Utorak, 14.03.2017.

08:27

Joka 18+9+4, Beli se budi

Nikola Jokić i Nemanja Bjelica, reprezentativci Srbije, bili su veoma zapaženi prethodne noći u NBA ligi.

Izvor:

Joka 18+9+4, Beli se budi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

133 Komentari

Sortiraj po:

NBA

pre 7 godina

Ex Jugoslavija nikad nije imala vise dobrih igraca u NBA nego u ovom trenutku.
(prijatelj, 14. mart 2017 15:55)

Nikad vise igrača iz Evrope u NBA, obično su visoki oko 210 cm ili blizu. Ili imaju sudbini kao Riky rubio, da nisu odigrali nijendnu jedinu playoff- utakmicu.

Sokol

pre 7 godina

@hrvoje 
Ahiihihi. Uvek cete vi dominirati, kao i predhodnih preko 20 godina. Bez medalje, bezanje sa postolja. Ne pomazu vam ni Srbi u vasim redovima (Saric i Bogdanovic). Pazi, nije ovo fudbal gde imamo isto sjajne igrace ali i privatnu reprezentaciju. Ovo je kosarka, ovde igraju najbolji Srbi, a samim tim ima i rezultata. Vi samo tako nastavite da dominirate i lecite komplekse.
(Stara kuka, 14. mart 2017 11:06)

A zaboravio si gašenje reflektora na Marakani i evo skoro dvadeset godina vas nema u šeširima

prijatelj

pre 7 godina

Ex Jugoslavija nikad nije imala vise dobrih igraca u NBA nego u ovom trenutku. Nova generacija igraca kapira lakse NBA ligu. Svi igraju u stilu - nemam sta da izgubim, bez opterecenja i treme.

antiDebil

pre 7 godina

drago

Ne secam se kada je neki susjedni tinejdjer zasenio Jokica ?
Sinoc, nakon Jokicevog prvog povratka na teren Denver sa +10 odlazi na +30 i tu je bio kraj svake price. Jokic je jedan od onih koji se ne trude da budze statistiku u garbidz tajmu vec u 2.brzini otaljava posao do kraja !

drago

pre 7 godina

Lazni drago sa aparata je poceo buncati, stanje je kriticno, molimo se za njega
#PrayForDrago#

Dalibor79

Vidi ovako Daliborce, Bjelica je MVP Eurolige i visestruki osvajac medalja. Kao takav bi trebao pruzati puno bolje partije. Bogdanovic zadnja 4 meca igra lose a sinoc uopce nisu bili u match-upu a ni ne igraju iste pozicije.
Zubac vs Jokic 10:4 u match-upu plus banana Zupca. 8:2 pod kosem. Jos je Jokic zabio 4 kad ga je drugi cuvao (isto izvan reketa). Igrali su skoro isto minuta i imali skoro isto suteva (iako vjerujem da je od danas 5 minuta i 2 suta vise OOOOGROMNA razlika ahahaha).
Phila uopce nije najgora ekipa u NBA-u, kad im se oduzme los start radi uigravanja novih mladih igraca blizu su play-offa po postotku.
Nema losih timova u NBA. Tako u Orlandu igraju Fournier, Vucevic i do jucer Ibaka.
U Lakersima do jucer Calderon.
Nisam ja nigdje rekao da Bjelica nema pojma a Saric je mlad i u usponu dok je Bjelica vec blizu 30 i po igri u padu. Prvi igra odlicno u NBA a drugi dosad ocajno. Tek se sad budi. A s obzirom na karijeru do NBA on bi trebao imati daleko vece bfojke nego siboc i nego Saric a i Bogdanovic.
Sa druge strane Jokic bas RASTURA i onda kad ga zasjeni nas tinejdzer to je zaista sjajna stvar.

drago

pre 7 godina

a na koliko je postera Zubac zavrsio sinoc? Ukuco ga Galinari i neki tamo ruki plej/bek Malik Bizli... mozda je bio jos koji poster, nisam ispratio do kraja, al ova dvojica su ga lepo uslikala. A ja mislio Zubac neki shot blocker jbg.
Borba sa vetrenjacama se nastavlja.

Vlade

pre 7 godina

Šta se Hrvati lože, imaju 2,3 dobra igrača i odmah misle da su bolji od nas. Mi osim Jokića i Bjelice imamo brdo dobrih igrača u Eropi.

dalibor79

pre 7 godina

drago, za tebe koliko minuta je igrao zubac a koliko jokic? koliko poena je zubac postigao kada je jokic bio na terenu? a koliko medalja ima bjelica a koliko bogdanovic? :) cuj hezonja igra odlicno. je li ti znas da saric i hezonja i zubac igraju u ekipama koje su najgore u nba-u? da tamo gotovo nemaju konkurenciju? a da hezonja igra odlicno a bjelica kada postigne 16 poena onda igra lose. uz to saric koga falis imas isti procenat suta kao i bjelica koji po tebi pojma nema i koji je tako los. za sarica ti ne brini postoji lek za njega zvai raduljica:)

TurboNator

pre 7 godina

Ipak ga je Zubac stavio u dzep. Nije mi nesto taj Jokic, fali mu lucidnosti sve ide na snagu i misice a tehnike nigde. Slicno kao Dejan Tomasevic svojevremeno. Pametnom dosta.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Shaban, 14. mart 2017 10:01)

Jokic igra na snagu i misice a tehnike nigde??? Fali mu lucidnosti???

Gotovo takmicenje za najgluplji komentar 2017. Ovaj Shaban je vec pobednik, bez konkurencije... Pravi Shaban!

Navijac

pre 7 godina

Jokic kralj. Komsije, imate vase portale pa tamo pisite o vasim momcima, a ko je bolji videcemo na evropskom, nemojte opet da bude "da nije bilo trece cetvrtine". Pozdrav!

drago

pre 7 godina

Lazni drago sa aparata priznaje, jos mu malo ostalo pa sta ce!

Stvarno Hezonja dobar:

https://m.youtube.com/watch?v=jCsXLQ4e6fc

Imao je i Bojan lijepih koseva:

https://m.youtube.com/watch?v=xN_NJbe3jRE

A evo i Zupca:

https://m.youtube.com/watch?v=iiD8axYTFvU

Stara kuka

pre 7 godina

@hrvoje
Ahiihihi. Uvek cete vi dominirati, kao i predhodnih preko 20 godina. Bez medalje, bezanje sa postolja. Ne pomazu vam ni Srbi u vasim redovima (Saric i Bogdanovic). Pazi, nije ovo fudbal gde imamo isto sjajne igrace ali i privatnu reprezentaciju. Ovo je kosarka, ovde igraju najbolji Srbi, a samim tim ima i rezultata. Vi samo tako nastavite da dominirate i lecite komplekse.

djokoblatobran

pre 7 godina

Joka je zenski adimak za Jelenu. Plz stop!
(aaaa, 14. mart 2017 08:58)

Joka je zensko ime, eto npr unuka Dragana Jove Torbice zove se Joka :)

Rocky Balboa

pre 7 godina

Lakersima je najbolje da se vrate u Memphis.Ono kad ti je najbolji igrac Ivica Zubac.
(VBoss, 14. mart 2017 09:05)ono kad netko pljuje po momku od 19 godina....

NS BOY

pre 7 godina

MM, slusaj znam da trolujes i da je nasa selekcija bolje popunjena na svim pozicijama. Ali mi je smesno sto ns znas malo gospodarastije to da radis. Taj Zubac nema dribling, stoji pod kosem kao drvo, nema osecaj za dodavanje iz reketa o propisnoj asistenciji da ns pricam. Nalupao je 25 poena kad je sve bilo zavrsno. Da su ga ozbiljnije cuvzli ns bi stigao ni do petnaest. E sada se zapitaj zasto ga nema kada se igra ozbiljnije. Ne znam cemu to velicanje nekih kosarkasa. Bilo je smsno i sa nasim Bobijem. Ali kada smo shvatili da nije toliko dobar koliko smo tada mislili svi smo sa tim stali.

antiDebil

pre 7 godina

Zanimljivo je sa kojom je lakocom Jokic postigao ovih 18 poena, pa jos je i presedeo poslednju cetvrtinu, nisam siguran da je i dobacio do 25 minuta. Sa druge strane gledao aam par puta Djanisa i zbog cinjenice da je kamenjar, tesko pogadja suteve ii sa 5 m, koliko samo da se izlomi, u koliko kontakata da udje, joliko se samo pokida za tih 18 poena to je nebo i zemlja u odnosu na Jokica !

milan

pre 7 godina

Ivica Zubac..19 godina – 25 poena 
Saric 21 godina - sinoc 29 poena... 
pa tu je Bojan Bogdanović..standartno 20 poena i vise... 
pa mali hezonja koji ima dunk da se najezis.. 
a joj budocnosti..koji talent 
;-)
(hrvoje, 14. mart 2017 08:57)

Nit Zubac 19 godina, nit Saric 21, nit Bojan daje standardno 20p, a od Hezonje se svi jeze inace, al u Orlandu ahah :)

drago

pre 7 godina

Ubio ga Zubac!
25+11 vs 19+8, 10:4 u match-upu a 8:2 pod kosem plus banana.
Suigraci su mu losi pa su i izgubili uvjerljivo.
Ivica 12/12 sut ali je 3 fulao na kraju. Niko u povijesti Lakersa nije napravio double-double sa 25 koseva kao tinejdzer do sinoc. Ruzno je koliko ce biti dobsr mali.
Hezonja isto dobar, 9 koseva uz 70% sut, vrti se oko svojih standarnih 10-ak i 20-ak minuta otkad je pomovo poceo igrati.
Bojan dvocifren uz ocajan sut ali je zato bio drugi sa penala.

max

pre 7 godina

Bijelica samo jos treba da se osisasa 'na opasno' i promeni stav u skladu sa tim.
@(Zika, 14. mart 2017 09:09)

Zasto da se sisa kad je i oni timbervuci na maskotama kluba iz Minesote imaju grivu na sebi??

Jovan

pre 7 godina

Nema reci za Jokica

Ali mala preporuke da promenite youtube link u tekstu na ovaj https://youtu.be/weIEXoGAnXM

U onom kracem je propusten neverovatan Jokicev pas koji se ovde vidi na 1:29

Pozdrav

Shaban

pre 7 godina

Ipak ga je Zubac stavio u dzep. Nije mi nesto taj Jokic, fali mu lucidnosti sve ide na snagu i misice a tehnike nigde. Slicno kao Dejan Tomasevic svojevremeno. Pametnom dosta.

****

pre 7 godina

Komšije Hrvati već 22 godine čekaju neku budućnost. A onda pauza kad dođe neko prvenstvo, pa od četvrtfinala najkasnije opet se čeka neka budućnost ?

Dexter

pre 7 godina

Ivica Zubac..19 godina – 25 poena
Saric 21 godina - sinoc 29 poena...
pa tu je Bojan Bogdanović..standartno 20 poena i vise...
pa mali hezonja koji ima dunk da se najezis..
a joj budocnosti..koji talent
;-)
(hrvoje, 14. mart 2017 08:57)
Sve je to lepo samo, Saric je 94 godiste, sada je 2017 godina nikako ne moze da ima 21 godinu.
Bodanovic je odlican igrac ali nece nikad biti franchise player.
A Hezonja osim tog dunka nista drugo i nema, ne moze Evropljanin u tome da parira Amerima. ON je tip igraca kao i nas Nedovic, i Nedovic bi imao slicnu karijeru u NBA ligi da je upao u fransizu tipa Orlando Magig, a ne u Wariors-e.
Sportski pozdrav.

123

pre 7 godina

Lekcija mladjanog Zubca vasem Jokeru! To ste zaboravili pomenut. 
(MM, 14. mart 2017 08:36) 

A lekcija Nemanje Bjelice Bogdanovicu?
Joker odmarao, bas ce da igra u blowout win-u protiv najgoreg tima lige. Imaju oni bitnije utakmice pred sobom da bi sacuvali playoff mesto.

pasarela

pre 7 godina

*hrvoje
Samo se ti teši i hrani njihovim statistikama, a svi igraju u ekipama koje ne mogu da prismrde nekom plejofu i ozbiljnoj košarci(sem Bogdanovića koji je trejdom prešao u jednu od najboljih ekipa istoka). Pišeš da Šarić ima 21 godina, a dečko 94godište, stariji od Jokića koji je napunio 22 pre koju nedelju. Vi hrvati ste stvarno majstori laži i obmana, u tome i jeste poznati, između ostalog..
Ave Beli i Džokeru!

veljko

pre 7 godina

nemojte da nipodastavate Zubca, bez razloga. pustite komentare da je bolji od Jokica i ostale price. nije bitno poredjenje sa nasim covekom. Zubac je mlad igrac, veoma mlad. bice samo bolji u buducnosti. nije nuzno da centar siri odbranu i daje trojke. to je plus, ali ne toliko veliki, koliko se potencira. u mnogo slucajeva je bolje imati centra na ofanzivnom skoku, umesto nekog bruk lopeza koji sutira trojke, a nema ko da pokupi promasene lopte.
Zubac ce imati dobru karijeru i to nema veze sa bilo kim drugim.
isto vazi za svakog igraca..

Skup dobrih pojedinaca nije tim

pre 7 godina

Ivica Zubac..19 godina – 25 poena
Saric 21 godina - sinoc 29 poena...
pa tu je Bojan Bogdanović..standartno 20 poena i vise...
pa mali hezonja koji ima dunk da se najezis..
a joj budocnosti..koji talent
;-)
(hrvoje, 14. mart 2017 08:57)

I onda ih skupiš zajedno u reprezentaciji i to ne liči ni na šta. I tako iz godine u godinu, iz takmičenja u takmičenje.

drago

pre 7 godina

Ubio ga Zubac!
25+11 vs 19+8, 10:4 u match-upu a 8:2 pod kosem plus banana.
Suigraci su mu losi pa su i izgubili uvjerljivo.
Ivica 12/12 sut ali je 3 fulao na kraju. Niko u povijesti Lakersa nije napravio double-double sa 25 koseva kao tinejdzer do sinoc!
Ruzno je koliko ce biti dobar mali. Vec sad sve moze, sa trice decko pogadja ko od sale.
Hezonja isto dobar, 9 koseva uz 70% sut, vrti se oko svojih standarnih 10-ak i 20-ak minuta otkad je pomovo poceo igrati.
Bojan dvocifren uz ocajan sut ali je zato bio drugi sa penala.

A drago na aparatima

Je da.
Samo sto ga Bojan nije cuvao ni u jednoj akciji jer Bojan igra krilo a Bjelica cetvorku. A ovaj njega je pa je 2:0 u match upu :)))
Dao svega 4 kosa vise sa tim da je Bojan za svoje standarde igrao lose a ovaj odlicno, dao zapravo samo solidnih 16 koseva.
Bojan van forme zadnjih par meceva.

karma

pre 7 godina

Sedim nesto i razmisljam, cudan je srpski gen za kosarku od najranijeg perioda mi imamo sjajne kosarkase, imamo one koji igraju za nas a i za druge reprezentacije. Ako pogledamo Doncic je cist srbin, Saric takodje, Dragic isto, Bogdanovi hteli vi da priznate ali decko koji se zove Bojan a preziva Bogdanovic ne moze biti hrvat pa ne znam sta da je. Eto interesantno da i ovi iz drugih reprezentacija moraju imati nesto srpsko da bi bili najbolji. Petrovic Drazen, o njemu ne treba trositi reci

Dejan M...

pre 7 godina

Lekcija mladjanog Zubca vasem Jokeru! To ste zaboravili pomenut.
(MM, 14. mart 2017 08:36)

Koja je to lekcija? sa 30 razlikom izgubit?

Litar vina litar kisele

pre 7 godina

MM, 14. mart 2017 08:36
Ti si stvarno majstor :) Postavio si ljestvicu stvarno visoko za sve trolove. :) Koliko ljudi ne razmišlja ni sekunde.Sada vjerovatno čitaš ove komentare i grohotom se smiješ.Ali i treba.Zaslužio si :)

Stiven Dzerard

pre 7 godina

MM Alo decko ne lozi se kad postigne ovo sto i Jokic vodja fransize sa 21 i bude cenjen kod najboljih igraca i trenera u NBA plus gura svoj tim u playy of3f, sto LAL nece biti u stanju jos 3-4 sezone a nije isklucivo kako ce tada igrati taj Zubac a uostalom uporedi sezone prvu Jokica i ovog pa ce ti biti jasno a ako si trolovao ne valja ti to trebas da se potrudis?!!

WillyWonka

pre 7 godina

Šta se ovo dešava, balkanska centarska škola dominira. O Jokiću ne treba ni pričati, Nurkić se preporodio, Vučević već iskusni vuk, a evo i Zubac hvata zalet. Svaki dan neko na naslovnicama, baš lijepo.

Profesor

pre 7 godina

@ MM

Nemoj biti smesan...Respekt za vase igrace ali oni igraju u najgorim timovima lige u kojima gotovo i da nemaju konkurenciju...Dobri su ali je Jokic dva nivoa iznad...

Oxi

pre 7 godina

Bjelica je do nedavno igrao jednu ocajnu sezonu, ali kad pogledate njegove procente suta, oni su 40% za dva i 31% za tri, isti kao kod Darija Sarica o kome se pisu hvalospevi i koga na volseban nacin hoce da proguraju za rukija sezone. Volseban zato jer se radi o kosarkasu koji je 2-3 godine stariji od ostalih rukija i koji ima vec 5 profi sezona iza sebe, dok ti procenti znace da kad bi Bjelica imao isti broj suteva kao Saric, on bi postizao potpuno isti broj poena kao i Saric. Jokica protiv Lejkersa ne vredi komentarisati, sledece tri utakmice protiv Klipersa i Hjustona su trenutak istine za Denver, i gde ce se pokazati pravi trenutni domet i njega i tima...

Daa

pre 7 godina

Koliko su Lejkersi nisko pali kad im je Zubac najbolji igrac. Jako limitiran centar koji moze da pogodi iskljucivo od table sa udaljenosti od 1-2metra.

deda

pre 7 godina

Lekcija mladjanog Zubca vasem Jokeru! To ste zaboravili pomenut.
(MM, 14. mart 2017 08:36) izvini, mi samo o njemu razmisljamo, si ti pri sebi nisi bas sav svoj

NebaCar

pre 7 godina

Ivica Zubac..19 godina – 25 poena 
Saric 21 godina - sinoc 29 poena... 
pa tu je Bojan Bogdanović..standartno 20 poena i vise... 
pa mali hezonja koji ima dunk da se najezis.. 
a joj budocnosti..koji talent 
;-)
(hrvoje, 14. mart 2017 08:57)
Nema sta talenat je tu, ali kosarka se igra glavom, a kad je glava u pitanju cesto ste je dobijali na velikim takmicenjima, da podsetim Djordjevic, Rasic, Kecman, olimpijada itd
Naravoucenije: sidji sa postolja i nikada se neces vratiti

Miki28

pre 7 godina

Ma Jokic nas navikao na ovo, decko je fenomenalan ali mi bas drago zbog partija Bjelice! Decko kvalitetom zasluzuje mjesto u Nba ali nema svako srece da mu se otvore sva vrata kao recimo Saricu jer Bjelica uz sebe ima buduceg superstara i ako ovako nastavi jednog od najboljih visokih igraca ikada u Nba a i veoma prenaduvanog Wiginsa i onda je u startu mnogo teze doci do nekog veceg ucinka ali je izgleda Tibodo konacno shvatio i onda Bjelica vraca to itekako! Samo jako Beli pa da pomognes i na EP uz Tea, Jokica i ostale majstore da se vratimo na tron

drago

pre 7 godina

Ajme mene kakva partija mladjanog Zubca protiv trenutno najboljeg centarskog para lige, 25 ptsa i 11 skokova, a tek mu je 18 godina. Bice to jos bolje samo da poraste jos malo... air Bodzan nocas solidan 12 ptsa nije mnogo forsirao u porazu, super Mario dobar, 9 ptsa u porazu od uvek neugodnih kingsa...

nenad

pre 7 godina

Lekcija mladjanog Zubca vasem Jokeru! To ste zaboravili pomenut.
(MM, 14. mart 2017 08:36)

Kakva crna lekcija nekog potpnog anonimusa kada je Jokic igrao samo 20-tak min sto je dovoljno da denver pregazi LAL kao plitak potok i da se ne trosi za najvaznije meceve sezone i uvodjenje ekipe u PO. Od Atine 95 pa preko Dordjevica i Kecmana u zadnjim stotinkama pa preko EP kada je Aca trica govorio saki poraz ispod 20 poena je uspeh protiv Pesiceve kaznene ekspedicije sve do namernog promasivanja sl bacanja od strane Rasica ( da izgubite sa manjom razlikom ) , Jovica u poslednjoj sekundi i preslisavanja na OI kada je Aca trica naucio da se igra 4 cetvrtine a ne 3 . Jokic je superstar i glavni igrac fransize koja ide u PO a Zubac neko potpuno nebitan u LAL , najlosijem timu zapada.
P.S. Dajte Jokicevu asistenciju preko glave izmedju trojice jer je to potez veceri u NBA

Boston

pre 7 godina

Ne znam zasto se hrvati loze na ove njihove nazovi talente ? U Evropi nemaju nista, a u NBA svi ista pozicija Bender PF, moze da igra i Centra, Saric isto PF, Zubac centar, Zizic koji ce sledece sezone u NBA takodje centar. Hezonja sa 4p u proseku je dokazao koliko je jak igrac. Jedva cekam da ih meljemo , ovoga puta dosta lakse, evo videcete.

Бака Јока

pre 7 godina

Zubac je dao deset poena kada ga je Jokic cuvao, dobar je bio. Ali Jokic ima ogroman uticaj na celokupnu igru tima, kretanjem i asistencijama, tako da je to nemoguce dodatno izmeriti osim + - kada je na parketu.

Boston

pre 7 godina

Koliko je NBA liga unakazena sa centrima to je strasno. Ovaj Zubac koji do pre 10 godina ne bi mogao da pridje Lejkersima sada daje 25p za taj tim. Evropski centri da su pametni svi u NBA. A i na draftu narednih godina nece biti vrhunskih centara... Eej Zubac vise poena daje u Lejkersima nego u Megi.

Mihajlo

pre 7 godina

Kome je to Zubac delio lekcije,dao je većinu poena kad je sve bilo rešeno i kad Jokić nije bio na parketu,dobar je igrač ali daleko je on od Jokića,onaj pas iza glave bez gledanja Zubac može samo da sanja.

Ante Broz

pre 7 godina

@MM taj vaœ Zubac je ušao u igru kada je Joka davno zavrœio posao strpao 18 I odmarao poslednju četvrtinu zato molim te ne lupaj.
(Ilija Čvorović, 14. mart 2017 09:09)

Al ipak je bilo dovoljno vremena da mu priljepi jednu bananu i 10 koševa kroz oči.

Ilija Čvorović

pre 7 godina

@MM taj vaœ Zubac je ušao u igru kada je Joka davno zavrœio posao strpao 18 I odmarao poslednju četvrtinu zato molim te ne lupaj.

Dragan

pre 7 godina

Konacno da Bjelica dobije loptu u ruke da pokaze sta zna. Videcemo sta ce biti u narednim mecevima. Jokic standardan, vec nas je navikao na ovakve partije. Toliko je odlican u napadu da se prosto ocekuje nesto izvanredno svaki put. E sad odbrana...tu ima da se radi. Odusevio me je i ovaj mali Zubac. Decko je jos mladji, ali razbija. Nema te plejmejkerske sposobnosti kao Jokic, ali je zato bolji pod kosem (delimicno zbog visine) i ima odlican sut sa poludistance. Ni Jokic ni Plamli mu nisu mogli nista kada je napadao. I on je buduca NBA zvezda.

Valjevska podvala

pre 7 godina

Ne bih da ulazim nešto u raspravu, ali brate mili vi Hrvati samo dolazite ovde bez razloga da provocirate.
Svaku vest o Zubcu, Šariću i Bogdanoviću većina ovdašnjih komentatora je pozitivno prokomentarisala i većina se složila da momci zaista dobro igraju. Bez razloga ovde, na vest o srpskim igračima, skrećete pažnju i posle se još čudite odakle to raspirivanje mržnje.
Elem, šteta što ovde nije prikazana Jokićeva asistencija pored tri igrača bez gledanja, magija

JimBeam

pre 7 godina

@MM
Ukupno, na terenu su se poklopili oko 10-11 minuta, s tim sto je Zubca cuvao i Plamli. Momak je odigrao odlicno, ali tesko se moze nesto vise reci kada izgube 28 razlike, pogotovo ne da je dominirao. A i slicne su im brojke, s tim sto je Jokic igrao manje. Tako je i nas Nedovic protiv Amera dao neke poene, pa niko ne moze da kaze da je razbio Amere jer su ovi igrali sa pola gasa tada i vodili 35 razlike. Ne lozite se.

MrMac

pre 7 godina

MM Stvarno lekcija Jokicu.Skoro 30 razlike i Nikola igrao malo vise od 20 min.Za Zubca je dovoljan i Plamli.Da se nadjemo tri na tri?Teo,Beli i Jokara VS B. Bogdanovic,Saric i Zubac.Ne bi izasli iz malog.

JPR24

pre 7 godina

Ivica Zubac..19 godina – 25 poenaSaric 21 godina - sinoc 29 poena...pa tu je Bojan Bogdanović..standartno 20 poena i vise...pa mali hezonja koji ima dunk da se najezis..a joj budocnosti..koji talent ;-)
(hrvoje, 14. mart 2017 08:57)
Da, Bogdanovic, koji je sinoc pokazao sa 7 poena iz igre, nit je znao gde je nit gde bije. Jedan dan ubaci 20 i kusur, drugi jedva 10... Zubac je jos zelen, ima sve da bude odlican igrac, ali 25 poena u porazu od 28 poena ne znaci nista, da da 15 u pobedi protiv neke od prvih pet sest ekipa u NBA ce mnogo vise znaciti. Saric je tu jedini koji ima konstantnost, ali za razliku od Bogdanovica on uz igracke kvalitete ima fajterski mentalitet tako da i nije cudo.
A sto se buducnosti tice... To ste vec imali par puta, i vec 20 godina kuburite.

A

pre 7 godina

Ovaj Preletacevic se zezao sa ovim sloganom "Samo jako" sprdajuci se sa primitivnom nasilnickim vodjenjem drzave, a on se u narodu prihvatio kao nesto ozbiljno. Ako narod krene "Samo Jako" bice problema. To objasnjava gdje smo. Bravo za Belog

Nemanja

pre 7 godina

Lekcija mladjanog Zubca vasem Jokeru! To ste zaboravili pomenut.
(MM, 14. mart 2017 08:36)U pravu si...Zubac je naucuo Jokica kako da izgubi mec...ipak su "vasi" kako ti kazes,sampioni u toj disciplini.

stevan

pre 7 godina

Jokic standardan(iako je imao skracenu minutazu,zbog rezultata),Denver lagano 30 razlike. Bjelica odlican u pobedi protiv Vasingtona.
Zubac pokazao da su lejkersi cele godine forsirali pogresne mlade igrace (Rasel, Ingram, Klarkson, Leri Nens i ostala buranija). Definitivno najbolji mladi igrac lejkersa, i posto ce lejkersi tankovati do kraja godine, trebao bi konacno da vidi vise parketa i minuta.

@
Lekcija mladjanog Zubca vasem Jokeru! To ste zaboravili pomenut.
(MM, 14. mart 2017 08:36) # Link komentara
idi leci komplekse

aleksa

pre 7 godina

@MM druze, a sto lekcija nasem Jokicu?... pa obojica dele lekcije celoj NBA, tako mladi, a prave sou na terenu, jednom Joka, jednom Zubac... nego si jedva cekao da opletes po Srbima... da li si ostavio komentar na nekom americkom sajtu kako je njima ocitao lekciju?... svaka cast svakom mladom momku koji dolazi van Amerike, a probije se u NBA... ja licno zelim da Zubac izdominira ovu sezonu, a i svaku sledecu, a ti i dalje ostavljaj te glupe komentare... sto rece jedan moj profesor u srednjoj: svako prema svojoj pameti... dovidjenja, prijatno...

to si ti zaboravio spomenuti

pre 7 godina

@MM iskompleksirani, taj Zubac je vecinu tih poena dao kad je Denver imao plus 30 a Jokic vec bio na klupi ( igrao samo 24 min jer nije bilo potrebe)

Milan

pre 7 godina

Jokić u laganom ritmu na nivou ovosezonskog proseka u sve tri kategorije. Sve više mi se svidja kako ga trener Meloun odmara kada treba. Izveo ga na 25-30 razlike i više nije ni uvodio. Ipak mu za tri dana dolazi stara mušterija Deandre Dzordan, mora da ga odškoluje još jednom :)
Moram da napomenem da je Ivica Zubac veliki potencijal, igra kao mator a tek mu je 19 godina.

dalibor79

pre 7 godina

MM za tebe, pre nego sto napises komentar trebao bi da gledas utakmicu. da si gledao utakmicu znao bi da su nagetsi visoko porazili LA sa zubcem. uz to vecinu svojih poena je zubac postigo kada je jokic bio na klupi.

The fan

pre 7 godina

Joj sto volim kada mi jutro pocne sa najboljim potezima nasih igraca. Jokic sut 8/10 i to skoro sve sa distance. Jako mi je drago i zbog Bjelice. Strasan je on igrac i bice jos bolji u sezonama koje dolaze u NBA. Svaka cast momci!

Vrući pas

pre 7 godina

@MM - Ae budi realan malo. Denver dobio 30 razlike, da li iko može da kaže da je bilo ko iz Lejkersa održao bilo kome lekciju? Ako ćeš statistički, Zubac igrao 30 minuta, Jokić 24, budi realan.

hrvoje

pre 7 godina

Ivica Zubac..19 godina – 25 poena
Saric 21 godina - sinoc 29 poena...
pa tu je Bojan Bogdanović..standartno 20 poena i vise...
pa mali hezonja koji ima dunk da se najezis..
a joj budocnosti..koji talent
;-)

NN

pre 7 godina

Lekcija mladjanog Zubca vasem Jokeru! To ste zaboravili pomenut.
(MM, 14. mart 2017 08:36)

A je li njegov tim pobedio?

Samo Vi nama delite lekcije, dok MI pobeđujemo i uzimamo medalje.

Aleksa

pre 7 godina

Bjelica ima isti problem kao I nekad Radmanovic...cim krene vise da se krece, bude I vise poena. Cesto deluje nezainteresovano na terenu. Do skoro je cekao loptu u uglu ceo napad...

JPR24

pre 7 godina

Lekcija mladjanog Zubca vasem Jokeru! To ste zaboravili pomenut.
(MM, 14. mart 2017 08:36)
Kad izgubis sa 28 razlike, pametnije je cutati nego pricati o nekim lekcijama...

A drago na aparatima

pre 7 godina

@MM
"Lekcija mladjanog Zubca vasem Jokeru! To ste zaboravili pomenut."
Priznajemo da je mladi Zubac potpuno nadigrao i nadskako našeg Jokaru, čak mu je i jednu bananu podelio.Ali treba reći da su Lejkersi najgora ekipa u NBA, pa se naš as nije nešto posebno ni trudio jer mu prestoje mnogo važniji mečevi za ulazak u Denvera u paly-off.
Nego meni je mnogo važnije da je Beli do nogu potukao vašeg najboljeg igrača airBoždana, i to u svim mogućim statističkim kolonama.

svasta

pre 7 godina

> Lekcija mladjanog Zubca vasem Jokeru! To ste zaboravili pomenut.
@MM

Da, lekcija je izgledala nekako ovako: Jokic u igri, Denver vodi 20 razlike. Jokic izlazi iz igre, Denver na samo +10. Jokic ulazi na teren, Denver na +30. Jokic se vise ne vraca na teren, zavrsio je posao, cisto usput je napravio najbolju asistenciju sezone i pustio da rezervisti odigraju drugo poluvreme kada mladi Zubac i dolazi do izrazaja.

Pogledajte asistenciju Jokica pored tri igraca Lejkersa. Ono se vidja jednom u 10 godina. Potpuna magija.

Masi

pre 7 godina

Minesoti je trebao da se povredi Lavin da bi dva igraca progledala(Bjelica i Rubio) i da bi poceli da igraju kao tim.
Jasno je sad da njega treba da trejduju a ne nekoga drugog

MrMac

pre 7 godina

MM Stvarno lekcija Jokicu.Skoro 30 razlike i Nikola igrao malo vise od 20 min.Za Zubca je dovoljan i Plamli.Da se nadjemo tri na tri?Teo,Beli i Jokara VS B. Bogdanovic,Saric i Zubac.Ne bi izasli iz malog.

JimBeam

pre 7 godina

@MM
Ukupno, na terenu su se poklopili oko 10-11 minuta, s tim sto je Zubca cuvao i Plamli. Momak je odigrao odlicno, ali tesko se moze nesto vise reci kada izgube 28 razlike, pogotovo ne da je dominirao. A i slicne su im brojke, s tim sto je Jokic igrao manje. Tako je i nas Nedovic protiv Amera dao neke poene, pa niko ne moze da kaze da je razbio Amere jer su ovi igrali sa pola gasa tada i vodili 35 razlike. Ne lozite se.

JPR24

pre 7 godina

Lekcija mladjanog Zubca vasem Jokeru! To ste zaboravili pomenut.
(MM, 14. mart 2017 08:36)
Kad izgubis sa 28 razlike, pametnije je cutati nego pricati o nekim lekcijama...

WillyWonka

pre 7 godina

Šta se ovo dešava, balkanska centarska škola dominira. O Jokiću ne treba ni pričati, Nurkić se preporodio, Vučević već iskusni vuk, a evo i Zubac hvata zalet. Svaki dan neko na naslovnicama, baš lijepo.

Ilija Čvorović

pre 7 godina

@MM taj vaœ Zubac je ušao u igru kada je Joka davno zavrœio posao strpao 18 I odmarao poslednju četvrtinu zato molim te ne lupaj.

aleksa

pre 7 godina

@MM druze, a sto lekcija nasem Jokicu?... pa obojica dele lekcije celoj NBA, tako mladi, a prave sou na terenu, jednom Joka, jednom Zubac... nego si jedva cekao da opletes po Srbima... da li si ostavio komentar na nekom americkom sajtu kako je njima ocitao lekciju?... svaka cast svakom mladom momku koji dolazi van Amerike, a probije se u NBA... ja licno zelim da Zubac izdominira ovu sezonu, a i svaku sledecu, a ti i dalje ostavljaj te glupe komentare... sto rece jedan moj profesor u srednjoj: svako prema svojoj pameti... dovidjenja, prijatno...

Masi

pre 7 godina

Minesoti je trebao da se povredi Lavin da bi dva igraca progledala(Bjelica i Rubio) i da bi poceli da igraju kao tim.
Jasno je sad da njega treba da trejduju a ne nekoga drugog

Daa

pre 7 godina

Koliko su Lejkersi nisko pali kad im je Zubac najbolji igrac. Jako limitiran centar koji moze da pogodi iskljucivo od table sa udaljenosti od 1-2metra.

svasta

pre 7 godina

> Lekcija mladjanog Zubca vasem Jokeru! To ste zaboravili pomenut.
@MM

Da, lekcija je izgledala nekako ovako: Jokic u igri, Denver vodi 20 razlike. Jokic izlazi iz igre, Denver na samo +10. Jokic ulazi na teren, Denver na +30. Jokic se vise ne vraca na teren, zavrsio je posao, cisto usput je napravio najbolju asistenciju sezone i pustio da rezervisti odigraju drugo poluvreme kada mladi Zubac i dolazi do izrazaja.

Pogledajte asistenciju Jokica pored tri igraca Lejkersa. Ono se vidja jednom u 10 godina. Potpuna magija.

Dejan M...

pre 7 godina

Lekcija mladjanog Zubca vasem Jokeru! To ste zaboravili pomenut.
(MM, 14. mart 2017 08:36)

Koja je to lekcija? sa 30 razlikom izgubit?

Milan

pre 7 godina

Jokić u laganom ritmu na nivou ovosezonskog proseka u sve tri kategorije. Sve više mi se svidja kako ga trener Meloun odmara kada treba. Izveo ga na 25-30 razlike i više nije ni uvodio. Ipak mu za tri dana dolazi stara mušterija Deandre Dzordan, mora da ga odškoluje još jednom :)
Moram da napomenem da je Ivica Zubac veliki potencijal, igra kao mator a tek mu je 19 godina.

Nemanja

pre 7 godina

Lekcija mladjanog Zubca vasem Jokeru! To ste zaboravili pomenut.
(MM, 14. mart 2017 08:36)U pravu si...Zubac je naucuo Jokica kako da izgubi mec...ipak su "vasi" kako ti kazes,sampioni u toj disciplini.

Mihajlo

pre 7 godina

Kome je to Zubac delio lekcije,dao je većinu poena kad je sve bilo rešeno i kad Jokić nije bio na parketu,dobar je igrač ali daleko je on od Jokića,onaj pas iza glave bez gledanja Zubac može samo da sanja.

Skup dobrih pojedinaca nije tim

pre 7 godina

Ivica Zubac..19 godina – 25 poena
Saric 21 godina - sinoc 29 poena...
pa tu je Bojan Bogdanović..standartno 20 poena i vise...
pa mali hezonja koji ima dunk da se najezis..
a joj budocnosti..koji talent
;-)
(hrvoje, 14. mart 2017 08:57)

I onda ih skupiš zajedno u reprezentaciji i to ne liči ni na šta. I tako iz godine u godinu, iz takmičenja u takmičenje.

NN

pre 7 godina

Lekcija mladjanog Zubca vasem Jokeru! To ste zaboravili pomenut.
(MM, 14. mart 2017 08:36)

A je li njegov tim pobedio?

Samo Vi nama delite lekcije, dok MI pobeđujemo i uzimamo medalje.

Vrući pas

pre 7 godina

@MM - Ae budi realan malo. Denver dobio 30 razlike, da li iko može da kaže da je bilo ko iz Lejkersa održao bilo kome lekciju? Ako ćeš statistički, Zubac igrao 30 minuta, Jokić 24, budi realan.

A drago na aparatima

pre 7 godina

@MM
"Lekcija mladjanog Zubca vasem Jokeru! To ste zaboravili pomenut."
Priznajemo da je mladi Zubac potpuno nadigrao i nadskako našeg Jokaru, čak mu je i jednu bananu podelio.Ali treba reći da su Lejkersi najgora ekipa u NBA, pa se naš as nije nešto posebno ni trudio jer mu prestoje mnogo važniji mečevi za ulazak u Denvera u paly-off.
Nego meni je mnogo važnije da je Beli do nogu potukao vašeg najboljeg igrača airBoždana, i to u svim mogućim statističkim kolonama.

milan

pre 7 godina

Ivica Zubac..19 godina – 25 poena 
Saric 21 godina - sinoc 29 poena... 
pa tu je Bojan Bogdanović..standartno 20 poena i vise... 
pa mali hezonja koji ima dunk da se najezis.. 
a joj budocnosti..koji talent 
;-)
(hrvoje, 14. mart 2017 08:57)

Nit Zubac 19 godina, nit Saric 21, nit Bojan daje standardno 20p, a od Hezonje se svi jeze inace, al u Orlandu ahah :)

pasarela

pre 7 godina

*hrvoje
Samo se ti teši i hrani njihovim statistikama, a svi igraju u ekipama koje ne mogu da prismrde nekom plejofu i ozbiljnoj košarci(sem Bogdanovića koji je trejdom prešao u jednu od najboljih ekipa istoka). Pišeš da Šarić ima 21 godina, a dečko 94godište, stariji od Jokića koji je napunio 22 pre koju nedelju. Vi hrvati ste stvarno majstori laži i obmana, u tome i jeste poznati, između ostalog..
Ave Beli i Džokeru!

to si ti zaboravio spomenuti

pre 7 godina

@MM iskompleksirani, taj Zubac je vecinu tih poena dao kad je Denver imao plus 30 a Jokic vec bio na klupi ( igrao samo 24 min jer nije bilo potrebe)

The fan

pre 7 godina

Joj sto volim kada mi jutro pocne sa najboljim potezima nasih igraca. Jokic sut 8/10 i to skoro sve sa distance. Jako mi je drago i zbog Bjelice. Strasan je on igrac i bice jos bolji u sezonama koje dolaze u NBA. Svaka cast momci!

Aleksa

pre 7 godina

Bjelica ima isti problem kao I nekad Radmanovic...cim krene vise da se krece, bude I vise poena. Cesto deluje nezainteresovano na terenu. Do skoro je cekao loptu u uglu ceo napad...

stevan

pre 7 godina

Jokic standardan(iako je imao skracenu minutazu,zbog rezultata),Denver lagano 30 razlike. Bjelica odlican u pobedi protiv Vasingtona.
Zubac pokazao da su lejkersi cele godine forsirali pogresne mlade igrace (Rasel, Ingram, Klarkson, Leri Nens i ostala buranija). Definitivno najbolji mladi igrac lejkersa, i posto ce lejkersi tankovati do kraja godine, trebao bi konacno da vidi vise parketa i minuta.

@
Lekcija mladjanog Zubca vasem Jokeru! To ste zaboravili pomenut.
(MM, 14. mart 2017 08:36) # Link komentara
idi leci komplekse

dalibor79

pre 7 godina

MM za tebe, pre nego sto napises komentar trebao bi da gledas utakmicu. da si gledao utakmicu znao bi da su nagetsi visoko porazili LA sa zubcem. uz to vecinu svojih poena je zubac postigo kada je jokic bio na klupi.

TurboNator

pre 7 godina

Ipak ga je Zubac stavio u dzep. Nije mi nesto taj Jokic, fali mu lucidnosti sve ide na snagu i misice a tehnike nigde. Slicno kao Dejan Tomasevic svojevremeno. Pametnom dosta.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Shaban, 14. mart 2017 10:01)

Jokic igra na snagu i misice a tehnike nigde??? Fali mu lucidnosti???

Gotovo takmicenje za najgluplji komentar 2017. Ovaj Shaban je vec pobednik, bez konkurencije... Pravi Shaban!

Stara kuka

pre 7 godina

@hrvoje
Ahiihihi. Uvek cete vi dominirati, kao i predhodnih preko 20 godina. Bez medalje, bezanje sa postolja. Ne pomazu vam ni Srbi u vasim redovima (Saric i Bogdanovic). Pazi, nije ovo fudbal gde imamo isto sjajne igrace ali i privatnu reprezentaciju. Ovo je kosarka, ovde igraju najbolji Srbi, a samim tim ima i rezultata. Vi samo tako nastavite da dominirate i lecite komplekse.

123

pre 7 godina

Lekcija mladjanog Zubca vasem Jokeru! To ste zaboravili pomenut. 
(MM, 14. mart 2017 08:36) 

A lekcija Nemanje Bjelice Bogdanovicu?
Joker odmarao, bas ce da igra u blowout win-u protiv najgoreg tima lige. Imaju oni bitnije utakmice pred sobom da bi sacuvali playoff mesto.

karma

pre 7 godina

Sedim nesto i razmisljam, cudan je srpski gen za kosarku od najranijeg perioda mi imamo sjajne kosarkase, imamo one koji igraju za nas a i za druge reprezentacije. Ako pogledamo Doncic je cist srbin, Saric takodje, Dragic isto, Bogdanovi hteli vi da priznate ali decko koji se zove Bojan a preziva Bogdanovic ne moze biti hrvat pa ne znam sta da je. Eto interesantno da i ovi iz drugih reprezentacija moraju imati nesto srpsko da bi bili najbolji. Petrovic Drazen, o njemu ne treba trositi reci

****

pre 7 godina

Komšije Hrvati već 22 godine čekaju neku budućnost. A onda pauza kad dođe neko prvenstvo, pa od četvrtfinala najkasnije opet se čeka neka budućnost ?

veljko

pre 7 godina

nemojte da nipodastavate Zubca, bez razloga. pustite komentare da je bolji od Jokica i ostale price. nije bitno poredjenje sa nasim covekom. Zubac je mlad igrac, veoma mlad. bice samo bolji u buducnosti. nije nuzno da centar siri odbranu i daje trojke. to je plus, ali ne toliko veliki, koliko se potencira. u mnogo slucajeva je bolje imati centra na ofanzivnom skoku, umesto nekog bruk lopeza koji sutira trojke, a nema ko da pokupi promasene lopte.
Zubac ce imati dobru karijeru i to nema veze sa bilo kim drugim.
isto vazi za svakog igraca..

antiDebil

pre 7 godina

Zanimljivo je sa kojom je lakocom Jokic postigao ovih 18 poena, pa jos je i presedeo poslednju cetvrtinu, nisam siguran da je i dobacio do 25 minuta. Sa druge strane gledao aam par puta Djanisa i zbog cinjenice da je kamenjar, tesko pogadja suteve ii sa 5 m, koliko samo da se izlomi, u koliko kontakata da udje, joliko se samo pokida za tih 18 poena to je nebo i zemlja u odnosu na Jokica !

Valjevska podvala

pre 7 godina

Ne bih da ulazim nešto u raspravu, ali brate mili vi Hrvati samo dolazite ovde bez razloga da provocirate.
Svaku vest o Zubcu, Šariću i Bogdanoviću većina ovdašnjih komentatora je pozitivno prokomentarisala i većina se složila da momci zaista dobro igraju. Bez razloga ovde, na vest o srpskim igračima, skrećete pažnju i posle se još čudite odakle to raspirivanje mržnje.
Elem, šteta što ovde nije prikazana Jokićeva asistencija pored tri igrača bez gledanja, magija

Miki28

pre 7 godina

Ma Jokic nas navikao na ovo, decko je fenomenalan ali mi bas drago zbog partija Bjelice! Decko kvalitetom zasluzuje mjesto u Nba ali nema svako srece da mu se otvore sva vrata kao recimo Saricu jer Bjelica uz sebe ima buduceg superstara i ako ovako nastavi jednog od najboljih visokih igraca ikada u Nba a i veoma prenaduvanog Wiginsa i onda je u startu mnogo teze doci do nekog veceg ucinka ali je izgleda Tibodo konacno shvatio i onda Bjelica vraca to itekako! Samo jako Beli pa da pomognes i na EP uz Tea, Jokica i ostale majstore da se vratimo na tron

JPR24

pre 7 godina

Ivica Zubac..19 godina – 25 poenaSaric 21 godina - sinoc 29 poena...pa tu je Bojan Bogdanović..standartno 20 poena i vise...pa mali hezonja koji ima dunk da se najezis..a joj budocnosti..koji talent ;-)
(hrvoje, 14. mart 2017 08:57)
Da, Bogdanovic, koji je sinoc pokazao sa 7 poena iz igre, nit je znao gde je nit gde bije. Jedan dan ubaci 20 i kusur, drugi jedva 10... Zubac je jos zelen, ima sve da bude odlican igrac, ali 25 poena u porazu od 28 poena ne znaci nista, da da 15 u pobedi protiv neke od prvih pet sest ekipa u NBA ce mnogo vise znaciti. Saric je tu jedini koji ima konstantnost, ali za razliku od Bogdanovica on uz igracke kvalitete ima fajterski mentalitet tako da i nije cudo.
A sto se buducnosti tice... To ste vec imali par puta, i vec 20 godina kuburite.

Oxi

pre 7 godina

Bjelica je do nedavno igrao jednu ocajnu sezonu, ali kad pogledate njegove procente suta, oni su 40% za dva i 31% za tri, isti kao kod Darija Sarica o kome se pisu hvalospevi i koga na volseban nacin hoce da proguraju za rukija sezone. Volseban zato jer se radi o kosarkasu koji je 2-3 godine stariji od ostalih rukija i koji ima vec 5 profi sezona iza sebe, dok ti procenti znace da kad bi Bjelica imao isti broj suteva kao Saric, on bi postizao potpuno isti broj poena kao i Saric. Jokica protiv Lejkersa ne vredi komentarisati, sledece tri utakmice protiv Klipersa i Hjustona su trenutak istine za Denver, i gde ce se pokazati pravi trenutni domet i njega i tima...

Rocky Balboa

pre 7 godina

Lakersima je najbolje da se vrate u Memphis.Ono kad ti je najbolji igrac Ivica Zubac.
(VBoss, 14. mart 2017 09:05)ono kad netko pljuje po momku od 19 godina....

Dexter

pre 7 godina

Ivica Zubac..19 godina – 25 poena
Saric 21 godina - sinoc 29 poena...
pa tu je Bojan Bogdanović..standartno 20 poena i vise...
pa mali hezonja koji ima dunk da se najezis..
a joj budocnosti..koji talent
;-)
(hrvoje, 14. mart 2017 08:57)
Sve je to lepo samo, Saric je 94 godiste, sada je 2017 godina nikako ne moze da ima 21 godinu.
Bodanovic je odlican igrac ali nece nikad biti franchise player.
A Hezonja osim tog dunka nista drugo i nema, ne moze Evropljanin u tome da parira Amerima. ON je tip igraca kao i nas Nedovic, i Nedovic bi imao slicnu karijeru u NBA ligi da je upao u fransizu tipa Orlando Magig, a ne u Wariors-e.
Sportski pozdrav.

Navijac

pre 7 godina

Jokic kralj. Komsije, imate vase portale pa tamo pisite o vasim momcima, a ko je bolji videcemo na evropskom, nemojte opet da bude "da nije bilo trece cetvrtine". Pozdrav!

max

pre 7 godina

Bijelica samo jos treba da se osisasa 'na opasno' i promeni stav u skladu sa tim.
@(Zika, 14. mart 2017 09:09)

Zasto da se sisa kad je i oni timbervuci na maskotama kluba iz Minesote imaju grivu na sebi??

Vlade

pre 7 godina

Šta se Hrvati lože, imaju 2,3 dobra igrača i odmah misle da su bolji od nas. Mi osim Jokića i Bjelice imamo brdo dobrih igrača u Eropi.

nenad

pre 7 godina

Lekcija mladjanog Zubca vasem Jokeru! To ste zaboravili pomenut.
(MM, 14. mart 2017 08:36)

Kakva crna lekcija nekog potpnog anonimusa kada je Jokic igrao samo 20-tak min sto je dovoljno da denver pregazi LAL kao plitak potok i da se ne trosi za najvaznije meceve sezone i uvodjenje ekipe u PO. Od Atine 95 pa preko Dordjevica i Kecmana u zadnjim stotinkama pa preko EP kada je Aca trica govorio saki poraz ispod 20 poena je uspeh protiv Pesiceve kaznene ekspedicije sve do namernog promasivanja sl bacanja od strane Rasica ( da izgubite sa manjom razlikom ) , Jovica u poslednjoj sekundi i preslisavanja na OI kada je Aca trica naucio da se igra 4 cetvrtine a ne 3 . Jokic je superstar i glavni igrac fransize koja ide u PO a Zubac neko potpuno nebitan u LAL , najlosijem timu zapada.
P.S. Dajte Jokicevu asistenciju preko glave izmedju trojice jer je to potez veceri u NBA

hrvoje

pre 7 godina

Ivica Zubac..19 godina – 25 poena
Saric 21 godina - sinoc 29 poena...
pa tu je Bojan Bogdanović..standartno 20 poena i vise...
pa mali hezonja koji ima dunk da se najezis..
a joj budocnosti..koji talent
;-)

Boston

pre 7 godina

Koliko je NBA liga unakazena sa centrima to je strasno. Ovaj Zubac koji do pre 10 godina ne bi mogao da pridje Lejkersima sada daje 25p za taj tim. Evropski centri da su pametni svi u NBA. A i na draftu narednih godina nece biti vrhunskih centara... Eej Zubac vise poena daje u Lejkersima nego u Megi.

NebaCar

pre 7 godina

Ivica Zubac..19 godina – 25 poena 
Saric 21 godina - sinoc 29 poena... 
pa tu je Bojan Bogdanović..standartno 20 poena i vise... 
pa mali hezonja koji ima dunk da se najezis.. 
a joj budocnosti..koji talent 
;-)
(hrvoje, 14. mart 2017 08:57)
Nema sta talenat je tu, ali kosarka se igra glavom, a kad je glava u pitanju cesto ste je dobijali na velikim takmicenjima, da podsetim Djordjevic, Rasic, Kecman, olimpijada itd
Naravoucenije: sidji sa postolja i nikada se neces vratiti

Boston

pre 7 godina

Ne znam zasto se hrvati loze na ove njihove nazovi talente ? U Evropi nemaju nista, a u NBA svi ista pozicija Bender PF, moze da igra i Centra, Saric isto PF, Zubac centar, Zizic koji ce sledece sezone u NBA takodje centar. Hezonja sa 4p u proseku je dokazao koliko je jak igrac. Jedva cekam da ih meljemo , ovoga puta dosta lakse, evo videcete.

antiDebil

pre 7 godina

drago

Ne secam se kada je neki susjedni tinejdjer zasenio Jokica ?
Sinoc, nakon Jokicevog prvog povratka na teren Denver sa +10 odlazi na +30 i tu je bio kraj svake price. Jokic je jedan od onih koji se ne trude da budze statistiku u garbidz tajmu vec u 2.brzini otaljava posao do kraja !

Dragan

pre 7 godina

Konacno da Bjelica dobije loptu u ruke da pokaze sta zna. Videcemo sta ce biti u narednim mecevima. Jokic standardan, vec nas je navikao na ovakve partije. Toliko je odlican u napadu da se prosto ocekuje nesto izvanredno svaki put. E sad odbrana...tu ima da se radi. Odusevio me je i ovaj mali Zubac. Decko je jos mladji, ali razbija. Nema te plejmejkerske sposobnosti kao Jokic, ali je zato bolji pod kosem (delimicno zbog visine) i ima odlican sut sa poludistance. Ni Jokic ni Plamli mu nisu mogli nista kada je napadao. I on je buduca NBA zvezda.

dalibor79

pre 7 godina

drago, za tebe koliko minuta je igrao zubac a koliko jokic? koliko poena je zubac postigao kada je jokic bio na terenu? a koliko medalja ima bjelica a koliko bogdanovic? :) cuj hezonja igra odlicno. je li ti znas da saric i hezonja i zubac igraju u ekipama koje su najgore u nba-u? da tamo gotovo nemaju konkurenciju? a da hezonja igra odlicno a bjelica kada postigne 16 poena onda igra lose. uz to saric koga falis imas isti procenat suta kao i bjelica koji po tebi pojma nema i koji je tako los. za sarica ti ne brini postoji lek za njega zvai raduljica:)

drago

pre 7 godina

a na koliko je postera Zubac zavrsio sinoc? Ukuco ga Galinari i neki tamo ruki plej/bek Malik Bizli... mozda je bio jos koji poster, nisam ispratio do kraja, al ova dvojica su ga lepo uslikala. A ja mislio Zubac neki shot blocker jbg.
Borba sa vetrenjacama se nastavlja.

Profesor

pre 7 godina

@ MM

Nemoj biti smesan...Respekt za vase igrace ali oni igraju u najgorim timovima lige u kojima gotovo i da nemaju konkurenciju...Dobri su ali je Jokic dva nivoa iznad...

A

pre 7 godina

Ovaj Preletacevic se zezao sa ovim sloganom "Samo jako" sprdajuci se sa primitivnom nasilnickim vodjenjem drzave, a on se u narodu prihvatio kao nesto ozbiljno. Ako narod krene "Samo Jako" bice problema. To objasnjava gdje smo. Bravo za Belog

prijatelj

pre 7 godina

Ex Jugoslavija nikad nije imala vise dobrih igraca u NBA nego u ovom trenutku. Nova generacija igraca kapira lakse NBA ligu. Svi igraju u stilu - nemam sta da izgubim, bez opterecenja i treme.

deda

pre 7 godina

Lekcija mladjanog Zubca vasem Jokeru! To ste zaboravili pomenut.
(MM, 14. mart 2017 08:36) izvini, mi samo o njemu razmisljamo, si ti pri sebi nisi bas sav svoj

djokoblatobran

pre 7 godina

Joka je zenski adimak za Jelenu. Plz stop!
(aaaa, 14. mart 2017 08:58)

Joka je zensko ime, eto npr unuka Dragana Jove Torbice zove se Joka :)

Jovan

pre 7 godina

Nema reci za Jokica

Ali mala preporuke da promenite youtube link u tekstu na ovaj https://youtu.be/weIEXoGAnXM

U onom kracem je propusten neverovatan Jokicev pas koji se ovde vidi na 1:29

Pozdrav

Litar vina litar kisele

pre 7 godina

MM, 14. mart 2017 08:36
Ti si stvarno majstor :) Postavio si ljestvicu stvarno visoko za sve trolove. :) Koliko ljudi ne razmišlja ni sekunde.Sada vjerovatno čitaš ove komentare i grohotom se smiješ.Ali i treba.Zaslužio si :)

Бака Јока

pre 7 godina

Zubac je dao deset poena kada ga je Jokic cuvao, dobar je bio. Ali Jokic ima ogroman uticaj na celokupnu igru tima, kretanjem i asistencijama, tako da je to nemoguce dodatno izmeriti osim + - kada je na parketu.

Stiven Dzerard

pre 7 godina

MM Alo decko ne lozi se kad postigne ovo sto i Jokic vodja fransize sa 21 i bude cenjen kod najboljih igraca i trenera u NBA plus gura svoj tim u playy of3f, sto LAL nece biti u stanju jos 3-4 sezone a nije isklucivo kako ce tada igrati taj Zubac a uostalom uporedi sezone prvu Jokica i ovog pa ce ti biti jasno a ako si trolovao ne valja ti to trebas da se potrudis?!!

Shaban

pre 7 godina

Ipak ga je Zubac stavio u dzep. Nije mi nesto taj Jokic, fali mu lucidnosti sve ide na snagu i misice a tehnike nigde. Slicno kao Dejan Tomasevic svojevremeno. Pametnom dosta.

NS BOY

pre 7 godina

MM, slusaj znam da trolujes i da je nasa selekcija bolje popunjena na svim pozicijama. Ali mi je smesno sto ns znas malo gospodarastije to da radis. Taj Zubac nema dribling, stoji pod kosem kao drvo, nema osecaj za dodavanje iz reketa o propisnoj asistenciji da ns pricam. Nalupao je 25 poena kad je sve bilo zavrsno. Da su ga ozbiljnije cuvzli ns bi stigao ni do petnaest. E sada se zapitaj zasto ga nema kada se igra ozbiljnije. Ne znam cemu to velicanje nekih kosarkasa. Bilo je smsno i sa nasim Bobijem. Ali kada smo shvatili da nije toliko dobar koliko smo tada mislili svi smo sa tim stali.

drago

pre 7 godina

Ubio ga Zubac!
25+11 vs 19+8, 10:4 u match-upu a 8:2 pod kosem plus banana.
Suigraci su mu losi pa su i izgubili uvjerljivo.
Ivica 12/12 sut ali je 3 fulao na kraju. Niko u povijesti Lakersa nije napravio double-double sa 25 koseva kao tinejdzer do sinoc. Ruzno je koliko ce biti dobsr mali.
Hezonja isto dobar, 9 koseva uz 70% sut, vrti se oko svojih standarnih 10-ak i 20-ak minuta otkad je pomovo poceo igrati.
Bojan dvocifren uz ocajan sut ali je zato bio drugi sa penala.

Sokol

pre 7 godina

@hrvoje 
Ahiihihi. Uvek cete vi dominirati, kao i predhodnih preko 20 godina. Bez medalje, bezanje sa postolja. Ne pomazu vam ni Srbi u vasim redovima (Saric i Bogdanovic). Pazi, nije ovo fudbal gde imamo isto sjajne igrace ali i privatnu reprezentaciju. Ovo je kosarka, ovde igraju najbolji Srbi, a samim tim ima i rezultata. Vi samo tako nastavite da dominirate i lecite komplekse.
(Stara kuka, 14. mart 2017 11:06)

A zaboravio si gašenje reflektora na Marakani i evo skoro dvadeset godina vas nema u šeširima

drago

pre 7 godina

Ajme mene kakva partija mladjanog Zubca protiv trenutno najboljeg centarskog para lige, 25 ptsa i 11 skokova, a tek mu je 18 godina. Bice to jos bolje samo da poraste jos malo... air Bodzan nocas solidan 12 ptsa nije mnogo forsirao u porazu, super Mario dobar, 9 ptsa u porazu od uvek neugodnih kingsa...

drago

pre 7 godina

Ubio ga Zubac!
25+11 vs 19+8, 10:4 u match-upu a 8:2 pod kosem plus banana.
Suigraci su mu losi pa su i izgubili uvjerljivo.
Ivica 12/12 sut ali je 3 fulao na kraju. Niko u povijesti Lakersa nije napravio double-double sa 25 koseva kao tinejdzer do sinoc!
Ruzno je koliko ce biti dobar mali. Vec sad sve moze, sa trice decko pogadja ko od sale.
Hezonja isto dobar, 9 koseva uz 70% sut, vrti se oko svojih standarnih 10-ak i 20-ak minuta otkad je pomovo poceo igrati.
Bojan dvocifren uz ocajan sut ali je zato bio drugi sa penala.

A drago na aparatima

Je da.
Samo sto ga Bojan nije cuvao ni u jednoj akciji jer Bojan igra krilo a Bjelica cetvorku. A ovaj njega je pa je 2:0 u match upu :)))
Dao svega 4 kosa vise sa tim da je Bojan za svoje standarde igrao lose a ovaj odlicno, dao zapravo samo solidnih 16 koseva.
Bojan van forme zadnjih par meceva.

Ante Broz

pre 7 godina

@MM taj vaœ Zubac je ušao u igru kada je Joka davno zavrœio posao strpao 18 I odmarao poslednju četvrtinu zato molim te ne lupaj.
(Ilija Čvorović, 14. mart 2017 09:09)

Al ipak je bilo dovoljno vremena da mu priljepi jednu bananu i 10 koševa kroz oči.

drago

pre 7 godina

Lazni drago sa aparata je poceo buncati, stanje je kriticno, molimo se za njega
#PrayForDrago#

Dalibor79

Vidi ovako Daliborce, Bjelica je MVP Eurolige i visestruki osvajac medalja. Kao takav bi trebao pruzati puno bolje partije. Bogdanovic zadnja 4 meca igra lose a sinoc uopce nisu bili u match-upu a ni ne igraju iste pozicije.
Zubac vs Jokic 10:4 u match-upu plus banana Zupca. 8:2 pod kosem. Jos je Jokic zabio 4 kad ga je drugi cuvao (isto izvan reketa). Igrali su skoro isto minuta i imali skoro isto suteva (iako vjerujem da je od danas 5 minuta i 2 suta vise OOOOGROMNA razlika ahahaha).
Phila uopce nije najgora ekipa u NBA-u, kad im se oduzme los start radi uigravanja novih mladih igraca blizu su play-offa po postotku.
Nema losih timova u NBA. Tako u Orlandu igraju Fournier, Vucevic i do jucer Ibaka.
U Lakersima do jucer Calderon.
Nisam ja nigdje rekao da Bjelica nema pojma a Saric je mlad i u usponu dok je Bjelica vec blizu 30 i po igri u padu. Prvi igra odlicno u NBA a drugi dosad ocajno. Tek se sad budi. A s obzirom na karijeru do NBA on bi trebao imati daleko vece bfojke nego siboc i nego Saric a i Bogdanovic.
Sa druge strane Jokic bas RASTURA i onda kad ga zasjeni nas tinejdzer to je zaista sjajna stvar.

NBA

pre 7 godina

Ex Jugoslavija nikad nije imala vise dobrih igraca u NBA nego u ovom trenutku.
(prijatelj, 14. mart 2017 15:55)

Nikad vise igrača iz Evrope u NBA, obično su visoki oko 210 cm ili blizu. Ili imaju sudbini kao Riky rubio, da nisu odigrali nijendnu jedinu playoff- utakmicu.

drago

pre 7 godina

Lazni drago sa aparata priznaje, jos mu malo ostalo pa sta ce!

Stvarno Hezonja dobar:

https://m.youtube.com/watch?v=jCsXLQ4e6fc

Imao je i Bojan lijepih koseva:

https://m.youtube.com/watch?v=xN_NJbe3jRE

A evo i Zupca:

https://m.youtube.com/watch?v=iiD8axYTFvU

hrvoje

pre 7 godina

Ivica Zubac..19 godina – 25 poena
Saric 21 godina - sinoc 29 poena...
pa tu je Bojan Bogdanović..standartno 20 poena i vise...
pa mali hezonja koji ima dunk da se najezis..
a joj budocnosti..koji talent
;-)

drago

pre 7 godina

Ubio ga Zubac!
25+11 vs 19+8, 10:4 u match-upu a 8:2 pod kosem plus banana.
Suigraci su mu losi pa su i izgubili uvjerljivo.
Ivica 12/12 sut ali je 3 fulao na kraju. Niko u povijesti Lakersa nije napravio double-double sa 25 koseva kao tinejdzer do sinoc. Ruzno je koliko ce biti dobsr mali.
Hezonja isto dobar, 9 koseva uz 70% sut, vrti se oko svojih standarnih 10-ak i 20-ak minuta otkad je pomovo poceo igrati.
Bojan dvocifren uz ocajan sut ali je zato bio drugi sa penala.

Daa

pre 7 godina

Koliko su Lejkersi nisko pali kad im je Zubac najbolji igrac. Jako limitiran centar koji moze da pogodi iskljucivo od table sa udaljenosti od 1-2metra.

Shaban

pre 7 godina

Ipak ga je Zubac stavio u dzep. Nije mi nesto taj Jokic, fali mu lucidnosti sve ide na snagu i misice a tehnike nigde. Slicno kao Dejan Tomasevic svojevremeno. Pametnom dosta.

drago

pre 7 godina

Ubio ga Zubac!
25+11 vs 19+8, 10:4 u match-upu a 8:2 pod kosem plus banana.
Suigraci su mu losi pa su i izgubili uvjerljivo.
Ivica 12/12 sut ali je 3 fulao na kraju. Niko u povijesti Lakersa nije napravio double-double sa 25 koseva kao tinejdzer do sinoc!
Ruzno je koliko ce biti dobar mali. Vec sad sve moze, sa trice decko pogadja ko od sale.
Hezonja isto dobar, 9 koseva uz 70% sut, vrti se oko svojih standarnih 10-ak i 20-ak minuta otkad je pomovo poceo igrati.
Bojan dvocifren uz ocajan sut ali je zato bio drugi sa penala.

A drago na aparatima

Je da.
Samo sto ga Bojan nije cuvao ni u jednoj akciji jer Bojan igra krilo a Bjelica cetvorku. A ovaj njega je pa je 2:0 u match upu :)))
Dao svega 4 kosa vise sa tim da je Bojan za svoje standarde igrao lose a ovaj odlicno, dao zapravo samo solidnih 16 koseva.
Bojan van forme zadnjih par meceva.

drago

pre 7 godina

Lazni drago sa aparata je poceo buncati, stanje je kriticno, molimo se za njega
#PrayForDrago#

Dalibor79

Vidi ovako Daliborce, Bjelica je MVP Eurolige i visestruki osvajac medalja. Kao takav bi trebao pruzati puno bolje partije. Bogdanovic zadnja 4 meca igra lose a sinoc uopce nisu bili u match-upu a ni ne igraju iste pozicije.
Zubac vs Jokic 10:4 u match-upu plus banana Zupca. 8:2 pod kosem. Jos je Jokic zabio 4 kad ga je drugi cuvao (isto izvan reketa). Igrali su skoro isto minuta i imali skoro isto suteva (iako vjerujem da je od danas 5 minuta i 2 suta vise OOOOGROMNA razlika ahahaha).
Phila uopce nije najgora ekipa u NBA-u, kad im se oduzme los start radi uigravanja novih mladih igraca blizu su play-offa po postotku.
Nema losih timova u NBA. Tako u Orlandu igraju Fournier, Vucevic i do jucer Ibaka.
U Lakersima do jucer Calderon.
Nisam ja nigdje rekao da Bjelica nema pojma a Saric je mlad i u usponu dok je Bjelica vec blizu 30 i po igri u padu. Prvi igra odlicno u NBA a drugi dosad ocajno. Tek se sad budi. A s obzirom na karijeru do NBA on bi trebao imati daleko vece bfojke nego siboc i nego Saric a i Bogdanovic.
Sa druge strane Jokic bas RASTURA i onda kad ga zasjeni nas tinejdzer to je zaista sjajna stvar.

drago

pre 7 godina

Ajme mene kakva partija mladjanog Zubca protiv trenutno najboljeg centarskog para lige, 25 ptsa i 11 skokova, a tek mu je 18 godina. Bice to jos bolje samo da poraste jos malo... air Bodzan nocas solidan 12 ptsa nije mnogo forsirao u porazu, super Mario dobar, 9 ptsa u porazu od uvek neugodnih kingsa...

Rocky Balboa

pre 7 godina

Lakersima je najbolje da se vrate u Memphis.Ono kad ti je najbolji igrac Ivica Zubac.
(VBoss, 14. mart 2017 09:05)ono kad netko pljuje po momku od 19 godina....

Ante Broz

pre 7 godina

@MM taj vaœ Zubac je ušao u igru kada je Joka davno zavrœio posao strpao 18 I odmarao poslednju četvrtinu zato molim te ne lupaj.
(Ilija Čvorović, 14. mart 2017 09:09)

Al ipak je bilo dovoljno vremena da mu priljepi jednu bananu i 10 koševa kroz oči.

MrMac

pre 7 godina

MM Stvarno lekcija Jokicu.Skoro 30 razlike i Nikola igrao malo vise od 20 min.Za Zubca je dovoljan i Plamli.Da se nadjemo tri na tri?Teo,Beli i Jokara VS B. Bogdanovic,Saric i Zubac.Ne bi izasli iz malog.

Ilija Čvorović

pre 7 godina

@MM taj vaœ Zubac je ušao u igru kada je Joka davno zavrœio posao strpao 18 I odmarao poslednju četvrtinu zato molim te ne lupaj.

A drago na aparatima

pre 7 godina

@MM
"Lekcija mladjanog Zubca vasem Jokeru! To ste zaboravili pomenut."
Priznajemo da je mladi Zubac potpuno nadigrao i nadskako našeg Jokaru, čak mu je i jednu bananu podelio.Ali treba reći da su Lejkersi najgora ekipa u NBA, pa se naš as nije nešto posebno ni trudio jer mu prestoje mnogo važniji mečevi za ulazak u Denvera u paly-off.
Nego meni je mnogo važnije da je Beli do nogu potukao vašeg najboljeg igrača airBoždana, i to u svim mogućim statističkim kolonama.

Sokol

pre 7 godina

@hrvoje 
Ahiihihi. Uvek cete vi dominirati, kao i predhodnih preko 20 godina. Bez medalje, bezanje sa postolja. Ne pomazu vam ni Srbi u vasim redovima (Saric i Bogdanovic). Pazi, nije ovo fudbal gde imamo isto sjajne igrace ali i privatnu reprezentaciju. Ovo je kosarka, ovde igraju najbolji Srbi, a samim tim ima i rezultata. Vi samo tako nastavite da dominirate i lecite komplekse.
(Stara kuka, 14. mart 2017 11:06)

A zaboravio si gašenje reflektora na Marakani i evo skoro dvadeset godina vas nema u šeširima

karma

pre 7 godina

Sedim nesto i razmisljam, cudan je srpski gen za kosarku od najranijeg perioda mi imamo sjajne kosarkase, imamo one koji igraju za nas a i za druge reprezentacije. Ako pogledamo Doncic je cist srbin, Saric takodje, Dragic isto, Bogdanovi hteli vi da priznate ali decko koji se zove Bojan a preziva Bogdanovic ne moze biti hrvat pa ne znam sta da je. Eto interesantno da i ovi iz drugih reprezentacija moraju imati nesto srpsko da bi bili najbolji. Petrovic Drazen, o njemu ne treba trositi reci

aleksa

pre 7 godina

@MM druze, a sto lekcija nasem Jokicu?... pa obojica dele lekcije celoj NBA, tako mladi, a prave sou na terenu, jednom Joka, jednom Zubac... nego si jedva cekao da opletes po Srbima... da li si ostavio komentar na nekom americkom sajtu kako je njima ocitao lekciju?... svaka cast svakom mladom momku koji dolazi van Amerike, a probije se u NBA... ja licno zelim da Zubac izdominira ovu sezonu, a i svaku sledecu, a ti i dalje ostavljaj te glupe komentare... sto rece jedan moj profesor u srednjoj: svako prema svojoj pameti... dovidjenja, prijatno...

JimBeam

pre 7 godina

@MM
Ukupno, na terenu su se poklopili oko 10-11 minuta, s tim sto je Zubca cuvao i Plamli. Momak je odigrao odlicno, ali tesko se moze nesto vise reci kada izgube 28 razlike, pogotovo ne da je dominirao. A i slicne su im brojke, s tim sto je Jokic igrao manje. Tako je i nas Nedovic protiv Amera dao neke poene, pa niko ne moze da kaze da je razbio Amere jer su ovi igrali sa pola gasa tada i vodili 35 razlike. Ne lozite se.

drago

pre 7 godina

Lazni drago sa aparata priznaje, jos mu malo ostalo pa sta ce!

Stvarno Hezonja dobar:

https://m.youtube.com/watch?v=jCsXLQ4e6fc

Imao je i Bojan lijepih koseva:

https://m.youtube.com/watch?v=xN_NJbe3jRE

A evo i Zupca:

https://m.youtube.com/watch?v=iiD8axYTFvU

TurboNator

pre 7 godina

Ipak ga je Zubac stavio u dzep. Nije mi nesto taj Jokic, fali mu lucidnosti sve ide na snagu i misice a tehnike nigde. Slicno kao Dejan Tomasevic svojevremeno. Pametnom dosta.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Shaban, 14. mart 2017 10:01)

Jokic igra na snagu i misice a tehnike nigde??? Fali mu lucidnosti???

Gotovo takmicenje za najgluplji komentar 2017. Ovaj Shaban je vec pobednik, bez konkurencije... Pravi Shaban!

to si ti zaboravio spomenuti

pre 7 godina

@MM iskompleksirani, taj Zubac je vecinu tih poena dao kad je Denver imao plus 30 a Jokic vec bio na klupi ( igrao samo 24 min jer nije bilo potrebe)

A

pre 7 godina

Ovaj Preletacevic se zezao sa ovim sloganom "Samo jako" sprdajuci se sa primitivnom nasilnickim vodjenjem drzave, a on se u narodu prihvatio kao nesto ozbiljno. Ako narod krene "Samo Jako" bice problema. To objasnjava gdje smo. Bravo za Belog

pasarela

pre 7 godina

*hrvoje
Samo se ti teši i hrani njihovim statistikama, a svi igraju u ekipama koje ne mogu da prismrde nekom plejofu i ozbiljnoj košarci(sem Bogdanovića koji je trejdom prešao u jednu od najboljih ekipa istoka). Pišeš da Šarić ima 21 godina, a dečko 94godište, stariji od Jokića koji je napunio 22 pre koju nedelju. Vi hrvati ste stvarno majstori laži i obmana, u tome i jeste poznati, između ostalog..
Ave Beli i Džokeru!

NS BOY

pre 7 godina

MM, slusaj znam da trolujes i da je nasa selekcija bolje popunjena na svim pozicijama. Ali mi je smesno sto ns znas malo gospodarastije to da radis. Taj Zubac nema dribling, stoji pod kosem kao drvo, nema osecaj za dodavanje iz reketa o propisnoj asistenciji da ns pricam. Nalupao je 25 poena kad je sve bilo zavrsno. Da su ga ozbiljnije cuvzli ns bi stigao ni do petnaest. E sada se zapitaj zasto ga nema kada se igra ozbiljnije. Ne znam cemu to velicanje nekih kosarkasa. Bilo je smsno i sa nasim Bobijem. Ali kada smo shvatili da nije toliko dobar koliko smo tada mislili svi smo sa tim stali.

drago

pre 7 godina

a na koliko je postera Zubac zavrsio sinoc? Ukuco ga Galinari i neki tamo ruki plej/bek Malik Bizli... mozda je bio jos koji poster, nisam ispratio do kraja, al ova dvojica su ga lepo uslikala. A ja mislio Zubac neki shot blocker jbg.
Borba sa vetrenjacama se nastavlja.

Vlade

pre 7 godina

Šta se Hrvati lože, imaju 2,3 dobra igrača i odmah misle da su bolji od nas. Mi osim Jokića i Bjelice imamo brdo dobrih igrača u Eropi.

Dragan

pre 7 godina

Konacno da Bjelica dobije loptu u ruke da pokaze sta zna. Videcemo sta ce biti u narednim mecevima. Jokic standardan, vec nas je navikao na ovakve partije. Toliko je odlican u napadu da se prosto ocekuje nesto izvanredno svaki put. E sad odbrana...tu ima da se radi. Odusevio me je i ovaj mali Zubac. Decko je jos mladji, ali razbija. Nema te plejmejkerske sposobnosti kao Jokic, ali je zato bolji pod kosem (delimicno zbog visine) i ima odlican sut sa poludistance. Ni Jokic ni Plamli mu nisu mogli nista kada je napadao. I on je buduca NBA zvezda.

Stara kuka

pre 7 godina

@hrvoje
Ahiihihi. Uvek cete vi dominirati, kao i predhodnih preko 20 godina. Bez medalje, bezanje sa postolja. Ne pomazu vam ni Srbi u vasim redovima (Saric i Bogdanovic). Pazi, nije ovo fudbal gde imamo isto sjajne igrace ali i privatnu reprezentaciju. Ovo je kosarka, ovde igraju najbolji Srbi, a samim tim ima i rezultata. Vi samo tako nastavite da dominirate i lecite komplekse.

Dejan M...

pre 7 godina

Lekcija mladjanog Zubca vasem Jokeru! To ste zaboravili pomenut.
(MM, 14. mart 2017 08:36)

Koja je to lekcija? sa 30 razlikom izgubit?

Boston

pre 7 godina

Koliko je NBA liga unakazena sa centrima to je strasno. Ovaj Zubac koji do pre 10 godina ne bi mogao da pridje Lejkersima sada daje 25p za taj tim. Evropski centri da su pametni svi u NBA. A i na draftu narednih godina nece biti vrhunskih centara... Eej Zubac vise poena daje u Lejkersima nego u Megi.

Nemanja

pre 7 godina

Lekcija mladjanog Zubca vasem Jokeru! To ste zaboravili pomenut.
(MM, 14. mart 2017 08:36)U pravu si...Zubac je naucuo Jokica kako da izgubi mec...ipak su "vasi" kako ti kazes,sampioni u toj disciplini.

NN

pre 7 godina

Lekcija mladjanog Zubca vasem Jokeru! To ste zaboravili pomenut.
(MM, 14. mart 2017 08:36)

A je li njegov tim pobedio?

Samo Vi nama delite lekcije, dok MI pobeđujemo i uzimamo medalje.

Mihajlo

pre 7 godina

Kome je to Zubac delio lekcije,dao je većinu poena kad je sve bilo rešeno i kad Jokić nije bio na parketu,dobar je igrač ali daleko je on od Jokića,onaj pas iza glave bez gledanja Zubac može samo da sanja.

WillyWonka

pre 7 godina

Šta se ovo dešava, balkanska centarska škola dominira. O Jokiću ne treba ni pričati, Nurkić se preporodio, Vučević već iskusni vuk, a evo i Zubac hvata zalet. Svaki dan neko na naslovnicama, baš lijepo.

Boston

pre 7 godina

Ne znam zasto se hrvati loze na ove njihove nazovi talente ? U Evropi nemaju nista, a u NBA svi ista pozicija Bender PF, moze da igra i Centra, Saric isto PF, Zubac centar, Zizic koji ce sledece sezone u NBA takodje centar. Hezonja sa 4p u proseku je dokazao koliko je jak igrac. Jedva cekam da ih meljemo , ovoga puta dosta lakse, evo videcete.

dalibor79

pre 7 godina

drago, za tebe koliko minuta je igrao zubac a koliko jokic? koliko poena je zubac postigao kada je jokic bio na terenu? a koliko medalja ima bjelica a koliko bogdanovic? :) cuj hezonja igra odlicno. je li ti znas da saric i hezonja i zubac igraju u ekipama koje su najgore u nba-u? da tamo gotovo nemaju konkurenciju? a da hezonja igra odlicno a bjelica kada postigne 16 poena onda igra lose. uz to saric koga falis imas isti procenat suta kao i bjelica koji po tebi pojma nema i koji je tako los. za sarica ti ne brini postoji lek za njega zvai raduljica:)

JPR24

pre 7 godina

Lekcija mladjanog Zubca vasem Jokeru! To ste zaboravili pomenut.
(MM, 14. mart 2017 08:36)
Kad izgubis sa 28 razlike, pametnije je cutati nego pricati o nekim lekcijama...

nenad

pre 7 godina

Lekcija mladjanog Zubca vasem Jokeru! To ste zaboravili pomenut.
(MM, 14. mart 2017 08:36)

Kakva crna lekcija nekog potpnog anonimusa kada je Jokic igrao samo 20-tak min sto je dovoljno da denver pregazi LAL kao plitak potok i da se ne trosi za najvaznije meceve sezone i uvodjenje ekipe u PO. Od Atine 95 pa preko Dordjevica i Kecmana u zadnjim stotinkama pa preko EP kada je Aca trica govorio saki poraz ispod 20 poena je uspeh protiv Pesiceve kaznene ekspedicije sve do namernog promasivanja sl bacanja od strane Rasica ( da izgubite sa manjom razlikom ) , Jovica u poslednjoj sekundi i preslisavanja na OI kada je Aca trica naucio da se igra 4 cetvrtine a ne 3 . Jokic je superstar i glavni igrac fransize koja ide u PO a Zubac neko potpuno nebitan u LAL , najlosijem timu zapada.
P.S. Dajte Jokicevu asistenciju preko glave izmedju trojice jer je to potez veceri u NBA

Oxi

pre 7 godina

Bjelica je do nedavno igrao jednu ocajnu sezonu, ali kad pogledate njegove procente suta, oni su 40% za dva i 31% za tri, isti kao kod Darija Sarica o kome se pisu hvalospevi i koga na volseban nacin hoce da proguraju za rukija sezone. Volseban zato jer se radi o kosarkasu koji je 2-3 godine stariji od ostalih rukija i koji ima vec 5 profi sezona iza sebe, dok ti procenti znace da kad bi Bjelica imao isti broj suteva kao Saric, on bi postizao potpuno isti broj poena kao i Saric. Jokica protiv Lejkersa ne vredi komentarisati, sledece tri utakmice protiv Klipersa i Hjustona su trenutak istine za Denver, i gde ce se pokazati pravi trenutni domet i njega i tima...

milan

pre 7 godina

Ivica Zubac..19 godina – 25 poena 
Saric 21 godina - sinoc 29 poena... 
pa tu je Bojan Bogdanović..standartno 20 poena i vise... 
pa mali hezonja koji ima dunk da se najezis.. 
a joj budocnosti..koji talent 
;-)
(hrvoje, 14. mart 2017 08:57)

Nit Zubac 19 godina, nit Saric 21, nit Bojan daje standardno 20p, a od Hezonje se svi jeze inace, al u Orlandu ahah :)

Skup dobrih pojedinaca nije tim

pre 7 godina

Ivica Zubac..19 godina – 25 poena
Saric 21 godina - sinoc 29 poena...
pa tu je Bojan Bogdanović..standartno 20 poena i vise...
pa mali hezonja koji ima dunk da se najezis..
a joj budocnosti..koji talent
;-)
(hrvoje, 14. mart 2017 08:57)

I onda ih skupiš zajedno u reprezentaciji i to ne liči ni na šta. I tako iz godine u godinu, iz takmičenja u takmičenje.

Navijac

pre 7 godina

Jokic kralj. Komsije, imate vase portale pa tamo pisite o vasim momcima, a ko je bolji videcemo na evropskom, nemojte opet da bude "da nije bilo trece cetvrtine". Pozdrav!

Milan

pre 7 godina

Jokić u laganom ritmu na nivou ovosezonskog proseka u sve tri kategorije. Sve više mi se svidja kako ga trener Meloun odmara kada treba. Izveo ga na 25-30 razlike i više nije ni uvodio. Ipak mu za tri dana dolazi stara mušterija Deandre Dzordan, mora da ga odškoluje još jednom :)
Moram da napomenem da je Ivica Zubac veliki potencijal, igra kao mator a tek mu je 19 godina.

Vrući pas

pre 7 godina

@MM - Ae budi realan malo. Denver dobio 30 razlike, da li iko može da kaže da je bilo ko iz Lejkersa održao bilo kome lekciju? Ako ćeš statistički, Zubac igrao 30 minuta, Jokić 24, budi realan.

Aleksa

pre 7 godina

Bjelica ima isti problem kao I nekad Radmanovic...cim krene vise da se krece, bude I vise poena. Cesto deluje nezainteresovano na terenu. Do skoro je cekao loptu u uglu ceo napad...

dalibor79

pre 7 godina

MM za tebe, pre nego sto napises komentar trebao bi da gledas utakmicu. da si gledao utakmicu znao bi da su nagetsi visoko porazili LA sa zubcem. uz to vecinu svojih poena je zubac postigo kada je jokic bio na klupi.

svasta

pre 7 godina

> Lekcija mladjanog Zubca vasem Jokeru! To ste zaboravili pomenut.
@MM

Da, lekcija je izgledala nekako ovako: Jokic u igri, Denver vodi 20 razlike. Jokic izlazi iz igre, Denver na samo +10. Jokic ulazi na teren, Denver na +30. Jokic se vise ne vraca na teren, zavrsio je posao, cisto usput je napravio najbolju asistenciju sezone i pustio da rezervisti odigraju drugo poluvreme kada mladi Zubac i dolazi do izrazaja.

Pogledajte asistenciju Jokica pored tri igraca Lejkersa. Ono se vidja jednom u 10 godina. Potpuna magija.

NebaCar

pre 7 godina

Ivica Zubac..19 godina – 25 poena 
Saric 21 godina - sinoc 29 poena... 
pa tu je Bojan Bogdanović..standartno 20 poena i vise... 
pa mali hezonja koji ima dunk da se najezis.. 
a joj budocnosti..koji talent 
;-)
(hrvoje, 14. mart 2017 08:57)
Nema sta talenat je tu, ali kosarka se igra glavom, a kad je glava u pitanju cesto ste je dobijali na velikim takmicenjima, da podsetim Djordjevic, Rasic, Kecman, olimpijada itd
Naravoucenije: sidji sa postolja i nikada se neces vratiti

Dexter

pre 7 godina

Ivica Zubac..19 godina – 25 poena
Saric 21 godina - sinoc 29 poena...
pa tu je Bojan Bogdanović..standartno 20 poena i vise...
pa mali hezonja koji ima dunk da se najezis..
a joj budocnosti..koji talent
;-)
(hrvoje, 14. mart 2017 08:57)
Sve je to lepo samo, Saric je 94 godiste, sada je 2017 godina nikako ne moze da ima 21 godinu.
Bodanovic je odlican igrac ali nece nikad biti franchise player.
A Hezonja osim tog dunka nista drugo i nema, ne moze Evropljanin u tome da parira Amerima. ON je tip igraca kao i nas Nedovic, i Nedovic bi imao slicnu karijeru u NBA ligi da je upao u fransizu tipa Orlando Magig, a ne u Wariors-e.
Sportski pozdrav.

veljko

pre 7 godina

nemojte da nipodastavate Zubca, bez razloga. pustite komentare da je bolji od Jokica i ostale price. nije bitno poredjenje sa nasim covekom. Zubac je mlad igrac, veoma mlad. bice samo bolji u buducnosti. nije nuzno da centar siri odbranu i daje trojke. to je plus, ali ne toliko veliki, koliko se potencira. u mnogo slucajeva je bolje imati centra na ofanzivnom skoku, umesto nekog bruk lopeza koji sutira trojke, a nema ko da pokupi promasene lopte.
Zubac ce imati dobru karijeru i to nema veze sa bilo kim drugim.
isto vazi za svakog igraca..

****

pre 7 godina

Komšije Hrvati već 22 godine čekaju neku budućnost. A onda pauza kad dođe neko prvenstvo, pa od četvrtfinala najkasnije opet se čeka neka budućnost ?

The fan

pre 7 godina

Joj sto volim kada mi jutro pocne sa najboljim potezima nasih igraca. Jokic sut 8/10 i to skoro sve sa distance. Jako mi je drago i zbog Bjelice. Strasan je on igrac i bice jos bolji u sezonama koje dolaze u NBA. Svaka cast momci!

Stiven Dzerard

pre 7 godina

MM Alo decko ne lozi se kad postigne ovo sto i Jokic vodja fransize sa 21 i bude cenjen kod najboljih igraca i trenera u NBA plus gura svoj tim u playy of3f, sto LAL nece biti u stanju jos 3-4 sezone a nije isklucivo kako ce tada igrati taj Zubac a uostalom uporedi sezone prvu Jokica i ovog pa ce ti biti jasno a ako si trolovao ne valja ti to trebas da se potrudis?!!

Бака Јока

pre 7 godina

Zubac je dao deset poena kada ga je Jokic cuvao, dobar je bio. Ali Jokic ima ogroman uticaj na celokupnu igru tima, kretanjem i asistencijama, tako da je to nemoguce dodatno izmeriti osim + - kada je na parketu.

JPR24

pre 7 godina

Ivica Zubac..19 godina – 25 poenaSaric 21 godina - sinoc 29 poena...pa tu je Bojan Bogdanović..standartno 20 poena i vise...pa mali hezonja koji ima dunk da se najezis..a joj budocnosti..koji talent ;-)
(hrvoje, 14. mart 2017 08:57)
Da, Bogdanovic, koji je sinoc pokazao sa 7 poena iz igre, nit je znao gde je nit gde bije. Jedan dan ubaci 20 i kusur, drugi jedva 10... Zubac je jos zelen, ima sve da bude odlican igrac, ali 25 poena u porazu od 28 poena ne znaci nista, da da 15 u pobedi protiv neke od prvih pet sest ekipa u NBA ce mnogo vise znaciti. Saric je tu jedini koji ima konstantnost, ali za razliku od Bogdanovica on uz igracke kvalitete ima fajterski mentalitet tako da i nije cudo.
A sto se buducnosti tice... To ste vec imali par puta, i vec 20 godina kuburite.

Valjevska podvala

pre 7 godina

Ne bih da ulazim nešto u raspravu, ali brate mili vi Hrvati samo dolazite ovde bez razloga da provocirate.
Svaku vest o Zubcu, Šariću i Bogdanoviću većina ovdašnjih komentatora je pozitivno prokomentarisala i većina se složila da momci zaista dobro igraju. Bez razloga ovde, na vest o srpskim igračima, skrećete pažnju i posle se još čudite odakle to raspirivanje mržnje.
Elem, šteta što ovde nije prikazana Jokićeva asistencija pored tri igrača bez gledanja, magija

Miki28

pre 7 godina

Ma Jokic nas navikao na ovo, decko je fenomenalan ali mi bas drago zbog partija Bjelice! Decko kvalitetom zasluzuje mjesto u Nba ali nema svako srece da mu se otvore sva vrata kao recimo Saricu jer Bjelica uz sebe ima buduceg superstara i ako ovako nastavi jednog od najboljih visokih igraca ikada u Nba a i veoma prenaduvanog Wiginsa i onda je u startu mnogo teze doci do nekog veceg ucinka ali je izgleda Tibodo konacno shvatio i onda Bjelica vraca to itekako! Samo jako Beli pa da pomognes i na EP uz Tea, Jokica i ostale majstore da se vratimo na tron

antiDebil

pre 7 godina

Zanimljivo je sa kojom je lakocom Jokic postigao ovih 18 poena, pa jos je i presedeo poslednju cetvrtinu, nisam siguran da je i dobacio do 25 minuta. Sa druge strane gledao aam par puta Djanisa i zbog cinjenice da je kamenjar, tesko pogadja suteve ii sa 5 m, koliko samo da se izlomi, u koliko kontakata da udje, joliko se samo pokida za tih 18 poena to je nebo i zemlja u odnosu na Jokica !

antiDebil

pre 7 godina

drago

Ne secam se kada je neki susjedni tinejdjer zasenio Jokica ?
Sinoc, nakon Jokicevog prvog povratka na teren Denver sa +10 odlazi na +30 i tu je bio kraj svake price. Jokic je jedan od onih koji se ne trude da budze statistiku u garbidz tajmu vec u 2.brzini otaljava posao do kraja !

stevan

pre 7 godina

Jokic standardan(iako je imao skracenu minutazu,zbog rezultata),Denver lagano 30 razlike. Bjelica odlican u pobedi protiv Vasingtona.
Zubac pokazao da su lejkersi cele godine forsirali pogresne mlade igrace (Rasel, Ingram, Klarkson, Leri Nens i ostala buranija). Definitivno najbolji mladi igrac lejkersa, i posto ce lejkersi tankovati do kraja godine, trebao bi konacno da vidi vise parketa i minuta.

@
Lekcija mladjanog Zubca vasem Jokeru! To ste zaboravili pomenut.
(MM, 14. mart 2017 08:36) # Link komentara
idi leci komplekse

Profesor

pre 7 godina

@ MM

Nemoj biti smesan...Respekt za vase igrace ali oni igraju u najgorim timovima lige u kojima gotovo i da nemaju konkurenciju...Dobri su ali je Jokic dva nivoa iznad...

Litar vina litar kisele

pre 7 godina

MM, 14. mart 2017 08:36
Ti si stvarno majstor :) Postavio si ljestvicu stvarno visoko za sve trolove. :) Koliko ljudi ne razmišlja ni sekunde.Sada vjerovatno čitaš ove komentare i grohotom se smiješ.Ali i treba.Zaslužio si :)

Jovan

pre 7 godina

Nema reci za Jokica

Ali mala preporuke da promenite youtube link u tekstu na ovaj https://youtu.be/weIEXoGAnXM

U onom kracem je propusten neverovatan Jokicev pas koji se ovde vidi na 1:29

Pozdrav

123

pre 7 godina

Lekcija mladjanog Zubca vasem Jokeru! To ste zaboravili pomenut. 
(MM, 14. mart 2017 08:36) 

A lekcija Nemanje Bjelice Bogdanovicu?
Joker odmarao, bas ce da igra u blowout win-u protiv najgoreg tima lige. Imaju oni bitnije utakmice pred sobom da bi sacuvali playoff mesto.

Masi

pre 7 godina

Minesoti je trebao da se povredi Lavin da bi dva igraca progledala(Bjelica i Rubio) i da bi poceli da igraju kao tim.
Jasno je sad da njega treba da trejduju a ne nekoga drugog

deda

pre 7 godina

Lekcija mladjanog Zubca vasem Jokeru! To ste zaboravili pomenut.
(MM, 14. mart 2017 08:36) izvini, mi samo o njemu razmisljamo, si ti pri sebi nisi bas sav svoj

djokoblatobran

pre 7 godina

Joka je zenski adimak za Jelenu. Plz stop!
(aaaa, 14. mart 2017 08:58)

Joka je zensko ime, eto npr unuka Dragana Jove Torbice zove se Joka :)

prijatelj

pre 7 godina

Ex Jugoslavija nikad nije imala vise dobrih igraca u NBA nego u ovom trenutku. Nova generacija igraca kapira lakse NBA ligu. Svi igraju u stilu - nemam sta da izgubim, bez opterecenja i treme.

max

pre 7 godina

Bijelica samo jos treba da se osisasa 'na opasno' i promeni stav u skladu sa tim.
@(Zika, 14. mart 2017 09:09)

Zasto da se sisa kad je i oni timbervuci na maskotama kluba iz Minesote imaju grivu na sebi??

NBA

pre 7 godina

Ex Jugoslavija nikad nije imala vise dobrih igraca u NBA nego u ovom trenutku.
(prijatelj, 14. mart 2017 15:55)

Nikad vise igrača iz Evrope u NBA, obično su visoki oko 210 cm ili blizu. Ili imaju sudbini kao Riky rubio, da nisu odigrali nijendnu jedinu playoff- utakmicu.