Saca
pre 7 godina
Tako je, kada ste ratovali hteli ste do Zagreba, sada je dosta i do Nisa.
Sreda, 07.12.2016.
11:38
Predsednik FK Partizan Milorad Vucelić ne podržava regionalnu ligu iz dva razloga – bezbednost i razvijanja drugih sredina umesto domaćih.
Izvor: B92
pre 7 godina
Tako je, kada ste ratovali hteli ste do Zagreba, sada je dosta i do Nisa.
pre 7 godina
Koja demagogija!
Ovu ligu gleda 1000 ljudi, a Dinamo, Split, Sarajevo... bi gledalo konstantno 10 000 ljudi.
Dajte nam fudbal za gledanje.
pre 7 godina
Ko si ti da uvazavamo tvoje misljenje.
pre 7 godina
Mi smo fudbalska velesila u regionu pa necemo da razvijamo ostale
pre 7 godina
Potpuna besmislica. Poznat si po tome. Predhodno kolo je na svim utakmicama bilo 9000 ljudi.
(Duško, 07. decembar 2016 14:39)
А колико ће бити у регионалној лиги на утакмицама у Србији?
pre 7 godina
Vazda demagog.
pre 7 godina
Ако би се одмах формирала и друга лига, може... Мислим да је то и једини недостатак АБА лиге.
pre 7 godina
Regionalna liga da. Bez Beograda. To je ionako svet za sebe.
pre 7 godina
Ako je on protiv, ja sam za. Uvek kontra od ovog kvazi predsednika
pre 7 godina
prvi put da me ovaj covjek nije iznervirao
pre 7 godina
ovo su isti oni sto su nekada vikali bolje rat nego pakt bolje grob nego rob..
pre 7 godina
Jedina regionalna liga koju podrzavam je ona sa Grcima,ove bratsvo -jedinstvo muljaze,ne donose nikakvu korist,samo se jugonostalgicari loze.Kakva-god da je nasa liga bolja je od svih njihovih zajedno,nama treba privatizacija.
pre 7 godina
Deca su ti se školovala u Engleskoj. Zašto ne u Srbiji?
Ja sam u to vreme ratovao, a ti punio lovu u jogi dušeke.
Ko si ti i šta radiš u našem Partizanu i dokle ćeš svoje ideje da prodaješ kao naše? Nismo se složili oko mutavih, ne slažemo se ni po ovom pitanju. U regionalnoj nema muljanja za tebe i Terzu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (and justice for all, 7. decembar 2016 11:55)
Bravo Majstore, i Ludogorec ZIVI DOKAZ mu bio pred paprikomom(nosom) ali jbg, ...na brdovitom talibalkanu vaznije da si prvi u selu
pre 7 godina
al ste ga razvili, svaka vam cast!
pre 7 godina
zato smo tu gde jesmo...
pre 7 godina
ne treba rusiti ugled naseg, ovako cenjenog i spektakularnog prvenstva sa posetom u proseku od 300 dusa i stadionima iz 60-ih godina (cast izuzecima).
pre 7 godina
@Aleksis Sanco Panco
Koja 3?
Pa mi nemamo nijedan kvalitetan klub...
pre 7 godina
onda sigurno stajemo na put huliganima i onda ce klubovi i sami da gledaju profit i sami da traze sponzore...
pre 7 godina
Dakle, svi oni koji su ZA su iz razloga jer ovako se krade i namestaju utakmice.
Ako su to glavni razlozi, resenje je jednostavno, dovoljno je privatizovati sve klubove, napraviti pravu profesionalnu ligu od domacih klubova i to je to.
Nema izmisljanja tople vode i rupe na saksiji.
Sto Portugal ne trazi ligu sa Spanijom, sto Skoti i Irci ne igraju Premijer, nego imaju svoje, i da ne nabrajam jos primera.
Spas je u privatizaciji ljudi, samo postojanje titulara vlasnistva stvara uslove za trzisno poslovanje, sve ostalo je zamagljivanje realnosti.
Pa ako CZ ima veci prihod od tih utakmica u regionalnoj ligi, a i dalje nema vlasnika, zar to nije dodatni razlog da se zabrinemo, jer vece su pare u igri a nema gazde da kontrolise.
Ja sam prvo i osnovno za privatizaciju i stvaranje profesionalne domace lige, pa tek eventualno ako to ne da nikakav rezultat onda ex Yu liga.
pre 7 godina
(Ideja a ne masa, 7. decembar 2016 12:47)
Daj dokaze za namestanje u aba? Srbija dominira vec 10 godina tamo, sta nam fali? Ko nas krade u aba?
pre 7 godina
Ne volim Vucelica, zvezdas sam, ali ovo sto je rekao je nesporna istina, elementarna logika koju ne prihvata samo onaj ko ne iz nekog razloga ne zeli. U kosarci o rezultatima mladjih kategorija ne sme ni da se pise, a u fudbalu deca iz JSL prvaci sveta i Evrope. Da je neko pre unistenja nase kosarkaske lige rekao da ce tako biti, svi bi mu se smejali. Sada nakon koliko godina jedna generacija mahom kosarkasa koji igraju u inostranstvu postize uslehe i to cemo ovom sistemu da pripisemo?. Zao mi je, gospodo, ali to licemerje nece moci. Ja bih mogao nespornu cinjenicu da navedem, a to je da smo u vaterpolu imali najjacu ligu u Evropi i da su nasi klubovi onda usli u regionalnu ligu i propali, ali znam da bi to bilo zlonamerno, jer su uzroci drugi. Druga stvar je sto nista, ama bas nista nisu dobili osim ponizenja i izbacivanja. Nije tacno ni da je fudbalska regionalna liga dobra za Partizan (kao ni Zvezdu), jer oni od toga sto ih ostali klubovi snabdevaju najboljim iz Srbije zive i sportski i finansijski. Taj neki monopol kao u kosarci je sve samo ne dobar, time se unistava kvantitet, a samim tim i kvalitet naseg sporta.
pre 7 godina
Koji bre Široki, ko spominje da bi Široki igrao? Igrali bi sa klibovima kao što su Dinamo, Rijeka, Olimpija, Maribor, Hajduk a ne vidim zašto i taj Radnički i Niša ili Napredak ne bi igrali tu ligu? Koje bre mi to fudbalke centre imamo, pa mi smo fudbalska provincija Evrope. Fudbalu u Srbiji pre svega treba da sa čelnih pozicija u klubovima odu ovakvi kao ti.
pre 7 godina
sve je bolje od ovog odvratnog vucelica.
pre 7 godina
Regionalna liga je pun pogodak razvijace se igraci mnogo brze u jacem takmicenju nego u JSL...pa ovde bre u Srbiji imaju kondicije za 45 minuta maksimum...A sto se tice navijaca...tu bi bilo preblema prve dve sezone a posle ladovina...pa bolje mi je da Partizan igra sa Hajdukom...Dinamom...Olimpijom...Rijekom bice pun stadion nego sa Indjijom...Metalcem...Borcem...(ne vredjam domace klubove) jel i Olimpija i Dinamo a i Hajduk i Rijeka igraju bar 3 utakmice u Evropi svake godine...a ovi nasi nikad...
pre 7 godina
Kad covek cita komentare pomislio bi kako je hrvatska ili bosanska liga etalon postrnih utakmica, a ne tako davno u hrvatskoj je iz tog razloga uhapseno desetak funkcionera. Isto to vazi i za sfrj, akomi ne verujete reci cu samo - dzarovski! Inace, o vuceli sve najgote, ali ovde je u pravu.
pre 7 godina
Tebe će neko da pita!
pre 7 godina
Ma ti si cudo!Ti si za ono gdje ces vise da se omastis,kao i vecina prije tebe .
pre 7 godina
ali imate dva bratski kluba tu,u najavi bodovi
pre 7 godina
Kakva glupost,niko živ neće da gleda Partizan protiv Bačke,Voždovca,Čukaričkog taj fudbal nema nikakvog smisla.Regionalna liga bi bila mnogo interesantnija a i komercijalno isplativija. Više bi se i zaradilo od tv prava i sponzora,ljudi bi više dolazili na fudbal.Ovako klupski fudbal polako umire u ex Yu i svodi se na amaterizam i prodaju igrača.
pre 7 godina
"Srbija je tolika kolika je i ne bi trebalo da je gušimo kao u košarci" rece vucela, pritom zaboravljajuci da smo trenutno drugi na svetu i vicesampioni olimpijade. kamo srece da se i srpski fudbal isto tako "ugusi" sa regionalnom ligom kao sto je "ugusena" kosarka. gde bi nam tek bio kraj da kosarka nije "ugusena" aba ligom...
pre 7 godina
Evo komentara na cokolade iz Pionira - Srbije koje je delila Kolinda deci u Dubrovniku Cokolade ocito nisu mogle u normalnu prodaju jer su iz srbije pa su ih dali predsednici da ih deli kao poklon.
Za one naivne koji bi regionalnu ligu.Q9H7Z
pre 7 godina
Tako je, sačekaj da Slovenci i Hrvati naprave privatnu ligu, pa kad vas Evropa natera da je igrate, onda kukajte kako nemate vlasnički udeo.
pre 7 godina
Tramp dogodine pravi trecu Jugoslaviju.Niko nas nece nista ni pitati.Igracemo YU ligu u svim sportovima kao bele lale,videcete
pre 7 godina
Da mi je neko rekao da cu ikada u bilo cemu da se slozim sa ovim, ne znam ni kako bih ga nazvao, ne bih mu verovao!
pre 7 godina
Ti se ništa ne pitaš, al'si zato prepreka. S'toga regionalnu ligu treba organizovati samo sa zdravim klubovima izuzumajući zvezdu i partizan.
pre 7 godina
Kakva glupa izjava,ja sam za regionalnu i to odmah!!!
pre 7 godina
Vidim koliko ste razvili ostatak Srbije. Dozvolili ste da se ugasi Proleter iz Zrenjanina i sada mi prosipate tu pricu. Znamo zasto niste za regionalnu,jer nebi CZ i Part mogli da muljaju. Ovako 2/3 utakmica imaju i jedni i drugi dogovlreno
(NBGD, 7. decembar 2016 13:16)
Sam si rekao 'dogovoreno' sto dalje implicira da 2/3 klubova iz lige dogovara utakmice sa Partizanom i Zvezdom.. Ne mogu da dogovore utakmicu sami sa sobom, zar ne? :)
pre 7 godina
Potpuna besmislica. Poznat si po tome. Predhodno kolo je na svim utakmicama bilo 9000 ljudi.
pre 7 godina
Bolje i Tumbas nego Vučelić, pa nikom ništa.
pre 7 godina
problem je sto u Nisu mogu da namestaju a u sirokom ne,zbog toga se tim rukovodiocima i ne svidja regionalna liga.Ja licno mislim da bi to bilo dobro jer bi podiglo kvalitet fudbala,na stranu to sto se mrzimo sa hrvatima ne mesajmo politiku pricamo o sportu.
pre 7 godina
Regionalna liga je pun pogodak, ali bi trebalo stat na kraj nasilnim navijačkim grupama i kriminalcima među njima, da se (kao nekad) može poć na stadion ne plašeći se huligana
pre 7 godina
Ofucana nacionalisticka mantra,ne valja niko sem tebe,svi su krivi,najbolji smo ali nam ne daju....gospodin je oličenje kako na propasti svog naroda materijalno se obogatiti,bez ikakvog uspeha i znanja u svojoj profesiji,ako je ima uopšte,a najsmesnije je ovaj deda fudbalski mag po stare dane.
pre 7 godina
Samo pogledaš ko vodi naše klubove i sve ti je jasno. Kome nije neka se i dalje loži!
pre 7 godina
Nikad nije pricao istinu, a ni sad!
pre 7 godina
Evo razvijali smo sami svoj fudbal i ligu 25 god. i vidi se kako smo je razvili!Sto se kosarke tice regionalna liga je pun pogodak, a ovaj klovn ovim izjavama pokusava kupiti naklonosta reketasa sa tribina!
pre 7 godina
nece vucela zajednicku ligu nece moci da mulja i krade. toliko su radnicki, kraljevo, uzice, subotica jaki timovi da su stvarno pandam mancesteru i liverpulu. da se ja pitam prva i druga jadranska liga u svim sportovima. osim dinama ( koji je toplovsko meso u evropi ) koji jos klub iz bivse juge moze do treceg kola? unistili ste vucela ti i tvoji sve u ovoj zemlji.
pre 7 godina
Još kad bi ti centri koje pominješ imali finansijski vetar u leđa koji vi imate !
pre 7 godina
Браво. Подршка.
Заиста се не мора ићи у Широки (тамо поготово) да би се подигао квалитет фудбала. Наћи начина да се модернизују стадиони, омогуће услови клинцима да се баве фудбалом, дати им квалитетне тренере,.., резултат ће доћи.
pre 7 godina
Ma da Vucelicu, bolje "fudbal bez gledalaca " ma ko igra za navijace. E necete ni vi, a ni Zvezda da vise lako pobedjujete i da vam sudija svira kako se vama navije. Treba bogme pobediti u Rijeci, Splitu, Mariboru, Sarajevu, Zagrebu. Ali dok ne pocne ta regionalna liga odavno ces ti da stavis katanac na FK Partizan, kao sto si i na SPS uradio.
pre 7 godina
Eto ko vodi klubove i zasto propadaju. Prvo, sto Radnicki ne bi igrao i tu ligu? Drugo, gledalaca je sve manje, i mozda ne bi dosli na Maribor, ali bi umesto punih tribina jednom godisnje, imali pune tribine protiv Zvezde, Hajduka i Dinama. Drugo, igraci ce pre napredovati ako igraju protiv jacih timova, u tezoj atmosferi, nego protiv Javora pred 250 gledalaca. I takodje, kako to kosarka stagnira? Reprezentacija druga na svetu, druga na Olimpijskim igrama, cetvrta u Evropi. Zvezda solidna u EL, Partizan tu i tamo u LS, kao i Mega... Nije valjda to stagniranje? Bez ABA, Partizan je godinama bio kanta za napucavanje u EL. Prakticno od odlaska onih koji su skolovani u Yu ligi, do ulaska u ABA ligu, Partizan je bio uzasan u EL.
pre 7 godina
Neumesno poredjenje.Radnicki kao tim sa tradicijom,uspesima,velikim brojem navijaca,grada iz koga dolazi bi zasigurno igrao regionalnu ligu.Ako je vec pomenuo Siroki neka nadje pandam ovde u Srbiji,ja ne bih nikog da vredjam,ali takvih timova iz malih gradova i bez navijaca u nasoj prvoj ligi ima koliko hoces.
pre 7 godina
Stara SPS-ovska skola. Stalno oni kao "brane domace". Stalno su protiv neceg novog, konkurentnijeg, veceg. Fudbalski centri su nam propali totalno. Regionalna liga plus privatizacija mogu da donesu vise profita i kvaliteta. Centri kao sto su Nis, Krusevac mogu takodje pronaci sebe u ovoj prici u nekoj buducnosti npr. Ne mogu svi prvaci da budu.
pre 7 godina
Covek je potpuno u pravu.ko ih sisa kad su hteli da se ovoje.svako u svoje dvoriste.i kosarka je promasena zamisao.nikad nece biti sporta u bivaim republikama.samo haos
pre 7 godina
Uvlakackopopulistickonacionalistocka lupetanja.
pre 7 godina
Covek je potpuno u pravu.ko ih sisa kad su hteli da se ovoje.svako u svoje dvoriste.i kosarka je promasena zamisao.nikad nece biti sporta u bivaim republikama.samo haos
(Dejan, 07. decembar 2016 13:23)
Odvoijo si se ti od pameti izgleda...
pre 7 godina
to bi bila prava stvar za oživljavanje igre koja je umrla pre 5-6 godina!!!
pre 7 godina
Ti ćeš nekog da pomogneš da se razije?Pokazao si to 90-ih ...
Dobro te znamo!
pre 7 godina
Spominje kako gusimo nasu kosarku igrajuci regionalnu ligu a u kosarci smo druga reprezentacija svjeta. Vidimo kako u fudbalu napredujemo tako sto nam klubovi igraju samo domace prvenstvo.
pre 7 godina
Sto te ne uhvatismo 9. marta, dobro di se sakrio pa sada opet dizes glas...
pre 7 godina
regionalna liga je trebala biti jos 2005 najkasnije ....ovako je vec dosta kasno ali ajde bolje ikad nego nikad. PODRSKA FUDBALU
SMRT FASIZMU!!!!!
pre 7 godina
Regionalna liga sa po četiri kluba iz Srbije, Hrvatske, Mađarske, Rumunije i Bugarske bi bila jedna od jačih liga u evropi a Zvezda i Partizan bi se verovatno borili za opstanak.. Ludogorec, Dinamo, Hajduk, Steua, Videoton..
pre 7 godina
Javor protiv Metalca,20000 ljudi na tribinama,udobne stolice I svi srecni gledaju fantasticnu fudbalsku predstavu!! Da li je to car fudbala? Da li je zbog toga fudbal lep I omiljen? Ne radi se ovde o novcu druskane moj...Svih ovih godina kradu nas novac,huligani vode klubove I tu ljubaviprema fudbalu i klubu nema!! Samo zelim da gledam dobar fudbal pred punim tribinama! Zar to nije cilj??
pre 7 godina
Regionalna trenutno nema alternativu.
U ovom blatu samo pojedinci kao doticni imaju koristi....
pre 7 godina
Bolje Nis (koji su pokrali 175026402 puta, kao i Uzice, Kragujevac, Suboticu, Kraljevo, itd) nego Siroki koji nece moci da nameste blizanci, pa ce nam pokazati gde smo ustvari, kao sto nam to godinama kiparski i bugarski klubovi pokazuju. Dovidjenja.
(ForeverSRB, 7. decembar 2016 12:04)
Nis, Kragujevac, Subotica itd nikada u istoriji nisu namestili utakmicu? Slazem se za Partizan i Zvezdu ali da se manji klubovi brane u stilu kako su oni nevini i cisti kao suza.. nikako.. pa oni su mozda i gori jer su sve oci uprte u dva najveca kluba u zemlji samo sto nemaju ambicija za prva tri mesta jer nemaju para za Evropu.
pre 7 godina
Kol;ko su kosarka i vaterpolo iznad priglupih fudbalskih jadnika.Zato i imaju medalje sa Olimpijade,svetskih i evropski takmicenja.
pre 7 godina
hahaha...koja priča
pre 7 godina
bolje biti prvi u selu, nego zadnji u gradu
pre 7 godina
Treba napraviti i drugu i treću jadransku ligu, pa onda ne bi bilo problema za fudbalske centre u svim drzavicama
pre 7 godina
Na sta je nas jadni fudbal spao kad Vucelic govori u fudbalu da li nesto treba ili ne treba !?? Dajte pitajte jos najvecu legendu fudbala sa ovih prostora u novijoj istoriji Kokezu sta on misli o tome !??
pre 7 godina
Vidim koliko ste razvili ostatak Srbije. Dozvolili ste da se ugasi Proleter iz Zrenjanina i sada mi prosipate tu pricu. Znamo zasto niste za regionalnu,jer nebi CZ i Part mogli da muljaju. Ovako 2/3 utakmica imaju i jedni i drugi dogovlreno
pre 7 godina
Kakav spin majko. Pa vaša generacija bi promenula I veru i nacionalnost samo da su zajedno sa Hrvatima i ostalim.
pre 7 godina
Skoro nisam povratio kada sam ovo pročitao. Jao ko nam vodi Partizan.
Jednom ne tako davno postojala je ta regionalna liga i iznjedrila je prvaka evrope. Jedan radnički Niš od pre 25 godina bi bez problema uzeo titulu danas, nema veze što su tada bili drugoligasi. Toliko o vašem razvijanju i nesebicnosti.
Bagra .
pre 7 godina
Naravno da je bolje Nis nego Siroki, a da li je bolje Pazar i Borac ili Dinamo i Hajduk?
pre 7 godina
Ako su Vučela, Terzić i ostali protiv, Labud je za automatski. Kakav Široki...
pre 7 godina
A jel bolje Split nego Surdulica, Zagreb nego Bačka, Rijeka nego Ivanjica?
pre 7 godina
Pošteno ! Slažem se u potpunosti sa ovakvim stavom . Ali i oštra borba sa krimosima u našoj ligi , naravno , podrazumeva se . Sve dok nema i kod nas privatizacije klubova , nema ništa od kvaliteta . Pa , pogledajte samo slučaj Jagodine , dok je lokalna samouprava i davala neku kintu - klub je i tako funkcionisao . Sada tone , a uprava ista - ostavio im tata , njihovo , pa im se može . Karte , ulaznice ne naplaćuju , gledalaca po utakmici 100 - 200 ... pa kako funkcionišete , kako ??? Malog Rajkovića prodali , ali , bože moj , nije to ta lova koja je prvobitno bila u javnosti , mnoooogooo je manja . Ali , tako je to u zemlji gde neko ko mora to da reši , " nema snage " , ali zato frizeru , pekaru , trafici ... reži sa kaznama !!!!
pre 7 godina
Stari fudbalski poznavaoc
(Beli, 7. decembar 2016 11:39)
A ti su stari "poznavaoc" srpskog jezika.
pre 7 godina
Ma nemoj lupati, molim te. Jedino resenje za spas naseg fudbala, i fudbala svih okolnih zemalja je regionalna liga...
pre 7 godina
ni posle 25 godina niste uspeli da se razvijete osim toga propadate.a ovo su samo tvoji licni strahovi od gubljenja pozicije.RECITE DA REGIONALNOJ LIGI.Hvala
pre 7 godina
A bio si nekada veliki Jugoslovem vlana SKJ.
pre 7 godina
Realno nasa liga bi imala smisla kada bi u prvoj ligi bilo svega 6 klubova. Ovako podrzavam svaku inicijativu regionalne lige.
pre 7 godina
Logicno da nisi,za 20 hiljada evra ces kupiti svaku utakmicu u Nisu i Krusevcu i svugdje drugo gdje ponudis u Srbiji ali zato kad treba ici na noge onima koji nece pare i gdje ces igrati pod tenzijom tad ti nevalja.
I zasto nasi kad god im nesto nepase oni se uhvate za Nis i Krusevac ?,koliko ste vi pomogli do sad taj Nis i Krusevac?
Zasto taj Nis i Krusevac nebi bili deo te lige ?!,imaju grad,imaju tim,imaju infrastrukturu?!
Manite se gluposti,svoje neznanje pravdate izgovorima,pametni ljudi netraze izgovore vec resenja.
Jadranska liga je spas za ovaj posrnuli fudbal,a kako resiti probleme navijaca,pa vrlo lako,zabranis dolazak gostujucim navijacima i resio se sve probleme,sve probleme si s tim resio!
Jaka konkurencija gdje ,,nemoras,, biti prvi crpi kvalitet,liga bivse Juge nije bila jaka jer je bilo para i sponzora ,vec je bila jaka zato sto su svi ulagali i svi htjeli da je igraju ,liga gdje nisi pre utakmice nigdje upisao 3 boda ,jer je bilo tenzije.
Pa vise para danas ima u Srpskom fudbalu nego sto je tad bilo u celoj prvoj ligi Jugoslavije,ali se fudbal nemoze poredit tj.kvalitet istog samo iz razloga sto je bilo vrucih terena,tenzije,iz toga svega crpio se kvalitet,a kad imas kvalitet dodju i gledaoci,kad dodju gledaoci doci ce i sponzori logicno,a samim tim i pare,e zato je to spas za fudbal,ne samo nas vec za celi Balkanski fudbal.
Naravno trebalo bi takodje formirati i takozvanu ,,B,, ligu,gdje bi iz ,,A,, lige ispadalo 2 kluba a 2 ulazilo iz ,,B,, lige.Poz
pre 7 godina
Kad ovaj to kaže...
pre 7 godina
Ni Zvezdi ni Partizanu ne odgovara regionalna jer onda nece biti toliko stelovanja i prijateljskih utakmica....A i kad je Vucela protiv ja sam 200 % ZA! Jos Terza da kaze da je protiv i to je to....
pre 7 godina
eto ide zvezda u zagreb svi vicu srbe na vrbe,cigani,ubi zakolji itd,onda dodje zvezdi hajduk pa idemo mi sa ustaske picke,ubi zakolji itd. Mislim da nam je dosta toga,ili ipak nije? A kao zelim klince da vodim na tekme,ko ,da slusaju i gledaju dinamo,hajduk,sarajevo, ti klubovi su isti krs ko nasi,bolje mi je pred kolo l.sampiona one sa malte,ludogorec itd,nego ex yu papane da gledam
pre 7 godina
@TwinGalaxiesWorldRecordHolder
Grešiš. Vučelić je UVEK na vlasti...
pre 7 godina
Ako Srbija zeli da jednog dana postane normalna i bogata zemlja treba da radi sve suprotno od onoga sto Vucelic i razni vucelici predlazu.
Trideset godina taj covek unistava sve cega se dohvati i opet ima hrabrosti da nam poruci kako treba da radimo. Katastrofa.
pre 7 godina
Prazna nacionalisticka demagogija!
pre 7 godina
Nista ne garantuje da ce sa tom ligom biti bolje. Namestalo se u bivsoj SFRJ, namesta se i sad u ABA ligi. Jedino sto ce za nijansu biti jaca, pa ce recimo Dinamo biti tezak rival za "vecite". Sto se publike tice, nacionalne euforije trajace godinu dve, posle toga moze da bude ko ABA u kojoj samo KKP ima publiku. Dakle mnogo za i protiv, na klubovima da odluce sta im je ciniti.
pre 7 godina
Ovaj je dno dna!!!
pre 7 godina
Aha, znači zato ne igramo Ligu šampiona
pre 7 godina
E, baš ćete vi da nekom razvijate fudbal!!! I Zvezda, takođe. Ovde ste pokazali kako ste razvili fudbal u: Nišu, Kragujevcu, Pirotu, Boru, Somboru, Kraljevu, Zaječaru, Majdanpeku, Zrenjaninu, Leskovcu, Kikindi, Šapcu, S. Mitrovici, Valjevu, Aranđelovcu, Vranju... Koliko imate gledalaca na stadionu tako ste razvili fudbal u Srbiji!
pre 7 godina
Ne zele regionalnu ligu, jer ne mogu ni ovakvu da uzmu, a kamoli da pobede neki ozbiljan tim kao sto su Hajduk ili Dinamo... Ne zele ozbljnu ligu da se ne bi videlo koliko su nesposobni, a i takva liga bi se teze namestala.
A regionalna liga je jedini spas za fudbal na ovom prostoru.
pre 7 godina
zna li neko definiciju kretenizma???
pre 7 godina
Razvijte prvo sebe
pre 7 godina
Bolje Nis (koji su pokrali 175026402 puta, kao i Uzice, Kragujevac, Suboticu, Kraljevo, itd) nego Siroki koji nece moci da nameste blizanci, pa ce nam pokazati gde smo ustvari, kao sto nam to godinama kiparski i bugarski klubovi pokazuju. Dovidjenja.
pre 7 godina
Koliko je Vučelić razvio domaći fudbal se vidi svake godine kada naši klubovi krenu na letovanje u Evropu, pa se kući vrate pre jeseni.
pre 7 godina
Evo ih opet licemeri koji ce da zagovaraju sad regionalnu ligu kao sto su zagovarali u kosarci a sad im odjednom ne valja aba ni njena pravila ni sto sta. Sramota me je vase sramote covece...
pre 7 godina
Stub srbstva zeljan utakmica sa bratskim Dinamom, stara je to ljubav.
pre 7 godina
E kada je stari Miloševićev drugar sa RTS-a protiv, to znači da je liga pogodak. Da postoji pravda sada bi bio na robiji a ne u Partizanu! Fašisto!
pre 7 godina
pa sto ih niste razvili do sad!?....nije to nego ovde mogu da rade sta hoce!!....kradu,lazu,namestaju,prebijaju...
pre 7 godina
Sad je valjda svakome jasno da je potrebno formirati regionalnu ligu, gde ces bolju preporuku za istu od ove...
pre 7 godina
Vodi se logikom da je bolje biti prvi u selu, nego drugi u gradu. Mada vise ni u selu nisu prvi
pre 7 godina
Ti ces da " razvijas " fudbal u Zagrebu , Rijeci , Ljubljani i Mariboru??? pa nagruvali bi vas da ne bi znali gde je levo! Lepo je objasnio Mandaric zasto nije dosao u svoju Srbiju, upravo zbog ovakvih njuski kao sto si ti, a sad gledaj Olimpiju u ligi sampiona i grickaj nokte, o Dinamu da ne pricam ,to je Real Madrid za ove nase seljacke zadruge od klubova.
pre 7 godina
Bio je sjajan na televiziji a sad briljira i u fudbalu.
pre 7 godina
A mi smo kao sredina sta? Fudbal nam se raspada.Mladi?? Pola njih igra u inostranstvu
pre 7 godina
A sto niste do sada za ovih 25 godina razvili nase klubove?Kao drugo Nis ce verovatno i biti u regionalnoj ligi i kao trece i najvaznije,ne lozite se puno i tako i tako ce sve biti onako kako vam se naredi iz UEFA.
pre 7 godina
Marš
pre 7 godina
pa zato sto bi u Siroom nasi pukli kao zvecke, toliko o tome...
pre 7 godina
Sta je Vucela teze namestati sa Sirokim nego u Nisu? A o razvoju fudbala u Srbiji je sramota i pricati jer nam je fudbal na jako niskim granama.. zahvaljujucu tebi i slicnim tebi.. Odlazi .. stoko korumpirana... oups, stoko izvini od stoke ima neke koristi a ovo su stetocine drustva...
pre 7 godina
Zna Vučelić šta se voli i šta treba da se voli, naučio je to 90ih dok je bio ratni huškač Zlobe Miloševića....prvo se voli služba. Zato uvek imajte na umu - šta god da ovaj čovek kaže, to je mišljenje nekog od gore - u ovom slučaju vlasti.
pre 7 godina
U pravu je. Najveca glupost. Kad bi se neko nasao da rasformira i ovu ABA ligu. Sta mene briga za Hrvate, Crnogorce, Slovence... Imamo dovoljno klubova, i po meni treba prosiriti ligu.
pre 7 godina
Brondby je svetinja idemoooo idemoooooo idemoooooooooooooo
Samo Brondby Brondby Brondby Brondby
Samo Brondby Brondby Brondby Brondby
Samo Brondby Brondby Brondby Brondby
Samo Brondby Brondby Brondby Brondby
pre 7 godina
Da podizemo nase centre?Vala smo ih podigli evo dve decenije kako u Evropi zapazen trag ostavljamo,tako da bi ta liga samo narusila ovakvo titansko prvenstvo koje je u rangu mozda Burgundija i NamBije.Tipicna politicka demagogija.
pre 7 godina
E,moj Partizane jadan li si kad ti ovaj odredjuje šta je dobro,a šta loše.Regionalna liga je spas mrtvog i korumpiranog srpskog fudbala.Trenutno je najveći mrak u JSDPartizan,a imam četrdeset i kusur godina.
pre 7 godina
Deca su ti se školovala u Engleskoj. Zašto ne u Srbiji?
Ja sam u to vreme ratovao, a ti punio lovu u jogi dušeke.
Ko si ti i šta radiš u našem Partizanu i dokle ćeš svoje ideje da prodaješ kao naše? Nismo se složili oko mutavih, ne slažemo se ni po ovom pitanju. U regionalnoj nema muljanja za tebe i Terzu.
pre 7 godina
Srpska kosarka je jos uvek tu gde je izmedju ostalog i zato sto se igra regionalna liga.
pre 7 godina
Tu mozes lakse da muljas postenjacino...
pre 7 godina
Jesi grobar, al svaka ti je Njegoseva!!
pre 7 godina
PATRIOTA!
Ne zaboravimo da je Vucelic bio na vlasti 90ih, u danima ponosa, slave i nebeskosrpske nacionalne casti.
pre 7 godina
Kao Partizanovac se uopste ne slazem sa ovim lazovom, puna podrska za regionalnu ligu u kojoj nece biti manipulacija, namestaljki i sklanjanja protivnika, pa da vidimo ko ce kako proci u regularnim uslovima.
pre 7 godina
Pa da...najbolje se snalazite u ovom blatu od lige...ti i Terzic i vama slicni...unistili ste srpski fudbal, a sada se ovde predstavljate kao neki reformatori, vizionari i spasioci....vi cete da dizete kvalitet lige? Da je pravde i prava bili bi vi na optuzenickoj klupi, a ne na celu nasa dva najveca kluba. Nego imate srece te " nema dovoljno snage" da se izbore sa vama.
pre 7 godina
Ne s*** vama ne ide u prilog da se podigne kvalitet takmicenja jer bi se onda mozda neko zainteresovao za klubove i kupio nekoga a onda nema zelembaca za vas...
pre 7 godina
Pa sto se ne razvijaju onda nasi???? Nego trpate pare sebi u dzep kako znate i umete. Radnicki belezi sve losije i losije rezultate, igraci katastrofa, ali zato ispred stadiona 20 automobila od po 50k evra. Pravite bre tu regionalnu, pa da neka vida instanca ima kontrolu nad ligom, pa da vas vidim bagro jedna....
pre 7 godina
Kakav zatucani, ljudi moji!
pre 7 godina
I ja sam za nase gradove i klubove kad su dovoljno kvalitetni, ali da li bismo radije da imamo 3 kvalitetna tima ili 16 amaterskih? E onda Vucela ne budi sebican nego realistican. Em ces se i ti ogrebati na ovaj nacin garantovano.
pre 7 godina
Delije bojkutuju ABU u košarci a neće regionlnu ligu u fudbalu.
Tako da, od toga nema ništa.
pre 7 godina
Sigurno da je bolje, kad je lakše nameštati u sopstvenom dvorištu i imati ostale klubove za taoce.
Isto važi i za drugi klub na drugoj strani brda.
U toj nekoj budućoj ligi dvojac ne bi bio baš tako privilegovan i mažen.
A što se košarke tiče mislim da se reprezentacija i njeni uspesi proteklih godina, kao i igrači stvoreni kroz tu ligu baš ne bi složili sa ovim čovekom koji je volšebno i posle svih ovih godina na pobedničkoj strani...
pre 7 godina
Argument ZA regionalnu ligu - vucelic je protiv
pre 7 godina
Jer nase prvenstvo je toliko jako i popularno da bi zaist bilo greota zameniti ga bilo cim drugim!
pre 7 godina
za sve za sta si ti protiv, ja sam za...
pre 7 godina
Браво
pre 7 godina
Stari fudbalski poznavaoc
pre 7 godina
Prvo o bezbijednosti. Da li iko od vas kad ujutro ustane razmislja na nacin da mozda nije bezbijedno ici autom na posao jer se moze desiti nesreca? Naravno da ne. Ljudi, drzave i institucije treba da stvore uslove da odlazak na stadion bude bezbijedan, ne moze to biti izgovor za neigranje utakmica. Moze ali u primitivnim drustvima. Kao drugo svi znamo zasto je tebi i tebi slicnima bolja srpska tramvaj liga u kojoj vedrite i oblacite. Trece zgadili ste mi fudbal.
pre 7 godina
Verovatno ne moze toliko ukrasti para pa se ne slaze.
pre 7 godina
...a i ne mozes da "zatvoris"
pre 7 godina
Deca su ti se školovala u Engleskoj. Zašto ne u Srbiji?
Ja sam u to vreme ratovao, a ti punio lovu u jogi dušeke.
Ko si ti i šta radiš u našem Partizanu i dokle ćeš svoje ideje da prodaješ kao naše? Nismo se složili oko mutavih, ne slažemo se ni po ovom pitanju. U regionalnoj nema muljanja za tebe i Terzu.
pre 7 godina
Argument ZA regionalnu ligu - vucelic je protiv
pre 7 godina
Bolje Nis (koji su pokrali 175026402 puta, kao i Uzice, Kragujevac, Suboticu, Kraljevo, itd) nego Siroki koji nece moci da nameste blizanci, pa ce nam pokazati gde smo ustvari, kao sto nam to godinama kiparski i bugarski klubovi pokazuju. Dovidjenja.
pre 7 godina
Kao Partizanovac se uopste ne slazem sa ovim lazovom, puna podrska za regionalnu ligu u kojoj nece biti manipulacija, namestaljki i sklanjanja protivnika, pa da vidimo ko ce kako proci u regularnim uslovima.
pre 7 godina
Tu mozes lakse da muljas postenjacino...
pre 7 godina
Sad je valjda svakome jasno da je potrebno formirati regionalnu ligu, gde ces bolju preporuku za istu od ove...
pre 7 godina
Pa sto se ne razvijaju onda nasi???? Nego trpate pare sebi u dzep kako znate i umete. Radnicki belezi sve losije i losije rezultate, igraci katastrofa, ali zato ispred stadiona 20 automobila od po 50k evra. Pravite bre tu regionalnu, pa da neka vida instanca ima kontrolu nad ligom, pa da vas vidim bagro jedna....
pre 7 godina
Pa da...najbolje se snalazite u ovom blatu od lige...ti i Terzic i vama slicni...unistili ste srpski fudbal, a sada se ovde predstavljate kao neki reformatori, vizionari i spasioci....vi cete da dizete kvalitet lige? Da je pravde i prava bili bi vi na optuzenickoj klupi, a ne na celu nasa dva najveca kluba. Nego imate srece te " nema dovoljno snage" da se izbore sa vama.
pre 7 godina
za sve za sta si ti protiv, ja sam za...
pre 7 godina
Marš
pre 7 godina
E,moj Partizane jadan li si kad ti ovaj odredjuje šta je dobro,a šta loše.Regionalna liga je spas mrtvog i korumpiranog srpskog fudbala.Trenutno je najveći mrak u JSDPartizan,a imam četrdeset i kusur godina.
pre 7 godina
Jer nase prvenstvo je toliko jako i popularno da bi zaist bilo greota zameniti ga bilo cim drugim!
pre 7 godina
PATRIOTA!
Ne zaboravimo da je Vucelic bio na vlasti 90ih, u danima ponosa, slave i nebeskosrpske nacionalne casti.
pre 7 godina
Ne s*** vama ne ide u prilog da se podigne kvalitet takmicenja jer bi se onda mozda neko zainteresovao za klubove i kupio nekoga a onda nema zelembaca za vas...
pre 7 godina
Verovatno ne moze toliko ukrasti para pa se ne slaze.
pre 7 godina
Srpska kosarka je jos uvek tu gde je izmedju ostalog i zato sto se igra regionalna liga.
pre 7 godina
Stari fudbalski poznavaoc
pre 7 godina
Prvo o bezbijednosti. Da li iko od vas kad ujutro ustane razmislja na nacin da mozda nije bezbijedno ici autom na posao jer se moze desiti nesreca? Naravno da ne. Ljudi, drzave i institucije treba da stvore uslove da odlazak na stadion bude bezbijedan, ne moze to biti izgovor za neigranje utakmica. Moze ali u primitivnim drustvima. Kao drugo svi znamo zasto je tebi i tebi slicnima bolja srpska tramvaj liga u kojoj vedrite i oblacite. Trece zgadili ste mi fudbal.
pre 7 godina
Kakav zatucani, ljudi moji!
pre 7 godina
Ti ces da " razvijas " fudbal u Zagrebu , Rijeci , Ljubljani i Mariboru??? pa nagruvali bi vas da ne bi znali gde je levo! Lepo je objasnio Mandaric zasto nije dosao u svoju Srbiju, upravo zbog ovakvih njuski kao sto si ti, a sad gledaj Olimpiju u ligi sampiona i grickaj nokte, o Dinamu da ne pricam ,to je Real Madrid za ove nase seljacke zadruge od klubova.
pre 7 godina
Deca su ti se školovala u Engleskoj. Zašto ne u Srbiji?
Ja sam u to vreme ratovao, a ti punio lovu u jogi dušeke.
Ko si ti i šta radiš u našem Partizanu i dokle ćeš svoje ideje da prodaješ kao naše? Nismo se složili oko mutavih, ne slažemo se ni po ovom pitanju. U regionalnoj nema muljanja za tebe i Terzu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (and justice for all, 7. decembar 2016 11:55)
Bravo Majstore, i Ludogorec ZIVI DOKAZ mu bio pred paprikomom(nosom) ali jbg, ...na brdovitom talibalkanu vaznije da si prvi u selu
pre 7 godina
ne treba rusiti ugled naseg, ovako cenjenog i spektakularnog prvenstva sa posetom u proseku od 300 dusa i stadionima iz 60-ih godina (cast izuzecima).
pre 7 godina
Spominje kako gusimo nasu kosarku igrajuci regionalnu ligu a u kosarci smo druga reprezentacija svjeta. Vidimo kako u fudbalu napredujemo tako sto nam klubovi igraju samo domace prvenstvo.
pre 7 godina
Sigurno da je bolje, kad je lakše nameštati u sopstvenom dvorištu i imati ostale klubove za taoce.
Isto važi i za drugi klub na drugoj strani brda.
U toj nekoj budućoj ligi dvojac ne bi bio baš tako privilegovan i mažen.
A što se košarke tiče mislim da se reprezentacija i njeni uspesi proteklih godina, kao i igrači stvoreni kroz tu ligu baš ne bi složili sa ovim čovekom koji je volšebno i posle svih ovih godina na pobedničkoj strani...
pre 7 godina
Ako Srbija zeli da jednog dana postane normalna i bogata zemlja treba da radi sve suprotno od onoga sto Vucelic i razni vucelici predlazu.
Trideset godina taj covek unistava sve cega se dohvati i opet ima hrabrosti da nam poruci kako treba da radimo. Katastrofa.
pre 7 godina
Sto te ne uhvatismo 9. marta, dobro di se sakrio pa sada opet dizes glas...
pre 7 godina
Vidim koliko ste razvili ostatak Srbije. Dozvolili ste da se ugasi Proleter iz Zrenjanina i sada mi prosipate tu pricu. Znamo zasto niste za regionalnu,jer nebi CZ i Part mogli da muljaju. Ovako 2/3 utakmica imaju i jedni i drugi dogovlreno
pre 7 godina
...a i ne mozes da "zatvoris"
pre 7 godina
Treba napraviti i drugu i treću jadransku ligu, pa onda ne bi bilo problema za fudbalske centre u svim drzavicama
pre 7 godina
Stara SPS-ovska skola. Stalno oni kao "brane domace". Stalno su protiv neceg novog, konkurentnijeg, veceg. Fudbalski centri su nam propali totalno. Regionalna liga plus privatizacija mogu da donesu vise profita i kvaliteta. Centri kao sto su Nis, Krusevac mogu takodje pronaci sebe u ovoj prici u nekoj buducnosti npr. Ne mogu svi prvaci da budu.
pre 7 godina
al ste ga razvili, svaka vam cast!
pre 7 godina
Ako je on protiv, ja sam za. Uvek kontra od ovog kvazi predsednika
pre 7 godina
Uvlakackopopulistickonacionalistocka lupetanja.
pre 7 godina
Ni Zvezdi ni Partizanu ne odgovara regionalna jer onda nece biti toliko stelovanja i prijateljskih utakmica....A i kad je Vucela protiv ja sam 200 % ZA! Jos Terza da kaze da je protiv i to je to....
pre 7 godina
Javor protiv Metalca,20000 ljudi na tribinama,udobne stolice I svi srecni gledaju fantasticnu fudbalsku predstavu!! Da li je to car fudbala? Da li je zbog toga fudbal lep I omiljen? Ne radi se ovde o novcu druskane moj...Svih ovih godina kradu nas novac,huligani vode klubove I tu ljubaviprema fudbalu i klubu nema!! Samo zelim da gledam dobar fudbal pred punim tribinama! Zar to nije cilj??
pre 7 godina
I ja sam za nase gradove i klubove kad su dovoljno kvalitetni, ali da li bismo radije da imamo 3 kvalitetna tima ili 16 amaterskih? E onda Vucela ne budi sebican nego realistican. Em ces se i ti ogrebati na ovaj nacin garantovano.
pre 7 godina
@Aleksis Sanco Panco
Koja 3?
Pa mi nemamo nijedan kvalitetan klub...
pre 7 godina
ni posle 25 godina niste uspeli da se razvijete osim toga propadate.a ovo su samo tvoji licni strahovi od gubljenja pozicije.RECITE DA REGIONALNOJ LIGI.Hvala
pre 7 godina
nece vucela zajednicku ligu nece moci da mulja i krade. toliko su radnicki, kraljevo, uzice, subotica jaki timovi da su stvarno pandam mancesteru i liverpulu. da se ja pitam prva i druga jadranska liga u svim sportovima. osim dinama ( koji je toplovsko meso u evropi ) koji jos klub iz bivse juge moze do treceg kola? unistili ste vucela ti i tvoji sve u ovoj zemlji.
pre 7 godina
Regionalna liga je pun pogodak, ali bi trebalo stat na kraj nasilnim navijačkim grupama i kriminalcima među njima, da se (kao nekad) može poć na stadion ne plašeći se huligana
pre 7 godina
bolje biti prvi u selu, nego zadnji u gradu
pre 7 godina
Mi smo fudbalska velesila u regionu pa necemo da razvijamo ostale
pre 7 godina
zna li neko definiciju kretenizma???
pre 7 godina
A jel bolje Split nego Surdulica, Zagreb nego Bačka, Rijeka nego Ivanjica?
pre 7 godina
zato smo tu gde jesmo...
pre 7 godina
Ако би се одмах формирала и друга лига, може... Мислим да је то и једини недостатак АБА лиге.
pre 7 godina
A bio si nekada veliki Jugoslovem vlana SKJ.
pre 7 godina
Još kad bi ti centri koje pominješ imali finansijski vetar u leđa koji vi imate !
pre 7 godina
E kada je stari Miloševićev drugar sa RTS-a protiv, to znači da je liga pogodak. Da postoji pravda sada bi bio na robiji a ne u Partizanu! Fašisto!
pre 7 godina
Ako su Vučela, Terzić i ostali protiv, Labud je za automatski. Kakav Široki...
pre 7 godina
problem je sto u Nisu mogu da namestaju a u sirokom ne,zbog toga se tim rukovodiocima i ne svidja regionalna liga.Ja licno mislim da bi to bilo dobro jer bi podiglo kvalitet fudbala,na stranu to sto se mrzimo sa hrvatima ne mesajmo politiku pricamo o sportu.
pre 7 godina
Zna Vučelić šta se voli i šta treba da se voli, naučio je to 90ih dok je bio ratni huškač Zlobe Miloševića....prvo se voli služba. Zato uvek imajte na umu - šta god da ovaj čovek kaže, to je mišljenje nekog od gore - u ovom slučaju vlasti.
pre 7 godina
Skoro nisam povratio kada sam ovo pročitao. Jao ko nam vodi Partizan.
Jednom ne tako davno postojala je ta regionalna liga i iznjedrila je prvaka evrope. Jedan radnički Niš od pre 25 godina bi bez problema uzeo titulu danas, nema veze što su tada bili drugoligasi. Toliko o vašem razvijanju i nesebicnosti.
Bagra .
pre 7 godina
ovo su isti oni sto su nekada vikali bolje rat nego pakt bolje grob nego rob..
pre 7 godina
Prazna nacionalisticka demagogija!
pre 7 godina
Vazda demagog.
pre 7 godina
Ofucana nacionalisticka mantra,ne valja niko sem tebe,svi su krivi,najbolji smo ali nam ne daju....gospodin je oličenje kako na propasti svog naroda materijalno se obogatiti,bez ikakvog uspeha i znanja u svojoj profesiji,ako je ima uopšte,a najsmesnije je ovaj deda fudbalski mag po stare dane.
pre 7 godina
A mi smo kao sredina sta? Fudbal nam se raspada.Mladi?? Pola njih igra u inostranstvu
pre 7 godina
E, baš ćete vi da nekom razvijate fudbal!!! I Zvezda, takođe. Ovde ste pokazali kako ste razvili fudbal u: Nišu, Kragujevcu, Pirotu, Boru, Somboru, Kraljevu, Zaječaru, Majdanpeku, Zrenjaninu, Leskovcu, Kikindi, Šapcu, S. Mitrovici, Valjevu, Aranđelovcu, Vranju... Koliko imate gledalaca na stadionu tako ste razvili fudbal u Srbiji!
pre 7 godina
hahaha...koja priča
pre 7 godina
Bio je sjajan na televiziji a sad briljira i u fudbalu.
pre 7 godina
"Srbija je tolika kolika je i ne bi trebalo da je gušimo kao u košarci" rece vucela, pritom zaboravljajuci da smo trenutno drugi na svetu i vicesampioni olimpijade. kamo srece da se i srpski fudbal isto tako "ugusi" sa regionalnom ligom kao sto je "ugusena" kosarka. gde bi nam tek bio kraj da kosarka nije "ugusena" aba ligom...
pre 7 godina
Ne zele regionalnu ligu, jer ne mogu ni ovakvu da uzmu, a kamoli da pobede neki ozbiljan tim kao sto su Hajduk ili Dinamo... Ne zele ozbljnu ligu da se ne bi videlo koliko su nesposobni, a i takva liga bi se teze namestala.
A regionalna liga je jedini spas za fudbal na ovom prostoru.
pre 7 godina
Ma nemoj lupati, molim te. Jedino resenje za spas naseg fudbala, i fudbala svih okolnih zemalja je regionalna liga...
pre 7 godina
Ovaj je dno dna!!!
pre 7 godina
Ma ti si cudo!Ti si za ono gdje ces vise da se omastis,kao i vecina prije tebe .
pre 7 godina
Jedina regionalna liga koju podrzavam je ona sa Grcima,ove bratsvo -jedinstvo muljaze,ne donose nikakvu korist,samo se jugonostalgicari loze.Kakva-god da je nasa liga bolja je od svih njihovih zajedno,nama treba privatizacija.
pre 7 godina
Evo razvijali smo sami svoj fudbal i ligu 25 god. i vidi se kako smo je razvili!Sto se kosarke tice regionalna liga je pun pogodak, a ovaj klovn ovim izjavama pokusava kupiti naklonosta reketasa sa tribina!
pre 7 godina
A sto niste do sada za ovih 25 godina razvili nase klubove?Kao drugo Nis ce verovatno i biti u regionalnoj ligi i kao trece i najvaznije,ne lozite se puno i tako i tako ce sve biti onako kako vam se naredi iz UEFA.
pre 7 godina
Ko si ti da uvazavamo tvoje misljenje.
pre 7 godina
pa zato sto bi u Siroom nasi pukli kao zvecke, toliko o tome...
pre 7 godina
Eto ko vodi klubove i zasto propadaju. Prvo, sto Radnicki ne bi igrao i tu ligu? Drugo, gledalaca je sve manje, i mozda ne bi dosli na Maribor, ali bi umesto punih tribina jednom godisnje, imali pune tribine protiv Zvezde, Hajduka i Dinama. Drugo, igraci ce pre napredovati ako igraju protiv jacih timova, u tezoj atmosferi, nego protiv Javora pred 250 gledalaca. I takodje, kako to kosarka stagnira? Reprezentacija druga na svetu, druga na Olimpijskim igrama, cetvrta u Evropi. Zvezda solidna u EL, Partizan tu i tamo u LS, kao i Mega... Nije valjda to stagniranje? Bez ABA, Partizan je godinama bio kanta za napucavanje u EL. Prakticno od odlaska onih koji su skolovani u Yu ligi, do ulaska u ABA ligu, Partizan je bio uzasan u EL.
pre 7 godina
Potpuna besmislica. Poznat si po tome. Predhodno kolo je na svim utakmicama bilo 9000 ljudi.
pre 7 godina
Logicno da nisi,za 20 hiljada evra ces kupiti svaku utakmicu u Nisu i Krusevcu i svugdje drugo gdje ponudis u Srbiji ali zato kad treba ici na noge onima koji nece pare i gdje ces igrati pod tenzijom tad ti nevalja.
I zasto nasi kad god im nesto nepase oni se uhvate za Nis i Krusevac ?,koliko ste vi pomogli do sad taj Nis i Krusevac?
Zasto taj Nis i Krusevac nebi bili deo te lige ?!,imaju grad,imaju tim,imaju infrastrukturu?!
Manite se gluposti,svoje neznanje pravdate izgovorima,pametni ljudi netraze izgovore vec resenja.
Jadranska liga je spas za ovaj posrnuli fudbal,a kako resiti probleme navijaca,pa vrlo lako,zabranis dolazak gostujucim navijacima i resio se sve probleme,sve probleme si s tim resio!
Jaka konkurencija gdje ,,nemoras,, biti prvi crpi kvalitet,liga bivse Juge nije bila jaka jer je bilo para i sponzora ,vec je bila jaka zato sto su svi ulagali i svi htjeli da je igraju ,liga gdje nisi pre utakmice nigdje upisao 3 boda ,jer je bilo tenzije.
Pa vise para danas ima u Srpskom fudbalu nego sto je tad bilo u celoj prvoj ligi Jugoslavije,ali se fudbal nemoze poredit tj.kvalitet istog samo iz razloga sto je bilo vrucih terena,tenzije,iz toga svega crpio se kvalitet,a kad imas kvalitet dodju i gledaoci,kad dodju gledaoci doci ce i sponzori logicno,a samim tim i pare,e zato je to spas za fudbal,ne samo nas vec za celi Balkanski fudbal.
Naravno trebalo bi takodje formirati i takozvanu ,,B,, ligu,gdje bi iz ,,A,, lige ispadalo 2 kluba a 2 ulazilo iz ,,B,, lige.Poz
pre 7 godina
Vodi se logikom da je bolje biti prvi u selu, nego drugi u gradu. Mada vise ni u selu nisu prvi
pre 7 godina
sve je bolje od ovog odvratnog vucelica.
pre 7 godina
Sta je Vucela teze namestati sa Sirokim nego u Nisu? A o razvoju fudbala u Srbiji je sramota i pricati jer nam je fudbal na jako niskim granama.. zahvaljujucu tebi i slicnim tebi.. Odlazi .. stoko korumpirana... oups, stoko izvini od stoke ima neke koristi a ovo su stetocine drustva...
pre 7 godina
(Ideja a ne masa, 7. decembar 2016 12:47)
Daj dokaze za namestanje u aba? Srbija dominira vec 10 godina tamo, sta nam fali? Ko nas krade u aba?
pre 7 godina
Tebe će neko da pita!
pre 7 godina
Koji bre Široki, ko spominje da bi Široki igrao? Igrali bi sa klibovima kao što su Dinamo, Rijeka, Olimpija, Maribor, Hajduk a ne vidim zašto i taj Radnički i Niša ili Napredak ne bi igrali tu ligu? Koje bre mi to fudbalke centre imamo, pa mi smo fudbalska provincija Evrope. Fudbalu u Srbiji pre svega treba da sa čelnih pozicija u klubovima odu ovakvi kao ti.
pre 7 godina
Covek je potpuno u pravu.ko ih sisa kad su hteli da se ovoje.svako u svoje dvoriste.i kosarka je promasena zamisao.nikad nece biti sporta u bivaim republikama.samo haos
(Dejan, 07. decembar 2016 13:23)
Odvoijo si se ti od pameti izgleda...
pre 7 godina
Ma da Vucelicu, bolje "fudbal bez gledalaca " ma ko igra za navijace. E necete ni vi, a ni Zvezda da vise lako pobedjujete i da vam sudija svira kako se vama navije. Treba bogme pobediti u Rijeci, Splitu, Mariboru, Sarajevu, Zagrebu. Ali dok ne pocne ta regionalna liga odavno ces ti da stavis katanac na FK Partizan, kao sto si i na SPS uradio.
pre 7 godina
Tako je, sačekaj da Slovenci i Hrvati naprave privatnu ligu, pa kad vas Evropa natera da je igrate, onda kukajte kako nemate vlasnički udeo.
pre 7 godina
@TwinGalaxiesWorldRecordHolder
Grešiš. Vučelić je UVEK na vlasti...
pre 7 godina
Ti ćeš nekog da pomogneš da se razije?Pokazao si to 90-ih ...
Dobro te znamo!
pre 7 godina
Nikad nije pricao istinu, a ni sad!
pre 7 godina
Da podizemo nase centre?Vala smo ih podigli evo dve decenije kako u Evropi zapazen trag ostavljamo,tako da bi ta liga samo narusila ovakvo titansko prvenstvo koje je u rangu mozda Burgundija i NamBije.Tipicna politicka demagogija.
pre 7 godina
regionalna liga je trebala biti jos 2005 najkasnije ....ovako je vec dosta kasno ali ajde bolje ikad nego nikad. PODRSKA FUDBALU
SMRT FASIZMU!!!!!
pre 7 godina
Neumesno poredjenje.Radnicki kao tim sa tradicijom,uspesima,velikim brojem navijaca,grada iz koga dolazi bi zasigurno igrao regionalnu ligu.Ako je vec pomenuo Siroki neka nadje pandam ovde u Srbiji,ja ne bih nikog da vredjam,ali takvih timova iz malih gradova i bez navijaca u nasoj prvoj ligi ima koliko hoces.
pre 7 godina
Regionalna liga sa po četiri kluba iz Srbije, Hrvatske, Mađarske, Rumunije i Bugarske bi bila jedna od jačih liga u evropi a Zvezda i Partizan bi se verovatno borili za opstanak.. Ludogorec, Dinamo, Hajduk, Steua, Videoton..
pre 7 godina
Kol;ko su kosarka i vaterpolo iznad priglupih fudbalskih jadnika.Zato i imaju medalje sa Olimpijade,svetskih i evropski takmicenja.
pre 7 godina
Regionalna liga da. Bez Beograda. To je ionako svet za sebe.
pre 7 godina
Koliko je Vučelić razvio domaći fudbal se vidi svake godine kada naši klubovi krenu na letovanje u Evropu, pa se kući vrate pre jeseni.
pre 7 godina
Kakva glupost,niko živ neće da gleda Partizan protiv Bačke,Voždovca,Čukaričkog taj fudbal nema nikakvog smisla.Regionalna liga bi bila mnogo interesantnija a i komercijalno isplativija. Više bi se i zaradilo od tv prava i sponzora,ljudi bi više dolazili na fudbal.Ovako klupski fudbal polako umire u ex Yu i svodi se na amaterizam i prodaju igrača.
pre 7 godina
Nista ne garantuje da ce sa tom ligom biti bolje. Namestalo se u bivsoj SFRJ, namesta se i sad u ABA ligi. Jedino sto ce za nijansu biti jaca, pa ce recimo Dinamo biti tezak rival za "vecite". Sto se publike tice, nacionalne euforije trajace godinu dve, posle toga moze da bude ko ABA u kojoj samo KKP ima publiku. Dakle mnogo za i protiv, na klubovima da odluce sta im je ciniti.
pre 7 godina
Kakva glupa izjava,ja sam za regionalnu i to odmah!!!
pre 7 godina
Delije bojkutuju ABU u košarci a neće regionlnu ligu u fudbalu.
Tako da, od toga nema ništa.
pre 7 godina
Regionalna liga je pun pogodak razvijace se igraci mnogo brze u jacem takmicenju nego u JSL...pa ovde bre u Srbiji imaju kondicije za 45 minuta maksimum...A sto se tice navijaca...tu bi bilo preblema prve dve sezone a posle ladovina...pa bolje mi je da Partizan igra sa Hajdukom...Dinamom...Olimpijom...Rijekom bice pun stadion nego sa Indjijom...Metalcem...Borcem...(ne vredjam domace klubove) jel i Olimpija i Dinamo a i Hajduk i Rijeka igraju bar 3 utakmice u Evropi svake godine...a ovi nasi nikad...
pre 7 godina
Ne volim Vucelica, zvezdas sam, ali ovo sto je rekao je nesporna istina, elementarna logika koju ne prihvata samo onaj ko ne iz nekog razloga ne zeli. U kosarci o rezultatima mladjih kategorija ne sme ni da se pise, a u fudbalu deca iz JSL prvaci sveta i Evrope. Da je neko pre unistenja nase kosarkaske lige rekao da ce tako biti, svi bi mu se smejali. Sada nakon koliko godina jedna generacija mahom kosarkasa koji igraju u inostranstvu postize uslehe i to cemo ovom sistemu da pripisemo?. Zao mi je, gospodo, ali to licemerje nece moci. Ja bih mogao nespornu cinjenicu da navedem, a to je da smo u vaterpolu imali najjacu ligu u Evropi i da su nasi klubovi onda usli u regionalnu ligu i propali, ali znam da bi to bilo zlonamerno, jer su uzroci drugi. Druga stvar je sto nista, ama bas nista nisu dobili osim ponizenja i izbacivanja. Nije tacno ni da je fudbalska regionalna liga dobra za Partizan (kao ni Zvezdu), jer oni od toga sto ih ostali klubovi snabdevaju najboljim iz Srbije zive i sportski i finansijski. Taj neki monopol kao u kosarci je sve samo ne dobar, time se unistava kvantitet, a samim tim i kvalitet naseg sporta.
pre 7 godina
Ti se ništa ne pitaš, al'si zato prepreka. S'toga regionalnu ligu treba organizovati samo sa zdravim klubovima izuzumajući zvezdu i partizan.
pre 7 godina
Samo pogledaš ko vodi naše klubove i sve ti je jasno. Kome nije neka se i dalje loži!
pre 7 godina
Bolje i Tumbas nego Vučelić, pa nikom ništa.
pre 7 godina
Na sta je nas jadni fudbal spao kad Vucelic govori u fudbalu da li nesto treba ili ne treba !?? Dajte pitajte jos najvecu legendu fudbala sa ovih prostora u novijoj istoriji Kokezu sta on misli o tome !??
pre 7 godina
Naravno da je bolje Nis nego Siroki, a da li je bolje Pazar i Borac ili Dinamo i Hajduk?
pre 7 godina
pa sto ih niste razvili do sad!?....nije to nego ovde mogu da rade sta hoce!!....kradu,lazu,namestaju,prebijaju...
pre 7 godina
Razvijte prvo sebe
pre 7 godina
ali imate dva bratski kluba tu,u najavi bodovi
pre 7 godina
Aha, znači zato ne igramo Ligu šampiona
pre 7 godina
Tramp dogodine pravi trecu Jugoslaviju.Niko nas nece nista ni pitati.Igracemo YU ligu u svim sportovima kao bele lale,videcete
pre 7 godina
Brondby je svetinja idemoooo idemoooooo idemoooooooooooooo
Samo Brondby Brondby Brondby Brondby
Samo Brondby Brondby Brondby Brondby
Samo Brondby Brondby Brondby Brondby
Samo Brondby Brondby Brondby Brondby
pre 7 godina
Kad ovaj to kaže...
pre 7 godina
Regionalna trenutno nema alternativu.
U ovom blatu samo pojedinci kao doticni imaju koristi....
pre 7 godina
Realno nasa liga bi imala smisla kada bi u prvoj ligi bilo svega 6 klubova. Ovako podrzavam svaku inicijativu regionalne lige.
pre 7 godina
to bi bila prava stvar za oživljavanje igre koja je umrla pre 5-6 godina!!!
pre 7 godina
onda sigurno stajemo na put huliganima i onda ce klubovi i sami da gledaju profit i sami da traze sponzore...
pre 7 godina
Браво
pre 7 godina
prvi put da me ovaj covjek nije iznervirao
pre 7 godina
Stari fudbalski poznavaoc
(Beli, 7. decembar 2016 11:39)
A ti su stari "poznavaoc" srpskog jezika.
pre 7 godina
Potpuna besmislica. Poznat si po tome. Predhodno kolo je na svim utakmicama bilo 9000 ljudi.
(Duško, 07. decembar 2016 14:39)
А колико ће бити у регионалној лиги на утакмицама у Србији?
pre 7 godina
Jesi grobar, al svaka ti je Njegoseva!!
pre 7 godina
Koja demagogija!
Ovu ligu gleda 1000 ljudi, a Dinamo, Split, Sarajevo... bi gledalo konstantno 10 000 ljudi.
Dajte nam fudbal za gledanje.
pre 7 godina
Браво. Подршка.
Заиста се не мора ићи у Широки (тамо поготово) да би се подигао квалитет фудбала. Наћи начина да се модернизују стадиони, омогуће услови клинцима да се баве фудбалом, дати им квалитетне тренере,.., резултат ће доћи.
pre 7 godina
Dakle, svi oni koji su ZA su iz razloga jer ovako se krade i namestaju utakmice.
Ako su to glavni razlozi, resenje je jednostavno, dovoljno je privatizovati sve klubove, napraviti pravu profesionalnu ligu od domacih klubova i to je to.
Nema izmisljanja tople vode i rupe na saksiji.
Sto Portugal ne trazi ligu sa Spanijom, sto Skoti i Irci ne igraju Premijer, nego imaju svoje, i da ne nabrajam jos primera.
Spas je u privatizaciji ljudi, samo postojanje titulara vlasnistva stvara uslove za trzisno poslovanje, sve ostalo je zamagljivanje realnosti.
Pa ako CZ ima veci prihod od tih utakmica u regionalnoj ligi, a i dalje nema vlasnika, zar to nije dodatni razlog da se zabrinemo, jer vece su pare u igri a nema gazde da kontrolise.
Ja sam prvo i osnovno za privatizaciju i stvaranje profesionalne domace lige, pa tek eventualno ako to ne da nikakav rezultat onda ex Yu liga.
pre 7 godina
Covek je potpuno u pravu.ko ih sisa kad su hteli da se ovoje.svako u svoje dvoriste.i kosarka je promasena zamisao.nikad nece biti sporta u bivaim republikama.samo haos
pre 7 godina
Pošteno ! Slažem se u potpunosti sa ovakvim stavom . Ali i oštra borba sa krimosima u našoj ligi , naravno , podrazumeva se . Sve dok nema i kod nas privatizacije klubova , nema ništa od kvaliteta . Pa , pogledajte samo slučaj Jagodine , dok je lokalna samouprava i davala neku kintu - klub je i tako funkcionisao . Sada tone , a uprava ista - ostavio im tata , njihovo , pa im se može . Karte , ulaznice ne naplaćuju , gledalaca po utakmici 100 - 200 ... pa kako funkcionišete , kako ??? Malog Rajkovića prodali , ali , bože moj , nije to ta lova koja je prvobitno bila u javnosti , mnoooogooo je manja . Ali , tako je to u zemlji gde neko ko mora to da reši , " nema snage " , ali zato frizeru , pekaru , trafici ... reži sa kaznama !!!!
pre 7 godina
eto ide zvezda u zagreb svi vicu srbe na vrbe,cigani,ubi zakolji itd,onda dodje zvezdi hajduk pa idemo mi sa ustaske picke,ubi zakolji itd. Mislim da nam je dosta toga,ili ipak nije? A kao zelim klince da vodim na tekme,ko ,da slusaju i gledaju dinamo,hajduk,sarajevo, ti klubovi su isti krs ko nasi,bolje mi je pred kolo l.sampiona one sa malte,ludogorec itd,nego ex yu papane da gledam
pre 7 godina
U pravu je. Najveca glupost. Kad bi se neko nasao da rasformira i ovu ABA ligu. Sta mene briga za Hrvate, Crnogorce, Slovence... Imamo dovoljno klubova, i po meni treba prosiriti ligu.
pre 7 godina
Evo ih opet licemeri koji ce da zagovaraju sad regionalnu ligu kao sto su zagovarali u kosarci a sad im odjednom ne valja aba ni njena pravila ni sto sta. Sramota me je vase sramote covece...
pre 7 godina
Stub srbstva zeljan utakmica sa bratskim Dinamom, stara je to ljubav.
pre 7 godina
Kakav spin majko. Pa vaša generacija bi promenula I veru i nacionalnost samo da su zajedno sa Hrvatima i ostalim.
pre 7 godina
Bolje Nis (koji su pokrali 175026402 puta, kao i Uzice, Kragujevac, Suboticu, Kraljevo, itd) nego Siroki koji nece moci da nameste blizanci, pa ce nam pokazati gde smo ustvari, kao sto nam to godinama kiparski i bugarski klubovi pokazuju. Dovidjenja.
(ForeverSRB, 7. decembar 2016 12:04)
Nis, Kragujevac, Subotica itd nikada u istoriji nisu namestili utakmicu? Slazem se za Partizan i Zvezdu ali da se manji klubovi brane u stilu kako su oni nevini i cisti kao suza.. nikako.. pa oni su mozda i gori jer su sve oci uprte u dva najveca kluba u zemlji samo sto nemaju ambicija za prva tri mesta jer nemaju para za Evropu.
pre 7 godina
Da mi je neko rekao da cu ikada u bilo cemu da se slozim sa ovim, ne znam ni kako bih ga nazvao, ne bih mu verovao!
pre 7 godina
Tako je, kada ste ratovali hteli ste do Zagreba, sada je dosta i do Nisa.
pre 7 godina
Vidim koliko ste razvili ostatak Srbije. Dozvolili ste da se ugasi Proleter iz Zrenjanina i sada mi prosipate tu pricu. Znamo zasto niste za regionalnu,jer nebi CZ i Part mogli da muljaju. Ovako 2/3 utakmica imaju i jedni i drugi dogovlreno
(NBGD, 7. decembar 2016 13:16)
Sam si rekao 'dogovoreno' sto dalje implicira da 2/3 klubova iz lige dogovara utakmice sa Partizanom i Zvezdom.. Ne mogu da dogovore utakmicu sami sa sobom, zar ne? :)
pre 7 godina
Kad covek cita komentare pomislio bi kako je hrvatska ili bosanska liga etalon postrnih utakmica, a ne tako davno u hrvatskoj je iz tog razloga uhapseno desetak funkcionera. Isto to vazi i za sfrj, akomi ne verujete reci cu samo - dzarovski! Inace, o vuceli sve najgote, ali ovde je u pravu.
pre 7 godina
Evo komentara na cokolade iz Pionira - Srbije koje je delila Kolinda deci u Dubrovniku Cokolade ocito nisu mogle u normalnu prodaju jer su iz srbije pa su ih dali predsednici da ih deli kao poklon.
Za one naivne koji bi regionalnu ligu.Q9H7Z
pre 7 godina
Jesi grobar, al svaka ti je Njegoseva!!
pre 7 godina
Delije bojkutuju ABU u košarci a neće regionlnu ligu u fudbalu.
Tako da, od toga nema ništa.
pre 7 godina
Jedina regionalna liga koju podrzavam je ona sa Grcima,ove bratsvo -jedinstvo muljaze,ne donose nikakvu korist,samo se jugonostalgicari loze.Kakva-god da je nasa liga bolja je od svih njihovih zajedno,nama treba privatizacija.
pre 7 godina
Браво
pre 7 godina
Ne volim Vucelica, zvezdas sam, ali ovo sto je rekao je nesporna istina, elementarna logika koju ne prihvata samo onaj ko ne iz nekog razloga ne zeli. U kosarci o rezultatima mladjih kategorija ne sme ni da se pise, a u fudbalu deca iz JSL prvaci sveta i Evrope. Da je neko pre unistenja nase kosarkaske lige rekao da ce tako biti, svi bi mu se smejali. Sada nakon koliko godina jedna generacija mahom kosarkasa koji igraju u inostranstvu postize uslehe i to cemo ovom sistemu da pripisemo?. Zao mi je, gospodo, ali to licemerje nece moci. Ja bih mogao nespornu cinjenicu da navedem, a to je da smo u vaterpolu imali najjacu ligu u Evropi i da su nasi klubovi onda usli u regionalnu ligu i propali, ali znam da bi to bilo zlonamerno, jer su uzroci drugi. Druga stvar je sto nista, ama bas nista nisu dobili osim ponizenja i izbacivanja. Nije tacno ni da je fudbalska regionalna liga dobra za Partizan (kao ni Zvezdu), jer oni od toga sto ih ostali klubovi snabdevaju najboljim iz Srbije zive i sportski i finansijski. Taj neki monopol kao u kosarci je sve samo ne dobar, time se unistava kvantitet, a samim tim i kvalitet naseg sporta.
pre 7 godina
Браво. Подршка.
Заиста се не мора ићи у Широки (тамо поготово) да би се подигао квалитет фудбала. Наћи начина да се модернизују стадиони, омогуће услови клинцима да се баве фудбалом, дати им квалитетне тренере,.., резултат ће доћи.
pre 7 godina
U pravu je. Najveca glupost. Kad bi se neko nasao da rasformira i ovu ABA ligu. Sta mene briga za Hrvate, Crnogorce, Slovence... Imamo dovoljno klubova, i po meni treba prosiriti ligu.
pre 7 godina
Covek je potpuno u pravu.ko ih sisa kad su hteli da se ovoje.svako u svoje dvoriste.i kosarka je promasena zamisao.nikad nece biti sporta u bivaim republikama.samo haos
pre 7 godina
prvi put da me ovaj covjek nije iznervirao
pre 7 godina
Da mi je neko rekao da cu ikada u bilo cemu da se slozim sa ovim, ne znam ni kako bih ga nazvao, ne bih mu verovao!
pre 7 godina
eto ide zvezda u zagreb svi vicu srbe na vrbe,cigani,ubi zakolji itd,onda dodje zvezdi hajduk pa idemo mi sa ustaske picke,ubi zakolji itd. Mislim da nam je dosta toga,ili ipak nije? A kao zelim klince da vodim na tekme,ko ,da slusaju i gledaju dinamo,hajduk,sarajevo, ti klubovi su isti krs ko nasi,bolje mi je pred kolo l.sampiona one sa malte,ludogorec itd,nego ex yu papane da gledam
pre 7 godina
Brondby je svetinja idemoooo idemoooooo idemoooooooooooooo
Samo Brondby Brondby Brondby Brondby
Samo Brondby Brondby Brondby Brondby
Samo Brondby Brondby Brondby Brondby
Samo Brondby Brondby Brondby Brondby
pre 7 godina
Bolje Nis (koji su pokrali 175026402 puta, kao i Uzice, Kragujevac, Suboticu, Kraljevo, itd) nego Siroki koji nece moci da nameste blizanci, pa ce nam pokazati gde smo ustvari, kao sto nam to godinama kiparski i bugarski klubovi pokazuju. Dovidjenja.
pre 7 godina
Stub srbstva zeljan utakmica sa bratskim Dinamom, stara je to ljubav.
pre 7 godina
Evo komentara na cokolade iz Pionira - Srbije koje je delila Kolinda deci u Dubrovniku Cokolade ocito nisu mogle u normalnu prodaju jer su iz srbije pa su ih dali predsednici da ih deli kao poklon.
Za one naivne koji bi regionalnu ligu.Q9H7Z
pre 7 godina
Potpuna besmislica. Poznat si po tome. Predhodno kolo je na svim utakmicama bilo 9000 ljudi.
(Duško, 07. decembar 2016 14:39)
А колико ће бити у регионалној лиги на утакмицама у Србији?
pre 7 godina
Kakav spin majko. Pa vaša generacija bi promenula I veru i nacionalnost samo da su zajedno sa Hrvatima i ostalim.
pre 7 godina
Kad covek cita komentare pomislio bi kako je hrvatska ili bosanska liga etalon postrnih utakmica, a ne tako davno u hrvatskoj je iz tog razloga uhapseno desetak funkcionera. Isto to vazi i za sfrj, akomi ne verujete reci cu samo - dzarovski! Inace, o vuceli sve najgote, ali ovde je u pravu.
pre 7 godina
ovo su isti oni sto su nekada vikali bolje rat nego pakt bolje grob nego rob..
pre 7 godina
Argument ZA regionalnu ligu - vucelic je protiv
pre 7 godina
Kao Partizanovac se uopste ne slazem sa ovim lazovom, puna podrska za regionalnu ligu u kojoj nece biti manipulacija, namestaljki i sklanjanja protivnika, pa da vidimo ko ce kako proci u regularnim uslovima.
pre 7 godina
Deca su ti se školovala u Engleskoj. Zašto ne u Srbiji?
Ja sam u to vreme ratovao, a ti punio lovu u jogi dušeke.
Ko si ti i šta radiš u našem Partizanu i dokle ćeš svoje ideje da prodaješ kao naše? Nismo se složili oko mutavih, ne slažemo se ni po ovom pitanju. U regionalnoj nema muljanja za tebe i Terzu.
pre 7 godina
Nista ne garantuje da ce sa tom ligom biti bolje. Namestalo se u bivsoj SFRJ, namesta se i sad u ABA ligi. Jedino sto ce za nijansu biti jaca, pa ce recimo Dinamo biti tezak rival za "vecite". Sto se publike tice, nacionalne euforije trajace godinu dve, posle toga moze da bude ko ABA u kojoj samo KKP ima publiku. Dakle mnogo za i protiv, na klubovima da odluce sta im je ciniti.
pre 7 godina
Marš
pre 7 godina
ali imate dva bratski kluba tu,u najavi bodovi
pre 7 godina
Srpska kosarka je jos uvek tu gde je izmedju ostalog i zato sto se igra regionalna liga.
pre 7 godina
Stari fudbalski poznavaoc
(Beli, 7. decembar 2016 11:39)
A ti su stari "poznavaoc" srpskog jezika.
pre 7 godina
Stara SPS-ovska skola. Stalno oni kao "brane domace". Stalno su protiv neceg novog, konkurentnijeg, veceg. Fudbalski centri su nam propali totalno. Regionalna liga plus privatizacija mogu da donesu vise profita i kvaliteta. Centri kao sto su Nis, Krusevac mogu takodje pronaci sebe u ovoj prici u nekoj buducnosti npr. Ne mogu svi prvaci da budu.
pre 7 godina
Regionalna liga je pun pogodak, ali bi trebalo stat na kraj nasilnim navijačkim grupama i kriminalcima među njima, da se (kao nekad) može poć na stadion ne plašeći se huligana
pre 7 godina
PATRIOTA!
Ne zaboravimo da je Vucelic bio na vlasti 90ih, u danima ponosa, slave i nebeskosrpske nacionalne casti.
pre 7 godina
Sad je valjda svakome jasno da je potrebno formirati regionalnu ligu, gde ces bolju preporuku za istu od ove...
pre 7 godina
Regionalna liga da. Bez Beograda. To je ionako svet za sebe.
pre 7 godina
Spominje kako gusimo nasu kosarku igrajuci regionalnu ligu a u kosarci smo druga reprezentacija svjeta. Vidimo kako u fudbalu napredujemo tako sto nam klubovi igraju samo domace prvenstvo.
pre 7 godina
Mi smo fudbalska velesila u regionu pa necemo da razvijamo ostale
pre 7 godina
Stari fudbalski poznavaoc
pre 7 godina
E,moj Partizane jadan li si kad ti ovaj odredjuje šta je dobro,a šta loše.Regionalna liga je spas mrtvog i korumpiranog srpskog fudbala.Trenutno je najveći mrak u JSDPartizan,a imam četrdeset i kusur godina.
pre 7 godina
Tramp dogodine pravi trecu Jugoslaviju.Niko nas nece nista ni pitati.Igracemo YU ligu u svim sportovima kao bele lale,videcete
pre 7 godina
Ako je on protiv, ja sam za. Uvek kontra od ovog kvazi predsednika
pre 7 godina
Ko si ti da uvazavamo tvoje misljenje.
pre 7 godina
Covek je potpuno u pravu.ko ih sisa kad su hteli da se ovoje.svako u svoje dvoriste.i kosarka je promasena zamisao.nikad nece biti sporta u bivaim republikama.samo haos
(Dejan, 07. decembar 2016 13:23)
Odvoijo si se ti od pameti izgleda...
pre 7 godina
Pa da...najbolje se snalazite u ovom blatu od lige...ti i Terzic i vama slicni...unistili ste srpski fudbal, a sada se ovde predstavljate kao neki reformatori, vizionari i spasioci....vi cete da dizete kvalitet lige? Da je pravde i prava bili bi vi na optuzenickoj klupi, a ne na celu nasa dva najveca kluba. Nego imate srece te " nema dovoljno snage" da se izbore sa vama.
pre 7 godina
...a i ne mozes da "zatvoris"
pre 7 godina
Prvo o bezbijednosti. Da li iko od vas kad ujutro ustane razmislja na nacin da mozda nije bezbijedno ici autom na posao jer se moze desiti nesreca? Naravno da ne. Ljudi, drzave i institucije treba da stvore uslove da odlazak na stadion bude bezbijedan, ne moze to biti izgovor za neigranje utakmica. Moze ali u primitivnim drustvima. Kao drugo svi znamo zasto je tebi i tebi slicnima bolja srpska tramvaj liga u kojoj vedrite i oblacite. Trece zgadili ste mi fudbal.
pre 7 godina
I ja sam za nase gradove i klubove kad su dovoljno kvalitetni, ali da li bismo radije da imamo 3 kvalitetna tima ili 16 amaterskih? E onda Vucela ne budi sebican nego realistican. Em ces se i ti ogrebati na ovaj nacin garantovano.
pre 7 godina
Pa sto se ne razvijaju onda nasi???? Nego trpate pare sebi u dzep kako znate i umete. Radnicki belezi sve losije i losije rezultate, igraci katastrofa, ali zato ispred stadiona 20 automobila od po 50k evra. Pravite bre tu regionalnu, pa da neka vida instanca ima kontrolu nad ligom, pa da vas vidim bagro jedna....
pre 7 godina
za sve za sta si ti protiv, ja sam za...
pre 7 godina
Kakav zatucani, ljudi moji!
pre 7 godina
Vidim koliko ste razvili ostatak Srbije. Dozvolili ste da se ugasi Proleter iz Zrenjanina i sada mi prosipate tu pricu. Znamo zasto niste za regionalnu,jer nebi CZ i Part mogli da muljaju. Ovako 2/3 utakmica imaju i jedni i drugi dogovlreno
(NBGD, 7. decembar 2016 13:16)
Sam si rekao 'dogovoreno' sto dalje implicira da 2/3 klubova iz lige dogovara utakmice sa Partizanom i Zvezdom.. Ne mogu da dogovore utakmicu sami sa sobom, zar ne? :)
pre 7 godina
problem je sto u Nisu mogu da namestaju a u sirokom ne,zbog toga se tim rukovodiocima i ne svidja regionalna liga.Ja licno mislim da bi to bilo dobro jer bi podiglo kvalitet fudbala,na stranu to sto se mrzimo sa hrvatima ne mesajmo politiku pricamo o sportu.
pre 7 godina
Tu mozes lakse da muljas postenjacino...
pre 7 godina
Ofucana nacionalisticka mantra,ne valja niko sem tebe,svi su krivi,najbolji smo ali nam ne daju....gospodin je oličenje kako na propasti svog naroda materijalno se obogatiti,bez ikakvog uspeha i znanja u svojoj profesiji,ako je ima uopšte,a najsmesnije je ovaj deda fudbalski mag po stare dane.
pre 7 godina
Jer nase prvenstvo je toliko jako i popularno da bi zaist bilo greota zameniti ga bilo cim drugim!
pre 7 godina
Sigurno da je bolje, kad je lakše nameštati u sopstvenom dvorištu i imati ostale klubove za taoce.
Isto važi i za drugi klub na drugoj strani brda.
U toj nekoj budućoj ligi dvojac ne bi bio baš tako privilegovan i mažen.
A što se košarke tiče mislim da se reprezentacija i njeni uspesi proteklih godina, kao i igrači stvoreni kroz tu ligu baš ne bi složili sa ovim čovekom koji je volšebno i posle svih ovih godina na pobedničkoj strani...
pre 7 godina
A jel bolje Split nego Surdulica, Zagreb nego Bačka, Rijeka nego Ivanjica?
pre 7 godina
ni posle 25 godina niste uspeli da se razvijete osim toga propadate.a ovo su samo tvoji licni strahovi od gubljenja pozicije.RECITE DA REGIONALNOJ LIGI.Hvala
pre 7 godina
Treba napraviti i drugu i treću jadransku ligu, pa onda ne bi bilo problema za fudbalske centre u svim drzavicama
pre 7 godina
Bolje Nis (koji su pokrali 175026402 puta, kao i Uzice, Kragujevac, Suboticu, Kraljevo, itd) nego Siroki koji nece moci da nameste blizanci, pa ce nam pokazati gde smo ustvari, kao sto nam to godinama kiparski i bugarski klubovi pokazuju. Dovidjenja.
(ForeverSRB, 7. decembar 2016 12:04)
Nis, Kragujevac, Subotica itd nikada u istoriji nisu namestili utakmicu? Slazem se za Partizan i Zvezdu ali da se manji klubovi brane u stilu kako su oni nevini i cisti kao suza.. nikako.. pa oni su mozda i gori jer su sve oci uprte u dva najveca kluba u zemlji samo sto nemaju ambicija za prva tri mesta jer nemaju para za Evropu.
pre 7 godina
Tebe će neko da pita!
pre 7 godina
onda sigurno stajemo na put huliganima i onda ce klubovi i sami da gledaju profit i sami da traze sponzore...
pre 7 godina
Pošteno ! Slažem se u potpunosti sa ovakvim stavom . Ali i oštra borba sa krimosima u našoj ligi , naravno , podrazumeva se . Sve dok nema i kod nas privatizacije klubova , nema ništa od kvaliteta . Pa , pogledajte samo slučaj Jagodine , dok je lokalna samouprava i davala neku kintu - klub je i tako funkcionisao . Sada tone , a uprava ista - ostavio im tata , njihovo , pa im se može . Karte , ulaznice ne naplaćuju , gledalaca po utakmici 100 - 200 ... pa kako funkcionišete , kako ??? Malog Rajkovića prodali , ali , bože moj , nije to ta lova koja je prvobitno bila u javnosti , mnoooogooo je manja . Ali , tako je to u zemlji gde neko ko mora to da reši , " nema snage " , ali zato frizeru , pekaru , trafici ... reži sa kaznama !!!!
pre 7 godina
Evo ih opet licemeri koji ce da zagovaraju sad regionalnu ligu kao sto su zagovarali u kosarci a sad im odjednom ne valja aba ni njena pravila ni sto sta. Sramota me je vase sramote covece...
pre 7 godina
Logicno da nisi,za 20 hiljada evra ces kupiti svaku utakmicu u Nisu i Krusevcu i svugdje drugo gdje ponudis u Srbiji ali zato kad treba ici na noge onima koji nece pare i gdje ces igrati pod tenzijom tad ti nevalja.
I zasto nasi kad god im nesto nepase oni se uhvate za Nis i Krusevac ?,koliko ste vi pomogli do sad taj Nis i Krusevac?
Zasto taj Nis i Krusevac nebi bili deo te lige ?!,imaju grad,imaju tim,imaju infrastrukturu?!
Manite se gluposti,svoje neznanje pravdate izgovorima,pametni ljudi netraze izgovore vec resenja.
Jadranska liga je spas za ovaj posrnuli fudbal,a kako resiti probleme navijaca,pa vrlo lako,zabranis dolazak gostujucim navijacima i resio se sve probleme,sve probleme si s tim resio!
Jaka konkurencija gdje ,,nemoras,, biti prvi crpi kvalitet,liga bivse Juge nije bila jaka jer je bilo para i sponzora ,vec je bila jaka zato sto su svi ulagali i svi htjeli da je igraju ,liga gdje nisi pre utakmice nigdje upisao 3 boda ,jer je bilo tenzije.
Pa vise para danas ima u Srpskom fudbalu nego sto je tad bilo u celoj prvoj ligi Jugoslavije,ali se fudbal nemoze poredit tj.kvalitet istog samo iz razloga sto je bilo vrucih terena,tenzije,iz toga svega crpio se kvalitet,a kad imas kvalitet dodju i gledaoci,kad dodju gledaoci doci ce i sponzori logicno,a samim tim i pare,e zato je to spas za fudbal,ne samo nas vec za celi Balkanski fudbal.
Naravno trebalo bi takodje formirati i takozvanu ,,B,, ligu,gdje bi iz ,,A,, lige ispadalo 2 kluba a 2 ulazilo iz ,,B,, lige.Poz
pre 7 godina
Zna Vučelić šta se voli i šta treba da se voli, naučio je to 90ih dok je bio ratni huškač Zlobe Miloševića....prvo se voli služba. Zato uvek imajte na umu - šta god da ovaj čovek kaže, to je mišljenje nekog od gore - u ovom slučaju vlasti.
pre 7 godina
Ako Srbija zeli da jednog dana postane normalna i bogata zemlja treba da radi sve suprotno od onoga sto Vucelic i razni vucelici predlazu.
Trideset godina taj covek unistava sve cega se dohvati i opet ima hrabrosti da nam poruci kako treba da radimo. Katastrofa.
pre 7 godina
Uvlakackopopulistickonacionalistocka lupetanja.
pre 7 godina
Javor protiv Metalca,20000 ljudi na tribinama,udobne stolice I svi srecni gledaju fantasticnu fudbalsku predstavu!! Da li je to car fudbala? Da li je zbog toga fudbal lep I omiljen? Ne radi se ovde o novcu druskane moj...Svih ovih godina kradu nas novac,huligani vode klubove I tu ljubaviprema fudbalu i klubu nema!! Samo zelim da gledam dobar fudbal pred punim tribinama! Zar to nije cilj??
pre 7 godina
Kakva glupa izjava,ja sam za regionalnu i to odmah!!!
pre 7 godina
Ti se ništa ne pitaš, al'si zato prepreka. S'toga regionalnu ligu treba organizovati samo sa zdravim klubovima izuzumajući zvezdu i partizan.
pre 7 godina
Nikad nije pricao istinu, a ni sad!
pre 7 godina
Potpuna besmislica. Poznat si po tome. Predhodno kolo je na svim utakmicama bilo 9000 ljudi.
pre 7 godina
Vazda demagog.
pre 7 godina
E kada je stari Miloševićev drugar sa RTS-a protiv, to znači da je liga pogodak. Da postoji pravda sada bi bio na robiji a ne u Partizanu! Fašisto!
pre 7 godina
Ma nemoj lupati, molim te. Jedino resenje za spas naseg fudbala, i fudbala svih okolnih zemalja je regionalna liga...
pre 7 godina
Vodi se logikom da je bolje biti prvi u selu, nego drugi u gradu. Mada vise ni u selu nisu prvi
pre 7 godina
hahaha...koja priča
pre 7 godina
zato smo tu gde jesmo...
pre 7 godina
Tako je, kada ste ratovali hteli ste do Zagreba, sada je dosta i do Nisa.
pre 7 godina
Verovatno ne moze toliko ukrasti para pa se ne slaze.
pre 7 godina
Ne s*** vama ne ide u prilog da se podigne kvalitet takmicenja jer bi se onda mozda neko zainteresovao za klubove i kupio nekoga a onda nema zelembaca za vas...
pre 7 godina
Ni Zvezdi ni Partizanu ne odgovara regionalna jer onda nece biti toliko stelovanja i prijateljskih utakmica....A i kad je Vucela protiv ja sam 200 % ZA! Jos Terza da kaze da je protiv i to je to....
pre 7 godina
Ti ces da " razvijas " fudbal u Zagrebu , Rijeci , Ljubljani i Mariboru??? pa nagruvali bi vas da ne bi znali gde je levo! Lepo je objasnio Mandaric zasto nije dosao u svoju Srbiju, upravo zbog ovakvih njuski kao sto si ti, a sad gledaj Olimpiju u ligi sampiona i grickaj nokte, o Dinamu da ne pricam ,to je Real Madrid za ove nase seljacke zadruge od klubova.
pre 7 godina
Sto te ne uhvatismo 9. marta, dobro di se sakrio pa sada opet dizes glas...
pre 7 godina
Vidim koliko ste razvili ostatak Srbije. Dozvolili ste da se ugasi Proleter iz Zrenjanina i sada mi prosipate tu pricu. Znamo zasto niste za regionalnu,jer nebi CZ i Part mogli da muljaju. Ovako 2/3 utakmica imaju i jedni i drugi dogovlreno
pre 7 godina
Koji bre Široki, ko spominje da bi Široki igrao? Igrali bi sa klibovima kao što su Dinamo, Rijeka, Olimpija, Maribor, Hajduk a ne vidim zašto i taj Radnički i Niša ili Napredak ne bi igrali tu ligu? Koje bre mi to fudbalke centre imamo, pa mi smo fudbalska provincija Evrope. Fudbalu u Srbiji pre svega treba da sa čelnih pozicija u klubovima odu ovakvi kao ti.
pre 7 godina
Regionalna liga je pun pogodak razvijace se igraci mnogo brze u jacem takmicenju nego u JSL...pa ovde bre u Srbiji imaju kondicije za 45 minuta maksimum...A sto se tice navijaca...tu bi bilo preblema prve dve sezone a posle ladovina...pa bolje mi je da Partizan igra sa Hajdukom...Dinamom...Olimpijom...Rijekom bice pun stadion nego sa Indjijom...Metalcem...Borcem...(ne vredjam domace klubove) jel i Olimpija i Dinamo a i Hajduk i Rijeka igraju bar 3 utakmice u Evropi svake godine...a ovi nasi nikad...
pre 7 godina
"Srbija je tolika kolika je i ne bi trebalo da je gušimo kao u košarci" rece vucela, pritom zaboravljajuci da smo trenutno drugi na svetu i vicesampioni olimpijade. kamo srece da se i srpski fudbal isto tako "ugusi" sa regionalnom ligom kao sto je "ugusena" kosarka. gde bi nam tek bio kraj da kosarka nije "ugusena" aba ligom...
pre 7 godina
@Aleksis Sanco Panco
Koja 3?
Pa mi nemamo nijedan kvalitetan klub...
pre 7 godina
Ако би се одмах формирала и друга лига, може... Мислим да је то и једини недостатак АБА лиге.
pre 7 godina
Koja demagogija!
Ovu ligu gleda 1000 ljudi, a Dinamo, Split, Sarajevo... bi gledalo konstantno 10 000 ljudi.
Dajte nam fudbal za gledanje.
pre 7 godina
Prazna nacionalisticka demagogija!
pre 7 godina
Ovaj je dno dna!!!
pre 7 godina
A bio si nekada veliki Jugoslovem vlana SKJ.
pre 7 godina
regionalna liga je trebala biti jos 2005 najkasnije ....ovako je vec dosta kasno ali ajde bolje ikad nego nikad. PODRSKA FUDBALU
SMRT FASIZMU!!!!!
pre 7 godina
Neumesno poredjenje.Radnicki kao tim sa tradicijom,uspesima,velikim brojem navijaca,grada iz koga dolazi bi zasigurno igrao regionalnu ligu.Ako je vec pomenuo Siroki neka nadje pandam ovde u Srbiji,ja ne bih nikog da vredjam,ali takvih timova iz malih gradova i bez navijaca u nasoj prvoj ligi ima koliko hoces.
pre 7 godina
Evo razvijali smo sami svoj fudbal i ligu 25 god. i vidi se kako smo je razvili!Sto se kosarke tice regionalna liga je pun pogodak, a ovaj klovn ovim izjavama pokusava kupiti naklonosta reketasa sa tribina!
pre 7 godina
Dakle, svi oni koji su ZA su iz razloga jer ovako se krade i namestaju utakmice.
Ako su to glavni razlozi, resenje je jednostavno, dovoljno je privatizovati sve klubove, napraviti pravu profesionalnu ligu od domacih klubova i to je to.
Nema izmisljanja tople vode i rupe na saksiji.
Sto Portugal ne trazi ligu sa Spanijom, sto Skoti i Irci ne igraju Premijer, nego imaju svoje, i da ne nabrajam jos primera.
Spas je u privatizaciji ljudi, samo postojanje titulara vlasnistva stvara uslove za trzisno poslovanje, sve ostalo je zamagljivanje realnosti.
Pa ako CZ ima veci prihod od tih utakmica u regionalnoj ligi, a i dalje nema vlasnika, zar to nije dodatni razlog da se zabrinemo, jer vece su pare u igri a nema gazde da kontrolise.
Ja sam prvo i osnovno za privatizaciju i stvaranje profesionalne domace lige, pa tek eventualno ako to ne da nikakav rezultat onda ex Yu liga.
pre 7 godina
(Ideja a ne masa, 7. decembar 2016 12:47)
Daj dokaze za namestanje u aba? Srbija dominira vec 10 godina tamo, sta nam fali? Ko nas krade u aba?
pre 7 godina
sve je bolje od ovog odvratnog vucelica.
pre 7 godina
Deca su ti se školovala u Engleskoj. Zašto ne u Srbiji?
Ja sam u to vreme ratovao, a ti punio lovu u jogi dušeke.
Ko si ti i šta radiš u našem Partizanu i dokle ćeš svoje ideje da prodaješ kao naše? Nismo se složili oko mutavih, ne slažemo se ni po ovom pitanju. U regionalnoj nema muljanja za tebe i Terzu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (and justice for all, 7. decembar 2016 11:55)
Bravo Majstore, i Ludogorec ZIVI DOKAZ mu bio pred paprikomom(nosom) ali jbg, ...na brdovitom talibalkanu vaznije da si prvi u selu
pre 7 godina
Naravno da je bolje Nis nego Siroki, a da li je bolje Pazar i Borac ili Dinamo i Hajduk?
pre 7 godina
Kad ovaj to kaže...
pre 7 godina
Sta je Vucela teze namestati sa Sirokim nego u Nisu? A o razvoju fudbala u Srbiji je sramota i pricati jer nam je fudbal na jako niskim granama.. zahvaljujucu tebi i slicnim tebi.. Odlazi .. stoko korumpirana... oups, stoko izvini od stoke ima neke koristi a ovo su stetocine drustva...
pre 7 godina
Ako su Vučela, Terzić i ostali protiv, Labud je za automatski. Kakav Široki...
pre 7 godina
zna li neko definiciju kretenizma???
pre 7 godina
bolje biti prvi u selu, nego zadnji u gradu
pre 7 godina
Na sta je nas jadni fudbal spao kad Vucelic govori u fudbalu da li nesto treba ili ne treba !?? Dajte pitajte jos najvecu legendu fudbala sa ovih prostora u novijoj istoriji Kokezu sta on misli o tome !??
pre 7 godina
Kol;ko su kosarka i vaterpolo iznad priglupih fudbalskih jadnika.Zato i imaju medalje sa Olimpijade,svetskih i evropski takmicenja.
pre 7 godina
Regionalna trenutno nema alternativu.
U ovom blatu samo pojedinci kao doticni imaju koristi....
pre 7 godina
Još kad bi ti centri koje pominješ imali finansijski vetar u leđa koji vi imate !
pre 7 godina
al ste ga razvili, svaka vam cast!
pre 7 godina
ne treba rusiti ugled naseg, ovako cenjenog i spektakularnog prvenstva sa posetom u proseku od 300 dusa i stadionima iz 60-ih godina (cast izuzecima).
pre 7 godina
Realno nasa liga bi imala smisla kada bi u prvoj ligi bilo svega 6 klubova. Ovako podrzavam svaku inicijativu regionalne lige.
pre 7 godina
Skoro nisam povratio kada sam ovo pročitao. Jao ko nam vodi Partizan.
Jednom ne tako davno postojala je ta regionalna liga i iznjedrila je prvaka evrope. Jedan radnički Niš od pre 25 godina bi bez problema uzeo titulu danas, nema veze što su tada bili drugoligasi. Toliko o vašem razvijanju i nesebicnosti.
Bagra .
pre 7 godina
E, baš ćete vi da nekom razvijate fudbal!!! I Zvezda, takođe. Ovde ste pokazali kako ste razvili fudbal u: Nišu, Kragujevcu, Pirotu, Boru, Somboru, Kraljevu, Zaječaru, Majdanpeku, Zrenjaninu, Leskovcu, Kikindi, Šapcu, S. Mitrovici, Valjevu, Aranđelovcu, Vranju... Koliko imate gledalaca na stadionu tako ste razvili fudbal u Srbiji!
pre 7 godina
pa zato sto bi u Siroom nasi pukli kao zvecke, toliko o tome...
pre 7 godina
Ne zele regionalnu ligu, jer ne mogu ni ovakvu da uzmu, a kamoli da pobede neki ozbiljan tim kao sto su Hajduk ili Dinamo... Ne zele ozbljnu ligu da se ne bi videlo koliko su nesposobni, a i takva liga bi se teze namestala.
A regionalna liga je jedini spas za fudbal na ovom prostoru.
pre 7 godina
Regionalna liga sa po četiri kluba iz Srbije, Hrvatske, Mađarske, Rumunije i Bugarske bi bila jedna od jačih liga u evropi a Zvezda i Partizan bi se verovatno borili za opstanak.. Ludogorec, Dinamo, Hajduk, Steua, Videoton..
pre 7 godina
Ti ćeš nekog da pomogneš da se razije?Pokazao si to 90-ih ...
Dobro te znamo!
pre 7 godina
to bi bila prava stvar za oživljavanje igre koja je umrla pre 5-6 godina!!!
pre 7 godina
Samo pogledaš ko vodi naše klubove i sve ti je jasno. Kome nije neka se i dalje loži!
pre 7 godina
Bolje i Tumbas nego Vučelić, pa nikom ništa.
pre 7 godina
nece vucela zajednicku ligu nece moci da mulja i krade. toliko su radnicki, kraljevo, uzice, subotica jaki timovi da su stvarno pandam mancesteru i liverpulu. da se ja pitam prva i druga jadranska liga u svim sportovima. osim dinama ( koji je toplovsko meso u evropi ) koji jos klub iz bivse juge moze do treceg kola? unistili ste vucela ti i tvoji sve u ovoj zemlji.
pre 7 godina
Ma ti si cudo!Ti si za ono gdje ces vise da se omastis,kao i vecina prije tebe .
pre 7 godina
Bio je sjajan na televiziji a sad briljira i u fudbalu.
pre 7 godina
A mi smo kao sredina sta? Fudbal nam se raspada.Mladi?? Pola njih igra u inostranstvu
pre 7 godina
Eto ko vodi klubove i zasto propadaju. Prvo, sto Radnicki ne bi igrao i tu ligu? Drugo, gledalaca je sve manje, i mozda ne bi dosli na Maribor, ali bi umesto punih tribina jednom godisnje, imali pune tribine protiv Zvezde, Hajduka i Dinama. Drugo, igraci ce pre napredovati ako igraju protiv jacih timova, u tezoj atmosferi, nego protiv Javora pred 250 gledalaca. I takodje, kako to kosarka stagnira? Reprezentacija druga na svetu, druga na Olimpijskim igrama, cetvrta u Evropi. Zvezda solidna u EL, Partizan tu i tamo u LS, kao i Mega... Nije valjda to stagniranje? Bez ABA, Partizan je godinama bio kanta za napucavanje u EL. Prakticno od odlaska onih koji su skolovani u Yu ligi, do ulaska u ABA ligu, Partizan je bio uzasan u EL.
pre 7 godina
Ma da Vucelicu, bolje "fudbal bez gledalaca " ma ko igra za navijace. E necete ni vi, a ni Zvezda da vise lako pobedjujete i da vam sudija svira kako se vama navije. Treba bogme pobediti u Rijeci, Splitu, Mariboru, Sarajevu, Zagrebu. Ali dok ne pocne ta regionalna liga odavno ces ti da stavis katanac na FK Partizan, kao sto si i na SPS uradio.
pre 7 godina
Kakva glupost,niko živ neće da gleda Partizan protiv Bačke,Voždovca,Čukaričkog taj fudbal nema nikakvog smisla.Regionalna liga bi bila mnogo interesantnija a i komercijalno isplativija. Više bi se i zaradilo od tv prava i sponzora,ljudi bi više dolazili na fudbal.Ovako klupski fudbal polako umire u ex Yu i svodi se na amaterizam i prodaju igrača.
pre 7 godina
Tako je, sačekaj da Slovenci i Hrvati naprave privatnu ligu, pa kad vas Evropa natera da je igrate, onda kukajte kako nemate vlasnički udeo.
pre 7 godina
Da podizemo nase centre?Vala smo ih podigli evo dve decenije kako u Evropi zapazen trag ostavljamo,tako da bi ta liga samo narusila ovakvo titansko prvenstvo koje je u rangu mozda Burgundija i NamBije.Tipicna politicka demagogija.
pre 7 godina
Koliko je Vučelić razvio domaći fudbal se vidi svake godine kada naši klubovi krenu na letovanje u Evropu, pa se kući vrate pre jeseni.
pre 7 godina
Aha, znači zato ne igramo Ligu šampiona
pre 7 godina
pa sto ih niste razvili do sad!?....nije to nego ovde mogu da rade sta hoce!!....kradu,lazu,namestaju,prebijaju...
pre 7 godina
A sto niste do sada za ovih 25 godina razvili nase klubove?Kao drugo Nis ce verovatno i biti u regionalnoj ligi i kao trece i najvaznije,ne lozite se puno i tako i tako ce sve biti onako kako vam se naredi iz UEFA.
pre 7 godina
Razvijte prvo sebe
pre 7 godina
@TwinGalaxiesWorldRecordHolder
Grešiš. Vučelić je UVEK na vlasti...
136 Komentari
Sortiraj po: