Subota, 21.01.2023.

14:15

Srpski trener kritikovao Partizan i savetovao Željka Obradovića

Srpski košarkaški trener Vlade Đurović govorio je o sezoni koju ima beogradski Partizan.

Izvor: SN

Srpski trener kritikovao Partizan i savetovao Željka Obradoviæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

53 Komentari

Sortiraj po:

Tiodor Jovanovic

pre 1 godinu

Cuj to, partizan mozda ima veci budzet od zvezde? Ha ha ha pa ovi se svi prave ili ludi ili mutavi. Toliko lazi i spinova su prosuli da pocinju da veruju u njih

неми сведок

pre 1 godinu

Vlade djurovic, legenda srpske kosarke u pokusaju. Kao igrac prosecna karijera, kao trener slicno. Daje sebi za pravo da "savetuje" trenera koji verovatno trofeja koliko vlade godina. Show
(banjo, 22. januar 2023 11:41)

Влада Ђуровић је најпознатији по оном класичном нокауту ког је попио од Праје Далипагића.
Од тада лупета против Партизана.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Nije smesno, osvoji ti Kup Belgije ako mozes. Naravno da sam mogao i "samo" te dve titule da navedem iz stare Jugoslavije, ali, bezobrazluk je da neko napise da covek nista nije osvojio.

Realan

pre 1 godinu

Nista, stvarno?

Тренерски успеси
Клупски
Задар:
Првенство Југославије (1): 1985/86.
Паниониос:
Куп Грчке (1): 1990/91.
Остенде:
Куп Белгије (1): 1997/98.
Ахилеас:
Куп Кипра (1): 2000.
ФМП:
Куп Радивоја Кораћа (1): 2002/03.

Pokraden je i sa Sibenkom '83.
(Pirotehnicar, 22. januar 2023 13:51) 

Izvini, ali Kup Belgije i ostale kupove stavljati kao potvrdu uspeha trenera, nerocito u kontekstu srpskih kosarkaskih trenera, je smesno.

Djurovic je nesto i znacio 80tih, kapa dole za Sibenku i Zadar. Ali posle toga...

Ne znam samo da li su njegove poslednje izjave o Partizanu rezultat navijackih strasti ili slihtanja u potrazi za novim poslom. Pa makar i u FMPu.

Fuckundo free

pre 1 godinu

i ja gledam na ovo objektivno, navijač sam czv, i iskreno, na početku sezone mislim da je partizan imao daleko veći budžet od zvezde. kod zvezde je jedino zvučno ime bio nedovic. posle dolaska ivanovica i vildoze, i dalje sam mislio da ste u blagoj prednosti sto se budžeta tiče. od kada je i kampaco tu, slažem se da smo mi skuplji sada, što je i logično za očekivati, jer imamo rezultate poslednjih godina iza nas. a da imamo velike budžete i mi i vi, imamo i to prevelike za naše standarde.
(navijač zvezde, 22. januar 2023 18:55)
Kako nije bilo logicno isto tako kad je Partizan isao na F4 da zadrzi strance ,pa i domace ,kako je isterivan iz Pionira ,kako je imao samo jednog drzavnog sponzora dok suna drugoj strani bili projekti Evropska zvezda,sponzori su bili i klinicki centar,he Djerdap,Aerodrom, JAT(air Srbija),Parking Servis,grad,drzava,poštanska štedionica,telekom,nis,Pionir uvek dostupan ,Arena kad treba...tada nisu bili vazni rezultati?

navijač zvezde

pre 1 godinu

Interesantan intervju sa Djurovicem. Iako je deklarisani zvezdas shvatam da pokusava biti objektivan. U ponecemu je i u pravu, priznajem. Ono sto me iznerviralo je njegova prica o budzetu. Ili ne zna ili je maliciozan. Nije budzet KKP mali, prilicno je velik, ali dosta manji od zvezdinog. To se vidi 'iz aviona'.
Na pocetku sezone dva budzeta su bila slicne visine, ali je onda zvezda odradila doselekciju tima sa Ivanovicem, Vildozom i, pogotovo, Kampacom, gde je KKP ostao u prasini. Ne pustaju mi se komentari ovakvog sadrzaja iako ne vredjaju nikoga, cak su i pohvalni za zvezdu. Dosli su do podrske i novca, silno se pojacali i to je tako. To je njima za diku i ponos.
KKP posle doselekcije tima zvezde nije sa njom u istoj prici. Totalni je underdog. Sanse da dobije zvezdu su manje od 10%, po meni. Licno se sada ne nadam ni jednoj pobedi protiv njih ove sezone, svakako ne tamo gde se bude nesto odlucivalo. Zvezda je napravila tim za napad na EL, kao kad bi KKP doveo Vilbekina i Milutinova npr. Tada bi mozda bio u egalu. Partizan nije iz tog filma. Underdog.
(profesor Baltazar, 22. januar 2023 17:41)

i ja gledam na ovo objektivno, navijač sam czv, i iskreno, na početku sezone mislim da je partizan imao daleko veći budžet od zvezde. kod zvezde je jedino zvučno ime bio nedovic. posle dolaska ivanovica i vildoze, i dalje sam mislio da ste u blagoj prednosti sto se budžeta tiče. od kada je i kampaco tu, slažem se da smo mi skuplji sada, što je i logično za očekivati, jer imamo rezultate poslednjih godina iza nas. a da imamo velike budžete i mi i vi, imamo i to prevelike za naše standarde.

profesor Baltazar

pre 1 godinu

Interesantan intervju sa Djurovicem. Iako je deklarisani zvezdas shvatam da pokusava biti objektivan. U ponecemu je i u pravu, priznajem. Ono sto me iznerviralo je njegova prica o budzetu. Ili ne zna ili je maliciozan. Nije budzet KKP mali, prilicno je velik, ali dosta manji od zvezdinog. To se vidi 'iz aviona'.
Na pocetku sezone dva budzeta su bila slicne visine, ali je onda zvezda odradila doselekciju tima sa Ivanovicem, Vildozom i, pogotovo, Kampacom, gde je KKP ostao u prasini. Ne pustaju mi se komentari ovakvog sadrzaja iako ne vredjaju nikoga, cak su i pohvalni za zvezdu. Dosli su do podrske i novca, silno se pojacali i to je tako. To je njima za diku i ponos.
KKP posle doselekcije tima zvezde nije sa njom u istoj prici. Totalni je underdog. Sanse da dobije zvezdu su manje od 10%, po meni. Licno se sada ne nadam ni jednoj pobedi protiv njih ove sezone, svakako ne tamo gde se bude nesto odlucivalo. Zvezda je napravila tim za napad na EL, kao kad bi KKP doveo Vilbekina i Milutinova npr. Tada bi mozda bio u egalu. Partizan nije iz tog filma. Underdog.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

A da Kampaco, možda, zbog poreza nije otišao u Španiju, a Vildoza je bio samo solidan igrač u Baskoniji i nije bio neko oko koga su se timovi otimali, pogotovo ne Olimpijakos koji ima Slukasa, Kanana, Mek Kisika i Volkapa na toj poziciji. Tako da te Tegeltija/Žeks priče ne piju vodu.
(ZaphodBeeblebrox, 22. januar 2023 13:52)

Da, da, verovatno niste platili ni onih 2.6 miliona evra za Kampaca, je l' da? Nije morao on da ode u Spaniju, ali, sasvim sigurno nije morao ni u Srbiju, u tome je problem.

ZaphodBeeblebrox

pre 1 godinu

Kampaca i Vildozu koje Real i Olimpijakos nisu mogli da priuste.
(Luke Babbit gravedigger, 22. januar 2023 11:28)

A da Kampaco, možda, zbog poreza nije otišao u Španiju, a Vildoza je bio samo solidan igrač u Baskoniji i nije bio neko oko koga su se timovi otimali, pogotovo ne Olimpijakos koji ima Slukasa, Kanana, Mek Kisika i Volkapa na toj poziciji. Tako da te Tegeltija/Žeks priče ne piju vodu.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Covek sa brkovima??koji nista nije osvojio,ok.
(Ramones, 22. januar 2023 12:38)

Nista, stvarno?

Тренерски успеси
Клупски
Задар:
Првенство Југославије (1): 1985/86.
Паниониос:
Куп Грчке (1): 1990/91.
Остенде:
Куп Белгије (1): 1997/98.
Ахилеас:
Куп Кипра (1): 2000.
ФМП:
Куп Радивоја Кораћа (1): 2002/03.

Pokraden je i sa Sibenkom '83.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

dule je radio deset godina I u prvih par godina nije imao ama bas nikakve rezultate a takodje nije imao nikakvu konkurenciju zoc sad ima veliku konkurenciju, porediti zvezdu iz tog vremena i ovu danas je kao nebo i zemlja I u evroligi je potpuno drugaciji sistem tesko bi dule ista napravio Danas sto se videlo kad je bio u cska.kosarka se promenila .jedino sto treba zoc da promeni je nacin komunikacije sa igracima a sve o kosarci on vec zna .
(Mike, 22. januar 2023 11:32)

Ko nije imao ama bas nikakve rezultate u pocetnim godinama?! U trecem mandatu, dosao je 2001. i odmah osvojio "duplu krunu", covek je zaredjao devet titula i jos dve kad se vratio, a i u staroj Jugoslaviji je osvajao trofeje, osvojio je po jednu titulu, Kup Jugoslavije i Kup Radivoja Koraca! Takodje, za jednu titulu su nas pokrali.

banjo

pre 1 godinu

Vlade djurovic, legenda srpske kosarke u pokusaju. Kao igrac prosecna karijera, kao trener slicno. Daje sebi za pravo da "savetuje" trenera koji verovatno trofeja koliko vlade godina. Show

Keynes

pre 1 godinu

А шта он то суштински није у праву?
(Fily, 22. januar 2023 02:26)

Jedino sto JESTE u pravu je da Partizan nema igraca kao sto je Bodiroga, Djordjevic. Nema ni jednog Kampaca, Vildosu... Za Nedovica se ne slazem. Panter i Nedovic su tu negde. Ali nemamo igraca kalibra Vildose i Kampaca. Koje lupetanje za hemiju u ekipi... Partizanova ekipa deluje kao porodica. Jedino mi Naneli tu nesto kao štrči.

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

Шта је ту чудно, када спортски директор у Партизану има плату као Вилдоза.
Иначе као и увек Владина дијагноза погодила центар.
(bobo mk, 22. januar 2023 10:57)

Kao i uvek, pokazujes da imas ozbiljnu dijagnozu.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Ne poznajem g. Djurovica, ali iz minimalnog igrackog iskustva, znam da su veliki treneri teski karakteri. Tako da je izlisno bilo sta komentarisati osim struke. A on je vrlo kompetentan da prica o aktuelnom stanju u KKP. Zeljko O. nema adekvatne rezultate. Panter nije kalibar lidera, i nije za kapitena. Dve godine a ne nazire se ni trofej Aba, a kamoli stogod vece. Dule je najveci trener KKP, to je sada vise nego ocigledno, jer nije imao Djordjevica, Danilovica a ni Profu da mu donesu EL. Zeljku za sve u karijeri naklon, do poda, ali ovo prosto nije to.
(Velibor, 22. januar 2023 09:54)

Prvo i prvo, prezime se nikada ne skracuje, moze samo da bude Z. Obradovic. Drugo, Partizan je bio veoma blizu trofeja ABA liga prosle sezone, u drugom mecu finala smo bili drasticno osteceni. Vujosevic je '88 u Ganu imao Djordjevica.

Luke Babbit gravedigger

pre 1 godinu

Zanimljiv komentar ovog zadojenog zvezdasa,pogotovo o budzetu.Mislim da je veoma neozbiljno pricati o budzetu ova dva tima s obzirom da je zvezda dovela Kampaca i Vildozu koje Real i Olimpijakos nisu mogli da priuste.

miloš

pre 1 godinu

O Đuroviću mogu i ja i svi vi da mislite šta hoćete, ali je rekao upravo šta fali partizanu, igrač koji će da završi utakmicu.

Mike

pre 1 godinu

. Dule je najveci trener KKP, to je sada vise nego ocigledno, jer nije imao Djordjevica, Danilovica a ni Profu da mu donesu EL. Zeljku za sve u karijeri naklon, do poda, ali ovo prosto nije to.
(Velibor, 22. januar 2023 09:54)
dule je radio deset godina I u prvih par godina nije imao ama bas nikakve rezultate a takodje nije imao nikakvu konkurenciju zoc sad ima veliku konkurenciju, porediti zvezdu iz tog vremena i ovu danas je kao nebo i zemlja I u evroligi je potpuno drugaciji sistem tesko bi dule ista napravio Danas sto se videlo kad je bio u cska.kosarka se promenila .jedino sto treba zoc da promeni je nacin komunikacije sa igracima a sve o kosarci on vec zna .

Pirotehnicar

pre 1 godinu

mene bi dragi vlado bilo sramota da tako nesto uradim za pare. ako ih nemas a nemas pojma kako da do njih dodjes onda pitaj zeljka da ti ih pozajmi a ne ovako da pljujes srbina u tudjoj zemlji. pljijes ga tamo gde je on ikona a ti vlado nisi bio i ostao ni duletu ni njemu do kolena. prvo trebas da budes covek(mada za to je kasno) pa tek onda strucnjak.
(nebitan srbin, 22. januar 2023 01:20)

Kakvoj tudjoj zemlji? Covek zivi u Srbiji (Beogradu), nije on u Crnoj Gori.

bobo mk

pre 1 godinu

Партизан има СИГУРНО већи буџет од Звезде јер у њега улази и тренеров уговор. Али не игра буџет.
(Стара школа, 21. januar 2023 23:34)....I stvarno te nije sramota sto si ovo napisao ?
(нероји сервер, 22. januar 2023 08:43)

Шта је ту чудно, када спортски директор у Партизану има плату као Вилдоза.
Иначе као и увек Владина дијагноза погодила центар.

sneaky

pre 1 godinu

Vlada Djurovic nema losu nameru jednostavno zivi u vremenu Galisa, Krese Cosica, Kicanovica. Uvek i kad komentarise reprezentaciju navodi takve neke primere, a kosarka se promenila u odnosu na 2010 godinu a ne u odnosu na ta njegova vremena.

mojnemenito

pre 1 godinu

Pa ja bih dao dva Nedovica za Pantera. Ukanali nas svaku utakmicu sa svojim air Jordan prodorima i sutevima, koji zavrse bananom ili promasajem. Siluje, ako ima otvoren sut on zakomplikuje, uzas zivi.

Velibor

pre 1 godinu

Ne poznajem g. Djurovica, ali iz minimalnog igrackog iskustva, znam da su veliki treneri teski karakteri. Tako da je izlisno bilo sta komentarisati osim struke. A on je vrlo kompetentan da prica o aktuelnom stanju u KKP. Zeljko O. nema adekvatne rezultate. Panter nije kalibar lidera, i nije za kapitena. Dve godine a ne nazire se ni trofej Aba, a kamoli stogod vece. Dule je najveci trener KKP, to je sada vise nego ocigledno, jer nije imao Djordjevica, Danilovica a ni Profu da mu donesu EL. Zeljku za sve u karijeri naklon, do poda, ali ovo prosto nije to.

нероји сервер

pre 1 godinu

Партизан има СИГУРНО већи буџет од Звезде јер у њега улази и тренеров уговор. Али не игра буџет.
(Стара школа, 21. januar 2023 23:34)....I stvarno te nije sramota sto si ovo napisao ?

Brzi

pre 1 godinu

Hemija u Partizanu je odlicna. Bolje igrace, da mogao je, ali samo u smislu vise nasih igraca.
Nedović nije pouzdaniji od Pantera. Obojica nekad pogode, cesce sile.
Kampaco je vise kreator, vrhunski asistent nego oslonac suter. U Realu prosek je imao oko 8 poena. Ostalo je on odlicno radio.
Vildosa, slazem se.
Andjus ima najbolje procente za tri u Evroligi. Naravno ostatak njegovog igrackog arsenala je...
Naneli je trebalo da bude taj, ali prosto ne ide.
Nije Partizanu lose selektiran tim u startu, ali ne igraju u skladu sa mogućnostima, uvek.
Trenutno Zeljko nije dodao ono nesto da tim bude kako valja.
Finansije, uvek smesna prica. Manje-više nema neke razlike izmedju dva kluba samo trenutak trosenja novca vas dovodi u zabludu. Na početku sezone mozda, sada je bez neke razlike.
Uostalom Armani, Virtus, Bajern daleko vise novca od nasih klubova pa su dosta ispod njih. Barsa sa onolikim parama nista ne napravi jos. Nije da ih Efes sije po budzetu vec je obrnuto.

marko77

pre 1 godinu

...ako ih nemas a nemas pojma kako da do njih dodjes onda pitaj zeljka da ti ih pozajmi a ne ovako da pljujes srbina u tudjoj zemlji.
(nebitan srbin, 22. januar 2023 01:20)

Kako ga je tačno pljunuo...? 'Ajde izvuci iz teksta pljuvačinu o kojoj pričaš,pa odradi "copy/past" da i mi pročitamo.

marko77

pre 1 godinu

Ponekad je i najboljima potreban savet,a Vlade Đurović nije baš bilo ko kako pokušavate da predstavite.Ali,eto,javile se sve vajne "avangardne demokrate" i počele sa pljuvanjem i bljuvanjem i sa omalovažavanjem,samo zato što ovaj navija za Zvezdu.Bravo "opozicijo"! 👏

Karlo Veliki

pre 1 godinu

Djurovic je iscupan iz tursije kao zvezdas koji ce da soli pamet drugima, a posebno Partizanu...Secam ga se dok je igrao u OKK Beogradu, plej ili bek, po potrebi...Pokusavao je nekoliko puta da dodje do Partizana, ali su ga odbijali zbog tankog kvaliteta.Bio je izzetno borben, a kao covek je tanak... Ne postuje kolege.

Dokle više

pre 1 godinu

A bre stvarno više nema smisla, dokle će ovaj čovek da komentariše sve živo. Ne izbija iz studija kad god je nešto eto ga Vlade. Nemoguće da se niko sem njega ne odaziva od toliko košarkaških stučnjaka. Dosadio je i Bogu i narodu. Teško ga je slušati. Svaka njemu čast ali nek se batali košarke više i uziva u penziji.

AjmoNaBasket

pre 1 godinu

Čuj ovoga! Tebe da pozove najveći trener evrope i da te pita za neki savet? Zar si ti čoveče normalan!?

Po čemu može Partizan da ima veći bidze od Zvezde kad je Kampaco samo koštao kao tri igrača Partizana?

Pa zar misli te da je crnogorski trener došao za dz ta trenira Zvezdu? Ili možda iz ljubavi prema Zvezdi?

nebitan srbin

pre 1 godinu

mene bi dragi vlado bilo sramota da tako nesto uradim za pare. ako ih nemas a nemas pojma kako da do njih dodjes onda pitaj zeljka da ti ih pozajmi a ne ovako da pljujes srbina u tudjoj zemlji. pljijes ga tamo gde je on ikona a ti vlado nisi bio i ostao ni duletu ni njemu do kolena. prvo trebas da budes covek(mada za to je kasno) pa tek onda strucnjak.

bombas

pre 1 godinu

Stvar je u tome sto nema srpskih igraca i srpske energije u timu.

Srbi prosecno ukupno po utakmici postizu 6 poena u evroligi.
(i to vam je tako, 21. januar 2023 23:41)

Care na pobedu smo razlike od vas.
Pisete ko da imate 10 pobeda vise.

anakin

pre 1 godinu

sad ce rakari da ga razapnu...a covek rekao istinu. Za budzet ne znam tj niko ne zna, ali za ostslo je 100% u pravu. Nesto ne stima. Sta nisam siguran.

Dovla

pre 1 godinu

Posteni Vlada. Mogao bih danima da pricam o njegovom postenju. Iz licnog iskustva. Elem, ne vidim sta bi drugo mogao navijac Zvezde da izjavi. Potpuno nevazna izjava. O savetovanju Zoca, pa to je kako da kazem degutantno.

Big Picture

pre 1 godinu

Suprotno od drugih komentara, ja mislim da Obradovic treba da konsultuje Djurovica i uradi sve suprotno od onoga sta mu ovaj kaze ;-)

Mirotić iz auta

pre 1 godinu

Партизан има СИГУРНО већи буџет од Звезде јер у њега улази и тренеров уговор. Али не игра буџет.
(Стара школа, 21. januar 2023 23:34)

Da, inače Duško Ivanović radi za crkavicu. Gde bi on tako skroman uzimao milion evra...

KD

pre 1 godinu

Ajde da se ne bavimo Đurovićem, već time šta je čovek rekao.
U pravu je, tim nema vođu. Lesor je odličan igrač, ali nije vođa, niti bi hteo da to bude. Panter bi hteo, verovatno i misli da jeste, ali daleko je to od nivoa igrača koje Đurović spominje... Ostalo prosek, u najboljem slučaju viša srednja klasa. Sve u svemu, ne funkcionišu kao tim.

Стара школа

pre 1 godinu

Партизан има СИГУРНО већи буџет од Звезде јер у њега улази и тренеров уговор. Али не игра буџет.

KD

pre 1 godinu

Ajde da se ne bavimo Đurovićem, već time šta je čovek rekao.
U pravu je, tim nema vođu. Lesor je odličan igrač, ali nije vođa, niti bi hteo da to bude. Panter bi hteo, verovatno i misli da jeste, ali daleko je to od nivoa igrača koje Đurović spominje... Ostalo prosek, u najboljem slučaju viša srednja klasa. Sve u svemu, ne funkcionišu kao tim.

Стара школа

pre 1 godinu

Партизан има СИГУРНО већи буџет од Звезде јер у њега улази и тренеров уговор. Али не игра буџет.

AjmoNaBasket

pre 1 godinu

Čuj ovoga! Tebe da pozove najveći trener evrope i da te pita za neki savet? Zar si ti čoveče normalan!?

Po čemu može Partizan da ima veći bidze od Zvezde kad je Kampaco samo koštao kao tri igrača Partizana?

Pa zar misli te da je crnogorski trener došao za dz ta trenira Zvezdu? Ili možda iz ljubavi prema Zvezdi?

anakin

pre 1 godinu

sad ce rakari da ga razapnu...a covek rekao istinu. Za budzet ne znam tj niko ne zna, ali za ostslo je 100% u pravu. Nesto ne stima. Sta nisam siguran.

Mirotić iz auta

pre 1 godinu

Партизан има СИГУРНО већи буџет од Звезде јер у њега улази и тренеров уговор. Али не игра буџет.
(Стара школа, 21. januar 2023 23:34)

Da, inače Duško Ivanović radi za crkavicu. Gde bi on tako skroman uzimao milion evra...

Dovla

pre 1 godinu

Posteni Vlada. Mogao bih danima da pricam o njegovom postenju. Iz licnog iskustva. Elem, ne vidim sta bi drugo mogao navijac Zvezde da izjavi. Potpuno nevazna izjava. O savetovanju Zoca, pa to je kako da kazem degutantno.

bombas

pre 1 godinu

Stvar je u tome sto nema srpskih igraca i srpske energije u timu.

Srbi prosecno ukupno po utakmici postizu 6 poena u evroligi.
(i to vam je tako, 21. januar 2023 23:41)

Care na pobedu smo razlike od vas.
Pisete ko da imate 10 pobeda vise.

Big Picture

pre 1 godinu

Suprotno od drugih komentara, ja mislim da Obradovic treba da konsultuje Djurovica i uradi sve suprotno od onoga sta mu ovaj kaze ;-)

nebitan srbin

pre 1 godinu

mene bi dragi vlado bilo sramota da tako nesto uradim za pare. ako ih nemas a nemas pojma kako da do njih dodjes onda pitaj zeljka da ti ih pozajmi a ne ovako da pljujes srbina u tudjoj zemlji. pljijes ga tamo gde je on ikona a ti vlado nisi bio i ostao ni duletu ni njemu do kolena. prvo trebas da budes covek(mada za to je kasno) pa tek onda strucnjak.

marko77

pre 1 godinu

Ponekad je i najboljima potreban savet,a Vlade Đurović nije baš bilo ko kako pokušavate da predstavite.Ali,eto,javile se sve vajne "avangardne demokrate" i počele sa pljuvanjem i bljuvanjem i sa omalovažavanjem,samo zato što ovaj navija za Zvezdu.Bravo "opozicijo"! 👏

marko77

pre 1 godinu

...ako ih nemas a nemas pojma kako da do njih dodjes onda pitaj zeljka da ti ih pozajmi a ne ovako da pljujes srbina u tudjoj zemlji.
(nebitan srbin, 22. januar 2023 01:20)

Kako ga je tačno pljunuo...? 'Ajde izvuci iz teksta pljuvačinu o kojoj pričaš,pa odradi "copy/past" da i mi pročitamo.

Brzi

pre 1 godinu

Hemija u Partizanu je odlicna. Bolje igrace, da mogao je, ali samo u smislu vise nasih igraca.
Nedović nije pouzdaniji od Pantera. Obojica nekad pogode, cesce sile.
Kampaco je vise kreator, vrhunski asistent nego oslonac suter. U Realu prosek je imao oko 8 poena. Ostalo je on odlicno radio.
Vildosa, slazem se.
Andjus ima najbolje procente za tri u Evroligi. Naravno ostatak njegovog igrackog arsenala je...
Naneli je trebalo da bude taj, ali prosto ne ide.
Nije Partizanu lose selektiran tim u startu, ali ne igraju u skladu sa mogućnostima, uvek.
Trenutno Zeljko nije dodao ono nesto da tim bude kako valja.
Finansije, uvek smesna prica. Manje-više nema neke razlike izmedju dva kluba samo trenutak trosenja novca vas dovodi u zabludu. Na početku sezone mozda, sada je bez neke razlike.
Uostalom Armani, Virtus, Bajern daleko vise novca od nasih klubova pa su dosta ispod njih. Barsa sa onolikim parama nista ne napravi jos. Nije da ih Efes sije po budzetu vec je obrnuto.

Karlo Veliki

pre 1 godinu

Djurovic je iscupan iz tursije kao zvezdas koji ce da soli pamet drugima, a posebno Partizanu...Secam ga se dok je igrao u OKK Beogradu, plej ili bek, po potrebi...Pokusavao je nekoliko puta da dodje do Partizana, ali su ga odbijali zbog tankog kvaliteta.Bio je izzetno borben, a kao covek je tanak... Ne postuje kolege.

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

Шта је ту чудно, када спортски директор у Партизану има плату као Вилдоза.
Иначе као и увек Владина дијагноза погодила центар.
(bobo mk, 22. januar 2023 10:57)

Kao i uvek, pokazujes da imas ozbiljnu dijagnozu.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Covek sa brkovima??koji nista nije osvojio,ok.
(Ramones, 22. januar 2023 12:38)

Nista, stvarno?

Тренерски успеси
Клупски
Задар:
Првенство Југославије (1): 1985/86.
Паниониос:
Куп Грчке (1): 1990/91.
Остенде:
Куп Белгије (1): 1997/98.
Ахилеас:
Куп Кипра (1): 2000.
ФМП:
Куп Радивоја Кораћа (1): 2002/03.

Pokraden je i sa Sibenkom '83.

нероји сервер

pre 1 godinu

Партизан има СИГУРНО већи буџет од Звезде јер у њега улази и тренеров уговор. Али не игра буџет.
(Стара школа, 21. januar 2023 23:34)....I stvarno te nije sramota sto si ovo napisao ?

miloš

pre 1 godinu

O Đuroviću mogu i ja i svi vi da mislite šta hoćete, ali je rekao upravo šta fali partizanu, igrač koji će da završi utakmicu.

Fuckundo free

pre 1 godinu

i ja gledam na ovo objektivno, navijač sam czv, i iskreno, na početku sezone mislim da je partizan imao daleko veći budžet od zvezde. kod zvezde je jedino zvučno ime bio nedovic. posle dolaska ivanovica i vildoze, i dalje sam mislio da ste u blagoj prednosti sto se budžeta tiče. od kada je i kampaco tu, slažem se da smo mi skuplji sada, što je i logično za očekivati, jer imamo rezultate poslednjih godina iza nas. a da imamo velike budžete i mi i vi, imamo i to prevelike za naše standarde.
(navijač zvezde, 22. januar 2023 18:55)
Kako nije bilo logicno isto tako kad je Partizan isao na F4 da zadrzi strance ,pa i domace ,kako je isterivan iz Pionira ,kako je imao samo jednog drzavnog sponzora dok suna drugoj strani bili projekti Evropska zvezda,sponzori su bili i klinicki centar,he Djerdap,Aerodrom, JAT(air Srbija),Parking Servis,grad,drzava,poštanska štedionica,telekom,nis,Pionir uvek dostupan ,Arena kad treba...tada nisu bili vazni rezultati?

Dokle više

pre 1 godinu

A bre stvarno više nema smisla, dokle će ovaj čovek da komentariše sve živo. Ne izbija iz studija kad god je nešto eto ga Vlade. Nemoguće da se niko sem njega ne odaziva od toliko košarkaških stučnjaka. Dosadio je i Bogu i narodu. Teško ga je slušati. Svaka njemu čast ali nek se batali košarke više i uziva u penziji.

sneaky

pre 1 godinu

Vlada Djurovic nema losu nameru jednostavno zivi u vremenu Galisa, Krese Cosica, Kicanovica. Uvek i kad komentarise reprezentaciju navodi takve neke primere, a kosarka se promenila u odnosu na 2010 godinu a ne u odnosu na ta njegova vremena.

bobo mk

pre 1 godinu

Партизан има СИГУРНО већи буџет од Звезде јер у њега улази и тренеров уговор. Али не игра буџет.
(Стара школа, 21. januar 2023 23:34)....I stvarno te nije sramota sto si ovo napisao ?
(нероји сервер, 22. januar 2023 08:43)

Шта је ту чудно, када спортски директор у Партизану има плату као Вилдоза.
Иначе као и увек Владина дијагноза погодила центар.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

A da Kampaco, možda, zbog poreza nije otišao u Španiju, a Vildoza je bio samo solidan igrač u Baskoniji i nije bio neko oko koga su se timovi otimali, pogotovo ne Olimpijakos koji ima Slukasa, Kanana, Mek Kisika i Volkapa na toj poziciji. Tako da te Tegeltija/Žeks priče ne piju vodu.
(ZaphodBeeblebrox, 22. januar 2023 13:52)

Da, da, verovatno niste platili ni onih 2.6 miliona evra za Kampaca, je l' da? Nije morao on da ode u Spaniju, ali, sasvim sigurno nije morao ni u Srbiju, u tome je problem.

banjo

pre 1 godinu

Vlade djurovic, legenda srpske kosarke u pokusaju. Kao igrac prosecna karijera, kao trener slicno. Daje sebi za pravo da "savetuje" trenera koji verovatno trofeja koliko vlade godina. Show

profesor Baltazar

pre 1 godinu

Interesantan intervju sa Djurovicem. Iako je deklarisani zvezdas shvatam da pokusava biti objektivan. U ponecemu je i u pravu, priznajem. Ono sto me iznerviralo je njegova prica o budzetu. Ili ne zna ili je maliciozan. Nije budzet KKP mali, prilicno je velik, ali dosta manji od zvezdinog. To se vidi 'iz aviona'.
Na pocetku sezone dva budzeta su bila slicne visine, ali je onda zvezda odradila doselekciju tima sa Ivanovicem, Vildozom i, pogotovo, Kampacom, gde je KKP ostao u prasini. Ne pustaju mi se komentari ovakvog sadrzaja iako ne vredjaju nikoga, cak su i pohvalni za zvezdu. Dosli su do podrske i novca, silno se pojacali i to je tako. To je njima za diku i ponos.
KKP posle doselekcije tima zvezde nije sa njom u istoj prici. Totalni je underdog. Sanse da dobije zvezdu su manje od 10%, po meni. Licno se sada ne nadam ni jednoj pobedi protiv njih ove sezone, svakako ne tamo gde se bude nesto odlucivalo. Zvezda je napravila tim za napad na EL, kao kad bi KKP doveo Vilbekina i Milutinova npr. Tada bi mozda bio u egalu. Partizan nije iz tog filma. Underdog.

Velibor

pre 1 godinu

Ne poznajem g. Djurovica, ali iz minimalnog igrackog iskustva, znam da su veliki treneri teski karakteri. Tako da je izlisno bilo sta komentarisati osim struke. A on je vrlo kompetentan da prica o aktuelnom stanju u KKP. Zeljko O. nema adekvatne rezultate. Panter nije kalibar lidera, i nije za kapitena. Dve godine a ne nazire se ni trofej Aba, a kamoli stogod vece. Dule je najveci trener KKP, to je sada vise nego ocigledno, jer nije imao Djordjevica, Danilovica a ni Profu da mu donesu EL. Zeljku za sve u karijeri naklon, do poda, ali ovo prosto nije to.

неми сведок

pre 1 godinu

Vlade djurovic, legenda srpske kosarke u pokusaju. Kao igrac prosecna karijera, kao trener slicno. Daje sebi za pravo da "savetuje" trenera koji verovatno trofeja koliko vlade godina. Show
(banjo, 22. januar 2023 11:41)

Влада Ђуровић је најпознатији по оном класичном нокауту ког је попио од Праје Далипагића.
Од тада лупета против Партизана.

ZaphodBeeblebrox

pre 1 godinu

Kampaca i Vildozu koje Real i Olimpijakos nisu mogli da priuste.
(Luke Babbit gravedigger, 22. januar 2023 11:28)

A da Kampaco, možda, zbog poreza nije otišao u Španiju, a Vildoza je bio samo solidan igrač u Baskoniji i nije bio neko oko koga su se timovi otimali, pogotovo ne Olimpijakos koji ima Slukasa, Kanana, Mek Kisika i Volkapa na toj poziciji. Tako da te Tegeltija/Žeks priče ne piju vodu.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

dule je radio deset godina I u prvih par godina nije imao ama bas nikakve rezultate a takodje nije imao nikakvu konkurenciju zoc sad ima veliku konkurenciju, porediti zvezdu iz tog vremena i ovu danas je kao nebo i zemlja I u evroligi je potpuno drugaciji sistem tesko bi dule ista napravio Danas sto se videlo kad je bio u cska.kosarka se promenila .jedino sto treba zoc da promeni je nacin komunikacije sa igracima a sve o kosarci on vec zna .
(Mike, 22. januar 2023 11:32)

Ko nije imao ama bas nikakve rezultate u pocetnim godinama?! U trecem mandatu, dosao je 2001. i odmah osvojio "duplu krunu", covek je zaredjao devet titula i jos dve kad se vratio, a i u staroj Jugoslaviji je osvajao trofeje, osvojio je po jednu titulu, Kup Jugoslavije i Kup Radivoja Koraca! Takodje, za jednu titulu su nas pokrali.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

mene bi dragi vlado bilo sramota da tako nesto uradim za pare. ako ih nemas a nemas pojma kako da do njih dodjes onda pitaj zeljka da ti ih pozajmi a ne ovako da pljujes srbina u tudjoj zemlji. pljijes ga tamo gde je on ikona a ti vlado nisi bio i ostao ni duletu ni njemu do kolena. prvo trebas da budes covek(mada za to je kasno) pa tek onda strucnjak.
(nebitan srbin, 22. januar 2023 01:20)

Kakvoj tudjoj zemlji? Covek zivi u Srbiji (Beogradu), nije on u Crnoj Gori.

Luke Babbit gravedigger

pre 1 godinu

Zanimljiv komentar ovog zadojenog zvezdasa,pogotovo o budzetu.Mislim da je veoma neozbiljno pricati o budzetu ova dva tima s obzirom da je zvezda dovela Kampaca i Vildozu koje Real i Olimpijakos nisu mogli da priuste.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Ne poznajem g. Djurovica, ali iz minimalnog igrackog iskustva, znam da su veliki treneri teski karakteri. Tako da je izlisno bilo sta komentarisati osim struke. A on je vrlo kompetentan da prica o aktuelnom stanju u KKP. Zeljko O. nema adekvatne rezultate. Panter nije kalibar lidera, i nije za kapitena. Dve godine a ne nazire se ni trofej Aba, a kamoli stogod vece. Dule je najveci trener KKP, to je sada vise nego ocigledno, jer nije imao Djordjevica, Danilovica a ni Profu da mu donesu EL. Zeljku za sve u karijeri naklon, do poda, ali ovo prosto nije to.
(Velibor, 22. januar 2023 09:54)

Prvo i prvo, prezime se nikada ne skracuje, moze samo da bude Z. Obradovic. Drugo, Partizan je bio veoma blizu trofeja ABA liga prosle sezone, u drugom mecu finala smo bili drasticno osteceni. Vujosevic je '88 u Ganu imao Djordjevica.

navijač zvezde

pre 1 godinu

Interesantan intervju sa Djurovicem. Iako je deklarisani zvezdas shvatam da pokusava biti objektivan. U ponecemu je i u pravu, priznajem. Ono sto me iznerviralo je njegova prica o budzetu. Ili ne zna ili je maliciozan. Nije budzet KKP mali, prilicno je velik, ali dosta manji od zvezdinog. To se vidi 'iz aviona'.
Na pocetku sezone dva budzeta su bila slicne visine, ali je onda zvezda odradila doselekciju tima sa Ivanovicem, Vildozom i, pogotovo, Kampacom, gde je KKP ostao u prasini. Ne pustaju mi se komentari ovakvog sadrzaja iako ne vredjaju nikoga, cak su i pohvalni za zvezdu. Dosli su do podrske i novca, silno se pojacali i to je tako. To je njima za diku i ponos.
KKP posle doselekcije tima zvezde nije sa njom u istoj prici. Totalni je underdog. Sanse da dobije zvezdu su manje od 10%, po meni. Licno se sada ne nadam ni jednoj pobedi protiv njih ove sezone, svakako ne tamo gde se bude nesto odlucivalo. Zvezda je napravila tim za napad na EL, kao kad bi KKP doveo Vilbekina i Milutinova npr. Tada bi mozda bio u egalu. Partizan nije iz tog filma. Underdog.
(profesor Baltazar, 22. januar 2023 17:41)

i ja gledam na ovo objektivno, navijač sam czv, i iskreno, na početku sezone mislim da je partizan imao daleko veći budžet od zvezde. kod zvezde je jedino zvučno ime bio nedovic. posle dolaska ivanovica i vildoze, i dalje sam mislio da ste u blagoj prednosti sto se budžeta tiče. od kada je i kampaco tu, slažem se da smo mi skuplji sada, što je i logično za očekivati, jer imamo rezultate poslednjih godina iza nas. a da imamo velike budžete i mi i vi, imamo i to prevelike za naše standarde.

Keynes

pre 1 godinu

А шта он то суштински није у праву?
(Fily, 22. januar 2023 02:26)

Jedino sto JESTE u pravu je da Partizan nema igraca kao sto je Bodiroga, Djordjevic. Nema ni jednog Kampaca, Vildosu... Za Nedovica se ne slazem. Panter i Nedovic su tu negde. Ali nemamo igraca kalibra Vildose i Kampaca. Koje lupetanje za hemiju u ekipi... Partizanova ekipa deluje kao porodica. Jedino mi Naneli tu nesto kao štrči.

Realan

pre 1 godinu

Nista, stvarno?

Тренерски успеси
Клупски
Задар:
Првенство Југославије (1): 1985/86.
Паниониос:
Куп Грчке (1): 1990/91.
Остенде:
Куп Белгије (1): 1997/98.
Ахилеас:
Куп Кипра (1): 2000.
ФМП:
Куп Радивоја Кораћа (1): 2002/03.

Pokraden je i sa Sibenkom '83.
(Pirotehnicar, 22. januar 2023 13:51) 

Izvini, ali Kup Belgije i ostale kupove stavljati kao potvrdu uspeha trenera, nerocito u kontekstu srpskih kosarkaskih trenera, je smesno.

Djurovic je nesto i znacio 80tih, kapa dole za Sibenku i Zadar. Ali posle toga...

Ne znam samo da li su njegove poslednje izjave o Partizanu rezultat navijackih strasti ili slihtanja u potrazi za novim poslom. Pa makar i u FMPu.

Mike

pre 1 godinu

. Dule je najveci trener KKP, to je sada vise nego ocigledno, jer nije imao Djordjevica, Danilovica a ni Profu da mu donesu EL. Zeljku za sve u karijeri naklon, do poda, ali ovo prosto nije to.
(Velibor, 22. januar 2023 09:54)
dule je radio deset godina I u prvih par godina nije imao ama bas nikakve rezultate a takodje nije imao nikakvu konkurenciju zoc sad ima veliku konkurenciju, porediti zvezdu iz tog vremena i ovu danas je kao nebo i zemlja I u evroligi je potpuno drugaciji sistem tesko bi dule ista napravio Danas sto se videlo kad je bio u cska.kosarka se promenila .jedino sto treba zoc da promeni je nacin komunikacije sa igracima a sve o kosarci on vec zna .

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Nije smesno, osvoji ti Kup Belgije ako mozes. Naravno da sam mogao i "samo" te dve titule da navedem iz stare Jugoslavije, ali, bezobrazluk je da neko napise da covek nista nije osvojio.

mojnemenito

pre 1 godinu

Pa ja bih dao dva Nedovica za Pantera. Ukanali nas svaku utakmicu sa svojim air Jordan prodorima i sutevima, koji zavrse bananom ili promasajem. Siluje, ako ima otvoren sut on zakomplikuje, uzas zivi.

Tiodor Jovanovic

pre 1 godinu

Cuj to, partizan mozda ima veci budzet od zvezde? Ha ha ha pa ovi se svi prave ili ludi ili mutavi. Toliko lazi i spinova su prosuli da pocinju da veruju u njih

Стара школа

pre 1 godinu

Партизан има СИГУРНО већи буџет од Звезде јер у њега улази и тренеров уговор. Али не игра буџет.

AjmoNaBasket

pre 1 godinu

Čuj ovoga! Tebe da pozove najveći trener evrope i da te pita za neki savet? Zar si ti čoveče normalan!?

Po čemu može Partizan da ima veći bidze od Zvezde kad je Kampaco samo koštao kao tri igrača Partizana?

Pa zar misli te da je crnogorski trener došao za dz ta trenira Zvezdu? Ili možda iz ljubavi prema Zvezdi?

nebitan srbin

pre 1 godinu

mene bi dragi vlado bilo sramota da tako nesto uradim za pare. ako ih nemas a nemas pojma kako da do njih dodjes onda pitaj zeljka da ti ih pozajmi a ne ovako da pljujes srbina u tudjoj zemlji. pljijes ga tamo gde je on ikona a ti vlado nisi bio i ostao ni duletu ni njemu do kolena. prvo trebas da budes covek(mada za to je kasno) pa tek onda strucnjak.

Dovla

pre 1 godinu

Posteni Vlada. Mogao bih danima da pricam o njegovom postenju. Iz licnog iskustva. Elem, ne vidim sta bi drugo mogao navijac Zvezde da izjavi. Potpuno nevazna izjava. O savetovanju Zoca, pa to je kako da kazem degutantno.

Mirotić iz auta

pre 1 godinu

Партизан има СИГУРНО већи буџет од Звезде јер у њега улази и тренеров уговор. Али не игра буџет.
(Стара школа, 21. januar 2023 23:34)

Da, inače Duško Ivanović radi za crkavicu. Gde bi on tako skroman uzimao milion evra...

bombas

pre 1 godinu

Stvar je u tome sto nema srpskih igraca i srpske energije u timu.

Srbi prosecno ukupno po utakmici postizu 6 poena u evroligi.
(i to vam je tako, 21. januar 2023 23:41)

Care na pobedu smo razlike od vas.
Pisete ko da imate 10 pobeda vise.

Dokle više

pre 1 godinu

A bre stvarno više nema smisla, dokle će ovaj čovek da komentariše sve živo. Ne izbija iz studija kad god je nešto eto ga Vlade. Nemoguće da se niko sem njega ne odaziva od toliko košarkaških stučnjaka. Dosadio je i Bogu i narodu. Teško ga je slušati. Svaka njemu čast ali nek se batali košarke više i uziva u penziji.

Karlo Veliki

pre 1 godinu

Djurovic je iscupan iz tursije kao zvezdas koji ce da soli pamet drugima, a posebno Partizanu...Secam ga se dok je igrao u OKK Beogradu, plej ili bek, po potrebi...Pokusavao je nekoliko puta da dodje do Partizana, ali su ga odbijali zbog tankog kvaliteta.Bio je izzetno borben, a kao covek je tanak... Ne postuje kolege.

anakin

pre 1 godinu

sad ce rakari da ga razapnu...a covek rekao istinu. Za budzet ne znam tj niko ne zna, ali za ostslo je 100% u pravu. Nesto ne stima. Sta nisam siguran.

Big Picture

pre 1 godinu

Suprotno od drugih komentara, ja mislim da Obradovic treba da konsultuje Djurovica i uradi sve suprotno od onoga sta mu ovaj kaze ;-)

нероји сервер

pre 1 godinu

Партизан има СИГУРНО већи буџет од Звезде јер у њега улази и тренеров уговор. Али не игра буџет.
(Стара школа, 21. januar 2023 23:34)....I stvarno te nije sramota sto si ovo napisao ?

marko77

pre 1 godinu

Ponekad je i najboljima potreban savet,a Vlade Đurović nije baš bilo ko kako pokušavate da predstavite.Ali,eto,javile se sve vajne "avangardne demokrate" i počele sa pljuvanjem i bljuvanjem i sa omalovažavanjem,samo zato što ovaj navija za Zvezdu.Bravo "opozicijo"! 👏

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

Шта је ту чудно, када спортски директор у Партизану има плату као Вилдоза.
Иначе као и увек Владина дијагноза погодила центар.
(bobo mk, 22. januar 2023 10:57)

Kao i uvek, pokazujes da imas ozbiljnu dijagnozu.

banjo

pre 1 godinu

Vlade djurovic, legenda srpske kosarke u pokusaju. Kao igrac prosecna karijera, kao trener slicno. Daje sebi za pravo da "savetuje" trenera koji verovatno trofeja koliko vlade godina. Show

ZaphodBeeblebrox

pre 1 godinu

Kampaca i Vildozu koje Real i Olimpijakos nisu mogli da priuste.
(Luke Babbit gravedigger, 22. januar 2023 11:28)

A da Kampaco, možda, zbog poreza nije otišao u Španiju, a Vildoza je bio samo solidan igrač u Baskoniji i nije bio neko oko koga su se timovi otimali, pogotovo ne Olimpijakos koji ima Slukasa, Kanana, Mek Kisika i Volkapa na toj poziciji. Tako da te Tegeltija/Žeks priče ne piju vodu.

bobo mk

pre 1 godinu

Партизан има СИГУРНО већи буџет од Звезде јер у њега улази и тренеров уговор. Али не игра буџет.
(Стара школа, 21. januar 2023 23:34)....I stvarno te nije sramota sto si ovo napisao ?
(нероји сервер, 22. januar 2023 08:43)

Шта је ту чудно, када спортски директор у Партизану има плату као Вилдоза.
Иначе као и увек Владина дијагноза погодила центар.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

A da Kampaco, možda, zbog poreza nije otišao u Španiju, a Vildoza je bio samo solidan igrač u Baskoniji i nije bio neko oko koga su se timovi otimali, pogotovo ne Olimpijakos koji ima Slukasa, Kanana, Mek Kisika i Volkapa na toj poziciji. Tako da te Tegeltija/Žeks priče ne piju vodu.
(ZaphodBeeblebrox, 22. januar 2023 13:52)

Da, da, verovatno niste platili ni onih 2.6 miliona evra za Kampaca, je l' da? Nije morao on da ode u Spaniju, ali, sasvim sigurno nije morao ni u Srbiju, u tome je problem.

Luke Babbit gravedigger

pre 1 godinu

Zanimljiv komentar ovog zadojenog zvezdasa,pogotovo o budzetu.Mislim da je veoma neozbiljno pricati o budzetu ova dva tima s obzirom da je zvezda dovela Kampaca i Vildozu koje Real i Olimpijakos nisu mogli da priuste.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Ne poznajem g. Djurovica, ali iz minimalnog igrackog iskustva, znam da su veliki treneri teski karakteri. Tako da je izlisno bilo sta komentarisati osim struke. A on je vrlo kompetentan da prica o aktuelnom stanju u KKP. Zeljko O. nema adekvatne rezultate. Panter nije kalibar lidera, i nije za kapitena. Dve godine a ne nazire se ni trofej Aba, a kamoli stogod vece. Dule je najveci trener KKP, to je sada vise nego ocigledno, jer nije imao Djordjevica, Danilovica a ni Profu da mu donesu EL. Zeljku za sve u karijeri naklon, do poda, ali ovo prosto nije to.
(Velibor, 22. januar 2023 09:54)

Prvo i prvo, prezime se nikada ne skracuje, moze samo da bude Z. Obradovic. Drugo, Partizan je bio veoma blizu trofeja ABA liga prosle sezone, u drugom mecu finala smo bili drasticno osteceni. Vujosevic je '88 u Ganu imao Djordjevica.

KD

pre 1 godinu

Ajde da se ne bavimo Đurovićem, već time šta je čovek rekao.
U pravu je, tim nema vođu. Lesor je odličan igrač, ali nije vođa, niti bi hteo da to bude. Panter bi hteo, verovatno i misli da jeste, ali daleko je to od nivoa igrača koje Đurović spominje... Ostalo prosek, u najboljem slučaju viša srednja klasa. Sve u svemu, ne funkcionišu kao tim.

mojnemenito

pre 1 godinu

Pa ja bih dao dva Nedovica za Pantera. Ukanali nas svaku utakmicu sa svojim air Jordan prodorima i sutevima, koji zavrse bananom ili promasajem. Siluje, ako ima otvoren sut on zakomplikuje, uzas zivi.

Keynes

pre 1 godinu

А шта он то суштински није у праву?
(Fily, 22. januar 2023 02:26)

Jedino sto JESTE u pravu je da Partizan nema igraca kao sto je Bodiroga, Djordjevic. Nema ni jednog Kampaca, Vildosu... Za Nedovica se ne slazem. Panter i Nedovic su tu negde. Ali nemamo igraca kalibra Vildose i Kampaca. Koje lupetanje za hemiju u ekipi... Partizanova ekipa deluje kao porodica. Jedino mi Naneli tu nesto kao štrči.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Covek sa brkovima??koji nista nije osvojio,ok.
(Ramones, 22. januar 2023 12:38)

Nista, stvarno?

Тренерски успеси
Клупски
Задар:
Првенство Југославије (1): 1985/86.
Паниониос:
Куп Грчке (1): 1990/91.
Остенде:
Куп Белгије (1): 1997/98.
Ахилеас:
Куп Кипра (1): 2000.
ФМП:
Куп Радивоја Кораћа (1): 2002/03.

Pokraden je i sa Sibenkom '83.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

dule je radio deset godina I u prvih par godina nije imao ama bas nikakve rezultate a takodje nije imao nikakvu konkurenciju zoc sad ima veliku konkurenciju, porediti zvezdu iz tog vremena i ovu danas je kao nebo i zemlja I u evroligi je potpuno drugaciji sistem tesko bi dule ista napravio Danas sto se videlo kad je bio u cska.kosarka se promenila .jedino sto treba zoc da promeni je nacin komunikacije sa igracima a sve o kosarci on vec zna .
(Mike, 22. januar 2023 11:32)

Ko nije imao ama bas nikakve rezultate u pocetnim godinama?! U trecem mandatu, dosao je 2001. i odmah osvojio "duplu krunu", covek je zaredjao devet titula i jos dve kad se vratio, a i u staroj Jugoslaviji je osvajao trofeje, osvojio je po jednu titulu, Kup Jugoslavije i Kup Radivoja Koraca! Takodje, za jednu titulu su nas pokrali.

profesor Baltazar

pre 1 godinu

Interesantan intervju sa Djurovicem. Iako je deklarisani zvezdas shvatam da pokusava biti objektivan. U ponecemu je i u pravu, priznajem. Ono sto me iznerviralo je njegova prica o budzetu. Ili ne zna ili je maliciozan. Nije budzet KKP mali, prilicno je velik, ali dosta manji od zvezdinog. To se vidi 'iz aviona'.
Na pocetku sezone dva budzeta su bila slicne visine, ali je onda zvezda odradila doselekciju tima sa Ivanovicem, Vildozom i, pogotovo, Kampacom, gde je KKP ostao u prasini. Ne pustaju mi se komentari ovakvog sadrzaja iako ne vredjaju nikoga, cak su i pohvalni za zvezdu. Dosli su do podrske i novca, silno se pojacali i to je tako. To je njima za diku i ponos.
KKP posle doselekcije tima zvezde nije sa njom u istoj prici. Totalni je underdog. Sanse da dobije zvezdu su manje od 10%, po meni. Licno se sada ne nadam ni jednoj pobedi protiv njih ove sezone, svakako ne tamo gde se bude nesto odlucivalo. Zvezda je napravila tim za napad na EL, kao kad bi KKP doveo Vilbekina i Milutinova npr. Tada bi mozda bio u egalu. Partizan nije iz tog filma. Underdog.

Mike

pre 1 godinu

. Dule je najveci trener KKP, to je sada vise nego ocigledno, jer nije imao Djordjevica, Danilovica a ni Profu da mu donesu EL. Zeljku za sve u karijeri naklon, do poda, ali ovo prosto nije to.
(Velibor, 22. januar 2023 09:54)
dule je radio deset godina I u prvih par godina nije imao ama bas nikakve rezultate a takodje nije imao nikakvu konkurenciju zoc sad ima veliku konkurenciju, porediti zvezdu iz tog vremena i ovu danas je kao nebo i zemlja I u evroligi je potpuno drugaciji sistem tesko bi dule ista napravio Danas sto se videlo kad je bio u cska.kosarka se promenila .jedino sto treba zoc da promeni je nacin komunikacije sa igracima a sve o kosarci on vec zna .

Fuckundo free

pre 1 godinu

i ja gledam na ovo objektivno, navijač sam czv, i iskreno, na početku sezone mislim da je partizan imao daleko veći budžet od zvezde. kod zvezde je jedino zvučno ime bio nedovic. posle dolaska ivanovica i vildoze, i dalje sam mislio da ste u blagoj prednosti sto se budžeta tiče. od kada je i kampaco tu, slažem se da smo mi skuplji sada, što je i logično za očekivati, jer imamo rezultate poslednjih godina iza nas. a da imamo velike budžete i mi i vi, imamo i to prevelike za naše standarde.
(navijač zvezde, 22. januar 2023 18:55)
Kako nije bilo logicno isto tako kad je Partizan isao na F4 da zadrzi strance ,pa i domace ,kako je isterivan iz Pionira ,kako je imao samo jednog drzavnog sponzora dok suna drugoj strani bili projekti Evropska zvezda,sponzori su bili i klinicki centar,he Djerdap,Aerodrom, JAT(air Srbija),Parking Servis,grad,drzava,poštanska štedionica,telekom,nis,Pionir uvek dostupan ,Arena kad treba...tada nisu bili vazni rezultati?

navijač zvezde

pre 1 godinu

Interesantan intervju sa Djurovicem. Iako je deklarisani zvezdas shvatam da pokusava biti objektivan. U ponecemu je i u pravu, priznajem. Ono sto me iznerviralo je njegova prica o budzetu. Ili ne zna ili je maliciozan. Nije budzet KKP mali, prilicno je velik, ali dosta manji od zvezdinog. To se vidi 'iz aviona'.
Na pocetku sezone dva budzeta su bila slicne visine, ali je onda zvezda odradila doselekciju tima sa Ivanovicem, Vildozom i, pogotovo, Kampacom, gde je KKP ostao u prasini. Ne pustaju mi se komentari ovakvog sadrzaja iako ne vredjaju nikoga, cak su i pohvalni za zvezdu. Dosli su do podrske i novca, silno se pojacali i to je tako. To je njima za diku i ponos.
KKP posle doselekcije tima zvezde nije sa njom u istoj prici. Totalni je underdog. Sanse da dobije zvezdu su manje od 10%, po meni. Licno se sada ne nadam ni jednoj pobedi protiv njih ove sezone, svakako ne tamo gde se bude nesto odlucivalo. Zvezda je napravila tim za napad na EL, kao kad bi KKP doveo Vilbekina i Milutinova npr. Tada bi mozda bio u egalu. Partizan nije iz tog filma. Underdog.
(profesor Baltazar, 22. januar 2023 17:41)

i ja gledam na ovo objektivno, navijač sam czv, i iskreno, na početku sezone mislim da je partizan imao daleko veći budžet od zvezde. kod zvezde je jedino zvučno ime bio nedovic. posle dolaska ivanovica i vildoze, i dalje sam mislio da ste u blagoj prednosti sto se budžeta tiče. od kada je i kampaco tu, slažem se da smo mi skuplji sada, što je i logično za očekivati, jer imamo rezultate poslednjih godina iza nas. a da imamo velike budžete i mi i vi, imamo i to prevelike za naše standarde.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

mene bi dragi vlado bilo sramota da tako nesto uradim za pare. ako ih nemas a nemas pojma kako da do njih dodjes onda pitaj zeljka da ti ih pozajmi a ne ovako da pljujes srbina u tudjoj zemlji. pljijes ga tamo gde je on ikona a ti vlado nisi bio i ostao ni duletu ni njemu do kolena. prvo trebas da budes covek(mada za to je kasno) pa tek onda strucnjak.
(nebitan srbin, 22. januar 2023 01:20)

Kakvoj tudjoj zemlji? Covek zivi u Srbiji (Beogradu), nije on u Crnoj Gori.

Brzi

pre 1 godinu

Hemija u Partizanu je odlicna. Bolje igrace, da mogao je, ali samo u smislu vise nasih igraca.
Nedović nije pouzdaniji od Pantera. Obojica nekad pogode, cesce sile.
Kampaco je vise kreator, vrhunski asistent nego oslonac suter. U Realu prosek je imao oko 8 poena. Ostalo je on odlicno radio.
Vildosa, slazem se.
Andjus ima najbolje procente za tri u Evroligi. Naravno ostatak njegovog igrackog arsenala je...
Naneli je trebalo da bude taj, ali prosto ne ide.
Nije Partizanu lose selektiran tim u startu, ali ne igraju u skladu sa mogućnostima, uvek.
Trenutno Zeljko nije dodao ono nesto da tim bude kako valja.
Finansije, uvek smesna prica. Manje-više nema neke razlike izmedju dva kluba samo trenutak trosenja novca vas dovodi u zabludu. Na početku sezone mozda, sada je bez neke razlike.
Uostalom Armani, Virtus, Bajern daleko vise novca od nasih klubova pa su dosta ispod njih. Barsa sa onolikim parama nista ne napravi jos. Nije da ih Efes sije po budzetu vec je obrnuto.

Velibor

pre 1 godinu

Ne poznajem g. Djurovica, ali iz minimalnog igrackog iskustva, znam da su veliki treneri teski karakteri. Tako da je izlisno bilo sta komentarisati osim struke. A on je vrlo kompetentan da prica o aktuelnom stanju u KKP. Zeljko O. nema adekvatne rezultate. Panter nije kalibar lidera, i nije za kapitena. Dve godine a ne nazire se ni trofej Aba, a kamoli stogod vece. Dule je najveci trener KKP, to je sada vise nego ocigledno, jer nije imao Djordjevica, Danilovica a ni Profu da mu donesu EL. Zeljku za sve u karijeri naklon, do poda, ali ovo prosto nije to.

marko77

pre 1 godinu

...ako ih nemas a nemas pojma kako da do njih dodjes onda pitaj zeljka da ti ih pozajmi a ne ovako da pljujes srbina u tudjoj zemlji.
(nebitan srbin, 22. januar 2023 01:20)

Kako ga je tačno pljunuo...? 'Ajde izvuci iz teksta pljuvačinu o kojoj pričaš,pa odradi "copy/past" da i mi pročitamo.

miloš

pre 1 godinu

O Đuroviću mogu i ja i svi vi da mislite šta hoćete, ali je rekao upravo šta fali partizanu, igrač koji će da završi utakmicu.

Realan

pre 1 godinu

Nista, stvarno?

Тренерски успеси
Клупски
Задар:
Првенство Југославије (1): 1985/86.
Паниониос:
Куп Грчке (1): 1990/91.
Остенде:
Куп Белгије (1): 1997/98.
Ахилеас:
Куп Кипра (1): 2000.
ФМП:
Куп Радивоја Кораћа (1): 2002/03.

Pokraden je i sa Sibenkom '83.
(Pirotehnicar, 22. januar 2023 13:51) 

Izvini, ali Kup Belgije i ostale kupove stavljati kao potvrdu uspeha trenera, nerocito u kontekstu srpskih kosarkaskih trenera, je smesno.

Djurovic je nesto i znacio 80tih, kapa dole za Sibenku i Zadar. Ali posle toga...

Ne znam samo da li su njegove poslednje izjave o Partizanu rezultat navijackih strasti ili slihtanja u potrazi za novim poslom. Pa makar i u FMPu.

sneaky

pre 1 godinu

Vlada Djurovic nema losu nameru jednostavno zivi u vremenu Galisa, Krese Cosica, Kicanovica. Uvek i kad komentarise reprezentaciju navodi takve neke primere, a kosarka se promenila u odnosu na 2010 godinu a ne u odnosu na ta njegova vremena.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Nije smesno, osvoji ti Kup Belgije ako mozes. Naravno da sam mogao i "samo" te dve titule da navedem iz stare Jugoslavije, ali, bezobrazluk je da neko napise da covek nista nije osvojio.

Tiodor Jovanovic

pre 1 godinu

Cuj to, partizan mozda ima veci budzet od zvezde? Ha ha ha pa ovi se svi prave ili ludi ili mutavi. Toliko lazi i spinova su prosuli da pocinju da veruju u njih

неми сведок

pre 1 godinu

Vlade djurovic, legenda srpske kosarke u pokusaju. Kao igrac prosecna karijera, kao trener slicno. Daje sebi za pravo da "savetuje" trenera koji verovatno trofeja koliko vlade godina. Show
(banjo, 22. januar 2023 11:41)

Влада Ђуровић је најпознатији по оном класичном нокауту ког је попио од Праје Далипагића.
Од тада лупета против Партизана.