Četvrtak, 27.10.2016.

21:39

Komisija: Mesijev gol na Mestalji regularan

Tehnička sudijska komisija ocenila je da je Undijano Maljenko s pravom priznao gol Lionela Mesija protiv Valensije.

Izvor: B92

Komisija: Mesijev gol na Mestalji regularan IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

33 Komentari

Sortiraj po:

MiLaN

pre 7 godina

Projekat:UEFAlona. Cilj je stvoriti super-heroje, ponuditi trzistu nepobedive, neunistive, dati im trofeje i, naravno, zaraditi brdo para. Naivan je onaj ko misli ds je nesto drugo u pitanju.
(Adriano_Galliani, 28. oktobar 2016 13:45)
Projekat: Tebe izleciti od kompleksa

top

pre 7 godina

Meni je najjace kad navijaci Reala pricaju o pomoci sudija haha pa jel vas stid? Ako je koji klub povlascen onda je to Real i to je tako oduvek i u Evropi i u Spaniji i zato ja Real ne volim

neutralni felsh

pre 7 godina

ispravna odluka.
suarez je jedino "markirao" golmana pri mesijevom sutu, i nikakav uticaj na igru nije imao.
valensijini su se bunili jer su mislili da se suareza dokacila lopta i promenila putanju. ispostavilo se da je sut bio regularan.
ovi sto pricaju o pasivnom ofsajdu, pozdravili su se pravilima fudbala. pasivan ofsajd je ukinut jos odavno.

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Ma nije strasno kad je Barselona u pitanju.. Njima sve moze da prodje, pa i ovo. A prolazile su i mnogo gore stvari.
Jednostavno tim je povlascen, da li iz politickih ili kojih vec razloga, ali je povlascen. Kako u Evropi, tako i u Spaniji.

(Big Ron, 28. oktobar 2016 08:58)

Projekat:UEFAlona. Cilj je stvoriti super-heroje, ponuditi trzistu nepobedive, neunistive, dati im trofeje i, naravno, zaraditi brdo para. Naivan je onaj ko misli ds je nesto drugo u pitanju.

Shevchenko

pre 7 godina

Katastrofalna odluka, znaci sad sudija mora da razmislja koliko je igrac daleko od golmana kad je u pasivnom ofsajdu? Pa moze li se jos nekako pomoci velikim klubovima? Novi nacin malverzacija.. Stimanja i svega ostalog sto ide kontra malih i siromasnih. Puj

Big Ron

pre 7 godina

Ma nije strasno kad je Barselona u pitanju.. Njima sve moze da prodje, pa i ovo. A prolazile su i mnogo gore stvari.
Jednostavno tim je povlascen, da li iz politickih ili kojih vec razloga, ali je povlascen. Kako u Evropi, tako i u Spaniji.
Najgore od svega sto sad pokusavaju da opravdaju i legalizuju ovakve stvari u korist Barselone. Ovo postaje smesno.
A lik je koji se potpisuje sa Wlada.. e to je tek komedija :D :D

Vlada

pre 7 godina

Политичка одлука, да се не би понављала текма. Очигледно је користио свој недозвољен положај да би утицао на игру

B92

pre 7 godina

Aca, 27. oktobar 2016 22:13)
E bas tako, sudija sam i to u jacoj evropskoj ligi, i bas o tome su pricali mnogo na seminarima i ovakvi primeri su nam pokazivali kao skolski primeri da se sudi ofsajd.
Kada se izvodi slobodan udarac sa strane cesto se desi da udje lopta u gol iako je niko ne udari i to bas zbog toga sto golman ocekuje da ce je neko zakaciti i promeniti pravac, a to dal je lopta upucena sa trideset metara e to bas nema veze, bitno je dal ke uticao svojom kretnjom na igru.
Ja mislim da je uticao, a mogu da ti kazem da i mnoge sudije dele isto misljenje i to iz prvih liga evrope. (Nekad treba posecivati i sajtove gde strucnjaci komentarisu i obrazlazu)

Splinter

pre 7 godina

Da, imao je vremena da vidi gde ide lopta, da, mozda je mogao bolje da reaguje...ali to ne menja cinjenicu da je Suarez mozda uticao na njegovu reakciju. Krajnje neregularan gol...ova komisija je upravo demonstrirala dozu krivljenja pravila po nahodjenju. Naime, sad cemo da ulazimo u stepen uticaja nekog igraca koji je u ofsajdu...to je budalastina I tako ne treba postupati. To bi znacilo da sudija donosi odluku po sistemu "ma sta ti je on smetao, nije te skroz markirao" I slicno...da sudija pored definisanog pravila donosi odluku po svom nahodjenju...gluposti.

trange frange

pre 7 godina

Ofsajd da ne mpze biti veci. Pa tip ne das je uticao nego je bio deo akcije. O nskace da izbjegne loptu dok ona prolazi ispod ili odmah pored njega. Svakako znacajno utice na paznju golmana u tom momentu. Da je stajao mirno, pa jos i da se predje preko toga ali on izvodi akciju da bi izbjegao loptu i time stavlja golmana u u situaciju da paznju dijeli na dve strane- da li ce on samo preskociti loptu ili ce fintirati i promeniti joj pravac. I aktivno izbjegavanje lopte je ucestvovanje u igri. Alo Barsa u ovoj poltickoj situaciji dobija sve servirano, ne daj boze da se naljute pa da ipak odbace novu konzervativu vladu i krenu sa odvajanjem...Dace im prvenstvo i jos pride par stvari da se malo primire..

CJ

pre 7 godina

I sad ce neki balavci i Barselonomrsci napisati kako sudijska komisija nema pojma i da su oni u pravu i da ovo nije regularan gol.
(Wlada, 27. oktobar 2016 22:21)

ono kad te balavcem naziva Wlada!

casillas

pre 7 godina

Isti slucaj kao i kod proslonedeljne utakmice izmedju Milana i Juventusa,kada je Pjanic izveo slobodni udarac ,a Bonući u tom trenutku bio u ofsajdu i na taj nacin smetao golmanu Donarumi..Bonući je krenuo ka lopti u nameri da je posalje u mrezu ali je nije dotakao,lopta je zavrsila u goli.U prvom momentu gol je priznat..medjutim posle par minuta posle konsultacije sa pomocnim sudijom ,glavni arbitar ponistava gol.Glavni razlog za to je sto je Bonuci smetao Donarumi.

Defo

pre 7 godina

U pravu su Suarez je stajao oko 12m od golmana, i od ranije znam da se ovo sudi kad je igrac na 5-6m od golmana, na snimku se vidi da je Suarez dosta daleko, uostalom u sudijskim pravilima postoji ovo sto su ljudi iz komisije pojasnili tako da gol je potpuno regularan.

Nislija

pre 7 godina

(B92, 27. oktobar 2016 21:46)

Izvini jesi ti bivsi fudbalski sudija pa znas pravila, jesi zavrsio skolu za sudije, pa bolje znas od spanske komisije za sudjenje??? Aj molim te reci mi?

Wlada

pre 7 godina

Ja sam neutralan al zato mislim da je bio ofsajd. Ipak je suarez uticao jer je prosla ispod njega a golman je mogo ocekivati da ce je zakaciti i promeniti pravac.
(B92, 27. oktobar 2016 21:46)

Mutljo otvori vest i procitaj, koga briga za tvoje misljenje, postoje ljudi koji se razumeju bolje od nas.

Petko

pre 7 godina

Pa naravno da se gol priznaje, samo ne znam na koju foru ? Bilo je dovoljno prostora izmedju Suareza i golmana Alvesa ? Valjda se gleda na koji način je Suarez uticao na igru, a uticao je jer je poskočio, a Alves je imao manje od stotinke sa reaguje. Sad će i zlatnu loptu da nameste Mesiju. Najbolje im dajte titulu odmah.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 7 godina

Ja sam neutralan al zato mislim da je bio ofsajd. Ipak je suarez uticao jer je prosla ispod njega a golman je mogo ocekivati da ce je zakaciti i promeniti pravac.
(B92, 27. oktobar 2016 21:46)

Da, golman je mogao očekivati, da čovek koji je 3 metra u ofsajdu dira loptu.
Pa valjda ako ima imalo mozga, kao i sam Suarez, očekivao bi da će je preskočiti pobogu.

Aca

pre 7 godina

(B92, 27. oktobar 2016 21:46)

Jesi ti slep sta pise u tekstu, Suarez je bio dovoljno daleko od golmana da nije mogao da mu zasmeta, ne znam zasto se uvek pravite pametni i bolje znate od ljudi koji su ucili skolu za ovakve stvari...pa nije ovu komisiju postavila Barselona vec Spanija i njihov savez.

Jim Beam

pre 7 godina

Glupost. Kada neko izvodi slobodan udarac iskosa sa 30 metara i centrira u kazneni na 5-10 metara, često se desi da niko ne zakači loptu i ona uđe u gol. Ipak, svaki put kada se desi da je protivnički igrač najbliži golmanu, ako je samo krenuo na nju UVEK se podiže zastavica. I to je normalno, jer je igrač iz ofsajda uticao na igru i prevario golmana, makar kretnjom na delić sekunde. A to je daleko manji uticaj na igru nego ovo, ako ćemo tako uvek možeš da kažeš da je lopta putovala previše dugo. Ali Barsa je Barsa, jedan od najvećih klubova na svetu i to što se njima, Realu i ostalim velikanima širom Evrope svira je sramota modernog fudbala. Što je najgore, sad se prešlo na nivo da se legalizuju te odluke, kao da je sve po propisima.

Sandzak

pre 7 godina

Nije bio ofsajd jer je Suarez bio daleko od golmana koji je imao i pregled i vremena da reaguje. Ali ni vrijeme ni pregled nemoze protiv Messija

B92

pre 7 godina

Ja sam neutralan al zato mislim da je bio ofsajd. Ipak je suarez uticao jer je prosla ispod njega a golman je mogo ocekivati da ce je zakaciti i promeniti pravac.

B92

pre 7 godina

Ja sam neutralan al zato mislim da je bio ofsajd. Ipak je suarez uticao jer je prosla ispod njega a golman je mogo ocekivati da ce je zakaciti i promeniti pravac.

CJ

pre 7 godina

I sad ce neki balavci i Barselonomrsci napisati kako sudijska komisija nema pojma i da su oni u pravu i da ovo nije regularan gol.
(Wlada, 27. oktobar 2016 22:21)

ono kad te balavcem naziva Wlada!

trange frange

pre 7 godina

Ofsajd da ne mpze biti veci. Pa tip ne das je uticao nego je bio deo akcije. O nskace da izbjegne loptu dok ona prolazi ispod ili odmah pored njega. Svakako znacajno utice na paznju golmana u tom momentu. Da je stajao mirno, pa jos i da se predje preko toga ali on izvodi akciju da bi izbjegao loptu i time stavlja golmana u u situaciju da paznju dijeli na dve strane- da li ce on samo preskociti loptu ili ce fintirati i promeniti joj pravac. I aktivno izbjegavanje lopte je ucestvovanje u igri. Alo Barsa u ovoj poltickoj situaciji dobija sve servirano, ne daj boze da se naljute pa da ipak odbace novu konzervativu vladu i krenu sa odvajanjem...Dace im prvenstvo i jos pride par stvari da se malo primire..

casillas

pre 7 godina

Isti slucaj kao i kod proslonedeljne utakmice izmedju Milana i Juventusa,kada je Pjanic izveo slobodni udarac ,a Bonući u tom trenutku bio u ofsajdu i na taj nacin smetao golmanu Donarumi..Bonući je krenuo ka lopti u nameri da je posalje u mrezu ali je nije dotakao,lopta je zavrsila u goli.U prvom momentu gol je priznat..medjutim posle par minuta posle konsultacije sa pomocnim sudijom ,glavni arbitar ponistava gol.Glavni razlog za to je sto je Bonuci smetao Donarumi.

Jim Beam

pre 7 godina

Glupost. Kada neko izvodi slobodan udarac iskosa sa 30 metara i centrira u kazneni na 5-10 metara, često se desi da niko ne zakači loptu i ona uđe u gol. Ipak, svaki put kada se desi da je protivnički igrač najbliži golmanu, ako je samo krenuo na nju UVEK se podiže zastavica. I to je normalno, jer je igrač iz ofsajda uticao na igru i prevario golmana, makar kretnjom na delić sekunde. A to je daleko manji uticaj na igru nego ovo, ako ćemo tako uvek možeš da kažeš da je lopta putovala previše dugo. Ali Barsa je Barsa, jedan od najvećih klubova na svetu i to što se njima, Realu i ostalim velikanima širom Evrope svira je sramota modernog fudbala. Što je najgore, sad se prešlo na nivo da se legalizuju te odluke, kao da je sve po propisima.

Petko

pre 7 godina

Pa naravno da se gol priznaje, samo ne znam na koju foru ? Bilo je dovoljno prostora izmedju Suareza i golmana Alvesa ? Valjda se gleda na koji način je Suarez uticao na igru, a uticao je jer je poskočio, a Alves je imao manje od stotinke sa reaguje. Sad će i zlatnu loptu da nameste Mesiju. Najbolje im dajte titulu odmah.

Aca

pre 7 godina

(B92, 27. oktobar 2016 21:46)

Jesi ti slep sta pise u tekstu, Suarez je bio dovoljno daleko od golmana da nije mogao da mu zasmeta, ne znam zasto se uvek pravite pametni i bolje znate od ljudi koji su ucili skolu za ovakve stvari...pa nije ovu komisiju postavila Barselona vec Spanija i njihov savez.

Wlada

pre 7 godina

Ja sam neutralan al zato mislim da je bio ofsajd. Ipak je suarez uticao jer je prosla ispod njega a golman je mogo ocekivati da ce je zakaciti i promeniti pravac.
(B92, 27. oktobar 2016 21:46)

Mutljo otvori vest i procitaj, koga briga za tvoje misljenje, postoje ljudi koji se razumeju bolje od nas.

Sandzak

pre 7 godina

Nije bio ofsajd jer je Suarez bio daleko od golmana koji je imao i pregled i vremena da reaguje. Ali ni vrijeme ni pregled nemoze protiv Messija

Defo

pre 7 godina

U pravu su Suarez je stajao oko 12m od golmana, i od ranije znam da se ovo sudi kad je igrac na 5-6m od golmana, na snimku se vidi da je Suarez dosta daleko, uostalom u sudijskim pravilima postoji ovo sto su ljudi iz komisije pojasnili tako da gol je potpuno regularan.

Nislija

pre 7 godina

(B92, 27. oktobar 2016 21:46)

Izvini jesi ti bivsi fudbalski sudija pa znas pravila, jesi zavrsio skolu za sudije, pa bolje znas od spanske komisije za sudjenje??? Aj molim te reci mi?

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 7 godina

Ja sam neutralan al zato mislim da je bio ofsajd. Ipak je suarez uticao jer je prosla ispod njega a golman je mogo ocekivati da ce je zakaciti i promeniti pravac.
(B92, 27. oktobar 2016 21:46)

Da, golman je mogao očekivati, da čovek koji je 3 metra u ofsajdu dira loptu.
Pa valjda ako ima imalo mozga, kao i sam Suarez, očekivao bi da će je preskočiti pobogu.

Big Ron

pre 7 godina

Ma nije strasno kad je Barselona u pitanju.. Njima sve moze da prodje, pa i ovo. A prolazile su i mnogo gore stvari.
Jednostavno tim je povlascen, da li iz politickih ili kojih vec razloga, ali je povlascen. Kako u Evropi, tako i u Spaniji.
Najgore od svega sto sad pokusavaju da opravdaju i legalizuju ovakve stvari u korist Barselone. Ovo postaje smesno.
A lik je koji se potpisuje sa Wlada.. e to je tek komedija :D :D

Splinter

pre 7 godina

Da, imao je vremena da vidi gde ide lopta, da, mozda je mogao bolje da reaguje...ali to ne menja cinjenicu da je Suarez mozda uticao na njegovu reakciju. Krajnje neregularan gol...ova komisija je upravo demonstrirala dozu krivljenja pravila po nahodjenju. Naime, sad cemo da ulazimo u stepen uticaja nekog igraca koji je u ofsajdu...to je budalastina I tako ne treba postupati. To bi znacilo da sudija donosi odluku po sistemu "ma sta ti je on smetao, nije te skroz markirao" I slicno...da sudija pored definisanog pravila donosi odluku po svom nahodjenju...gluposti.

Vlada

pre 7 godina

Политичка одлука, да се не би понављала текма. Очигледно је користио свој недозвољен положај да би утицао на игру

Shevchenko

pre 7 godina

Katastrofalna odluka, znaci sad sudija mora da razmislja koliko je igrac daleko od golmana kad je u pasivnom ofsajdu? Pa moze li se jos nekako pomoci velikim klubovima? Novi nacin malverzacija.. Stimanja i svega ostalog sto ide kontra malih i siromasnih. Puj

B92

pre 7 godina

Aca, 27. oktobar 2016 22:13)
E bas tako, sudija sam i to u jacoj evropskoj ligi, i bas o tome su pricali mnogo na seminarima i ovakvi primeri su nam pokazivali kao skolski primeri da se sudi ofsajd.
Kada se izvodi slobodan udarac sa strane cesto se desi da udje lopta u gol iako je niko ne udari i to bas zbog toga sto golman ocekuje da ce je neko zakaciti i promeniti pravac, a to dal je lopta upucena sa trideset metara e to bas nema veze, bitno je dal ke uticao svojom kretnjom na igru.
Ja mislim da je uticao, a mogu da ti kazem da i mnoge sudije dele isto misljenje i to iz prvih liga evrope. (Nekad treba posecivati i sajtove gde strucnjaci komentarisu i obrazlazu)

top

pre 7 godina

Meni je najjace kad navijaci Reala pricaju o pomoci sudija haha pa jel vas stid? Ako je koji klub povlascen onda je to Real i to je tako oduvek i u Evropi i u Spaniji i zato ja Real ne volim

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Ma nije strasno kad je Barselona u pitanju.. Njima sve moze da prodje, pa i ovo. A prolazile su i mnogo gore stvari.
Jednostavno tim je povlascen, da li iz politickih ili kojih vec razloga, ali je povlascen. Kako u Evropi, tako i u Spaniji.

(Big Ron, 28. oktobar 2016 08:58)

Projekat:UEFAlona. Cilj je stvoriti super-heroje, ponuditi trzistu nepobedive, neunistive, dati im trofeje i, naravno, zaraditi brdo para. Naivan je onaj ko misli ds je nesto drugo u pitanju.

neutralni felsh

pre 7 godina

ispravna odluka.
suarez je jedino "markirao" golmana pri mesijevom sutu, i nikakav uticaj na igru nije imao.
valensijini su se bunili jer su mislili da se suareza dokacila lopta i promenila putanju. ispostavilo se da je sut bio regularan.
ovi sto pricaju o pasivnom ofsajdu, pozdravili su se pravilima fudbala. pasivan ofsajd je ukinut jos odavno.

MiLaN

pre 7 godina

Projekat:UEFAlona. Cilj je stvoriti super-heroje, ponuditi trzistu nepobedive, neunistive, dati im trofeje i, naravno, zaraditi brdo para. Naivan je onaj ko misli ds je nesto drugo u pitanju.
(Adriano_Galliani, 28. oktobar 2016 13:45)
Projekat: Tebe izleciti od kompleksa

Sandzak

pre 7 godina

Nije bio ofsajd jer je Suarez bio daleko od golmana koji je imao i pregled i vremena da reaguje. Ali ni vrijeme ni pregled nemoze protiv Messija

Aca

pre 7 godina

(B92, 27. oktobar 2016 21:46)

Jesi ti slep sta pise u tekstu, Suarez je bio dovoljno daleko od golmana da nije mogao da mu zasmeta, ne znam zasto se uvek pravite pametni i bolje znate od ljudi koji su ucili skolu za ovakve stvari...pa nije ovu komisiju postavila Barselona vec Spanija i njihov savez.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 7 godina

Ja sam neutralan al zato mislim da je bio ofsajd. Ipak je suarez uticao jer je prosla ispod njega a golman je mogo ocekivati da ce je zakaciti i promeniti pravac.
(B92, 27. oktobar 2016 21:46)

Da, golman je mogao očekivati, da čovek koji je 3 metra u ofsajdu dira loptu.
Pa valjda ako ima imalo mozga, kao i sam Suarez, očekivao bi da će je preskočiti pobogu.

B92

pre 7 godina

Ja sam neutralan al zato mislim da je bio ofsajd. Ipak je suarez uticao jer je prosla ispod njega a golman je mogo ocekivati da ce je zakaciti i promeniti pravac.

trange frange

pre 7 godina

Ofsajd da ne mpze biti veci. Pa tip ne das je uticao nego je bio deo akcije. O nskace da izbjegne loptu dok ona prolazi ispod ili odmah pored njega. Svakako znacajno utice na paznju golmana u tom momentu. Da je stajao mirno, pa jos i da se predje preko toga ali on izvodi akciju da bi izbjegao loptu i time stavlja golmana u u situaciju da paznju dijeli na dve strane- da li ce on samo preskociti loptu ili ce fintirati i promeniti joj pravac. I aktivno izbjegavanje lopte je ucestvovanje u igri. Alo Barsa u ovoj poltickoj situaciji dobija sve servirano, ne daj boze da se naljute pa da ipak odbace novu konzervativu vladu i krenu sa odvajanjem...Dace im prvenstvo i jos pride par stvari da se malo primire..

Petko

pre 7 godina

Pa naravno da se gol priznaje, samo ne znam na koju foru ? Bilo je dovoljno prostora izmedju Suareza i golmana Alvesa ? Valjda se gleda na koji način je Suarez uticao na igru, a uticao je jer je poskočio, a Alves je imao manje od stotinke sa reaguje. Sad će i zlatnu loptu da nameste Mesiju. Najbolje im dajte titulu odmah.

Wlada

pre 7 godina

Ja sam neutralan al zato mislim da je bio ofsajd. Ipak je suarez uticao jer je prosla ispod njega a golman je mogo ocekivati da ce je zakaciti i promeniti pravac.
(B92, 27. oktobar 2016 21:46)

Mutljo otvori vest i procitaj, koga briga za tvoje misljenje, postoje ljudi koji se razumeju bolje od nas.

Defo

pre 7 godina

U pravu su Suarez je stajao oko 12m od golmana, i od ranije znam da se ovo sudi kad je igrac na 5-6m od golmana, na snimku se vidi da je Suarez dosta daleko, uostalom u sudijskim pravilima postoji ovo sto su ljudi iz komisije pojasnili tako da gol je potpuno regularan.

Nislija

pre 7 godina

(B92, 27. oktobar 2016 21:46)

Izvini jesi ti bivsi fudbalski sudija pa znas pravila, jesi zavrsio skolu za sudije, pa bolje znas od spanske komisije za sudjenje??? Aj molim te reci mi?

CJ

pre 7 godina

I sad ce neki balavci i Barselonomrsci napisati kako sudijska komisija nema pojma i da su oni u pravu i da ovo nije regularan gol.
(Wlada, 27. oktobar 2016 22:21)

ono kad te balavcem naziva Wlada!

Jim Beam

pre 7 godina

Glupost. Kada neko izvodi slobodan udarac iskosa sa 30 metara i centrira u kazneni na 5-10 metara, često se desi da niko ne zakači loptu i ona uđe u gol. Ipak, svaki put kada se desi da je protivnički igrač najbliži golmanu, ako je samo krenuo na nju UVEK se podiže zastavica. I to je normalno, jer je igrač iz ofsajda uticao na igru i prevario golmana, makar kretnjom na delić sekunde. A to je daleko manji uticaj na igru nego ovo, ako ćemo tako uvek možeš da kažeš da je lopta putovala previše dugo. Ali Barsa je Barsa, jedan od najvećih klubova na svetu i to što se njima, Realu i ostalim velikanima širom Evrope svira je sramota modernog fudbala. Što je najgore, sad se prešlo na nivo da se legalizuju te odluke, kao da je sve po propisima.

casillas

pre 7 godina

Isti slucaj kao i kod proslonedeljne utakmice izmedju Milana i Juventusa,kada je Pjanic izveo slobodni udarac ,a Bonući u tom trenutku bio u ofsajdu i na taj nacin smetao golmanu Donarumi..Bonući je krenuo ka lopti u nameri da je posalje u mrezu ali je nije dotakao,lopta je zavrsila u goli.U prvom momentu gol je priznat..medjutim posle par minuta posle konsultacije sa pomocnim sudijom ,glavni arbitar ponistava gol.Glavni razlog za to je sto je Bonuci smetao Donarumi.

Big Ron

pre 7 godina

Ma nije strasno kad je Barselona u pitanju.. Njima sve moze da prodje, pa i ovo. A prolazile su i mnogo gore stvari.
Jednostavno tim je povlascen, da li iz politickih ili kojih vec razloga, ali je povlascen. Kako u Evropi, tako i u Spaniji.
Najgore od svega sto sad pokusavaju da opravdaju i legalizuju ovakve stvari u korist Barselone. Ovo postaje smesno.
A lik je koji se potpisuje sa Wlada.. e to je tek komedija :D :D

Shevchenko

pre 7 godina

Katastrofalna odluka, znaci sad sudija mora da razmislja koliko je igrac daleko od golmana kad je u pasivnom ofsajdu? Pa moze li se jos nekako pomoci velikim klubovima? Novi nacin malverzacija.. Stimanja i svega ostalog sto ide kontra malih i siromasnih. Puj

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Ma nije strasno kad je Barselona u pitanju.. Njima sve moze da prodje, pa i ovo. A prolazile su i mnogo gore stvari.
Jednostavno tim je povlascen, da li iz politickih ili kojih vec razloga, ali je povlascen. Kako u Evropi, tako i u Spaniji.

(Big Ron, 28. oktobar 2016 08:58)

Projekat:UEFAlona. Cilj je stvoriti super-heroje, ponuditi trzistu nepobedive, neunistive, dati im trofeje i, naravno, zaraditi brdo para. Naivan je onaj ko misli ds je nesto drugo u pitanju.

Splinter

pre 7 godina

Da, imao je vremena da vidi gde ide lopta, da, mozda je mogao bolje da reaguje...ali to ne menja cinjenicu da je Suarez mozda uticao na njegovu reakciju. Krajnje neregularan gol...ova komisija je upravo demonstrirala dozu krivljenja pravila po nahodjenju. Naime, sad cemo da ulazimo u stepen uticaja nekog igraca koji je u ofsajdu...to je budalastina I tako ne treba postupati. To bi znacilo da sudija donosi odluku po sistemu "ma sta ti je on smetao, nije te skroz markirao" I slicno...da sudija pored definisanog pravila donosi odluku po svom nahodjenju...gluposti.

B92

pre 7 godina

Aca, 27. oktobar 2016 22:13)
E bas tako, sudija sam i to u jacoj evropskoj ligi, i bas o tome su pricali mnogo na seminarima i ovakvi primeri su nam pokazivali kao skolski primeri da se sudi ofsajd.
Kada se izvodi slobodan udarac sa strane cesto se desi da udje lopta u gol iako je niko ne udari i to bas zbog toga sto golman ocekuje da ce je neko zakaciti i promeniti pravac, a to dal je lopta upucena sa trideset metara e to bas nema veze, bitno je dal ke uticao svojom kretnjom na igru.
Ja mislim da je uticao, a mogu da ti kazem da i mnoge sudije dele isto misljenje i to iz prvih liga evrope. (Nekad treba posecivati i sajtove gde strucnjaci komentarisu i obrazlazu)

Vlada

pre 7 godina

Политичка одлука, да се не би понављала текма. Очигледно је користио свој недозвољен положај да би утицао на игру

neutralni felsh

pre 7 godina

ispravna odluka.
suarez je jedino "markirao" golmana pri mesijevom sutu, i nikakav uticaj na igru nije imao.
valensijini su se bunili jer su mislili da se suareza dokacila lopta i promenila putanju. ispostavilo se da je sut bio regularan.
ovi sto pricaju o pasivnom ofsajdu, pozdravili su se pravilima fudbala. pasivan ofsajd je ukinut jos odavno.

top

pre 7 godina

Meni je najjace kad navijaci Reala pricaju o pomoci sudija haha pa jel vas stid? Ako je koji klub povlascen onda je to Real i to je tako oduvek i u Evropi i u Spaniji i zato ja Real ne volim

MiLaN

pre 7 godina

Projekat:UEFAlona. Cilj je stvoriti super-heroje, ponuditi trzistu nepobedive, neunistive, dati im trofeje i, naravno, zaraditi brdo para. Naivan je onaj ko misli ds je nesto drugo u pitanju.
(Adriano_Galliani, 28. oktobar 2016 13:45)
Projekat: Tebe izleciti od kompleksa