1. Jezekilj

    Nije isto oboriti taj rekord danas i postaviti ga MJ-ovo vreme. Lako je danas nabijati statistiku kad se odbrana igra samo prividno. Lako je danas nabijati asistencije kada ti dodas igracu on sutne preko dva igraca i pogodi tim pasom nisi ti njemu asistirao nego je on samo pogodio, nista laksu situaciju tim pasom nije dobio. Lako je hvatati skokove kada se uhvacena lopta posle rampe racuna kao skok i tako dalje i tako dalje
     (..., 27. maj 2017 17:44)

    # Link komentara

  2. Ilustracija odnosa danasnje odbrane i one od pre 25-30 godina u NBA: zamislite da u americkom fudbalu uvedu pravilo da running back-a ne smete pipnuti ( inace odmah 5 jardi penal) plus safety i linebackeri ne smeju biti duze od 3 sekunde u backfield-u odn. na putu ka end zoni! Pa i moja baba bi se nadavala touchdowns-a. I onda je moja baba bolja od Barry Sandersa ili Waltera Paytona jer eto ima vise jardi pretrcanih ( u prevodu , bolju ststistiku). Kad je tesko #adamsilver
    (LeAdamSilver, 26. maj 2017 21:11)

    # Link komentara

  3. Da vidim ko će sada da me ispravlja kada pljujem Smarta? Odigrao je jednu utakmicu dobro i odmah ga dižete u nebesa. Lik je imao šut iz igre 2-7 a uspeo je da izgubi 5 lopti, najviše u celoj ekipi Bostona. Kako onda da izgube manje od 30 razlike kada imaju takvog panja u ekipi? Klivlend je prošao zbog više stvari, jer pored kvaliteta prve postave imaju i dužu klupu. Pobedili su 4-1 i glupo bi bilo da kažem da su nezasluženo u finalu, ali tamo ih nažalost čeka metla hteli vi to da priznate ili ne..

    ako se ne varam, ovo je Smartu tek druga sezona.... naučiće....
    (blazo lalevic, 26. maj 2017 19:00)

    # Link komentara

  4. Najjaca je izjava tarona lua: Boston je tezi za branjenje od goldwn statea hahahahahahahahahah

    Mike Brown je odgovorio izjavom :"Thats his opinion its cute" xaxaxaxaxa
     (petarczv, 26. maj 2017 17:52)

    # Link komentara

  5. Sad ce se javiti netko i reci da je Jordan odigrao 60 utakmica manje. Ali, isto tako Jordan je sutirao 120 puta vise, a jos zanimljivije... Lebron ima preko 400 asistencija vise i preko 700 skokova vise. Sad se javlja petarczv i ekipa i kazu Jordan ima 6 naslova. Ima i Russel 11 pa sta onda? I dalje smatram da je Jordan najveci ikad, ali me smeta sto ljudi ne cijene Lebrona kad pogledaju ove brojke. Pozdrav
    (bulbasor, 26. maj 2017 08:04)

    Russel ima titule iz vremena kada se igralo 4 puta manje utakmica tako da to nije relevantno. U istim uslovima sa istim brojem utakmica jordan ima 6 a lebron 3 titule. Jordan nikad u finalu nije igrao 7 utakmica dok je lebron skoro uvek igrao 7utakmica
     (petarczv, 26. maj 2017 17:49)

    # Link komentara

  6. Sad će hejteri potegnuti argument Džordana. Uvijek to rade kad ne mogu naći manu u LeBronovoj igri. A da, i ovaj rekord se desio sinoć.
    (Jezekilj, 26. maj 2017 11:43)

    Sve rekorde da mu obori i dalje nece moci da leti
     (nista o nicemu, 26. maj 2017 16:25)

    # Link komentara

  7. Poigravali se Kavsi sinoć! To je bila ogromna dominacija, igrali su samo onoliko koliko im je bilo potrebno da savladaju Seltikse na njihovom terenu a opet i pod ručnom sa 50% mogućnosti su pobedili sa preko 30 razlike! A pored toga čitavu četvrtu četvrtinu su igrali sa drugom petorkom. Lagani trening za Kavse pred veliko finale.

    A Seltiksi moraju na leto dovesti par pojačanja, bez obzira što se ova sezona se za njih može definisati prilično uspešnom ali deklasiranje od strane Kavsa u finalu Istoka i to u dva navrata u njihovom "Gardenu" jednom preko -40 a drugi put preko -30 je nedopustivo za veliki tim sa velikom tradicijom poput Seltiksa zaista.
    (Ivan, 26. maj 2017 14:42)

    # Link komentara

  8. drogos obican. doca sa klinike u majamiju je javno pricao o tome da je kraljica puna dopinga. odmah posle toga je zacutao i nije se vise pojavljivao u javnosti. drugo,menadzer ove sirovine je narko diler iz majamija. sam je vise puta rekao da je labilan i da ce pristati na sve zbog para. nije pogresio. vratio se u klivlend zbog medija i zbog potpisivanja ugovora,a flerta sa jos nekim timovima. a onda ce neko reci,igra bre. igra,ali mu se nikad ne sudi faul,koraci,duple........ima kredit. fenomenalno. imao sam prilike da gledam klince od 14-15 g u feniksu na terenu za basket kako sutiraju......brate mili,ne promasuju. da imaju srece i para,sigurno bi igrali nba.
     (ruzes, 26. maj 2017 13:46)

    # Link komentara

  9. @(alex, 26. maj 2017 09:20)

    Kaze se visokom nivou.
     (admin123, 26. maj 2017 13:39)

    # Link komentara

  10. U finalu pobedjuje Klivlend sa 3-1 u seriji.
    (Car Uros Prejaki, 26. maj 2017 11:27)

    Tesko, posto se finalna serija igra na dve dobijene.
     (Mikii, 26. maj 2017 12:37)

    # Link komentara

  11. @(osuwhsnx, 26. maj 2017 09:56)
    Što bi reko Russel ili Wilt nisam siguran koji, dajte im starke da igraju u njima pa onda možemo da se poredimo.
     (Nikoni, 26. maj 2017 12:13)

    # Link komentara

  12. Kako i kod mnogih drugih legendi stvar ukusa. Za mene je Dzordan ferari elegancija, brzina, atraktivnost i jos mnogo toga a Bron abrams tenk...
    (Dacha, 26. maj 2017 11:44)

    # Link komentara

  13. Sad će hejteri potegnuti argument Džordana. Uvijek to rade kad ne mogu naći manu u LeBronovoj igri. A da, i ovaj rekord se desio sinoć.
     (Jezekilj, 26. maj 2017 11:43)

    # Link komentara

  14. Pratim NBA od 90ih i u zivotu nisam gledao losiji plejof.
    (diaw, 26. maj 2017 08:19)

    Apsolutno tacno... Jednostavno uzasne serije, donekle je Boston Vasington popravilo situaciju, ali nedovoljno ni blizu da popravi utisak... Pogledajte samo rezultate, ekipe postizu i dalje po 130 poena, odbrane kao u regularnom delu... Nekad se ginulo za loptu, pa setimo ss samo finala koja je igrao Boston sa Garnetom i Pirsom, to je relativno sveze, da se ne vracamo toliko daleko... Ovo sad je zabava za publiku i nista vise, ali ocigledno da to vecina ljudi voli, nama ovde je u krvi ratnicka igra, taj evropski defanzivni stil, i mene Nba nazalost sve vise odbija, nisam imao zelje da gledam mnogo meceva kad sam video u kom pravcu ide ovaj plejof... No svakako, finale se mora gledati, to ako ne izvadi stvar nece nikad nista...
     (okeee, 26. maj 2017 11:36)

    # Link komentara

  15. Kako sad to? Zar nisu dva majstora košarke Smart i Olinik mogli do još jednog "iznenađenja"? Samo dokaz koliko je meč 3 bio pušten od strane Klivlenda (pre svih Lebrona koji je Bostonu bio 6. igrač), a vi verujte u gluposti kako je lopta okrugla i kako je u sportu sve moguće. Kao Lebron imao loše veče. Pa loše veče je imao Kobi protiv Bostona u 7. utakmici 2010. i šutirao 6/24, ali dao sve od sebe. Lebron je igrao 45 min i bukvalno je 2 puta potrčao, preskakao ga Krauder, poklanjao lopte u ruke Bostonu. Nemojte da se zavitlavamo. I onda glupi Ameri prave desetine emisija, "Jao šta je sa Lebronom", pa evo šta mu je 35 8 8, 30 razlike i razlaz.
    (Memfis, 26. maj 2017 11:34)

    # Link komentara

  16. Slazem se za Kobija, ali Dzekson je dosao na klupu Bulsa kao anonimus.
    (nista o nicemu, 26. maj 2017 11:10

    Djekson je u Cikagu pokupio tudji kajmak, slicno kao sto to trenutno radi Stiv Ker u Golden Stejtu, pa ovog nema ni na klupi a oni dodjose bez poraza do finala...
    Djekson je dosta toga pokazao ko je i sta je prethodih godina u njujorku. Neki lajavi se ubi pricajuci kako Djekson poslednjih godina namerno vuce lose poteze kako bi ga NY otpustio a on nakon toga naplatio svojih 25M ili tako nesto, ako bi sam otisao ostao bi bez tih para a nece da postane trener da ne bi kvario svoje brojke, i u ovoj prici verovatno ima dosta istine pogotovu u vezi brojki !
    Za njega je Popovic tata, mama, bog, batina i sve ostalo sto se tice trenerskog znanja, pa i kosarkaskog !
    (antiDebil, 26. maj 2017 11:32)

    # Link komentara

  17. U finalu pobedjuje Klivlend sa 3-1 u seriji.
     (Car Uros Prejaki, 26. maj 2017 11:27)

    # Link komentara

  18. Svaki put kad poredite MJ-ja Kobe-a i LBJ-ja, molim vas uzmite u obzir ko im je bio trener, sta su osvojili pre trenera sta posle i sta su osvojili treneri pre njihove saradnje i posle njihove saradnje...
    (A trener, 26. maj 2017 09:23)

    Slazem se za Kobija, ali Dzekson je dosao na klupu Bulsa kao anonimus.
     (nista o nicemu, 26. maj 2017 11:10)

    # Link komentara

  19. A u finalu koje kreće 2.juna u 3:00 opet ću navijati za Kavse prije svega zbog Kajria pa i LeBrona donekle . Voriorsi mi nisu omiljeni jer mi djeluju prepotentno najviše Kari koji me nervira kad izbaci onu zaštitu za zube i kad šutne trojku odmah se okreće i vraća u odbranu kao misleći : "ma to ulazi sigurno" ! AJMO KAVSI U ODBRANU PRSTENA !!!
     (VEČITI DELIJA, 26. maj 2017 11:08)

    # Link komentara

  20. N A M E S T E N O !!!!!!!

    Ljudi nemoj da se lozite....rekordi moraju da se prave.....mnogo prosecnih igraca....NBA cirkussssss.....
     (!!!!!!!!!, 26. maj 2017 11:04)

    # Link komentara

  21. a tek koliko ima velika usta sa sudijama koji ga i onako stite kao pandu
     (macak.u.papama, 26. maj 2017 10:52)

    # Link komentara

  22. imate sve statistike na internetu za svaku sezonu.
    (mj23, 26. maj 2017 09:59)

    nema za playoff, ako ima ti daj link i da odbrana od trice ne postoji...
    (mj23, 26. maj 2017 10:22)

    # Link komentara

  23. @ Šune Mađija,

    Prvi put gledah Boston nocas i najveci utisak na mene je ostavio cupavi centar Bostona. Decko je definitivno promasio sport.. Potpuno sam fasciniran cinjenicom da covek igra NBA kosarku :D. Prstace u finalu :)
     (doOx, 26. maj 2017 10:00)

    # Link komentara

  24. pa jordan je bio sinonim belog medveda.
    sve su mu svirali kad je postao superstar.

    prije je padalo vise koseva u prosjeku, toliko o tim famoznim obranama.

    imate sve statistike na internetu za svaku sezonu.
    (mj23, 26. maj 2017 09:59)

    # Link komentara

  25. Ljudi, ne možete porediti igrače koji su igrali u različitim vremenskim periodima. Zapravo u većini situacija ne možete porediti ni one koji su igrali u istim.
    Sad kao ovom je trebalo manje tekmi ali više šuteva bla bla. A to što su igrali sa drugim saigračima, drugim taktikama, protiv drugih timova, drugačijim standardom treniranja itd itd? Fiksiraš par varijabli a ostalih sto ko šiša.. Pa ne može tako, ako ćete da izvlačite neke statističke podatke onda barem primenite osnovnu logiku koja stoji iza statistike kao nauke..
     (osuwhsnx, 26. maj 2017 09:56)

    # Link komentara

  26. Mene jako smara rasprava ovde ko bolji LeBron ili Dzordan, ko će biti MVP, 50% komentara su o tome
     (Kistanje,Jagodic, 26. maj 2017 09:54)

    # Link komentara

  27. Sad ce se javiti netko i reci da je Jordan odigrao 60 utakmica manje. Ali, isto tako Jordan je sutirao 120 puta vise, a jos zanimljivije... Lebron ima preko 400 asistencija vise i preko 700 skokova vise. Sad se javlja petarczv i ekipa i kazu Jordan ima 6 naslova. Ima i Russel 11 pa sta onda? I dalje smatram da je Jordan najveci ikad, ali me smeta sto ljudi ne cijene Lebrona kad pogledaju ove brojke. Pozdrav
    (bulbasor, 26. maj 2017 08:04)


    Michael Jordan utakmice u proseku suteva => 22.9, suteva za 3 => 1.7 , suteva za 2 => 21.2, u proseku izvodio po 8.2 bacanja po utakmici.

    LeBron James utakmice u proseku suteva => 19.6, suteva za 3 => 4, suteva za 2 => 15.6, u proseku izvodio po 8.2 bacanja po utakmici.

    Kevin Durant 703 utakmice u proseku suteva => 18.9, suteva za 3 => 4.7, suteva za 2 => 14.2, u proseku izvodio po 8 bacanja po utakmici.


    Objasni ovima Sto kazu da je Westbruk silovatelj lopte(sto i jeste) dok kazu da Jordan to nije. Taj isti Jordan je u sezoni 86/87 sutirao po 27.9 suteva sa prosekom od 37.1 poena te godine Bulsi su zaverili kao osmi sa skorom od 40-42, s druge strane Westbruk je u sezoni 16/17 sutirao po 24 suteva sa prosekom od 31.6 poena ove godine OKC su zaverili kao sesti sa skorom od 47-35.

    Ne shvatite me pogresno to su odlicni kosarkasi ali svi su oni proizvod i gurani od lige LeBron je snaga dok je Jordan elegancija i to je to.
    (dezurni filozof, 26. maj 2017 09:43)

    # Link komentara

  28. Jordanova zalja za takmicenjem i pobedom bilo nesto sto je nevidjeno u bilo kojem sportu do dan danas.
    (raci, 26. maj 2017 08:57)

    Slazem se sve osim ovog poslednjeg. Imas u NFL Toma Brejdija. Ako ne pratis, preporucujem toplo da pocnes (ili bar nadji na yt snimak poslednjeg finala).
    Ja bih rekao inace da je LeBron najblizi Bilu Raselu po konstantnosti i fizickoj (kao i intelektualnoj - u smislu igracevog razumevanja igre) dominaciji. Ali LeBronu je falio u pocetku bas taj 'ubilacki' instinkt. Da ima i to, ne bi prokockao finale s Mavsima, niti bi 'nestao' protiv Bostona u svojoj poslednjoj sezoni pre Majamija. Stekao je to u drugoj sezoni s Heatom.
    Jedna nezgodna stvar kad se gledaju LeBron i Dzordan je to sto nisu bili u identicnim situacijama u pogledu rostera. Npr. Juta, Sijetl ili post-magic LA (gde je Dzordan dominirao) nisu bili ni blizu jaki kao Sparsi i Warriorsi, od kojih je LeBron izgubio. Takodje, Dzordan nije morao da igra finala bez Pipena i Rodmana (naravno, onda kad su bili na rosteru), kao LeBron protiv GS sto je morao. Sve to igra ulogu kad se porede 6 finala bez poraza i Dzejmsovih 3-5.
    S druge strane, realno je da titule budu pretezuce merilo, ali upravo zato Jordan i nije no1, kao ni LeBron, vec je to Bil Rasel.
    (hipokrat, 26. maj 2017 09:37)

    # Link komentara

  29. @bulbasor па погледај проценат шута, па онда види да ли је Џордан промашивао пуно. А и мора човек све сам да решава, кад скоро нико осим Пипена није знао поштено да шутне.
    И надам се да ће ЛеБрон и његова протекцијска екипа да изгубе у финалу.
    (Марко Тодоровић, 26. maj 2017 08:22)

    Mnogo gresis dusu takvom izjavom. Pekson spusti 8 iz 8, grant zakuca 5 od 6. Gde je tu los procenat suta ostalih igraca? Posle toga mu je dosao i Kukoc. Imao je MJ strasne timove pored sebe, i dovoljno dobrih sutera.
    (Djenka, 26. maj 2017 09:37)

    # Link komentara

  30. Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Марко Тодоровић, 26. maj 2017 08:22) # Link komentara


    Ajde sad da ne preterujemo.Sem Pipena niko?Stvarno?
    (Milan, 26. maj 2017 09:30)

    # Link komentara

  31. Prozent suta Djordan je svaku poziciju gradio udvajanje stalno a Lebron krene od kosa na kos bez faula danasnja kosarka se svodi samo napad odbrane skoro da nema.
    (senad, 26. maj 2017 09:25)

    # Link komentara

  32. Da vidim ko će sada da me ispravlja kada pljujem Smarta? Odigrao je jednu utakmicu dobro i odmah ga dižete u nebesa. Lik je imao šut iz igre 2-7 a uspeo je da izgubi 5 lopti, najviše u celoj ekipi Bostona. Kako onda da izgube manje od 30 razlike kada imaju takvog panja u ekipi? Klivlend je prošao zbog više stvari, jer pored kvaliteta prve postave imaju i dužu klupu. Pobedili su 4-1 i glupo bi bilo da kažem da su nezasluženo u finalu, ali tamo ih nažalost čeka metla hteli vi to da priznate ili ne...
     (Šune Mađija, 26. maj 2017 09:23)

    # Link komentara

  33. Svaki put kad poredite MJ-ja Kobe-a i LBJ-ja, molim vas uzmite u obzir ko im je bio trener, sta su osvojili pre trenera sta posle i sta su osvojili treneri pre njihove saradnje i posle njihove saradnje...
    (A trener, 26. maj 2017 09:23)

    # Link komentara

  34. Ne znam zasto poredite LeBrona i Jordana... činjenica je da je LBJ trenutno najbolji igras danasnjice..a to ko je bolji on ili Jordan to nikad necemo saznati...uzivajte u igrama Lebrona dok jos uvek igra na ovako velikom nivou..
     (alex, 26. maj 2017 09:20)

    # Link komentara

  35. tajron lu u finalu konferencije uvede svih 13 igraca u igru a radonja protiv mege igra sa 8. nedaj boze da uvede simanica i rakicevica i da ih razigrava.
     (asd, 26. maj 2017 09:18)

    # Link komentara

  36. Dosta je pristrasnosti i preterivanja u komentarima, dal za GSW ili za CC. Do sada jeste bilo malo predvidivo ali zato nas čeka fantastično finale i jedva čekam. I jedni i drugi nikad jači, čini mi se. Ne bih smeo da se kladim na pobednika, biće tesno. Čeka nas epska borba, nekoliko najboljih igrača planete u direktnom sudaru, to mora da bude spektakl. Možda zvuči ofucano, ali, kakogod se završi- pobediće košarka!
    (3,2,1-, 26. maj 2017 09:12)

    # Link komentara

  37. @Марко Тодоровић
    i procenat suta LBJ ima bolji
    (Bojan, 26. maj 2017 09:04)

    # Link komentara

  38. lebron i kobi su najpriblizniji jordanu. rodjeni lideri kao i Jordan. necu uopste uporedjivati tehniku i stilove, samo to da je Jordanova zalja za takmicenjem i pobedom bilo nesto sto je nevidjeno u bilo kojem sportu do dan danas.
     (raci, 26. maj 2017 08:57)

    # Link komentara

  39. @bulbasor па погледај проценат шута, па онда види да ли је Џордан промашивао пуно. А и мора човек све сам да решава, кад скоро нико осим Пипена није знао поштено да шутне.И надам се да ће ЛеБрон и његова протекцијска екипа да изгубе у финалу.
    (Марко Тодоровић, 26. maj 2017 08:22)
    Postotak suta je 48.7 jordana naspram 48.2 lebrona.. ja bih puno radije uzeo 0.5% suta manje za toliko asistencija i toliko skokova vise
    (bulbasor, 26. maj 2017 08:56)

    # Link komentara

  40. Steta sto ce izgubiti u finalu. Da se nije desio neocekivani fenomen zvani GSW LeBron bi osvojio 3-4 titula za redom. Mislim, Voriorsi su bili prosecna ekipa, izgubili u prvoj rundi od Klipersa 2014. Ko je tada mislio da ce odjednom eksplodirati? To niko nije mogao da predvidi. Nisu doveli neko zvucno pojacanje, jednostavno klik, klik i eto ih.
    (qqqq, 26. maj 2017 08:21)

    Isto tako je prosle godine mogao da ostane bez titule jer su gubili protiv GSW-3:1 pa su uspeli da iscupaju i uzeo je titulu sasvim neocekivano...
     (4glory, 26. maj 2017 08:56)

    # Link komentara

  41. (qqqq, 26. maj 2017 08:21)

    Tako je to kad tim ima dobrog menadzera koji zna da izabere igrace na draftu i da razvija tim. E, da je Lebron u Klivlendu imao takvog menadzera 2003. gde bi mu kraj bio sada. Jednostavno, klub koji te odabere u mnogo cemu odredjuje tvoju sudbinu. Zamisli da Kobe nije bio trejdovan u Lejkerse za Divca i da je proveo karijeru u Sarlotu. Nema 5 titula, nema "rame uz rame sa Jordanom". Bio bi neki Ajverson koji je razbijao ali nije nista osvojio. iLI BI OSVOJIO ALI BI MORA DA NAPUSTI TIM PA ONDA NE BI BILO (EVO ON JE VERAN BLA BLA)
    (qwerty, 26. maj 2017 08:46)

    # Link komentara

  42. @qqqq ja sam video 2013. Ali sam video i da ce Lance biti medju top 10 igraca lige
    (Serbianwonder13, 26. maj 2017 08:43)

    # Link komentara

  43. opet ću da navijam za Dzejmsa!!!
     (ronin, 26. maj 2017 08:28)

    # Link komentara

  44. Ako ne bude značajnih povreda,finale ide u 7 utakmica,osvaja GSW.
     (Hrkljuš, 26. maj 2017 08:27)

    # Link komentara

  45. Besmieno je uopste i porediti dvojicu, kao i Mesija i Maradonu i Pelea itd. Statistika je samo matematika a talenat, ljubav i genijalnost nesto sasvim drugo
    (VanBasten, 26. maj 2017 08:26)

    # Link komentara

  46. @bulbasor па погледај проценат шута, па онда види да ли је Џордан промашивао пуно. А и мора човек све сам да решава, кад скоро нико осим Пипена није знао поштено да шутне.
    И надам се да ће ЛеБрон и његова протекцијска екипа да изгубе у финалу.
     (Марко Тодоровић, 26. maj 2017 08:22)

    # Link komentara

  47. Steta sto ce izgubiti u finalu. Da se nije desio neocekivani fenomen zvani GSW LeBron bi osvojio 3-4 titula za redom. Mislim, Voriorsi su bili prosecna ekipa, izgubili u prvoj rundi od Klipersa 2014. Ko je tada mislio da ce odjednom eksplodirati? To niko nije mogao da predvidi. Nisu doveli neko zvucno pojacanje, jednostavno klik, klik i eto ih.
    (qqqq, 26. maj 2017 08:21)

    # Link komentara

  48. Pratim NBA od 90ih i u zivotu nisam gledao losiji plejof.
     (diaw, 26. maj 2017 08:19)

    # Link komentara

  49. Ko god da osvoji bice zasluzeno
     (stefanijana, 26. maj 2017 08:17)

    # Link komentara

  50. Sada ce komentari "ali Lebronu je trebalo 33 utakmice vise da obori ovaj rekord".

    Jeste njemu trebalo 33 utakmice vise, ali mu je trebalo i 120 suteva manje od Jordana (4900 Jordana, naspram 4780 Lebrona). To je gospodo relevantan podatak, a ne broj odigranih utakmica!

    Odatle i Jordanov veci broj poena po utakmici, kada je jednostavno uzimao ogroman broj suteva, mnogo veci od njega.

    Sustina svega je LeBronov komentar za Jordana"

    "Nosio sam broj na dresu zbog Majkla, mislim da sam se zaljubio u košarku zbog Majkla, samo zbog onoga što je on uradio. Kada gledaš Majkla Džordana to je skoro kao da gledaš boga. Zbog toga nisam ni pomislio da bih mogao da budem kao Majkl", rekao je Džejms 
     (drmr, 26. maj 2017 08:17)

    # Link komentara

  51. Lebron 35 poena uz "skromnih" 72% šuta. Ovo su stvarno neverovatne brojke i jako racionalna igra bez previše forsiranja.
    (Milan, 26. maj 2017 08:17)

    # Link komentara

  52. Sta reci posle opet sramotne predstave Bostona? Izasli spustenih gaca. Ovu potpuno bez odbrane. Sve u svemu odigrali 1 i po utakmici od 5.

    Dok 'Onel lepo kaze da je ova ekipa dva superstara( pomocne igrace imaju) daleko da bude konkuretna Klivlednu, brbljivac Barkley bi da menja pvi pik,a nemas neku zvezdu u ligi koja bi ih napravila konkuretnim. Jedino sto je Barklye lepo rekao, sta ce Boston da radi sa Azejom ako mu daju velike pare, to ce biti njihov glavni igrac u sledecih 4-5 godina. Sve u svemu koliko su u lepoj poziciji sada prvi pik, i moguceg prvog pika sledece sezone- toliko lako moze da se pogresi i da oni nikad ne vide veliko finale. Eto samo na primer Simons postane ekstra zvezda i oni vise nisu ni u finalu istoka. Mada mnogi igraci kao ovaj Jay Brown dolaze kao mladi nespremni za NBA, njemu treba jos 2-3 da se razvije u prvo solidnog igraca, ako se razvije, a 3 pik???

    Da Durent gledace se playoff, sta je tu je nema veze sto on razgoliti kvalitet nekih timova. Kakvi su tek ovi sto ne igraju playoff? Ono tripl-dabl sezona, koliko u playoffu 2 tripl dabla? Ako nastavi liga da reklamira ligu, a da nista ne menjaju bice praznih hala u reguralnom delu sezone. Uvek ce biti ovih "anti-debila" koji ce placati kartu u reguralnoj sezoni to jest maglu, ali pitanje da li ce ih biti dovoljno.
    (Beogradjanin, 26. maj 2017 08:13)

    # Link komentara

  53. Odličan je .... I dobar je čovek .... kod mene je zacementirao n°2 svih vremena ....
     (masterkg, 26. maj 2017 08:12)

    # Link komentara

  54. U moru glupih komentara svakako da dominira onaj gde masa ljudi pise, kako je Lebron nabildovana zivotinja sa prosecnim IQ...

    Covek koji je vec sada prvi na poziciji krila po broju asistencija, covek koji u karijeri prosecno belezi 8 po utakmici, ove sezone 9, za neke kromanjonce je igrac sa solidnim IQ.

    Pretpotstavljam da je Kobe Bryant pametniji igrac, samo ne znam po kom osnovu.


    Bolje ti to sto pisu, neka pogledaju Best off njegovih asistencija i komentare relevantnih strucnjaka. Covek je genije, pre svega jako pametan i nacitan covek koji ima hiljadu pozitivnih stvari iza sebe.

    Neverovatno je da covek koji nema nijednu mrlju iza sebe bude tako pljuvan, a da to nikako nije zasluzio. 7 godina je igrao sa otpadima u prvom mandatu u Klivlendu i naravno da ce otici, svako bi otisao. Glupost je da to neko poredi sa Kobe Bryantom koji je igrao u najvecoj fransizi u NBA uz Boston, taj isti Kobe je trazio da bude trejdovan 2010. pogledajte intervju na sahrani vlasnika Lejkersa govor Phil Jacksona.
     (drmr, 26. maj 2017 08:11)

    # Link komentara

  55. E sad metla i u finalu!!
    (GSW fan, 26. maj 2017 08:06)

    # Link komentara

  56. Sad ce se javiti netko i reci da je Jordan odigrao 60 utakmica manje. Ali, isto tako Jordan je sutirao 120 puta vise, a jos zanimljivije... Lebron ima preko 400 asistencija vise i preko 700 skokova vise. Sad se javlja petarczv i ekipa i kazu Jordan ima 6 naslova. Ima i Russel 11 pa sta onda? I dalje smatram da je Jordan najveci ikad, ali me smeta sto ljudi ne cijene Lebrona kad pogledaju ove brojke. Pozdrav
    (bulbasor, 26. maj 2017 08:04)

    # Link komentara