Ponedeljak, 17.08.2015.

19:13

Federer: Bolji sam igrač nego pre 10 godina

Rodžer Federer, branilac titule u Sinsinatiju, kaže da je ove sezone imao mnogo više vremena da se spremi za turnir.

Izvor: SO

Federer: Bolji sam igraè nego pre 10 godina IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

110 Komentari

Sortiraj po:

aha

pre 8 godina

federer sa 34god dobije 3 puta djokovica u sezoni, svaki mec im je drama, djokovic je 6god mladji, sta bi bilo da su vrsnjaci ? a sta bi tek bilo da je federer 6god mladji ? federer je nekoliko puta bolji igrac od djokovica, ovaj intervju je samo na b92 cudno da ovaku vijest nije prenio niti jedan svijetski poznati portal :) pametnom dosta.

optimus prime

pre 8 godina

@Dragana

Od US Opena 2009 do US Opena 2015 Federer je osvojio 2 grend slem titule i ti je činjenica. Dakle, za šest punih godina je osvojio 2 grend slema (Austalija 2010 i Vimbldon 2012).

BratBugarin

pre 8 godina

"federer je bolji igrac od djokovica"
(istina, 18. avgust 2015 16:45)

Kad bi se zezali.

Zar ti je razlika od preko 6000 poena pomutila razum? Slažem se da nije lako tako daleko gledati u leđa nekome ali...

kao vaš Ćorić, će da bidne no1?

pre 8 godina

a sad vi mozete vjerovati i u zmajeve :)
(marija, 18. avgust 2015)

Ne, nikakvi zmajevi, verujemo Federeru! Kaže da je sada bolji. Ćao, zdravo.

peRFect

pre 8 godina

Obožavam Federera i navijam za njega još od 2003. Veliki sam njegov fan ali moram pruznati da je Novak bolji. Lakše mi je sada kada i on to priznaje.

pusica susjed

pre 8 godina

Ljudi volim Novaka, nas je i super lik. Ali od Federera ni po kojem osnovu nije bolji. Bar za sada
(Skajvoker, 18. avgust 2015 00:57)

Bolji je u međusobnim finalima, međusobnom skoru, masters titulama, procentu pobeda, i dosta toga još, mrzi me pisati, dugačka je lista. Toliko.
I kako kažeš "naš je"!? Vaši su Čilić, Ćorić.

fedex

pre 8 godina

Ako tako kaze Federer onda je tako,al ja mislim da su ove izjave najvise radi nas navijaca,da ga ne bi otpisivali,kao i radi marketinski firmi..kad bi se obrazlozili udarce,mislim da su forhand i servis bili bolji prije 10 godine,cisto radi jacine,sjecam se kako je udarao fh,cesto je ni odakle probiijao protivnika sa njim,zatim kondicija nema sanse da je bolja sada nego prije 10 godina i sto kaze samopouzdanje mu je bilo puno puno vece,a zahvaljuci njemu se dobijaju veliki mecevi..
FORZA FEDERERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

marija

pre 8 godina

vi koji pratite tenis od 2008. pogledajte neki federerov mec iz 2004,05,06, cinjenice su da tenisaci prestaju igrati tenisu u ranim tridesetima znaci 31-32 federer je fenomen jel sa 34 aktivno igra, ne da igra nego pobjeduje, djokovica prosle sezone 3 puta, svaki mec im je drama, sve to sa 34god kad su drugi debelo u penziji, sa 25god federer bi djokovicu dao maksimalno 4gema, a sad vi mozete vjerovati i u zmajeve :)

ana

pre 8 godina

federer nije ni sjena federera 2004/05/06/07 zakoni medicine, fizike, prirode ... meni je jasno da je vama i cilju srusite te zakone jel kako inace objasniti da federer u 34god dobije djokovica 3 puta u sezoni i da mu svaki mec napravi velike probleme, odgovor je jasan ljudi federer je puno bolji igrac od djokovica i sa 34 godine mu pravi probleme a sa svojih 25 bi mu dao 2 gema, nemojte se muciti rusiti zakone medicine, fizike, matematike sa federer je star pa je u prednosti ili 5+4=153 priznajte si neke stvari bice i vama lakse :)

nikolina

pre 8 godina

federer koji nikad nije protivniku zapljesko na pojen ce ovako nesto reci nekom nebitnom portalu ? hm tesko, jeste se ponadali ? haha

(Novak rules)

pre 8 godina

Novakovi navijči pročitaju u njegovom intervjuu ono što oni žele pročitati ,a suštinu šta je rekao nikako da shvate,ali ajde nek se zavaravaju.
(suština, 17. avgust 2015 21:21)

Upravo dio kada hvali svoju generaciju i koliko njih jos uvijek igra na vrhunskom nivou. U smislu, ja sam uvijek imao vrhunske protivnike. Iako i ptice na grani znaju da je imao "vrhunske" protivnike. :-)

nerealno

pre 8 godina

Ma nema sanse da je bolji nego pre 10 godina, sta vam je? Mozda jeste iskusniji i zreliji, ali bolji sigurno ne. Sporiji je, nesto slabije se krece (iako se i dalje odlicno krece za svoje godine), nema onu staru snagu u udarcima i ne moze u zavrsnici Grand Slamova da izdrzi fizicki! Pogledajte malo stare snumke iz 2005, 2006 ili 2007, pa da vidite sta je profesor doctor radio.

Beznadežni

pre 8 godina

U prevodu- konkurencija ti je bila bulja kad si sve poosvajao, pošto sad kad si 10x bolji igrač ne možeš ništa da uradiš. Po neki bljesak tu i tamo i to je to! Pa da je Marej igrao protiv Gonzalesa, Hjuita, Rodika i ostalih u ono vreme, imao bi bar 12-13 gren slemova!

RobiSarma

pre 8 godina

Eto i sam FedEx indirektno priznaje da mu je konkurencija pre 10 godina bila nula. Ako je tada , sa lošijom igrom nego danas, šamarao protivnike, vezivao po 40 pobeda u nizu i osvajao turnir na turnir, šta dalje reći:)

novica

pre 8 godina

Čovek nigde u tekstu ne spominje imena,kao što su Rafa,Nole i Endi,a Djokovićevi navijači odmah skaču i komentarišu,naravno,navijački ,ubacujući Noleta u perverzne debate o tome šta je starije kokoška íli jaje!
Djokovićevi fanovi su uglavnom neizlečive zadribende,poput Zvezdinih navijača,ne vide ništa dalje od nosa.

Nikola

pre 8 godina

Federer je osvojio 6 puta Sinsinati.2005,07,09,10,12 i 2014.Ko je autor ovog teksta?Svaki dan citam pogresne podatke,u vezi Djokovica isto tako,mnogo gresaka imate.Uozbiljite se!

Cvrcak

pre 8 godina

Imam ogromno postovanje za ovog velikog igraca i coveka, ali se slazem sa vecinom komentara da to zapravo znaci da je Novak jos bolji. Licno mislim da je ovo Rodzerov nacin da prizna da je Novak ipak broj 1 i da bi pobedjivao i 10 godina mladjeg Federera.

Nikola

pre 8 godina

Osvaja ovo Novak teškom mukom, Idemo No1e, po jedini masters koji ti nedostaje, zaboravio ono juče sa Marijem, imao si problema sa rukom zato si previše grešio, Živ bio i srećno u Sinsinatiju.

chika_aca

pre 8 godina

u sustini i jesi tada nisi imao konkuranciju vecina na zalasku karijere ili svi jako mladi.....ali bre smaras vise, bogato si se udao idi vise trosi zenin novac i predaj papire za penziju

FedEx forever

pre 8 godina

(macacica, 17. avgust 2015 23:21)

Zato si ti tu da nam objasniš neke stvari, ili možda ne?

Federer je Prof. Doc. Tenisa

adem

pre 8 godina

Finale Sinsinatija: DJokovic - Nadal!!!
(Peko, 17. avgust 2015 21:00)

za mene je nadal naj.... ali ni jedan ni drugi nece videti finale, makar ne na ovom turniru jer nisu na svom nivou. za neki drugi, za mesec dva, mozda se vrate ali...

Milan

pre 8 godina

Ljudi vi jos niste skontali da federer nije nista od toga rekao ? taj intervju je objavio neki mali portal 2013. godine, federer koji CNN-u neda intervju ce ovako nesto pricati za neki mali portalcic ? Ne budite smjesni :)

xyz

pre 8 godina

(Svete, 17. avgust 2015 21:42)
I dalje nastavljas sa svojim epohalno smesnim iluzijama kako je Nadal bolji u periodu 11-14 nego 05-10. Samo pogledaj Nadala na RG od 05-08 i uporedi sa ovim kasnije. Ako ti smatras da je Nadal 2014. bio bolji nego pre 2011. onda si izgubio sav kredibilitet da komentarises o tenisu. Sto se tice Rodzerove izjave, kao sto sam i rekao, hrabri se i nece da prizna da je njegovo najbolje doba rezultata i igre proslo, a to je odlika svih velikih sampiona pred penzijom.

antiDebil

pre 8 godina

ovo je intervju iz 2013. godine
inace radi se o totalno ljevom portalu:
[link]

mislite da bi federer rekao ovako nesto, i to nekom xy portalu ?
normalno da nebi, ponadili ste se ali djabe :)
(nikola, 17. avgust 2015 22:49)


I sta to menja ???
Hahhahahaha hahaaa, ljevom a ?
Ti si neki Ivanisevicevac ??
Tko je tada bio broj 1 ?

Goran

pre 8 godina

Potpuno je u pravu u pogledu generacije koja sada ima 18-22 godine i koja je losa. Mekinro je bio broj 1 sa 21 godinom u konkurenciji Borga i Konorsa, Hjuit je bio broj 1 sa 20 godina u konkurenciji Agasija i Federera. Novak je osvojio prvu GS titulu sa 19 godina, Rafa sa 18, a Beker sa 17 godina. Danas je Kirjos najbolji igrac od 20 godina a nikada nije bio bolji od 25. mesta. Smejurija. Nije osetio polufinale grand slema. Ne kazem da nece biti broj 1, ali nije taj kalibar.

optimus prime

pre 8 godina

Kako to stari lisac? Federer nije star, najbolje su godine oko tridesete i ne razumem ove što nazivaju Federera deda? On je mlad čovek i život tek počinje posle tridesete, tad je muškarac u punoj snazi. Ispade da je on sa 34 godine deda, a sve ove mlađe tenisere lagano pobedi bez muke, jedino ne može sa Noletom i Rafom jer su svetska klasa. Svaka njemu čast.

Dragana

pre 8 godina

@optimus prime Rodžer je osvojio u zadnjih 6 godina 4GS,2 završna masters turnira,srebro na OI,drugo neću ni da pominjem.Čisto da ne širiš dezinformacije.A što se ostalih tiče,vi u svakoj Rodžerovoj izjavi vidite da on pominje Djokovića.Izgleda da uopšte niste pročitali tekst a ako jeste niste shvatili poentu.

nikola

pre 8 godina

ovo je intervju iz 2013. godine
inace radi se o totalno ljevom portalu:
http://www.tennis-x.com/xblog/2013-12-13/14304.php

mislite da bi federer rekao ovako nesto, i to nekom xy portalu ?
normalno da nebi, ponadili ste se ali djabe :)

Sasa jokic

pre 8 godina

I njega su Nadal i Nole ucinili boljim igracem, kao i on njih. Sa onom igrom iz 2004-2007 ne bi imao sta da trazi protiv ove dvojice.

Patrik

pre 8 godina

Ala pocinje da smara ovo pracenje teniskih turnira i meceva,ovi nosioci i bolje rangirani izvuku "laki luzere",poizbace ih a ovi bolje rangirani se medjusobno sastaju tek u zavrsnoj fazi turnira.Bas bezveze i dosadno. i uvek isti pobede.

Razmisli pa kazi onda

pre 8 godina

Vidim odmah ljudi skocili sebi u usta a covek nije mislio zbog prvog mesta vec je samo uporedio svoju igru kad je bio mladji i sada kada je iskusniji za deset godina vise u odnosu na neke tenisere koji su presli 30 godinu a nestali su...

monden

pre 8 godina

Oseća da bi mogao svima da "očita bukvicu" na pedstojećem turniru, zato tako i priča.A ne da bi "uzdigao" Novaka, kako to, ovde, neki tumače njegovu izjavu, "između redova".Federer je to, stari lisac.

suština

pre 8 godina

Novakovi navijči pročitaju u njegovom intervjuu ono što oni žele pročitati ,a suštinu šta je rekao nikako da shvate,ali ajde nek se zavaravaju.

suština

pre 8 godina

Novakovi navijči pročitaju u njegovom intervjuu ono što oni žele pročitati ,a suštinu šta je rekao nikako da shvate,ali ajde nek se zavaravaju.

anica

pre 8 godina

Nisam ocekivala ovo od Federera, svakako kao Novakovom navijacu jako ali jako prija, jer je na ovaj nacin jasno stavio do znanja neke stvari. Rekla sam da se trudim da menjam misljenje o ovom coveku, uvek sam ga smatrala velikim sportistom nikad nije bilo sumnje u to, druge stvari su bile presudne, al dobro...kako prolazi vreme, i kako se blizi penziji, primecujem da mi krivo, i Rafa isto sto je ovako pao u igri, ipak su to sportske velicine, Novak je uz njih i stasao u ovo sto jeste, nadam se da ce Federer uci u finale Sinsija, sta vise velike sanse ima, ne mogu da podnesem mrcvarenje od strane Endija, sa Rodjom su mecevi il znas il ne znas, jednostavno laksi, brzi, jasniji...molim lepo! Novak je podigao tenis na visi nivo, uzivajmo!

Stefan

pre 8 godina

Ovakve izjave su čist marketing i pokušaj da se napravi psihološki pritisak na protivnike. Čoveka obožava da je centar teniskog sveta. Ima dosta narcisoidnog u sebi. Na njegovu žalost mlađi i bolji će uskoro da ga sve više pomeraju iz fokusa i mislim da se on neće dobro nositi s činjenicom da sve mora da ima kraj...

Dr. Roddick

pre 8 godina

Od kad to n0letovci veruju u ono sto gospodin Federer kaze? Do sad su n0levci pricali da kaze jedno a misli drugo.
Samo strpljivo jos 2 godine, i nas n0le goes downhill

macacica

pre 8 godina

Interesantno!Znaci sad bolje igra nego kad je bio najdominantniji teniser na planeti...Sta to govori o njegovim tadasnjim protivnicima i sta govori o NOVAKU i njegovoj dominaciji???Toliko...

suština

pre 8 godina

Novakovi navijči pročitaju u njegovom intervjuu ono što oni žele pročitati ,a suštinu šta je rekao nikako da shvate,ali ajde nek se zavaravaju.

Hombre

pre 8 godina

E, a sada tu tvoju generaciju i tebe samog dere Nole, što znači da ako si, kao što sam kažeš, sada bolji nego pre 10 godina, onda je Nole sada bolji nego što si ti ikada bio, a kaŸu da si (bio) najbolji svih vremena. Čista analogija, nikakve insinuacije. Onda, da zaključimo - ko je (ili će biti) najbolji svih vremena? Pogađate li vi Srbi koji navijate za Rodžera kad igra protiv Noleta?

suština

pre 8 godina

Novakovi navijči pročitaju u njegovom intervjuu ono što oni žele pročitati ,a suštinu šta je rekao nikako da shvate,ali ajde nek' se zavaravaju.

fgd

pre 8 godina

Dakle ovim komentarima nas narod pokazuje ne samo da se ne razume u tenis nego i da je glup i ne razume sta je covek pricao ali nema veze to je nasa realnost ...
(dsad, 17. avgust 2015 20:27)
nisi jedini koji misli tako

Svete

pre 8 godina

Naravno da je tu negde kao pre 10 godina, servis mu je neuporedivo bolji, fh i bh su na istom nivou, kretanje mu je verovatno za nijansu slabije ali to nadoknadjuje anticipacijom i ogromnim iskustvom, tacno zna kada treba da zapne, ne arci energiju u nebitnim gemovima a vecinu meceva dobije manje vise rutinski, kvalitet igre na mrezi dolazi sa godinama tj iskustvom i sve je to vrlo jasno pitanje je da li to neko hoce da prihvati ili ne, pa i na Wimbledonu je vecina komentatora izjavila da je Federerovo SF mozda njegov najbolji mec ikada na tom turniru a i ovo nije prvi put da Federer ovako govori o samom sebi !
Slicna je prica sa Nadalom, ni u kojoj varijanti Nadal od 05-10 ne moze da bude bolji igrac od Nadala iz 11-14, pogotovu Nadal iz 05-07 taj bi sada bio na 4.mestu, ali kako god !
Raduje me sto sve ovo takodje ceka Djokovica, iskustvo, bolji servis, bolja anticipacija, bolja igra na mrezi, on i poslednjih nekoliko godina vec dobija vecinu meceva krajnje rutinski treba to jos malo izbrusiti, predhodnih 5 godina igra najmanji broj turnira od svih, starosne granice u tenisu se pomeraju vidi se kako funkcionise jedan Ferrer u 33.godini, sad ima malo problema ali to je ipak 33. i sa njegovim stilom igre cudo da je i toliko izdrzao, sve je teze mladima da se probiju tako da Djoleta ceka jos nekih 4 ili 5 godina na ovom nivou i onda jos par godina deljanja na cisto iskustvo i rutinu...
Ovom izjavom je Feki mnogo toga rekao o Novaku ....!!!

optimus prime

pre 8 godina

Pa kad je bila takva super konkurencija u vreme Federerove ere, on je osvajao trofeje. Danas je druga priča, podatak da je osvojio neverovatnih 2 (DVA) grend slema u zadnjih šest godina mnogo govori. Verovatno su Ferero, Filipusis, Bagdatis, Safin, Hjuit i Rodik bili neka velika konkurencija. Svi oni zajedno nisu osvojili grend slemova koliko je sam osvojio Novak.

Dylan Dog

pre 8 godina

Drago mi je da i sam Rodžer potvrđuje ono što ozbiljni poznavaoci tenisa često ističu čak i na ovom portalu.
Rodžer jeste bolji u pomenutim segmentima no ranije. Štaviše, kako bi se, kako sam kaže, prilagodio novim okolnostima, računajući i njegove godine, danas igra još agresivnije no ranije. Zato često preigrava kada igra protiv konkurenata iz samog vrha, ali odgovorno tvrdim da niko, pa ni sam Novak - ne može da igra tako agresivno sa takvim nivoom uspešnosti kao Rodžer. Jednostavno - to je on.

Razlog što pomenuti napredak u kvalitetu tenisa ne prati i adekvatan broj titula kao merilo uspešnosti, leži u njegovoj vremešnosti, podsvesnom zasićenju i nedostatku motivacije, a pre svega u kvalitetu konkurencije.

Zašto mlađe generacije još uvek nisu u stanju da preuzmu primat, jeste predmet posebne analize.

Uzdravlje!

Mare,NS

pre 8 godina

"Federer: Bolji sam igrač nego pre 10 godina"

Ocekujem dezurne hejtere,koji omalovazavaju Novakove rezultate tvrdnjama kako je losa konkurencija da se oglase i demantuju svog ljubimca,koji je bez sumnje najbolji teniser ikada,bar po dosadasnjim rezultatima.

Mora da je toliko izlapeo,posenilio i ne zna sta govori za razliku od vrhunskih komentatora na ovim stranama!

Dragi Jumko,Mikii i ostali takvi `nikovi`,objasnite nam kako najbolji teniser svih vremena nije na prvom mestu ATP liste(godinama),a kaze da je sada bolji igrac nego u svoje zlatno doba?

Govori li to nesto o danasnjoj kokurenciji?

Pametnom sigurno govori,a RF ne izgleda kao glup,kao pojedini komentari!

Ајмо Ноле!!!!

pre 8 godina

Зато Ђоле узми сада Синсинати, а догодине РГ и онда си мега цар.
Ајмо Нолеееее!!!!!!

Filip

pre 8 godina

Ako on to misli znaci da jos tacnije ono sto svi kazu da je imao jako slabu konkurenciju i da je srecan sto je igrao u to vreme kad Novak i Rafa nisu ni pocinjali.

xyz

pre 8 godina

Hrabri se sa ovom izjavom. Ima donekle istine u ovome, ali mu je recimo fizicka sprema i kondicija zato daleko ispod tog nivoa, a to je skoro najbitnije u tenisu. No, ovo je tipicno za stare asove pred povlacenjem, hrabre se i uveravaju sebe i druge da su bolji nego ikad, medjutim, duboko u sebi znaju da je njihovo najbolje vreme proslo.

@&@

pre 8 godina

Od top 10 igraca samo su dvojica is pod 25 godina starosti, svi ostali su 29,30,33,34...ubedljivo najmatoriji top 10 ikada. Pola od njih stalno povredjeno.Nema vise mladih talenata kalibra Nadala,Novaka,Mareja,Delpotra.....mozda ih negde I ima ali tenis je skup sport. Da se Novak sutra povuce, Federer bi I pored svojih 34 godine u ovakvoj konkurenciji bio prvi bar jos jedno pet godina, igrajuci sa veteranima,I prosecnium igracima.

dsad

pre 8 godina

Dakle ovim komentarima nas narod pokazuje ne samo da se ne razume u tenis nego i da je glup i ne razume sta je covek pricao ali nema veze to je nasa realnost ...

SRBin

pre 8 godina

Nisi nego je konkurencija u vrhu drastično opala pa osim No1eta,Marija i možda još nekog, nemaš težeg protivnika. Ovolika razlika u poenima između prvog i drugog na listi dovoljno govori a to je: Jedan igrač je dominantan, a ostali su za klasu ispod njega.

kimiko

pre 8 godina

Ja ovog igraca izuzetno cenim.Ne zbog ogromnog broja titula i njegove briljantne karijere,nego zbog toga sto toliko voli tenis i svoj zanat.
Covek igra tenis decackim elanom i spada u onu grupaciju ljudi kojima je posao zadovoljstvo.I pogledajte sta kaze...jaci sam sada nego pre 10 godina...
Mozda objektivno i nije,jer godine cine svoje.Ali nacin razmisljanja i volja kompenzuju sve.
Iskreno se nadam finalu Djokovic-Federer.Bice to veliki dan majstora tenisa.

danix

pre 8 godina

Dakle,ova Fedexova izjava da je bolji sada nego prije deset godina ne ide u prilog onima koji uporno pricaju da Novaku ima slabu konkenciju,da je Fedex star,a Rafa puk'o itd.
A,Fedex kaze da je ranije dobijao mnogo vise meceva,po 40 u nizu,nego danas zato sto je "nivo njegovog samopouzdanja" bio veci,a ne rece zasto mu samopouzdanje nije vece danas jer je,kako rece, mnogo iskusniji,ili su mu to samopouzdanje srusili Rafa i Novak s kojima ima negativan odnos pobjeda i poraza.
Mnogi od nas su ovdje cesto pisali da Fedex bolje igra danas nego prije deset godina,to se da uporediti ako pogledate danasnje meceve i one od prije 10 godina i jasno je da je osvajao vise trofeja jer mu je konkurencija bila slabija tada nego danas.
Dakle,Fedex priznaje da je namjerno propustio Montreal da bi bio spreman za Cincinnati i USO sto moze biti i mac sa dvije ostrice,odmoran ce,svakako,biti,ali u kakvoj formi nakon duzeg neigranja meceva,to cemo tek vidjeti.To je vjecita dilema kod igraca,ako duze pauziras bices odmorniji,ali nakon duzeg neigranja,zvanicnih meceva,pada forma.

Goran S.

pre 8 godina

Federer izgleda nije ni svestan koliko ova njegova izjava (bolji sam nego pre 10 godina) ide u prilog Novaka Djokovica. Time je dao odgovor na krucijalno pitanje "ko je bolji teniser Novak ili Rodzer", jer Novak ima ubedljiv skor protiv Rodzera zadnjih 5 godina i time je stavio tacku na tu dilemu. Sada je vec nesumljivo da je Novak najbolji teniser koji je ikad krocio na teniske terene. To je fakticki Rodzerovo priznanje, koje vise niko ne moze da ospori.

mik

pre 8 godina

Ovo je za Novaka najveći kompliment. Ako Federer kaže da je bolji nego pre 10 godina i kao takav redovno gubi od Novaka,onda je sve jasno.

Aleksa

pre 8 godina

Hajdete sad vi Novakomrsci recite da bolje znate od Federera kako se on oseca. Evo i sam je potvrdio, a to mnogi i vide da igra bolji tenis nego u svojim najboljim danima, a takvog ga je Nole dva puta pobedio u finalu Vimbldona. Pametnom dosta

Cole

pre 8 godina

Federer: Bolji sam igrač nego pre 10 godina

To i ptice na grani znaju,
ali to moraju da shvate
i ovi naši što omaolvažavaju
Novaka. Zaključak, najbolji
teniser svih vremena kaže da
je bolji danas, lošiji od
Novaka... Pa ko je onda najbolji
svih vremena. Pametnom dosta.

stradivari

pre 8 godina

Tako je brate Rodzere...objasni ovim strucnjacima sto uporno objasnjavaju kako bi igrao da si 10 god mladji...i da Nole nema konkurenciju..Usput im pojasni da su i tvoja finala bila sa Agasijem u 36-toj..pa i sa Noletom,Marejem,Nadalom kad su bili ispod 20-tih....plus Bagdadis,Filipusis i ostali koji nisu bili ni u top ten...

da

pre 8 godina

hahahah gle ove sta se nalozili kao ''bravo rogere prizno si'' hahahaha a intervju prenosi neki australski xy portal inace ovo je iz 2013. hahahah to je isto ko da micheal jordan kaze da 2015. igra bolje nego 1992. smjesno pricat uopce, kak se ponadala rulja jao kompleksi su cudo pogotovo kad deda samara to najvise boli ajde da je neki klinac al dedin samar boli najace

danilo

pre 8 godina

"Igram bolje nego pre 10 godina!!!"
Tu prestaje razgovor o Fedexu kao penzosu, matorcu i čoveku daleko van svoga zenita.
Valjda zna sebe najbolje,ne bih sa njim polemisao.
P.S.
U tom smislu Noletova dominacija poslednjih 5 godina dobija dosta na težini?

westhern and southern financial group

pre 8 godina

Upravu je Roger,generacija 80,81,82 je imala dosta talenata ,ali vecina njih ili nije uspela u tolikoj meri da se dokaze ili je previse "patila" zbog Rodzerovog postojanja ,jel je on glavni krivac zasto nisu mogli toliko da se istaknu,a
Jedni od primera jesu rodik,nalbandian i hjuit koji bi sigurno imali barem 12 GS ukupno da nije bilo rodzera.

bazan

pre 8 godina

Tenis se mnogo promenio od 2004 pa do danas kao i svaki sport.Igra je fizicki zahtevnija i kao sto kaze prilagodio se sto opet ne znaci da je bolji igrac danas nego pre 10,11 godina.Danas je iskusniji.Da sada Federer ima 25,26 umesto 34 sigurno da bi bio brzi i fizicki spremniji sto bi se pozitivno odrazilo na njegovu igru i igrao dosta bolje nego sad a samim tim bi mogao igrati vise turnira u kontinuitetu na najvecem nivou sto sada nije slucaj sa 34.

charlotte sometimes

pre 8 godina

Eto. Sam Federer kaze da oseca da igra bolji tenis. Mozda se ne bih slozila samo oko forhenda, mislim da je sada slabiji, ali behend, servis, voleji.....sve je popravio. Prosto, pojavili su se igraci koji su majstori sa osnovne linije, kojima nije lako zabiti viner, koji salju uzasno duboke lopte. Na sve to imaju fenomenalan ritern i covek sam kaze da je morao da se prilagodi. Doduse malo su ga zeznuli sa usporavanjem podloga. On je odrastao i kalio igru na brzim, a ostatak cetvorke na nesto sporijim podlogama za sta oni nisu krivi. Otud pad u Federerovoj igri. Par godina su Nadal i Novak igrali gotovo sva finala slemova i mastersa, a ponekad bi se umesao naravno i Endi. Ipak, covek je veliki teniser, sa vrhunskom tehnikom koja mu omogucava da traje i traje. Koja mu omogucava da se ne umara preterano. Zato iako ga ne volim bas, skidam kapu za umece i ljubav prema tenisu, kao i za motivaciju.

Svidja mi se kako je bocnuo igrace od 25 godina (Nisikori, Raonic, Cilic), a vidim da i ove mladje ne ceni bas nesto niti im predvidja neki veci uspeh dok se majstori ne povuku. Ovim je indirektno odao priznanje prvenstveno Novaku i Nadalu, jer je izmedju redova priznao da su ga istisnuli, kao i Endiju. On to posmatra u ciklusima od oko pet godina, a upravo je toliko stariji od njih. Pohvalio je indirektno i sebe, na sta ima puno pravo po mom msljljenju. Uspeo je da se vrati koliko toliko. I dalje streptomicin za sve ostale. I ne samo to. Cak i sa ostalim clanovima velike cetvorke (trojke) se jos uvek nosi. Endija je pocistio na W, Nole se cesto dobro pomuci da ga dobije, a ponekad i izgubi (Dubai, Sangaj).

Ja nisam neko ko ce zbog par finih izjava promeniti misljenje, ali moram da priznam da moje postovanje za Federera raste, u ljudskom smislu. Makar i u promilima, ali definitivno je sada mnogo manje arogantan nego ranije. Srecno mu bilo, pa da gledamo finale Sinsija izmedju njega i Noleta.

stradivari

pre 8 godina

Tako je brate Rodzere...objasni ovim strucnjacima sto uporno objasnjavaju kako bi igrao da si 10 god mladji...i da Nole nema konkurenciju..Usput im pojasni da su i tvoja finala bila sa Agasijem u 36-toj..pa i sa Noletom,Marejem,Nadalom kad su bili ispod 20-tih....plus Bagdadis,Filipusis i ostali koji nisu bili ni u top ten...

danix

pre 8 godina

Dakle,ova Fedexova izjava da je bolji sada nego prije deset godina ne ide u prilog onima koji uporno pricaju da Novaku ima slabu konkenciju,da je Fedex star,a Rafa puk'o itd.
A,Fedex kaze da je ranije dobijao mnogo vise meceva,po 40 u nizu,nego danas zato sto je "nivo njegovog samopouzdanja" bio veci,a ne rece zasto mu samopouzdanje nije vece danas jer je,kako rece, mnogo iskusniji,ili su mu to samopouzdanje srusili Rafa i Novak s kojima ima negativan odnos pobjeda i poraza.
Mnogi od nas su ovdje cesto pisali da Fedex bolje igra danas nego prije deset godina,to se da uporediti ako pogledate danasnje meceve i one od prije 10 godina i jasno je da je osvajao vise trofeja jer mu je konkurencija bila slabija tada nego danas.
Dakle,Fedex priznaje da je namjerno propustio Montreal da bi bio spreman za Cincinnati i USO sto moze biti i mac sa dvije ostrice,odmoran ce,svakako,biti,ali u kakvoj formi nakon duzeg neigranja meceva,to cemo tek vidjeti.To je vjecita dilema kod igraca,ako duze pauziras bices odmorniji,ali nakon duzeg neigranja,zvanicnih meceva,pada forma.

charlotte sometimes

pre 8 godina

Eto. Sam Federer kaze da oseca da igra bolji tenis. Mozda se ne bih slozila samo oko forhenda, mislim da je sada slabiji, ali behend, servis, voleji.....sve je popravio. Prosto, pojavili su se igraci koji su majstori sa osnovne linije, kojima nije lako zabiti viner, koji salju uzasno duboke lopte. Na sve to imaju fenomenalan ritern i covek sam kaze da je morao da se prilagodi. Doduse malo su ga zeznuli sa usporavanjem podloga. On je odrastao i kalio igru na brzim, a ostatak cetvorke na nesto sporijim podlogama za sta oni nisu krivi. Otud pad u Federerovoj igri. Par godina su Nadal i Novak igrali gotovo sva finala slemova i mastersa, a ponekad bi se umesao naravno i Endi. Ipak, covek je veliki teniser, sa vrhunskom tehnikom koja mu omogucava da traje i traje. Koja mu omogucava da se ne umara preterano. Zato iako ga ne volim bas, skidam kapu za umece i ljubav prema tenisu, kao i za motivaciju.

Svidja mi se kako je bocnuo igrace od 25 godina (Nisikori, Raonic, Cilic), a vidim da i ove mladje ne ceni bas nesto niti im predvidja neki veci uspeh dok se majstori ne povuku. Ovim je indirektno odao priznanje prvenstveno Novaku i Nadalu, jer je izmedju redova priznao da su ga istisnuli, kao i Endiju. On to posmatra u ciklusima od oko pet godina, a upravo je toliko stariji od njih. Pohvalio je indirektno i sebe, na sta ima puno pravo po mom msljljenju. Uspeo je da se vrati koliko toliko. I dalje streptomicin za sve ostale. I ne samo to. Cak i sa ostalim clanovima velike cetvorke (trojke) se jos uvek nosi. Endija je pocistio na W, Nole se cesto dobro pomuci da ga dobije, a ponekad i izgubi (Dubai, Sangaj).

Ja nisam neko ko ce zbog par finih izjava promeniti misljenje, ali moram da priznam da moje postovanje za Federera raste, u ljudskom smislu. Makar i u promilima, ali definitivno je sada mnogo manje arogantan nego ranije. Srecno mu bilo, pa da gledamo finale Sinsija izmedju njega i Noleta.

danilo

pre 8 godina

"Igram bolje nego pre 10 godina!!!"
Tu prestaje razgovor o Fedexu kao penzosu, matorcu i čoveku daleko van svoga zenita.
Valjda zna sebe najbolje,ne bih sa njim polemisao.
P.S.
U tom smislu Noletova dominacija poslednjih 5 godina dobija dosta na težini?

kimiko

pre 8 godina

Ja ovog igraca izuzetno cenim.Ne zbog ogromnog broja titula i njegove briljantne karijere,nego zbog toga sto toliko voli tenis i svoj zanat.
Covek igra tenis decackim elanom i spada u onu grupaciju ljudi kojima je posao zadovoljstvo.I pogledajte sta kaze...jaci sam sada nego pre 10 godina...
Mozda objektivno i nije,jer godine cine svoje.Ali nacin razmisljanja i volja kompenzuju sve.
Iskreno se nadam finalu Djokovic-Federer.Bice to veliki dan majstora tenisa.

Cole

pre 8 godina

Federer: Bolji sam igrač nego pre 10 godina

To i ptice na grani znaju,
ali to moraju da shvate
i ovi naši što omaolvažavaju
Novaka. Zaključak, najbolji
teniser svih vremena kaže da
je bolji danas, lošiji od
Novaka... Pa ko je onda najbolji
svih vremena. Pametnom dosta.

Goran S.

pre 8 godina

Federer izgleda nije ni svestan koliko ova njegova izjava (bolji sam nego pre 10 godina) ide u prilog Novaka Djokovica. Time je dao odgovor na krucijalno pitanje "ko je bolji teniser Novak ili Rodzer", jer Novak ima ubedljiv skor protiv Rodzera zadnjih 5 godina i time je stavio tacku na tu dilemu. Sada je vec nesumljivo da je Novak najbolji teniser koji je ikad krocio na teniske terene. To je fakticki Rodzerovo priznanje, koje vise niko ne moze da ospori.

SRBin

pre 8 godina

Nisi nego je konkurencija u vrhu drastično opala pa osim No1eta,Marija i možda još nekog, nemaš težeg protivnika. Ovolika razlika u poenima između prvog i drugog na listi dovoljno govori a to je: Jedan igrač je dominantan, a ostali su za klasu ispod njega.

optimus prime

pre 8 godina

Kako to stari lisac? Federer nije star, najbolje su godine oko tridesete i ne razumem ove što nazivaju Federera deda? On je mlad čovek i život tek počinje posle tridesete, tad je muškarac u punoj snazi. Ispade da je on sa 34 godine deda, a sve ove mlađe tenisere lagano pobedi bez muke, jedino ne može sa Noletom i Rafom jer su svetska klasa. Svaka njemu čast.

@&@

pre 8 godina

Od top 10 igraca samo su dvojica is pod 25 godina starosti, svi ostali su 29,30,33,34...ubedljivo najmatoriji top 10 ikada. Pola od njih stalno povredjeno.Nema vise mladih talenata kalibra Nadala,Novaka,Mareja,Delpotra.....mozda ih negde I ima ali tenis je skup sport. Da se Novak sutra povuce, Federer bi I pored svojih 34 godine u ovakvoj konkurenciji bio prvi bar jos jedno pet godina, igrajuci sa veteranima,I prosecnium igracima.

Sasa jokic

pre 8 godina

I njega su Nadal i Nole ucinili boljim igracem, kao i on njih. Sa onom igrom iz 2004-2007 ne bi imao sta da trazi protiv ove dvojice.

Svete

pre 8 godina

Naravno da je tu negde kao pre 10 godina, servis mu je neuporedivo bolji, fh i bh su na istom nivou, kretanje mu je verovatno za nijansu slabije ali to nadoknadjuje anticipacijom i ogromnim iskustvom, tacno zna kada treba da zapne, ne arci energiju u nebitnim gemovima a vecinu meceva dobije manje vise rutinski, kvalitet igre na mrezi dolazi sa godinama tj iskustvom i sve je to vrlo jasno pitanje je da li to neko hoce da prihvati ili ne, pa i na Wimbledonu je vecina komentatora izjavila da je Federerovo SF mozda njegov najbolji mec ikada na tom turniru a i ovo nije prvi put da Federer ovako govori o samom sebi !
Slicna je prica sa Nadalom, ni u kojoj varijanti Nadal od 05-10 ne moze da bude bolji igrac od Nadala iz 11-14, pogotovu Nadal iz 05-07 taj bi sada bio na 4.mestu, ali kako god !
Raduje me sto sve ovo takodje ceka Djokovica, iskustvo, bolji servis, bolja anticipacija, bolja igra na mrezi, on i poslednjih nekoliko godina vec dobija vecinu meceva krajnje rutinski treba to jos malo izbrusiti, predhodnih 5 godina igra najmanji broj turnira od svih, starosne granice u tenisu se pomeraju vidi se kako funkcionise jedan Ferrer u 33.godini, sad ima malo problema ali to je ipak 33. i sa njegovim stilom igre cudo da je i toliko izdrzao, sve je teze mladima da se probiju tako da Djoleta ceka jos nekih 4 ili 5 godina na ovom nivou i onda jos par godina deljanja na cisto iskustvo i rutinu...
Ovom izjavom je Feki mnogo toga rekao o Novaku ....!!!

Aleksa

pre 8 godina

Hajdete sad vi Novakomrsci recite da bolje znate od Federera kako se on oseca. Evo i sam je potvrdio, a to mnogi i vide da igra bolji tenis nego u svojim najboljim danima, a takvog ga je Nole dva puta pobedio u finalu Vimbldona. Pametnom dosta

Hombre

pre 8 godina

E, a sada tu tvoju generaciju i tebe samog dere Nole, što znači da ako si, kao što sam kažeš, sada bolji nego pre 10 godina, onda je Nole sada bolji nego što si ti ikada bio, a kaŸu da si (bio) najbolji svih vremena. Čista analogija, nikakve insinuacije. Onda, da zaključimo - ko je (ili će biti) najbolji svih vremena? Pogađate li vi Srbi koji navijate za Rodžera kad igra protiv Noleta?

macacica

pre 8 godina

Interesantno!Znaci sad bolje igra nego kad je bio najdominantniji teniser na planeti...Sta to govori o njegovim tadasnjim protivnicima i sta govori o NOVAKU i njegovoj dominaciji???Toliko...

Dylan Dog

pre 8 godina

Drago mi je da i sam Rodžer potvrđuje ono što ozbiljni poznavaoci tenisa često ističu čak i na ovom portalu.
Rodžer jeste bolji u pomenutim segmentima no ranije. Štaviše, kako bi se, kako sam kaže, prilagodio novim okolnostima, računajući i njegove godine, danas igra još agresivnije no ranije. Zato često preigrava kada igra protiv konkurenata iz samog vrha, ali odgovorno tvrdim da niko, pa ni sam Novak - ne može da igra tako agresivno sa takvim nivoom uspešnosti kao Rodžer. Jednostavno - to je on.

Razlog što pomenuti napredak u kvalitetu tenisa ne prati i adekvatan broj titula kao merilo uspešnosti, leži u njegovoj vremešnosti, podsvesnom zasićenju i nedostatku motivacije, a pre svega u kvalitetu konkurencije.

Zašto mlađe generacije još uvek nisu u stanju da preuzmu primat, jeste predmet posebne analize.

Uzdravlje!

Dragana

pre 8 godina

@optimus prime Rodžer je osvojio u zadnjih 6 godina 4GS,2 završna masters turnira,srebro na OI,drugo neću ni da pominjem.Čisto da ne širiš dezinformacije.A što se ostalih tiče,vi u svakoj Rodžerovoj izjavi vidite da on pominje Djokovića.Izgleda da uopšte niste pročitali tekst a ako jeste niste shvatili poentu.

xyz

pre 8 godina

Hrabri se sa ovom izjavom. Ima donekle istine u ovome, ali mu je recimo fizicka sprema i kondicija zato daleko ispod tog nivoa, a to je skoro najbitnije u tenisu. No, ovo je tipicno za stare asove pred povlacenjem, hrabre se i uveravaju sebe i druge da su bolji nego ikad, medjutim, duboko u sebi znaju da je njihovo najbolje vreme proslo.

Mare,NS

pre 8 godina

"Federer: Bolji sam igrač nego pre 10 godina"

Ocekujem dezurne hejtere,koji omalovazavaju Novakove rezultate tvrdnjama kako je losa konkurencija da se oglase i demantuju svog ljubimca,koji je bez sumnje najbolji teniser ikada,bar po dosadasnjim rezultatima.

Mora da je toliko izlapeo,posenilio i ne zna sta govori za razliku od vrhunskih komentatora na ovim stranama!

Dragi Jumko,Mikii i ostali takvi `nikovi`,objasnite nam kako najbolji teniser svih vremena nije na prvom mestu ATP liste(godinama),a kaze da je sada bolji igrac nego u svoje zlatno doba?

Govori li to nesto o danasnjoj kokurenciji?

Pametnom sigurno govori,a RF ne izgleda kao glup,kao pojedini komentari!

bazan

pre 8 godina

Tenis se mnogo promenio od 2004 pa do danas kao i svaki sport.Igra je fizicki zahtevnija i kao sto kaze prilagodio se sto opet ne znaci da je bolji igrac danas nego pre 10,11 godina.Danas je iskusniji.Da sada Federer ima 25,26 umesto 34 sigurno da bi bio brzi i fizicki spremniji sto bi se pozitivno odrazilo na njegovu igru i igrao dosta bolje nego sad a samim tim bi mogao igrati vise turnira u kontinuitetu na najvecem nivou sto sada nije slucaj sa 34.

dsad

pre 8 godina

Dakle ovim komentarima nas narod pokazuje ne samo da se ne razume u tenis nego i da je glup i ne razume sta je covek pricao ali nema veze to je nasa realnost ...

Ајмо Ноле!!!!

pre 8 godina

Зато Ђоле узми сада Синсинати, а догодине РГ и онда си мега цар.
Ајмо Нолеееее!!!!!!

anica

pre 8 godina

Nisam ocekivala ovo od Federera, svakako kao Novakovom navijacu jako ali jako prija, jer je na ovaj nacin jasno stavio do znanja neke stvari. Rekla sam da se trudim da menjam misljenje o ovom coveku, uvek sam ga smatrala velikim sportistom nikad nije bilo sumnje u to, druge stvari su bile presudne, al dobro...kako prolazi vreme, i kako se blizi penziji, primecujem da mi krivo, i Rafa isto sto je ovako pao u igri, ipak su to sportske velicine, Novak je uz njih i stasao u ovo sto jeste, nadam se da ce Federer uci u finale Sinsija, sta vise velike sanse ima, ne mogu da podnesem mrcvarenje od strane Endija, sa Rodjom su mecevi il znas il ne znas, jednostavno laksi, brzi, jasniji...molim lepo! Novak je podigao tenis na visi nivo, uzivajmo!

westhern and southern financial group

pre 8 godina

Upravu je Roger,generacija 80,81,82 je imala dosta talenata ,ali vecina njih ili nije uspela u tolikoj meri da se dokaze ili je previse "patila" zbog Rodzerovog postojanja ,jel je on glavni krivac zasto nisu mogli toliko da se istaknu,a
Jedni od primera jesu rodik,nalbandian i hjuit koji bi sigurno imali barem 12 GS ukupno da nije bilo rodzera.

fgd

pre 8 godina

Dakle ovim komentarima nas narod pokazuje ne samo da se ne razume u tenis nego i da je glup i ne razume sta je covek pricao ali nema veze to je nasa realnost ...
(dsad, 17. avgust 2015 20:27)
nisi jedini koji misli tako

mik

pre 8 godina

Ovo je za Novaka najveći kompliment. Ako Federer kaže da je bolji nego pre 10 godina i kao takav redovno gubi od Novaka,onda je sve jasno.

optimus prime

pre 8 godina

Pa kad je bila takva super konkurencija u vreme Federerove ere, on je osvajao trofeje. Danas je druga priča, podatak da je osvojio neverovatnih 2 (DVA) grend slema u zadnjih šest godina mnogo govori. Verovatno su Ferero, Filipusis, Bagdatis, Safin, Hjuit i Rodik bili neka velika konkurencija. Svi oni zajedno nisu osvojili grend slemova koliko je sam osvojio Novak.

Razmisli pa kazi onda

pre 8 godina

Vidim odmah ljudi skocili sebi u usta a covek nije mislio zbog prvog mesta vec je samo uporedio svoju igru kad je bio mladji i sada kada je iskusniji za deset godina vise u odnosu na neke tenisere koji su presli 30 godinu a nestali su...

suština

pre 8 godina

Novakovi navijči pročitaju u njegovom intervjuu ono što oni žele pročitati ,a suštinu šta je rekao nikako da shvate,ali ajde nek' se zavaravaju.

monden

pre 8 godina

Oseća da bi mogao svima da "očita bukvicu" na pedstojećem turniru, zato tako i priča.A ne da bi "uzdigao" Novaka, kako to, ovde, neki tumače njegovu izjavu, "između redova".Federer je to, stari lisac.

suština

pre 8 godina

Novakovi navijči pročitaju u njegovom intervjuu ono što oni žele pročitati ,a suštinu šta je rekao nikako da shvate,ali ajde nek se zavaravaju.

Filip

pre 8 godina

Ako on to misli znaci da jos tacnije ono sto svi kazu da je imao jako slabu konkurenciju i da je srecan sto je igrao u to vreme kad Novak i Rafa nisu ni pocinjali.

suština

pre 8 godina

Novakovi navijči pročitaju u njegovom intervjuu ono što oni žele pročitati ,a suštinu šta je rekao nikako da shvate,ali ajde nek se zavaravaju.

suština

pre 8 godina

Novakovi navijči pročitaju u njegovom intervjuu ono što oni žele pročitati ,a suštinu šta je rekao nikako da shvate,ali ajde nek se zavaravaju.

Beznadežni

pre 8 godina

U prevodu- konkurencija ti je bila bulja kad si sve poosvajao, pošto sad kad si 10x bolji igrač ne možeš ništa da uradiš. Po neki bljesak tu i tamo i to je to! Pa da je Marej igrao protiv Gonzalesa, Hjuita, Rodika i ostalih u ono vreme, imao bi bar 12-13 gren slemova!

(Novak rules)

pre 8 godina

Novakovi navijči pročitaju u njegovom intervjuu ono što oni žele pročitati ,a suštinu šta je rekao nikako da shvate,ali ajde nek se zavaravaju.
(suština, 17. avgust 2015 21:21)

Upravo dio kada hvali svoju generaciju i koliko njih jos uvijek igra na vrhunskom nivou. U smislu, ja sam uvijek imao vrhunske protivnike. Iako i ptice na grani znaju da je imao "vrhunske" protivnike. :-)

da

pre 8 godina

hahahah gle ove sta se nalozili kao ''bravo rogere prizno si'' hahahaha a intervju prenosi neki australski xy portal inace ovo je iz 2013. hahahah to je isto ko da micheal jordan kaze da 2015. igra bolje nego 1992. smjesno pricat uopce, kak se ponadala rulja jao kompleksi su cudo pogotovo kad deda samara to najvise boli ajde da je neki klinac al dedin samar boli najace

nerealno

pre 8 godina

Ma nema sanse da je bolji nego pre 10 godina, sta vam je? Mozda jeste iskusniji i zreliji, ali bolji sigurno ne. Sporiji je, nesto slabije se krece (iako se i dalje odlicno krece za svoje godine), nema onu staru snagu u udarcima i ne moze u zavrsnici Grand Slamova da izdrzi fizicki! Pogledajte malo stare snumke iz 2005, 2006 ili 2007, pa da vidite sta je profesor doctor radio.

Dr. Roddick

pre 8 godina

Od kad to n0letovci veruju u ono sto gospodin Federer kaze? Do sad su n0levci pricali da kaze jedno a misli drugo.
Samo strpljivo jos 2 godine, i nas n0le goes downhill

Nikola

pre 8 godina

Federer je osvojio 6 puta Sinsinati.2005,07,09,10,12 i 2014.Ko je autor ovog teksta?Svaki dan citam pogresne podatke,u vezi Djokovica isto tako,mnogo gresaka imate.Uozbiljite se!

RobiSarma

pre 8 godina

Eto i sam FedEx indirektno priznaje da mu je konkurencija pre 10 godina bila nula. Ako je tada , sa lošijom igrom nego danas, šamarao protivnike, vezivao po 40 pobeda u nizu i osvajao turnir na turnir, šta dalje reći:)

marija

pre 8 godina

vi koji pratite tenis od 2008. pogledajte neki federerov mec iz 2004,05,06, cinjenice su da tenisaci prestaju igrati tenisu u ranim tridesetima znaci 31-32 federer je fenomen jel sa 34 aktivno igra, ne da igra nego pobjeduje, djokovica prosle sezone 3 puta, svaki mec im je drama, sve to sa 34god kad su drugi debelo u penziji, sa 25god federer bi djokovicu dao maksimalno 4gema, a sad vi mozete vjerovati i u zmajeve :)

pusica susjed

pre 8 godina

Ljudi volim Novaka, nas je i super lik. Ali od Federera ni po kojem osnovu nije bolji. Bar za sada
(Skajvoker, 18. avgust 2015 00:57)

Bolji je u međusobnim finalima, međusobnom skoru, masters titulama, procentu pobeda, i dosta toga još, mrzi me pisati, dugačka je lista. Toliko.
I kako kažeš "naš je"!? Vaši su Čilić, Ćorić.

ana

pre 8 godina

federer nije ni sjena federera 2004/05/06/07 zakoni medicine, fizike, prirode ... meni je jasno da je vama i cilju srusite te zakone jel kako inace objasniti da federer u 34god dobije djokovica 3 puta u sezoni i da mu svaki mec napravi velike probleme, odgovor je jasan ljudi federer je puno bolji igrac od djokovica i sa 34 godine mu pravi probleme a sa svojih 25 bi mu dao 2 gema, nemojte se muciti rusiti zakone medicine, fizike, matematike sa federer je star pa je u prednosti ili 5+4=153 priznajte si neke stvari bice i vama lakse :)

Patrik

pre 8 godina

Ala pocinje da smara ovo pracenje teniskih turnira i meceva,ovi nosioci i bolje rangirani izvuku "laki luzere",poizbace ih a ovi bolje rangirani se medjusobno sastaju tek u zavrsnoj fazi turnira.Bas bezveze i dosadno. i uvek isti pobede.

peRFect

pre 8 godina

Obožavam Federera i navijam za njega još od 2003. Veliki sam njegov fan ali moram pruznati da je Novak bolji. Lakše mi je sada kada i on to priznaje.

nikola

pre 8 godina

ovo je intervju iz 2013. godine
inace radi se o totalno ljevom portalu:
http://www.tennis-x.com/xblog/2013-12-13/14304.php

mislite da bi federer rekao ovako nesto, i to nekom xy portalu ?
normalno da nebi, ponadili ste se ali djabe :)

antiDebil

pre 8 godina

ovo je intervju iz 2013. godine
inace radi se o totalno ljevom portalu:
[link]

mislite da bi federer rekao ovako nesto, i to nekom xy portalu ?
normalno da nebi, ponadili ste se ali djabe :)
(nikola, 17. avgust 2015 22:49)


I sta to menja ???
Hahhahahaha hahaaa, ljevom a ?
Ti si neki Ivanisevicevac ??
Tko je tada bio broj 1 ?

Goran

pre 8 godina

Potpuno je u pravu u pogledu generacije koja sada ima 18-22 godine i koja je losa. Mekinro je bio broj 1 sa 21 godinom u konkurenciji Borga i Konorsa, Hjuit je bio broj 1 sa 20 godina u konkurenciji Agasija i Federera. Novak je osvojio prvu GS titulu sa 19 godina, Rafa sa 18, a Beker sa 17 godina. Danas je Kirjos najbolji igrac od 20 godina a nikada nije bio bolji od 25. mesta. Smejurija. Nije osetio polufinale grand slema. Ne kazem da nece biti broj 1, ali nije taj kalibar.

Cvrcak

pre 8 godina

Imam ogromno postovanje za ovog velikog igraca i coveka, ali se slazem sa vecinom komentara da to zapravo znaci da je Novak jos bolji. Licno mislim da je ovo Rodzerov nacin da prizna da je Novak ipak broj 1 i da bi pobedjivao i 10 godina mladjeg Federera.

novica

pre 8 godina

Čovek nigde u tekstu ne spominje imena,kao što su Rafa,Nole i Endi,a Djokovićevi navijači odmah skaču i komentarišu,naravno,navijački ,ubacujući Noleta u perverzne debate o tome šta je starije kokoška íli jaje!
Djokovićevi fanovi su uglavnom neizlečive zadribende,poput Zvezdinih navijača,ne vide ništa dalje od nosa.

Nikola

pre 8 godina

Osvaja ovo Novak teškom mukom, Idemo No1e, po jedini masters koji ti nedostaje, zaboravio ono juče sa Marijem, imao si problema sa rukom zato si previše grešio, Živ bio i srećno u Sinsinatiju.

Stefan

pre 8 godina

Ovakve izjave su čist marketing i pokušaj da se napravi psihološki pritisak na protivnike. Čoveka obožava da je centar teniskog sveta. Ima dosta narcisoidnog u sebi. Na njegovu žalost mlađi i bolji će uskoro da ga sve više pomeraju iz fokusa i mislim da se on neće dobro nositi s činjenicom da sve mora da ima kraj...

FedEx forever

pre 8 godina

(macacica, 17. avgust 2015 23:21)

Zato si ti tu da nam objasniš neke stvari, ili možda ne?

Federer je Prof. Doc. Tenisa

nikolina

pre 8 godina

federer koji nikad nije protivniku zapljesko na pojen ce ovako nesto reci nekom nebitnom portalu ? hm tesko, jeste se ponadali ? haha

kao vaš Ćorić, će da bidne no1?

pre 8 godina

a sad vi mozete vjerovati i u zmajeve :)
(marija, 18. avgust 2015)

Ne, nikakvi zmajevi, verujemo Federeru! Kaže da je sada bolji. Ćao, zdravo.

BratBugarin

pre 8 godina

"federer je bolji igrac od djokovica"
(istina, 18. avgust 2015 16:45)

Kad bi se zezali.

Zar ti je razlika od preko 6000 poena pomutila razum? Slažem se da nije lako tako daleko gledati u leđa nekome ali...

xyz

pre 8 godina

(Svete, 17. avgust 2015 21:42)
I dalje nastavljas sa svojim epohalno smesnim iluzijama kako je Nadal bolji u periodu 11-14 nego 05-10. Samo pogledaj Nadala na RG od 05-08 i uporedi sa ovim kasnije. Ako ti smatras da je Nadal 2014. bio bolji nego pre 2011. onda si izgubio sav kredibilitet da komentarises o tenisu. Sto se tice Rodzerove izjave, kao sto sam i rekao, hrabri se i nece da prizna da je njegovo najbolje doba rezultata i igre proslo, a to je odlika svih velikih sampiona pred penzijom.

chika_aca

pre 8 godina

u sustini i jesi tada nisi imao konkuranciju vecina na zalasku karijere ili svi jako mladi.....ali bre smaras vise, bogato si se udao idi vise trosi zenin novac i predaj papire za penziju

fedex

pre 8 godina

Ako tako kaze Federer onda je tako,al ja mislim da su ove izjave najvise radi nas navijaca,da ga ne bi otpisivali,kao i radi marketinski firmi..kad bi se obrazlozili udarce,mislim da su forhand i servis bili bolji prije 10 godine,cisto radi jacine,sjecam se kako je udarao fh,cesto je ni odakle probiijao protivnika sa njim,zatim kondicija nema sanse da je bolja sada nego prije 10 godina i sto kaze samopouzdanje mu je bilo puno puno vece,a zahvaljuci njemu se dobijaju veliki mecevi..
FORZA FEDERERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

aha

pre 8 godina

federer sa 34god dobije 3 puta djokovica u sezoni, svaki mec im je drama, djokovic je 6god mladji, sta bi bilo da su vrsnjaci ? a sta bi tek bilo da je federer 6god mladji ? federer je nekoliko puta bolji igrac od djokovica, ovaj intervju je samo na b92 cudno da ovaku vijest nije prenio niti jedan svijetski poznati portal :) pametnom dosta.

optimus prime

pre 8 godina

@Dragana

Od US Opena 2009 do US Opena 2015 Federer je osvojio 2 grend slem titule i ti je činjenica. Dakle, za šest punih godina je osvojio 2 grend slema (Austalija 2010 i Vimbldon 2012).

Milan

pre 8 godina

Ljudi vi jos niste skontali da federer nije nista od toga rekao ? taj intervju je objavio neki mali portal 2013. godine, federer koji CNN-u neda intervju ce ovako nesto pricati za neki mali portalcic ? Ne budite smjesni :)

adem

pre 8 godina

Finale Sinsinatija: DJokovic - Nadal!!!
(Peko, 17. avgust 2015 21:00)

za mene je nadal naj.... ali ni jedan ni drugi nece videti finale, makar ne na ovom turniru jer nisu na svom nivou. za neki drugi, za mesec dva, mozda se vrate ali...

SRBin

pre 8 godina

Nisi nego je konkurencija u vrhu drastično opala pa osim No1eta,Marija i možda još nekog, nemaš težeg protivnika. Ovolika razlika u poenima između prvog i drugog na listi dovoljno govori a to je: Jedan igrač je dominantan, a ostali su za klasu ispod njega.

stradivari

pre 8 godina

Tako je brate Rodzere...objasni ovim strucnjacima sto uporno objasnjavaju kako bi igrao da si 10 god mladji...i da Nole nema konkurenciju..Usput im pojasni da su i tvoja finala bila sa Agasijem u 36-toj..pa i sa Noletom,Marejem,Nadalom kad su bili ispod 20-tih....plus Bagdadis,Filipusis i ostali koji nisu bili ni u top ten...

Goran S.

pre 8 godina

Federer izgleda nije ni svestan koliko ova njegova izjava (bolji sam nego pre 10 godina) ide u prilog Novaka Djokovica. Time je dao odgovor na krucijalno pitanje "ko je bolji teniser Novak ili Rodzer", jer Novak ima ubedljiv skor protiv Rodzera zadnjih 5 godina i time je stavio tacku na tu dilemu. Sada je vec nesumljivo da je Novak najbolji teniser koji je ikad krocio na teniske terene. To je fakticki Rodzerovo priznanje, koje vise niko ne moze da ospori.

da

pre 8 godina

hahahah gle ove sta se nalozili kao ''bravo rogere prizno si'' hahahaha a intervju prenosi neki australski xy portal inace ovo je iz 2013. hahahah to je isto ko da micheal jordan kaze da 2015. igra bolje nego 1992. smjesno pricat uopce, kak se ponadala rulja jao kompleksi su cudo pogotovo kad deda samara to najvise boli ajde da je neki klinac al dedin samar boli najace

suština

pre 8 godina

Novakovi navijči pročitaju u njegovom intervjuu ono što oni žele pročitati ,a suštinu šta je rekao nikako da shvate,ali ajde nek' se zavaravaju.

suština

pre 8 godina

Novakovi navijči pročitaju u njegovom intervjuu ono što oni žele pročitati ,a suštinu šta je rekao nikako da shvate,ali ajde nek se zavaravaju.

suština

pre 8 godina

Novakovi navijči pročitaju u njegovom intervjuu ono što oni žele pročitati ,a suštinu šta je rekao nikako da shvate,ali ajde nek se zavaravaju.

Cole

pre 8 godina

Federer: Bolji sam igrač nego pre 10 godina

To i ptice na grani znaju,
ali to moraju da shvate
i ovi naši što omaolvažavaju
Novaka. Zaključak, najbolji
teniser svih vremena kaže da
je bolji danas, lošiji od
Novaka... Pa ko je onda najbolji
svih vremena. Pametnom dosta.

suština

pre 8 godina

Novakovi navijči pročitaju u njegovom intervjuu ono što oni žele pročitati ,a suštinu šta je rekao nikako da shvate,ali ajde nek se zavaravaju.

Patrik

pre 8 godina

Ala pocinje da smara ovo pracenje teniskih turnira i meceva,ovi nosioci i bolje rangirani izvuku "laki luzere",poizbace ih a ovi bolje rangirani se medjusobno sastaju tek u zavrsnoj fazi turnira.Bas bezveze i dosadno. i uvek isti pobede.

nikola

pre 8 godina

ovo je intervju iz 2013. godine
inace radi se o totalno ljevom portalu:
http://www.tennis-x.com/xblog/2013-12-13/14304.php

mislite da bi federer rekao ovako nesto, i to nekom xy portalu ?
normalno da nebi, ponadili ste se ali djabe :)

Dr. Roddick

pre 8 godina

Od kad to n0letovci veruju u ono sto gospodin Federer kaze? Do sad su n0levci pricali da kaze jedno a misli drugo.
Samo strpljivo jos 2 godine, i nas n0le goes downhill

Hombre

pre 8 godina

E, a sada tu tvoju generaciju i tebe samog dere Nole, što znači da ako si, kao što sam kažeš, sada bolji nego pre 10 godina, onda je Nole sada bolji nego što si ti ikada bio, a kaŸu da si (bio) najbolji svih vremena. Čista analogija, nikakve insinuacije. Onda, da zaključimo - ko je (ili će biti) najbolji svih vremena? Pogađate li vi Srbi koji navijate za Rodžera kad igra protiv Noleta?

macacica

pre 8 godina

Interesantno!Znaci sad bolje igra nego kad je bio najdominantniji teniser na planeti...Sta to govori o njegovim tadasnjim protivnicima i sta govori o NOVAKU i njegovoj dominaciji???Toliko...

Sasa jokic

pre 8 godina

I njega su Nadal i Nole ucinili boljim igracem, kao i on njih. Sa onom igrom iz 2004-2007 ne bi imao sta da trazi protiv ove dvojice.

danix

pre 8 godina

Dakle,ova Fedexova izjava da je bolji sada nego prije deset godina ne ide u prilog onima koji uporno pricaju da Novaku ima slabu konkenciju,da je Fedex star,a Rafa puk'o itd.
A,Fedex kaze da je ranije dobijao mnogo vise meceva,po 40 u nizu,nego danas zato sto je "nivo njegovog samopouzdanja" bio veci,a ne rece zasto mu samopouzdanje nije vece danas jer je,kako rece, mnogo iskusniji,ili su mu to samopouzdanje srusili Rafa i Novak s kojima ima negativan odnos pobjeda i poraza.
Mnogi od nas su ovdje cesto pisali da Fedex bolje igra danas nego prije deset godina,to se da uporediti ako pogledate danasnje meceve i one od prije 10 godina i jasno je da je osvajao vise trofeja jer mu je konkurencija bila slabija tada nego danas.
Dakle,Fedex priznaje da je namjerno propustio Montreal da bi bio spreman za Cincinnati i USO sto moze biti i mac sa dvije ostrice,odmoran ce,svakako,biti,ali u kakvoj formi nakon duzeg neigranja meceva,to cemo tek vidjeti.To je vjecita dilema kod igraca,ako duze pauziras bices odmorniji,ali nakon duzeg neigranja,zvanicnih meceva,pada forma.

Stefan

pre 8 godina

Ovakve izjave su čist marketing i pokušaj da se napravi psihološki pritisak na protivnike. Čoveka obožava da je centar teniskog sveta. Ima dosta narcisoidnog u sebi. Na njegovu žalost mlađi i bolji će uskoro da ga sve više pomeraju iz fokusa i mislim da se on neće dobro nositi s činjenicom da sve mora da ima kraj...

Aleksa

pre 8 godina

Hajdete sad vi Novakomrsci recite da bolje znate od Federera kako se on oseca. Evo i sam je potvrdio, a to mnogi i vide da igra bolji tenis nego u svojim najboljim danima, a takvog ga je Nole dva puta pobedio u finalu Vimbldona. Pametnom dosta

dsad

pre 8 godina

Dakle ovim komentarima nas narod pokazuje ne samo da se ne razume u tenis nego i da je glup i ne razume sta je covek pricao ali nema veze to je nasa realnost ...

Dragana

pre 8 godina

@optimus prime Rodžer je osvojio u zadnjih 6 godina 4GS,2 završna masters turnira,srebro na OI,drugo neću ni da pominjem.Čisto da ne širiš dezinformacije.A što se ostalih tiče,vi u svakoj Rodžerovoj izjavi vidite da on pominje Djokovića.Izgleda da uopšte niste pročitali tekst a ako jeste niste shvatili poentu.

optimus prime

pre 8 godina

Kako to stari lisac? Federer nije star, najbolje su godine oko tridesete i ne razumem ove što nazivaju Federera deda? On je mlad čovek i život tek počinje posle tridesete, tad je muškarac u punoj snazi. Ispade da je on sa 34 godine deda, a sve ove mlađe tenisere lagano pobedi bez muke, jedino ne može sa Noletom i Rafom jer su svetska klasa. Svaka njemu čast.

marija

pre 8 godina

vi koji pratite tenis od 2008. pogledajte neki federerov mec iz 2004,05,06, cinjenice su da tenisaci prestaju igrati tenisu u ranim tridesetima znaci 31-32 federer je fenomen jel sa 34 aktivno igra, ne da igra nego pobjeduje, djokovica prosle sezone 3 puta, svaki mec im je drama, sve to sa 34god kad su drugi debelo u penziji, sa 25god federer bi djokovicu dao maksimalno 4gema, a sad vi mozete vjerovati i u zmajeve :)

Mare,NS

pre 8 godina

"Federer: Bolji sam igrač nego pre 10 godina"

Ocekujem dezurne hejtere,koji omalovazavaju Novakove rezultate tvrdnjama kako je losa konkurencija da se oglase i demantuju svog ljubimca,koji je bez sumnje najbolji teniser ikada,bar po dosadasnjim rezultatima.

Mora da je toliko izlapeo,posenilio i ne zna sta govori za razliku od vrhunskih komentatora na ovim stranama!

Dragi Jumko,Mikii i ostali takvi `nikovi`,objasnite nam kako najbolji teniser svih vremena nije na prvom mestu ATP liste(godinama),a kaze da je sada bolji igrac nego u svoje zlatno doba?

Govori li to nesto o danasnjoj kokurenciji?

Pametnom sigurno govori,a RF ne izgleda kao glup,kao pojedini komentari!

danilo

pre 8 godina

"Igram bolje nego pre 10 godina!!!"
Tu prestaje razgovor o Fedexu kao penzosu, matorcu i čoveku daleko van svoga zenita.
Valjda zna sebe najbolje,ne bih sa njim polemisao.
P.S.
U tom smislu Noletova dominacija poslednjih 5 godina dobija dosta na težini?

Filip

pre 8 godina

Ako on to misli znaci da jos tacnije ono sto svi kazu da je imao jako slabu konkurenciju i da je srecan sto je igrao u to vreme kad Novak i Rafa nisu ni pocinjali.

Ајмо Ноле!!!!

pre 8 godina

Зато Ђоле узми сада Синсинати, а догодине РГ и онда си мега цар.
Ајмо Нолеееее!!!!!!

optimus prime

pre 8 godina

Pa kad je bila takva super konkurencija u vreme Federerove ere, on je osvajao trofeje. Danas je druga priča, podatak da je osvojio neverovatnih 2 (DVA) grend slema u zadnjih šest godina mnogo govori. Verovatno su Ferero, Filipusis, Bagdatis, Safin, Hjuit i Rodik bili neka velika konkurencija. Svi oni zajedno nisu osvojili grend slemova koliko je sam osvojio Novak.

Razmisli pa kazi onda

pre 8 godina

Vidim odmah ljudi skocili sebi u usta a covek nije mislio zbog prvog mesta vec je samo uporedio svoju igru kad je bio mladji i sada kada je iskusniji za deset godina vise u odnosu na neke tenisere koji su presli 30 godinu a nestali su...

Svete

pre 8 godina

Naravno da je tu negde kao pre 10 godina, servis mu je neuporedivo bolji, fh i bh su na istom nivou, kretanje mu je verovatno za nijansu slabije ali to nadoknadjuje anticipacijom i ogromnim iskustvom, tacno zna kada treba da zapne, ne arci energiju u nebitnim gemovima a vecinu meceva dobije manje vise rutinski, kvalitet igre na mrezi dolazi sa godinama tj iskustvom i sve je to vrlo jasno pitanje je da li to neko hoce da prihvati ili ne, pa i na Wimbledonu je vecina komentatora izjavila da je Federerovo SF mozda njegov najbolji mec ikada na tom turniru a i ovo nije prvi put da Federer ovako govori o samom sebi !
Slicna je prica sa Nadalom, ni u kojoj varijanti Nadal od 05-10 ne moze da bude bolji igrac od Nadala iz 11-14, pogotovu Nadal iz 05-07 taj bi sada bio na 4.mestu, ali kako god !
Raduje me sto sve ovo takodje ceka Djokovica, iskustvo, bolji servis, bolja anticipacija, bolja igra na mrezi, on i poslednjih nekoliko godina vec dobija vecinu meceva krajnje rutinski treba to jos malo izbrusiti, predhodnih 5 godina igra najmanji broj turnira od svih, starosne granice u tenisu se pomeraju vidi se kako funkcionise jedan Ferrer u 33.godini, sad ima malo problema ali to je ipak 33. i sa njegovim stilom igre cudo da je i toliko izdrzao, sve je teze mladima da se probiju tako da Djoleta ceka jos nekih 4 ili 5 godina na ovom nivou i onda jos par godina deljanja na cisto iskustvo i rutinu...
Ovom izjavom je Feki mnogo toga rekao o Novaku ....!!!

charlotte sometimes

pre 8 godina

Eto. Sam Federer kaze da oseca da igra bolji tenis. Mozda se ne bih slozila samo oko forhenda, mislim da je sada slabiji, ali behend, servis, voleji.....sve je popravio. Prosto, pojavili su se igraci koji su majstori sa osnovne linije, kojima nije lako zabiti viner, koji salju uzasno duboke lopte. Na sve to imaju fenomenalan ritern i covek sam kaze da je morao da se prilagodi. Doduse malo su ga zeznuli sa usporavanjem podloga. On je odrastao i kalio igru na brzim, a ostatak cetvorke na nesto sporijim podlogama za sta oni nisu krivi. Otud pad u Federerovoj igri. Par godina su Nadal i Novak igrali gotovo sva finala slemova i mastersa, a ponekad bi se umesao naravno i Endi. Ipak, covek je veliki teniser, sa vrhunskom tehnikom koja mu omogucava da traje i traje. Koja mu omogucava da se ne umara preterano. Zato iako ga ne volim bas, skidam kapu za umece i ljubav prema tenisu, kao i za motivaciju.

Svidja mi se kako je bocnuo igrace od 25 godina (Nisikori, Raonic, Cilic), a vidim da i ove mladje ne ceni bas nesto niti im predvidja neki veci uspeh dok se majstori ne povuku. Ovim je indirektno odao priznanje prvenstveno Novaku i Nadalu, jer je izmedju redova priznao da su ga istisnuli, kao i Endiju. On to posmatra u ciklusima od oko pet godina, a upravo je toliko stariji od njih. Pohvalio je indirektno i sebe, na sta ima puno pravo po mom msljljenju. Uspeo je da se vrati koliko toliko. I dalje streptomicin za sve ostale. I ne samo to. Cak i sa ostalim clanovima velike cetvorke (trojke) se jos uvek nosi. Endija je pocistio na W, Nole se cesto dobro pomuci da ga dobije, a ponekad i izgubi (Dubai, Sangaj).

Ja nisam neko ko ce zbog par finih izjava promeniti misljenje, ali moram da priznam da moje postovanje za Federera raste, u ljudskom smislu. Makar i u promilima, ali definitivno je sada mnogo manje arogantan nego ranije. Srecno mu bilo, pa da gledamo finale Sinsija izmedju njega i Noleta.

xyz

pre 8 godina

Hrabri se sa ovom izjavom. Ima donekle istine u ovome, ali mu je recimo fizicka sprema i kondicija zato daleko ispod tog nivoa, a to je skoro najbitnije u tenisu. No, ovo je tipicno za stare asove pred povlacenjem, hrabre se i uveravaju sebe i druge da su bolji nego ikad, medjutim, duboko u sebi znaju da je njihovo najbolje vreme proslo.

novica

pre 8 godina

Čovek nigde u tekstu ne spominje imena,kao što su Rafa,Nole i Endi,a Djokovićevi navijači odmah skaču i komentarišu,naravno,navijački ,ubacujući Noleta u perverzne debate o tome šta je starije kokoška íli jaje!
Djokovićevi fanovi su uglavnom neizlečive zadribende,poput Zvezdinih navijača,ne vide ništa dalje od nosa.

mik

pre 8 godina

Ovo je za Novaka najveći kompliment. Ako Federer kaže da je bolji nego pre 10 godina i kao takav redovno gubi od Novaka,onda je sve jasno.

fgd

pre 8 godina

Dakle ovim komentarima nas narod pokazuje ne samo da se ne razume u tenis nego i da je glup i ne razume sta je covek pricao ali nema veze to je nasa realnost ...
(dsad, 17. avgust 2015 20:27)
nisi jedini koji misli tako

anica

pre 8 godina

Nisam ocekivala ovo od Federera, svakako kao Novakovom navijacu jako ali jako prija, jer je na ovaj nacin jasno stavio do znanja neke stvari. Rekla sam da se trudim da menjam misljenje o ovom coveku, uvek sam ga smatrala velikim sportistom nikad nije bilo sumnje u to, druge stvari su bile presudne, al dobro...kako prolazi vreme, i kako se blizi penziji, primecujem da mi krivo, i Rafa isto sto je ovako pao u igri, ipak su to sportske velicine, Novak je uz njih i stasao u ovo sto jeste, nadam se da ce Federer uci u finale Sinsija, sta vise velike sanse ima, ne mogu da podnesem mrcvarenje od strane Endija, sa Rodjom su mecevi il znas il ne znas, jednostavno laksi, brzi, jasniji...molim lepo! Novak je podigao tenis na visi nivo, uzivajmo!

ana

pre 8 godina

federer nije ni sjena federera 2004/05/06/07 zakoni medicine, fizike, prirode ... meni je jasno da je vama i cilju srusite te zakone jel kako inace objasniti da federer u 34god dobije djokovica 3 puta u sezoni i da mu svaki mec napravi velike probleme, odgovor je jasan ljudi federer je puno bolji igrac od djokovica i sa 34 godine mu pravi probleme a sa svojih 25 bi mu dao 2 gema, nemojte se muciti rusiti zakone medicine, fizike, matematike sa federer je star pa je u prednosti ili 5+4=153 priznajte si neke stvari bice i vama lakse :)

nerealno

pre 8 godina

Ma nema sanse da je bolji nego pre 10 godina, sta vam je? Mozda jeste iskusniji i zreliji, ali bolji sigurno ne. Sporiji je, nesto slabije se krece (iako se i dalje odlicno krece za svoje godine), nema onu staru snagu u udarcima i ne moze u zavrsnici Grand Slamova da izdrzi fizicki! Pogledajte malo stare snumke iz 2005, 2006 ili 2007, pa da vidite sta je profesor doctor radio.

bazan

pre 8 godina

Tenis se mnogo promenio od 2004 pa do danas kao i svaki sport.Igra je fizicki zahtevnija i kao sto kaze prilagodio se sto opet ne znaci da je bolji igrac danas nego pre 10,11 godina.Danas je iskusniji.Da sada Federer ima 25,26 umesto 34 sigurno da bi bio brzi i fizicki spremniji sto bi se pozitivno odrazilo na njegovu igru i igrao dosta bolje nego sad a samim tim bi mogao igrati vise turnira u kontinuitetu na najvecem nivou sto sada nije slucaj sa 34.

monden

pre 8 godina

Oseća da bi mogao svima da "očita bukvicu" na pedstojećem turniru, zato tako i priča.A ne da bi "uzdigao" Novaka, kako to, ovde, neki tumače njegovu izjavu, "između redova".Federer je to, stari lisac.

RobiSarma

pre 8 godina

Eto i sam FedEx indirektno priznaje da mu je konkurencija pre 10 godina bila nula. Ako je tada , sa lošijom igrom nego danas, šamarao protivnike, vezivao po 40 pobeda u nizu i osvajao turnir na turnir, šta dalje reći:)

Beznadežni

pre 8 godina

U prevodu- konkurencija ti je bila bulja kad si sve poosvajao, pošto sad kad si 10x bolji igrač ne možeš ništa da uradiš. Po neki bljesak tu i tamo i to je to! Pa da je Marej igrao protiv Gonzalesa, Hjuita, Rodika i ostalih u ono vreme, imao bi bar 12-13 gren slemova!

FedEx forever

pre 8 godina

(macacica, 17. avgust 2015 23:21)

Zato si ti tu da nam objasniš neke stvari, ili možda ne?

Federer je Prof. Doc. Tenisa

Milan

pre 8 godina

Ljudi vi jos niste skontali da federer nije nista od toga rekao ? taj intervju je objavio neki mali portal 2013. godine, federer koji CNN-u neda intervju ce ovako nesto pricati za neki mali portalcic ? Ne budite smjesni :)

nikolina

pre 8 godina

federer koji nikad nije protivniku zapljesko na pojen ce ovako nesto reci nekom nebitnom portalu ? hm tesko, jeste se ponadali ? haha

fedex

pre 8 godina

Ako tako kaze Federer onda je tako,al ja mislim da su ove izjave najvise radi nas navijaca,da ga ne bi otpisivali,kao i radi marketinski firmi..kad bi se obrazlozili udarce,mislim da su forhand i servis bili bolji prije 10 godine,cisto radi jacine,sjecam se kako je udarao fh,cesto je ni odakle probiijao protivnika sa njim,zatim kondicija nema sanse da je bolja sada nego prije 10 godina i sto kaze samopouzdanje mu je bilo puno puno vece,a zahvaljuci njemu se dobijaju veliki mecevi..
FORZA FEDERERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

westhern and southern financial group

pre 8 godina

Upravu je Roger,generacija 80,81,82 je imala dosta talenata ,ali vecina njih ili nije uspela u tolikoj meri da se dokaze ili je previse "patila" zbog Rodzerovog postojanja ,jel je on glavni krivac zasto nisu mogli toliko da se istaknu,a
Jedni od primera jesu rodik,nalbandian i hjuit koji bi sigurno imali barem 12 GS ukupno da nije bilo rodzera.

@&@

pre 8 godina

Od top 10 igraca samo su dvojica is pod 25 godina starosti, svi ostali su 29,30,33,34...ubedljivo najmatoriji top 10 ikada. Pola od njih stalno povredjeno.Nema vise mladih talenata kalibra Nadala,Novaka,Mareja,Delpotra.....mozda ih negde I ima ali tenis je skup sport. Da se Novak sutra povuce, Federer bi I pored svojih 34 godine u ovakvoj konkurenciji bio prvi bar jos jedno pet godina, igrajuci sa veteranima,I prosecnium igracima.

Cvrcak

pre 8 godina

Imam ogromno postovanje za ovog velikog igraca i coveka, ali se slazem sa vecinom komentara da to zapravo znaci da je Novak jos bolji. Licno mislim da je ovo Rodzerov nacin da prizna da je Novak ipak broj 1 i da bi pobedjivao i 10 godina mladjeg Federera.

(Novak rules)

pre 8 godina

Novakovi navijči pročitaju u njegovom intervjuu ono što oni žele pročitati ,a suštinu šta je rekao nikako da shvate,ali ajde nek se zavaravaju.
(suština, 17. avgust 2015 21:21)

Upravo dio kada hvali svoju generaciju i koliko njih jos uvijek igra na vrhunskom nivou. U smislu, ja sam uvijek imao vrhunske protivnike. Iako i ptice na grani znaju da je imao "vrhunske" protivnike. :-)

Dylan Dog

pre 8 godina

Drago mi je da i sam Rodžer potvrđuje ono što ozbiljni poznavaoci tenisa često ističu čak i na ovom portalu.
Rodžer jeste bolji u pomenutim segmentima no ranije. Štaviše, kako bi se, kako sam kaže, prilagodio novim okolnostima, računajući i njegove godine, danas igra još agresivnije no ranije. Zato često preigrava kada igra protiv konkurenata iz samog vrha, ali odgovorno tvrdim da niko, pa ni sam Novak - ne može da igra tako agresivno sa takvim nivoom uspešnosti kao Rodžer. Jednostavno - to je on.

Razlog što pomenuti napredak u kvalitetu tenisa ne prati i adekvatan broj titula kao merilo uspešnosti, leži u njegovoj vremešnosti, podsvesnom zasićenju i nedostatku motivacije, a pre svega u kvalitetu konkurencije.

Zašto mlađe generacije još uvek nisu u stanju da preuzmu primat, jeste predmet posebne analize.

Uzdravlje!

xyz

pre 8 godina

(Svete, 17. avgust 2015 21:42)
I dalje nastavljas sa svojim epohalno smesnim iluzijama kako je Nadal bolji u periodu 11-14 nego 05-10. Samo pogledaj Nadala na RG od 05-08 i uporedi sa ovim kasnije. Ako ti smatras da je Nadal 2014. bio bolji nego pre 2011. onda si izgubio sav kredibilitet da komentarises o tenisu. Sto se tice Rodzerove izjave, kao sto sam i rekao, hrabri se i nece da prizna da je njegovo najbolje doba rezultata i igre proslo, a to je odlika svih velikih sampiona pred penzijom.

Goran

pre 8 godina

Potpuno je u pravu u pogledu generacije koja sada ima 18-22 godine i koja je losa. Mekinro je bio broj 1 sa 21 godinom u konkurenciji Borga i Konorsa, Hjuit je bio broj 1 sa 20 godina u konkurenciji Agasija i Federera. Novak je osvojio prvu GS titulu sa 19 godina, Rafa sa 18, a Beker sa 17 godina. Danas je Kirjos najbolji igrac od 20 godina a nikada nije bio bolji od 25. mesta. Smejurija. Nije osetio polufinale grand slema. Ne kazem da nece biti broj 1, ali nije taj kalibar.

adem

pre 8 godina

Finale Sinsinatija: DJokovic - Nadal!!!
(Peko, 17. avgust 2015 21:00)

za mene je nadal naj.... ali ni jedan ni drugi nece videti finale, makar ne na ovom turniru jer nisu na svom nivou. za neki drugi, za mesec dva, mozda se vrate ali...

chika_aca

pre 8 godina

u sustini i jesi tada nisi imao konkuranciju vecina na zalasku karijere ili svi jako mladi.....ali bre smaras vise, bogato si se udao idi vise trosi zenin novac i predaj papire za penziju

aha

pre 8 godina

federer sa 34god dobije 3 puta djokovica u sezoni, svaki mec im je drama, djokovic je 6god mladji, sta bi bilo da su vrsnjaci ? a sta bi tek bilo da je federer 6god mladji ? federer je nekoliko puta bolji igrac od djokovica, ovaj intervju je samo na b92 cudno da ovaku vijest nije prenio niti jedan svijetski poznati portal :) pametnom dosta.

kimiko

pre 8 godina

Ja ovog igraca izuzetno cenim.Ne zbog ogromnog broja titula i njegove briljantne karijere,nego zbog toga sto toliko voli tenis i svoj zanat.
Covek igra tenis decackim elanom i spada u onu grupaciju ljudi kojima je posao zadovoljstvo.I pogledajte sta kaze...jaci sam sada nego pre 10 godina...
Mozda objektivno i nije,jer godine cine svoje.Ali nacin razmisljanja i volja kompenzuju sve.
Iskreno se nadam finalu Djokovic-Federer.Bice to veliki dan majstora tenisa.

pusica susjed

pre 8 godina

Ljudi volim Novaka, nas je i super lik. Ali od Federera ni po kojem osnovu nije bolji. Bar za sada
(Skajvoker, 18. avgust 2015 00:57)

Bolji je u međusobnim finalima, međusobnom skoru, masters titulama, procentu pobeda, i dosta toga još, mrzi me pisati, dugačka je lista. Toliko.
I kako kažeš "naš je"!? Vaši su Čilić, Ćorić.

BratBugarin

pre 8 godina

"federer je bolji igrac od djokovica"
(istina, 18. avgust 2015 16:45)

Kad bi se zezali.

Zar ti je razlika od preko 6000 poena pomutila razum? Slažem se da nije lako tako daleko gledati u leđa nekome ali...

antiDebil

pre 8 godina

ovo je intervju iz 2013. godine
inace radi se o totalno ljevom portalu:
[link]

mislite da bi federer rekao ovako nesto, i to nekom xy portalu ?
normalno da nebi, ponadili ste se ali djabe :)
(nikola, 17. avgust 2015 22:49)


I sta to menja ???
Hahhahahaha hahaaa, ljevom a ?
Ti si neki Ivanisevicevac ??
Tko je tada bio broj 1 ?

kao vaš Ćorić, će da bidne no1?

pre 8 godina

a sad vi mozete vjerovati i u zmajeve :)
(marija, 18. avgust 2015)

Ne, nikakvi zmajevi, verujemo Federeru! Kaže da je sada bolji. Ćao, zdravo.

peRFect

pre 8 godina

Obožavam Federera i navijam za njega još od 2003. Veliki sam njegov fan ali moram pruznati da je Novak bolji. Lakše mi je sada kada i on to priznaje.

Nikola

pre 8 godina

Osvaja ovo Novak teškom mukom, Idemo No1e, po jedini masters koji ti nedostaje, zaboravio ono juče sa Marijem, imao si problema sa rukom zato si previše grešio, Živ bio i srećno u Sinsinatiju.

optimus prime

pre 8 godina

@Dragana

Od US Opena 2009 do US Opena 2015 Federer je osvojio 2 grend slem titule i ti je činjenica. Dakle, za šest punih godina je osvojio 2 grend slema (Austalija 2010 i Vimbldon 2012).

Nikola

pre 8 godina

Federer je osvojio 6 puta Sinsinati.2005,07,09,10,12 i 2014.Ko je autor ovog teksta?Svaki dan citam pogresne podatke,u vezi Djokovica isto tako,mnogo gresaka imate.Uozbiljite se!