 godina

Premijer je dao pare i jednom jugoslovenskom društvu, to je bacanje para,bilo bi pošteno da su pare tražili od Kolinde....
(Crvena Zvezda 1913, 8. jul 2017 13:17)
@
Tražićemo od Kolinde kada već vi dobijate od Idea.

Georg

pre 6 godina

Ako partizan ostane u ovoj postavi osvaja opet sve, a zvezda mora da gleda sa ovim timom da bude druga ja misli da će cak i cetvrti da budu. Smesna ekipa

Spineri

pre 6 godina

Pojačanje broj 24771890. 
p.s. samo plaćajte poreski idioti!
(Nikola, 08. jul 2017 13:03)

Ne izmisljaj uopste nije doslo puno igraca vise je njih otislo...

Kosjan

pre 6 godina

Pojačanje broj 24771890. 
p.s. samo plaćajte poreski idioti!
(Nikola, 08. jul 2017 13:03)

A ti kao placas porez? idi igraj se sa drugovima leto je dok ne pocne skola.

gremlin

pre 6 godina

Čestitam vam ovim 56 pojačanjem u zadnje dve god ste na nuli,jer 56 igrača je podelilo dug od 56 mil €,SVAKO JE SMANJIO PO MILION €...Niko Zvezdo nema što imaš ti 50 mil € duga,i državu da oprosti!!!

Danilo

pre 6 godina

Naše prepucavanje oko para -odakle novci?- jeste besmisleno zaista.
Nemamo nikakve validne informacije a ljudima koji vode naše klubove ne bih verovao da kažu da je danas subota, već bi više puta proveravao.
Drugo, fudbal je oduvek bio mesto mutnih radnji, čak i u vreme najstrožijeg komunizma kao da je postojao prećutni dogovor da je u fudbalu sem ubijanja sve dopušteno?
Izvesno je da slećih 10 godina, bar dok ne uđemo u EU ako uopšte uđemo, nećemo imati pojma koliko zaista dobijaju Zvezda i Partizan preko državnih kanala- jer kada Gasprom daje lovu Zvezdi , ne daje joj zato što je voli ili zato što Zvezda ima posebne rezultate, to je i slepcu jasno- i nećemo imati pojma koliko se tu love ukrade kod transfera, ali isto tako, neće tu niko završiti u zatvoru, štagod se desi.
A nama ostaje da se nadamo ponekad plamsanu u grupu LŠ ili LE.

Kako ko, pa ja

pre 6 godina

I onda ih saceka jedna uigrana ekipa u Evropi, po neki uigran domaci sastav...ode titula - i sledece godine opet ista prica, kao i svake prethodne.

aman

pre 6 godina

Gledam kako se spinuje kako Zvezda gomila igrace dovodi u kamionima a vec otislo 10 igraca a ocekuje se jos odlazak Donalda ,Le Teleka,Ruiza mozda Kange... Znaci oticice 14 igraca a onda problem sto je doslo 10?!

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Pojačanje broj 24771890. 
p.s. samo plaćajte poreski idioti!
(Nikola, 08. jul 2017 13:

Šta je loše kada jedna država finansira svoj najpopularniji i najuspešniji klub?Kome to smeta?
Premijer je dao pare i jednom jugoslovenskom društvu, to je bacanje para,bilo bi pošteno da su pare tražili od Kolinde....

Kosjan

pre 6 godina

Pojačanje broj 24771890. 
p.s. samo plaćajte poreski idioti!
(Nikola, 08. jul 2017 13:03)

A ti kao placas porez? idi igraj se sa drugovima leto je dok ne pocne skola.

ArtuDitu

pre 6 godina

Nastavlja se Terziceva politika besomucnog dovodjenja igraca u svakom prelaznom roku. Od kada je on u Zvezdi dovedeno je, zakljucno i sa ovim prelaznim rokom, preko 70 fudbalera. Da stvar bude neverovatnija ne zna se koji je losiji. Stvar je u tome sto kvalitet igraca nije presudan prilikom dovodjenja vec kombinacija sa menadzerima. Sto znaci da ce mnogi morati da igraju cak i na izmisljenim m pozicijama samo sa bi bili u prvih jedanaest. Ovakva strategija Zvezdu ne moze da odvede nigde dok pojedinci mogu da se finansijski okoriste na stetu kluba. Ali, to je nesto sto se konstantno sprovodi skoro dve decenije u vecoj ili manjoj meri sto zavisi od rukovodstva. I jos jedna bitna stvar vidi se iz svega ovog. Nece biti nista od Zvezdine dece iz omladinske skole iako je Terzic upravo o tome pricao. Svi koji su prikljuceni prvom timu na pocetku priprema vraceni su u omladinsku skolu tako da se niko ne iznenadi i ne zapita zasto ih nema. Medjutim, dokle god je ovakva situacija Terzic moze da prica jedno i radi drugo bez ikakve bojazni. Kada se shvate razmere pogubnosti politike koju je vodio cini mi se da ce za Zvezdu biti kasno. Ali, koga je to briga.

Ivan

pre 6 godina

Ja sam zvezdas, ali ovaj zvezda 1913 .. Druze,nemoj ti da pricas u ime svih zvezdasa tako, ako si ti opcinjen drazom, ljoticevcima i ostalim, to za veliku vecinu nas ne vazi. Volim zvezdu, zelim joj da osvoji titulu zezam partizanovce ali mi to tvoje cetnistvo bode oci

Klavirkum

pre 6 godina

Kao leto 2015. Vučko proturio lovu za sva zeljena pojacanja i opet -30.Mozda se i varam posto su Zvezdina strana pojacanja obicno bili promasaji sem Ibanjesa i mozda sad Boacija.

Kako ko, pa ja

pre 6 godina

Ipak,Crvena Zvezda je srpski,beogradski klub osnovana 1913 god kao Velika Srbija,vremenom su nam vladari i vlasti menjali ime ali su navijači uvek ostali dosledni svom narodu i svojoj veri! 
(Crvena Zvezda 1913, 08. jul 2017)

Dakle, 1913 po tebi...sto implicira da je to u vreme Drugog Balkanskog Rata - sto dalje govori, dok su Srbi ginuli za Veliku Srbiju, Vi ste se igrali lopte i tada...kao i 1945.
Pa Vi ste shou opsti, ne znate ni da namestite laz, a da se ne podvuce neka greska koja opovrgava ceo smisao koji pokusavate da nametnete!
Zar nije lakse da cepas po istini i nema glavobolje...ovako, samo maltretiras svoj mozak i stalno moras da smisljas nove lazi.

gremlin

pre 6 godina

Ovima što se žale na Grobare i što komentarišemo...nek se zahvle Bogu što ne žive u Škotskoj,Italiji ili Rusiji inače bi gledali nedeljom Sos bubamaru da vide CZ!!!

Volpi

pre 6 godina

Partizan nema pare za slicna pojacanja, ovi imaju.
Partizan vise zaradjuje od evro takmicenja i transfera, ovi vise trose.
To nije sportski klub, vec kriminalno-politicki.

Che

pre 6 godina

Tituli je mesto kod najboljeg tima, a to je trenutno Partizan. Ti si igrac za Borac iz Cacka i namestenu rusku ligu, i pokazaces isto onoliko koliko i svi igraci koji su iz te lige vec bili u Zvezdi.

Darko

pre 6 godina

Ne mogu da verujem da ovde neki komentarisu kako su dva igraca prodata za 3 miliona a dovedeno njih 10 za manje para pa je zvezda u plusu pa rodjaci njih 10 nije doslo da igra za topli obrok i kikiriki zapitajte se koliko ode godisnje na plate njihove ali ocigledno da i dr razmislja kao neki ovde da je tako zvezda u plusu pa smo zato stigli tu gde jesmo sa 50 milki minusa

JOLE

pre 6 godina

Svako je danas pojacanje. Ko god da dodje,eto ga pojacanje,a ustvari u ispodprosecnom turskom timu to nase "pojacanje" odigra celih 270 min(ili ti 3 cele utakmice) fudbala za 6 meseci i to nama onda "pojacanje"!? Ima i gorih: nama je pojacanje i ovaj momcic sto 2 god. Nije igrao fudbal iliti napadac koji u poslednje 3 sezone da isto toliko golova... e moja "madjijo" jos 4 takva pojacanja i imacemo 7 postava po 11 igraca bez Zvezdine dece,sa njima i ovim Brazilcima cirka jos 2 postave...!!! Ma ja razumem da mi nemamo para,ali onda ne dovodi nikog,a ne toboze sve pojacanja...! Za Pesica 750.000 za Jovicica 500.000 za Gobeljica 100.000-200.000 .... da ne nabrajam citav kontigent tih pojacanja. Za svu tu gomilu da si doveo 2 krstena igraca,al da znaju fudbala,pa verujem da niko A nebi rekao... ali kod tebe,sto 2 koji znaju kad mogu 12 koji fudbal nisu videli,a kamoli igrali...!!! E moja Zvezdo sta si docekala...!!!

hvala što ste objavili cifre

pre 6 godina

Dobro što ste objavili cifre da se vidi da je Zvezda prodala za 2.810.000 a kupila za 1.250.000. Znači Zvezda je u ovom roku u plusu 1.560.000. A posle još pitaju kako dovodi i još smanjuje dug. Pa samo u poslednje 2 godine je prodala igrače za preko 20 miliona. Ali zato grobari ćute na to što im Vučić platio Evropu i obrisao ceo poreski dug od 7,5 miliona evra da bi mogli da igraju Evropu.

FMP 2011

pre 6 godina

Premijer je dao pare i jednom jugoslovenskom društvu, to je bacanje para,bilo bi pošteno da su pare tražili od Kolinde....
(Crvena Zvezda 1913, 8. jul 2017 13:17)
@
Tražićemo od Kolinde kada već vi dobijate od Idea.

RSB place za tobom

pre 6 godina

@(Crvena Zvezda 1913, 8. jul 2017 17:32)


Alo Krcunijo,da li se cujemo? Mani se mitomanije,nikakve izmisljotine i lazi vam ne daju za pravo da se bahatite po Srbiji na racun njenih poreznika. Mi bi bili najsrecniji kad bi vi mali vasu Zvezdasku drzavu pa se tamo lazite i mazite,UPPR-isite i otpisujte dugove,mislim da bi trajali jedno leto.I prekini da siris mrznju,dovoljo je ima i bez tebe,aj cao.

Maestro

pre 6 godina

Smesna su ova zvezdina "pojacanja"!? Od njih 10 ne mozes da sastavis 2 dobra fudbalera,a svi u glas trabunjaju o titulama,Evropi,citaju tekst koji im je napisao Terzic!!!
Cuj,titula spada u Ljutice Bogdana???
A igra,fudbal,protivnici???
Ili misle da ce im to "gazda Srbije" doneti na tacni???

Zvezda je zivot sve drugo su sitnice

pre 6 godina

Jovicic je odlican igrac.Dobrodosao u najveci klub na balkanu majstore.Titula se vraca gde joj je i mestu,u fudbalsku Instituciju Crvena Zvezda

Spineri

pre 6 godina

Pojačanje broj 24771890. 
p.s. samo plaćajte poreski idioti!
(Nikola, 08. jul 2017 13:03)

Ne izmisljaj uopste nije doslo puno igraca vise je njih otislo...

ntt

pre 6 godina

Svake godine kupovina celog tima,novcem poreskih obveznika,ove jadne i nenormalne zemlje.Onda penali,crveni kartoni protivniku,ako neće da se skloni,golovi iz gol auta...Naslovi dva romana opisuji trenutno stanje,Viktor Igo-"Jadnici",i Dobrica Ćosić-"Vreme zla".

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

@Crvena Zvezda 1913 
Zaista nikako ne mogu da procenim da li tvoji komentari više odišu pameću, stilom, duhovitosću ili, pak, nekakvom neusiljenom vrcavošću... 
A možda su samo usiljeni i glupi.
(Mr Bojangles, 08. jul 2017 13:51)

Da si u stanju da nešto dobro proceniš bio bi navijač najvećeg srpskog kluba,a ne trećeg hrvatskog....

lecimtumbase@yuhoo.com

pre 6 godina

jel to onaj što onomad izjavio, da mu san da zaigra u crno-belom dresu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Taribo West-Zaribo Fest, 8. jul 2017 13:38)

Ne, to je Obućina. ;)

Aleksa

pre 6 godina

Hteo sam da pitam kako je ovo moguce pa sam se setio ko vodi Zvezdanu Penalovic. Terza I Čović. Pa se setih najboljeg bankarskog poteza koji nisu ni Rotsildi mogli da se sete:"vratis jedan a oproste pet", pa se setih izjava onih matorih i njihovih izjava o Partizanu. Suma sumarum, sramota za drzavu Srbiju sta se tamo radi

beli65

pre 6 godina

Svi vi vracate titulu gde treba,a ne znate loptu da sutnete!!! Evropa pokaze sve crno na belo.....
(UEFALONA, 08. jul 2017 14:48)
vi to najbolje znate,12 godina niste nikog pobedili u grupnoj fazi nekog evropskog takmicenja
p.s.nemojte samo o tome kako ste se plasirali u neko takmicenje,cilj je tamo nekoga i pobediti

Mr Bojangles

pre 6 godina

Da si u stanju da nešto dobro proceniš bio bi navijač najvećeg srpskog kluba,a ne trećeg hrvatskog....
(Crvena Zvezda 1913, 08. jul 2017 15:59)

Pa ja i jesam navijač najvećeg srpskog kluba koji, na svu sreću, sa tobom nema nikakve veze.

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Zvezdaspor ima veze sa fk Jugoslavijom isto koliko i Partizan sa BASK om. Oteli su im stadione. 
A ti si se primio.
(Karaburac, 08. jul 2017 19:31)

HAHAHA....
To si čuo od druga Vučele?
Ne bih opet da se ponavljam,evo samo kratko-mi,igrači i navijači smo 45-e bili ovde,vi,vaši igrači i navijači ste došli,služili ste za sprdnju beograđanima,jer kad neko u BG pita gde je stadion,znaš za koga navija,navijači su vam bili godinama prepoznatljivi po preskakanju tramvajskih šina iz straha od strujnig udara...a sad ste "avangarda"hahaha
BSK? ma šališ se....

GM

pre 6 godina

Zvezda je zardila preko 3 miliona prodajom Risica i Plavsica.

Do sada potrosila 750 Pesic, Jovicic 500 i Rikardinjo 350 za potpis, dakle 1,6 miliona... i u cemu je caka, problem je sto je u plusu jos milion i po ili sto dolazi dosta igraca, a otislo jos vise i jos ce...

Jel moze neko da objasni koja je matematika problem...

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Hahahahaha...kada nema igre i rezultata odmah krenete sa mitomanijom!Ma osnovani ste 1804. kao Karađorđe!
(bachi, 08. jul 2017 18:

Hahaha od istorijskih činjenica bežite kao đavo od krsta,i da u nama živi duh srpstva koji je mnogo stariji od te "1804 kao Karađorđe"...čekaj,Karađorđe je osnovan ili se rodio ili ipak misliš na prvi srpski ustanak...pa ti ne znaš gde biješ....

Ivan

pre 6 godina

Ko spominje četnike?

Zar laži i manipulacije i posle 7 decenija?
Očigledno je da si mlad,navijati za Zvezdu je uvek značilo biti srbin,navijati za jsdp(ako si srbin) je značilo da si se odrekao svoje nacije i da su ti draži "jugosloveni"-i uvek je u pitanju bio neki interes,dakle za njih se navijalo iz interesa i po direktivi.
Danas navijači jsdp pokušavaju da izađu iz ljušture jugoslovenstva,pa se čas ponose a čas odriču svojih korena i ideologije koja ih je stvorila.Odmah će reći da je ista ideologija stvorila i nas-laž!
Kao što su sve oteli tako su i nas zaposeli,promenili nam ime i uspeli da nam obrišu istoriju.
Ipak,Crvena Zvezda je srpski,beogradski klub osnovana 1913 god kao Velika Srbija,vremenom su nam vladari i vlasti menjali ime ali su navijači uvek ostali dosledni svom narodu i svojoj veri!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Crvena Zvezda 1913, 8. jul 2017
Opsiran si odgovor dao ali opet nisi pogodio. Nisam bas tako mlad, imam 37 god i ovo je totalna glupost da samo Srbi imaju eksluzivno pravo da navijaju za zvezdu a isto tako srbi ne smeju da navijaju za partizan??!
Srbin sam a s majcine strane ima madjara, znaci nisam podoban po tebi da navijam za zvezdu? U mom okruzenju ima dosta nacija razlicitih koji navijaju za oba kluba a isto tako ima mnogo srba koji navijaju za partizan. Poenta je da tvoji komentari pozivaju na sukobe, netoleranciju i vrlo je opasno to sto radis, jer ionako ima previse podela

krle

pre 6 godina

Fk Sprdnja.. Haahaahha opet ima para za 15 igraca,a?? o'kle bre,o'kle..stanci na lopatu,bice 72 igraca u pogonu.. vi ste dakle mapet show!

Mr Bojangles

pre 6 godina

@Crvena Zvezda 1913
Zaista nikako ne mogu da procenim da li tvoji komentari više odišu pameću, stilom, duhovitosću ili, pak, nekakvom neusiljenom vrcavošću...
A možda su samo usiljeni i glupi.

Pera Magic Mitic

pre 6 godina

120

Ne mogu da verujem da ovde neki komentarisu kako su dva igraca prodata za 3 miliona a dovedeno njih 10 za manje para pa je zvezda u plusu pa rodjaci njih 10 nije doslo da igra za topli obrok i kikiriki zapitajte se koliko ode godisnje na plate njihove ali ocigledno da i dr razmislja kao neki ovde da je tako zvezda u plusu pa smo zato stigli tu gde jesmo sa 50 milki minusa
(Darko, 08. jul 2017 15:00
Pa, rodjace, da svakom od njih das po 300.000 godisnje, to je negde oko 6m. Sa ovom razlikom i sa 5m od Rusa, pokrio si se. Klasican trol.
Nas poblem je sto ovi prevaranti prodaju decu, ova koja su ostala grejace klupu zbog stranaca. Peru pare, boli ih uvo za Zvezdu. Ali to je nas problem. Vase je da trolujete o penzijama i porezima, dok Leo i kompanija igraju za kikiriki. A, da...vi ste redovni ucesnici LS i tamo zaradjujete milione i milione.

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Mi bi bili najsrecniji kad bi vi mali vasu Zvezdasku drzavu pa se tamo lazite i mazite,UPPR-isite i otpisujte dugove,mislim da bi trajali jedno leto.I prekini da siris mrznju,dovoljo je ima i bez tebe,aj cao.
(RSB place za tobom, 08

Mi imamo državu jer ovo je zemlja navijača Crvene Zvezde,vi ste se gnušali svega srpskog decenijama...i o kakvoj mržnji zboriš?Zar je vama tako bolno da prihvatite svoje osobenosti?
To što od svog kluba pokušavate da napravite neku srpsku avangardu ne prolazi kod nas koji znamo ko ste,šta ste,odakle ste i šta su vam i ko su vam idejni tvorci,a znamo i koga su poslali,ti vaši,u naš klub,koje krvnike ,da nas izjednače ideološki sa vama.
Uspeli su u nekom periodu a onda su maske pale pa ostadoste jugosloveni.....
Kada vam to neko kaže onda je to širenje mržnje?

Zoro

pre 6 godina

@1913...Naravno da ne čitam gluposti koje piše dotični nik ali da ga podsetim da navija za klub koji je nastao i prve utakmice igrao u Albaniji.

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

@Crveni zvezdaspor 1913 

Jesi li danas pomenuo Hrvate? A da jesi, onda nista. 
Ti si moj omiljeni sendvicar.
(Karaburac, 08. jul

Raduje me kada se prepoznate i ako niste imenovani!
Znači,znate,samo se pravite da ne znate!

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Pa ja i jesam navijač najvećeg srpskog kluba koji, na svu sreću, sa tobom nema nikakve veze.
(Mr Bojangles, 08. jul 2017 17:07)

Hahaha,sine Crvena Zvezda je najveći srpski klub i sa mnom ima itekako veze....

ej bre

pre 6 godina

molio bih redakciju da mi objasni sta je sporno u mom komentaru da grobari nisu nikog pobedili 12 godina u grupnoj fazi nekog takmicenja(2003-15)pa necete da ga objavite
(beli65, 08. jul 2017 22:33)

Cudi me da su ti i ovo objavili posto je ovo sto pises laz!

Georg

pre 6 godina

Ako partizan ostane u ovoj postavi osvaja opet sve, a zvezda mora da gleda sa ovim timom da bude druga ja misli da će cak i cetvrti da budu. Smesna ekipa

živčan_neki_lik

pre 6 godina

Nekad sam mogao da zapamtim imena prvog tima...poslednjih nekoliko godina, ja zapamtim imena svima tek u poslednjem kolu šampionata i to pod uslovom da ne ubace njih četvoricu par kola pred kraj kako bi ih polako pripremali za sledeću sezonu! Alo! Prodate 3 i dovedete njih 9?! Pa je l' sastavljate četu ili fudbalski tim?!

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Ja sam zvezdas, ali ovaj zvezda 1913 .. Druze,nemoj ti da pricas u ime svih zvezdasa tako, ako si ti opcinjen drazom, ljoticevcima i ostalim, to za veliku vecinu nas ne vazi. Volim zvezdu, zelim joj da osvoji titulu zezam partizanovce ali mi to tvoje cetnistvo bode oci
(Ivan, 08. jul 2017 16:41)

Ko spominje četnike?
Biti protiv onoga što je ovom narodu donela Yu i komunizam ne znači biti za četnike,naprotiv,osuđujem i jedne i druge ali odgovorni za sve su oni koji su imali vlast,tzv "oslobodioci" koji su oteli sve što im je palo pod ruku .Navijači kluba koji slavi tu ideologiju i ponosi se Kadinjačom,treba da se zapitaju čime se ponose?
Onomad spomenuše sremski front,Jasenovac....Svakog iskrenog patriotu podiđe jeza!
Zar laži i manipulacije i posle 7 decenija?
Očigledno je da si mlad,navijati za Zvezdu je uvek značilo biti srbin,navijati za jsdp(ako si srbin) je značilo da si se odrekao svoje nacije i da su ti draži "jugosloveni"-i uvek je u pitanju bio neki interes,dakle za njih se navijalo iz interesa i po direktivi.
Danas navijači jsdp pokušavaju da izađu iz ljušture jugoslovenstva,pa se čas ponose a čas odriču svojih korena i ideologije koja ih je stvorila.Odmah će reći da je ista ideologija stvorila i nas-laž!
Kao što su sve oteli tako su i nas zaposeli,promenili nam ime i uspeli da nam obrišu istoriju.
Ipak,Crvena Zvezda je srpski,beogradski klub osnovana 1913 god kao Velika Srbija,vremenom su nam vladari i vlasti menjali ime ali su navijači uvek ostali dosledni svom narodu i svojoj veri!

pantelija...

pre 6 godina

@ 1913
Ma ok istorija, svi znamo da ste vi nastali pre ameba...u redu je to što ti voliš sećanja i rubriku kucamo na vrata zaboravljenih asova...nego da se vratimo u sadašnjost, šta kažu karte za budućnost ( ne Podgoričku...njima neće biti dobro u utorak)...gde ste tu vi...šta će biti ako vas opet neugodni Kazahstanci izbace...hoće li doktor taj krah preživeti...to su prava pitanja...

Kreni,i sve pred sobom meljii

pre 6 godina

@Crvena Zvezda 1913,mogu ti reci samo DUPLA KRUNA,a ti mastaj o 2.mestu sa ovim polovnjacima.Leonardo i Djurdjevic ima da te poniste jos 50 puta sledece sezone.

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Srbin sam a s majcine strane ima madjara, znaci nisam podoban po tebi da navijam za zvezdu? U mom okruzenju ima dosta nacija razlicitih koji navijaju za oba kluba a isto tako ima mnogo srba koji navijaju za partizan. Poenta je da tvoji komentari pozivaju na sukobe, netoleranciju i vrlo je opasno to sto radis, jer ionako ima previse podela
(Ivan, 08. jul 2017 19:

Prijatelju,nisi shvatio,samo ne dam na svoj klub,ne dam da po njemu pljuju oni koji i ne znaju za koga navijaju,ko ih je oformio i doveo ovde,u moj grad gde su moji voleli svoje a njihovi tuđe.....ćutali smo predugo,za"Marš na Drinu"išli na isleđivanja,za "Sinđelića" u 'aps,i sad da ćutim dok pevaju na Leši kapetan zvuke?
Dokle,bre,dokle?

analiza

pre 6 godina

Ja tek sad ukapirah da je postovani komentator CZ 1913 rodjen te godine,jer kaze "mi,igraci i navijaci ...".Pa mi imamo pravog Panteliju medju nama.Zato me i ne cudi da je prevideo da komentator Karaburac nije rekao BSK,vec BASK,pricajuci o otetim stadionima-ne o igracima.Dobro,ljudi,zar vam nije naporno da malim slovina vredjate i pismenost i protivnika-zasto jsd,par?Ne navijam za CZ,ali ne vidim razlog da to ime pisem malim slovom!

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Krcun vas osnovao, plakali ste za Titom na utakmici kada je umro, o cemu vi crveni pričate??? Koja ste vi tuga,zalosni da nema gde!!!
(aleksandar veliki, 08. jul 2017 23:06)

Krcun,čovek komunista,po naređenju kp,postojeći klub stavlja u službu kom.ideologije,vaš čovek u naš klub,razumeš?
Snimak iz Poljuda je najviše ražalostio vas,nikada drugovi partizani nisu prežalili što njihov klub nije bio u prilici da javno iskaže žalost za JB,naši su možda plakali tada,vi plačete i sada.....bilo mi je prilično čudno kad reče deda-treba zvati trubače....
A tuga i žalost kojom pokušavaš da nas etiketiraš su upravo vaš znak prepoznavanja(grobari,crna boja,)pogotovo ovo "crveni" jer ste ideološki mnogo više "crveni" od nas,još se kunete u Tita,Kadinjaču i Jugoslovenstvo
Znamo da bi voleli da ste nešto drugo,ali niste....

aleksandar veliki

pre 6 godina

Krcun vas osnovao, plakali ste za Titom na utakmici kada je umro, o cemu vi crveni pričate??? Koja ste vi tuga,zalosni da nema gde!!!

papiga47

pre 6 godina

zvezda ce opet biti druga- jer je zaboravila na svoju decu.....PFC to nikad nece...zato caruje vec deceniju...a ako slucajno udjemo u ls e tu je kraj krajeva komsinice!!

Patrick

pre 6 godina

Ovaj Zvezda 1913 izgleda celu istoriju malog kluba naucio napamet hahaha.Po njemu oni su pikali fudbal dok se ratovalo,pa vrlo je inteligentan.

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Halo zvezda 1913. Da li je moguce da taj Partizan kod tebe izaziva takvu frustraciju?
(Zvezdan, 08. jul 2017 23:36)

GAĐENJE!!!

bachi

pre 6 godina

Ko spominje četnike? 
Biti protiv onoga što je ovom narodu donela Yu i komunizam ne znači biti za četnike,naprotiv,osuđujem i jedne i druge ali odgovorni za sve su oni koji su imali vlast,tzv "oslobodioci" koji su oteli sve što im je palo pod ruku .Navijači kluba koji slavi tu ideologiju i ponosi se Kadinjačom,treba da se zapitaju čime se ponose? 
Onomad spomenuše sremski front,Jasenovac....Svakog iskrenog patriotu podiđe jeza! 
Zar laži i manipulacije i posle 7 decenija? 
Očigledno je da si mlad,navijati za Zvezdu je uvek značilo biti srbin,navijati za jsdp(ako si srbin) je značilo da si se odrekao svoje nacije i da su ti draži "jugosloveni"-i uvek je u pitanju bio neki interes,dakle za njih se navijalo iz interesa i po direktivi. 
Danas navijači jsdp pokušavaju da izađu iz ljušture jugoslovenstva,pa se čas ponose a čas odriču svojih korena i ideologije koja ih je stvorila.Odmah će reći da je ista ideologija stvorila i nas-laž! 
Kao što su sve oteli tako su i nas zaposeli,promenili nam ime i uspeli da nam obrišu istoriju. 
Ipak,Crvena Zvezda je srpski,beogradski klub osnovana 1913 god kao Velika Srbija,vremenom su nam vladari i vlasti menjali ime ali su navijači uvek ostali dosledni svom narodu i svojoj veri!
(Crvena Zvezda 1913, 08. jul 2017 17:32)
Hahahahaha...kada nema igre i rezultata odmah krenete sa mitomanijom!Ma osnovani ste 1804. kao Karađorđe!

beli65

pre 6 godina

molio bih redakciju da mi objasni sta je sporno u mom komentaru da grobari nisu nikog pobedili 12 godina u grupnoj fazi nekog takmicenja(2003-15)pa necete da ga objavite

Millennium

pre 6 godina

Ma šta osam, daj odmah ovde 20 komada. Terza časti. Ma nema veze što se novi tim opet uigrava u sred kvalifikacija, što će da se ispadne od tima čije ime ne možeš da izgovoriš a da ne polomiš jezik, i što se gube titule. Samo da je veselo.

Darko

pre 6 godina

Pera magic mitic bas si mi ti pametan ali sa tom tvojom matematikom provaljujem da si klinac koji nema pojma kako funkcionise jedan klub e pa rodjace zbog takvih kao sto si ti i ovih sto nam vode klub i zive u teoriji zavere da su svi protiv njih i svi su trolovi koji misle svojom glavom mi smo tu gde jesmo a tebi pozdrav od trola koji je gledao bari uzivo a ti predpostavljam nisi ni bio rodjen tada

Labud

pre 6 godina

U pravu si za Bask,previd,mislio sam da ovaj bar nešto zna....
Bsk je nekada igrao tu gde danas igra Partizan,ali se jednostavno ugasio,pa sam zato pogrešio,Bask je klub koji je autentičan, još postoji i nešto je stariji od naše Velike Srbije,možda čak i najstariji u Srbiji,neznam tačno.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Crvena Zvezda 1913, 8. jul 2017 23:56)

Da ti Labud prijateljski kaze, ne znas ti burazeru nista. Prvo da pises, a onda da argumentujes. Tvoj nick, dalje, upucuje na jedan, reklo bi se, fundamentala problem sa identitetom. Kakva 1913? Vodio se narodno-oslobodilacki rat, i kolonizovali Kosovo i delovi Makedonije. Mislis da je tu simbolika bila crvena zvezda koja svojim znacenjem stoji dijametralno suprotno od ratovanja preko svojih granica. Ne budali.

wrathsoul

pre 6 godina

Grobar sam,ali svidja mi se sto su se i jedni i drugi malo uozbiljili,pa kad ih dobijemo u derbiju,da znas da si dobio solidnu ekipu,a ne neke amatere

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

analiza, 08

U pravu si za Bask,previd,mislio sam da ovaj bar nešto zna....
Bsk je nekada igrao tu gde danas igra Partizan,ali se jednostavno ugasio,pa sam zato pogrešio,Bask je klub koji je autentičan, još postoji i nešto je stariji od naše Velike Srbije,možda čak i najstariji u Srbiji,neznam tačno.

Mimo

pre 6 godina

Sta kazes Mesi, da se vrati gde joj je mesto, svi ste vi bazdareni od rukovodstva da pricate nebuloze, sve veliki fudbaleri, kao i klub.

Istina

pre 6 godina

Tako je momče...titula pod obavezno mora da se vrati kući,tamo gde joj je oduvek i bilo mesto.Sa vama,poslednjim igračima koji su došli u svetinju,cenim da će to biti dečija igra jer smo sad od svih jači bar za dve klase.

zvezdas

pre 6 godina

Koo cemu baba o ustipcima.Navijaci vojnog kluba koji koristi vojni stadion stalno pricaju odakle pare. Nijihov klub upola manji dug i nepitaju se odakle njima novac.Mancester United duguje 385 miliona funti (lako priverljivo MU debt)i kupuju igrace koje placaju desetinama miliona evra.Navijaci vojnog kluba v bi vise voleli daZvezda nestane i da igraju ligu sa Javorom,Metalcem, Vozdovcem i da uvek budu prvaci nego da osvoje Ligu Sampiona. Zar im nije vodja dao 1,2 milona evra da bi se skinula suspenzija UEFA

Iznogud

pre 6 godina

@ Nikola, ako ne znas da racunas uzmi kalkulator u ruke. Otislo vise nego sto je doslo, prodaja u kesu veca nego dolasci koje treba platiti. Nesreco, kako si zavrsio osnovnu skolu?

VEČITI DELIJA

pre 6 godina

@ gremlin - Država , tačnije rečeno vlast iz nekog prošlog vremena je na neki način dozvolila da Zvezda upadne u toliki dug puštajući neke likove da rade šta hoće . Jasno nam je koja je vlast u pitanju . Nemoj sad da spominješ Lukića , Piksija i druge kako su krivi . Znamo se mi društvo sasvim dobro i ne možete nama pričati priče za malu djecu . ZVEZDA ĆE POSTOJATI DOK JE NAS KOJI JE VOLIMO !

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Pojačanje broj 24771890. 
p.s. samo plaćajte poreski idioti!
(Nikola, 08. jul 2017 13:

Šta je loše kada jedna država finansira svoj najpopularniji i najuspešniji klub?Kome to smeta?
Premijer je dao pare i jednom jugoslovenskom društvu, to je bacanje para,bilo bi pošteno da su pare tražili od Kolinde....

aman

pre 6 godina

Gledam kako se spinuje kako Zvezda gomila igrace dovodi u kamionima a vec otislo 10 igraca a ocekuje se jos odlazak Donalda ,Le Teleka,Ruiza mozda Kange... Znaci oticice 14 igraca a onda problem sto je doslo 10?!

Kosjan

pre 6 godina

Pojačanje broj 24771890. 
p.s. samo plaćajte poreski idioti!
(Nikola, 08. jul 2017 13:03)

A ti kao placas porez? idi igraj se sa drugovima leto je dok ne pocne skola.

gremlin

pre 6 godina

Čestitam vam ovim 56 pojačanjem u zadnje dve god ste na nuli,jer 56 igrača je podelilo dug od 56 mil €,SVAKO JE SMANJIO PO MILION €...Niko Zvezdo nema što imaš ti 50 mil € duga,i državu da oprosti!!!

hvala što ste objavili cifre

pre 6 godina

Dobro što ste objavili cifre da se vidi da je Zvezda prodala za 2.810.000 a kupila za 1.250.000. Znači Zvezda je u ovom roku u plusu 1.560.000. A posle još pitaju kako dovodi i još smanjuje dug. Pa samo u poslednje 2 godine je prodala igrače za preko 20 miliona. Ali zato grobari ćute na to što im Vučić platio Evropu i obrisao ceo poreski dug od 7,5 miliona evra da bi mogli da igraju Evropu.

Spineri

pre 6 godina

Pojačanje broj 24771890. 
p.s. samo plaćajte poreski idioti!
(Nikola, 08. jul 2017 13:03)

Ne izmisljaj uopste nije doslo puno igraca vise je njih otislo...

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Srbin sam a s majcine strane ima madjara, znaci nisam podoban po tebi da navijam za zvezdu? U mom okruzenju ima dosta nacija razlicitih koji navijaju za oba kluba a isto tako ima mnogo srba koji navijaju za partizan. Poenta je da tvoji komentari pozivaju na sukobe, netoleranciju i vrlo je opasno to sto radis, jer ionako ima previse podela
(Ivan, 08. jul 2017 19:

Prijatelju,nisi shvatio,samo ne dam na svoj klub,ne dam da po njemu pljuju oni koji i ne znaju za koga navijaju,ko ih je oformio i doveo ovde,u moj grad gde su moji voleli svoje a njihovi tuđe.....ćutali smo predugo,za"Marš na Drinu"išli na isleđivanja,za "Sinđelića" u 'aps,i sad da ćutim dok pevaju na Leši kapetan zvuke?
Dokle,bre,dokle?

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Ja sam zvezdas, ali ovaj zvezda 1913 .. Druze,nemoj ti da pricas u ime svih zvezdasa tako, ako si ti opcinjen drazom, ljoticevcima i ostalim, to za veliku vecinu nas ne vazi. Volim zvezdu, zelim joj da osvoji titulu zezam partizanovce ali mi to tvoje cetnistvo bode oci
(Ivan, 08. jul 2017 16:41)

Ko spominje četnike?
Biti protiv onoga što je ovom narodu donela Yu i komunizam ne znači biti za četnike,naprotiv,osuđujem i jedne i druge ali odgovorni za sve su oni koji su imali vlast,tzv "oslobodioci" koji su oteli sve što im je palo pod ruku .Navijači kluba koji slavi tu ideologiju i ponosi se Kadinjačom,treba da se zapitaju čime se ponose?
Onomad spomenuše sremski front,Jasenovac....Svakog iskrenog patriotu podiđe jeza!
Zar laži i manipulacije i posle 7 decenija?
Očigledno je da si mlad,navijati za Zvezdu je uvek značilo biti srbin,navijati za jsdp(ako si srbin) je značilo da si se odrekao svoje nacije i da su ti draži "jugosloveni"-i uvek je u pitanju bio neki interes,dakle za njih se navijalo iz interesa i po direktivi.
Danas navijači jsdp pokušavaju da izađu iz ljušture jugoslovenstva,pa se čas ponose a čas odriču svojih korena i ideologije koja ih je stvorila.Odmah će reći da je ista ideologija stvorila i nas-laž!
Kao što su sve oteli tako su i nas zaposeli,promenili nam ime i uspeli da nam obrišu istoriju.
Ipak,Crvena Zvezda je srpski,beogradski klub osnovana 1913 god kao Velika Srbija,vremenom su nam vladari i vlasti menjali ime ali su navijači uvek ostali dosledni svom narodu i svojoj veri!

GM

pre 6 godina

Zvezda je zardila preko 3 miliona prodajom Risica i Plavsica.

Do sada potrosila 750 Pesic, Jovicic 500 i Rikardinjo 350 za potpis, dakle 1,6 miliona... i u cemu je caka, problem je sto je u plusu jos milion i po ili sto dolazi dosta igraca, a otislo jos vise i jos ce...

Jel moze neko da objasni koja je matematika problem...

beli65

pre 6 godina

Svi vi vracate titulu gde treba,a ne znate loptu da sutnete!!! Evropa pokaze sve crno na belo.....
(UEFALONA, 08. jul 2017 14:48)
vi to najbolje znate,12 godina niste nikog pobedili u grupnoj fazi nekog evropskog takmicenja
p.s.nemojte samo o tome kako ste se plasirali u neko takmicenje,cilj je tamo nekoga i pobediti

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Zvezdaspor ima veze sa fk Jugoslavijom isto koliko i Partizan sa BASK om. Oteli su im stadione. 
A ti si se primio.
(Karaburac, 08. jul 2017 19:31)

HAHAHA....
To si čuo od druga Vučele?
Ne bih opet da se ponavljam,evo samo kratko-mi,igrači i navijači smo 45-e bili ovde,vi,vaši igrači i navijači ste došli,služili ste za sprdnju beograđanima,jer kad neko u BG pita gde je stadion,znaš za koga navija,navijači su vam bili godinama prepoznatljivi po preskakanju tramvajskih šina iz straha od strujnig udara...a sad ste "avangarda"hahaha
BSK? ma šališ se....

zvezdas

pre 6 godina

Koo cemu baba o ustipcima.Navijaci vojnog kluba koji koristi vojni stadion stalno pricaju odakle pare. Nijihov klub upola manji dug i nepitaju se odakle njima novac.Mancester United duguje 385 miliona funti (lako priverljivo MU debt)i kupuju igrace koje placaju desetinama miliona evra.Navijaci vojnog kluba v bi vise voleli daZvezda nestane i da igraju ligu sa Javorom,Metalcem, Vozdovcem i da uvek budu prvaci nego da osvoje Ligu Sampiona. Zar im nije vodja dao 1,2 milona evra da bi se skinula suspenzija UEFA

Aleksa

pre 6 godina

Hteo sam da pitam kako je ovo moguce pa sam se setio ko vodi Zvezdanu Penalovic. Terza I Čović. Pa se setih najboljeg bankarskog poteza koji nisu ni Rotsildi mogli da se sete:"vratis jedan a oproste pet", pa se setih izjava onih matorih i njihovih izjava o Partizanu. Suma sumarum, sramota za drzavu Srbiju sta se tamo radi

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Pa ja i jesam navijač najvećeg srpskog kluba koji, na svu sreću, sa tobom nema nikakve veze.
(Mr Bojangles, 08. jul 2017 17:07)

Hahaha,sine Crvena Zvezda je najveći srpski klub i sa mnom ima itekako veze....

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

@Crvena Zvezda 1913 
Zaista nikako ne mogu da procenim da li tvoji komentari više odišu pameću, stilom, duhovitosću ili, pak, nekakvom neusiljenom vrcavošću... 
A možda su samo usiljeni i glupi.
(Mr Bojangles, 08. jul 2017 13:51)

Da si u stanju da nešto dobro proceniš bio bi navijač najvećeg srpskog kluba,a ne trećeg hrvatskog....

bachi

pre 6 godina

Ko spominje četnike? 
Biti protiv onoga što je ovom narodu donela Yu i komunizam ne znači biti za četnike,naprotiv,osuđujem i jedne i druge ali odgovorni za sve su oni koji su imali vlast,tzv "oslobodioci" koji su oteli sve što im je palo pod ruku .Navijači kluba koji slavi tu ideologiju i ponosi se Kadinjačom,treba da se zapitaju čime se ponose? 
Onomad spomenuše sremski front,Jasenovac....Svakog iskrenog patriotu podiđe jeza! 
Zar laži i manipulacije i posle 7 decenija? 
Očigledno je da si mlad,navijati za Zvezdu je uvek značilo biti srbin,navijati za jsdp(ako si srbin) je značilo da si se odrekao svoje nacije i da su ti draži "jugosloveni"-i uvek je u pitanju bio neki interes,dakle za njih se navijalo iz interesa i po direktivi. 
Danas navijači jsdp pokušavaju da izađu iz ljušture jugoslovenstva,pa se čas ponose a čas odriču svojih korena i ideologije koja ih je stvorila.Odmah će reći da je ista ideologija stvorila i nas-laž! 
Kao što su sve oteli tako su i nas zaposeli,promenili nam ime i uspeli da nam obrišu istoriju. 
Ipak,Crvena Zvezda je srpski,beogradski klub osnovana 1913 god kao Velika Srbija,vremenom su nam vladari i vlasti menjali ime ali su navijači uvek ostali dosledni svom narodu i svojoj veri!
(Crvena Zvezda 1913, 08. jul 2017 17:32)
Hahahahaha...kada nema igre i rezultata odmah krenete sa mitomanijom!Ma osnovani ste 1804. kao Karađorđe!

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Krcun vas osnovao, plakali ste za Titom na utakmici kada je umro, o cemu vi crveni pričate??? Koja ste vi tuga,zalosni da nema gde!!!
(aleksandar veliki, 08. jul 2017 23:06)

Krcun,čovek komunista,po naređenju kp,postojeći klub stavlja u službu kom.ideologije,vaš čovek u naš klub,razumeš?
Snimak iz Poljuda je najviše ražalostio vas,nikada drugovi partizani nisu prežalili što njihov klub nije bio u prilici da javno iskaže žalost za JB,naši su možda plakali tada,vi plačete i sada.....bilo mi je prilično čudno kad reče deda-treba zvati trubače....
A tuga i žalost kojom pokušavaš da nas etiketiraš su upravo vaš znak prepoznavanja(grobari,crna boja,)pogotovo ovo "crveni" jer ste ideološki mnogo više "crveni" od nas,još se kunete u Tita,Kadinjaču i Jugoslovenstvo
Znamo da bi voleli da ste nešto drugo,ali niste....

Zvezda je zivot sve drugo su sitnice

pre 6 godina

Jovicic je odlican igrac.Dobrodosao u najveci klub na balkanu majstore.Titula se vraca gde joj je i mestu,u fudbalsku Instituciju Crvena Zvezda

Kreni,i sve pred sobom meljii

pre 6 godina

@Crvena Zvezda 1913,mogu ti reci samo DUPLA KRUNA,a ti mastaj o 2.mestu sa ovim polovnjacima.Leonardo i Djurdjevic ima da te poniste jos 50 puta sledece sezone.

papiga47

pre 6 godina

zvezda ce opet biti druga- jer je zaboravila na svoju decu.....PFC to nikad nece...zato caruje vec deceniju...a ako slucajno udjemo u ls e tu je kraj krajeva komsinice!!

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Halo zvezda 1913. Da li je moguce da taj Partizan kod tebe izaziva takvu frustraciju?
(Zvezdan, 08. jul 2017 23:36)

GAĐENJE!!!

Pera Magic Mitic

pre 6 godina

120

Ne mogu da verujem da ovde neki komentarisu kako su dva igraca prodata za 3 miliona a dovedeno njih 10 za manje para pa je zvezda u plusu pa rodjaci njih 10 nije doslo da igra za topli obrok i kikiriki zapitajte se koliko ode godisnje na plate njihove ali ocigledno da i dr razmislja kao neki ovde da je tako zvezda u plusu pa smo zato stigli tu gde jesmo sa 50 milki minusa
(Darko, 08. jul 2017 15:00
Pa, rodjace, da svakom od njih das po 300.000 godisnje, to je negde oko 6m. Sa ovom razlikom i sa 5m od Rusa, pokrio si se. Klasican trol.
Nas poblem je sto ovi prevaranti prodaju decu, ova koja su ostala grejace klupu zbog stranaca. Peru pare, boli ih uvo za Zvezdu. Ali to je nas problem. Vase je da trolujete o penzijama i porezima, dok Leo i kompanija igraju za kikiriki. A, da...vi ste redovni ucesnici LS i tamo zaradjujete milione i milione.

Mr Bojangles

pre 6 godina

Da si u stanju da nešto dobro proceniš bio bi navijač najvećeg srpskog kluba,a ne trećeg hrvatskog....
(Crvena Zvezda 1913, 08. jul 2017 15:59)

Pa ja i jesam navijač najvećeg srpskog kluba koji, na svu sreću, sa tobom nema nikakve veze.

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Hahahahaha...kada nema igre i rezultata odmah krenete sa mitomanijom!Ma osnovani ste 1804. kao Karađorđe!
(bachi, 08. jul 2017 18:

Hahaha od istorijskih činjenica bežite kao đavo od krsta,i da u nama živi duh srpstva koji je mnogo stariji od te "1804 kao Karađorđe"...čekaj,Karađorđe je osnovan ili se rodio ili ipak misliš na prvi srpski ustanak...pa ti ne znaš gde biješ....

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Mi bi bili najsrecniji kad bi vi mali vasu Zvezdasku drzavu pa se tamo lazite i mazite,UPPR-isite i otpisujte dugove,mislim da bi trajali jedno leto.I prekini da siris mrznju,dovoljo je ima i bez tebe,aj cao.
(RSB place za tobom, 08

Mi imamo državu jer ovo je zemlja navijača Crvene Zvezde,vi ste se gnušali svega srpskog decenijama...i o kakvoj mržnji zboriš?Zar je vama tako bolno da prihvatite svoje osobenosti?
To što od svog kluba pokušavate da napravite neku srpsku avangardu ne prolazi kod nas koji znamo ko ste,šta ste,odakle ste i šta su vam i ko su vam idejni tvorci,a znamo i koga su poslali,ti vaši,u naš klub,koje krvnike ,da nas izjednače ideološki sa vama.
Uspeli su u nekom periodu a onda su maske pale pa ostadoste jugosloveni.....
Kada vam to neko kaže onda je to širenje mržnje?

Kako ko, pa ja

pre 6 godina

Ipak,Crvena Zvezda je srpski,beogradski klub osnovana 1913 god kao Velika Srbija,vremenom su nam vladari i vlasti menjali ime ali su navijači uvek ostali dosledni svom narodu i svojoj veri! 
(Crvena Zvezda 1913, 08. jul 2017)

Dakle, 1913 po tebi...sto implicira da je to u vreme Drugog Balkanskog Rata - sto dalje govori, dok su Srbi ginuli za Veliku Srbiju, Vi ste se igrali lopte i tada...kao i 1945.
Pa Vi ste shou opsti, ne znate ni da namestite laz, a da se ne podvuce neka greska koja opovrgava ceo smisao koji pokusavate da nametnete!
Zar nije lakse da cepas po istini i nema glavobolje...ovako, samo maltretiras svoj mozak i stalno moras da smisljas nove lazi.

Kako ko, pa ja

pre 6 godina

I onda ih saceka jedna uigrana ekipa u Evropi, po neki uigran domaci sastav...ode titula - i sledece godine opet ista prica, kao i svake prethodne.

Iznogud

pre 6 godina

@ Nikola, ako ne znas da racunas uzmi kalkulator u ruke. Otislo vise nego sto je doslo, prodaja u kesu veca nego dolasci koje treba platiti. Nesreco, kako si zavrsio osnovnu skolu?

pantelija...

pre 6 godina

@ 1913
Ma ok istorija, svi znamo da ste vi nastali pre ameba...u redu je to što ti voliš sećanja i rubriku kucamo na vrata zaboravljenih asova...nego da se vratimo u sadašnjost, šta kažu karte za budućnost ( ne Podgoričku...njima neće biti dobro u utorak)...gde ste tu vi...šta će biti ako vas opet neugodni Kazahstanci izbace...hoće li doktor taj krah preživeti...to su prava pitanja...

Zoro

pre 6 godina

@1913...Naravno da ne čitam gluposti koje piše dotični nik ali da ga podsetim da navija za klub koji je nastao i prve utakmice igrao u Albaniji.

gremlin

pre 6 godina

Ovima što se žale na Grobare i što komentarišemo...nek se zahvle Bogu što ne žive u Škotskoj,Italiji ili Rusiji inače bi gledali nedeljom Sos bubamaru da vide CZ!!!

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

@Crveni zvezdaspor 1913 

Jesi li danas pomenuo Hrvate? A da jesi, onda nista. 
Ti si moj omiljeni sendvicar.
(Karaburac, 08. jul

Raduje me kada se prepoznate i ako niste imenovani!
Znači,znate,samo se pravite da ne znate!

RSB place za tobom

pre 6 godina

@(Crvena Zvezda 1913, 8. jul 2017 17:32)


Alo Krcunijo,da li se cujemo? Mani se mitomanije,nikakve izmisljotine i lazi vam ne daju za pravo da se bahatite po Srbiji na racun njenih poreznika. Mi bi bili najsrecniji kad bi vi mali vasu Zvezdasku drzavu pa se tamo lazite i mazite,UPPR-isite i otpisujte dugove,mislim da bi trajali jedno leto.I prekini da siris mrznju,dovoljo je ima i bez tebe,aj cao.

Klavirkum

pre 6 godina

Kao leto 2015. Vučko proturio lovu za sva zeljena pojacanja i opet -30.Mozda se i varam posto su Zvezdina strana pojacanja obicno bili promasaji sem Ibanjesa i mozda sad Boacija.

Istina

pre 6 godina

Tako je momče...titula pod obavezno mora da se vrati kući,tamo gde joj je oduvek i bilo mesto.Sa vama,poslednjim igračima koji su došli u svetinju,cenim da će to biti dečija igra jer smo sad od svih jači bar za dve klase.

beli65

pre 6 godina

molio bih redakciju da mi objasni sta je sporno u mom komentaru da grobari nisu nikog pobedili 12 godina u grupnoj fazi nekog takmicenja(2003-15)pa necete da ga objavite

Ivan

pre 6 godina

Ja sam zvezdas, ali ovaj zvezda 1913 .. Druze,nemoj ti da pricas u ime svih zvezdasa tako, ako si ti opcinjen drazom, ljoticevcima i ostalim, to za veliku vecinu nas ne vazi. Volim zvezdu, zelim joj da osvoji titulu zezam partizanovce ali mi to tvoje cetnistvo bode oci

Millennium

pre 6 godina

Ma šta osam, daj odmah ovde 20 komada. Terza časti. Ma nema veze što se novi tim opet uigrava u sred kvalifikacija, što će da se ispadne od tima čije ime ne možeš da izgovoriš a da ne polomiš jezik, i što se gube titule. Samo da je veselo.

lecimtumbase@yuhoo.com

pre 6 godina

jel to onaj što onomad izjavio, da mu san da zaigra u crno-belom dresu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Taribo West-Zaribo Fest, 8. jul 2017 13:38)

Ne, to je Obućina. ;)

aleksandar veliki

pre 6 godina

Krcun vas osnovao, plakali ste za Titom na utakmici kada je umro, o cemu vi crveni pričate??? Koja ste vi tuga,zalosni da nema gde!!!

ArtuDitu

pre 6 godina

Nastavlja se Terziceva politika besomucnog dovodjenja igraca u svakom prelaznom roku. Od kada je on u Zvezdi dovedeno je, zakljucno i sa ovim prelaznim rokom, preko 70 fudbalera. Da stvar bude neverovatnija ne zna se koji je losiji. Stvar je u tome sto kvalitet igraca nije presudan prilikom dovodjenja vec kombinacija sa menadzerima. Sto znaci da ce mnogi morati da igraju cak i na izmisljenim m pozicijama samo sa bi bili u prvih jedanaest. Ovakva strategija Zvezdu ne moze da odvede nigde dok pojedinci mogu da se finansijski okoriste na stetu kluba. Ali, to je nesto sto se konstantno sprovodi skoro dve decenije u vecoj ili manjoj meri sto zavisi od rukovodstva. I jos jedna bitna stvar vidi se iz svega ovog. Nece biti nista od Zvezdine dece iz omladinske skole iako je Terzic upravo o tome pricao. Svi koji su prikljuceni prvom timu na pocetku priprema vraceni su u omladinsku skolu tako da se niko ne iznenadi i ne zapita zasto ih nema. Medjutim, dokle god je ovakva situacija Terzic moze da prica jedno i radi drugo bez ikakve bojazni. Kada se shvate razmere pogubnosti politike koju je vodio cini mi se da ce za Zvezdu biti kasno. Ali, koga je to briga.

ej bre

pre 6 godina

molio bih redakciju da mi objasni sta je sporno u mom komentaru da grobari nisu nikog pobedili 12 godina u grupnoj fazi nekog takmicenja(2003-15)pa necete da ga objavite
(beli65, 08. jul 2017 22:33)

Cudi me da su ti i ovo objavili posto je ovo sto pises laz!

Ivan

pre 6 godina

Ko spominje četnike?

Zar laži i manipulacije i posle 7 decenija?
Očigledno je da si mlad,navijati za Zvezdu je uvek značilo biti srbin,navijati za jsdp(ako si srbin) je značilo da si se odrekao svoje nacije i da su ti draži "jugosloveni"-i uvek je u pitanju bio neki interes,dakle za njih se navijalo iz interesa i po direktivi.
Danas navijači jsdp pokušavaju da izađu iz ljušture jugoslovenstva,pa se čas ponose a čas odriču svojih korena i ideologije koja ih je stvorila.Odmah će reći da je ista ideologija stvorila i nas-laž!
Kao što su sve oteli tako su i nas zaposeli,promenili nam ime i uspeli da nam obrišu istoriju.
Ipak,Crvena Zvezda je srpski,beogradski klub osnovana 1913 god kao Velika Srbija,vremenom su nam vladari i vlasti menjali ime ali su navijači uvek ostali dosledni svom narodu i svojoj veri!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Crvena Zvezda 1913, 8. jul 2017
Opsiran si odgovor dao ali opet nisi pogodio. Nisam bas tako mlad, imam 37 god i ovo je totalna glupost da samo Srbi imaju eksluzivno pravo da navijaju za zvezdu a isto tako srbi ne smeju da navijaju za partizan??!
Srbin sam a s majcine strane ima madjara, znaci nisam podoban po tebi da navijam za zvezdu? U mom okruzenju ima dosta nacija razlicitih koji navijaju za oba kluba a isto tako ima mnogo srba koji navijaju za partizan. Poenta je da tvoji komentari pozivaju na sukobe, netoleranciju i vrlo je opasno to sto radis, jer ionako ima previse podela

Volpi

pre 6 godina

Partizan nema pare za slicna pojacanja, ovi imaju.
Partizan vise zaradjuje od evro takmicenja i transfera, ovi vise trose.
To nije sportski klub, vec kriminalno-politicki.

ntt

pre 6 godina

Svake godine kupovina celog tima,novcem poreskih obveznika,ove jadne i nenormalne zemlje.Onda penali,crveni kartoni protivniku,ako neće da se skloni,golovi iz gol auta...Naslovi dva romana opisuji trenutno stanje,Viktor Igo-"Jadnici",i Dobrica Ćosić-"Vreme zla".

Georg

pre 6 godina

Ako partizan ostane u ovoj postavi osvaja opet sve, a zvezda mora da gleda sa ovim timom da bude druga ja misli da će cak i cetvrti da budu. Smesna ekipa

Maestro

pre 6 godina

Smesna su ova zvezdina "pojacanja"!? Od njih 10 ne mozes da sastavis 2 dobra fudbalera,a svi u glas trabunjaju o titulama,Evropi,citaju tekst koji im je napisao Terzic!!!
Cuj,titula spada u Ljutice Bogdana???
A igra,fudbal,protivnici???
Ili misle da ce im to "gazda Srbije" doneti na tacni???

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

analiza, 08

U pravu si za Bask,previd,mislio sam da ovaj bar nešto zna....
Bsk je nekada igrao tu gde danas igra Partizan,ali se jednostavno ugasio,pa sam zato pogrešio,Bask je klub koji je autentičan, još postoji i nešto je stariji od naše Velike Srbije,možda čak i najstariji u Srbiji,neznam tačno.

Patrick

pre 6 godina

Ovaj Zvezda 1913 izgleda celu istoriju malog kluba naucio napamet hahaha.Po njemu oni su pikali fudbal dok se ratovalo,pa vrlo je inteligentan.

Labud

pre 6 godina

U pravu si za Bask,previd,mislio sam da ovaj bar nešto zna....
Bsk je nekada igrao tu gde danas igra Partizan,ali se jednostavno ugasio,pa sam zato pogrešio,Bask je klub koji je autentičan, još postoji i nešto je stariji od naše Velike Srbije,možda čak i najstariji u Srbiji,neznam tačno.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Crvena Zvezda 1913, 8. jul 2017 23:56)

Da ti Labud prijateljski kaze, ne znas ti burazeru nista. Prvo da pises, a onda da argumentujes. Tvoj nick, dalje, upucuje na jedan, reklo bi se, fundamentala problem sa identitetom. Kakva 1913? Vodio se narodno-oslobodilacki rat, i kolonizovali Kosovo i delovi Makedonije. Mislis da je tu simbolika bila crvena zvezda koja svojim znacenjem stoji dijametralno suprotno od ratovanja preko svojih granica. Ne budali.

Danilo

pre 6 godina

Naše prepucavanje oko para -odakle novci?- jeste besmisleno zaista.
Nemamo nikakve validne informacije a ljudima koji vode naše klubove ne bih verovao da kažu da je danas subota, već bi više puta proveravao.
Drugo, fudbal je oduvek bio mesto mutnih radnji, čak i u vreme najstrožijeg komunizma kao da je postojao prećutni dogovor da je u fudbalu sem ubijanja sve dopušteno?
Izvesno je da slećih 10 godina, bar dok ne uđemo u EU ako uopšte uđemo, nećemo imati pojma koliko zaista dobijaju Zvezda i Partizan preko državnih kanala- jer kada Gasprom daje lovu Zvezdi , ne daje joj zato što je voli ili zato što Zvezda ima posebne rezultate, to je i slepcu jasno- i nećemo imati pojma koliko se tu love ukrade kod transfera, ali isto tako, neće tu niko završiti u zatvoru, štagod se desi.
A nama ostaje da se nadamo ponekad plamsanu u grupu LŠ ili LE.

Che

pre 6 godina

Tituli je mesto kod najboljeg tima, a to je trenutno Partizan. Ti si igrac za Borac iz Cacka i namestenu rusku ligu, i pokazaces isto onoliko koliko i svi igraci koji su iz te lige vec bili u Zvezdi.

Darko

pre 6 godina

Ne mogu da verujem da ovde neki komentarisu kako su dva igraca prodata za 3 miliona a dovedeno njih 10 za manje para pa je zvezda u plusu pa rodjaci njih 10 nije doslo da igra za topli obrok i kikiriki zapitajte se koliko ode godisnje na plate njihove ali ocigledno da i dr razmislja kao neki ovde da je tako zvezda u plusu pa smo zato stigli tu gde jesmo sa 50 milki minusa

wrathsoul

pre 6 godina

Grobar sam,ali svidja mi se sto su se i jedni i drugi malo uozbiljili,pa kad ih dobijemo u derbiju,da znas da si dobio solidnu ekipu,a ne neke amatere

FMP 2011

pre 6 godina

Premijer je dao pare i jednom jugoslovenskom društvu, to je bacanje para,bilo bi pošteno da su pare tražili od Kolinde....
(Crvena Zvezda 1913, 8. jul 2017 13:17)
@
Tražićemo od Kolinde kada već vi dobijate od Idea.

Mimo

pre 6 godina

Sta kazes Mesi, da se vrati gde joj je mesto, svi ste vi bazdareni od rukovodstva da pricate nebuloze, sve veliki fudbaleri, kao i klub.

Mr Bojangles

pre 6 godina

@Crvena Zvezda 1913
Zaista nikako ne mogu da procenim da li tvoji komentari više odišu pameću, stilom, duhovitosću ili, pak, nekakvom neusiljenom vrcavošću...
A možda su samo usiljeni i glupi.

krle

pre 6 godina

Fk Sprdnja.. Haahaahha opet ima para za 15 igraca,a?? o'kle bre,o'kle..stanci na lopatu,bice 72 igraca u pogonu.. vi ste dakle mapet show!

VEČITI DELIJA

pre 6 godina

@ gremlin - Država , tačnije rečeno vlast iz nekog prošlog vremena je na neki način dozvolila da Zvezda upadne u toliki dug puštajući neke likove da rade šta hoće . Jasno nam je koja je vlast u pitanju . Nemoj sad da spominješ Lukića , Piksija i druge kako su krivi . Znamo se mi društvo sasvim dobro i ne možete nama pričati priče za malu djecu . ZVEZDA ĆE POSTOJATI DOK JE NAS KOJI JE VOLIMO !

analiza

pre 6 godina

Ja tek sad ukapirah da je postovani komentator CZ 1913 rodjen te godine,jer kaze "mi,igraci i navijaci ...".Pa mi imamo pravog Panteliju medju nama.Zato me i ne cudi da je prevideo da komentator Karaburac nije rekao BSK,vec BASK,pricajuci o otetim stadionima-ne o igracima.Dobro,ljudi,zar vam nije naporno da malim slovina vredjate i pismenost i protivnika-zasto jsd,par?Ne navijam za CZ,ali ne vidim razlog da to ime pisem malim slovom!

JOLE

pre 6 godina

Svako je danas pojacanje. Ko god da dodje,eto ga pojacanje,a ustvari u ispodprosecnom turskom timu to nase "pojacanje" odigra celih 270 min(ili ti 3 cele utakmice) fudbala za 6 meseci i to nama onda "pojacanje"!? Ima i gorih: nama je pojacanje i ovaj momcic sto 2 god. Nije igrao fudbal iliti napadac koji u poslednje 3 sezone da isto toliko golova... e moja "madjijo" jos 4 takva pojacanja i imacemo 7 postava po 11 igraca bez Zvezdine dece,sa njima i ovim Brazilcima cirka jos 2 postave...!!! Ma ja razumem da mi nemamo para,ali onda ne dovodi nikog,a ne toboze sve pojacanja...! Za Pesica 750.000 za Jovicica 500.000 za Gobeljica 100.000-200.000 .... da ne nabrajam citav kontigent tih pojacanja. Za svu tu gomilu da si doveo 2 krstena igraca,al da znaju fudbala,pa verujem da niko A nebi rekao... ali kod tebe,sto 2 koji znaju kad mogu 12 koji fudbal nisu videli,a kamoli igrali...!!! E moja Zvezdo sta si docekala...!!!

Darko

pre 6 godina

Pera magic mitic bas si mi ti pametan ali sa tom tvojom matematikom provaljujem da si klinac koji nema pojma kako funkcionise jedan klub e pa rodjace zbog takvih kao sto si ti i ovih sto nam vode klub i zive u teoriji zavere da su svi protiv njih i svi su trolovi koji misle svojom glavom mi smo tu gde jesmo a tebi pozdrav od trola koji je gledao bari uzivo a ti predpostavljam nisi ni bio rodjen tada

živčan_neki_lik

pre 6 godina

Nekad sam mogao da zapamtim imena prvog tima...poslednjih nekoliko godina, ja zapamtim imena svima tek u poslednjem kolu šampionata i to pod uslovom da ne ubace njih četvoricu par kola pred kraj kako bi ih polako pripremali za sledeću sezonu! Alo! Prodate 3 i dovedete njih 9?! Pa je l' sastavljate četu ili fudbalski tim?!