Petak, 28.01.2022.

16:42

Vilander: Novak će na kraju imati najviše titula

Novak Đoković ove godine ne igra na Australijan openu, ali se o njemu i dalje priča.

Izvor: Z.K.

Vilander: Novak æe na kraju imati najviše titula IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

63 Komentari

Sortiraj po:

Veder

pre 2 godine

Vilander malo za..bava ovdašnju dokonu javnost koja ništa ne radi, bleji u tv i gleda 24 sata precednika, usput promeni kanal ili portal i prati Đovaksa i njegovo 'ispravljanje krive Drine', ne kapirajući da ovaj samo teši ogorčenu srpsku javnost zbog australijskih događanja,jer Đovaks posle ove budalaštine koju je sam režirao neće više primirisati ni jednoj GS tituli. Čovek neće vakcinu, tu je mu kraj turnirima. Dočekali su ga na zicer,a njemu ostaje samo da se pričešćuje što češće.

replika

pre 2 godine

Lepo rece jedan da je Nole najkompletan teniser na svim podlogama ali nije eksplatisao to GS izgubio dosta finala od Mareja i Vavrinka po dva puta pa onaj od Kei 2014 godine pre pocetak AO u polufinalu te sezone. Naravno pogodak sudije diskvakifikacija toga kostalo titule. Federer elegancija al najslabiji psihicki kad igra protiv Djokovic i Nadala inace protiv drugih uzima jedini kiks Delpo 2009 odnosno kad ga Cilic izbacio u polufinalu US Open. Rafael najjaci fizicki i mentalno kad treba on ne prasta nijednom teniseru bilo to njegova dvojica rivala to jest onim drugim cim se ukaze prilika zna se. Jedino povreda! Bez obzira ima pozitivno skor od Novaka i Rodzera samo osam poraza u finalima GS a FedEx preko deset i vise odnosno Novak okruglo deset. O Mareju ni rec jer lik najnestabilniji u tom parametru svega tri u rangu sa Vavro ali dosta ima izgubljeno finala od pomenutog svice.

Lakic

pre 2 godine

Nole je naj kompletniji na svim podlogama,ali nije naplatio svoju dominaciju na mestu br.1 u finalima Gs,pogotovo US open sest poraza u finalima i pogodak sudije,mnogo za beton.Federer je elegancija i lepota u ovom sportu.Rafa je naj jaci psihički i fizički,kada mu se ukaze sansa naj bolji je kada je u finalu i ima naj manje poraza,neprasta.Sa manje nedelja na prvom mestu ima naj bolji odnos pobeda-poraza u finalima,statistika mu je ubitacna,kazu al uzima Rg pa nije mu to valjda mana Rg je naj teze osvojiti.lako moze u junu da bude na 22Gs....sta mislite sta je bolje imati primer 40 finala Gs i 20 Osvojenih Ili imati 28 finala a 22 osvojena ko je tu bolji...

mornarpopaj1966

pre 2 godine

Ovako, Nadal i Moja lete iz Abu Dabija za Espanju iako znaju da imaju kovid ali Nadal izjavljuje da je mislio da obojica, iako je pandemija, imaju grip. Čim slete pravac bolnica i test odjednom postaje pozitivan iako je do pre desetak sati bio negativan a oni sa jakim simptomima. Dakle ušao je u avion sa lažnim negativnim testom, jasno ko dan. 16 tenisera sa istog turnira su se magično ukrcali za povratak kućama sa obaveznim negativnim testovima
i svi su tek sutradan objavili da su pozitivni - magija! Koliko su ljudi zarazili tokom svog putešestvija nije poznato. Nakon nepunih deset dana Nadal ulazi u AUS iako je u tom momentu na snazi bilo pravilo da mora da prođe 14 dana od +pcr. Štaviše u samoj AUS prvi test je imao pozitivan. Dalje, u video izjavi Nadal opisuje kako je teško podneo kovid, temperatura, malaksalost, bolovi, da nije mogao da ustane sa kreveta, na stranu štake i stopalo, i onda dođe ovde i kida ko dečkić u punoj snazi i zdravlju?

aduda

pre 2 godine

Nadalov govor ako pobedi u finalu:
” I must start with huge thanks to all the ministers and the judges of the state of Australia for making this possible …” ???
(Gage, 28. januar 2022 17:28)

Jako si pametan.
Možda je Djoković trebalo trebalo da se zahvali na RG: "Huge thanks to Rafa's injuries", ili na onom jednom AO "Huge thank to Roger for not being here".

Ob-server

pre 2 godine

Lukavac stari. Zapamtio je koliko puta je govorio protiv Novaka na bivšim turnirima, posebno posle povrede lakta, a Nole ko za inat osvajao titule koje mu je Mats već otpisao.
Sad pazi šta govori, ne bud' uroka.

neispravan kod, komentar nije upisan

pre 2 godine

a pljuvaci kadar nevera
(milan, 28. januar 2022 17:09)

Castim te minusim zbog onog "kadar nevera". (Ostatak me ne zanima, moze pisati bilo sta.) Koji je to jezik? Sta to znaci? Nisi ovde dosao da bi se zezao s drugarima u kvartu? Ako nesto *ovde* napises, valjda ti je cilj da te razumeju oni kojima se obracas?

automatski generisan komentar

pre 2 godine

Nolo je završio karijeru. Može da igra samo u Rusiji, Kini i bliskom istoku.
(Pero, 28. januar 2022 17:53)

Nevakcinisan u Kini???

keni

pre 2 godine

(Leo, 29. januar 2022 08:49)
Jos je opasnije kad neko nema mnogo u glavi, ne razmislja i samo kao kokoska ponovlja ono sto su mu drugi rekli.
Tako se manipulise masama za svaku potrebu a kako je to bivalo u istoriji znamo svi.
Nadalovo oportunisticko kokodakanje je mnogo opasnije.
Sto rece onaj na setu u filmu Guilty By Suspicion - u vremenu progona komunista u Americi - "Ja sam dobar Amerikanac, ja sam sve svoje prijatelje i komsije prijavio, a ti?". Tako i Nadal, on je sve nevakcinisane prijavio, reko mu neko da to nije dobro.
Pravila su pravila - osim za njega.
Momku nije jasno gde je pogresio, zasto mu se protivnik buni zbog odugovlacenja, on je, kaze, sve uradio po pravilima, a pravila su pravila...
Dok istina izadje, vi ste na putu bez povratka.
Pa vi navijajte za takve.

Leo

pre 2 godine

Ja navijam za Nadala. Prije sam bio neutralan,
ali kao znanstvenik ne mogu nikako biti za sportaša
koji priča gluposti o znanstvenim dostignućima.

Beobrad

pre 2 godine

To i ptice na grani znaju Vili Vanderu. Tenis mu je bolji od Nadala, Federer je u naftalinu odavno. Samo je pitanje da li ce mu dozvoliti da to sto ptice znaju, ptice i otpevaju.
Zivela slobodna volja da se ne vakcinise ko nece(ima mozga).
Aj uzglavlje...

Robert

pre 2 godine

Ako Medonja odigra kao do sada , nisam siguran da bi Novak uspeo a ne neki raspali Nadal da ga dobije . Jedva cekam mec .pozz
(kladzom do bola, 28. januar 2022 17:46)

Pa sad ti vidi kakva je konkurencija kad raspali Nadal gura do finala slema koji mu najmanje lezi i u kakvim ce se uslovima Rafa i Nole naosvajati titula. Uzas.

Rafa30

pre 2 godine

Zanimljivo..on bi stavio Rafu na 3.mjesto hahah..
Top ..
Ne znam samo po cemu mu deda Feda ide ispred..
E moj Mats ,ti ga stvarno kenjas previse ..

Djordje

pre 2 godine

Jedna stvar je za mene sigurna, koliko god da ljudi pricaju o betonu, meni je Novak zadnjih godina najdominantniji na Vimbmldonu, tamo nema konkurenciju zadnjih godina, tako da sad kad je medvedev u formi na betonu po meni Novak najvece sanse ima na RG i Vimbldonu, ocekujem ako bude zdrav da bar izjednaci 8 Federerovih Vimbldona, steta sto nije igran 2020 da ima sansu da ga prestigne

kile

pre 2 godine

Vilander ne računa na Cicipasa, Zvereva, Medvedeva i još neke, koji su 10-11-12-13-14-15 godina mlađi od... veruje u Starinu Novaka koji uskoro ulazi u 36. godinu (22. maj).
(Vilander može kako hoće, niko ga ne uzima ozbiljno, 28. januar 2022 19:32)

Kake veze što je ta balavurdija po 12, 13 godina mladja od Novaka. Federer je s 38 godina zamalo osvojio Wimbldon. Svi znamo da je Novak fizički jači i spremni igrač od Federera, tako da tu neće biti nikakvih problema da Novak i sa 38 osvaja Slemove, naravno ako mu dozvole da uopšte više i igra Slemove.

Leti, leti, leti bijeli golube iznad Čeva ravnoga...

pre 2 godine

E vala brate zivio mi 100 godina a ovi sto ih spominjes u tvojoj besedi ne umiru nikad a ove druge sto spominjes ni njihova bruka nikad umrijet nece. Nolo je danas postao počasni čovjek Budve, ponos Crne gore, vraća se svojijem korjenima, od Čeva do Jasenova Polja i Nikšića, njegovi su đedovi branili nas od Turaka, sad našeg Crnogorca otimaju ovi što su pet stotina godina šetali Turcima opanke i kliču Nole je DSrbin, a Nolo je Crnogorac i biće uvijek junak svog đeda Đoka.

sasha

pre 2 godine

Nadal osvaja OA, svi navlace na njega. Mislim da je to i bolje nego Meda da osvoji. Ako Meda osvoji onda skida Noleta sa prvog mesta a to je gore nego ako Nadal uzme 21 GL. Onda Nole osvaja sva tri sledeca i imace 23 do kraja godine a Nadal ce ostati na 21. Tu se sva prica oko GOATA zavrsava.

Milorade, bekrijo, koliko si "popijo"

pre 2 godine

... sve titule bez Novaka bilo kojeg tenisera bezvredne su.
(Milorad, 28. januar 2022 18:48)

I pre i posle Nola.

milan

pre 2 godine

LAZ!! nikad nije bio protiv Djokovica , ne kapiram zasto lazete
(milan, 28. januar 2022 17:27)

Nikad ? A koliko je kritikovao ? Koliko je samo blatio dok je Federer bio na 20. Pa posle kad je Rafa stigao na 20 i dalje je govorio kako Novak ne može da ih stigne. Sad normalno, menja ploču.
(JPR24, 28. januar 2022 17:43)
nadji to majke ti gde kritikuje...on je tenuski strucnjak i analiticar nije navijac ovog ili onog

ccc…

pre 2 godine

Na stranu skandalozni tretman u Australiji, imali su zakonsko pravo da ga odstrane i to su iskoristili. (naravno, to ne bi uradili nikom drugom!)

Ipak, najbesridnija je ona diskvalifikacija u Americi. Da nije slucajno, potvrdilo je otkazom Vimbldona.
Ali ta diskvalifikacija ga svrstava zajedno sa Alijem, Fiserom, Ovensom…

I moze da bude pokazatelj kakav ce tretman imati do kraja karijere. Umesto da se fokusira na tenis, on ce se neprestano morati osvrtati, paziti se svakog coska, slepe ulice… zivece u strahu od progonitelja.

Vilander može kako hoće, niko ga ne uzima ozbiljno

pre 2 godine

Vilander ne računa na Cicipasa, Zvereva, Medvedeva i još neke, koji su 10-11-12-13-14-15 godina mlađi od... veruje u Starinu Novaka koji uskoro ulazi u 36. godinu (22. maj).

jack

pre 2 godine

Novak je u ovo doba prošle godine imao samo 17 GS titula pa je opet stigao Nadala za šest meseci. Može to da ponovi i ove godine ako ga ne dokusuri ova afera sa vakcinama.

Anakonda

pre 2 godine

Lukav je ovaj Vilander. Naizgled, ovo što je rekao deluje kao da ide Đokoviću u prilog. A - u stvari - on ovim što je rekao želi da motiviše Nadala da trijumfuje u nedelju. Ali - Meda se pita, a ne Nad(rog)al!

Milorad

pre 2 godine

Ako bude ovako kao u Australiji, znaci svesno mu ne daju da igra, drugacije razmisljanje, i odgovor ne postoji, Uostalom videcemo zapadnjacko ponasanje, sto se tice Novaka, sve titule bez Novaka bilo kojeg tenisera bezvredne su.

Krstić Dragan

pre 2 godine

Ja se bojim nečega! Ako Rafa osvoji sada 21-vi slem da Novaku neće više dozvoliti da odigra nijedan slem ikada a za to mogu izmisliti na stotine razloga...

Goran

pre 2 godine

Ako Nadal osvoji Australiju a onda realno osvoji i Pariz pored ovako dobrihMdvedova i Zvereva neće Novak imati gotovo nikakvu šansu za nove GS titule.

lennox

pre 2 godine

Malo cudna izjava Vilandera, kad se zna, da je uvek bio protiv Djokovica.
Svejedno, HVALA na prognozi, sto se nadam da ce tako i biti.
Vec u nedelju MEDO rusi BIKA sa Majorke i ostaje na 20 GS.
(Gledalac, 28. januar 2022 17:22)

LAZ!! nikad nije bio protiv Djokovica , ne kapiram zasto lazete
(milan, 28. januar 2022 17:27)

Ne lazu oni. Oni ne razumeju sta Vilander govori. Njihov mentalni sklop im ne dozvoljava da vise od jedne proste recenice razumeju. Iz istog razloga ne razumeju ni Bekera na primer... i jos neke druge.

Ratko

pre 2 godine

Novak je prvi favorit i na RG to je najzahtevnija podloga ovi sada top igrači su dobri na hard court i slabija je konkurencija na šljaci. Nadal više nije to što je bio, to se videlo i prošle godine, kako meč odmiče on je totalno fizički pao. Novak je po meni ubedljivo favorit posle svega na naredna dva Gren Slema RG i Wimbledonu. Biće motivisan i zapet kao nikada do sada. Videcete da ovo sa Australijom ima da mu bude dodatni motiv za nastavak karijere.

Deki

pre 2 godine

Pa boga mi ako nastave malo malo da ga diskfalifikuju, deportuju i otkazaju Gren Slemove, teško će Novak onda na kraju da bude GS rekorder.

lennox

pre 2 godine

Moj je utisak da će Nole na dalje da lakše osvaja na šljaci, nego na betonu. Ok i trava mu leži bolje nego drugima.
(draganTenis, 28. januar 2022 17:32)

Da, vimbldonska trava mu toliko dobro lezi i smeka da je obavezno pase u nadi da ce ga Englezi zbog toga zavoleti.

Posmatrac

pre 2 godine

Videcemo sto ce biti.

Novak se oko toga ne trza previse.

A Vilander bas ponekad bi trebalo cuti umesto sto prognozira unapred nesto.

Gledalac

pre 2 godine

Malo cudna izjava Vilandera, kad se zna, da je uvek bio protiv Djokovica.
Svejedno, HVALA na prognozi, sto se nadam da ce tako i biti.
Vec u nedelju MEDO rusi BIKA sa Majorke i ostaje na 20 GS.

Gage

pre 2 godine

Nadalov govor ako pobedi u finalu:
” I must start with huge thanks to all the ministers and the judges of the state of Australia for making this possible …” 😂😂😂

JPR24

pre 2 godine

LAZ!! nikad nije bio protiv Djokovica , ne kapiram zasto lazete
(milan, 28. januar 2022 17:27)

Nikad ? A koliko je kritikovao ? Koliko je samo blatio dok je Federer bio na 20. Pa posle kad je Rafa stigao na 20 i dalje je govorio kako Novak ne može da ih stigne. Sad normalno, menja ploču.

milan

pre 2 godine

Malo cudna izjava Vilandera, kad se zna, da je uvek bio protiv Djokovica.
Svejedno, HVALA na prognozi, sto se nadam da ce tako i biti.
Vec u nedelju MEDO rusi BIKA sa Majorke i ostaje na 20 GS.
(Gledalac, 28. januar 2022 17:22)
LAZ!! nikad nije bio protiv Djokovica , ne kapiram zasto lazete

Jovan

pre 2 godine

Ako mu budu dali da igra, Djokovic osvaja 3 slema ove godine. Imace motiv veci nego ikada, a svi znamo vrlo dobro kako trenira i igra kada se probudi zivotinja u njemu.

Serz

pre 2 godine

To je sasvim jasno tako da je i nebitno oce li Rafa sad uzeti AUS. Mada bi bila kosmicka pravda prema onom fasizmu koji je Novak doziveo da ipak ne uzme sad.

Ceca

pre 2 godine

Nece nego konors sto je totalno i nebitno,imas matori prdonja goat lisu i pusti nas vise na miru,pati tiho i u sebi sto ti je miljenik fedja u penziji

Gage

pre 2 godine

Nadalov govor ako pobedi u finalu:
” I must start with huge thanks to all the ministers and the judges of the state of Australia for making this possible …” 😂😂😂

Jovan

pre 2 godine

Ako mu budu dali da igra, Djokovic osvaja 3 slema ove godine. Imace motiv veci nego ikada, a svi znamo vrlo dobro kako trenira i igra kada se probudi zivotinja u njemu.

Serz

pre 2 godine

To je sasvim jasno tako da je i nebitno oce li Rafa sad uzeti AUS. Mada bi bila kosmicka pravda prema onom fasizmu koji je Novak doziveo da ipak ne uzme sad.

Ratko

pre 2 godine

Novak je prvi favorit i na RG to je najzahtevnija podloga ovi sada top igrači su dobri na hard court i slabija je konkurencija na šljaci. Nadal više nije to što je bio, to se videlo i prošle godine, kako meč odmiče on je totalno fizički pao. Novak je po meni ubedljivo favorit posle svega na naredna dva Gren Slema RG i Wimbledonu. Biće motivisan i zapet kao nikada do sada. Videcete da ovo sa Australijom ima da mu bude dodatni motiv za nastavak karijere.

Gledalac

pre 2 godine

Malo cudna izjava Vilandera, kad se zna, da je uvek bio protiv Djokovica.
Svejedno, HVALA na prognozi, sto se nadam da ce tako i biti.
Vec u nedelju MEDO rusi BIKA sa Majorke i ostaje na 20 GS.

JPR24

pre 2 godine

LAZ!! nikad nije bio protiv Djokovica , ne kapiram zasto lazete
(milan, 28. januar 2022 17:27)

Nikad ? A koliko je kritikovao ? Koliko je samo blatio dok je Federer bio na 20. Pa posle kad je Rafa stigao na 20 i dalje je govorio kako Novak ne može da ih stigne. Sad normalno, menja ploču.

Djordje

pre 2 godine

Jedna stvar je za mene sigurna, koliko god da ljudi pricaju o betonu, meni je Novak zadnjih godina najdominantniji na Vimbmldonu, tamo nema konkurenciju zadnjih godina, tako da sad kad je medvedev u formi na betonu po meni Novak najvece sanse ima na RG i Vimbldonu, ocekujem ako bude zdrav da bar izjednaci 8 Federerovih Vimbldona, steta sto nije igran 2020 da ima sansu da ga prestigne

jack

pre 2 godine

Novak je u ovo doba prošle godine imao samo 17 GS titula pa je opet stigao Nadala za šest meseci. Može to da ponovi i ove godine ako ga ne dokusuri ova afera sa vakcinama.

Krstić Dragan

pre 2 godine

Ja se bojim nečega! Ako Rafa osvoji sada 21-vi slem da Novaku neće više dozvoliti da odigra nijedan slem ikada a za to mogu izmisliti na stotine razloga...

Milorad

pre 2 godine

Ako bude ovako kao u Australiji, znaci svesno mu ne daju da igra, drugacije razmisljanje, i odgovor ne postoji, Uostalom videcemo zapadnjacko ponasanje, sto se tice Novaka, sve titule bez Novaka bilo kojeg tenisera bezvredne su.

Posmatrac

pre 2 godine

Videcemo sto ce biti.

Novak se oko toga ne trza previse.

A Vilander bas ponekad bi trebalo cuti umesto sto prognozira unapred nesto.

lennox

pre 2 godine

Malo cudna izjava Vilandera, kad se zna, da je uvek bio protiv Djokovica.
Svejedno, HVALA na prognozi, sto se nadam da ce tako i biti.
Vec u nedelju MEDO rusi BIKA sa Majorke i ostaje na 20 GS.
(Gledalac, 28. januar 2022 17:22)

LAZ!! nikad nije bio protiv Djokovica , ne kapiram zasto lazete
(milan, 28. januar 2022 17:27)

Ne lazu oni. Oni ne razumeju sta Vilander govori. Njihov mentalni sklop im ne dozvoljava da vise od jedne proste recenice razumeju. Iz istog razloga ne razumeju ni Bekera na primer... i jos neke druge.

Ceca

pre 2 godine

Nece nego konors sto je totalno i nebitno,imas matori prdonja goat lisu i pusti nas vise na miru,pati tiho i u sebi sto ti je miljenik fedja u penziji

Anakonda

pre 2 godine

Lukav je ovaj Vilander. Naizgled, ovo što je rekao deluje kao da ide Đokoviću u prilog. A - u stvari - on ovim što je rekao želi da motiviše Nadala da trijumfuje u nedelju. Ali - Meda se pita, a ne Nad(rog)al!

kile

pre 2 godine

Vilander ne računa na Cicipasa, Zvereva, Medvedeva i još neke, koji su 10-11-12-13-14-15 godina mlađi od... veruje u Starinu Novaka koji uskoro ulazi u 36. godinu (22. maj).
(Vilander može kako hoće, niko ga ne uzima ozbiljno, 28. januar 2022 19:32)

Kake veze što je ta balavurdija po 12, 13 godina mladja od Novaka. Federer je s 38 godina zamalo osvojio Wimbldon. Svi znamo da je Novak fizički jači i spremni igrač od Federera, tako da tu neće biti nikakvih problema da Novak i sa 38 osvaja Slemove, naravno ako mu dozvole da uopšte više i igra Slemove.

Deki

pre 2 godine

Pa boga mi ako nastave malo malo da ga diskfalifikuju, deportuju i otkazaju Gren Slemove, teško će Novak onda na kraju da bude GS rekorder.

milan

pre 2 godine

Malo cudna izjava Vilandera, kad se zna, da je uvek bio protiv Djokovica.
Svejedno, HVALA na prognozi, sto se nadam da ce tako i biti.
Vec u nedelju MEDO rusi BIKA sa Majorke i ostaje na 20 GS.
(Gledalac, 28. januar 2022 17:22)
LAZ!! nikad nije bio protiv Djokovica , ne kapiram zasto lazete

ccc…

pre 2 godine

Na stranu skandalozni tretman u Australiji, imali su zakonsko pravo da ga odstrane i to su iskoristili. (naravno, to ne bi uradili nikom drugom!)

Ipak, najbesridnija je ona diskvalifikacija u Americi. Da nije slucajno, potvrdilo je otkazom Vimbldona.
Ali ta diskvalifikacija ga svrstava zajedno sa Alijem, Fiserom, Ovensom…

I moze da bude pokazatelj kakav ce tretman imati do kraja karijere. Umesto da se fokusira na tenis, on ce se neprestano morati osvrtati, paziti se svakog coska, slepe ulice… zivece u strahu od progonitelja.

Beobrad

pre 2 godine

To i ptice na grani znaju Vili Vanderu. Tenis mu je bolji od Nadala, Federer je u naftalinu odavno. Samo je pitanje da li ce mu dozvoliti da to sto ptice znaju, ptice i otpevaju.
Zivela slobodna volja da se ne vakcinise ko nece(ima mozga).
Aj uzglavlje...

Robert

pre 2 godine

Ako Medonja odigra kao do sada , nisam siguran da bi Novak uspeo a ne neki raspali Nadal da ga dobije . Jedva cekam mec .pozz
(kladzom do bola, 28. januar 2022 17:46)

Pa sad ti vidi kakva je konkurencija kad raspali Nadal gura do finala slema koji mu najmanje lezi i u kakvim ce se uslovima Rafa i Nole naosvajati titula. Uzas.

lennox

pre 2 godine

Moj je utisak da će Nole na dalje da lakše osvaja na šljaci, nego na betonu. Ok i trava mu leži bolje nego drugima.
(draganTenis, 28. januar 2022 17:32)

Da, vimbldonska trava mu toliko dobro lezi i smeka da je obavezno pase u nadi da ce ga Englezi zbog toga zavoleti.

Milorade, bekrijo, koliko si "popijo"

pre 2 godine

... sve titule bez Novaka bilo kojeg tenisera bezvredne su.
(Milorad, 28. januar 2022 18:48)

I pre i posle Nola.

milan

pre 2 godine

LAZ!! nikad nije bio protiv Djokovica , ne kapiram zasto lazete
(milan, 28. januar 2022 17:27)

Nikad ? A koliko je kritikovao ? Koliko je samo blatio dok je Federer bio na 20. Pa posle kad je Rafa stigao na 20 i dalje je govorio kako Novak ne može da ih stigne. Sad normalno, menja ploču.
(JPR24, 28. januar 2022 17:43)
nadji to majke ti gde kritikuje...on je tenuski strucnjak i analiticar nije navijac ovog ili onog

Rafa30

pre 2 godine

Zanimljivo..on bi stavio Rafu na 3.mjesto hahah..
Top ..
Ne znam samo po cemu mu deda Feda ide ispred..
E moj Mats ,ti ga stvarno kenjas previse ..

Goran

pre 2 godine

Ako Nadal osvoji Australiju a onda realno osvoji i Pariz pored ovako dobrihMdvedova i Zvereva neće Novak imati gotovo nikakvu šansu za nove GS titule.

sasha

pre 2 godine

Nadal osvaja OA, svi navlace na njega. Mislim da je to i bolje nego Meda da osvoji. Ako Meda osvoji onda skida Noleta sa prvog mesta a to je gore nego ako Nadal uzme 21 GL. Onda Nole osvaja sva tri sledeca i imace 23 do kraja godine a Nadal ce ostati na 21. Tu se sva prica oko GOATA zavrsava.

Leti, leti, leti bijeli golube iznad Čeva ravnoga...

pre 2 godine

E vala brate zivio mi 100 godina a ovi sto ih spominjes u tvojoj besedi ne umiru nikad a ove druge sto spominjes ni njihova bruka nikad umrijet nece. Nolo je danas postao počasni čovjek Budve, ponos Crne gore, vraća se svojijem korjenima, od Čeva do Jasenova Polja i Nikšića, njegovi su đedovi branili nas od Turaka, sad našeg Crnogorca otimaju ovi što su pet stotina godina šetali Turcima opanke i kliču Nole je DSrbin, a Nolo je Crnogorac i biće uvijek junak svog đeda Đoka.

Vilander može kako hoće, niko ga ne uzima ozbiljno

pre 2 godine

Vilander ne računa na Cicipasa, Zvereva, Medvedeva i još neke, koji su 10-11-12-13-14-15 godina mlađi od... veruje u Starinu Novaka koji uskoro ulazi u 36. godinu (22. maj).

Leo

pre 2 godine

Ja navijam za Nadala. Prije sam bio neutralan,
ali kao znanstvenik ne mogu nikako biti za sportaša
koji priča gluposti o znanstvenim dostignućima.

automatski generisan komentar

pre 2 godine

Nolo je završio karijeru. Može da igra samo u Rusiji, Kini i bliskom istoku.
(Pero, 28. januar 2022 17:53)

Nevakcinisan u Kini???

keni

pre 2 godine

(Leo, 29. januar 2022 08:49)
Jos je opasnije kad neko nema mnogo u glavi, ne razmislja i samo kao kokoska ponovlja ono sto su mu drugi rekli.
Tako se manipulise masama za svaku potrebu a kako je to bivalo u istoriji znamo svi.
Nadalovo oportunisticko kokodakanje je mnogo opasnije.
Sto rece onaj na setu u filmu Guilty By Suspicion - u vremenu progona komunista u Americi - "Ja sam dobar Amerikanac, ja sam sve svoje prijatelje i komsije prijavio, a ti?". Tako i Nadal, on je sve nevakcinisane prijavio, reko mu neko da to nije dobro.
Pravila su pravila - osim za njega.
Momku nije jasno gde je pogresio, zasto mu se protivnik buni zbog odugovlacenja, on je, kaze, sve uradio po pravilima, a pravila su pravila...
Dok istina izadje, vi ste na putu bez povratka.
Pa vi navijajte za takve.

neispravan kod, komentar nije upisan

pre 2 godine

a pljuvaci kadar nevera
(milan, 28. januar 2022 17:09)

Castim te minusim zbog onog "kadar nevera". (Ostatak me ne zanima, moze pisati bilo sta.) Koji je to jezik? Sta to znaci? Nisi ovde dosao da bi se zezao s drugarima u kvartu? Ako nesto *ovde* napises, valjda ti je cilj da te razumeju oni kojima se obracas?

Ob-server

pre 2 godine

Lukavac stari. Zapamtio je koliko puta je govorio protiv Novaka na bivšim turnirima, posebno posle povrede lakta, a Nole ko za inat osvajao titule koje mu je Mats već otpisao.
Sad pazi šta govori, ne bud' uroka.

mornarpopaj1966

pre 2 godine

Ovako, Nadal i Moja lete iz Abu Dabija za Espanju iako znaju da imaju kovid ali Nadal izjavljuje da je mislio da obojica, iako je pandemija, imaju grip. Čim slete pravac bolnica i test odjednom postaje pozitivan iako je do pre desetak sati bio negativan a oni sa jakim simptomima. Dakle ušao je u avion sa lažnim negativnim testom, jasno ko dan. 16 tenisera sa istog turnira su se magično ukrcali za povratak kućama sa obaveznim negativnim testovima
i svi su tek sutradan objavili da su pozitivni - magija! Koliko su ljudi zarazili tokom svog putešestvija nije poznato. Nakon nepunih deset dana Nadal ulazi u AUS iako je u tom momentu na snazi bilo pravilo da mora da prođe 14 dana od +pcr. Štaviše u samoj AUS prvi test je imao pozitivan. Dalje, u video izjavi Nadal opisuje kako je teško podneo kovid, temperatura, malaksalost, bolovi, da nije mogao da ustane sa kreveta, na stranu štake i stopalo, i onda dođe ovde i kida ko dečkić u punoj snazi i zdravlju?

Lakic

pre 2 godine

Nole je naj kompletniji na svim podlogama,ali nije naplatio svoju dominaciju na mestu br.1 u finalima Gs,pogotovo US open sest poraza u finalima i pogodak sudije,mnogo za beton.Federer je elegancija i lepota u ovom sportu.Rafa je naj jaci psihički i fizički,kada mu se ukaze sansa naj bolji je kada je u finalu i ima naj manje poraza,neprasta.Sa manje nedelja na prvom mestu ima naj bolji odnos pobeda-poraza u finalima,statistika mu je ubitacna,kazu al uzima Rg pa nije mu to valjda mana Rg je naj teze osvojiti.lako moze u junu da bude na 22Gs....sta mislite sta je bolje imati primer 40 finala Gs i 20 Osvojenih Ili imati 28 finala a 22 osvojena ko je tu bolji...

aduda

pre 2 godine

Nadalov govor ako pobedi u finalu:
” I must start with huge thanks to all the ministers and the judges of the state of Australia for making this possible …” ???
(Gage, 28. januar 2022 17:28)

Jako si pametan.
Možda je Djoković trebalo trebalo da se zahvali na RG: "Huge thanks to Rafa's injuries", ili na onom jednom AO "Huge thank to Roger for not being here".

replika

pre 2 godine

Lepo rece jedan da je Nole najkompletan teniser na svim podlogama ali nije eksplatisao to GS izgubio dosta finala od Mareja i Vavrinka po dva puta pa onaj od Kei 2014 godine pre pocetak AO u polufinalu te sezone. Naravno pogodak sudije diskvakifikacija toga kostalo titule. Federer elegancija al najslabiji psihicki kad igra protiv Djokovic i Nadala inace protiv drugih uzima jedini kiks Delpo 2009 odnosno kad ga Cilic izbacio u polufinalu US Open. Rafael najjaci fizicki i mentalno kad treba on ne prasta nijednom teniseru bilo to njegova dvojica rivala to jest onim drugim cim se ukaze prilika zna se. Jedino povreda! Bez obzira ima pozitivno skor od Novaka i Rodzera samo osam poraza u finalima GS a FedEx preko deset i vise odnosno Novak okruglo deset. O Mareju ni rec jer lik najnestabilniji u tom parametru svega tri u rangu sa Vavro ali dosta ima izgubljeno finala od pomenutog svice.

Veder

pre 2 godine

Vilander malo za..bava ovdašnju dokonu javnost koja ništa ne radi, bleji u tv i gleda 24 sata precednika, usput promeni kanal ili portal i prati Đovaksa i njegovo 'ispravljanje krive Drine', ne kapirajući da ovaj samo teši ogorčenu srpsku javnost zbog australijskih događanja,jer Đovaks posle ove budalaštine koju je sam režirao neće više primirisati ni jednoj GS tituli. Čovek neće vakcinu, tu je mu kraj turnirima. Dočekali su ga na zicer,a njemu ostaje samo da se pričešćuje što češće.

lennox

pre 2 godine

Moj je utisak da će Nole na dalje da lakše osvaja na šljaci, nego na betonu. Ok i trava mu leži bolje nego drugima.
(draganTenis, 28. januar 2022 17:32)

Da, vimbldonska trava mu toliko dobro lezi i smeka da je obavezno pase u nadi da ce ga Englezi zbog toga zavoleti.

Goran

pre 2 godine

Ako Nadal osvoji Australiju a onda realno osvoji i Pariz pored ovako dobrihMdvedova i Zvereva neće Novak imati gotovo nikakvu šansu za nove GS titule.

sasha

pre 2 godine

Nadal osvaja OA, svi navlace na njega. Mislim da je to i bolje nego Meda da osvoji. Ako Meda osvoji onda skida Noleta sa prvog mesta a to je gore nego ako Nadal uzme 21 GL. Onda Nole osvaja sva tri sledeca i imace 23 do kraja godine a Nadal ce ostati na 21. Tu se sva prica oko GOATA zavrsava.

Vilander može kako hoće, niko ga ne uzima ozbiljno

pre 2 godine

Vilander ne računa na Cicipasa, Zvereva, Medvedeva i još neke, koji su 10-11-12-13-14-15 godina mlađi od... veruje u Starinu Novaka koji uskoro ulazi u 36. godinu (22. maj).

milan

pre 2 godine

Malo cudna izjava Vilandera, kad se zna, da je uvek bio protiv Djokovica.
Svejedno, HVALA na prognozi, sto se nadam da ce tako i biti.
Vec u nedelju MEDO rusi BIKA sa Majorke i ostaje na 20 GS.
(Gledalac, 28. januar 2022 17:22)
LAZ!! nikad nije bio protiv Djokovica , ne kapiram zasto lazete

Jovan

pre 2 godine

Ako mu budu dali da igra, Djokovic osvaja 3 slema ove godine. Imace motiv veci nego ikada, a svi znamo vrlo dobro kako trenira i igra kada se probudi zivotinja u njemu.

Gage

pre 2 godine

Nadalov govor ako pobedi u finalu:
” I must start with huge thanks to all the ministers and the judges of the state of Australia for making this possible …” 😂😂😂

JPR24

pre 2 godine

LAZ!! nikad nije bio protiv Djokovica , ne kapiram zasto lazete
(milan, 28. januar 2022 17:27)

Nikad ? A koliko je kritikovao ? Koliko je samo blatio dok je Federer bio na 20. Pa posle kad je Rafa stigao na 20 i dalje je govorio kako Novak ne može da ih stigne. Sad normalno, menja ploču.

Leti, leti, leti bijeli golube iznad Čeva ravnoga...

pre 2 godine

E vala brate zivio mi 100 godina a ovi sto ih spominjes u tvojoj besedi ne umiru nikad a ove druge sto spominjes ni njihova bruka nikad umrijet nece. Nolo je danas postao počasni čovjek Budve, ponos Crne gore, vraća se svojijem korjenima, od Čeva do Jasenova Polja i Nikšića, njegovi su đedovi branili nas od Turaka, sad našeg Crnogorca otimaju ovi što su pet stotina godina šetali Turcima opanke i kliču Nole je DSrbin, a Nolo je Crnogorac i biće uvijek junak svog đeda Đoka.

Serz

pre 2 godine

To je sasvim jasno tako da je i nebitno oce li Rafa sad uzeti AUS. Mada bi bila kosmicka pravda prema onom fasizmu koji je Novak doziveo da ipak ne uzme sad.

Leo

pre 2 godine

Ja navijam za Nadala. Prije sam bio neutralan,
ali kao znanstvenik ne mogu nikako biti za sportaša
koji priča gluposti o znanstvenim dostignućima.

Gledalac

pre 2 godine

Malo cudna izjava Vilandera, kad se zna, da je uvek bio protiv Djokovica.
Svejedno, HVALA na prognozi, sto se nadam da ce tako i biti.
Vec u nedelju MEDO rusi BIKA sa Majorke i ostaje na 20 GS.

lennox

pre 2 godine

Malo cudna izjava Vilandera, kad se zna, da je uvek bio protiv Djokovica.
Svejedno, HVALA na prognozi, sto se nadam da ce tako i biti.
Vec u nedelju MEDO rusi BIKA sa Majorke i ostaje na 20 GS.
(Gledalac, 28. januar 2022 17:22)

LAZ!! nikad nije bio protiv Djokovica , ne kapiram zasto lazete
(milan, 28. januar 2022 17:27)

Ne lazu oni. Oni ne razumeju sta Vilander govori. Njihov mentalni sklop im ne dozvoljava da vise od jedne proste recenice razumeju. Iz istog razloga ne razumeju ni Bekera na primer... i jos neke druge.

Beobrad

pre 2 godine

To i ptice na grani znaju Vili Vanderu. Tenis mu je bolji od Nadala, Federer je u naftalinu odavno. Samo je pitanje da li ce mu dozvoliti da to sto ptice znaju, ptice i otpevaju.
Zivela slobodna volja da se ne vakcinise ko nece(ima mozga).
Aj uzglavlje...

Rafa30

pre 2 godine

Zanimljivo..on bi stavio Rafu na 3.mjesto hahah..
Top ..
Ne znam samo po cemu mu deda Feda ide ispred..
E moj Mats ,ti ga stvarno kenjas previse ..

Krstić Dragan

pre 2 godine

Ja se bojim nečega! Ako Rafa osvoji sada 21-vi slem da Novaku neće više dozvoliti da odigra nijedan slem ikada a za to mogu izmisliti na stotine razloga...

Ceca

pre 2 godine

Nece nego konors sto je totalno i nebitno,imas matori prdonja goat lisu i pusti nas vise na miru,pati tiho i u sebi sto ti je miljenik fedja u penziji

Ratko

pre 2 godine

Novak je prvi favorit i na RG to je najzahtevnija podloga ovi sada top igrači su dobri na hard court i slabija je konkurencija na šljaci. Nadal više nije to što je bio, to se videlo i prošle godine, kako meč odmiče on je totalno fizički pao. Novak je po meni ubedljivo favorit posle svega na naredna dva Gren Slema RG i Wimbledonu. Biće motivisan i zapet kao nikada do sada. Videcete da ovo sa Australijom ima da mu bude dodatni motiv za nastavak karijere.

milan

pre 2 godine

LAZ!! nikad nije bio protiv Djokovica , ne kapiram zasto lazete
(milan, 28. januar 2022 17:27)

Nikad ? A koliko je kritikovao ? Koliko je samo blatio dok je Federer bio na 20. Pa posle kad je Rafa stigao na 20 i dalje je govorio kako Novak ne može da ih stigne. Sad normalno, menja ploču.
(JPR24, 28. januar 2022 17:43)
nadji to majke ti gde kritikuje...on je tenuski strucnjak i analiticar nije navijac ovog ili onog

kile

pre 2 godine

Vilander ne računa na Cicipasa, Zvereva, Medvedeva i još neke, koji su 10-11-12-13-14-15 godina mlađi od... veruje u Starinu Novaka koji uskoro ulazi u 36. godinu (22. maj).
(Vilander može kako hoće, niko ga ne uzima ozbiljno, 28. januar 2022 19:32)

Kake veze što je ta balavurdija po 12, 13 godina mladja od Novaka. Federer je s 38 godina zamalo osvojio Wimbldon. Svi znamo da je Novak fizički jači i spremni igrač od Federera, tako da tu neće biti nikakvih problema da Novak i sa 38 osvaja Slemove, naravno ako mu dozvole da uopšte više i igra Slemove.

Milorad

pre 2 godine

Ako bude ovako kao u Australiji, znaci svesno mu ne daju da igra, drugacije razmisljanje, i odgovor ne postoji, Uostalom videcemo zapadnjacko ponasanje, sto se tice Novaka, sve titule bez Novaka bilo kojeg tenisera bezvredne su.

Posmatrac

pre 2 godine

Videcemo sto ce biti.

Novak se oko toga ne trza previse.

A Vilander bas ponekad bi trebalo cuti umesto sto prognozira unapred nesto.

Deki

pre 2 godine

Pa boga mi ako nastave malo malo da ga diskfalifikuju, deportuju i otkazaju Gren Slemove, teško će Novak onda na kraju da bude GS rekorder.

Milorade, bekrijo, koliko si "popijo"

pre 2 godine

... sve titule bez Novaka bilo kojeg tenisera bezvredne su.
(Milorad, 28. januar 2022 18:48)

I pre i posle Nola.

ccc…

pre 2 godine

Na stranu skandalozni tretman u Australiji, imali su zakonsko pravo da ga odstrane i to su iskoristili. (naravno, to ne bi uradili nikom drugom!)

Ipak, najbesridnija je ona diskvalifikacija u Americi. Da nije slucajno, potvrdilo je otkazom Vimbldona.
Ali ta diskvalifikacija ga svrstava zajedno sa Alijem, Fiserom, Ovensom…

I moze da bude pokazatelj kakav ce tretman imati do kraja karijere. Umesto da se fokusira na tenis, on ce se neprestano morati osvrtati, paziti se svakog coska, slepe ulice… zivece u strahu od progonitelja.

Anakonda

pre 2 godine

Lukav je ovaj Vilander. Naizgled, ovo što je rekao deluje kao da ide Đokoviću u prilog. A - u stvari - on ovim što je rekao želi da motiviše Nadala da trijumfuje u nedelju. Ali - Meda se pita, a ne Nad(rog)al!

Djordje

pre 2 godine

Jedna stvar je za mene sigurna, koliko god da ljudi pricaju o betonu, meni je Novak zadnjih godina najdominantniji na Vimbmldonu, tamo nema konkurenciju zadnjih godina, tako da sad kad je medvedev u formi na betonu po meni Novak najvece sanse ima na RG i Vimbldonu, ocekujem ako bude zdrav da bar izjednaci 8 Federerovih Vimbldona, steta sto nije igran 2020 da ima sansu da ga prestigne

aduda

pre 2 godine

Nadalov govor ako pobedi u finalu:
” I must start with huge thanks to all the ministers and the judges of the state of Australia for making this possible …” ???
(Gage, 28. januar 2022 17:28)

Jako si pametan.
Možda je Djoković trebalo trebalo da se zahvali na RG: "Huge thanks to Rafa's injuries", ili na onom jednom AO "Huge thank to Roger for not being here".

jack

pre 2 godine

Novak je u ovo doba prošle godine imao samo 17 GS titula pa je opet stigao Nadala za šest meseci. Može to da ponovi i ove godine ako ga ne dokusuri ova afera sa vakcinama.

Robert

pre 2 godine

Ako Medonja odigra kao do sada , nisam siguran da bi Novak uspeo a ne neki raspali Nadal da ga dobije . Jedva cekam mec .pozz
(kladzom do bola, 28. januar 2022 17:46)

Pa sad ti vidi kakva je konkurencija kad raspali Nadal gura do finala slema koji mu najmanje lezi i u kakvim ce se uslovima Rafa i Nole naosvajati titula. Uzas.

keni

pre 2 godine

(Leo, 29. januar 2022 08:49)
Jos je opasnije kad neko nema mnogo u glavi, ne razmislja i samo kao kokoska ponovlja ono sto su mu drugi rekli.
Tako se manipulise masama za svaku potrebu a kako je to bivalo u istoriji znamo svi.
Nadalovo oportunisticko kokodakanje je mnogo opasnije.
Sto rece onaj na setu u filmu Guilty By Suspicion - u vremenu progona komunista u Americi - "Ja sam dobar Amerikanac, ja sam sve svoje prijatelje i komsije prijavio, a ti?". Tako i Nadal, on je sve nevakcinisane prijavio, reko mu neko da to nije dobro.
Pravila su pravila - osim za njega.
Momku nije jasno gde je pogresio, zasto mu se protivnik buni zbog odugovlacenja, on je, kaze, sve uradio po pravilima, a pravila su pravila...
Dok istina izadje, vi ste na putu bez povratka.
Pa vi navijajte za takve.

neispravan kod, komentar nije upisan

pre 2 godine

a pljuvaci kadar nevera
(milan, 28. januar 2022 17:09)

Castim te minusim zbog onog "kadar nevera". (Ostatak me ne zanima, moze pisati bilo sta.) Koji je to jezik? Sta to znaci? Nisi ovde dosao da bi se zezao s drugarima u kvartu? Ako nesto *ovde* napises, valjda ti je cilj da te razumeju oni kojima se obracas?

Ob-server

pre 2 godine

Lukavac stari. Zapamtio je koliko puta je govorio protiv Novaka na bivšim turnirima, posebno posle povrede lakta, a Nole ko za inat osvajao titule koje mu je Mats već otpisao.
Sad pazi šta govori, ne bud' uroka.

Veder

pre 2 godine

Vilander malo za..bava ovdašnju dokonu javnost koja ništa ne radi, bleji u tv i gleda 24 sata precednika, usput promeni kanal ili portal i prati Đovaksa i njegovo 'ispravljanje krive Drine', ne kapirajući da ovaj samo teši ogorčenu srpsku javnost zbog australijskih događanja,jer Đovaks posle ove budalaštine koju je sam režirao neće više primirisati ni jednoj GS tituli. Čovek neće vakcinu, tu je mu kraj turnirima. Dočekali su ga na zicer,a njemu ostaje samo da se pričešćuje što češće.

automatski generisan komentar

pre 2 godine

Nolo je završio karijeru. Može da igra samo u Rusiji, Kini i bliskom istoku.
(Pero, 28. januar 2022 17:53)

Nevakcinisan u Kini???

mornarpopaj1966

pre 2 godine

Ovako, Nadal i Moja lete iz Abu Dabija za Espanju iako znaju da imaju kovid ali Nadal izjavljuje da je mislio da obojica, iako je pandemija, imaju grip. Čim slete pravac bolnica i test odjednom postaje pozitivan iako je do pre desetak sati bio negativan a oni sa jakim simptomima. Dakle ušao je u avion sa lažnim negativnim testom, jasno ko dan. 16 tenisera sa istog turnira su se magično ukrcali za povratak kućama sa obaveznim negativnim testovima
i svi su tek sutradan objavili da su pozitivni - magija! Koliko su ljudi zarazili tokom svog putešestvija nije poznato. Nakon nepunih deset dana Nadal ulazi u AUS iako je u tom momentu na snazi bilo pravilo da mora da prođe 14 dana od +pcr. Štaviše u samoj AUS prvi test je imao pozitivan. Dalje, u video izjavi Nadal opisuje kako je teško podneo kovid, temperatura, malaksalost, bolovi, da nije mogao da ustane sa kreveta, na stranu štake i stopalo, i onda dođe ovde i kida ko dečkić u punoj snazi i zdravlju?

Lakic

pre 2 godine

Nole je naj kompletniji na svim podlogama,ali nije naplatio svoju dominaciju na mestu br.1 u finalima Gs,pogotovo US open sest poraza u finalima i pogodak sudije,mnogo za beton.Federer je elegancija i lepota u ovom sportu.Rafa je naj jaci psihički i fizički,kada mu se ukaze sansa naj bolji je kada je u finalu i ima naj manje poraza,neprasta.Sa manje nedelja na prvom mestu ima naj bolji odnos pobeda-poraza u finalima,statistika mu je ubitacna,kazu al uzima Rg pa nije mu to valjda mana Rg je naj teze osvojiti.lako moze u junu da bude na 22Gs....sta mislite sta je bolje imati primer 40 finala Gs i 20 Osvojenih Ili imati 28 finala a 22 osvojena ko je tu bolji...

replika

pre 2 godine

Lepo rece jedan da je Nole najkompletan teniser na svim podlogama ali nije eksplatisao to GS izgubio dosta finala od Mareja i Vavrinka po dva puta pa onaj od Kei 2014 godine pre pocetak AO u polufinalu te sezone. Naravno pogodak sudije diskvakifikacija toga kostalo titule. Federer elegancija al najslabiji psihicki kad igra protiv Djokovic i Nadala inace protiv drugih uzima jedini kiks Delpo 2009 odnosno kad ga Cilic izbacio u polufinalu US Open. Rafael najjaci fizicki i mentalno kad treba on ne prasta nijednom teniseru bilo to njegova dvojica rivala to jest onim drugim cim se ukaze prilika zna se. Jedino povreda! Bez obzira ima pozitivno skor od Novaka i Rodzera samo osam poraza u finalima GS a FedEx preko deset i vise odnosno Novak okruglo deset. O Mareju ni rec jer lik najnestabilniji u tom parametru svega tri u rangu sa Vavro ali dosta ima izgubljeno finala od pomenutog svice.