Sreda, 19.01.2022.

13:00

Organizatori AO plaćaju Đokovićeve sudske troškove

Tenis Australija snosiće sudske troškove slučaja Novaka Đokovića, navode inostrani mediji.

Izvor:

Organizatori AO plaæaju Ðokoviæeve sudske troškove IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

112 Komentari

Sortiraj po:

Зоран првановић

pre 2 godine

Наставак претходног коментара:

Такође, премда према писању „дејли Мејла“ организатори Аустралијан опена сносиће судске трошкове, можда би требало да поднесе тужбу против Тениског савеза Аустралије због излагања психичком и физичком малтретирању, због добијања медицинског изузећа које ништа није значило, а изложило га је непотребном одвајању од породице, беспотребном путовању, беспотребним путним трошковима , као и каснијим судским трошковима, и због свега наведеног да тражи надокнаду свих тих трошкова и обештећења

DS iz oza

pre 2 godine

Cotam ovo i ne mogi da verijem koloko ovde ljudi ne znaju sta pricaju. Australian open nije drzavni turnir. Pare se skupljaju od sponzora i tv prenosa i ulaznoca. Od tih para ce se namiriti novakovi troskovi a me of para poredkih obveznika.

DS iz oza

pre 2 godine

Cotam ovo i ne mogi da verijem koloko ovde ljudi ne znaju sta pricaju. Australian open nije drzavni turnir. Pare se skupljaju od sponzora i tv prenosa i ulaznoca. Od tih para ce se namiriti novakovi troskovi a me of para poredkih obveznika.

Mag

pre 2 godine

Obavezno tužiti i njih i njihovu vladu za odštetu Đokoviću i njegovim sponzorima pred nekim međunarodnim sudom
(Dado, 19. januar 2022 14:25)


Ja mislim da ga Lakosta zato zvala na sastanak, namirisali lovu 😂😂😂😂
Ima da oderu AO kozu sa ledja

don

pre 2 godine

Gospodine Dragoljube, Novakovi advokati su bili brilijantni. To vam kazem kao neko ko odlicno razume engleski i ko je, iako inzenjer elektronike i racunarstva, 15 godina ucestvovao u mnogo ozbiljnim pregovorima na zapadu (to sto sam radio se zove paralegal, odnosno covek koji nije pravnik, ali odlicno poznaje materiju i zna dosta o pravima).
Dakle, kao takav sam bio odusevljen njihovom argumentacijom, razbili su stavku po stavku u ministrovoj odluci - navescu samo jedan primer... ministar se pozvao na BBC tekst kao dokaz da bi Novak svojim stavovima podigao temperaturu medju antivakserima... a Novakovi advokati su pokazali da je taj BBC tekst upravo govorio obrnuto - da je prvo ukidanje Novakove vize bilo podiglo temperaturu medju antivakserima, i da je, stoga, ne bi trebalo ukidati ponovo. Bilo je mnogo ovakvih brilijantih argumenata.
Medjutim... advokat vlade je vec u prvim recenicama rekao da sve to nije bitno, i da ministar uopste ne mora da se bavi detaljima svoje odluke. On jednostavno IMA PRAVO da izbaci Novaka na osnovu svoje procene!
(nema veze sa advokatima, 19. januar 2022 20:35)

Morali su pokušati privremenu meru, da ostane do kraja turnira. Tu su podbacili. Sve ostalo je bilo u redu.

Bl

pre 2 godine

Građani Australije nisu mogli zaštititi sami sebe od terora policije, pa kako da spriječe rasipanje budžeta na plaćanje ludosti njihove vlade i bjesnog ministra.
Naprotiv, ubjedili su ih da sve to čine zboh njih, da ih zaštite od opasnog anarhiste. Kako je moguće poštovati takav narod?

sve tacno

pre 2 godine

Međutim, Sud ovde odlučuje da li je ministar ispravno postupio što se tiče njegovih ovlašćenja a ne da li je u pravu, zakon mu daje to pravo da misli kako misli.
(Lik, 19. januar 2022 18:02)

Apsolutno! Ali kriticari ovde ili ne citaju sta je napisano prethodnih dana, ili citaju ali ne razumeju, ili i citaju i razumeju, ali ne pamte. Ne mogu da smislim neko cetvrto objasnjenje.
U prvih deset minuta svog obracanja sudu advokat drzave je kao odgovor na gomilu sjajnih argumenata Novakovih advokata (a koji su nasli da u ministrovoj odluci ne postoje cinjenice koje podrzavaju njegov zakljucak o tome da je Novak rizik, cak naprotiv), dakle, u prvoj recenici je advokat drzave rekao da ministar nije duzan da da takve argumente. Posle toga nisam dalje slusao, samo sam se pitao cemu onda sluzi sud, i zasto je ministar kucao svoju odluku od preko 80 stavki ako ona nije morala da sadrzi jasnu argumentaciju koja podrzava njegovu odluku. Dakle, kada sam to cuo znao sam se da se sud nece vise baviti argumentima, nego ce jednostavno prihvatiti ministrovu odluku na osnovu njegovog subjektivnog misljenja, na koje on po zakonu ima pravo.

nema veze sa advokatima

pre 2 godine

Od kada su ga izbacili više puta sam napisao da treba da tuzi. Da nađe bolje advokate od onih smotanih tamo (takav su utisak ostavili na zadnjem suđenju na mene, pa sam još dok su pričali znao da nema šanse da dobije).
Neka im uzme dobre pare, a to će biti i moralna satisfakcija za poniženje koje su mu priredili. Znam i da će on dobar deo tih para da da u humanitarne svrhe. On je takav čovek.
(Dragoljub, 19. januar 2022 15:57)

Gospodine Dragoljube, Novakovi advokati su bili brilijantni. To vam kazem kao neko ko odlicno razume engleski i ko je, iako inzenjer elektronike i racunarstva, 15 godina ucestvovao u mnogo ozbiljnim pregovorima na zapadu (to sto sam radio se zove paralegal, odnosno covek koji nije pravnik, ali odlicno poznaje materiju i zna dosta o pravima).
Dakle, kao takav sam bio odusevljen njihovom argumentacijom, razbili su stavku po stavku u ministrovoj odluci - navescu samo jedan primer... ministar se pozvao na BBC tekst kao dokaz da bi Novak svojim stavovima podigao temperaturu medju antivakserima... a Novakovi advokati su pokazali da je taj BBC tekst upravo govorio obrnuto - da je prvo ukidanje Novakove vize bilo podiglo temperaturu medju antivakserima, i da je, stoga, ne bi trebalo ukidati ponovo. Bilo je mnogo ovakvih brilijantih argumenata.
Medjutim... advokat vlade je vec u prvim recenicama rekao da sve to nije bitno, i da ministar uopste ne mora da se bavi detaljima svoje odluke. On jednostavno IMA PRAVO da izbaci Novaka na osnovu svoje procene!

Pele 2.0

pre 2 godine

@Marko, 19. januar 2022 18:57

"Čekaj, o čemu pričaš? Pobogu, s kojim pravom sud u Australiji može da mu sudi zbog ponašanja u Srbiji? Nema nikakve veze sa ulaskom u Australiju, niti vizom, niti bilo čim što se tiče Australije."

Verovatno si mlad i bez iskustva. (blago tebi). Viza nije NIKAKVA GARANCIJA da ćeš ući u svaku zemlju na svetu, pa i u Srbiju.

Itekako ponašanje i karakter mogu da budu predmet procene da li nekom dozvoliti da uđe.

Đoković je dobio vizu ranije, ali je posle kršio samoizolaciju, lagao da je doputovao iz Srbije...

Marko

pre 2 godine

@Drugo suđenje je zbog Đokovičevog neodgovornog ponašanja dok je bio zaražen. Za ovo je on kriv i treba da plati sudske troškove za ovo drugo suđenje.
(Pele 2.0, 19. januar 2022 16:43)

Čekaj, o čemu pričaš? Pobogu, s kojim pravom sud u Australiji može da mu sudi zbog ponašanja u Srbiji? Nema nikakve veze sa ulaskom u Australiju, niti vizom, niti bilo čim što se tiče Australije.

Lik

pre 2 godine

Drugo suđenje je zbog Đokovičevog neodgovornog ponašanja dok je bio zaražen. Za ovo je on kriv i treba da plati sudske troškove za ovo drugo suđenje.
(Pele 2.0, 19. januar 2022 16:43)

Nije tačno, drugo suđenje je zbog ministrovog diskrecionog prava da deportuje Đokovića. Ministar misli da je Đoković protiv vakcinacije i da kao takav ugrožava građanski poredak.
Ministar je opisao Đokovića kao osobu koja je javno pokazala da se protivi dobijanju vakcine (to nije dokazano) i demonstrirala očigledno nepoštovanje osnovnih pravila o kovidu, kao što je izolacija nakon pozitivnog testa (i to je diskutabilno).

Međutim, Sud ovde odlučuje da li je ministar ispravno postupio što se tiče njegovih ovlašćenja a ne da li je u pravu, zakon mu daje to pravo da misli kako misli.

SilaN

pre 2 godine

.. ko je uspostavio ove cenovnike, sa milionskim iznosima? Koliko to košta sat rada suda u online režimu? Zašto mi, kao obični ljudi pristajemo da nas pravnici prave budalama, da zarađuju basnoslovne cifre tek tako?

dejan76

pre 2 godine

Još na prethodnom AO mediji su vodili negativnu kampanju protiv Đokovića. Spinovali su da je razmaženi bogataš i uživa privilegije pa mu ni to nije dosta nego traži još para od turnira, i sve u tom maniru. Novak je tada tražio pravedniju raspodelu nagradnog fonda za igrače koji ispadaju u prvoj i drugoj rundi takmičenja.

Ovo sada je samo nastavak. Bolje da Novak tamo više ne ide.

kiki

pre 2 godine

a ostali sto se nisu borili sudski a vratili ih? jel to znaci da je i ona cehinja mogla tako da potrosi australske pare za svoj sudski spor?
(kim, 19. januar 2022 15:24)

mogla je i dobila bi spor bez problema. kada su je novinari u češkoj pitali zašto se nije žalila, rekla je da je zaključila da je nepoželjna iako su svi službenici bili veoma ljubazni prema njoj, i da naprosto nije želela više da gubi vreme. spakovala se i sela na avion.

Kafka

pre 2 godine

Drugo suđenje je zbog Đokovičevog neodgovornog ponašanja dok je bio zaražen. Za ovo je on kriv i treba da plati sudske troškove za ovo drugo suđenje.

(Pele 2.0, 19. januar 2022 16:43)

Ako je neko neodgovoran to su Australijanci čiji je turnir (na kome su Novaka sprečili da učestvuje) živi rasadnik korone, gde je ponašanje toliko neodgovorno da čak ni ne testiraju igrače, a kamoli da se šalju u karantin svi kontakti poznatih zaraženih učesnika. Mogu da se slikaju sa tom pričom o neodgovornosti jer je Novak uz sve svoje greške vezano za karantin, za ovaj haos pravi svetac.

kimi

pre 2 godine

a ostali sto se nisu borili sudski a vratili ih? jel to znaci da je i ona cehinja mogla tako da potrosi australske pare za svoj sudski spor?
(kim, 19. januar 2022 15:24)

Mogla je ali nije. Bilo je i boljih slikara od Van Goga ali nikad ništa nisu naslikali.
(Mikica, 19. januar 2022 15:38)

gluposti...kako znas da su bolji ako nikad nista nisu naslikali? ispeci pa reci

Jomla

pre 2 godine

Konačno je neko shvatio zašto se Nole ne oglašava, jer su pregovori o odšteti u toku. Biće bogatiji za minimum 100 miliona dolara.
(Taša Kapunović, 19. januar 2022 15:36)

Znači, da je ostao u AUS i eventualno osvojio turnir zaradio bi 2,875 miliona dolara. Pošto nije igrao, uzeće bar 100 miliona.

anfakbls

pre 2 godine

Naravno da će ih No1e tužiti. Sačekaćemo kraj AO pa ćemo sa uživanjem gledati kako im uzima pare. Pare poreskih obaveznika Australije.

Pele 2.0

pre 2 godine

Prvo suđenje je bilo zbog tehničke greške Imigrations: Đoković je imao sva potrebna dokumenta da uđe u Australiju, a oni su mu zabranili ulazak.

Sudske troškove za ovo prvo suđenje treba da plati Imigrations. Đoković ima pravo i za odštetu za sedenje u karantinu i hotelu za imigrante.

Drugo suđenje je zbog Đokovičevog neodgovornog ponašanja dok je bio zaražen. Za ovo je on kriv i treba da plati sudske troškove za ovo drugo suđenje.

Očekujem da se ova potraživanja "prebiju" sporazumno i da Đoković ništa ne plati, niti dobije.

Citalac

pre 2 godine

A hoce li AO platiti i troskove koje je Djokovic imao tokom 11-dnevnog
zatvorskog boravka u Australiji i novac kojeg je, neigrajuci na turniru, izgubio?

Cokoladica

pre 2 godine

I nakon tuzbe koja je u pripremi zato sto je drzan u zloglasnom hotelu, drzava ce ce morati platiti 5 miliona,plus sudske i advokatske usluge.

mr

pre 2 godine

Па ако ови плаћају адвоката а не Новак, онда није ни чудо што су пристали на ону будалаштину од суђења за грешне мисли. Чим су адвокати кренули онако да га бране одмах сам написао да ће још и у затвор да допадне. У какву је Новак машину упао.

brm

pre 2 godine

Da se razumemo, ovo je još nezvanična informacija. Takođe, šostoji spekulacija da je AO plaćao troškove postupka Novaku da ne budu tuženi od strane Novaka. Uobičajena je praksa bila da se AO stara oko uslova za vizu za igrače i ulaska u zemlju. Uslove za dokumentaciju koju je dobio od AO je izgledala kao da je prosleđena od zvaničnika. AO je hteo najveće ime na turniru jer je postojalo i uslovljavanje sponzora.

Blaža Gurović

pre 2 godine

"frka od tuzbe a? trebalo bi da uzme i da ih tuzi za neku abnormalnu sumu tipa 100 miliona pa nek se cesu"
(lol
Zašto ne 100 milijardi? Kad se lupeta, samo nebo je granica.
(J., 19. januar 2022 15:21)

Nije 100 miliona, a nije ni 100 milijardi, ali govori se o cifri od nekoliko stotina miliona evra odštete, što je i realno.

Tiću Mićo

pre 2 godine

Znači Nole je zbog ovoga dogovorio da se na oglašava do kraja AO?
Jedino bi voleo da Noletovi sponzori tuže Australiju zbog gubitka. E to bi bile već ozbiljne pare koje bi ih zasvrbele.

J.

pre 2 godine

"frka od tuzbe a? trebalo bi da uzme i da ih tuzi za neku abnormalnu sumu tipa 100 miliona pa nek se cesu"
(lol
Zašto ne 100 milijardi? Kad se lupeta, samo nebo je granica.

Roni

pre 2 godine

A taj Tenis Australija ga je i navukao da dođe u Australiju dajući mu garancije da je sve u redu. To je najmanje što mogu da urade prema zlu koje su mu naneli.

Taša Kapunović

pre 2 godine

Znači Nole je zbog ovoga dogovorio da se na oglašava do kraja AO?
Jedino bi voleo da Noletovi sponzori tuže Australiju zbog gubitka. E to bi bile već ozbiljne pare koje bi ih zasvrbele.
(Tiću Mićo, 19. januar 2022 15:12)

Konačno je neko shvatio zašto se Nole ne oglašava, jer su pregovori o odšteti u toku. Biće bogatiji za minimum 100 miliona dolara.

kim

pre 2 godine

a ostali sto se nisu borili sudski a vratili ih? jel to znaci da je i ona cehinja mogla tako da potrosi australske pare za svoj sudski spor?

srdjan

pre 2 godine

Priznaju da su pogresili .Ako Novak podigne tuzbu za namerno narusavanje karjere , ugleda I moralno zlostavljanje to ce biti milionska steta za njih , jer on nije ilegalno presao granicu nego su ga pozvali I znali da nije vakcinisan.

don

pre 2 godine

Novaku je potpuno uništen ugled i reputacija koju je mukotrpno stvarao godinama. Za celo to vreme je od nagrada zaradio oko 155 miliona dolara. Toliku odstetu treba da zatraži, plus prva nagrada na AO koju je mogao osvojiti, plus za sve ono maltretiranje u pritvoru gde nije mogao normalno da jede, ni da trenira, ni na svez vazduh nije smeo da izadje... To sve mora da se naplati debelo! Sve ispod 200 miliona je cirkus!

flccc

pre 2 godine

Pominje se cifra od 100 miliona dolara koji bi primao godišnje koju bi primao sve dok traje zabrana ulaska u zemlju. Ukupno 300 miliona. Nešto manje trabalo bi da mu isplati Teniska organizcija, 200 miliona. Hotel koji mu ndva dana nije dao doručak moraće da plati 10 miliona dolara odštete. Novak će moći da tuži i Francusku i RG jer su ga prvo pozvali a sad mu javljaju da neće moći da igra bez vakcine, računa se da će i njima uzeti 200-300 miliona. Od svetskih medija koji su ga oklevetali, nemački pre svega, odšteta bi mogla da iznosi i nekoliko milijardi evra.
(Živislava, 19. januar 2022 15:06)

Ti stvarno veruješ u nezavisno sudstvo na zapadu?

Penaldzija

pre 2 godine

Nije bas logicno. Onaj ko se zali treba da plati sudske troškove ako izgubi. Zasto bi australijski poreski obveznici placali Djokovicevu neuspelu tuzbu?
(Oliver, 19. januar 2022 14:10)

Zato što moraju i zato što nemaju izbora i nemaju kome da se žale. Porez od 55% moraju da plate a šta će sa parama biti tu nemaju uticaja. I ono što su nekad imali, tokom kovida su izgubili.

M

pre 2 godine

Sudski troskovi - pare idu nazad vladi ili njihovim advokatima. A sad odsteta za maltretiranje i to sto su ga onemogucili da ucestvuje i osvoji AO ove godine, i za naredne 2 godine ako ne izdejstvuju sa vladom i preinace odluku zabrane sa 3 na jednu godinu. Direktno uticu na borbu za igraca sa najvise GS-a, Novaka su sprecili a Nadalu da li sansu. Odsteta za porusen ugled coveku koji je bio ukljucen u mnoge dobotvorne akcije i ovde u Australiji.

Dragoljub

pre 2 godine

Od kada su ga izbacili više puta sam napisao da treba da tuzi. Da nađe bolje advokate od onih smotanih tamo (takav su utisak ostavili na zadnjem suđenju na mene, pa sam još dok su pričali znao da nema šanse da dobije).
Neka im uzme dobre pare, a to će biti i moralna satisfakcija za poniženje koje su mu priredili. Znam i da će on dobar deo tih para da da u humanitarne svrhe. On je takav čovek.

Zeljko Stefanov

pre 2 godine

Pominje se cifra od 100 miliona dolara koji bi primao godišnje koju bi primao sve dok traje zabrana ulaska u zemlju. Ukupno 300 miliona. Nešto manje trabalo bi da mu isplati Teniska organizcija, 200 miliona. Hotel koji mu ndva dana nije dao doručak moraće da plati 10 miliona dolara odštete. Novak će moći da tuži i Francusku i RG jer su ga prvo pozvali a sad mu javljaju da neće moći da igra bez vakcine, računa se da će i njima uzeti 200-300 miliona. Od svetskih medija koji su ga oklevetali, nemački pre svega, odšteta bi mogla da iznosi i nekoliko milijardi evra.
(Živislava, 19. januar 2022 15:06)

Nije baš tako kako si napisao, ali kažu da kad se sve sabere da će Đoković biti u plusu oko 600 miliona evra zbog svih ovih dešavanja

Živislava

pre 2 godine

Pa Novak treba da tuži državu Australiju i AO jer su mu uništili ugled.
(lp, 19. januar 2022 14:33)

Pominje se cifra od 100 miliona dolara koji bi primao godišnje koju bi primao sve dok traje zabrana ulaska u zemlju. Ukupno 300 miliona. Nešto manje trabalo bi da mu isplati Teniska organizcija, 200 miliona. Hotel koji mu ndva dana nije dao doručak moraće da plati 10 miliona dolara odštete. Novak će moći da tuži i Francusku i RG jer su ga prvo pozvali a sad mu javljaju da neće moći da igra bez vakcine, računa se da će i njima uzeti 200-300 miliona. Od svetskih medija koji su ga oklevetali, nemački pre svega, odšteta bi mogla da iznosi i nekoliko milijardi evra.

Mikica

pre 2 godine

a ostali sto se nisu borili sudski a vratili ih? jel to znaci da je i ona cehinja mogla tako da potrosi australske pare za svoj sudski spor?
(kim, 19. januar 2022 15:24)

Mogla je ali nije. Bilo je i boljih slikara od Van Goga ali nikad ništa nisu naslikali.

Dragon

pre 2 godine

Potpuno besmisleno.
Ne vjerujem da je tacno.
Nisu ga oni tjerali da ulaze zalbe.
Sam da plati svoje troskove!
Da prizna gluposti i brzo se vakcinise.
Tako mozda nastavi karijeru.

čačkaj

pre 2 godine

Ne plaćaju, plaća applicant tj onaj kojeg su predstavljali odvjetnici u sporu. U prvom suđenju je identificiran Đoković
Alzo dakle, stop the šitis, širite smrad kao Đoković koronu.

Ivan

pre 2 godine

Ako postoji pravedan sud na ovome svetu zbog krsenja ljudskih prava, kazna ce biti neverovatno velika ali tesko da na ovom svetu postoji taj sud, ali ima svet gde ce biti takvog suda.

srle

pre 2 godine

Ja ne znam da li je neko normalan u toj Australiji ili su svi kolektivno prsli. Prvo su napravili onakvu bruku i sramotu, a sad čujemo da postoji mogućnost da puste Novaka da igra sledeće godine. Ili stojite iza odluke za zabranu 3 godine gospodo ili da budete malo normalni pa pustite zdrave ljude da se takmiče. Očigledno su oni potpuno sludili taj narod tamo i više ne znaju šta rade.

Kritična masa

pre 2 godine

Oni su ga i navukli.
Nije im dobro posle svega jer su oni krivci ali pokušaće da sad izbalansiraju odnose sa Novakom za sledeću godinu.
On čeka da prodje AO pa sad strahuju od te izjave jer kako god bilo to je suština svega, Novakov uticaj. Novak može da izadje u javnost i sazove konferenciju za novinare i objasni šta se zaista desilo. Toga se oni boje.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

Још "поена" за актуалну власт пред изборе. Што јест јест ал, "мудро" воде кампању.

mladeeen

pre 2 godine

Onda Novaku ostaje onih 500 000 dolara sto je dobio od drzave kao odstetu na prvom sudjenju ,covek uzeo pola miliona bez igra ja haha :) Idemoooo

zoranbl

pre 2 godine

Sad je jasno ko snosi krivicu, zato i plaćaju. Sve je jasno ko dan.Nego ko će platiti izgubljenu dobit , bodove i najvažnije potencijalnu titulu?Pretrpljen stres , uvrede bolje ni ne pominjati , ko to plaća?

Mare

pre 2 godine

I treba da plate kad su hteli da ga politički iskoriste. 500k prvo i 500k drugo suđenje... Bravo Australijo, kakvog premijera... Spuco milion kao da nisu njegove pare zarad svoje gluposti.

Kina

pre 2 godine

Kina da iskoristi situaciju sa Novakom gde se Australija i AO umesala u Goat trku. Kina ima bilione dolara i moze da pokrene tuzbu da se zbog ovog Australiji oduzme GS. A Kina koja sve vise postaje vodeca sila u svetu, ima i politicki interes da od sada ima i GS u svojoj drzavi.

chupavi

pre 2 godine

Pa naravno da ce ds plate kad je njihova krivica sto su ga mrcvarili po zatvorima i sudovima. Da su mu rekli ili vakcina ili nista on bi sam odlucio kako ce...

Sonja

pre 2 godine

Ispravna odluka, i treba oni da snose sudske troškove! Drago mi je da im je AO u znaku Novaka, iako su ga oterali - ko god od tenisera daje izjavu pomene ga, osim Nadala koji se pravi blesav...

Aron

pre 2 godine

Verovatno jer ovde je bila prava konfuzija na relaciji organizacija AO, vlada, sud. Na kraju je sud bio taj koji je morao da ukaže ovim dvema na politiku strogoce u vezi vakcinacije i Kovida.

Oliver

pre 2 godine

Nije bas logicno. Onaj ko se zali treba da plati sudske troškove ako izgubi. Zasto bi australijski poreski obveznici placali Djokovicevu neuspelu tuzbu?

Sabo

pre 2 godine

Novinar Dejli Mejla se pojede od muke, ovo se ne uklapa se u njegovu koncepciju pljuvanja pa se patriota sjetio gradjana i poreza.
Mozda je dio krivice na organizatoru pa ih 'grize savjest'.

Mix

pre 2 godine

Austrlija kao ozbiljna drzava,morace da plati Novaku svu za***ciju koju su mu priredili,izdavanjem vize,koja je naknadno ponistena.Nista od tog cirkusa se ne bi desilo,da su mu odmah odbili vizu.

Negativni

pre 2 godine

Biće da du#e gaće žvaće od potencijalne Novakove tužbe?
(Loznica, Gučevo, Cer…, 19. januar 2022 14:00) Hoce samo sto nije. Nego sto ne botujes protiv Novaka kao protiv vlasti…sto ne botujes kako ljudi sa krsenje karantina i izolacije dobijaju kazne a ovaj se proglasava za nekakvo visocanstvo? Ah da…to nece doneti plusice!

Pera

pre 2 godine

Australien Open plaća sudske troškove, što znači da taj novac ide u australijski budžet. Dakle novac koji su građani plaćali preko poreza, ponovo se vraća u budžet. To znači da niko tu nije oštećen. Dobra je to računica.

Aluvial

pre 2 godine

@(Loznica, Gučevo, Cer…, 19. januar 2022 14:00)
Naravno. AO je direkni krivac za ovu situaciju, a uz njih i deo AUS administracije koja je Novaku izdala vizu. Novak da je pametan i da tuzi izuo bi ih za bar deset miliona dolara.

veliki strumf

pre 2 godine

Ma propasce, mozes misliti. Bitno da je pravda pobedila!
(Negativni, 19. januar 2022 14:00) Tebe vec stigla pravda, tako Negativnog! Odozgo! Samo nisi ni svestan. Sto se para tice, pa Tenis Australija se ne finansira samo od novca australijskih poreskih obveznika. Imaju oni i gomilu sponzora od kojih dobijaju ogromne pare, kao i od donacija. Pa samo im je Novak donirao MILION dolara za razvoj juniorskog tenisa. I ako plate troskove, platice prakticno od tih Noletovih para. A Novaku je sve ovo za veliki nauk da vise nikada ne pomaze tudjine! Stranci su stranci, nikad ga nece prihvatiti, a svoj narod je svoj narod i ovde ce uvek biti voljen (od strane bar 95% ljudi).

Kritična masa

pre 2 godine

Oni su ga i navukli.
Nije im dobro posle svega jer su oni krivci ali pokušaće da sad izbalansiraju odnose sa Novakom za sledeću godinu.
On čeka da prodje AO pa sad strahuju od te izjave jer kako god bilo to je suština svega, Novakov uticaj. Novak može da izadje u javnost i sazove konferenciju za novinare i objasni šta se zaista desilo. Toga se oni boje.

zoranbl

pre 2 godine

Sad je jasno ko snosi krivicu, zato i plaćaju. Sve je jasno ko dan.Nego ko će platiti izgubljenu dobit , bodove i najvažnije potencijalnu titulu?Pretrpljen stres , uvrede bolje ni ne pominjati , ko to plaća?

Kina

pre 2 godine

Kina da iskoristi situaciju sa Novakom gde se Australija i AO umesala u Goat trku. Kina ima bilione dolara i moze da pokrene tuzbu da se zbog ovog Australiji oduzme GS. A Kina koja sve vise postaje vodeca sila u svetu, ima i politicki interes da od sada ima i GS u svojoj drzavi.

Aluvial

pre 2 godine

@(Loznica, Gučevo, Cer…, 19. januar 2022 14:00)
Naravno. AO je direkni krivac za ovu situaciju, a uz njih i deo AUS administracije koja je Novaku izdala vizu. Novak da je pametan i da tuzi izuo bi ih za bar deset miliona dolara.

srle

pre 2 godine

Ja ne znam da li je neko normalan u toj Australiji ili su svi kolektivno prsli. Prvo su napravili onakvu bruku i sramotu, a sad čujemo da postoji mogućnost da puste Novaka da igra sledeće godine. Ili stojite iza odluke za zabranu 3 godine gospodo ili da budete malo normalni pa pustite zdrave ljude da se takmiče. Očigledno su oni potpuno sludili taj narod tamo i više ne znaju šta rade.

Mix

pre 2 godine

Austrlija kao ozbiljna drzava,morace da plati Novaku svu za***ciju koju su mu priredili,izdavanjem vize,koja je naknadno ponistena.Nista od tog cirkusa se ne bi desilo,da su mu odmah odbili vizu.

Sabo

pre 2 godine

Novinar Dejli Mejla se pojede od muke, ovo se ne uklapa se u njegovu koncepciju pljuvanja pa se patriota sjetio gradjana i poreza.
Mozda je dio krivice na organizatoru pa ih 'grize savjest'.

Sonja

pre 2 godine

Ispravna odluka, i treba oni da snose sudske troškove! Drago mi je da im je AO u znaku Novaka, iako su ga oterali - ko god od tenisera daje izjavu pomene ga, osim Nadala koji se pravi blesav...

Ivan

pre 2 godine

Ako postoji pravedan sud na ovome svetu zbog krsenja ljudskih prava, kazna ce biti neverovatno velika ali tesko da na ovom svetu postoji taj sud, ali ima svet gde ce biti takvog suda.

veliki strumf

pre 2 godine

Ma propasce, mozes misliti. Bitno da je pravda pobedila!
(Negativni, 19. januar 2022 14:00) Tebe vec stigla pravda, tako Negativnog! Odozgo! Samo nisi ni svestan. Sto se para tice, pa Tenis Australija se ne finansira samo od novca australijskih poreskih obveznika. Imaju oni i gomilu sponzora od kojih dobijaju ogromne pare, kao i od donacija. Pa samo im je Novak donirao MILION dolara za razvoj juniorskog tenisa. I ako plate troskove, platice prakticno od tih Noletovih para. A Novaku je sve ovo za veliki nauk da vise nikada ne pomaze tudjine! Stranci su stranci, nikad ga nece prihvatiti, a svoj narod je svoj narod i ovde ce uvek biti voljen (od strane bar 95% ljudi).

srdjan

pre 2 godine

Priznaju da su pogresili .Ako Novak podigne tuzbu za namerno narusavanje karjere , ugleda I moralno zlostavljanje to ce biti milionska steta za njih , jer on nije ilegalno presao granicu nego su ga pozvali I znali da nije vakcinisan.

Mare

pre 2 godine

I treba da plate kad su hteli da ga politički iskoriste. 500k prvo i 500k drugo suđenje... Bravo Australijo, kakvog premijera... Spuco milion kao da nisu njegove pare zarad svoje gluposti.

Roni

pre 2 godine

A taj Tenis Australija ga je i navukao da dođe u Australiju dajući mu garancije da je sve u redu. To je najmanje što mogu da urade prema zlu koje su mu naneli.

Taša Kapunović

pre 2 godine

Znači Nole je zbog ovoga dogovorio da se na oglašava do kraja AO?
Jedino bi voleo da Noletovi sponzori tuže Australiju zbog gubitka. E to bi bile već ozbiljne pare koje bi ih zasvrbele.
(Tiću Mićo, 19. januar 2022 15:12)

Konačno je neko shvatio zašto se Nole ne oglašava, jer su pregovori o odšteti u toku. Biće bogatiji za minimum 100 miliona dolara.

Pera

pre 2 godine

Australien Open plaća sudske troškove, što znači da taj novac ide u australijski budžet. Dakle novac koji su građani plaćali preko poreza, ponovo se vraća u budžet. To znači da niko tu nije oštećen. Dobra je to računica.

chupavi

pre 2 godine

Pa naravno da ce ds plate kad je njihova krivica sto su ga mrcvarili po zatvorima i sudovima. Da su mu rekli ili vakcina ili nista on bi sam odlucio kako ce...

don

pre 2 godine

Novaku je potpuno uništen ugled i reputacija koju je mukotrpno stvarao godinama. Za celo to vreme je od nagrada zaradio oko 155 miliona dolara. Toliku odstetu treba da zatraži, plus prva nagrada na AO koju je mogao osvojiti, plus za sve ono maltretiranje u pritvoru gde nije mogao normalno da jede, ni da trenira, ni na svez vazduh nije smeo da izadje... To sve mora da se naplati debelo! Sve ispod 200 miliona je cirkus!

M

pre 2 godine

Sudski troskovi - pare idu nazad vladi ili njihovim advokatima. A sad odsteta za maltretiranje i to sto su ga onemogucili da ucestvuje i osvoji AO ove godine, i za naredne 2 godine ako ne izdejstvuju sa vladom i preinace odluku zabrane sa 3 na jednu godinu. Direktno uticu na borbu za igraca sa najvise GS-a, Novaka su sprecili a Nadalu da li sansu. Odsteta za porusen ugled coveku koji je bio ukljucen u mnoge dobotvorne akcije i ovde u Australiji.

anfakbls

pre 2 godine

Naravno da će ih No1e tužiti. Sačekaćemo kraj AO pa ćemo sa uživanjem gledati kako im uzima pare. Pare poreskih obaveznika Australije.

Dragoljub

pre 2 godine

Od kada su ga izbacili više puta sam napisao da treba da tuzi. Da nađe bolje advokate od onih smotanih tamo (takav su utisak ostavili na zadnjem suđenju na mene, pa sam još dok su pričali znao da nema šanse da dobije).
Neka im uzme dobre pare, a to će biti i moralna satisfakcija za poniženje koje su mu priredili. Znam i da će on dobar deo tih para da da u humanitarne svrhe. On je takav čovek.

Tiću Mićo

pre 2 godine

Znači Nole je zbog ovoga dogovorio da se na oglašava do kraja AO?
Jedino bi voleo da Noletovi sponzori tuže Australiju zbog gubitka. E to bi bile već ozbiljne pare koje bi ih zasvrbele.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

Још "поена" за актуалну власт пред изборе. Што јест јест ал, "мудро" воде кампању.

brm

pre 2 godine

Da se razumemo, ovo je još nezvanična informacija. Takođe, šostoji spekulacija da je AO plaćao troškove postupka Novaku da ne budu tuženi od strane Novaka. Uobičajena je praksa bila da se AO stara oko uslova za vizu za igrače i ulaska u zemlju. Uslove za dokumentaciju koju je dobio od AO je izgledala kao da je prosleđena od zvaničnika. AO je hteo najveće ime na turniru jer je postojalo i uslovljavanje sponzora.

Blaža Gurović

pre 2 godine

"frka od tuzbe a? trebalo bi da uzme i da ih tuzi za neku abnormalnu sumu tipa 100 miliona pa nek se cesu"
(lol
Zašto ne 100 milijardi? Kad se lupeta, samo nebo je granica.
(J., 19. januar 2022 15:21)

Nije 100 miliona, a nije ni 100 milijardi, ali govori se o cifri od nekoliko stotina miliona evra odštete, što je i realno.

Citalac

pre 2 godine

A hoce li AO platiti i troskove koje je Djokovic imao tokom 11-dnevnog
zatvorskog boravka u Australiji i novac kojeg je, neigrajuci na turniru, izgubio?

Mikica

pre 2 godine

a ostali sto se nisu borili sudski a vratili ih? jel to znaci da je i ona cehinja mogla tako da potrosi australske pare za svoj sudski spor?
(kim, 19. januar 2022 15:24)

Mogla je ali nije. Bilo je i boljih slikara od Van Goga ali nikad ništa nisu naslikali.

Kafka

pre 2 godine

Drugo suđenje je zbog Đokovičevog neodgovornog ponašanja dok je bio zaražen. Za ovo je on kriv i treba da plati sudske troškove za ovo drugo suđenje.

(Pele 2.0, 19. januar 2022 16:43)

Ako je neko neodgovoran to su Australijanci čiji je turnir (na kome su Novaka sprečili da učestvuje) živi rasadnik korone, gde je ponašanje toliko neodgovorno da čak ni ne testiraju igrače, a kamoli da se šalju u karantin svi kontakti poznatih zaraženih učesnika. Mogu da se slikaju sa tom pričom o neodgovornosti jer je Novak uz sve svoje greške vezano za karantin, za ovaj haos pravi svetac.

Zeljko Stefanov

pre 2 godine

Pominje se cifra od 100 miliona dolara koji bi primao godišnje koju bi primao sve dok traje zabrana ulaska u zemlju. Ukupno 300 miliona. Nešto manje trabalo bi da mu isplati Teniska organizcija, 200 miliona. Hotel koji mu ndva dana nije dao doručak moraće da plati 10 miliona dolara odštete. Novak će moći da tuži i Francusku i RG jer su ga prvo pozvali a sad mu javljaju da neće moći da igra bez vakcine, računa se da će i njima uzeti 200-300 miliona. Od svetskih medija koji su ga oklevetali, nemački pre svega, odšteta bi mogla da iznosi i nekoliko milijardi evra.
(Živislava, 19. januar 2022 15:06)

Nije baš tako kako si napisao, ali kažu da kad se sve sabere da će Đoković biti u plusu oko 600 miliona evra zbog svih ovih dešavanja

dejan76

pre 2 godine

Još na prethodnom AO mediji su vodili negativnu kampanju protiv Đokovića. Spinovali su da je razmaženi bogataš i uživa privilegije pa mu ni to nije dosta nego traži još para od turnira, i sve u tom maniru. Novak je tada tražio pravedniju raspodelu nagradnog fonda za igrače koji ispadaju u prvoj i drugoj rundi takmičenja.

Ovo sada je samo nastavak. Bolje da Novak tamo više ne ide.

Lik

pre 2 godine

Drugo suđenje je zbog Đokovičevog neodgovornog ponašanja dok je bio zaražen. Za ovo je on kriv i treba da plati sudske troškove za ovo drugo suđenje.
(Pele 2.0, 19. januar 2022 16:43)

Nije tačno, drugo suđenje je zbog ministrovog diskrecionog prava da deportuje Đokovića. Ministar misli da je Đoković protiv vakcinacije i da kao takav ugrožava građanski poredak.
Ministar je opisao Đokovića kao osobu koja je javno pokazala da se protivi dobijanju vakcine (to nije dokazano) i demonstrirala očigledno nepoštovanje osnovnih pravila o kovidu, kao što je izolacija nakon pozitivnog testa (i to je diskutabilno).

Međutim, Sud ovde odlučuje da li je ministar ispravno postupio što se tiče njegovih ovlašćenja a ne da li je u pravu, zakon mu daje to pravo da misli kako misli.

Cokoladica

pre 2 godine

I nakon tuzbe koja je u pripremi zato sto je drzan u zloglasnom hotelu, drzava ce ce morati platiti 5 miliona,plus sudske i advokatske usluge.

Aron

pre 2 godine

Verovatno jer ovde je bila prava konfuzija na relaciji organizacija AO, vlada, sud. Na kraju je sud bio taj koji je morao da ukaže ovim dvema na politiku strogoce u vezi vakcinacije i Kovida.

mladeeen

pre 2 godine

Onda Novaku ostaje onih 500 000 dolara sto je dobio od drzave kao odstetu na prvom sudjenju ,covek uzeo pola miliona bez igra ja haha :) Idemoooo

kiki

pre 2 godine

a ostali sto se nisu borili sudski a vratili ih? jel to znaci da je i ona cehinja mogla tako da potrosi australske pare za svoj sudski spor?
(kim, 19. januar 2022 15:24)

mogla je i dobila bi spor bez problema. kada su je novinari u češkoj pitali zašto se nije žalila, rekla je da je zaključila da je nepoželjna iako su svi službenici bili veoma ljubazni prema njoj, i da naprosto nije želela više da gubi vreme. spakovala se i sela na avion.

Jomla

pre 2 godine

Konačno je neko shvatio zašto se Nole ne oglašava, jer su pregovori o odšteti u toku. Biće bogatiji za minimum 100 miliona dolara.
(Taša Kapunović, 19. januar 2022 15:36)

Znači, da je ostao u AUS i eventualno osvojio turnir zaradio bi 2,875 miliona dolara. Pošto nije igrao, uzeće bar 100 miliona.

mr

pre 2 godine

Па ако ови плаћају адвоката а не Новак, онда није ни чудо што су пристали на ону будалаштину од суђења за грешне мисли. Чим су адвокати кренули онако да га бране одмах сам написао да ће још и у затвор да допадне. У какву је Новак машину упао.

Oliver

pre 2 godine

Nije bas logicno. Onaj ko se zali treba da plati sudske troškove ako izgubi. Zasto bi australijski poreski obveznici placali Djokovicevu neuspelu tuzbu?

flccc

pre 2 godine

Pominje se cifra od 100 miliona dolara koji bi primao godišnje koju bi primao sve dok traje zabrana ulaska u zemlju. Ukupno 300 miliona. Nešto manje trabalo bi da mu isplati Teniska organizcija, 200 miliona. Hotel koji mu ndva dana nije dao doručak moraće da plati 10 miliona dolara odštete. Novak će moći da tuži i Francusku i RG jer su ga prvo pozvali a sad mu javljaju da neće moći da igra bez vakcine, računa se da će i njima uzeti 200-300 miliona. Od svetskih medija koji su ga oklevetali, nemački pre svega, odšteta bi mogla da iznosi i nekoliko milijardi evra.
(Živislava, 19. januar 2022 15:06)

Ti stvarno veruješ u nezavisno sudstvo na zapadu?

Živislava

pre 2 godine

Pa Novak treba da tuži državu Australiju i AO jer su mu uništili ugled.
(lp, 19. januar 2022 14:33)

Pominje se cifra od 100 miliona dolara koji bi primao godišnje koju bi primao sve dok traje zabrana ulaska u zemlju. Ukupno 300 miliona. Nešto manje trabalo bi da mu isplati Teniska organizcija, 200 miliona. Hotel koji mu ndva dana nije dao doručak moraće da plati 10 miliona dolara odštete. Novak će moći da tuži i Francusku i RG jer su ga prvo pozvali a sad mu javljaju da neće moći da igra bez vakcine, računa se da će i njima uzeti 200-300 miliona. Od svetskih medija koji su ga oklevetali, nemački pre svega, odšteta bi mogla da iznosi i nekoliko milijardi evra.

Penaldzija

pre 2 godine

Nije bas logicno. Onaj ko se zali treba da plati sudske troškove ako izgubi. Zasto bi australijski poreski obveznici placali Djokovicevu neuspelu tuzbu?
(Oliver, 19. januar 2022 14:10)

Zato što moraju i zato što nemaju izbora i nemaju kome da se žale. Porez od 55% moraju da plate a šta će sa parama biti tu nemaju uticaja. I ono što su nekad imali, tokom kovida su izgubili.

Marko

pre 2 godine

@Drugo suđenje je zbog Đokovičevog neodgovornog ponašanja dok je bio zaražen. Za ovo je on kriv i treba da plati sudske troškove za ovo drugo suđenje.
(Pele 2.0, 19. januar 2022 16:43)

Čekaj, o čemu pričaš? Pobogu, s kojim pravom sud u Australiji može da mu sudi zbog ponašanja u Srbiji? Nema nikakve veze sa ulaskom u Australiju, niti vizom, niti bilo čim što se tiče Australije.

Dragon

pre 2 godine

Potpuno besmisleno.
Ne vjerujem da je tacno.
Nisu ga oni tjerali da ulaze zalbe.
Sam da plati svoje troskove!
Da prizna gluposti i brzo se vakcinise.
Tako mozda nastavi karijeru.

J.

pre 2 godine

"frka od tuzbe a? trebalo bi da uzme i da ih tuzi za neku abnormalnu sumu tipa 100 miliona pa nek se cesu"
(lol
Zašto ne 100 milijardi? Kad se lupeta, samo nebo je granica.

nema veze sa advokatima

pre 2 godine

Od kada su ga izbacili više puta sam napisao da treba da tuzi. Da nađe bolje advokate od onih smotanih tamo (takav su utisak ostavili na zadnjem suđenju na mene, pa sam još dok su pričali znao da nema šanse da dobije).
Neka im uzme dobre pare, a to će biti i moralna satisfakcija za poniženje koje su mu priredili. Znam i da će on dobar deo tih para da da u humanitarne svrhe. On je takav čovek.
(Dragoljub, 19. januar 2022 15:57)

Gospodine Dragoljube, Novakovi advokati su bili brilijantni. To vam kazem kao neko ko odlicno razume engleski i ko je, iako inzenjer elektronike i racunarstva, 15 godina ucestvovao u mnogo ozbiljnim pregovorima na zapadu (to sto sam radio se zove paralegal, odnosno covek koji nije pravnik, ali odlicno poznaje materiju i zna dosta o pravima).
Dakle, kao takav sam bio odusevljen njihovom argumentacijom, razbili su stavku po stavku u ministrovoj odluci - navescu samo jedan primer... ministar se pozvao na BBC tekst kao dokaz da bi Novak svojim stavovima podigao temperaturu medju antivakserima... a Novakovi advokati su pokazali da je taj BBC tekst upravo govorio obrnuto - da je prvo ukidanje Novakove vize bilo podiglo temperaturu medju antivakserima, i da je, stoga, ne bi trebalo ukidati ponovo. Bilo je mnogo ovakvih brilijantih argumenata.
Medjutim... advokat vlade je vec u prvim recenicama rekao da sve to nije bitno, i da ministar uopste ne mora da se bavi detaljima svoje odluke. On jednostavno IMA PRAVO da izbaci Novaka na osnovu svoje procene!

kim

pre 2 godine

a ostali sto se nisu borili sudski a vratili ih? jel to znaci da je i ona cehinja mogla tako da potrosi australske pare za svoj sudski spor?

Negativni

pre 2 godine

Biće da du#e gaće žvaće od potencijalne Novakove tužbe?
(Loznica, Gučevo, Cer…, 19. januar 2022 14:00) Hoce samo sto nije. Nego sto ne botujes protiv Novaka kao protiv vlasti…sto ne botujes kako ljudi sa krsenje karantina i izolacije dobijaju kazne a ovaj se proglasava za nekakvo visocanstvo? Ah da…to nece doneti plusice!

sve tacno

pre 2 godine

Međutim, Sud ovde odlučuje da li je ministar ispravno postupio što se tiče njegovih ovlašćenja a ne da li je u pravu, zakon mu daje to pravo da misli kako misli.
(Lik, 19. januar 2022 18:02)

Apsolutno! Ali kriticari ovde ili ne citaju sta je napisano prethodnih dana, ili citaju ali ne razumeju, ili i citaju i razumeju, ali ne pamte. Ne mogu da smislim neko cetvrto objasnjenje.
U prvih deset minuta svog obracanja sudu advokat drzave je kao odgovor na gomilu sjajnih argumenata Novakovih advokata (a koji su nasli da u ministrovoj odluci ne postoje cinjenice koje podrzavaju njegov zakljucak o tome da je Novak rizik, cak naprotiv), dakle, u prvoj recenici je advokat drzave rekao da ministar nije duzan da da takve argumente. Posle toga nisam dalje slusao, samo sam se pitao cemu onda sluzi sud, i zasto je ministar kucao svoju odluku od preko 80 stavki ako ona nije morala da sadrzi jasnu argumentaciju koja podrzava njegovu odluku. Dakle, kada sam to cuo znao sam se da se sud nece vise baviti argumentima, nego ce jednostavno prihvatiti ministrovu odluku na osnovu njegovog subjektivnog misljenja, na koje on po zakonu ima pravo.

SilaN

pre 2 godine

.. ko je uspostavio ove cenovnike, sa milionskim iznosima? Koliko to košta sat rada suda u online režimu? Zašto mi, kao obični ljudi pristajemo da nas pravnici prave budalama, da zarađuju basnoslovne cifre tek tako?

čačkaj

pre 2 godine

Ne plaćaju, plaća applicant tj onaj kojeg su predstavljali odvjetnici u sporu. U prvom suđenju je identificiran Đoković
Alzo dakle, stop the šitis, širite smrad kao Đoković koronu.

Bl

pre 2 godine

Građani Australije nisu mogli zaštititi sami sebe od terora policije, pa kako da spriječe rasipanje budžeta na plaćanje ludosti njihove vlade i bjesnog ministra.
Naprotiv, ubjedili su ih da sve to čine zboh njih, da ih zaštite od opasnog anarhiste. Kako je moguće poštovati takav narod?

kimi

pre 2 godine

a ostali sto se nisu borili sudski a vratili ih? jel to znaci da je i ona cehinja mogla tako da potrosi australske pare za svoj sudski spor?
(kim, 19. januar 2022 15:24)

Mogla je ali nije. Bilo je i boljih slikara od Van Goga ali nikad ništa nisu naslikali.
(Mikica, 19. januar 2022 15:38)

gluposti...kako znas da su bolji ako nikad nista nisu naslikali? ispeci pa reci

don

pre 2 godine

Gospodine Dragoljube, Novakovi advokati su bili brilijantni. To vam kazem kao neko ko odlicno razume engleski i ko je, iako inzenjer elektronike i racunarstva, 15 godina ucestvovao u mnogo ozbiljnim pregovorima na zapadu (to sto sam radio se zove paralegal, odnosno covek koji nije pravnik, ali odlicno poznaje materiju i zna dosta o pravima).
Dakle, kao takav sam bio odusevljen njihovom argumentacijom, razbili su stavku po stavku u ministrovoj odluci - navescu samo jedan primer... ministar se pozvao na BBC tekst kao dokaz da bi Novak svojim stavovima podigao temperaturu medju antivakserima... a Novakovi advokati su pokazali da je taj BBC tekst upravo govorio obrnuto - da je prvo ukidanje Novakove vize bilo podiglo temperaturu medju antivakserima, i da je, stoga, ne bi trebalo ukidati ponovo. Bilo je mnogo ovakvih brilijantih argumenata.
Medjutim... advokat vlade je vec u prvim recenicama rekao da sve to nije bitno, i da ministar uopste ne mora da se bavi detaljima svoje odluke. On jednostavno IMA PRAVO da izbaci Novaka na osnovu svoje procene!
(nema veze sa advokatima, 19. januar 2022 20:35)

Morali su pokušati privremenu meru, da ostane do kraja turnira. Tu su podbacili. Sve ostalo je bilo u redu.

Pele 2.0

pre 2 godine

Prvo suđenje je bilo zbog tehničke greške Imigrations: Đoković je imao sva potrebna dokumenta da uđe u Australiju, a oni su mu zabranili ulazak.

Sudske troškove za ovo prvo suđenje treba da plati Imigrations. Đoković ima pravo i za odštetu za sedenje u karantinu i hotelu za imigrante.

Drugo suđenje je zbog Đokovičevog neodgovornog ponašanja dok je bio zaražen. Za ovo je on kriv i treba da plati sudske troškove za ovo drugo suđenje.

Očekujem da se ova potraživanja "prebiju" sporazumno i da Đoković ništa ne plati, niti dobije.

Pele 2.0

pre 2 godine

@Marko, 19. januar 2022 18:57

"Čekaj, o čemu pričaš? Pobogu, s kojim pravom sud u Australiji može da mu sudi zbog ponašanja u Srbiji? Nema nikakve veze sa ulaskom u Australiju, niti vizom, niti bilo čim što se tiče Australije."

Verovatno si mlad i bez iskustva. (blago tebi). Viza nije NIKAKVA GARANCIJA da ćeš ući u svaku zemlju na svetu, pa i u Srbiju.

Itekako ponašanje i karakter mogu da budu predmet procene da li nekom dozvoliti da uđe.

Đoković je dobio vizu ranije, ali je posle kršio samoizolaciju, lagao da je doputovao iz Srbije...

DS iz oza

pre 2 godine

Cotam ovo i ne mogi da verijem koloko ovde ljudi ne znaju sta pricaju. Australian open nije drzavni turnir. Pare se skupljaju od sponzora i tv prenosa i ulaznoca. Od tih para ce se namiriti novakovi troskovi a me of para poredkih obveznika.

DS iz oza

pre 2 godine

Cotam ovo i ne mogi da verijem koloko ovde ljudi ne znaju sta pricaju. Australian open nije drzavni turnir. Pare se skupljaju od sponzora i tv prenosa i ulaznoca. Od tih para ce se namiriti novakovi troskovi a me of para poredkih obveznika.

Зоран првановић

pre 2 godine

Наставак претходног коментара:

Такође, премда према писању „дејли Мејла“ организатори Аустралијан опена сносиће судске трошкове, можда би требало да поднесе тужбу против Тениског савеза Аустралије због излагања психичком и физичком малтретирању, због добијања медицинског изузећа које ништа није значило, а изложило га је непотребном одвајању од породице, беспотребном путовању, беспотребним путним трошковима , као и каснијим судским трошковима, и због свега наведеног да тражи надокнаду свих тих трошкова и обештећења

Mag

pre 2 godine

Obavezno tužiti i njih i njihovu vladu za odštetu Đokoviću i njegovim sponzorima pred nekim međunarodnim sudom
(Dado, 19. januar 2022 14:25)


Ja mislim da ga Lakosta zato zvala na sastanak, namirisali lovu 😂😂😂😂
Ima da oderu AO kozu sa ledja

Dragon

pre 2 godine

Potpuno besmisleno.
Ne vjerujem da je tacno.
Nisu ga oni tjerali da ulaze zalbe.
Sam da plati svoje troskove!
Da prizna gluposti i brzo se vakcinise.
Tako mozda nastavi karijeru.

čačkaj

pre 2 godine

Ne plaćaju, plaća applicant tj onaj kojeg su predstavljali odvjetnici u sporu. U prvom suđenju je identificiran Đoković
Alzo dakle, stop the šitis, širite smrad kao Đoković koronu.

Oliver

pre 2 godine

Nije bas logicno. Onaj ko se zali treba da plati sudske troškove ako izgubi. Zasto bi australijski poreski obveznici placali Djokovicevu neuspelu tuzbu?

Negativni

pre 2 godine

Biće da du#e gaće žvaće od potencijalne Novakove tužbe?
(Loznica, Gučevo, Cer…, 19. januar 2022 14:00) Hoce samo sto nije. Nego sto ne botujes protiv Novaka kao protiv vlasti…sto ne botujes kako ljudi sa krsenje karantina i izolacije dobijaju kazne a ovaj se proglasava za nekakvo visocanstvo? Ah da…to nece doneti plusice!

Živislava

pre 2 godine

Pa Novak treba da tuži državu Australiju i AO jer su mu uništili ugled.
(lp, 19. januar 2022 14:33)

Pominje se cifra od 100 miliona dolara koji bi primao godišnje koju bi primao sve dok traje zabrana ulaska u zemlju. Ukupno 300 miliona. Nešto manje trabalo bi da mu isplati Teniska organizcija, 200 miliona. Hotel koji mu ndva dana nije dao doručak moraće da plati 10 miliona dolara odštete. Novak će moći da tuži i Francusku i RG jer su ga prvo pozvali a sad mu javljaju da neće moći da igra bez vakcine, računa se da će i njima uzeti 200-300 miliona. Od svetskih medija koji su ga oklevetali, nemački pre svega, odšteta bi mogla da iznosi i nekoliko milijardi evra.

Pele 2.0

pre 2 godine

Prvo suđenje je bilo zbog tehničke greške Imigrations: Đoković je imao sva potrebna dokumenta da uđe u Australiju, a oni su mu zabranili ulazak.

Sudske troškove za ovo prvo suđenje treba da plati Imigrations. Đoković ima pravo i za odštetu za sedenje u karantinu i hotelu za imigrante.

Drugo suđenje je zbog Đokovičevog neodgovornog ponašanja dok je bio zaražen. Za ovo je on kriv i treba da plati sudske troškove za ovo drugo suđenje.

Očekujem da se ova potraživanja "prebiju" sporazumno i da Đoković ništa ne plati, niti dobije.

Kina

pre 2 godine

Kina da iskoristi situaciju sa Novakom gde se Australija i AO umesala u Goat trku. Kina ima bilione dolara i moze da pokrene tuzbu da se zbog ovog Australiji oduzme GS. A Kina koja sve vise postaje vodeca sila u svetu, ima i politicki interes da od sada ima i GS u svojoj drzavi.

kimi

pre 2 godine

a ostali sto se nisu borili sudski a vratili ih? jel to znaci da je i ona cehinja mogla tako da potrosi australske pare za svoj sudski spor?
(kim, 19. januar 2022 15:24)

Mogla je ali nije. Bilo je i boljih slikara od Van Goga ali nikad ništa nisu naslikali.
(Mikica, 19. januar 2022 15:38)

gluposti...kako znas da su bolji ako nikad nista nisu naslikali? ispeci pa reci

Kritična masa

pre 2 godine

Oni su ga i navukli.
Nije im dobro posle svega jer su oni krivci ali pokušaće da sad izbalansiraju odnose sa Novakom za sledeću godinu.
On čeka da prodje AO pa sad strahuju od te izjave jer kako god bilo to je suština svega, Novakov uticaj. Novak može da izadje u javnost i sazove konferenciju za novinare i objasni šta se zaista desilo. Toga se oni boje.

Pele 2.0

pre 2 godine

@Marko, 19. januar 2022 18:57

"Čekaj, o čemu pričaš? Pobogu, s kojim pravom sud u Australiji može da mu sudi zbog ponašanja u Srbiji? Nema nikakve veze sa ulaskom u Australiju, niti vizom, niti bilo čim što se tiče Australije."

Verovatno si mlad i bez iskustva. (blago tebi). Viza nije NIKAKVA GARANCIJA da ćeš ući u svaku zemlju na svetu, pa i u Srbiju.

Itekako ponašanje i karakter mogu da budu predmet procene da li nekom dozvoliti da uđe.

Đoković je dobio vizu ranije, ali je posle kršio samoizolaciju, lagao da je doputovao iz Srbije...

Ivan

pre 2 godine

Ako postoji pravedan sud na ovome svetu zbog krsenja ljudskih prava, kazna ce biti neverovatno velika ali tesko da na ovom svetu postoji taj sud, ali ima svet gde ce biti takvog suda.

Aluvial

pre 2 godine

@(Loznica, Gučevo, Cer…, 19. januar 2022 14:00)
Naravno. AO je direkni krivac za ovu situaciju, a uz njih i deo AUS administracije koja je Novaku izdala vizu. Novak da je pametan i da tuzi izuo bi ih za bar deset miliona dolara.

J.

pre 2 godine

"frka od tuzbe a? trebalo bi da uzme i da ih tuzi za neku abnormalnu sumu tipa 100 miliona pa nek se cesu"
(lol
Zašto ne 100 milijardi? Kad se lupeta, samo nebo je granica.

Taša Kapunović

pre 2 godine

Znači Nole je zbog ovoga dogovorio da se na oglašava do kraja AO?
Jedino bi voleo da Noletovi sponzori tuže Australiju zbog gubitka. E to bi bile već ozbiljne pare koje bi ih zasvrbele.
(Tiću Mićo, 19. januar 2022 15:12)

Konačno je neko shvatio zašto se Nole ne oglašava, jer su pregovori o odšteti u toku. Biće bogatiji za minimum 100 miliona dolara.

Mare

pre 2 godine

I treba da plate kad su hteli da ga politički iskoriste. 500k prvo i 500k drugo suđenje... Bravo Australijo, kakvog premijera... Spuco milion kao da nisu njegove pare zarad svoje gluposti.

flccc

pre 2 godine

Pominje se cifra od 100 miliona dolara koji bi primao godišnje koju bi primao sve dok traje zabrana ulaska u zemlju. Ukupno 300 miliona. Nešto manje trabalo bi da mu isplati Teniska organizcija, 200 miliona. Hotel koji mu ndva dana nije dao doručak moraće da plati 10 miliona dolara odštete. Novak će moći da tuži i Francusku i RG jer su ga prvo pozvali a sad mu javljaju da neće moći da igra bez vakcine, računa se da će i njima uzeti 200-300 miliona. Od svetskih medija koji su ga oklevetali, nemački pre svega, odšteta bi mogla da iznosi i nekoliko milijardi evra.
(Živislava, 19. januar 2022 15:06)

Ti stvarno veruješ u nezavisno sudstvo na zapadu?

mladeeen

pre 2 godine

Onda Novaku ostaje onih 500 000 dolara sto je dobio od drzave kao odstetu na prvom sudjenju ,covek uzeo pola miliona bez igra ja haha :) Idemoooo

Mix

pre 2 godine

Austrlija kao ozbiljna drzava,morace da plati Novaku svu za***ciju koju su mu priredili,izdavanjem vize,koja je naknadno ponistena.Nista od tog cirkusa se ne bi desilo,da su mu odmah odbili vizu.

veliki strumf

pre 2 godine

Ma propasce, mozes misliti. Bitno da je pravda pobedila!
(Negativni, 19. januar 2022 14:00) Tebe vec stigla pravda, tako Negativnog! Odozgo! Samo nisi ni svestan. Sto se para tice, pa Tenis Australija se ne finansira samo od novca australijskih poreskih obveznika. Imaju oni i gomilu sponzora od kojih dobijaju ogromne pare, kao i od donacija. Pa samo im je Novak donirao MILION dolara za razvoj juniorskog tenisa. I ako plate troskove, platice prakticno od tih Noletovih para. A Novaku je sve ovo za veliki nauk da vise nikada ne pomaze tudjine! Stranci su stranci, nikad ga nece prihvatiti, a svoj narod je svoj narod i ovde ce uvek biti voljen (od strane bar 95% ljudi).

don

pre 2 godine

Novaku je potpuno uništen ugled i reputacija koju je mukotrpno stvarao godinama. Za celo to vreme je od nagrada zaradio oko 155 miliona dolara. Toliku odstetu treba da zatraži, plus prva nagrada na AO koju je mogao osvojiti, plus za sve ono maltretiranje u pritvoru gde nije mogao normalno da jede, ni da trenira, ni na svez vazduh nije smeo da izadje... To sve mora da se naplati debelo! Sve ispod 200 miliona je cirkus!

Mikica

pre 2 godine

a ostali sto se nisu borili sudski a vratili ih? jel to znaci da je i ona cehinja mogla tako da potrosi australske pare za svoj sudski spor?
(kim, 19. januar 2022 15:24)

Mogla je ali nije. Bilo je i boljih slikara od Van Goga ali nikad ništa nisu naslikali.

srle

pre 2 godine

Ja ne znam da li je neko normalan u toj Australiji ili su svi kolektivno prsli. Prvo su napravili onakvu bruku i sramotu, a sad čujemo da postoji mogućnost da puste Novaka da igra sledeće godine. Ili stojite iza odluke za zabranu 3 godine gospodo ili da budete malo normalni pa pustite zdrave ljude da se takmiče. Očigledno su oni potpuno sludili taj narod tamo i više ne znaju šta rade.

Pera

pre 2 godine

Australien Open plaća sudske troškove, što znači da taj novac ide u australijski budžet. Dakle novac koji su građani plaćali preko poreza, ponovo se vraća u budžet. To znači da niko tu nije oštećen. Dobra je to računica.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

Још "поена" за актуалну власт пред изборе. Што јест јест ал, "мудро" воде кампању.

zoranbl

pre 2 godine

Sad je jasno ko snosi krivicu, zato i plaćaju. Sve je jasno ko dan.Nego ko će platiti izgubljenu dobit , bodove i najvažnije potencijalnu titulu?Pretrpljen stres , uvrede bolje ni ne pominjati , ko to plaća?

Sonja

pre 2 godine

Ispravna odluka, i treba oni da snose sudske troškove! Drago mi je da im je AO u znaku Novaka, iako su ga oterali - ko god od tenisera daje izjavu pomene ga, osim Nadala koji se pravi blesav...

M

pre 2 godine

Sudski troskovi - pare idu nazad vladi ili njihovim advokatima. A sad odsteta za maltretiranje i to sto su ga onemogucili da ucestvuje i osvoji AO ove godine, i za naredne 2 godine ako ne izdejstvuju sa vladom i preinace odluku zabrane sa 3 na jednu godinu. Direktno uticu na borbu za igraca sa najvise GS-a, Novaka su sprecili a Nadalu da li sansu. Odsteta za porusen ugled coveku koji je bio ukljucen u mnoge dobotvorne akcije i ovde u Australiji.

Aron

pre 2 godine

Verovatno jer ovde je bila prava konfuzija na relaciji organizacija AO, vlada, sud. Na kraju je sud bio taj koji je morao da ukaže ovim dvema na politiku strogoce u vezi vakcinacije i Kovida.

chupavi

pre 2 godine

Pa naravno da ce ds plate kad je njihova krivica sto su ga mrcvarili po zatvorima i sudovima. Da su mu rekli ili vakcina ili nista on bi sam odlucio kako ce...

Tiću Mićo

pre 2 godine

Znači Nole je zbog ovoga dogovorio da se na oglašava do kraja AO?
Jedino bi voleo da Noletovi sponzori tuže Australiju zbog gubitka. E to bi bile već ozbiljne pare koje bi ih zasvrbele.

kim

pre 2 godine

a ostali sto se nisu borili sudski a vratili ih? jel to znaci da je i ona cehinja mogla tako da potrosi australske pare za svoj sudski spor?

Roni

pre 2 godine

A taj Tenis Australija ga je i navukao da dođe u Australiju dajući mu garancije da je sve u redu. To je najmanje što mogu da urade prema zlu koje su mu naneli.

Penaldzija

pre 2 godine

Nije bas logicno. Onaj ko se zali treba da plati sudske troškove ako izgubi. Zasto bi australijski poreski obveznici placali Djokovicevu neuspelu tuzbu?
(Oliver, 19. januar 2022 14:10)

Zato što moraju i zato što nemaju izbora i nemaju kome da se žale. Porez od 55% moraju da plate a šta će sa parama biti tu nemaju uticaja. I ono što su nekad imali, tokom kovida su izgubili.

Dragoljub

pre 2 godine

Od kada su ga izbacili više puta sam napisao da treba da tuzi. Da nađe bolje advokate od onih smotanih tamo (takav su utisak ostavili na zadnjem suđenju na mene, pa sam još dok su pričali znao da nema šanse da dobije).
Neka im uzme dobre pare, a to će biti i moralna satisfakcija za poniženje koje su mu priredili. Znam i da će on dobar deo tih para da da u humanitarne svrhe. On je takav čovek.

Sabo

pre 2 godine

Novinar Dejli Mejla se pojede od muke, ovo se ne uklapa se u njegovu koncepciju pljuvanja pa se patriota sjetio gradjana i poreza.
Mozda je dio krivice na organizatoru pa ih 'grize savjest'.

Blaža Gurović

pre 2 godine

"frka od tuzbe a? trebalo bi da uzme i da ih tuzi za neku abnormalnu sumu tipa 100 miliona pa nek se cesu"
(lol
Zašto ne 100 milijardi? Kad se lupeta, samo nebo je granica.
(J., 19. januar 2022 15:21)

Nije 100 miliona, a nije ni 100 milijardi, ali govori se o cifri od nekoliko stotina miliona evra odštete, što je i realno.

Cokoladica

pre 2 godine

I nakon tuzbe koja je u pripremi zato sto je drzan u zloglasnom hotelu, drzava ce ce morati platiti 5 miliona,plus sudske i advokatske usluge.

anfakbls

pre 2 godine

Naravno da će ih No1e tužiti. Sačekaćemo kraj AO pa ćemo sa uživanjem gledati kako im uzima pare. Pare poreskih obaveznika Australije.

srdjan

pre 2 godine

Priznaju da su pogresili .Ako Novak podigne tuzbu za namerno narusavanje karjere , ugleda I moralno zlostavljanje to ce biti milionska steta za njih , jer on nije ilegalno presao granicu nego su ga pozvali I znali da nije vakcinisan.

Zeljko Stefanov

pre 2 godine

Pominje se cifra od 100 miliona dolara koji bi primao godišnje koju bi primao sve dok traje zabrana ulaska u zemlju. Ukupno 300 miliona. Nešto manje trabalo bi da mu isplati Teniska organizcija, 200 miliona. Hotel koji mu ndva dana nije dao doručak moraće da plati 10 miliona dolara odštete. Novak će moći da tuži i Francusku i RG jer su ga prvo pozvali a sad mu javljaju da neće moći da igra bez vakcine, računa se da će i njima uzeti 200-300 miliona. Od svetskih medija koji su ga oklevetali, nemački pre svega, odšteta bi mogla da iznosi i nekoliko milijardi evra.
(Živislava, 19. januar 2022 15:06)

Nije baš tako kako si napisao, ali kažu da kad se sve sabere da će Đoković biti u plusu oko 600 miliona evra zbog svih ovih dešavanja

mr

pre 2 godine

Па ако ови плаћају адвоката а не Новак, онда није ни чудо што су пристали на ону будалаштину од суђења за грешне мисли. Чим су адвокати кренули онако да га бране одмах сам написао да ће још и у затвор да допадне. У какву је Новак машину упао.

don

pre 2 godine

Gospodine Dragoljube, Novakovi advokati su bili brilijantni. To vam kazem kao neko ko odlicno razume engleski i ko je, iako inzenjer elektronike i racunarstva, 15 godina ucestvovao u mnogo ozbiljnim pregovorima na zapadu (to sto sam radio se zove paralegal, odnosno covek koji nije pravnik, ali odlicno poznaje materiju i zna dosta o pravima).
Dakle, kao takav sam bio odusevljen njihovom argumentacijom, razbili su stavku po stavku u ministrovoj odluci - navescu samo jedan primer... ministar se pozvao na BBC tekst kao dokaz da bi Novak svojim stavovima podigao temperaturu medju antivakserima... a Novakovi advokati su pokazali da je taj BBC tekst upravo govorio obrnuto - da je prvo ukidanje Novakove vize bilo podiglo temperaturu medju antivakserima, i da je, stoga, ne bi trebalo ukidati ponovo. Bilo je mnogo ovakvih brilijantih argumenata.
Medjutim... advokat vlade je vec u prvim recenicama rekao da sve to nije bitno, i da ministar uopste ne mora da se bavi detaljima svoje odluke. On jednostavno IMA PRAVO da izbaci Novaka na osnovu svoje procene!
(nema veze sa advokatima, 19. januar 2022 20:35)

Morali su pokušati privremenu meru, da ostane do kraja turnira. Tu su podbacili. Sve ostalo je bilo u redu.

brm

pre 2 godine

Da se razumemo, ovo je još nezvanična informacija. Takođe, šostoji spekulacija da je AO plaćao troškove postupka Novaku da ne budu tuženi od strane Novaka. Uobičajena je praksa bila da se AO stara oko uslova za vizu za igrače i ulaska u zemlju. Uslove za dokumentaciju koju je dobio od AO je izgledala kao da je prosleđena od zvaničnika. AO je hteo najveće ime na turniru jer je postojalo i uslovljavanje sponzora.

Jomla

pre 2 godine

Konačno je neko shvatio zašto se Nole ne oglašava, jer su pregovori o odšteti u toku. Biće bogatiji za minimum 100 miliona dolara.
(Taša Kapunović, 19. januar 2022 15:36)

Znači, da je ostao u AUS i eventualno osvojio turnir zaradio bi 2,875 miliona dolara. Pošto nije igrao, uzeće bar 100 miliona.

dejan76

pre 2 godine

Još na prethodnom AO mediji su vodili negativnu kampanju protiv Đokovića. Spinovali su da je razmaženi bogataš i uživa privilegije pa mu ni to nije dosta nego traži još para od turnira, i sve u tom maniru. Novak je tada tražio pravedniju raspodelu nagradnog fonda za igrače koji ispadaju u prvoj i drugoj rundi takmičenja.

Ovo sada je samo nastavak. Bolje da Novak tamo više ne ide.

Citalac

pre 2 godine

A hoce li AO platiti i troskove koje je Djokovic imao tokom 11-dnevnog
zatvorskog boravka u Australiji i novac kojeg je, neigrajuci na turniru, izgubio?

Kafka

pre 2 godine

Drugo suđenje je zbog Đokovičevog neodgovornog ponašanja dok je bio zaražen. Za ovo je on kriv i treba da plati sudske troškove za ovo drugo suđenje.

(Pele 2.0, 19. januar 2022 16:43)

Ako je neko neodgovoran to su Australijanci čiji je turnir (na kome su Novaka sprečili da učestvuje) živi rasadnik korone, gde je ponašanje toliko neodgovorno da čak ni ne testiraju igrače, a kamoli da se šalju u karantin svi kontakti poznatih zaraženih učesnika. Mogu da se slikaju sa tom pričom o neodgovornosti jer je Novak uz sve svoje greške vezano za karantin, za ovaj haos pravi svetac.

kiki

pre 2 godine

a ostali sto se nisu borili sudski a vratili ih? jel to znaci da je i ona cehinja mogla tako da potrosi australske pare za svoj sudski spor?
(kim, 19. januar 2022 15:24)

mogla je i dobila bi spor bez problema. kada su je novinari u češkoj pitali zašto se nije žalila, rekla je da je zaključila da je nepoželjna iako su svi službenici bili veoma ljubazni prema njoj, i da naprosto nije želela više da gubi vreme. spakovala se i sela na avion.

nema veze sa advokatima

pre 2 godine

Od kada su ga izbacili više puta sam napisao da treba da tuzi. Da nađe bolje advokate od onih smotanih tamo (takav su utisak ostavili na zadnjem suđenju na mene, pa sam još dok su pričali znao da nema šanse da dobije).
Neka im uzme dobre pare, a to će biti i moralna satisfakcija za poniženje koje su mu priredili. Znam i da će on dobar deo tih para da da u humanitarne svrhe. On je takav čovek.
(Dragoljub, 19. januar 2022 15:57)

Gospodine Dragoljube, Novakovi advokati su bili brilijantni. To vam kazem kao neko ko odlicno razume engleski i ko je, iako inzenjer elektronike i racunarstva, 15 godina ucestvovao u mnogo ozbiljnim pregovorima na zapadu (to sto sam radio se zove paralegal, odnosno covek koji nije pravnik, ali odlicno poznaje materiju i zna dosta o pravima).
Dakle, kao takav sam bio odusevljen njihovom argumentacijom, razbili su stavku po stavku u ministrovoj odluci - navescu samo jedan primer... ministar se pozvao na BBC tekst kao dokaz da bi Novak svojim stavovima podigao temperaturu medju antivakserima... a Novakovi advokati su pokazali da je taj BBC tekst upravo govorio obrnuto - da je prvo ukidanje Novakove vize bilo podiglo temperaturu medju antivakserima, i da je, stoga, ne bi trebalo ukidati ponovo. Bilo je mnogo ovakvih brilijantih argumenata.
Medjutim... advokat vlade je vec u prvim recenicama rekao da sve to nije bitno, i da ministar uopste ne mora da se bavi detaljima svoje odluke. On jednostavno IMA PRAVO da izbaci Novaka na osnovu svoje procene!

Mag

pre 2 godine

Obavezno tužiti i njih i njihovu vladu za odštetu Đokoviću i njegovim sponzorima pred nekim međunarodnim sudom
(Dado, 19. januar 2022 14:25)


Ja mislim da ga Lakosta zato zvala na sastanak, namirisali lovu 😂😂😂😂
Ima da oderu AO kozu sa ledja

Lik

pre 2 godine

Drugo suđenje je zbog Đokovičevog neodgovornog ponašanja dok je bio zaražen. Za ovo je on kriv i treba da plati sudske troškove za ovo drugo suđenje.
(Pele 2.0, 19. januar 2022 16:43)

Nije tačno, drugo suđenje je zbog ministrovog diskrecionog prava da deportuje Đokovića. Ministar misli da je Đoković protiv vakcinacije i da kao takav ugrožava građanski poredak.
Ministar je opisao Đokovića kao osobu koja je javno pokazala da se protivi dobijanju vakcine (to nije dokazano) i demonstrirala očigledno nepoštovanje osnovnih pravila o kovidu, kao što je izolacija nakon pozitivnog testa (i to je diskutabilno).

Međutim, Sud ovde odlučuje da li je ministar ispravno postupio što se tiče njegovih ovlašćenja a ne da li je u pravu, zakon mu daje to pravo da misli kako misli.

Marko

pre 2 godine

@Drugo suđenje je zbog Đokovičevog neodgovornog ponašanja dok je bio zaražen. Za ovo je on kriv i treba da plati sudske troškove za ovo drugo suđenje.
(Pele 2.0, 19. januar 2022 16:43)

Čekaj, o čemu pričaš? Pobogu, s kojim pravom sud u Australiji može da mu sudi zbog ponašanja u Srbiji? Nema nikakve veze sa ulaskom u Australiju, niti vizom, niti bilo čim što se tiče Australije.

Bl

pre 2 godine

Građani Australije nisu mogli zaštititi sami sebe od terora policije, pa kako da spriječe rasipanje budžeta na plaćanje ludosti njihove vlade i bjesnog ministra.
Naprotiv, ubjedili su ih da sve to čine zboh njih, da ih zaštite od opasnog anarhiste. Kako je moguće poštovati takav narod?

DS iz oza

pre 2 godine

Cotam ovo i ne mogi da verijem koloko ovde ljudi ne znaju sta pricaju. Australian open nije drzavni turnir. Pare se skupljaju od sponzora i tv prenosa i ulaznoca. Od tih para ce se namiriti novakovi troskovi a me of para poredkih obveznika.

SilaN

pre 2 godine

.. ko je uspostavio ove cenovnike, sa milionskim iznosima? Koliko to košta sat rada suda u online režimu? Zašto mi, kao obični ljudi pristajemo da nas pravnici prave budalama, da zarađuju basnoslovne cifre tek tako?

sve tacno

pre 2 godine

Međutim, Sud ovde odlučuje da li je ministar ispravno postupio što se tiče njegovih ovlašćenja a ne da li je u pravu, zakon mu daje to pravo da misli kako misli.
(Lik, 19. januar 2022 18:02)

Apsolutno! Ali kriticari ovde ili ne citaju sta je napisano prethodnih dana, ili citaju ali ne razumeju, ili i citaju i razumeju, ali ne pamte. Ne mogu da smislim neko cetvrto objasnjenje.
U prvih deset minuta svog obracanja sudu advokat drzave je kao odgovor na gomilu sjajnih argumenata Novakovih advokata (a koji su nasli da u ministrovoj odluci ne postoje cinjenice koje podrzavaju njegov zakljucak o tome da je Novak rizik, cak naprotiv), dakle, u prvoj recenici je advokat drzave rekao da ministar nije duzan da da takve argumente. Posle toga nisam dalje slusao, samo sam se pitao cemu onda sluzi sud, i zasto je ministar kucao svoju odluku od preko 80 stavki ako ona nije morala da sadrzi jasnu argumentaciju koja podrzava njegovu odluku. Dakle, kada sam to cuo znao sam se da se sud nece vise baviti argumentima, nego ce jednostavno prihvatiti ministrovu odluku na osnovu njegovog subjektivnog misljenja, na koje on po zakonu ima pravo.

DS iz oza

pre 2 godine

Cotam ovo i ne mogi da verijem koloko ovde ljudi ne znaju sta pricaju. Australian open nije drzavni turnir. Pare se skupljaju od sponzora i tv prenosa i ulaznoca. Od tih para ce se namiriti novakovi troskovi a me of para poredkih obveznika.

Зоран првановић

pre 2 godine

Наставак претходног коментара:

Такође, премда према писању „дејли Мејла“ организатори Аустралијан опена сносиће судске трошкове, можда би требало да поднесе тужбу против Тениског савеза Аустралије због излагања психичком и физичком малтретирању, због добијања медицинског изузећа које ништа није значило, а изложило га је непотребном одвајању од породице, беспотребном путовању, беспотребним путним трошковима , као и каснијим судским трошковима, и због свега наведеног да тражи надокнаду свих тих трошкова и обештећења