Nedelja, 20.12.2015.

11:30

Barselona treći put prvak sveta

Ekipa Barselone osvojila je treću titulu klupskog prvaka sveta, pobedivši River Plejt na stadionu Jokohama u Tokiju – 3:0 (1:0).

Izvor:

Barselona treæi put prvak sveta IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

103 Komentari

Sortiraj po:

delija iz fotelje

pre 8 godina

@marko i ostali
Ako u Tokiju igraju predstavnici Evrope i J.Amerike onda je to zbog toga što su svetsko prvenstvo u fudbalu osvajale samo države tih kontinenata. Zato je C.Zvezda pobedila prvaka J.Amerike a ne nekog drugog. Ja znam da je vama teško zbog toga ali to nije moj problem. Realno titula iz Barija bi za mene bila upola vredna da nismo osvojili INTERKONTINENTALNI kup, gde smo deklasirali prvaka Južne Amerike. Naučite da živite sa tim...

X=iks

pre 8 godina

@ja haha pa da se ne kaže možda River Plata? (maiden serbia, 20. decembar 2015 13:12)

Ne, ne kaze se. Niti se kaze, niti se tako pise. Moze biti da ti tako govoris, ali, to je zato sto ne znas. BTW, "River" ti nista ne govori?

Belotele

pre 8 godina

Al cek malo,zar nije Pele igrao citav zivot u jednom klubu sa cijim igracima je cak igrao i u reprezentaciji zajedno i ta ista reprezentacija je bila prvak sveta i bez njega kad je bio povredjen !? :) Kako to on sad moze biti najbolji ikad ako je igrao citav zivot u istom sistemu sa istim (fenomenanlim) saigracima i u Santosu i Brazilu ? :) Kako on moze biti najbolji ako je citav zivot igrao sa Vavom,Zagalom,Garincom,Tostaom ,Didiem,Zairzinjom,Carlos Albertom itd :))

Da, Pelé je sa svima njima igrao u reprezentaciji (ne istovremeno). Ne, od svih nabrojanih, jedino je Carlos Alberto bio Peléov klupski drug (u periodu 1966-74). Pelé je od svog malog Santosa uspeo da napravi visestrukog prvaka Juzne Amerike i osvajaca Interkontinentalnog Kupa, najjaci tim Sveta. Najpoznatiji klupski drug bio mu je cuveni reprezentativni golman Gilmar.

Marko

pre 8 godina

Nije ti baš dobra logika; isto tako imaš gomilu klubova koji su osvojili KEŠ/LŠ a da nisu bili ni prvaci svoje zemlje. Pa šta ćemo sad?
(Zmaj Ognjeni Vuk, 20. decembar 2015 16:36)

Nisi čuo za koeficijent nacionalnih liga? I Partizan nije bio šampion, pa je dobio pozivnicu da igra prvo takmičenje kao jedan od najjačih klubova tog vremena. Misliš da bi danas neko upao tako? Toga više nema, postoji FORMAT takmičenja i drugi klub može da upadne samo ako ta ista UEFA iz nekog razloga izbaci klub koji je izborio učešće.

Da je takmičenje bilo više od pukog prezentovanja fudbala u zemljama gde nije bio na tom nivou, svi klubovi koji su odbili učešće bi bili SANKCIONISANI. Još UEFA nikako ne bi to zvala Toyota Kup. Tačka.

Modi

pre 8 godina

Mislim da je ubitacniji i brutalniji napadač suarez, kakvih se golova nadavao u lfc sa dosta losijom ekipom gurao do drugog mjesta, prvog strijelca a još bio pod zabranom osam utakmica. Način na koji on vrši egzekucije i sa koliko osjećaja za prostor i vrijeme, to je nešto što mislim ni mesiju ne polazi za rukom nogom.

Ivan

pre 8 godina

@ (Marko, 20. decembar 2015 15:44)

Mare, a da nisi ti malčice iskompleksiran a? Odavno nisamvideo ovoliki tekst u kome neko pokušava nekome objasniti nešto što ne pije vodu nikako! Ama nikako! Zar zaista veruješ da bi jednu veliku Crvenu Zvezdu iz 91-ve koja je postala prvak Evrope mogao pobediti neki tim iz Afrike, Azije, Australije??? Čisti komoleksi!! Igrano je finale između prvaka Evrope i prvaka Južne Amerike, uostalom i sada po novom sistemu takmičenja gotovo uvek igraju finale evropski i južnoamerički timovi, dok su ostali samo statisti i puka formalnost! Dakle Zvezda kao prvak Evrope tada je pobedila prvaka Južne Amerike, Kolo Kolo i postala pobednik tadašnjeg Interkontinentalnog kupa što je ekvivalent svetskom klupskom šampionu, što Zvezda tada i jeste bila, bilo tebi krivo ili ne, to ti je! I smanji malo komplekse, smešno je bratac!

Ivan

pre 8 godina

Meni je najbolje kad neko napise da Zvezda nije bika prvak sveta jer nisu igrali Afrikanci,Australijanci i Azijati. Pa ko je od njih uzeo titulu od kad se igra ovo "zvanicni" klupsko prvenstvo sveta?

koketinjo

pre 8 godina

Vince carter

Ako sam ja zakljucio dobro,ti onda priznajes da je Barcelona najbolji tim svih vremena ? :) Svi koji dodju tmao, postaju bolji jer postoji taj nekakav sistem !? Al cek malo,zar nije Pele igrao citav zivot u jednom klubu sa cijim igracima je cak igrao i u reprezentaciji zajedno i ta ista reprezentacija je bila prvak sveta i bez njega kad je bio povredjen !? :) Kako to on sad moze biti najbolji ikad ako je igrao citav zivot u istom sistemu sa istim (fenomenanlim) saigracima i u Santosu i Brazilu ? :) Kako on moze biti najbolji ako je citav zivot igrao sa Vavom,Zagalom,Garincom,Tostaom ,Didiem,Zairzinjom,Carlos Albertom itd :))

Zmaj Ognjeni Vuk

pre 8 godina

Kroz istoriju mnogi klubovi nisu želeli da igraju taj turnir zbog preteranog puta i nebitnog trofeja, pa su umesto njih išli drugi. Što znači da su prvaci sveta bili i klubovi koji nisu ni Kup Šampiona osvojili?

Nije ti baš dobra logika; isto tako imaš gomilu klubova koji su osvojili KEŠ/LŠ a da nisu bili ni prvaci svoje zemlje. Pa šta ćemo sad?

Lucidni decko

pre 8 godina

Kako.me nervira kad citam gluposti grobara da zvezda ovo.nije osvojila ! Jeste jer se tada igralo u toj formi ,kao nekada KES ili ti Kup Uefa. Ova forma svetskog klupskog je od 2000. Ali sta vredi kad ovde dominiraju klinci 2000 plus godiste sa svojim grupama po fb tipa Swonsii serbian hooligans,a od ove sezone Lester serbian hooligans...

barca

pre 8 godina

UEFAlona
(Zmaj Ognjeni Vuk, 20. decembar 2015 14:06)

Manita sa trofejima http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/2957/7142/original.jpg

Re

pre 8 godina

Kako bre prvaci sveta?! Pa grobaaari kažu da tako nešto ne postoji u klupskom fudbalu. Hohohoho
(delija iz fotelje, 20. decembar 2015 14:11) # Li

Naravno da postoji ali vi to niste osvojili. Zvezda kad je uzela to takmicenje zvalo se Interkontinentalni kup u kom se igrala utakmica izmedju prvaka Evrope i Juzne amerike,a sada ucestvuju prvaci svih kontinenata i drugo ime. Nemoj da ti izvor informacija budu komentari ispod vesti,ako si vec tako mlad pa se ne secas

vasa

pre 8 godina

Kako bre prvaci sveta?! Pa grobaaari kažu da tako nešto ne postoji u klupskom fudbalu. Hohohoho
(delija iz fotelje, 20. decembar 2015 14:11) # Link komentara

Pa igra se svetsko klupsko prvenstvo, ali od 2000. godine... Pogledaj sajt Fifa... Valjda si bar toliko pismen...
A možeš pogledati i Vikipediju – https://bs.wikipedia.org/wiki/FIFA_Svjetsko_klupsko_prvenstvo

bora

pre 8 godina

@Cabron
Ovo Zvezda nije osvojila nikada!!! Zvezda je osvojila 'Tojota kup',u jednoj više revijalnoj utakmici.
Ovo je klupsko prvenstvo (ne jedna utakmica!) Sveta!!

Marko

pre 8 godina

Kako bre prvaci sveta?! Pa grobaaari kažu da tako nešto ne postoji u klupskom fudbalu. Hohohoho
(delija iz fotelje, 20. decembar 2015 14:11)

Ne budi glup u doba interneta. Nađi bilo kakav podatak od UEFA/FIFA ili koga već zvaničnika da je CZ ikada postala prvak sveta. Da je uzela internacionalni Tojota kup jeste, ali isto tako taj trofej ne spada pod titulom šampiona sveta. Kroz istoriju mnogi klubovi nisu želeli da igraju taj turnir zbog preteranog puta i nebitnog trofeja, pa su umesto njih išli drugi. Što znači da su prvaci sveta bili i klubovi koji nisu ni Kup Šampiona osvojili?

Recimo jedan Malme koji je u finalu KEŠ-a '79-e izgubio od Notingen Foresta je mogao biti prvak sveta da je dobio Olimpiju iz Paragvaja? Gde je tu logika? Druga stvar, kako može neko biti prvak sveta ako igraju pobednici evropskog i južno američkog kontinenta? Gde je Amerika, Australija, Afrika, Azija?

Sve ovo imaš na zvaničnim sajtovima UEFA. Pogledaj i podatke samih osvajača, da li je neko od njih naveo da su prvaci sveta. Malo je bezveze da i dalje živiš u zabludi. Mislim pričajte šta hoćete, ali sve to deluje tužno... u rangu rezultata Severne Koreje na njihovim vestima.

S Y L A

pre 8 godina

ajmo River !!!!
(S Y L A, 20. decembar 2015 11:56)

Dzaba se nadas penaldovac. Lepo je sto si ustao rano da gledas prvaka evrope.
(Milos, 20. decembar 2015 12:03)
Ko kaze da navijam za Real?Navijam za River ,a ti si kao neki navijac Barse,strasno

BARCA! BARCA! BAAAARCA!

pre 8 godina

http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/2957/5700/original.jpg
http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/2957/5302/original.jpg
http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/2957/5751/original.jpg
http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/2957/5192/original.jpg

facts

pre 8 godina

Najvise medjunarodnih titula u istoriji fudbala:
[22] Barselona
[20] Real Madrid, AC Milan i Al-Ali
[18] Boka Juniors
[16] Independiente.
Barselona je od tih 22 titula osvojila: 5 (LS + KES), 5 superkupova Evrope, 4 kupa pobednika kupova, 3 kupa sajamskih gradova, 3 SP za klubove i 2 Latinska kupa (Copa Latinas).
Iniesta se izjednacio sa Cavijem kao spanac koji ima najvise zvanicnih titula u istoriji fudbala, 28.
Dani Alves se izjednacio sa Peleom kao brazilac sa najvise zvanicnih titula u istoriji fudbala, 29.
Odbrambeni igraci koji imaju najvise zvanicnih titula u istoriji fudbala:
[29] Dani Alves
[25] Pike
[24] Kafu
[23] Maldini
[22] Gari Nevil
Iniesta, Buskec i Pike imaju 4 svetske titule (klub + reprezentacija).
Samo Kafu i Pele imaju vise, tj. 5 svetskih titula.
Urugvajci koji su bili MVP Interkontinentala i/ili SP za klubove:
Victorino (1981), Alzamendi (1986), Ostolaza (1988) i Suarez (2015).
Bravo je 2. Cileanac koji je igrao i pobedio u finalu Interkontinental i/ili SP za klubove, posle Aleksis Sanceza 2011.
Mesi je postao argentinac koji ima najvise zvanicnih titula u istoriji fudbala, 25 sa Barsom i 1 olimpijsko zlato sa ARG (26 ukupno).

kiki

pre 8 godina

(vince carter, 20. decembar 2015 13:15)

Pa nije ni to lako... Evo npr. pravi Ronaldo je igrao i u jacem timu nego sto je danasnja Barsa sa Figom, Redondom, Zidaneom (najbolji vezni ikada), Karlosom (najbolji bek ikada) itd pa se nisu naosvajali trofeja

Ivan

pre 8 godina

Šta reći, veliki su majstori fudbala! Milina ih je gledati! Blaugrana prikazuje jednu od najzrelijih igara u istoriji fudbala, finale je bilo besprekorno, igrali su se sa Riverom sa pola gasa maltene!!! Trio MSN čuda čini, ČUDA!!! Neverovatni trio!!! SVAKA ČAST BARSA, BRAVO ŠAMPIONI SVETA!!!

neko

pre 8 godina

"Kad su velike utakmice u pitanju tu je mesi" Da kao protiv,intera,celzija,cilea,nemacke...neverovatno je tesko proglasiti nekog najvecim ikada a taj neko igra za barselonu hahaha,ekipa osvajac lige sampiona bez njega i posle sa njim,osvajac svetskih i evropskih prvenstava i demoliranje real madrida bez njega,fantasticno zaista,ceo zivot lopta kod njega zbog ovakvog tima,sta bi ostali veliki igraci sa ovolikim "playing time",jos nesto za one koji vrse psiho analizu preko komentara,kao ni galijani ni ja ne mrzim mesija,samo on nije najbolji ikada a to je vama jednako mrznja paori. I samo da znate na ove vesti uzlaze izrazito mesijevi i barselonini fanovi,cim je posebna vest za starog ronalda ili maradonu i neko napise da je neko od njih najbolji ikada ima oko 400 pluseva i par minusa,tako da ste u velikoj zabludi.
(vince carter, 20. decembar 2015 13:15)

Nadje se dijabola sa 2 razlicita nika, da tera kontru vecini, sto gledaocima, sto fudbalskim strucnjacima. Ti stvarno imas problem u zivotu i zbog toga mi te je zao. Pored toliko dokaza (klipova na youtube, ako vec negledas barsu), ti nadjes da osporavas Mesija. To jednostavno pokazuje koliko si zaslepljen mrznjom, sto se odrazava na glupim komentarima koje pises.

Danilo Sub.

pre 8 godina

@vince carter Gledao i Maradonu,malo Pelea, i sad Mesija ,i ni u jednom igracu ne uzivam kao u Mesiju i njegovim igrama. Shvati vec jednom da je to ljudima osnovni parametar.. dakle,to koliko uzivaju gledajuci nekog igraca. I ostavi se te mrznje prema Mesiju, nije zdravo. A te tvoje svakodnevne najpovrsnije moguce analize i trućanja su kao karikature spram ozbiljnih i realnih misli o fudbalu. Uzivaj dok igra neprevazidjeni majstor fudbala i malog prostora-Mesi. Poz.

.....

pre 8 godina

I ovako je to najbolji napad na svetu,ali zamislite da nisu prodali Sanceza, sad bi igrao na desnom krilu i to bi bio najbolji i najkompletniji napad u istoriji fudbala !

vince carter

pre 8 godina

Koliko moras da budes povrsan da proglasis nesto najboljim svih vremena a ne osvrces se na konkurenciju,danas barsa,bajern i real mogu da odigraju mini ls za sampiona evrope toliko su iznad pogotovo barsa i bajern,gvardiolina barsa je osvojila 6 trofeja pa su nju proglasavali najboljom svih vremena iako su nepravedno usli u finale,ronaldinjova barsa je prosla preko prejakog celzija,milana koji je jaci od svih danasnjjih timova i mocnog arsenala a ovi preko 2 povredama osakacena tima i u finalu protiv juventusa koji je daleko slabiji od juvea pre 10 godina,pogledajte samo koliko se brze i bolje igralo pre 10 godina,pogledajte junejted,celzi,liverpul u odnosu na danas,danas je konkurencija izmedju 2 tima a tada izmedju 10,tolio ste povrsni da je to bolno,barsa iz 2009 je mnogo jaca od ove,pujol je bolji od svih defanzivaca zajedno a xavi,iniesta i buskec mnogo bolji nego danasnji vezni,mesi mnogo agilniji,brzi,samuel eto strasan samo mnogi imaju kratku pamet i vode se kroz statistiku,danasnji fudbal i konurencija je presmesna u odnosu su na to vreme,kao i lepota fudbala i iscekivanje da gledas ligu sampiona..katastrofa ko sve ne komentarise sport,mesija je 38 godisnji zaneti izuo iz kopacki a danas igra protiv botova,onda je i klicko najboli bokser svih vremena,sampion bez konkurencije,sjajno.

BARCA! BARCA! BAAAARCA!

pre 8 godina

UEFAlona
(Zmaj Ognjeni Vuk, 20. decembar 2015 14:06)

Sta ima veze ova utakmica sa UEFA kad je ovo takmicenje pod krovom FIFE , ako bi si pisao FIFAlona :) razumeo bite jadni frekovci frustrirani.

Sab

pre 8 godina

Svaka cast Ronaldu za sve sto je postigao u karijeri, ali je trenutno Suarez ubedljivo bolji igrac od njega. Po meni je uz Mesija bio glavni konkurent za Zlatnu loptu.

Gong

pre 8 godina

@Banana i @Ja, i ja sam se nekada smejao na to "Plejt", ali i sami navijači tako govore. Valjda ima neke veze sa tim ko je osnovao klub.

vince carter

pre 8 godina

"Kad su velike utakmice u pitanju tu je mesi" Da kao protiv,intera,celzija,cilea,nemacke...neverovatno je tesko proglasiti nekog najvecim ikada a taj neko igra za barselonu hahaha,ekipa osvajac lige sampiona bez njega i posle sa njim,osvajac svetskih i evropskih prvenstava i demoliranje real madrida bez njega,fantasticno zaista,ceo zivot lopta kod njega zbog ovakvog tima,sta bi ostali veliki igraci sa ovolikim "playing time",jos nesto za one koji vrse psiho analizu preko komentara,kao ni galijani ni ja ne mrzim mesija,samo on nije najbolji ikada a to je vama jednako mrznja paori. I samo da znate na ove vesti uzlaze izrazito mesijevi i barselonini fanovi,cim je posebna vest za starog ronalda ili maradonu i neko napise da je neko od njih najbolji ikada ima oko 400 pluseva i par minusa,tako da ste u velikoj zabludi.

Navijac 95

pre 8 godina

kakav tim, kakva ekipa!! Nema im ravnih, neverovatan fudbal igraju, prete po svim stranama, cak i Matje moze gol dati...Ako ih zaobidju povrede smesi im se tripleta

realista

pre 8 godina

samo cu reci dvije stvari u ovoj pobedi. Velika nepravda sto Suarez nije medju najbolja tri. A druga stvar,prakticno svi fudbaleri su se danas svadjali, osim Injeste i Mesija, udare ih,padnu,ustanu i nastave dalje. To ih cinim velikim fudbalerima

facts

pre 8 godina

Dzonatan Maidana je 1. igrac koji je igrao u finalu SP za klubove kao igrac Boke Juniors (2007) i River Plate (2015).
Igraci koji su imali iskustva u finalima SP za klubove:
Barselona (7): Alves, Pike, Maskerano, Buskec, Iniesta, Mesi i Nejmar.
River (1): Maidana.
3 Luisa Suareza su igrali finale Interkontinental kupa i/ili SP za klubove: Luis Suarez Miramontes (ESP), Luis Ernesto Suarez (ARG) i Luis Alberto Suarez Diaz (URU).
Urugvajci koji igraju jedan protiv drugog u finalu SP za klubove i/ili Interkontinental:
Montero i Francescoli (1996), Suarez i Sancez-Viudes-Mora (2015).
Kluadio Bravo je 3. Cileanac koji igra finale Interkontinental i/ili SP za klubove sa stranim klubom posle Marselo Salasa (River) i Navie (LDU).
River i Barsa 1. put igraju zvanicni mec, ranije su igrali 4. puta prijateljski mec (1928, 1961, 1964 i 1969).
Istorijski rekord: Mesi (2009,2011,2015) se izjednacio sa Albertom Spenserom (1961,1962,1967) kao jedini igraci koji su postizali golove u 3 razlicita finala Interkontinental i/ili SP za klubove.
Istorijski rekord: Mesi se izjednacio sa Cezarom Delgadom kao najbolji strelac u istoriji SP za klubove (obojica pstigli 5 golova).
Mesi je postao 1. igrac u istoriji fudbala koji je postigao bar po 1 gol u 6 razlicita klupska takmicenja u istoj godini, ucinivsi to 2 puta (2011,2015). Ove godine je davao golove u spanskoj ligi, kupu, superkupu, LS, superkupu Evrope i na SP za klubove.

Ćutanje je zlato

pre 8 godina

Da, pametnjakovići, River Plate, odnosno po Vuku, River Plejt, ili pleit ako ćemo baš da teramo mak na konac, sto je usvojeni engleski naziv (pre svega u britanskom engleskom) za Rio de la plata, ako od silne pameti uopšte znate šta je to. Iz nekog razloga su Argentinci baš tako nazvali klub.

facts

pre 8 godina

Igraci koji igraju u Evropi i koji su postigli bar po 1 gol u 6 razlicita klupska takmicenja u 1 kalendarskoj godini:
Pedro (2009), Mesi (2011 i 2015).
Igraci koji su postigli najvise golova na Interkontintental i/ili SP za klubove:
[7] Pele
[6] Alberto Spenser
[5] Cezar Delgado, Mesi (2015.) i Suarez (2015.).
Luis Suarez je postao 1. urugvajac koji je postigao gol u finalu Interkontinental i/ili SP za klubove, posle 1988. (Ostolaza protiv PSVa).
Urugvajci koji su postizali golove u finalu Interkontinental i/ili SP za klubove, inace je Suarez postao 8. igrac koji je to ucinio:
Pepe Sasia, Pedro Rocha, Victorino, Walkir Silva, Alzamendi, Ricardo Viera, Ostolaza i Luis Suarez.
I Suarez se pridruzio Mesiju i Cezaru Delgadu kao igrac koji je postigao 5 golova na SP za klubove (najvise na tom takmicenju).
Barselona je postigla 176 golova na zvanicnim mecevima u 1 kalendarskoj godini (2015.) po 1. put u 116.godisnjoj istoriji kluba, postigli su 1 gol vise nego 2012. (175).
Suarez je postao 3. igrac koji je postigao 2 gola u finalu SP za klubove nakon Inzagija 2007. i Mesija 2011.
Suarez je postao 3. urugvajac koji je dao 2 gola u finalu Interkontinental i/ili SP za klubove, posle Pepe Sasie (1961) i Santijaga Ostolaze (1988).
Barselona je 3. put osvojila SP za klubove posle 2009. i 2011.
Barsa je postala klub sa najvise medjunarodnih titula u istoriji fudbala (22. titula).

akajea

pre 8 godina

river plejt?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (banana, 20. decembar 2015 11:45)

Da, river plejt. "The English name "River Plate" is not, as sometimes thought, a mistranslation, as "plate" was used extensively as a noun for "silver" or "gold" from the 12th century onwards, especially in Early Modern English[13] and the estuary has been known as the River Plate or Plate River in English since at least the time of Francis Drake.[14] A modern translation of the Spanish Río de la Plata is "Silver River", referring not to color but to the riches of the fabled Sierra de la Plata thought to lie upstream".

nemanja

pre 8 godina

Najveci ikada Leo Mesi! Navijam za Barselonu samo zbog njega, zelim mu da osvoji sve i jedan trofej za koji se bude takmicio do kraja karijere, i potvrdi se definitivno kao najveci ikad (iako za mene to vec jeste, i mu izmisljaju da nije osvojio SP). Magija.

akajea

pre 8 godina

River "plejt"??? Pa gde iskopavate ovako školovane novinare, aaaaahahahaha.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 20. decembar 2015 12:04)

Da river "plejt" pre nego što osuješ paljbu po novinarima malo se informiši. "The English name "River Plate" is not, as sometimes thought, a mistranslation, as "plate" was used extensively as a noun for "silver" or "gold" from the 12th century onwards, especially in Early Modern English[13] and the estuary has been known as the River Plate or Plate River in English since at least the time of Francis Drake. A modern translation of the Spanish Río de la Plata is "Silver River", referring not to color but to the riches of the fabled Sierra de la Plata thought to lie upstream.
The English version of the name served as an inspiration for one of Argentina's most important football clubs, Club Atlético River Plate".

messi

pre 8 godina

vise gotivim Ronalda, ali ovaj covek je masina, jedan od boljih u istoriji ako ne i najbolji,Ronaldo je video svoje vec ima 30 Messi ce jos tri sezone biti najbolji ako neko iz bayerna ili barse ne pocne da igra na ovom nivou, mada ne verujem.
Legenda covek

Uros

pre 8 godina

Opet kaze komentator nepravda sto Suarez nije umesto Ronalda kandidat za zlatnu loptu, ali sta da se radi kada uefa gura Ronalda, i da su bitniji golovi protiv Malmea i Espanjola, a ne na velikim utakmicama.

aleksandar

pre 8 godina

Mislim da je glupo porediti timove poput Barse,Atletika,Reala,Bajerna,Juvea sa timovima iz sveta to je.potpuna dominacija evropljana.Klubski fudbal i pare se vrte u Evropi!

Realno

pre 8 godina

River "plejt"??? Pa gde iskopavate ovako školovane novinare, aaaaahahahaha.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 20. decembar 2015 12:04)
Jesmo mi navikli da kazemo River Plata ali i Argentnci sami svoj klub zovu River Plejt , ako ne verujes ukucaj na yt pa odlsusaj njihove navijacke pesme

Sab

pre 8 godina

Svaka cast Ronaldu za sve sto je postigao u karijeri, ali je trenutno Suarez ubedljivo bolji igrac od njega. Po meni je uz Mesija bio glavni konkurent za Zlatnu loptu.

Uros

pre 8 godina

Opet kaze komentator nepravda sto Suarez nije umesto Ronalda kandidat za zlatnu loptu, ali sta da se radi kada uefa gura Ronalda, i da su bitniji golovi protiv Malmea i Espanjola, a ne na velikim utakmicama.

realista

pre 8 godina

samo cu reci dvije stvari u ovoj pobedi. Velika nepravda sto Suarez nije medju najbolja tri. A druga stvar,prakticno svi fudbaleri su se danas svadjali, osim Injeste i Mesija, udare ih,padnu,ustanu i nastave dalje. To ih cinim velikim fudbalerima

neko

pre 8 godina

"Kad su velike utakmice u pitanju tu je mesi" Da kao protiv,intera,celzija,cilea,nemacke...neverovatno je tesko proglasiti nekog najvecim ikada a taj neko igra za barselonu hahaha,ekipa osvajac lige sampiona bez njega i posle sa njim,osvajac svetskih i evropskih prvenstava i demoliranje real madrida bez njega,fantasticno zaista,ceo zivot lopta kod njega zbog ovakvog tima,sta bi ostali veliki igraci sa ovolikim "playing time",jos nesto za one koji vrse psiho analizu preko komentara,kao ni galijani ni ja ne mrzim mesija,samo on nije najbolji ikada a to je vama jednako mrznja paori. I samo da znate na ove vesti uzlaze izrazito mesijevi i barselonini fanovi,cim je posebna vest za starog ronalda ili maradonu i neko napise da je neko od njih najbolji ikada ima oko 400 pluseva i par minusa,tako da ste u velikoj zabludi.
(vince carter, 20. decembar 2015 13:15)

Nadje se dijabola sa 2 razlicita nika, da tera kontru vecini, sto gledaocima, sto fudbalskim strucnjacima. Ti stvarno imas problem u zivotu i zbog toga mi te je zao. Pored toliko dokaza (klipova na youtube, ako vec negledas barsu), ti nadjes da osporavas Mesija. To jednostavno pokazuje koliko si zaslepljen mrznjom, sto se odrazava na glupim komentarima koje pises.

Navijac 95

pre 8 godina

kakav tim, kakva ekipa!! Nema im ravnih, neverovatan fudbal igraju, prete po svim stranama, cak i Matje moze gol dati...Ako ih zaobidju povrede smesi im se tripleta

aleksandar

pre 8 godina

Mislim da je glupo porediti timove poput Barse,Atletika,Reala,Bajerna,Juvea sa timovima iz sveta to je.potpuna dominacija evropljana.Klubski fudbal i pare se vrte u Evropi!

kiki

pre 8 godina

(vince carter, 20. decembar 2015 13:15)

Pa nije ni to lako... Evo npr. pravi Ronaldo je igrao i u jacem timu nego sto je danasnja Barsa sa Figom, Redondom, Zidaneom (najbolji vezni ikada), Karlosom (najbolji bek ikada) itd pa se nisu naosvajali trofeja

facts

pre 8 godina

Igraci koji igraju u Evropi i koji su postigli bar po 1 gol u 6 razlicita klupska takmicenja u 1 kalendarskoj godini:
Pedro (2009), Mesi (2011 i 2015).
Igraci koji su postigli najvise golova na Interkontintental i/ili SP za klubove:
[7] Pele
[6] Alberto Spenser
[5] Cezar Delgado, Mesi (2015.) i Suarez (2015.).
Luis Suarez je postao 1. urugvajac koji je postigao gol u finalu Interkontinental i/ili SP za klubove, posle 1988. (Ostolaza protiv PSVa).
Urugvajci koji su postizali golove u finalu Interkontinental i/ili SP za klubove, inace je Suarez postao 8. igrac koji je to ucinio:
Pepe Sasia, Pedro Rocha, Victorino, Walkir Silva, Alzamendi, Ricardo Viera, Ostolaza i Luis Suarez.
I Suarez se pridruzio Mesiju i Cezaru Delgadu kao igrac koji je postigao 5 golova na SP za klubove (najvise na tom takmicenju).
Barselona je postigla 176 golova na zvanicnim mecevima u 1 kalendarskoj godini (2015.) po 1. put u 116.godisnjoj istoriji kluba, postigli su 1 gol vise nego 2012. (175).
Suarez je postao 3. igrac koji je postigao 2 gola u finalu SP za klubove nakon Inzagija 2007. i Mesija 2011.
Suarez je postao 3. urugvajac koji je dao 2 gola u finalu Interkontinental i/ili SP za klubove, posle Pepe Sasie (1961) i Santijaga Ostolaze (1988).
Barselona je 3. put osvojila SP za klubove posle 2009. i 2011.
Barsa je postala klub sa najvise medjunarodnih titula u istoriji fudbala (22. titula).

facts

pre 8 godina

Najvise medjunarodnih titula u istoriji fudbala:
[22] Barselona
[20] Real Madrid, AC Milan i Al-Ali
[18] Boka Juniors
[16] Independiente.
Barselona je od tih 22 titula osvojila: 5 (LS + KES), 5 superkupova Evrope, 4 kupa pobednika kupova, 3 kupa sajamskih gradova, 3 SP za klubove i 2 Latinska kupa (Copa Latinas).
Iniesta se izjednacio sa Cavijem kao spanac koji ima najvise zvanicnih titula u istoriji fudbala, 28.
Dani Alves se izjednacio sa Peleom kao brazilac sa najvise zvanicnih titula u istoriji fudbala, 29.
Odbrambeni igraci koji imaju najvise zvanicnih titula u istoriji fudbala:
[29] Dani Alves
[25] Pike
[24] Kafu
[23] Maldini
[22] Gari Nevil
Iniesta, Buskec i Pike imaju 4 svetske titule (klub + reprezentacija).
Samo Kafu i Pele imaju vise, tj. 5 svetskih titula.
Urugvajci koji su bili MVP Interkontinentala i/ili SP za klubove:
Victorino (1981), Alzamendi (1986), Ostolaza (1988) i Suarez (2015).
Bravo je 2. Cileanac koji je igrao i pobedio u finalu Interkontinental i/ili SP za klubove, posle Aleksis Sanceza 2011.
Mesi je postao argentinac koji ima najvise zvanicnih titula u istoriji fudbala, 25 sa Barsom i 1 olimpijsko zlato sa ARG (26 ukupno).

Gong

pre 8 godina

@Banana i @Ja, i ja sam se nekada smejao na to "Plejt", ali i sami navijači tako govore. Valjda ima neke veze sa tim ko je osnovao klub.

nemanja

pre 8 godina

Najveci ikada Leo Mesi! Navijam za Barselonu samo zbog njega, zelim mu da osvoji sve i jedan trofej za koji se bude takmicio do kraja karijere, i potvrdi se definitivno kao najveci ikad (iako za mene to vec jeste, i mu izmisljaju da nije osvojio SP). Magija.

Ćutanje je zlato

pre 8 godina

Da, pametnjakovići, River Plate, odnosno po Vuku, River Plejt, ili pleit ako ćemo baš da teramo mak na konac, sto je usvojeni engleski naziv (pre svega u britanskom engleskom) za Rio de la plata, ako od silne pameti uopšte znate šta je to. Iz nekog razloga su Argentinci baš tako nazvali klub.

koketinjo

pre 8 godina

Vince carter

Ako sam ja zakljucio dobro,ti onda priznajes da je Barcelona najbolji tim svih vremena ? :) Svi koji dodju tmao, postaju bolji jer postoji taj nekakav sistem !? Al cek malo,zar nije Pele igrao citav zivot u jednom klubu sa cijim igracima je cak igrao i u reprezentaciji zajedno i ta ista reprezentacija je bila prvak sveta i bez njega kad je bio povredjen !? :) Kako to on sad moze biti najbolji ikad ako je igrao citav zivot u istom sistemu sa istim (fenomenanlim) saigracima i u Santosu i Brazilu ? :) Kako on moze biti najbolji ako je citav zivot igrao sa Vavom,Zagalom,Garincom,Tostaom ,Didiem,Zairzinjom,Carlos Albertom itd :))

akajea

pre 8 godina

River "plejt"??? Pa gde iskopavate ovako školovane novinare, aaaaahahahaha.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 20. decembar 2015 12:04)

Da river "plejt" pre nego što osuješ paljbu po novinarima malo se informiši. "The English name "River Plate" is not, as sometimes thought, a mistranslation, as "plate" was used extensively as a noun for "silver" or "gold" from the 12th century onwards, especially in Early Modern English[13] and the estuary has been known as the River Plate or Plate River in English since at least the time of Francis Drake. A modern translation of the Spanish Río de la Plata is "Silver River", referring not to color but to the riches of the fabled Sierra de la Plata thought to lie upstream.
The English version of the name served as an inspiration for one of Argentina's most important football clubs, Club Atlético River Plate".

Danilo Sub.

pre 8 godina

@vince carter Gledao i Maradonu,malo Pelea, i sad Mesija ,i ni u jednom igracu ne uzivam kao u Mesiju i njegovim igrama. Shvati vec jednom da je to ljudima osnovni parametar.. dakle,to koliko uzivaju gledajuci nekog igraca. I ostavi se te mrznje prema Mesiju, nije zdravo. A te tvoje svakodnevne najpovrsnije moguce analize i trućanja su kao karikature spram ozbiljnih i realnih misli o fudbalu. Uzivaj dok igra neprevazidjeni majstor fudbala i malog prostora-Mesi. Poz.

messi

pre 8 godina

vise gotivim Ronalda, ali ovaj covek je masina, jedan od boljih u istoriji ako ne i najbolji,Ronaldo je video svoje vec ima 30 Messi ce jos tri sezone biti najbolji ako neko iz bayerna ili barse ne pocne da igra na ovom nivou, mada ne verujem.
Legenda covek

BARCA! BARCA! BAAAARCA!

pre 8 godina

UEFAlona
(Zmaj Ognjeni Vuk, 20. decembar 2015 14:06)

Sta ima veze ova utakmica sa UEFA kad je ovo takmicenje pod krovom FIFE , ako bi si pisao FIFAlona :) razumeo bite jadni frekovci frustrirani.

Ivan

pre 8 godina

@ (Marko, 20. decembar 2015 15:44)

Mare, a da nisi ti malčice iskompleksiran a? Odavno nisamvideo ovoliki tekst u kome neko pokušava nekome objasniti nešto što ne pije vodu nikako! Ama nikako! Zar zaista veruješ da bi jednu veliku Crvenu Zvezdu iz 91-ve koja je postala prvak Evrope mogao pobediti neki tim iz Afrike, Azije, Australije??? Čisti komoleksi!! Igrano je finale između prvaka Evrope i prvaka Južne Amerike, uostalom i sada po novom sistemu takmičenja gotovo uvek igraju finale evropski i južnoamerički timovi, dok su ostali samo statisti i puka formalnost! Dakle Zvezda kao prvak Evrope tada je pobedila prvaka Južne Amerike, Kolo Kolo i postala pobednik tadašnjeg Interkontinentalnog kupa što je ekvivalent svetskom klupskom šampionu, što Zvezda tada i jeste bila, bilo tebi krivo ili ne, to ti je! I smanji malo komplekse, smešno je bratac!

Ivan

pre 8 godina

Meni je najbolje kad neko napise da Zvezda nije bika prvak sveta jer nisu igrali Afrikanci,Australijanci i Azijati. Pa ko je od njih uzeo titulu od kad se igra ovo "zvanicni" klupsko prvenstvo sveta?

facts

pre 8 godina

Dzonatan Maidana je 1. igrac koji je igrao u finalu SP za klubove kao igrac Boke Juniors (2007) i River Plate (2015).
Igraci koji su imali iskustva u finalima SP za klubove:
Barselona (7): Alves, Pike, Maskerano, Buskec, Iniesta, Mesi i Nejmar.
River (1): Maidana.
3 Luisa Suareza su igrali finale Interkontinental kupa i/ili SP za klubove: Luis Suarez Miramontes (ESP), Luis Ernesto Suarez (ARG) i Luis Alberto Suarez Diaz (URU).
Urugvajci koji igraju jedan protiv drugog u finalu SP za klubove i/ili Interkontinental:
Montero i Francescoli (1996), Suarez i Sancez-Viudes-Mora (2015).
Kluadio Bravo je 3. Cileanac koji igra finale Interkontinental i/ili SP za klubove sa stranim klubom posle Marselo Salasa (River) i Navie (LDU).
River i Barsa 1. put igraju zvanicni mec, ranije su igrali 4. puta prijateljski mec (1928, 1961, 1964 i 1969).
Istorijski rekord: Mesi (2009,2011,2015) se izjednacio sa Albertom Spenserom (1961,1962,1967) kao jedini igraci koji su postizali golove u 3 razlicita finala Interkontinental i/ili SP za klubove.
Istorijski rekord: Mesi se izjednacio sa Cezarom Delgadom kao najbolji strelac u istoriji SP za klubove (obojica pstigli 5 golova).
Mesi je postao 1. igrac u istoriji fudbala koji je postigao bar po 1 gol u 6 razlicita klupska takmicenja u istoj godini, ucinivsi to 2 puta (2011,2015). Ove godine je davao golove u spanskoj ligi, kupu, superkupu, LS, superkupu Evrope i na SP za klubove.

Ivan

pre 8 godina

Šta reći, veliki su majstori fudbala! Milina ih je gledati! Blaugrana prikazuje jednu od najzrelijih igara u istoriji fudbala, finale je bilo besprekorno, igrali su se sa Riverom sa pola gasa maltene!!! Trio MSN čuda čini, ČUDA!!! Neverovatni trio!!! SVAKA ČAST BARSA, BRAVO ŠAMPIONI SVETA!!!

Lucidni decko

pre 8 godina

Kako.me nervira kad citam gluposti grobara da zvezda ovo.nije osvojila ! Jeste jer se tada igralo u toj formi ,kao nekada KES ili ti Kup Uefa. Ova forma svetskog klupskog je od 2000. Ali sta vredi kad ovde dominiraju klinci 2000 plus godiste sa svojim grupama po fb tipa Swonsii serbian hooligans,a od ove sezone Lester serbian hooligans...

Zmaj Ognjeni Vuk

pre 8 godina

Kroz istoriju mnogi klubovi nisu želeli da igraju taj turnir zbog preteranog puta i nebitnog trofeja, pa su umesto njih išli drugi. Što znači da su prvaci sveta bili i klubovi koji nisu ni Kup Šampiona osvojili?

Nije ti baš dobra logika; isto tako imaš gomilu klubova koji su osvojili KEŠ/LŠ a da nisu bili ni prvaci svoje zemlje. Pa šta ćemo sad?

Modi

pre 8 godina

Mislim da je ubitacniji i brutalniji napadač suarez, kakvih se golova nadavao u lfc sa dosta losijom ekipom gurao do drugog mjesta, prvog strijelca a još bio pod zabranom osam utakmica. Način na koji on vrši egzekucije i sa koliko osjećaja za prostor i vrijeme, to je nešto što mislim ni mesiju ne polazi za rukom nogom.

Realno

pre 8 godina

River "plejt"??? Pa gde iskopavate ovako školovane novinare, aaaaahahahaha.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 20. decembar 2015 12:04)
Jesmo mi navikli da kazemo River Plata ali i Argentnci sami svoj klub zovu River Plejt , ako ne verujes ukucaj na yt pa odlsusaj njihove navijacke pesme

barca

pre 8 godina

UEFAlona
(Zmaj Ognjeni Vuk, 20. decembar 2015 14:06)

Manita sa trofejima http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/2957/7142/original.jpg

delija iz fotelje

pre 8 godina

@marko i ostali
Ako u Tokiju igraju predstavnici Evrope i J.Amerike onda je to zbog toga što su svetsko prvenstvo u fudbalu osvajale samo države tih kontinenata. Zato je C.Zvezda pobedila prvaka J.Amerike a ne nekog drugog. Ja znam da je vama teško zbog toga ali to nije moj problem. Realno titula iz Barija bi za mene bila upola vredna da nismo osvojili INTERKONTINENTALNI kup, gde smo deklasirali prvaka Južne Amerike. Naučite da živite sa tim...

Marko

pre 8 godina

Kako bre prvaci sveta?! Pa grobaaari kažu da tako nešto ne postoji u klupskom fudbalu. Hohohoho
(delija iz fotelje, 20. decembar 2015 14:11)

Ne budi glup u doba interneta. Nađi bilo kakav podatak od UEFA/FIFA ili koga već zvaničnika da je CZ ikada postala prvak sveta. Da je uzela internacionalni Tojota kup jeste, ali isto tako taj trofej ne spada pod titulom šampiona sveta. Kroz istoriju mnogi klubovi nisu želeli da igraju taj turnir zbog preteranog puta i nebitnog trofeja, pa su umesto njih išli drugi. Što znači da su prvaci sveta bili i klubovi koji nisu ni Kup Šampiona osvojili?

Recimo jedan Malme koji je u finalu KEŠ-a '79-e izgubio od Notingen Foresta je mogao biti prvak sveta da je dobio Olimpiju iz Paragvaja? Gde je tu logika? Druga stvar, kako može neko biti prvak sveta ako igraju pobednici evropskog i južno američkog kontinenta? Gde je Amerika, Australija, Afrika, Azija?

Sve ovo imaš na zvaničnim sajtovima UEFA. Pogledaj i podatke samih osvajača, da li je neko od njih naveo da su prvaci sveta. Malo je bezveze da i dalje živiš u zabludi. Mislim pričajte šta hoćete, ali sve to deluje tužno... u rangu rezultata Severne Koreje na njihovim vestima.

.....

pre 8 godina

I ovako je to najbolji napad na svetu,ali zamislite da nisu prodali Sanceza, sad bi igrao na desnom krilu i to bi bio najbolji i najkompletniji napad u istoriji fudbala !

akajea

pre 8 godina

river plejt?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (banana, 20. decembar 2015 11:45)

Da, river plejt. "The English name "River Plate" is not, as sometimes thought, a mistranslation, as "plate" was used extensively as a noun for "silver" or "gold" from the 12th century onwards, especially in Early Modern English[13] and the estuary has been known as the River Plate or Plate River in English since at least the time of Francis Drake.[14] A modern translation of the Spanish Río de la Plata is "Silver River", referring not to color but to the riches of the fabled Sierra de la Plata thought to lie upstream".

bora

pre 8 godina

@Cabron
Ovo Zvezda nije osvojila nikada!!! Zvezda je osvojila 'Tojota kup',u jednoj više revijalnoj utakmici.
Ovo je klupsko prvenstvo (ne jedna utakmica!) Sveta!!

BARCA! BARCA! BAAAARCA!

pre 8 godina

http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/2957/5700/original.jpg
http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/2957/5302/original.jpg
http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/2957/5751/original.jpg
http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/2957/5192/original.jpg

Re

pre 8 godina

Kako bre prvaci sveta?! Pa grobaaari kažu da tako nešto ne postoji u klupskom fudbalu. Hohohoho
(delija iz fotelje, 20. decembar 2015 14:11) # Li

Naravno da postoji ali vi to niste osvojili. Zvezda kad je uzela to takmicenje zvalo se Interkontinentalni kup u kom se igrala utakmica izmedju prvaka Evrope i Juzne amerike,a sada ucestvuju prvaci svih kontinenata i drugo ime. Nemoj da ti izvor informacija budu komentari ispod vesti,ako si vec tako mlad pa se ne secas

vince carter

pre 8 godina

"Kad su velike utakmice u pitanju tu je mesi" Da kao protiv,intera,celzija,cilea,nemacke...neverovatno je tesko proglasiti nekog najvecim ikada a taj neko igra za barselonu hahaha,ekipa osvajac lige sampiona bez njega i posle sa njim,osvajac svetskih i evropskih prvenstava i demoliranje real madrida bez njega,fantasticno zaista,ceo zivot lopta kod njega zbog ovakvog tima,sta bi ostali veliki igraci sa ovolikim "playing time",jos nesto za one koji vrse psiho analizu preko komentara,kao ni galijani ni ja ne mrzim mesija,samo on nije najbolji ikada a to je vama jednako mrznja paori. I samo da znate na ove vesti uzlaze izrazito mesijevi i barselonini fanovi,cim je posebna vest za starog ronalda ili maradonu i neko napise da je neko od njih najbolji ikada ima oko 400 pluseva i par minusa,tako da ste u velikoj zabludi.

vasa

pre 8 godina

Kako bre prvaci sveta?! Pa grobaaari kažu da tako nešto ne postoji u klupskom fudbalu. Hohohoho
(delija iz fotelje, 20. decembar 2015 14:11) # Link komentara

Pa igra se svetsko klupsko prvenstvo, ali od 2000. godine... Pogledaj sajt Fifa... Valjda si bar toliko pismen...
A možeš pogledati i Vikipediju – https://bs.wikipedia.org/wiki/FIFA_Svjetsko_klupsko_prvenstvo

S Y L A

pre 8 godina

ajmo River !!!!
(S Y L A, 20. decembar 2015 11:56)

Dzaba se nadas penaldovac. Lepo je sto si ustao rano da gledas prvaka evrope.
(Milos, 20. decembar 2015 12:03)
Ko kaze da navijam za Real?Navijam za River ,a ti si kao neki navijac Barse,strasno

Marko

pre 8 godina

Nije ti baš dobra logika; isto tako imaš gomilu klubova koji su osvojili KEŠ/LŠ a da nisu bili ni prvaci svoje zemlje. Pa šta ćemo sad?
(Zmaj Ognjeni Vuk, 20. decembar 2015 16:36)

Nisi čuo za koeficijent nacionalnih liga? I Partizan nije bio šampion, pa je dobio pozivnicu da igra prvo takmičenje kao jedan od najjačih klubova tog vremena. Misliš da bi danas neko upao tako? Toga više nema, postoji FORMAT takmičenja i drugi klub može da upadne samo ako ta ista UEFA iz nekog razloga izbaci klub koji je izborio učešće.

Da je takmičenje bilo više od pukog prezentovanja fudbala u zemljama gde nije bio na tom nivou, svi klubovi koji su odbili učešće bi bili SANKCIONISANI. Još UEFA nikako ne bi to zvala Toyota Kup. Tačka.

X=iks

pre 8 godina

@ja haha pa da se ne kaže možda River Plata? (maiden serbia, 20. decembar 2015 13:12)

Ne, ne kaze se. Niti se kaze, niti se tako pise. Moze biti da ti tako govoris, ali, to je zato sto ne znas. BTW, "River" ti nista ne govori?

vince carter

pre 8 godina

Koliko moras da budes povrsan da proglasis nesto najboljim svih vremena a ne osvrces se na konkurenciju,danas barsa,bajern i real mogu da odigraju mini ls za sampiona evrope toliko su iznad pogotovo barsa i bajern,gvardiolina barsa je osvojila 6 trofeja pa su nju proglasavali najboljom svih vremena iako su nepravedno usli u finale,ronaldinjova barsa je prosla preko prejakog celzija,milana koji je jaci od svih danasnjjih timova i mocnog arsenala a ovi preko 2 povredama osakacena tima i u finalu protiv juventusa koji je daleko slabiji od juvea pre 10 godina,pogledajte samo koliko se brze i bolje igralo pre 10 godina,pogledajte junejted,celzi,liverpul u odnosu na danas,danas je konkurencija izmedju 2 tima a tada izmedju 10,tolio ste povrsni da je to bolno,barsa iz 2009 je mnogo jaca od ove,pujol je bolji od svih defanzivaca zajedno a xavi,iniesta i buskec mnogo bolji nego danasnji vezni,mesi mnogo agilniji,brzi,samuel eto strasan samo mnogi imaju kratku pamet i vode se kroz statistiku,danasnji fudbal i konurencija je presmesna u odnosu su na to vreme,kao i lepota fudbala i iscekivanje da gledas ligu sampiona..katastrofa ko sve ne komentarise sport,mesija je 38 godisnji zaneti izuo iz kopacki a danas igra protiv botova,onda je i klicko najboli bokser svih vremena,sampion bez konkurencije,sjajno.

Belotele

pre 8 godina

Al cek malo,zar nije Pele igrao citav zivot u jednom klubu sa cijim igracima je cak igrao i u reprezentaciji zajedno i ta ista reprezentacija je bila prvak sveta i bez njega kad je bio povredjen !? :) Kako to on sad moze biti najbolji ikad ako je igrao citav zivot u istom sistemu sa istim (fenomenanlim) saigracima i u Santosu i Brazilu ? :) Kako on moze biti najbolji ako je citav zivot igrao sa Vavom,Zagalom,Garincom,Tostaom ,Didiem,Zairzinjom,Carlos Albertom itd :))

Da, Pelé je sa svima njima igrao u reprezentaciji (ne istovremeno). Ne, od svih nabrojanih, jedino je Carlos Alberto bio Peléov klupski drug (u periodu 1966-74). Pelé je od svog malog Santosa uspeo da napravi visestrukog prvaka Juzne Amerike i osvajaca Interkontinentalnog Kupa, najjaci tim Sveta. Najpoznatiji klupski drug bio mu je cuveni reprezentativni golman Gilmar.

vince carter

pre 8 godina

"Kad su velike utakmice u pitanju tu je mesi" Da kao protiv,intera,celzija,cilea,nemacke...neverovatno je tesko proglasiti nekog najvecim ikada a taj neko igra za barselonu hahaha,ekipa osvajac lige sampiona bez njega i posle sa njim,osvajac svetskih i evropskih prvenstava i demoliranje real madrida bez njega,fantasticno zaista,ceo zivot lopta kod njega zbog ovakvog tima,sta bi ostali veliki igraci sa ovolikim "playing time",jos nesto za one koji vrse psiho analizu preko komentara,kao ni galijani ni ja ne mrzim mesija,samo on nije najbolji ikada a to je vama jednako mrznja paori. I samo da znate na ove vesti uzlaze izrazito mesijevi i barselonini fanovi,cim je posebna vest za starog ronalda ili maradonu i neko napise da je neko od njih najbolji ikada ima oko 400 pluseva i par minusa,tako da ste u velikoj zabludi.

.....

pre 8 godina

I ovako je to najbolji napad na svetu,ali zamislite da nisu prodali Sanceza, sad bi igrao na desnom krilu i to bi bio najbolji i najkompletniji napad u istoriji fudbala !

vince carter

pre 8 godina

Koliko moras da budes povrsan da proglasis nesto najboljim svih vremena a ne osvrces se na konkurenciju,danas barsa,bajern i real mogu da odigraju mini ls za sampiona evrope toliko su iznad pogotovo barsa i bajern,gvardiolina barsa je osvojila 6 trofeja pa su nju proglasavali najboljom svih vremena iako su nepravedno usli u finale,ronaldinjova barsa je prosla preko prejakog celzija,milana koji je jaci od svih danasnjjih timova i mocnog arsenala a ovi preko 2 povredama osakacena tima i u finalu protiv juventusa koji je daleko slabiji od juvea pre 10 godina,pogledajte samo koliko se brze i bolje igralo pre 10 godina,pogledajte junejted,celzi,liverpul u odnosu na danas,danas je konkurencija izmedju 2 tima a tada izmedju 10,tolio ste povrsni da je to bolno,barsa iz 2009 je mnogo jaca od ove,pujol je bolji od svih defanzivaca zajedno a xavi,iniesta i buskec mnogo bolji nego danasnji vezni,mesi mnogo agilniji,brzi,samuel eto strasan samo mnogi imaju kratku pamet i vode se kroz statistiku,danasnji fudbal i konurencija je presmesna u odnosu su na to vreme,kao i lepota fudbala i iscekivanje da gledas ligu sampiona..katastrofa ko sve ne komentarise sport,mesija je 38 godisnji zaneti izuo iz kopacki a danas igra protiv botova,onda je i klicko najboli bokser svih vremena,sampion bez konkurencije,sjajno.

Marko

pre 8 godina

Kako bre prvaci sveta?! Pa grobaaari kažu da tako nešto ne postoji u klupskom fudbalu. Hohohoho
(delija iz fotelje, 20. decembar 2015 14:11)

Ne budi glup u doba interneta. Nađi bilo kakav podatak od UEFA/FIFA ili koga već zvaničnika da je CZ ikada postala prvak sveta. Da je uzela internacionalni Tojota kup jeste, ali isto tako taj trofej ne spada pod titulom šampiona sveta. Kroz istoriju mnogi klubovi nisu želeli da igraju taj turnir zbog preteranog puta i nebitnog trofeja, pa su umesto njih išli drugi. Što znači da su prvaci sveta bili i klubovi koji nisu ni Kup Šampiona osvojili?

Recimo jedan Malme koji je u finalu KEŠ-a '79-e izgubio od Notingen Foresta je mogao biti prvak sveta da je dobio Olimpiju iz Paragvaja? Gde je tu logika? Druga stvar, kako može neko biti prvak sveta ako igraju pobednici evropskog i južno američkog kontinenta? Gde je Amerika, Australija, Afrika, Azija?

Sve ovo imaš na zvaničnim sajtovima UEFA. Pogledaj i podatke samih osvajača, da li je neko od njih naveo da su prvaci sveta. Malo je bezveze da i dalje živiš u zabludi. Mislim pričajte šta hoćete, ali sve to deluje tužno... u rangu rezultata Severne Koreje na njihovim vestima.

S Y L A

pre 8 godina

ajmo River !!!!
(S Y L A, 20. decembar 2015 11:56)

Dzaba se nadas penaldovac. Lepo je sto si ustao rano da gledas prvaka evrope.
(Milos, 20. decembar 2015 12:03)
Ko kaze da navijam za Real?Navijam za River ,a ti si kao neki navijac Barse,strasno

bora

pre 8 godina

@Cabron
Ovo Zvezda nije osvojila nikada!!! Zvezda je osvojila 'Tojota kup',u jednoj više revijalnoj utakmici.
Ovo je klupsko prvenstvo (ne jedna utakmica!) Sveta!!

akajea

pre 8 godina

River "plejt"??? Pa gde iskopavate ovako školovane novinare, aaaaahahahaha.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 20. decembar 2015 12:04)

Da river "plejt" pre nego što osuješ paljbu po novinarima malo se informiši. "The English name "River Plate" is not, as sometimes thought, a mistranslation, as "plate" was used extensively as a noun for "silver" or "gold" from the 12th century onwards, especially in Early Modern English[13] and the estuary has been known as the River Plate or Plate River in English since at least the time of Francis Drake. A modern translation of the Spanish Río de la Plata is "Silver River", referring not to color but to the riches of the fabled Sierra de la Plata thought to lie upstream.
The English version of the name served as an inspiration for one of Argentina's most important football clubs, Club Atlético River Plate".

Zmaj Ognjeni Vuk

pre 8 godina

Kroz istoriju mnogi klubovi nisu želeli da igraju taj turnir zbog preteranog puta i nebitnog trofeja, pa su umesto njih išli drugi. Što znači da su prvaci sveta bili i klubovi koji nisu ni Kup Šampiona osvojili?

Nije ti baš dobra logika; isto tako imaš gomilu klubova koji su osvojili KEŠ/LŠ a da nisu bili ni prvaci svoje zemlje. Pa šta ćemo sad?

Belotele

pre 8 godina

Al cek malo,zar nije Pele igrao citav zivot u jednom klubu sa cijim igracima je cak igrao i u reprezentaciji zajedno i ta ista reprezentacija je bila prvak sveta i bez njega kad je bio povredjen !? :) Kako to on sad moze biti najbolji ikad ako je igrao citav zivot u istom sistemu sa istim (fenomenanlim) saigracima i u Santosu i Brazilu ? :) Kako on moze biti najbolji ako je citav zivot igrao sa Vavom,Zagalom,Garincom,Tostaom ,Didiem,Zairzinjom,Carlos Albertom itd :))

Da, Pelé je sa svima njima igrao u reprezentaciji (ne istovremeno). Ne, od svih nabrojanih, jedino je Carlos Alberto bio Peléov klupski drug (u periodu 1966-74). Pelé je od svog malog Santosa uspeo da napravi visestrukog prvaka Juzne Amerike i osvajaca Interkontinentalnog Kupa, najjaci tim Sveta. Najpoznatiji klupski drug bio mu je cuveni reprezentativni golman Gilmar.

Sab

pre 8 godina

Svaka cast Ronaldu za sve sto je postigao u karijeri, ali je trenutno Suarez ubedljivo bolji igrac od njega. Po meni je uz Mesija bio glavni konkurent za Zlatnu loptu.

Ivan

pre 8 godina

Meni je najbolje kad neko napise da Zvezda nije bika prvak sveta jer nisu igrali Afrikanci,Australijanci i Azijati. Pa ko je od njih uzeo titulu od kad se igra ovo "zvanicni" klupsko prvenstvo sveta?

Lucidni decko

pre 8 godina

Kako.me nervira kad citam gluposti grobara da zvezda ovo.nije osvojila ! Jeste jer se tada igralo u toj formi ,kao nekada KES ili ti Kup Uefa. Ova forma svetskog klupskog je od 2000. Ali sta vredi kad ovde dominiraju klinci 2000 plus godiste sa svojim grupama po fb tipa Swonsii serbian hooligans,a od ove sezone Lester serbian hooligans...

delija iz fotelje

pre 8 godina

@marko i ostali
Ako u Tokiju igraju predstavnici Evrope i J.Amerike onda je to zbog toga što su svetsko prvenstvo u fudbalu osvajale samo države tih kontinenata. Zato je C.Zvezda pobedila prvaka J.Amerike a ne nekog drugog. Ja znam da je vama teško zbog toga ali to nije moj problem. Realno titula iz Barija bi za mene bila upola vredna da nismo osvojili INTERKONTINENTALNI kup, gde smo deklasirali prvaka Južne Amerike. Naučite da živite sa tim...

akajea

pre 8 godina

river plejt?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (banana, 20. decembar 2015 11:45)

Da, river plejt. "The English name "River Plate" is not, as sometimes thought, a mistranslation, as "plate" was used extensively as a noun for "silver" or "gold" from the 12th century onwards, especially in Early Modern English[13] and the estuary has been known as the River Plate or Plate River in English since at least the time of Francis Drake.[14] A modern translation of the Spanish Río de la Plata is "Silver River", referring not to color but to the riches of the fabled Sierra de la Plata thought to lie upstream".

Uros

pre 8 godina

Opet kaze komentator nepravda sto Suarez nije umesto Ronalda kandidat za zlatnu loptu, ali sta da se radi kada uefa gura Ronalda, i da su bitniji golovi protiv Malmea i Espanjola, a ne na velikim utakmicama.

neko

pre 8 godina

"Kad su velike utakmice u pitanju tu je mesi" Da kao protiv,intera,celzija,cilea,nemacke...neverovatno je tesko proglasiti nekog najvecim ikada a taj neko igra za barselonu hahaha,ekipa osvajac lige sampiona bez njega i posle sa njim,osvajac svetskih i evropskih prvenstava i demoliranje real madrida bez njega,fantasticno zaista,ceo zivot lopta kod njega zbog ovakvog tima,sta bi ostali veliki igraci sa ovolikim "playing time",jos nesto za one koji vrse psiho analizu preko komentara,kao ni galijani ni ja ne mrzim mesija,samo on nije najbolji ikada a to je vama jednako mrznja paori. I samo da znate na ove vesti uzlaze izrazito mesijevi i barselonini fanovi,cim je posebna vest za starog ronalda ili maradonu i neko napise da je neko od njih najbolji ikada ima oko 400 pluseva i par minusa,tako da ste u velikoj zabludi.
(vince carter, 20. decembar 2015 13:15)

Nadje se dijabola sa 2 razlicita nika, da tera kontru vecini, sto gledaocima, sto fudbalskim strucnjacima. Ti stvarno imas problem u zivotu i zbog toga mi te je zao. Pored toliko dokaza (klipova na youtube, ako vec negledas barsu), ti nadjes da osporavas Mesija. To jednostavno pokazuje koliko si zaslepljen mrznjom, sto se odrazava na glupim komentarima koje pises.

facts

pre 8 godina

Najvise medjunarodnih titula u istoriji fudbala:
[22] Barselona
[20] Real Madrid, AC Milan i Al-Ali
[18] Boka Juniors
[16] Independiente.
Barselona je od tih 22 titula osvojila: 5 (LS + KES), 5 superkupova Evrope, 4 kupa pobednika kupova, 3 kupa sajamskih gradova, 3 SP za klubove i 2 Latinska kupa (Copa Latinas).
Iniesta se izjednacio sa Cavijem kao spanac koji ima najvise zvanicnih titula u istoriji fudbala, 28.
Dani Alves se izjednacio sa Peleom kao brazilac sa najvise zvanicnih titula u istoriji fudbala, 29.
Odbrambeni igraci koji imaju najvise zvanicnih titula u istoriji fudbala:
[29] Dani Alves
[25] Pike
[24] Kafu
[23] Maldini
[22] Gari Nevil
Iniesta, Buskec i Pike imaju 4 svetske titule (klub + reprezentacija).
Samo Kafu i Pele imaju vise, tj. 5 svetskih titula.
Urugvajci koji su bili MVP Interkontinentala i/ili SP za klubove:
Victorino (1981), Alzamendi (1986), Ostolaza (1988) i Suarez (2015).
Bravo je 2. Cileanac koji je igrao i pobedio u finalu Interkontinental i/ili SP za klubove, posle Aleksis Sanceza 2011.
Mesi je postao argentinac koji ima najvise zvanicnih titula u istoriji fudbala, 25 sa Barsom i 1 olimpijsko zlato sa ARG (26 ukupno).

kiki

pre 8 godina

(vince carter, 20. decembar 2015 13:15)

Pa nije ni to lako... Evo npr. pravi Ronaldo je igrao i u jacem timu nego sto je danasnja Barsa sa Figom, Redondom, Zidaneom (najbolji vezni ikada), Karlosom (najbolji bek ikada) itd pa se nisu naosvajali trofeja

Re

pre 8 godina

Kako bre prvaci sveta?! Pa grobaaari kažu da tako nešto ne postoji u klupskom fudbalu. Hohohoho
(delija iz fotelje, 20. decembar 2015 14:11) # Li

Naravno da postoji ali vi to niste osvojili. Zvezda kad je uzela to takmicenje zvalo se Interkontinentalni kup u kom se igrala utakmica izmedju prvaka Evrope i Juzne amerike,a sada ucestvuju prvaci svih kontinenata i drugo ime. Nemoj da ti izvor informacija budu komentari ispod vesti,ako si vec tako mlad pa se ne secas

vasa

pre 8 godina

Kako bre prvaci sveta?! Pa grobaaari kažu da tako nešto ne postoji u klupskom fudbalu. Hohohoho
(delija iz fotelje, 20. decembar 2015 14:11) # Link komentara

Pa igra se svetsko klupsko prvenstvo, ali od 2000. godine... Pogledaj sajt Fifa... Valjda si bar toliko pismen...
A možeš pogledati i Vikipediju – https://bs.wikipedia.org/wiki/FIFA_Svjetsko_klupsko_prvenstvo

Ivan

pre 8 godina

@ (Marko, 20. decembar 2015 15:44)

Mare, a da nisi ti malčice iskompleksiran a? Odavno nisamvideo ovoliki tekst u kome neko pokušava nekome objasniti nešto što ne pije vodu nikako! Ama nikako! Zar zaista veruješ da bi jednu veliku Crvenu Zvezdu iz 91-ve koja je postala prvak Evrope mogao pobediti neki tim iz Afrike, Azije, Australije??? Čisti komoleksi!! Igrano je finale između prvaka Evrope i prvaka Južne Amerike, uostalom i sada po novom sistemu takmičenja gotovo uvek igraju finale evropski i južnoamerički timovi, dok su ostali samo statisti i puka formalnost! Dakle Zvezda kao prvak Evrope tada je pobedila prvaka Južne Amerike, Kolo Kolo i postala pobednik tadašnjeg Interkontinentalnog kupa što je ekvivalent svetskom klupskom šampionu, što Zvezda tada i jeste bila, bilo tebi krivo ili ne, to ti je! I smanji malo komplekse, smešno je bratac!

Gong

pre 8 godina

@Banana i @Ja, i ja sam se nekada smejao na to "Plejt", ali i sami navijači tako govore. Valjda ima neke veze sa tim ko je osnovao klub.

realista

pre 8 godina

samo cu reci dvije stvari u ovoj pobedi. Velika nepravda sto Suarez nije medju najbolja tri. A druga stvar,prakticno svi fudbaleri su se danas svadjali, osim Injeste i Mesija, udare ih,padnu,ustanu i nastave dalje. To ih cinim velikim fudbalerima

Navijac 95

pre 8 godina

kakav tim, kakva ekipa!! Nema im ravnih, neverovatan fudbal igraju, prete po svim stranama, cak i Matje moze gol dati...Ako ih zaobidju povrede smesi im se tripleta

facts

pre 8 godina

Igraci koji igraju u Evropi i koji su postigli bar po 1 gol u 6 razlicita klupska takmicenja u 1 kalendarskoj godini:
Pedro (2009), Mesi (2011 i 2015).
Igraci koji su postigli najvise golova na Interkontintental i/ili SP za klubove:
[7] Pele
[6] Alberto Spenser
[5] Cezar Delgado, Mesi (2015.) i Suarez (2015.).
Luis Suarez je postao 1. urugvajac koji je postigao gol u finalu Interkontinental i/ili SP za klubove, posle 1988. (Ostolaza protiv PSVa).
Urugvajci koji su postizali golove u finalu Interkontinental i/ili SP za klubove, inace je Suarez postao 8. igrac koji je to ucinio:
Pepe Sasia, Pedro Rocha, Victorino, Walkir Silva, Alzamendi, Ricardo Viera, Ostolaza i Luis Suarez.
I Suarez se pridruzio Mesiju i Cezaru Delgadu kao igrac koji je postigao 5 golova na SP za klubove (najvise na tom takmicenju).
Barselona je postigla 176 golova na zvanicnim mecevima u 1 kalendarskoj godini (2015.) po 1. put u 116.godisnjoj istoriji kluba, postigli su 1 gol vise nego 2012. (175).
Suarez je postao 3. igrac koji je postigao 2 gola u finalu SP za klubove nakon Inzagija 2007. i Mesija 2011.
Suarez je postao 3. urugvajac koji je dao 2 gola u finalu Interkontinental i/ili SP za klubove, posle Pepe Sasie (1961) i Santijaga Ostolaze (1988).
Barselona je 3. put osvojila SP za klubove posle 2009. i 2011.
Barsa je postala klub sa najvise medjunarodnih titula u istoriji fudbala (22. titula).

Modi

pre 8 godina

Mislim da je ubitacniji i brutalniji napadač suarez, kakvih se golova nadavao u lfc sa dosta losijom ekipom gurao do drugog mjesta, prvog strijelca a još bio pod zabranom osam utakmica. Način na koji on vrši egzekucije i sa koliko osjećaja za prostor i vrijeme, to je nešto što mislim ni mesiju ne polazi za rukom nogom.

Realno

pre 8 godina

River "plejt"??? Pa gde iskopavate ovako školovane novinare, aaaaahahahaha.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 20. decembar 2015 12:04)
Jesmo mi navikli da kazemo River Plata ali i Argentnci sami svoj klub zovu River Plejt , ako ne verujes ukucaj na yt pa odlsusaj njihove navijacke pesme

Ćutanje je zlato

pre 8 godina

Da, pametnjakovići, River Plate, odnosno po Vuku, River Plejt, ili pleit ako ćemo baš da teramo mak na konac, sto je usvojeni engleski naziv (pre svega u britanskom engleskom) za Rio de la plata, ako od silne pameti uopšte znate šta je to. Iz nekog razloga su Argentinci baš tako nazvali klub.

Marko

pre 8 godina

Nije ti baš dobra logika; isto tako imaš gomilu klubova koji su osvojili KEŠ/LŠ a da nisu bili ni prvaci svoje zemlje. Pa šta ćemo sad?
(Zmaj Ognjeni Vuk, 20. decembar 2015 16:36)

Nisi čuo za koeficijent nacionalnih liga? I Partizan nije bio šampion, pa je dobio pozivnicu da igra prvo takmičenje kao jedan od najjačih klubova tog vremena. Misliš da bi danas neko upao tako? Toga više nema, postoji FORMAT takmičenja i drugi klub može da upadne samo ako ta ista UEFA iz nekog razloga izbaci klub koji je izborio učešće.

Da je takmičenje bilo više od pukog prezentovanja fudbala u zemljama gde nije bio na tom nivou, svi klubovi koji su odbili učešće bi bili SANKCIONISANI. Još UEFA nikako ne bi to zvala Toyota Kup. Tačka.

nemanja

pre 8 godina

Najveci ikada Leo Mesi! Navijam za Barselonu samo zbog njega, zelim mu da osvoji sve i jedan trofej za koji se bude takmicio do kraja karijere, i potvrdi se definitivno kao najveci ikad (iako za mene to vec jeste, i mu izmisljaju da nije osvojio SP). Magija.

koketinjo

pre 8 godina

Vince carter

Ako sam ja zakljucio dobro,ti onda priznajes da je Barcelona najbolji tim svih vremena ? :) Svi koji dodju tmao, postaju bolji jer postoji taj nekakav sistem !? Al cek malo,zar nije Pele igrao citav zivot u jednom klubu sa cijim igracima je cak igrao i u reprezentaciji zajedno i ta ista reprezentacija je bila prvak sveta i bez njega kad je bio povredjen !? :) Kako to on sad moze biti najbolji ikad ako je igrao citav zivot u istom sistemu sa istim (fenomenanlim) saigracima i u Santosu i Brazilu ? :) Kako on moze biti najbolji ako je citav zivot igrao sa Vavom,Zagalom,Garincom,Tostaom ,Didiem,Zairzinjom,Carlos Albertom itd :))

messi

pre 8 godina

vise gotivim Ronalda, ali ovaj covek je masina, jedan od boljih u istoriji ako ne i najbolji,Ronaldo je video svoje vec ima 30 Messi ce jos tri sezone biti najbolji ako neko iz bayerna ili barse ne pocne da igra na ovom nivou, mada ne verujem.
Legenda covek

Danilo Sub.

pre 8 godina

@vince carter Gledao i Maradonu,malo Pelea, i sad Mesija ,i ni u jednom igracu ne uzivam kao u Mesiju i njegovim igrama. Shvati vec jednom da je to ljudima osnovni parametar.. dakle,to koliko uzivaju gledajuci nekog igraca. I ostavi se te mrznje prema Mesiju, nije zdravo. A te tvoje svakodnevne najpovrsnije moguce analize i trućanja su kao karikature spram ozbiljnih i realnih misli o fudbalu. Uzivaj dok igra neprevazidjeni majstor fudbala i malog prostora-Mesi. Poz.

aleksandar

pre 8 godina

Mislim da je glupo porediti timove poput Barse,Atletika,Reala,Bajerna,Juvea sa timovima iz sveta to je.potpuna dominacija evropljana.Klubski fudbal i pare se vrte u Evropi!

facts

pre 8 godina

Dzonatan Maidana je 1. igrac koji je igrao u finalu SP za klubove kao igrac Boke Juniors (2007) i River Plate (2015).
Igraci koji su imali iskustva u finalima SP za klubove:
Barselona (7): Alves, Pike, Maskerano, Buskec, Iniesta, Mesi i Nejmar.
River (1): Maidana.
3 Luisa Suareza su igrali finale Interkontinental kupa i/ili SP za klubove: Luis Suarez Miramontes (ESP), Luis Ernesto Suarez (ARG) i Luis Alberto Suarez Diaz (URU).
Urugvajci koji igraju jedan protiv drugog u finalu SP za klubove i/ili Interkontinental:
Montero i Francescoli (1996), Suarez i Sancez-Viudes-Mora (2015).
Kluadio Bravo je 3. Cileanac koji igra finale Interkontinental i/ili SP za klubove sa stranim klubom posle Marselo Salasa (River) i Navie (LDU).
River i Barsa 1. put igraju zvanicni mec, ranije su igrali 4. puta prijateljski mec (1928, 1961, 1964 i 1969).
Istorijski rekord: Mesi (2009,2011,2015) se izjednacio sa Albertom Spenserom (1961,1962,1967) kao jedini igraci koji su postizali golove u 3 razlicita finala Interkontinental i/ili SP za klubove.
Istorijski rekord: Mesi se izjednacio sa Cezarom Delgadom kao najbolji strelac u istoriji SP za klubove (obojica pstigli 5 golova).
Mesi je postao 1. igrac u istoriji fudbala koji je postigao bar po 1 gol u 6 razlicita klupska takmicenja u istoj godini, ucinivsi to 2 puta (2011,2015). Ove godine je davao golove u spanskoj ligi, kupu, superkupu, LS, superkupu Evrope i na SP za klubove.

BARCA! BARCA! BAAAARCA!

pre 8 godina

http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/2957/5700/original.jpg
http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/2957/5302/original.jpg
http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/2957/5751/original.jpg
http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/2957/5192/original.jpg

X=iks

pre 8 godina

@ja haha pa da se ne kaže možda River Plata? (maiden serbia, 20. decembar 2015 13:12)

Ne, ne kaze se. Niti se kaze, niti se tako pise. Moze biti da ti tako govoris, ali, to je zato sto ne znas. BTW, "River" ti nista ne govori?

Ivan

pre 8 godina

Šta reći, veliki su majstori fudbala! Milina ih je gledati! Blaugrana prikazuje jednu od najzrelijih igara u istoriji fudbala, finale je bilo besprekorno, igrali su se sa Riverom sa pola gasa maltene!!! Trio MSN čuda čini, ČUDA!!! Neverovatni trio!!! SVAKA ČAST BARSA, BRAVO ŠAMPIONI SVETA!!!

BARCA! BARCA! BAAAARCA!

pre 8 godina

UEFAlona
(Zmaj Ognjeni Vuk, 20. decembar 2015 14:06)

Sta ima veze ova utakmica sa UEFA kad je ovo takmicenje pod krovom FIFE , ako bi si pisao FIFAlona :) razumeo bite jadni frekovci frustrirani.

barca

pre 8 godina

UEFAlona
(Zmaj Ognjeni Vuk, 20. decembar 2015 14:06)

Manita sa trofejima http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/2957/7142/original.jpg