Sreda, 23.01.2019.

10:35

Zašto Đoković nije u Dejvis kup reprezentaciji Srbije? VIDEO

Zašto Novak nije u Dejvis kup reprezentaciji, koja nova pravila važe u Dejvis kupu, može li Srbija ove godine do trofeja?

Izvor: B92

Zašto Ðokoviæ nije u Dejvis kup reprezentaciji Srbije? VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

57 Komentari

Sortiraj po:

misko

pre 5 godina

@brko da mi je znati ko si kad tako pises?
Posto spominjes TSB verovatno si iz Beograda i razocaran sto ti dete ne dobija neki novac od Saveza.

Ljudi moraju da razumeju da smo mi siromasna zemlja i nemamo para za sve i svasta , kako roditelji koji placaju tenis tako i savezi da sponzorisu sve zivo.

Molim ljude da se raspitaju koliko novca dobijaju nasi juniori.

Tenis u Srbiji se drasticno promenio posle eksplozije 2008 kad nije mogao da se pronadje teren u Srbiji do pada koji je poceo pre 3 godine.
Sto se tice Novaka i DC pored svih navedenih razloga treba znati da je Novak javno govorio protiv novog formata i samog ITF i rekao da ce pre igrati slicno ATP takmicenje.
Voleo bih @Brko da mi kazes ko su po tebi strucnjaci?

Brka

pre 5 godina

Novak Đoković je izuzetak koji potvrđuje pravilo, a pravilo je da Teniskim Savezom i Beograda i Srbije vladaju mangupi niske inteligencije i još goreg karaktera i da zato Tenis u Srbiji ne postoji. Takva ekipa može da se priključi jedino Talibanima, Teniski vrhovi su za njih nerazumljiva misaona imenica u koju blenu kao u Ferari ili spejs šatl...Novak ima samo Srpsko poreklo, kao i mnogi sjajni Srbi koje su podigli neki drugi narodi i koji su briljantne rezultate tamo i postizali. Dakle, Srbin po poreklu i to neće promeniti njegovo isticanje da je Srbin. To samo pokazuje njegovu plemenitu i gospodsku crtu da eto i nas ovde, ovekve nikakve kakvi smo, učini ponosnim i da se kroz njega osećamo malo vrednijim u odnosu na ono što je rekao pokojni Justinov, jer to što je rekao je jezivo...Hvala Novaku.

znalac

pre 5 godina

Zasto Nadal,Rodzer ne igraju za svoje reprezentacije.Mi nismo svetska grupa. Kfalifikacije za Kazahstanom su dve nedelje posle AO. Sto bi trosio snagu.Takmicenje je postalo za male teniske nacije, Jedna Amerika koja je rekorder po broju osvojenih salatara posalje neke anonimuse.Francuska koja je domacin Hrvatskoju finalu posalje trecerazredne igrace.davis cup je u organizaciji ITF a ne ATP

nis

pre 5 godina

Zato sto ga za Srbiju bas briga, doci ce kad mu bude trebalo za OI, iako se nadam da ce do tada zavrsiti karijeru zbog povrede ili teske bolesti. Suvisno je postavljati takva pitanja, zasto ne igra za Srbiju, zasto ne placa porez Srbiji, zasto gradi bez dozvole po Srbiji, zasto ne postuje zakone u Srbiji...

Poštovalac igre

pre 5 godina

Da li je dotičan svestan da Srbija ne bi nikad osvojila to takmičenje u istoriji da nije Novaka koji je sam vukao tu reprezentaciju uvek po pravilu uz Tipsu kad je bio zdrav ili Viktora koji jedan meč odigra ili zabrlja. Dubl po pravilu retko kad da nam doneo nešto. Nismo mi nacija sa bazom velikom kaoo na primer Francuzi ili Španci koji možemo da priuštimo uvek pa sigurne rezultate u Dejvis Kupu. Sam Rafa ima više osvojenih salatara od Rodžera,Novaka ili Mareja zajedno al"to je razlog što ima dovoljno plejadu tenisera približnog i pouzdanog kvaliteta nego što to (kao što sam rekao) druge nacije imaju.

Milan_PT

pre 5 godina

Novak je zacrtao svoje planove i koje rekorde će da juri. Da stigne Roja Emersona, koji je DC osvojio 8 puta, nema šanse.
Drugi razlog su prebliski termini. Ako sve bude kako treba, Novak će u nedelju igrati finale AO, dok bi meč u DC trebalo da igra već u petak. Kad se uzme u obzir da će ponedeljak ceo dan leteti (a možda i duže, ne znam koliko će letova morati promeniti od Melburna do Taškenta), trebaće mu bar dan da se odmori od takvog leta, a za prilagođavanje od jet-laga, trebaće mu 5-6 dana. U najboljem slučaju bi možda, i to veliko možda bio spreman za zadnji meč u nedelju.
Sve je to Zimonjić stavio na papir i odustao od Novaka. Da je taj GS u Evropi, ili da je DC jednu nedelju kasnije, to bi bila druga priča...

Milan

pre 5 godina

Зашто је Јокић више критикован од Ђоковића, иако је пропустио само једно ЕП, а Ђоковић не игра годинама за национални тим? Какав је феномен у питању?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aco, 23. januar 2019 11:07)


Sto se mene tice, ne treba da se kritikuje ni jedan ni drugi. Obojica su predstavljala nasu drzavu, Djokovic doneo Dejvis kup, Jokic srebro sa OI (sto nisu uradili ni Krstic, Stojakovic, Gurovic, Jaric, Velickovic...), i svakodnevno svojim igrama popravljaju sliku koju o nama zapadnjaci imaju jos od devedesetih.

Илија

pre 5 godina

Чија застава стоји испред Новаковог имена када игра на било ком турниру? Српска. Дакле, он представља Србију на апсолутно свим турнирима на којима учествује. Бесмислено је да се замара са репрезентацијом, јер више нема 23-24 године, већ ускоро 32, и неопходан му је одмор да би максимално спреман дочекао највеће турнире. А Дејвис куп, Боже мој, ту игрицу је обрнуо :) Он тренутно има важнији циљ, а то је да постане највећи у историји. И када се за 10, 20, 30 година буде говорило о историји тениса, боље је чути да је Србин најбољи или други најбољи у историји, него да Србија има два освојена Дејвис купа, уместо једног. И не верујем да постоји иједан човек здравог разума који се неће сложити са овим., осим уколико већ има намеру да вређа Новака.

ggg

pre 5 godina

Објективно, више би значило и за њега лично и за углед земље да добијемо тенисера који је освојио највише гренслем титула у историји овог спорта, него да Србија има два освојена Дејвис купа уместо једног. Овај други циљ могле би да остваре и неке нове генерације, надахнуте његовим успехом. Боље је да се чува повреда и чува снагу. Нема више 20 година.

Slazem se. Ali zasto onda nemamo isti stav kad je Nikola Jokic u pitanju, jer vise vredi da on predvodi svoj tim do titule u NBA nego da igra za reprezentaciju.

CHINA

pre 5 godina

Ugled Srbije nepovratno je ukaljan, u civilizovanom svetu zahvaljujuci tiraninu Slobodanu Milosevicu i ratnoj agresiji devedesetih.Novak, nece promeniti misljenja civilizovanog sveta, samo zato sto dobro udara lopticu.

sempervivum

pre 5 godina

Новак ће можда заиграти неки меч, ако то буде услов за наступ на Олимпијади 2020. Златна медаља на олимпијади му је један од циљева (логично).
До тада, нека се бори за грен слемове и чува прву позицију.

Pantagruel

pre 5 godina

Објективно, више би значило и за њега лично и за углед земље да добијемо тенисера који је освојио највише гренслем титула у историји овог спорта, него да Србија има два освојена Дејвис купа уместо једног. Овај други циљ могле би да остваре и неке нове генерације, надахнуте његовим успехом. Боље је да се чува повреда и чува снагу. Нема више 20 година.

kaljkuljator

pre 5 godina

Covek je prezauzet, mora da pise ljubavna pisma Modricu i ostaloj braci, a oni ne gledaju bas blagonaklono na to "Srbija" i slicne gluposti

bmiles

pre 5 godina

TRi su razloga zasto Novak ne igra:

Prenatrpan svoj raspored na ATP.
Da pruzi sansu mladjima da osvoje neki poren viska,
U grupu u kojoj smo nije bitno da igra i rizikuje povredu.

Uostalom vec je osvojio Dejvis Kup,koji ce verovatno biti ukinut.

Milan

pre 5 godina

Naravno da ne treba da igra za Srbiju i naravno da treba da igra samo meceve koji donose velike novce, sto vise para na racunu porodice Djokovic to smo mi vise srecniji! (SARKAZAM)

odi na indeks

pre 5 godina

qjumko a da pogledas prilog pre nego komentarises ? To je stvarno opravdan razlog ,a ne ko vasi koji ispadaju u 3. kolima pa imaju vremena

Sinki

pre 5 godina

Novak ima jasan cilj do kraja karijere,onaj najveci cilj,postati najbolji teniser svih vremena.Ne treba vise ni da igra Dejvis kup i da se zamara.

Zigzag

pre 5 godina

Jumko, nismo mi Hrvati da nam trebaju najbolji igraci da pobijedimo Uzbekistan
(sef raje, 23. januar 2019 10:48)s Novakom ste jedva dobili Kazahstan svojevremeno hahah

Milan

pre 5 godina

Novak treba do kraja karijere da batali sve sem gren slemova. Samo to se gleda i zapadni mediji ga nikada neće smatrati za GOAT-a dok ne premaši Federerov tal. Bez obzira na pozitivan skor, bez obzira na sva ostala dostignuća. Samo GS...

aco

pre 5 godina

Зашто је Јокић више критикован од Ђоковића, иако је пропустио само једно ЕП, а Ђоковић не игра годинама за национални тим? Какав је феномен у питању?

Zigzag

pre 5 godina

jel boli hrvat sto je Srbin najbolji ? Tjesi koliko hoces ali nema on nikakve veze niti s crnogorcima niti s vama
(Ivanisevic ,Coric ,Cilic -Srbi, 23. januar 2019 11:10)Majka mu se kriza jednom ,a ljubi dva put heheheh

Ivanisevic ,Coric ,Cilic -Srbi

pre 5 godina

@,. hahhaa jel boli hrvat sto je Srbin najbolji ? Tjesi koliko hoces ali nema on nikakve veze niti s crnogorcima niti s vama

Psycho

pre 5 godina

Osvojio je DK, dao je Srbiji više nego svi teniseri u srpskoj istoriji zajedno, i onda ponovo ovakva pitanja. Sad baš treba da se prenemaže po cijelom svijetu igrajući to.. Naravno da neće. Zna šta mu je cilj.

Psycho

pre 5 godina

Osvojio je DK, dao je Srbiji više nego svi teniseri u srpskoj istoriji zajedno, i onda ponovo ovakva pitanja. Sad baš treba da se prenemaže po cijelom svijetu igrajući to.. Naravno da neće. Zna šta mu je cilj.

Sinki

pre 5 godina

Novak ima jasan cilj do kraja karijere,onaj najveci cilj,postati najbolji teniser svih vremena.Ne treba vise ni da igra Dejvis kup i da se zamara.

bmiles

pre 5 godina

TRi su razloga zasto Novak ne igra:

Prenatrpan svoj raspored na ATP.
Da pruzi sansu mladjima da osvoje neki poren viska,
U grupu u kojoj smo nije bitno da igra i rizikuje povredu.

Uostalom vec je osvojio Dejvis Kup,koji ce verovatno biti ukinut.

aco

pre 5 godina

Зашто је Јокић више критикован од Ђоковића, иако је пропустио само једно ЕП, а Ђоковић не игра годинама за национални тим? Какав је феномен у питању?

Pantagruel

pre 5 godina

Објективно, више би значило и за њега лично и за углед земље да добијемо тенисера који је освојио највише гренслем титула у историји овог спорта, него да Србија има два освојена Дејвис купа уместо једног. Овај други циљ могле би да остваре и неке нове генерације, надахнуте његовим успехом. Боље је да се чува повреда и чува снагу. Нема више 20 година.

Milan

pre 5 godina

Novak treba do kraja karijere da batali sve sem gren slemova. Samo to se gleda i zapadni mediji ga nikada neće smatrati za GOAT-a dok ne premaši Federerov tal. Bez obzira na pozitivan skor, bez obzira na sva ostala dostignuća. Samo GS...

Milan

pre 5 godina

Naravno da ne treba da igra za Srbiju i naravno da treba da igra samo meceve koji donose velike novce, sto vise para na racunu porodice Djokovic to smo mi vise srecniji! (SARKAZAM)

Ivanisevic ,Coric ,Cilic -Srbi

pre 5 godina

@,. hahhaa jel boli hrvat sto je Srbin najbolji ? Tjesi koliko hoces ali nema on nikakve veze niti s crnogorcima niti s vama

kaljkuljator

pre 5 godina

Covek je prezauzet, mora da pise ljubavna pisma Modricu i ostaloj braci, a oni ne gledaju bas blagonaklono na to "Srbija" i slicne gluposti

Brka

pre 5 godina

Novak Đoković je izuzetak koji potvrđuje pravilo, a pravilo je da Teniskim Savezom i Beograda i Srbije vladaju mangupi niske inteligencije i još goreg karaktera i da zato Tenis u Srbiji ne postoji. Takva ekipa može da se priključi jedino Talibanima, Teniski vrhovi su za njih nerazumljiva misaona imenica u koju blenu kao u Ferari ili spejs šatl...Novak ima samo Srpsko poreklo, kao i mnogi sjajni Srbi koje su podigli neki drugi narodi i koji su briljantne rezultate tamo i postizali. Dakle, Srbin po poreklu i to neće promeniti njegovo isticanje da je Srbin. To samo pokazuje njegovu plemenitu i gospodsku crtu da eto i nas ovde, ovekve nikakve kakvi smo, učini ponosnim i da se kroz njega osećamo malo vrednijim u odnosu na ono što je rekao pokojni Justinov, jer to što je rekao je jezivo...Hvala Novaku.

Илија

pre 5 godina

Чија застава стоји испред Новаковог имена када игра на било ком турниру? Српска. Дакле, он представља Србију на апсолутно свим турнирима на којима учествује. Бесмислено је да се замара са репрезентацијом, јер више нема 23-24 године, већ ускоро 32, и неопходан му је одмор да би максимално спреман дочекао највеће турнире. А Дејвис куп, Боже мој, ту игрицу је обрнуо :) Он тренутно има важнији циљ, а то је да постане највећи у историји. И када се за 10, 20, 30 година буде говорило о историји тениса, боље је чути да је Србин најбољи или други најбољи у историји, него да Србија има два освојена Дејвис купа, уместо једног. И не верујем да постоји иједан човек здравог разума који се неће сложити са овим., осим уколико већ има намеру да вређа Новака.

Poštovalac igre

pre 5 godina

Da li je dotičan svestan da Srbija ne bi nikad osvojila to takmičenje u istoriji da nije Novaka koji je sam vukao tu reprezentaciju uvek po pravilu uz Tipsu kad je bio zdrav ili Viktora koji jedan meč odigra ili zabrlja. Dubl po pravilu retko kad da nam doneo nešto. Nismo mi nacija sa bazom velikom kaoo na primer Francuzi ili Španci koji možemo da priuštimo uvek pa sigurne rezultate u Dejvis Kupu. Sam Rafa ima više osvojenih salatara od Rodžera,Novaka ili Mareja zajedno al"to je razlog što ima dovoljno plejadu tenisera približnog i pouzdanog kvaliteta nego što to (kao što sam rekao) druge nacije imaju.

Milan_PT

pre 5 godina

Novak je zacrtao svoje planove i koje rekorde će da juri. Da stigne Roja Emersona, koji je DC osvojio 8 puta, nema šanse.
Drugi razlog su prebliski termini. Ako sve bude kako treba, Novak će u nedelju igrati finale AO, dok bi meč u DC trebalo da igra već u petak. Kad se uzme u obzir da će ponedeljak ceo dan leteti (a možda i duže, ne znam koliko će letova morati promeniti od Melburna do Taškenta), trebaće mu bar dan da se odmori od takvog leta, a za prilagođavanje od jet-laga, trebaće mu 5-6 dana. U najboljem slučaju bi možda, i to veliko možda bio spreman za zadnji meč u nedelju.
Sve je to Zimonjić stavio na papir i odustao od Novaka. Da je taj GS u Evropi, ili da je DC jednu nedelju kasnije, to bi bila druga priča...

odi na indeks

pre 5 godina

qjumko a da pogledas prilog pre nego komentarises ? To je stvarno opravdan razlog ,a ne ko vasi koji ispadaju u 3. kolima pa imaju vremena

sempervivum

pre 5 godina

Новак ће можда заиграти неки меч, ако то буде услов за наступ на Олимпијади 2020. Златна медаља на олимпијади му је један од циљева (логично).
До тада, нека се бори за грен слемове и чува прву позицију.

Milan

pre 5 godina

Зашто је Јокић више критикован од Ђоковића, иако је пропустио само једно ЕП, а Ђоковић не игра годинама за национални тим? Какав је феномен у питању?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aco, 23. januar 2019 11:07)


Sto se mene tice, ne treba da se kritikuje ni jedan ni drugi. Obojica su predstavljala nasu drzavu, Djokovic doneo Dejvis kup, Jokic srebro sa OI (sto nisu uradili ni Krstic, Stojakovic, Gurovic, Jaric, Velickovic...), i svakodnevno svojim igrama popravljaju sliku koju o nama zapadnjaci imaju jos od devedesetih.

CHINA

pre 5 godina

Ugled Srbije nepovratno je ukaljan, u civilizovanom svetu zahvaljujuci tiraninu Slobodanu Milosevicu i ratnoj agresiji devedesetih.Novak, nece promeniti misljenja civilizovanog sveta, samo zato sto dobro udara lopticu.

Zigzag

pre 5 godina

Jumko, nismo mi Hrvati da nam trebaju najbolji igraci da pobijedimo Uzbekistan
(sef raje, 23. januar 2019 10:48)s Novakom ste jedva dobili Kazahstan svojevremeno hahah

znalac

pre 5 godina

Zasto Nadal,Rodzer ne igraju za svoje reprezentacije.Mi nismo svetska grupa. Kfalifikacije za Kazahstanom su dve nedelje posle AO. Sto bi trosio snagu.Takmicenje je postalo za male teniske nacije, Jedna Amerika koja je rekorder po broju osvojenih salatara posalje neke anonimuse.Francuska koja je domacin Hrvatskoju finalu posalje trecerazredne igrace.davis cup je u organizaciji ITF a ne ATP

Zigzag

pre 5 godina

jel boli hrvat sto je Srbin najbolji ? Tjesi koliko hoces ali nema on nikakve veze niti s crnogorcima niti s vama
(Ivanisevic ,Coric ,Cilic -Srbi, 23. januar 2019 11:10)Majka mu se kriza jednom ,a ljubi dva put heheheh

nis

pre 5 godina

Zato sto ga za Srbiju bas briga, doci ce kad mu bude trebalo za OI, iako se nadam da ce do tada zavrsiti karijeru zbog povrede ili teske bolesti. Suvisno je postavljati takva pitanja, zasto ne igra za Srbiju, zasto ne placa porez Srbiji, zasto gradi bez dozvole po Srbiji, zasto ne postuje zakone u Srbiji...

ggg

pre 5 godina

Објективно, више би значило и за њега лично и за углед земље да добијемо тенисера који је освојио највише гренслем титула у историји овог спорта, него да Србија има два освојена Дејвис купа уместо једног. Овај други циљ могле би да остваре и неке нове генерације, надахнуте његовим успехом. Боље је да се чува повреда и чува снагу. Нема више 20 година.

Slazem se. Ali zasto onda nemamo isti stav kad je Nikola Jokic u pitanju, jer vise vredi da on predvodi svoj tim do titule u NBA nego da igra za reprezentaciju.

misko

pre 5 godina

@brko da mi je znati ko si kad tako pises?
Posto spominjes TSB verovatno si iz Beograda i razocaran sto ti dete ne dobija neki novac od Saveza.

Ljudi moraju da razumeju da smo mi siromasna zemlja i nemamo para za sve i svasta , kako roditelji koji placaju tenis tako i savezi da sponzorisu sve zivo.

Molim ljude da se raspitaju koliko novca dobijaju nasi juniori.

Tenis u Srbiji se drasticno promenio posle eksplozije 2008 kad nije mogao da se pronadje teren u Srbiji do pada koji je poceo pre 3 godine.
Sto se tice Novaka i DC pored svih navedenih razloga treba znati da je Novak javno govorio protiv novog formata i samog ITF i rekao da ce pre igrati slicno ATP takmicenje.
Voleo bih @Brko da mi kazes ko su po tebi strucnjaci?

aco

pre 5 godina

Зашто је Јокић више критикован од Ђоковића, иако је пропустио само једно ЕП, а Ђоковић не игра годинама за национални тим? Какав је феномен у питању?

Milan

pre 5 godina

Naravno da ne treba da igra za Srbiju i naravno da treba da igra samo meceve koji donose velike novce, sto vise para na racunu porodice Djokovic to smo mi vise srecniji! (SARKAZAM)

nis

pre 5 godina

Zato sto ga za Srbiju bas briga, doci ce kad mu bude trebalo za OI, iako se nadam da ce do tada zavrsiti karijeru zbog povrede ili teske bolesti. Suvisno je postavljati takva pitanja, zasto ne igra za Srbiju, zasto ne placa porez Srbiji, zasto gradi bez dozvole po Srbiji, zasto ne postuje zakone u Srbiji...

kaljkuljator

pre 5 godina

Covek je prezauzet, mora da pise ljubavna pisma Modricu i ostaloj braci, a oni ne gledaju bas blagonaklono na to "Srbija" i slicne gluposti

Psycho

pre 5 godina

Osvojio je DK, dao je Srbiji više nego svi teniseri u srpskoj istoriji zajedno, i onda ponovo ovakva pitanja. Sad baš treba da se prenemaže po cijelom svijetu igrajući to.. Naravno da neće. Zna šta mu je cilj.

Zigzag

pre 5 godina

Jumko, nismo mi Hrvati da nam trebaju najbolji igraci da pobijedimo Uzbekistan
(sef raje, 23. januar 2019 10:48)s Novakom ste jedva dobili Kazahstan svojevremeno hahah

Zigzag

pre 5 godina

jel boli hrvat sto je Srbin najbolji ? Tjesi koliko hoces ali nema on nikakve veze niti s crnogorcima niti s vama
(Ivanisevic ,Coric ,Cilic -Srbi, 23. januar 2019 11:10)Majka mu se kriza jednom ,a ljubi dva put heheheh

Milan

pre 5 godina

Novak treba do kraja karijere da batali sve sem gren slemova. Samo to se gleda i zapadni mediji ga nikada neće smatrati za GOAT-a dok ne premaši Federerov tal. Bez obzira na pozitivan skor, bez obzira na sva ostala dostignuća. Samo GS...

Sinki

pre 5 godina

Novak ima jasan cilj do kraja karijere,onaj najveci cilj,postati najbolji teniser svih vremena.Ne treba vise ni da igra Dejvis kup i da se zamara.

CHINA

pre 5 godina

Ugled Srbije nepovratno je ukaljan, u civilizovanom svetu zahvaljujuci tiraninu Slobodanu Milosevicu i ratnoj agresiji devedesetih.Novak, nece promeniti misljenja civilizovanog sveta, samo zato sto dobro udara lopticu.

bmiles

pre 5 godina

TRi su razloga zasto Novak ne igra:

Prenatrpan svoj raspored na ATP.
Da pruzi sansu mladjima da osvoje neki poren viska,
U grupu u kojoj smo nije bitno da igra i rizikuje povredu.

Uostalom vec je osvojio Dejvis Kup,koji ce verovatno biti ukinut.

odi na indeks

pre 5 godina

qjumko a da pogledas prilog pre nego komentarises ? To je stvarno opravdan razlog ,a ne ko vasi koji ispadaju u 3. kolima pa imaju vremena

Ivanisevic ,Coric ,Cilic -Srbi

pre 5 godina

@,. hahhaa jel boli hrvat sto je Srbin najbolji ? Tjesi koliko hoces ali nema on nikakve veze niti s crnogorcima niti s vama

Pantagruel

pre 5 godina

Објективно, више би значило и за њега лично и за углед земље да добијемо тенисера који је освојио највише гренслем титула у историји овог спорта, него да Србија има два освојена Дејвис купа уместо једног. Овај други циљ могле би да остваре и неке нове генерације, надахнуте његовим успехом. Боље је да се чува повреда и чува снагу. Нема више 20 година.

ggg

pre 5 godina

Објективно, више би значило и за њега лично и за углед земље да добијемо тенисера који је освојио највише гренслем титула у историји овог спорта, него да Србија има два освојена Дејвис купа уместо једног. Овај други циљ могле би да остваре и неке нове генерације, надахнуте његовим успехом. Боље је да се чува повреда и чува снагу. Нема више 20 година.

Slazem se. Ali zasto onda nemamo isti stav kad je Nikola Jokic u pitanju, jer vise vredi da on predvodi svoj tim do titule u NBA nego da igra za reprezentaciju.

Brka

pre 5 godina

Novak Đoković je izuzetak koji potvrđuje pravilo, a pravilo je da Teniskim Savezom i Beograda i Srbije vladaju mangupi niske inteligencije i još goreg karaktera i da zato Tenis u Srbiji ne postoji. Takva ekipa može da se priključi jedino Talibanima, Teniski vrhovi su za njih nerazumljiva misaona imenica u koju blenu kao u Ferari ili spejs šatl...Novak ima samo Srpsko poreklo, kao i mnogi sjajni Srbi koje su podigli neki drugi narodi i koji su briljantne rezultate tamo i postizali. Dakle, Srbin po poreklu i to neće promeniti njegovo isticanje da je Srbin. To samo pokazuje njegovu plemenitu i gospodsku crtu da eto i nas ovde, ovekve nikakve kakvi smo, učini ponosnim i da se kroz njega osećamo malo vrednijim u odnosu na ono što je rekao pokojni Justinov, jer to što je rekao je jezivo...Hvala Novaku.

Илија

pre 5 godina

Чија застава стоји испред Новаковог имена када игра на било ком турниру? Српска. Дакле, он представља Србију на апсолутно свим турнирима на којима учествује. Бесмислено је да се замара са репрезентацијом, јер више нема 23-24 године, већ ускоро 32, и неопходан му је одмор да би максимално спреман дочекао највеће турнире. А Дејвис куп, Боже мој, ту игрицу је обрнуо :) Он тренутно има важнији циљ, а то је да постане највећи у историји. И када се за 10, 20, 30 година буде говорило о историји тениса, боље је чути да је Србин најбољи или други најбољи у историји, него да Србија има два освојена Дејвис купа, уместо једног. И не верујем да постоји иједан човек здравог разума који се неће сложити са овим., осим уколико већ има намеру да вређа Новака.

Milan

pre 5 godina

Зашто је Јокић више критикован од Ђоковића, иако је пропустио само једно ЕП, а Ђоковић не игра годинама за национални тим? Какав је феномен у питању?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aco, 23. januar 2019 11:07)


Sto se mene tice, ne treba da se kritikuje ni jedan ni drugi. Obojica su predstavljala nasu drzavu, Djokovic doneo Dejvis kup, Jokic srebro sa OI (sto nisu uradili ni Krstic, Stojakovic, Gurovic, Jaric, Velickovic...), i svakodnevno svojim igrama popravljaju sliku koju o nama zapadnjaci imaju jos od devedesetih.

sempervivum

pre 5 godina

Новак ће можда заиграти неки меч, ако то буде услов за наступ на Олимпијади 2020. Златна медаља на олимпијади му је један од циљева (логично).
До тада, нека се бори за грен слемове и чува прву позицију.

Milan_PT

pre 5 godina

Novak je zacrtao svoje planove i koje rekorde će da juri. Da stigne Roja Emersona, koji je DC osvojio 8 puta, nema šanse.
Drugi razlog su prebliski termini. Ako sve bude kako treba, Novak će u nedelju igrati finale AO, dok bi meč u DC trebalo da igra već u petak. Kad se uzme u obzir da će ponedeljak ceo dan leteti (a možda i duže, ne znam koliko će letova morati promeniti od Melburna do Taškenta), trebaće mu bar dan da se odmori od takvog leta, a za prilagođavanje od jet-laga, trebaće mu 5-6 dana. U najboljem slučaju bi možda, i to veliko možda bio spreman za zadnji meč u nedelju.
Sve je to Zimonjić stavio na papir i odustao od Novaka. Da je taj GS u Evropi, ili da je DC jednu nedelju kasnije, to bi bila druga priča...

Poštovalac igre

pre 5 godina

Da li je dotičan svestan da Srbija ne bi nikad osvojila to takmičenje u istoriji da nije Novaka koji je sam vukao tu reprezentaciju uvek po pravilu uz Tipsu kad je bio zdrav ili Viktora koji jedan meč odigra ili zabrlja. Dubl po pravilu retko kad da nam doneo nešto. Nismo mi nacija sa bazom velikom kaoo na primer Francuzi ili Španci koji možemo da priuštimo uvek pa sigurne rezultate u Dejvis Kupu. Sam Rafa ima više osvojenih salatara od Rodžera,Novaka ili Mareja zajedno al"to je razlog što ima dovoljno plejadu tenisera približnog i pouzdanog kvaliteta nego što to (kao što sam rekao) druge nacije imaju.

znalac

pre 5 godina

Zasto Nadal,Rodzer ne igraju za svoje reprezentacije.Mi nismo svetska grupa. Kfalifikacije za Kazahstanom su dve nedelje posle AO. Sto bi trosio snagu.Takmicenje je postalo za male teniske nacije, Jedna Amerika koja je rekorder po broju osvojenih salatara posalje neke anonimuse.Francuska koja je domacin Hrvatskoju finalu posalje trecerazredne igrace.davis cup je u organizaciji ITF a ne ATP

misko

pre 5 godina

@brko da mi je znati ko si kad tako pises?
Posto spominjes TSB verovatno si iz Beograda i razocaran sto ti dete ne dobija neki novac od Saveza.

Ljudi moraju da razumeju da smo mi siromasna zemlja i nemamo para za sve i svasta , kako roditelji koji placaju tenis tako i savezi da sponzorisu sve zivo.

Molim ljude da se raspitaju koliko novca dobijaju nasi juniori.

Tenis u Srbiji se drasticno promenio posle eksplozije 2008 kad nije mogao da se pronadje teren u Srbiji do pada koji je poceo pre 3 godine.
Sto se tice Novaka i DC pored svih navedenih razloga treba znati da je Novak javno govorio protiv novog formata i samog ITF i rekao da ce pre igrati slicno ATP takmicenje.
Voleo bih @Brko da mi kazes ko su po tebi strucnjaci?