Utorak, 20.06.2017.

10:45

Kavsi spremaju trejd za Džimija Batlera

Ubedljiv poraz od Golden Stejta u finalu NBA lige naterao je Klivlend Kavalirse da posegnu za dovođenjem još jedne zvezde u svoje redove.

Izvor: AK

Kavsi spremaju trejd za Džimija Batlera IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

41 Komentari

Sortiraj po:

NastyB

pre 6 godina

Kajri, Batler, Lav, fali im samo na centru, recimo, "obrva" Dejvis, možda Milsap kao šesti igrač i onda će opet LeBron da donese novu titulu Klivlendu...

Milorad "Nesreca iz Kragujevca"

pre 6 godina

@zagor
Jedina nepoznanica u ovoj jednacini (Obrva u Celtics-e) su nadolazece generacije, u koje mi nemamo uvid, prevashodno mislim na srednju skolu i univerzitetw. Boston ima pikova (cak i previse) za ponuditi.

Beogradjanin

pre 6 godina

MJ nikada nije imao ovako jaku konkurenciju kao Lebron.
A danas? Protiv sebe imate ekipu Kari-Tompson-Iguadala-Durent!!!
(kangrga, 20. jun 2017 15:08)

Lebron nije bio favorit samo ove godine protiv Wariorsa. Ako ne gledamo povrede igrača. Tu sam i ja pogresi pre finala rekao 50%-50&, jer je Klivlend izgledao dobro protiv Bostona, ali Boston je dosta daleko od kvaliteta Klivlenda i Wariorsa. Dobro i one 2007 godine kad je bio mlad. Mada ne vidim da neko hvali New Jersey i Kida sto je igra dva uzastopna finala, jer je istok bio slab početkom 2000.

San Antonio iz 2014 je bio samo solidno poslozena ekipa, veterani koji su prosli prajm+ Lenard koji tek polako postaje igrač. I ta ekipa je morala da igra 7 utakmica sa Dalasom u prvom kolu 4-3. Mislim da su i Vejd i Bosh bili polu povredjeni za to finale. Klivlend da je bio kompletan 2015, pobedio Wariorse.. Videlo se da su neiskusni za titulu, gubili su 1-2 bez Love i Irvinga, dobar trener Ker mesajući karte uspeo da izvuče titilu. James je izgubio ta dva finala prevashodno sto su mu vazni saigrači bili povredjeni. I ostaje ono finale protiv Dalasa.

Mada to sve nije ni bitno... Moglo je lako da se desi da Lebron sad ima 5 titula. I da mu fali jedna da prestigne Majkla, to bi se pisalo. Ovako ce ljudi da pisu da je imao strasnu konkurenciju, pa nije mogao.

Beogradjanin

pre 6 godina

Rasformirati i Klivlend i Golden Stejt, jednostavno ne zelim da gledam kako se sprdaju u plej ofu i jedni i drugi do finala. Svaka ekipa po maksimum 2 all star igraca i to je to
(nBgd, 20. jun 2017 10:47)

Ima i nas koji nece da gledaju timove pune prosečnih i losih igrča nego najbolje u najboljim timovima. Taman da Wetrbook napusti Oklahomu pa da vidimo koliko su losi, zar ne? Veca je sprdnja reguralni de sezone gde mnogi timovi pre svega na gostovanjima igraju rezervisano. Neki namerno tankuju.

Playoff barem pokaze suvi kavlitet timova, bez obzira da li je taj kvalitet los kao Boston i Utah.

Ranije 80' nikom nisu smetali super timovi L.A i Bostona, ali tada je liga imala 22 kluba pa je neko moga da ih iznenadi. Tada u neko vreme nisu dozvoljavli evropskim igračima da dolaze, da ne razvodnajvaju kvalitet. Mada je i mnogo toga bilo u vezi novca, tada igrači nisu zaradjivali tolike sume.

Samo zamisli da danas ima samo 22 tima... I Klivlend i Wariorse bi nego moga da iznenadi. U NBA bi bilo barem jos dva pa skoro super tima. Ovo sto se desava je samo odgvor igrača na razvodnjenu ligu. Svi u najbolje.

Aca

pre 6 godina

Sta sve neces procitati ovde. Hajmo redom.
Komentar o Kobiju - Kobi se velica jer je proveo celu karijeru u Lejkersima. To sto je imao najboljeg trenera u ligi tokom svih sampionata i prilicno dobre saigrace nema veze -( U 3-peat fazi - Shaq u naponu snage, Fiser, Horry itd, u poslednja dva sampionata Bajnama i Pau Gasola (najboljeg igraca 7. utakmice 2010e kog su doveli za kutiju bombona)).
Komentar o Karmelu - Pa taj Karmelo je u top 3 kosgetera u ligi. Lik ima pun arsenal u napadu, 30 moze da utrpa bilo kome, nego je imao Mustafu Rouza ove sezone na mestu pleja(kombo beka). O Rouzu i pre povreda samo najgore mislim.
Komentar o prirodnom dovodjenju igraca u GSW - Izgleda da neko jos ostavlja kolacice Deda Mrazu za Bozic. Jedini tim koji zaista funkcionise na principu gradjenja kroz draft su Sparsi. Moze se slucaj napraviti za Tander pre suludog momenta GMa da ne ponudi Max Hardenu. Ostali nikako.
Komentar o Iguadali - Taj iguadala koji je "prosao svoj vrhunac" bi bio u top 2 igraca 22-25 od 30 timova tako da ne pricajte svasta. Momak je pravo krilo sa defanzivom cistom kao suza, odbrana telom. Sjajan odbrambeni igrac. Jeftinija verzija Kawhija zbog malo slabije ofanzive ali svakako All star.

nista o nicemu

pre 6 godina

Pa ne možeš ceo tim popuniti na draftu. U pametne poteze GM-a spadaju i dovođenje i razmena igrača.
(V, 20. jun 2017 15:50)

Klivlend odabrao na draftu Tompsona, Irvinga i Lebrona. Sta cemo sad? Poenta je da ne spinujete kako je jedna ekipa vestacka tvrevina, a druga nije. Bez obzira za koga navijate. Hejt Durentu jer se ne prelazi u ekipu 73-9 protiv koje si imao 3-1 i nestao si u preostalim mecevima, to sampioni ne rade.

bla

pre 6 godina

Sto se tice super timova, to ima u svakom sport, ali se o njima prica u NBA jer u njemu postoje jasna pravila kojim se stvaranje istih limitira, poput salary capa i drafta. Zasto niko o tome ne prica u Evropskom sportu ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mare, 20. jun 2017 15:15)

ja mislim da se ne prica zato sto nisu ugrozeni. ovogodisnji playoff NBA lige je bio vrlo predvidljiv. sezona je manje vise nebitna kada se od pocetka znalo ko ce pobediti. ono sto je drugacije nego sto je bilo ranije to da GSW nemaju nikakvu konkurenciju. za klasu su bolji od Klivlenda, koji opet nema konkurenciju na istoku. LAL i Boston su imali jedni druge i gotovo nikada nije bio siguran ishod serije pre nego sto su odigrali par utakmica. MJ jeste osvoji 6 titula ali je imao legitimnu konkurenciju koja je imala cemu da se nada. iz tih serija i pamtimo legendarne poteze. Koje poteze sada pamtimo kada ovi razbijaju sve redom? ja GSW ne krivim, cilj svake organizacije je da napravi sto bolji tim. ali krivim durenta koji je dosao u najbolji tim lige (bar regularnog dela) koji je vec 2 godine za redom igrao finale.
ja sam prestao da gledam vrlo rano utakmice ove godine, a tako i dosta ljudi koji nisu potpuno zaludjeni NBA kosarkom i liga moze da izgubi dosta para u narednih 4-5 godina.

Buki

pre 6 godina

Sagledajte objektivno sliku, Batler nije superstar igrac... Ima veliki broj poena jer ima i veliki broj lopti u rukama. Par puta jeste bio cluch man na ne toliko bitnim utakmicama... Smatram da je Cikago bacio karte na gradjenje ekipe oko njega nepotrebno. Nadam se (ponovnom, sada pametnom) remontu Cikaga, a Batler se lepo moze uklopi CLC kao treci, cetvrti igrac.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (el_kiddo, 20. jun 2017 16:03) # Link komentara
Treci cetvrti igrac ajde molim te, ko sve pise ode.

el_kiddo

pre 6 godina

Sagledajte objektivno sliku, Batler nije superstar igrac... Ima veliki broj poena jer ima i veliki broj lopti u rukama. Par puta jeste bio cluch man na ne toliko bitnim utakmicama... Smatram da je Cikago bacio karte na gradjenje ekipe oko njega nepotrebno. Nadam se (ponovnom, sada pametnom) remontu Cikaga, a Batler se lepo moze uklopi CLC kao treci, cetvrti igrac.

petarczv

pre 6 godina

MJ nikada nije imao ovako jaku konkurenciju kao Lebron. 
MJ je pobeđivao Finala protiv Sijetla, Portlanda, Finiksa?!?! 
Juta je jedina ozbiljnija ali i tu ste imali 2 igrača Meloun-Stokton i to je to. 
A danas? Protiv sebe imate ekipu Kari-Tompson-Iguadala-Durent!!!
(kangrga, 20. jun 2017 15:08)

Znas li ti nesreco ko je igrao za taj sietl,portland ili finiks? Igrao je Jordan finale i protiv lejkersa sa magic jonsonom i james worthyjem,vlade divcem.Jesi cuo mozda za gerry paytona,shawn kempa, ili klyde drexler i Danny Ainge? Da li ti znace mozda imena kao sto su Charles Barkley,Kevin Johnson?!

petarczv

pre 6 godina

Sagledajte objektivno sliku, Batler nije superstar igrac... Ima veliki broj poena jer ima i veliki broj lopti u rukama. Par puta jeste bio cluch man na ne toliko bitnim utakmicama... Smatram da je Cikago bacio karte na gradjenje ekipe oko njega nepotrebno. Nadam se (ponovnom, sada pametnom) remontu Cikaga, a Batler se lepo moze uklopi CLC kao treci, cetvrti igrac. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (el_kiddo, 20. jun 2017

Cekaj cekaj batler nije super star i bio bi treca cetvrta opcija?!

Hahahahahahahahah

загор

pre 6 godina

@milorad
то би било екстремно занимљиво. има смисла да леброн игра 4 у овој фази каријере и с обзиром на тренутни стил кошарке у нба. осим тога, утисак је да лав није довољно искоришћен у кливленду. он је ипак за неку екипу где ће да буде прва опција у нападу, а не 3.
за дејвиса ми мало тешко да поверујем да би га НОП икада дао, а посебно сада када су га упарили са казинсом, а још нису лепо ни видели како ће то да функционише.

Bojan

pre 6 godina

(kangrga, 20. jun 2017 15:08)
tek za nekih 10-15 godina ce se pricati koliko su neki timovi bili danas jaki

definitivno je Lebron imao jace protivnike u finalu nego sto je imao Majkl, ali sa druge strane, nema toliko problema pre tog velikog finala, tako da nije ni cudo sto vec ima vise plejof meceva i vise finala, ali stvarno mu ne uzimam za zlo, da je Majkl igrao umesto Lebrona u istim ovim ekipama, moja pretpostavka je da bi imao finale manje (ono iz 2008) i isto titula kao Leboron. Nisam siguran sta bi Majkl uradio sa onom ekipom 2009 i 2010. Lebron je tad morao doci do velikog finala, imao je sjajan skor u regularnoj sezoni, ali Orlando je stvarno neverovatno sutirao, dok su se Bostonu slozile kokcice sa padajucom velikom trojkom, ali rastucim Rondom. Ipak, mislim da bi u jednoj od te dve serije Majkl izboksovao prolaz dalje i duel sa Lejkersima.

kangrga

pre 6 godina

MJ nikada nije imao ovako jaku konkurenciju kao Lebron.
MJ je pobeđivao Finala protiv Sijetla, Portlanda, Finiksa?!?!
Juta je jedina ozbiljnija ali i tu ste imali 2 igrača Meloun-Stokton i to je to.
A danas? Protiv sebe imate ekipu Kari-Tompson-Iguadala-Durent!!!

nije valjda

pre 6 godina

jeste doveli su durenta ali su oni stvorili najboljeg sutera trenutno,posle lemarda najboljeg defanzivca lige koji je po meni najbitniji igrac u gs-u i tomsona za kojeg ukoliko ga krene sut ne postoji nacin da se zaustavi. stvorili su 3 igraca koji su trenutno top 15 igraca u nba ove ostale sem durantule su doveli kako bi im klupa bila odlicna jer bez dobre klupe ne postoji mogucnost da se danas osvajaju titule

Bley

pre 6 godina

Mislim da je sramotno da Cavsi formiraju tim prema GSW-u, pomeraju LBJ-a na cetvorku da cuva Greena komedija.. Zamislite da je Jordan formirao tim kako bi se suprotstavljao nekome ili bilo ko iz 90tih da bi se suprotstavio Bullsima? Boston ce uz jednog allstar igraca koji ce doci biti mozda i favoriti istoka, Cavsi treba da dovedu 3-4 korisna igraca na klupu a ne u prvu petorku, nek se tu ugledaju na GSW kad ih vec kopiraju i dovedu igrace koji ce im biti uvek konstantni i korisni poput Andrea, Livingstona, Klarka..

V

pre 6 godina

GSW jesu super tim ali kako neko može da poredi prirodno sklopljen jak tim gde je samo jedna zvezda dovedena (kao GSW) i veštački sklepane super timove?
(V, 20. jun 2017 12:05)

Prirodno su doveli Igudalu, Vesta, Livingstona, MekGija, Durenta i ostale? Maaaaa da.

Pa ne možeš ceo tim popuniti na draftu. U pametne poteze GM-a spadaju i dovođenje i razmena igrača. Livingston je, iako veliki talenat, bio otpisan i osakaćen povredama, Vest je na zalasku karijere potpisao za minimalac u želji da dođe do prstena što mu je i uspelo. Iguodala je dosao u GSW tek 2013. kao igrač koji više nije bio u najboljim danima. Šta reći za Mekgija, glavnu zvezdu Shaqtin a fool-a? Dobri igrači kakvih ima u svakom timu ali daleko od superstarova.

mare

pre 6 godina

Ljudi pricaju Lebron ovo, Lebron ono. Cinjenica je da ni jedan igrac nije imao toliki uticaj na tim, pocev od rookie sezone do sad. Setite se samo tima sa kojim je igrao svoje prvo finale. Sa njim zeli da igra cela liga, i dok cavsi imaju moc i pare da dovedu svakog igraca, zasto to ne bi i uradili?

Sto se tice super timova, to ima u svakom sport, ali se o njima prica u NBA jer u njemu postoje jasna pravila kojim se stvaranje istih limitira, poput salary capa i drafta. Zasto niko o tome ne prica u Evropskom sportu ?

Kralj Beljo

pre 6 godina

Tiga, mogli bi napokon da naucite da je Polu stopiran prelazak ne zato sto bi to bio neki mega jak tim, vec jer je klub bio u vlasnistvu drugih klubova. Imase i LAC jaki tim, i Lejkersi iz dva-tri puta... Ne bi taj sa Polom bio nista jaci.

StormBGD

pre 6 godina

Ma aj nek igraju samo Golden Stejt i Klivlend, ostalih 28 ekipa im ne treba.
(mute, 20. jun 2017 14:08)

Ne, nego treba samo da igra GSW. Da se setaju NBA ligom sa 4 superstara.

stifler

pre 6 godina

@MaironBlake

Upravo to, ja ne znam sto su i za ovu sezonu igrali regularni deo a zamisli ovo sto si napisao. Potpuno nebitno da li Jimmy ili PG ili KL, nema sta dalje da se prica sto se NBA tice.

nista o nicemu

pre 6 godina

GSW jesu super tim ali kako neko može da poredi prirodno sklopljen jak tim gde je samo jedna zvazda dovedena (kao GSW) i veštački sklepane super timove?
(V, 20. jun 2017 12:05)

Prirodno su doveli Igudalu, Vesta, Livingstona, MekGija, Durenta i ostale? Maaaaa da.

Milorad "Nesreca iz Kragujevca"

pre 6 godina

@zagor
Boston je u prici sa NO oko dolaska Antony Davisa (problem su samo povrede kojima je sklon "Obrva") po ESPN i Bleacher Reportu. Boston je zatvorio draft u naredne 2-3 godine posto ce imati pravo u najboljem slucaju na cak 8-9 (broj varira usled zasticenih pikova) pikova u top 10. Poslednje informacije govore da ce PG13 odraditi sign and trade sa Pacers-ima za K.Love-a a LBJ ce na poziciju 4.

pn

pre 6 godina

Džordž bi im bolje legao. Bolji je šuter od Batlera. Ide priča i da je Boston zagrizao za Batlera, žele da upare njega i Hejvorda. Ajzea, Batler, Hejvord, Horford na klupi momci kao Smart, Bredli, Braun, Krauder. To je duža i ozbiljnija klupa od Kavsa, jedino im fali centar klasičan da brani reket, skuplja skokove. Ako to ostvare biće pakleno finale konferencije. Kavsima bi i Karmelo legao odlično, ako se koristi kao spot up šuter on postaje ubitačan, nije igrač tipa Džejms ili Durent koji može da nosi sam ekipu ali može biti pravi šraf u dobrom timu.

V

pre 6 godina

GSW jesu super tim ali kako neko može da poredi prirodno sklopljen jak tim gde je samo jedna zvazda dovedena (kao GSW) i veštački sklepane super timove?

GM

pre 6 godina

Niko ne brani i ostalim ekipama da prave trejdove i timove kakve zele.

Niko ne moze da kaze da recimo LAC sa Polom Grifinom i Dzordanom, kada bi doveli recimo Pol Dzordza iz Pejsersa, isto ne bi imali super tim, sa ne 3 nego 4 igraca medju najboljima na svojim pozicijama.

Ali nije sve u petorci, moras da imas nekoga i na klupi, sto GSW sigurno ima sa Livingstonom, Igudalom, Vestom, a Cavsi slabo sa vec istrosenim Korverom, Dzefersonom i Ricardsonom.

brat Silvio

pre 6 godina

Moraju Kavsi ojačati ekipu pod hitno ili bar neko drugi da napravi super tim jer trenutno niko nije ni blizu GSW-A, ako mogu birati Kavsima bi možda bolje legao Dzordz no nešto ne vjerjem da se njemu ide kod kralja

Danilo

pre 6 godina

Lebron kao da je srpskog porekla?
Dođe u super-tim na odloženo!
U timu bude već jedna zvezda, pa dođe on, pa onda dovedu po njegovoj želji još jednu zvezdu i nekoliko specijalaca.
Ali čovek to gleda kao na svoj uspeh, nije uzalud tetovaža "Chosen One"?
P.S.
To što je Klivlend već najskuplji tim u svim američkim sportovima nema veze jer 30 miliona gore-dole, koga bria...

Tiga

pre 6 godina

kako vreme odmice. ultra sam pristalica novih i modernih stvari. sve vise postujem old school igrace. a brajant koji je sinonim uspeha istrajnosti, predanosti, pomenute stvari samo dobijaju na tezini. lik je celu karijeru na zapadu, igracki se nosio sa stivom nesom, timom dankanom, dirkom, trejsijem i gubio i pobedjuvao ih je, stigao je i titule da osvaja. onaj veto na trejd krisa pola i ako prakticno onemoguceno brajantu da se bori dalje za titule, to mu je najveci kompliment u karijeri. i ako MJ bolji igrac, brajant je na taj nacin sebe stavio i zapecatio u sam vrh. zbog drugih su menjali pravila, zbog brajanta, zabranili ekipu. a sto se cle i gw tice. nema kukanja zbog gw. ljudi su pravili tim kroz pikove KRAJ, a dzejmsu dovedite sve. samo se sve vise ukopava. ponasa se kao kada u basketu imate najtalentovanijeg klinca, pokupi sa terena druge najtalentovanije i opet bude opeglan pored toga. liga je postala sprdnja i realno najgora sezona za gledanje ako je u opste neko i gledao

nBgd

pre 6 godina

Rasformirati i Klivlend i Golden Stejt, jednostavno ne zelim da gledam kako se sprdaju u plej ofu i jedni i drugi do finala. Svaka ekipa po maksimum 2 all star igraca i to je to

MaironDrake

pre 6 godina

Irving, Batler, Dzejms...

Kari, Tompson, Durent...


Nema potrebe da se igra regularni deo sezone. Osim mozda ako Djinobili ne udje u zivotnu formu sa 44 godine...

загор

pre 6 godina

ја видим пре бостон као опцију да буду та 3. екипа. желе кевина лава већ годинама (а ни он се не би бунио) и имају пикове који им реално не требају у овом тренутку. после могу да пробају да потпишу хејварда, а да трејдују краудера за још пикова или простор у кепу. то би био баш одличан тим: томас, бредли, хејвард, лав, хорфорд (и солидна клупа) са тренером стивенсом. разбили би анархични кливленд.

MaironDrake

pre 6 godina

Irving, Batler, Dzejms...

Kari, Tompson, Durent...


Nema potrebe da se igra regularni deo sezone. Osim mozda ako Djinobili ne udje u zivotnu formu sa 44 godine...

nBgd

pre 6 godina

Rasformirati i Klivlend i Golden Stejt, jednostavno ne zelim da gledam kako se sprdaju u plej ofu i jedni i drugi do finala. Svaka ekipa po maksimum 2 all star igraca i to je to

GM

pre 6 godina

Niko ne brani i ostalim ekipama da prave trejdove i timove kakve zele.

Niko ne moze da kaze da recimo LAC sa Polom Grifinom i Dzordanom, kada bi doveli recimo Pol Dzordza iz Pejsersa, isto ne bi imali super tim, sa ne 3 nego 4 igraca medju najboljima na svojim pozicijama.

Ali nije sve u petorci, moras da imas nekoga i na klupi, sto GSW sigurno ima sa Livingstonom, Igudalom, Vestom, a Cavsi slabo sa vec istrosenim Korverom, Dzefersonom i Ricardsonom.

V

pre 6 godina

GSW jesu super tim ali kako neko može da poredi prirodno sklopljen jak tim gde je samo jedna zvazda dovedena (kao GSW) i veštački sklepane super timove?

Tiga

pre 6 godina

kako vreme odmice. ultra sam pristalica novih i modernih stvari. sve vise postujem old school igrace. a brajant koji je sinonim uspeha istrajnosti, predanosti, pomenute stvari samo dobijaju na tezini. lik je celu karijeru na zapadu, igracki se nosio sa stivom nesom, timom dankanom, dirkom, trejsijem i gubio i pobedjuvao ih je, stigao je i titule da osvaja. onaj veto na trejd krisa pola i ako prakticno onemoguceno brajantu da se bori dalje za titule, to mu je najveci kompliment u karijeri. i ako MJ bolji igrac, brajant je na taj nacin sebe stavio i zapecatio u sam vrh. zbog drugih su menjali pravila, zbog brajanta, zabranili ekipu. a sto se cle i gw tice. nema kukanja zbog gw. ljudi su pravili tim kroz pikove KRAJ, a dzejmsu dovedite sve. samo se sve vise ukopava. ponasa se kao kada u basketu imate najtalentovanijeg klinca, pokupi sa terena druge najtalentovanije i opet bude opeglan pored toga. liga je postala sprdnja i realno najgora sezona za gledanje ako je u opste neko i gledao

загор

pre 6 godina

ја видим пре бостон као опцију да буду та 3. екипа. желе кевина лава већ годинама (а ни он се не би бунио) и имају пикове који им реално не требају у овом тренутку. после могу да пробају да потпишу хејварда, а да трејдују краудера за још пикова или простор у кепу. то би био баш одличан тим: томас, бредли, хејвард, лав, хорфорд (и солидна клупа) са тренером стивенсом. разбили би анархични кливленд.

brat Silvio

pre 6 godina

Moraju Kavsi ojačati ekipu pod hitno ili bar neko drugi da napravi super tim jer trenutno niko nije ni blizu GSW-A, ako mogu birati Kavsima bi možda bolje legao Dzordz no nešto ne vjerjem da se njemu ide kod kralja

Danilo

pre 6 godina

Lebron kao da je srpskog porekla?
Dođe u super-tim na odloženo!
U timu bude već jedna zvezda, pa dođe on, pa onda dovedu po njegovoj želji još jednu zvezdu i nekoliko specijalaca.
Ali čovek to gleda kao na svoj uspeh, nije uzalud tetovaža "Chosen One"?
P.S.
To što je Klivlend već najskuplji tim u svim američkim sportovima nema veze jer 30 miliona gore-dole, koga bria...

pn

pre 6 godina

Džordž bi im bolje legao. Bolji je šuter od Batlera. Ide priča i da je Boston zagrizao za Batlera, žele da upare njega i Hejvorda. Ajzea, Batler, Hejvord, Horford na klupi momci kao Smart, Bredli, Braun, Krauder. To je duža i ozbiljnija klupa od Kavsa, jedino im fali centar klasičan da brani reket, skuplja skokove. Ako to ostvare biće pakleno finale konferencije. Kavsima bi i Karmelo legao odlično, ako se koristi kao spot up šuter on postaje ubitačan, nije igrač tipa Džejms ili Durent koji može da nosi sam ekipu ali može biti pravi šraf u dobrom timu.

petarczv

pre 6 godina

MJ nikada nije imao ovako jaku konkurenciju kao Lebron. 
MJ je pobeđivao Finala protiv Sijetla, Portlanda, Finiksa?!?! 
Juta je jedina ozbiljnija ali i tu ste imali 2 igrača Meloun-Stokton i to je to. 
A danas? Protiv sebe imate ekipu Kari-Tompson-Iguadala-Durent!!!
(kangrga, 20. jun 2017 15:08)

Znas li ti nesreco ko je igrao za taj sietl,portland ili finiks? Igrao je Jordan finale i protiv lejkersa sa magic jonsonom i james worthyjem,vlade divcem.Jesi cuo mozda za gerry paytona,shawn kempa, ili klyde drexler i Danny Ainge? Da li ti znace mozda imena kao sto su Charles Barkley,Kevin Johnson?!

Milorad "Nesreca iz Kragujevca"

pre 6 godina

@zagor
Boston je u prici sa NO oko dolaska Antony Davisa (problem su samo povrede kojima je sklon "Obrva") po ESPN i Bleacher Reportu. Boston je zatvorio draft u naredne 2-3 godine posto ce imati pravo u najboljem slucaju na cak 8-9 (broj varira usled zasticenih pikova) pikova u top 10. Poslednje informacije govore da ce PG13 odraditi sign and trade sa Pacers-ima za K.Love-a a LBJ ce na poziciju 4.

Kralj Beljo

pre 6 godina

Tiga, mogli bi napokon da naucite da je Polu stopiran prelazak ne zato sto bi to bio neki mega jak tim, vec jer je klub bio u vlasnistvu drugih klubova. Imase i LAC jaki tim, i Lejkersi iz dva-tri puta... Ne bi taj sa Polom bio nista jaci.

nije valjda

pre 6 godina

jeste doveli su durenta ali su oni stvorili najboljeg sutera trenutno,posle lemarda najboljeg defanzivca lige koji je po meni najbitniji igrac u gs-u i tomsona za kojeg ukoliko ga krene sut ne postoji nacin da se zaustavi. stvorili su 3 igraca koji su trenutno top 15 igraca u nba ove ostale sem durantule su doveli kako bi im klupa bila odlicna jer bez dobre klupe ne postoji mogucnost da se danas osvajaju titule

V

pre 6 godina

GSW jesu super tim ali kako neko može da poredi prirodno sklopljen jak tim gde je samo jedna zvezda dovedena (kao GSW) i veštački sklepane super timove?
(V, 20. jun 2017 12:05)

Prirodno su doveli Igudalu, Vesta, Livingstona, MekGija, Durenta i ostale? Maaaaa da.

Pa ne možeš ceo tim popuniti na draftu. U pametne poteze GM-a spadaju i dovođenje i razmena igrača. Livingston je, iako veliki talenat, bio otpisan i osakaćen povredama, Vest je na zalasku karijere potpisao za minimalac u želji da dođe do prstena što mu je i uspelo. Iguodala je dosao u GSW tek 2013. kao igrač koji više nije bio u najboljim danima. Šta reći za Mekgija, glavnu zvezdu Shaqtin a fool-a? Dobri igrači kakvih ima u svakom timu ali daleko od superstarova.

Buki

pre 6 godina

Sagledajte objektivno sliku, Batler nije superstar igrac... Ima veliki broj poena jer ima i veliki broj lopti u rukama. Par puta jeste bio cluch man na ne toliko bitnim utakmicama... Smatram da je Cikago bacio karte na gradjenje ekipe oko njega nepotrebno. Nadam se (ponovnom, sada pametnom) remontu Cikaga, a Batler se lepo moze uklopi CLC kao treci, cetvrti igrac.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (el_kiddo, 20. jun 2017 16:03) # Link komentara
Treci cetvrti igrac ajde molim te, ko sve pise ode.

nista o nicemu

pre 6 godina

Pa ne možeš ceo tim popuniti na draftu. U pametne poteze GM-a spadaju i dovođenje i razmena igrača.
(V, 20. jun 2017 15:50)

Klivlend odabrao na draftu Tompsona, Irvinga i Lebrona. Sta cemo sad? Poenta je da ne spinujete kako je jedna ekipa vestacka tvrevina, a druga nije. Bez obzira za koga navijate. Hejt Durentu jer se ne prelazi u ekipu 73-9 protiv koje si imao 3-1 i nestao si u preostalim mecevima, to sampioni ne rade.

Bley

pre 6 godina

Mislim da je sramotno da Cavsi formiraju tim prema GSW-u, pomeraju LBJ-a na cetvorku da cuva Greena komedija.. Zamislite da je Jordan formirao tim kako bi se suprotstavljao nekome ili bilo ko iz 90tih da bi se suprotstavio Bullsima? Boston ce uz jednog allstar igraca koji ce doci biti mozda i favoriti istoka, Cavsi treba da dovedu 3-4 korisna igraca na klupu a ne u prvu petorku, nek se tu ugledaju na GSW kad ih vec kopiraju i dovedu igrace koji ce im biti uvek konstantni i korisni poput Andrea, Livingstona, Klarka..

kangrga

pre 6 godina

MJ nikada nije imao ovako jaku konkurenciju kao Lebron.
MJ je pobeđivao Finala protiv Sijetla, Portlanda, Finiksa?!?!
Juta je jedina ozbiljnija ali i tu ste imali 2 igrača Meloun-Stokton i to je to.
A danas? Protiv sebe imate ekipu Kari-Tompson-Iguadala-Durent!!!

mare

pre 6 godina

Ljudi pricaju Lebron ovo, Lebron ono. Cinjenica je da ni jedan igrac nije imao toliki uticaj na tim, pocev od rookie sezone do sad. Setite se samo tima sa kojim je igrao svoje prvo finale. Sa njim zeli da igra cela liga, i dok cavsi imaju moc i pare da dovedu svakog igraca, zasto to ne bi i uradili?

Sto se tice super timova, to ima u svakom sport, ali se o njima prica u NBA jer u njemu postoje jasna pravila kojim se stvaranje istih limitira, poput salary capa i drafta. Zasto niko o tome ne prica u Evropskom sportu ?

загор

pre 6 godina

@milorad
то би било екстремно занимљиво. има смисла да леброн игра 4 у овој фази каријере и с обзиром на тренутни стил кошарке у нба. осим тога, утисак је да лав није довољно искоришћен у кливленду. он је ипак за неку екипу где ће да буде прва опција у нападу, а не 3.
за дејвиса ми мало тешко да поверујем да би га НОП икада дао, а посебно сада када су га упарили са казинсом, а још нису лепо ни видели како ће то да функционише.

bla

pre 6 godina

Sto se tice super timova, to ima u svakom sport, ali se o njima prica u NBA jer u njemu postoje jasna pravila kojim se stvaranje istih limitira, poput salary capa i drafta. Zasto niko o tome ne prica u Evropskom sportu ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mare, 20. jun 2017 15:15)

ja mislim da se ne prica zato sto nisu ugrozeni. ovogodisnji playoff NBA lige je bio vrlo predvidljiv. sezona je manje vise nebitna kada se od pocetka znalo ko ce pobediti. ono sto je drugacije nego sto je bilo ranije to da GSW nemaju nikakvu konkurenciju. za klasu su bolji od Klivlenda, koji opet nema konkurenciju na istoku. LAL i Boston su imali jedni druge i gotovo nikada nije bio siguran ishod serije pre nego sto su odigrali par utakmica. MJ jeste osvoji 6 titula ali je imao legitimnu konkurenciju koja je imala cemu da se nada. iz tih serija i pamtimo legendarne poteze. Koje poteze sada pamtimo kada ovi razbijaju sve redom? ja GSW ne krivim, cilj svake organizacije je da napravi sto bolji tim. ali krivim durenta koji je dosao u najbolji tim lige (bar regularnog dela) koji je vec 2 godine za redom igrao finale.
ja sam prestao da gledam vrlo rano utakmice ove godine, a tako i dosta ljudi koji nisu potpuno zaludjeni NBA kosarkom i liga moze da izgubi dosta para u narednih 4-5 godina.

petarczv

pre 6 godina

Sagledajte objektivno sliku, Batler nije superstar igrac... Ima veliki broj poena jer ima i veliki broj lopti u rukama. Par puta jeste bio cluch man na ne toliko bitnim utakmicama... Smatram da je Cikago bacio karte na gradjenje ekipe oko njega nepotrebno. Nadam se (ponovnom, sada pametnom) remontu Cikaga, a Batler se lepo moze uklopi CLC kao treci, cetvrti igrac. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (el_kiddo, 20. jun 2017

Cekaj cekaj batler nije super star i bio bi treca cetvrta opcija?!

Hahahahahahahahah

Aca

pre 6 godina

Sta sve neces procitati ovde. Hajmo redom.
Komentar o Kobiju - Kobi se velica jer je proveo celu karijeru u Lejkersima. To sto je imao najboljeg trenera u ligi tokom svih sampionata i prilicno dobre saigrace nema veze -( U 3-peat fazi - Shaq u naponu snage, Fiser, Horry itd, u poslednja dva sampionata Bajnama i Pau Gasola (najboljeg igraca 7. utakmice 2010e kog su doveli za kutiju bombona)).
Komentar o Karmelu - Pa taj Karmelo je u top 3 kosgetera u ligi. Lik ima pun arsenal u napadu, 30 moze da utrpa bilo kome, nego je imao Mustafu Rouza ove sezone na mestu pleja(kombo beka). O Rouzu i pre povreda samo najgore mislim.
Komentar o prirodnom dovodjenju igraca u GSW - Izgleda da neko jos ostavlja kolacice Deda Mrazu za Bozic. Jedini tim koji zaista funkcionise na principu gradjenja kroz draft su Sparsi. Moze se slucaj napraviti za Tander pre suludog momenta GMa da ne ponudi Max Hardenu. Ostali nikako.
Komentar o Iguadali - Taj iguadala koji je "prosao svoj vrhunac" bi bio u top 2 igraca 22-25 od 30 timova tako da ne pricajte svasta. Momak je pravo krilo sa defanzivom cistom kao suza, odbrana telom. Sjajan odbrambeni igrac. Jeftinija verzija Kawhija zbog malo slabije ofanzive ali svakako All star.

nista o nicemu

pre 6 godina

GSW jesu super tim ali kako neko može da poredi prirodno sklopljen jak tim gde je samo jedna zvazda dovedena (kao GSW) i veštački sklepane super timove?
(V, 20. jun 2017 12:05)

Prirodno su doveli Igudalu, Vesta, Livingstona, MekGija, Durenta i ostale? Maaaaa da.

Bojan

pre 6 godina

(kangrga, 20. jun 2017 15:08)
tek za nekih 10-15 godina ce se pricati koliko su neki timovi bili danas jaki

definitivno je Lebron imao jace protivnike u finalu nego sto je imao Majkl, ali sa druge strane, nema toliko problema pre tog velikog finala, tako da nije ni cudo sto vec ima vise plejof meceva i vise finala, ali stvarno mu ne uzimam za zlo, da je Majkl igrao umesto Lebrona u istim ovim ekipama, moja pretpostavka je da bi imao finale manje (ono iz 2008) i isto titula kao Leboron. Nisam siguran sta bi Majkl uradio sa onom ekipom 2009 i 2010. Lebron je tad morao doci do velikog finala, imao je sjajan skor u regularnoj sezoni, ali Orlando je stvarno neverovatno sutirao, dok su se Bostonu slozile kokcice sa padajucom velikom trojkom, ali rastucim Rondom. Ipak, mislim da bi u jednoj od te dve serije Majkl izboksovao prolaz dalje i duel sa Lejkersima.

el_kiddo

pre 6 godina

Sagledajte objektivno sliku, Batler nije superstar igrac... Ima veliki broj poena jer ima i veliki broj lopti u rukama. Par puta jeste bio cluch man na ne toliko bitnim utakmicama... Smatram da je Cikago bacio karte na gradjenje ekipe oko njega nepotrebno. Nadam se (ponovnom, sada pametnom) remontu Cikaga, a Batler se lepo moze uklopi CLC kao treci, cetvrti igrac.

Beogradjanin

pre 6 godina

Rasformirati i Klivlend i Golden Stejt, jednostavno ne zelim da gledam kako se sprdaju u plej ofu i jedni i drugi do finala. Svaka ekipa po maksimum 2 all star igraca i to je to
(nBgd, 20. jun 2017 10:47)

Ima i nas koji nece da gledaju timove pune prosečnih i losih igrča nego najbolje u najboljim timovima. Taman da Wetrbook napusti Oklahomu pa da vidimo koliko su losi, zar ne? Veca je sprdnja reguralni de sezone gde mnogi timovi pre svega na gostovanjima igraju rezervisano. Neki namerno tankuju.

Playoff barem pokaze suvi kavlitet timova, bez obzira da li je taj kvalitet los kao Boston i Utah.

Ranije 80' nikom nisu smetali super timovi L.A i Bostona, ali tada je liga imala 22 kluba pa je neko moga da ih iznenadi. Tada u neko vreme nisu dozvoljavli evropskim igračima da dolaze, da ne razvodnajvaju kvalitet. Mada je i mnogo toga bilo u vezi novca, tada igrači nisu zaradjivali tolike sume.

Samo zamisli da danas ima samo 22 tima... I Klivlend i Wariorse bi nego moga da iznenadi. U NBA bi bilo barem jos dva pa skoro super tima. Ovo sto se desava je samo odgvor igrača na razvodnjenu ligu. Svi u najbolje.

StormBGD

pre 6 godina

Ma aj nek igraju samo Golden Stejt i Klivlend, ostalih 28 ekipa im ne treba.
(mute, 20. jun 2017 14:08)

Ne, nego treba samo da igra GSW. Da se setaju NBA ligom sa 4 superstara.

Beogradjanin

pre 6 godina

MJ nikada nije imao ovako jaku konkurenciju kao Lebron.
A danas? Protiv sebe imate ekipu Kari-Tompson-Iguadala-Durent!!!
(kangrga, 20. jun 2017 15:08)

Lebron nije bio favorit samo ove godine protiv Wariorsa. Ako ne gledamo povrede igrača. Tu sam i ja pogresi pre finala rekao 50%-50&, jer je Klivlend izgledao dobro protiv Bostona, ali Boston je dosta daleko od kvaliteta Klivlenda i Wariorsa. Dobro i one 2007 godine kad je bio mlad. Mada ne vidim da neko hvali New Jersey i Kida sto je igra dva uzastopna finala, jer je istok bio slab početkom 2000.

San Antonio iz 2014 je bio samo solidno poslozena ekipa, veterani koji su prosli prajm+ Lenard koji tek polako postaje igrač. I ta ekipa je morala da igra 7 utakmica sa Dalasom u prvom kolu 4-3. Mislim da su i Vejd i Bosh bili polu povredjeni za to finale. Klivlend da je bio kompletan 2015, pobedio Wariorse.. Videlo se da su neiskusni za titulu, gubili su 1-2 bez Love i Irvinga, dobar trener Ker mesajući karte uspeo da izvuče titilu. James je izgubio ta dva finala prevashodno sto su mu vazni saigrači bili povredjeni. I ostaje ono finale protiv Dalasa.

Mada to sve nije ni bitno... Moglo je lako da se desi da Lebron sad ima 5 titula. I da mu fali jedna da prestigne Majkla, to bi se pisalo. Ovako ce ljudi da pisu da je imao strasnu konkurenciju, pa nije mogao.

stifler

pre 6 godina

@MaironBlake

Upravo to, ja ne znam sto su i za ovu sezonu igrali regularni deo a zamisli ovo sto si napisao. Potpuno nebitno da li Jimmy ili PG ili KL, nema sta dalje da se prica sto se NBA tice.

Milorad "Nesreca iz Kragujevca"

pre 6 godina

@zagor
Jedina nepoznanica u ovoj jednacini (Obrva u Celtics-e) su nadolazece generacije, u koje mi nemamo uvid, prevashodno mislim na srednju skolu i univerzitetw. Boston ima pikova (cak i previse) za ponuditi.

NastyB

pre 6 godina

Kajri, Batler, Lav, fali im samo na centru, recimo, "obrva" Dejvis, možda Milsap kao šesti igrač i onda će opet LeBron da donese novu titulu Klivlendu...

nBgd

pre 6 godina

Rasformirati i Klivlend i Golden Stejt, jednostavno ne zelim da gledam kako se sprdaju u plej ofu i jedni i drugi do finala. Svaka ekipa po maksimum 2 all star igraca i to je to

kangrga

pre 6 godina

MJ nikada nije imao ovako jaku konkurenciju kao Lebron.
MJ je pobeđivao Finala protiv Sijetla, Portlanda, Finiksa?!?!
Juta je jedina ozbiljnija ali i tu ste imali 2 igrača Meloun-Stokton i to je to.
A danas? Protiv sebe imate ekipu Kari-Tompson-Iguadala-Durent!!!

загор

pre 6 godina

ја видим пре бостон као опцију да буду та 3. екипа. желе кевина лава већ годинама (а ни он се не би бунио) и имају пикове који им реално не требају у овом тренутку. после могу да пробају да потпишу хејварда, а да трејдују краудера за још пикова или простор у кепу. то би био баш одличан тим: томас, бредли, хејвард, лав, хорфорд (и солидна клупа) са тренером стивенсом. разбили би анархични кливленд.

nista o nicemu

pre 6 godina

GSW jesu super tim ali kako neko može da poredi prirodno sklopljen jak tim gde je samo jedna zvazda dovedena (kao GSW) i veštački sklepane super timove?
(V, 20. jun 2017 12:05)

Prirodno su doveli Igudalu, Vesta, Livingstona, MekGija, Durenta i ostale? Maaaaa da.

Tiga

pre 6 godina

kako vreme odmice. ultra sam pristalica novih i modernih stvari. sve vise postujem old school igrace. a brajant koji je sinonim uspeha istrajnosti, predanosti, pomenute stvari samo dobijaju na tezini. lik je celu karijeru na zapadu, igracki se nosio sa stivom nesom, timom dankanom, dirkom, trejsijem i gubio i pobedjuvao ih je, stigao je i titule da osvaja. onaj veto na trejd krisa pola i ako prakticno onemoguceno brajantu da se bori dalje za titule, to mu je najveci kompliment u karijeri. i ako MJ bolji igrac, brajant je na taj nacin sebe stavio i zapecatio u sam vrh. zbog drugih su menjali pravila, zbog brajanta, zabranili ekipu. a sto se cle i gw tice. nema kukanja zbog gw. ljudi su pravili tim kroz pikove KRAJ, a dzejmsu dovedite sve. samo se sve vise ukopava. ponasa se kao kada u basketu imate najtalentovanijeg klinca, pokupi sa terena druge najtalentovanije i opet bude opeglan pored toga. liga je postala sprdnja i realno najgora sezona za gledanje ako je u opste neko i gledao

Danilo

pre 6 godina

Lebron kao da je srpskog porekla?
Dođe u super-tim na odloženo!
U timu bude već jedna zvezda, pa dođe on, pa onda dovedu po njegovoj želji još jednu zvezdu i nekoliko specijalaca.
Ali čovek to gleda kao na svoj uspeh, nije uzalud tetovaža "Chosen One"?
P.S.
To što je Klivlend već najskuplji tim u svim američkim sportovima nema veze jer 30 miliona gore-dole, koga bria...

V

pre 6 godina

GSW jesu super tim ali kako neko može da poredi prirodno sklopljen jak tim gde je samo jedna zvazda dovedena (kao GSW) i veštački sklepane super timove?

Bojan

pre 6 godina

(kangrga, 20. jun 2017 15:08)
tek za nekih 10-15 godina ce se pricati koliko su neki timovi bili danas jaki

definitivno je Lebron imao jace protivnike u finalu nego sto je imao Majkl, ali sa druge strane, nema toliko problema pre tog velikog finala, tako da nije ni cudo sto vec ima vise plejof meceva i vise finala, ali stvarno mu ne uzimam za zlo, da je Majkl igrao umesto Lebrona u istim ovim ekipama, moja pretpostavka je da bi imao finale manje (ono iz 2008) i isto titula kao Leboron. Nisam siguran sta bi Majkl uradio sa onom ekipom 2009 i 2010. Lebron je tad morao doci do velikog finala, imao je sjajan skor u regularnoj sezoni, ali Orlando je stvarno neverovatno sutirao, dok su se Bostonu slozile kokcice sa padajucom velikom trojkom, ali rastucim Rondom. Ipak, mislim da bi u jednoj od te dve serije Majkl izboksovao prolaz dalje i duel sa Lejkersima.

StormBGD

pre 6 godina

Ma aj nek igraju samo Golden Stejt i Klivlend, ostalih 28 ekipa im ne treba.
(mute, 20. jun 2017 14:08)

Ne, nego treba samo da igra GSW. Da se setaju NBA ligom sa 4 superstara.

el_kiddo

pre 6 godina

Sagledajte objektivno sliku, Batler nije superstar igrac... Ima veliki broj poena jer ima i veliki broj lopti u rukama. Par puta jeste bio cluch man na ne toliko bitnim utakmicama... Smatram da je Cikago bacio karte na gradjenje ekipe oko njega nepotrebno. Nadam se (ponovnom, sada pametnom) remontu Cikaga, a Batler se lepo moze uklopi CLC kao treci, cetvrti igrac.

GM

pre 6 godina

Niko ne brani i ostalim ekipama da prave trejdove i timove kakve zele.

Niko ne moze da kaze da recimo LAC sa Polom Grifinom i Dzordanom, kada bi doveli recimo Pol Dzordza iz Pejsersa, isto ne bi imali super tim, sa ne 3 nego 4 igraca medju najboljima na svojim pozicijama.

Ali nije sve u petorci, moras da imas nekoga i na klupi, sto GSW sigurno ima sa Livingstonom, Igudalom, Vestom, a Cavsi slabo sa vec istrosenim Korverom, Dzefersonom i Ricardsonom.

nista o nicemu

pre 6 godina

Pa ne možeš ceo tim popuniti na draftu. U pametne poteze GM-a spadaju i dovođenje i razmena igrača.
(V, 20. jun 2017 15:50)

Klivlend odabrao na draftu Tompsona, Irvinga i Lebrona. Sta cemo sad? Poenta je da ne spinujete kako je jedna ekipa vestacka tvrevina, a druga nije. Bez obzira za koga navijate. Hejt Durentu jer se ne prelazi u ekipu 73-9 protiv koje si imao 3-1 i nestao si u preostalim mecevima, to sampioni ne rade.

petarczv

pre 6 godina

Sagledajte objektivno sliku, Batler nije superstar igrac... Ima veliki broj poena jer ima i veliki broj lopti u rukama. Par puta jeste bio cluch man na ne toliko bitnim utakmicama... Smatram da je Cikago bacio karte na gradjenje ekipe oko njega nepotrebno. Nadam se (ponovnom, sada pametnom) remontu Cikaga, a Batler se lepo moze uklopi CLC kao treci, cetvrti igrac. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (el_kiddo, 20. jun 2017

Cekaj cekaj batler nije super star i bio bi treca cetvrta opcija?!

Hahahahahahahahah

petarczv

pre 6 godina

MJ nikada nije imao ovako jaku konkurenciju kao Lebron. 
MJ je pobeđivao Finala protiv Sijetla, Portlanda, Finiksa?!?! 
Juta je jedina ozbiljnija ali i tu ste imali 2 igrača Meloun-Stokton i to je to. 
A danas? Protiv sebe imate ekipu Kari-Tompson-Iguadala-Durent!!!
(kangrga, 20. jun 2017 15:08)

Znas li ti nesreco ko je igrao za taj sietl,portland ili finiks? Igrao je Jordan finale i protiv lejkersa sa magic jonsonom i james worthyjem,vlade divcem.Jesi cuo mozda za gerry paytona,shawn kempa, ili klyde drexler i Danny Ainge? Da li ti znace mozda imena kao sto su Charles Barkley,Kevin Johnson?!

brat Silvio

pre 6 godina

Moraju Kavsi ojačati ekipu pod hitno ili bar neko drugi da napravi super tim jer trenutno niko nije ni blizu GSW-A, ako mogu birati Kavsima bi možda bolje legao Dzordz no nešto ne vjerjem da se njemu ide kod kralja

mare

pre 6 godina

Ljudi pricaju Lebron ovo, Lebron ono. Cinjenica je da ni jedan igrac nije imao toliki uticaj na tim, pocev od rookie sezone do sad. Setite se samo tima sa kojim je igrao svoje prvo finale. Sa njim zeli da igra cela liga, i dok cavsi imaju moc i pare da dovedu svakog igraca, zasto to ne bi i uradili?

Sto se tice super timova, to ima u svakom sport, ali se o njima prica u NBA jer u njemu postoje jasna pravila kojim se stvaranje istih limitira, poput salary capa i drafta. Zasto niko o tome ne prica u Evropskom sportu ?

V

pre 6 godina

GSW jesu super tim ali kako neko može da poredi prirodno sklopljen jak tim gde je samo jedna zvezda dovedena (kao GSW) i veštački sklepane super timove?
(V, 20. jun 2017 12:05)

Prirodno su doveli Igudalu, Vesta, Livingstona, MekGija, Durenta i ostale? Maaaaa da.

Pa ne možeš ceo tim popuniti na draftu. U pametne poteze GM-a spadaju i dovođenje i razmena igrača. Livingston je, iako veliki talenat, bio otpisan i osakaćen povredama, Vest je na zalasku karijere potpisao za minimalac u želji da dođe do prstena što mu je i uspelo. Iguodala je dosao u GSW tek 2013. kao igrač koji više nije bio u najboljim danima. Šta reći za Mekgija, glavnu zvezdu Shaqtin a fool-a? Dobri igrači kakvih ima u svakom timu ali daleko od superstarova.

Aca

pre 6 godina

Sta sve neces procitati ovde. Hajmo redom.
Komentar o Kobiju - Kobi se velica jer je proveo celu karijeru u Lejkersima. To sto je imao najboljeg trenera u ligi tokom svih sampionata i prilicno dobre saigrace nema veze -( U 3-peat fazi - Shaq u naponu snage, Fiser, Horry itd, u poslednja dva sampionata Bajnama i Pau Gasola (najboljeg igraca 7. utakmice 2010e kog su doveli za kutiju bombona)).
Komentar o Karmelu - Pa taj Karmelo je u top 3 kosgetera u ligi. Lik ima pun arsenal u napadu, 30 moze da utrpa bilo kome, nego je imao Mustafu Rouza ove sezone na mestu pleja(kombo beka). O Rouzu i pre povreda samo najgore mislim.
Komentar o prirodnom dovodjenju igraca u GSW - Izgleda da neko jos ostavlja kolacice Deda Mrazu za Bozic. Jedini tim koji zaista funkcionise na principu gradjenja kroz draft su Sparsi. Moze se slucaj napraviti za Tander pre suludog momenta GMa da ne ponudi Max Hardenu. Ostali nikako.
Komentar o Iguadali - Taj iguadala koji je "prosao svoj vrhunac" bi bio u top 2 igraca 22-25 od 30 timova tako da ne pricajte svasta. Momak je pravo krilo sa defanzivom cistom kao suza, odbrana telom. Sjajan odbrambeni igrac. Jeftinija verzija Kawhija zbog malo slabije ofanzive ali svakako All star.

Buki

pre 6 godina

Sagledajte objektivno sliku, Batler nije superstar igrac... Ima veliki broj poena jer ima i veliki broj lopti u rukama. Par puta jeste bio cluch man na ne toliko bitnim utakmicama... Smatram da je Cikago bacio karte na gradjenje ekipe oko njega nepotrebno. Nadam se (ponovnom, sada pametnom) remontu Cikaga, a Batler se lepo moze uklopi CLC kao treci, cetvrti igrac.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (el_kiddo, 20. jun 2017 16:03) # Link komentara
Treci cetvrti igrac ajde molim te, ko sve pise ode.

Bley

pre 6 godina

Mislim da je sramotno da Cavsi formiraju tim prema GSW-u, pomeraju LBJ-a na cetvorku da cuva Greena komedija.. Zamislite da je Jordan formirao tim kako bi se suprotstavljao nekome ili bilo ko iz 90tih da bi se suprotstavio Bullsima? Boston ce uz jednog allstar igraca koji ce doci biti mozda i favoriti istoka, Cavsi treba da dovedu 3-4 korisna igraca na klupu a ne u prvu petorku, nek se tu ugledaju na GSW kad ih vec kopiraju i dovedu igrace koji ce im biti uvek konstantni i korisni poput Andrea, Livingstona, Klarka..

MaironDrake

pre 6 godina

Irving, Batler, Dzejms...

Kari, Tompson, Durent...


Nema potrebe da se igra regularni deo sezone. Osim mozda ako Djinobili ne udje u zivotnu formu sa 44 godine...

Beogradjanin

pre 6 godina

MJ nikada nije imao ovako jaku konkurenciju kao Lebron.
A danas? Protiv sebe imate ekipu Kari-Tompson-Iguadala-Durent!!!
(kangrga, 20. jun 2017 15:08)

Lebron nije bio favorit samo ove godine protiv Wariorsa. Ako ne gledamo povrede igrača. Tu sam i ja pogresi pre finala rekao 50%-50&, jer je Klivlend izgledao dobro protiv Bostona, ali Boston je dosta daleko od kvaliteta Klivlenda i Wariorsa. Dobro i one 2007 godine kad je bio mlad. Mada ne vidim da neko hvali New Jersey i Kida sto je igra dva uzastopna finala, jer je istok bio slab početkom 2000.

San Antonio iz 2014 je bio samo solidno poslozena ekipa, veterani koji su prosli prajm+ Lenard koji tek polako postaje igrač. I ta ekipa je morala da igra 7 utakmica sa Dalasom u prvom kolu 4-3. Mislim da su i Vejd i Bosh bili polu povredjeni za to finale. Klivlend da je bio kompletan 2015, pobedio Wariorse.. Videlo se da su neiskusni za titulu, gubili su 1-2 bez Love i Irvinga, dobar trener Ker mesajući karte uspeo da izvuče titilu. James je izgubio ta dva finala prevashodno sto su mu vazni saigrači bili povredjeni. I ostaje ono finale protiv Dalasa.

Mada to sve nije ni bitno... Moglo je lako da se desi da Lebron sad ima 5 titula. I da mu fali jedna da prestigne Majkla, to bi se pisalo. Ovako ce ljudi da pisu da je imao strasnu konkurenciju, pa nije mogao.

stifler

pre 6 godina

@MaironBlake

Upravo to, ja ne znam sto su i za ovu sezonu igrali regularni deo a zamisli ovo sto si napisao. Potpuno nebitno da li Jimmy ili PG ili KL, nema sta dalje da se prica sto se NBA tice.

Milorad "Nesreca iz Kragujevca"

pre 6 godina

@zagor
Boston je u prici sa NO oko dolaska Antony Davisa (problem su samo povrede kojima je sklon "Obrva") po ESPN i Bleacher Reportu. Boston je zatvorio draft u naredne 2-3 godine posto ce imati pravo u najboljem slucaju na cak 8-9 (broj varira usled zasticenih pikova) pikova u top 10. Poslednje informacije govore da ce PG13 odraditi sign and trade sa Pacers-ima za K.Love-a a LBJ ce na poziciju 4.

nije valjda

pre 6 godina

jeste doveli su durenta ali su oni stvorili najboljeg sutera trenutno,posle lemarda najboljeg defanzivca lige koji je po meni najbitniji igrac u gs-u i tomsona za kojeg ukoliko ga krene sut ne postoji nacin da se zaustavi. stvorili su 3 igraca koji su trenutno top 15 igraca u nba ove ostale sem durantule su doveli kako bi im klupa bila odlicna jer bez dobre klupe ne postoji mogucnost da se danas osvajaju titule

pn

pre 6 godina

Džordž bi im bolje legao. Bolji je šuter od Batlera. Ide priča i da je Boston zagrizao za Batlera, žele da upare njega i Hejvorda. Ajzea, Batler, Hejvord, Horford na klupi momci kao Smart, Bredli, Braun, Krauder. To je duža i ozbiljnija klupa od Kavsa, jedino im fali centar klasičan da brani reket, skuplja skokove. Ako to ostvare biće pakleno finale konferencije. Kavsima bi i Karmelo legao odlično, ako se koristi kao spot up šuter on postaje ubitačan, nije igrač tipa Džejms ili Durent koji može da nosi sam ekipu ali može biti pravi šraf u dobrom timu.

Kralj Beljo

pre 6 godina

Tiga, mogli bi napokon da naucite da je Polu stopiran prelazak ne zato sto bi to bio neki mega jak tim, vec jer je klub bio u vlasnistvu drugih klubova. Imase i LAC jaki tim, i Lejkersi iz dva-tri puta... Ne bi taj sa Polom bio nista jaci.

bla

pre 6 godina

Sto se tice super timova, to ima u svakom sport, ali se o njima prica u NBA jer u njemu postoje jasna pravila kojim se stvaranje istih limitira, poput salary capa i drafta. Zasto niko o tome ne prica u Evropskom sportu ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mare, 20. jun 2017 15:15)

ja mislim da se ne prica zato sto nisu ugrozeni. ovogodisnji playoff NBA lige je bio vrlo predvidljiv. sezona je manje vise nebitna kada se od pocetka znalo ko ce pobediti. ono sto je drugacije nego sto je bilo ranije to da GSW nemaju nikakvu konkurenciju. za klasu su bolji od Klivlenda, koji opet nema konkurenciju na istoku. LAL i Boston su imali jedni druge i gotovo nikada nije bio siguran ishod serije pre nego sto su odigrali par utakmica. MJ jeste osvoji 6 titula ali je imao legitimnu konkurenciju koja je imala cemu da se nada. iz tih serija i pamtimo legendarne poteze. Koje poteze sada pamtimo kada ovi razbijaju sve redom? ja GSW ne krivim, cilj svake organizacije je da napravi sto bolji tim. ali krivim durenta koji je dosao u najbolji tim lige (bar regularnog dela) koji je vec 2 godine za redom igrao finale.
ja sam prestao da gledam vrlo rano utakmice ove godine, a tako i dosta ljudi koji nisu potpuno zaludjeni NBA kosarkom i liga moze da izgubi dosta para u narednih 4-5 godina.

Beogradjanin

pre 6 godina

Rasformirati i Klivlend i Golden Stejt, jednostavno ne zelim da gledam kako se sprdaju u plej ofu i jedni i drugi do finala. Svaka ekipa po maksimum 2 all star igraca i to je to
(nBgd, 20. jun 2017 10:47)

Ima i nas koji nece da gledaju timove pune prosečnih i losih igrča nego najbolje u najboljim timovima. Taman da Wetrbook napusti Oklahomu pa da vidimo koliko su losi, zar ne? Veca je sprdnja reguralni de sezone gde mnogi timovi pre svega na gostovanjima igraju rezervisano. Neki namerno tankuju.

Playoff barem pokaze suvi kavlitet timova, bez obzira da li je taj kvalitet los kao Boston i Utah.

Ranije 80' nikom nisu smetali super timovi L.A i Bostona, ali tada je liga imala 22 kluba pa je neko moga da ih iznenadi. Tada u neko vreme nisu dozvoljavli evropskim igračima da dolaze, da ne razvodnajvaju kvalitet. Mada je i mnogo toga bilo u vezi novca, tada igrači nisu zaradjivali tolike sume.

Samo zamisli da danas ima samo 22 tima... I Klivlend i Wariorse bi nego moga da iznenadi. U NBA bi bilo barem jos dva pa skoro super tima. Ovo sto se desava je samo odgvor igrača na razvodnjenu ligu. Svi u najbolje.

загор

pre 6 godina

@milorad
то би било екстремно занимљиво. има смисла да леброн игра 4 у овој фази каријере и с обзиром на тренутни стил кошарке у нба. осим тога, утисак је да лав није довољно искоришћен у кливленду. он је ипак за неку екипу где ће да буде прва опција у нападу, а не 3.
за дејвиса ми мало тешко да поверујем да би га НОП икада дао, а посебно сада када су га упарили са казинсом, а још нису лепо ни видели како ће то да функционише.

NastyB

pre 6 godina

Kajri, Batler, Lav, fali im samo na centru, recimo, "obrva" Dejvis, možda Milsap kao šesti igrač i onda će opet LeBron da donese novu titulu Klivlendu...

Milorad "Nesreca iz Kragujevca"

pre 6 godina

@zagor
Jedina nepoznanica u ovoj jednacini (Obrva u Celtics-e) su nadolazece generacije, u koje mi nemamo uvid, prevashodno mislim na srednju skolu i univerzitetw. Boston ima pikova (cak i previse) za ponuditi.