Nedelja, 23.01.2022.

07:55

Zverev "počišćen" sa Australijan opena

Kanadski teniser Denis Šapovalov savladao je Aleksandera Zvereva 6:3, 7:6(5), 6:3 i plasirao se u četvrtfinale Australijan opena.

Izvor: MT

Zverev "poèišæen" sa Australijan opena IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

56 Komentari

Sortiraj po:

Mali Hijavata

pre 2 godine

Hahahaha čuj da povredama osakaćeni Nadal u 36oj godini osvoji GS na betonu hahahahah pa to bila sprdačina žešća, a onda skontaš da su Novaku otkazali Wimbldon 2020, diskfalifikovali ga sa US Opena 2020 i politički ga deportovali sa AO 2022. Realno da je sve bilo normalno, Djoković bi za 7 dana slavio svoj 23 GS!
(billy, 23. januar 2022 09:49

Ima istine u ovome što kažeš, ali isto tako, hipotetički, da Nadal nije imao pet ozbiljnih povreda od 2009 do danas, i da je Federer par godina mladji, Novak bi imao pet Australija i ništa više. To je druga strana medalje kad postavljaš hipoteze.
Nadal 100% zdrav, nikada nije izgubio meč u tri seta, ni protiv Novaka, ni protiv Federera.

maratonac

pre 2 godine

Darko jedna ispravka, Šapovalov je levak tako da će Nadalov forhend uglavnom ići na forhend Šapovalova. U ovom meču njegov najveći problem biće mentalna snaga gde je Nadal mnogo jači ali ako sredi glavu i pokaže konstantnost ima lepu šansu.

Serpico

pre 2 godine

a onda skontaš da su Novaku otkazali Wimbldon 2020, diskfalifikovali ga sa US Opena 2020 i politički ga deportovali sa AO 2022. Realno da je sve bilo normalno, Djoković bi za 7 dana slavio svoj 23 GS!
(billy, 23. januar 2022 09:49)

Novaku otkazali Wimbledon???????
Pa je li on jedini teniser koji ucesrvuje na Wimbledonu? Ljudi ne okrece se planeta oko Novaka...

Miodrag

pre 2 godine

Zverev možda dostigne Mareja, par medalja sa OI, dva tri GS, desetak Mastera i to je plafon. Medvedev mnogo vise, ali ne dovoljno da prevaziđe veliku trojku koju mozda mozemo nazivati i večita trojka ako se Nole ne uozbilji i zada konačan udarac u toj trci. Cicipas maksimalno do nivoa Čilića.

Ceca

pre 2 godine

Najbolji su mi ovi poznavaoci tenosa koji kazu da nadal ako pobedi preuzima goat titulu novaku,nadal jos 10 g s da uzme nece prestici novaka u goat poenima

Darko

pre 2 godine

Obozavam Novaka, Nadala ne podnosim nakon ovih izjava pred AO. Ali, koliko ovde ima komentara ljudi koji nemaju pojma o tenisu. Sapovalov ne moze dobiti Nadala u ovakvoj formi. NE MOZE. Zasto? Zato sto ce forhend Spanca na bekhend Kanadjanina biti neodbranjiv. Denis ne moze ukrotiti forhend spin Nadala koji igra levom rukom i koji "bezi" sa jednorucnog bekhenda Sapovalova. Cujemo se posle meca. Zivi bili

Ivan

pre 2 godine

Covek nema pobedu na slemu protiv top10 igraca a ovi ovde ga proglasise sampionom. Jedina pobeda ce mu biti one olimpijske i xato to jos uvek forsira, otud izjave o Novaku na onakav nacin.

nemo

pre 2 godine

Biće interesantno ako Šapovalov odigra konstantno i ne uđe u svoj demolishion mode kao što zna da uradi. A Nadal stvarno ima velike šanse da dođe do finala gledajući ko su mu mogući protivnici posle Šapovalova. Očekujem dobar otpor u sledećoj rundi i da ga dobije Šapovalov to će Nadalu nadam se biti najteži meč do sada. Ako pobedi Nadal što je verovatno u polufinalu će da mu bude teži trening. Sada šta ostaje su jedino Medvedev ili Xicipas da prođu u finale jer ne vidim nikog drugog iz tog kostura ko može set da uzme Nadalu. Medvedev ako ne kiksne je blagi favorit u finalu tako da se nadam da ce doci zdrav i odmoran. A ako njega dobije Nadal onda stvarno zaslužuje titulu i svaka mu čast. A mozda je to i dobro za Novaka jer će mu valjda dati motivaciju da grize i dalje jer čini mi se njemu kad nema Nadala i Federera opadne motivacija . Ovako pobeda Nadala možda neće biti loše za Novaka i njegove navijače jer će čovek i dalje da grize a fizički izgleda da u top formi i dalje tako da ne vidim problem.

roten

pre 2 godine

Vau, Zverev se raspao na GS turniru, baš čudno, to se nije dešavalo ranije...Đokovića "brane" od Nadala Zverev, Šapovalov, Beretini i slični,plašim se da će ishod na kraju biti loš po Novaka...Kada nema Đokovića onda je Nadal favorit broj 2 u Australiji(iza Medvedeva, sa tim što bi eventualno finale bilo jako tesno, možete samo sa zamislite koliko bi Španac bio motivisan uz ogromnu podršku sa tribina naravno) i apsolutni favorit u Parizu, pa čak i na Vimbldonu, jer je ova mlađa ekipa očajna na travi.Novak je samo trebao da uradi ono što je uradilo 98 tenisera iz prvih 100 i 99 teniserki od 100 najboljih.

bla bla

pre 2 godine

Ostaju još samo nade u Medi….otvorio mu se žreb baš,glibavi Manatino mu izbacio Hurkaca i Karaceva,pa sad još i Zverev ćao …idemo Medooo

Ovako

pre 2 godine

Šta ste zapenili ? Sačekajte.
Moguće da Zverev objavi da je igrao pod Covid-om .
Nije ni Nadal od čelika,nedavno ga je preboleo.
Lagano...

bole

pre 2 godine

Bolje za Djokovića da Nadal osvoji AO, mada čisto sumnjam da Nadal može da veže pobjede protiv Šapovalova, Beretinija i Medvedeva. Ako Nadal osvoji taj 21 GS, Novak produžuje rekord u sedmicama na prvom mjestu i ostaje motivisan da obori Nadalov GS rekord.

Milivoje

pre 2 godine

Ovaj Šapovalov neće da osvoji više od 10 gemova u meču sa Nadalom. To je danas sa Sašom bilo sve super a onda dolazi na giganta i osvajača 20 GS titula Nadala. Puno je naoštren još 3 kola do titule ima da izgine za pobedu po cenu da mu otpadne koleno.

billy

pre 2 godine

Hahahaha čuj da povredama osakaćeni Nadal u 36oj godini osvoji GS na betonu hahahahah pa to bila sprdačina žešća, a onda skontaš da su Novaku otkazali Wimbldon 2020, diskfalifikovali ga sa US Opena 2020 i politički ga deportovali sa AO 2022. Realno da je sve bilo normalno, Djoković bi za 7 dana slavio svoj 23 GS!

Slave

pre 2 godine

Boli koliko nemate pojma o tenisu. Sapovalov jeste laksi protivnik od Zvereva. Ovo je tenis, valjda ste vec naucili da je jedan dan u pitanju, iznenadjenje pa ko zna sta ce biti u narednom danu. Kao da Kirjos omlati Nola, pa kazete tezi je Kirjos tom i tom od Nola jer ga je pobedio i u formi je. A nije tako. Dobro igra Denis ali bi Zverev bio puno tezi Nadalu.

Kodar

pre 2 godine

previse lezerno usa u mec,definitivno velik problem grend slemovi za Alexa..Nadalu uvecane sanse za 21..Shapovalov jeste dobar igrac ali Nadal ce da grize kao nikada u zivotu,iskustvo mentalna snaga ce da odluci..jedina sansa ostaje izgleda Medvedev da zaustavi Spanca

kaokakao

pre 2 godine

Neverovatno sta ti je karma. Das podrsku varalici, pa expresno zavrsis takmicenje pre nego sto je iko ocekivao. Ako ako, svi lepo kuci. Lajovic, Kirjos,Izner sada ovaj. Dao je jos neko podrsku??
(Zaki, 23. januar 2022 08:00)

Kazu stigla peta super buster vakcina, pozuri da ti ne prodje.

GanDra Šajkaš

pre 2 godine

Navijao sam za Zvekija.
Nekako se pokazao kao retko ispravna licnost u ovoj ludnici.
A sto se tice Novaka, najbezbolnije bi mu bilo da onaj prwpotentni grk uzme titulu

JPR24

pre 2 godine

Sapovalov ce biti tezi protivnik nego Zverev.
(Filip, 23. januar 2022 07:57)

Ako igra ovako kao protiv Zvereva, Nadal je već u teškom problemu !

Srb

pre 2 godine

Па циљ Новаковог малтретирања је и био да Надал освоји 21. слем, њихова министарка спорта је то и јавно рекла! Ко мисли да се то неће десити је наиван!

Zaki

pre 2 godine

Neverovatno sta ti je karma. Das podrsku varalici, pa expresno zavrsis takmicenje pre nego sto je iko ocekivao. Ako ako, svi lepo kuci. Lajovic, Kirjos,Izner sada ovaj. Dao je jos neko podrsku??

Posmatrac

pre 2 godine

Zverev nije odigrao najbolje. Ali ipak, Sapovalov je odigrao odlicno, pametno, bio je miran kad je trebalo. Ako odigra ovako pametno protiv Nadala, imace dobre sanse.

MARKO

pre 2 godine

Sapovalov ce biti tezi protivnik nego Zverev.
(Filip, 23. januar 2022 07:57)

Naravno gledao sam meč Šapovalov je odigrao fenomenalno i Đoković bi imao problema sa ovakvim protivnikom, Šapovalov gazi Nadala lagano već ga je tukao na slemovima !!!

Sasa

pre 2 godine

Neću gledati navijački i nezreli već realno.
Finale Medvedev- Nadal
Pobjeda Medvedeva mu donosi prvo mjesto i Novak više neće biti najbolji ili prvi teniser svijeta.
Pobjeda Nadala, Novak ostaje najbolji na svijetu ali Nadal ka pretiče sa GS i samim tim preuzima mu GOAT ,,titulu"
Mislim da je Ipak bolje da Medo pobjedi i navijaču za njega.
Gledao sam obojicu i nemojte se zanositi da je Medo veliki favorit.Nadal ima mnogo varijacija u igri, bekhend Skaj će biti jako nezgodan za Rusa jer on lopticu uglavnom udara ravno.Nadalovi top spinovi i na ovo turniru su opasni a iz forhenda pogađa kratke dijagonale i paralele bez problema.Vaoma lako se vraća u poen sa ,,balon"" forhend ima koji imaju veliku rotaciju...biće mnogo teško Medvedevu.

MARKO

pre 2 godine

Otvara se zreb Nadalu..
(Goran, 23. januar 2022 08:04)

Hahahahahaha nista se ne otvara nisi gledao meč zato tako i pišeš, Šapovalov je odigrao maestralo, Zverev nije imao nikakve sanse, bila je to igra macke i misa tako da sl kolo Šapovalov dobija Nadala lagano

Gadza

pre 2 godine

Sve se namesta za Nadala. To sam rekao kad je sve ovo pocelo sa Novakom. Igrajte kladionicu da ce Nadal osvojiti AO! Zao mi je sto ovde ne mogu to da dokazem, zivi bili pa videli.

Sebaveron

pre 2 godine

Sta ti je zivot i poguranac.
Mozete vec sad stavljat lovu na nadala da uzima 21. To je tako uvik bilo u zivotu. Ti mali sitni detalji odlucuju. Nole pije rakiju u cg sa onim lazarom i raspravlja o...... ne znam, svetom savi ili ko zna o cemu, a ovome se namisti sve. Triba bit pametan i stavit sto vise. Ova dva panja do mede mu nece uzest kombinirano 2 seta, a medo ispada. Ma da i ne ispadne spanac uzima titulu

MARKO

pre 2 godine

Nadalu do finala autoput. Još Medvedev da ispadne i eto iz ništa dođe u situaciju da osvoji Gren Slem titulu na tvrdoj podlozi.
(Ratko, 23. januar 2022 08:09)

Aha sigurnoo autoput Šapovalov će ga uništiti dobijao ga je na slemovima ima iskustva, 3:1 za Šapovalova lagano !!!

Goran

pre 2 godine

Naravno gledao sam meč Šapovalov je odigrao fenomenalno i Đoković bi imao problema sa ovakvim protivnikom, Šapovalov gazi Nadala lagano već ga je tukao na slemovima !!!
(MARKO, 23. januar 2022 08:24)

Ne, nije ga "tukao" na slemovima. Pobedio ga jednom, jedva, na Mastersu u Kanadi pred svojom publikom, i nikada više.

Pantagruel

pre 2 godine

Пљуваше ме пре неки дан најстрашније кад сам пожелео да Кецмановић неким чудом прескочи Монфиса и Беретинија, па стигне до Надала. Кажу "Нема Надал шта да тражи против Зверева", кад оно, Зверев није ни стигао до Надала.

stan

pre 2 godine

Filip@ sapovalov ni u kom slucaju bijw tezi igrac od zvereva, jer jednostavno u mecevima sa „big 3“ treba mirna glava, to sapovalov nema! Nazalost 3:1 za nadala. Nole zbog svojoh uverenja prokockao istorijsku sansu, imao je sve u svojim rukama…

Filip

pre 2 godine

Igraju tenis dva Rusa. Jedan Nemac a drugi Kanadjanin.
(Vic, 23. januar 2022 08:03)
Igraju Kanadjanin i Rus ciji roditelji su pobegli iz Rusije.

matori

pre 2 godine

@Sapovalov ce biti tezi protivnik nego Zverev.
(Filip, 23. januar 2022 07:57)

Ako igra ovako kao protiv Zvereva, Nadal je već u teškom problemu !
(JPR24, 23. januar 2022 08:03)

to je i problem kod Šapovalova. jedan meč razvali, pa ga nigde nema u sledećem - promaši sve što može i ne može....
ali da može da odigra, može. protiv Novaka na Vimbldonu je odigrao spektakularno, ali ono je Novak, na Vimbldonu, i nije uspeo. bilo koga drugog bi dobio...
znači, treba da veže dva extra meča. videćemo može li, a ne bi bilo loše ?

kaokakao

pre 2 godine

Neverovatno sta ti je karma. Das podrsku varalici, pa expresno zavrsis takmicenje pre nego sto je iko ocekivao. Ako ako, svi lepo kuci. Lajovic, Kirjos,Izner sada ovaj. Dao je jos neko podrsku??
(Zaki, 23. januar 2022 08:00)

Kazu stigla peta super buster vakcina, pozuri da ti ne prodje.

Kodar

pre 2 godine

previse lezerno usa u mec,definitivno velik problem grend slemovi za Alexa..Nadalu uvecane sanse za 21..Shapovalov jeste dobar igrac ali Nadal ce da grize kao nikada u zivotu,iskustvo mentalna snaga ce da odluci..jedina sansa ostaje izgleda Medvedev da zaustavi Spanca

Srb

pre 2 godine

Па циљ Новаковог малтретирања је и био да Надал освоји 21. слем, њихова министарка спорта је то и јавно рекла! Ко мисли да се то неће десити је наиван!

stan

pre 2 godine

Filip@ sapovalov ni u kom slucaju bijw tezi igrac od zvereva, jer jednostavno u mecevima sa „big 3“ treba mirna glava, to sapovalov nema! Nazalost 3:1 za nadala. Nole zbog svojoh uverenja prokockao istorijsku sansu, imao je sve u svojim rukama…

GanDra Šajkaš

pre 2 godine

Navijao sam za Zvekija.
Nekako se pokazao kao retko ispravna licnost u ovoj ludnici.
A sto se tice Novaka, najbezbolnije bi mu bilo da onaj prwpotentni grk uzme titulu

JPR24

pre 2 godine

Sapovalov ce biti tezi protivnik nego Zverev.
(Filip, 23. januar 2022 07:57)

Ako igra ovako kao protiv Zvereva, Nadal je već u teškom problemu !

matori

pre 2 godine

@Sapovalov ce biti tezi protivnik nego Zverev.
(Filip, 23. januar 2022 07:57)

Ako igra ovako kao protiv Zvereva, Nadal je već u teškom problemu !
(JPR24, 23. januar 2022 08:03)

to je i problem kod Šapovalova. jedan meč razvali, pa ga nigde nema u sledećem - promaši sve što može i ne može....
ali da može da odigra, može. protiv Novaka na Vimbldonu je odigrao spektakularno, ali ono je Novak, na Vimbldonu, i nije uspeo. bilo koga drugog bi dobio...
znači, treba da veže dva extra meča. videćemo može li, a ne bi bilo loše ?

Goran

pre 2 godine

Naravno gledao sam meč Šapovalov je odigrao fenomenalno i Đoković bi imao problema sa ovakvim protivnikom, Šapovalov gazi Nadala lagano već ga je tukao na slemovima !!!
(MARKO, 23. januar 2022 08:24)

Ne, nije ga "tukao" na slemovima. Pobedio ga jednom, jedva, na Mastersu u Kanadi pred svojom publikom, i nikada više.

Slave

pre 2 godine

Boli koliko nemate pojma o tenisu. Sapovalov jeste laksi protivnik od Zvereva. Ovo je tenis, valjda ste vec naucili da je jedan dan u pitanju, iznenadjenje pa ko zna sta ce biti u narednom danu. Kao da Kirjos omlati Nola, pa kazete tezi je Kirjos tom i tom od Nola jer ga je pobedio i u formi je. A nije tako. Dobro igra Denis ali bi Zverev bio puno tezi Nadalu.

Pantagruel

pre 2 godine

Пљуваше ме пре неки дан најстрашније кад сам пожелео да Кецмановић неким чудом прескочи Монфиса и Беретинија, па стигне до Надала. Кажу "Нема Надал шта да тражи против Зверева", кад оно, Зверев није ни стигао до Надала.

billy

pre 2 godine

Hahahaha čuj da povredama osakaćeni Nadal u 36oj godini osvoji GS na betonu hahahahah pa to bila sprdačina žešća, a onda skontaš da su Novaku otkazali Wimbldon 2020, diskfalifikovali ga sa US Opena 2020 i politički ga deportovali sa AO 2022. Realno da je sve bilo normalno, Djoković bi za 7 dana slavio svoj 23 GS!

MARKO

pre 2 godine

Otvara se zreb Nadalu..
(Goran, 23. januar 2022 08:04)

Hahahahahaha nista se ne otvara nisi gledao meč zato tako i pišeš, Šapovalov je odigrao maestralo, Zverev nije imao nikakve sanse, bila je to igra macke i misa tako da sl kolo Šapovalov dobija Nadala lagano

Sasa

pre 2 godine

Neću gledati navijački i nezreli već realno.
Finale Medvedev- Nadal
Pobjeda Medvedeva mu donosi prvo mjesto i Novak više neće biti najbolji ili prvi teniser svijeta.
Pobjeda Nadala, Novak ostaje najbolji na svijetu ali Nadal ka pretiče sa GS i samim tim preuzima mu GOAT ,,titulu"
Mislim da je Ipak bolje da Medo pobjedi i navijaču za njega.
Gledao sam obojicu i nemojte se zanositi da je Medo veliki favorit.Nadal ima mnogo varijacija u igri, bekhend Skaj će biti jako nezgodan za Rusa jer on lopticu uglavnom udara ravno.Nadalovi top spinovi i na ovo turniru su opasni a iz forhenda pogađa kratke dijagonale i paralele bez problema.Vaoma lako se vraća u poen sa ,,balon"" forhend ima koji imaju veliku rotaciju...biće mnogo teško Medvedevu.

Posmatrac

pre 2 godine

Zverev nije odigrao najbolje. Ali ipak, Sapovalov je odigrao odlicno, pametno, bio je miran kad je trebalo. Ako odigra ovako pametno protiv Nadala, imace dobre sanse.

bla bla

pre 2 godine

Ostaju još samo nade u Medi….otvorio mu se žreb baš,glibavi Manatino mu izbacio Hurkaca i Karaceva,pa sad još i Zverev ćao …idemo Medooo

Filip

pre 2 godine

Igraju tenis dva Rusa. Jedan Nemac a drugi Kanadjanin.
(Vic, 23. januar 2022 08:03)
Igraju Kanadjanin i Rus ciji roditelji su pobegli iz Rusije.

Zaki

pre 2 godine

Neverovatno sta ti je karma. Das podrsku varalici, pa expresno zavrsis takmicenje pre nego sto je iko ocekivao. Ako ako, svi lepo kuci. Lajovic, Kirjos,Izner sada ovaj. Dao je jos neko podrsku??

Milivoje

pre 2 godine

Ovaj Šapovalov neće da osvoji više od 10 gemova u meču sa Nadalom. To je danas sa Sašom bilo sve super a onda dolazi na giganta i osvajača 20 GS titula Nadala. Puno je naoštren još 3 kola do titule ima da izgine za pobedu po cenu da mu otpadne koleno.

Ceca

pre 2 godine

Najbolji su mi ovi poznavaoci tenosa koji kazu da nadal ako pobedi preuzima goat titulu novaku,nadal jos 10 g s da uzme nece prestici novaka u goat poenima

roten

pre 2 godine

Vau, Zverev se raspao na GS turniru, baš čudno, to se nije dešavalo ranije...Đokovića "brane" od Nadala Zverev, Šapovalov, Beretini i slični,plašim se da će ishod na kraju biti loš po Novaka...Kada nema Đokovića onda je Nadal favorit broj 2 u Australiji(iza Medvedeva, sa tim što bi eventualno finale bilo jako tesno, možete samo sa zamislite koliko bi Španac bio motivisan uz ogromnu podršku sa tribina naravno) i apsolutni favorit u Parizu, pa čak i na Vimbldonu, jer je ova mlađa ekipa očajna na travi.Novak je samo trebao da uradi ono što je uradilo 98 tenisera iz prvih 100 i 99 teniserki od 100 najboljih.

Miodrag

pre 2 godine

Zverev možda dostigne Mareja, par medalja sa OI, dva tri GS, desetak Mastera i to je plafon. Medvedev mnogo vise, ali ne dovoljno da prevaziđe veliku trojku koju mozda mozemo nazivati i večita trojka ako se Nole ne uozbilji i zada konačan udarac u toj trci. Cicipas maksimalno do nivoa Čilića.

Ivan

pre 2 godine

Covek nema pobedu na slemu protiv top10 igraca a ovi ovde ga proglasise sampionom. Jedina pobeda ce mu biti one olimpijske i xato to jos uvek forsira, otud izjave o Novaku na onakav nacin.

Darko

pre 2 godine

Obozavam Novaka, Nadala ne podnosim nakon ovih izjava pred AO. Ali, koliko ovde ima komentara ljudi koji nemaju pojma o tenisu. Sapovalov ne moze dobiti Nadala u ovakvoj formi. NE MOZE. Zasto? Zato sto ce forhend Spanca na bekhend Kanadjanina biti neodbranjiv. Denis ne moze ukrotiti forhend spin Nadala koji igra levom rukom i koji "bezi" sa jednorucnog bekhenda Sapovalova. Cujemo se posle meca. Zivi bili

MARKO

pre 2 godine

Sapovalov ce biti tezi protivnik nego Zverev.
(Filip, 23. januar 2022 07:57)

Naravno gledao sam meč Šapovalov je odigrao fenomenalno i Đoković bi imao problema sa ovakvim protivnikom, Šapovalov gazi Nadala lagano već ga je tukao na slemovima !!!

Ovako

pre 2 godine

Šta ste zapenili ? Sačekajte.
Moguće da Zverev objavi da je igrao pod Covid-om .
Nije ni Nadal od čelika,nedavno ga je preboleo.
Lagano...

Sebaveron

pre 2 godine

Sta ti je zivot i poguranac.
Mozete vec sad stavljat lovu na nadala da uzima 21. To je tako uvik bilo u zivotu. Ti mali sitni detalji odlucuju. Nole pije rakiju u cg sa onim lazarom i raspravlja o...... ne znam, svetom savi ili ko zna o cemu, a ovome se namisti sve. Triba bit pametan i stavit sto vise. Ova dva panja do mede mu nece uzest kombinirano 2 seta, a medo ispada. Ma da i ne ispadne spanac uzima titulu

bole

pre 2 godine

Bolje za Djokovića da Nadal osvoji AO, mada čisto sumnjam da Nadal može da veže pobjede protiv Šapovalova, Beretinija i Medvedeva. Ako Nadal osvoji taj 21 GS, Novak produžuje rekord u sedmicama na prvom mjestu i ostaje motivisan da obori Nadalov GS rekord.

Gadza

pre 2 godine

Sve se namesta za Nadala. To sam rekao kad je sve ovo pocelo sa Novakom. Igrajte kladionicu da ce Nadal osvojiti AO! Zao mi je sto ovde ne mogu to da dokazem, zivi bili pa videli.

MARKO

pre 2 godine

Nadalu do finala autoput. Još Medvedev da ispadne i eto iz ništa dođe u situaciju da osvoji Gren Slem titulu na tvrdoj podlozi.
(Ratko, 23. januar 2022 08:09)

Aha sigurnoo autoput Šapovalov će ga uništiti dobijao ga je na slemovima ima iskustva, 3:1 za Šapovalova lagano !!!

nemo

pre 2 godine

Biće interesantno ako Šapovalov odigra konstantno i ne uđe u svoj demolishion mode kao što zna da uradi. A Nadal stvarno ima velike šanse da dođe do finala gledajući ko su mu mogući protivnici posle Šapovalova. Očekujem dobar otpor u sledećoj rundi i da ga dobije Šapovalov to će Nadalu nadam se biti najteži meč do sada. Ako pobedi Nadal što je verovatno u polufinalu će da mu bude teži trening. Sada šta ostaje su jedino Medvedev ili Xicipas da prođu u finale jer ne vidim nikog drugog iz tog kostura ko može set da uzme Nadalu. Medvedev ako ne kiksne je blagi favorit u finalu tako da se nadam da ce doci zdrav i odmoran. A ako njega dobije Nadal onda stvarno zaslužuje titulu i svaka mu čast. A mozda je to i dobro za Novaka jer će mu valjda dati motivaciju da grize i dalje jer čini mi se njemu kad nema Nadala i Federera opadne motivacija . Ovako pobeda Nadala možda neće biti loše za Novaka i njegove navijače jer će čovek i dalje da grize a fizički izgleda da u top formi i dalje tako da ne vidim problem.

Serpico

pre 2 godine

a onda skontaš da su Novaku otkazali Wimbldon 2020, diskfalifikovali ga sa US Opena 2020 i politički ga deportovali sa AO 2022. Realno da je sve bilo normalno, Djoković bi za 7 dana slavio svoj 23 GS!
(billy, 23. januar 2022 09:49)

Novaku otkazali Wimbledon???????
Pa je li on jedini teniser koji ucesrvuje na Wimbledonu? Ljudi ne okrece se planeta oko Novaka...

maratonac

pre 2 godine

Darko jedna ispravka, Šapovalov je levak tako da će Nadalov forhend uglavnom ići na forhend Šapovalova. U ovom meču njegov najveći problem biće mentalna snaga gde je Nadal mnogo jači ali ako sredi glavu i pokaže konstantnost ima lepu šansu.

Mali Hijavata

pre 2 godine

Hahahaha čuj da povredama osakaćeni Nadal u 36oj godini osvoji GS na betonu hahahahah pa to bila sprdačina žešća, a onda skontaš da su Novaku otkazali Wimbldon 2020, diskfalifikovali ga sa US Opena 2020 i politički ga deportovali sa AO 2022. Realno da je sve bilo normalno, Djoković bi za 7 dana slavio svoj 23 GS!
(billy, 23. januar 2022 09:49

Ima istine u ovome što kažeš, ali isto tako, hipotetički, da Nadal nije imao pet ozbiljnih povreda od 2009 do danas, i da je Federer par godina mladji, Novak bi imao pet Australija i ništa više. To je druga strana medalje kad postavljaš hipoteze.
Nadal 100% zdrav, nikada nije izgubio meč u tri seta, ni protiv Novaka, ni protiv Federera.

Zaki

pre 2 godine

Neverovatno sta ti je karma. Das podrsku varalici, pa expresno zavrsis takmicenje pre nego sto je iko ocekivao. Ako ako, svi lepo kuci. Lajovic, Kirjos,Izner sada ovaj. Dao je jos neko podrsku??

Sebaveron

pre 2 godine

Sta ti je zivot i poguranac.
Mozete vec sad stavljat lovu na nadala da uzima 21. To je tako uvik bilo u zivotu. Ti mali sitni detalji odlucuju. Nole pije rakiju u cg sa onim lazarom i raspravlja o...... ne znam, svetom savi ili ko zna o cemu, a ovome se namisti sve. Triba bit pametan i stavit sto vise. Ova dva panja do mede mu nece uzest kombinirano 2 seta, a medo ispada. Ma da i ne ispadne spanac uzima titulu

kaokakao

pre 2 godine

Neverovatno sta ti je karma. Das podrsku varalici, pa expresno zavrsis takmicenje pre nego sto je iko ocekivao. Ako ako, svi lepo kuci. Lajovic, Kirjos,Izner sada ovaj. Dao je jos neko podrsku??
(Zaki, 23. januar 2022 08:00)

Kazu stigla peta super buster vakcina, pozuri da ti ne prodje.

Milivoje

pre 2 godine

Ovaj Šapovalov neće da osvoji više od 10 gemova u meču sa Nadalom. To je danas sa Sašom bilo sve super a onda dolazi na giganta i osvajača 20 GS titula Nadala. Puno je naoštren još 3 kola do titule ima da izgine za pobedu po cenu da mu otpadne koleno.

Srb

pre 2 godine

Па циљ Новаковог малтретирања је и био да Надал освоји 21. слем, њихова министарка спорта је то и јавно рекла! Ко мисли да се то неће десити је наиван!

Gadza

pre 2 godine

Sve se namesta za Nadala. To sam rekao kad je sve ovo pocelo sa Novakom. Igrajte kladionicu da ce Nadal osvojiti AO! Zao mi je sto ovde ne mogu to da dokazem, zivi bili pa videli.

Ceca

pre 2 godine

Najbolji su mi ovi poznavaoci tenosa koji kazu da nadal ako pobedi preuzima goat titulu novaku,nadal jos 10 g s da uzme nece prestici novaka u goat poenima

MARKO

pre 2 godine

Nadalu do finala autoput. Još Medvedev da ispadne i eto iz ništa dođe u situaciju da osvoji Gren Slem titulu na tvrdoj podlozi.
(Ratko, 23. januar 2022 08:09)

Aha sigurnoo autoput Šapovalov će ga uništiti dobijao ga je na slemovima ima iskustva, 3:1 za Šapovalova lagano !!!

MARKO

pre 2 godine

Sapovalov ce biti tezi protivnik nego Zverev.
(Filip, 23. januar 2022 07:57)

Naravno gledao sam meč Šapovalov je odigrao fenomenalno i Đoković bi imao problema sa ovakvim protivnikom, Šapovalov gazi Nadala lagano već ga je tukao na slemovima !!!

stan

pre 2 godine

Filip@ sapovalov ni u kom slucaju bijw tezi igrac od zvereva, jer jednostavno u mecevima sa „big 3“ treba mirna glava, to sapovalov nema! Nazalost 3:1 za nadala. Nole zbog svojoh uverenja prokockao istorijsku sansu, imao je sve u svojim rukama…

Filip

pre 2 godine

Igraju tenis dva Rusa. Jedan Nemac a drugi Kanadjanin.
(Vic, 23. januar 2022 08:03)
Igraju Kanadjanin i Rus ciji roditelji su pobegli iz Rusije.

roten

pre 2 godine

Vau, Zverev se raspao na GS turniru, baš čudno, to se nije dešavalo ranije...Đokovića "brane" od Nadala Zverev, Šapovalov, Beretini i slični,plašim se da će ishod na kraju biti loš po Novaka...Kada nema Đokovića onda je Nadal favorit broj 2 u Australiji(iza Medvedeva, sa tim što bi eventualno finale bilo jako tesno, možete samo sa zamislite koliko bi Španac bio motivisan uz ogromnu podršku sa tribina naravno) i apsolutni favorit u Parizu, pa čak i na Vimbldonu, jer je ova mlađa ekipa očajna na travi.Novak je samo trebao da uradi ono što je uradilo 98 tenisera iz prvih 100 i 99 teniserki od 100 najboljih.

MARKO

pre 2 godine

Otvara se zreb Nadalu..
(Goran, 23. januar 2022 08:04)

Hahahahahaha nista se ne otvara nisi gledao meč zato tako i pišeš, Šapovalov je odigrao maestralo, Zverev nije imao nikakve sanse, bila je to igra macke i misa tako da sl kolo Šapovalov dobija Nadala lagano

Darko

pre 2 godine

Obozavam Novaka, Nadala ne podnosim nakon ovih izjava pred AO. Ali, koliko ovde ima komentara ljudi koji nemaju pojma o tenisu. Sapovalov ne moze dobiti Nadala u ovakvoj formi. NE MOZE. Zasto? Zato sto ce forhend Spanca na bekhend Kanadjanina biti neodbranjiv. Denis ne moze ukrotiti forhend spin Nadala koji igra levom rukom i koji "bezi" sa jednorucnog bekhenda Sapovalova. Cujemo se posle meca. Zivi bili

bole

pre 2 godine

Bolje za Djokovića da Nadal osvoji AO, mada čisto sumnjam da Nadal može da veže pobjede protiv Šapovalova, Beretinija i Medvedeva. Ako Nadal osvoji taj 21 GS, Novak produžuje rekord u sedmicama na prvom mjestu i ostaje motivisan da obori Nadalov GS rekord.

billy

pre 2 godine

Hahahaha čuj da povredama osakaćeni Nadal u 36oj godini osvoji GS na betonu hahahahah pa to bila sprdačina žešća, a onda skontaš da su Novaku otkazali Wimbldon 2020, diskfalifikovali ga sa US Opena 2020 i politički ga deportovali sa AO 2022. Realno da je sve bilo normalno, Djoković bi za 7 dana slavio svoj 23 GS!

Mali Hijavata

pre 2 godine

Hahahaha čuj da povredama osakaćeni Nadal u 36oj godini osvoji GS na betonu hahahahah pa to bila sprdačina žešća, a onda skontaš da su Novaku otkazali Wimbldon 2020, diskfalifikovali ga sa US Opena 2020 i politički ga deportovali sa AO 2022. Realno da je sve bilo normalno, Djoković bi za 7 dana slavio svoj 23 GS!
(billy, 23. januar 2022 09:49

Ima istine u ovome što kažeš, ali isto tako, hipotetički, da Nadal nije imao pet ozbiljnih povreda od 2009 do danas, i da je Federer par godina mladji, Novak bi imao pet Australija i ništa više. To je druga strana medalje kad postavljaš hipoteze.
Nadal 100% zdrav, nikada nije izgubio meč u tri seta, ni protiv Novaka, ni protiv Federera.

Slave

pre 2 godine

Boli koliko nemate pojma o tenisu. Sapovalov jeste laksi protivnik od Zvereva. Ovo je tenis, valjda ste vec naucili da je jedan dan u pitanju, iznenadjenje pa ko zna sta ce biti u narednom danu. Kao da Kirjos omlati Nola, pa kazete tezi je Kirjos tom i tom od Nola jer ga je pobedio i u formi je. A nije tako. Dobro igra Denis ali bi Zverev bio puno tezi Nadalu.

JPR24

pre 2 godine

Sapovalov ce biti tezi protivnik nego Zverev.
(Filip, 23. januar 2022 07:57)

Ako igra ovako kao protiv Zvereva, Nadal je već u teškom problemu !

Sasa

pre 2 godine

Neću gledati navijački i nezreli već realno.
Finale Medvedev- Nadal
Pobjeda Medvedeva mu donosi prvo mjesto i Novak više neće biti najbolji ili prvi teniser svijeta.
Pobjeda Nadala, Novak ostaje najbolji na svijetu ali Nadal ka pretiče sa GS i samim tim preuzima mu GOAT ,,titulu"
Mislim da je Ipak bolje da Medo pobjedi i navijaču za njega.
Gledao sam obojicu i nemojte se zanositi da je Medo veliki favorit.Nadal ima mnogo varijacija u igri, bekhend Skaj će biti jako nezgodan za Rusa jer on lopticu uglavnom udara ravno.Nadalovi top spinovi i na ovo turniru su opasni a iz forhenda pogađa kratke dijagonale i paralele bez problema.Vaoma lako se vraća u poen sa ,,balon"" forhend ima koji imaju veliku rotaciju...biće mnogo teško Medvedevu.

Serpico

pre 2 godine

a onda skontaš da su Novaku otkazali Wimbldon 2020, diskfalifikovali ga sa US Opena 2020 i politički ga deportovali sa AO 2022. Realno da je sve bilo normalno, Djoković bi za 7 dana slavio svoj 23 GS!
(billy, 23. januar 2022 09:49)

Novaku otkazali Wimbledon???????
Pa je li on jedini teniser koji ucesrvuje na Wimbledonu? Ljudi ne okrece se planeta oko Novaka...

bla bla

pre 2 godine

Ostaju još samo nade u Medi….otvorio mu se žreb baš,glibavi Manatino mu izbacio Hurkaca i Karaceva,pa sad još i Zverev ćao …idemo Medooo

Kodar

pre 2 godine

previse lezerno usa u mec,definitivno velik problem grend slemovi za Alexa..Nadalu uvecane sanse za 21..Shapovalov jeste dobar igrac ali Nadal ce da grize kao nikada u zivotu,iskustvo mentalna snaga ce da odluci..jedina sansa ostaje izgleda Medvedev da zaustavi Spanca

Pantagruel

pre 2 godine

Пљуваше ме пре неки дан најстрашније кад сам пожелео да Кецмановић неким чудом прескочи Монфиса и Беретинија, па стигне до Надала. Кажу "Нема Надал шта да тражи против Зверева", кад оно, Зверев није ни стигао до Надала.

GanDra Šajkaš

pre 2 godine

Navijao sam za Zvekija.
Nekako se pokazao kao retko ispravna licnost u ovoj ludnici.
A sto se tice Novaka, najbezbolnije bi mu bilo da onaj prwpotentni grk uzme titulu

Ovako

pre 2 godine

Šta ste zapenili ? Sačekajte.
Moguće da Zverev objavi da je igrao pod Covid-om .
Nije ni Nadal od čelika,nedavno ga je preboleo.
Lagano...

nemo

pre 2 godine

Biće interesantno ako Šapovalov odigra konstantno i ne uđe u svoj demolishion mode kao što zna da uradi. A Nadal stvarno ima velike šanse da dođe do finala gledajući ko su mu mogući protivnici posle Šapovalova. Očekujem dobar otpor u sledećoj rundi i da ga dobije Šapovalov to će Nadalu nadam se biti najteži meč do sada. Ako pobedi Nadal što je verovatno u polufinalu će da mu bude teži trening. Sada šta ostaje su jedino Medvedev ili Xicipas da prođu u finale jer ne vidim nikog drugog iz tog kostura ko može set da uzme Nadalu. Medvedev ako ne kiksne je blagi favorit u finalu tako da se nadam da ce doci zdrav i odmoran. A ako njega dobije Nadal onda stvarno zaslužuje titulu i svaka mu čast. A mozda je to i dobro za Novaka jer će mu valjda dati motivaciju da grize i dalje jer čini mi se njemu kad nema Nadala i Federera opadne motivacija . Ovako pobeda Nadala možda neće biti loše za Novaka i njegove navijače jer će čovek i dalje da grize a fizički izgleda da u top formi i dalje tako da ne vidim problem.

Miodrag

pre 2 godine

Zverev možda dostigne Mareja, par medalja sa OI, dva tri GS, desetak Mastera i to je plafon. Medvedev mnogo vise, ali ne dovoljno da prevaziđe veliku trojku koju mozda mozemo nazivati i večita trojka ako se Nole ne uozbilji i zada konačan udarac u toj trci. Cicipas maksimalno do nivoa Čilića.

Goran

pre 2 godine

Naravno gledao sam meč Šapovalov je odigrao fenomenalno i Đoković bi imao problema sa ovakvim protivnikom, Šapovalov gazi Nadala lagano već ga je tukao na slemovima !!!
(MARKO, 23. januar 2022 08:24)

Ne, nije ga "tukao" na slemovima. Pobedio ga jednom, jedva, na Mastersu u Kanadi pred svojom publikom, i nikada više.

Ivan

pre 2 godine

Covek nema pobedu na slemu protiv top10 igraca a ovi ovde ga proglasise sampionom. Jedina pobeda ce mu biti one olimpijske i xato to jos uvek forsira, otud izjave o Novaku na onakav nacin.

Posmatrac

pre 2 godine

Zverev nije odigrao najbolje. Ali ipak, Sapovalov je odigrao odlicno, pametno, bio je miran kad je trebalo. Ako odigra ovako pametno protiv Nadala, imace dobre sanse.

maratonac

pre 2 godine

Darko jedna ispravka, Šapovalov je levak tako da će Nadalov forhend uglavnom ići na forhend Šapovalova. U ovom meču njegov najveći problem biće mentalna snaga gde je Nadal mnogo jači ali ako sredi glavu i pokaže konstantnost ima lepu šansu.

matori

pre 2 godine

@Sapovalov ce biti tezi protivnik nego Zverev.
(Filip, 23. januar 2022 07:57)

Ako igra ovako kao protiv Zvereva, Nadal je već u teškom problemu !
(JPR24, 23. januar 2022 08:03)

to je i problem kod Šapovalova. jedan meč razvali, pa ga nigde nema u sledećem - promaši sve što može i ne može....
ali da može da odigra, može. protiv Novaka na Vimbldonu je odigrao spektakularno, ali ono je Novak, na Vimbldonu, i nije uspeo. bilo koga drugog bi dobio...
znači, treba da veže dva extra meča. videćemo može li, a ne bi bilo loše ?