Utorak, 10.11.2015.

12:30

Đilas pita FIBA: Zašto samo 29.000 za Stojanovića?

Predsednik Košarkaškog saveza Srbije Dragan Đilas poslao je pismo generalnom sekretaru FIBA Patriku Baumanu povodom slučaja Vojislava Stojanovića.

Izvor: JT

Ðilas pita FIBA: Zašto samo 29.000 za Stojanoviæa? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

60 Komentari

Sortiraj po:

klio

pre 8 godina

kako se brane interesi kluba iz predgradja. a partizan hocece da ugasite silom na sramotu. cuvajte se bozje kazne
(mk, 10. novembar 2015 13:02)

Nije ti palo na pamet da je ovo što vam se dešava tek početak kazne za sva nedela koja ste počinili u minulih 10-15 godina?

Batko

pre 8 godina

Kad ce gospoda da objasni kako je nestalo 16 miliona duga evropske zvezde?
(nik sloter, 10. novembar 2015 18:07)

Ili si glup ili neobavešten...ili i jedno i drugo ?!

DedaMiloje

pre 8 godina

kako se brane interesi kluba iz predgradja. a partizan hocece da ugasite silom na sramotu. cuvajte se bozje kazne
(mk, 10. novembar 2015 13:02)

Pa baš ta kazna se dešava vama trenutno, dobro znaš zašto. To ti je dokaz bivši trener, umesto da se bavi svojim poslom on za Slobodnu Evropu daje političke izjave.

Batko

pre 8 godina

@kum
daj te firme koje su prosle uppr...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (muamua, 10. novembar 2015 16:26)

Recimo, da li si cuo za "Vujić"- Valjeno
" Apelacioni sud u Beogradu odbacio je žalbu Poreske uprave i potvrdio Unapred pripremljeni plan reorganizacije Društva za proizvodnju PVC profila i stolarije, građevinarstvo i promet robom „ „Vujić Valjevo“. Planom je predviđeno da u firmi radi 48 radnika. Otplata glavnice duga od 1,8 milijardi dinara planirana je u narednih 12 godina. "

Ili Tigar Pirot, Niskogradnja Niš,Krušik Akumulatori...ima jos, "izguglaj" ako te ne mrzi, a ne da ovde širiš laži

DedaMiloje

pre 8 godina

daj te firme koje su prosle uppr...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (muamua, 10. novembar 2015 16:26)

Ne, takvih nema uopšte u Srbiji, svašta...

Ekonomista

pre 8 godina

Pravedno obestecenje se lako moze izracunati na osnovu toga:
1. Koliko je dobio od CZ na osnovu potpisanog ugovora
2. Duzine trajanja ugovora
3. Vremenskog perioda do isteka ugovora sa CZ
4. CZ bi trebalo da dobije iznos proporcionalan neodradjenom delu ugovora. Npr. ako je potpisao ugovor na 50.000 eura za 4 godine a odigrao je samo 2 umesto 4 godine, onda je pravedno obestecenje iznosi: 50.000 X 2 : 4 = 25.000 eura.

loznica

pre 8 godina

(djuro, 10. novembar 2015 14:19)
Procitaj mi reklamu na ledjima najveceg SRPSKOG kluba, možda ne znam da čitam.
A da klubovi treba da se zastite, to stoji. Samo moraju i klubovi da budu korektni prema igračima.

Kum

pre 8 godina

zasto se otpisuje 16 mil evra duga jednom sportskom klubu u drzavi koja sebe naziva pravnom? mogo bi i to da se zapita gospodin Djilas ili barem neko ko smatra da je Srbija normalna ,pravna drzava koja se bori sa korupcijom itd .?
(grobar, 10. novembar 2015 12:43)

A sta je pa nezakonito uradjeno? Znas li koliko firmi je proslo kroz UPPR? I dugovi nisu otpisani, ma koliko ti spinovao.

dedica

pre 8 godina

Koliko frustracija se nakupilo u navijacima Partizana, to je strasno. Smeta Vam sto se predsednik saveza zalozio za interes domaceg kluba. Pritom ne shvatate da se nije zalozio samo za jedan klub, vec za sve klubove sa ovih prostora, jer ono sto se desilo u slucaju Stojanovic sutra moze da se desi svakom klubu. Pritom spominjete slucaj Kalinic, Jovic, Brtrans i druge, a ne shvatate da je tematika potpuno razlicita. U tim slucajevima igraci nisu placani duze od tri meseca i po automatizmu imaju pravo na raskid ugovora. Na taj nacin se stite prava igraca, a klub je sam kriv sto je davao lazna obecanja igracima. Slucaj Stojanovic klubove sa ovih prostora svodi na fabriku igraca, pa ako cemu valjaju onda idete za malu nadoknadu kod bogatih, ako ne eto vam vasi klubovi. Dugorocno ovo vodi do propasti domace kosarke i svako ko misli da uspostavlja sportsku pricu mora biti protiv ovakvih stvari.

Divos

pre 8 godina

Свака реч коју је упутио госп.Ђилас стоји, аргументи су више него ваљани, наравно и пуна подршка госп.Шиласу што се уопште посветио овом проблему, који може за нашу кошарку имати погубне последице, и није то само Звеуда него сви наши клубови који улажу и средстава и године преданог рада у развој наших надарених клинаца.

Ипак проблем је знатно шири. Овде је у питању случај играча који није желио да први професионални уговор потпише са клубов у којем је стасавао као јуниор. Наравно, ту су подоста допринели сугестије менаџера, и родитељи некад знају бити нереално амбициозни. Таквих ситуација ће бити све више јер имамо превелику "производњу" младих играча, а немамо клубова који би им обезбедили одговарајући третман који њихов таленат и посвећеност кошарци заслужују.
А томе треба додати и плејаду још млађих клинаца (посебно у год. 1999/2000.) који као кадети одлазе у бели свет. Ти клинци ће имати у новим срединама нешто повољније финансијске услове, али често и не добар третман, често стагнирају, а некад временом и нестају. Имали смо раније случај Муслија, пре 2 године Н.Јанковића који је у Белгији стагннирао, првог је Милоје вратио из мртвих, сада покушава и Николу вратити где му је место.
Једино решење је покушати победити беспарицу, обезбедити барем 10-12 финансијкси одрживих клубова, где би се клинци попут Војислава могли добро развијати, а временом ће све доћи на своје, зарадиће и паре које заслужују.
Није мали проблем, али са овим проблемом се ваља суочити

djuro

pre 8 godina

gledam i čitam komentare nervoznih navijača partizana... Čudi me što vezuju partizan za Srbiju, kad je to jugoslovensko sportsko društvo!?? isto tako i navijači su miješani...
Nemam nista protiv njih, ali zna se ko je srpski klub i ko predstavlja Srbiju!!
Pitajte strance, ako meni ne verujete.. ;-)

Azer

pre 8 godina

Alo grobari nema ovde veze sto je klinac igrac Zvezde, ovo moze da se desi bilo kom nasem klubu! Tako mozete vi da pravite u akademiju novog Bodirogu i onda dodje neki sh klub iz inostranstva, da vam bedne pare i ode! To se stiti, ne Zvezda!

Dragan

pre 8 godina

Pa valjda svi imaju pravo na UPPR ili to važi samo za CZ. Dobili su više od 2,5% koliko su oni isplaćivali. Pošteno i ne treba oko toga polemisati.

Zagi

pre 8 godina

Slican dopis bi ministarstva nauke i obrazovanja mogla da posalju odgovarajucim telima SAD, Nemacke, Norveske, Svedske ... ali to je Svet danas, a pozivanje na moral i savest je pas. Druga strana medalje kaze da mi kao zemlja na kraju opstajemo upravo zahvaljujuci prilivu svezeg novca od istih tih naucnika ,sportista i obicnih radnika koji su otisli "preko" tako da ...

dd

pre 8 godina

Smesno kako je to Djilas obrazlozio... Što se tice Stojanovica, dugorocno ga ne vidim kao velikog igrača, fali njemu mnogo toga da bi bio ozbiljan igrac. Jedno su juniori gde su ga svi gurali da bi na njemu zaradili, imao svuslobodu u igri, drugo je ozbiljna kosarka ...

Kipo

pre 8 godina

Jedno veliko bravo za Đilasa! Pitam se samo što Radović, naš čovek u FIBA, ćuti kada FIBA donosi odluke na štetu srpske košarke? Sve u svemu lepo je videti da ima ljudi poput Đilasa kojima je stalo do srpske košarke...

antiDebil

pre 8 godina

Da li je ovo pisao Djilas ili izvesni gospodin sa naocarima ?
Nego koliko je 2,5 % od 75 000, malo manje od 2000 evra a koliko su oni dobili 29 000, 15 puta vise nego sto su zasluzili i umesto da to proslave i obrnu jednog vola u Zelezniku njima jos i malo, sramota !!

Alan

pre 8 godina

"Ne očekujem od FIBA da se ponaša kao Robin Hud i da uzima bogatima da bi dali siromašnima" vec sasvim suprotno, ocekujem da se FIBA ponasa kao SuperHik, koji krade siromasnima da bi dao bogatima...

Slobodan

pre 8 godina

Bravo gospodine Djilas !
I u Srbiji treba uperiti prstom u ekipe koje ne stvaraju igrace, nego ih otimaju bez ikakve odstete i posle preprodaju !
Ekipe koje nikada nisu imali svoju skolu kosarke ... a razigravali strane reprezentativce !
Jednom se mora stati na put trgovcima a forsirati iskrene sportske i kosarkaske institucije !

Jovan

pre 8 godina

Bruka sta je uradio njegov menadzer. Igra 4 godine razvija se, pola suteva tima je sutirao on i na kraju ga odvede. Pa zasto ga nije odveo sa 13 godina kad je bio niko i nista?

Malo Zanovetalo

pre 8 godina

Djilas je jos jednom pokazao, da sve cega se dohvati, radi profesionalno i valjano. Mozemo mi da ga kritikujemo koliko hocemo, ali kvalitet govori svoje.

translucent

pre 8 godina

Prema statutu saveza, čiji je ovaj gospodin predsednik, klub koji se nigde ne takmiči tokom dve sezone se automatski isključuje iz saveza.
Prilikom ponovnog učlanjenja taj klub polazi od poslednjeg ranga takmičenja.
Sve to povlači za sobom određene posledice, pa tako i činjenicu da klub koji 4 godine nije igrao nijedno takmičenje sada igra najelitnije evropsko takmičenje gde služi kao aparat za glancanje patika. Ovaj drugi klub koji je to pravo po prvi put izborio na terenu se sada nigde ne takmiči ali je nekim čudom izgubio pravo i na tih 29 hiljada evra.
Nadam se da će uskoro postaviti i t pitanje FIBA-i, kao i pitanje učešća 2 kluba sa istim predsednikom i istom adresom u istom takmičenju pod okriljem saveza čiji je predsednik.

marko

pre 8 godina

Pa sta je ovo, kakva je ovo sramota, o Boze o cemu ovaj covek prica, kao da je pao sa Marsa. ja ne znam sta Djilasu treba sve ovo, da glumi nekog predsednika saveza pod stare dane.

dejan

pre 8 godina

A zasto isto tako nisi pitao zasto "0" evra Radnickom, od otetog Kalinica. A otela ga je Zvezda i na njemu zaradila 1.100.000e. Pitaj Djilase i za neke.druge, a ne samo za privilegovane i napredne. Sramota!

supernaut

pre 8 godina

zašto bi predsednika kss trebalo da zanima nešto što je čisto stvar kluba iz koga je igrač želeo da ode? sve više mi se čini da postoje privatno-državni klubovi

Pera

pre 8 godina

Veca je sramota sto decko uopste hoce da ode u nepoznati italijanski klub iz Zvezde. Sta ga je na to nateralo? Kakav je to sistem koji mladog igraca natera da pobegne sto pre? O tome Djilas neka misli a ne da ce cenjka preko medija kao da su prodali tele pa nije zadovoljan cenom.

NUSKNVP

pre 8 godina

To vidis i za to se zalis??? A nisi nista ulagao kad su odlazili iz Partizana npr. Bertans ili Milutinov i slicni igraci u proslosti!!! Partizan ce da zivi i bez tebe i bez Vucica i bez Covica i bez svih koji pokusavaju da ga uniste,a ima ih dosta!!!Ziveo Partizan i majka Srbija!!!

Maj nejm iz Drljača, Boro Drljača

pre 8 godina

Za javnost Dragane, za javnost su te pare, nije Ćoki lud da kaže koliko tačno potražuje, Veliki Vožd bi ga onda oporezovao, naravno ne u državni budžet, nego u svoj kućni...

Glas razuma

pre 8 godina

Ako bilo kog igraca placas 400 ili 500 eura mesecno nije posteno da trazis bilo kakvo obestecenje ako on promeni klub. Da bi se steklo pravo na obestecenje, treba prvo da ulozis u coveka mnogo vise od bedne sume kojom si ga placao.

grobar

pre 8 godina

zasto se otpisuje 16 mil evra duga jednom sportskom klubu u drzavi koja sebe naziva pravnom? mogo bi i to da se zapita gospodin Djilas ili barem neko ko smatra da je Srbija normalna ,pravna drzava koja se bori sa korupcijom itd .?

Çoki Bajazit

pre 8 godina

Sve je istina ali kako sejes tako i zanjes. Otimali ste Kalinica ( i na njemu zaradili milion evra) i Jovica a igranjem u Radnickom i u Evrokupu su postali igraci. Nekad dobijes a nekad izgubis.

grobar

pre 8 godina

zasto se otpisuje 16 mil evra duga jednom sportskom klubu u drzavi koja sebe naziva pravnom? mogo bi i to da se zapita gospodin Djilas ili barem neko ko smatra da je Srbija normalna ,pravna drzava koja se bori sa korupcijom itd .?

Slobodan

pre 8 godina

Bravo gospodine Djilas !
I u Srbiji treba uperiti prstom u ekipe koje ne stvaraju igrace, nego ih otimaju bez ikakve odstete i posle preprodaju !
Ekipe koje nikada nisu imali svoju skolu kosarke ... a razigravali strane reprezentativce !
Jednom se mora stati na put trgovcima a forsirati iskrene sportske i kosarkaske institucije !

dejan

pre 8 godina

A zasto isto tako nisi pitao zasto "0" evra Radnickom, od otetog Kalinica. A otela ga je Zvezda i na njemu zaradila 1.100.000e. Pitaj Djilase i za neke.druge, a ne samo za privilegovane i napredne. Sramota!

Malo Zanovetalo

pre 8 godina

Djilas je jos jednom pokazao, da sve cega se dohvati, radi profesionalno i valjano. Mozemo mi da ga kritikujemo koliko hocemo, ali kvalitet govori svoje.

NUSKNVP

pre 8 godina

To vidis i za to se zalis??? A nisi nista ulagao kad su odlazili iz Partizana npr. Bertans ili Milutinov i slicni igraci u proslosti!!! Partizan ce da zivi i bez tebe i bez Vucica i bez Covica i bez svih koji pokusavaju da ga uniste,a ima ih dosta!!!Ziveo Partizan i majka Srbija!!!

translucent

pre 8 godina

Prema statutu saveza, čiji je ovaj gospodin predsednik, klub koji se nigde ne takmiči tokom dve sezone se automatski isključuje iz saveza.
Prilikom ponovnog učlanjenja taj klub polazi od poslednjeg ranga takmičenja.
Sve to povlači za sobom određene posledice, pa tako i činjenicu da klub koji 4 godine nije igrao nijedno takmičenje sada igra najelitnije evropsko takmičenje gde služi kao aparat za glancanje patika. Ovaj drugi klub koji je to pravo po prvi put izborio na terenu se sada nigde ne takmiči ali je nekim čudom izgubio pravo i na tih 29 hiljada evra.
Nadam se da će uskoro postaviti i t pitanje FIBA-i, kao i pitanje učešća 2 kluba sa istim predsednikom i istom adresom u istom takmičenju pod okriljem saveza čiji je predsednik.

Çoki Bajazit

pre 8 godina

Sve je istina ali kako sejes tako i zanjes. Otimali ste Kalinica ( i na njemu zaradili milion evra) i Jovica a igranjem u Radnickom i u Evrokupu su postali igraci. Nekad dobijes a nekad izgubis.

Zagi

pre 8 godina

Slican dopis bi ministarstva nauke i obrazovanja mogla da posalju odgovarajucim telima SAD, Nemacke, Norveske, Svedske ... ali to je Svet danas, a pozivanje na moral i savest je pas. Druga strana medalje kaze da mi kao zemlja na kraju opstajemo upravo zahvaljujuci prilivu svezeg novca od istih tih naucnika ,sportista i obicnih radnika koji su otisli "preko" tako da ...

Jovan

pre 8 godina

Bruka sta je uradio njegov menadzer. Igra 4 godine razvija se, pola suteva tima je sutirao on i na kraju ga odvede. Pa zasto ga nije odveo sa 13 godina kad je bio niko i nista?

antiDebil

pre 8 godina

Da li je ovo pisao Djilas ili izvesni gospodin sa naocarima ?
Nego koliko je 2,5 % od 75 000, malo manje od 2000 evra a koliko su oni dobili 29 000, 15 puta vise nego sto su zasluzili i umesto da to proslave i obrnu jednog vola u Zelezniku njima jos i malo, sramota !!

Azer

pre 8 godina

Alo grobari nema ovde veze sto je klinac igrac Zvezde, ovo moze da se desi bilo kom nasem klubu! Tako mozete vi da pravite u akademiju novog Bodirogu i onda dodje neki sh klub iz inostranstva, da vam bedne pare i ode! To se stiti, ne Zvezda!

Kipo

pre 8 godina

Jedno veliko bravo za Đilasa! Pitam se samo što Radović, naš čovek u FIBA, ćuti kada FIBA donosi odluke na štetu srpske košarke? Sve u svemu lepo je videti da ima ljudi poput Đilasa kojima je stalo do srpske košarke...

supernaut

pre 8 godina

zašto bi predsednika kss trebalo da zanima nešto što je čisto stvar kluba iz koga je igrač želeo da ode? sve više mi se čini da postoje privatno-državni klubovi

Glas razuma

pre 8 godina

Ako bilo kog igraca placas 400 ili 500 eura mesecno nije posteno da trazis bilo kakvo obestecenje ako on promeni klub. Da bi se steklo pravo na obestecenje, treba prvo da ulozis u coveka mnogo vise od bedne sume kojom si ga placao.

Divos

pre 8 godina

Свака реч коју је упутио госп.Ђилас стоји, аргументи су више него ваљани, наравно и пуна подршка госп.Шиласу што се уопште посветио овом проблему, који може за нашу кошарку имати погубне последице, и није то само Звеуда него сви наши клубови који улажу и средстава и године преданог рада у развој наших надарених клинаца.

Ипак проблем је знатно шири. Овде је у питању случај играча који није желио да први професионални уговор потпише са клубов у којем је стасавао као јуниор. Наравно, ту су подоста допринели сугестије менаџера, и родитељи некад знају бити нереално амбициозни. Таквих ситуација ће бити све више јер имамо превелику "производњу" младих играча, а немамо клубова који би им обезбедили одговарајући третман који њихов таленат и посвећеност кошарци заслужују.
А томе треба додати и плејаду још млађих клинаца (посебно у год. 1999/2000.) који као кадети одлазе у бели свет. Ти клинци ће имати у новим срединама нешто повољније финансијске услове, али често и не добар третман, често стагнирају, а некад временом и нестају. Имали смо раније случај Муслија, пре 2 године Н.Јанковића који је у Белгији стагннирао, првог је Милоје вратио из мртвих, сада покушава и Николу вратити где му је место.
Једино решење је покушати победити беспарицу, обезбедити барем 10-12 финансијкси одрживих клубова, где би се клинци попут Војислава могли добро развијати, а временом ће све доћи на своје, зарадиће и паре које заслужују.
Није мали проблем, али са овим проблемом се ваља суочити

Maj nejm iz Drljača, Boro Drljača

pre 8 godina

Za javnost Dragane, za javnost su te pare, nije Ćoki lud da kaže koliko tačno potražuje, Veliki Vožd bi ga onda oporezovao, naravno ne u državni budžet, nego u svoj kućni...

Pera

pre 8 godina

Veca je sramota sto decko uopste hoce da ode u nepoznati italijanski klub iz Zvezde. Sta ga je na to nateralo? Kakav je to sistem koji mladog igraca natera da pobegne sto pre? O tome Djilas neka misli a ne da ce cenjka preko medija kao da su prodali tele pa nije zadovoljan cenom.

dedica

pre 8 godina

Koliko frustracija se nakupilo u navijacima Partizana, to je strasno. Smeta Vam sto se predsednik saveza zalozio za interes domaceg kluba. Pritom ne shvatate da se nije zalozio samo za jedan klub, vec za sve klubove sa ovih prostora, jer ono sto se desilo u slucaju Stojanovic sutra moze da se desi svakom klubu. Pritom spominjete slucaj Kalinic, Jovic, Brtrans i druge, a ne shvatate da je tematika potpuno razlicita. U tim slucajevima igraci nisu placani duze od tri meseca i po automatizmu imaju pravo na raskid ugovora. Na taj nacin se stite prava igraca, a klub je sam kriv sto je davao lazna obecanja igracima. Slucaj Stojanovic klubove sa ovih prostora svodi na fabriku igraca, pa ako cemu valjaju onda idete za malu nadoknadu kod bogatih, ako ne eto vam vasi klubovi. Dugorocno ovo vodi do propasti domace kosarke i svako ko misli da uspostavlja sportsku pricu mora biti protiv ovakvih stvari.

Kum

pre 8 godina

zasto se otpisuje 16 mil evra duga jednom sportskom klubu u drzavi koja sebe naziva pravnom? mogo bi i to da se zapita gospodin Djilas ili barem neko ko smatra da je Srbija normalna ,pravna drzava koja se bori sa korupcijom itd .?
(grobar, 10. novembar 2015 12:43)

A sta je pa nezakonito uradjeno? Znas li koliko firmi je proslo kroz UPPR? I dugovi nisu otpisani, ma koliko ti spinovao.

djuro

pre 8 godina

gledam i čitam komentare nervoznih navijača partizana... Čudi me što vezuju partizan za Srbiju, kad je to jugoslovensko sportsko društvo!?? isto tako i navijači su miješani...
Nemam nista protiv njih, ali zna se ko je srpski klub i ko predstavlja Srbiju!!
Pitajte strance, ako meni ne verujete.. ;-)

Alan

pre 8 godina

"Ne očekujem od FIBA da se ponaša kao Robin Hud i da uzima bogatima da bi dali siromašnima" vec sasvim suprotno, ocekujem da se FIBA ponasa kao SuperHik, koji krade siromasnima da bi dao bogatima...

Dragan

pre 8 godina

Pa valjda svi imaju pravo na UPPR ili to važi samo za CZ. Dobili su više od 2,5% koliko su oni isplaćivali. Pošteno i ne treba oko toga polemisati.

Batko

pre 8 godina

@kum
daj te firme koje su prosle uppr...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (muamua, 10. novembar 2015 16:26)

Recimo, da li si cuo za "Vujić"- Valjeno
" Apelacioni sud u Beogradu odbacio je žalbu Poreske uprave i potvrdio Unapred pripremljeni plan reorganizacije Društva za proizvodnju PVC profila i stolarije, građevinarstvo i promet robom „ „Vujić Valjevo“. Planom je predviđeno da u firmi radi 48 radnika. Otplata glavnice duga od 1,8 milijardi dinara planirana je u narednih 12 godina. "

Ili Tigar Pirot, Niskogradnja Niš,Krušik Akumulatori...ima jos, "izguglaj" ako te ne mrzi, a ne da ovde širiš laži

marko

pre 8 godina

Pa sta je ovo, kakva je ovo sramota, o Boze o cemu ovaj covek prica, kao da je pao sa Marsa. ja ne znam sta Djilasu treba sve ovo, da glumi nekog predsednika saveza pod stare dane.

dd

pre 8 godina

Smesno kako je to Djilas obrazlozio... Što se tice Stojanovica, dugorocno ga ne vidim kao velikog igrača, fali njemu mnogo toga da bi bio ozbiljan igrac. Jedno su juniori gde su ga svi gurali da bi na njemu zaradili, imao svuslobodu u igri, drugo je ozbiljna kosarka ...

DedaMiloje

pre 8 godina

kako se brane interesi kluba iz predgradja. a partizan hocece da ugasite silom na sramotu. cuvajte se bozje kazne
(mk, 10. novembar 2015 13:02)

Pa baš ta kazna se dešava vama trenutno, dobro znaš zašto. To ti je dokaz bivši trener, umesto da se bavi svojim poslom on za Slobodnu Evropu daje političke izjave.

loznica

pre 8 godina

(djuro, 10. novembar 2015 14:19)
Procitaj mi reklamu na ledjima najveceg SRPSKOG kluba, možda ne znam da čitam.
A da klubovi treba da se zastite, to stoji. Samo moraju i klubovi da budu korektni prema igračima.

Batko

pre 8 godina

Kad ce gospoda da objasni kako je nestalo 16 miliona duga evropske zvezde?
(nik sloter, 10. novembar 2015 18:07)

Ili si glup ili neobavešten...ili i jedno i drugo ?!

klio

pre 8 godina

kako se brane interesi kluba iz predgradja. a partizan hocece da ugasite silom na sramotu. cuvajte se bozje kazne
(mk, 10. novembar 2015 13:02)

Nije ti palo na pamet da je ovo što vam se dešava tek početak kazne za sva nedela koja ste počinili u minulih 10-15 godina?

DedaMiloje

pre 8 godina

daj te firme koje su prosle uppr...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (muamua, 10. novembar 2015 16:26)

Ne, takvih nema uopšte u Srbiji, svašta...

Ekonomista

pre 8 godina

Pravedno obestecenje se lako moze izracunati na osnovu toga:
1. Koliko je dobio od CZ na osnovu potpisanog ugovora
2. Duzine trajanja ugovora
3. Vremenskog perioda do isteka ugovora sa CZ
4. CZ bi trebalo da dobije iznos proporcionalan neodradjenom delu ugovora. Npr. ako je potpisao ugovor na 50.000 eura za 4 godine a odigrao je samo 2 umesto 4 godine, onda je pravedno obestecenje iznosi: 50.000 X 2 : 4 = 25.000 eura.

grobar

pre 8 godina

zasto se otpisuje 16 mil evra duga jednom sportskom klubu u drzavi koja sebe naziva pravnom? mogo bi i to da se zapita gospodin Djilas ili barem neko ko smatra da je Srbija normalna ,pravna drzava koja se bori sa korupcijom itd .?

NUSKNVP

pre 8 godina

To vidis i za to se zalis??? A nisi nista ulagao kad su odlazili iz Partizana npr. Bertans ili Milutinov i slicni igraci u proslosti!!! Partizan ce da zivi i bez tebe i bez Vucica i bez Covica i bez svih koji pokusavaju da ga uniste,a ima ih dosta!!!Ziveo Partizan i majka Srbija!!!

Glas razuma

pre 8 godina

Ako bilo kog igraca placas 400 ili 500 eura mesecno nije posteno da trazis bilo kakvo obestecenje ako on promeni klub. Da bi se steklo pravo na obestecenje, treba prvo da ulozis u coveka mnogo vise od bedne sume kojom si ga placao.

marko

pre 8 godina

Pa sta je ovo, kakva je ovo sramota, o Boze o cemu ovaj covek prica, kao da je pao sa Marsa. ja ne znam sta Djilasu treba sve ovo, da glumi nekog predsednika saveza pod stare dane.

supernaut

pre 8 godina

zašto bi predsednika kss trebalo da zanima nešto što je čisto stvar kluba iz koga je igrač želeo da ode? sve više mi se čini da postoje privatno-državni klubovi

Çoki Bajazit

pre 8 godina

Sve je istina ali kako sejes tako i zanjes. Otimali ste Kalinica ( i na njemu zaradili milion evra) i Jovica a igranjem u Radnickom i u Evrokupu su postali igraci. Nekad dobijes a nekad izgubis.

translucent

pre 8 godina

Prema statutu saveza, čiji je ovaj gospodin predsednik, klub koji se nigde ne takmiči tokom dve sezone se automatski isključuje iz saveza.
Prilikom ponovnog učlanjenja taj klub polazi od poslednjeg ranga takmičenja.
Sve to povlači za sobom određene posledice, pa tako i činjenicu da klub koji 4 godine nije igrao nijedno takmičenje sada igra najelitnije evropsko takmičenje gde služi kao aparat za glancanje patika. Ovaj drugi klub koji je to pravo po prvi put izborio na terenu se sada nigde ne takmiči ali je nekim čudom izgubio pravo i na tih 29 hiljada evra.
Nadam se da će uskoro postaviti i t pitanje FIBA-i, kao i pitanje učešća 2 kluba sa istim predsednikom i istom adresom u istom takmičenju pod okriljem saveza čiji je predsednik.

dejan

pre 8 godina

A zasto isto tako nisi pitao zasto "0" evra Radnickom, od otetog Kalinica. A otela ga je Zvezda i na njemu zaradila 1.100.000e. Pitaj Djilase i za neke.druge, a ne samo za privilegovane i napredne. Sramota!

Slobodan

pre 8 godina

Bravo gospodine Djilas !
I u Srbiji treba uperiti prstom u ekipe koje ne stvaraju igrace, nego ih otimaju bez ikakve odstete i posle preprodaju !
Ekipe koje nikada nisu imali svoju skolu kosarke ... a razigravali strane reprezentativce !
Jednom se mora stati na put trgovcima a forsirati iskrene sportske i kosarkaske institucije !

antiDebil

pre 8 godina

Da li je ovo pisao Djilas ili izvesni gospodin sa naocarima ?
Nego koliko je 2,5 % od 75 000, malo manje od 2000 evra a koliko su oni dobili 29 000, 15 puta vise nego sto su zasluzili i umesto da to proslave i obrnu jednog vola u Zelezniku njima jos i malo, sramota !!

Maj nejm iz Drljača, Boro Drljača

pre 8 godina

Za javnost Dragane, za javnost su te pare, nije Ćoki lud da kaže koliko tačno potražuje, Veliki Vožd bi ga onda oporezovao, naravno ne u državni budžet, nego u svoj kućni...

Malo Zanovetalo

pre 8 godina

Djilas je jos jednom pokazao, da sve cega se dohvati, radi profesionalno i valjano. Mozemo mi da ga kritikujemo koliko hocemo, ali kvalitet govori svoje.

Dragan

pre 8 godina

Pa valjda svi imaju pravo na UPPR ili to važi samo za CZ. Dobili su više od 2,5% koliko su oni isplaćivali. Pošteno i ne treba oko toga polemisati.

Kum

pre 8 godina

zasto se otpisuje 16 mil evra duga jednom sportskom klubu u drzavi koja sebe naziva pravnom? mogo bi i to da se zapita gospodin Djilas ili barem neko ko smatra da je Srbija normalna ,pravna drzava koja se bori sa korupcijom itd .?
(grobar, 10. novembar 2015 12:43)

A sta je pa nezakonito uradjeno? Znas li koliko firmi je proslo kroz UPPR? I dugovi nisu otpisani, ma koliko ti spinovao.

djuro

pre 8 godina

gledam i čitam komentare nervoznih navijača partizana... Čudi me što vezuju partizan za Srbiju, kad je to jugoslovensko sportsko društvo!?? isto tako i navijači su miješani...
Nemam nista protiv njih, ali zna se ko je srpski klub i ko predstavlja Srbiju!!
Pitajte strance, ako meni ne verujete.. ;-)

Kipo

pre 8 godina

Jedno veliko bravo za Đilasa! Pitam se samo što Radović, naš čovek u FIBA, ćuti kada FIBA donosi odluke na štetu srpske košarke? Sve u svemu lepo je videti da ima ljudi poput Đilasa kojima je stalo do srpske košarke...

Pera

pre 8 godina

Veca je sramota sto decko uopste hoce da ode u nepoznati italijanski klub iz Zvezde. Sta ga je na to nateralo? Kakav je to sistem koji mladog igraca natera da pobegne sto pre? O tome Djilas neka misli a ne da ce cenjka preko medija kao da su prodali tele pa nije zadovoljan cenom.

dedica

pre 8 godina

Koliko frustracija se nakupilo u navijacima Partizana, to je strasno. Smeta Vam sto se predsednik saveza zalozio za interes domaceg kluba. Pritom ne shvatate da se nije zalozio samo za jedan klub, vec za sve klubove sa ovih prostora, jer ono sto se desilo u slucaju Stojanovic sutra moze da se desi svakom klubu. Pritom spominjete slucaj Kalinic, Jovic, Brtrans i druge, a ne shvatate da je tematika potpuno razlicita. U tim slucajevima igraci nisu placani duze od tri meseca i po automatizmu imaju pravo na raskid ugovora. Na taj nacin se stite prava igraca, a klub je sam kriv sto je davao lazna obecanja igracima. Slucaj Stojanovic klubove sa ovih prostora svodi na fabriku igraca, pa ako cemu valjaju onda idete za malu nadoknadu kod bogatih, ako ne eto vam vasi klubovi. Dugorocno ovo vodi do propasti domace kosarke i svako ko misli da uspostavlja sportsku pricu mora biti protiv ovakvih stvari.

Ekonomista

pre 8 godina

Pravedno obestecenje se lako moze izracunati na osnovu toga:
1. Koliko je dobio od CZ na osnovu potpisanog ugovora
2. Duzine trajanja ugovora
3. Vremenskog perioda do isteka ugovora sa CZ
4. CZ bi trebalo da dobije iznos proporcionalan neodradjenom delu ugovora. Npr. ako je potpisao ugovor na 50.000 eura za 4 godine a odigrao je samo 2 umesto 4 godine, onda je pravedno obestecenje iznosi: 50.000 X 2 : 4 = 25.000 eura.

loznica

pre 8 godina

(djuro, 10. novembar 2015 14:19)
Procitaj mi reklamu na ledjima najveceg SRPSKOG kluba, možda ne znam da čitam.
A da klubovi treba da se zastite, to stoji. Samo moraju i klubovi da budu korektni prema igračima.

Jovan

pre 8 godina

Bruka sta je uradio njegov menadzer. Igra 4 godine razvija se, pola suteva tima je sutirao on i na kraju ga odvede. Pa zasto ga nije odveo sa 13 godina kad je bio niko i nista?

DedaMiloje

pre 8 godina

kako se brane interesi kluba iz predgradja. a partizan hocece da ugasite silom na sramotu. cuvajte se bozje kazne
(mk, 10. novembar 2015 13:02)

Pa baš ta kazna se dešava vama trenutno, dobro znaš zašto. To ti je dokaz bivši trener, umesto da se bavi svojim poslom on za Slobodnu Evropu daje političke izjave.

Batko

pre 8 godina

Kad ce gospoda da objasni kako je nestalo 16 miliona duga evropske zvezde?
(nik sloter, 10. novembar 2015 18:07)

Ili si glup ili neobavešten...ili i jedno i drugo ?!

Azer

pre 8 godina

Alo grobari nema ovde veze sto je klinac igrac Zvezde, ovo moze da se desi bilo kom nasem klubu! Tako mozete vi da pravite u akademiju novog Bodirogu i onda dodje neki sh klub iz inostranstva, da vam bedne pare i ode! To se stiti, ne Zvezda!

Zagi

pre 8 godina

Slican dopis bi ministarstva nauke i obrazovanja mogla da posalju odgovarajucim telima SAD, Nemacke, Norveske, Svedske ... ali to je Svet danas, a pozivanje na moral i savest je pas. Druga strana medalje kaze da mi kao zemlja na kraju opstajemo upravo zahvaljujuci prilivu svezeg novca od istih tih naucnika ,sportista i obicnih radnika koji su otisli "preko" tako da ...

Divos

pre 8 godina

Свака реч коју је упутио госп.Ђилас стоји, аргументи су више него ваљани, наравно и пуна подршка госп.Шиласу што се уопште посветио овом проблему, који може за нашу кошарку имати погубне последице, и није то само Звеуда него сви наши клубови који улажу и средстава и године преданог рада у развој наших надарених клинаца.

Ипак проблем је знатно шири. Овде је у питању случај играча који није желио да први професионални уговор потпише са клубов у којем је стасавао као јуниор. Наравно, ту су подоста допринели сугестије менаџера, и родитељи некад знају бити нереално амбициозни. Таквих ситуација ће бити све више јер имамо превелику "производњу" младих играча, а немамо клубова који би им обезбедили одговарајући третман који њихов таленат и посвећеност кошарци заслужују.
А томе треба додати и плејаду још млађих клинаца (посебно у год. 1999/2000.) који као кадети одлазе у бели свет. Ти клинци ће имати у новим срединама нешто повољније финансијске услове, али често и не добар третман, често стагнирају, а некад временом и нестају. Имали смо раније случај Муслија, пре 2 године Н.Јанковића који је у Белгији стагннирао, првог је Милоје вратио из мртвих, сада покушава и Николу вратити где му је место.
Једино решење је покушати победити беспарицу, обезбедити барем 10-12 финансијкси одрживих клубова, где би се клинци попут Војислава могли добро развијати, а временом ће све доћи на своје, зарадиће и паре које заслужују.
Није мали проблем, али са овим проблемом се ваља суочити

klio

pre 8 godina

kako se brane interesi kluba iz predgradja. a partizan hocece da ugasite silom na sramotu. cuvajte se bozje kazne
(mk, 10. novembar 2015 13:02)

Nije ti palo na pamet da je ovo što vam se dešava tek početak kazne za sva nedela koja ste počinili u minulih 10-15 godina?

Batko

pre 8 godina

@kum
daj te firme koje su prosle uppr...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (muamua, 10. novembar 2015 16:26)

Recimo, da li si cuo za "Vujić"- Valjeno
" Apelacioni sud u Beogradu odbacio je žalbu Poreske uprave i potvrdio Unapred pripremljeni plan reorganizacije Društva za proizvodnju PVC profila i stolarije, građevinarstvo i promet robom „ „Vujić Valjevo“. Planom je predviđeno da u firmi radi 48 radnika. Otplata glavnice duga od 1,8 milijardi dinara planirana je u narednih 12 godina. "

Ili Tigar Pirot, Niskogradnja Niš,Krušik Akumulatori...ima jos, "izguglaj" ako te ne mrzi, a ne da ovde širiš laži

Alan

pre 8 godina

"Ne očekujem od FIBA da se ponaša kao Robin Hud i da uzima bogatima da bi dali siromašnima" vec sasvim suprotno, ocekujem da se FIBA ponasa kao SuperHik, koji krade siromasnima da bi dao bogatima...

dd

pre 8 godina

Smesno kako je to Djilas obrazlozio... Što se tice Stojanovica, dugorocno ga ne vidim kao velikog igrača, fali njemu mnogo toga da bi bio ozbiljan igrac. Jedno su juniori gde su ga svi gurali da bi na njemu zaradili, imao svuslobodu u igri, drugo je ozbiljna kosarka ...

DedaMiloje

pre 8 godina

daj te firme koje su prosle uppr...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (muamua, 10. novembar 2015 16:26)

Ne, takvih nema uopšte u Srbiji, svašta...