Sreda, 19.01.2022.

15:55

Poruka Novaku iz Engleske: Nije teško razumeti

Pred prvim teniserom sveta Novakom Đokovićem je velika odluka.

Izvor: MS

Poruka Novaku iz Engleske: Nije teško razumeti IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

75 Komentari

Sortiraj po:

Vladimir

pre 2 godine

Vladimir, 19. januar 2022 23:50)

Ipak izglda cudno da se imunitet stecen posle prelezane bolesti ne racuna, i proglasava zanemarljivim u odnosu na vakcinu. Tu politicari uglavnom kolo vode, i ne konstatuju struku koja se zavukla u misiju rupu i cijuce kako im je naredjeno. Ne zaboravimo, ni jedan proizvodjac vakcina nema nikakve obaveze u odnosu na ljude koji su imali negativne posledice vakcine, ili cak umrli, a sve sto je i receno po tom pitnju ranim danima vakcinisanja odjednom vise kao da ne postoji, kao nikom nista nije bilo. Naravno, posledice placaju oni koji su imali problme, i oni sto placaju taksu da bi ih lecilli i eventualno izdrzavali. Tako, profit firmama, svi troskovi i gubici obicnom svetu, a politicari se obeznanili od vlasti.
(izgleda cudno, 20. januar 2022 01:51)

Pa ne znam bas da se ne racuna, ali ako malo pogledas istrazivanja, videces da samo imunitet stecen posle bolesti nije dovoljan da na duze vreme stiti od ponovog zarazavanja, i da vakcine pomazu da se imunitet osnazi a i ucini raznovrsnijim.

Ako mene pitas, verovatno je kombinacija prirodnog i vakcinom stecenog imuniteta najbolja.

Sto se zastite od negativnih posledica vakcine tice, ljudi stalno ponavljaju kao mantru da farmaceutske kuce nisu obavezne da isplate odstetu u slucaju stete, medjutim to je tacno za manje-vise SVE vakcine, ne samo ove protov kovida.

A to i dalje ne znaci da zdravstveni sistemi u zemljama ne pokrivaju troskove ili cak odstete prilikom lecenja, eto gde ja zivim ima pune zastite.

Simao

pre 2 godine

Ne vredi, mora covek da vam ponavlja iznova: vakcina te NE STITI od zarazavanja, vec od teskih posledica. Vama ni crtanje ne pomaze.
@Lazar

Kako si ovo dokazao? Bas da cujem?

95% ljudi je prelezavalo bolest bez tezih posledica, i pre pojave vakcina.

Kako si dokazao da vakcina stiti od tezih posledica, a vec je tako bilo i bez vakcina?

Nacrtaj mi!

Igor

pre 2 godine

@Branka

Koliko se nalupeta,on nekog zajebava, sto ne zeli bocu,boze me sacuvaj,kad covek ovo čuje ,normalna reakcija je da ne zeli vakcinu!

jeretik

pre 2 godine

Ovo je borba protiv jeretika, nema veze sa medicinom. Ako mi ne verujes, treba te spaliti na lomaci na seoskom trgu pred velikom publikom.

Skateborder

pre 2 godine

Znate sta, ko vas j..., vas vakcinisane. Ko vam je kriv za to sto ste uradili sebi samima, dozvolili da vam ubrizgavaju otrove pa bi sad malo u rikverc, ali nece da moze...
Mene nece nikada, pa cak ni onda.

izgleda cudno

pre 2 godine

@(Vladimir, 19. januar 2022 23:50)

Ipak izglda cudno da se imunitet stecen posle prelezane bolesti ne racuna, i proglasava zanemarljivim u odnosu na vakcinu. Tu politicari uglavnom kolo vode, i ne konstatuju struku koja se zavukla u misiju rupu i cijuce kako im je naredjeno. Ne zaboravimo, ni jedan proizvodjac vakcina nema nikakve obaveze u odnosu na ljude koji su imali negativne posledice vakcine, ili cak umrli, a sve sto je i receno po tom pitnju ranim danima vakcinisanja odjednom vise kao da ne postoji, kao nikom nista nije bilo. Naravno, posledice placaju oni koji su imali problme, i oni sto placaju taksu da bi ih lecilli i eventualno izdrzavali. Tako, profit firmama, svi troskovi i gubici obicnom svetu, a politicari se obeznanili od vlasti.

Ajde

pre 2 godine

Ne vredi, mora covek da vam ponavlja iznova: vakcina te NE STITI od zarazavanja, vec od teskih posledica. Vama ni crtanje ne pomaze.
(Lazar, 19. januar 2022 21:30)

Da, u pravi si! Danas su milioni ljudi u svetu imali dečiju paralizu, velike boginje, tuberkulozu, rubelu.... ali eto samo nisu imali teže simptome.
Vakcine se prave da štite od zaraze a ne da ublažavaju simptome.

ipak

pre 2 godine

Kazu, ako hoces da igras, moras da se vakcinises, ali mi ne preusimamao nikakvu odgovornost niti rizik ako ti se nesto desi... znaci mi naredjujemo, a ti snosis posledice... Hm.. a sta ako bas zbog vakcine ne bude mogao da igra, kao Chardy? Pa to im bas i odgvara, ili misle da im odgovara, posto bi takva aniti-reklama poljulja poverenje i obicnih vakcisanih (ali ne i fanatika).

BBking

pre 2 godine

Vakcinisao sam se Pfizerom tri puta (busterovan). Ali ove reci mi izazivaju sumnju da farmakomafija hoce da rasproda sve vakcine. Zasto, a to je mnogo sigurnije na turnirima ne mogu da igraju oni koji imaju negativan PCR, jer i vakcinisani mogu biti zarazeni.

Milan

pre 2 godine

Kad se sve uzme u obzir Novak je trebao da igra AO jer je doneo ono sto su trazili tj. izuzece. Jbga oni su rekli da moze a onda rekli ne moze. Nema nista gore od toga, to su nedoreceni, glupavi i licemerni ljudi i prava sramota za AO. Nek se nose i Vilander i njemu slicni koji se slazu sa ovim AO ni oni ne znaju sta znaci eticnost i doslednost. Slepci, bruka za sport reko bih im to u facu. Na kraju Novak koliko ljudi ga prati i ceni a ovamo opasnost za nerede?! Veliku gresku su napravili. Evo sad kazu Na RG moraju svi biti vakcinisani. OK rekli su postavili pravila i to je to. Da su to rekli na AO ne bi bilo problema. Ovako ovo sto su uradili je bruka za sport.

Odur

pre 2 godine

Ranije sam mislio da je neodgovorno ne vakcinisati se, ali pošto sam vakcinisan 3 puta i opet se zarazio koronom i imao simptome iste kao i prvi put kad sam bio nevakcinisan shvatio sam da se sve vrti oko ogromne zarade na vakcini i lekovima. Promenio sam mišljenje

Branka

pre 2 godine

pa nek trpi posledice. Red je da i on tako razmazen i neodgovoran oseti malo kako je to kad mu nije sve po volji. Tim pre sto je na vrhu, treba da pokaze tu minimalnu zrtvu koju su svi ispod njega pokazali, a ne izuzece. Jer prkositi i inatiti se tako, rugajuci se ostalim igracima, i sistemu od kojeg ocekuje zaradu i nagradu, je jednostavno pogresan primer i protivno osnovnoj etici,

miloskepp

pre 2 godine

Vakcina ne pomaze, shvatite to vec jednom
(hot, 19. januar 2022 20:30)

Ko si ti da o tome pricas, doktor infektolog, anesteziolog, epidemiolog....ko reci mi, radim u kovidu od samog pocetka, dve godine bice u martu. Jesi li ikada pricao sa nekim ko radi u kovid intenzivnim negama, potrazi nekog, cuj sta se prica tamo gde se lece najtezi pacijenti, manite ljudi rekla, kazala, pitajte malo te ljude koji se ne bave teorijom vec neposredno se bore za ljudske zivote. Nazalost umirali su i vakcinisani ali mnogo manje, medju onima koji su vakcinisani u 6 meseci unazad takvih je manje od 10 procenata, nije tesko izracunati, i ono sto je takodje jako bitno vecina prolazi sa mnogo manjim posledicama.

Milan

pre 2 godine

Katastrofance Kada bi se lek tako lako nalazio pogotovo za bolesti to bi bilo ravno cudu. Pa i majstor dodje da popravi obicnu stvar pa se nekad sto puta vrati da ispravi jer nije nesto uradio kako treba. Ovo je alarmantno stanje i ljudi se trude da urade najbolje sto mogu za kratko vreme. Budimo realni, koliko puta smo mi nekakv problem resavali pa mislili da imamo resenje ili uveravali druge da je to to ali potkrade se nesto pa bas ne bude onako kako smo hteli tj. obecali. A bolesti imaju toliko faktora da je nemoguce predvideti tacno sta je najbolje. Tako stoje stvari, a ko hoce nek veruje u sta hoce i nek uradi sta misli da je najbolje za njega.

Milan

pre 2 godine

Katastrofance Kada bi se lek tako lako nalazio pogotovo za bolesti to bi bilo ravno cudu. Pa i majstor dodje da popravi obicnu stvar pa se nekad sto puta vrati da ispravi jer nije nesto uradio kako treba. Ovo je alarmantno stanje i ljudi se trude da urade najbolje sto mogu za kratko vreme. Budimo realni, koliko puta smo mi nekakv problem resavali pa mislili da imamo resenje ili uveravali druge da je to to ali potkrade se nesto pa bas ne bude onako kako smo hteli tj. obecali. A bolesti imaju toliko faktora da je nemoguce predvideti tacno sta je najbolje. Tako stoje stvari, a ko hoce nek veruje u sta hoce i nek uradi sta misli da je najbolje za njega.

Katastrofanče

pre 2 godine

Vakcina pomaže da se telo brani od bolesti ! Naravno kao ni ostale, ne od zaraze, to nije cilj vakcine niti je moguće .
(JPR24, 19. januar 2022 20:41)


To je ono što je rečeno od strane najviših zdravstvenih i državnih zvaničnika širom sveta.
Rečeno je da vakcina ZAUSTAVLJA virus. To je rečeno mnogo puta pred početak vakcinacije prvom dozom, pa drugom, pa trećom, pa sada kada smo pred četvrtom i petom odjednom menjaju narativ.

Da, prava vakcina bi trebalo da pruža imunitet. Ova to, dokazi govore, ne radi. Dokazi.

Kokta

pre 2 godine

Sve je to politicki, gomila kosarkasa i fudbalera se nije vakcinisala a imaju fizicki kontakt pri svakoj utakmici, dok je u tenisu distanca i opet mlataraju kako svi moraju da se vakcinisu.
Zverev danas izjavio da ovi sto igraju AO niko ih ne testira, vecina izlazi i ne traze im potvrde o vakcinaciji itd. Kaze da rade test, pola njih bi bilo pozitivno. Toliko o Novaku kao opasnosti. Licemeri, obice im se o glavu kad tad.

Legionar

pre 2 godine

"Šampione, znaš li šta znači kolektivna odgovornost?
To ti nije jasno očito.
(Znam znanje, 19. januar 2022 22:48)"
A da razmiliš o terminu "kolektivno ludilo"?

Miki

pre 2 godine

Ne treba vakcina kad moze da uradi brzi test! Sta se desilo sa testovima? Niko ih ne spominje? Ako nisi vakcinisan, moras da uradis test. Ja bi njih tuzio.

Vladimir

pre 2 godine

To je ono što je rečeno od strane najviših zdravstvenih i državnih zvaničnika širom sveta.
Rečeno je da vakcina ZAUSTAVLJA virus. To je rečeno mnogo puta pred početak vakcinacije prvom dozom, pa drugom, pa trećom, pa sada kada smo pred četvrtom i petom odjednom menjaju narativ.

Da, prava vakcina bi trebalo da pruža imunitet. Ova to, dokazi govore, ne radi. Dokazi.
(Katastrofanče, 19. januar 2022 23:04)

Ne lazi.
Skoro da nema vakcina koje mogu u potpunosti da sprece zarazu, vecina radi na principu da ublazi simptome.

Takodje, vakcine su itekako bile efikasne i da zaustave zarazu SOJEVIMA ZA KOJE SU NAPRAVLJENE.

Niko nije rekao da ce to da vazi za sve nove mutacije.

223536

pre 2 godine

Stvarno treba jako silovati svoj um da prihvati laž kako vakcinacija sprečava širenje zaraze. Evo za primer Australija: 93% je vakcinisano i uprkos tome rekordno zaražavanje.
A pošto ne suzbija zarazu, čemu insistiranje na njoj? Ona eventualno ima samo individualni, pojedinačni doprinos ojačavanju organizma osobe, a nikakav kolektivni učinak /efekat.

ultrasrbin

pre 2 godine

Još jednom: vakcina ublažava bolest. Čini je manje opasnom. Vakcinisani mogu da je prenesu, ali ako je prenesu vakcinisanima veća je šansa da bolest ne bude ozbiljna za zaraženu osobu.
(Karlo Prvi, 19. januar 2022 21:32)
Znaci sada mogu da je prenesu i nije bitno ako je prenesu "vakcinisanima" posto je veca sansa da bude blazi oblik. Kao neko ko je vakcinisan ipak bih radije da mi zdrav nevakcinisan NE PRENESE nego da mi ZARAZEN VAKCINISNA prenese laksi oblik. Kako su to vakcinsani, a zarazeni isli na posao? Ko ce za to da odgovara?

Гружанин

pre 2 godine

Još jednom: vakcina ublažava bolest. Čini je manje opasnom. Vakcinisani mogu da je prenesu, ali ako je prenesu vakcinisanima veća je šansa da bolest ne bude ozbiljna za zaraženu osobu.
(Karlo Prvi, 19. januar 2022 21:32)

Али какве то везе конкретно има са Новаковим случајем? Он је по расположивим подацима недавно прележао болест која је у питању. И то се може врло лако тестом поново потврдити. Дакле као такав је био подједнако ризичан за остале као и они који су потпуно вакцинисани, ако не и мањи. Па већина држава до недавно је давала предност при уласку у земљу онима који су преживели Ковид у односу на оне који су само вакцинисани. Тек кад је кренуло са интезивном кампањом вакцинације ствар је обрнута наопачке да би се људи простом уценом натерали на њу. Зато је одлука о протеривању искључиво политичка а не заснована на медицинским разлозима.

Milan

pre 2 godine

Cemu beskrajna rasprava o svrsi vakcine ,nepravdi prema Noletu itd. Nole mora da se vakcinise ako hoce da igra na bilo kom Grand Slamu . Ako nece , onda je ovo kraj njegove karijere . Zar je ovo tako tesko razumeti ?

Marko

pre 2 godine

Nemojmo se zavaravati, ovo sve će još dugo potrajati, npr. u Austriji uskoro počinje kažnjavanje nevakcinisanih i taj zakon je predviđen da traje 2 godine! Bez obzira šta mi mislimo, ako Novak želi da dalje igra očigledno je da je jedini način da se vakciniše. Inače će nažalost morati da završi karijeru a mislim da bi to bila ogromna katastrofa, ja žarko želim da i dalje navijam za njega na terenu.

mikin

pre 2 godine

@Peter Smith ... Pravo je instrument vlasti a Imigraciono pravo je po svoj sustini diskreciono i sve drzave imaju slicne odredbe. Istina da se to ovlastenje ministra retko koristi. Bilo bi interesanto videti koliko puta do sada je ministar koristio ovlastenje i u koiim slucajevima."

OK. Posto znamo da se u drugom sudjenju samo utvrdjivalo da li je ministar postupio po zakonu ili ne, onda cu ti reci da smo i mi koji nemamo veze sa pravom ali imamo malo soli u glavi mogli odmah zakljuciti da ce Novak da izgubi pa se onda postavlja pitanje strucnosti ili morala njegovih advokata, pravnih "eksperata" koji su ga navukli na sudjenje. Ili su videli dobru zaradu potentnog klijenta za dan-dva angazmana. Ne bi im trebao dati ni dolara!
A to diskreciono pravo je ostavljeno ministru da bi po hitnom postupku resavao probleme nastale na salterima aerodroma ili luka zatrpanih eventualnim migrantima. Ali nisu racunali sa tim da bi neki ubogi migrant mogao pokrenuti sudski postupak (da ima te novce ne bi ni dolazio u Austaliju) i ceo sistem dovesti do apsurda.

mr

pre 2 godine

Vakcina ne pomaze, shvatite to vec jednom
(hot, 19. januar 2022 20:30)

Ako stvarno u to verujes, tebi nema pomoci.
(rd7, 19. januar 2022 20:47)

Stanje na terenu je da ne funkcionise, nije to svar za diskusiju. Kada imamo zemlje sa stopom vakcinacije od 90 posto i ogromne skokove broja zarazenih. To je za zdrav razum sasvim dovoljno. Nikakva teorija zavere, jedna cista neoboriva cinjenica koji niko ne moze da ospori.
(Ivan, 19. januar 2022 21:01)
Ne vredi, mora covek da vam ponavlja iznova: vakcina te NE STITI od zarazavanja, vec od teskih posledica. Vama ni crtanje ne pomaze.
(Lazar, 19. januar 2022 21:30)

Изгледа да теби не помаже. После годину дана је већ толико искуства да сада полако сви виде да се под ово лоботомију покушава свашта провући. Вакцина су до сада имале своју функцију, а сада нам вакцине служе да ето ако Бог да да помогну, а примају се и по 3-4 комада. Ти вероватно мислиш да је тако одувек.

Bob

pre 2 godine

Vakcina protiv covida samo olaksava mutaciju virusa u druge sojeve,tj.cini da se daleko teze izborimo sa pandemijom!
U svakom slucaju na snazi je diskriminacija i jos jedna podela izmedju stanovnistva kao da ih vec nemamo dovoljno!
Ja mislim da je cilj vakserskog lobija da pridobiju kolebljivce kojih nije da nema jer nama sa logickim razmisljanjem ne mogu da pridju!

ultrasrbin

pre 2 godine

Ako stvarno u to verujes, tebi nema pomoci.
(rd7, 19. januar 2022 20:47)

Nije u pitanju verovanje vec cinnjenica.
Sve vakcine su radjene protiv varijante koja vise ne postoji.
Nove varijnate nalaze nacine da zaobidju odbranu. Prirodni imunitet je bolji (posebno nakon prelezanog kovida), ali antitela krace traju.

Ako vakcian pomaze zasto Australija sa 95% vakcinisanih ima skoro 200000 zarazenih dnevno. U letnjem periodu?
Inace sam vakcinisan, ali nakon svih ovih igranki pitam se sta stoji iza toga.

Neplivač

pre 2 godine

Još jednom: vakcina ublažava bolest. Čini je manje opasnom. Vakcinisani mogu da je prenesu, ali ako je prenesu vakcinisanima veća je šansa da bolest ne bude ozbiljna za zaraženu osobu.
(Karlo Prvi, 19. januar 2022 21:32)

Imam neke drugove i voleo bih da im objasniš lično tu teoriju. Ja sam teško podneo covid, kasnije sam se i vakcinisao, ali me generalno nerviraju više stavovi vaksera nego antivaksera

darkknight

pre 2 godine

"Novak je pokušao da uđe uz izuzeće, ispoštovao je proceduru i nije imao nameru bilo koga da prevari" !! pa kako je onda i on kriv !? dal' bre ima neko normalan vise !?

Peter Smith

pre 2 godine

Australijski organi su nastupalib100% iz pozicije moci, u odnosu na Australiju Novakova moc je 0%. Cini se da je sada za mnoge drzave dobar trenutak da pocnu selektivno uvoditi obaveznu vakcinaciju, sto i rade. Pitam se zbog cega to nisu ucinili pre nego sto je pocela vakcinacija.

Nije nego!

pre 2 godine

U Engleskoj će jedino ostati na snazi zabrana ulaska za Đokovića! Za sve odtale kao i za građane Britanija ukida mere. U prevodu tako zvuči poruka koju su skockali i pustili u nedije.

Karlo Prvi

pre 2 godine

Još jednom: vakcina ublažava bolest. Čini je manje opasnom. Vakcinisani mogu da je prenesu, ali ako je prenesu vakcinisanima veća je šansa da bolest ne bude ozbiljna za zaraženu osobu.

Mike

pre 2 godine

Ne razumem konstataciju "pokusao da udje u Australiju sa izuzecem" (verovatno misli ilegalno). Pa valjda mu je neko od zvanicnika, pre dolaska, rekao odnosno garantovao, da ce to, pored odobrene vize, biti dovoljno za ulazak u zemlju, jer Novak tamo nije isao samoinicijativno i na splavu se pojavio na obalama Australije, nego prema uputstvima organizatora turnira (pa svako bi tako radio). Ocigledno da ga je neko u tome obmanuo, a kako su se stvari kasnije odvije, uveren sam i sa namerom.

cvecka

pre 2 godine

Ako ukidaju mjere šta ih onda briga ko je vakcinisan ko nije. Kazu da UK ukidaju i maske i potvrde o vakcinaciji. Šta onda traže od tenisera ako od nikog drugog ne traže? To je samo želja da slome i zadnjeg koji im se opire. 💪

Ivan

pre 2 godine

Vakcina ne pomaze, shvatite to vec jednom
(hot, 19. januar 2022 20:30)

Ako stvarno u to verujes, tebi nema pomoci.
(rd7, 19. januar 2022 20:47)

Stanje na terenu je da ne funkcionise, nije to svar za diskusiju. Kada imamo zemlje sa stopom vakcinacije od 90 posto i ogromne skokove broja zarazenih. To je za zdrav razum sasvim dovoljno. Nikakva teorija zavere, jedna cista neoboriva cinjenica koji niko ne moze da ospori.

novikorisnik

pre 2 godine

@Karlo Prvi
Koji procenat od svih zaraženih je imao ozbiljniji oblik bolesti, naročito od ovog omikrona? Ni sa vakcinom nisi siguran da ćeš imati blaži oblik, kao što nisi siguran ni da li će kasnije biti nekih neželjenih posledica od vakcine…

Dex

pre 2 godine

Kada vidim koliko antivaksera ovde ima nije ni čudo što imamo 30-40 puta više mrtvih od korone na milion stanovnika od na primer baš te Australije. Vakcina pomaže još kako, a vi živite u svom paralelnom univerzumu i tešite sami sebe lažima kojima su vam prevaranti napunili glavu. A svima vama koji Noletu želite da se ne vakciniše, neće vam on ispuniti tu želju budite ubedjeni.

Onako

pre 2 godine

"... smatra da australijske vlasti i Đoković podjednako snose krivicu za nedavni događaj.

Novak je pokušao da uđe uz izuzeće, ispoštovao je proceduru i nije imao nameru bilo koga da prevari. Nije odustajao do kraja, ali nije vredelo"

Aha, ok. Jel može onda samo još jednom: kako su podjednako krivi?

Capello

pre 2 godine

Vakcina ne pomaze, shvatite to vec jednom
(hot, 19. januar 2022 20:30)


Ne lupaj. Vakcina pomaže da se telo brani od bolesti ! Naravno kao ni ostale, ne od zaraze, to nije cilj vakcine niti je moguće . Ovde je problem terati nekoga ko je prelezao bolest, stekao imunitet, da se vakcinise protiv te bolesti, u slučaju Noleta, još profi sportista, i zdrav uz medicinsku pratnju koju pola ljudi na planeti nema ni mesečno !
(JPR24, 19. januar 2022 20:41)

Ne lupaj ti. Kako ce vakcina pomoci kad nema imunog odgovora na aktivni virus nego mozda samo na onaj iz vakcine? Koja je slicnost izmedju delte i omikrona? Nikakva, omikron je novi soj cak i ne izaziva iste bolesti niti iste simptome kao delta.

Goran

pre 2 godine

Od više od 100 igrača koji su se prijavili za AO samo Djoković nije bio vakcinisan!! I sada je cijeli svijet protiv njega samo zato što je Srbin!!! Glupostima zaista u Srbiji nema kraja

Miroslav

pre 2 godine

OK.Zele papir-nek im da papir(potvrdu)!
Kad je za njih irelevantna efikasnost vakcine na kojoj besmisleno insistiraju onda nek prekona vlastite postulate i na trenutak bude kao oni-licemjeran(svi znamo da u sustini nije takav)i da im(samo)potvrdu.

pedja

pre 2 godine

Podrzavam Novaka u svemu! Doduse ja sam primio kineza kako bi nastavio zivot koliko toliko u normalnom modu. I niko me nije ubedio da je vakcina dobra...doduse nije ni da je losa. Toliko.

davor

pre 2 godine

Vakcina ne pomaze, shvatite to vec jednom
(hot, 19. januar 2022 20:30)

Ako stvarno u to verujes, tebi nema pomoci.
(rd7, 19. januar 2022 20:47)

Što je najgore, nema ni tebi. Valjda ćeš jednoga dana to i sam shvatiti, ako si dovoljno pametan...

Lazar

pre 2 godine

Vakcina ne pomaze, shvatite to vec jednom
(hot, 19. januar 2022 20:30)

Ako stvarno u to verujes, tebi nema pomoci.
(rd7, 19. januar 2022 20:47)

Stanje na terenu je da ne funkcionise, nije to svar za diskusiju. Kada imamo zemlje sa stopom vakcinacije od 90 posto i ogromne skokove broja zarazenih. To je za zdrav razum sasvim dovoljno. Nikakva teorija zavere, jedna cista neoboriva cinjenica koji niko ne moze da ospori.
(Ivan, 19. januar 2022 21:01)
Ne vredi, mora covek da vam ponavlja iznova: vakcina te NE STITI od zarazavanja, vec od teskih posledica. Vama ni crtanje ne pomaze.

Peter Smith

pre 2 godine

Sud se na drugom suđenju nijue bavio procedurom, nego samo da li je ministar imao prava da mu poništi vizu. Da imao je, to je to diskreciono pravo, ne ponavljajte da je Novak imao sve papire, nevažno za odluku ministra. Sud je njegovu odluku potvrdio. Šta imate više da bauljate u pravničkom diletantizmu?
(Ovo postaje besmisleno, 19. januar 2022 20:36)
Pravo je instrument vlasti a Imigraciono pravo je po svoj sustini diskreciono i sve drzave imaju slicne odredbe. Istina da se to ovlastenje ministra retko koristi. Bilo bi interesanto videti koliko puta do sada je ministar koristio ovlastenje i u koiim slucajevima.

Bibi

pre 2 godine

Nole,

Zenu, deco, kuce, mace I uzivaj u zivotu. Ako se vakcinises, ova bagra ce da ti naudi nekim drugim putem. Imas pare, imas veru, imas srecu, ne igraj se sa Satanom. On ce sam sebe da unisti.
Sve najlepse svima!

Ovo postaje besmisleno

pre 2 godine

Sud se na drugom suđenju nijue bavio procedurom, nego samo da li je ministar imao prava da mu poništi vizu. Da imao je, to je to diskreciono pravo, ne ponavljajte da je Novak imao sve papire, nevažno za odluku ministra. Sud je njegovu odluku potvrdio. Šta imate više da bauljate u pravničkom diletantizmu?

Miron

pre 2 godine

Samo je prevario ljude u Beogradu, francuske sportske novinare i Španiju, a i malo lagio da nije putovao nigde od 16. decembra 2021. do 3. januara 2022.

JPR24

pre 2 godine

Vakcina ne pomaze, shvatite to vec jednom
(hot, 19. januar 2022 20:30)


Ne lupaj. Vakcina pomaže da se telo brani od bolesti ! Naravno kao ni ostale, ne od zaraze, to nije cilj vakcine niti je moguće . Ovde je problem terati nekoga ko je prelezao bolest, stekao imunitet, da se vakcinise protiv te bolesti, u slučaju Noleta, još profi sportista, i zdrav uz medicinsku pratnju koju pola ljudi na planeti nema ni mesečno !

Ivan

pre 2 godine

Vakcina ne pomaze, shvatite to vec jednom
(hot, 19. januar 2022 20:30)

Ako stvarno u to verujes, tebi nema pomoci.
(rd7, 19. januar 2022 20:47)

Stanje na terenu je da ne funkcionise, nije to svar za diskusiju. Kada imamo zemlje sa stopom vakcinacije od 90 posto i ogromne skokove broja zarazenih. To je za zdrav razum sasvim dovoljno. Nikakva teorija zavere, jedna cista neoboriva cinjenica koji niko ne moze da ospori.

JPR24

pre 2 godine

Vakcina ne pomaze, shvatite to vec jednom
(hot, 19. januar 2022 20:30)


Ne lupaj. Vakcina pomaže da se telo brani od bolesti ! Naravno kao ni ostale, ne od zaraze, to nije cilj vakcine niti je moguće . Ovde je problem terati nekoga ko je prelezao bolest, stekao imunitet, da se vakcinise protiv te bolesti, u slučaju Noleta, još profi sportista, i zdrav uz medicinsku pratnju koju pola ljudi na planeti nema ni mesečno !

Ovo postaje besmisleno

pre 2 godine

Sud se na drugom suđenju nijue bavio procedurom, nego samo da li je ministar imao prava da mu poništi vizu. Da imao je, to je to diskreciono pravo, ne ponavljajte da je Novak imao sve papire, nevažno za odluku ministra. Sud je njegovu odluku potvrdio. Šta imate više da bauljate u pravničkom diletantizmu?

Bibi

pre 2 godine

Nole,

Zenu, deco, kuce, mace I uzivaj u zivotu. Ako se vakcinises, ova bagra ce da ti naudi nekim drugim putem. Imas pare, imas veru, imas srecu, ne igraj se sa Satanom. On ce sam sebe da unisti.
Sve najlepse svima!

Onako

pre 2 godine

"... smatra da australijske vlasti i Đoković podjednako snose krivicu za nedavni događaj.

Novak je pokušao da uđe uz izuzeće, ispoštovao je proceduru i nije imao nameru bilo koga da prevari. Nije odustajao do kraja, ali nije vredelo"

Aha, ok. Jel može onda samo još jednom: kako su podjednako krivi?

davor

pre 2 godine

Vakcina ne pomaze, shvatite to vec jednom
(hot, 19. januar 2022 20:30)

Ako stvarno u to verujes, tebi nema pomoci.
(rd7, 19. januar 2022 20:47)

Što je najgore, nema ni tebi. Valjda ćeš jednoga dana to i sam shvatiti, ako si dovoljno pametan...

Kokta

pre 2 godine

Sve je to politicki, gomila kosarkasa i fudbalera se nije vakcinisala a imaju fizicki kontakt pri svakoj utakmici, dok je u tenisu distanca i opet mlataraju kako svi moraju da se vakcinisu.
Zverev danas izjavio da ovi sto igraju AO niko ih ne testira, vecina izlazi i ne traze im potvrde o vakcinaciji itd. Kaze da rade test, pola njih bi bilo pozitivno. Toliko o Novaku kao opasnosti. Licemeri, obice im se o glavu kad tad.

cvecka

pre 2 godine

Ako ukidaju mjere šta ih onda briga ko je vakcinisan ko nije. Kazu da UK ukidaju i maske i potvrde o vakcinaciji. Šta onda traže od tenisera ako od nikog drugog ne traže? To je samo želja da slome i zadnjeg koji im se opire. 💪

Nije nego!

pre 2 godine

U Engleskoj će jedino ostati na snazi zabrana ulaska za Đokovića! Za sve odtale kao i za građane Britanija ukida mere. U prevodu tako zvuči poruka koju su skockali i pustili u nedije.

Miron

pre 2 godine

Samo je prevario ljude u Beogradu, francuske sportske novinare i Španiju, a i malo lagio da nije putovao nigde od 16. decembra 2021. do 3. januara 2022.

223536

pre 2 godine

Stvarno treba jako silovati svoj um da prihvati laž kako vakcinacija sprečava širenje zaraze. Evo za primer Australija: 93% je vakcinisano i uprkos tome rekordno zaražavanje.
A pošto ne suzbija zarazu, čemu insistiranje na njoj? Ona eventualno ima samo individualni, pojedinačni doprinos ojačavanju organizma osobe, a nikakav kolektivni učinak /efekat.

pedja

pre 2 godine

Podrzavam Novaka u svemu! Doduse ja sam primio kineza kako bi nastavio zivot koliko toliko u normalnom modu. I niko me nije ubedio da je vakcina dobra...doduse nije ni da je losa. Toliko.

darkknight

pre 2 godine

"Novak je pokušao da uđe uz izuzeće, ispoštovao je proceduru i nije imao nameru bilo koga da prevari" !! pa kako je onda i on kriv !? dal' bre ima neko normalan vise !?

Mike

pre 2 godine

Ne razumem konstataciju "pokusao da udje u Australiju sa izuzecem" (verovatno misli ilegalno). Pa valjda mu je neko od zvanicnika, pre dolaska, rekao odnosno garantovao, da ce to, pored odobrene vize, biti dovoljno za ulazak u zemlju, jer Novak tamo nije isao samoinicijativno i na splavu se pojavio na obalama Australije, nego prema uputstvima organizatora turnira (pa svako bi tako radio). Ocigledno da ga je neko u tome obmanuo, a kako su se stvari kasnije odvije, uveren sam i sa namerom.

Katastrofanče

pre 2 godine

Vakcina pomaže da se telo brani od bolesti ! Naravno kao ni ostale, ne od zaraze, to nije cilj vakcine niti je moguće .
(JPR24, 19. januar 2022 20:41)


To je ono što je rečeno od strane najviših zdravstvenih i državnih zvaničnika širom sveta.
Rečeno je da vakcina ZAUSTAVLJA virus. To je rečeno mnogo puta pred početak vakcinacije prvom dozom, pa drugom, pa trećom, pa sada kada smo pred četvrtom i petom odjednom menjaju narativ.

Da, prava vakcina bi trebalo da pruža imunitet. Ova to, dokazi govore, ne radi. Dokazi.

Гружанин

pre 2 godine

Još jednom: vakcina ublažava bolest. Čini je manje opasnom. Vakcinisani mogu da je prenesu, ali ako je prenesu vakcinisanima veća je šansa da bolest ne bude ozbiljna za zaraženu osobu.
(Karlo Prvi, 19. januar 2022 21:32)

Али какве то везе конкретно има са Новаковим случајем? Он је по расположивим подацима недавно прележао болест која је у питању. И то се може врло лако тестом поново потврдити. Дакле као такав је био подједнако ризичан за остале као и они који су потпуно вакцинисани, ако не и мањи. Па већина држава до недавно је давала предност при уласку у земљу онима који су преживели Ковид у односу на оне који су само вакцинисани. Тек кад је кренуло са интезивном кампањом вакцинације ствар је обрнута наопачке да би се људи простом уценом натерали на њу. Зато је одлука о протеривању искључиво политичка а не заснована на медицинским разлозима.

ultrasrbin

pre 2 godine

Još jednom: vakcina ublažava bolest. Čini je manje opasnom. Vakcinisani mogu da je prenesu, ali ako je prenesu vakcinisanima veća je šansa da bolest ne bude ozbiljna za zaraženu osobu.
(Karlo Prvi, 19. januar 2022 21:32)
Znaci sada mogu da je prenesu i nije bitno ako je prenesu "vakcinisanima" posto je veca sansa da bude blazi oblik. Kao neko ko je vakcinisan ipak bih radije da mi zdrav nevakcinisan NE PRENESE nego da mi ZARAZEN VAKCINISNA prenese laksi oblik. Kako su to vakcinsani, a zarazeni isli na posao? Ko ce za to da odgovara?

Bob

pre 2 godine

Vakcina protiv covida samo olaksava mutaciju virusa u druge sojeve,tj.cini da se daleko teze izborimo sa pandemijom!
U svakom slucaju na snazi je diskriminacija i jos jedna podela izmedju stanovnistva kao da ih vec nemamo dovoljno!
Ja mislim da je cilj vakserskog lobija da pridobiju kolebljivce kojih nije da nema jer nama sa logickim razmisljanjem ne mogu da pridju!

mr

pre 2 godine

Vakcina ne pomaze, shvatite to vec jednom
(hot, 19. januar 2022 20:30)

Ako stvarno u to verujes, tebi nema pomoci.
(rd7, 19. januar 2022 20:47)

Stanje na terenu je da ne funkcionise, nije to svar za diskusiju. Kada imamo zemlje sa stopom vakcinacije od 90 posto i ogromne skokove broja zarazenih. To je za zdrav razum sasvim dovoljno. Nikakva teorija zavere, jedna cista neoboriva cinjenica koji niko ne moze da ospori.
(Ivan, 19. januar 2022 21:01)
Ne vredi, mora covek da vam ponavlja iznova: vakcina te NE STITI od zarazavanja, vec od teskih posledica. Vama ni crtanje ne pomaze.
(Lazar, 19. januar 2022 21:30)

Изгледа да теби не помаже. После годину дана је већ толико искуства да сада полако сви виде да се под ово лоботомију покушава свашта провући. Вакцина су до сада имале своју функцију, а сада нам вакцине служе да ето ако Бог да да помогну, а примају се и по 3-4 комада. Ти вероватно мислиш да је тако одувек.

Lazar

pre 2 godine

Vakcina ne pomaze, shvatite to vec jednom
(hot, 19. januar 2022 20:30)

Ako stvarno u to verujes, tebi nema pomoci.
(rd7, 19. januar 2022 20:47)

Stanje na terenu je da ne funkcionise, nije to svar za diskusiju. Kada imamo zemlje sa stopom vakcinacije od 90 posto i ogromne skokove broja zarazenih. To je za zdrav razum sasvim dovoljno. Nikakva teorija zavere, jedna cista neoboriva cinjenica koji niko ne moze da ospori.
(Ivan, 19. januar 2022 21:01)
Ne vredi, mora covek da vam ponavlja iznova: vakcina te NE STITI od zarazavanja, vec od teskih posledica. Vama ni crtanje ne pomaze.

Legionar

pre 2 godine

"Šampione, znaš li šta znači kolektivna odgovornost?
To ti nije jasno očito.
(Znam znanje, 19. januar 2022 22:48)"
A da razmiliš o terminu "kolektivno ludilo"?

Neplivač

pre 2 godine

Još jednom: vakcina ublažava bolest. Čini je manje opasnom. Vakcinisani mogu da je prenesu, ali ako je prenesu vakcinisanima veća je šansa da bolest ne bude ozbiljna za zaraženu osobu.
(Karlo Prvi, 19. januar 2022 21:32)

Imam neke drugove i voleo bih da im objasniš lično tu teoriju. Ja sam teško podneo covid, kasnije sam se i vakcinisao, ali me generalno nerviraju više stavovi vaksera nego antivaksera

novikorisnik

pre 2 godine

@Karlo Prvi
Koji procenat od svih zaraženih je imao ozbiljniji oblik bolesti, naročito od ovog omikrona? Ni sa vakcinom nisi siguran da ćeš imati blaži oblik, kao što nisi siguran ni da li će kasnije biti nekih neželjenih posledica od vakcine…

Peter Smith

pre 2 godine

Sud se na drugom suđenju nijue bavio procedurom, nego samo da li je ministar imao prava da mu poništi vizu. Da imao je, to je to diskreciono pravo, ne ponavljajte da je Novak imao sve papire, nevažno za odluku ministra. Sud je njegovu odluku potvrdio. Šta imate više da bauljate u pravničkom diletantizmu?
(Ovo postaje besmisleno, 19. januar 2022 20:36)
Pravo je instrument vlasti a Imigraciono pravo je po svoj sustini diskreciono i sve drzave imaju slicne odredbe. Istina da se to ovlastenje ministra retko koristi. Bilo bi interesanto videti koliko puta do sada je ministar koristio ovlastenje i u koiim slucajevima.

Milan

pre 2 godine

Cemu beskrajna rasprava o svrsi vakcine ,nepravdi prema Noletu itd. Nole mora da se vakcinise ako hoce da igra na bilo kom Grand Slamu . Ako nece , onda je ovo kraj njegove karijere . Zar je ovo tako tesko razumeti ?

Miki

pre 2 godine

Ne treba vakcina kad moze da uradi brzi test! Sta se desilo sa testovima? Niko ih ne spominje? Ako nisi vakcinisan, moras da uradis test. Ja bi njih tuzio.

Dex

pre 2 godine

Kada vidim koliko antivaksera ovde ima nije ni čudo što imamo 30-40 puta više mrtvih od korone na milion stanovnika od na primer baš te Australije. Vakcina pomaže još kako, a vi živite u svom paralelnom univerzumu i tešite sami sebe lažima kojima su vam prevaranti napunili glavu. A svima vama koji Noletu želite da se ne vakciniše, neće vam on ispuniti tu želju budite ubedjeni.

Goran

pre 2 godine

Od više od 100 igrača koji su se prijavili za AO samo Djoković nije bio vakcinisan!! I sada je cijeli svijet protiv njega samo zato što je Srbin!!! Glupostima zaista u Srbiji nema kraja

ultrasrbin

pre 2 godine

Ako stvarno u to verujes, tebi nema pomoci.
(rd7, 19. januar 2022 20:47)

Nije u pitanju verovanje vec cinnjenica.
Sve vakcine su radjene protiv varijante koja vise ne postoji.
Nove varijnate nalaze nacine da zaobidju odbranu. Prirodni imunitet je bolji (posebno nakon prelezanog kovida), ali antitela krace traju.

Ako vakcian pomaze zasto Australija sa 95% vakcinisanih ima skoro 200000 zarazenih dnevno. U letnjem periodu?
Inace sam vakcinisan, ali nakon svih ovih igranki pitam se sta stoji iza toga.

Marko

pre 2 godine

Nemojmo se zavaravati, ovo sve će još dugo potrajati, npr. u Austriji uskoro počinje kažnjavanje nevakcinisanih i taj zakon je predviđen da traje 2 godine! Bez obzira šta mi mislimo, ako Novak želi da dalje igra očigledno je da je jedini način da se vakciniše. Inače će nažalost morati da završi karijeru a mislim da bi to bila ogromna katastrofa, ja žarko želim da i dalje navijam za njega na terenu.

Capello

pre 2 godine

Vakcina ne pomaze, shvatite to vec jednom
(hot, 19. januar 2022 20:30)


Ne lupaj. Vakcina pomaže da se telo brani od bolesti ! Naravno kao ni ostale, ne od zaraze, to nije cilj vakcine niti je moguće . Ovde je problem terati nekoga ko je prelezao bolest, stekao imunitet, da se vakcinise protiv te bolesti, u slučaju Noleta, još profi sportista, i zdrav uz medicinsku pratnju koju pola ljudi na planeti nema ni mesečno !
(JPR24, 19. januar 2022 20:41)

Ne lupaj ti. Kako ce vakcina pomoci kad nema imunog odgovora na aktivni virus nego mozda samo na onaj iz vakcine? Koja je slicnost izmedju delte i omikrona? Nikakva, omikron je novi soj cak i ne izaziva iste bolesti niti iste simptome kao delta.

Karlo Prvi

pre 2 godine

Još jednom: vakcina ublažava bolest. Čini je manje opasnom. Vakcinisani mogu da je prenesu, ali ako je prenesu vakcinisanima veća je šansa da bolest ne bude ozbiljna za zaraženu osobu.

Peter Smith

pre 2 godine

Australijski organi su nastupalib100% iz pozicije moci, u odnosu na Australiju Novakova moc je 0%. Cini se da je sada za mnoge drzave dobar trenutak da pocnu selektivno uvoditi obaveznu vakcinaciju, sto i rade. Pitam se zbog cega to nisu ucinili pre nego sto je pocela vakcinacija.

mikin

pre 2 godine

@Peter Smith ... Pravo je instrument vlasti a Imigraciono pravo je po svoj sustini diskreciono i sve drzave imaju slicne odredbe. Istina da se to ovlastenje ministra retko koristi. Bilo bi interesanto videti koliko puta do sada je ministar koristio ovlastenje i u koiim slucajevima."

OK. Posto znamo da se u drugom sudjenju samo utvrdjivalo da li je ministar postupio po zakonu ili ne, onda cu ti reci da smo i mi koji nemamo veze sa pravom ali imamo malo soli u glavi mogli odmah zakljuciti da ce Novak da izgubi pa se onda postavlja pitanje strucnosti ili morala njegovih advokata, pravnih "eksperata" koji su ga navukli na sudjenje. Ili su videli dobru zaradu potentnog klijenta za dan-dva angazmana. Ne bi im trebao dati ni dolara!
A to diskreciono pravo je ostavljeno ministru da bi po hitnom postupku resavao probleme nastale na salterima aerodroma ili luka zatrpanih eventualnim migrantima. Ali nisu racunali sa tim da bi neki ubogi migrant mogao pokrenuti sudski postupak (da ima te novce ne bi ni dolazio u Austaliju) i ceo sistem dovesti do apsurda.

Ajde

pre 2 godine

Ne vredi, mora covek da vam ponavlja iznova: vakcina te NE STITI od zarazavanja, vec od teskih posledica. Vama ni crtanje ne pomaze.
(Lazar, 19. januar 2022 21:30)

Da, u pravi si! Danas su milioni ljudi u svetu imali dečiju paralizu, velike boginje, tuberkulozu, rubelu.... ali eto samo nisu imali teže simptome.
Vakcine se prave da štite od zaraze a ne da ublažavaju simptome.

Simao

pre 2 godine

Ne vredi, mora covek da vam ponavlja iznova: vakcina te NE STITI od zarazavanja, vec od teskih posledica. Vama ni crtanje ne pomaze.
@Lazar

Kako si ovo dokazao? Bas da cujem?

95% ljudi je prelezavalo bolest bez tezih posledica, i pre pojave vakcina.

Kako si dokazao da vakcina stiti od tezih posledica, a vec je tako bilo i bez vakcina?

Nacrtaj mi!

Vladimir

pre 2 godine

To je ono što je rečeno od strane najviših zdravstvenih i državnih zvaničnika širom sveta.
Rečeno je da vakcina ZAUSTAVLJA virus. To je rečeno mnogo puta pred početak vakcinacije prvom dozom, pa drugom, pa trećom, pa sada kada smo pred četvrtom i petom odjednom menjaju narativ.

Da, prava vakcina bi trebalo da pruža imunitet. Ova to, dokazi govore, ne radi. Dokazi.
(Katastrofanče, 19. januar 2022 23:04)

Ne lazi.
Skoro da nema vakcina koje mogu u potpunosti da sprece zarazu, vecina radi na principu da ublazi simptome.

Takodje, vakcine su itekako bile efikasne i da zaustave zarazu SOJEVIMA ZA KOJE SU NAPRAVLJENE.

Niko nije rekao da ce to da vazi za sve nove mutacije.

Miroslav

pre 2 godine

OK.Zele papir-nek im da papir(potvrdu)!
Kad je za njih irelevantna efikasnost vakcine na kojoj besmisleno insistiraju onda nek prekona vlastite postulate i na trenutak bude kao oni-licemjeran(svi znamo da u sustini nije takav)i da im(samo)potvrdu.

Odur

pre 2 godine

Ranije sam mislio da je neodgovorno ne vakcinisati se, ali pošto sam vakcinisan 3 puta i opet se zarazio koronom i imao simptome iste kao i prvi put kad sam bio nevakcinisan shvatio sam da se sve vrti oko ogromne zarade na vakcini i lekovima. Promenio sam mišljenje

BBking

pre 2 godine

Vakcinisao sam se Pfizerom tri puta (busterovan). Ali ove reci mi izazivaju sumnju da farmakomafija hoce da rasproda sve vakcine. Zasto, a to je mnogo sigurnije na turnirima ne mogu da igraju oni koji imaju negativan PCR, jer i vakcinisani mogu biti zarazeni.

Skateborder

pre 2 godine

Znate sta, ko vas j..., vas vakcinisane. Ko vam je kriv za to sto ste uradili sebi samima, dozvolili da vam ubrizgavaju otrove pa bi sad malo u rikverc, ali nece da moze...
Mene nece nikada, pa cak ni onda.

Milan

pre 2 godine

Kad se sve uzme u obzir Novak je trebao da igra AO jer je doneo ono sto su trazili tj. izuzece. Jbga oni su rekli da moze a onda rekli ne moze. Nema nista gore od toga, to su nedoreceni, glupavi i licemerni ljudi i prava sramota za AO. Nek se nose i Vilander i njemu slicni koji se slazu sa ovim AO ni oni ne znaju sta znaci eticnost i doslednost. Slepci, bruka za sport reko bih im to u facu. Na kraju Novak koliko ljudi ga prati i ceni a ovamo opasnost za nerede?! Veliku gresku su napravili. Evo sad kazu Na RG moraju svi biti vakcinisani. OK rekli su postavili pravila i to je to. Da su to rekli na AO ne bi bilo problema. Ovako ovo sto su uradili je bruka za sport.

izgleda cudno

pre 2 godine

@(Vladimir, 19. januar 2022 23:50)

Ipak izglda cudno da se imunitet stecen posle prelezane bolesti ne racuna, i proglasava zanemarljivim u odnosu na vakcinu. Tu politicari uglavnom kolo vode, i ne konstatuju struku koja se zavukla u misiju rupu i cijuce kako im je naredjeno. Ne zaboravimo, ni jedan proizvodjac vakcina nema nikakve obaveze u odnosu na ljude koji su imali negativne posledice vakcine, ili cak umrli, a sve sto je i receno po tom pitnju ranim danima vakcinisanja odjednom vise kao da ne postoji, kao nikom nista nije bilo. Naravno, posledice placaju oni koji su imali problme, i oni sto placaju taksu da bi ih lecilli i eventualno izdrzavali. Tako, profit firmama, svi troskovi i gubici obicnom svetu, a politicari se obeznanili od vlasti.

jeretik

pre 2 godine

Ovo je borba protiv jeretika, nema veze sa medicinom. Ako mi ne verujes, treba te spaliti na lomaci na seoskom trgu pred velikom publikom.

ipak

pre 2 godine

Kazu, ako hoces da igras, moras da se vakcinises, ali mi ne preusimamao nikakvu odgovornost niti rizik ako ti se nesto desi... znaci mi naredjujemo, a ti snosis posledice... Hm.. a sta ako bas zbog vakcine ne bude mogao da igra, kao Chardy? Pa to im bas i odgvara, ili misle da im odgovara, posto bi takva aniti-reklama poljulja poverenje i obicnih vakcisanih (ali ne i fanatika).

Branka

pre 2 godine

pa nek trpi posledice. Red je da i on tako razmazen i neodgovoran oseti malo kako je to kad mu nije sve po volji. Tim pre sto je na vrhu, treba da pokaze tu minimalnu zrtvu koju su svi ispod njega pokazali, a ne izuzece. Jer prkositi i inatiti se tako, rugajuci se ostalim igracima, i sistemu od kojeg ocekuje zaradu i nagradu, je jednostavno pogresan primer i protivno osnovnoj etici,

Igor

pre 2 godine

@Branka

Koliko se nalupeta,on nekog zajebava, sto ne zeli bocu,boze me sacuvaj,kad covek ovo čuje ,normalna reakcija je da ne zeli vakcinu!

miloskepp

pre 2 godine

Vakcina ne pomaze, shvatite to vec jednom
(hot, 19. januar 2022 20:30)

Ko si ti da o tome pricas, doktor infektolog, anesteziolog, epidemiolog....ko reci mi, radim u kovidu od samog pocetka, dve godine bice u martu. Jesi li ikada pricao sa nekim ko radi u kovid intenzivnim negama, potrazi nekog, cuj sta se prica tamo gde se lece najtezi pacijenti, manite ljudi rekla, kazala, pitajte malo te ljude koji se ne bave teorijom vec neposredno se bore za ljudske zivote. Nazalost umirali su i vakcinisani ali mnogo manje, medju onima koji su vakcinisani u 6 meseci unazad takvih je manje od 10 procenata, nije tesko izracunati, i ono sto je takodje jako bitno vecina prolazi sa mnogo manjim posledicama.

Milan

pre 2 godine

Katastrofance Kada bi se lek tako lako nalazio pogotovo za bolesti to bi bilo ravno cudu. Pa i majstor dodje da popravi obicnu stvar pa se nekad sto puta vrati da ispravi jer nije nesto uradio kako treba. Ovo je alarmantno stanje i ljudi se trude da urade najbolje sto mogu za kratko vreme. Budimo realni, koliko puta smo mi nekakv problem resavali pa mislili da imamo resenje ili uveravali druge da je to to ali potkrade se nesto pa bas ne bude onako kako smo hteli tj. obecali. A bolesti imaju toliko faktora da je nemoguce predvideti tacno sta je najbolje. Tako stoje stvari, a ko hoce nek veruje u sta hoce i nek uradi sta misli da je najbolje za njega.

Milan

pre 2 godine

Katastrofance Kada bi se lek tako lako nalazio pogotovo za bolesti to bi bilo ravno cudu. Pa i majstor dodje da popravi obicnu stvar pa se nekad sto puta vrati da ispravi jer nije nesto uradio kako treba. Ovo je alarmantno stanje i ljudi se trude da urade najbolje sto mogu za kratko vreme. Budimo realni, koliko puta smo mi nekakv problem resavali pa mislili da imamo resenje ili uveravali druge da je to to ali potkrade se nesto pa bas ne bude onako kako smo hteli tj. obecali. A bolesti imaju toliko faktora da je nemoguce predvideti tacno sta je najbolje. Tako stoje stvari, a ko hoce nek veruje u sta hoce i nek uradi sta misli da je najbolje za njega.

Vladimir

pre 2 godine

Vladimir, 19. januar 2022 23:50)

Ipak izglda cudno da se imunitet stecen posle prelezane bolesti ne racuna, i proglasava zanemarljivim u odnosu na vakcinu. Tu politicari uglavnom kolo vode, i ne konstatuju struku koja se zavukla u misiju rupu i cijuce kako im je naredjeno. Ne zaboravimo, ni jedan proizvodjac vakcina nema nikakve obaveze u odnosu na ljude koji su imali negativne posledice vakcine, ili cak umrli, a sve sto je i receno po tom pitnju ranim danima vakcinisanja odjednom vise kao da ne postoji, kao nikom nista nije bilo. Naravno, posledice placaju oni koji su imali problme, i oni sto placaju taksu da bi ih lecilli i eventualno izdrzavali. Tako, profit firmama, svi troskovi i gubici obicnom svetu, a politicari se obeznanili od vlasti.
(izgleda cudno, 20. januar 2022 01:51)

Pa ne znam bas da se ne racuna, ali ako malo pogledas istrazivanja, videces da samo imunitet stecen posle bolesti nije dovoljan da na duze vreme stiti od ponovog zarazavanja, i da vakcine pomazu da se imunitet osnazi a i ucini raznovrsnijim.

Ako mene pitas, verovatno je kombinacija prirodnog i vakcinom stecenog imuniteta najbolja.

Sto se zastite od negativnih posledica vakcine tice, ljudi stalno ponavljaju kao mantru da farmaceutske kuce nisu obavezne da isplate odstetu u slucaju stete, medjutim to je tacno za manje-vise SVE vakcine, ne samo ove protov kovida.

A to i dalje ne znaci da zdravstveni sistemi u zemljama ne pokrivaju troskove ili cak odstete prilikom lecenja, eto gde ja zivim ima pune zastite.

Miron

pre 2 godine

Samo je prevario ljude u Beogradu, francuske sportske novinare i Španiju, a i malo lagio da nije putovao nigde od 16. decembra 2021. do 3. januara 2022.

JPR24

pre 2 godine

Vakcina ne pomaze, shvatite to vec jednom
(hot, 19. januar 2022 20:30)


Ne lupaj. Vakcina pomaže da se telo brani od bolesti ! Naravno kao ni ostale, ne od zaraze, to nije cilj vakcine niti je moguće . Ovde je problem terati nekoga ko je prelezao bolest, stekao imunitet, da se vakcinise protiv te bolesti, u slučaju Noleta, još profi sportista, i zdrav uz medicinsku pratnju koju pola ljudi na planeti nema ni mesečno !

Dex

pre 2 godine

Kada vidim koliko antivaksera ovde ima nije ni čudo što imamo 30-40 puta više mrtvih od korone na milion stanovnika od na primer baš te Australije. Vakcina pomaže još kako, a vi živite u svom paralelnom univerzumu i tešite sami sebe lažima kojima su vam prevaranti napunili glavu. A svima vama koji Noletu želite da se ne vakciniše, neće vam on ispuniti tu želju budite ubedjeni.

Goran

pre 2 godine

Od više od 100 igrača koji su se prijavili za AO samo Djoković nije bio vakcinisan!! I sada je cijeli svijet protiv njega samo zato što je Srbin!!! Glupostima zaista u Srbiji nema kraja

Ivan

pre 2 godine

Vakcina ne pomaze, shvatite to vec jednom
(hot, 19. januar 2022 20:30)

Ako stvarno u to verujes, tebi nema pomoci.
(rd7, 19. januar 2022 20:47)

Stanje na terenu je da ne funkcionise, nije to svar za diskusiju. Kada imamo zemlje sa stopom vakcinacije od 90 posto i ogromne skokove broja zarazenih. To je za zdrav razum sasvim dovoljno. Nikakva teorija zavere, jedna cista neoboriva cinjenica koji niko ne moze da ospori.

Bibi

pre 2 godine

Nole,

Zenu, deco, kuce, mace I uzivaj u zivotu. Ako se vakcinises, ova bagra ce da ti naudi nekim drugim putem. Imas pare, imas veru, imas srecu, ne igraj se sa Satanom. On ce sam sebe da unisti.
Sve najlepse svima!

Lazar

pre 2 godine

Vakcina ne pomaze, shvatite to vec jednom
(hot, 19. januar 2022 20:30)

Ako stvarno u to verujes, tebi nema pomoci.
(rd7, 19. januar 2022 20:47)

Stanje na terenu je da ne funkcionise, nije to svar za diskusiju. Kada imamo zemlje sa stopom vakcinacije od 90 posto i ogromne skokove broja zarazenih. To je za zdrav razum sasvim dovoljno. Nikakva teorija zavere, jedna cista neoboriva cinjenica koji niko ne moze da ospori.
(Ivan, 19. januar 2022 21:01)
Ne vredi, mora covek da vam ponavlja iznova: vakcina te NE STITI od zarazavanja, vec od teskih posledica. Vama ni crtanje ne pomaze.

Milan

pre 2 godine

Cemu beskrajna rasprava o svrsi vakcine ,nepravdi prema Noletu itd. Nole mora da se vakcinise ako hoce da igra na bilo kom Grand Slamu . Ako nece , onda je ovo kraj njegove karijere . Zar je ovo tako tesko razumeti ?

davor

pre 2 godine

Vakcina ne pomaze, shvatite to vec jednom
(hot, 19. januar 2022 20:30)

Ako stvarno u to verujes, tebi nema pomoci.
(rd7, 19. januar 2022 20:47)

Što je najgore, nema ni tebi. Valjda ćeš jednoga dana to i sam shvatiti, ako si dovoljno pametan...

Karlo Prvi

pre 2 godine

Još jednom: vakcina ublažava bolest. Čini je manje opasnom. Vakcinisani mogu da je prenesu, ali ako je prenesu vakcinisanima veća je šansa da bolest ne bude ozbiljna za zaraženu osobu.

Bob

pre 2 godine

Vakcina protiv covida samo olaksava mutaciju virusa u druge sojeve,tj.cini da se daleko teze izborimo sa pandemijom!
U svakom slucaju na snazi je diskriminacija i jos jedna podela izmedju stanovnistva kao da ih vec nemamo dovoljno!
Ja mislim da je cilj vakserskog lobija da pridobiju kolebljivce kojih nije da nema jer nama sa logickim razmisljanjem ne mogu da pridju!

Vladimir

pre 2 godine

To je ono što je rečeno od strane najviših zdravstvenih i državnih zvaničnika širom sveta.
Rečeno je da vakcina ZAUSTAVLJA virus. To je rečeno mnogo puta pred početak vakcinacije prvom dozom, pa drugom, pa trećom, pa sada kada smo pred četvrtom i petom odjednom menjaju narativ.

Da, prava vakcina bi trebalo da pruža imunitet. Ova to, dokazi govore, ne radi. Dokazi.
(Katastrofanče, 19. januar 2022 23:04)

Ne lazi.
Skoro da nema vakcina koje mogu u potpunosti da sprece zarazu, vecina radi na principu da ublazi simptome.

Takodje, vakcine su itekako bile efikasne i da zaustave zarazu SOJEVIMA ZA KOJE SU NAPRAVLJENE.

Niko nije rekao da ce to da vazi za sve nove mutacije.

223536

pre 2 godine

Stvarno treba jako silovati svoj um da prihvati laž kako vakcinacija sprečava širenje zaraze. Evo za primer Australija: 93% je vakcinisano i uprkos tome rekordno zaražavanje.
A pošto ne suzbija zarazu, čemu insistiranje na njoj? Ona eventualno ima samo individualni, pojedinačni doprinos ojačavanju organizma osobe, a nikakav kolektivni učinak /efekat.

Neplivač

pre 2 godine

Još jednom: vakcina ublažava bolest. Čini je manje opasnom. Vakcinisani mogu da je prenesu, ali ako je prenesu vakcinisanima veća je šansa da bolest ne bude ozbiljna za zaraženu osobu.
(Karlo Prvi, 19. januar 2022 21:32)

Imam neke drugove i voleo bih da im objasniš lično tu teoriju. Ja sam teško podneo covid, kasnije sam se i vakcinisao, ali me generalno nerviraju više stavovi vaksera nego antivaksera

Ovo postaje besmisleno

pre 2 godine

Sud se na drugom suđenju nijue bavio procedurom, nego samo da li je ministar imao prava da mu poništi vizu. Da imao je, to je to diskreciono pravo, ne ponavljajte da je Novak imao sve papire, nevažno za odluku ministra. Sud je njegovu odluku potvrdio. Šta imate više da bauljate u pravničkom diletantizmu?

Branka

pre 2 godine

pa nek trpi posledice. Red je da i on tako razmazen i neodgovoran oseti malo kako je to kad mu nije sve po volji. Tim pre sto je na vrhu, treba da pokaze tu minimalnu zrtvu koju su svi ispod njega pokazali, a ne izuzece. Jer prkositi i inatiti se tako, rugajuci se ostalim igracima, i sistemu od kojeg ocekuje zaradu i nagradu, je jednostavno pogresan primer i protivno osnovnoj etici,

Capello

pre 2 godine

Vakcina ne pomaze, shvatite to vec jednom
(hot, 19. januar 2022 20:30)


Ne lupaj. Vakcina pomaže da se telo brani od bolesti ! Naravno kao ni ostale, ne od zaraze, to nije cilj vakcine niti je moguće . Ovde je problem terati nekoga ko je prelezao bolest, stekao imunitet, da se vakcinise protiv te bolesti, u slučaju Noleta, još profi sportista, i zdrav uz medicinsku pratnju koju pola ljudi na planeti nema ni mesečno !
(JPR24, 19. januar 2022 20:41)

Ne lupaj ti. Kako ce vakcina pomoci kad nema imunog odgovora na aktivni virus nego mozda samo na onaj iz vakcine? Koja je slicnost izmedju delte i omikrona? Nikakva, omikron je novi soj cak i ne izaziva iste bolesti niti iste simptome kao delta.

ultrasrbin

pre 2 godine

Još jednom: vakcina ublažava bolest. Čini je manje opasnom. Vakcinisani mogu da je prenesu, ali ako je prenesu vakcinisanima veća je šansa da bolest ne bude ozbiljna za zaraženu osobu.
(Karlo Prvi, 19. januar 2022 21:32)
Znaci sada mogu da je prenesu i nije bitno ako je prenesu "vakcinisanima" posto je veca sansa da bude blazi oblik. Kao neko ko je vakcinisan ipak bih radije da mi zdrav nevakcinisan NE PRENESE nego da mi ZARAZEN VAKCINISNA prenese laksi oblik. Kako su to vakcinsani, a zarazeni isli na posao? Ko ce za to da odgovara?

mr

pre 2 godine

Vakcina ne pomaze, shvatite to vec jednom
(hot, 19. januar 2022 20:30)

Ako stvarno u to verujes, tebi nema pomoci.
(rd7, 19. januar 2022 20:47)

Stanje na terenu je da ne funkcionise, nije to svar za diskusiju. Kada imamo zemlje sa stopom vakcinacije od 90 posto i ogromne skokove broja zarazenih. To je za zdrav razum sasvim dovoljno. Nikakva teorija zavere, jedna cista neoboriva cinjenica koji niko ne moze da ospori.
(Ivan, 19. januar 2022 21:01)
Ne vredi, mora covek da vam ponavlja iznova: vakcina te NE STITI od zarazavanja, vec od teskih posledica. Vama ni crtanje ne pomaze.
(Lazar, 19. januar 2022 21:30)

Изгледа да теби не помаже. После годину дана је већ толико искуства да сада полако сви виде да се под ово лоботомију покушава свашта провући. Вакцина су до сада имале своју функцију, а сада нам вакцине служе да ето ако Бог да да помогну, а примају се и по 3-4 комада. Ти вероватно мислиш да је тако одувек.

Katastrofanče

pre 2 godine

Vakcina pomaže da se telo brani od bolesti ! Naravno kao ni ostale, ne od zaraze, to nije cilj vakcine niti je moguće .
(JPR24, 19. januar 2022 20:41)


To je ono što je rečeno od strane najviših zdravstvenih i državnih zvaničnika širom sveta.
Rečeno je da vakcina ZAUSTAVLJA virus. To je rečeno mnogo puta pred početak vakcinacije prvom dozom, pa drugom, pa trećom, pa sada kada smo pred četvrtom i petom odjednom menjaju narativ.

Da, prava vakcina bi trebalo da pruža imunitet. Ova to, dokazi govore, ne radi. Dokazi.

Skateborder

pre 2 godine

Znate sta, ko vas j..., vas vakcinisane. Ko vam je kriv za to sto ste uradili sebi samima, dozvolili da vam ubrizgavaju otrove pa bi sad malo u rikverc, ali nece da moze...
Mene nece nikada, pa cak ni onda.

Kokta

pre 2 godine

Sve je to politicki, gomila kosarkasa i fudbalera se nije vakcinisala a imaju fizicki kontakt pri svakoj utakmici, dok je u tenisu distanca i opet mlataraju kako svi moraju da se vakcinisu.
Zverev danas izjavio da ovi sto igraju AO niko ih ne testira, vecina izlazi i ne traze im potvrde o vakcinaciji itd. Kaze da rade test, pola njih bi bilo pozitivno. Toliko o Novaku kao opasnosti. Licemeri, obice im se o glavu kad tad.

Legionar

pre 2 godine

"Šampione, znaš li šta znači kolektivna odgovornost?
To ti nije jasno očito.
(Znam znanje, 19. januar 2022 22:48)"
A da razmiliš o terminu "kolektivno ludilo"?

pedja

pre 2 godine

Podrzavam Novaka u svemu! Doduse ja sam primio kineza kako bi nastavio zivot koliko toliko u normalnom modu. I niko me nije ubedio da je vakcina dobra...doduse nije ni da je losa. Toliko.

novikorisnik

pre 2 godine

@Karlo Prvi
Koji procenat od svih zaraženih je imao ozbiljniji oblik bolesti, naročito od ovog omikrona? Ni sa vakcinom nisi siguran da ćeš imati blaži oblik, kao što nisi siguran ni da li će kasnije biti nekih neželjenih posledica od vakcine…

miloskepp

pre 2 godine

Vakcina ne pomaze, shvatite to vec jednom
(hot, 19. januar 2022 20:30)

Ko si ti da o tome pricas, doktor infektolog, anesteziolog, epidemiolog....ko reci mi, radim u kovidu od samog pocetka, dve godine bice u martu. Jesi li ikada pricao sa nekim ko radi u kovid intenzivnim negama, potrazi nekog, cuj sta se prica tamo gde se lece najtezi pacijenti, manite ljudi rekla, kazala, pitajte malo te ljude koji se ne bave teorijom vec neposredno se bore za ljudske zivote. Nazalost umirali su i vakcinisani ali mnogo manje, medju onima koji su vakcinisani u 6 meseci unazad takvih je manje od 10 procenata, nije tesko izracunati, i ono sto je takodje jako bitno vecina prolazi sa mnogo manjim posledicama.

Miki

pre 2 godine

Ne treba vakcina kad moze da uradi brzi test! Sta se desilo sa testovima? Niko ih ne spominje? Ako nisi vakcinisan, moras da uradis test. Ja bi njih tuzio.

Onako

pre 2 godine

"... smatra da australijske vlasti i Đoković podjednako snose krivicu za nedavni događaj.

Novak je pokušao da uđe uz izuzeće, ispoštovao je proceduru i nije imao nameru bilo koga da prevari. Nije odustajao do kraja, ali nije vredelo"

Aha, ok. Jel može onda samo još jednom: kako su podjednako krivi?

cvecka

pre 2 godine

Ako ukidaju mjere šta ih onda briga ko je vakcinisan ko nije. Kazu da UK ukidaju i maske i potvrde o vakcinaciji. Šta onda traže od tenisera ako od nikog drugog ne traže? To je samo želja da slome i zadnjeg koji im se opire. 💪

Nije nego!

pre 2 godine

U Engleskoj će jedino ostati na snazi zabrana ulaska za Đokovića! Za sve odtale kao i za građane Britanija ukida mere. U prevodu tako zvuči poruka koju su skockali i pustili u nedije.

ultrasrbin

pre 2 godine

Ako stvarno u to verujes, tebi nema pomoci.
(rd7, 19. januar 2022 20:47)

Nije u pitanju verovanje vec cinnjenica.
Sve vakcine su radjene protiv varijante koja vise ne postoji.
Nove varijnate nalaze nacine da zaobidju odbranu. Prirodni imunitet je bolji (posebno nakon prelezanog kovida), ali antitela krace traju.

Ako vakcian pomaze zasto Australija sa 95% vakcinisanih ima skoro 200000 zarazenih dnevno. U letnjem periodu?
Inace sam vakcinisan, ali nakon svih ovih igranki pitam se sta stoji iza toga.

Simao

pre 2 godine

Ne vredi, mora covek da vam ponavlja iznova: vakcina te NE STITI od zarazavanja, vec od teskih posledica. Vama ni crtanje ne pomaze.
@Lazar

Kako si ovo dokazao? Bas da cujem?

95% ljudi je prelezavalo bolest bez tezih posledica, i pre pojave vakcina.

Kako si dokazao da vakcina stiti od tezih posledica, a vec je tako bilo i bez vakcina?

Nacrtaj mi!

darkknight

pre 2 godine

"Novak je pokušao da uđe uz izuzeće, ispoštovao je proceduru i nije imao nameru bilo koga da prevari" !! pa kako je onda i on kriv !? dal' bre ima neko normalan vise !?

Гружанин

pre 2 godine

Još jednom: vakcina ublažava bolest. Čini je manje opasnom. Vakcinisani mogu da je prenesu, ali ako je prenesu vakcinisanima veća je šansa da bolest ne bude ozbiljna za zaraženu osobu.
(Karlo Prvi, 19. januar 2022 21:32)

Али какве то везе конкретно има са Новаковим случајем? Он је по расположивим подацима недавно прележао болест која је у питању. И то се може врло лако тестом поново потврдити. Дакле као такав је био подједнако ризичан за остале као и они који су потпуно вакцинисани, ако не и мањи. Па већина држава до недавно је давала предност при уласку у земљу онима који су преживели Ковид у односу на оне који су само вакцинисани. Тек кад је кренуло са интезивном кампањом вакцинације ствар је обрнута наопачке да би се људи простом уценом натерали на њу. Зато је одлука о протеривању искључиво политичка а не заснована на медицинским разлозима.

Mike

pre 2 godine

Ne razumem konstataciju "pokusao da udje u Australiju sa izuzecem" (verovatno misli ilegalno). Pa valjda mu je neko od zvanicnika, pre dolaska, rekao odnosno garantovao, da ce to, pored odobrene vize, biti dovoljno za ulazak u zemlju, jer Novak tamo nije isao samoinicijativno i na splavu se pojavio na obalama Australije, nego prema uputstvima organizatora turnira (pa svako bi tako radio). Ocigledno da ga je neko u tome obmanuo, a kako su se stvari kasnije odvije, uveren sam i sa namerom.

Peter Smith

pre 2 godine

Australijski organi su nastupalib100% iz pozicije moci, u odnosu na Australiju Novakova moc je 0%. Cini se da je sada za mnoge drzave dobar trenutak da pocnu selektivno uvoditi obaveznu vakcinaciju, sto i rade. Pitam se zbog cega to nisu ucinili pre nego sto je pocela vakcinacija.

Miroslav

pre 2 godine

OK.Zele papir-nek im da papir(potvrdu)!
Kad je za njih irelevantna efikasnost vakcine na kojoj besmisleno insistiraju onda nek prekona vlastite postulate i na trenutak bude kao oni-licemjeran(svi znamo da u sustini nije takav)i da im(samo)potvrdu.

jeretik

pre 2 godine

Ovo je borba protiv jeretika, nema veze sa medicinom. Ako mi ne verujes, treba te spaliti na lomaci na seoskom trgu pred velikom publikom.

Odur

pre 2 godine

Ranije sam mislio da je neodgovorno ne vakcinisati se, ali pošto sam vakcinisan 3 puta i opet se zarazio koronom i imao simptome iste kao i prvi put kad sam bio nevakcinisan shvatio sam da se sve vrti oko ogromne zarade na vakcini i lekovima. Promenio sam mišljenje

Milan

pre 2 godine

Katastrofance Kada bi se lek tako lako nalazio pogotovo za bolesti to bi bilo ravno cudu. Pa i majstor dodje da popravi obicnu stvar pa se nekad sto puta vrati da ispravi jer nije nesto uradio kako treba. Ovo je alarmantno stanje i ljudi se trude da urade najbolje sto mogu za kratko vreme. Budimo realni, koliko puta smo mi nekakv problem resavali pa mislili da imamo resenje ili uveravali druge da je to to ali potkrade se nesto pa bas ne bude onako kako smo hteli tj. obecali. A bolesti imaju toliko faktora da je nemoguce predvideti tacno sta je najbolje. Tako stoje stvari, a ko hoce nek veruje u sta hoce i nek uradi sta misli da je najbolje za njega.

Milan

pre 2 godine

Katastrofance Kada bi se lek tako lako nalazio pogotovo za bolesti to bi bilo ravno cudu. Pa i majstor dodje da popravi obicnu stvar pa se nekad sto puta vrati da ispravi jer nije nesto uradio kako treba. Ovo je alarmantno stanje i ljudi se trude da urade najbolje sto mogu za kratko vreme. Budimo realni, koliko puta smo mi nekakv problem resavali pa mislili da imamo resenje ili uveravali druge da je to to ali potkrade se nesto pa bas ne bude onako kako smo hteli tj. obecali. A bolesti imaju toliko faktora da je nemoguce predvideti tacno sta je najbolje. Tako stoje stvari, a ko hoce nek veruje u sta hoce i nek uradi sta misli da je najbolje za njega.

ipak

pre 2 godine

Kazu, ako hoces da igras, moras da se vakcinises, ali mi ne preusimamao nikakvu odgovornost niti rizik ako ti se nesto desi... znaci mi naredjujemo, a ti snosis posledice... Hm.. a sta ako bas zbog vakcine ne bude mogao da igra, kao Chardy? Pa to im bas i odgvara, ili misle da im odgovara, posto bi takva aniti-reklama poljulja poverenje i obicnih vakcisanih (ali ne i fanatika).

Peter Smith

pre 2 godine

Sud se na drugom suđenju nijue bavio procedurom, nego samo da li je ministar imao prava da mu poništi vizu. Da imao je, to je to diskreciono pravo, ne ponavljajte da je Novak imao sve papire, nevažno za odluku ministra. Sud je njegovu odluku potvrdio. Šta imate više da bauljate u pravničkom diletantizmu?
(Ovo postaje besmisleno, 19. januar 2022 20:36)
Pravo je instrument vlasti a Imigraciono pravo je po svoj sustini diskreciono i sve drzave imaju slicne odredbe. Istina da se to ovlastenje ministra retko koristi. Bilo bi interesanto videti koliko puta do sada je ministar koristio ovlastenje i u koiim slucajevima.

Marko

pre 2 godine

Nemojmo se zavaravati, ovo sve će još dugo potrajati, npr. u Austriji uskoro počinje kažnjavanje nevakcinisanih i taj zakon je predviđen da traje 2 godine! Bez obzira šta mi mislimo, ako Novak želi da dalje igra očigledno je da je jedini način da se vakciniše. Inače će nažalost morati da završi karijeru a mislim da bi to bila ogromna katastrofa, ja žarko želim da i dalje navijam za njega na terenu.

izgleda cudno

pre 2 godine

@(Vladimir, 19. januar 2022 23:50)

Ipak izglda cudno da se imunitet stecen posle prelezane bolesti ne racuna, i proglasava zanemarljivim u odnosu na vakcinu. Tu politicari uglavnom kolo vode, i ne konstatuju struku koja se zavukla u misiju rupu i cijuce kako im je naredjeno. Ne zaboravimo, ni jedan proizvodjac vakcina nema nikakve obaveze u odnosu na ljude koji su imali negativne posledice vakcine, ili cak umrli, a sve sto je i receno po tom pitnju ranim danima vakcinisanja odjednom vise kao da ne postoji, kao nikom nista nije bilo. Naravno, posledice placaju oni koji su imali problme, i oni sto placaju taksu da bi ih lecilli i eventualno izdrzavali. Tako, profit firmama, svi troskovi i gubici obicnom svetu, a politicari se obeznanili od vlasti.

Milan

pre 2 godine

Kad se sve uzme u obzir Novak je trebao da igra AO jer je doneo ono sto su trazili tj. izuzece. Jbga oni su rekli da moze a onda rekli ne moze. Nema nista gore od toga, to su nedoreceni, glupavi i licemerni ljudi i prava sramota za AO. Nek se nose i Vilander i njemu slicni koji se slazu sa ovim AO ni oni ne znaju sta znaci eticnost i doslednost. Slepci, bruka za sport reko bih im to u facu. Na kraju Novak koliko ljudi ga prati i ceni a ovamo opasnost za nerede?! Veliku gresku su napravili. Evo sad kazu Na RG moraju svi biti vakcinisani. OK rekli su postavili pravila i to je to. Da su to rekli na AO ne bi bilo problema. Ovako ovo sto su uradili je bruka za sport.

Ajde

pre 2 godine

Ne vredi, mora covek da vam ponavlja iznova: vakcina te NE STITI od zarazavanja, vec od teskih posledica. Vama ni crtanje ne pomaze.
(Lazar, 19. januar 2022 21:30)

Da, u pravi si! Danas su milioni ljudi u svetu imali dečiju paralizu, velike boginje, tuberkulozu, rubelu.... ali eto samo nisu imali teže simptome.
Vakcine se prave da štite od zaraze a ne da ublažavaju simptome.

Igor

pre 2 godine

@Branka

Koliko se nalupeta,on nekog zajebava, sto ne zeli bocu,boze me sacuvaj,kad covek ovo čuje ,normalna reakcija je da ne zeli vakcinu!

mikin

pre 2 godine

@Peter Smith ... Pravo je instrument vlasti a Imigraciono pravo je po svoj sustini diskreciono i sve drzave imaju slicne odredbe. Istina da se to ovlastenje ministra retko koristi. Bilo bi interesanto videti koliko puta do sada je ministar koristio ovlastenje i u koiim slucajevima."

OK. Posto znamo da se u drugom sudjenju samo utvrdjivalo da li je ministar postupio po zakonu ili ne, onda cu ti reci da smo i mi koji nemamo veze sa pravom ali imamo malo soli u glavi mogli odmah zakljuciti da ce Novak da izgubi pa se onda postavlja pitanje strucnosti ili morala njegovih advokata, pravnih "eksperata" koji su ga navukli na sudjenje. Ili su videli dobru zaradu potentnog klijenta za dan-dva angazmana. Ne bi im trebao dati ni dolara!
A to diskreciono pravo je ostavljeno ministru da bi po hitnom postupku resavao probleme nastale na salterima aerodroma ili luka zatrpanih eventualnim migrantima. Ali nisu racunali sa tim da bi neki ubogi migrant mogao pokrenuti sudski postupak (da ima te novce ne bi ni dolazio u Austaliju) i ceo sistem dovesti do apsurda.

BBking

pre 2 godine

Vakcinisao sam se Pfizerom tri puta (busterovan). Ali ove reci mi izazivaju sumnju da farmakomafija hoce da rasproda sve vakcine. Zasto, a to je mnogo sigurnije na turnirima ne mogu da igraju oni koji imaju negativan PCR, jer i vakcinisani mogu biti zarazeni.

Vladimir

pre 2 godine

Vladimir, 19. januar 2022 23:50)

Ipak izglda cudno da se imunitet stecen posle prelezane bolesti ne racuna, i proglasava zanemarljivim u odnosu na vakcinu. Tu politicari uglavnom kolo vode, i ne konstatuju struku koja se zavukla u misiju rupu i cijuce kako im je naredjeno. Ne zaboravimo, ni jedan proizvodjac vakcina nema nikakve obaveze u odnosu na ljude koji su imali negativne posledice vakcine, ili cak umrli, a sve sto je i receno po tom pitnju ranim danima vakcinisanja odjednom vise kao da ne postoji, kao nikom nista nije bilo. Naravno, posledice placaju oni koji su imali problme, i oni sto placaju taksu da bi ih lecilli i eventualno izdrzavali. Tako, profit firmama, svi troskovi i gubici obicnom svetu, a politicari se obeznanili od vlasti.
(izgleda cudno, 20. januar 2022 01:51)

Pa ne znam bas da se ne racuna, ali ako malo pogledas istrazivanja, videces da samo imunitet stecen posle bolesti nije dovoljan da na duze vreme stiti od ponovog zarazavanja, i da vakcine pomazu da se imunitet osnazi a i ucini raznovrsnijim.

Ako mene pitas, verovatno je kombinacija prirodnog i vakcinom stecenog imuniteta najbolja.

Sto se zastite od negativnih posledica vakcine tice, ljudi stalno ponavljaju kao mantru da farmaceutske kuce nisu obavezne da isplate odstetu u slucaju stete, medjutim to je tacno za manje-vise SVE vakcine, ne samo ove protov kovida.

A to i dalje ne znaci da zdravstveni sistemi u zemljama ne pokrivaju troskove ili cak odstete prilikom lecenja, eto gde ja zivim ima pune zastite.