Sreda, 26.01.2022.

16:25

Medvedev objasnio zašto je "u pomoć" pozvao Đokovića, a ne Federera i Nadala

Ruski teniser Danil Medvedev je na konferenciji za novinare prokomentarisao svog govor po završetku susreta sa Feliksom Ože-Aljasimom.

Izvor: MT

Medvedev objasnio zašto je "u pomoæ" pozvao Ðokoviæa, a ne Federera i Nadala IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

83 Komentari

Sortiraj po:

don

pre 2 godine

Igrao je meč za kalendarski grend slem. Prilika koju niko nije imao više od pola veka. Federer, Nadal, Sampras, Agasi, Konors, Lendl, Beker, Edberg, Mekinro, Borg, Vilander. Svi oni imaju najmanje 5 slemova. Niko od njih nije bio u situaciji da igra za meč koji je Novak igrao protiv Medvedeva u Njujorku. Poslednji je bio Lejver a koji danas ima 83 godine i u to vreme se Australian open i US open igrao na travi kao i Vimbldon uz manje mečeva nego što je Novak odigrao. Pa ti vidi koji je to pritisak. No, znaš i ti sve ovo, ali je važno da provociraš.
(don, 26. januar 2022 19:22)

Ah, ok, znaci broji se i ono: Uh, umalo!

Bice zapisano u istoriji da ga Novak UMALO
nije osvojio.
(Vanja, 26. januar 2022 20:28)

Kakve veze ima da li je ili nije osvojio? Tvoj je problem što si funkcionalno nepismena.

Zoran Knezevic

pre 2 godine

govorim o tom delu čovečanstva, već o onima koji nisu sujeverni ili teoretičari zavere, koji ne veruju u različite gluposti već u nauku i druge institucije. A sve i da je to o kolonijalizmu i 2 svetska rata crno-belo, te iste zemlje su najnaprednije na svetu jer su se ljudi u njima stotinama godina borili za svoja prava. Postoje još uvek sramotne stvari kao recimo australijski tretman Aboridžina, ali to ne umanjuje generalni uspeh tih zemalja.

I ja nisam gastarbajter. Austrija je moj dom i nemam namere da gradim palatu u Srbiji.
(wiener, 26. januar 2022 20:44) # Link komentara
---------
Ziveo sam 5 godina u toj vasoj "Vijeni", /u 3. Bezirku/, i veoma dobro upoznao mentalitet "wienera", kao sto ste Vi. Seljacici pristigli iz neke od srpskih palanki, zeljni svega i svacega, koji pokusavaju da od srpske duhovne sirotinje mutirsju u velike "svabe", kako ta sirotinja najcesce zove Austrijance. Nije vam lako jer, dok se stidite sebe, svojih roditelja, predaka i porekla, morate da im ze zavlacite u d..e uprkos tome sto znate da vas smatraju korisnim idiotima. Za palatu u Srbiji nemate para gospoidine jer vam ostaje toliko da platite dazbine i odrzavate goli zivot. Naravno, iskljuvujem one trenutke rsskosi kada "sad beli Mercedes" dodjete u selo i okrenete prase uz obilje piva.

wiener

pre 2 godine

(Zoran Knezevic, 26. januar 2022 22:12)

Ja sam ovde odrastao i svog porekla se ne stidim osim ljudi kao što si ti.

Ja nisam ništa loše o Novaku rekao osim ono što zaslužuje. Lupajte minuse do mile volje. A kao što je neko primetio Ali se borio protiv onih koje vi mrzite i s pravom. Novak to ne radi, već se stavlja ba stranu nazadnih ljudi.

Zoran Knezevic

pre 2 godine

Za nas je Novak daleko veci od Alija.
(Zoran Knezevic, 26. januar 2022 19:47)

To mi je rekla i Gara iz Sokoca kad sam je intervjuisao. Pitam, ko je za tebe, Garo, najveći Srbin svih vremena? Ona kaže Nolo (na Sokocu govore Nolo). A Tesla? Gara kaže da je sada na drugom mestu prema ATP listi.
(Novak ili opsena prostote, 26. januar 2022 21:16)
-----
Jako duhovito. Vase razmisljanje me je podsetilo na naslov jedne knjige koja je nosila naslov,"Razmisljanje jednog obicnog srpskog vola". Savetujem vam da je procitate. Pozdravite i poljubite Garu. Jedno pitanje za Vas? Pa zar taj Nikola Tesla nije iza "Nola" na toj ATP listi?

wiener

pre 2 godine

Za palatu u Srbiji nemate para gospoidine jer vam ostaje toliko da platite dazbine i odrzavate goli zivot. Naravno, iskljuvujem one trenutke rsskosi kada "sad beli Mercedes" dodjete u selo i okrenete prase uz obilje piva.
(Zoran Knezevic, 26. januar 2022 22:12)

Ah da i za palatu u Srbiji imam para. To što me vi zamišljate kao tipičnog gastarbajtera nije moj problem. Ali me to ne interesuje.

Faramir

pre 2 godine

@Srbin agnostik

Autošovinizam je nova reč, ali je nastala na sasvim regularan način. Analogno sa destrukcija-autodestrukcija, biografija-autobiografija ili hipnoza-autohipnoza. Na primer - destrukcija je nagon za uništavanjem usmeren ka spolja, dok je autodestrukcija isti taj nagon usmeren ka sebi. Tako je i šovinizam nipodaštavanje drugih nacija, dok je autošovinizam nipodaštavanje sopstvene nacije.
Druga stvar je to što su izvesne "lepe duše" navikle da sebe nazivaju "građanima sveta" i "kosmopolitama", pa se jako štrecaju kada ih neko nazove autošovinistima. Istina boli...

Srbin agnostik

pre 2 godine

@Дигитални варварин
Autošovinizam ne postoji, reč je potpuna kontradiktornoist, ne možeš biti nacionalno opredeljen i da mrziš svoju naciju, odnosno sebe. Ako, recimo, Srbin ne voli Srbe, on ne može biti Srbin. Jer ako pripadaš jednoj naciji onda si ti vezan za svoje, nacija je deo tvog bića, daje ti sigurnost, u naciji ostvaruješ svoje interese, svoja prava, a ako mrzim antivaksere, na primer, mrzim ih kao antivaksere, bez obzira iz koje su šume, srpske ili neke druge.

Novak ili opsena prostote

pre 2 godine

Za nas je Novak daleko veci od Alija.
(Zoran Knezevic, 26. januar 2022 19:47)

To mi je rekla i Gara iz Sokoca kad sam je intervjuisao. Pitam, ko je za tebe, Garo, najveći Srbin svih vremena? Ona kaže Nolo (na Sokocu govore Nolo). A Tesla? Gara kaže da je sada na drugom mestu prema ATP listi.

Vanja

pre 2 godine

Igrao je meč za kalendarski grend slem. Prilika koju niko nije imao više od pola veka. Federer, Nadal, Sampras, Agasi, Konors, Lendl, Beker, Edberg, Mekinro, Borg, Vilander. Svi oni imaju najmanje 5 slemova. Niko od njih nije bio u situaciji da igra za meč koji je Novak igrao protiv Medvedeva u Njujorku. Poslednji je bio Lejver a koji danas ima 83 godine i u to vreme se Australian open i US open igrao na travi kao i Vimbldon uz manje mečeva nego što je Novak odigrao. Pa ti vidi koji je to pritisak. No, znaš i ti sve ovo, ali je važno da provociraš.
(don, 26. januar 2022 19:22)

Ah, ok, znaci broji se i ono: Uh, umalo!

Bice zapisano u istoriji da ga Novak UMALO
nije osvojio.

wiener

pre 2 godine

(Zoran Knezevic, 26. januar 2022 19:47)

Ne govorim o tom delu čovečanstva, već o onima koji nisu sujeverni ili teoretičari zavere, koji ne veruju u različite gluposti već u nauku i druge institucije. A sve i da je to o kolonijalizmu i 2 svetska rata crno-belo, te iste zemlje su najnaprednije na svetu jer su se ljudi u njima stotinama godina borili za svoja prava. Postoje još uvek sramotne stvari kao recimo australijski tretman Aboridžina, ali to ne umanjuje generalni uspeh tih zemalja.

I ja nisam gastarbajter. Austrija je moj dom i nemam namere da gradim palatu u Srbiji.

Pera

pre 2 godine

Kako neki mogu da porede Djokovića sa Muhammad9m Alijem? Ali se u svoje vreme borio protiv nepravde na krilima jednog progresivnog pokreta i postao pegenda tog pokreta...
@wiener
Kada kazete "Progresivni deo covecanstva", verovatno mislite na one, koji su izazvali dva svetska rata kada je zivot izgubilo 50 miliona ljudi?! Mozda su to oni koji su drzali polovinu planete u kolonijalnom ropstvu pijuci im krv stotinama godina!? Ako nisu Nemacka i V. Btitanija onda su to oni koji su napalm bombama spaljivali zive ljude u Vijetnamu a, "humanitarnim" bombardovanjem Srbije, Iraka, Libije, Sirije Afganistana, stvorili milionske kolone izbeglica?! Ne boluju svi od "gastarbajterskog sindroma", koji je jedan stepen gori od onog "Stokholmskog" sindroma. Za nas je Novak daleko veci od Alija.
@Zoran Knezevic
Zorane (i ovi sto ti daju pluseve), nije vazno da li u odgovoru persiras coveka, vazno je da procitas i razmislis sta kaze, a ne da vidis ono sto zelis da vidis zaslepljen emocijama, u ovom slucaju mrznjom prema zapadu.
Ali je odbio da ide u Vijetnam, znaci borio se bas protiv tih koje i ti ne volis. Zbog toga je izgubio titulu, nije mogao godinama da boksuje, a pretio mu je zatvor. Proces je stigao do Vrhovnog Suda, gde je konacno pobedio jer je klima u Americi bila protiv rata. To se sve desavalo u 60tim. kad su crnci bili omrazeni specijalno na jugu, dobijao je silne pretnje, ali izgurao do kraja. Svojom borbom dao je znacaj doprinos zavrsetku rata.

Zoran Knezevic

pre 2 godine

Kako neki mogu da porede Djokovića sa Muhammad9m Alijem? Ali se u svoje vreme borio protiv nepravde na krilima jednog progresivnog pokreta i postao pegenda tog pokreta i daleko od toga da je bio nepopularan. Novak se bori protiv vetrenjača u ime nazadnog a ne progresivnog dela svetske populacije. Koliko god on bio najveći on ima svoje bubice i to ga košta mnogo.
(wiener, 26. januar 2022 18:58
--------
Kada kazete "Progresivni deo covecanstva", verovatno mislite na one, koji su izazvali dva svetska rata kada je zivot izgubilo 50 miliona ljudi?! Mozda su to oni koji su drzali polovinu planete u kolonijalnom ropstvu pijuci im krv stotinama godina!? Ako nisu Nemacka i V. Btitanija onda su to oni koji su napalm bombama spaljivali zive ljude u Vijetnamu a, "humanitarnim" bombardovanjem Srbije, Iraka, Libije, Sirije Afganistana, stvorili milionske kolone izbeglica?! Ne boluju svi od "gastarbajterskog sindroma", koji je jedan stepen gori od onog "Stokholmskog" sindroma. Za nas je Novak daleko veci od Alija.

don

pre 2 godine

Ali pazite samo vi taj trenutak kod Djokovića: čovek ima priliku da pokaže svima da je najbolji i osvoji tu 21. GS titulu, stavi tačku da niko ne može da mu prigovori, i on izgubi 3:0 u setovima od Medvedeva, ako je to po vama GOAT onda sam ja ne znam šta. Ali 3:0 u najvažnijem meču karijere, hahahahahaha. A da budemo pošteni i realni, verovatno ni on sam ne zna kako je uspeo da dobije ono na Roland Garosu. Najveća prevara u tenisu, jos je ladno lik plakao jer ga je odrao sa 3:0. Plakao?!?!? Hahahahahaha. Auuu.
(realno, 26. januar 2022 17:03)

Igrao je meč za kalendarski grend slem. Prilika koju niko nije imao više od pola veka. Federer, Nadal, Sampras, Agasi, Konors, Lendl, Beker, Edberg, Mekinro, Borg, Vilander. Svi oni imaju najmanje 5 slemova. Niko od njih nije bio u situaciji da igra za meč koji je Novak igrao protiv Medvedeva u Njujorku. Poslednji je bio Lejver a koji danas ima 83 godine i u to vreme se Australian open i US open igrao na travi kao i Vimbldon uz manje mečeva nego što je Novak odigrao. Pa ti vidi koji je to pritisak. No, znaš i ti sve ovo, ali je važno da provociraš.

wiener

pre 2 godine

(sabam, 26. januar 2022 19:31)

Antivakseri su najveći doktori. A Djokovićevo sujeverje je dobro dokumentovano, grljenje drveća, gurui, sada i antivakserski stav. Ne vrede ti svi doktori sveta ako si sujeveran. Skoro svi teniseri 7 top 100 su se vakcinisali a Djoković se pravi lud i samo antivakseri i mogu da ga podržavaju i porede sa Alijem, jer se on jelte bori protiv sistema koji eto i protiv njih diskriminiše. To je nazadno i ne može me niko ubediti da je on sam sa svojim doktorima otkrio nešto strašno o vakc8ni kad se i ceo njegov tim vakcinisao i nije imao problema da udje u Australiju.

Bilo kako bilo, porediti ga sa Alijem je smešno.

sabam

pre 2 godine

Wiener, sta je to nazadno po tebi kod Novaka? Jel ti mislis da on ne koristi najnaprednija medicinska dostignica, a da ih ti koristis kad se vakcinises? Smesno i glupo. Covek ima armiju strucnjaka koji su mu omogucili da uspe u idealu progresa zapada, da bude najbolji na svetu u onome sto radi, ali onda dodjes ti i objasnis mu da je nazadan, pa sta covek na to da kaze majke ti..kakvih sve doktora ima ovde.

VUK

pre 2 godine

Dodao bih i da je lukavo iskoristio vreme korone, malo ko je od vodećih igrao, niko nije redovno trenirao osim njega koji je šamanski fanatik, pa je falsifikator potvrda za godinu i po uzeo pet GS titula. Najviše titula uzeo je posle tridesete godine, najveći su titule osvajali do tridesete. Zato je počeo da jede neku hranu iz Tibeta i meditirao je da bi postao čovek od gume, kao mfakir, kakve to veze ima sa tenisom?
(Fakir šaman No2, 26. januar 2022 17:44) Govedo pogledaj 2011 godinu ! Godinu Korone!?!?! Kako je mlatio Nadala i Federera !

Пишеш а образа немаш

pre 2 godine

@ Пишеш ма појма немаш. Да имаш бар мало части,набројао би бар део део помоћи коју је Новак делио у Србији,региону а богами и широм света.Мартин Лутер је имао велику мисију, не бих га стављао у исту реченицу са Алијем јер је Мухамед Али био бунтовник и многе ствари је знао да користи из чисто маркетиншких разлога.На крају крајева то су била друга времена.Новак Ђоковић никад није рекао, ало људи,немојте примати вакцину,већ је говорио искључиво субјективно и то се зове право на мишљење.Ја сам примио вакцине и то је искључиво моја ствар,јер,колико год волео Новака као спортисту не делим са њим исто мишљење по питању живота.Рекох примио сам вакцину али и даље поштујем право оних који неће да се вакцинишу.Ако искључиш телевизор и мало размислиш,схватићеш да је у току светски лов на вештице,тотално неоправдан и опасан по људску расу и њена права да жкве као слободни људи.

Vanja

pre 2 godine

Onda reč za novinare; oplete po Amerikancima, ubijanja u Vijetnamu, o rasnoj diskriminaciji, novinarima neprijatno, pitaju ga o boksu, a on o zločinima u Vijetnamu. Zato je Muhamed Ali najveći u istoriji sporta, a ne samo boksa, njemu uz rame Bobi Fišer. To su ljudi, to su ličnosti, pobedili su "Sistem" sami. Cena je bila velika, ali Čovek ne postaje svako. Pozdrav!
(B.Živković, 26. januar 2022 17:52)

Pa gde ces to uporedjivati uopste? A onda Nole izadje i prica o pretvaranju zagadjene vode u lekovitu, supruga Jelena kaze da zena zbog karijesa ne mogu imati decu, pa opet nole kaze trazite istinu kod Deretica...
Velicina, zaista, pobedio sistem, njemu je, da si ziv i zdrav ispran mozak i tacka.

bill hickok

pre 2 godine

Medo, cuvaj se da ne platis visoku cenu za iskrenost kao Novak.
(Jovana, 26. januar 2022 16:40)

Ne, ne, ne trpaj novaka u pricu o iskrenosti. Kod njega je bas suprotno.
(mile, 26. januar 2022 17:03)

Ne kapiraju oni to. Za njih je Novak najveci i kad laze, vara i obmanjuje.

Lik

pre 2 godine

Zato je počeo da jede neku hranu iz Tibeta i meditirao je da bi postao čovek od gume, kao mfakir, kakve to veze ima sa tenisom?
(Fakir šaman No2, 26. januar 2022 17:44)

Možda je trebalo da se hrani u Meku?!
Pali bre!!!

Ombre

pre 2 godine

Što mrzim ovo prenemaganje... šta glumiš političku korektnost ?!

Reci istinu. Koju svi znaju pa i oni koji su danas zviždali Rusu a ranije Novaku.

Novak je najbolji i samo ovako mogu da ga zaustave. Na terenu ne mogu.

wiener

pre 2 godine

Kako neki mogu da porede Djokovića sa Muhammad9m Alijem? Ali se u svoje vreme borio protiv nepravde na krilima jednog progresivnog pokreta i postao pegenda tog pokreta i daleko od toga da je bio nepopularan. Novak se bori protiv vetrenjača u ime nazadnog a ne progresivnog dela svetske populacije. Koliko god on bio najveći on ima svoje bubice i to ga košta mnogo.

a cushh

pre 2 godine

@bill hickok naravno, jer je zasluzio zbog kolicine srece koju je priredio svojim zemljacima i svim ljudima koji za njega navijaju. Australija je bila iskljucivo najprljavija politika. Nije Novak nista drugaciji covek od nas, samo je u tenisu najbolji sto ce ikad postojati.

B.Živković

pre 2 godine

Često se setim Muhameda Alija. Posle suspenzije, zatvora, svih maltretiranja vratio se u ring. Već je izgubio od Frejzera, boksuje sa nekim iz vrha svetskog boksa, pre meča neka ceremonija, izlaze sve sama velika imena svetskog boksa. Jedino se pozdravio sa ostarelim Džoe Luisom, a ostali kako nailaze iz jednog ugla ringa, Ali ih obilazi idući u drugi ugao. Nikome ni pozdrav, svima okrenuo leđa, samo s Dandijem razmenjuje reči, dok nisu svi napustili ring. Završava meč pobedom, tako što zove sudiju rukom da protivnik nije u stanju da se bori, što sudija uvažava. Onda reč za novinare; oplete po Amerikancima, ubijanja u Vijetnamu, o rasnoj diskriminaciji, novinarima neprijatno, pitaju ga o boksu, a on o zločinima u Vijetnamu. Zato je Muhamed Ali najveći u istoriji sporta, a ne samo boksa, njemu uz rame Bobi Fišer. To su ljudi, to su ličnosti, pobedili su "Sistem" sami. Cena je bila velika, ali Čovek ne postaje svako. Pozdrav!

Goran

pre 2 godine

Publika je zaista odvratna. Novaku ceo zivot zvizde. Sada su otisli korak dalje. Poceli su da zvizde i onome ko ga spomene. Mogu samo reci da je odvratno da se toliko zvizdi coveku koji je najveci teniser u istoriji ili je mozda upravo to i glavni razlog za zvizdanje. Tesko je to svariti. Rod Lejver je sa 12 slemova ikona a Novaku se sa 20 slemova zvizdi kao da je ne znam sta lose uradio.

Zoran

pre 2 godine

Zapadnjaci ne vole foliranta kao sto je Novak.
Moras biti dosledan ako hoces da te postuju. Nole nije dosledan. Da je dobar u tenisu, tu nema dileme. Ali kao covek, kao idol mladima, nije dobar. Naravno mi srbi ga volimo zato sto je nas, ali da nije..... Nebi ga fermali ni 5%.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

Можеш данас да кажеш све што мислиш ал мораш онда да се суочиш са критикама(неоправданим) и притисцима са свих страна. Дешавало ми се то. А ја сам свјесно, са намјером, без страха за последице то говорио доста пута. Без лажне скромности имао сам "петљу" да кажем за разлику од многих из мог окружења. После тога је било тешких периода ал је онда дошла и награда.

Pišeš ma pojma nemaš

pre 2 godine

@Larry Flint
Mediji čerečili Muhameda Alija? Nemaš pojma. Veliki čovek bio je miljenik sveta, borio se s prečasnim Martinom Luterom Kingom za prava crnaca, a za šta se bori Nolo? Da Srbi ne prime vakcinu, sarađuje sa Garom sa Sokoica i Semirom sa piramide.

Lik

pre 2 godine

Ali pazite samo vi taj trenutak kod Djokovića: čovek ima priliku da pokaže svima da je najbolji i osvoji tu 21. GS titulu, stavi tačku da niko ne može da mu prigovori, i on izgubi 3:0 u setovima od Medvedeva, ako je to po vama GOAT onda sam ja ne znam šta.
(realno, 26. januar 2022 17:03)

A šta da onda kaže Federer na meč lopti i 40:15?!
Posle toga otišao u penziju, svi mu rekordi oboreni.

zoran

pre 2 godine

Novak bi se prosetao do polufinala i prava borba tek tada bi nastala za Nola.... Velika steta za Nola posebno sto mu lezi da igra tu u Melburnu. Nikome ne lezi kao njemu..... Steta, steta, steta

realno

pre 2 godine

Ali pazite samo vi taj trenutak kod Djokovića: čovek ima priliku da pokaže svima da je najbolji i osvoji tu 21. GS titulu, stavi tačku da niko ne može da mu prigovori, i on izgubi 3:0 u setovima od Medvedeva, ako je to po vama GOAT onda sam ja ne znam šta. Ali 3:0 u najvažnijem meču karijere, hahahahahaha. A da budemo pošteni i realni, verovatno ni on sam ne zna kako je uspeo da dobije ono na Roland Garosu. Najveća prevara u tenisu, jos je ladno lik plakao jer ga je odrao sa 3:0. Plakao?!?!? Hahahahahaha. Auuu.

Goran

pre 2 godine

Zapadnjacima smeta i Novakova senka. Lepo je to Gavrilo Princip napisao na zidu svoje zatvorske celije: I kad nas ne bude nase ce senke hodati po Becu, lutati po dvoru i plasiti gospodu. Nema Novaka u Melburnu ali se zapadnjaci plase i njegovog imena.

Zoran Knezevic

pre 2 godine

Ne znam sto se toliko naduvava to zvizdanje kad je pomenuo Novaka, uopste nije bilo nesto posebno.
(Slavko, 26. januar 2022 17:08
---------
A, sta bi za Vas bilo "posebno"? Da ga javno obese ili lincuju, kao sto su radili njihovi preci, prvi naseljenici Australije?! Pa ovo nije srednji vek, niti je Australija britanska kolonija. Barem tako kazu. Ovo je, za mene, POSEBNO strasno?! Medvedev je samo pomenuo Novakovo ime na sta se cuo huk i lavez, kao kada bacis kost medju copor gladnih pasa?! Medvedev je brzo shvatio pa dodao "ili Federer i Rafa", nasta se zacuo veliki aplauz?! Jadno i bedno i vise govori o vaspitanju tih ljudi o kojima, na osnovu iskustva, mislim sve najgore, nego o Novaku Djokovicu. Dali je sada jasnije, sta je bio razlog onakvog postupka australijskih vlasti?! Predlazem da sledece godine Australija zabrani ulazak svim nesimpaticnim teniserima, i da pozove samo neke tenisere iz SAD. Mozda ce tada i neki austrslijski teniser osvojiti AO.

linolada

pre 2 godine

Ali pazite samo vi taj trenutak kod Djokovića: čovek ima priliku da pokaže svima da je najbolji i osvoji tu 21. GS titulu, stavi tačku da niko ne može da mu prigovori, i on izgubi 3:0 u setovima od Medvedeva, ako je to po vama GOAT onda sam ja ne znam šta. Ali 3:0 u najvažnijem meču karijere, hahahahahaha. A da budemo pošteni i realni, verovatno ni on sam ne zna kako je uspeo da dobije ono na Roland Garosu. Najveća prevara u tenisu, jos je ladno lik plakao jer ga je odrao sa 3:0. Plakao?!?!? Hahahahahaha. Auuu.
(realno, 26. januar 2022 17:03)
goat se u tenisu gleda po tome ko ima najviše gs. tu su tri tenisera izjednačena pa se gledaju međusobni susreti, ostale titule i rekordi a tu je Nole najbolji. očigledno nemaš pojma o tenisu.

Larry Flint

pre 2 godine

Sto se pravdas? I dan danas volimo Muhamed Alija a i njega su tako cerecili po medijima. Sampion bio i ostao. O Novako ce nekada u buducnosti da sude.

bradina

pre 2 godine

Ono kad te kao ljubitelj i navijac najveceg ikad,a znamo da je to Djokovic,stavi u cistu situaciju da vise volis ovog iskrenog momka,makar ga prestigao na ATP listi (zar je to bitno Novak ce ostati na zauvek nedostiznih 360 nedelja!)i pozelis mu da osvoji AO!

pop

pre 2 godine

Ali pazite samo vi taj trenutak kod Djokovića: čovek ima priliku da pokaže svima da je najbolji i osvoji tu 21. GS titulu, stavi tačku da niko ne može da mu prigovori, i on izgubi 3:0 u setovima od Medvedeva, ako je to po vama GOAT onda sam ja ne znam šta. Ali 3:0 u najvažnijem meču karijere, hahahahahaha. A da budemo pošteni i realni, verovatno ni on sam ne zna kako je uspeo da dobije ono na Roland Garosu. Najveća prevara u tenisu, jos je ladno lik plakao jer ga je odrao sa 3:0. Plakao?!?!? Hahahahahaha. Auuu.
(realno, 26. januar 2022 17:03)
a pazi sad ovo. imaš dve meč lopte na svoj servis u finalu vimldona i treba ti samo još jedan poen da uzmeš 21. GS i staviš tačku i on se us.. u gaće od nekog tamo Noleta koji ni sam ne zna kako je došao u finale. i je onda još otplakao jer se setio us opena kada mu se to isto desilo
Ako je to po tebi goat onda ne znam šta hahaha hihiiii huhuhu auuuu

Prijatelji

pre 2 godine

Drago mi je da je Medvedev spomenuo Novaka, ali smatram da nije Novakov iskren prijatelj. Novače, budi oprezan.

Dok je ponižavan i maltertiran u centru za izbjeglice nitko se nije zapito što možemo učiniti za Novaka.

Ja

pre 2 godine

Preterujete ...nista nije bo toliko strasno...ali Medved mora da naglasi ,,ne znam da li ce se nekom dopasti to sto cu reci.....".Mnogo postaje namazan

Haiku

pre 2 godine

@ozloglaseni freelan
Trenutno najbolji teniser na svetu je Medvedev. Nolo je propao na OI, USO, ZT i AO. Misim da me sad mrziš, Medvedev ako bude igrao finale već dolazi na No1, ako Nadal osvoji, biće goat (da li sad važi ili ne važi statistika?), a vise još zamajavte da li će igrati u Parizu i Londonu, kao antivakser, a ja mislim da neće. Neće se antivakseri igrati s nama, ima nas mnogo više, jedino smo u Srbiji u manjini. Stevan Nemanja neće da se vakciniše, kao ni Gara sa Sokoca.

I Medvedev je dosadni prebacivač

pre 2 godine

Setio se Novaka, jer se Federeru nikad nije desilo da gubi s 0:2 pa de se uz pomoćž mohanđijevskih meditacija vraća u igru. Dobijao je lako i gubio lako, nije tu bilo meditacija: ili jesi ili nisi lav. Žutokljunci, kad je Federer imao 25 godina, nisu mogli protiv njega da povedu s 2:0. Mogu reći da se Medvedan danas, kao i Novak, provukao, ne zaboravite da kralj "taj-breka" nije neko ko može da bude najveći.

Bambi zamrznuti GOAT

pre 2 godine

Pradeda ziveo u feudalizmu, deda u staljinizmu, otac u vreme perstrojke i postsovjetskog raspada, udje ti u gene da pazis sta pricas. Eto, nemoj slucajno da ti izleti nesto da uvredis Rogera i Rafu Jeste oni su najbilji imaju i vise GS, nula, i bolji H2H u minusu i drze rekorde, koje Novak ne drzi i sto bi ti Novak bio uzor ili inspiracija? Sto je najbolji? Ma, ne....

mile

pre 2 godine

Medo, cuvaj se da ne platis visoku cenu za iskrenost kao Novak.
(Jovana, 26. januar 2022 16:40)

Ne, ne, ne trpaj novaka u pricu o iskrenosti. Kod njega je bas suprotno.

Fakir šaman No2

pre 2 godine

Čovek u dve rečnice objasnio razlog dominacije foliranta.Nadal iskasapljen povredama a Federer star!
(Legolas, 26. januar 2022 16:49)

Dodao bih i da je lukavo iskoristio vreme korone, malo ko je od vodećih igrao, niko nije redovno trenirao osim njega koji je šamanski fanatik, pa je falsifikator potvrda za godinu i po uzeo pet GS titula. Najviše titula uzeo je posle tridesete godine, najveći su titule osvajali do tridesete. Zato je počeo da jede neku hranu iz Tibeta i meditirao je da bi postao čovek od gume, kao mfakir, kakve to veze ima sa tenisom?

Стање ствари

pre 2 godine

На жалост,искреност није пожељна у свету превараната.Лоше утиче на маркетинг,где је битно продати шарену лажу широком аудиторијуму.Али Медведев треба да остане свој и што је најважније,да им отима највеће титуле.На крају крајева,ништа погрешно није рекао јер се Новак највише пута враћао после 0-2 у сетовима.На страну све,оно што треба да плаши Циципаса,Медведев је играо лоше за своје стандарде и победио је.Јасно је, ако подигне ниво игре као на УС,нико му неће моћи ништа.

joza

pre 2 godine

I neka si im rekao. Navijacu za tebe od sada ,kad god nije Nole tu, uz tebe sam.
(ja sam, 26. januar 2022 16:41)

Super. sad ce da osvoji sve

ford

pre 2 godine

@realno 17:03
Tvoje mišljenje je delimično ispravno.Nisam se bavio kao mladji sportom ne na tom nivou,vec zilion nivoa ispod,ali sam se bavio,tako da bar znam šta donosi pritisak kada se 'mora',a još sam ja bio u ekipnom pa si mogao da ga podeliš sa timom.A u ovom gladijatorskom ringu nema popuštanja,jedna greška i ende.
Jedina i najveca Novakova greška je bila što je išao na OI,da ne bude vidi ga nece da igra za svoju zemlju..
Fizički ruiniran,pod pritiskom da sve završi na U.S. openu i posle poraza kao i pobede dolazi do katarze,tako da su suze sasvim normalne.Da li su svi zaboravili Federerove na podijumu na istom takmičenju kao sad kad nije uspeo da prestigne Samprasov rekord!?
Oni su ljudi i samo oni znaju koja odricanja i borbe sa samim sobom su imali da bi postigli cilj!?
Nije ok pljuvati iz fotelje nikog od njih,možeš da ne voliš nekog ali jbno moraš da poštuješ!!
Pozdrav svim ljubiteljima ove sjajne igre bez obzira za koga su,jer prevashodno svi navijamo za dobar tenis!
I naravno,Novaku i na dalje sve najbolje u nastavku i ove a nadam se i narednih sezona!!

zoran stokic

pre 2 godine

Zvižduci i to tamo gde je 9 puta osvojio turnir! Novak je kao dete, adolescent suviše bio izvan kuće (Nemačkoj školi Pilića i tsl) kako da su određene crte njegovog karaktera, na primer, "ima želju da ga svi vole" – tome posvećuje veliku pažnju i troši na to veliku energiju, takođe je "povodljiv"... Pošto je "povodljiv" hteo je da ugodi ocu i fanovima da igra na AO (da osvoji 21GS), ali nije hteo sebe da porekne (da se vakciniše); pa je prošao - metaforički - kao Fata (I.Andrić, "Na Drini ćuprija") – nešto nalik "samoubistvu imidza". Fatu, Avdaginu iz Veljog Luga, otac je želeo da je uda za Nalibega iz Nazuka, ona se tome protivila – to će biti kazala je mladoženji "kada Velji Lug u Nezuke siđe". Ali u patrijahalnoj sredini se ocu ne protivureči, mora se udati za Nalibega, ali neće ni svoju reč poreći, kako se razrešava ta antinomija? Venčanje je obavljeno (očeva je reč ispoštovana) ali prelazeći preko mosta (pre nego uđe u muževu kuću) Fata je sišla sa konja i bacila se u bezdan (samoubistvo, nije porekla svoju reč).

no1e

pre 2 godine

Bojim se samo da ne doživi sudbinu Monike Seleš 90-tih kada je Jugoslavija bila pod sankcijama. Slično se sad sprema i za tenisere pod ruskom zastavom.

DukiNS

pre 2 godine

Svaka čast Danil. Ostani svoj i što se mene tiče, ti ove godine uzmi AO i US open i završi na prvom mestu. Novak neka osvoji RG i Vimbldon i svima dobro. Sem Rafi i Zeki Rodžeru.

Legolas

pre 2 godine

Medo, cuvaj se da ne platis visoku cenu za iskrenost kao Novak.
(Jovana, 26. januar 2022 16:40)
Čuvaj se,nemoj da falsifikuješ ništa inače plaćaš cenu.To važi svuda osim u Srbiji.
Neće Jovana,ne brini,Medvedev je pametan momak,vakcinisao se!!

Nalbandian

pre 2 godine

"Ponekad ne mogu da pričam baš sve jer živimo u takvom vremenu u kojem ne možeš da kažeš baš sve što misliš"
Ovaj je za nijansu lukaviji od Djokovica.Smeker.

ja7

pre 2 godine

Jedina ličnost pored Mareja na turu koja ima petlju da kaže šta misli bez da razmislja ko će ga izvredjati ili se neće s njim složiti. Nevezano sad za Djokovica, momak toliku inteligenciju pokazuje i na terenu, a koliko primećujem i van njega. Kad se Nole nekad penzionise, što se nadam da nece biti uskoro, navijacu za ovog skromnog i velikog šampiona! Hvala ti, Danile što imaš svoje mišljenje u moru mase i lažnih medija?

Aleksis Sanco Panco

pre 2 godine

Ponekad ne mogu da pričam baš sve jer živimo u takvom vremenu u kojem ne možeš da kažeš baš sve što misliš- Upravo tako, a mi verujmo da je demokratija, još malo.

ozloglaseni freelancer

pre 2 godine

Glupo je sto mora da se pravda sto se setio Noleta... Sta imas kome da se pravdas? Trenutno najbolji igrac na svetu, ako bog da, bice najbolji svih vremena i pametnom dosta. Da je rekao setio sam se Federera, svi bi aplaudirali bez da im se za njega pravda. Zapad i demokratija...

Nalbandian

pre 2 godine

"Ponekad ne mogu da pričam baš sve jer živimo u takvom vremenu u kojem ne možeš da kažeš baš sve što misliš"
Ovaj je za nijansu lukaviji od Djokovica.Smeker.

ozloglaseni freelancer

pre 2 godine

Glupo je sto mora da se pravda sto se setio Noleta... Sta imas kome da se pravdas? Trenutno najbolji igrac na svetu, ako bog da, bice najbolji svih vremena i pametnom dosta. Da je rekao setio sam se Federera, svi bi aplaudirali bez da im se za njega pravda. Zapad i demokratija...

Goran

pre 2 godine

Publika je zaista odvratna. Novaku ceo zivot zvizde. Sada su otisli korak dalje. Poceli su da zvizde i onome ko ga spomene. Mogu samo reci da je odvratno da se toliko zvizdi coveku koji je najveci teniser u istoriji ili je mozda upravo to i glavni razlog za zvizdanje. Tesko je to svariti. Rod Lejver je sa 12 slemova ikona a Novaku se sa 20 slemova zvizdi kao da je ne znam sta lose uradio.

DukiNS

pre 2 godine

Svaka čast Danil. Ostani svoj i što se mene tiče, ti ove godine uzmi AO i US open i završi na prvom mestu. Novak neka osvoji RG i Vimbldon i svima dobro. Sem Rafi i Zeki Rodžeru.

ja7

pre 2 godine

Jedina ličnost pored Mareja na turu koja ima petlju da kaže šta misli bez da razmislja ko će ga izvredjati ili se neće s njim složiti. Nevezano sad za Djokovica, momak toliku inteligenciju pokazuje i na terenu, a koliko primećujem i van njega. Kad se Nole nekad penzionise, što se nadam da nece biti uskoro, navijacu za ovog skromnog i velikog šampiona! Hvala ti, Danile što imaš svoje mišljenje u moru mase i lažnih medija?

Aleksis Sanco Panco

pre 2 godine

Ponekad ne mogu da pričam baš sve jer živimo u takvom vremenu u kojem ne možeš da kažeš baš sve što misliš- Upravo tako, a mi verujmo da je demokratija, još malo.

Goran

pre 2 godine

Zapadnjacima smeta i Novakova senka. Lepo je to Gavrilo Princip napisao na zidu svoje zatvorske celije: I kad nas ne bude nase ce senke hodati po Becu, lutati po dvoru i plasiti gospodu. Nema Novaka u Melburnu ali se zapadnjaci plase i njegovog imena.

Larry Flint

pre 2 godine

Sto se pravdas? I dan danas volimo Muhamed Alija a i njega su tako cerecili po medijima. Sampion bio i ostao. O Novako ce nekada u buducnosti da sude.

Lik

pre 2 godine

Ali pazite samo vi taj trenutak kod Djokovića: čovek ima priliku da pokaže svima da je najbolji i osvoji tu 21. GS titulu, stavi tačku da niko ne može da mu prigovori, i on izgubi 3:0 u setovima od Medvedeva, ako je to po vama GOAT onda sam ja ne znam šta.
(realno, 26. januar 2022 17:03)

A šta da onda kaže Federer na meč lopti i 40:15?!
Posle toga otišao u penziju, svi mu rekordi oboreni.

bradina

pre 2 godine

Ono kad te kao ljubitelj i navijac najveceg ikad,a znamo da je to Djokovic,stavi u cistu situaciju da vise volis ovog iskrenog momka,makar ga prestigao na ATP listi (zar je to bitno Novak ce ostati na zauvek nedostiznih 360 nedelja!)i pozelis mu da osvoji AO!

Стање ствари

pre 2 godine

На жалост,искреност није пожељна у свету превараната.Лоше утиче на маркетинг,где је битно продати шарену лажу широком аудиторијуму.Али Медведев треба да остане свој и што је најважније,да им отима највеће титуле.На крају крајева,ништа погрешно није рекао јер се Новак највише пута враћао после 0-2 у сетовима.На страну све,оно што треба да плаши Циципаса,Медведев је играо лоше за своје стандарде и победио је.Јасно је, ако подигне ниво игре као на УС,нико му неће моћи ништа.

linolada

pre 2 godine

Ali pazite samo vi taj trenutak kod Djokovića: čovek ima priliku da pokaže svima da je najbolji i osvoji tu 21. GS titulu, stavi tačku da niko ne može da mu prigovori, i on izgubi 3:0 u setovima od Medvedeva, ako je to po vama GOAT onda sam ja ne znam šta. Ali 3:0 u najvažnijem meču karijere, hahahahahaha. A da budemo pošteni i realni, verovatno ni on sam ne zna kako je uspeo da dobije ono na Roland Garosu. Najveća prevara u tenisu, jos je ladno lik plakao jer ga je odrao sa 3:0. Plakao?!?!? Hahahahahaha. Auuu.
(realno, 26. januar 2022 17:03)
goat se u tenisu gleda po tome ko ima najviše gs. tu su tri tenisera izjednačena pa se gledaju međusobni susreti, ostale titule i rekordi a tu je Nole najbolji. očigledno nemaš pojma o tenisu.

VUK

pre 2 godine

Dodao bih i da je lukavo iskoristio vreme korone, malo ko je od vodećih igrao, niko nije redovno trenirao osim njega koji je šamanski fanatik, pa je falsifikator potvrda za godinu i po uzeo pet GS titula. Najviše titula uzeo je posle tridesete godine, najveći su titule osvajali do tridesete. Zato je počeo da jede neku hranu iz Tibeta i meditirao je da bi postao čovek od gume, kao mfakir, kakve to veze ima sa tenisom?
(Fakir šaman No2, 26. januar 2022 17:44) Govedo pogledaj 2011 godinu ! Godinu Korone!?!?! Kako je mlatio Nadala i Federera !

no1e

pre 2 godine

Bojim se samo da ne doživi sudbinu Monike Seleš 90-tih kada je Jugoslavija bila pod sankcijama. Slično se sad sprema i za tenisere pod ruskom zastavom.

Пишеш а образа немаш

pre 2 godine

@ Пишеш ма појма немаш. Да имаш бар мало части,набројао би бар део део помоћи коју је Новак делио у Србији,региону а богами и широм света.Мартин Лутер је имао велику мисију, не бих га стављао у исту реченицу са Алијем јер је Мухамед Али био бунтовник и многе ствари је знао да користи из чисто маркетиншких разлога.На крају крајева то су била друга времена.Новак Ђоковић никад није рекао, ало људи,немојте примати вакцину,већ је говорио искључиво субјективно и то се зове право на мишљење.Ја сам примио вакцине и то је искључиво моја ствар,јер,колико год волео Новака као спортисту не делим са њим исто мишљење по питању живота.Рекох примио сам вакцину али и даље поштујем право оних који неће да се вакцинишу.Ако искључиш телевизор и мало размислиш,схватићеш да је у току светски лов на вештице,тотално неоправдан и опасан по људску расу и њена права да жкве као слободни људи.

Lik

pre 2 godine

Zato je počeo da jede neku hranu iz Tibeta i meditirao je da bi postao čovek od gume, kao mfakir, kakve to veze ima sa tenisom?
(Fakir šaman No2, 26. januar 2022 17:44)

Možda je trebalo da se hrani u Meku?!
Pali bre!!!

Ombre

pre 2 godine

Što mrzim ovo prenemaganje... šta glumiš političku korektnost ?!

Reci istinu. Koju svi znaju pa i oni koji su danas zviždali Rusu a ranije Novaku.

Novak je najbolji i samo ovako mogu da ga zaustave. Na terenu ne mogu.

pop

pre 2 godine

Ali pazite samo vi taj trenutak kod Djokovića: čovek ima priliku da pokaže svima da je najbolji i osvoji tu 21. GS titulu, stavi tačku da niko ne može da mu prigovori, i on izgubi 3:0 u setovima od Medvedeva, ako je to po vama GOAT onda sam ja ne znam šta. Ali 3:0 u najvažnijem meču karijere, hahahahahaha. A da budemo pošteni i realni, verovatno ni on sam ne zna kako je uspeo da dobije ono na Roland Garosu. Najveća prevara u tenisu, jos je ladno lik plakao jer ga je odrao sa 3:0. Plakao?!?!? Hahahahahaha. Auuu.
(realno, 26. januar 2022 17:03)
a pazi sad ovo. imaš dve meč lopte na svoj servis u finalu vimldona i treba ti samo još jedan poen da uzmeš 21. GS i staviš tačku i on se us.. u gaće od nekog tamo Noleta koji ni sam ne zna kako je došao u finale. i je onda još otplakao jer se setio us opena kada mu se to isto desilo
Ako je to po tebi goat onda ne znam šta hahaha hihiiii huhuhu auuuu

don

pre 2 godine

Ali pazite samo vi taj trenutak kod Djokovića: čovek ima priliku da pokaže svima da je najbolji i osvoji tu 21. GS titulu, stavi tačku da niko ne može da mu prigovori, i on izgubi 3:0 u setovima od Medvedeva, ako je to po vama GOAT onda sam ja ne znam šta. Ali 3:0 u najvažnijem meču karijere, hahahahahaha. A da budemo pošteni i realni, verovatno ni on sam ne zna kako je uspeo da dobije ono na Roland Garosu. Najveća prevara u tenisu, jos je ladno lik plakao jer ga je odrao sa 3:0. Plakao?!?!? Hahahahahaha. Auuu.
(realno, 26. januar 2022 17:03)

Igrao je meč za kalendarski grend slem. Prilika koju niko nije imao više od pola veka. Federer, Nadal, Sampras, Agasi, Konors, Lendl, Beker, Edberg, Mekinro, Borg, Vilander. Svi oni imaju najmanje 5 slemova. Niko od njih nije bio u situaciji da igra za meč koji je Novak igrao protiv Medvedeva u Njujorku. Poslednji je bio Lejver a koji danas ima 83 godine i u to vreme se Australian open i US open igrao na travi kao i Vimbldon uz manje mečeva nego što je Novak odigrao. Pa ti vidi koji je to pritisak. No, znaš i ti sve ovo, ali je važno da provociraš.

B.Živković

pre 2 godine

Često se setim Muhameda Alija. Posle suspenzije, zatvora, svih maltretiranja vratio se u ring. Već je izgubio od Frejzera, boksuje sa nekim iz vrha svetskog boksa, pre meča neka ceremonija, izlaze sve sama velika imena svetskog boksa. Jedino se pozdravio sa ostarelim Džoe Luisom, a ostali kako nailaze iz jednog ugla ringa, Ali ih obilazi idući u drugi ugao. Nikome ni pozdrav, svima okrenuo leđa, samo s Dandijem razmenjuje reči, dok nisu svi napustili ring. Završava meč pobedom, tako što zove sudiju rukom da protivnik nije u stanju da se bori, što sudija uvažava. Onda reč za novinare; oplete po Amerikancima, ubijanja u Vijetnamu, o rasnoj diskriminaciji, novinarima neprijatno, pitaju ga o boksu, a on o zločinima u Vijetnamu. Zato je Muhamed Ali najveći u istoriji sporta, a ne samo boksa, njemu uz rame Bobi Fišer. To su ljudi, to su ličnosti, pobedili su "Sistem" sami. Cena je bila velika, ali Čovek ne postaje svako. Pozdrav!

Prijatelji

pre 2 godine

Drago mi je da je Medvedev spomenuo Novaka, ali smatram da nije Novakov iskren prijatelj. Novače, budi oprezan.

Dok je ponižavan i maltertiran u centru za izbjeglice nitko se nije zapito što možemo učiniti za Novaka.

Ja

pre 2 godine

Preterujete ...nista nije bo toliko strasno...ali Medved mora da naglasi ,,ne znam da li ce se nekom dopasti to sto cu reci.....".Mnogo postaje namazan

ford

pre 2 godine

@realno 17:03
Tvoje mišljenje je delimično ispravno.Nisam se bavio kao mladji sportom ne na tom nivou,vec zilion nivoa ispod,ali sam se bavio,tako da bar znam šta donosi pritisak kada se 'mora',a još sam ja bio u ekipnom pa si mogao da ga podeliš sa timom.A u ovom gladijatorskom ringu nema popuštanja,jedna greška i ende.
Jedina i najveca Novakova greška je bila što je išao na OI,da ne bude vidi ga nece da igra za svoju zemlju..
Fizički ruiniran,pod pritiskom da sve završi na U.S. openu i posle poraza kao i pobede dolazi do katarze,tako da su suze sasvim normalne.Da li su svi zaboravili Federerove na podijumu na istom takmičenju kao sad kad nije uspeo da prestigne Samprasov rekord!?
Oni su ljudi i samo oni znaju koja odricanja i borbe sa samim sobom su imali da bi postigli cilj!?
Nije ok pljuvati iz fotelje nikog od njih,možeš da ne voliš nekog ali jbno moraš da poštuješ!!
Pozdrav svim ljubiteljima ove sjajne igre bez obzira za koga su,jer prevashodno svi navijamo za dobar tenis!
I naravno,Novaku i na dalje sve najbolje u nastavku i ove a nadam se i narednih sezona!!

Zoran Knezevic

pre 2 godine

Ne znam sto se toliko naduvava to zvizdanje kad je pomenuo Novaka, uopste nije bilo nesto posebno.
(Slavko, 26. januar 2022 17:08
---------
A, sta bi za Vas bilo "posebno"? Da ga javno obese ili lincuju, kao sto su radili njihovi preci, prvi naseljenici Australije?! Pa ovo nije srednji vek, niti je Australija britanska kolonija. Barem tako kazu. Ovo je, za mene, POSEBNO strasno?! Medvedev je samo pomenuo Novakovo ime na sta se cuo huk i lavez, kao kada bacis kost medju copor gladnih pasa?! Medvedev je brzo shvatio pa dodao "ili Federer i Rafa", nasta se zacuo veliki aplauz?! Jadno i bedno i vise govori o vaspitanju tih ljudi o kojima, na osnovu iskustva, mislim sve najgore, nego o Novaku Djokovicu. Dali je sada jasnije, sta je bio razlog onakvog postupka australijskih vlasti?! Predlazem da sledece godine Australija zabrani ulazak svim nesimpaticnim teniserima, i da pozove samo neke tenisere iz SAD. Mozda ce tada i neki austrslijski teniser osvojiti AO.

a cushh

pre 2 godine

@bill hickok naravno, jer je zasluzio zbog kolicine srece koju je priredio svojim zemljacima i svim ljudima koji za njega navijaju. Australija je bila iskljucivo najprljavija politika. Nije Novak nista drugaciji covek od nas, samo je u tenisu najbolji sto ce ikad postojati.

sabam

pre 2 godine

Wiener, sta je to nazadno po tebi kod Novaka? Jel ti mislis da on ne koristi najnaprednija medicinska dostignica, a da ih ti koristis kad se vakcinises? Smesno i glupo. Covek ima armiju strucnjaka koji su mu omogucili da uspe u idealu progresa zapada, da bude najbolji na svetu u onome sto radi, ali onda dodjes ti i objasnis mu da je nazadan, pa sta covek na to da kaze majke ti..kakvih sve doktora ima ovde.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

Можеш данас да кажеш све што мислиш ал мораш онда да се суочиш са критикама(неоправданим) и притисцима са свих страна. Дешавало ми се то. А ја сам свјесно, са намјером, без страха за последице то говорио доста пута. Без лажне скромности имао сам "петљу" да кажем за разлику од многих из мог окружења. После тога је било тешких периода ал је онда дошла и награда.

zoran stokic

pre 2 godine

Zvižduci i to tamo gde je 9 puta osvojio turnir! Novak je kao dete, adolescent suviše bio izvan kuće (Nemačkoj školi Pilića i tsl) kako da su određene crte njegovog karaktera, na primer, "ima želju da ga svi vole" – tome posvećuje veliku pažnju i troši na to veliku energiju, takođe je "povodljiv"... Pošto je "povodljiv" hteo je da ugodi ocu i fanovima da igra na AO (da osvoji 21GS), ali nije hteo sebe da porekne (da se vakciniše); pa je prošao - metaforički - kao Fata (I.Andrić, "Na Drini ćuprija") – nešto nalik "samoubistvu imidza". Fatu, Avdaginu iz Veljog Luga, otac je želeo da je uda za Nalibega iz Nazuka, ona se tome protivila – to će biti kazala je mladoženji "kada Velji Lug u Nezuke siđe". Ali u patrijahalnoj sredini se ocu ne protivureči, mora se udati za Nalibega, ali neće ni svoju reč poreći, kako se razrešava ta antinomija? Venčanje je obavljeno (očeva je reč ispoštovana) ali prelazeći preko mosta (pre nego uđe u muževu kuću) Fata je sišla sa konja i bacila se u bezdan (samoubistvo, nije porekla svoju reč).

zoran

pre 2 godine

Novak bi se prosetao do polufinala i prava borba tek tada bi nastala za Nola.... Velika steta za Nola posebno sto mu lezi da igra tu u Melburnu. Nikome ne lezi kao njemu..... Steta, steta, steta

Bambi zamrznuti GOAT

pre 2 godine

Pradeda ziveo u feudalizmu, deda u staljinizmu, otac u vreme perstrojke i postsovjetskog raspada, udje ti u gene da pazis sta pricas. Eto, nemoj slucajno da ti izleti nesto da uvredis Rogera i Rafu Jeste oni su najbilji imaju i vise GS, nula, i bolji H2H u minusu i drze rekorde, koje Novak ne drzi i sto bi ti Novak bio uzor ili inspiracija? Sto je najbolji? Ma, ne....

Zoran Knezevic

pre 2 godine

Kako neki mogu da porede Djokovića sa Muhammad9m Alijem? Ali se u svoje vreme borio protiv nepravde na krilima jednog progresivnog pokreta i postao pegenda tog pokreta i daleko od toga da je bio nepopularan. Novak se bori protiv vetrenjača u ime nazadnog a ne progresivnog dela svetske populacije. Koliko god on bio najveći on ima svoje bubice i to ga košta mnogo.
(wiener, 26. januar 2022 18:58
--------
Kada kazete "Progresivni deo covecanstva", verovatno mislite na one, koji su izazvali dva svetska rata kada je zivot izgubilo 50 miliona ljudi?! Mozda su to oni koji su drzali polovinu planete u kolonijalnom ropstvu pijuci im krv stotinama godina!? Ako nisu Nemacka i V. Btitanija onda su to oni koji su napalm bombama spaljivali zive ljude u Vijetnamu a, "humanitarnim" bombardovanjem Srbije, Iraka, Libije, Sirije Afganistana, stvorili milionske kolone izbeglica?! Ne boluju svi od "gastarbajterskog sindroma", koji je jedan stepen gori od onog "Stokholmskog" sindroma. Za nas je Novak daleko veci od Alija.

Legolas

pre 2 godine

Medo, cuvaj se da ne platis visoku cenu za iskrenost kao Novak.
(Jovana, 26. januar 2022 16:40)
Čuvaj se,nemoj da falsifikuješ ništa inače plaćaš cenu.To važi svuda osim u Srbiji.
Neće Jovana,ne brini,Medvedev je pametan momak,vakcinisao se!!

joza

pre 2 godine

I neka si im rekao. Navijacu za tebe od sada ,kad god nije Nole tu, uz tebe sam.
(ja sam, 26. januar 2022 16:41)

Super. sad ce da osvoji sve

mile

pre 2 godine

Medo, cuvaj se da ne platis visoku cenu za iskrenost kao Novak.
(Jovana, 26. januar 2022 16:40)

Ne, ne, ne trpaj novaka u pricu o iskrenosti. Kod njega je bas suprotno.

Zoran

pre 2 godine

Zapadnjaci ne vole foliranta kao sto je Novak.
Moras biti dosledan ako hoces da te postuju. Nole nije dosledan. Da je dobar u tenisu, tu nema dileme. Ali kao covek, kao idol mladima, nije dobar. Naravno mi srbi ga volimo zato sto je nas, ali da nije..... Nebi ga fermali ni 5%.

Pišeš ma pojma nemaš

pre 2 godine

@Larry Flint
Mediji čerečili Muhameda Alija? Nemaš pojma. Veliki čovek bio je miljenik sveta, borio se s prečasnim Martinom Luterom Kingom za prava crnaca, a za šta se bori Nolo? Da Srbi ne prime vakcinu, sarađuje sa Garom sa Sokoica i Semirom sa piramide.

Zoran Knezevic

pre 2 godine

Za nas je Novak daleko veci od Alija.
(Zoran Knezevic, 26. januar 2022 19:47)

To mi je rekla i Gara iz Sokoca kad sam je intervjuisao. Pitam, ko je za tebe, Garo, najveći Srbin svih vremena? Ona kaže Nolo (na Sokocu govore Nolo). A Tesla? Gara kaže da je sada na drugom mestu prema ATP listi.
(Novak ili opsena prostote, 26. januar 2022 21:16)
-----
Jako duhovito. Vase razmisljanje me je podsetilo na naslov jedne knjige koja je nosila naslov,"Razmisljanje jednog obicnog srpskog vola". Savetujem vam da je procitate. Pozdravite i poljubite Garu. Jedno pitanje za Vas? Pa zar taj Nikola Tesla nije iza "Nola" na toj ATP listi?

bill hickok

pre 2 godine

Medo, cuvaj se da ne platis visoku cenu za iskrenost kao Novak.
(Jovana, 26. januar 2022 16:40)

Ne, ne, ne trpaj novaka u pricu o iskrenosti. Kod njega je bas suprotno.
(mile, 26. januar 2022 17:03)

Ne kapiraju oni to. Za njih je Novak najveci i kad laze, vara i obmanjuje.

Faramir

pre 2 godine

@Srbin agnostik

Autošovinizam je nova reč, ali je nastala na sasvim regularan način. Analogno sa destrukcija-autodestrukcija, biografija-autobiografija ili hipnoza-autohipnoza. Na primer - destrukcija je nagon za uništavanjem usmeren ka spolja, dok je autodestrukcija isti taj nagon usmeren ka sebi. Tako je i šovinizam nipodaštavanje drugih nacija, dok je autošovinizam nipodaštavanje sopstvene nacije.
Druga stvar je to što su izvesne "lepe duše" navikle da sebe nazivaju "građanima sveta" i "kosmopolitama", pa se jako štrecaju kada ih neko nazove autošovinistima. Istina boli...

realno

pre 2 godine

Ali pazite samo vi taj trenutak kod Djokovića: čovek ima priliku da pokaže svima da je najbolji i osvoji tu 21. GS titulu, stavi tačku da niko ne može da mu prigovori, i on izgubi 3:0 u setovima od Medvedeva, ako je to po vama GOAT onda sam ja ne znam šta. Ali 3:0 u najvažnijem meču karijere, hahahahahaha. A da budemo pošteni i realni, verovatno ni on sam ne zna kako je uspeo da dobije ono na Roland Garosu. Najveća prevara u tenisu, jos je ladno lik plakao jer ga je odrao sa 3:0. Plakao?!?!? Hahahahahaha. Auuu.

Haiku

pre 2 godine

@ozloglaseni freelan
Trenutno najbolji teniser na svetu je Medvedev. Nolo je propao na OI, USO, ZT i AO. Misim da me sad mrziš, Medvedev ako bude igrao finale već dolazi na No1, ako Nadal osvoji, biće goat (da li sad važi ili ne važi statistika?), a vise još zamajavte da li će igrati u Parizu i Londonu, kao antivakser, a ja mislim da neće. Neće se antivakseri igrati s nama, ima nas mnogo više, jedino smo u Srbiji u manjini. Stevan Nemanja neće da se vakciniše, kao ni Gara sa Sokoca.

Vanja

pre 2 godine

Onda reč za novinare; oplete po Amerikancima, ubijanja u Vijetnamu, o rasnoj diskriminaciji, novinarima neprijatno, pitaju ga o boksu, a on o zločinima u Vijetnamu. Zato je Muhamed Ali najveći u istoriji sporta, a ne samo boksa, njemu uz rame Bobi Fišer. To su ljudi, to su ličnosti, pobedili su "Sistem" sami. Cena je bila velika, ali Čovek ne postaje svako. Pozdrav!
(B.Živković, 26. januar 2022 17:52)

Pa gde ces to uporedjivati uopste? A onda Nole izadje i prica o pretvaranju zagadjene vode u lekovitu, supruga Jelena kaze da zena zbog karijesa ne mogu imati decu, pa opet nole kaze trazite istinu kod Deretica...
Velicina, zaista, pobedio sistem, njemu je, da si ziv i zdrav ispran mozak i tacka.

wiener

pre 2 godine

Kako neki mogu da porede Djokovića sa Muhammad9m Alijem? Ali se u svoje vreme borio protiv nepravde na krilima jednog progresivnog pokreta i postao pegenda tog pokreta i daleko od toga da je bio nepopularan. Novak se bori protiv vetrenjača u ime nazadnog a ne progresivnog dela svetske populacije. Koliko god on bio najveći on ima svoje bubice i to ga košta mnogo.

Pera

pre 2 godine

Kako neki mogu da porede Djokovića sa Muhammad9m Alijem? Ali se u svoje vreme borio protiv nepravde na krilima jednog progresivnog pokreta i postao pegenda tog pokreta...
@wiener
Kada kazete "Progresivni deo covecanstva", verovatno mislite na one, koji su izazvali dva svetska rata kada je zivot izgubilo 50 miliona ljudi?! Mozda su to oni koji su drzali polovinu planete u kolonijalnom ropstvu pijuci im krv stotinama godina!? Ako nisu Nemacka i V. Btitanija onda su to oni koji su napalm bombama spaljivali zive ljude u Vijetnamu a, "humanitarnim" bombardovanjem Srbije, Iraka, Libije, Sirije Afganistana, stvorili milionske kolone izbeglica?! Ne boluju svi od "gastarbajterskog sindroma", koji je jedan stepen gori od onog "Stokholmskog" sindroma. Za nas je Novak daleko veci od Alija.
@Zoran Knezevic
Zorane (i ovi sto ti daju pluseve), nije vazno da li u odgovoru persiras coveka, vazno je da procitas i razmislis sta kaze, a ne da vidis ono sto zelis da vidis zaslepljen emocijama, u ovom slucaju mrznjom prema zapadu.
Ali je odbio da ide u Vijetnam, znaci borio se bas protiv tih koje i ti ne volis. Zbog toga je izgubio titulu, nije mogao godinama da boksuje, a pretio mu je zatvor. Proces je stigao do Vrhovnog Suda, gde je konacno pobedio jer je klima u Americi bila protiv rata. To se sve desavalo u 60tim. kad su crnci bili omrazeni specijalno na jugu, dobijao je silne pretnje, ali izgurao do kraja. Svojom borbom dao je znacaj doprinos zavrsetku rata.

Fakir šaman No2

pre 2 godine

Čovek u dve rečnice objasnio razlog dominacije foliranta.Nadal iskasapljen povredama a Federer star!
(Legolas, 26. januar 2022 16:49)

Dodao bih i da je lukavo iskoristio vreme korone, malo ko je od vodećih igrao, niko nije redovno trenirao osim njega koji je šamanski fanatik, pa je falsifikator potvrda za godinu i po uzeo pet GS titula. Najviše titula uzeo je posle tridesete godine, najveći su titule osvajali do tridesete. Zato je počeo da jede neku hranu iz Tibeta i meditirao je da bi postao čovek od gume, kao mfakir, kakve to veze ima sa tenisom?

I Medvedev je dosadni prebacivač

pre 2 godine

Setio se Novaka, jer se Federeru nikad nije desilo da gubi s 0:2 pa de se uz pomoćž mohanđijevskih meditacija vraća u igru. Dobijao je lako i gubio lako, nije tu bilo meditacija: ili jesi ili nisi lav. Žutokljunci, kad je Federer imao 25 godina, nisu mogli protiv njega da povedu s 2:0. Mogu reći da se Medvedan danas, kao i Novak, provukao, ne zaboravite da kralj "taj-breka" nije neko ko može da bude najveći.

wiener

pre 2 godine

(sabam, 26. januar 2022 19:31)

Antivakseri su najveći doktori. A Djokovićevo sujeverje je dobro dokumentovano, grljenje drveća, gurui, sada i antivakserski stav. Ne vrede ti svi doktori sveta ako si sujeveran. Skoro svi teniseri 7 top 100 su se vakcinisali a Djoković se pravi lud i samo antivakseri i mogu da ga podržavaju i porede sa Alijem, jer se on jelte bori protiv sistema koji eto i protiv njih diskriminiše. To je nazadno i ne može me niko ubediti da je on sam sa svojim doktorima otkrio nešto strašno o vakc8ni kad se i ceo njegov tim vakcinisao i nije imao problema da udje u Australiju.

Bilo kako bilo, porediti ga sa Alijem je smešno.

don

pre 2 godine

Igrao je meč za kalendarski grend slem. Prilika koju niko nije imao više od pola veka. Federer, Nadal, Sampras, Agasi, Konors, Lendl, Beker, Edberg, Mekinro, Borg, Vilander. Svi oni imaju najmanje 5 slemova. Niko od njih nije bio u situaciji da igra za meč koji je Novak igrao protiv Medvedeva u Njujorku. Poslednji je bio Lejver a koji danas ima 83 godine i u to vreme se Australian open i US open igrao na travi kao i Vimbldon uz manje mečeva nego što je Novak odigrao. Pa ti vidi koji je to pritisak. No, znaš i ti sve ovo, ali je važno da provociraš.
(don, 26. januar 2022 19:22)

Ah, ok, znaci broji se i ono: Uh, umalo!

Bice zapisano u istoriji da ga Novak UMALO
nije osvojio.
(Vanja, 26. januar 2022 20:28)

Kakve veze ima da li je ili nije osvojio? Tvoj je problem što si funkcionalno nepismena.

Zoran Knezevic

pre 2 godine

govorim o tom delu čovečanstva, već o onima koji nisu sujeverni ili teoretičari zavere, koji ne veruju u različite gluposti već u nauku i druge institucije. A sve i da je to o kolonijalizmu i 2 svetska rata crno-belo, te iste zemlje su najnaprednije na svetu jer su se ljudi u njima stotinama godina borili za svoja prava. Postoje još uvek sramotne stvari kao recimo australijski tretman Aboridžina, ali to ne umanjuje generalni uspeh tih zemalja.

I ja nisam gastarbajter. Austrija je moj dom i nemam namere da gradim palatu u Srbiji.
(wiener, 26. januar 2022 20:44) # Link komentara
---------
Ziveo sam 5 godina u toj vasoj "Vijeni", /u 3. Bezirku/, i veoma dobro upoznao mentalitet "wienera", kao sto ste Vi. Seljacici pristigli iz neke od srpskih palanki, zeljni svega i svacega, koji pokusavaju da od srpske duhovne sirotinje mutirsju u velike "svabe", kako ta sirotinja najcesce zove Austrijance. Nije vam lako jer, dok se stidite sebe, svojih roditelja, predaka i porekla, morate da im ze zavlacite u d..e uprkos tome sto znate da vas smatraju korisnim idiotima. Za palatu u Srbiji nemate para gospoidine jer vam ostaje toliko da platite dazbine i odrzavate goli zivot. Naravno, iskljuvujem one trenutke rsskosi kada "sad beli Mercedes" dodjete u selo i okrenete prase uz obilje piva.

Srbin agnostik

pre 2 godine

@Дигитални варварин
Autošovinizam ne postoji, reč je potpuna kontradiktornoist, ne možeš biti nacionalno opredeljen i da mrziš svoju naciju, odnosno sebe. Ako, recimo, Srbin ne voli Srbe, on ne može biti Srbin. Jer ako pripadaš jednoj naciji onda si ti vezan za svoje, nacija je deo tvog bića, daje ti sigurnost, u naciji ostvaruješ svoje interese, svoja prava, a ako mrzim antivaksere, na primer, mrzim ih kao antivaksere, bez obzira iz koje su šume, srpske ili neke druge.

wiener

pre 2 godine

(Zoran Knezevic, 26. januar 2022 19:47)

Ne govorim o tom delu čovečanstva, već o onima koji nisu sujeverni ili teoretičari zavere, koji ne veruju u različite gluposti već u nauku i druge institucije. A sve i da je to o kolonijalizmu i 2 svetska rata crno-belo, te iste zemlje su najnaprednije na svetu jer su se ljudi u njima stotinama godina borili za svoja prava. Postoje još uvek sramotne stvari kao recimo australijski tretman Aboridžina, ali to ne umanjuje generalni uspeh tih zemalja.

I ja nisam gastarbajter. Austrija je moj dom i nemam namere da gradim palatu u Srbiji.

Novak ili opsena prostote

pre 2 godine

Za nas je Novak daleko veci od Alija.
(Zoran Knezevic, 26. januar 2022 19:47)

To mi je rekla i Gara iz Sokoca kad sam je intervjuisao. Pitam, ko je za tebe, Garo, najveći Srbin svih vremena? Ona kaže Nolo (na Sokocu govore Nolo). A Tesla? Gara kaže da je sada na drugom mestu prema ATP listi.

wiener

pre 2 godine

Za palatu u Srbiji nemate para gospoidine jer vam ostaje toliko da platite dazbine i odrzavate goli zivot. Naravno, iskljuvujem one trenutke rsskosi kada "sad beli Mercedes" dodjete u selo i okrenete prase uz obilje piva.
(Zoran Knezevic, 26. januar 2022 22:12)

Ah da i za palatu u Srbiji imam para. To što me vi zamišljate kao tipičnog gastarbajtera nije moj problem. Ali me to ne interesuje.

Vanja

pre 2 godine

Igrao je meč za kalendarski grend slem. Prilika koju niko nije imao više od pola veka. Federer, Nadal, Sampras, Agasi, Konors, Lendl, Beker, Edberg, Mekinro, Borg, Vilander. Svi oni imaju najmanje 5 slemova. Niko od njih nije bio u situaciji da igra za meč koji je Novak igrao protiv Medvedeva u Njujorku. Poslednji je bio Lejver a koji danas ima 83 godine i u to vreme se Australian open i US open igrao na travi kao i Vimbldon uz manje mečeva nego što je Novak odigrao. Pa ti vidi koji je to pritisak. No, znaš i ti sve ovo, ali je važno da provociraš.
(don, 26. januar 2022 19:22)

Ah, ok, znaci broji se i ono: Uh, umalo!

Bice zapisano u istoriji da ga Novak UMALO
nije osvojio.

wiener

pre 2 godine

(Zoran Knezevic, 26. januar 2022 22:12)

Ja sam ovde odrastao i svog porekla se ne stidim osim ljudi kao što si ti.

Ja nisam ništa loše o Novaku rekao osim ono što zaslužuje. Lupajte minuse do mile volje. A kao što je neko primetio Ali se borio protiv onih koje vi mrzite i s pravom. Novak to ne radi, već se stavlja ba stranu nazadnih ljudi.

realno

pre 2 godine

Ali pazite samo vi taj trenutak kod Djokovića: čovek ima priliku da pokaže svima da je najbolji i osvoji tu 21. GS titulu, stavi tačku da niko ne može da mu prigovori, i on izgubi 3:0 u setovima od Medvedeva, ako je to po vama GOAT onda sam ja ne znam šta. Ali 3:0 u najvažnijem meču karijere, hahahahahaha. A da budemo pošteni i realni, verovatno ni on sam ne zna kako je uspeo da dobije ono na Roland Garosu. Najveća prevara u tenisu, jos je ladno lik plakao jer ga je odrao sa 3:0. Plakao?!?!? Hahahahahaha. Auuu.

I Medvedev je dosadni prebacivač

pre 2 godine

Setio se Novaka, jer se Federeru nikad nije desilo da gubi s 0:2 pa de se uz pomoćž mohanđijevskih meditacija vraća u igru. Dobijao je lako i gubio lako, nije tu bilo meditacija: ili jesi ili nisi lav. Žutokljunci, kad je Federer imao 25 godina, nisu mogli protiv njega da povedu s 2:0. Mogu reći da se Medvedan danas, kao i Novak, provukao, ne zaboravite da kralj "taj-breka" nije neko ko može da bude najveći.

Legolas

pre 2 godine

Medo, cuvaj se da ne platis visoku cenu za iskrenost kao Novak.
(Jovana, 26. januar 2022 16:40)
Čuvaj se,nemoj da falsifikuješ ništa inače plaćaš cenu.To važi svuda osim u Srbiji.
Neće Jovana,ne brini,Medvedev je pametan momak,vakcinisao se!!

mile

pre 2 godine

Medo, cuvaj se da ne platis visoku cenu za iskrenost kao Novak.
(Jovana, 26. januar 2022 16:40)

Ne, ne, ne trpaj novaka u pricu o iskrenosti. Kod njega je bas suprotno.

bill hickok

pre 2 godine

Medo, cuvaj se da ne platis visoku cenu za iskrenost kao Novak.
(Jovana, 26. januar 2022 16:40)

Ne, ne, ne trpaj novaka u pricu o iskrenosti. Kod njega je bas suprotno.
(mile, 26. januar 2022 17:03)

Ne kapiraju oni to. Za njih je Novak najveci i kad laze, vara i obmanjuje.

Zoran

pre 2 godine

Zapadnjaci ne vole foliranta kao sto je Novak.
Moras biti dosledan ako hoces da te postuju. Nole nije dosledan. Da je dobar u tenisu, tu nema dileme. Ali kao covek, kao idol mladima, nije dobar. Naravno mi srbi ga volimo zato sto je nas, ali da nije..... Nebi ga fermali ni 5%.

Fakir šaman No2

pre 2 godine

Čovek u dve rečnice objasnio razlog dominacije foliranta.Nadal iskasapljen povredama a Federer star!
(Legolas, 26. januar 2022 16:49)

Dodao bih i da je lukavo iskoristio vreme korone, malo ko je od vodećih igrao, niko nije redovno trenirao osim njega koji je šamanski fanatik, pa je falsifikator potvrda za godinu i po uzeo pet GS titula. Najviše titula uzeo je posle tridesete godine, najveći su titule osvajali do tridesete. Zato je počeo da jede neku hranu iz Tibeta i meditirao je da bi postao čovek od gume, kao mfakir, kakve to veze ima sa tenisom?

Pišeš ma pojma nemaš

pre 2 godine

@Larry Flint
Mediji čerečili Muhameda Alija? Nemaš pojma. Veliki čovek bio je miljenik sveta, borio se s prečasnim Martinom Luterom Kingom za prava crnaca, a za šta se bori Nolo? Da Srbi ne prime vakcinu, sarađuje sa Garom sa Sokoica i Semirom sa piramide.

Haiku

pre 2 godine

@ozloglaseni freelan
Trenutno najbolji teniser na svetu je Medvedev. Nolo je propao na OI, USO, ZT i AO. Misim da me sad mrziš, Medvedev ako bude igrao finale već dolazi na No1, ako Nadal osvoji, biće goat (da li sad važi ili ne važi statistika?), a vise još zamajavte da li će igrati u Parizu i Londonu, kao antivakser, a ja mislim da neće. Neće se antivakseri igrati s nama, ima nas mnogo više, jedino smo u Srbiji u manjini. Stevan Nemanja neće da se vakciniše, kao ni Gara sa Sokoca.

wiener

pre 2 godine

Kako neki mogu da porede Djokovića sa Muhammad9m Alijem? Ali se u svoje vreme borio protiv nepravde na krilima jednog progresivnog pokreta i postao pegenda tog pokreta i daleko od toga da je bio nepopularan. Novak se bori protiv vetrenjača u ime nazadnog a ne progresivnog dela svetske populacije. Koliko god on bio najveći on ima svoje bubice i to ga košta mnogo.

Vanja

pre 2 godine

Onda reč za novinare; oplete po Amerikancima, ubijanja u Vijetnamu, o rasnoj diskriminaciji, novinarima neprijatno, pitaju ga o boksu, a on o zločinima u Vijetnamu. Zato je Muhamed Ali najveći u istoriji sporta, a ne samo boksa, njemu uz rame Bobi Fišer. To su ljudi, to su ličnosti, pobedili su "Sistem" sami. Cena je bila velika, ali Čovek ne postaje svako. Pozdrav!
(B.Živković, 26. januar 2022 17:52)

Pa gde ces to uporedjivati uopste? A onda Nole izadje i prica o pretvaranju zagadjene vode u lekovitu, supruga Jelena kaze da zena zbog karijesa ne mogu imati decu, pa opet nole kaze trazite istinu kod Deretica...
Velicina, zaista, pobedio sistem, njemu je, da si ziv i zdrav ispran mozak i tacka.

wiener

pre 2 godine

(sabam, 26. januar 2022 19:31)

Antivakseri su najveći doktori. A Djokovićevo sujeverje je dobro dokumentovano, grljenje drveća, gurui, sada i antivakserski stav. Ne vrede ti svi doktori sveta ako si sujeveran. Skoro svi teniseri 7 top 100 su se vakcinisali a Djoković se pravi lud i samo antivakseri i mogu da ga podržavaju i porede sa Alijem, jer se on jelte bori protiv sistema koji eto i protiv njih diskriminiše. To je nazadno i ne može me niko ubediti da je on sam sa svojim doktorima otkrio nešto strašno o vakc8ni kad se i ceo njegov tim vakcinisao i nije imao problema da udje u Australiju.

Bilo kako bilo, porediti ga sa Alijem je smešno.

Bambi zamrznuti GOAT

pre 2 godine

Pradeda ziveo u feudalizmu, deda u staljinizmu, otac u vreme perstrojke i postsovjetskog raspada, udje ti u gene da pazis sta pricas. Eto, nemoj slucajno da ti izleti nesto da uvredis Rogera i Rafu Jeste oni su najbilji imaju i vise GS, nula, i bolji H2H u minusu i drze rekorde, koje Novak ne drzi i sto bi ti Novak bio uzor ili inspiracija? Sto je najbolji? Ma, ne....

wiener

pre 2 godine

(Zoran Knezevic, 26. januar 2022 22:12)

Ja sam ovde odrastao i svog porekla se ne stidim osim ljudi kao što si ti.

Ja nisam ništa loše o Novaku rekao osim ono što zaslužuje. Lupajte minuse do mile volje. A kao što je neko primetio Ali se borio protiv onih koje vi mrzite i s pravom. Novak to ne radi, već se stavlja ba stranu nazadnih ljudi.

Novak ili opsena prostote

pre 2 godine

Za nas je Novak daleko veci od Alija.
(Zoran Knezevic, 26. januar 2022 19:47)

To mi je rekla i Gara iz Sokoca kad sam je intervjuisao. Pitam, ko je za tebe, Garo, najveći Srbin svih vremena? Ona kaže Nolo (na Sokocu govore Nolo). A Tesla? Gara kaže da je sada na drugom mestu prema ATP listi.

Vanja

pre 2 godine

Igrao je meč za kalendarski grend slem. Prilika koju niko nije imao više od pola veka. Federer, Nadal, Sampras, Agasi, Konors, Lendl, Beker, Edberg, Mekinro, Borg, Vilander. Svi oni imaju najmanje 5 slemova. Niko od njih nije bio u situaciji da igra za meč koji je Novak igrao protiv Medvedeva u Njujorku. Poslednji je bio Lejver a koji danas ima 83 godine i u to vreme se Australian open i US open igrao na travi kao i Vimbldon uz manje mečeva nego što je Novak odigrao. Pa ti vidi koji je to pritisak. No, znaš i ti sve ovo, ali je važno da provociraš.
(don, 26. januar 2022 19:22)

Ah, ok, znaci broji se i ono: Uh, umalo!

Bice zapisano u istoriji da ga Novak UMALO
nije osvojio.

ozloglaseni freelancer

pre 2 godine

Glupo je sto mora da se pravda sto se setio Noleta... Sta imas kome da se pravdas? Trenutno najbolji igrac na svetu, ako bog da, bice najbolji svih vremena i pametnom dosta. Da je rekao setio sam se Federera, svi bi aplaudirali bez da im se za njega pravda. Zapad i demokratija...

zoran stokic

pre 2 godine

Zvižduci i to tamo gde je 9 puta osvojio turnir! Novak je kao dete, adolescent suviše bio izvan kuće (Nemačkoj školi Pilića i tsl) kako da su određene crte njegovog karaktera, na primer, "ima želju da ga svi vole" – tome posvećuje veliku pažnju i troši na to veliku energiju, takođe je "povodljiv"... Pošto je "povodljiv" hteo je da ugodi ocu i fanovima da igra na AO (da osvoji 21GS), ali nije hteo sebe da porekne (da se vakciniše); pa je prošao - metaforički - kao Fata (I.Andrić, "Na Drini ćuprija") – nešto nalik "samoubistvu imidza". Fatu, Avdaginu iz Veljog Luga, otac je želeo da je uda za Nalibega iz Nazuka, ona se tome protivila – to će biti kazala je mladoženji "kada Velji Lug u Nezuke siđe". Ali u patrijahalnoj sredini se ocu ne protivureči, mora se udati za Nalibega, ali neće ni svoju reč poreći, kako se razrešava ta antinomija? Venčanje je obavljeno (očeva je reč ispoštovana) ali prelazeći preko mosta (pre nego uđe u muževu kuću) Fata je sišla sa konja i bacila se u bezdan (samoubistvo, nije porekla svoju reč).

Goran

pre 2 godine

Zapadnjacima smeta i Novakova senka. Lepo je to Gavrilo Princip napisao na zidu svoje zatvorske celije: I kad nas ne bude nase ce senke hodati po Becu, lutati po dvoru i plasiti gospodu. Nema Novaka u Melburnu ali se zapadnjaci plase i njegovog imena.

wiener

pre 2 godine

(Zoran Knezevic, 26. januar 2022 19:47)

Ne govorim o tom delu čovečanstva, već o onima koji nisu sujeverni ili teoretičari zavere, koji ne veruju u različite gluposti već u nauku i druge institucije. A sve i da je to o kolonijalizmu i 2 svetska rata crno-belo, te iste zemlje su najnaprednije na svetu jer su se ljudi u njima stotinama godina borili za svoja prava. Postoje još uvek sramotne stvari kao recimo australijski tretman Aboridžina, ali to ne umanjuje generalni uspeh tih zemalja.

I ja nisam gastarbajter. Austrija je moj dom i nemam namere da gradim palatu u Srbiji.

pop

pre 2 godine

Ali pazite samo vi taj trenutak kod Djokovića: čovek ima priliku da pokaže svima da je najbolji i osvoji tu 21. GS titulu, stavi tačku da niko ne može da mu prigovori, i on izgubi 3:0 u setovima od Medvedeva, ako je to po vama GOAT onda sam ja ne znam šta. Ali 3:0 u najvažnijem meču karijere, hahahahahaha. A da budemo pošteni i realni, verovatno ni on sam ne zna kako je uspeo da dobije ono na Roland Garosu. Najveća prevara u tenisu, jos je ladno lik plakao jer ga je odrao sa 3:0. Plakao?!?!? Hahahahahaha. Auuu.
(realno, 26. januar 2022 17:03)
a pazi sad ovo. imaš dve meč lopte na svoj servis u finalu vimldona i treba ti samo još jedan poen da uzmeš 21. GS i staviš tačku i on se us.. u gaće od nekog tamo Noleta koji ni sam ne zna kako je došao u finale. i je onda još otplakao jer se setio us opena kada mu se to isto desilo
Ako je to po tebi goat onda ne znam šta hahaha hihiiii huhuhu auuuu

Ja

pre 2 godine

Preterujete ...nista nije bo toliko strasno...ali Medved mora da naglasi ,,ne znam da li ce se nekom dopasti to sto cu reci.....".Mnogo postaje namazan

zoran

pre 2 godine

Novak bi se prosetao do polufinala i prava borba tek tada bi nastala za Nola.... Velika steta za Nola posebno sto mu lezi da igra tu u Melburnu. Nikome ne lezi kao njemu..... Steta, steta, steta

Nalbandian

pre 2 godine

"Ponekad ne mogu da pričam baš sve jer živimo u takvom vremenu u kojem ne možeš da kažeš baš sve što misliš"
Ovaj je za nijansu lukaviji od Djokovica.Smeker.

no1e

pre 2 godine

Bojim se samo da ne doživi sudbinu Monike Seleš 90-tih kada je Jugoslavija bila pod sankcijama. Slično se sad sprema i za tenisere pod ruskom zastavom.

Larry Flint

pre 2 godine

Sto se pravdas? I dan danas volimo Muhamed Alija a i njega su tako cerecili po medijima. Sampion bio i ostao. O Novako ce nekada u buducnosti da sude.

Srbin agnostik

pre 2 godine

@Дигитални варварин
Autošovinizam ne postoji, reč je potpuna kontradiktornoist, ne možeš biti nacionalno opredeljen i da mrziš svoju naciju, odnosno sebe. Ako, recimo, Srbin ne voli Srbe, on ne može biti Srbin. Jer ako pripadaš jednoj naciji onda si ti vezan za svoje, nacija je deo tvog bića, daje ti sigurnost, u naciji ostvaruješ svoje interese, svoja prava, a ako mrzim antivaksere, na primer, mrzim ih kao antivaksere, bez obzira iz koje su šume, srpske ili neke druge.

DukiNS

pre 2 godine

Svaka čast Danil. Ostani svoj i što se mene tiče, ti ove godine uzmi AO i US open i završi na prvom mestu. Novak neka osvoji RG i Vimbldon i svima dobro. Sem Rafi i Zeki Rodžeru.

Goran

pre 2 godine

Publika je zaista odvratna. Novaku ceo zivot zvizde. Sada su otisli korak dalje. Poceli su da zvizde i onome ko ga spomene. Mogu samo reci da je odvratno da se toliko zvizdi coveku koji je najveci teniser u istoriji ili je mozda upravo to i glavni razlog za zvizdanje. Tesko je to svariti. Rod Lejver je sa 12 slemova ikona a Novaku se sa 20 slemova zvizdi kao da je ne znam sta lose uradio.

linolada

pre 2 godine

Ali pazite samo vi taj trenutak kod Djokovića: čovek ima priliku da pokaže svima da je najbolji i osvoji tu 21. GS titulu, stavi tačku da niko ne može da mu prigovori, i on izgubi 3:0 u setovima od Medvedeva, ako je to po vama GOAT onda sam ja ne znam šta. Ali 3:0 u najvažnijem meču karijere, hahahahahaha. A da budemo pošteni i realni, verovatno ni on sam ne zna kako je uspeo da dobije ono na Roland Garosu. Najveća prevara u tenisu, jos je ladno lik plakao jer ga je odrao sa 3:0. Plakao?!?!? Hahahahahaha. Auuu.
(realno, 26. januar 2022 17:03)
goat se u tenisu gleda po tome ko ima najviše gs. tu su tri tenisera izjednačena pa se gledaju međusobni susreti, ostale titule i rekordi a tu je Nole najbolji. očigledno nemaš pojma o tenisu.

Zoran Knezevic

pre 2 godine

govorim o tom delu čovečanstva, već o onima koji nisu sujeverni ili teoretičari zavere, koji ne veruju u različite gluposti već u nauku i druge institucije. A sve i da je to o kolonijalizmu i 2 svetska rata crno-belo, te iste zemlje su najnaprednije na svetu jer su se ljudi u njima stotinama godina borili za svoja prava. Postoje još uvek sramotne stvari kao recimo australijski tretman Aboridžina, ali to ne umanjuje generalni uspeh tih zemalja.

I ja nisam gastarbajter. Austrija je moj dom i nemam namere da gradim palatu u Srbiji.
(wiener, 26. januar 2022 20:44) # Link komentara
---------
Ziveo sam 5 godina u toj vasoj "Vijeni", /u 3. Bezirku/, i veoma dobro upoznao mentalitet "wienera", kao sto ste Vi. Seljacici pristigli iz neke od srpskih palanki, zeljni svega i svacega, koji pokusavaju da od srpske duhovne sirotinje mutirsju u velike "svabe", kako ta sirotinja najcesce zove Austrijance. Nije vam lako jer, dok se stidite sebe, svojih roditelja, predaka i porekla, morate da im ze zavlacite u d..e uprkos tome sto znate da vas smatraju korisnim idiotima. Za palatu u Srbiji nemate para gospoidine jer vam ostaje toliko da platite dazbine i odrzavate goli zivot. Naravno, iskljuvujem one trenutke rsskosi kada "sad beli Mercedes" dodjete u selo i okrenete prase uz obilje piva.

ja7

pre 2 godine

Jedina ličnost pored Mareja na turu koja ima petlju da kaže šta misli bez da razmislja ko će ga izvredjati ili se neće s njim složiti. Nevezano sad za Djokovica, momak toliku inteligenciju pokazuje i na terenu, a koliko primećujem i van njega. Kad se Nole nekad penzionise, što se nadam da nece biti uskoro, navijacu za ovog skromnog i velikog šampiona! Hvala ti, Danile što imaš svoje mišljenje u moru mase i lažnih medija?

VUK

pre 2 godine

Dodao bih i da je lukavo iskoristio vreme korone, malo ko je od vodećih igrao, niko nije redovno trenirao osim njega koji je šamanski fanatik, pa je falsifikator potvrda za godinu i po uzeo pet GS titula. Najviše titula uzeo je posle tridesete godine, najveći su titule osvajali do tridesete. Zato je počeo da jede neku hranu iz Tibeta i meditirao je da bi postao čovek od gume, kao mfakir, kakve to veze ima sa tenisom?
(Fakir šaman No2, 26. januar 2022 17:44) Govedo pogledaj 2011 godinu ! Godinu Korone!?!?! Kako je mlatio Nadala i Federera !

joza

pre 2 godine

I neka si im rekao. Navijacu za tebe od sada ,kad god nije Nole tu, uz tebe sam.
(ja sam, 26. januar 2022 16:41)

Super. sad ce da osvoji sve

Zoran Knezevic

pre 2 godine

Ne znam sto se toliko naduvava to zvizdanje kad je pomenuo Novaka, uopste nije bilo nesto posebno.
(Slavko, 26. januar 2022 17:08
---------
A, sta bi za Vas bilo "posebno"? Da ga javno obese ili lincuju, kao sto su radili njihovi preci, prvi naseljenici Australije?! Pa ovo nije srednji vek, niti je Australija britanska kolonija. Barem tako kazu. Ovo je, za mene, POSEBNO strasno?! Medvedev je samo pomenuo Novakovo ime na sta se cuo huk i lavez, kao kada bacis kost medju copor gladnih pasa?! Medvedev je brzo shvatio pa dodao "ili Federer i Rafa", nasta se zacuo veliki aplauz?! Jadno i bedno i vise govori o vaspitanju tih ljudi o kojima, na osnovu iskustva, mislim sve najgore, nego o Novaku Djokovicu. Dali je sada jasnije, sta je bio razlog onakvog postupka australijskih vlasti?! Predlazem da sledece godine Australija zabrani ulazak svim nesimpaticnim teniserima, i da pozove samo neke tenisere iz SAD. Mozda ce tada i neki austrslijski teniser osvojiti AO.

Prijatelji

pre 2 godine

Drago mi je da je Medvedev spomenuo Novaka, ali smatram da nije Novakov iskren prijatelj. Novače, budi oprezan.

Dok je ponižavan i maltertiran u centru za izbjeglice nitko se nije zapito što možemo učiniti za Novaka.

Ombre

pre 2 godine

Što mrzim ovo prenemaganje... šta glumiš političku korektnost ?!

Reci istinu. Koju svi znaju pa i oni koji su danas zviždali Rusu a ranije Novaku.

Novak je najbolji i samo ovako mogu da ga zaustave. Na terenu ne mogu.

don

pre 2 godine

Ali pazite samo vi taj trenutak kod Djokovića: čovek ima priliku da pokaže svima da je najbolji i osvoji tu 21. GS titulu, stavi tačku da niko ne može da mu prigovori, i on izgubi 3:0 u setovima od Medvedeva, ako je to po vama GOAT onda sam ja ne znam šta. Ali 3:0 u najvažnijem meču karijere, hahahahahaha. A da budemo pošteni i realni, verovatno ni on sam ne zna kako je uspeo da dobije ono na Roland Garosu. Najveća prevara u tenisu, jos je ladno lik plakao jer ga je odrao sa 3:0. Plakao?!?!? Hahahahahaha. Auuu.
(realno, 26. januar 2022 17:03)

Igrao je meč za kalendarski grend slem. Prilika koju niko nije imao više od pola veka. Federer, Nadal, Sampras, Agasi, Konors, Lendl, Beker, Edberg, Mekinro, Borg, Vilander. Svi oni imaju najmanje 5 slemova. Niko od njih nije bio u situaciji da igra za meč koji je Novak igrao protiv Medvedeva u Njujorku. Poslednji je bio Lejver a koji danas ima 83 godine i u to vreme se Australian open i US open igrao na travi kao i Vimbldon uz manje mečeva nego što je Novak odigrao. Pa ti vidi koji je to pritisak. No, znaš i ti sve ovo, ali je važno da provociraš.

B.Živković

pre 2 godine

Često se setim Muhameda Alija. Posle suspenzije, zatvora, svih maltretiranja vratio se u ring. Već je izgubio od Frejzera, boksuje sa nekim iz vrha svetskog boksa, pre meča neka ceremonija, izlaze sve sama velika imena svetskog boksa. Jedino se pozdravio sa ostarelim Džoe Luisom, a ostali kako nailaze iz jednog ugla ringa, Ali ih obilazi idući u drugi ugao. Nikome ni pozdrav, svima okrenuo leđa, samo s Dandijem razmenjuje reči, dok nisu svi napustili ring. Završava meč pobedom, tako što zove sudiju rukom da protivnik nije u stanju da se bori, što sudija uvažava. Onda reč za novinare; oplete po Amerikancima, ubijanja u Vijetnamu, o rasnoj diskriminaciji, novinarima neprijatno, pitaju ga o boksu, a on o zločinima u Vijetnamu. Zato je Muhamed Ali najveći u istoriji sporta, a ne samo boksa, njemu uz rame Bobi Fišer. To su ljudi, to su ličnosti, pobedili su "Sistem" sami. Cena je bila velika, ali Čovek ne postaje svako. Pozdrav!

Zoran Knezevic

pre 2 godine

Kako neki mogu da porede Djokovića sa Muhammad9m Alijem? Ali se u svoje vreme borio protiv nepravde na krilima jednog progresivnog pokreta i postao pegenda tog pokreta i daleko od toga da je bio nepopularan. Novak se bori protiv vetrenjača u ime nazadnog a ne progresivnog dela svetske populacije. Koliko god on bio najveći on ima svoje bubice i to ga košta mnogo.
(wiener, 26. januar 2022 18:58
--------
Kada kazete "Progresivni deo covecanstva", verovatno mislite na one, koji su izazvali dva svetska rata kada je zivot izgubilo 50 miliona ljudi?! Mozda su to oni koji su drzali polovinu planete u kolonijalnom ropstvu pijuci im krv stotinama godina!? Ako nisu Nemacka i V. Btitanija onda su to oni koji su napalm bombama spaljivali zive ljude u Vijetnamu a, "humanitarnim" bombardovanjem Srbije, Iraka, Libije, Sirije Afganistana, stvorili milionske kolone izbeglica?! Ne boluju svi od "gastarbajterskog sindroma", koji je jedan stepen gori od onog "Stokholmskog" sindroma. Za nas je Novak daleko veci od Alija.

Aleksis Sanco Panco

pre 2 godine

Ponekad ne mogu da pričam baš sve jer živimo u takvom vremenu u kojem ne možeš da kažeš baš sve što misliš- Upravo tako, a mi verujmo da je demokratija, još malo.

bradina

pre 2 godine

Ono kad te kao ljubitelj i navijac najveceg ikad,a znamo da je to Djokovic,stavi u cistu situaciju da vise volis ovog iskrenog momka,makar ga prestigao na ATP listi (zar je to bitno Novak ce ostati na zauvek nedostiznih 360 nedelja!)i pozelis mu da osvoji AO!

sabam

pre 2 godine

Wiener, sta je to nazadno po tebi kod Novaka? Jel ti mislis da on ne koristi najnaprednija medicinska dostignica, a da ih ti koristis kad se vakcinises? Smesno i glupo. Covek ima armiju strucnjaka koji su mu omogucili da uspe u idealu progresa zapada, da bude najbolji na svetu u onome sto radi, ali onda dodjes ti i objasnis mu da je nazadan, pa sta covek na to da kaze majke ti..kakvih sve doktora ima ovde.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

Можеш данас да кажеш све што мислиш ал мораш онда да се суочиш са критикама(неоправданим) и притисцима са свих страна. Дешавало ми се то. А ја сам свјесно, са намјером, без страха за последице то говорио доста пута. Без лажне скромности имао сам "петљу" да кажем за разлику од многих из мог окружења. После тога је било тешких периода ал је онда дошла и награда.

Стање ствари

pre 2 godine

На жалост,искреност није пожељна у свету превараната.Лоше утиче на маркетинг,где је битно продати шарену лажу широком аудиторијуму.Али Медведев треба да остане свој и што је најважније,да им отима највеће титуле.На крају крајева,ништа погрешно није рекао јер се Новак највише пута враћао после 0-2 у сетовима.На страну све,оно што треба да плаши Циципаса,Медведев је играо лоше за своје стандарде и победио је.Јасно је, ако подигне ниво игре као на УС,нико му неће моћи ништа.

Пишеш а образа немаш

pre 2 godine

@ Пишеш ма појма немаш. Да имаш бар мало части,набројао би бар део део помоћи коју је Новак делио у Србији,региону а богами и широм света.Мартин Лутер је имао велику мисију, не бих га стављао у исту реченицу са Алијем јер је Мухамед Али био бунтовник и многе ствари је знао да користи из чисто маркетиншких разлога.На крају крајева то су била друга времена.Новак Ђоковић никад није рекао, ало људи,немојте примати вакцину,већ је говорио искључиво субјективно и то се зове право на мишљење.Ја сам примио вакцине и то је искључиво моја ствар,јер,колико год волео Новака као спортисту не делим са њим исто мишљење по питању живота.Рекох примио сам вакцину али и даље поштујем право оних који неће да се вакцинишу.Ако искључиш телевизор и мало размислиш,схватићеш да је у току светски лов на вештице,тотално неоправдан и опасан по људску расу и њена права да жкве као слободни људи.

Lik

pre 2 godine

Ali pazite samo vi taj trenutak kod Djokovića: čovek ima priliku da pokaže svima da je najbolji i osvoji tu 21. GS titulu, stavi tačku da niko ne može da mu prigovori, i on izgubi 3:0 u setovima od Medvedeva, ako je to po vama GOAT onda sam ja ne znam šta.
(realno, 26. januar 2022 17:03)

A šta da onda kaže Federer na meč lopti i 40:15?!
Posle toga otišao u penziju, svi mu rekordi oboreni.

Lik

pre 2 godine

Zato je počeo da jede neku hranu iz Tibeta i meditirao je da bi postao čovek od gume, kao mfakir, kakve to veze ima sa tenisom?
(Fakir šaman No2, 26. januar 2022 17:44)

Možda je trebalo da se hrani u Meku?!
Pali bre!!!

a cushh

pre 2 godine

@bill hickok naravno, jer je zasluzio zbog kolicine srece koju je priredio svojim zemljacima i svim ljudima koji za njega navijaju. Australija je bila iskljucivo najprljavija politika. Nije Novak nista drugaciji covek od nas, samo je u tenisu najbolji sto ce ikad postojati.

Zoran Knezevic

pre 2 godine

Za nas je Novak daleko veci od Alija.
(Zoran Knezevic, 26. januar 2022 19:47)

To mi je rekla i Gara iz Sokoca kad sam je intervjuisao. Pitam, ko je za tebe, Garo, najveći Srbin svih vremena? Ona kaže Nolo (na Sokocu govore Nolo). A Tesla? Gara kaže da je sada na drugom mestu prema ATP listi.
(Novak ili opsena prostote, 26. januar 2022 21:16)
-----
Jako duhovito. Vase razmisljanje me je podsetilo na naslov jedne knjige koja je nosila naslov,"Razmisljanje jednog obicnog srpskog vola". Savetujem vam da je procitate. Pozdravite i poljubite Garu. Jedno pitanje za Vas? Pa zar taj Nikola Tesla nije iza "Nola" na toj ATP listi?

wiener

pre 2 godine

Za palatu u Srbiji nemate para gospoidine jer vam ostaje toliko da platite dazbine i odrzavate goli zivot. Naravno, iskljuvujem one trenutke rsskosi kada "sad beli Mercedes" dodjete u selo i okrenete prase uz obilje piva.
(Zoran Knezevic, 26. januar 2022 22:12)

Ah da i za palatu u Srbiji imam para. To što me vi zamišljate kao tipičnog gastarbajtera nije moj problem. Ali me to ne interesuje.

don

pre 2 godine

Igrao je meč za kalendarski grend slem. Prilika koju niko nije imao više od pola veka. Federer, Nadal, Sampras, Agasi, Konors, Lendl, Beker, Edberg, Mekinro, Borg, Vilander. Svi oni imaju najmanje 5 slemova. Niko od njih nije bio u situaciji da igra za meč koji je Novak igrao protiv Medvedeva u Njujorku. Poslednji je bio Lejver a koji danas ima 83 godine i u to vreme se Australian open i US open igrao na travi kao i Vimbldon uz manje mečeva nego što je Novak odigrao. Pa ti vidi koji je to pritisak. No, znaš i ti sve ovo, ali je važno da provociraš.
(don, 26. januar 2022 19:22)

Ah, ok, znaci broji se i ono: Uh, umalo!

Bice zapisano u istoriji da ga Novak UMALO
nije osvojio.
(Vanja, 26. januar 2022 20:28)

Kakve veze ima da li je ili nije osvojio? Tvoj je problem što si funkcionalno nepismena.

Pera

pre 2 godine

Kako neki mogu da porede Djokovića sa Muhammad9m Alijem? Ali se u svoje vreme borio protiv nepravde na krilima jednog progresivnog pokreta i postao pegenda tog pokreta...
@wiener
Kada kazete "Progresivni deo covecanstva", verovatno mislite na one, koji su izazvali dva svetska rata kada je zivot izgubilo 50 miliona ljudi?! Mozda su to oni koji su drzali polovinu planete u kolonijalnom ropstvu pijuci im krv stotinama godina!? Ako nisu Nemacka i V. Btitanija onda su to oni koji su napalm bombama spaljivali zive ljude u Vijetnamu a, "humanitarnim" bombardovanjem Srbije, Iraka, Libije, Sirije Afganistana, stvorili milionske kolone izbeglica?! Ne boluju svi od "gastarbajterskog sindroma", koji je jedan stepen gori od onog "Stokholmskog" sindroma. Za nas je Novak daleko veci od Alija.
@Zoran Knezevic
Zorane (i ovi sto ti daju pluseve), nije vazno da li u odgovoru persiras coveka, vazno je da procitas i razmislis sta kaze, a ne da vidis ono sto zelis da vidis zaslepljen emocijama, u ovom slucaju mrznjom prema zapadu.
Ali je odbio da ide u Vijetnam, znaci borio se bas protiv tih koje i ti ne volis. Zbog toga je izgubio titulu, nije mogao godinama da boksuje, a pretio mu je zatvor. Proces je stigao do Vrhovnog Suda, gde je konacno pobedio jer je klima u Americi bila protiv rata. To se sve desavalo u 60tim. kad su crnci bili omrazeni specijalno na jugu, dobijao je silne pretnje, ali izgurao do kraja. Svojom borbom dao je znacaj doprinos zavrsetku rata.

Faramir

pre 2 godine

@Srbin agnostik

Autošovinizam je nova reč, ali je nastala na sasvim regularan način. Analogno sa destrukcija-autodestrukcija, biografija-autobiografija ili hipnoza-autohipnoza. Na primer - destrukcija je nagon za uništavanjem usmeren ka spolja, dok je autodestrukcija isti taj nagon usmeren ka sebi. Tako je i šovinizam nipodaštavanje drugih nacija, dok je autošovinizam nipodaštavanje sopstvene nacije.
Druga stvar je to što su izvesne "lepe duše" navikle da sebe nazivaju "građanima sveta" i "kosmopolitama", pa se jako štrecaju kada ih neko nazove autošovinistima. Istina boli...

ford

pre 2 godine

@realno 17:03
Tvoje mišljenje je delimično ispravno.Nisam se bavio kao mladji sportom ne na tom nivou,vec zilion nivoa ispod,ali sam se bavio,tako da bar znam šta donosi pritisak kada se 'mora',a još sam ja bio u ekipnom pa si mogao da ga podeliš sa timom.A u ovom gladijatorskom ringu nema popuštanja,jedna greška i ende.
Jedina i najveca Novakova greška je bila što je išao na OI,da ne bude vidi ga nece da igra za svoju zemlju..
Fizički ruiniran,pod pritiskom da sve završi na U.S. openu i posle poraza kao i pobede dolazi do katarze,tako da su suze sasvim normalne.Da li su svi zaboravili Federerove na podijumu na istom takmičenju kao sad kad nije uspeo da prestigne Samprasov rekord!?
Oni su ljudi i samo oni znaju koja odricanja i borbe sa samim sobom su imali da bi postigli cilj!?
Nije ok pljuvati iz fotelje nikog od njih,možeš da ne voliš nekog ali jbno moraš da poštuješ!!
Pozdrav svim ljubiteljima ove sjajne igre bez obzira za koga su,jer prevashodno svi navijamo za dobar tenis!
I naravno,Novaku i na dalje sve najbolje u nastavku i ove a nadam se i narednih sezona!!