Subota, 11.03.2017.

17:00

Partizan izgubio i zavisi od Zvezde!

Košarkaši Partizana neočekivano su izgubili od ekipe Igokee na gostovanju u Laktašima rezultatom 70:64, u utakmici poslednjeg 26. kola ligaškog dela ABA lige.

Izvor: SM

Partizan izgubio i zavisi od Zvezde! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

222 Komentari

Sortiraj po:

Јабучило

pre 7 godina

против будућности одиграти са 6. тимом
(загор, 11. mart 2017 20:00)

Желиш на нас у полуфиналу?

Vladimir

pre 7 godina

Zvezda ce u polufinalu ici na Buducnost i nada se da ce u drugom polufinalnom paru Partizan iznenaditi Cedevitu jer time Zvezda obezbedjuje Evroligu i sezoni 17/18. Partizan ne moze dalje od FIBA LS.

Vinjak

pre 7 godina

Zašto takav naslov od koga mi zavisimo mi smo u najgorem slučaju četvrti i šta igramo za finale nije bitno protiv koga sve tri ekipe su jake a jedini koga smo bar jednom pobedili je zvezdafmp pa prema tome znači da su nam oni najlakši protivnici

realmenći

pre 7 godina

Partizan uopšte ne zavisi od Zvezde. Partizan protiv bilo koje od ove tri ekipe ne može da dobije u seriji više od jedne tekme, i to na uku i buku.

Patrick

pre 7 godina

U ponedeljak Zvezda Fmp pusta Buducnost.Podseticu da je Radonjic pre zagrebackog Fmp Idea trenirao klub iz Podgorice.Tako da to je dogovoreno.

Марко

pre 7 godina

Волео бих да играмо са Партизаном, али биће тешко изгубити од Будућности, а да не буде сумњиво.

zmaj

pre 7 godina

Napisa covek "sutra da izgubimo u Podgorici pa da rastavimo Partizan" Covece dragi pa ti neznas ni gde ti tim igra...avaj bitno je da lupetas...

црна овца друштва

pre 7 godina

Како су се примили . ово приградскиНису ни свесни да је ово све Џикићева замисао, а то ће схватити тек кад буду ишамарани у 1/2 финалу

Nebojsa

pre 7 godina

Obrni okreni grobari ce reci ako bude C.Zvezda pobedila Buducnost da smo pobegli od njih, ako bude izgubila opet ce reci namerno su izgubili da bi sad igrali posto je ambulanta u Partizanu .

MarcoPolo

pre 7 godina

zagrebčani ne mogu da budu četvrti nikako. samo drugi. partizan iz beograda će biti treći ili četvrti,podgoričani treći ili četvrti,a železnik prvi. ima li još neka nejasnoća da pojasnim?

Turista Nudista

pre 7 godina

par "zvezdasa" napise sutra poraz u podgorici pa da se sastanemo sa partizanom...pa vi ne znate ni de igrate,a kao pratite aba ligu i navijaci ste...

Milan B.

pre 7 godina

Sutra lagano poraz u Podgorici pa da lažnu instituciju rastavimo od života u polufinalu.
(pravda, 11. mart 2017 21:02)

Dame biraju. :-)
(Parni Valjak, 11. mart 2017 20:57) Sutra se igra u Beogradu, a danas su dame birale. Nadam se lose. Pa i Dzikic je rekao, zato su oni tamo a vi niste.

Vz

pre 7 godina

Ne vidim jedan jedini razlog zasto stoji ovo da Partizan zavisi od zvezde? Partizan je na F4, pobedila zvezda ili ne Buducnost. Sto se mene tice, neka izgubi da se sto pre sastanemo ;)
Da bi bio prvi, moras da pobedis sve. Ako ne mozes, nisi prvi i kraj. Prosto.

flok

pre 7 godina

Svi pravi sportisti igraju uvek na pobedu bez obzira na kalkukacije.
Jedini kalkulatori koje znam su vujošević i španci.
(mala slova su iz poštovanja)

Realno

pre 7 godina

Nekako mi Budućnost deluje lakse na tri dobijene, treba ih pustiti možda izbace Cedevitu. Iskreno Partizan nema šanse protiv Cedevite. Inače Partizan nije slab ove godine mnogo igrača malo kvaliteta imaju 16 igrača u rosteru.

qwerty

pre 7 godina

Zvezda će da bira protivnika? Pa zasto Partizan nije birao,zasto je jurio pobedu u proslom kolu,mogli su da izgube i budu četvrti i dobiju Zvezdu u polufinalu kad vam ona odgovara kako kazete? Zvezda ce gaziti u ABA sve redom do kraja a vi se poredjajte kako vam je volja.

Zasto cutite???

pre 7 godina

Panteraj može da bira protivnika. Ako pobede Budućnost, znači boje se meča s Partizanom i biraju Podgoričane.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (novica, 11. mart 2017 18:55)

Eto - to vam je mozak Partizanovog navijaca, tako naucen od osnivanja JSD do dana danasnjeg.

Pazi taj rezon - Zvezda mora da pusti Buducnost da bi njemu dokazala da se ne plasi Partizana.
Ispran mozak od strane ubogog Zvezdomrsca iz Limoza, navikao da pusta i namesta, ne moze da prihvati da mi nikoga ne pustamo.

Gazimo redom bez pardona, apsolutno nas cele sezone ne interesuje kome je sta potrebno - nama su potrebne pobede i zato pobedjujemo.

A to sto ste vi od osnivanja navikli da namestate, pa vam je sad normalno da se svi tako ponasaju - vas problem.

Mi cemo Budncost da zgazimo preksutra, a vi u polufinalu ispadate sa 2 x po 20 razlike od Cedevite...vec su vas otresli ove sezone kao da ne postojite. I otresce vas opet...

ej bre

pre 7 godina

Pogledaj sezonu 2010-11 u KLS-u i ko je izborio mesta u ABA ligi, a ko je igrao ABA ligu u sezoni 2011-12 i samo ce ti se kazati.
(poceo sam da pratim kosarku od juce, 11. mart 2017 18:45

Igrala Crvena Zvezda DIVA.Diva je generalni sponzor kao stoje tada bio MTS Partizanu.Nigde nema FMP
(zvezdas, 11. mart 2017 19:05)

Igrao je FMP. Zvezda je bila 5 u ligi Srbije. Nije izborila mesto u Aba!
FMP je promenio ime u ZVezda BG. Kk CZ je ostavljena u zamrzivacu.

fancy

pre 7 godina

Pričam ja stalno da nama odgovara četvrto mesto, jer nam je jedina objektivna mogućnost da uđemo u finale meč sa Panterganima u polufinalu na dve pobede.
Daleko su nam manje šanse protiv Cedevite.
Panteraj može da bira protivnika. Ako pobede Budućnost, znači boje se meča s Partizanom i biraju Podgoričane.
(novica, 11. mart 2017 18:55)

buahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahhaha

Ono samo kažem

pre 7 godina

sad fmp mora da izgine protiv buducnosti kako bi izbegli evropskog prvaka... a nama svejedno hocemo li ih poslati nazad u prigradske rupe u polufinalu ili finalu...
(dr feelgood, 11. mart 2017 19:23)

Poslala je vas vaša filijala tamo gde vam je mesto - u polufinale sa gradskim rivalom....
Ne ne ne ne dečko, pogrešno si shvatio... nećete igrati protiv Zvezde nego protiv Cedevite... pošto Zvezda ne kalkuliše i ne bira protivnike...

b(ot)92

pre 7 godina

Zvezdas...nikada Partizan i Igokea nisu imali zajednicku upravu,nikada se nisu fuzionisali i nisu igrali istu ligu kad su te jedne sezone sklopili prijateljski ugovor(ne fuziju nego je Dodik dao pare Partizanu) a predstavnik Bosne u Aba je tad bio Siroki Brijeg.ali sta da objasnjavas ljudima koji su poceli da prate kosarku pre pet godina kad se CZ ugasila,koju nisu ni pratili,i poceli da navijaju za fmp.Inace,klub za koji navijas se ne zove KK Cz,ni na pecatu tako ne pise a nije ni registrovan tako,nije ni clan sportskog drustva CZ.

Miodrag

pre 7 godina

Partizanovim navijacima samo ostaje da se tese sa pricom o Zvezdi, FMP i Covicu i da se mole da Tadic pobedi. Mozda ce im opet poklanjati titule.

Ono samo kažem

pre 7 godina

sad fmp mora da izgine protiv buducnosti kako bi izbegli evropskog prvaka... a nama svejedno hocemo li ih poslati nazad u prigradske rupe u polufinalu ili finalu...
(dr feelgood, 11. mart 2017 19:23)

Poslala je vas vaša filijala tamo gde vam je mesto - u polufinale sa gradskim rivalom....
Ne ne ne ne dečko, pogrešno si shvatio... nećete igrati protiv Zvezde nego protiv Cedevite... pošto Zvezda ne kalkuliše i ne bira protivnike...

Ono samo kažem

pre 7 godina

sad fmp mora da izgine protiv buducnosti kako bi izbegli evropskog prvaka... a nama svejedno hocemo li ih poslati nazad u prigradske rupe u polufinalu ili finalu...
(dr feelgood, 11. mart 2017 19:23)

Poslala je vas vaša filijala tamo gde vam je mesto - u polufinale sa gradskim rivalom....
Ne ne ne ne dečko, pogrešno si shvatio... nećete igrati protiv Zvezde nego protiv Cedevite... pošto Zvezda ne kalkuliše i ne bira protivnike...

w

pre 7 godina

Dzikicu ti si izgubio utakmicu. Forsirao si igrace koji nisu igrali 20 dana,a one koji su vukli ovih 20 dana i kojji su u ritmu, ti su sedeli na klupi

daki

pre 7 godina

Ovo je najslabija ekipa partizana u poslednjih 30 godina!!! Plače mi se kad vidim ko nosi dres partizana. Znam,finansije diktiraju...ali ljudi moji,malo je reći SRAMOTA koji su ovo igrači i odakle dođoše u naš partizan. Vrabac,Majstorović,Pot,Luković...nosioci!!! Ovakvu sramotu od sastava nismo SMELI dozvoliti NIKADA!!! Reči nemam za opis! Alal vera upravo!!!

borivoje surdilovic

pre 7 godina

Greota sto utakmicu nisu igrali
pot, vrabac....trebala im je vise minuta, izneli su prethodne utakmice i evo kako smo prosli ...

bbROD

pre 7 godina

Naslov vam je glup. Partizan uopste ne zavisi od Zvezde jer smo se vec plasirali na F4. Da nismo onda bi zavisili. Pitanje je sta Zvezdi odgovara da li da igra sa nama ili sa nekim drugim.

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 7 godina

Steta je samo sto Radonjic nece kalkulisati protiv Buducnosti, a tako bi bilo lepih i laganih 2-0 bez napustanja hale i koriscenje aviona do Podgorice ...

NoName

pre 7 godina

Tačno, FMP je samo preuzeo ime i grb od Zvezde koja se ugasila. Zvezda nije imala dodatak u imenu ali je imala 20 miliona evra duga, FMP nije. A onda je samo Ivo Lola Ribar preuzeo ulogu FMP-a. Kako inače objašnjavaš činjenicu da je Zvezda uprkos tome što je bila 5. u domaćem prvenstvu dogodine bila jedan od četiri kluba koji su igrali ABA ligu, a FMP koji je ušao u četiri ostao u KLS? Partizan i Igokea su uvek funkcionisali nezavisno jedni od drugih i tu nema ničeg spornog.
(ja, 11. mart 2017 18:43)

Objasnjavam tako sto Krka vec tri sezone kroz Slovenacku ligu ne uspeva da izbori plasman u Aba ligu, ali je i dalje igra. A sampion Slovenije Sentjur ne igra. Je l te i dalje boli? A mozda Krka nije Krka, a?

miško

pre 7 godina

Gde bi Partizan bio da nije Zvezde,puštaju ga da ne ispadne da se ugura u četiri i da ga poštedi rane eliminacije.Odigrali ste još jedan hrkljuš.

Milos

pre 7 godina

U Ponedeljak kad Zvezda pobedi Buducnost a hoce jer Zvezda nece kalkulisati i birati protivnika. Bice 200 komentara od grobara kako se Zvezda pokidala da bi izbegla Partizan koji bi je sigurno izbacio na 2 dobijene.

Kakvi biseri

pre 7 godina

Gde bi Partizan bio da nije Zvezde,puštaju ga da ne ispadne da se ugura u četiri i da ga poštedi rane eliminacije.Odigrali ste još jedan hrkljuš.
(miško, 11. mart 2017 19:30)

Hvala vam. Bez vas ne bismo se plasirali u plej of.

objektivan

pre 7 godina

Zvezda ce uvek igrati sportski do kraja bez ikakvih kalkulacija kao i do sada. Za Partizan je bolje da su sami odlucivali o svojoj sudbini ali ok. Svakako ce igrati plej off i samim tim sto su u prva cetri je ralno veliki uspeh koji neverujem da ce sledece godine ponoviti jer skoro sest igraca odlazi zbog isteka ugovora a mladih nazalost nema ni na vidiku. Sve u svemu dobra sezona za Partizan i nazalost kraj jos jedne sezone bez neke buducnosti za klub i igrace

ej bre

pre 7 godina

Molim gospodina Radonjica da izgubi od Buducnosti, da bi igrali polufinale sa hrkljusarima koji, kao, zele sa nama da igraju.
Stvarno je vreme da ih oducimo od kosarke za ovu sezonu.
(pedja 71, 11. mart 2017 19:20)
Samo bez otrova i slicnih smicalica. Odvalice vas Partizan.

VEČITI DELIJA

pre 7 godina

Nije neočekivao izgubio nego planski . Mada mislim da je Igokea bolja u otvorenoj utakmici da se igra . Pozdrav iz republike Srpske

zvezdas

pre 7 godina

Pogledaj sezonu 2010-11 u KLS-u i ko je izborio mesta u ABA ligi, a ko je igrao ABA ligu u sezoni 2011-12 i samo ce ti se kazati.
(poceo sam da pratim kosarku od juce, 11. mart 2017 18:45

Igrala Crvena Zvezda DIVA.Diva je generalni sponzor kao stoje tada bio MTS Partizanu.Nigde nema FMP

Prosečan grobar (45 god)

pre 7 godina

Pored toga sto pratim kosarku 40 godina,imam jos da dodam da je ova sezona veliki uspeh za partizan.Ovu sezonu smo rizikovali i odigrali sa domacim mladim igracima (prosek godina negde oko 20) i ostvarili smo neverovatne rezultate! Od sledece sezone krecemo u napad za mesto u evroligu! Pozdrav,40 godina pratim kosarku

Prosečan grobar (45 god)

pre 7 godina

Pored toga sto pratim kosarku 40 godina,imam jos da dodam da je ova sezona veliki uspeh za partizan.Ovu sezonu smo rizikovali i odigrali sa domacim mladim igracima (prosek godina negde oko 20) i ostvarili smo neverovatne rezultate! Od sledece sezone krecemo u napad za mesto u evroligu! Pozdrav,40 godina pratim kosarku

Valjevska podvala

pre 7 godina

Ako pobede Budućnost, znači boje se meča s Partizanom i biraju Podgoričane.
(novica, 11. mart 2017 18:55)

Hahahahaha, pa imaš li bar 13 godina?

pedja 71

pre 7 godina

Molim gospodina Radonjica da izgubi od Buducnosti, da bi igrali polufinale sa hrkljusarima koji, kao, zele sa nama da igraju.
Stvarno je vreme da ih oducimo od kosarke za ovu sezonu.

dr feelgood

pre 7 godina

sad fmp mora da izgine protiv buducnosti kako bi izbegli evropskog prvaka... a nama svejedno hocemo li ih poslati nazad u prigradske rupe u polufinalu ili finalu...

Kad si bio dete malo...

pre 7 godina

Dajte ih na 4. mesto da im srusimo sve nade odmah na pocetku. Jasno je kao dan da su iz jedne nebitne utakmice poleteli u nebesa...

Zemunac

pre 7 godina

Pored toga sto pratim kosarku 40 godina,imam jos da dodam da je ova sezona veliki uspeh za partizan.Ovu sezonu smo rizikovali i odigrali sa domacim mladim igracima (prosek godina negde oko 20) i ostvarili smo neverovatne rezultate! Od sledece sezone krecemo u napad za mesto u evroligu! Pozdrav,40 godina pratim kosarku
(Prosečan grobar (45 god), 11. mart 2017 19:21

Vi 25 godina niste ni jednog jedinog igraca iz mladjih kategorija napravili.A ovo sa Evroligom samo da te podsetim Jordi Bartomeu"Partizanu zelim srecu u narednim godinama u FIBAligi sampiona".I jos nesto ko ceda vam da lovu???Drzava zavrnula slavinu

Samo čovek

pre 7 godina

Ajmo realno protiv Zvezde na tri dobijene tesko mozemo, na dve isto tesko ali mozda ih iznenadimo derbi je derbi tako da mozda i nece biti tako lose da budemo cetvrti.

ej bre

pre 7 godina

q lele....pa gde nestade magija????trk opet u nis na one pljeske da vam fali pola tima i trener pa da mozda i dobijete nekog....
(pera, 11. mart 2017 19:10)
Videces magiju u polufinalu.

milan 26

pre 7 godina

Losa igra Partizana. Placamo ceh povredama i bolestima igraca videlo se da Hecer i Marinkovic nemaju snage. Najveca voljka je sto kad je Hecer u ogri 80% napada se.ode na njega. Covek nije u fizickom stanju da odradi ni pola od toga. Isto i ua Novicu, on je osakacen pobredama i ne moze da se forsira. Ali Partizan sem njih dvojice, i ponekada Marinlovica, Bircevica i nema igraca koji ume da.igra 1 na 1. Kad nije jefan u igri, a drugog planskog cuvaju ostalo gotovo fa ne mogu nista. U ovoj utakmici smo i takticki jako lose stajala, Igokea je klasicna suterska ekipa koja je naucila i da skace u napadu. Njima je primarni napad sut za tri, ako imaju drugi napad opet sut... i to moras da znas, moras da budes spreman za to. Nema udvajanja. Njima igrac kao krene na ulaz, dvojicu navuce i vrati za sut za tri. Navlacili su nas celu utakmicu. Zvezda ce.ici na pobedu jer.je mnogo lakse igrati sa Buducnoscu jer ce lakse proci. Kad je derbi uvek su tenzije, Spoljni faktori, motivacija 100% Partizana... Zbezdu ce to celati u finalu, ali bolje po nju tada nego sad kad se kolje i u evroligi. Tako da ce Partizan sa Cedevitom. Drugo, bolje je da u finalu igraju dva srpska kluba...

Veverica

pre 7 godina

Zvezda I FMP nisu isto jer Zvezda nikada nije imala uz svoje ime dodatak FMP.Partizan se zvao Partizan -Igokea a onaj u Laktašima Igokea-Partizan.Imali zajedničku upravu  
(Zvezdas, 11. mart 2017 18:09) 

Igokea je bilo ime sponzora. Dodikova firma Igokea (nazvana po imenima njegove dece). Bio je i Partizan Cepter nekad i Partizan ICN, Partizan Nis...
(Gluposti, 11. mart 2017 19:12)
A, Igokea - Partizan je takodje po sponzoru?

milooraad

pre 7 godina

Ovaaj posto je bio `spektakularan docek`, oce li sad da bude i `spektakularan ispracaj` !? I ako zna neko jel Dzikic bacio koju posalicu na konferenciji u vezi svoje debljine !? Jel bilo smijeha !?

Prosečan grobar (45 god)

pre 7 godina

Pored toga sto pratim kosarku 40 godina,imam jos da dodam da je ova sezona veliki uspeh za partizan.Ovu sezonu smo rizikovali i odigrali sa domacim mladim igracima (prosek godina negde oko 20) i ostvarili smo neverovatne rezultate! Od sledece sezone krecemo u napad za mesto u evroligu! Pozdrav,40 godina pratim kosarku

Mi smo PARTIZAN,a ko ste vi?

pre 7 godina

(VEČITI DELIJA, 11. mart 2017 18:40)
Zaboravio si jedan detalj koji govori sve,a to je PORESKI IDENTIFIKACIONI BROJ(PIB)!!!

Gluposti

pre 7 godina

Zvezda I FMP nisu isto jer Zvezda nikada nije imala uz svoje ime dodatak FMP.Partizan se zvao Partizan -Igokea a onaj u Laktašima Igokea-Partizan.Imali zajedničku upravu 
(Zvezdas, 11. mart 2017 18:09)

Igokea je bilo ime sponzora. Dodikova firma Igokea (nazvana po imenima njegove dece). Bio je i Partizan Cepter nekad i Partizan ICN, Partizan Nis...

BBRS

pre 7 godina

Ne zavisi partizan od nikoga! Partizan je prosao u 1/2, da li ce zvezda cedevita ili buducnost biti protivnik, nebitna stvar. Idemo po titulu!
(DV, 11. mart 2017 18:41)
Koliko si samo nerealan covek, pa to je strasno!
Zgazila vas igokea, a ti bi pored Zvezde, Cedevite i Buducnosti da osvojis titulu?!
Budi jednom realan, pogledaj istini u oci i priznaj sebi da ste jedva zasluzili da budete medju prvih 4!
Ubice vas prvi na koga naletite, e to ti je prava istina!

karma

pre 7 godina

Pored toga sto pratim kosarku 40 godina,imam jos da dodam da je ova sezona veliki uspeh za partizan.Ovu sezonu smo rizikovali i odigrali sa domacim mladim igracima (prosek godina negde oko 20) i ostvarili smo neverovatne rezultate! Od sledece sezone krecemo u napad za mesto u evroligu! Pozdrav,40 godina pratim kosarku
(Prosečan grobar (45 god), 11. mart 2017 19:21)

Auu prosecni, pa de nadje ovaj 20? Hecer, Novica, Gordon zajedno imaju skoro 100 godina dodaj Koprivicu, Majstorovica i Bircevica. Pa da igrate sa bebama od godinu dana i da dodjes do tog proseka.

Mare

pre 7 godina

Auu prosecni, pa de nadje ovaj 20? Hecer, Novica, Gordon zajedno imaju skoro 100 godina dodaj Koprivicu, Majstorovica i Bircevica. Pa da igrate sa bebama od godinu dana i da dodjes do tog proseka.
(karma, 11. mart 2017 19:36)

Auu karmo, pa tebi bas mora da se nacrta da je sarkazam i sprdnja.

Ranko

pre 7 godina

Partizan ne zavisi od Zvezde jer je u 4,nego mocna Zvezda sada moze da bira da li ce da nas polupa u 2 dobijene ili u 3.Pa ako su toliko mocni neka probaju na 2 I posalju nas na 4.mesto.Inace kakav god da bude ishod finalne serije ABA lige,Zvezda ce igrati Evroligu zbog F4 u Beogradu.I do sada nije to uvek osvajala na terenu.

r i n g i s p i l

pre 7 godina

Lepo je gledati leprsavost u igri igokee ,sa puno trcanja,skokova i suteva za tri poena.
Steta sto nisu imali nekog jaceg protivnika pa da utisak bude jos veci.

milansm

pre 7 godina

Ovde mi se cini da su kalkulacije vec pocele...,jer ipak ce se Partizan usuditi da ide na Zvezdu kao 4,jer jedino tako mogu da iznenade,na neki nacin,a ne znam ni ja kako u 2 dobijene...,a drugo,ne znam bas da li bi i dosli do Zvezde u finalu ABA,jer bi isli ma Cedevitu i to u Zagreb...,bolja opcija je svakako ova 1,kao 4ti...,jer u 3 dobijene ne moze trenutno niko da parira ovakvoj Zvezdi...,pozdrav!

Routmajster

pre 7 godina

Lako je izgubiti od Laktasa tu gde ste vi izgubili, izgubite tamo gde sam ja izgubio. Ja sam veci laktas od svih vas. Ponekad moram da pogledam u pasos da vidim koliki sam u stvari laktas

poceo sam da pratim kosarku od juce

pre 7 godina

"@Zvezda I FMP nisu isto jer Zvezda nikada nije imala uz svoje ime dodatak FMP.Partizan se zvao Partizan -Igokea a onaj u Laktašima Igokea-Partizan.Imali zajedničku upravu "

Pogledaj sezonu 2010-11 u KLS-u i ko je izborio mesta u ABA ligi, a ko je igrao ABA ligu u sezoni 2011-12 i samo ce ti se kazati.

Pedja

pre 7 godina

Zvezda je bez problema mogla da zavrsi ABA ligu bez poraza, a izgubili su cisto da pomognu Partizanu za bolju poziciju, ali ovi ni to nisu u stanju da iskoriste. Bez obzira, Zvezda ce dobiti Buducnost jer ce ih bez problema dobiti u polufinalu, a zatim najverovatnije sa Cedevitom finale sto opet odgovara zbog domaceg terena.

nista o nicemu

pre 7 godina

U pravu si sto posto jer Zlezda i Fmp nisu ni mogli da se fuzionisu, nego je Zlezda prodala svoj grb i ime (jer je u frizideru na -50) Fmp-u i koji im je na taj nacin ucinio uslugu i vratio preko noci 16.000.000 duga sto je mora se priznati izuzetno napredan potez! Nije problem da li se neko sa nekim fuzionise nego da li navijas za svoj ili za drugi klub, a vi ocigledno i dalje ne shvatate da ste navijaci Fmp kome ne moze niko da zabrani kako ce da se zove ;)
(ljudska glupost nema granice, 11. mart 2017 18:26)

Kako ste nam smestili taj dug, tako smo ga mi i vratili.

bulls

pre 7 godina

pa sta zavisi????!!!!!! zvezda moze da bira!!!! hoce li polufinale protiv buducnosti ili partizana, cedevita je ionako druga..ne verujem bas da ce cedevita izgubiti od fmp-a

Lisandro

pre 7 godina

A,sto to da zavisi od gore pomenutih? Sta to donosi 2,3 ili 4 mjesto? Da bi bio najbolji moras da pobijedis bolje od sebe.
Kratko - jasno.

Бобан

pre 7 godina

Партизан игра, а пантери коментаришу, деценијска доминација је оставила тешке психичке последице.

zzbz

pre 7 godina

ljudska glupost nema granice, 11. mart 2017 18:26
Samo da te podsetim da ti je Crvena Zlezda, kako je ti zoves, u grbu voljenog ti kluba. Ima jos nesto, izjava Danilovica da su Igokea i Partizan isti klub... Igokea-Partizan, Partizan-Igokea.

novica

pre 7 godina

Pričam ja stalno da nama odgovara četvrto mesto, jer nam je jedina objektivna mogućnost da uđemo u finale meč sa Panterganima u polufinalu na dve pobede.
Daleko su nam manje šanse protiv Cedevite.
Panteraj može da bira protivnika. Ako pobede Budućnost, znači boje se meča s Partizanom i biraju Podgoričane.

ja

pre 7 godina

Zvezda I FMP nisu isto jer Zvezda nikada nije imala uz svoje ime dodatak FMP.Partizan se zvao Partizan -Igokea a onaj u Laktašima Igokea-Partizan.Imali zajedničku upravu
(Zvezdas, 11. mart 2017 18:09) Tačno, FMP je samo preuzeo ime i grb od Zvezde koja se ugasila. Zvezda nije imala dodatak u imenu ali je imala 20 miliona evra duga, FMP nije. A onda je samo Ivo Lola Ribar preuzeo ulogu FMP-a. Kako inače objašnjavaš činjenicu da je Zvezda uprkos tome što je bila 5. u domaćem prvenstvu dogodine bila jedan od četiri kluba koji su igrali ABA ligu, a FMP koji je ušao u četiri ostao u KLS? Partizan i Igokea su uvek funkcionisali nezavisno jedni od drugih i tu nema ničeg spornog.

Nenad

pre 7 godina

Zvezda I FMP nisu isto jer Zvezda nikada nije imala uz svoje ime dodatak FMP.Partizan se zvao Partizan -Igokea a onaj u Laktašima Igokea-Partizan.Imali zajedničku upravu
(Zvezdas, 11. mart 2017 18:09)

U pravu si nisu isto..C.Zveda je ustupila ime i grb FMP-u sto je jos gore a predsednici bili tast i zet.

Zvezdas

pre 7 godina

xxx

Zvezda I FMP nisu isto jer Zvezda nikada nije imala uz svoje ime dodatak FMP.Partizan se zvao Partizan -Igokea a onaj u Laktašima Igokea-Partizan.Imali zajedničku upravu

Komsija MIle

pre 7 godina

Zamisljam utakmicu u kojoj se igraci FMP-a bore protiv Zvezde kao igraci Igokee protiv Partizana. Ne mogu cak ni da zamislim. Nema sta, bas se vidi da smo isti klub :)

Mi smo PARTIZAN,a ko ste vi?

pre 7 godina

Ovo je dobar rezultat za Partizan ! Sad će FMP morati da dobije Budućnost ako želi da izbegne Partizan u polufinalu,jer im Budućnost daleko više odgovara,a Partizanu više odgovara FMP,jer im Cedevita nikako ne leži!

VEČITI DELIJA

pre 7 godina

@ drug jataganac, baš tako ZVEZDA BIRA , mada se tu i budućnost pita ali vrlo malo pogotovo ako Jovke bude igrao . Nema šta polufinale : Zvezda-Budućnost 2-0 i Cedevita-Partizan 2-1 . U finalu : Zvezda-Cedevita 3-1 . ZVEZDA ŠAMPION i to je to !

DV

pre 7 godina

Ne zavisi partizan od nikoga! Partizan je prosao u 1/2, da li ce zvezda cedevita ili buducnost biti protivnik, nebitna stvar. Idemo po titulu!

Dejan CZ

pre 7 godina

Isto kao i prosle godine...jopet partizan ide na prolecni raspust.Do pocetka KLS eto im jopet svaki drugi dan meceva sa Megom sa nagradom ko pobedi gajba piva...a odavno nisu ni crni protiv belih igrali...evo godina prodje:)

ljudska glupost nema granice

pre 7 godina

@Zvezda I FMP nisu isto jer Zvezda nikada nije imala uz svoje ime dodatak FMP.Partizan se zvao Partizan -Igokea a onaj u Laktašima Igokea-Partizan.Imali zajedničku upravu
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zvezdas, 11. mart 2017 18:09)

U pravu si sto posto jer Zlezda i Fmp nisu ni mogli da se fuzionisu, nego je Zlezda prodala svoj grb i ime (jer je u frizideru na -50) Fmp-u i koji im je na taj nacin ucinio uslugu i vratio preko noci 16.000.000 duga sto je mora se priznati izuzetno napredan potez! Nije problem da li se neko sa nekim fuzionise nego da li navijas za svoj ili za drugi klub, a vi ocigledno i dalje ne shvatate da ste navijaci Fmp kome ne moze niko da zabrani kako ce da se zove ;)

Blue Moon 267

pre 7 godina

Ne zavisimo mi od Zvezde uopšte, mislim da protiv Cedevite u Zagrebu nema sanse da se dobije, jeste Zvezda najbolji tim, ali derbi je derbi sve je moguce, prvi meč je bas nezgodan termin za Zvezdu, tako da ja sutra navijam za Budućnost.

VEČITI DELIJA

pre 7 godina

@ komšija mile , Al postoji i istina da se klub uvijek zvao CRVENA ZVEZDA i dresovi su uvijek crveno-beli , grb je kao i onaj prije 2011 i isti kao i ovaj sada . Znači : IME KLUBA , BOJE , GRB SVE ISTO UVIJEK BILO , sada i za sva vremena . I šta ti tu nije jasno i tebi i svim grobarima ???????

bRAJKO

pre 7 godina

S obzirom da smo izgubili draga braco grobari pisite da smo to uradili namjerno... :( jesam ocekivao pobjedu i vec se spremio da kucam kako smo najjaci, kako je Dzile alhemicar ali ... :(

Zvezda je zivot

pre 7 godina

ne razumem zašto se ovde piše Partizan i igokra da su dva bratska kluba. sve i da jeste to tako, Partizan je uvek postojao, nije menjao ime, adresu, nije se fuzionisao, nije nikad bio zaledjen i svoje dugove pošteno vraca.
(ne sme da se zaboravi ko su oni, 11. mart 2017 17:39)

Ne vraca!!!! Musli i Dule

navijac

pre 7 godina

Partizan verovatno ovo gubi kako bi imao sanse da bude cetvrti jer za Cedevitu nemaju igru, pa se nadaju da protiv Zvezde imaju sansi ali...

Marko

pre 7 godina

dajte nam "insituciju" za polufinale. najsladje
(triplem, 11. mart 2017 17:33)

Haha dočekao lik 2 godine urušavanja Partizana i kao već zaboravile se decenije ponižavanja i bežanja od tog istog Partizana, pa sad kao najslađe...

Žao mi vas je ponekad, a onda se setim da su vam Čović i Vučko legende, pa me to željenje brzo prođe. Zaslužujete jedni druge.

Mutavi

pre 7 godina

I za koga ja sada da navijam ?
Imam dva dresa, beli na kome pise Igokea-Partizan i crni na kome pise Partizan-Igokea ...
Moracu ih obuci obadva, samo koji prvi ?

ne sme da se zaboravi ko su oni

pre 7 godina

ne razumem zašto se ovde piše Partizan i igokra da su dva bratska kluba. sve i da jeste to tako, Partizan je uvek postojao, nije menjao ime, adresu, nije se fuzionisao, nije nikad bio zaledjen i svoje dugove pošteno vraca.

okidač

pre 7 godina

I za koga ja sada da navijam ?
Imam dva dresa, beli na kome pise Igokea-Partizan i crni na kome pise Partizan-Igokea ...
Moracu ih obuci obadva, samo koji prvi ?
(Mutavi, 11. mart 2017 17:13)
Obuci onaj na kojem pise FMP....Tu nema greske..

borko

pre 7 godina

Zasto je Gordon doveden ako nece odigrati ni jednu utakmicu do kraja sezone? Cak i kad je vise od pola tima bilo bolesno on je sedeo na klupi celu utakmicu. Sada kada su se vratili neki od bolesnih igraca, njega nema ni na klupi.

Marko

pre 7 godina

Publika ne zna za koga navija. Lol
(xxxx, 11. mart 2017 17:37)

Znaju. Jer za razliku od tvog kluba, neki nisu menjali imena, adrese, PIB račun, prodavali grb, itd.

Džabe spinuješ, sebe lažeš.

Komsija MIle

pre 7 godina

VIdi, mozete danima da pisete ovakve stvari ali postoji samo jedna istina. Partizan i Igokao su potpisali ugovor o sportsko poslovnoj saradnji koji je okoncan cim je Igokea usla u ABA ligu. KK Crvena Zvezda je 2011. ugasena. KK FMP iz Zeleznika je promenio ime u KK Crvena Zvezda. Zasto Branko Lazic kao igrac FMP-a nije nikada potpisao ugovor sa Zvezdom? Zasto su tadasnji igraci Zvezde potpisivali ugovor sa novonastalom Zvezdom? Opet kazem, do sutra mozete da spominjete Igokeu i Partizan ali svi dobro znamo istinu.

milooraad

pre 7 godina

hahahahahah prpa ? Dzikic ne zna dje ce, bjezi od Cedevite, bjezi od Zvezde ... coek bi najradje da ne igra protiv nikog, ja vjerujem da bi volio da su peti ... hahahaha

Zvezdas

pre 7 godina

xxx

Zvezda I FMP nisu isto jer Zvezda nikada nije imala uz svoje ime dodatak FMP.Partizan se zvao Partizan -Igokea a onaj u Laktašima Igokea-Partizan.Imali zajedničku upravu

milooraad

pre 7 godina

hahahahahah prpa ? Dzikic ne zna dje ce, bjezi od Cedevite, bjezi od Zvezde ... coek bi najradje da ne igra protiv nikog, ja vjerujem da bi volio da su peti ... hahahaha

Milos

pre 7 godina

U Ponedeljak kad Zvezda pobedi Buducnost a hoce jer Zvezda nece kalkulisati i birati protivnika. Bice 200 komentara od grobara kako se Zvezda pokidala da bi izbegla Partizan koji bi je sigurno izbacio na 2 dobijene.

realmenći

pre 7 godina

Partizan uopšte ne zavisi od Zvezde. Partizan protiv bilo koje od ove tri ekipe ne može da dobije u seriji više od jedne tekme, i to na uku i buku.

qwerty

pre 7 godina

Zvezda će da bira protivnika? Pa zasto Partizan nije birao,zasto je jurio pobedu u proslom kolu,mogli su da izgube i budu četvrti i dobiju Zvezdu u polufinalu kad vam ona odgovara kako kazete? Zvezda ce gaziti u ABA sve redom do kraja a vi se poredjajte kako vam je volja.

Zasto cutite???

pre 7 godina

Panteraj može da bira protivnika. Ako pobede Budućnost, znači boje se meča s Partizanom i biraju Podgoričane.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (novica, 11. mart 2017 18:55)

Eto - to vam je mozak Partizanovog navijaca, tako naucen od osnivanja JSD do dana danasnjeg.

Pazi taj rezon - Zvezda mora da pusti Buducnost da bi njemu dokazala da se ne plasi Partizana.
Ispran mozak od strane ubogog Zvezdomrsca iz Limoza, navikao da pusta i namesta, ne moze da prihvati da mi nikoga ne pustamo.

Gazimo redom bez pardona, apsolutno nas cele sezone ne interesuje kome je sta potrebno - nama su potrebne pobede i zato pobedjujemo.

A to sto ste vi od osnivanja navikli da namestate, pa vam je sad normalno da se svi tako ponasaju - vas problem.

Mi cemo Budncost da zgazimo preksutra, a vi u polufinalu ispadate sa 2 x po 20 razlike od Cedevite...vec su vas otresli ove sezone kao da ne postojite. I otresce vas opet...

Zvezda je zivot

pre 7 godina

ne razumem zašto se ovde piše Partizan i igokra da su dva bratska kluba. sve i da jeste to tako, Partizan je uvek postojao, nije menjao ime, adresu, nije se fuzionisao, nije nikad bio zaledjen i svoje dugove pošteno vraca.
(ne sme da se zaboravi ko su oni, 11. mart 2017 17:39)

Ne vraca!!!! Musli i Dule

flok

pre 7 godina

Svi pravi sportisti igraju uvek na pobedu bez obzira na kalkukacije.
Jedini kalkulatori koje znam su vujošević i španci.
(mala slova su iz poštovanja)

karma

pre 7 godina

Pored toga sto pratim kosarku 40 godina,imam jos da dodam da je ova sezona veliki uspeh za partizan.Ovu sezonu smo rizikovali i odigrali sa domacim mladim igracima (prosek godina negde oko 20) i ostvarili smo neverovatne rezultate! Od sledece sezone krecemo u napad za mesto u evroligu! Pozdrav,40 godina pratim kosarku
(Prosečan grobar (45 god), 11. mart 2017 19:21)

Auu prosecni, pa de nadje ovaj 20? Hecer, Novica, Gordon zajedno imaju skoro 100 godina dodaj Koprivicu, Majstorovica i Bircevica. Pa da igrate sa bebama od godinu dana i da dodjes do tog proseka.

Pedja

pre 7 godina

Zvezda je bez problema mogla da zavrsi ABA ligu bez poraza, a izgubili su cisto da pomognu Partizanu za bolju poziciju, ali ovi ni to nisu u stanju da iskoriste. Bez obzira, Zvezda ce dobiti Buducnost jer ce ih bez problema dobiti u polufinalu, a zatim najverovatnije sa Cedevitom finale sto opet odgovara zbog domaceg terena.

Nebojsa

pre 7 godina

Obrni okreni grobari ce reci ako bude C.Zvezda pobedila Buducnost da smo pobegli od njih, ako bude izgubila opet ce reci namerno su izgubili da bi sad igrali posto je ambulanta u Partizanu .

BBRS

pre 7 godina

Ne zavisi partizan od nikoga! Partizan je prosao u 1/2, da li ce zvezda cedevita ili buducnost biti protivnik, nebitna stvar. Idemo po titulu!
(DV, 11. mart 2017 18:41)
Koliko si samo nerealan covek, pa to je strasno!
Zgazila vas igokea, a ti bi pored Zvezde, Cedevite i Buducnosti da osvojis titulu?!
Budi jednom realan, pogledaj istini u oci i priznaj sebi da ste jedva zasluzili da budete medju prvih 4!
Ubice vas prvi na koga naletite, e to ti je prava istina!

Vladimir

pre 7 godina

Zvezda ce u polufinalu ici na Buducnost i nada se da ce u drugom polufinalnom paru Partizan iznenaditi Cedevitu jer time Zvezda obezbedjuje Evroligu i sezoni 17/18. Partizan ne moze dalje od FIBA LS.

zzbz

pre 7 godina

ljudska glupost nema granice, 11. mart 2017 18:26
Samo da te podsetim da ti je Crvena Zlezda, kako je ti zoves, u grbu voljenog ti kluba. Ima jos nesto, izjava Danilovica da su Igokea i Partizan isti klub... Igokea-Partizan, Partizan-Igokea.

Марко

pre 7 godina

Волео бих да играмо са Партизаном, али биће тешко изгубити од Будућности, а да не буде сумњиво.

fancy

pre 7 godina

Pričam ja stalno da nama odgovara četvrto mesto, jer nam je jedina objektivna mogućnost da uđemo u finale meč sa Panterganima u polufinalu na dve pobede.
Daleko su nam manje šanse protiv Cedevite.
Panteraj može da bira protivnika. Ako pobede Budućnost, znači boje se meča s Partizanom i biraju Podgoričane.
(novica, 11. mart 2017 18:55)

buahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahhaha

Kad si bio dete malo...

pre 7 godina

Dajte ih na 4. mesto da im srusimo sve nade odmah na pocetku. Jasno je kao dan da su iz jedne nebitne utakmice poleteli u nebesa...

Routmajster

pre 7 godina

Lako je izgubiti od Laktasa tu gde ste vi izgubili, izgubite tamo gde sam ja izgubio. Ja sam veci laktas od svih vas. Ponekad moram da pogledam u pasos da vidim koliki sam u stvari laktas

NoName

pre 7 godina

Tačno, FMP je samo preuzeo ime i grb od Zvezde koja se ugasila. Zvezda nije imala dodatak u imenu ali je imala 20 miliona evra duga, FMP nije. A onda je samo Ivo Lola Ribar preuzeo ulogu FMP-a. Kako inače objašnjavaš činjenicu da je Zvezda uprkos tome što je bila 5. u domaćem prvenstvu dogodine bila jedan od četiri kluba koji su igrali ABA ligu, a FMP koji je ušao u četiri ostao u KLS? Partizan i Igokea su uvek funkcionisali nezavisno jedni od drugih i tu nema ničeg spornog.
(ja, 11. mart 2017 18:43)

Objasnjavam tako sto Krka vec tri sezone kroz Slovenacku ligu ne uspeva da izbori plasman u Aba ligu, ali je i dalje igra. A sampion Slovenije Sentjur ne igra. Je l te i dalje boli? A mozda Krka nije Krka, a?

Komsija MIle

pre 7 godina

VIdi, mozete danima da pisete ovakve stvari ali postoji samo jedna istina. Partizan i Igokao su potpisali ugovor o sportsko poslovnoj saradnji koji je okoncan cim je Igokea usla u ABA ligu. KK Crvena Zvezda je 2011. ugasena. KK FMP iz Zeleznika je promenio ime u KK Crvena Zvezda. Zasto Branko Lazic kao igrac FMP-a nije nikada potpisao ugovor sa Zvezdom? Zasto su tadasnji igraci Zvezde potpisivali ugovor sa novonastalom Zvezdom? Opet kazem, do sutra mozete da spominjete Igokeu i Partizan ali svi dobro znamo istinu.

Zemunac

pre 7 godina

Pored toga sto pratim kosarku 40 godina,imam jos da dodam da je ova sezona veliki uspeh za partizan.Ovu sezonu smo rizikovali i odigrali sa domacim mladim igracima (prosek godina negde oko 20) i ostvarili smo neverovatne rezultate! Od sledece sezone krecemo u napad za mesto u evroligu! Pozdrav,40 godina pratim kosarku
(Prosečan grobar (45 god), 11. mart 2017 19:21

Vi 25 godina niste ni jednog jedinog igraca iz mladjih kategorija napravili.A ovo sa Evroligom samo da te podsetim Jordi Bartomeu"Partizanu zelim srecu u narednim godinama u FIBAligi sampiona".I jos nesto ko ceda vam da lovu???Drzava zavrnula slavinu

Vinjak

pre 7 godina

Zašto takav naslov od koga mi zavisimo mi smo u najgorem slučaju četvrti i šta igramo za finale nije bitno protiv koga sve tri ekipe su jake a jedini koga smo bar jednom pobedili je zvezdafmp pa prema tome znači da su nam oni najlakši protivnici

Vz

pre 7 godina

Ne vidim jedan jedini razlog zasto stoji ovo da Partizan zavisi od zvezde? Partizan je na F4, pobedila zvezda ili ne Buducnost. Sto se mene tice, neka izgubi da se sto pre sastanemo ;)
Da bi bio prvi, moras da pobedis sve. Ako ne mozes, nisi prvi i kraj. Prosto.

VEČITI DELIJA

pre 7 godina

@ drug jataganac, baš tako ZVEZDA BIRA , mada se tu i budućnost pita ali vrlo malo pogotovo ako Jovke bude igrao . Nema šta polufinale : Zvezda-Budućnost 2-0 i Cedevita-Partizan 2-1 . U finalu : Zvezda-Cedevita 3-1 . ZVEZDA ŠAMPION i to je to !

Veverica

pre 7 godina

Zvezda I FMP nisu isto jer Zvezda nikada nije imala uz svoje ime dodatak FMP.Partizan se zvao Partizan -Igokea a onaj u Laktašima Igokea-Partizan.Imali zajedničku upravu  
(Zvezdas, 11. mart 2017 18:09) 

Igokea je bilo ime sponzora. Dodikova firma Igokea (nazvana po imenima njegove dece). Bio je i Partizan Cepter nekad i Partizan ICN, Partizan Nis...
(Gluposti, 11. mart 2017 19:12)
A, Igokea - Partizan je takodje po sponzoru?

ljudska glupost nema granice

pre 7 godina

@Zvezda I FMP nisu isto jer Zvezda nikada nije imala uz svoje ime dodatak FMP.Partizan se zvao Partizan -Igokea a onaj u Laktašima Igokea-Partizan.Imali zajedničku upravu
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zvezdas, 11. mart 2017 18:09)

U pravu si sto posto jer Zlezda i Fmp nisu ni mogli da se fuzionisu, nego je Zlezda prodala svoj grb i ime (jer je u frizideru na -50) Fmp-u i koji im je na taj nacin ucinio uslugu i vratio preko noci 16.000.000 duga sto je mora se priznati izuzetno napredan potez! Nije problem da li se neko sa nekim fuzionise nego da li navijas za svoj ili za drugi klub, a vi ocigledno i dalje ne shvatate da ste navijaci Fmp kome ne moze niko da zabrani kako ce da se zove ;)

Mutavi

pre 7 godina

I za koga ja sada da navijam ?
Imam dva dresa, beli na kome pise Igokea-Partizan i crni na kome pise Partizan-Igokea ...
Moracu ih obuci obadva, samo koji prvi ?

nista o nicemu

pre 7 godina

U pravu si sto posto jer Zlezda i Fmp nisu ni mogli da se fuzionisu, nego je Zlezda prodala svoj grb i ime (jer je u frizideru na -50) Fmp-u i koji im je na taj nacin ucinio uslugu i vratio preko noci 16.000.000 duga sto je mora se priznati izuzetno napredan potez! Nije problem da li se neko sa nekim fuzionise nego da li navijas za svoj ili za drugi klub, a vi ocigledno i dalje ne shvatate da ste navijaci Fmp kome ne moze niko da zabrani kako ce da se zove ;)
(ljudska glupost nema granice, 11. mart 2017 18:26)

Kako ste nam smestili taj dug, tako smo ga mi i vratili.

Ono samo kažem

pre 7 godina

sad fmp mora da izgine protiv buducnosti kako bi izbegli evropskog prvaka... a nama svejedno hocemo li ih poslati nazad u prigradske rupe u polufinalu ili finalu...
(dr feelgood, 11. mart 2017 19:23)

Poslala je vas vaša filijala tamo gde vam je mesto - u polufinale sa gradskim rivalom....
Ne ne ne ne dečko, pogrešno si shvatio... nećete igrati protiv Zvezde nego protiv Cedevite... pošto Zvezda ne kalkuliše i ne bira protivnike...

daki

pre 7 godina

Ovo je najslabija ekipa partizana u poslednjih 30 godina!!! Plače mi se kad vidim ko nosi dres partizana. Znam,finansije diktiraju...ali ljudi moji,malo je reći SRAMOTA koji su ovo igrači i odakle dođoše u naš partizan. Vrabac,Majstorović,Pot,Luković...nosioci!!! Ovakvu sramotu od sastava nismo SMELI dozvoliti NIKADA!!! Reči nemam za opis! Alal vera upravo!!!

VEČITI DELIJA

pre 7 godina

@ komšija mile , Al postoji i istina da se klub uvijek zvao CRVENA ZVEZDA i dresovi su uvijek crveno-beli , grb je kao i onaj prije 2011 i isti kao i ovaj sada . Znači : IME KLUBA , BOJE , GRB SVE ISTO UVIJEK BILO , sada i za sva vremena . I šta ti tu nije jasno i tebi i svim grobarima ???????

Miodrag

pre 7 godina

Partizanovim navijacima samo ostaje da se tese sa pricom o Zvezdi, FMP i Covicu i da se mole da Tadic pobedi. Mozda ce im opet poklanjati titule.

Lisandro

pre 7 godina

A,sto to da zavisi od gore pomenutih? Sta to donosi 2,3 ili 4 mjesto? Da bi bio najbolji moras da pobijedis bolje od sebe.
Kratko - jasno.

Valjevska podvala

pre 7 godina

Ako pobede Budućnost, znači boje se meča s Partizanom i biraju Podgoričane.
(novica, 11. mart 2017 18:55)

Hahahahaha, pa imaš li bar 13 godina?

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 7 godina

Steta je samo sto Radonjic nece kalkulisati protiv Buducnosti, a tako bi bilo lepih i laganih 2-0 bez napustanja hale i koriscenje aviona do Podgorice ...

ej bre

pre 7 godina

Pogledaj sezonu 2010-11 u KLS-u i ko je izborio mesta u ABA ligi, a ko je igrao ABA ligu u sezoni 2011-12 i samo ce ti se kazati.
(poceo sam da pratim kosarku od juce, 11. mart 2017 18:45

Igrala Crvena Zvezda DIVA.Diva je generalni sponzor kao stoje tada bio MTS Partizanu.Nigde nema FMP
(zvezdas, 11. mart 2017 19:05)

Igrao je FMP. Zvezda je bila 5 u ligi Srbije. Nije izborila mesto u Aba!
FMP je promenio ime u ZVezda BG. Kk CZ je ostavljena u zamrzivacu.

milansm

pre 7 godina

Ovde mi se cini da su kalkulacije vec pocele...,jer ipak ce se Partizan usuditi da ide na Zvezdu kao 4,jer jedino tako mogu da iznenade,na neki nacin,a ne znam ni ja kako u 2 dobijene...,a drugo,ne znam bas da li bi i dosli do Zvezde u finalu ABA,jer bi isli ma Cedevitu i to u Zagreb...,bolja opcija je svakako ova 1,kao 4ti...,jer u 3 dobijene ne moze trenutno niko da parira ovakvoj Zvezdi...,pozdrav!

Dejan CZ

pre 7 godina

Isto kao i prosle godine...jopet partizan ide na prolecni raspust.Do pocetka KLS eto im jopet svaki drugi dan meceva sa Megom sa nagradom ko pobedi gajba piva...a odavno nisu ni crni protiv belih igrali...evo godina prodje:)

borivoje surdilovic

pre 7 godina

Greota sto utakmicu nisu igrali
pot, vrabac....trebala im je vise minuta, izneli su prethodne utakmice i evo kako smo prosli ...

Бобан

pre 7 godina

Партизан игра, а пантери коментаришу, деценијска доминација је оставила тешке психичке последице.

ja

pre 7 godina

Zvezda I FMP nisu isto jer Zvezda nikada nije imala uz svoje ime dodatak FMP.Partizan se zvao Partizan -Igokea a onaj u Laktašima Igokea-Partizan.Imali zajedničku upravu
(Zvezdas, 11. mart 2017 18:09) Tačno, FMP je samo preuzeo ime i grb od Zvezde koja se ugasila. Zvezda nije imala dodatak u imenu ali je imala 20 miliona evra duga, FMP nije. A onda je samo Ivo Lola Ribar preuzeo ulogu FMP-a. Kako inače objašnjavaš činjenicu da je Zvezda uprkos tome što je bila 5. u domaćem prvenstvu dogodine bila jedan od četiri kluba koji su igrali ABA ligu, a FMP koji je ušao u četiri ostao u KLS? Partizan i Igokea su uvek funkcionisali nezavisno jedni od drugih i tu nema ničeg spornog.

zmaj

pre 7 godina

Napisa covek "sutra da izgubimo u Podgorici pa da rastavimo Partizan" Covece dragi pa ti neznas ni gde ti tim igra...avaj bitno je da lupetas...

bRAJKO

pre 7 godina

S obzirom da smo izgubili draga braco grobari pisite da smo to uradili namjerno... :( jesam ocekivao pobjedu i vec se spremio da kucam kako smo najjaci, kako je Dzile alhemicar ali ... :(

Mi smo PARTIZAN,a ko ste vi?

pre 7 godina

Ovo je dobar rezultat za Partizan ! Sad će FMP morati da dobije Budućnost ako želi da izbegne Partizan u polufinalu,jer im Budućnost daleko više odgovara,a Partizanu više odgovara FMP,jer im Cedevita nikako ne leži!

milooraad

pre 7 godina

Ovaaj posto je bio `spektakularan docek`, oce li sad da bude i `spektakularan ispracaj` !? I ako zna neko jel Dzikic bacio koju posalicu na konferenciji u vezi svoje debljine !? Jel bilo smijeha !?

r i n g i s p i l

pre 7 godina

Lepo je gledati leprsavost u igri igokee ,sa puno trcanja,skokova i suteva za tri poena.
Steta sto nisu imali nekog jaceg protivnika pa da utisak bude jos veci.

zvezdas

pre 7 godina

Pogledaj sezonu 2010-11 u KLS-u i ko je izborio mesta u ABA ligi, a ko je igrao ABA ligu u sezoni 2011-12 i samo ce ti se kazati.
(poceo sam da pratim kosarku od juce, 11. mart 2017 18:45

Igrala Crvena Zvezda DIVA.Diva je generalni sponzor kao stoje tada bio MTS Partizanu.Nigde nema FMP

Ono samo kažem

pre 7 godina

sad fmp mora da izgine protiv buducnosti kako bi izbegli evropskog prvaka... a nama svejedno hocemo li ih poslati nazad u prigradske rupe u polufinalu ili finalu...
(dr feelgood, 11. mart 2017 19:23)

Poslala je vas vaša filijala tamo gde vam je mesto - u polufinale sa gradskim rivalom....
Ne ne ne ne dečko, pogrešno si shvatio... nećete igrati protiv Zvezde nego protiv Cedevite... pošto Zvezda ne kalkuliše i ne bira protivnike...

pedja 71

pre 7 godina

Molim gospodina Radonjica da izgubi od Buducnosti, da bi igrali polufinale sa hrkljusarima koji, kao, zele sa nama da igraju.
Stvarno je vreme da ih oducimo od kosarke za ovu sezonu.

borko

pre 7 godina

Zasto je Gordon doveden ako nece odigrati ni jednu utakmicu do kraja sezone? Cak i kad je vise od pola tima bilo bolesno on je sedeo na klupi celu utakmicu. Sada kada su se vratili neki od bolesnih igraca, njega nema ni na klupi.

objektivan

pre 7 godina

Zvezda ce uvek igrati sportski do kraja bez ikakvih kalkulacija kao i do sada. Za Partizan je bolje da su sami odlucivali o svojoj sudbini ali ok. Svakako ce igrati plej off i samim tim sto su u prva cetri je ralno veliki uspeh koji neverujem da ce sledece godine ponoviti jer skoro sest igraca odlazi zbog isteka ugovora a mladih nazalost nema ni na vidiku. Sve u svemu dobra sezona za Partizan i nazalost kraj jos jedne sezone bez neke buducnosti za klub i igrace

b(ot)92

pre 7 godina

Zvezdas...nikada Partizan i Igokea nisu imali zajednicku upravu,nikada se nisu fuzionisali i nisu igrali istu ligu kad su te jedne sezone sklopili prijateljski ugovor(ne fuziju nego je Dodik dao pare Partizanu) a predstavnik Bosne u Aba je tad bio Siroki Brijeg.ali sta da objasnjavas ljudima koji su poceli da prate kosarku pre pet godina kad se CZ ugasila,koju nisu ni pratili,i poceli da navijaju za fmp.Inace,klub za koji navijas se ne zove KK Cz,ni na pecatu tako ne pise a nije ni registrovan tako,nije ni clan sportskog drustva CZ.

ne sme da se zaboravi ko su oni

pre 7 godina

ne razumem zašto se ovde piše Partizan i igokra da su dva bratska kluba. sve i da jeste to tako, Partizan je uvek postojao, nije menjao ime, adresu, nije se fuzionisao, nije nikad bio zaledjen i svoje dugove pošteno vraca.

Realno

pre 7 godina

Nekako mi Budućnost deluje lakse na tri dobijene, treba ih pustiti možda izbace Cedevitu. Iskreno Partizan nema šanse protiv Cedevite. Inače Partizan nije slab ove godine mnogo igrača malo kvaliteta imaju 16 igrača u rosteru.

bbROD

pre 7 godina

Naslov vam je glup. Partizan uopste ne zavisi od Zvezde jer smo se vec plasirali na F4. Da nismo onda bi zavisili. Pitanje je sta Zvezdi odgovara da li da igra sa nama ili sa nekim drugim.

Ono samo kažem

pre 7 godina

sad fmp mora da izgine protiv buducnosti kako bi izbegli evropskog prvaka... a nama svejedno hocemo li ih poslati nazad u prigradske rupe u polufinalu ili finalu...
(dr feelgood, 11. mart 2017 19:23)

Poslala je vas vaša filijala tamo gde vam je mesto - u polufinale sa gradskim rivalom....
Ne ne ne ne dečko, pogrešno si shvatio... nećete igrati protiv Zvezde nego protiv Cedevite... pošto Zvezda ne kalkuliše i ne bira protivnike...

Marko

pre 7 godina

Publika ne zna za koga navija. Lol
(xxxx, 11. mart 2017 17:37)

Znaju. Jer za razliku od tvog kluba, neki nisu menjali imena, adrese, PIB račun, prodavali grb, itd.

Džabe spinuješ, sebe lažeš.

Marko

pre 7 godina

dajte nam "insituciju" za polufinale. najsladje
(triplem, 11. mart 2017 17:33)

Haha dočekao lik 2 godine urušavanja Partizana i kao već zaboravile se decenije ponižavanja i bežanja od tog istog Partizana, pa sad kao najslađe...

Žao mi vas je ponekad, a onda se setim da su vam Čović i Vučko legende, pa me to željenje brzo prođe. Zaslužujete jedni druge.

miško

pre 7 godina

Gde bi Partizan bio da nije Zvezde,puštaju ga da ne ispadne da se ugura u četiri i da ga poštedi rane eliminacije.Odigrali ste još jedan hrkljuš.

poceo sam da pratim kosarku od juce

pre 7 godina

"@Zvezda I FMP nisu isto jer Zvezda nikada nije imala uz svoje ime dodatak FMP.Partizan se zvao Partizan -Igokea a onaj u Laktašima Igokea-Partizan.Imali zajedničku upravu "

Pogledaj sezonu 2010-11 u KLS-u i ko je izborio mesta u ABA ligi, a ko je igrao ABA ligu u sezoni 2011-12 i samo ce ti se kazati.

okidač

pre 7 godina

I za koga ja sada da navijam ?
Imam dva dresa, beli na kome pise Igokea-Partizan i crni na kome pise Partizan-Igokea ...
Moracu ih obuci obadva, samo koji prvi ?
(Mutavi, 11. mart 2017 17:13)
Obuci onaj na kojem pise FMP....Tu nema greske..

navijac

pre 7 godina

Partizan verovatno ovo gubi kako bi imao sanse da bude cetvrti jer za Cedevitu nemaju igru, pa se nadaju da protiv Zvezde imaju sansi ali...

Mi smo PARTIZAN,a ko ste vi?

pre 7 godina

(VEČITI DELIJA, 11. mart 2017 18:40)
Zaboravio si jedan detalj koji govori sve,a to je PORESKI IDENTIFIKACIONI BROJ(PIB)!!!

ej bre

pre 7 godina

Molim gospodina Radonjica da izgubi od Buducnosti, da bi igrali polufinale sa hrkljusarima koji, kao, zele sa nama da igraju.
Stvarno je vreme da ih oducimo od kosarke za ovu sezonu.
(pedja 71, 11. mart 2017 19:20)
Samo bez otrova i slicnih smicalica. Odvalice vas Partizan.

Mare

pre 7 godina

Auu prosecni, pa de nadje ovaj 20? Hecer, Novica, Gordon zajedno imaju skoro 100 godina dodaj Koprivicu, Majstorovica i Bircevica. Pa da igrate sa bebama od godinu dana i da dodjes do tog proseka.
(karma, 11. mart 2017 19:36)

Auu karmo, pa tebi bas mora da se nacrta da je sarkazam i sprdnja.

Turista Nudista

pre 7 godina

par "zvezdasa" napise sutra poraz u podgorici pa da se sastanemo sa partizanom...pa vi ne znate ni de igrate,a kao pratite aba ligu i navijaci ste...

bulls

pre 7 godina

pa sta zavisi????!!!!!! zvezda moze da bira!!!! hoce li polufinale protiv buducnosti ili partizana, cedevita je ionako druga..ne verujem bas da ce cedevita izgubiti od fmp-a

црна овца друштва

pre 7 godina

Како су се примили . ово приградскиНису ни свесни да је ово све Џикићева замисао, а то ће схватити тек кад буду ишамарани у 1/2 финалу

DV

pre 7 godina

Ne zavisi partizan od nikoga! Partizan je prosao u 1/2, da li ce zvezda cedevita ili buducnost biti protivnik, nebitna stvar. Idemo po titulu!

Milan B.

pre 7 godina

Sutra lagano poraz u Podgorici pa da lažnu instituciju rastavimo od života u polufinalu.
(pravda, 11. mart 2017 21:02)

Dame biraju. :-)
(Parni Valjak, 11. mart 2017 20:57) Sutra se igra u Beogradu, a danas su dame birale. Nadam se lose. Pa i Dzikic je rekao, zato su oni tamo a vi niste.

dr feelgood

pre 7 godina

sad fmp mora da izgine protiv buducnosti kako bi izbegli evropskog prvaka... a nama svejedno hocemo li ih poslati nazad u prigradske rupe u polufinalu ili finalu...

Ranko

pre 7 godina

Partizan ne zavisi od Zvezde jer je u 4,nego mocna Zvezda sada moze da bira da li ce da nas polupa u 2 dobijene ili u 3.Pa ako su toliko mocni neka probaju na 2 I posalju nas na 4.mesto.Inace kakav god da bude ishod finalne serije ABA lige,Zvezda ce igrati Evroligu zbog F4 u Beogradu.I do sada nije to uvek osvajala na terenu.

Gluposti

pre 7 godina

Zvezda I FMP nisu isto jer Zvezda nikada nije imala uz svoje ime dodatak FMP.Partizan se zvao Partizan -Igokea a onaj u Laktašima Igokea-Partizan.Imali zajedničku upravu 
(Zvezdas, 11. mart 2017 18:09)

Igokea je bilo ime sponzora. Dodikova firma Igokea (nazvana po imenima njegove dece). Bio je i Partizan Cepter nekad i Partizan ICN, Partizan Nis...

w

pre 7 godina

Dzikicu ti si izgubio utakmicu. Forsirao si igrace koji nisu igrali 20 dana,a one koji su vukli ovih 20 dana i kojji su u ritmu, ti su sedeli na klupi

ej bre

pre 7 godina

q lele....pa gde nestade magija????trk opet u nis na one pljeske da vam fali pola tima i trener pa da mozda i dobijete nekog....
(pera, 11. mart 2017 19:10)
Videces magiju u polufinalu.

Blue Moon 267

pre 7 godina

Ne zavisimo mi od Zvezde uopšte, mislim da protiv Cedevite u Zagrebu nema sanse da se dobije, jeste Zvezda najbolji tim, ali derbi je derbi sve je moguce, prvi meč je bas nezgodan termin za Zvezdu, tako da ja sutra navijam za Budućnost.

VEČITI DELIJA

pre 7 godina

Nije neočekivao izgubio nego planski . Mada mislim da je Igokea bolja u otvorenoj utakmici da se igra . Pozdrav iz republike Srpske

Prosečan grobar (45 god)

pre 7 godina

Pored toga sto pratim kosarku 40 godina,imam jos da dodam da je ova sezona veliki uspeh za partizan.Ovu sezonu smo rizikovali i odigrali sa domacim mladim igracima (prosek godina negde oko 20) i ostvarili smo neverovatne rezultate! Od sledece sezone krecemo u napad za mesto u evroligu! Pozdrav,40 godina pratim kosarku

milan 26

pre 7 godina

Losa igra Partizana. Placamo ceh povredama i bolestima igraca videlo se da Hecer i Marinkovic nemaju snage. Najveca voljka je sto kad je Hecer u ogri 80% napada se.ode na njega. Covek nije u fizickom stanju da odradi ni pola od toga. Isto i ua Novicu, on je osakacen pobredama i ne moze da se forsira. Ali Partizan sem njih dvojice, i ponekada Marinlovica, Bircevica i nema igraca koji ume da.igra 1 na 1. Kad nije jefan u igri, a drugog planskog cuvaju ostalo gotovo fa ne mogu nista. U ovoj utakmici smo i takticki jako lose stajala, Igokea je klasicna suterska ekipa koja je naucila i da skace u napadu. Njima je primarni napad sut za tri, ako imaju drugi napad opet sut... i to moras da znas, moras da budes spreman za to. Nema udvajanja. Njima igrac kao krene na ulaz, dvojicu navuce i vrati za sut za tri. Navlacili su nas celu utakmicu. Zvezda ce.ici na pobedu jer.je mnogo lakse igrati sa Buducnoscu jer ce lakse proci. Kad je derbi uvek su tenzije, Spoljni faktori, motivacija 100% Partizana... Zbezdu ce to celati u finalu, ali bolje po nju tada nego sad kad se kolje i u evroligi. Tako da ce Partizan sa Cedevitom. Drugo, bolje je da u finalu igraju dva srpska kluba...

Kakvi biseri

pre 7 godina

Gde bi Partizan bio da nije Zvezde,puštaju ga da ne ispadne da se ugura u četiri i da ga poštedi rane eliminacije.Odigrali ste još jedan hrkljuš.
(miško, 11. mart 2017 19:30)

Hvala vam. Bez vas ne bismo se plasirali u plej of.

Patrick

pre 7 godina

U ponedeljak Zvezda Fmp pusta Buducnost.Podseticu da je Radonjic pre zagrebackog Fmp Idea trenirao klub iz Podgorice.Tako da to je dogovoreno.

novica

pre 7 godina

Pričam ja stalno da nama odgovara četvrto mesto, jer nam je jedina objektivna mogućnost da uđemo u finale meč sa Panterganima u polufinalu na dve pobede.
Daleko su nam manje šanse protiv Cedevite.
Panteraj može da bira protivnika. Ako pobede Budućnost, znači boje se meča s Partizanom i biraju Podgoričane.

Јабучило

pre 7 godina

против будућности одиграти са 6. тимом
(загор, 11. mart 2017 20:00)

Желиш на нас у полуфиналу?

Komsija MIle

pre 7 godina

Zamisljam utakmicu u kojoj se igraci FMP-a bore protiv Zvezde kao igraci Igokee protiv Partizana. Ne mogu cak ni da zamislim. Nema sta, bas se vidi da smo isti klub :)

MarcoPolo

pre 7 godina

zagrebčani ne mogu da budu četvrti nikako. samo drugi. partizan iz beograda će biti treći ili četvrti,podgoričani treći ili četvrti,a železnik prvi. ima li još neka nejasnoća da pojasnim?

Prosečan grobar (45 god)

pre 7 godina

Pored toga sto pratim kosarku 40 godina,imam jos da dodam da je ova sezona veliki uspeh za partizan.Ovu sezonu smo rizikovali i odigrali sa domacim mladim igracima (prosek godina negde oko 20) i ostvarili smo neverovatne rezultate! Od sledece sezone krecemo u napad za mesto u evroligu! Pozdrav,40 godina pratim kosarku

Prosečan grobar (45 god)

pre 7 godina

Pored toga sto pratim kosarku 40 godina,imam jos da dodam da je ova sezona veliki uspeh za partizan.Ovu sezonu smo rizikovali i odigrali sa domacim mladim igracima (prosek godina negde oko 20) i ostvarili smo neverovatne rezultate! Od sledece sezone krecemo u napad za mesto u evroligu! Pozdrav,40 godina pratim kosarku

Samo čovek

pre 7 godina

Ajmo realno protiv Zvezde na tri dobijene tesko mozemo, na dve isto tesko ali mozda ih iznenadimo derbi je derbi tako da mozda i nece biti tako lose da budemo cetvrti.

Nenad

pre 7 godina

Zvezda I FMP nisu isto jer Zvezda nikada nije imala uz svoje ime dodatak FMP.Partizan se zvao Partizan -Igokea a onaj u Laktašima Igokea-Partizan.Imali zajedničku upravu
(Zvezdas, 11. mart 2017 18:09)

U pravu si nisu isto..C.Zveda je ustupila ime i grb FMP-u sto je jos gore a predsednici bili tast i zet.

Zvezdas

pre 7 godina

xxx

Zvezda I FMP nisu isto jer Zvezda nikada nije imala uz svoje ime dodatak FMP.Partizan se zvao Partizan -Igokea a onaj u Laktašima Igokea-Partizan.Imali zajedničku upravu

Mi smo PARTIZAN,a ko ste vi?

pre 7 godina

Ovo je dobar rezultat za Partizan ! Sad će FMP morati da dobije Budućnost ako želi da izbegne Partizan u polufinalu,jer im Budućnost daleko više odgovara,a Partizanu više odgovara FMP,jer im Cedevita nikako ne leži!

Vinjak

pre 7 godina

Zašto takav naslov od koga mi zavisimo mi smo u najgorem slučaju četvrti i šta igramo za finale nije bitno protiv koga sve tri ekipe su jake a jedini koga smo bar jednom pobedili je zvezdafmp pa prema tome znači da su nam oni najlakši protivnici

Komsija MIle

pre 7 godina

VIdi, mozete danima da pisete ovakve stvari ali postoji samo jedna istina. Partizan i Igokao su potpisali ugovor o sportsko poslovnoj saradnji koji je okoncan cim je Igokea usla u ABA ligu. KK Crvena Zvezda je 2011. ugasena. KK FMP iz Zeleznika je promenio ime u KK Crvena Zvezda. Zasto Branko Lazic kao igrac FMP-a nije nikada potpisao ugovor sa Zvezdom? Zasto su tadasnji igraci Zvezde potpisivali ugovor sa novonastalom Zvezdom? Opet kazem, do sutra mozete da spominjete Igokeu i Partizan ali svi dobro znamo istinu.

црна овца друштва

pre 7 godina

Како су се примили . ово приградскиНису ни свесни да је ово све Џикићева замисао, а то ће схватити тек кад буду ишамарани у 1/2 финалу

Patrick

pre 7 godina

U ponedeljak Zvezda Fmp pusta Buducnost.Podseticu da je Radonjic pre zagrebackog Fmp Idea trenirao klub iz Podgorice.Tako da to je dogovoreno.

ljudska glupost nema granice

pre 7 godina

@Zvezda I FMP nisu isto jer Zvezda nikada nije imala uz svoje ime dodatak FMP.Partizan se zvao Partizan -Igokea a onaj u Laktašima Igokea-Partizan.Imali zajedničku upravu
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zvezdas, 11. mart 2017 18:09)

U pravu si sto posto jer Zlezda i Fmp nisu ni mogli da se fuzionisu, nego je Zlezda prodala svoj grb i ime (jer je u frizideru na -50) Fmp-u i koji im je na taj nacin ucinio uslugu i vratio preko noci 16.000.000 duga sto je mora se priznati izuzetno napredan potez! Nije problem da li se neko sa nekim fuzionise nego da li navijas za svoj ili za drugi klub, a vi ocigledno i dalje ne shvatate da ste navijaci Fmp kome ne moze niko da zabrani kako ce da se zove ;)

ej bre

pre 7 godina

Pogledaj sezonu 2010-11 u KLS-u i ko je izborio mesta u ABA ligi, a ko je igrao ABA ligu u sezoni 2011-12 i samo ce ti se kazati.
(poceo sam da pratim kosarku od juce, 11. mart 2017 18:45

Igrala Crvena Zvezda DIVA.Diva je generalni sponzor kao stoje tada bio MTS Partizanu.Nigde nema FMP
(zvezdas, 11. mart 2017 19:05)

Igrao je FMP. Zvezda je bila 5 u ligi Srbije. Nije izborila mesto u Aba!
FMP je promenio ime u ZVezda BG. Kk CZ je ostavljena u zamrzivacu.

Бобан

pre 7 godina

Партизан игра, а пантери коментаришу, деценијска доминација је оставила тешке психичке последице.

milooraad

pre 7 godina

hahahahahah prpa ? Dzikic ne zna dje ce, bjezi od Cedevite, bjezi od Zvezde ... coek bi najradje da ne igra protiv nikog, ja vjerujem da bi volio da su peti ... hahahaha

novica

pre 7 godina

Pričam ja stalno da nama odgovara četvrto mesto, jer nam je jedina objektivna mogućnost da uđemo u finale meč sa Panterganima u polufinalu na dve pobede.
Daleko su nam manje šanse protiv Cedevite.
Panteraj može da bira protivnika. Ako pobede Budućnost, znači boje se meča s Partizanom i biraju Podgoričane.

b(ot)92

pre 7 godina

Zvezdas...nikada Partizan i Igokea nisu imali zajednicku upravu,nikada se nisu fuzionisali i nisu igrali istu ligu kad su te jedne sezone sklopili prijateljski ugovor(ne fuziju nego je Dodik dao pare Partizanu) a predstavnik Bosne u Aba je tad bio Siroki Brijeg.ali sta da objasnjavas ljudima koji su poceli da prate kosarku pre pet godina kad se CZ ugasila,koju nisu ni pratili,i poceli da navijaju za fmp.Inace,klub za koji navijas se ne zove KK Cz,ni na pecatu tako ne pise a nije ni registrovan tako,nije ni clan sportskog drustva CZ.

ej bre

pre 7 godina

Molim gospodina Radonjica da izgubi od Buducnosti, da bi igrali polufinale sa hrkljusarima koji, kao, zele sa nama da igraju.
Stvarno je vreme da ih oducimo od kosarke za ovu sezonu.
(pedja 71, 11. mart 2017 19:20)
Samo bez otrova i slicnih smicalica. Odvalice vas Partizan.

Marko

pre 7 godina

dajte nam "insituciju" za polufinale. najsladje
(triplem, 11. mart 2017 17:33)

Haha dočekao lik 2 godine urušavanja Partizana i kao već zaboravile se decenije ponižavanja i bežanja od tog istog Partizana, pa sad kao najslađe...

Žao mi vas je ponekad, a onda se setim da su vam Čović i Vučko legende, pa me to željenje brzo prođe. Zaslužujete jedni druge.

ne sme da se zaboravi ko su oni

pre 7 godina

ne razumem zašto se ovde piše Partizan i igokra da su dva bratska kluba. sve i da jeste to tako, Partizan je uvek postojao, nije menjao ime, adresu, nije se fuzionisao, nije nikad bio zaledjen i svoje dugove pošteno vraca.

dr feelgood

pre 7 godina

sad fmp mora da izgine protiv buducnosti kako bi izbegli evropskog prvaka... a nama svejedno hocemo li ih poslati nazad u prigradske rupe u polufinalu ili finalu...

Marko

pre 7 godina

Publika ne zna za koga navija. Lol
(xxxx, 11. mart 2017 17:37)

Znaju. Jer za razliku od tvog kluba, neki nisu menjali imena, adrese, PIB račun, prodavali grb, itd.

Džabe spinuješ, sebe lažeš.

ej bre

pre 7 godina

q lele....pa gde nestade magija????trk opet u nis na one pljeske da vam fali pola tima i trener pa da mozda i dobijete nekog....
(pera, 11. mart 2017 19:10)
Videces magiju u polufinalu.

DV

pre 7 godina

Ne zavisi partizan od nikoga! Partizan je prosao u 1/2, da li ce zvezda cedevita ili buducnost biti protivnik, nebitna stvar. Idemo po titulu!

MarcoPolo

pre 7 godina

zagrebčani ne mogu da budu četvrti nikako. samo drugi. partizan iz beograda će biti treći ili četvrti,podgoričani treći ili četvrti,a železnik prvi. ima li još neka nejasnoća da pojasnim?

okidač

pre 7 godina

I za koga ja sada da navijam ?
Imam dva dresa, beli na kome pise Igokea-Partizan i crni na kome pise Partizan-Igokea ...
Moracu ih obuci obadva, samo koji prvi ?
(Mutavi, 11. mart 2017 17:13)
Obuci onaj na kojem pise FMP....Tu nema greske..

Ranko

pre 7 godina

Partizan ne zavisi od Zvezde jer je u 4,nego mocna Zvezda sada moze da bira da li ce da nas polupa u 2 dobijene ili u 3.Pa ako su toliko mocni neka probaju na 2 I posalju nas na 4.mesto.Inace kakav god da bude ishod finalne serije ABA lige,Zvezda ce igrati Evroligu zbog F4 u Beogradu.I do sada nije to uvek osvajala na terenu.

ja

pre 7 godina

Zvezda I FMP nisu isto jer Zvezda nikada nije imala uz svoje ime dodatak FMP.Partizan se zvao Partizan -Igokea a onaj u Laktašima Igokea-Partizan.Imali zajedničku upravu
(Zvezdas, 11. mart 2017 18:09) Tačno, FMP je samo preuzeo ime i grb od Zvezde koja se ugasila. Zvezda nije imala dodatak u imenu ali je imala 20 miliona evra duga, FMP nije. A onda je samo Ivo Lola Ribar preuzeo ulogu FMP-a. Kako inače objašnjavaš činjenicu da je Zvezda uprkos tome što je bila 5. u domaćem prvenstvu dogodine bila jedan od četiri kluba koji su igrali ABA ligu, a FMP koji je ušao u četiri ostao u KLS? Partizan i Igokea su uvek funkcionisali nezavisno jedni od drugih i tu nema ničeg spornog.

Blue Moon 267

pre 7 godina

Ne zavisimo mi od Zvezde uopšte, mislim da protiv Cedevite u Zagrebu nema sanse da se dobije, jeste Zvezda najbolji tim, ali derbi je derbi sve je moguce, prvi meč je bas nezgodan termin za Zvezdu, tako da ja sutra navijam za Budućnost.

Prosečan grobar (45 god)

pre 7 godina

Pored toga sto pratim kosarku 40 godina,imam jos da dodam da je ova sezona veliki uspeh za partizan.Ovu sezonu smo rizikovali i odigrali sa domacim mladim igracima (prosek godina negde oko 20) i ostvarili smo neverovatne rezultate! Od sledece sezone krecemo u napad za mesto u evroligu! Pozdrav,40 godina pratim kosarku

poceo sam da pratim kosarku od juce

pre 7 godina

"@Zvezda I FMP nisu isto jer Zvezda nikada nije imala uz svoje ime dodatak FMP.Partizan se zvao Partizan -Igokea a onaj u Laktašima Igokea-Partizan.Imali zajedničku upravu "

Pogledaj sezonu 2010-11 u KLS-u i ko je izborio mesta u ABA ligi, a ko je igrao ABA ligu u sezoni 2011-12 i samo ce ti se kazati.

flok

pre 7 godina

Svi pravi sportisti igraju uvek na pobedu bez obzira na kalkukacije.
Jedini kalkulatori koje znam su vujošević i španci.
(mala slova su iz poštovanja)

zzbz

pre 7 godina

ljudska glupost nema granice, 11. mart 2017 18:26
Samo da te podsetim da ti je Crvena Zlezda, kako je ti zoves, u grbu voljenog ti kluba. Ima jos nesto, izjava Danilovica da su Igokea i Partizan isti klub... Igokea-Partizan, Partizan-Igokea.

Pedja

pre 7 godina

Zvezda je bez problema mogla da zavrsi ABA ligu bez poraza, a izgubili su cisto da pomognu Partizanu za bolju poziciju, ali ovi ni to nisu u stanju da iskoriste. Bez obzira, Zvezda ce dobiti Buducnost jer ce ih bez problema dobiti u polufinalu, a zatim najverovatnije sa Cedevitom finale sto opet odgovara zbog domaceg terena.

Komsija MIle

pre 7 godina

Zamisljam utakmicu u kojoj se igraci FMP-a bore protiv Zvezde kao igraci Igokee protiv Partizana. Ne mogu cak ni da zamislim. Nema sta, bas se vidi da smo isti klub :)

Mi smo PARTIZAN,a ko ste vi?

pre 7 godina

(VEČITI DELIJA, 11. mart 2017 18:40)
Zaboravio si jedan detalj koji govori sve,a to je PORESKI IDENTIFIKACIONI BROJ(PIB)!!!

Zvezda je zivot

pre 7 godina

ne razumem zašto se ovde piše Partizan i igokra da su dva bratska kluba. sve i da jeste to tako, Partizan je uvek postojao, nije menjao ime, adresu, nije se fuzionisao, nije nikad bio zaledjen i svoje dugove pošteno vraca.
(ne sme da se zaboravi ko su oni, 11. mart 2017 17:39)

Ne vraca!!!! Musli i Dule

Prosečan grobar (45 god)

pre 7 godina

Pored toga sto pratim kosarku 40 godina,imam jos da dodam da je ova sezona veliki uspeh za partizan.Ovu sezonu smo rizikovali i odigrali sa domacim mladim igracima (prosek godina negde oko 20) i ostvarili smo neverovatne rezultate! Od sledece sezone krecemo u napad za mesto u evroligu! Pozdrav,40 godina pratim kosarku

BBRS

pre 7 godina

Ne zavisi partizan od nikoga! Partizan je prosao u 1/2, da li ce zvezda cedevita ili buducnost biti protivnik, nebitna stvar. Idemo po titulu!
(DV, 11. mart 2017 18:41)
Koliko si samo nerealan covek, pa to je strasno!
Zgazila vas igokea, a ti bi pored Zvezde, Cedevite i Buducnosti da osvojis titulu?!
Budi jednom realan, pogledaj istini u oci i priznaj sebi da ste jedva zasluzili da budete medju prvih 4!
Ubice vas prvi na koga naletite, e to ti je prava istina!

Vladimir

pre 7 godina

Zvezda ce u polufinalu ici na Buducnost i nada se da ce u drugom polufinalnom paru Partizan iznenaditi Cedevitu jer time Zvezda obezbedjuje Evroligu i sezoni 17/18. Partizan ne moze dalje od FIBA LS.

nista o nicemu

pre 7 godina

U pravu si sto posto jer Zlezda i Fmp nisu ni mogli da se fuzionisu, nego je Zlezda prodala svoj grb i ime (jer je u frizideru na -50) Fmp-u i koji im je na taj nacin ucinio uslugu i vratio preko noci 16.000.000 duga sto je mora se priznati izuzetno napredan potez! Nije problem da li se neko sa nekim fuzionise nego da li navijas za svoj ili za drugi klub, a vi ocigledno i dalje ne shvatate da ste navijaci Fmp kome ne moze niko da zabrani kako ce da se zove ;)
(ljudska glupost nema granice, 11. mart 2017 18:26)

Kako ste nam smestili taj dug, tako smo ga mi i vratili.

Turista Nudista

pre 7 godina

par "zvezdasa" napise sutra poraz u podgorici pa da se sastanemo sa partizanom...pa vi ne znate ni de igrate,a kao pratite aba ligu i navijaci ste...

VEČITI DELIJA

pre 7 godina

@ komšija mile , Al postoji i istina da se klub uvijek zvao CRVENA ZVEZDA i dresovi su uvijek crveno-beli , grb je kao i onaj prije 2011 i isti kao i ovaj sada . Znači : IME KLUBA , BOJE , GRB SVE ISTO UVIJEK BILO , sada i za sva vremena . I šta ti tu nije jasno i tebi i svim grobarima ???????

Prosečan grobar (45 god)

pre 7 godina

Pored toga sto pratim kosarku 40 godina,imam jos da dodam da je ova sezona veliki uspeh za partizan.Ovu sezonu smo rizikovali i odigrali sa domacim mladim igracima (prosek godina negde oko 20) i ostvarili smo neverovatne rezultate! Od sledece sezone krecemo u napad za mesto u evroligu! Pozdrav,40 godina pratim kosarku

realmenći

pre 7 godina

Partizan uopšte ne zavisi od Zvezde. Partizan protiv bilo koje od ove tri ekipe ne može da dobije u seriji više od jedne tekme, i to na uku i buku.

Vz

pre 7 godina

Ne vidim jedan jedini razlog zasto stoji ovo da Partizan zavisi od zvezde? Partizan je na F4, pobedila zvezda ili ne Buducnost. Sto se mene tice, neka izgubi da se sto pre sastanemo ;)
Da bi bio prvi, moras da pobedis sve. Ako ne mozes, nisi prvi i kraj. Prosto.

Kakvi biseri

pre 7 godina

Gde bi Partizan bio da nije Zvezde,puštaju ga da ne ispadne da se ugura u četiri i da ga poštedi rane eliminacije.Odigrali ste još jedan hrkljuš.
(miško, 11. mart 2017 19:30)

Hvala vam. Bez vas ne bismo se plasirali u plej of.

bbROD

pre 7 godina

Naslov vam je glup. Partizan uopste ne zavisi od Zvezde jer smo se vec plasirali na F4. Da nismo onda bi zavisili. Pitanje je sta Zvezdi odgovara da li da igra sa nama ili sa nekim drugim.

Zasto cutite???

pre 7 godina

Panteraj može da bira protivnika. Ako pobede Budućnost, znači boje se meča s Partizanom i biraju Podgoričane.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (novica, 11. mart 2017 18:55)

Eto - to vam je mozak Partizanovog navijaca, tako naucen od osnivanja JSD do dana danasnjeg.

Pazi taj rezon - Zvezda mora da pusti Buducnost da bi njemu dokazala da se ne plasi Partizana.
Ispran mozak od strane ubogog Zvezdomrsca iz Limoza, navikao da pusta i namesta, ne moze da prihvati da mi nikoga ne pustamo.

Gazimo redom bez pardona, apsolutno nas cele sezone ne interesuje kome je sta potrebno - nama su potrebne pobede i zato pobedjujemo.

A to sto ste vi od osnivanja navikli da namestate, pa vam je sad normalno da se svi tako ponasaju - vas problem.

Mi cemo Budncost da zgazimo preksutra, a vi u polufinalu ispadate sa 2 x po 20 razlike od Cedevite...vec su vas otresli ove sezone kao da ne postojite. I otresce vas opet...

qwerty

pre 7 godina

Zvezda će da bira protivnika? Pa zasto Partizan nije birao,zasto je jurio pobedu u proslom kolu,mogli su da izgube i budu četvrti i dobiju Zvezdu u polufinalu kad vam ona odgovara kako kazete? Zvezda ce gaziti u ABA sve redom do kraja a vi se poredjajte kako vam je volja.

Nenad

pre 7 godina

Zvezda I FMP nisu isto jer Zvezda nikada nije imala uz svoje ime dodatak FMP.Partizan se zvao Partizan -Igokea a onaj u Laktašima Igokea-Partizan.Imali zajedničku upravu
(Zvezdas, 11. mart 2017 18:09)

U pravu si nisu isto..C.Zveda je ustupila ime i grb FMP-u sto je jos gore a predsednici bili tast i zet.

Miodrag

pre 7 godina

Partizanovim navijacima samo ostaje da se tese sa pricom o Zvezdi, FMP i Covicu i da se mole da Tadic pobedi. Mozda ce im opet poklanjati titule.

Gluposti

pre 7 godina

Zvezda I FMP nisu isto jer Zvezda nikada nije imala uz svoje ime dodatak FMP.Partizan se zvao Partizan -Igokea a onaj u Laktašima Igokea-Partizan.Imali zajedničku upravu 
(Zvezdas, 11. mart 2017 18:09)

Igokea je bilo ime sponzora. Dodikova firma Igokea (nazvana po imenima njegove dece). Bio je i Partizan Cepter nekad i Partizan ICN, Partizan Nis...

navijac

pre 7 godina

Partizan verovatno ovo gubi kako bi imao sanse da bude cetvrti jer za Cedevitu nemaju igru, pa se nadaju da protiv Zvezde imaju sansi ali...

Kad si bio dete malo...

pre 7 godina

Dajte ih na 4. mesto da im srusimo sve nade odmah na pocetku. Jasno je kao dan da su iz jedne nebitne utakmice poleteli u nebesa...

zmaj

pre 7 godina

Napisa covek "sutra da izgubimo u Podgorici pa da rastavimo Partizan" Covece dragi pa ti neznas ni gde ti tim igra...avaj bitno je da lupetas...

pedja 71

pre 7 godina

Molim gospodina Radonjica da izgubi od Buducnosti, da bi igrali polufinale sa hrkljusarima koji, kao, zele sa nama da igraju.
Stvarno je vreme da ih oducimo od kosarke za ovu sezonu.

NoName

pre 7 godina

Tačno, FMP je samo preuzeo ime i grb od Zvezde koja se ugasila. Zvezda nije imala dodatak u imenu ali je imala 20 miliona evra duga, FMP nije. A onda je samo Ivo Lola Ribar preuzeo ulogu FMP-a. Kako inače objašnjavaš činjenicu da je Zvezda uprkos tome što je bila 5. u domaćem prvenstvu dogodine bila jedan od četiri kluba koji su igrali ABA ligu, a FMP koji je ušao u četiri ostao u KLS? Partizan i Igokea su uvek funkcionisali nezavisno jedni od drugih i tu nema ničeg spornog.
(ja, 11. mart 2017 18:43)

Objasnjavam tako sto Krka vec tri sezone kroz Slovenacku ligu ne uspeva da izbori plasman u Aba ligu, ali je i dalje igra. A sampion Slovenije Sentjur ne igra. Je l te i dalje boli? A mozda Krka nije Krka, a?

zvezdas

pre 7 godina

Pogledaj sezonu 2010-11 u KLS-u i ko je izborio mesta u ABA ligi, a ko je igrao ABA ligu u sezoni 2011-12 i samo ce ti se kazati.
(poceo sam da pratim kosarku od juce, 11. mart 2017 18:45

Igrala Crvena Zvezda DIVA.Diva je generalni sponzor kao stoje tada bio MTS Partizanu.Nigde nema FMP

daki

pre 7 godina

Ovo je najslabija ekipa partizana u poslednjih 30 godina!!! Plače mi se kad vidim ko nosi dres partizana. Znam,finansije diktiraju...ali ljudi moji,malo je reći SRAMOTA koji su ovo igrači i odakle dođoše u naš partizan. Vrabac,Majstorović,Pot,Luković...nosioci!!! Ovakvu sramotu od sastava nismo SMELI dozvoliti NIKADA!!! Reči nemam za opis! Alal vera upravo!!!

Samo čovek

pre 7 godina

Ajmo realno protiv Zvezde na tri dobijene tesko mozemo, na dve isto tesko ali mozda ih iznenadimo derbi je derbi tako da mozda i nece biti tako lose da budemo cetvrti.

Zemunac

pre 7 godina

Pored toga sto pratim kosarku 40 godina,imam jos da dodam da je ova sezona veliki uspeh za partizan.Ovu sezonu smo rizikovali i odigrali sa domacim mladim igracima (prosek godina negde oko 20) i ostvarili smo neverovatne rezultate! Od sledece sezone krecemo u napad za mesto u evroligu! Pozdrav,40 godina pratim kosarku
(Prosečan grobar (45 god), 11. mart 2017 19:21

Vi 25 godina niste ni jednog jedinog igraca iz mladjih kategorija napravili.A ovo sa Evroligom samo da te podsetim Jordi Bartomeu"Partizanu zelim srecu u narednim godinama u FIBAligi sampiona".I jos nesto ko ceda vam da lovu???Drzava zavrnula slavinu

miško

pre 7 godina

Gde bi Partizan bio da nije Zvezde,puštaju ga da ne ispadne da se ugura u četiri i da ga poštedi rane eliminacije.Odigrali ste još jedan hrkljuš.

Milos

pre 7 godina

U Ponedeljak kad Zvezda pobedi Buducnost a hoce jer Zvezda nece kalkulisati i birati protivnika. Bice 200 komentara od grobara kako se Zvezda pokidala da bi izbegla Partizan koji bi je sigurno izbacio na 2 dobijene.

Veverica

pre 7 godina

Zvezda I FMP nisu isto jer Zvezda nikada nije imala uz svoje ime dodatak FMP.Partizan se zvao Partizan -Igokea a onaj u Laktašima Igokea-Partizan.Imali zajedničku upravu  
(Zvezdas, 11. mart 2017 18:09) 

Igokea je bilo ime sponzora. Dodikova firma Igokea (nazvana po imenima njegove dece). Bio je i Partizan Cepter nekad i Partizan ICN, Partizan Nis...
(Gluposti, 11. mart 2017 19:12)
A, Igokea - Partizan je takodje po sponzoru?

Mutavi

pre 7 godina

I za koga ja sada da navijam ?
Imam dva dresa, beli na kome pise Igokea-Partizan i crni na kome pise Partizan-Igokea ...
Moracu ih obuci obadva, samo koji prvi ?

Routmajster

pre 7 godina

Lako je izgubiti od Laktasa tu gde ste vi izgubili, izgubite tamo gde sam ja izgubio. Ja sam veci laktas od svih vas. Ponekad moram da pogledam u pasos da vidim koliki sam u stvari laktas

VEČITI DELIJA

pre 7 godina

@ drug jataganac, baš tako ZVEZDA BIRA , mada se tu i budućnost pita ali vrlo malo pogotovo ako Jovke bude igrao . Nema šta polufinale : Zvezda-Budućnost 2-0 i Cedevita-Partizan 2-1 . U finalu : Zvezda-Cedevita 3-1 . ZVEZDA ŠAMPION i to je to !

fancy

pre 7 godina

Pričam ja stalno da nama odgovara četvrto mesto, jer nam je jedina objektivna mogućnost da uđemo u finale meč sa Panterganima u polufinalu na dve pobede.
Daleko su nam manje šanse protiv Cedevite.
Panteraj može da bira protivnika. Ako pobede Budućnost, znači boje se meča s Partizanom i biraju Podgoričane.
(novica, 11. mart 2017 18:55)

buahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahhaha

milan 26

pre 7 godina

Losa igra Partizana. Placamo ceh povredama i bolestima igraca videlo se da Hecer i Marinkovic nemaju snage. Najveca voljka je sto kad je Hecer u ogri 80% napada se.ode na njega. Covek nije u fizickom stanju da odradi ni pola od toga. Isto i ua Novicu, on je osakacen pobredama i ne moze da se forsira. Ali Partizan sem njih dvojice, i ponekada Marinlovica, Bircevica i nema igraca koji ume da.igra 1 na 1. Kad nije jefan u igri, a drugog planskog cuvaju ostalo gotovo fa ne mogu nista. U ovoj utakmici smo i takticki jako lose stajala, Igokea je klasicna suterska ekipa koja je naucila i da skace u napadu. Njima je primarni napad sut za tri, ako imaju drugi napad opet sut... i to moras da znas, moras da budes spreman za to. Nema udvajanja. Njima igrac kao krene na ulaz, dvojicu navuce i vrati za sut za tri. Navlacili su nas celu utakmicu. Zvezda ce.ici na pobedu jer.je mnogo lakse igrati sa Buducnoscu jer ce lakse proci. Kad je derbi uvek su tenzije, Spoljni faktori, motivacija 100% Partizana... Zbezdu ce to celati u finalu, ali bolje po nju tada nego sad kad se kolje i u evroligi. Tako da ce Partizan sa Cedevitom. Drugo, bolje je da u finalu igraju dva srpska kluba...

Nebojsa

pre 7 godina

Obrni okreni grobari ce reci ako bude C.Zvezda pobedila Buducnost da smo pobegli od njih, ako bude izgubila opet ce reci namerno su izgubili da bi sad igrali posto je ambulanta u Partizanu .

Realno

pre 7 godina

Nekako mi Budućnost deluje lakse na tri dobijene, treba ih pustiti možda izbace Cedevitu. Iskreno Partizan nema šanse protiv Cedevite. Inače Partizan nije slab ove godine mnogo igrača malo kvaliteta imaju 16 igrača u rosteru.

karma

pre 7 godina

Pored toga sto pratim kosarku 40 godina,imam jos da dodam da je ova sezona veliki uspeh za partizan.Ovu sezonu smo rizikovali i odigrali sa domacim mladim igracima (prosek godina negde oko 20) i ostvarili smo neverovatne rezultate! Od sledece sezone krecemo u napad za mesto u evroligu! Pozdrav,40 godina pratim kosarku
(Prosečan grobar (45 god), 11. mart 2017 19:21)

Auu prosecni, pa de nadje ovaj 20? Hecer, Novica, Gordon zajedno imaju skoro 100 godina dodaj Koprivicu, Majstorovica i Bircevica. Pa da igrate sa bebama od godinu dana i da dodjes do tog proseka.

Ono samo kažem

pre 7 godina

sad fmp mora da izgine protiv buducnosti kako bi izbegli evropskog prvaka... a nama svejedno hocemo li ih poslati nazad u prigradske rupe u polufinalu ili finalu...
(dr feelgood, 11. mart 2017 19:23)

Poslala je vas vaša filijala tamo gde vam je mesto - u polufinale sa gradskim rivalom....
Ne ne ne ne dečko, pogrešno si shvatio... nećete igrati protiv Zvezde nego protiv Cedevite... pošto Zvezda ne kalkuliše i ne bira protivnike...

milansm

pre 7 godina

Ovde mi se cini da su kalkulacije vec pocele...,jer ipak ce se Partizan usuditi da ide na Zvezdu kao 4,jer jedino tako mogu da iznenade,na neki nacin,a ne znam ni ja kako u 2 dobijene...,a drugo,ne znam bas da li bi i dosli do Zvezde u finalu ABA,jer bi isli ma Cedevitu i to u Zagreb...,bolja opcija je svakako ova 1,kao 4ti...,jer u 3 dobijene ne moze trenutno niko da parira ovakvoj Zvezdi...,pozdrav!

objektivan

pre 7 godina

Zvezda ce uvek igrati sportski do kraja bez ikakvih kalkulacija kao i do sada. Za Partizan je bolje da su sami odlucivali o svojoj sudbini ali ok. Svakako ce igrati plej off i samim tim sto su u prva cetri je ralno veliki uspeh koji neverujem da ce sledece godine ponoviti jer skoro sest igraca odlazi zbog isteka ugovora a mladih nazalost nema ni na vidiku. Sve u svemu dobra sezona za Partizan i nazalost kraj jos jedne sezone bez neke buducnosti za klub i igrace

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 7 godina

Steta je samo sto Radonjic nece kalkulisati protiv Buducnosti, a tako bi bilo lepih i laganih 2-0 bez napustanja hale i koriscenje aviona do Podgorice ...

Mare

pre 7 godina

Auu prosecni, pa de nadje ovaj 20? Hecer, Novica, Gordon zajedno imaju skoro 100 godina dodaj Koprivicu, Majstorovica i Bircevica. Pa da igrate sa bebama od godinu dana i da dodjes do tog proseka.
(karma, 11. mart 2017 19:36)

Auu karmo, pa tebi bas mora da se nacrta da je sarkazam i sprdnja.

Јабучило

pre 7 godina

против будућности одиграти са 6. тимом
(загор, 11. mart 2017 20:00)

Желиш на нас у полуфиналу?

Dejan CZ

pre 7 godina

Isto kao i prosle godine...jopet partizan ide na prolecni raspust.Do pocetka KLS eto im jopet svaki drugi dan meceva sa Megom sa nagradom ko pobedi gajba piva...a odavno nisu ni crni protiv belih igrali...evo godina prodje:)

borivoje surdilovic

pre 7 godina

Greota sto utakmicu nisu igrali
pot, vrabac....trebala im je vise minuta, izneli su prethodne utakmice i evo kako smo prosli ...

Valjevska podvala

pre 7 godina

Ako pobede Budućnost, znači boje se meča s Partizanom i biraju Podgoričane.
(novica, 11. mart 2017 18:55)

Hahahahaha, pa imaš li bar 13 godina?

milooraad

pre 7 godina

Ovaaj posto je bio `spektakularan docek`, oce li sad da bude i `spektakularan ispracaj` !? I ako zna neko jel Dzikic bacio koju posalicu na konferenciji u vezi svoje debljine !? Jel bilo smijeha !?

Ono samo kažem

pre 7 godina

sad fmp mora da izgine protiv buducnosti kako bi izbegli evropskog prvaka... a nama svejedno hocemo li ih poslati nazad u prigradske rupe u polufinalu ili finalu...
(dr feelgood, 11. mart 2017 19:23)

Poslala je vas vaša filijala tamo gde vam je mesto - u polufinale sa gradskim rivalom....
Ne ne ne ne dečko, pogrešno si shvatio... nećete igrati protiv Zvezde nego protiv Cedevite... pošto Zvezda ne kalkuliše i ne bira protivnike...

Марко

pre 7 godina

Волео бих да играмо са Партизаном, али биће тешко изгубити од Будућности, а да не буде сумњиво.

w

pre 7 godina

Dzikicu ti si izgubio utakmicu. Forsirao si igrace koji nisu igrali 20 dana,a one koji su vukli ovih 20 dana i kojji su u ritmu, ti su sedeli na klupi

Ono samo kažem

pre 7 godina

sad fmp mora da izgine protiv buducnosti kako bi izbegli evropskog prvaka... a nama svejedno hocemo li ih poslati nazad u prigradske rupe u polufinalu ili finalu...
(dr feelgood, 11. mart 2017 19:23)

Poslala je vas vaša filijala tamo gde vam je mesto - u polufinale sa gradskim rivalom....
Ne ne ne ne dečko, pogrešno si shvatio... nećete igrati protiv Zvezde nego protiv Cedevite... pošto Zvezda ne kalkuliše i ne bira protivnike...

r i n g i s p i l

pre 7 godina

Lepo je gledati leprsavost u igri igokee ,sa puno trcanja,skokova i suteva za tri poena.
Steta sto nisu imali nekog jaceg protivnika pa da utisak bude jos veci.

bulls

pre 7 godina

pa sta zavisi????!!!!!! zvezda moze da bira!!!! hoce li polufinale protiv buducnosti ili partizana, cedevita je ionako druga..ne verujem bas da ce cedevita izgubiti od fmp-a

bRAJKO

pre 7 godina

S obzirom da smo izgubili draga braco grobari pisite da smo to uradili namjerno... :( jesam ocekivao pobjedu i vec se spremio da kucam kako smo najjaci, kako je Dzile alhemicar ali ... :(

Milan B.

pre 7 godina

Sutra lagano poraz u Podgorici pa da lažnu instituciju rastavimo od života u polufinalu.
(pravda, 11. mart 2017 21:02)

Dame biraju. :-)
(Parni Valjak, 11. mart 2017 20:57) Sutra se igra u Beogradu, a danas su dame birale. Nadam se lose. Pa i Dzikic je rekao, zato su oni tamo a vi niste.

borko

pre 7 godina

Zasto je Gordon doveden ako nece odigrati ni jednu utakmicu do kraja sezone? Cak i kad je vise od pola tima bilo bolesno on je sedeo na klupi celu utakmicu. Sada kada su se vratili neki od bolesnih igraca, njega nema ni na klupi.

VEČITI DELIJA

pre 7 godina

Nije neočekivao izgubio nego planski . Mada mislim da je Igokea bolja u otvorenoj utakmici da se igra . Pozdrav iz republike Srpske

Lisandro

pre 7 godina

A,sto to da zavisi od gore pomenutih? Sta to donosi 2,3 ili 4 mjesto? Da bi bio najbolji moras da pobijedis bolje od sebe.
Kratko - jasno.