Petak, 01.09.2017.

20:00

Skener: "Orlovi" našli rešenje za letonsku zagonetku

Letonija nije protivnik koji se viđa svaki dan, trijumf protiv takve ekipe znači da selektor Aleksandar Đorđević na raspolaganju ima tim koji je spreman na sve.

Izvor: Spasoje Veselinoviæ

Skener: "Orlovi" našli rešenje za letonsku zagonetku IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

89 Komentari

Sortiraj po:

only

pre 6 godina

Samo jedno znam. Da nije selektora Đorđevića mi ništa ne bi mogli da napravimo. Bili bi smo sa brojnim poluigračima od kojih ne može da se očekuje previše.

nista o nicemu

pre 6 godina

ni o cemu

Gaduric je zvezda, hahahahah hhahahahh hhahahah, eto vica za danasnji dan !
Ko je bio najbolji igrac jucerasnje utakmice ?
(antiDebil, 02. septembar 2017 10:58)


Sto si pljuvao Vestbruka, a sada Bogdanovica branis za iste stvari i otimanje suteva ostalima?

BBRS

pre 6 godina

bogdan nije zvezda!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (veterinar bez leka, 1. septembar 2017 20:44)

Naravno da nije...on je Partizan.
(partizan je kičma srpske košarke, 2. septembar 2017 08:21)

Име ти је смехотрес.

Vade

pre 6 godina

Apsolutno nepotrebno zameranje Laziću za onaj faul, ništa dečko loše nije uradio. U toj situaciji Gagi nije dobro zatvorio ali ne treba zameriti ni njemu. Ajde bre, čovek je odigrao 2 minuta, očigledno još rovit, sasvim solidno. I ti nađeš da mu zameriš nešto.

nista o nicemu

pre 6 godina

Gagi troši po meni zadnje min u reprezentaciji , ako nešto ne pokaže, bar odbrana ( 4 trojke preko njega ) . Ass 0 , krađe 0 , pts 3 ( 1/4) , bacanje 1/2 i to je bek combo . Smejurija.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Idemo, 1. septembar 2017 20:58)

Decko, ti poredis Milosavljevica i Lazica. Toliko o tvom poznavanju kosarke. Ajd` zdravo. Pocni da pratis golf ili badminton, ovo ocigledno nije sport za tebe.
(Che, 02. septembar 2017 01:44)

Ide i povesce Milosavljevica sa sobom jer decko za kosarku nije.

nista o nicemu

pre 6 godina

Lučić i Gudurić treba da budu svesni kakvu su priliku dobili samim pozivom. Moraju da uđu u duele iz sve snage, bez straha i bez trunke respekta. Verujem da mogu, samo da im se noge ne odseku...
(zex, 01. septembar 2017 23:01)

Kakvu priliku? Guduric je zvezda i bez poziva. Lucic je odlican, samo su ga povrede sprecavale. Kako race Dzilo alhemija idi gledaj FMP? E, idi gledaj.

antiDebil

pre 6 godina

mikii

Da li je Crna Gora jaca ili slabija od kisele vode ?
Pazi sad ovo Srbija 8 evropskih titula, Spanija 3....Srbija 14 zlatnih medalja, Spanija 4, hahahah hhaha, Spanija je po rezultatima bliza Andori nego Srbiji !!
Jedva cekam da gledam meceve Srbija-Baskija, Srbija-Katalonija, Srbija-Spanija bez ovih.... to ce biti zanimljive utakmice !

antiDebil

pre 6 godina

ni o cemu

Gaduric je zvezda, hahahahah hhahahahh hhahahah, eto vica za danasnji dan !
Ko je bio najbolji igrac jucerasnje utakmice ?

nista o nicemu

pre 6 godina

Branko Lazic poklonio bacanja? Jeste jer je uleteo u udvajanje vise nego sto je trebalo zato sto Milosavljevic nije. Toliko.

Realista

pre 6 godina

Lučić i Gudurić treba da budu svesni kakvu su priliku dobili samim pozivom. Moraju da uđu u duele iz sve snage, bez straha i bez trunke respekta. Verujem da mogu, samo da im se noge ne odseku...
(zex, 01. septembar 2017 23:01)

Da li je moguce da si ovo napisao. Koliko ti pratis kosarku? Tri godine? Lucic je igracina koji je jos kao klinac bio kapiten Partizana u Evroligi. Povrede su ga nazalost udaljile od reprezentacije, ali je njemu tu oduvek bilo mesto.

spasoje

pre 6 godina

poruka za novinara koji je radio skener... ceo portal i cela javnost se moli na ujedinjenje navijaca zvezde i partizana... pa onda i vi malo o'ladite...

dikson

pre 6 godina

Bircevic, Stimac, Micic...bolje da cutim, necetr mi odobriti komentar.
Mogla su 3 perspektivnija, mladja momka da se prikojuce. Bili bi impresionirani, skoro neupotrebljivi ( isto kao pimenuta trojka), ali bi makar jednog iskalili za buducnost.
Ovako, Bircevic...zbog cega, ugovora?
(Milan, 1. septembar 2017 20:57)

Ugovor sigurno nije, jer je odavno potpisao za neki tutski klub, mislim, Istanbul. Ima još dosta utakmica, pa cemo videti zašto je dobro da je Birčević u reprezentaciji.

devlinjo

pre 6 godina

iz aviona se vidi da je ovaj spasoje partizanovac. Za mene gagi nije niti će biti igrač koji vredi reprezentacije. Imao je toliko šansi da nešto pokaže i nikada nije. apsolutno isto važi i za štimca.

partizan je kičma srpske košarke

pre 6 godina

bogdan nije zvezda!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (veterinar bez leka, 1. septembar 2017 20:44)

Naravno da nije...on je Partizan.

Millennium

pre 6 godina

Sinoć kad se lomila utakmica, i kada sam shvatio koliko smo deficitni na poziciji centra, doneo sam odluku da za sva vremena otpišem Jokića. Što se mene tiče on više nije naš igrač, niti ću gledati bilo koji meč u kojem on igra. A što se naših momaka tiče. Svaka čast.

zokara

pre 6 godina

@BAKI
igrali smo sa belgijom čini mi se na evropskom pre dve god ili možda četiri god. isto u grupi. Bila je tekma kao i ova sinoć, bilo je povuci potegni i tek smo ih na kraju slomili. išao ih šut nenormalno. na kraju 6-7 razlike za nas. Nezgodnu su, dobili španiju u pripremnoj .

djuro

pre 6 godina

zanimljiv podatak je da smo sa Kuzmicem na terenu za 15 min. kao ekipa imali +20. ubedljivo najveci +/- index. Stimac u najvecem minusu.

Nikola

pre 6 godina

Ti Zex pojma nemas o kakvom se igracu tu radi. Lucic je oduvijek bio na Saletovom spisku ali su ga povrede isjekle pa nazalost nije mogao da nastupa. Sreca je nasa sto sada moze!

Zemun

pre 6 godina

Zorowitzki


Slicno je i Kobe Bryant izjavio pre koju godinu za Sasu Vujacica,izgleda ista boljka,dve razlicite osobe na treningu i na utakmici.

bobo

pre 6 godina

Odlična utakmica, jedino što bih se složio da je prevelik teret na Bogdanoviću ako ovako Sale misli da igra do kraja. U ovom ritmu biće teško da bude top kada se bude igralo za medalje (uopšte ne sumnjam u polufinale). Ova utakmica se izvukla timski, mene je iznenadio veliki broj poena, bez obzira na artiljeriju sa obe strane. Mislim da ćemo na ovom prvenstvu dobiti velikog selektora (imao odgovor na igru sa velikim brojem poena sa neočekivanim našim sastavom, dobro prostudirao protivnika) i konačno će Bogdan dokazati i sebi i drugima da je veliki igrač, da ne mora da se krije iza Tea, Bjelice i šta mu sve još nije pakovano i da može da vuče veliki tim (naš to jeste bez obzira na izostanke).

sismis75

pre 6 godina

spasoje idi radi nesto drugo...
nisi ti sine za ovo, ako mislis da se probijas blateci druge , i ako mislis da si pametniji ako si podelio toliko osuda, gresis sinak

Niko_Ill

pre 6 godina

@Zorowitzski: nema sta ako ga se neko seca, covek igra US OPEN trenutno. Tacno kao sto kazes, ceo zivot je u top 100 ali nikako da se probije do top 20, sada se nalazi oko 50-og mesta.

Che

pre 6 godina

Sve sve al Milosavljevic i Lazic totalno promašena analiza . Ovaj prvi je razočarenje i nije on zatego odbranu, 47 poena pp , aj malo objektivnosti , uz Micica i Bircevica i pomenutog Stimca ubedljivo najgori .
Lazicu se zamera jedan jedini faul , mislim stvarno, svašta od komentara .
Gagi troši po meni zadnje min u reprezentaciji , ako nešto ne pokaže, bar odbrana ( 4 trojke preko njega ) . Ass 0 , krađe 0 , pts 3 ( 1/4) , bacanje 1/2 i to je bek combo . Smejurija.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Idemo, 1. septembar 2017 20:58)

Decko, ti poredis Milosavljevica i Lazica. Toliko o tvom poznavanju kosarke. Ajd` zdravo. Pocni da pratis golf ili badminton, ovo ocigledno nije sport za tebe.

rza

pre 6 godina

@smss

I ja sam isto to pomislio.
Nisu svesni da bi danasnja Letonija nakantala danasnju Hrvatsku 20 razlike.
Ali njihova javnost se u kosarku razume kao ja u podvodni hokej.

vuk25

pre 6 godina

Teska utakmica, Macvan profesorski, Kuzmic losa zavrsnica 2 od 9 sut. Marjanovic odlicno, napredovao je sto se tice kretanje, fino je par puta zagradio prostor za bekove kada su krenuli na ulaz.Milosavljevic odbrambeno lose, preko njega su davali koseve svi igraci letonije. Micic ima problem kad je lopta kod njega, za ekipu je najbezbolnije kada je na klupi. Bogdanovic klasa, silo, brzina, kontrola , dribling, asistencija, par puta je presekao loptu, odlican je,ali pored svega moj favorit je Jovic.Kako je odigrao zadnja tri minuta , skace u odbrani trci, 2+1 , sledeci napad uzima loptu asistencija za Gudurica, nakon toga daje loptu Kuzmicu ovaj zabija. Guduric , ima sve, sut osecaj za dodati , dobar u odbrani, puno od njega ocekujem na prventsvu, LeBranko za ono minuta koliko je dobio natjerao je kamermana da bude u prvom kadru, sve u svemu ocekujem, manju potrosnju bogdana i manju+minutazu za Micica ,

Bane

pre 6 godina

(Realista, 1. septembar 2017 22:17)

Na osnovu kojih činjenica to tvrdi. Da li si gledao još neku utakmicu osim naše pa bi valjda video da osim Španije koja je urnisala Crnogorce svi ostali nisu baš toliki bauk. Drugo nisi ti druže realan već veliki pesimista.

K-9 se javlja na raport

pre 6 godina

@Neko iz Banata

Imamo mi solidnu 1. petorku, ali glavna razlika tj. prednost proslogodisnjeg tima je jaca klupa. Samo na pleju smo recimo imali Tea, Jovica i Markovica, a sad Jovica i Micica(koji je danas bio neupotrebljiv). To je ipak ogromna razlika.

Imali smo tad i opciju da igramo sa dva pleja. Na centru smo ok sasvim, imali Jokica, Radulju i Stimca, sada Bobija, Kuzmica i Stimca. Na 4 smo identicni, ali smo uz to imali Simona i Kalinu i mogao je neko od njih na 4 da ne bi mnogo igrao Bircevic. Sad umesto 2 kvalitetna pomenuta imamo jednog kvalitetnog (Lucica). Dakle tu fali jedan igrac. Na beku fali Nedovic ali i opcija da se odigra sa Teom i Jovicem ili Teom i Markovicem, a umesto toga imamo Gudurica, Milosavljevica i Lazica da pokriju poziciju 2 i 3.

Da bi napravili malo bolji rezultat, svi ce morati da daju sve od sebe. Nece Bogdan moci na svakoj utakmici da postigne 30 poena, i nije bas dobro da mora uz ulogu beka da igra i rezervnog pleja(ne bi bio problem da imamo jos poneku opciju na pleju, pa da on odigra par minuta, ali 35 minuta na svakoj utakmici bi bilo previse). Ako Micic bude lose igrao na celom prvenstvu, mogu samo da se nadam da ne lipse na terenu sa tolikom minutazom na svakoj utakmici. Da je recimo bar Nedovic tu da odigra svojih 10-15 minuta i malo pomogne, bilo bi vec lakse. Nadam se da Micic moze bolje.

republika srpska

pre 6 godina

Stimca postujem kao velikog patriotu i motivatora ali stvarno je tesko gledati ga kako igra nezna sutati slobodna nezna igrati odbranu nezna dati kos meni jednostavno nije jasno kako uopste on igra na ovakvom nivou kosarku on je jednostavno zalutao i mislim da ima puno srece sto je uspio da bude profesionalni kosarkas...a stvarno ga gotivim kao osobu

sAk1

pre 6 godina

Par zapažanja, sugestija:

- Odlična stvar je kada Sale viče igračima akcije, sugeriše na propuste u odbrani ili rešenja u napadu. Jer nije velika buka u dvorani i odlično se čuje čak i kraj malih ekrana. A on kao vrhunski plej ima odličan pregled na dešavanja na terenu.
- Milan Mačvan u potpunosti opravdao kapitensku traku, mislim da igra duplo bolje nego za Armani prošle sezone. Preuzeo je odgovornost na početku utakmice kada nismo mogli da damo koš iz igre, iako ga nisu htele trojke večeras pokazao je da se odlično nosi sa pritiskom i preuzimao je odgovornost kada je teško. Podsetio je na Svetsko prvenstvo 2007 u Novom Sadu koje smo osvojili ,a on bio jedan od najboljih na prvenstvu.
- Lučić je u životnoj formi i naš "plan B" ako Bogdana budu dobro čuvali ili ga ne bude išlo. Danas su ga sudije rano izbacile iz igre uz diskutabilno dosuđene lične greške. Ali ima dana za megdana, ovo je tek prva utakmica na prvenstvu.
- Ako može neko da sugeriše Marijanoviću da "ne drži ruke u džepovima" u odbrani imao bi mnogo više blokada i bio zastrašujuć i pod našim obručem.
- Za kraj bi zamolio sve koji hoće da napišu zlonameran komentar, da prvo razmisle kako on utiče na samopouzdanje ovih mladih ljudi.

Pozdrav svima i srce na teren do nove pobede!

zex

pre 6 godina

Lučić i Gudurić treba da budu svesni kakvu su priliku dobili samim pozivom. Moraju da uđu u duele iz sve snage, bez straha i bez trunke respekta. Verujem da mogu, samo da im se noge ne odseku...

stevan

pre 6 godina

@beznadezan slucaj
Mozda gresim ali mislim da je Micic vec osvojio medalju sa seniorskom reprezentacijom (misim da je bio u jedno srebro i on...)
Ne znam odakle mi to, mozda gresim

###

pre 6 godina

Te crne minute o kojima se govori su u trenucima kada su na parketu bili Micić, Stimac i Bircevic, mada je on proveo 3 min. a uspeo je da uradi nista ko da je igrao celo poluvreme. U tim trenucima se topila naša prednost ili bi oni vodili a bilo je i 12 koševa razlike. Oni moraju da daju mnogo veci doprinos timu jer ovo veceras je lose. Na taj nacin bi rasteretili nosioce igre. BB bi imao manju minutažu a skoro da je igrao bez prestanka, više bi odmarao a time bio i precizniji u šutu za 3. Logicno kada duze sedis na klupi ulazis u igru odmorniji. Ovako decko propade i sumnjam da moze da izdrzi svaku utakmicu ovako ako ostali ne podignu nivo igre i to ozbiljno. Pa sutra je vec Rusija?

BAKI

pre 6 godina

Bravo za momke !!! Prva utakmica je uvek najteža.Dobijam utisak da ćemo lakše dobiti Ruse i Turke nego ove Letonce.Baš me zanima kako ćemo da prođemo protiv Belgijanaca,ne sećam se da smo ikada igrali s njima.Jedino što mi se nije svidelo je da ne umemo da igramo bez Bogdanovića u timu.Od njega se i očekuje da bude lider ali mora i da se odmara,ima puno utakmica za kratko vreme. Čovek će biti istrošen i umoran za najvažnije utakmice u završnici do koje ćemo sigurno stići.

Vlada djordjevic

pre 6 godina

Bravo našu zlatni momci, kako se bore pošteno i iskreno, na francuskoj televiziji su rekli : gledajte keko se igra intiligentna i talentovana košarka , ekipa u kojoj fali sedam skoro najjačih igrača!!!

ultrasrbin

pre 6 godina

(C i n i k, 1. septembar 2017 21:41

Gurovic nije u reprezentaciji odavno,a Guduric je bio dobar.
Bobi je reprezentaciju gledao na TV-yu svojom odlukom, ali je bio OK.
Lucicu nije prvi put u reprezentaciji, ali je sada zdrav i motivisan kao nikad.
Milosavljevic je standardan vec godinama, ali nikako da proradi njegova ofanziva.
Jedini igrac na koga imam zamerku je Micic-nije bio losiji od Stimca i Bircevica, ali jedini nije pokazao gram volje i borbenosti. Kao da na silu igra.

Terenac

pre 6 godina

Jovic - prelomio utakmicu kontrom 2+1, igra odbranu za primer, pregled i citanje igre skoro kao Teo. Samo kad bi i on sam skapirao da bi bio rezerva u NBA ligi da ima taj sut.
Micic - definicija bezidejnosti i pogubljenosti. Mora se sabrati i osloboditi Bogdana uloge pomocnog pleja.
Guduric - pohvala za igru, jos vise hrabrosti da sutira.
Milosavljevic - solidan, znaci dosta u rotaciji.
Bogdanovic - vodja tima, sve je time receno. Samo da sto vise igra beka.
Lucic - zalepise mu licne, dotad na nivou. Zahvalan, radi ono sto treba.
Macvan - dobra igra, tu je na skoku, samo da namesti sut za tri.
Bircevic - sta reci? Nije poenta udarati ljude i praviti glupe faulove.
Marjanovic - za pohvalu. Koristiti ga sto vise da se bekovi ne trose.
Kuzmic - isto.
Stimac - na stranu to sto mu je Porzingis izmerio par kila u reketu, moze bolje i bice.

Miloš

pre 6 godina

Pobedili smo kad je ušao Lazić. Đorđević se iznervirao na odluke sudija, i uveo Lazu da se pobijemo, što smo i uradili pa rezultat nije izostao. Mogao je Laza i ranije da uđe. Bilo je više navrata kad sam pomislio da je taj trenutak, ali nisam selektor...

Neko iz Banata

pre 6 godina

Citam 2-3 postava,ali nije ona puno losija od one sa OI. Jovic je istog kvaliteta kao i Markovic,a Lucic kao Kalinic(ako ne i bolji),Kuzmic kao Raduljica(jedan bolji u napadu ,a drugi u odbrani),Simonovic kao Milosavljevic,Bobi moze dostojno da odmeni Jokica(nema amera),a Guduric Nedovica.Jedina razika je Teo.Promenice nam se stil sa ofanzive na hard-core odbranu,a to uz sve specijalce moze da dovede do medalje.Spanija ce biti velik zalogaj,a ostali ako se ponovi hemija u ekipi kao na SP i OI ne bi trebali da nas brinu. Kljuc ce biti Jovic(koji me nervira sto znam da moze da bude lider ove ekipe uz Bogdana,a stalno se "sramoti" da preuzme tu ulogu- P.S grobar sam)

Brkajlo

pre 6 godina

odlicna energija, nekako se osetilo da drze stvari pod kontrolom, cak i u onom poslednjem napadu Letonaca kada je mogla lako voda u usi, koji su po meni bolja ekipa i od Turske i od Rusije.. Jako raduju role Lucica poslepuno muka sa povredama, Guduriceva energija koju ce verujem Sale dobro kanalisati, Stimac ce doci sebi, njegova prevelika zelja ga je paralisala, oslobodice se i Boban, Birca realno vecno fizicki slab, popunice broj.. Jedino, molio bih da me neko ispravi ako gresim, ja Vasu Micica nikada nisam video u konstruktivnom prodoru, kreativnoj asistenciji, dobrom ili brzom sutu.. Prosto gusitelj lopte i igre i sa njim na kecu nemamo sta da trazimo, a takodje u odbrani daleko.od toga da nadoknadjuje te propuste.

smss

pre 6 godina

Citam komentare na hrvatskim sajtovima, mi se provukli, spasio nas Bogdan. Ma, ljudi, kakve su to nebuloze, oni se muce sa Madjarima, Madajarima. De da mi neko kaze nekog igraca te sile Madjarske. A, sto se tice Letonaca, volio bih da nalete na hrvate u eliminacionoj fazi, mislim da bi ih unistili....

ej bre

pre 6 godina

Mačvanu da se zabrani da se ispucava za 3... Druže nemaš ruku i batali... Na guranje igraj na skokove i pod koš... A ne gadja tablu će da slomi... Bogdan je motor ekipe... I jović... Micića uvoditi samo ako ova dvojica ostanu bez obe noge... I birčević je isto haos... Ostali neka se bore, mi imamo kult reprezentacije... Samo da kažem još, svaka čast kaliniću što je sa momcima... Gagi i gudura, kuzmić bobi i ostali sve najbolje... Daju maksimum
(Mitar, 01. septembar 2017

Tada kada je pogodio tablu sutirao je u poslednjoj sekundi napada. Nije to planski nego los napad celog tima u tom trenutku.
Inace Macvan uopste nema los sut za 3. Mozda bi trebalo cesce da ga koristi...

Jovan

pre 6 godina

Bravo svim momcima! Guduric se osmelio, bravo, ceka se Vasilis! AJMO VASILISE TREBAS NAM! Malo slobodnije, pokazi to sto znamo da posedujes! Birca isto treba malo da se vise fokusira, i on je dosta kvalitetan igrac, samo malo smirenije da igra. NAPRED SRBIJA!

Безнадежан случај

pre 6 godina

Васа Мицић - шта рећи?
Најгори играч у историји српске кошарке који ће се окитити медаљом на великом такмичењу.

C i n i k

pre 6 godina

1.poluvreme malo losije ali egal, 2.poluvreme je bila nasa igra.Letonia sve sto je sutirala pogodila je,ali ok, ne zaboravimo da je 1/2 naseg tima do juce preko TV gledala A reprezentaciju! I Gurovic i Bobi i Lucic i Milosavljevic. A danas su oni nas ponos jer su neverovatni i prepotentni,drski u igri, kao ono na basketu na skolskom igralistu. I kad smo gubili u 12 poena videlo se na njima da nema sanse da bi dozvolili bez borbe da ih pobedi Letonia.A to je najvaznije."Ne daju na sebe" imaju veliki ego, i zato mislim da ce daleko da doguraju.
Momci samo tako nastavite svi navijamo!

Neko iz mase

pre 6 godina

Nema Štimca na skeneru, slučajno ili ne pitanje je sad. Bio je baš loš...

Napred momci, idemo na mišiće i na srce junačko pa kako nam bude!

Mitar

pre 6 godina

Mačvanu da se zabrani da se ispucava za 3... Druže nemaš ruku i batali... Na guranje igraj na skokove i pod koš... A ne gadja tablu će da slomi... Bogdan je motor ekipe... I jović... Micića uvoditi samo ako ova dvojica ostanu bez obe noge... I birčević je isto haos... Ostali neka se bore, mi imamo kult reprezentacije... Samo da kažem još, svaka čast kaliniću što je sa momcima... Gagi i gudura, kuzmić bobi i ostali sve najbolje... Daju maksimum

bojan j

pre 6 godina

nasa igra se promenila i poceli smo da nadoknadjujemo poene i vodimo uz jednu super rolu kuzmica koji je mnogo pokretljiviji i teze ispada od Bobija (mada ruku na srce malo je onih koji lakse ispadnu u napadu - stoga brdo skrinova za njihove sutere pa nas napunise iako je Bobi davao poene). ali videlo se da letonci igraju pretvrdo i da ce biti problema sa licnim. ne slazem se sa analizom u delu lazica iako je igrao par minuta uradio je 2 dobra stopa u odbrani i iznervirao lika da dobije tehnicku. u poslednja 3 minuta igre - mislim da je mogao da dobije i koji minut vise. Jasno je da je Gagi ispred njega jer iako je losiji u odbrani bolje barata loptom ali danas bi Laza ovde letose isprovocirao samo tako.

sempervivum

pre 6 godina

Како је несигурно изгледало у почетку, просто ми није јасно како их победисмо...

Види се да немамо појединце сигурне у себе (оних 7-8 који недостају би били много јача екипа), али је Ђорђевић ипак некако направио тим који функционише као тим...

'Ајмо даље...

zlatko

pre 6 godina

Raduje par stvari,
Bogdanovic preuzeo ulogu lidera i izgleda da bas veruje u sebe...odlicno
Marjanovic pravi razliku,jos utakmica-dve da stekne jos malo sigurnosti i bice odlicno.
Igramo kao tim,super.

загор

pre 6 godina

наравно да бих волео да видим нашу селелцију у пуном сјају, са тешким наоружањем: тео, бели, калина, недовић, јока...
али опет, са друге стране баш оваква селекција је јако занимљива. да смо у најјачем саставу, то би било прелако. не би имало шта да се гледа. овако таман на мишиће, одбрани у срце да играмо. прави рат и ратничка екипа!

hh

pre 6 godina

Jednom je Dusko Vujosevic izjavio da nikad u zivotu nije trenirao boljeg igraca od Adina Vrabca, ali to sto je on na treningu je sasvim drugo na utakmici. Neka psihicka blokada, trema ili sta je vec ne znam. To isto ima i Vasilije Micic, pa videli ste snimak od juce kako sutira trojke na treningu 5/5 a Bogdan pored njega 4/7. A na utakmici sasvim obrnuta slika... Cuo sam takvu pricu i za tenisera Jen Son Lua ako ga se seca neko. Glava je kljuc uspeha!!
(Zorowitzki, 01. septembar 2017 20:43)

Tacno tako, nije njega Jasikevicijus za dzabe zeleo u Zalgirisu.

Rozenkranc

pre 6 godina

Jesu Micić, Birčević i Štimac bili loši, ali ne treba tolika halabuka na njih. Tamo su, i biće prilike da odigraju bolje... I ja verujem da će neko od njih imati u sledećim utakmicama možda čak i odlučujuću rolu ili minijaturu koja će biti presudna.
Ovo je tek samo jedna utakmica, na svakoj će neko drugi da iskoči, pozitivno ili negativno... Važno je da mi pobedjujemo...

Neko iz mase

pre 6 godina

@ sam sebi

Ipak ima i Štimca.
On i Vasilije moraju mnogo bolje.
Klupa nam je dugačka ali moraju se dokazati, da ne gura Bogdan svaku po 35 minuta...

roker

pre 6 godina

Bila je dobra utakmica. Letonci su izuzetno nezgodni i imaju dobre šutere. Mi imamo OGROMAN problem sa klupom. Nama igraju 3,4 igrača samo I to Bogdan, Lučić, Bobi i Mačvan. Ostali kao da nisu bili na terenu. Jović je zablistao na minut dva sa agresivnošću i Gudura prodorima. Mora više takvih situacija da bude i da momci budu hrabriji, da grizu kao besni buldozi. Verujem da će centre krenuti bolje sad, ipak je ovo bio Porzingis. Takođe plejmejkeri moraju da se aktiviraju kako znaju i umeju. Micić ne zna gde bije.

Idemo

pre 6 godina

Sve sve al Milosavljevic i Lazic totalno promašena analiza . Ovaj prvi je razočarenje i nije on zatego odbranu, 47 poena pp , aj malo objektivnosti , uz Micica i Bircevica i pomenutog Stimca ubedljivo najgori .
Lazicu se zamera jedan jedini faul , mislim stvarno, svašta od komentara .
Gagi troši po meni zadnje min u reprezentaciji , ako nešto ne pokaže, bar odbrana ( 4 trojke preko njega ) . Ass 0 , krađe 0 , pts 3 ( 1/4) , bacanje 1/2 i to je bek combo . Smejurija.

Danilo

pre 6 godina

Teška utakmica, prva utakmica, odlična pobeda.
Igrači su igrali onako kako očekujemo i onoliko koliko realno mogu.
Bogdan je već dve godine jedan od najboljih evropskih igrača, rođeni je takmičar i on će svoje da uradi.
Bobiju je ovo bitno takmičenje i mislim da će biti jedan od naših najvažnijih igrača.
Jović je ključ.
Ako on odigra na svom EL nivou, mi smo u verovatno u 4 najbolje ekipe.
Ako on podbaci, Bogdan ne može igrati i pleja i dvojku, a Vasa će odigrati samo jednu ili dve odlične utakmice, nadam se u pravom času.
Gudura pokazuje zašto je plaćen milion evra.
Mačvan je igrač koji strašno kapira igru i biće vrlo korristan do ktaja.
Očekujem mnogo više od Lučića koji zaista deluje motivisan kao nikada do sada, a isto tako očekujem povremeno odilične epizode i od svih ostalih igrača.
Sve u svemu, jaka trojka.
P.S.
Ubeđen sam da ćé Letonci proći kao drugi ili kao treći, i da će napraviti iznenađenje u nokaut-fazi.

analiticar_amater

pre 6 godina

Verujem u momke, ali ovo danas nije bilo za pohvalu!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (WebDev, 1. septembar 2017 20:39

Da, pobeda nad mozda najtezim protivnikom u grupi nije za pohvalu. A igrali smo samo sa 2. ili 3. timom. A sta bi ti, da smo ih pobedili sa 40 razlike? Ovo danas je bilo za svaku pohvalu.

Milan

pre 6 godina

Bircevic, Stimac, Micic...bolje da cutim, necetr mi odobriti komentar.
Mogla su 3 perspektivnija, mladja momka da se prikojuce. Bili bi impresionirani, skoro neupotrebljivi ( isto kao pimenuta trojka), ali bi makar jednog iskalili za buducnost.
Ovako, Bircevic...zbog cega, ugovora?

Zorowitzki

pre 6 godina

Jednom je Dusko Vujosevic izjavio da nikad u zivotu nije trenirao boljeg igraca od Adina Vrabca, ali to sto je on na treningu je sasvim drugo na utakmici. Neka psihicka blokada, trema ili sta je vec ne znam. To isto ima i Vasilije Micic, pa videli ste snimak od juce kako sutira trojke na treningu 5/5 a Bogdan pored njega 4/7. A na utakmici sasvim obrnuta slika... Cuo sam takvu pricu i za tenisera Jen Son Lua ako ga se seca neko. Glava je kljuc uspeha!!

analiticar_amater

pre 6 godina

Verujem u momke, ali ovo danas nije bilo za pohvalu!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (WebDev, 1. septembar 2017 20:39

Da, pobeda nad mozda najtezim protivnikom u grupi nije za pohvalu. A igrali smo samo sa 2. ili 3. timom. A sta bi ti, da smo ih pobedili sa 40 razlike? Ovo danas je bilo za svaku pohvalu.

Zorowitzki

pre 6 godina

Jednom je Dusko Vujosevic izjavio da nikad u zivotu nije trenirao boljeg igraca od Adina Vrabca, ali to sto je on na treningu je sasvim drugo na utakmici. Neka psihicka blokada, trema ili sta je vec ne znam. To isto ima i Vasilije Micic, pa videli ste snimak od juce kako sutira trojke na treningu 5/5 a Bogdan pored njega 4/7. A na utakmici sasvim obrnuta slika... Cuo sam takvu pricu i za tenisera Jen Son Lua ako ga se seca neko. Glava je kljuc uspeha!!

roker

pre 6 godina

Bila je dobra utakmica. Letonci su izuzetno nezgodni i imaju dobre šutere. Mi imamo OGROMAN problem sa klupom. Nama igraju 3,4 igrača samo I to Bogdan, Lučić, Bobi i Mačvan. Ostali kao da nisu bili na terenu. Jović je zablistao na minut dva sa agresivnošću i Gudura prodorima. Mora više takvih situacija da bude i da momci budu hrabriji, da grizu kao besni buldozi. Verujem da će centre krenuti bolje sad, ipak je ovo bio Porzingis. Takođe plejmejkeri moraju da se aktiviraju kako znaju i umeju. Micić ne zna gde bije.

Danilo

pre 6 godina

Teška utakmica, prva utakmica, odlična pobeda.
Igrači su igrali onako kako očekujemo i onoliko koliko realno mogu.
Bogdan je već dve godine jedan od najboljih evropskih igrača, rođeni je takmičar i on će svoje da uradi.
Bobiju je ovo bitno takmičenje i mislim da će biti jedan od naših najvažnijih igrača.
Jović je ključ.
Ako on odigra na svom EL nivou, mi smo u verovatno u 4 najbolje ekipe.
Ako on podbaci, Bogdan ne može igrati i pleja i dvojku, a Vasa će odigrati samo jednu ili dve odlične utakmice, nadam se u pravom času.
Gudura pokazuje zašto je plaćen milion evra.
Mačvan je igrač koji strašno kapira igru i biće vrlo korristan do ktaja.
Očekujem mnogo više od Lučića koji zaista deluje motivisan kao nikada do sada, a isto tako očekujem povremeno odilične epizode i od svih ostalih igrača.
Sve u svemu, jaka trojka.
P.S.
Ubeđen sam da ćé Letonci proći kao drugi ili kao treći, i da će napraviti iznenađenje u nokaut-fazi.

smss

pre 6 godina

Citam komentare na hrvatskim sajtovima, mi se provukli, spasio nas Bogdan. Ma, ljudi, kakve su to nebuloze, oni se muce sa Madjarima, Madajarima. De da mi neko kaze nekog igraca te sile Madjarske. A, sto se tice Letonaca, volio bih da nalete na hrvate u eliminacionoj fazi, mislim da bi ih unistili....

sAk1

pre 6 godina

Par zapažanja, sugestija:

- Odlična stvar je kada Sale viče igračima akcije, sugeriše na propuste u odbrani ili rešenja u napadu. Jer nije velika buka u dvorani i odlično se čuje čak i kraj malih ekrana. A on kao vrhunski plej ima odličan pregled na dešavanja na terenu.
- Milan Mačvan u potpunosti opravdao kapitensku traku, mislim da igra duplo bolje nego za Armani prošle sezone. Preuzeo je odgovornost na početku utakmice kada nismo mogli da damo koš iz igre, iako ga nisu htele trojke večeras pokazao je da se odlično nosi sa pritiskom i preuzimao je odgovornost kada je teško. Podsetio je na Svetsko prvenstvo 2007 u Novom Sadu koje smo osvojili ,a on bio jedan od najboljih na prvenstvu.
- Lučić je u životnoj formi i naš "plan B" ako Bogdana budu dobro čuvali ili ga ne bude išlo. Danas su ga sudije rano izbacile iz igre uz diskutabilno dosuđene lične greške. Ali ima dana za megdana, ovo je tek prva utakmica na prvenstvu.
- Ako može neko da sugeriše Marijanoviću da "ne drži ruke u džepovima" u odbrani imao bi mnogo više blokada i bio zastrašujuć i pod našim obručem.
- Za kraj bi zamolio sve koji hoće da napišu zlonameran komentar, da prvo razmisle kako on utiče na samopouzdanje ovih mladih ljudi.

Pozdrav svima i srce na teren do nove pobede!

загор

pre 6 godina

наравно да бих волео да видим нашу селелцију у пуном сјају, са тешким наоружањем: тео, бели, калина, недовић, јока...
али опет, са друге стране баш оваква селекција је јако занимљива. да смо у најјачем саставу, то би било прелако. не би имало шта да се гледа. овако таман на мишиће, одбрани у срце да играмо. прави рат и ратничка екипа!

Vlada djordjevic

pre 6 godina

Bravo našu zlatni momci, kako se bore pošteno i iskreno, na francuskoj televiziji su rekli : gledajte keko se igra intiligentna i talentovana košarka , ekipa u kojoj fali sedam skoro najjačih igrača!!!

zlatko

pre 6 godina

Raduje par stvari,
Bogdanovic preuzeo ulogu lidera i izgleda da bas veruje u sebe...odlicno
Marjanovic pravi razliku,jos utakmica-dve da stekne jos malo sigurnosti i bice odlicno.
Igramo kao tim,super.

Rozenkranc

pre 6 godina

Jesu Micić, Birčević i Štimac bili loši, ali ne treba tolika halabuka na njih. Tamo su, i biće prilike da odigraju bolje... I ja verujem da će neko od njih imati u sledećim utakmicama možda čak i odlučujuću rolu ili minijaturu koja će biti presudna.
Ovo je tek samo jedna utakmica, na svakoj će neko drugi da iskoči, pozitivno ili negativno... Važno je da mi pobedjujemo...

ej bre

pre 6 godina

Mačvanu da se zabrani da se ispucava za 3... Druže nemaš ruku i batali... Na guranje igraj na skokove i pod koš... A ne gadja tablu će da slomi... Bogdan je motor ekipe... I jović... Micića uvoditi samo ako ova dvojica ostanu bez obe noge... I birčević je isto haos... Ostali neka se bore, mi imamo kult reprezentacije... Samo da kažem još, svaka čast kaliniću što je sa momcima... Gagi i gudura, kuzmić bobi i ostali sve najbolje... Daju maksimum
(Mitar, 01. septembar 2017

Tada kada je pogodio tablu sutirao je u poslednjoj sekundi napada. Nije to planski nego los napad celog tima u tom trenutku.
Inace Macvan uopste nema los sut za 3. Mozda bi trebalo cesce da ga koristi...

Neko iz Banata

pre 6 godina

Citam 2-3 postava,ali nije ona puno losija od one sa OI. Jovic je istog kvaliteta kao i Markovic,a Lucic kao Kalinic(ako ne i bolji),Kuzmic kao Raduljica(jedan bolji u napadu ,a drugi u odbrani),Simonovic kao Milosavljevic,Bobi moze dostojno da odmeni Jokica(nema amera),a Guduric Nedovica.Jedina razika je Teo.Promenice nam se stil sa ofanzive na hard-core odbranu,a to uz sve specijalce moze da dovede do medalje.Spanija ce biti velik zalogaj,a ostali ako se ponovi hemija u ekipi kao na SP i OI ne bi trebali da nas brinu. Kljuc ce biti Jovic(koji me nervira sto znam da moze da bude lider ove ekipe uz Bogdana,a stalno se "sramoti" da preuzme tu ulogu- P.S grobar sam)

hh

pre 6 godina

Jednom je Dusko Vujosevic izjavio da nikad u zivotu nije trenirao boljeg igraca od Adina Vrabca, ali to sto je on na treningu je sasvim drugo na utakmici. Neka psihicka blokada, trema ili sta je vec ne znam. To isto ima i Vasilije Micic, pa videli ste snimak od juce kako sutira trojke na treningu 5/5 a Bogdan pored njega 4/7. A na utakmici sasvim obrnuta slika... Cuo sam takvu pricu i za tenisera Jen Son Lua ako ga se seca neko. Glava je kljuc uspeha!!
(Zorowitzki, 01. septembar 2017 20:43)

Tacno tako, nije njega Jasikevicijus za dzabe zeleo u Zalgirisu.

sempervivum

pre 6 godina

Како је несигурно изгледало у почетку, просто ми није јасно како их победисмо...

Види се да немамо појединце сигурне у себе (оних 7-8 који недостају би били много јача екипа), али је Ђорђевић ипак некако направио тим који функционише као тим...

'Ајмо даље...

Terenac

pre 6 godina

Jovic - prelomio utakmicu kontrom 2+1, igra odbranu za primer, pregled i citanje igre skoro kao Teo. Samo kad bi i on sam skapirao da bi bio rezerva u NBA ligi da ima taj sut.
Micic - definicija bezidejnosti i pogubljenosti. Mora se sabrati i osloboditi Bogdana uloge pomocnog pleja.
Guduric - pohvala za igru, jos vise hrabrosti da sutira.
Milosavljevic - solidan, znaci dosta u rotaciji.
Bogdanovic - vodja tima, sve je time receno. Samo da sto vise igra beka.
Lucic - zalepise mu licne, dotad na nivou. Zahvalan, radi ono sto treba.
Macvan - dobra igra, tu je na skoku, samo da namesti sut za tri.
Bircevic - sta reci? Nije poenta udarati ljude i praviti glupe faulove.
Marjanovic - za pohvalu. Koristiti ga sto vise da se bekovi ne trose.
Kuzmic - isto.
Stimac - na stranu to sto mu je Porzingis izmerio par kila u reketu, moze bolje i bice.

Miloš

pre 6 godina

Pobedili smo kad je ušao Lazić. Đorđević se iznervirao na odluke sudija, i uveo Lazu da se pobijemo, što smo i uradili pa rezultat nije izostao. Mogao je Laza i ranije da uđe. Bilo je više navrata kad sam pomislio da je taj trenutak, ali nisam selektor...

Безнадежан случај

pre 6 godina

Васа Мицић - шта рећи?
Најгори играч у историји српске кошарке који ће се окитити медаљом на великом такмичењу.

Neko iz mase

pre 6 godina

@ sam sebi

Ipak ima i Štimca.
On i Vasilije moraju mnogo bolje.
Klupa nam je dugačka ali moraju se dokazati, da ne gura Bogdan svaku po 35 minuta...

Jovan

pre 6 godina

Bravo svim momcima! Guduric se osmelio, bravo, ceka se Vasilis! AJMO VASILISE TREBAS NAM! Malo slobodnije, pokazi to sto znamo da posedujes! Birca isto treba malo da se vise fokusira, i on je dosta kvalitetan igrac, samo malo smirenije da igra. NAPRED SRBIJA!

Milan

pre 6 godina

Bircevic, Stimac, Micic...bolje da cutim, necetr mi odobriti komentar.
Mogla su 3 perspektivnija, mladja momka da se prikojuce. Bili bi impresionirani, skoro neupotrebljivi ( isto kao pimenuta trojka), ali bi makar jednog iskalili za buducnost.
Ovako, Bircevic...zbog cega, ugovora?

C i n i k

pre 6 godina

1.poluvreme malo losije ali egal, 2.poluvreme je bila nasa igra.Letonia sve sto je sutirala pogodila je,ali ok, ne zaboravimo da je 1/2 naseg tima do juce preko TV gledala A reprezentaciju! I Gurovic i Bobi i Lucic i Milosavljevic. A danas su oni nas ponos jer su neverovatni i prepotentni,drski u igri, kao ono na basketu na skolskom igralistu. I kad smo gubili u 12 poena videlo se na njima da nema sanse da bi dozvolili bez borbe da ih pobedi Letonia.A to je najvaznije."Ne daju na sebe" imaju veliki ego, i zato mislim da ce daleko da doguraju.
Momci samo tako nastavite svi navijamo!

Idemo

pre 6 godina

Sve sve al Milosavljevic i Lazic totalno promašena analiza . Ovaj prvi je razočarenje i nije on zatego odbranu, 47 poena pp , aj malo objektivnosti , uz Micica i Bircevica i pomenutog Stimca ubedljivo najgori .
Lazicu se zamera jedan jedini faul , mislim stvarno, svašta od komentara .
Gagi troši po meni zadnje min u reprezentaciji , ako nešto ne pokaže, bar odbrana ( 4 trojke preko njega ) . Ass 0 , krađe 0 , pts 3 ( 1/4) , bacanje 1/2 i to je bek combo . Smejurija.

Brkajlo

pre 6 godina

odlicna energija, nekako se osetilo da drze stvari pod kontrolom, cak i u onom poslednjem napadu Letonaca kada je mogla lako voda u usi, koji su po meni bolja ekipa i od Turske i od Rusije.. Jako raduju role Lucica poslepuno muka sa povredama, Guduriceva energija koju ce verujem Sale dobro kanalisati, Stimac ce doci sebi, njegova prevelika zelja ga je paralisala, oslobodice se i Boban, Birca realno vecno fizicki slab, popunice broj.. Jedino, molio bih da me neko ispravi ako gresim, ja Vasu Micica nikada nisam video u konstruktivnom prodoru, kreativnoj asistenciji, dobrom ili brzom sutu.. Prosto gusitelj lopte i igre i sa njim na kecu nemamo sta da trazimo, a takodje u odbrani daleko.od toga da nadoknadjuje te propuste.

ultrasrbin

pre 6 godina

(C i n i k, 1. septembar 2017 21:41

Gurovic nije u reprezentaciji odavno,a Guduric je bio dobar.
Bobi je reprezentaciju gledao na TV-yu svojom odlukom, ali je bio OK.
Lucicu nije prvi put u reprezentaciji, ali je sada zdrav i motivisan kao nikad.
Milosavljevic je standardan vec godinama, ali nikako da proradi njegova ofanziva.
Jedini igrac na koga imam zamerku je Micic-nije bio losiji od Stimca i Bircevica, ali jedini nije pokazao gram volje i borbenosti. Kao da na silu igra.

###

pre 6 godina

Te crne minute o kojima se govori su u trenucima kada su na parketu bili Micić, Stimac i Bircevic, mada je on proveo 3 min. a uspeo je da uradi nista ko da je igrao celo poluvreme. U tim trenucima se topila naša prednost ili bi oni vodili a bilo je i 12 koševa razlike. Oni moraju da daju mnogo veci doprinos timu jer ovo veceras je lose. Na taj nacin bi rasteretili nosioce igre. BB bi imao manju minutažu a skoro da je igrao bez prestanka, više bi odmarao a time bio i precizniji u šutu za 3. Logicno kada duze sedis na klupi ulazis u igru odmorniji. Ovako decko propade i sumnjam da moze da izdrzi svaku utakmicu ovako ako ostali ne podignu nivo igre i to ozbiljno. Pa sutra je vec Rusija?

Mitar

pre 6 godina

Mačvanu da se zabrani da se ispucava za 3... Druže nemaš ruku i batali... Na guranje igraj na skokove i pod koš... A ne gadja tablu će da slomi... Bogdan je motor ekipe... I jović... Micića uvoditi samo ako ova dvojica ostanu bez obe noge... I birčević je isto haos... Ostali neka se bore, mi imamo kult reprezentacije... Samo da kažem još, svaka čast kaliniću što je sa momcima... Gagi i gudura, kuzmić bobi i ostali sve najbolje... Daju maksimum

zex

pre 6 godina

Lučić i Gudurić treba da budu svesni kakvu su priliku dobili samim pozivom. Moraju da uđu u duele iz sve snage, bez straha i bez trunke respekta. Verujem da mogu, samo da im se noge ne odseku...

BAKI

pre 6 godina

Bravo za momke !!! Prva utakmica je uvek najteža.Dobijam utisak da ćemo lakše dobiti Ruse i Turke nego ove Letonce.Baš me zanima kako ćemo da prođemo protiv Belgijanaca,ne sećam se da smo ikada igrali s njima.Jedino što mi se nije svidelo je da ne umemo da igramo bez Bogdanovića u timu.Od njega se i očekuje da bude lider ali mora i da se odmara,ima puno utakmica za kratko vreme. Čovek će biti istrošen i umoran za najvažnije utakmice u završnici do koje ćemo sigurno stići.

bojan j

pre 6 godina

nasa igra se promenila i poceli smo da nadoknadjujemo poene i vodimo uz jednu super rolu kuzmica koji je mnogo pokretljiviji i teze ispada od Bobija (mada ruku na srce malo je onih koji lakse ispadnu u napadu - stoga brdo skrinova za njihove sutere pa nas napunise iako je Bobi davao poene). ali videlo se da letonci igraju pretvrdo i da ce biti problema sa licnim. ne slazem se sa analizom u delu lazica iako je igrao par minuta uradio je 2 dobra stopa u odbrani i iznervirao lika da dobije tehnicku. u poslednja 3 minuta igre - mislim da je mogao da dobije i koji minut vise. Jasno je da je Gagi ispred njega jer iako je losiji u odbrani bolje barata loptom ali danas bi Laza ovde letose isprovocirao samo tako.

republika srpska

pre 6 godina

Stimca postujem kao velikog patriotu i motivatora ali stvarno je tesko gledati ga kako igra nezna sutati slobodna nezna igrati odbranu nezna dati kos meni jednostavno nije jasno kako uopste on igra na ovakvom nivou kosarku on je jednostavno zalutao i mislim da ima puno srece sto je uspio da bude profesionalni kosarkas...a stvarno ga gotivim kao osobu

Neko iz mase

pre 6 godina

Nema Štimca na skeneru, slučajno ili ne pitanje je sad. Bio je baš loš...

Napred momci, idemo na mišiće i na srce junačko pa kako nam bude!

Nikola

pre 6 godina

Ti Zex pojma nemas o kakvom se igracu tu radi. Lucic je oduvijek bio na Saletovom spisku ali su ga povrede isjekle pa nazalost nije mogao da nastupa. Sreca je nasa sto sada moze!

djuro

pre 6 godina

zanimljiv podatak je da smo sa Kuzmicem na terenu za 15 min. kao ekipa imali +20. ubedljivo najveci +/- index. Stimac u najvecem minusu.

bobo

pre 6 godina

Odlična utakmica, jedino što bih se složio da je prevelik teret na Bogdanoviću ako ovako Sale misli da igra do kraja. U ovom ritmu biće teško da bude top kada se bude igralo za medalje (uopšte ne sumnjam u polufinale). Ova utakmica se izvukla timski, mene je iznenadio veliki broj poena, bez obzira na artiljeriju sa obe strane. Mislim da ćemo na ovom prvenstvu dobiti velikog selektora (imao odgovor na igru sa velikim brojem poena sa neočekivanim našim sastavom, dobro prostudirao protivnika) i konačno će Bogdan dokazati i sebi i drugima da je veliki igrač, da ne mora da se krije iza Tea, Bjelice i šta mu sve još nije pakovano i da može da vuče veliki tim (naš to jeste bez obzira na izostanke).

vuk25

pre 6 godina

Teska utakmica, Macvan profesorski, Kuzmic losa zavrsnica 2 od 9 sut. Marjanovic odlicno, napredovao je sto se tice kretanje, fino je par puta zagradio prostor za bekove kada su krenuli na ulaz.Milosavljevic odbrambeno lose, preko njega su davali koseve svi igraci letonije. Micic ima problem kad je lopta kod njega, za ekipu je najbezbolnije kada je na klupi. Bogdanovic klasa, silo, brzina, kontrola , dribling, asistencija, par puta je presekao loptu, odlican je,ali pored svega moj favorit je Jovic.Kako je odigrao zadnja tri minuta , skace u odbrani trci, 2+1 , sledeci napad uzima loptu asistencija za Gudurica, nakon toga daje loptu Kuzmicu ovaj zabija. Guduric , ima sve, sut osecaj za dodati , dobar u odbrani, puno od njega ocekujem na prventsvu, LeBranko za ono minuta koliko je dobio natjerao je kamermana da bude u prvom kadru, sve u svemu ocekujem, manju potrosnju bogdana i manju+minutazu za Micica ,

Millennium

pre 6 godina

Sinoć kad se lomila utakmica, i kada sam shvatio koliko smo deficitni na poziciji centra, doneo sam odluku da za sva vremena otpišem Jokića. Što se mene tiče on više nije naš igrač, niti ću gledati bilo koji meč u kojem on igra. A što se naših momaka tiče. Svaka čast.

K-9 se javlja na raport

pre 6 godina

@Neko iz Banata

Imamo mi solidnu 1. petorku, ali glavna razlika tj. prednost proslogodisnjeg tima je jaca klupa. Samo na pleju smo recimo imali Tea, Jovica i Markovica, a sad Jovica i Micica(koji je danas bio neupotrebljiv). To je ipak ogromna razlika.

Imali smo tad i opciju da igramo sa dva pleja. Na centru smo ok sasvim, imali Jokica, Radulju i Stimca, sada Bobija, Kuzmica i Stimca. Na 4 smo identicni, ali smo uz to imali Simona i Kalinu i mogao je neko od njih na 4 da ne bi mnogo igrao Bircevic. Sad umesto 2 kvalitetna pomenuta imamo jednog kvalitetnog (Lucica). Dakle tu fali jedan igrac. Na beku fali Nedovic ali i opcija da se odigra sa Teom i Jovicem ili Teom i Markovicem, a umesto toga imamo Gudurica, Milosavljevica i Lazica da pokriju poziciju 2 i 3.

Da bi napravili malo bolji rezultat, svi ce morati da daju sve od sebe. Nece Bogdan moci na svakoj utakmici da postigne 30 poena, i nije bas dobro da mora uz ulogu beka da igra i rezervnog pleja(ne bi bio problem da imamo jos poneku opciju na pleju, pa da on odigra par minuta, ali 35 minuta na svakoj utakmici bi bilo previse). Ako Micic bude lose igrao na celom prvenstvu, mogu samo da se nadam da ne lipse na terenu sa tolikom minutazom na svakoj utakmici. Da je recimo bar Nedovic tu da odigra svojih 10-15 minuta i malo pomogne, bilo bi vec lakse. Nadam se da Micic moze bolje.

partizan je kičma srpske košarke

pre 6 godina

bogdan nije zvezda!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (veterinar bez leka, 1. septembar 2017 20:44)

Naravno da nije...on je Partizan.

spasoje

pre 6 godina

poruka za novinara koji je radio skener... ceo portal i cela javnost se moli na ujedinjenje navijaca zvezde i partizana... pa onda i vi malo o'ladite...

zokara

pre 6 godina

@BAKI
igrali smo sa belgijom čini mi se na evropskom pre dve god ili možda četiri god. isto u grupi. Bila je tekma kao i ova sinoć, bilo je povuci potegni i tek smo ih na kraju slomili. išao ih šut nenormalno. na kraju 6-7 razlike za nas. Nezgodnu su, dobili španiju u pripremnoj .

rza

pre 6 godina

@smss

I ja sam isto to pomislio.
Nisu svesni da bi danasnja Letonija nakantala danasnju Hrvatsku 20 razlike.
Ali njihova javnost se u kosarku razume kao ja u podvodni hokej.

dikson

pre 6 godina

Bircevic, Stimac, Micic...bolje da cutim, necetr mi odobriti komentar.
Mogla su 3 perspektivnija, mladja momka da se prikojuce. Bili bi impresionirani, skoro neupotrebljivi ( isto kao pimenuta trojka), ali bi makar jednog iskalili za buducnost.
Ovako, Bircevic...zbog cega, ugovora?
(Milan, 1. septembar 2017 20:57)

Ugovor sigurno nije, jer je odavno potpisao za neki tutski klub, mislim, Istanbul. Ima još dosta utakmica, pa cemo videti zašto je dobro da je Birčević u reprezentaciji.

nista o nicemu

pre 6 godina

Lučić i Gudurić treba da budu svesni kakvu su priliku dobili samim pozivom. Moraju da uđu u duele iz sve snage, bez straha i bez trunke respekta. Verujem da mogu, samo da im se noge ne odseku...
(zex, 01. septembar 2017 23:01)

Kakvu priliku? Guduric je zvezda i bez poziva. Lucic je odlican, samo su ga povrede sprecavale. Kako race Dzilo alhemija idi gledaj FMP? E, idi gledaj.

stevan

pre 6 godina

@beznadezan slucaj
Mozda gresim ali mislim da je Micic vec osvojio medalju sa seniorskom reprezentacijom (misim da je bio u jedno srebro i on...)
Ne znam odakle mi to, mozda gresim

Bane

pre 6 godina

(Realista, 1. septembar 2017 22:17)

Na osnovu kojih činjenica to tvrdi. Da li si gledao još neku utakmicu osim naše pa bi valjda video da osim Španije koja je urnisala Crnogorce svi ostali nisu baš toliki bauk. Drugo nisi ti druže realan već veliki pesimista.

sismis75

pre 6 godina

spasoje idi radi nesto drugo...
nisi ti sine za ovo, ako mislis da se probijas blateci druge , i ako mislis da si pametniji ako si podelio toliko osuda, gresis sinak

Realista

pre 6 godina

Lučić i Gudurić treba da budu svesni kakvu su priliku dobili samim pozivom. Moraju da uđu u duele iz sve snage, bez straha i bez trunke respekta. Verujem da mogu, samo da im se noge ne odseku...
(zex, 01. septembar 2017 23:01)

Da li je moguce da si ovo napisao. Koliko ti pratis kosarku? Tri godine? Lucic je igracina koji je jos kao klinac bio kapiten Partizana u Evroligi. Povrede su ga nazalost udaljile od reprezentacije, ali je njemu tu oduvek bilo mesto.

devlinjo

pre 6 godina

iz aviona se vidi da je ovaj spasoje partizanovac. Za mene gagi nije niti će biti igrač koji vredi reprezentacije. Imao je toliko šansi da nešto pokaže i nikada nije. apsolutno isto važi i za štimca.

Zemun

pre 6 godina

Zorowitzki


Slicno je i Kobe Bryant izjavio pre koju godinu za Sasu Vujacica,izgleda ista boljka,dve razlicite osobe na treningu i na utakmici.

nista o nicemu

pre 6 godina

Branko Lazic poklonio bacanja? Jeste jer je uleteo u udvajanje vise nego sto je trebalo zato sto Milosavljevic nije. Toliko.

Che

pre 6 godina

Sve sve al Milosavljevic i Lazic totalno promašena analiza . Ovaj prvi je razočarenje i nije on zatego odbranu, 47 poena pp , aj malo objektivnosti , uz Micica i Bircevica i pomenutog Stimca ubedljivo najgori .
Lazicu se zamera jedan jedini faul , mislim stvarno, svašta od komentara .
Gagi troši po meni zadnje min u reprezentaciji , ako nešto ne pokaže, bar odbrana ( 4 trojke preko njega ) . Ass 0 , krađe 0 , pts 3 ( 1/4) , bacanje 1/2 i to je bek combo . Smejurija.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Idemo, 1. septembar 2017 20:58)

Decko, ti poredis Milosavljevica i Lazica. Toliko o tvom poznavanju kosarke. Ajd` zdravo. Pocni da pratis golf ili badminton, ovo ocigledno nije sport za tebe.

antiDebil

pre 6 godina

mikii

Da li je Crna Gora jaca ili slabija od kisele vode ?
Pazi sad ovo Srbija 8 evropskih titula, Spanija 3....Srbija 14 zlatnih medalja, Spanija 4, hahahah hhaha, Spanija je po rezultatima bliza Andori nego Srbiji !!
Jedva cekam da gledam meceve Srbija-Baskija, Srbija-Katalonija, Srbija-Spanija bez ovih.... to ce biti zanimljive utakmice !

Vade

pre 6 godina

Apsolutno nepotrebno zameranje Laziću za onaj faul, ništa dečko loše nije uradio. U toj situaciji Gagi nije dobro zatvorio ali ne treba zameriti ni njemu. Ajde bre, čovek je odigrao 2 minuta, očigledno još rovit, sasvim solidno. I ti nađeš da mu zameriš nešto.

BBRS

pre 6 godina

bogdan nije zvezda!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (veterinar bez leka, 1. septembar 2017 20:44)

Naravno da nije...on je Partizan.
(partizan je kičma srpske košarke, 2. septembar 2017 08:21)

Име ти је смехотрес.

Niko_Ill

pre 6 godina

@Zorowitzski: nema sta ako ga se neko seca, covek igra US OPEN trenutno. Tacno kao sto kazes, ceo zivot je u top 100 ali nikako da se probije do top 20, sada se nalazi oko 50-og mesta.

nista o nicemu

pre 6 godina

Gagi troši po meni zadnje min u reprezentaciji , ako nešto ne pokaže, bar odbrana ( 4 trojke preko njega ) . Ass 0 , krađe 0 , pts 3 ( 1/4) , bacanje 1/2 i to je bek combo . Smejurija.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Idemo, 1. septembar 2017 20:58)

Decko, ti poredis Milosavljevica i Lazica. Toliko o tvom poznavanju kosarke. Ajd` zdravo. Pocni da pratis golf ili badminton, ovo ocigledno nije sport za tebe.
(Che, 02. septembar 2017 01:44)

Ide i povesce Milosavljevica sa sobom jer decko za kosarku nije.

only

pre 6 godina

Samo jedno znam. Da nije selektora Đorđevića mi ništa ne bi mogli da napravimo. Bili bi smo sa brojnim poluigračima od kojih ne može da se očekuje previše.

antiDebil

pre 6 godina

ni o cemu

Gaduric je zvezda, hahahahah hhahahahh hhahahah, eto vica za danasnji dan !
Ko je bio najbolji igrac jucerasnje utakmice ?

nista o nicemu

pre 6 godina

ni o cemu

Gaduric je zvezda, hahahahah hhahahahh hhahahah, eto vica za danasnji dan !
Ko je bio najbolji igrac jucerasnje utakmice ?
(antiDebil, 02. septembar 2017 10:58)


Sto si pljuvao Vestbruka, a sada Bogdanovica branis za iste stvari i otimanje suteva ostalima?

Idemo

pre 6 godina

Sve sve al Milosavljevic i Lazic totalno promašena analiza . Ovaj prvi je razočarenje i nije on zatego odbranu, 47 poena pp , aj malo objektivnosti , uz Micica i Bircevica i pomenutog Stimca ubedljivo najgori .
Lazicu se zamera jedan jedini faul , mislim stvarno, svašta od komentara .
Gagi troši po meni zadnje min u reprezentaciji , ako nešto ne pokaže, bar odbrana ( 4 trojke preko njega ) . Ass 0 , krađe 0 , pts 3 ( 1/4) , bacanje 1/2 i to je bek combo . Smejurija.

republika srpska

pre 6 godina

Stimca postujem kao velikog patriotu i motivatora ali stvarno je tesko gledati ga kako igra nezna sutati slobodna nezna igrati odbranu nezna dati kos meni jednostavno nije jasno kako uopste on igra na ovakvom nivou kosarku on je jednostavno zalutao i mislim da ima puno srece sto je uspio da bude profesionalni kosarkas...a stvarno ga gotivim kao osobu

Mitar

pre 6 godina

Mačvanu da se zabrani da se ispucava za 3... Druže nemaš ruku i batali... Na guranje igraj na skokove i pod koš... A ne gadja tablu će da slomi... Bogdan je motor ekipe... I jović... Micića uvoditi samo ako ova dvojica ostanu bez obe noge... I birčević je isto haos... Ostali neka se bore, mi imamo kult reprezentacije... Samo da kažem još, svaka čast kaliniću što je sa momcima... Gagi i gudura, kuzmić bobi i ostali sve najbolje... Daju maksimum

Milan

pre 6 godina

Bircevic, Stimac, Micic...bolje da cutim, necetr mi odobriti komentar.
Mogla su 3 perspektivnija, mladja momka da se prikojuce. Bili bi impresionirani, skoro neupotrebljivi ( isto kao pimenuta trojka), ali bi makar jednog iskalili za buducnost.
Ovako, Bircevic...zbog cega, ugovora?

Безнадежан случај

pre 6 godina

Васа Мицић - шта рећи?
Најгори играч у историји српске кошарке који ће се окитити медаљом на великом такмичењу.

stevan

pre 6 godina

@beznadezan slucaj
Mozda gresim ali mislim da je Micic vec osvojio medalju sa seniorskom reprezentacijom (misim da je bio u jedno srebro i on...)
Ne znam odakle mi to, mozda gresim

Miloš

pre 6 godina

Pobedili smo kad je ušao Lazić. Đorđević se iznervirao na odluke sudija, i uveo Lazu da se pobijemo, što smo i uradili pa rezultat nije izostao. Mogao je Laza i ranije da uđe. Bilo je više navrata kad sam pomislio da je taj trenutak, ali nisam selektor...

roker

pre 6 godina

Bila je dobra utakmica. Letonci su izuzetno nezgodni i imaju dobre šutere. Mi imamo OGROMAN problem sa klupom. Nama igraju 3,4 igrača samo I to Bogdan, Lučić, Bobi i Mačvan. Ostali kao da nisu bili na terenu. Jović je zablistao na minut dva sa agresivnošću i Gudura prodorima. Mora više takvih situacija da bude i da momci budu hrabriji, da grizu kao besni buldozi. Verujem da će centre krenuti bolje sad, ipak je ovo bio Porzingis. Takođe plejmejkeri moraju da se aktiviraju kako znaju i umeju. Micić ne zna gde bije.

Millennium

pre 6 godina

Sinoć kad se lomila utakmica, i kada sam shvatio koliko smo deficitni na poziciji centra, doneo sam odluku da za sva vremena otpišem Jokića. Što se mene tiče on više nije naš igrač, niti ću gledati bilo koji meč u kojem on igra. A što se naših momaka tiče. Svaka čast.

zex

pre 6 godina

Lučić i Gudurić treba da budu svesni kakvu su priliku dobili samim pozivom. Moraju da uđu u duele iz sve snage, bez straha i bez trunke respekta. Verujem da mogu, samo da im se noge ne odseku...

Neko iz Banata

pre 6 godina

Citam 2-3 postava,ali nije ona puno losija od one sa OI. Jovic je istog kvaliteta kao i Markovic,a Lucic kao Kalinic(ako ne i bolji),Kuzmic kao Raduljica(jedan bolji u napadu ,a drugi u odbrani),Simonovic kao Milosavljevic,Bobi moze dostojno da odmeni Jokica(nema amera),a Guduric Nedovica.Jedina razika je Teo.Promenice nam se stil sa ofanzive na hard-core odbranu,a to uz sve specijalce moze da dovede do medalje.Spanija ce biti velik zalogaj,a ostali ako se ponovi hemija u ekipi kao na SP i OI ne bi trebali da nas brinu. Kljuc ce biti Jovic(koji me nervira sto znam da moze da bude lider ove ekipe uz Bogdana,a stalno se "sramoti" da preuzme tu ulogu- P.S grobar sam)

devlinjo

pre 6 godina

iz aviona se vidi da je ovaj spasoje partizanovac. Za mene gagi nije niti će biti igrač koji vredi reprezentacije. Imao je toliko šansi da nešto pokaže i nikada nije. apsolutno isto važi i za štimca.

Che

pre 6 godina

Sve sve al Milosavljevic i Lazic totalno promašena analiza . Ovaj prvi je razočarenje i nije on zatego odbranu, 47 poena pp , aj malo objektivnosti , uz Micica i Bircevica i pomenutog Stimca ubedljivo najgori .
Lazicu se zamera jedan jedini faul , mislim stvarno, svašta od komentara .
Gagi troši po meni zadnje min u reprezentaciji , ako nešto ne pokaže, bar odbrana ( 4 trojke preko njega ) . Ass 0 , krađe 0 , pts 3 ( 1/4) , bacanje 1/2 i to je bek combo . Smejurija.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Idemo, 1. septembar 2017 20:58)

Decko, ti poredis Milosavljevica i Lazica. Toliko o tvom poznavanju kosarke. Ajd` zdravo. Pocni da pratis golf ili badminton, ovo ocigledno nije sport za tebe.

загор

pre 6 godina

наравно да бих волео да видим нашу селелцију у пуном сјају, са тешким наоружањем: тео, бели, калина, недовић, јока...
али опет, са друге стране баш оваква селекција је јако занимљива. да смо у најјачем саставу, то би било прелако. не би имало шта да се гледа. овако таман на мишиће, одбрани у срце да играмо. прави рат и ратничка екипа!

Zorowitzki

pre 6 godina

Jednom je Dusko Vujosevic izjavio da nikad u zivotu nije trenirao boljeg igraca od Adina Vrabca, ali to sto je on na treningu je sasvim drugo na utakmici. Neka psihicka blokada, trema ili sta je vec ne znam. To isto ima i Vasilije Micic, pa videli ste snimak od juce kako sutira trojke na treningu 5/5 a Bogdan pored njega 4/7. A na utakmici sasvim obrnuta slika... Cuo sam takvu pricu i za tenisera Jen Son Lua ako ga se seca neko. Glava je kljuc uspeha!!

analiticar_amater

pre 6 godina

Verujem u momke, ali ovo danas nije bilo za pohvalu!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (WebDev, 1. septembar 2017 20:39

Da, pobeda nad mozda najtezim protivnikom u grupi nije za pohvalu. A igrali smo samo sa 2. ili 3. timom. A sta bi ti, da smo ih pobedili sa 40 razlike? Ovo danas je bilo za svaku pohvalu.

smss

pre 6 godina

Citam komentare na hrvatskim sajtovima, mi se provukli, spasio nas Bogdan. Ma, ljudi, kakve su to nebuloze, oni se muce sa Madjarima, Madajarima. De da mi neko kaze nekog igraca te sile Madjarske. A, sto se tice Letonaca, volio bih da nalete na hrvate u eliminacionoj fazi, mislim da bi ih unistili....

C i n i k

pre 6 godina

1.poluvreme malo losije ali egal, 2.poluvreme je bila nasa igra.Letonia sve sto je sutirala pogodila je,ali ok, ne zaboravimo da je 1/2 naseg tima do juce preko TV gledala A reprezentaciju! I Gurovic i Bobi i Lucic i Milosavljevic. A danas su oni nas ponos jer su neverovatni i prepotentni,drski u igri, kao ono na basketu na skolskom igralistu. I kad smo gubili u 12 poena videlo se na njima da nema sanse da bi dozvolili bez borbe da ih pobedi Letonia.A to je najvaznije."Ne daju na sebe" imaju veliki ego, i zato mislim da ce daleko da doguraju.
Momci samo tako nastavite svi navijamo!

ej bre

pre 6 godina

Mačvanu da se zabrani da se ispucava za 3... Druže nemaš ruku i batali... Na guranje igraj na skokove i pod koš... A ne gadja tablu će da slomi... Bogdan je motor ekipe... I jović... Micića uvoditi samo ako ova dvojica ostanu bez obe noge... I birčević je isto haos... Ostali neka se bore, mi imamo kult reprezentacije... Samo da kažem još, svaka čast kaliniću što je sa momcima... Gagi i gudura, kuzmić bobi i ostali sve najbolje... Daju maksimum
(Mitar, 01. septembar 2017

Tada kada je pogodio tablu sutirao je u poslednjoj sekundi napada. Nije to planski nego los napad celog tima u tom trenutku.
Inace Macvan uopste nema los sut za 3. Mozda bi trebalo cesce da ga koristi...

Neko iz mase

pre 6 godina

Nema Štimca na skeneru, slučajno ili ne pitanje je sad. Bio je baš loš...

Napred momci, idemo na mišiće i na srce junačko pa kako nam bude!

bojan j

pre 6 godina

nasa igra se promenila i poceli smo da nadoknadjujemo poene i vodimo uz jednu super rolu kuzmica koji je mnogo pokretljiviji i teze ispada od Bobija (mada ruku na srce malo je onih koji lakse ispadnu u napadu - stoga brdo skrinova za njihove sutere pa nas napunise iako je Bobi davao poene). ali videlo se da letonci igraju pretvrdo i da ce biti problema sa licnim. ne slazem se sa analizom u delu lazica iako je igrao par minuta uradio je 2 dobra stopa u odbrani i iznervirao lika da dobije tehnicku. u poslednja 3 minuta igre - mislim da je mogao da dobije i koji minut vise. Jasno je da je Gagi ispred njega jer iako je losiji u odbrani bolje barata loptom ali danas bi Laza ovde letose isprovocirao samo tako.

BAKI

pre 6 godina

Bravo za momke !!! Prva utakmica je uvek najteža.Dobijam utisak da ćemo lakše dobiti Ruse i Turke nego ove Letonce.Baš me zanima kako ćemo da prođemo protiv Belgijanaca,ne sećam se da smo ikada igrali s njima.Jedino što mi se nije svidelo je da ne umemo da igramo bez Bogdanovića u timu.Od njega se i očekuje da bude lider ali mora i da se odmara,ima puno utakmica za kratko vreme. Čovek će biti istrošen i umoran za najvažnije utakmice u završnici do koje ćemo sigurno stići.

sAk1

pre 6 godina

Par zapažanja, sugestija:

- Odlična stvar je kada Sale viče igračima akcije, sugeriše na propuste u odbrani ili rešenja u napadu. Jer nije velika buka u dvorani i odlično se čuje čak i kraj malih ekrana. A on kao vrhunski plej ima odličan pregled na dešavanja na terenu.
- Milan Mačvan u potpunosti opravdao kapitensku traku, mislim da igra duplo bolje nego za Armani prošle sezone. Preuzeo je odgovornost na početku utakmice kada nismo mogli da damo koš iz igre, iako ga nisu htele trojke večeras pokazao je da se odlično nosi sa pritiskom i preuzimao je odgovornost kada je teško. Podsetio je na Svetsko prvenstvo 2007 u Novom Sadu koje smo osvojili ,a on bio jedan od najboljih na prvenstvu.
- Lučić je u životnoj formi i naš "plan B" ako Bogdana budu dobro čuvali ili ga ne bude išlo. Danas su ga sudije rano izbacile iz igre uz diskutabilno dosuđene lične greške. Ali ima dana za megdana, ovo je tek prva utakmica na prvenstvu.
- Ako može neko da sugeriše Marijanoviću da "ne drži ruke u džepovima" u odbrani imao bi mnogo više blokada i bio zastrašujuć i pod našim obručem.
- Za kraj bi zamolio sve koji hoće da napišu zlonameran komentar, da prvo razmisle kako on utiče na samopouzdanje ovih mladih ljudi.

Pozdrav svima i srce na teren do nove pobede!

sempervivum

pre 6 godina

Како је несигурно изгледало у почетку, просто ми није јасно како их победисмо...

Види се да немамо појединце сигурне у себе (оних 7-8 који недостају би били много јача екипа), али је Ђорђевић ипак некако направио тим који функционише као тим...

'Ајмо даље...

partizan je kičma srpske košarke

pre 6 godina

bogdan nije zvezda!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (veterinar bez leka, 1. septembar 2017 20:44)

Naravno da nije...on je Partizan.

hh

pre 6 godina

Jednom je Dusko Vujosevic izjavio da nikad u zivotu nije trenirao boljeg igraca od Adina Vrabca, ali to sto je on na treningu je sasvim drugo na utakmici. Neka psihicka blokada, trema ili sta je vec ne znam. To isto ima i Vasilije Micic, pa videli ste snimak od juce kako sutira trojke na treningu 5/5 a Bogdan pored njega 4/7. A na utakmici sasvim obrnuta slika... Cuo sam takvu pricu i za tenisera Jen Son Lua ako ga se seca neko. Glava je kljuc uspeha!!
(Zorowitzki, 01. septembar 2017 20:43)

Tacno tako, nije njega Jasikevicijus za dzabe zeleo u Zalgirisu.

Rozenkranc

pre 6 godina

Jesu Micić, Birčević i Štimac bili loši, ali ne treba tolika halabuka na njih. Tamo su, i biće prilike da odigraju bolje... I ja verujem da će neko od njih imati u sledećim utakmicama možda čak i odlučujuću rolu ili minijaturu koja će biti presudna.
Ovo je tek samo jedna utakmica, na svakoj će neko drugi da iskoči, pozitivno ili negativno... Važno je da mi pobedjujemo...

Terenac

pre 6 godina

Jovic - prelomio utakmicu kontrom 2+1, igra odbranu za primer, pregled i citanje igre skoro kao Teo. Samo kad bi i on sam skapirao da bi bio rezerva u NBA ligi da ima taj sut.
Micic - definicija bezidejnosti i pogubljenosti. Mora se sabrati i osloboditi Bogdana uloge pomocnog pleja.
Guduric - pohvala za igru, jos vise hrabrosti da sutira.
Milosavljevic - solidan, znaci dosta u rotaciji.
Bogdanovic - vodja tima, sve je time receno. Samo da sto vise igra beka.
Lucic - zalepise mu licne, dotad na nivou. Zahvalan, radi ono sto treba.
Macvan - dobra igra, tu je na skoku, samo da namesti sut za tri.
Bircevic - sta reci? Nije poenta udarati ljude i praviti glupe faulove.
Marjanovic - za pohvalu. Koristiti ga sto vise da se bekovi ne trose.
Kuzmic - isto.
Stimac - na stranu to sto mu je Porzingis izmerio par kila u reketu, moze bolje i bice.

Danilo

pre 6 godina

Teška utakmica, prva utakmica, odlična pobeda.
Igrači su igrali onako kako očekujemo i onoliko koliko realno mogu.
Bogdan je već dve godine jedan od najboljih evropskih igrača, rođeni je takmičar i on će svoje da uradi.
Bobiju je ovo bitno takmičenje i mislim da će biti jedan od naših najvažnijih igrača.
Jović je ključ.
Ako on odigra na svom EL nivou, mi smo u verovatno u 4 najbolje ekipe.
Ako on podbaci, Bogdan ne može igrati i pleja i dvojku, a Vasa će odigrati samo jednu ili dve odlične utakmice, nadam se u pravom času.
Gudura pokazuje zašto je plaćen milion evra.
Mačvan je igrač koji strašno kapira igru i biće vrlo korristan do ktaja.
Očekujem mnogo više od Lučića koji zaista deluje motivisan kao nikada do sada, a isto tako očekujem povremeno odilične epizode i od svih ostalih igrača.
Sve u svemu, jaka trojka.
P.S.
Ubeđen sam da ćé Letonci proći kao drugi ili kao treći, i da će napraviti iznenađenje u nokaut-fazi.

zlatko

pre 6 godina

Raduje par stvari,
Bogdanovic preuzeo ulogu lidera i izgleda da bas veruje u sebe...odlicno
Marjanovic pravi razliku,jos utakmica-dve da stekne jos malo sigurnosti i bice odlicno.
Igramo kao tim,super.

ultrasrbin

pre 6 godina

(C i n i k, 1. septembar 2017 21:41

Gurovic nije u reprezentaciji odavno,a Guduric je bio dobar.
Bobi je reprezentaciju gledao na TV-yu svojom odlukom, ali je bio OK.
Lucicu nije prvi put u reprezentaciji, ali je sada zdrav i motivisan kao nikad.
Milosavljevic je standardan vec godinama, ali nikako da proradi njegova ofanziva.
Jedini igrac na koga imam zamerku je Micic-nije bio losiji od Stimca i Bircevica, ali jedini nije pokazao gram volje i borbenosti. Kao da na silu igra.

Vlada djordjevic

pre 6 godina

Bravo našu zlatni momci, kako se bore pošteno i iskreno, na francuskoj televiziji su rekli : gledajte keko se igra intiligentna i talentovana košarka , ekipa u kojoj fali sedam skoro najjačih igrača!!!

Jovan

pre 6 godina

Bravo svim momcima! Guduric se osmelio, bravo, ceka se Vasilis! AJMO VASILISE TREBAS NAM! Malo slobodnije, pokazi to sto znamo da posedujes! Birca isto treba malo da se vise fokusira, i on je dosta kvalitetan igrac, samo malo smirenije da igra. NAPRED SRBIJA!

Brkajlo

pre 6 godina

odlicna energija, nekako se osetilo da drze stvari pod kontrolom, cak i u onom poslednjem napadu Letonaca kada je mogla lako voda u usi, koji su po meni bolja ekipa i od Turske i od Rusije.. Jako raduju role Lucica poslepuno muka sa povredama, Guduriceva energija koju ce verujem Sale dobro kanalisati, Stimac ce doci sebi, njegova prevelika zelja ga je paralisala, oslobodice se i Boban, Birca realno vecno fizicki slab, popunice broj.. Jedino, molio bih da me neko ispravi ako gresim, ja Vasu Micica nikada nisam video u konstruktivnom prodoru, kreativnoj asistenciji, dobrom ili brzom sutu.. Prosto gusitelj lopte i igre i sa njim na kecu nemamo sta da trazimo, a takodje u odbrani daleko.od toga da nadoknadjuje te propuste.

antiDebil

pre 6 godina

ni o cemu

Gaduric je zvezda, hahahahah hhahahahh hhahahah, eto vica za danasnji dan !
Ko je bio najbolji igrac jucerasnje utakmice ?

Neko iz mase

pre 6 godina

@ sam sebi

Ipak ima i Štimca.
On i Vasilije moraju mnogo bolje.
Klupa nam je dugačka ali moraju se dokazati, da ne gura Bogdan svaku po 35 minuta...

nista o nicemu

pre 6 godina

Gagi troši po meni zadnje min u reprezentaciji , ako nešto ne pokaže, bar odbrana ( 4 trojke preko njega ) . Ass 0 , krađe 0 , pts 3 ( 1/4) , bacanje 1/2 i to je bek combo . Smejurija.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Idemo, 1. septembar 2017 20:58)

Decko, ti poredis Milosavljevica i Lazica. Toliko o tvom poznavanju kosarke. Ajd` zdravo. Pocni da pratis golf ili badminton, ovo ocigledno nije sport za tebe.
(Che, 02. septembar 2017 01:44)

Ide i povesce Milosavljevica sa sobom jer decko za kosarku nije.

nista o nicemu

pre 6 godina

Lučić i Gudurić treba da budu svesni kakvu su priliku dobili samim pozivom. Moraju da uđu u duele iz sve snage, bez straha i bez trunke respekta. Verujem da mogu, samo da im se noge ne odseku...
(zex, 01. septembar 2017 23:01)

Kakvu priliku? Guduric je zvezda i bez poziva. Lucic je odlican, samo su ga povrede sprecavale. Kako race Dzilo alhemija idi gledaj FMP? E, idi gledaj.

###

pre 6 godina

Te crne minute o kojima se govori su u trenucima kada su na parketu bili Micić, Stimac i Bircevic, mada je on proveo 3 min. a uspeo je da uradi nista ko da je igrao celo poluvreme. U tim trenucima se topila naša prednost ili bi oni vodili a bilo je i 12 koševa razlike. Oni moraju da daju mnogo veci doprinos timu jer ovo veceras je lose. Na taj nacin bi rasteretili nosioce igre. BB bi imao manju minutažu a skoro da je igrao bez prestanka, više bi odmarao a time bio i precizniji u šutu za 3. Logicno kada duze sedis na klupi ulazis u igru odmorniji. Ovako decko propade i sumnjam da moze da izdrzi svaku utakmicu ovako ako ostali ne podignu nivo igre i to ozbiljno. Pa sutra je vec Rusija?

dikson

pre 6 godina

Bircevic, Stimac, Micic...bolje da cutim, necetr mi odobriti komentar.
Mogla su 3 perspektivnija, mladja momka da se prikojuce. Bili bi impresionirani, skoro neupotrebljivi ( isto kao pimenuta trojka), ali bi makar jednog iskalili za buducnost.
Ovako, Bircevic...zbog cega, ugovora?
(Milan, 1. septembar 2017 20:57)

Ugovor sigurno nije, jer je odavno potpisao za neki tutski klub, mislim, Istanbul. Ima još dosta utakmica, pa cemo videti zašto je dobro da je Birčević u reprezentaciji.

spasoje

pre 6 godina

poruka za novinara koji je radio skener... ceo portal i cela javnost se moli na ujedinjenje navijaca zvezde i partizana... pa onda i vi malo o'ladite...

antiDebil

pre 6 godina

mikii

Da li je Crna Gora jaca ili slabija od kisele vode ?
Pazi sad ovo Srbija 8 evropskih titula, Spanija 3....Srbija 14 zlatnih medalja, Spanija 4, hahahah hhaha, Spanija je po rezultatima bliza Andori nego Srbiji !!
Jedva cekam da gledam meceve Srbija-Baskija, Srbija-Katalonija, Srbija-Spanija bez ovih.... to ce biti zanimljive utakmice !

vuk25

pre 6 godina

Teska utakmica, Macvan profesorski, Kuzmic losa zavrsnica 2 od 9 sut. Marjanovic odlicno, napredovao je sto se tice kretanje, fino je par puta zagradio prostor za bekove kada su krenuli na ulaz.Milosavljevic odbrambeno lose, preko njega su davali koseve svi igraci letonije. Micic ima problem kad je lopta kod njega, za ekipu je najbezbolnije kada je na klupi. Bogdanovic klasa, silo, brzina, kontrola , dribling, asistencija, par puta je presekao loptu, odlican je,ali pored svega moj favorit je Jovic.Kako je odigrao zadnja tri minuta , skace u odbrani trci, 2+1 , sledeci napad uzima loptu asistencija za Gudurica, nakon toga daje loptu Kuzmicu ovaj zabija. Guduric , ima sve, sut osecaj za dodati , dobar u odbrani, puno od njega ocekujem na prventsvu, LeBranko za ono minuta koliko je dobio natjerao je kamermana da bude u prvom kadru, sve u svemu ocekujem, manju potrosnju bogdana i manju+minutazu za Micica ,

Niko_Ill

pre 6 godina

@Zorowitzski: nema sta ako ga se neko seca, covek igra US OPEN trenutno. Tacno kao sto kazes, ceo zivot je u top 100 ali nikako da se probije do top 20, sada se nalazi oko 50-og mesta.

sismis75

pre 6 godina

spasoje idi radi nesto drugo...
nisi ti sine za ovo, ako mislis da se probijas blateci druge , i ako mislis da si pametniji ako si podelio toliko osuda, gresis sinak

Zemun

pre 6 godina

Zorowitzki


Slicno je i Kobe Bryant izjavio pre koju godinu za Sasu Vujacica,izgleda ista boljka,dve razlicite osobe na treningu i na utakmici.

bobo

pre 6 godina

Odlična utakmica, jedino što bih se složio da je prevelik teret na Bogdanoviću ako ovako Sale misli da igra do kraja. U ovom ritmu biće teško da bude top kada se bude igralo za medalje (uopšte ne sumnjam u polufinale). Ova utakmica se izvukla timski, mene je iznenadio veliki broj poena, bez obzira na artiljeriju sa obe strane. Mislim da ćemo na ovom prvenstvu dobiti velikog selektora (imao odgovor na igru sa velikim brojem poena sa neočekivanim našim sastavom, dobro prostudirao protivnika) i konačno će Bogdan dokazati i sebi i drugima da je veliki igrač, da ne mora da se krije iza Tea, Bjelice i šta mu sve još nije pakovano i da može da vuče veliki tim (naš to jeste bez obzira na izostanke).

BBRS

pre 6 godina

bogdan nije zvezda!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (veterinar bez leka, 1. septembar 2017 20:44)

Naravno da nije...on je Partizan.
(partizan je kičma srpske košarke, 2. septembar 2017 08:21)

Име ти је смехотрес.

only

pre 6 godina

Samo jedno znam. Da nije selektora Đorđevića mi ništa ne bi mogli da napravimo. Bili bi smo sa brojnim poluigračima od kojih ne može da se očekuje previše.

K-9 se javlja na raport

pre 6 godina

@Neko iz Banata

Imamo mi solidnu 1. petorku, ali glavna razlika tj. prednost proslogodisnjeg tima je jaca klupa. Samo na pleju smo recimo imali Tea, Jovica i Markovica, a sad Jovica i Micica(koji je danas bio neupotrebljiv). To je ipak ogromna razlika.

Imali smo tad i opciju da igramo sa dva pleja. Na centru smo ok sasvim, imali Jokica, Radulju i Stimca, sada Bobija, Kuzmica i Stimca. Na 4 smo identicni, ali smo uz to imali Simona i Kalinu i mogao je neko od njih na 4 da ne bi mnogo igrao Bircevic. Sad umesto 2 kvalitetna pomenuta imamo jednog kvalitetnog (Lucica). Dakle tu fali jedan igrac. Na beku fali Nedovic ali i opcija da se odigra sa Teom i Jovicem ili Teom i Markovicem, a umesto toga imamo Gudurica, Milosavljevica i Lazica da pokriju poziciju 2 i 3.

Da bi napravili malo bolji rezultat, svi ce morati da daju sve od sebe. Nece Bogdan moci na svakoj utakmici da postigne 30 poena, i nije bas dobro da mora uz ulogu beka da igra i rezervnog pleja(ne bi bio problem da imamo jos poneku opciju na pleju, pa da on odigra par minuta, ali 35 minuta na svakoj utakmici bi bilo previse). Ako Micic bude lose igrao na celom prvenstvu, mogu samo da se nadam da ne lipse na terenu sa tolikom minutazom na svakoj utakmici. Da je recimo bar Nedovic tu da odigra svojih 10-15 minuta i malo pomogne, bilo bi vec lakse. Nadam se da Micic moze bolje.

rza

pre 6 godina

@smss

I ja sam isto to pomislio.
Nisu svesni da bi danasnja Letonija nakantala danasnju Hrvatsku 20 razlike.
Ali njihova javnost se u kosarku razume kao ja u podvodni hokej.

Nikola

pre 6 godina

Ti Zex pojma nemas o kakvom se igracu tu radi. Lucic je oduvijek bio na Saletovom spisku ali su ga povrede isjekle pa nazalost nije mogao da nastupa. Sreca je nasa sto sada moze!

djuro

pre 6 godina

zanimljiv podatak je da smo sa Kuzmicem na terenu za 15 min. kao ekipa imali +20. ubedljivo najveci +/- index. Stimac u najvecem minusu.

nista o nicemu

pre 6 godina

Branko Lazic poklonio bacanja? Jeste jer je uleteo u udvajanje vise nego sto je trebalo zato sto Milosavljevic nije. Toliko.

Realista

pre 6 godina

Lučić i Gudurić treba da budu svesni kakvu su priliku dobili samim pozivom. Moraju da uđu u duele iz sve snage, bez straha i bez trunke respekta. Verujem da mogu, samo da im se noge ne odseku...
(zex, 01. septembar 2017 23:01)

Da li je moguce da si ovo napisao. Koliko ti pratis kosarku? Tri godine? Lucic je igracina koji je jos kao klinac bio kapiten Partizana u Evroligi. Povrede su ga nazalost udaljile od reprezentacije, ali je njemu tu oduvek bilo mesto.

Bane

pre 6 godina

(Realista, 1. septembar 2017 22:17)

Na osnovu kojih činjenica to tvrdi. Da li si gledao još neku utakmicu osim naše pa bi valjda video da osim Španije koja je urnisala Crnogorce svi ostali nisu baš toliki bauk. Drugo nisi ti druže realan već veliki pesimista.

zokara

pre 6 godina

@BAKI
igrali smo sa belgijom čini mi se na evropskom pre dve god ili možda četiri god. isto u grupi. Bila je tekma kao i ova sinoć, bilo je povuci potegni i tek smo ih na kraju slomili. išao ih šut nenormalno. na kraju 6-7 razlike za nas. Nezgodnu su, dobili španiju u pripremnoj .

Vade

pre 6 godina

Apsolutno nepotrebno zameranje Laziću za onaj faul, ništa dečko loše nije uradio. U toj situaciji Gagi nije dobro zatvorio ali ne treba zameriti ni njemu. Ajde bre, čovek je odigrao 2 minuta, očigledno još rovit, sasvim solidno. I ti nađeš da mu zameriš nešto.

nista o nicemu

pre 6 godina

ni o cemu

Gaduric je zvezda, hahahahah hhahahahh hhahahah, eto vica za danasnji dan !
Ko je bio najbolji igrac jucerasnje utakmice ?
(antiDebil, 02. septembar 2017 10:58)


Sto si pljuvao Vestbruka, a sada Bogdanovica branis za iste stvari i otimanje suteva ostalima?