Petak, 18.01.2019.

13:05

"Federer je najbolji svih vremena, odmah ispred Nadala"

Proslavljeni penzionisani teniseri pričali su o Rodžeru Federeru, jednom od najboljih tenisera u istoriji tog sporta.

Izvor: LN

"Federer je najbolji svih vremena, odmah ispred Nadala" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

141 Komentari

Sortiraj po:

Sale

pre 5 godina

Kad si već otišao tako daleko da gledaš ko ima dan više odmora, što ne pogleda skim eventualno Federer igra to polufinale a skim Djokovic, kome je bolje namešteno? Sram ih bilo, Federeru stavili Nadala (može li jače), a Djokovicu i taj projektovani koliko je dobar ima da ispadne pre vremena, ne bi me čudilo da polufinale igra sa nekim Batistutom...pa mu ni dva dana odmora nece trebati.
(eeeee, 18. januar 2019 23:58)

Pa sam Đoković lakše dobija Nadala ili Federera nego naprimer Zvereva. Draže bi mi bilo da je Federer u Novakovom delu žreba, pa da ih Nole naniže ko u dobra stara vremena.

milutin

pre 5 godina

Ovaj analiticar ima samo jedan kriteririjum kad se odluci da cijeni.
Da bi nesto ocijenio u bilo cemu, mora se uzeti vise elemenata.
A on uzuma samo jedan od deset.
Kako je zaboravio medjusobne meceve, naprimjer.
Neprelazna ocjena za njegovu ocjenu.

eeeee

pre 5 godina

@Ralenh salad
A kad je taj h2h postignut? Kad je Federer dubooko zagazio u tridesete, kad je on igrao svoj vrhunski tenis, tad je tenisere poput Djokovica doručkovao. A nije Djokovic bio mali, taman posla, imao je taman dovoljno godina ali...
Nadal je istih godina kao i Djokovic ali je redovno mlatio Feda, Djokovic je na tv gledao njihova finala, tako daa....čekao je da ovaj dobrano omatori pa da pocne da ga pobedjuje. Ajde da uzmemo primer kad su oboica bili u dvadesetim godinama...ko je koga drao, mlatio itd.

eeeee

pre 5 godina

@Sale
Kad si već otišao tako daleko da gledaš ko ima dan više odmora, što ne pogleda skim eventualno Federer igra to polufinale a skim Djokovic, kome je bolje namešteno? Sram ih bilo, Federeru stavili Nadala (može li jače), a Djokovicu i taj projektovani koliko je dobar ima da ispadne pre vremena, ne bi me čudilo da polufinale igra sa nekim Batistutom...pa mu ni dva dana odmora nece trebati.

Raleigh salad

pre 5 godina

E pa vidite nije bas tako. Broj GS kaže ko je najuspjesniji teniser svih vremena. A ko je NAJBOLJI teniser kažu head to head sa ostalima i i ko je na najvećem nivou kad igra najbolji tenis. A zna cijeli svijet kad Novak udje u zonu da mu niko ne može ništa. Čak ni Federer i Nadal u najboljim izdanjima mu ništa ne mogu. To je činjenica koju je i sam Mek rekao i nikad niko nije mogao osporiti. Ali nije bitno. Nek uzme još četri i nagomila Mastersa. Pa nek onda priča o Federerovih 20 ko hoće. A zapad će tek da se grize. Biće opet onaj tajac u medijima stranim o tenisu jer nemaju šta da napisu jer ovaj jede sve živo.

Љубиша

pre 5 godina

Ovo Nole treba da ' iskulira'. Imam osecaj da ovakvi natpisi u glavama njihovih autora treba da dekoncentrisu Novaka. Neprincipijelna koalicija.

Sprdnja na kvadrat

pre 5 godina

Nadal i Federer najbolji a Djokovic ima bolji medjusobni skor od obojice :D
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sprdnja, 18. januar 2019 15:21)

Ma kakvi, Djoković je najbolji, ali Rodik, Safin, Kirjos i Karlović imaju bolji medjusobni skor sa njim. :D

dusan

pre 5 godina

Federer je najbolji svih vremena...ali trenutno...Mada, sto se tice popularnosti, tu ce biti najpopularniji, jer je "dobar decko" tenisa, a mejnstrim voli "dobre momke"...I Rafa ce biti popularniji od Noleta u zapadnjackim krugovima, jer je i on "dobar decko"...Nole nije imao zelju da bude "dobar decko", najspontaniji je od njih...Ovu dvojicu vole zapadnjaci, NATO drzave, a Noleta vole oni koji nisu elitisti, Kina, Indija, BRIKS...

Smejurija

pre 5 godina

Neobjektivno, pogledaj Goat listu gde je No1e ubedljivo drugi ispred Nadala.
On voli Novaka samo radi dobijanja intervjua.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (KAOXXXL, 18. januar 2019 14:51)

Video sam tu komediju od liste, koja uopšte nije zvanična, Mecenro je bolji od Borga, Lendl od Samprasa, čak je na njoj bilo mesta i za veličine kao što je Lejton Hjuit.

Toto-ko-tunjo

pre 5 godina

(Filip) Ajde malo mućni glavom pa izračunaj za koliko godina će Nole osvojiti 100 ATP turnira i među njima 7 GS da bi prestigao Rođu i Nadala. 
Sad ćeš reći, verovatno, 2 godine (8 GS), a sam znaš da je to u domenu pustih navijačkih želja.
(zvezdoprc, 18. januar 2019 19:10)

Nece 8 u 2 godine. Uzece 9 u 3, da mozes duze da pises budalastine koje ce ostati iza tebe. Pricas o coveku koji je osvojio poslednja 2 GS turnira, dosao velicanstveno do prvog mesta na ATP listi, kada su mu dranje Dzemperka i Guzmana postani rutinska stvar i koji ce igrati bar jos 5-6 godina? Gde si se skrio posle Vimbldona? Nesto vas nije bilo, bar po komentarima.

Vaše ime

pre 5 godina

А Ноле има бољи скор у међусобним дуелима са обојицом, повезао је 4 Гренд-слема, освоји једини све мастерсе 1000 и освојио уз пут највише мастарса? НОЛЕ НАЦИОНАЛЕ!!!
(Filip, 18. januar 2019 17:42)

Može da ti bude nacionale koliko hoćeš, ali on nije prvi osvojio sve Masterse, već Ivan Lendl mnogo pre njega, dok je najviše Mastersa osvojio Rafa Nadal ukupno 33.

Balkanski špijun

pre 5 godina

[link]

po ovome, Nole je drugi. Nadal treći.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (DaLanik, 18. januar 2019 18:55)

To nije nikakva zvančna lista, niti je naročito relevantna jer u isti koš stavlja titule sa drugim statističkim podacima.
Zato je na ovoj listi moguće da jedan Lendl bude ispred Samprasa i Borga, što je smejurija posebne vrste.
U svakom sportu se zna šta se vrednuje i zašto se uopšte igra. Za titule i trofeje.
Po tim parametrima Novak je treći, a Nadal drugi i to bez dileme, jer u ovom trenutku ima više GS titula, više Mastersa, više osvojenih turnira ukupno, više olimpijskih medalja, više titula u Dejvis kupu i više titula u dublu od Novaka.

zvezdoprc

pre 5 godina

(Filip) Ajde malo mućni glavom pa izračunaj za koliko godina će Nole osvojiti 100 ATP turnira i među njima 7 GS da bi prestigao Rođu i Nadala.
Sad ćeš reći, verovatno, 2 godine (8 GS), a sam znaš da je to u domenu pustih navijačkih želja.

svašta

pre 5 godina

Razumem da ljudi navijaju za Djokovića, da žele da bude najbolji itd ali da tvrde to..e to već ne mogu da razumem. Koliko ostrašćen i zaslepljen treba da budeš da bi to trdio? Još nazivaš budalama realne i noemalne ljude koji ne dele tu ostrašćenost stobom. Šta reći osim SVAŠTA.

Sale

pre 5 godina

A niko ne spominje da je Federeru i na ovom AO naštimano po ko zna koji put da u slučaju da dođe do finala opet ima dan više za odmor. Bilo bi zanimljivo pogledati statistiku i videti koliko se puta on nalazio u tom delu žreba zadnjih 10 godina. Mislim da bi taj podatak bio jako zanimljiv. Da ne pominjem "naručivanje" terena, loptica, termina, uslova za igru i "fer navijanje" koje imaju njegovi protivnici. Za mene takav sportista nikada ne može i neće biti GOAT.

Deki

pre 5 godina

McEnro je ulizica koja je nasla svoj smisao u komentarisanju Grand Slamova na TV. Par ljudi tipa McEnro formiraju misljenje. Razlog je sto kada se Federer penzionise zeli da bude u krugu aristokracije koja organizuje privatne turnire i egzibicione meceve na koje ce Federer biti pozivan i on zeli da bude ucesnik toga. Niko ne sme da kaze zaista sta misli. I zato ne uzbudjujte se na te komentare. Primier je da niko od tih Amerikanaca ne spominje velikog Sampresa ili cak jednog Ivana Lendla. Par ljudi tipa McEnro su privatizovali teniski TV i to je to. Ja licno volim da slusam engleske komentatore, Bolje izrazavanje, dublje razmislajne i po meni fer komentari.

ps.imke1983@gmail.com

pre 5 godina

Umara... jako jako umara sve ovo oko najboljeg svih vremena.
I ne vidim svrhu jer ima toliko raznih ljudi i mišljenja.
Zaludna rabota. Jedino sigurno što se može reći jeste da su ova trojica ZA SAD najbolji teniseri svih vremena.
I to je sve.

Boris

pre 5 godina

 'On veruje da je na Rodžeru pritisak zbog 100. titule' hhahaahhaahhahahaahahha pritisak mu je jer da bi osvojio trofej mora Djokovica da pobedi a to je u njegovoj glavi veliki pritisak. A 100. trofej moze u Bazelu da osvoji tu mu nece smetati nista

Bojan

pre 5 godina

Postoji jedan teniser,ne spominje se u tekstu, koji ima zlatni masters, serenin slem i bolji medjusebni skor i sa drugim i sa ovim sto je malo ispred njega.

Igor Pg

pre 5 godina

Ako Novak nekad prestigne Federera po broju gs titula onda ce on biti GOAT i kraj priče. Dok se to ne desi pošteno je priznat da je najbolji Federer, a Novak mora prvo prestići Samprasa i Nadala.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Danilo, 18. januar 2019 14:17)

Posle finala US Opena 2005-e u kojem je Federer pobijedio Agasija, citav teniski svijet medju kojima su I Dzon Mekinro, Mat Vilander, Serena Villiams, Lej Hjuit, kao i mnogi drugi su svi u glas govorili da je Rodzer Federer najbolji igrac svih vremena iako je u tom trenutku osvojio svoj tek sesti ili sedmi GS. Konkretno pocelo je tako sto je Agasi na konferenciji za stampu istakao da je Federer najbolji igrac protiv kojeg je igrao. Novinari znajuci za Agasijevo epsko rivalstvo sa Samprasom koji je tada imao 14 Gslemova i kojeg su u tom trenutku smatrali za najboljeg ikada postavili su mu pitanje “Znaci li to da smatrate da je Federer najbolji u istoriji?”, na koje je Agasi odgovorio potvrdno. Narednih dana gotovo da nema covjeka iz tenisa koji se nije javno izjasnio da smatra Rodzera za najboljeg ikada. Tako da ne opterecujete se ljudi, dzaba i da Novak osvoji vise GSlemova od Rodzera nece ga smatrati za najveceg, jer bitno je sto misli vecina a ogromna vecina ljudi u svijetu smatra i smatrace Federera za najveceg. Cak i da ga prestigne Rafa koji je mnogo popularniji od Novaka javnost ga nece smatrati najvecim jer je i njegova popularnost minorna u odnosu na Rodzerovu.

Filip

pre 5 godina

А Ноле има бољи скор у међусобним дуелима са обојицом, повезао је 4 Гренд-слема, освоји једини све мастерсе 1000 и освојио уз пут највише мастарса? НОЛЕ НАЦИОНАЛЕ!!!

goxy

pre 5 godina

Могу они да причају шта хоће. Постоји један Србин који је освојио СВЕ мастерсе и слемове и који је ову двојицу победио више пута него они њега. Мени довољно да знам ко је најбољи.

Superbike

pre 5 godina

U pravu si, (Otan, Bodibond, King Roger, Djido, Jumko i jos neki nikovi) jedan isti covek. Mrzi Zvezdu i Djokovica, sta reci...? 
(Brajko, 18. januar 2019 16:31) 

Bio to jedan lik ili ih je više nije bitno.
Naravno, bolje bi bilo da je jedan jer je uvek bolje manje nego vise budala.
Nije mi jasno zašto im se komentari uopšte objavljuju jer uglavnom služe da šire mržnju, bes i zavist (ovo zadnje ponajviše).
Kad je već tako i kad nas moderatori zasipaju njihovom nebuloznom mržnjom, onda ih treba ignorisati.
Čak ni minus ne davati, neka znaju da su bitni koliko i prošlogodišnji sneg u Velikoj Ivanči.

Nenad

pre 5 godina

https://www.ultimatetennisstatistics.com/goatList

Ovo je trenutno stanje, mi sad mozemo da pisemo kako je Federer osvajao titule protiv nekih poluamatera, ali, za 40-50.... godina se niko toga nece secati, svi ce ovo gledati.

Donchy

pre 5 godina

U pravu si, (Otan, Bodibond, King Roger, Djido, Jumko i jos neki nikovi) jedan isti covek. Mrzi Zvezdu i Djokovica, sta reci...?
(Brajko, 18. januar 2019 16:31)

Ja sam zvezdas i sta trebam da mrzim Troickog, ili kad Bogdanovic sibne trojku da placem? Milo mi bude kad ujutru otvorim vesti i procitam dao 20+ poena. Imam drugare koji su grobari i zajedno gledamo i navijamo za Djokovica, ako oni mrze Djokovica sto navija za Zvezdu, jel mrze i drugare u skoli ili rodjake koji navijaju za Zvezdu.??? Evo varujte da ne mogu da razumem takve mozgove a ima ih dosta to je sigurno.

ao open

pre 5 godina

Ako RF dobije Nadala pa Novaka i osvoji AO, a sve su prilike da ce morati tako ako misli da osvoji AO, definitivno bi stavio tacku ko je najbolji ikad bar za sada.

pa da

pre 5 godina

Kao veliki Rafin navijač potvrdjujem ovo što su rekli Mekinro, Has, Bjorkman.. to kažu i mnogi drugi stručnjaci. Federer pa Nadal odma do njega. I uopšte ne znam čemu više rasprava na tu temu.

Vesa

pre 5 godina

O.T.A.N. je GOAT! U provokacijama, nema mu ravnog.
(Laki, 18. januar 2019 15:34)
Ne provocira, oni koji to rade ne odgovaraju na svaki komentar.On samo mrzi Novaka zato sto je Zvezdas.

Otran

pre 5 godina

Hajduk nije,ali kk je Split ili Cibona vs zvezda itekako jesu 
Kupovi 3,2,0
(Hrvatska u finalu 2018, 18. januar 2019 15:38)

A tek VK Partizan i VK Mladost vs zvezda kupovi 7, 7, 1

petar-nbg

pre 5 godina

Po GS je tako, ali medjusobni skor je na strani Noleta. Videćemo šta će još biti do završetka njihovih karijera, tada će se sumirati ko je "Greatest ever". Do tada ovakva je situacija.

Brajko

pre 5 godina

Ne provocira, oni koji to rade ne odgovaraju na svaki komentar.On samo mrzi Novaka zato sto je Zvezdas.
(Vesa, 18. januar 2019 16:09)

U pravu si, (Otan, Bodibond, King Roger, Djido, Jumko i jos neki nikovi) jedan isti covek. Mrzi Zvezdu i Djokovica, sta reci...?

Mare

pre 5 godina

Ne postoji najbolji svih vremena aman vise sa tim. Taj najbolji svih vremena bi morao da ima rekorde iza sebe na svim teniskim podlogama sto je pitanje dal ce ikada dogoditi.

nekotamo

pre 5 godina

Ovo mi je stvarno zabavno. Toliko potenciranje toga ko je najbolji. Samo ce inat da probude kod Novaka. Steta samo sto nece moci sa obojicom da se sastane.
U svakom slucaju slazem se da je Federer sada u prednosti, ali vreme radi za Novaka

Dragan

pre 5 godina

Svima je jasno ko je GOAT,samo neki od muke i besa potezu medjusobni skor gde je Novak bolji drze se toga ko pijan plota.Pa da ih pitam da li je Hajduk Split bolji od Crvene Zvezde zato sto je bolji u medjusobnim duelima,jer ima 35 pobeda,a zvezda 32?

Predrag

pre 5 godina

Jel neko skontao da ovakve izjave dolaze uvek u toku gren slem turnira? Necete uspeti da destabilizujete Novaka! On je vec najbolji svih vremena po mnogim brojkama i po medjusobnim duelima sa gore pomenutim,a kad ih pretekne po broju gs izmislice nesto novo,ali bolece nas uvo.:)

Milosh

pre 5 godina

Cujemo se za 4, 5 god kad Djokovic zavrsi karijeru, uporedjuju se najbolji svih vremena a Federer bio 6 godina u prednosti u odnosu na Djokovica, tj stariji je toliko. Nidje veze...

mikloš salamander

pre 5 godina

to cemo da vidimo ko je najbolji svih vremena kada nole ode u penziju!jer jos postolji sansa da ga stigne po broju nedelja na ptvom mestui gs titula.

Predo

pre 5 godina

Malo je onih, koji su tako vatreni navijači Novaka kao ja. U zadnje vreme me još može uzbuditi košarkaška reprezentacija, na fudbal sam hladan, pa i na mnoge srpske tenisere, skoro da mi je svejedno. Kada Novak igra, preživljavam svaki poen. Ali realno, u ovom trenutku, Federer ima brojke iza sebe, kao i Nadal, pogotovo Federer. To što je 6 godina stariji, nevažno je. Da, i svi se nadamo da će NOvak biti najveći kada završi karijeru, a i ne mora, jer za mnoge od nas on to i jeste.

IL

pre 5 godina

"Fedex je sazreo za penziju
Novaka se sada pita za .."


Kako ste samo naivni! Uopste vam nije jasno ko je sef planete.:-)
Nekad nije ni zdravo imati tolike iluzije....

Kosta

pre 5 godina

2019 ce biti presudna .Novak bi sigurno bio zadovoljan a i mi sa njim da osvoji AO a potom i Pariz (2x svaki GS) i jos 2-3 mastersa posebno Cinci jer ce time overiti titulu kralja mastersa (svaki po 2x) sto dugo dugo nece biti dostignuto . Sa solidnim plasmanima na ostalim mastersima i GS lagano ce odrzavati NO1 pa da padne i Fedjin No1 300+ nedelja . A da li ce prestici RF po broju GS je manje bitno . 17-18 je ok .

Hrvatska u finalu 2018

pre 5 godina

Pa da ih pitam da li je Hajduk Split bolji od Crvene Zvezde zato sto je bolji u medjusobnim duelima,jer ima 35 pobeda,a zvezda 32?
(Dragan, 18. januar 2019 15:03) # Link komentara

Hajduk nije,ali kk je Split ili Cibona vs zvezda itekako jesu
Kupovi 3,2,0

Birek

pre 5 godina

"jedina je steta sto su se ova trojica medjusobno "poklali". da su iy razlicitih teniskih doba, svaki bi imao po 30+ gs-a"

Da su igrali u devedesetima imali bi sva trojica zajedno možda 10 Grand Slamova.

Kosta

pre 5 godina

2019 ce biti presudna .Novak bi sigurno bio zadovoljan a i mi sa njim da osvoji AO a potom i Pariz (2x svaki GS) i jos 2-3 mastersa posebno Cinci jer ce time overiti titulu kralja mastersa (svaki po 2x) sto dugo dugo nece biti dostignuto . Sa solidnim plasmanima na ostalim mastersima i GS lagano ce odrzavati NO1 pa da padne i Fedjin No1 300+ nedelja . A da li ce prestici RF po broju GS je manje bitno . 17-18 je ok .

kvrga

pre 5 godina

Djokovic i pored boljeg medjusobnog skora protiv obojice da osvoji 25 GS i 150 turnira nikada nece biti priznat kao najbolji jer zapad i Ameri obozavaju Federera i Nadala.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (heatovac, 18. januar 2019 13:24)

ajde sad da ne preterujemo. djokovic i dalje ima sest grand slamova manje od federera, a to je najvredniji trofej u tenisu. sest nije malo, uprkos svim mastersima i medjusobnom skoru. i rafa ima slican broj mastersa kao novak i bolji skor od federera, a samo 3 gs-a manje, pa ga opet ne racunamo u trku za goat.
polako. ako nole bude igrao ozbiljno jos koju godinu, realne su sanse da dostigne feda i onda nema sta. moze da voli ko koga hoce, ali brojke otklanjaju dileme.
jedina je steta sto su se ova trojica medjusobno "poklali". da su iy razlicitih teniskih doba, svaki bi imao po 30+ gs-a, tako da nije nemoguce da se u buducnost pojavi i takav, koji ce imati vise srece sa slaboscu konkurencije (nesto kao sto je fed imao dok mu nisu dosli rafa i nole).

Danilo

pre 5 godina

Ako Novak nekad prestigne Federera po broju gs titula onda ce on biti GOAT i kraj priče. Dok se to ne desi pošteno je priznat da je najbolji Federer, a Novak mora prvo prestići Samprasa i Nadala.

kvrga

pre 5 godina

Ima jos malo vremena. Videcemo za godinu dve kako stvari stoje
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Cica D., 18. januar 2019 13:34)

hehe, ko smo mi da kazemo da ima jos malo vremena. mozda ima jos puno. ako novakova karijera bude duga kao fedova, on jos 5 godina moze da ubire najvece trofeje. nek svake padne po 1 ili dva i prestigao je sve.
"samo" zdravlje i volja.

митар пфк

pre 5 godina

Реално , стање јесте тако !! Стим што рафи баш мало хвали , да ситуација буде макар у егалу са том завршном процјеном , ко је највећи , ако већ и није дискутабилно , обзиром на 4 дејвис купа , злато на ОИ , и убједљив међусобни скор у корист Надала , без обзира на број слемова !!! Али свакако њихов је проблем Новак , који ако Бог да здравља све то може , рутински да престигне...

Dusan

pre 5 godina

Nole je najbolji, ima bolji skor od obojice za koje navija Mekenro, ima vise mastersa, a imace i vise gren slemova, jer je mladji sest godina od Federera, dok Nadala nece telo da sluzi u narednim godinama na vrhunskom nivou...Ali jedno je sigurno, Federer, a odmah iza njega Nadal, su omiljeni igraci Mekinroa, kad vec Marej nije tu u kombinaciji...na njegovu zalost, to sto za njih navija Mekinro, nece im pomoci , jer Nolo ih stize

Jastreb

pre 5 godina

Sve neki strucnjaci jedni tvrde ovako,drugi onako.Ali na svu srecu postoji GOAT lista,i na njoj je trenutno Federer prvi a Novak drugi.S obzirom jos koliko ima Federer da igra a koliko Novak sve je jasno ko ce biti GOAT.Majkl Dzordan nema najvise titula pa je ipak GOAT.Tako da kada Novak prestigne Federera na listi on je GOAT,a do tada je Federer.Mnogo prosto,sta reci Srbin ce biti GOAT.Bravo Novace.

Montenegringo

pre 5 godina

Crta se podvlači za 5-6 godina kad se povuku Nole i Rafa. Tad će se videti ko je najbolji svih vremena! Čak i ako Federer bude imao najviše GS trofeja, a imao negativan skor protiv Novaka i Rafe (naročito u velikim finalima), onda je vrlo upitno može li biti najbolji.
(veliki strumf, 18. januar 2019 14:36)hahaha, po tebi i slicnima tebi kako god da bude Nole je najbolji. Prijatelju Fedex je igrao u eri samprasa i agasija, igrao kada je Nole pocinjeo, odlazili su i safin i ostali i pazi sad, jos je tu...

ja

pre 5 godina

Đoković je za Srbiju uradio jednu ogromnu stvar, na svakoj granici i svuda u inostranstvu me prepoznaju po njemu, a ne po miloševiću. Neka je i 10ti svih vremena, hvala! Ovi sto traže da plati porez, neka traže taj isti porez od gastarbajtera, isto su zaradili u imostranstvu , isto su otišli zato što im Srbija nije pružila dovoljno pa neka plate i oni, sto su bolji od Đokovića. Ovi sto ga pljuju, neka vide sa mamom zašto im nije dala da se igraju sa svojom pišom dok se ne poigraju prvo sa njenom, frustracije iz, detinjstva i kompleksi su čudo. A čudo još veće su ovi sto ih citiraju, magarca još niko nije pobedio, ne zato sto je jači nego zato sto je glup, a ovi su uz to i zli i preko drine i dunava.

Petar

pre 5 godina

The greatest u akronimu GOAT znaci najveci, znaci najveci svih vremena. Slazem se. Federer je GOAT. Ali ne moze biti najbolji svih vremena jer su Nadal i Novak bolji od njega. Mogao bih i reci da je najbolji svih vremena Novak jer sije i jednog i drugog i nadam se da ce to potvrditi na GS ove godine.

Laza5

pre 5 godina

Federer je stvarno fenomen, jer ovo što on radi u ovim godinama nikad pre nije bilo moguće. Sama činjenica da je najstariji osvajač GS govori puno toga. Ja volim Novaka i navijam za njega, ali uticaj koji je Federer imao i ima na popularizaciji tenisa je mnogo veći, tu vrstu "obožavanja" nema čak ni Nadal, a Đoković na žalost je po popularnosti iza obojice.

mali radojica

pre 5 godina

Ako neko misli da je ovo kraj price onda se vara. To je kao i u fudbalu sa Brazilom. Tolike godine su bili najbolji cak su i trofej zbog tri uzastupna sampionata zadrzali ali..onda su doslu Nemci. Tako ce biti i sa Federerom i Novakom. Federer ide u penziju ove godine a Nadal ce ostati da igra jos par godina i to je to. Uzece jos jedan ili dva GS i kraj. A onda dolazi Novak. On moze da igra barem jos 3 godine i ako zadrzi ovu formu uzece barem jos 7 do 8 GS-a dosta mastersa i na kraju ce njega da proglase za GOAT-a jer se on ne bira po osnovu lepote inteligencije sharma ili uticaja vec jednostavnim i surovim sabiranjem osvojenog do momenta penzionisanja.

pele

pre 5 godina

slazem se sa svim bivsim teniserima ali jos samo u periodu od tri cetiri godine e onda ce da vide u kom grmu lezi zec i ko je istinski i pravi sin odnosno kako vole da kazu goat tenisa.Napred Nole sve ih pokori u inat svima.

Pa dobro

pre 5 godina

Zasto svi ne pisete ovako kada hvale Novaka? Zasto ste svi divni, puni ljubavi kada se o njemu prica? Priznajte bar iskreno, da Vam smeta sve ovo. Otvoreno to recite bez uvijanja i omalovazavanja. Ispade da svi Vi bolje znate od onih koji su deo toga.

Imay

pre 5 godina

Sportske izjave su često veoma predvidljive i jednolične, ali mi se čini da tenis prednjači u tome. Zato su fudbal i košarka najbolji jer ipak ima o čemu da se raspravlja. U tenisu nema - ko je prvi na ATP listi najbolji je, ko ima najviše GS je GOAT i nema prostora za sukobe mišljenja...

veliki strumf

pre 5 godina

Crta se podvlači za 5-6 godina kad se povuku Nole i Rafa. Tad će se videti ko je najbolji svih vremena! Čak i ako Federer bude imao najviše GS trofeja, a imao negativan skor protiv Novaka i Rafe (naročito u velikim finalima), onda je vrlo upitno može li biti najbolji.

nikola

pre 5 godina

Ama dosadni su vec sa Tim najbolji svih vremena.Ima tu ono "zasad".A cim to orkestrirano ponavljaju,provejava neki strah,sta mislite od koga?

iggy

pre 5 godina

Odigrace deda atp 250 i osvojiti 100-tu titulu, pa njih ima i najviše
(neci, 18. januar 2019 13:24)
Mislim da ce ipak radi simbolike naštelovati da to bude Bazel(atp500)

ghfh

pre 5 godina

Nije najbolji. Najtrofejniji jeste ali nije najbolji. Od njega je bolji Novak. Ovo se može lako razumeti. Najtrofejniji je zahvaljujući tome što je imao moćne sponzore, kojima je izgradnja kulta najboljeg donosila prihod. Sponzori su uticali ili na povoljnije uslove igranja, ili se direktivno mešali u tok mečeva kako bi njihov pulen pobeđivao. Osim sponzora, tu su i ostali moćni faktori kao tradicionalni, kladioničarski, TV, turnirski, i sl., koji imaju lepe prihode od profi tenisa. Tako je ispalo da Fed postigne 20 GS. Tako je koncipirana i GOAT lista – na bodovanju titula. Da trofeji nisu najvažniji podatak kada se proglašava NAJBOLJI majstor, potvrdiće vam svi veliki majstori u bilo kojim disciplinama. Neću dalje da elaboriram ovu tezu, osim sa podacima o br. pobeda i poraza u mečevima sa rivalima koji su osvajali ili su igrali GS finale. Protiv SVIH njih Nole ima pozitivan skor. Ovakvu tabelu nema ni 1 drugi teniser. Bilo aktivni, a ne znam da li važi i za sve bivše (npr. za Bjorna Borga, koji je do Novaka bio najdominantniji teniser u istoriji tenisa).
Đoković - Nadal 27:25
Đoković - Federer 25:22
Đoković - Marej 25:11
Đoković - Berdih 25:3
Đoković - Vavrinka 19:5
Đoković - Conga 17:6
Đoković - Ferer 16:5
Đoković - Čilić 16:2
Đoković - Del Potro 15:4
Đoković - Nišikori 15:2
Đoković - Raonić 9:0
Đoković - Bagdatis 8:0
Đoković - Anderson 8:1
Đoković - Tim 5:2

šetač

pre 5 godina

Sve to nema smisla dok su aktivni igrači. Dokon pop i jariće krsti. Ja im želim da potraju i da uživamo jer ova teniska era je teško ponovljiva. Trenutna GOAT lista kaže Rođa, Nole, Rafa.

heatovac

pre 5 godina

Djokovic i pored boljeg medjusobnog skora protiv obojice da osvoji 25 GS i 150 turnira nikada nece biti priznat kao najbolji jer zapad i Ameri obozavaju Federera i Nadala.

oleas

pre 5 godina

Sta se racuna sve u titule tih kojih ima 99?
Da li su to i oni manji turniri koje je igrao dok je Novak igrao velike?
Ako jeste to onda nije pravedno merilo ko je bolji.
Kao npr fudbal, 10 titula prvaka LE ne moze da vredi kao jedna titula LŠ

realno

pre 5 godina

Ne volim ga, iskreno ali jeste najbolji, ne po broju grem slem titula, vec po raznovrsnosti i same varijacije igre, od servisa, forhenda, beckenda, voleja na mrezi, slajsa, smeca, promene ritma tokom meca, jednostavno najkompletniji teniser koji se ikad rodio, njegovi kvaliteti su neprevazidjeni.

Mj23

pre 5 godina

Djokovic i pored boljeg medjusobnog skora protiv obojice da osvoji 25 GS i 150 turnira nikada nece biti priznat kao najbolji jer zapad i Ameri obozavaju Federera i Nadala.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (heatovac, 18. januar 2019 13:24

Zavjera Hrvata, Amerikanaca, Njemaca, Marsovaca, Cie, masona, Vatikana protiv Srba.

Samo su Srbi u pravu, svi ostali su protiv njih.

vedran anđelić artiljerija

pre 5 godina

gotovo-mekinro i bjorkman postadoše drzavni neprijatelji broj jedan u srbiji, a ljudi rekoše istinu...kao što je istina da je novak treći najveći za sada, koga boli briga za borgovo oću-neću ponašanje!

CroFed

pre 5 godina

Već jako dugo vrijeme zaista i je najveći, a svi znamo da se simpatizeri Rafe i pogotovo Novaka nadaju da to neće biti još dugog vijeka. Pitat će se još itekako i Rogera što sve misli o tome (drugim riječima, neće se olako predati da ga mlađi sustignu)

poz

pre 5 godina

Realno u pravu su. Broj GS je najbitniji. Ako Novak hoce da ga pamte kao boljeg od ove dvojice mora da ih prestigne/stigne po broju GS titula...Moze nasa sportska javnost da objasnjava danima i da dokazuje da nije tako, da se ljuti...ali, to je to. Broj GS - argument nad argumentima

Undertaker

pre 5 godina

Nije sporno da je trenutno najbolji, ali da je Nadal drugi to nikako, iako licno obozavam tog covjeka! Novak je po svemu zasluzno na drugom mestu, a sta ce donijeti buducnost.. Pa ne mogu se samo gledati GS, imaju tu neki i mastersi, pa medjusobni dueli pa sedmice na prvom mjestu, da ne pricam sto je Novak jedini u open eri koji je drzao sva 4 GS istovremeno, a dace bog i ove godine da ponovi..

DRAGAN

pre 5 godina

Fedex je sazreo za penziju
Novaka se sada pita za
trofeje na GS, dok je Nole
na sceni Fedex nece uzeti
sigurno nijedan vise GS,
moze samo da sanja.
A svi zele to da vide jer
je miljenik celog zapada.
Novak ima bolji skor protiv
oba vrhunska tenisera, i to
sve govori ko je najbolji
svih vremena.Idemo Nole
po 15 GS, Melburn ceka
kralja na pozornici sa trofejom.

raca milosavljevic

pre 5 godina

... videcemo ... samo da Noleta posluzi zdravlje i dobra volja ... kada uredi brojke za sebe posle neka pricaju sta god hoce .. . a da su Federer i Nadal veliki to nije sporno ...a skor protiv njih i to kada su najbolji bili govori mnogo ...

+MAKSIM

pre 5 godina

Kako lako ljudi presuđuju, kao da su svi završili karijere i sad je vreme rangiranja.
A možda im se samo ne sviđa ono što predstoji...

Master of mind games

pre 5 godina

Inače Mekinro je poznat kao osoba koja mjenja mišljenje kao čarape... Oduvijek je smatrao da je Federer GOAT, pa je onda 2013. rekao da je to Nadal, pa sad opet Federer... Besmisleno je pričati ko je taj broj 1 ikada... Kada završe karijere sva trojica, lako će se utvrditi...

whothefuck

pre 5 godina

Kao navijač Djokovića isto kažem da su trenutno njih dvojica ispred Noleta, to je činjenica. Realno je mnogo važniji broj Slemova od medjusobnog skora i drugih nekih stvari, ali sam ubedjen da će Nole za koju godinu da ih pretekne po broju Slemova i onda će imati sve na svojoj strani, pa će i Švajcarce tada biti sramota da kažu da je Federer GOAT!

heatovac

pre 5 godina

Djokovic i pored boljeg medjusobnog skora protiv obojice da osvoji 25 GS i 150 turnira nikada nece biti priznat kao najbolji jer zapad i Ameri obozavaju Federera i Nadala.

raca milosavljevic

pre 5 godina

... videcemo ... samo da Noleta posluzi zdravlje i dobra volja ... kada uredi brojke za sebe posle neka pricaju sta god hoce .. . a da su Federer i Nadal veliki to nije sporno ...a skor protiv njih i to kada su najbolji bili govori mnogo ...

whothefuck

pre 5 godina

Kao navijač Djokovića isto kažem da su trenutno njih dvojica ispred Noleta, to je činjenica. Realno je mnogo važniji broj Slemova od medjusobnog skora i drugih nekih stvari, ali sam ubedjen da će Nole za koju godinu da ih pretekne po broju Slemova i onda će imati sve na svojoj strani, pa će i Švajcarce tada biti sramota da kažu da je Federer GOAT!

oleas

pre 5 godina

Sta se racuna sve u titule tih kojih ima 99?
Da li su to i oni manji turniri koje je igrao dok je Novak igrao velike?
Ako jeste to onda nije pravedno merilo ko je bolji.
Kao npr fudbal, 10 titula prvaka LE ne moze da vredi kao jedna titula LŠ

Danilo

pre 5 godina

Ako Novak nekad prestigne Federera po broju gs titula onda ce on biti GOAT i kraj priče. Dok se to ne desi pošteno je priznat da je najbolji Federer, a Novak mora prvo prestići Samprasa i Nadala.

ghfh

pre 5 godina

Nije najbolji. Najtrofejniji jeste ali nije najbolji. Od njega je bolji Novak. Ovo se može lako razumeti. Najtrofejniji je zahvaljujući tome što je imao moćne sponzore, kojima je izgradnja kulta najboljeg donosila prihod. Sponzori su uticali ili na povoljnije uslove igranja, ili se direktivno mešali u tok mečeva kako bi njihov pulen pobeđivao. Osim sponzora, tu su i ostali moćni faktori kao tradicionalni, kladioničarski, TV, turnirski, i sl., koji imaju lepe prihode od profi tenisa. Tako je ispalo da Fed postigne 20 GS. Tako je koncipirana i GOAT lista – na bodovanju titula. Da trofeji nisu najvažniji podatak kada se proglašava NAJBOLJI majstor, potvrdiće vam svi veliki majstori u bilo kojim disciplinama. Neću dalje da elaboriram ovu tezu, osim sa podacima o br. pobeda i poraza u mečevima sa rivalima koji su osvajali ili su igrali GS finale. Protiv SVIH njih Nole ima pozitivan skor. Ovakvu tabelu nema ni 1 drugi teniser. Bilo aktivni, a ne znam da li važi i za sve bivše (npr. za Bjorna Borga, koji je do Novaka bio najdominantniji teniser u istoriji tenisa).
Đoković - Nadal 27:25
Đoković - Federer 25:22
Đoković - Marej 25:11
Đoković - Berdih 25:3
Đoković - Vavrinka 19:5
Đoković - Conga 17:6
Đoković - Ferer 16:5
Đoković - Čilić 16:2
Đoković - Del Potro 15:4
Đoković - Nišikori 15:2
Đoković - Raonić 9:0
Đoković - Bagdatis 8:0
Đoković - Anderson 8:1
Đoković - Tim 5:2

ja

pre 5 godina

Đoković je za Srbiju uradio jednu ogromnu stvar, na svakoj granici i svuda u inostranstvu me prepoznaju po njemu, a ne po miloševiću. Neka je i 10ti svih vremena, hvala! Ovi sto traže da plati porez, neka traže taj isti porez od gastarbajtera, isto su zaradili u imostranstvu , isto su otišli zato što im Srbija nije pružila dovoljno pa neka plate i oni, sto su bolji od Đokovića. Ovi sto ga pljuju, neka vide sa mamom zašto im nije dala da se igraju sa svojom pišom dok se ne poigraju prvo sa njenom, frustracije iz, detinjstva i kompleksi su čudo. A čudo još veće su ovi sto ih citiraju, magarca još niko nije pobedio, ne zato sto je jači nego zato sto je glup, a ovi su uz to i zli i preko drine i dunava.

šetač

pre 5 godina

Sve to nema smisla dok su aktivni igrači. Dokon pop i jariće krsti. Ja im želim da potraju i da uživamo jer ova teniska era je teško ponovljiva. Trenutna GOAT lista kaže Rođa, Nole, Rafa.

nikola

pre 5 godina

Ama dosadni su vec sa Tim najbolji svih vremena.Ima tu ono "zasad".A cim to orkestrirano ponavljaju,provejava neki strah,sta mislite od koga?

kvrga

pre 5 godina

Djokovic i pored boljeg medjusobnog skora protiv obojice da osvoji 25 GS i 150 turnira nikada nece biti priznat kao najbolji jer zapad i Ameri obozavaju Federera i Nadala.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (heatovac, 18. januar 2019 13:24)

ajde sad da ne preterujemo. djokovic i dalje ima sest grand slamova manje od federera, a to je najvredniji trofej u tenisu. sest nije malo, uprkos svim mastersima i medjusobnom skoru. i rafa ima slican broj mastersa kao novak i bolji skor od federera, a samo 3 gs-a manje, pa ga opet ne racunamo u trku za goat.
polako. ako nole bude igrao ozbiljno jos koju godinu, realne su sanse da dostigne feda i onda nema sta. moze da voli ko koga hoce, ali brojke otklanjaju dileme.
jedina je steta sto su se ova trojica medjusobno "poklali". da su iy razlicitih teniskih doba, svaki bi imao po 30+ gs-a, tako da nije nemoguce da se u buducnost pojavi i takav, koji ce imati vise srece sa slaboscu konkurencije (nesto kao sto je fed imao dok mu nisu dosli rafa i nole).

iggy

pre 5 godina

Odigrace deda atp 250 i osvojiti 100-tu titulu, pa njih ima i najviše
(neci, 18. januar 2019 13:24)
Mislim da ce ipak radi simbolike naštelovati da to bude Bazel(atp500)

goxy

pre 5 godina

Могу они да причају шта хоће. Постоји један Србин који је освојио СВЕ мастерсе и слемове и који је ову двојицу победио више пута него они њега. Мени довољно да знам ко је најбољи.

Dusan

pre 5 godina

Nole je najbolji, ima bolji skor od obojice za koje navija Mekenro, ima vise mastersa, a imace i vise gren slemova, jer je mladji sest godina od Federera, dok Nadala nece telo da sluzi u narednim godinama na vrhunskom nivou...Ali jedno je sigurno, Federer, a odmah iza njega Nadal, su omiljeni igraci Mekinroa, kad vec Marej nije tu u kombinaciji...na njegovu zalost, to sto za njih navija Mekinro, nece im pomoci , jer Nolo ih stize

Jastreb

pre 5 godina

Sve neki strucnjaci jedni tvrde ovako,drugi onako.Ali na svu srecu postoji GOAT lista,i na njoj je trenutno Federer prvi a Novak drugi.S obzirom jos koliko ima Federer da igra a koliko Novak sve je jasno ko ce biti GOAT.Majkl Dzordan nema najvise titula pa je ipak GOAT.Tako da kada Novak prestigne Federera na listi on je GOAT,a do tada je Federer.Mnogo prosto,sta reci Srbin ce biti GOAT.Bravo Novace.

kvrga

pre 5 godina

Ima jos malo vremena. Videcemo za godinu dve kako stvari stoje
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Cica D., 18. januar 2019 13:34)

hehe, ko smo mi da kazemo da ima jos malo vremena. mozda ima jos puno. ako novakova karijera bude duga kao fedova, on jos 5 godina moze da ubire najvece trofeje. nek svake padne po 1 ili dva i prestigao je sve.
"samo" zdravlje i volja.

CroFed

pre 5 godina

Već jako dugo vrijeme zaista i je najveći, a svi znamo da se simpatizeri Rafe i pogotovo Novaka nadaju da to neće biti još dugog vijeka. Pitat će se još itekako i Rogera što sve misli o tome (drugim riječima, neće se olako predati da ga mlađi sustignu)

vedran anđelić artiljerija

pre 5 godina

gotovo-mekinro i bjorkman postadoše drzavni neprijatelji broj jedan u srbiji, a ljudi rekoše istinu...kao što je istina da je novak treći najveći za sada, koga boli briga za borgovo oću-neću ponašanje!

Milosh

pre 5 godina

Cujemo se za 4, 5 god kad Djokovic zavrsi karijeru, uporedjuju se najbolji svih vremena a Federer bio 6 godina u prednosti u odnosu na Djokovica, tj stariji je toliko. Nidje veze...

veliki strumf

pre 5 godina

Crta se podvlači za 5-6 godina kad se povuku Nole i Rafa. Tad će se videti ko je najbolji svih vremena! Čak i ako Federer bude imao najviše GS trofeja, a imao negativan skor protiv Novaka i Rafe (naročito u velikim finalima), onda je vrlo upitno može li biti najbolji.

Predo

pre 5 godina

Malo je onih, koji su tako vatreni navijači Novaka kao ja. U zadnje vreme me još može uzbuditi košarkaška reprezentacija, na fudbal sam hladan, pa i na mnoge srpske tenisere, skoro da mi je svejedno. Kada Novak igra, preživljavam svaki poen. Ali realno, u ovom trenutku, Federer ima brojke iza sebe, kao i Nadal, pogotovo Federer. To što je 6 godina stariji, nevažno je. Da, i svi se nadamo da će NOvak biti najveći kada završi karijeru, a i ne mora, jer za mnoge od nas on to i jeste.

nekotamo

pre 5 godina

Ovo mi je stvarno zabavno. Toliko potenciranje toga ko je najbolji. Samo ce inat da probude kod Novaka. Steta samo sto nece moci sa obojicom da se sastane.
U svakom slucaju slazem se da je Federer sada u prednosti, ali vreme radi za Novaka

Laza5

pre 5 godina

Federer je stvarno fenomen, jer ovo što on radi u ovim godinama nikad pre nije bilo moguće. Sama činjenica da je najstariji osvajač GS govori puno toga. Ja volim Novaka i navijam za njega, ali uticaj koji je Federer imao i ima na popularizaciji tenisa je mnogo veći, tu vrstu "obožavanja" nema čak ni Nadal, a Đoković na žalost je po popularnosti iza obojice.

Predrag

pre 5 godina

Jel neko skontao da ovakve izjave dolaze uvek u toku gren slem turnira? Necete uspeti da destabilizujete Novaka! On je vec najbolji svih vremena po mnogim brojkama i po medjusobnim duelima sa gore pomenutim,a kad ih pretekne po broju gs izmislice nesto novo,ali bolece nas uvo.:)

mikloš salamander

pre 5 godina

to cemo da vidimo ko je najbolji svih vremena kada nole ode u penziju!jer jos postolji sansa da ga stigne po broju nedelja na ptvom mestui gs titula.

Master of mind games

pre 5 godina

Inače Mekinro je poznat kao osoba koja mjenja mišljenje kao čarape... Oduvijek je smatrao da je Federer GOAT, pa je onda 2013. rekao da je to Nadal, pa sad opet Federer... Besmisleno je pričati ko je taj broj 1 ikada... Kada završe karijere sva trojica, lako će se utvrditi...

DRAGAN

pre 5 godina

Fedex je sazreo za penziju
Novaka se sada pita za
trofeje na GS, dok je Nole
na sceni Fedex nece uzeti
sigurno nijedan vise GS,
moze samo da sanja.
A svi zele to da vide jer
je miljenik celog zapada.
Novak ima bolji skor protiv
oba vrhunska tenisera, i to
sve govori ko je najbolji
svih vremena.Idemo Nole
po 15 GS, Melburn ceka
kralja na pozornici sa trofejom.

Undertaker

pre 5 godina

Nije sporno da je trenutno najbolji, ali da je Nadal drugi to nikako, iako licno obozavam tog covjeka! Novak je po svemu zasluzno na drugom mestu, a sta ce donijeti buducnost.. Pa ne mogu se samo gledati GS, imaju tu neki i mastersi, pa medjusobni dueli pa sedmice na prvom mjestu, da ne pricam sto je Novak jedini u open eri koji je drzao sva 4 GS istovremeno, a dace bog i ove godine da ponovi..

Petar

pre 5 godina

The greatest u akronimu GOAT znaci najveci, znaci najveci svih vremena. Slazem se. Federer je GOAT. Ali ne moze biti najbolji svih vremena jer su Nadal i Novak bolji od njega. Mogao bih i reci da je najbolji svih vremena Novak jer sije i jednog i drugog i nadam se da ce to potvrditi na GS ove godine.

poz

pre 5 godina

Realno u pravu su. Broj GS je najbitniji. Ako Novak hoce da ga pamte kao boljeg od ove dvojice mora da ih prestigne/stigne po broju GS titula...Moze nasa sportska javnost da objasnjava danima i da dokazuje da nije tako, da se ljuti...ali, to je to. Broj GS - argument nad argumentima

pele

pre 5 godina

slazem se sa svim bivsim teniserima ali jos samo u periodu od tri cetiri godine e onda ce da vide u kom grmu lezi zec i ko je istinski i pravi sin odnosno kako vole da kazu goat tenisa.Napred Nole sve ih pokori u inat svima.

Igor Pg

pre 5 godina

Ako Novak nekad prestigne Federera po broju gs titula onda ce on biti GOAT i kraj priče. Dok se to ne desi pošteno je priznat da je najbolji Federer, a Novak mora prvo prestići Samprasa i Nadala.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Danilo, 18. januar 2019 14:17)

Posle finala US Opena 2005-e u kojem je Federer pobijedio Agasija, citav teniski svijet medju kojima su I Dzon Mekinro, Mat Vilander, Serena Villiams, Lej Hjuit, kao i mnogi drugi su svi u glas govorili da je Rodzer Federer najbolji igrac svih vremena iako je u tom trenutku osvojio svoj tek sesti ili sedmi GS. Konkretno pocelo je tako sto je Agasi na konferenciji za stampu istakao da je Federer najbolji igrac protiv kojeg je igrao. Novinari znajuci za Agasijevo epsko rivalstvo sa Samprasom koji je tada imao 14 Gslemova i kojeg su u tom trenutku smatrali za najboljeg ikada postavili su mu pitanje “Znaci li to da smatrate da je Federer najbolji u istoriji?”, na koje je Agasi odgovorio potvrdno. Narednih dana gotovo da nema covjeka iz tenisa koji se nije javno izjasnio da smatra Rodzera za najboljeg ikada. Tako da ne opterecujete se ljudi, dzaba i da Novak osvoji vise GSlemova od Rodzera nece ga smatrati za najveceg, jer bitno je sto misli vecina a ogromna vecina ljudi u svijetu smatra i smatrace Federera za najveceg. Cak i da ga prestigne Rafa koji je mnogo popularniji od Novaka javnost ga nece smatrati najvecim jer je i njegova popularnost minorna u odnosu na Rodzerovu.

Boris

pre 5 godina

 'On veruje da je na Rodžeru pritisak zbog 100. titule' hhahaahhaahhahahaahahha pritisak mu je jer da bi osvojio trofej mora Djokovica da pobedi a to je u njegovoj glavi veliki pritisak. A 100. trofej moze u Bazelu da osvoji tu mu nece smetati nista

mali radojica

pre 5 godina

Ako neko misli da je ovo kraj price onda se vara. To je kao i u fudbalu sa Brazilom. Tolike godine su bili najbolji cak su i trofej zbog tri uzastupna sampionata zadrzali ali..onda su doslu Nemci. Tako ce biti i sa Federerom i Novakom. Federer ide u penziju ove godine a Nadal ce ostati da igra jos par godina i to je to. Uzece jos jedan ili dva GS i kraj. A onda dolazi Novak. On moze da igra barem jos 3 godine i ako zadrzi ovu formu uzece barem jos 7 do 8 GS-a dosta mastersa i na kraju ce njega da proglase za GOAT-a jer se on ne bira po osnovu lepote inteligencije sharma ili uticaja vec jednostavnim i surovim sabiranjem osvojenog do momenta penzionisanja.

Donchy

pre 5 godina

U pravu si, (Otan, Bodibond, King Roger, Djido, Jumko i jos neki nikovi) jedan isti covek. Mrzi Zvezdu i Djokovica, sta reci...?
(Brajko, 18. januar 2019 16:31)

Ja sam zvezdas i sta trebam da mrzim Troickog, ili kad Bogdanovic sibne trojku da placem? Milo mi bude kad ujutru otvorim vesti i procitam dao 20+ poena. Imam drugare koji su grobari i zajedno gledamo i navijamo za Djokovica, ako oni mrze Djokovica sto navija za Zvezdu, jel mrze i drugare u skoli ili rodjake koji navijaju za Zvezdu.??? Evo varujte da ne mogu da razumem takve mozgove a ima ih dosta to je sigurno.

Montenegringo

pre 5 godina

Crta se podvlači za 5-6 godina kad se povuku Nole i Rafa. Tad će se videti ko je najbolji svih vremena! Čak i ako Federer bude imao najviše GS trofeja, a imao negativan skor protiv Novaka i Rafe (naročito u velikim finalima), onda je vrlo upitno može li biti najbolji.
(veliki strumf, 18. januar 2019 14:36)hahaha, po tebi i slicnima tebi kako god da bude Nole je najbolji. Prijatelju Fedex je igrao u eri samprasa i agasija, igrao kada je Nole pocinjeo, odlazili su i safin i ostali i pazi sad, jos je tu...

Filip

pre 5 godina

А Ноле има бољи скор у међусобним дуелима са обојицом, повезао је 4 Гренд-слема, освоји једини све мастерсе 1000 и освојио уз пут највише мастарса? НОЛЕ НАЦИОНАЛЕ!!!

svašta

pre 5 godina

Razumem da ljudi navijaju za Djokovića, da žele da bude najbolji itd ali da tvrde to..e to već ne mogu da razumem. Koliko ostrašćen i zaslepljen treba da budeš da bi to trdio? Još nazivaš budalama realne i noemalne ljude koji ne dele tu ostrašćenost stobom. Šta reći osim SVAŠTA.

Brajko

pre 5 godina

Ne provocira, oni koji to rade ne odgovaraju na svaki komentar.On samo mrzi Novaka zato sto je Zvezdas.
(Vesa, 18. januar 2019 16:09)

U pravu si, (Otan, Bodibond, King Roger, Djido, Jumko i jos neki nikovi) jedan isti covek. Mrzi Zvezdu i Djokovica, sta reci...?

pa da

pre 5 godina

Kao veliki Rafin navijač potvrdjujem ovo što su rekli Mekinro, Has, Bjorkman.. to kažu i mnogi drugi stručnjaci. Federer pa Nadal odma do njega. I uopšte ne znam čemu više rasprava na tu temu.

ps.imke1983@gmail.com

pre 5 godina

Umara... jako jako umara sve ovo oko najboljeg svih vremena.
I ne vidim svrhu jer ima toliko raznih ljudi i mišljenja.
Zaludna rabota. Jedino sigurno što se može reći jeste da su ova trojica ZA SAD najbolji teniseri svih vremena.
I to je sve.

realno

pre 5 godina

Ne volim ga, iskreno ali jeste najbolji, ne po broju grem slem titula, vec po raznovrsnosti i same varijacije igre, od servisa, forhenda, beckenda, voleja na mrezi, slajsa, smeca, promene ritma tokom meca, jednostavno najkompletniji teniser koji se ikad rodio, njegovi kvaliteti su neprevazidjeni.

Superbike

pre 5 godina

U pravu si, (Otan, Bodibond, King Roger, Djido, Jumko i jos neki nikovi) jedan isti covek. Mrzi Zvezdu i Djokovica, sta reci...? 
(Brajko, 18. januar 2019 16:31) 

Bio to jedan lik ili ih je više nije bitno.
Naravno, bolje bi bilo da je jedan jer je uvek bolje manje nego vise budala.
Nije mi jasno zašto im se komentari uopšte objavljuju jer uglavnom služe da šire mržnju, bes i zavist (ovo zadnje ponajviše).
Kad je već tako i kad nas moderatori zasipaju njihovom nebuloznom mržnjom, onda ih treba ignorisati.
Čak ni minus ne davati, neka znaju da su bitni koliko i prošlogodišnji sneg u Velikoj Ivanči.

Kosta

pre 5 godina

2019 ce biti presudna .Novak bi sigurno bio zadovoljan a i mi sa njim da osvoji AO a potom i Pariz (2x svaki GS) i jos 2-3 mastersa posebno Cinci jer ce time overiti titulu kralja mastersa (svaki po 2x) sto dugo dugo nece biti dostignuto . Sa solidnim plasmanima na ostalim mastersima i GS lagano ce odrzavati NO1 pa da padne i Fedjin No1 300+ nedelja . A da li ce prestici RF po broju GS je manje bitno . 17-18 je ok .

Vesa

pre 5 godina

O.T.A.N. je GOAT! U provokacijama, nema mu ravnog.
(Laki, 18. januar 2019 15:34)
Ne provocira, oni koji to rade ne odgovaraju na svaki komentar.On samo mrzi Novaka zato sto je Zvezdas.

Mj23

pre 5 godina

Djokovic i pored boljeg medjusobnog skora protiv obojice da osvoji 25 GS i 150 turnira nikada nece biti priznat kao najbolji jer zapad i Ameri obozavaju Federera i Nadala.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (heatovac, 18. januar 2019 13:24

Zavjera Hrvata, Amerikanaca, Njemaca, Marsovaca, Cie, masona, Vatikana protiv Srba.

Samo su Srbi u pravu, svi ostali su protiv njih.

ao open

pre 5 godina

Ako RF dobije Nadala pa Novaka i osvoji AO, a sve su prilike da ce morati tako ako misli da osvoji AO, definitivno bi stavio tacku ko je najbolji ikad bar za sada.

Dragan

pre 5 godina

Svima je jasno ko je GOAT,samo neki od muke i besa potezu medjusobni skor gde je Novak bolji drze se toga ko pijan plota.Pa da ih pitam da li je Hajduk Split bolji od Crvene Zvezde zato sto je bolji u medjusobnim duelima,jer ima 35 pobeda,a zvezda 32?

Sale

pre 5 godina

A niko ne spominje da je Federeru i na ovom AO naštimano po ko zna koji put da u slučaju da dođe do finala opet ima dan više za odmor. Bilo bi zanimljivo pogledati statistiku i videti koliko se puta on nalazio u tom delu žreba zadnjih 10 godina. Mislim da bi taj podatak bio jako zanimljiv. Da ne pominjem "naručivanje" terena, loptica, termina, uslova za igru i "fer navijanje" koje imaju njegovi protivnici. Za mene takav sportista nikada ne može i neće biti GOAT.

Birek

pre 5 godina

"jedina je steta sto su se ova trojica medjusobno "poklali". da su iy razlicitih teniskih doba, svaki bi imao po 30+ gs-a"

Da su igrali u devedesetima imali bi sva trojica zajedno možda 10 Grand Slamova.

Bojan

pre 5 godina

Postoji jedan teniser,ne spominje se u tekstu, koji ima zlatni masters, serenin slem i bolji medjusebni skor i sa drugim i sa ovim sto je malo ispred njega.

+MAKSIM

pre 5 godina

Kako lako ljudi presuđuju, kao da su svi završili karijere i sad je vreme rangiranja.
A možda im se samo ne sviđa ono što predstoji...

митар пфк

pre 5 godina

Реално , стање јесте тако !! Стим што рафи баш мало хвали , да ситуација буде макар у егалу са том завршном процјеном , ко је највећи , ако већ и није дискутабилно , обзиром на 4 дејвис купа , злато на ОИ , и убједљив међусобни скор у корист Надала , без обзира на број слемова !!! Али свакако њихов је проблем Новак , који ако Бог да здравља све то може , рутински да престигне...

IL

pre 5 godina

"Fedex je sazreo za penziju
Novaka se sada pita za .."


Kako ste samo naivni! Uopste vam nije jasno ko je sef planete.:-)
Nekad nije ni zdravo imati tolike iluzije....

Mare

pre 5 godina

Ne postoji najbolji svih vremena aman vise sa tim. Taj najbolji svih vremena bi morao da ima rekorde iza sebe na svim teniskim podlogama sto je pitanje dal ce ikada dogoditi.

zvezdoprc

pre 5 godina

(Filip) Ajde malo mućni glavom pa izračunaj za koliko godina će Nole osvojiti 100 ATP turnira i među njima 7 GS da bi prestigao Rođu i Nadala.
Sad ćeš reći, verovatno, 2 godine (8 GS), a sam znaš da je to u domenu pustih navijačkih želja.

Pa dobro

pre 5 godina

Zasto svi ne pisete ovako kada hvale Novaka? Zasto ste svi divni, puni ljubavi kada se o njemu prica? Priznajte bar iskreno, da Vam smeta sve ovo. Otvoreno to recite bez uvijanja i omalovazavanja. Ispade da svi Vi bolje znate od onih koji su deo toga.

Vaše ime

pre 5 godina

А Ноле има бољи скор у међусобним дуелима са обојицом, повезао је 4 Гренд-слема, освоји једини све мастерсе 1000 и освојио уз пут највише мастарса? НОЛЕ НАЦИОНАЛЕ!!!
(Filip, 18. januar 2019 17:42)

Može da ti bude nacionale koliko hoćeš, ali on nije prvi osvojio sve Masterse, već Ivan Lendl mnogo pre njega, dok je najviše Mastersa osvojio Rafa Nadal ukupno 33.

Toto-ko-tunjo

pre 5 godina

(Filip) Ajde malo mućni glavom pa izračunaj za koliko godina će Nole osvojiti 100 ATP turnira i među njima 7 GS da bi prestigao Rođu i Nadala. 
Sad ćeš reći, verovatno, 2 godine (8 GS), a sam znaš da je to u domenu pustih navijačkih želja.
(zvezdoprc, 18. januar 2019 19:10)

Nece 8 u 2 godine. Uzece 9 u 3, da mozes duze da pises budalastine koje ce ostati iza tebe. Pricas o coveku koji je osvojio poslednja 2 GS turnira, dosao velicanstveno do prvog mesta na ATP listi, kada su mu dranje Dzemperka i Guzmana postani rutinska stvar i koji ce igrati bar jos 5-6 godina? Gde si se skrio posle Vimbldona? Nesto vas nije bilo, bar po komentarima.

Imay

pre 5 godina

Sportske izjave su često veoma predvidljive i jednolične, ali mi se čini da tenis prednjači u tome. Zato su fudbal i košarka najbolji jer ipak ima o čemu da se raspravlja. U tenisu nema - ko je prvi na ATP listi najbolji je, ko ima najviše GS je GOAT i nema prostora za sukobe mišljenja...

Deki

pre 5 godina

McEnro je ulizica koja je nasla svoj smisao u komentarisanju Grand Slamova na TV. Par ljudi tipa McEnro formiraju misljenje. Razlog je sto kada se Federer penzionise zeli da bude u krugu aristokracije koja organizuje privatne turnire i egzibicione meceve na koje ce Federer biti pozivan i on zeli da bude ucesnik toga. Niko ne sme da kaze zaista sta misli. I zato ne uzbudjujte se na te komentare. Primier je da niko od tih Amerikanaca ne spominje velikog Sampresa ili cak jednog Ivana Lendla. Par ljudi tipa McEnro su privatizovali teniski TV i to je to. Ja licno volim da slusam engleske komentatore, Bolje izrazavanje, dublje razmislajne i po meni fer komentari.

dusan

pre 5 godina

Federer je najbolji svih vremena...ali trenutno...Mada, sto se tice popularnosti, tu ce biti najpopularniji, jer je "dobar decko" tenisa, a mejnstrim voli "dobre momke"...I Rafa ce biti popularniji od Noleta u zapadnjackim krugovima, jer je i on "dobar decko"...Nole nije imao zelju da bude "dobar decko", najspontaniji je od njih...Ovu dvojicu vole zapadnjaci, NATO drzave, a Noleta vole oni koji nisu elitisti, Kina, Indija, BRIKS...

Balkanski špijun

pre 5 godina

[link]

po ovome, Nole je drugi. Nadal treći.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (DaLanik, 18. januar 2019 18:55)

To nije nikakva zvančna lista, niti je naročito relevantna jer u isti koš stavlja titule sa drugim statističkim podacima.
Zato je na ovoj listi moguće da jedan Lendl bude ispred Samprasa i Borga, što je smejurija posebne vrste.
U svakom sportu se zna šta se vrednuje i zašto se uopšte igra. Za titule i trofeje.
Po tim parametrima Novak je treći, a Nadal drugi i to bez dileme, jer u ovom trenutku ima više GS titula, više Mastersa, više osvojenih turnira ukupno, više olimpijskih medalja, više titula u Dejvis kupu i više titula u dublu od Novaka.

Sprdnja na kvadrat

pre 5 godina

Nadal i Federer najbolji a Djokovic ima bolji medjusobni skor od obojice :D
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sprdnja, 18. januar 2019 15:21)

Ma kakvi, Djoković je najbolji, ali Rodik, Safin, Kirjos i Karlović imaju bolji medjusobni skor sa njim. :D

Smejurija

pre 5 godina

Neobjektivno, pogledaj Goat listu gde je No1e ubedljivo drugi ispred Nadala.
On voli Novaka samo radi dobijanja intervjua.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (KAOXXXL, 18. januar 2019 14:51)

Video sam tu komediju od liste, koja uopšte nije zvanična, Mecenro je bolji od Borga, Lendl od Samprasa, čak je na njoj bilo mesta i za veličine kao što je Lejton Hjuit.

petar-nbg

pre 5 godina

Po GS je tako, ali medjusobni skor je na strani Noleta. Videćemo šta će još biti do završetka njihovih karijera, tada će se sumirati ko je "Greatest ever". Do tada ovakva je situacija.

Nenad

pre 5 godina

https://www.ultimatetennisstatistics.com/goatList

Ovo je trenutno stanje, mi sad mozemo da pisemo kako je Federer osvajao titule protiv nekih poluamatera, ali, za 40-50.... godina se niko toga nece secati, svi ce ovo gledati.

Raleigh salad

pre 5 godina

E pa vidite nije bas tako. Broj GS kaže ko je najuspjesniji teniser svih vremena. A ko je NAJBOLJI teniser kažu head to head sa ostalima i i ko je na najvećem nivou kad igra najbolji tenis. A zna cijeli svijet kad Novak udje u zonu da mu niko ne može ništa. Čak ni Federer i Nadal u najboljim izdanjima mu ništa ne mogu. To je činjenica koju je i sam Mek rekao i nikad niko nije mogao osporiti. Ali nije bitno. Nek uzme još četri i nagomila Mastersa. Pa nek onda priča o Federerovih 20 ko hoće. A zapad će tek da se grize. Biće opet onaj tajac u medijima stranim o tenisu jer nemaju šta da napisu jer ovaj jede sve živo.

Hrvatska u finalu 2018

pre 5 godina

Pa da ih pitam da li je Hajduk Split bolji od Crvene Zvezde zato sto je bolji u medjusobnim duelima,jer ima 35 pobeda,a zvezda 32?
(Dragan, 18. januar 2019 15:03) # Link komentara

Hajduk nije,ali kk je Split ili Cibona vs zvezda itekako jesu
Kupovi 3,2,0

milutin

pre 5 godina

Ovaj analiticar ima samo jedan kriteririjum kad se odluci da cijeni.
Da bi nesto ocijenio u bilo cemu, mora se uzeti vise elemenata.
A on uzuma samo jedan od deset.
Kako je zaboravio medjusobne meceve, naprimjer.
Neprelazna ocjena za njegovu ocjenu.

Kosta

pre 5 godina

2019 ce biti presudna .Novak bi sigurno bio zadovoljan a i mi sa njim da osvoji AO a potom i Pariz (2x svaki GS) i jos 2-3 mastersa posebno Cinci jer ce time overiti titulu kralja mastersa (svaki po 2x) sto dugo dugo nece biti dostignuto . Sa solidnim plasmanima na ostalim mastersima i GS lagano ce odrzavati NO1 pa da padne i Fedjin No1 300+ nedelja . A da li ce prestici RF po broju GS je manje bitno . 17-18 je ok .

Љубиша

pre 5 godina

Ovo Nole treba da ' iskulira'. Imam osecaj da ovakvi natpisi u glavama njihovih autora treba da dekoncentrisu Novaka. Neprincipijelna koalicija.

Otran

pre 5 godina

Hajduk nije,ali kk je Split ili Cibona vs zvezda itekako jesu 
Kupovi 3,2,0
(Hrvatska u finalu 2018, 18. januar 2019 15:38)

A tek VK Partizan i VK Mladost vs zvezda kupovi 7, 7, 1

Sale

pre 5 godina

Kad si već otišao tako daleko da gledaš ko ima dan više odmora, što ne pogleda skim eventualno Federer igra to polufinale a skim Djokovic, kome je bolje namešteno? Sram ih bilo, Federeru stavili Nadala (može li jače), a Djokovicu i taj projektovani koliko je dobar ima da ispadne pre vremena, ne bi me čudilo da polufinale igra sa nekim Batistutom...pa mu ni dva dana odmora nece trebati.
(eeeee, 18. januar 2019 23:58)

Pa sam Đoković lakše dobija Nadala ili Federera nego naprimer Zvereva. Draže bi mi bilo da je Federer u Novakovom delu žreba, pa da ih Nole naniže ko u dobra stara vremena.

eeeee

pre 5 godina

@Ralenh salad
A kad je taj h2h postignut? Kad je Federer dubooko zagazio u tridesete, kad je on igrao svoj vrhunski tenis, tad je tenisere poput Djokovica doručkovao. A nije Djokovic bio mali, taman posla, imao je taman dovoljno godina ali...
Nadal je istih godina kao i Djokovic ali je redovno mlatio Feda, Djokovic je na tv gledao njihova finala, tako daa....čekao je da ovaj dobrano omatori pa da pocne da ga pobedjuje. Ajde da uzmemo primer kad su oboica bili u dvadesetim godinama...ko je koga drao, mlatio itd.

eeeee

pre 5 godina

@Sale
Kad si već otišao tako daleko da gledaš ko ima dan više odmora, što ne pogleda skim eventualno Federer igra to polufinale a skim Djokovic, kome je bolje namešteno? Sram ih bilo, Federeru stavili Nadala (može li jače), a Djokovicu i taj projektovani koliko je dobar ima da ispadne pre vremena, ne bi me čudilo da polufinale igra sa nekim Batistutom...pa mu ni dva dana odmora nece trebati.

heatovac

pre 5 godina

Djokovic i pored boljeg medjusobnog skora protiv obojice da osvoji 25 GS i 150 turnira nikada nece biti priznat kao najbolji jer zapad i Ameri obozavaju Federera i Nadala.

CroFed

pre 5 godina

Već jako dugo vrijeme zaista i je najveći, a svi znamo da se simpatizeri Rafe i pogotovo Novaka nadaju da to neće biti još dugog vijeka. Pitat će se još itekako i Rogera što sve misli o tome (drugim riječima, neće se olako predati da ga mlađi sustignu)

vedran anđelić artiljerija

pre 5 godina

gotovo-mekinro i bjorkman postadoše drzavni neprijatelji broj jedan u srbiji, a ljudi rekoše istinu...kao što je istina da je novak treći najveći za sada, koga boli briga za borgovo oću-neću ponašanje!

Birek

pre 5 godina

"jedina je steta sto su se ova trojica medjusobno "poklali". da su iy razlicitih teniskih doba, svaki bi imao po 30+ gs-a"

Da su igrali u devedesetima imali bi sva trojica zajedno možda 10 Grand Slamova.

oleas

pre 5 godina

Sta se racuna sve u titule tih kojih ima 99?
Da li su to i oni manji turniri koje je igrao dok je Novak igrao velike?
Ako jeste to onda nije pravedno merilo ko je bolji.
Kao npr fudbal, 10 titula prvaka LE ne moze da vredi kao jedna titula LŠ

whothefuck

pre 5 godina

Kao navijač Djokovića isto kažem da su trenutno njih dvojica ispred Noleta, to je činjenica. Realno je mnogo važniji broj Slemova od medjusobnog skora i drugih nekih stvari, ali sam ubedjen da će Nole za koju godinu da ih pretekne po broju Slemova i onda će imati sve na svojoj strani, pa će i Švajcarce tada biti sramota da kažu da je Federer GOAT!

Mj23

pre 5 godina

Djokovic i pored boljeg medjusobnog skora protiv obojice da osvoji 25 GS i 150 turnira nikada nece biti priznat kao najbolji jer zapad i Ameri obozavaju Federera i Nadala.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (heatovac, 18. januar 2019 13:24

Zavjera Hrvata, Amerikanaca, Njemaca, Marsovaca, Cie, masona, Vatikana protiv Srba.

Samo su Srbi u pravu, svi ostali su protiv njih.

raca milosavljevic

pre 5 godina

... videcemo ... samo da Noleta posluzi zdravlje i dobra volja ... kada uredi brojke za sebe posle neka pricaju sta god hoce .. . a da su Federer i Nadal veliki to nije sporno ...a skor protiv njih i to kada su najbolji bili govori mnogo ...

ghfh

pre 5 godina

Nije najbolji. Najtrofejniji jeste ali nije najbolji. Od njega je bolji Novak. Ovo se može lako razumeti. Najtrofejniji je zahvaljujući tome što je imao moćne sponzore, kojima je izgradnja kulta najboljeg donosila prihod. Sponzori su uticali ili na povoljnije uslove igranja, ili se direktivno mešali u tok mečeva kako bi njihov pulen pobeđivao. Osim sponzora, tu su i ostali moćni faktori kao tradicionalni, kladioničarski, TV, turnirski, i sl., koji imaju lepe prihode od profi tenisa. Tako je ispalo da Fed postigne 20 GS. Tako je koncipirana i GOAT lista – na bodovanju titula. Da trofeji nisu najvažniji podatak kada se proglašava NAJBOLJI majstor, potvrdiće vam svi veliki majstori u bilo kojim disciplinama. Neću dalje da elaboriram ovu tezu, osim sa podacima o br. pobeda i poraza u mečevima sa rivalima koji su osvajali ili su igrali GS finale. Protiv SVIH njih Nole ima pozitivan skor. Ovakvu tabelu nema ni 1 drugi teniser. Bilo aktivni, a ne znam da li važi i za sve bivše (npr. za Bjorna Borga, koji je do Novaka bio najdominantniji teniser u istoriji tenisa).
Đoković - Nadal 27:25
Đoković - Federer 25:22
Đoković - Marej 25:11
Đoković - Berdih 25:3
Đoković - Vavrinka 19:5
Đoković - Conga 17:6
Đoković - Ferer 16:5
Đoković - Čilić 16:2
Đoković - Del Potro 15:4
Đoković - Nišikori 15:2
Đoković - Raonić 9:0
Đoković - Bagdatis 8:0
Đoković - Anderson 8:1
Đoković - Tim 5:2

Mare

pre 5 godina

Ne postoji najbolji svih vremena aman vise sa tim. Taj najbolji svih vremena bi morao da ima rekorde iza sebe na svim teniskim podlogama sto je pitanje dal ce ikada dogoditi.

ja

pre 5 godina

Đoković je za Srbiju uradio jednu ogromnu stvar, na svakoj granici i svuda u inostranstvu me prepoznaju po njemu, a ne po miloševiću. Neka je i 10ti svih vremena, hvala! Ovi sto traže da plati porez, neka traže taj isti porez od gastarbajtera, isto su zaradili u imostranstvu , isto su otišli zato što im Srbija nije pružila dovoljno pa neka plate i oni, sto su bolji od Đokovića. Ovi sto ga pljuju, neka vide sa mamom zašto im nije dala da se igraju sa svojom pišom dok se ne poigraju prvo sa njenom, frustracije iz, detinjstva i kompleksi su čudo. A čudo još veće su ovi sto ih citiraju, magarca još niko nije pobedio, ne zato sto je jači nego zato sto je glup, a ovi su uz to i zli i preko drine i dunava.

Dragan

pre 5 godina

Svima je jasno ko je GOAT,samo neki od muke i besa potezu medjusobni skor gde je Novak bolji drze se toga ko pijan plota.Pa da ih pitam da li je Hajduk Split bolji od Crvene Zvezde zato sto je bolji u medjusobnim duelima,jer ima 35 pobeda,a zvezda 32?

Dusan

pre 5 godina

Nole je najbolji, ima bolji skor od obojice za koje navija Mekenro, ima vise mastersa, a imace i vise gren slemova, jer je mladji sest godina od Federera, dok Nadala nece telo da sluzi u narednim godinama na vrhunskom nivou...Ali jedno je sigurno, Federer, a odmah iza njega Nadal, su omiljeni igraci Mekinroa, kad vec Marej nije tu u kombinaciji...na njegovu zalost, to sto za njih navija Mekinro, nece im pomoci , jer Nolo ih stize

pa da

pre 5 godina

Kao veliki Rafin navijač potvrdjujem ovo što su rekli Mekinro, Has, Bjorkman.. to kažu i mnogi drugi stručnjaci. Federer pa Nadal odma do njega. I uopšte ne znam čemu više rasprava na tu temu.

Pa dobro

pre 5 godina

Zasto svi ne pisete ovako kada hvale Novaka? Zasto ste svi divni, puni ljubavi kada se o njemu prica? Priznajte bar iskreno, da Vam smeta sve ovo. Otvoreno to recite bez uvijanja i omalovazavanja. Ispade da svi Vi bolje znate od onih koji su deo toga.

šetač

pre 5 godina

Sve to nema smisla dok su aktivni igrači. Dokon pop i jariće krsti. Ja im želim da potraju i da uživamo jer ova teniska era je teško ponovljiva. Trenutna GOAT lista kaže Rođa, Nole, Rafa.

Danilo

pre 5 godina

Ako Novak nekad prestigne Federera po broju gs titula onda ce on biti GOAT i kraj priče. Dok se to ne desi pošteno je priznat da je najbolji Federer, a Novak mora prvo prestići Samprasa i Nadala.

goxy

pre 5 godina

Могу они да причају шта хоће. Постоји један Србин који је освојио СВЕ мастерсе и слемове и који је ову двојицу победио више пута него они њега. Мени довољно да знам ко је најбољи.

Sale

pre 5 godina

A niko ne spominje da je Federeru i na ovom AO naštimano po ko zna koji put da u slučaju da dođe do finala opet ima dan više za odmor. Bilo bi zanimljivo pogledati statistiku i videti koliko se puta on nalazio u tom delu žreba zadnjih 10 godina. Mislim da bi taj podatak bio jako zanimljiv. Da ne pominjem "naručivanje" terena, loptica, termina, uslova za igru i "fer navijanje" koje imaju njegovi protivnici. Za mene takav sportista nikada ne može i neće biti GOAT.

Petar

pre 5 godina

The greatest u akronimu GOAT znaci najveci, znaci najveci svih vremena. Slazem se. Federer je GOAT. Ali ne moze biti najbolji svih vremena jer su Nadal i Novak bolji od njega. Mogao bih i reci da je najbolji svih vremena Novak jer sije i jednog i drugog i nadam se da ce to potvrditi na GS ove godine.

Milosh

pre 5 godina

Cujemo se za 4, 5 god kad Djokovic zavrsi karijeru, uporedjuju se najbolji svih vremena a Federer bio 6 godina u prednosti u odnosu na Djokovica, tj stariji je toliko. Nidje veze...

Hrvatska u finalu 2018

pre 5 godina

Pa da ih pitam da li je Hajduk Split bolji od Crvene Zvezde zato sto je bolji u medjusobnim duelima,jer ima 35 pobeda,a zvezda 32?
(Dragan, 18. januar 2019 15:03) # Link komentara

Hajduk nije,ali kk je Split ili Cibona vs zvezda itekako jesu
Kupovi 3,2,0

nikola

pre 5 godina

Ama dosadni su vec sa Tim najbolji svih vremena.Ima tu ono "zasad".A cim to orkestrirano ponavljaju,provejava neki strah,sta mislite od koga?

nekotamo

pre 5 godina

Ovo mi je stvarno zabavno. Toliko potenciranje toga ko je najbolji. Samo ce inat da probude kod Novaka. Steta samo sto nece moci sa obojicom da se sastane.
U svakom slucaju slazem se da je Federer sada u prednosti, ali vreme radi za Novaka

Boris

pre 5 godina

 'On veruje da je na Rodžeru pritisak zbog 100. titule' hhahaahhaahhahahaahahha pritisak mu je jer da bi osvojio trofej mora Djokovica da pobedi a to je u njegovoj glavi veliki pritisak. A 100. trofej moze u Bazelu da osvoji tu mu nece smetati nista

veliki strumf

pre 5 godina

Crta se podvlači za 5-6 godina kad se povuku Nole i Rafa. Tad će se videti ko je najbolji svih vremena! Čak i ako Federer bude imao najviše GS trofeja, a imao negativan skor protiv Novaka i Rafe (naročito u velikim finalima), onda je vrlo upitno može li biti najbolji.

Predrag

pre 5 godina

Jel neko skontao da ovakve izjave dolaze uvek u toku gren slem turnira? Necete uspeti da destabilizujete Novaka! On je vec najbolji svih vremena po mnogim brojkama i po medjusobnim duelima sa gore pomenutim,a kad ih pretekne po broju gs izmislice nesto novo,ali bolece nas uvo.:)

IL

pre 5 godina

"Fedex je sazreo za penziju
Novaka se sada pita za .."


Kako ste samo naivni! Uopste vam nije jasno ko je sef planete.:-)
Nekad nije ni zdravo imati tolike iluzije....

Bojan

pre 5 godina

Postoji jedan teniser,ne spominje se u tekstu, koji ima zlatni masters, serenin slem i bolji medjusebni skor i sa drugim i sa ovim sto je malo ispred njega.

svašta

pre 5 godina

Razumem da ljudi navijaju za Djokovića, da žele da bude najbolji itd ali da tvrde to..e to već ne mogu da razumem. Koliko ostrašćen i zaslepljen treba da budeš da bi to trdio? Još nazivaš budalama realne i noemalne ljude koji ne dele tu ostrašćenost stobom. Šta reći osim SVAŠTA.

Montenegringo

pre 5 godina

Crta se podvlači za 5-6 godina kad se povuku Nole i Rafa. Tad će se videti ko je najbolji svih vremena! Čak i ako Federer bude imao najviše GS trofeja, a imao negativan skor protiv Novaka i Rafe (naročito u velikim finalima), onda je vrlo upitno može li biti najbolji.
(veliki strumf, 18. januar 2019 14:36)hahaha, po tebi i slicnima tebi kako god da bude Nole je najbolji. Prijatelju Fedex je igrao u eri samprasa i agasija, igrao kada je Nole pocinjeo, odlazili su i safin i ostali i pazi sad, jos je tu...

Filip

pre 5 godina

А Ноле има бољи скор у међусобним дуелима са обојицом, повезао је 4 Гренд-слема, освоји једини све мастерсе 1000 и освојио уз пут највише мастарса? НОЛЕ НАЦИОНАЛЕ!!!

realno

pre 5 godina

Ne volim ga, iskreno ali jeste najbolji, ne po broju grem slem titula, vec po raznovrsnosti i same varijacije igre, od servisa, forhenda, beckenda, voleja na mrezi, slajsa, smeca, promene ritma tokom meca, jednostavno najkompletniji teniser koji se ikad rodio, njegovi kvaliteti su neprevazidjeni.

Laza5

pre 5 godina

Federer je stvarno fenomen, jer ovo što on radi u ovim godinama nikad pre nije bilo moguće. Sama činjenica da je najstariji osvajač GS govori puno toga. Ja volim Novaka i navijam za njega, ali uticaj koji je Federer imao i ima na popularizaciji tenisa je mnogo veći, tu vrstu "obožavanja" nema čak ni Nadal, a Đoković na žalost je po popularnosti iza obojice.

Vesa

pre 5 godina

O.T.A.N. je GOAT! U provokacijama, nema mu ravnog.
(Laki, 18. januar 2019 15:34)
Ne provocira, oni koji to rade ne odgovaraju na svaki komentar.On samo mrzi Novaka zato sto je Zvezdas.

zvezdoprc

pre 5 godina

(Filip) Ajde malo mućni glavom pa izračunaj za koliko godina će Nole osvojiti 100 ATP turnira i među njima 7 GS da bi prestigao Rođu i Nadala.
Sad ćeš reći, verovatno, 2 godine (8 GS), a sam znaš da je to u domenu pustih navijačkih želja.

Vaše ime

pre 5 godina

А Ноле има бољи скор у међусобним дуелима са обојицом, повезао је 4 Гренд-слема, освоји једини све мастерсе 1000 и освојио уз пут највише мастарса? НОЛЕ НАЦИОНАЛЕ!!!
(Filip, 18. januar 2019 17:42)

Može da ti bude nacionale koliko hoćeš, ali on nije prvi osvojio sve Masterse, već Ivan Lendl mnogo pre njega, dok je najviše Mastersa osvojio Rafa Nadal ukupno 33.

Jastreb

pre 5 godina

Sve neki strucnjaci jedni tvrde ovako,drugi onako.Ali na svu srecu postoji GOAT lista,i na njoj je trenutno Federer prvi a Novak drugi.S obzirom jos koliko ima Federer da igra a koliko Novak sve je jasno ko ce biti GOAT.Majkl Dzordan nema najvise titula pa je ipak GOAT.Tako da kada Novak prestigne Federera na listi on je GOAT,a do tada je Federer.Mnogo prosto,sta reci Srbin ce biti GOAT.Bravo Novace.

iggy

pre 5 godina

Odigrace deda atp 250 i osvojiti 100-tu titulu, pa njih ima i najviše
(neci, 18. januar 2019 13:24)
Mislim da ce ipak radi simbolike naštelovati da to bude Bazel(atp500)

mikloš salamander

pre 5 godina

to cemo da vidimo ko je najbolji svih vremena kada nole ode u penziju!jer jos postolji sansa da ga stigne po broju nedelja na ptvom mestui gs titula.

Superbike

pre 5 godina

U pravu si, (Otan, Bodibond, King Roger, Djido, Jumko i jos neki nikovi) jedan isti covek. Mrzi Zvezdu i Djokovica, sta reci...? 
(Brajko, 18. januar 2019 16:31) 

Bio to jedan lik ili ih je više nije bitno.
Naravno, bolje bi bilo da je jedan jer je uvek bolje manje nego vise budala.
Nije mi jasno zašto im se komentari uopšte objavljuju jer uglavnom služe da šire mržnju, bes i zavist (ovo zadnje ponajviše).
Kad je već tako i kad nas moderatori zasipaju njihovom nebuloznom mržnjom, onda ih treba ignorisati.
Čak ni minus ne davati, neka znaju da su bitni koliko i prošlogodišnji sneg u Velikoj Ivanči.

DRAGAN

pre 5 godina

Fedex je sazreo za penziju
Novaka se sada pita za
trofeje na GS, dok je Nole
na sceni Fedex nece uzeti
sigurno nijedan vise GS,
moze samo da sanja.
A svi zele to da vide jer
je miljenik celog zapada.
Novak ima bolji skor protiv
oba vrhunska tenisera, i to
sve govori ko je najbolji
svih vremena.Idemo Nole
po 15 GS, Melburn ceka
kralja na pozornici sa trofejom.

Undertaker

pre 5 godina

Nije sporno da je trenutno najbolji, ali da je Nadal drugi to nikako, iako licno obozavam tog covjeka! Novak je po svemu zasluzno na drugom mestu, a sta ce donijeti buducnost.. Pa ne mogu se samo gledati GS, imaju tu neki i mastersi, pa medjusobni dueli pa sedmice na prvom mjestu, da ne pricam sto je Novak jedini u open eri koji je drzao sva 4 GS istovremeno, a dace bog i ove godine da ponovi..

Toto-ko-tunjo

pre 5 godina

(Filip) Ajde malo mućni glavom pa izračunaj za koliko godina će Nole osvojiti 100 ATP turnira i među njima 7 GS da bi prestigao Rođu i Nadala. 
Sad ćeš reći, verovatno, 2 godine (8 GS), a sam znaš da je to u domenu pustih navijačkih želja.
(zvezdoprc, 18. januar 2019 19:10)

Nece 8 u 2 godine. Uzece 9 u 3, da mozes duze da pises budalastine koje ce ostati iza tebe. Pricas o coveku koji je osvojio poslednja 2 GS turnira, dosao velicanstveno do prvog mesta na ATP listi, kada su mu dranje Dzemperka i Guzmana postani rutinska stvar i koji ce igrati bar jos 5-6 godina? Gde si se skrio posle Vimbldona? Nesto vas nije bilo, bar po komentarima.

eeeee

pre 5 godina

@Ralenh salad
A kad je taj h2h postignut? Kad je Federer dubooko zagazio u tridesete, kad je on igrao svoj vrhunski tenis, tad je tenisere poput Djokovica doručkovao. A nije Djokovic bio mali, taman posla, imao je taman dovoljno godina ali...
Nadal je istih godina kao i Djokovic ali je redovno mlatio Feda, Djokovic je na tv gledao njihova finala, tako daa....čekao je da ovaj dobrano omatori pa da pocne da ga pobedjuje. Ajde da uzmemo primer kad su oboica bili u dvadesetim godinama...ko je koga drao, mlatio itd.

poz

pre 5 godina

Realno u pravu su. Broj GS je najbitniji. Ako Novak hoce da ga pamte kao boljeg od ove dvojice mora da ih prestigne/stigne po broju GS titula...Moze nasa sportska javnost da objasnjava danima i da dokazuje da nije tako, da se ljuti...ali, to je to. Broj GS - argument nad argumentima

Kosta

pre 5 godina

2019 ce biti presudna .Novak bi sigurno bio zadovoljan a i mi sa njim da osvoji AO a potom i Pariz (2x svaki GS) i jos 2-3 mastersa posebno Cinci jer ce time overiti titulu kralja mastersa (svaki po 2x) sto dugo dugo nece biti dostignuto . Sa solidnim plasmanima na ostalim mastersima i GS lagano ce odrzavati NO1 pa da padne i Fedjin No1 300+ nedelja . A da li ce prestici RF po broju GS je manje bitno . 17-18 je ok .

Kosta

pre 5 godina

2019 ce biti presudna .Novak bi sigurno bio zadovoljan a i mi sa njim da osvoji AO a potom i Pariz (2x svaki GS) i jos 2-3 mastersa posebno Cinci jer ce time overiti titulu kralja mastersa (svaki po 2x) sto dugo dugo nece biti dostignuto . Sa solidnim plasmanima na ostalim mastersima i GS lagano ce odrzavati NO1 pa da padne i Fedjin No1 300+ nedelja . A da li ce prestici RF po broju GS je manje bitno . 17-18 je ok .

dusan

pre 5 godina

Federer je najbolji svih vremena...ali trenutno...Mada, sto se tice popularnosti, tu ce biti najpopularniji, jer je "dobar decko" tenisa, a mejnstrim voli "dobre momke"...I Rafa ce biti popularniji od Noleta u zapadnjackim krugovima, jer je i on "dobar decko"...Nole nije imao zelju da bude "dobar decko", najspontaniji je od njih...Ovu dvojicu vole zapadnjaci, NATO drzave, a Noleta vole oni koji nisu elitisti, Kina, Indija, BRIKS...

pele

pre 5 godina

slazem se sa svim bivsim teniserima ali jos samo u periodu od tri cetiri godine e onda ce da vide u kom grmu lezi zec i ko je istinski i pravi sin odnosno kako vole da kazu goat tenisa.Napred Nole sve ih pokori u inat svima.

kvrga

pre 5 godina

Ima jos malo vremena. Videcemo za godinu dve kako stvari stoje
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Cica D., 18. januar 2019 13:34)

hehe, ko smo mi da kazemo da ima jos malo vremena. mozda ima jos puno. ako novakova karijera bude duga kao fedova, on jos 5 godina moze da ubire najvece trofeje. nek svake padne po 1 ili dva i prestigao je sve.
"samo" zdravlje i volja.

митар пфк

pre 5 godina

Реално , стање јесте тако !! Стим што рафи баш мало хвали , да ситуација буде макар у егалу са том завршном процјеном , ко је највећи , ако већ и није дискутабилно , обзиром на 4 дејвис купа , злато на ОИ , и убједљив међусобни скор у корист Надала , без обзира на број слемова !!! Али свакако њихов је проблем Новак , који ако Бог да здравља све то може , рутински да престигне...

Otran

pre 5 godina

Hajduk nije,ali kk je Split ili Cibona vs zvezda itekako jesu 
Kupovi 3,2,0
(Hrvatska u finalu 2018, 18. januar 2019 15:38)

A tek VK Partizan i VK Mladost vs zvezda kupovi 7, 7, 1

Deki

pre 5 godina

McEnro je ulizica koja je nasla svoj smisao u komentarisanju Grand Slamova na TV. Par ljudi tipa McEnro formiraju misljenje. Razlog je sto kada se Federer penzionise zeli da bude u krugu aristokracije koja organizuje privatne turnire i egzibicione meceve na koje ce Federer biti pozivan i on zeli da bude ucesnik toga. Niko ne sme da kaze zaista sta misli. I zato ne uzbudjujte se na te komentare. Primier je da niko od tih Amerikanaca ne spominje velikog Sampresa ili cak jednog Ivana Lendla. Par ljudi tipa McEnro su privatizovali teniski TV i to je to. Ja licno volim da slusam engleske komentatore, Bolje izrazavanje, dublje razmislajne i po meni fer komentari.

mali radojica

pre 5 godina

Ako neko misli da je ovo kraj price onda se vara. To je kao i u fudbalu sa Brazilom. Tolike godine su bili najbolji cak su i trofej zbog tri uzastupna sampionata zadrzali ali..onda su doslu Nemci. Tako ce biti i sa Federerom i Novakom. Federer ide u penziju ove godine a Nadal ce ostati da igra jos par godina i to je to. Uzece jos jedan ili dva GS i kraj. A onda dolazi Novak. On moze da igra barem jos 3 godine i ako zadrzi ovu formu uzece barem jos 7 do 8 GS-a dosta mastersa i na kraju ce njega da proglase za GOAT-a jer se on ne bira po osnovu lepote inteligencije sharma ili uticaja vec jednostavnim i surovim sabiranjem osvojenog do momenta penzionisanja.

Igor Pg

pre 5 godina

Ako Novak nekad prestigne Federera po broju gs titula onda ce on biti GOAT i kraj priče. Dok se to ne desi pošteno je priznat da je najbolji Federer, a Novak mora prvo prestići Samprasa i Nadala.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Danilo, 18. januar 2019 14:17)

Posle finala US Opena 2005-e u kojem je Federer pobijedio Agasija, citav teniski svijet medju kojima su I Dzon Mekinro, Mat Vilander, Serena Villiams, Lej Hjuit, kao i mnogi drugi su svi u glas govorili da je Rodzer Federer najbolji igrac svih vremena iako je u tom trenutku osvojio svoj tek sesti ili sedmi GS. Konkretno pocelo je tako sto je Agasi na konferenciji za stampu istakao da je Federer najbolji igrac protiv kojeg je igrao. Novinari znajuci za Agasijevo epsko rivalstvo sa Samprasom koji je tada imao 14 Gslemova i kojeg su u tom trenutku smatrali za najboljeg ikada postavili su mu pitanje “Znaci li to da smatrate da je Federer najbolji u istoriji?”, na koje je Agasi odgovorio potvrdno. Narednih dana gotovo da nema covjeka iz tenisa koji se nije javno izjasnio da smatra Rodzera za najboljeg ikada. Tako da ne opterecujete se ljudi, dzaba i da Novak osvoji vise GSlemova od Rodzera nece ga smatrati za najveceg, jer bitno je sto misli vecina a ogromna vecina ljudi u svijetu smatra i smatrace Federera za najveceg. Cak i da ga prestigne Rafa koji je mnogo popularniji od Novaka javnost ga nece smatrati najvecim jer je i njegova popularnost minorna u odnosu na Rodzerovu.

Sprdnja na kvadrat

pre 5 godina

Nadal i Federer najbolji a Djokovic ima bolji medjusobni skor od obojice :D
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sprdnja, 18. januar 2019 15:21)

Ma kakvi, Djoković je najbolji, ali Rodik, Safin, Kirjos i Karlović imaju bolji medjusobni skor sa njim. :D

Raleigh salad

pre 5 godina

E pa vidite nije bas tako. Broj GS kaže ko je najuspjesniji teniser svih vremena. A ko je NAJBOLJI teniser kažu head to head sa ostalima i i ko je na najvećem nivou kad igra najbolji tenis. A zna cijeli svijet kad Novak udje u zonu da mu niko ne može ništa. Čak ni Federer i Nadal u najboljim izdanjima mu ništa ne mogu. To je činjenica koju je i sam Mek rekao i nikad niko nije mogao osporiti. Ali nije bitno. Nek uzme još četri i nagomila Mastersa. Pa nek onda priča o Federerovih 20 ko hoće. A zapad će tek da se grize. Biće opet onaj tajac u medijima stranim o tenisu jer nemaju šta da napisu jer ovaj jede sve živo.

Imay

pre 5 godina

Sportske izjave su često veoma predvidljive i jednolične, ali mi se čini da tenis prednjači u tome. Zato su fudbal i košarka najbolji jer ipak ima o čemu da se raspravlja. U tenisu nema - ko je prvi na ATP listi najbolji je, ko ima najviše GS je GOAT i nema prostora za sukobe mišljenja...

Brajko

pre 5 godina

Ne provocira, oni koji to rade ne odgovaraju na svaki komentar.On samo mrzi Novaka zato sto je Zvezdas.
(Vesa, 18. januar 2019 16:09)

U pravu si, (Otan, Bodibond, King Roger, Djido, Jumko i jos neki nikovi) jedan isti covek. Mrzi Zvezdu i Djokovica, sta reci...?

petar-nbg

pre 5 godina

Po GS je tako, ali medjusobni skor je na strani Noleta. Videćemo šta će još biti do završetka njihovih karijera, tada će se sumirati ko je "Greatest ever". Do tada ovakva je situacija.

eeeee

pre 5 godina

@Sale
Kad si već otišao tako daleko da gledaš ko ima dan više odmora, što ne pogleda skim eventualno Federer igra to polufinale a skim Djokovic, kome je bolje namešteno? Sram ih bilo, Federeru stavili Nadala (može li jače), a Djokovicu i taj projektovani koliko je dobar ima da ispadne pre vremena, ne bi me čudilo da polufinale igra sa nekim Batistutom...pa mu ni dva dana odmora nece trebati.

+MAKSIM

pre 5 godina

Kako lako ljudi presuđuju, kao da su svi završili karijere i sad je vreme rangiranja.
A možda im se samo ne sviđa ono što predstoji...

Predo

pre 5 godina

Malo je onih, koji su tako vatreni navijači Novaka kao ja. U zadnje vreme me još može uzbuditi košarkaška reprezentacija, na fudbal sam hladan, pa i na mnoge srpske tenisere, skoro da mi je svejedno. Kada Novak igra, preživljavam svaki poen. Ali realno, u ovom trenutku, Federer ima brojke iza sebe, kao i Nadal, pogotovo Federer. To što je 6 godina stariji, nevažno je. Da, i svi se nadamo da će NOvak biti najveći kada završi karijeru, a i ne mora, jer za mnoge od nas on to i jeste.

milutin

pre 5 godina

Ovaj analiticar ima samo jedan kriteririjum kad se odluci da cijeni.
Da bi nesto ocijenio u bilo cemu, mora se uzeti vise elemenata.
A on uzuma samo jedan od deset.
Kako je zaboravio medjusobne meceve, naprimjer.
Neprelazna ocjena za njegovu ocjenu.

Master of mind games

pre 5 godina

Inače Mekinro je poznat kao osoba koja mjenja mišljenje kao čarape... Oduvijek je smatrao da je Federer GOAT, pa je onda 2013. rekao da je to Nadal, pa sad opet Federer... Besmisleno je pričati ko je taj broj 1 ikada... Kada završe karijere sva trojica, lako će se utvrditi...

Donchy

pre 5 godina

U pravu si, (Otan, Bodibond, King Roger, Djido, Jumko i jos neki nikovi) jedan isti covek. Mrzi Zvezdu i Djokovica, sta reci...?
(Brajko, 18. januar 2019 16:31)

Ja sam zvezdas i sta trebam da mrzim Troickog, ili kad Bogdanovic sibne trojku da placem? Milo mi bude kad ujutru otvorim vesti i procitam dao 20+ poena. Imam drugare koji su grobari i zajedno gledamo i navijamo za Djokovica, ako oni mrze Djokovica sto navija za Zvezdu, jel mrze i drugare u skoli ili rodjake koji navijaju za Zvezdu.??? Evo varujte da ne mogu da razumem takve mozgove a ima ih dosta to je sigurno.

Љубиша

pre 5 godina

Ovo Nole treba da ' iskulira'. Imam osecaj da ovakvi natpisi u glavama njihovih autora treba da dekoncentrisu Novaka. Neprincipijelna koalicija.

Sale

pre 5 godina

Kad si već otišao tako daleko da gledaš ko ima dan više odmora, što ne pogleda skim eventualno Federer igra to polufinale a skim Djokovic, kome je bolje namešteno? Sram ih bilo, Federeru stavili Nadala (može li jače), a Djokovicu i taj projektovani koliko je dobar ima da ispadne pre vremena, ne bi me čudilo da polufinale igra sa nekim Batistutom...pa mu ni dva dana odmora nece trebati.
(eeeee, 18. januar 2019 23:58)

Pa sam Đoković lakše dobija Nadala ili Federera nego naprimer Zvereva. Draže bi mi bilo da je Federer u Novakovom delu žreba, pa da ih Nole naniže ko u dobra stara vremena.

kvrga

pre 5 godina

Djokovic i pored boljeg medjusobnog skora protiv obojice da osvoji 25 GS i 150 turnira nikada nece biti priznat kao najbolji jer zapad i Ameri obozavaju Federera i Nadala.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (heatovac, 18. januar 2019 13:24)

ajde sad da ne preterujemo. djokovic i dalje ima sest grand slamova manje od federera, a to je najvredniji trofej u tenisu. sest nije malo, uprkos svim mastersima i medjusobnom skoru. i rafa ima slican broj mastersa kao novak i bolji skor od federera, a samo 3 gs-a manje, pa ga opet ne racunamo u trku za goat.
polako. ako nole bude igrao ozbiljno jos koju godinu, realne su sanse da dostigne feda i onda nema sta. moze da voli ko koga hoce, ali brojke otklanjaju dileme.
jedina je steta sto su se ova trojica medjusobno "poklali". da su iy razlicitih teniskih doba, svaki bi imao po 30+ gs-a, tako da nije nemoguce da se u buducnost pojavi i takav, koji ce imati vise srece sa slaboscu konkurencije (nesto kao sto je fed imao dok mu nisu dosli rafa i nole).

Nenad

pre 5 godina

https://www.ultimatetennisstatistics.com/goatList

Ovo je trenutno stanje, mi sad mozemo da pisemo kako je Federer osvajao titule protiv nekih poluamatera, ali, za 40-50.... godina se niko toga nece secati, svi ce ovo gledati.

ps.imke1983@gmail.com

pre 5 godina

Umara... jako jako umara sve ovo oko najboljeg svih vremena.
I ne vidim svrhu jer ima toliko raznih ljudi i mišljenja.
Zaludna rabota. Jedino sigurno što se može reći jeste da su ova trojica ZA SAD najbolji teniseri svih vremena.
I to je sve.

ao open

pre 5 godina

Ako RF dobije Nadala pa Novaka i osvoji AO, a sve su prilike da ce morati tako ako misli da osvoji AO, definitivno bi stavio tacku ko je najbolji ikad bar za sada.

Balkanski špijun

pre 5 godina

[link]

po ovome, Nole je drugi. Nadal treći.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (DaLanik, 18. januar 2019 18:55)

To nije nikakva zvančna lista, niti je naročito relevantna jer u isti koš stavlja titule sa drugim statističkim podacima.
Zato je na ovoj listi moguće da jedan Lendl bude ispred Samprasa i Borga, što je smejurija posebne vrste.
U svakom sportu se zna šta se vrednuje i zašto se uopšte igra. Za titule i trofeje.
Po tim parametrima Novak je treći, a Nadal drugi i to bez dileme, jer u ovom trenutku ima više GS titula, više Mastersa, više osvojenih turnira ukupno, više olimpijskih medalja, više titula u Dejvis kupu i više titula u dublu od Novaka.

Smejurija

pre 5 godina

Neobjektivno, pogledaj Goat listu gde je No1e ubedljivo drugi ispred Nadala.
On voli Novaka samo radi dobijanja intervjua.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (KAOXXXL, 18. januar 2019 14:51)

Video sam tu komediju od liste, koja uopšte nije zvanična, Mecenro je bolji od Borga, Lendl od Samprasa, čak je na njoj bilo mesta i za veličine kao što je Lejton Hjuit.