Sreda, 14.06.2017.

13:51

Menadžer Denvera: Svi agenti me zovu zbog Jokića

Tim Koneli, generalni menadžer Denver Nagetsa, kaže da mu veliki broj NBA agenata govori kako bi njihovi igrači voleli da zaigraju sa Nikolom Jokićem.

Izvor:

Menadžer Denvera: Svi agenti me zovu zbog Jokiæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

38 Komentari

Sortiraj po:

NebaCar

pre 6 godina

Nikola samo cepaj i ne okreci se sine! Ako ne ove cekamo te za sledece prvenstvo kad ces biti brzi, jaci i jos bolji a nisi u snsu :)

Владимир

pre 6 godina

Душане зашто се уопште расправљаш са клинцима? Па овде велика већина још иде у Основну школу. А остатак су, назови, патриоте који су када је било питање да ли би бранили Косово поносно рекли не. Питање је јесу ли уопште и служили војску. Али зато воле да пљују по људима који не раде онако како би они волели. Замисли Јокић можда неће играти за репрезентацију ове године. И сада је он издајник, није патриота попут кловнова са овог портала. Још они тролови, који ретард мораш бити па да тролујеш. Није ни чудо што се овде уопште не прича о спорту, спортска вест је у питању, већ о порезу, ко је више намештао, крао, ко се како зове, која је адреса, итд. Све клиначка препуцавања. Али добро, све је то за добробит сајта Б92. Треба од нечег живети.

Dragan VG

pre 6 godina

Kakvi pisu ovde majko moja. Srecom, ima momaka koji pisu u vezi NBA-a i kosarke generalno, koje pratim, pa imas sta procitati. Ovi ostali kao da su iz sume izasli. Srbende velike, pljuju sportiste nase da placaju porez i sto nekada ne za reprezentaciju...

111

pre 6 godina

Ja ga često poredim sa Markom i Pau Gasolom?? Bato e ti znas sve o kosarci kada ga poredis sa igracima sa kojima nema veze ni po igri, pregledu igre, asistencijama...Klasicni centri sa kojima Jokic nema veze po jedinstvenom stilu igre. Smesno.

dejan

pre 6 godina

Koga više zanima Jokic??? Neka mu je uspesna karijera. Gledam košarku koju volim. A dali je crnac,nemac,hrvat ili srbin bitno je ako igra za reprezentaciju. Za mene je Porzingis car i Šaric. A Jokić me ne zanima. Pisem komentar a vise ovakve reklamne clanke iz menadzerske agencije sigurno necu kao sto nisam ni ovaj.

za B93

pre 6 godina

Jokic bi igrao? Ko sve ima pristup internetu...
A Jokara samo nek gura, ne mora nikad ni da igra za reprezentaciju, meni je drago zbog njega.

veljko

pre 6 godina

@potezica

prvo im treba plej. mudiej je bio veoma los, tim je bio mnogo bolji sa njim na klupi. nelson je mator. marej nije pravi plej, vec je uskakao, da odmori nelsona i kad odgovara taktici. mozda je dobar izbor i trejd za nekog od losije rangiranih plejeva (smit, npr). posto je njima i jokic plej, odgovarao bi im i plej kosgeter, ne mora nuzno najbolji dodavac. neki daron fox, koji bi bio skuplji trejd bi im legao jos bolje.

slazem se za 4ku sutera, pogotovo ako galinari ode negde (sad je free, ali ga mozda i zadrze). milsap je medjutim vrlo skup, a u godinama. realno, najbolje bi im bilo da trejduju bogato za dzos dzeksona (2. ili 3. pik, najverovatnije). npr. da daju cendlera, bartona, mudieja itd. nema mnogo slobodnih, dobrih, streč 4ki, a da nisu u godinama. isaac koga pominjes nece stici do denvera, procenjuju mu 5-8 poziciju na draftu. anunobi im ne treba, imaju farida, koji igra istu poziciju (doduse on je 4-5, a ovaj klinac 4-3). ne zaboravi i hernangomeza.

odlican +- ove godine ima oto porter jr, koji je bio jedan od najboljih trojkasa, a radio je i sve drugo. uz to, timski igrac. njega nije steta potpisati za njegov max ugovor. naravno, ako se oslobode cendlera i galinarija. dosta je bolji od obojice i predstavlja i sadasnjost i buducnost.

plamli je mozda visak. ako dovedu dobru 4ku, farid moze da bude small ball centar ili ako njega puste (bila bi to greska), da nadju nekog dobrog skakaca i defanzivca. plamli to nije. on je losija verzija jokica

Extream

pre 6 godina

Za sve vas koji pljujete Jokica... Palanacko shvatanje sporta koje je dominantno u ovoj zemlji, dovodi do toga da svi u Srbiji znaju sve i uzimaju za pravo da pljuju po nasim najvecim talentima i sportistima. Postoji jedna stvar u kosarci, a narocito je izrazena u NBA, a to je individualni rad i razvoj igraca. Jokic ce pod tim radom napredovati vise nego li da odigra 10 prvenstava za reprezentaciju. Neophodno je postovati zelju nasih mladih igraca da se razvijaju i napreduju, makar se to kosilo sa poimanjem sporta vecine. U fudbalu posle pola sata nasi igraci se vuku po terenu, ali prosli su oni pripreme. To je limit koji covek moze da izdrzi. Pa pogledate fudbal napolju i ljudi trce 90 minuta... To je profesionalni sport i rad na igracima...

бураноид

pre 6 godina

@Branko Potezica

Нема шансе да Џонатан Ајзак падне испод Топ 10, а камо ли да га Денвер узме.

Branko Potezica

pre 6 godina

Branko Potezica- Lebron u Denveru? Veću glupost nisam pročitao odavno. Desiće se samo to da Lebron nagovori nekog drugara od superstar igrača da mu se pridruži i da koliko sledeće sezone može ravnopravno da se bori sa Voriorsima.
(pn, 14. jun 2017 14:19)


Nisi skapirao sarkazam u mom komentaru. Denveru ne treba ni Lebron ni, Pol Dzordz, ni Dzimi Batler ni bilo ko drugi od onih sta su sve ljudi sprosledjivali u tim Nuggetsa.

Denveru je potrebane 3 stvari:
1.kvalitetna cetvorka koja zna da sutne i brani kos Milsap ili Ibaka.

2.jos jedan talenat Jonathan-Isaac ili defanzivno OG-Anunoby(koji ima problem sa kolenom).

3.krsten trener kod koga ce da zaigraju odbranu(da udju u toop 10 odbrambenih timova)

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Lebron prvi u redu zato sto barem u Denveru bekovi znaju da tovare trojke za razliku od njegovih pacera u finalu bacaju cigle osim Smita i donekle Irvinga. 


Denver ima opasno talentovane mlade igrace Jokica, Harisa, Mareja, Hernanogomeza i Mudijea. 


Ako Nugetsi dovedu Milsapa na 3 godine i na draftu nekako uzmu Jonathana Isaaca ne bi me cudilo da predje u Denver, samo da ne dovodi one njegove ortake iz Klivlenda i da se previse nemesa u trenerski posao.
(Branko Potezica, 14. jun 2017 13:55)

Veće su šanse da ja zaigram u Denveru nego Lebron

j

pre 6 godina

Jokic trenutno moze samo motorom da prati brzinu u kojoj igraju kosarku Warriorsi. Stvarno nekad ljudi sta pisu ovde to je za posmatranje..
(MidRange, 14. jun 2017 14:13)
Covek je napisao jednog dana,ne trenutno,odnosno sledece sezone.

K.G.

pre 6 godina

Jokić ako ne igra za reprezentaciju onda je samo još jedan koji se samo pokušava što bolje prodati i zanimaju ga samo pare. Reprezentacija je ta koja te vodi u legendu a ne neki strani klub ili nba. Kad nećeš da igraš za reprezentaciju onda si samo još jedna tikva bez korena.

marko

pre 6 godina

Jokic je izrastao u kvalitetnog igraca koji moze da bude jos kvalitetniji jer ima prostora za napredak. Sto se tice ovih izjava vidi se da je cenjen, i mislim da je to razlog vise da igra za reprezentaciju. Ovde se postavlja pitanje kao bolje je da radi na sebi, kao da se u reprezentaciji ne radi na fizickoj pripremi ali i na taktickoj pa mislim da je pogresno predstavljeno jer je i reprezentacija jedan vid priprema tako da ne gubi a mnogo a dobija. Elem ne bi ga nesto mnogo kritikovao i ako se ne odazove, ali bi u mojim ocima mnogo pao (a kao da je njega briga za to).

WakeUpSheeple

pre 6 godina

Jokic da je pravi Srbin igrao bih za reprezentaciju i stajao na braniku otadzbine. Naravno tu je i pitanje gde placa poreze (citaj u deveru).

Neko123

pre 6 godina

Jokic da je pravi Srbin igrao bih za reprezentaciju i stajao na braniku otadzbine. Naravno tu je i pitanje gde placa poreze (citaj u deveru).
(WakeUpSheeple, 14. jun 2017 14:04)

U cemu je problem sto placa poreze u Denveru? Da se mozda nije prijavio tamo fiktivno da placa manji porez!? Ne, covek zivi tamo i placa ga Denver, sto bi placao porez na to u Srbiji!? Znas li ti uopste za sta sluzi porez!? Koristi americke puteve, americku policiju, vatrogasce itd itd, sto bi placao porez Srbiji? Slazem se za razne koji se prijave da su na Devicanskim ostrvima a sve sto rade je u Srbiji, ali potpuno nema smisla prozivati Jokica za porez.

fantom

pre 6 godina

(fantom, 14. jun 2017 14:02)

Jokic trenutno moze samo motorom da prati brzinu u kojoj igraju kosarku Warriorsi. Stvarno nekad ljudi sta pisu ovde to je za posmatranje..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MidRange, 14. jun 2017 14:13)

Kari, Durentula, Tompson, Grin i Jokara! Šta tu ima loše? Nema ništa. Super tim. Hoćeš da mi kažeš da Pačulija prati brzinu u kojoj igraju košarku Voriorsi? Naravno, kako da ne. Jokara je doktor košarke za Zazu.

fantom

pre 6 godina

(fantom, 14. jun 2017 14:02)
Jesi li ti cuo nekad za salary cap? Bice dobro ako GSW uopste zadrzi postojeci tim jer sledeceg leta Curry potpisuje novi ugovor. On trenutno igra za kikiriki jer je potpisao ugovor sa GSW kada nije bio ovako planetarno poznat. A ni Jokic nece hteti da igra za kikiriki...
(milos, 14. jun 2017 14:18)

Kad bi se odrekli tolike plate svi po malo, bilo bi za Jokića i sve dovoljno u salary capu! Važno je da uđu u istoriju kao najbolji tim svih vremena, sponzori neka odrade ostalo i nadomeste. Naravno, lako je sada pričati, ali izvodljivo je...

dusan

pre 6 godina

Jokic da je pravi Srbin igrao bih za reprezentaciju i stajao na braniku otadzbine. Naravno tu je i pitanje gde placa poreze (citaj u deveru).
(WakeUpSheeple, 14. jun 2017 14:04)

pa nije te pare u Srbiji zaradio i sta se svi odmah hvatate poreza.... bitno da svi vi placate sve uredno... a na to sto ne igra za reprezentaciju jedno prvenstvo pa pred deckom je jos komotno 15 godina odlicne karijere minimum tako da.....

milos

pre 6 godina

Voleo bi da jednog dana Nikola pređe u tim sa kojim može da osvoji prsten. Znam da je sada vođa u Nagetsima, ne treba da razbija tu hemiju, ali zamislite kad bi prešao u Golden Stejt. Kari, Durentula, Tompson, Grin i Jokara na poziciji centra! Naravno umesto onog levata Pačulije u startnoj postavi, kakav bi to bio tim, najbolji svih vremena. Osvajali bi prsten svake godine, ponižavali takozvanog kralja lebrona, ma milina.
(fantom, 14. jun 2017 14:02)
Jesi li ti cuo nekad za salary cap? Bice dobro ako GSW uopste zadrzi postojeci tim jer sledeceg leta Curry potpisuje novi ugovor. On trenutno igra za kikiriki jer je potpisao ugovor sa GSW kada nije bio ovako planetarno poznat. A ni Jokic nece hteti da igra za kikiriki...

miki

pre 6 godina

Posto ne igra za srbiju,ne zanima me vise(Gasol,novicki,parker su mogli).U svakom slucaju zelim mu sve najbolje. Ubuduce ovakvi tekstovi ce biti vrlo malo citani

mmajstor

pre 6 godina

Dzabe mu sve kada se prodao. Da se on stvarno 'igra' kosarke, prvi bi bio na prozivci reprezentacije - prvi. Ne igra se on kosarke, on je zeljan slave i para.

MidRange

pre 6 godina

(fantom, 14. jun 2017 14:02)

Jokic trenutno moze samo motorom da prati brzinu u kojoj igraju kosarku Warriorsi. Stvarno nekad ljudi sta pisu ovde to je za posmatranje..

JPR24

pre 6 godina

Voleo bi da jednog dana Nikola pređe u tim sa kojim može da osvoji prsten. Znam da je sada vođa u Nagetsima, ne treba da razbija tu hemiju, ali zamislite kad bi prešao u Golden Stejt. Kari, Durentula, Tompson, Grin i Jokara na poziciji centra! Naravno umesto onog levata Pačulije u startnoj postavi, kakav bi to bio tim, najbolji svih vremena. Osvajali bi prsten svake godine, ponižavali takozvanog kralja lebrona, ma milina.
(fantom, 14. jun 2017 14:02)

Ih, bas si nam pokazao svoje znanje kosarke. Prvo : GSW-ima ne treba centar, imaju onog Zazu Pasulja :p koji je sasvim dovoljan za tip igre koju oni igraju ! Cela igra im se skoro bazira na "nisku postavu", centar je praktično samo "marioneta" za odmaranje ! Jokić nije, trenutno barem, za takvu igru, čak mislim da bi mu više škodilo nego pomoglo. Znači pametnije da ostane tu gde je, nastavi sa razvijanjem, stisne još jače ulogu lidera, i sa prostorom koji Denver ima u Slary Cap-u, imaju bazu (uz pametne odluke) da naprave vrlo kompetitivnu ekipu !

Yarilo

pre 6 godina

@fantom
Koliko god da je izgubio finale, Lebron je izdominirao zakucavanjima preko mvp-a, Grina najboljeg defanzivca blabla. Shvati da tog coveka niko ne moze da ponizi.

Yarilo

pre 6 godina

Zasto pisete reprezentativac srbije kad nece igrati na evrobasketu? I iz godine u godinu zapravo vidimo koliko znaci srpskom igracu reprezentacija a koliko vlastita karijera. Bole ih brige. Slicno je i u fudbalu.

pn

pre 6 godina

Branko Potezica- Lebron u Denveru? Veću glupost nisam pročitao odavno. Desiće se samo to da Lebron nagovori nekog drugara od superstar igrača da mu se pridruži i da koliko sledeće sezone može ravnopravno da se bori sa Voriorsima.

fantom

pre 6 godina

Voleo bi da jednog dana Nikola pređe u tim sa kojim može da osvoji prsten. Znam da je sada vođa u Nagetsima, ne treba da razbija tu hemiju, ali zamislite kad bi prešao u Golden Stejt. Kari, Durentula, Tompson, Grin i Jokara na poziciji centra! Naravno umesto onog levata Pačulije u startnoj postavi, kakav bi to bio tim, najbolji svih vremena. Osvajali bi prsten svake godine, ponižavali takozvanog kralja lebrona, ma milina.

Vz

pre 6 godina

Jokic da je pravi Srbin igrao bih za reprezentaciju i stajao na braniku otadzbine. Naravno tu je i pitanje gde placa poreze (citaj u deveru).
(WakeUpSheeple, 14. jun 2017 14:04)
Ti se vrati u osnovnu...

Branko Potezica

pre 6 godina

Lebron prvi u redu zato sto barem u Denveru bekovi znaju da tovare trojke za razliku od njegovih pacera u finalu bacaju cigle osim Smita i donekle Irvinga.


Denver ima opasno talentovane mlade igrace Jokica, Harisa, Mareja, Hernanogomeza i Mudijea.


Ako Nugetsi dovedu Milsapa na 3 godine i na draftu nekako uzmu Jonathana Isaaca ne bi me cudilo da predje u Denver, samo da ne dovodi one njegove ortake iz Klivlenda i da se previse nemesa u trenerski posao.

Vz

pre 6 godina

Jokic da je pravi Srbin igrao bih za reprezentaciju i stajao na braniku otadzbine. Naravno tu je i pitanje gde placa poreze (citaj u deveru).
(WakeUpSheeple, 14. jun 2017 14:04)
Ti se vrati u osnovnu...

Neko123

pre 6 godina

Jokic da je pravi Srbin igrao bih za reprezentaciju i stajao na braniku otadzbine. Naravno tu je i pitanje gde placa poreze (citaj u deveru).
(WakeUpSheeple, 14. jun 2017 14:04)

U cemu je problem sto placa poreze u Denveru? Da se mozda nije prijavio tamo fiktivno da placa manji porez!? Ne, covek zivi tamo i placa ga Denver, sto bi placao porez na to u Srbiji!? Znas li ti uopste za sta sluzi porez!? Koristi americke puteve, americku policiju, vatrogasce itd itd, sto bi placao porez Srbiji? Slazem se za razne koji se prijave da su na Devicanskim ostrvima a sve sto rade je u Srbiji, ali potpuno nema smisla prozivati Jokica za porez.

milos

pre 6 godina

Voleo bi da jednog dana Nikola pređe u tim sa kojim može da osvoji prsten. Znam da je sada vođa u Nagetsima, ne treba da razbija tu hemiju, ali zamislite kad bi prešao u Golden Stejt. Kari, Durentula, Tompson, Grin i Jokara na poziciji centra! Naravno umesto onog levata Pačulije u startnoj postavi, kakav bi to bio tim, najbolji svih vremena. Osvajali bi prsten svake godine, ponižavali takozvanog kralja lebrona, ma milina.
(fantom, 14. jun 2017 14:02)
Jesi li ti cuo nekad za salary cap? Bice dobro ako GSW uopste zadrzi postojeci tim jer sledeceg leta Curry potpisuje novi ugovor. On trenutno igra za kikiriki jer je potpisao ugovor sa GSW kada nije bio ovako planetarno poznat. A ni Jokic nece hteti da igra za kikiriki...

MidRange

pre 6 godina

(fantom, 14. jun 2017 14:02)

Jokic trenutno moze samo motorom da prati brzinu u kojoj igraju kosarku Warriorsi. Stvarno nekad ljudi sta pisu ovde to je za posmatranje..

pn

pre 6 godina

Branko Potezica- Lebron u Denveru? Veću glupost nisam pročitao odavno. Desiće se samo to da Lebron nagovori nekog drugara od superstar igrača da mu se pridruži i da koliko sledeće sezone može ravnopravno da se bori sa Voriorsima.

Branko Potezica

pre 6 godina

Lebron prvi u redu zato sto barem u Denveru bekovi znaju da tovare trojke za razliku od njegovih pacera u finalu bacaju cigle osim Smita i donekle Irvinga.


Denver ima opasno talentovane mlade igrace Jokica, Harisa, Mareja, Hernanogomeza i Mudijea.


Ako Nugetsi dovedu Milsapa na 3 godine i na draftu nekako uzmu Jonathana Isaaca ne bi me cudilo da predje u Denver, samo da ne dovodi one njegove ortake iz Klivlenda i da se previse nemesa u trenerski posao.

dusan

pre 6 godina

Jokic da je pravi Srbin igrao bih za reprezentaciju i stajao na braniku otadzbine. Naravno tu je i pitanje gde placa poreze (citaj u deveru).
(WakeUpSheeple, 14. jun 2017 14:04)

pa nije te pare u Srbiji zaradio i sta se svi odmah hvatate poreza.... bitno da svi vi placate sve uredno... a na to sto ne igra za reprezentaciju jedno prvenstvo pa pred deckom je jos komotno 15 godina odlicne karijere minimum tako da.....

fantom

pre 6 godina

(fantom, 14. jun 2017 14:02)

Jokic trenutno moze samo motorom da prati brzinu u kojoj igraju kosarku Warriorsi. Stvarno nekad ljudi sta pisu ovde to je za posmatranje..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MidRange, 14. jun 2017 14:13)

Kari, Durentula, Tompson, Grin i Jokara! Šta tu ima loše? Nema ništa. Super tim. Hoćeš da mi kažeš da Pačulija prati brzinu u kojoj igraju košarku Voriorsi? Naravno, kako da ne. Jokara je doktor košarke za Zazu.

JPR24

pre 6 godina

Voleo bi da jednog dana Nikola pređe u tim sa kojim može da osvoji prsten. Znam da je sada vođa u Nagetsima, ne treba da razbija tu hemiju, ali zamislite kad bi prešao u Golden Stejt. Kari, Durentula, Tompson, Grin i Jokara na poziciji centra! Naravno umesto onog levata Pačulije u startnoj postavi, kakav bi to bio tim, najbolji svih vremena. Osvajali bi prsten svake godine, ponižavali takozvanog kralja lebrona, ma milina.
(fantom, 14. jun 2017 14:02)

Ih, bas si nam pokazao svoje znanje kosarke. Prvo : GSW-ima ne treba centar, imaju onog Zazu Pasulja :p koji je sasvim dovoljan za tip igre koju oni igraju ! Cela igra im se skoro bazira na "nisku postavu", centar je praktično samo "marioneta" za odmaranje ! Jokić nije, trenutno barem, za takvu igru, čak mislim da bi mu više škodilo nego pomoglo. Znači pametnije da ostane tu gde je, nastavi sa razvijanjem, stisne još jače ulogu lidera, i sa prostorom koji Denver ima u Slary Cap-u, imaju bazu (uz pametne odluke) da naprave vrlo kompetitivnu ekipu !

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Lebron prvi u redu zato sto barem u Denveru bekovi znaju da tovare trojke za razliku od njegovih pacera u finalu bacaju cigle osim Smita i donekle Irvinga. 


Denver ima opasno talentovane mlade igrace Jokica, Harisa, Mareja, Hernanogomeza i Mudijea. 


Ako Nugetsi dovedu Milsapa na 3 godine i na draftu nekako uzmu Jonathana Isaaca ne bi me cudilo da predje u Denver, samo da ne dovodi one njegove ortake iz Klivlenda i da se previse nemesa u trenerski posao.
(Branko Potezica, 14. jun 2017 13:55)

Veće su šanse da ja zaigram u Denveru nego Lebron

Yarilo

pre 6 godina

@fantom
Koliko god da je izgubio finale, Lebron je izdominirao zakucavanjima preko mvp-a, Grina najboljeg defanzivca blabla. Shvati da tog coveka niko ne moze da ponizi.

WakeUpSheeple

pre 6 godina

Jokic da je pravi Srbin igrao bih za reprezentaciju i stajao na braniku otadzbine. Naravno tu je i pitanje gde placa poreze (citaj u deveru).

j

pre 6 godina

Jokic trenutno moze samo motorom da prati brzinu u kojoj igraju kosarku Warriorsi. Stvarno nekad ljudi sta pisu ovde to je za posmatranje..
(MidRange, 14. jun 2017 14:13)
Covek je napisao jednog dana,ne trenutno,odnosno sledece sezone.

Branko Potezica

pre 6 godina

Branko Potezica- Lebron u Denveru? Veću glupost nisam pročitao odavno. Desiće se samo to da Lebron nagovori nekog drugara od superstar igrača da mu se pridruži i da koliko sledeće sezone može ravnopravno da se bori sa Voriorsima.
(pn, 14. jun 2017 14:19)


Nisi skapirao sarkazam u mom komentaru. Denveru ne treba ni Lebron ni, Pol Dzordz, ni Dzimi Batler ni bilo ko drugi od onih sta su sve ljudi sprosledjivali u tim Nuggetsa.

Denveru je potrebane 3 stvari:
1.kvalitetna cetvorka koja zna da sutne i brani kos Milsap ili Ibaka.

2.jos jedan talenat Jonathan-Isaac ili defanzivno OG-Anunoby(koji ima problem sa kolenom).

3.krsten trener kod koga ce da zaigraju odbranu(da udju u toop 10 odbrambenih timova)

Владимир

pre 6 godina

Душане зашто се уопште расправљаш са клинцима? Па овде велика већина још иде у Основну школу. А остатак су, назови, патриоте који су када је било питање да ли би бранили Косово поносно рекли не. Питање је јесу ли уопште и служили војску. Али зато воле да пљују по људима који не раде онако како би они волели. Замисли Јокић можда неће играти за репрезентацију ове године. И сада је он издајник, није патриота попут кловнова са овог портала. Још они тролови, који ретард мораш бити па да тролујеш. Није ни чудо што се овде уопште не прича о спорту, спортска вест је у питању, већ о порезу, ко је више намештао, крао, ко се како зове, која је адреса, итд. Све клиначка препуцавања. Али добро, све је то за добробит сајта Б92. Треба од нечег живети.

K.G.

pre 6 godina

Jokić ako ne igra za reprezentaciju onda je samo još jedan koji se samo pokušava što bolje prodati i zanimaju ga samo pare. Reprezentacija je ta koja te vodi u legendu a ne neki strani klub ili nba. Kad nećeš da igraš za reprezentaciju onda si samo još jedna tikva bez korena.

miki

pre 6 godina

Posto ne igra za srbiju,ne zanima me vise(Gasol,novicki,parker su mogli).U svakom slucaju zelim mu sve najbolje. Ubuduce ovakvi tekstovi ce biti vrlo malo citani

Extream

pre 6 godina

Za sve vas koji pljujete Jokica... Palanacko shvatanje sporta koje je dominantno u ovoj zemlji, dovodi do toga da svi u Srbiji znaju sve i uzimaju za pravo da pljuju po nasim najvecim talentima i sportistima. Postoji jedna stvar u kosarci, a narocito je izrazena u NBA, a to je individualni rad i razvoj igraca. Jokic ce pod tim radom napredovati vise nego li da odigra 10 prvenstava za reprezentaciju. Neophodno je postovati zelju nasih mladih igraca da se razvijaju i napreduju, makar se to kosilo sa poimanjem sporta vecine. U fudbalu posle pola sata nasi igraci se vuku po terenu, ali prosli su oni pripreme. To je limit koji covek moze da izdrzi. Pa pogledate fudbal napolju i ljudi trce 90 minuta... To je profesionalni sport i rad na igracima...

Yarilo

pre 6 godina

Zasto pisete reprezentativac srbije kad nece igrati na evrobasketu? I iz godine u godinu zapravo vidimo koliko znaci srpskom igracu reprezentacija a koliko vlastita karijera. Bole ih brige. Slicno je i u fudbalu.

fantom

pre 6 godina

Voleo bi da jednog dana Nikola pređe u tim sa kojim može da osvoji prsten. Znam da je sada vođa u Nagetsima, ne treba da razbija tu hemiju, ali zamislite kad bi prešao u Golden Stejt. Kari, Durentula, Tompson, Grin i Jokara na poziciji centra! Naravno umesto onog levata Pačulije u startnoj postavi, kakav bi to bio tim, najbolji svih vremena. Osvajali bi prsten svake godine, ponižavali takozvanog kralja lebrona, ma milina.

marko

pre 6 godina

Jokic je izrastao u kvalitetnog igraca koji moze da bude jos kvalitetniji jer ima prostora za napredak. Sto se tice ovih izjava vidi se da je cenjen, i mislim da je to razlog vise da igra za reprezentaciju. Ovde se postavlja pitanje kao bolje je da radi na sebi, kao da se u reprezentaciji ne radi na fizickoj pripremi ali i na taktickoj pa mislim da je pogresno predstavljeno jer je i reprezentacija jedan vid priprema tako da ne gubi a mnogo a dobija. Elem ne bi ga nesto mnogo kritikovao i ako se ne odazove, ali bi u mojim ocima mnogo pao (a kao da je njega briga za to).

Dragan VG

pre 6 godina

Kakvi pisu ovde majko moja. Srecom, ima momaka koji pisu u vezi NBA-a i kosarke generalno, koje pratim, pa imas sta procitati. Ovi ostali kao da su iz sume izasli. Srbende velike, pljuju sportiste nase da placaju porez i sto nekada ne za reprezentaciju...

mmajstor

pre 6 godina

Dzabe mu sve kada se prodao. Da se on stvarno 'igra' kosarke, prvi bi bio na prozivci reprezentacije - prvi. Ne igra se on kosarke, on je zeljan slave i para.

za B93

pre 6 godina

Jokic bi igrao? Ko sve ima pristup internetu...
A Jokara samo nek gura, ne mora nikad ni da igra za reprezentaciju, meni je drago zbog njega.

NebaCar

pre 6 godina

Nikola samo cepaj i ne okreci se sine! Ako ne ove cekamo te za sledece prvenstvo kad ces biti brzi, jaci i jos bolji a nisi u snsu :)

veljko

pre 6 godina

@potezica

prvo im treba plej. mudiej je bio veoma los, tim je bio mnogo bolji sa njim na klupi. nelson je mator. marej nije pravi plej, vec je uskakao, da odmori nelsona i kad odgovara taktici. mozda je dobar izbor i trejd za nekog od losije rangiranih plejeva (smit, npr). posto je njima i jokic plej, odgovarao bi im i plej kosgeter, ne mora nuzno najbolji dodavac. neki daron fox, koji bi bio skuplji trejd bi im legao jos bolje.

slazem se za 4ku sutera, pogotovo ako galinari ode negde (sad je free, ali ga mozda i zadrze). milsap je medjutim vrlo skup, a u godinama. realno, najbolje bi im bilo da trejduju bogato za dzos dzeksona (2. ili 3. pik, najverovatnije). npr. da daju cendlera, bartona, mudieja itd. nema mnogo slobodnih, dobrih, streč 4ki, a da nisu u godinama. isaac koga pominjes nece stici do denvera, procenjuju mu 5-8 poziciju na draftu. anunobi im ne treba, imaju farida, koji igra istu poziciju (doduse on je 4-5, a ovaj klinac 4-3). ne zaboravi i hernangomeza.

odlican +- ove godine ima oto porter jr, koji je bio jedan od najboljih trojkasa, a radio je i sve drugo. uz to, timski igrac. njega nije steta potpisati za njegov max ugovor. naravno, ako se oslobode cendlera i galinarija. dosta je bolji od obojice i predstavlja i sadasnjost i buducnost.

plamli je mozda visak. ako dovedu dobru 4ku, farid moze da bude small ball centar ili ako njega puste (bila bi to greska), da nadju nekog dobrog skakaca i defanzivca. plamli to nije. on je losija verzija jokica

fantom

pre 6 godina

(fantom, 14. jun 2017 14:02)
Jesi li ti cuo nekad za salary cap? Bice dobro ako GSW uopste zadrzi postojeci tim jer sledeceg leta Curry potpisuje novi ugovor. On trenutno igra za kikiriki jer je potpisao ugovor sa GSW kada nije bio ovako planetarno poznat. A ni Jokic nece hteti da igra za kikiriki...
(milos, 14. jun 2017 14:18)

Kad bi se odrekli tolike plate svi po malo, bilo bi za Jokića i sve dovoljno u salary capu! Važno je da uđu u istoriju kao najbolji tim svih vremena, sponzori neka odrade ostalo i nadomeste. Naravno, lako je sada pričati, ali izvodljivo je...

111

pre 6 godina

Ja ga često poredim sa Markom i Pau Gasolom?? Bato e ti znas sve o kosarci kada ga poredis sa igracima sa kojima nema veze ni po igri, pregledu igre, asistencijama...Klasicni centri sa kojima Jokic nema veze po jedinstvenom stilu igre. Smesno.

dejan

pre 6 godina

Koga više zanima Jokic??? Neka mu je uspesna karijera. Gledam košarku koju volim. A dali je crnac,nemac,hrvat ili srbin bitno je ako igra za reprezentaciju. Za mene je Porzingis car i Šaric. A Jokić me ne zanima. Pisem komentar a vise ovakve reklamne clanke iz menadzerske agencije sigurno necu kao sto nisam ni ovaj.

бураноид

pre 6 godina

@Branko Potezica

Нема шансе да Џонатан Ајзак падне испод Топ 10, а камо ли да га Денвер узме.

WakeUpSheeple

pre 6 godina

Jokic da je pravi Srbin igrao bih za reprezentaciju i stajao na braniku otadzbine. Naravno tu je i pitanje gde placa poreze (citaj u deveru).

fantom

pre 6 godina

Voleo bi da jednog dana Nikola pređe u tim sa kojim može da osvoji prsten. Znam da je sada vođa u Nagetsima, ne treba da razbija tu hemiju, ali zamislite kad bi prešao u Golden Stejt. Kari, Durentula, Tompson, Grin i Jokara na poziciji centra! Naravno umesto onog levata Pačulije u startnoj postavi, kakav bi to bio tim, najbolji svih vremena. Osvajali bi prsten svake godine, ponižavali takozvanog kralja lebrona, ma milina.

mmajstor

pre 6 godina

Dzabe mu sve kada se prodao. Da se on stvarno 'igra' kosarke, prvi bi bio na prozivci reprezentacije - prvi. Ne igra se on kosarke, on je zeljan slave i para.

miki

pre 6 godina

Posto ne igra za srbiju,ne zanima me vise(Gasol,novicki,parker su mogli).U svakom slucaju zelim mu sve najbolje. Ubuduce ovakvi tekstovi ce biti vrlo malo citani

Yarilo

pre 6 godina

Zasto pisete reprezentativac srbije kad nece igrati na evrobasketu? I iz godine u godinu zapravo vidimo koliko znaci srpskom igracu reprezentacija a koliko vlastita karijera. Bole ih brige. Slicno je i u fudbalu.

K.G.

pre 6 godina

Jokić ako ne igra za reprezentaciju onda je samo još jedan koji se samo pokušava što bolje prodati i zanimaju ga samo pare. Reprezentacija je ta koja te vodi u legendu a ne neki strani klub ili nba. Kad nećeš da igraš za reprezentaciju onda si samo još jedna tikva bez korena.

Branko Potezica

pre 6 godina

Lebron prvi u redu zato sto barem u Denveru bekovi znaju da tovare trojke za razliku od njegovih pacera u finalu bacaju cigle osim Smita i donekle Irvinga.


Denver ima opasno talentovane mlade igrace Jokica, Harisa, Mareja, Hernanogomeza i Mudijea.


Ako Nugetsi dovedu Milsapa na 3 godine i na draftu nekako uzmu Jonathana Isaaca ne bi me cudilo da predje u Denver, samo da ne dovodi one njegove ortake iz Klivlenda i da se previse nemesa u trenerski posao.

MidRange

pre 6 godina

(fantom, 14. jun 2017 14:02)

Jokic trenutno moze samo motorom da prati brzinu u kojoj igraju kosarku Warriorsi. Stvarno nekad ljudi sta pisu ovde to je za posmatranje..

fantom

pre 6 godina

(fantom, 14. jun 2017 14:02)
Jesi li ti cuo nekad za salary cap? Bice dobro ako GSW uopste zadrzi postojeci tim jer sledeceg leta Curry potpisuje novi ugovor. On trenutno igra za kikiriki jer je potpisao ugovor sa GSW kada nije bio ovako planetarno poznat. A ni Jokic nece hteti da igra za kikiriki...
(milos, 14. jun 2017 14:18)

Kad bi se odrekli tolike plate svi po malo, bilo bi za Jokića i sve dovoljno u salary capu! Važno je da uđu u istoriju kao najbolji tim svih vremena, sponzori neka odrade ostalo i nadomeste. Naravno, lako je sada pričati, ali izvodljivo je...

dejan

pre 6 godina

Koga više zanima Jokic??? Neka mu je uspesna karijera. Gledam košarku koju volim. A dali je crnac,nemac,hrvat ili srbin bitno je ako igra za reprezentaciju. Za mene je Porzingis car i Šaric. A Jokić me ne zanima. Pisem komentar a vise ovakve reklamne clanke iz menadzerske agencije sigurno necu kao sto nisam ni ovaj.

Vz

pre 6 godina

Jokic da je pravi Srbin igrao bih za reprezentaciju i stajao na braniku otadzbine. Naravno tu je i pitanje gde placa poreze (citaj u deveru).
(WakeUpSheeple, 14. jun 2017 14:04)
Ti se vrati u osnovnu...

Yarilo

pre 6 godina

@fantom
Koliko god da je izgubio finale, Lebron je izdominirao zakucavanjima preko mvp-a, Grina najboljeg defanzivca blabla. Shvati da tog coveka niko ne moze da ponizi.

111

pre 6 godina

Ja ga često poredim sa Markom i Pau Gasolom?? Bato e ti znas sve o kosarci kada ga poredis sa igracima sa kojima nema veze ni po igri, pregledu igre, asistencijama...Klasicni centri sa kojima Jokic nema veze po jedinstvenom stilu igre. Smesno.

fantom

pre 6 godina

(fantom, 14. jun 2017 14:02)

Jokic trenutno moze samo motorom da prati brzinu u kojoj igraju kosarku Warriorsi. Stvarno nekad ljudi sta pisu ovde to je za posmatranje..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MidRange, 14. jun 2017 14:13)

Kari, Durentula, Tompson, Grin i Jokara! Šta tu ima loše? Nema ništa. Super tim. Hoćeš da mi kažeš da Pačulija prati brzinu u kojoj igraju košarku Voriorsi? Naravno, kako da ne. Jokara je doktor košarke za Zazu.

marko

pre 6 godina

Jokic je izrastao u kvalitetnog igraca koji moze da bude jos kvalitetniji jer ima prostora za napredak. Sto se tice ovih izjava vidi se da je cenjen, i mislim da je to razlog vise da igra za reprezentaciju. Ovde se postavlja pitanje kao bolje je da radi na sebi, kao da se u reprezentaciji ne radi na fizickoj pripremi ali i na taktickoj pa mislim da je pogresno predstavljeno jer je i reprezentacija jedan vid priprema tako da ne gubi a mnogo a dobija. Elem ne bi ga nesto mnogo kritikovao i ako se ne odazove, ali bi u mojim ocima mnogo pao (a kao da je njega briga za to).

milos

pre 6 godina

Voleo bi da jednog dana Nikola pređe u tim sa kojim može da osvoji prsten. Znam da je sada vođa u Nagetsima, ne treba da razbija tu hemiju, ali zamislite kad bi prešao u Golden Stejt. Kari, Durentula, Tompson, Grin i Jokara na poziciji centra! Naravno umesto onog levata Pačulije u startnoj postavi, kakav bi to bio tim, najbolji svih vremena. Osvajali bi prsten svake godine, ponižavali takozvanog kralja lebrona, ma milina.
(fantom, 14. jun 2017 14:02)
Jesi li ti cuo nekad za salary cap? Bice dobro ako GSW uopste zadrzi postojeci tim jer sledeceg leta Curry potpisuje novi ugovor. On trenutno igra za kikiriki jer je potpisao ugovor sa GSW kada nije bio ovako planetarno poznat. A ni Jokic nece hteti da igra za kikiriki...

Extream

pre 6 godina

Za sve vas koji pljujete Jokica... Palanacko shvatanje sporta koje je dominantno u ovoj zemlji, dovodi do toga da svi u Srbiji znaju sve i uzimaju za pravo da pljuju po nasim najvecim talentima i sportistima. Postoji jedna stvar u kosarci, a narocito je izrazena u NBA, a to je individualni rad i razvoj igraca. Jokic ce pod tim radom napredovati vise nego li da odigra 10 prvenstava za reprezentaciju. Neophodno je postovati zelju nasih mladih igraca da se razvijaju i napreduju, makar se to kosilo sa poimanjem sporta vecine. U fudbalu posle pola sata nasi igraci se vuku po terenu, ali prosli su oni pripreme. To je limit koji covek moze da izdrzi. Pa pogledate fudbal napolju i ljudi trce 90 minuta... To je profesionalni sport i rad na igracima...

Neko123

pre 6 godina

Jokic da je pravi Srbin igrao bih za reprezentaciju i stajao na braniku otadzbine. Naravno tu je i pitanje gde placa poreze (citaj u deveru).
(WakeUpSheeple, 14. jun 2017 14:04)

U cemu je problem sto placa poreze u Denveru? Da se mozda nije prijavio tamo fiktivno da placa manji porez!? Ne, covek zivi tamo i placa ga Denver, sto bi placao porez na to u Srbiji!? Znas li ti uopste za sta sluzi porez!? Koristi americke puteve, americku policiju, vatrogasce itd itd, sto bi placao porez Srbiji? Slazem se za razne koji se prijave da su na Devicanskim ostrvima a sve sto rade je u Srbiji, ali potpuno nema smisla prozivati Jokica za porez.

dusan

pre 6 godina

Jokic da je pravi Srbin igrao bih za reprezentaciju i stajao na braniku otadzbine. Naravno tu je i pitanje gde placa poreze (citaj u deveru).
(WakeUpSheeple, 14. jun 2017 14:04)

pa nije te pare u Srbiji zaradio i sta se svi odmah hvatate poreza.... bitno da svi vi placate sve uredno... a na to sto ne igra za reprezentaciju jedno prvenstvo pa pred deckom je jos komotno 15 godina odlicne karijere minimum tako da.....

j

pre 6 godina

Jokic trenutno moze samo motorom da prati brzinu u kojoj igraju kosarku Warriorsi. Stvarno nekad ljudi sta pisu ovde to je za posmatranje..
(MidRange, 14. jun 2017 14:13)
Covek je napisao jednog dana,ne trenutno,odnosno sledece sezone.

Branko Potezica

pre 6 godina

Branko Potezica- Lebron u Denveru? Veću glupost nisam pročitao odavno. Desiće se samo to da Lebron nagovori nekog drugara od superstar igrača da mu se pridruži i da koliko sledeće sezone može ravnopravno da se bori sa Voriorsima.
(pn, 14. jun 2017 14:19)


Nisi skapirao sarkazam u mom komentaru. Denveru ne treba ni Lebron ni, Pol Dzordz, ni Dzimi Batler ni bilo ko drugi od onih sta su sve ljudi sprosledjivali u tim Nuggetsa.

Denveru je potrebane 3 stvari:
1.kvalitetna cetvorka koja zna da sutne i brani kos Milsap ili Ibaka.

2.jos jedan talenat Jonathan-Isaac ili defanzivno OG-Anunoby(koji ima problem sa kolenom).

3.krsten trener kod koga ce da zaigraju odbranu(da udju u toop 10 odbrambenih timova)

pn

pre 6 godina

Branko Potezica- Lebron u Denveru? Veću glupost nisam pročitao odavno. Desiće se samo to da Lebron nagovori nekog drugara od superstar igrača da mu se pridruži i da koliko sledeće sezone može ravnopravno da se bori sa Voriorsima.

JPR24

pre 6 godina

Voleo bi da jednog dana Nikola pređe u tim sa kojim može da osvoji prsten. Znam da je sada vođa u Nagetsima, ne treba da razbija tu hemiju, ali zamislite kad bi prešao u Golden Stejt. Kari, Durentula, Tompson, Grin i Jokara na poziciji centra! Naravno umesto onog levata Pačulije u startnoj postavi, kakav bi to bio tim, najbolji svih vremena. Osvajali bi prsten svake godine, ponižavali takozvanog kralja lebrona, ma milina.
(fantom, 14. jun 2017 14:02)

Ih, bas si nam pokazao svoje znanje kosarke. Prvo : GSW-ima ne treba centar, imaju onog Zazu Pasulja :p koji je sasvim dovoljan za tip igre koju oni igraju ! Cela igra im se skoro bazira na "nisku postavu", centar je praktično samo "marioneta" za odmaranje ! Jokić nije, trenutno barem, za takvu igru, čak mislim da bi mu više škodilo nego pomoglo. Znači pametnije da ostane tu gde je, nastavi sa razvijanjem, stisne još jače ulogu lidera, i sa prostorom koji Denver ima u Slary Cap-u, imaju bazu (uz pametne odluke) da naprave vrlo kompetitivnu ekipu !

veljko

pre 6 godina

@potezica

prvo im treba plej. mudiej je bio veoma los, tim je bio mnogo bolji sa njim na klupi. nelson je mator. marej nije pravi plej, vec je uskakao, da odmori nelsona i kad odgovara taktici. mozda je dobar izbor i trejd za nekog od losije rangiranih plejeva (smit, npr). posto je njima i jokic plej, odgovarao bi im i plej kosgeter, ne mora nuzno najbolji dodavac. neki daron fox, koji bi bio skuplji trejd bi im legao jos bolje.

slazem se za 4ku sutera, pogotovo ako galinari ode negde (sad je free, ali ga mozda i zadrze). milsap je medjutim vrlo skup, a u godinama. realno, najbolje bi im bilo da trejduju bogato za dzos dzeksona (2. ili 3. pik, najverovatnije). npr. da daju cendlera, bartona, mudieja itd. nema mnogo slobodnih, dobrih, streč 4ki, a da nisu u godinama. isaac koga pominjes nece stici do denvera, procenjuju mu 5-8 poziciju na draftu. anunobi im ne treba, imaju farida, koji igra istu poziciju (doduse on je 4-5, a ovaj klinac 4-3). ne zaboravi i hernangomeza.

odlican +- ove godine ima oto porter jr, koji je bio jedan od najboljih trojkasa, a radio je i sve drugo. uz to, timski igrac. njega nije steta potpisati za njegov max ugovor. naravno, ako se oslobode cendlera i galinarija. dosta je bolji od obojice i predstavlja i sadasnjost i buducnost.

plamli je mozda visak. ako dovedu dobru 4ku, farid moze da bude small ball centar ili ako njega puste (bila bi to greska), da nadju nekog dobrog skakaca i defanzivca. plamli to nije. on je losija verzija jokica

za B93

pre 6 godina

Jokic bi igrao? Ko sve ima pristup internetu...
A Jokara samo nek gura, ne mora nikad ni da igra za reprezentaciju, meni je drago zbog njega.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Lebron prvi u redu zato sto barem u Denveru bekovi znaju da tovare trojke za razliku od njegovih pacera u finalu bacaju cigle osim Smita i donekle Irvinga. 


Denver ima opasno talentovane mlade igrace Jokica, Harisa, Mareja, Hernanogomeza i Mudijea. 


Ako Nugetsi dovedu Milsapa na 3 godine i na draftu nekako uzmu Jonathana Isaaca ne bi me cudilo da predje u Denver, samo da ne dovodi one njegove ortake iz Klivlenda i da se previse nemesa u trenerski posao.
(Branko Potezica, 14. jun 2017 13:55)

Veće su šanse da ja zaigram u Denveru nego Lebron

бураноид

pre 6 godina

@Branko Potezica

Нема шансе да Џонатан Ајзак падне испод Топ 10, а камо ли да га Денвер узме.

Владимир

pre 6 godina

Душане зашто се уопште расправљаш са клинцима? Па овде велика већина још иде у Основну школу. А остатак су, назови, патриоте који су када је било питање да ли би бранили Косово поносно рекли не. Питање је јесу ли уопште и служили војску. Али зато воле да пљују по људима који не раде онако како би они волели. Замисли Јокић можда неће играти за репрезентацију ове године. И сада је он издајник, није патриота попут кловнова са овог портала. Још они тролови, који ретард мораш бити па да тролујеш. Није ни чудо што се овде уопште не прича о спорту, спортска вест је у питању, већ о порезу, ко је више намештао, крао, ко се како зове, која је адреса, итд. Све клиначка препуцавања. Али добро, све је то за добробит сајта Б92. Треба од нечег живети.

Dragan VG

pre 6 godina

Kakvi pisu ovde majko moja. Srecom, ima momaka koji pisu u vezi NBA-a i kosarke generalno, koje pratim, pa imas sta procitati. Ovi ostali kao da su iz sume izasli. Srbende velike, pljuju sportiste nase da placaju porez i sto nekada ne za reprezentaciju...

NebaCar

pre 6 godina

Nikola samo cepaj i ne okreci se sine! Ako ne ove cekamo te za sledece prvenstvo kad ces biti brzi, jaci i jos bolji a nisi u snsu :)