Ponedeljak, 30.01.2017.

15:00

Melburn brži od Vimbldona: Nismo favorizovali Federera

Direktor Australijan opena Kreg Tajli negirao je priče iz svlačionice da je teren u Melburnu ubrzan kako bi se pomoglo Rodžeru Federeru.

Izvor: B92

Melburn brži od Vimbldona: Nismo favorizovali Federera IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

88 Komentari

Sortiraj po:

VUK

pre 7 godina

@Uroš ...hvala! Dve poslednje rečenice su samo mala zezancija..Federer ok.Kako stoje stvrari ,neprikosnoven je za sva vremena.Ali kod Nadala nije takva situacija.Slepo gledanje u Nadala i nekonstatovati Novakove rezultate takođe vređa intiligenciju.On ima samo 2 GS više.Novakovih 12 je ipak bolje raspoređeno.Koliko je Nadal osvojio GS van RG? Kakav im je odnos u osvojenim mastersima,mađusobni skor?Nadal je samo godinu dana stariji od Novaka.Njjh dvojicu ,ipak da uporedimo za 5-6 godina.Puno dobrog tenisa je pred N
nama.Rano je u slučaju njuh dvojice doneti konačan sud.To su u današnjem tenisu mladi igrači.Federer je to dokazao.Da vidimo,godina je tek počela..

Uroš

pre 7 godina

@vuk
slažem se u vezi Rafe i Noleta, ipak je Rafa kralj šljake. Ali da je uspeo pobediti na AO i postati prvi sa najmanje po 2 gs... a malo je falilo.
Mislim da je pred Novakom više velikih titula nego pred Rafom koji će pre Novaka završit karijeru jer je potrošeniji zbog stila tenisa koji igra. Dovoljno je da se Novak izjednači s njim u GS titulama i da ga se smatra većim od Rafe u nekom istorijskom kontekstu.

Uroš

pre 7 godina

@vuk
Dobar komentar, šteta što si ga upropastio sa zadnje dve rečenice... Nedostatak objektivnosti je veći problem komentatora čak i od patološkog paranoičnog sklapanja teorija zavere.

Uporni pokušaji da se ljude uveri u laž da je Nolo bolji od Rogera i Nadala su kontraproduktivni, jer vređaju inteligenciju

VUK

pre 7 godina

komentar za kraj AO 2017.Ovaj turnir je zaista pokazao svu lepotu tenisa kao sporta.Za razliku od nekih sportova gde se sve zasniva na fizičkoj pripremi i duel igri,što uzrokuje teške povrede i karijere u seniorskoj konkurenciji u maksimalnom trajanju od 8-10 godina, ovaj turnir je dokazao da je tenis sport gde igrači mogu računati na duge karijere na radost ljubitelja ovog sporta.Eliminisani su u ranoj fazi 1 i 2 igrač sveta. To je uvek iznenađenje,ali oba igrača su odigrali dobro mečeve u kojima su poraženi.Protivnici su odigrali fantastično.Nivo tenisa se jako podigao.Postoji 40 igrača koji svakoga mogu da pobede.Federer i Nadal posle toliko muke i rada su došli do finala.Svaka čast!Federer je slavio .To je zaista vredno divljenja.Sve čestitke.Kao Nolov navijač , sve ove dane učešće na ovom portaku bilo je istovetno ponašanju navijača Federera i Nadala u periodu Novakove dominacije.Ničim izazvane nebuloze,vređanje njega lično i članova porodice...sve to smo ja i dobra grupa Novakovih navijača sada isto učinili.Da možda Vi koji mrzite Novaka više nego što volite i poštujete Federera i Nadala,prepoznate i vidite sebe !Ako niste to u stanju,ok.Nastavljamo pa kome dosadi. Kao sportista , morao sam ipak da napišem iskren kometar na ono sto se desilo u Melburnu.I izlazi na dobro.Novak je ponovo u reprezentaciji..tako je sve i počelo.Vratiće se i on .Zašto ne bi?Nadal i Federer nisu bolji..
Skor govori sve.

Dragan

pre 7 godina

Dobro, do kada ce se pricati o ovoj podlozi na AO. Da su je napravili brzom od prosle godine nema smisla.Fedex sa svojih 36 kuka uzeo im pehar, a toliko servera na turu koji serviraju znatno brze nego sam Fedex, nema smisla komentarisati.Treba mu cestitati na ovom uspehu iako nisam njegov navijac, ali je najbolji tenis pokazao na ovom AO, i tu nema primedbe.Gledao sam svaki mec, tako da nema potrebe trositi vreme na ove glupe komentare.

OBJAVITE MI KONACNO KOMENTAR-MOLIM VAAAS!!!!!!!!

pre 7 godina

E da su ostale stare podloge(rebound ace) i brza trava na Wimbldonu,pa Novak ni u snu ne bi pobedio Rodzera,a AO bi najvise jednom ili mozda dva puta osvojio....o Us openu da ne pricam,poslednji put kad je podloga bila brza je tacno pre 7 i po godina kada je Delpo osvojio 2009-te.Tako da je ocigledno da su ssve uradili samo Roger ne osvaja sve,fora da ne bi tenis bio dosadan,a ustvari dosadnim ga prave ovi trkaci iza osnovnih linija (najvise jedna trojica momaka-zna se koji su,kojima je to najvise doprinelo)

Iggy

pre 7 godina

Poslednje poverljive informacije: na AO 2017 prvi put koristena pametna podloga. Federer u patikama ima chip koji ga "uloguje" na teren tako da sve loptice koje padnu na njegovu stranu bivaju usporene, a na protivnicku stranu ubrzane. Kazu i da je tehnologija razvijana u saradnji sa Najkom i Rolexom. Nista nije slucajno u svetu tenisa....

Ante

pre 7 godina

Kako je Rafa onda dosao do finala ako je podloga tako brza,a znamo da njemu najmanje odgovara bas brza podloga? Ne pisite gluposti ako vec nemate nesto pametno i suvislo za napisat! Pozdrav

BG

pre 7 godina

Potpuno je jasno da ovo sve standardno dolazi od Britanaca i njihovih medija. Samo sto je Rodzer malo veci zalogaj od Novaka kojeg napadaju godinama, pa onako izokola napadaju organizatore AO jer Federera direktno ne smeju, posto bi im se vratilo kao bumerang.
Pre svega, kako neki vec rekose, Marej je sampion Vimbldona tako da bi njemu trebala da odgovara brza podloga, ne Federeru koji je titulu na VB osvojio jos 2012. Trebala bi da odgovara i Raonicu, finalisti VB, ali Raonica je rutinski izbacio onaj kojem bi najmanje trebala da odgovara brza podloga - Rafael Nadal. U polufinalu je igrao Vavrinka, covek koji nikada nije igrao u poufinalu Vimbldona.
Tako da eto, ja mogu da zakljucim da je podloga ubrzana da bi Marej imao vise sansi, ali je on toliko prosecan teniser da i pored brze podloge nije uspeo ni 3 kolo da prodje.
Sada besne Englezi jer Federer u 36 godini i Nadal, obojica posle teskih povreda, uspevaju da pomute slavu njihovom pulenu, jer niko vise i ne pominje ko je prvi na listi, cak stavise, ostave upamceno da je u periodu Marejeve "vladavine" GS osvajao covek koji ima 36 godina i nije igrao tenis 6 meseci zbog povrede.
Umesto da budu srecni, jer da nije bilo te povrede, ne bi Marej ni onaj Vimbldon osvojio.

Borivoje

pre 7 godina

ubrzanje podloge je opet magla.Mašinerija koja sada uzima novac na mesiji svetskog sporta Federeru, bi baš uložila novac uz rizik ,ajde da ubrzamo podlogu možda će Roger uzezi..Neee! Ovde je situacija mnogo gora .Igrali su se namešteni mečevi i tužilaštvo bi moralo da interveniše.Kešovo povraćanje i nebuloze sa ubrzanim terenom su samo pokušaj da ceo slučaj se podvede pod benignu pojavu tračarenja.Ali su se zaigrali i preigrali..Brzo su zaboravili rušenje FIFA i UEFA bogova i hapšenje visokog člana OI usred Olimpijade.Kaže krivični zakon u Srbiji koji je blag o odnosu na međunarodno pravne lekove..za nameštanje sportskih rezultata predviđena kazna je od 3 do 10 god.zatvora i doživotna diskvalifikacija iz sporta.Kad tad neko će robijati za AO 2017.

Ivan

pre 7 godina

Jok, ja sam je ubrzao ako nisu oni!! Naravno da jesu, nego šta su!! Ubrzali i time favorizovali određenog tenis-baletana!! Onaj maltene očajničji krik zvaničnog AO Twitter naloga, koji nije tu napisan slučajno, iako je posle uklonjen kada su videli da su se tim twitom skoro pa sasvim razotkrili, dovoljno govori koliko je organizatorima bilo stalo da se ove godine na AO desi to što se desilo!! Rukovodili su se onim "cilj ne bira sredstva", a cilj je bio jasan dovesti tenis-baletana po svaku cenu do finala i podariti mu 18.GS titulu!! Ove godine slično očekujem i na WB pa čak i na RG!! Živi bili pa videli!!

Rafa30

pre 7 godina

haah..koje neznalice..pa naravno da su se sve podloge usporile ,samo zato jer su bile prebrze i protom favorizirale Federera etc..
ali neka,samo krizam nickove,cije komentare ne citam ,jer takva razina neznanja naprosto ocarava..
prvo pogledam nick ,pa tek onda procitam komentar,jos ih je ostalo par koje citam

?

pre 7 godina

Ja se nadam da ce i na Vimbldonu i na USO ubrzati podlogu. Dosta je bilo usporavanja. Vimbldon su upropastili usporavanjem podloge, a to su uradili da bi defanzivci poput Nadala, Mareja, djokovica mogli da osvoje nesto.

demograf

pre 7 godina

federer je covek koji ima dosta srece u karijeri i to je to, pa djokovic je 11/12 Gs osvojio protiv 3 najveca rivala, federer samo 6 od toga ovaj sad sa nadalom koji ipak nije onaj stari, djokovic da je stigao do finala obojicu bi samleo, novak ima problem da se motivise, protiv ovih slabije rangiranih, al mislim da kad bude stizao do finala, polufinala, da ce lako izlaziti na kraj sa nadalom, federerom.

Рајко Четник

pre 7 godina

Цео турнир је у режији компаније NIKE од жреба до брзине подлоге.
Та је компанија чак јача и од некада да мвелике империје Британије и чак је и њиховог пулена и узданицу Ендија гурнула у запећак.
Ово је уједно и порука Нолету од ове компаније оже бити успешан само ако се приклони овој компанији.

Najbolji je opancarev lepak

pre 7 godina

Lakse za Federera jel su kraci mecevi a za podlogu bitno je dali su igraci ranije obavesteni o tome pa da znaju kako da se pripremaju

Milan

pre 7 godina

Vas problem je sto zelite da verujete da nema mutnih poslova u tenisu, tako vam je valjda lakse, da pobegnete od realnosti, tj sveta u kom zivimo danas.

?

pre 7 godina

@savest
Ko je osvajao Vimbldon u prethodnim godinama? Djokovic i Marej. Znaci da je podloga najvise odgovarala njima, ne Federeru koji titulu video nije jos od 2012

?

pre 7 godina

Haha, jel to Verdasko ispricao? Kako to, tako brza podloga a veliki sampion Vimbldona, svetski broj 1, Ser Endi Marej izleteo u trecem kolu a Nadal koji eto zna samo na sljaci da igra namlatio Raonica i Dimitrova i dosao do finala? Mora da je neka zabuna u pitanju, sigurno je sljaka stavljena na njegovu polovinu terena.

Milance

pre 7 godina

I da je brza podloga nego prosle godine - opet je svima ista. Treba li da se na RG ubrza zato sto spora favorizuje Nadala? Bogatstvo i raznolikost tenisa je u tome sto nudi razlicite uslove koji favorizuju razlicite stilove. I Nadal i Djokovic i Marej su osvajali Wb vise pita, tako da umeju da igraju i na brzim podlogama. Godinama se podloge usporavaju, sto pomaze svima protiv Federera. Izuzetak koji potvrdjuje pravili je Sinsinati. Ne zaboravite da se AO ranije igrao na travi, pa se preslo na beton. I da se ni jedan masters 1000 ne igra na teavi. Spore podloge dominiraju tenisom. Sto se tice termina igranja, da sam na mestu Mareja, Federera i Nadala, insistirao bi da Federer dobija najbolje termine, kao tridesetsestogodisnji veteran legenda, rekorder po osvojenim GS. Valjda i u tenisu treba da postoji neko postovanje i teadicija. Njihova je sramota sto ih dere u ovim godinama.

#logika

pre 7 godina

Covek dobio najtezi zreb u istoriji tenisa, ali nema veze, opet ljudi misle da je namesteno...

3. kolo: Berdih
4. kolo: Nisikori
1/4: Projektovan Marej, koji je ispao pa umesto njega Zverev
1/2: Wawrinka
Finale: Nadal.

Nema sta, tako se namesta!

Pukovnik Vranic

pre 7 godina

Da, bas je tesko napraviti brzu podlogu od trave na WB, koja je godinama unazad usporavana, ne bi li pojedini ljudi uspeli da ga osvoje. Ista stvar je radjena na AO i US Open-u. Pa da li imate predstavu kako je podloga na AO bila brza ranije, dok se nije pojavio Nadal? :)
Ali nakon usporavanja, po njega se javio neki drugi problem u Australiji, a to je Djokovic, kojem je upravo to usporavanje savrseno odgovaralo i zato ima 6gs titula sa AO. :)
P.S. I dokle bre vise kukate? Ima li logike da coveku od 35 godina vise prija brzi teren nego ovim mladjima? Pa nije on Raonic ili Isner da 90% poena resava servisom.

?

pre 7 godina

Cekaj malo, zar nije to trebalo da odgovara Djokovicu i Mareju? Ipak su oni osvajali Vimbldon u prethodnim sezonama, Marej 2013 i 2016, Djokovic 2014 i 2015? Kako sad odgovaralo Federeru kada je on Vimbldon osvojio pre skoro 5 godina? Nema tu logike.

Poyyzz

pre 7 godina

Sve podloge treba ubrzati, tj. vratiti na stare brzine. Mecevi bi opet bili atraktivniji i kraci. Ako pogledate, na svim turnirima i podlogama, u zadnjih 10-ak godina su oboreni rekordi po trajanju meca. 5-6 sati jedan te isti poen, negledljivo. Mogu i ja sada reci da im je smetao jedan momak iz Svajcarske, koji je pretio da ce osvojiti svaki turnir, svaki GS, pa su u vreme njegove najvece dominacije usporili sve podloge, i doveli neke dopingovane kiborge da jurcaju iza osnovne linije satima i sve vracaju. Mogu ali necu :)

savest

pre 7 godina

E jeste Srbi sve najbolje znaju,ubrzali podlogu samo zbog Federera možeš da zamisliš...Pa jel on jedini koji igra dobro na bržoj podlozi???
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (neki tamo, 31. januar 2017 13:13)

Pa nisu Srbi pokrenuli pricu o brzini podloge .
Pokrenuli su je neki drugi, Srbi kao i svi ostali imaju pravo da komentarisu kao sto i direktor AO ima neodoljivu potrebu da se pravda da podloga nije ubrzana da bi se favorizovao Federer. A ko ga je prozvao za Federera i trazio objasnjenje ? Srbi ? Zapravo ko ga je uopste prozvao da se pravda ? Ljudi su konstatovali samo i dokazali a to sto on prica da to nije tacno i da nije uradjeno zbog Federera, to vec samo on zna zbog cega se pravda. .

šetač

pre 7 godina

Jeste bila je brža ali ista je za sve. Jeste da Rođa uvek dobija bolje termine, poslednji Wimbledon sa Novakovim mečaom koji je išao dva dana na terenu broj 1 a Endi i Rođa do kraja turnira su igrali samo na centralnom pokazuje da se nekim igračima malo pomaže. Ali ne vredi kukati nad podeljenim kartama nekog gledaj kako da igraš sa njima.

uhhh

pre 7 godina

Kakve su ovo vise teorije zavere, Djokovic je 6 puta ovo osvajao tad je bilo okej. Covek je osvojio 18 GS j to je to!!! A kad smo kod brzine Wimbledonske trave, pogledajte ko je osvojio, i bice vam jasno koliko je brza.

3D

pre 7 godina

кога је брига да ли је бржи, па када су поставили спорију траву на Вимблдону, то су људи прихватили, тако ће и ово... ако си у том тренутку најбољи освојићеш и то је то...

neki tamo

pre 7 godina

E jeste Srbi sve najbolje znaju,ubrzali podlogu samo zbog Federera možeš da zamisliš...Pa jel on jedini koji igra dobro na bržoj podlozi???

xxx7

pre 7 godina

haha pa sta ako se je ubrzali?! tako su je pre 7-8god.usporili,i nikom nista. Uostalom, Nadal je igrao finale, tako da ne vidim da mu je smetala brzina podloge (a znamo svi,gde Rafa igra najbolje). Novak i Marej jednostavno nisu u formi,i niko im nije kriv za to. manite se prica o namestanju, covek je pobedio cetvoricu iz top 10,i zasluzeno osvojio AO, imao je ubedljivo najtezi zreb.
jeste sve sto se u tenisu desva, je da bi se Novak sabotirao, dajte ljudi molim vas.

Kralj Beljo

pre 7 godina

Ne znam sad u cemu je problem. Organizator bira podlogu. Ista je za sve.
Lijepo je govoriti da je Nole veci od Samprasa jer ovaj nije osvojio RG, pa Nole "raznovrsniji", ali Nole je osvajao u vrijeme kada u podloge izjednacene, a Sampras kad je trava bila trava a sljaka sljaka.
Sada frka i teorije zavjere sto je beton na ovom turniru bio tipa kao na Sinsinatiju, i poeni su mogli da se zavrse majstorijom umjesto besomucnim prebacivanjem loptice pa ko moze duze i jace.

RF 4ever

pre 7 godina

E onda samo probajte zamisliti gdje bi Djokovic i Murray bili da već zadnjih 10-ak godina ne usporavaju konstantno podloge...
Normalno je da se tenis igra za winner više umjesto za prebačenu lopticu preko mreže više i fizičko nadduravanje protivnika.

alfistaupokusaju@gmail.com

pre 7 godina

Pa sta ? Nole i Rafa su dobijali mladjeg i brzeg Federera na travi...uz to aj da se podsetimo da su WB usporili...ispunpavanjem loptica , tako da je ta trava postala ista po brzini kao i beton...razlog za usporenje i ispunpavanje loptica je bio da bi se sprecili igraci tipa Karlovic, Isner...da jednim udarcem osvoje GS...ovo je tako glupo i smesno...setite se plave sljake u Madridu...Federer je osvojio tada taj masters...Nole , Rafa ...su se zalili da nikad vise nece doci u Madrid ako sljaka ostane plava ...pa zar su i tada Spanci pomogli Federeru bojenjem sljake :-)

neutralan

pre 7 godina

Koje gluposti,neverovatno,treba da budemo objektivni i da prihvatimo cinjenicu da je covek kome je volja,motivacija i glad za pobedama neverovatna,cak i u ovim godinama,...veliki primer za prvog i drugog tenisera

Walter White

pre 7 godina

Sad kad nagrnu teoreticari zavere,neka mi objasne samo da li je onda i ona linija sto je Rodzer pogodio u onoj razmeni deo zavere i ako jeste kako se to planira?

VUK

pre 7 godina

ooohhhhoooo ohooo buuuuaaaahaaaa..ceo svet bruji i napravio se skandal veka, samo jos trolovi veruju u regularnost 18GS.Ovo ne računamo, kao ni džemper predaju u Londonu.

P

pre 7 godina

Sport koji je jedna od najzdraviji stvari i za tijelo i za duh postaje nesto odvratno.. Pa je l toliko tesko donijeti neki sportski pravni akt kojim bi se ustanovila norma o mekoci/tvrdoci terena jednom za stalno? Sledece godine ocekujemo da ce biti ko na sljaci jer red je da ispostujemo Nadala koji kuka o brzini podloga sve ove godine.. Izgleda da ce ovo biti vijek kad ce propasti sport ako ne uvedu neka pravila. Svjedoci smo oduZimanja medalja na Olimpijsdi i davanja medalja nezasluzeno(Felps-Cavic), pobjedama u fudbalu golom iz ofsajda od po metar i slicnih stvari koje je lako iskontrolisati, al nekom takvo stanje stvari odogovara a mi tu ne mozemo nista.

sumLJivo

pre 7 godina

Mnogo toga je pored ovoga sumnjivo. Federer svoje polufinale igre u danu za zensko polufinale, dobija dan vise odmora. Zatim medicinski tajm aut pred 5. set i to van terena. Najavna spica na Eurosportu, gde je na kraju Rodzer sa peharom. Zar nije logicno da bude branilac titule na tom mestu. Da ne nabrajam dalje, ne vredi. Samo se nadam da ce Noletu da proradi inat i da se vrati, ali sve se bojim da je on duhovno otisao u krivom smeru, covek se vise ne nervira, samo siri ljubav, i mislim da se mnogo vise mi nerviramo zbog njegovih poraza, kao da je zacaran, za sve je kriv onaj Spanac.

P

pre 7 godina

Zato je Misa Zverev doguro dokle je doguro.. covjek izvalio da je ko na travi da igra, pa igro citav turnir taktiku servis volej, po cemu je Sampras bio poznat na Wimbldonu, jer to najbolje prolazi na brzoj podlozi posto je servis brz a spora loptica ne odskace mnogo.

Vladan R

pre 7 godina

Moguce je da je ove godine podloga ubrzana mozda, i znacajno ubrzana. To sad svi koji ili ne vole Frederera, ili podrzavaju teorije zavere, vide kao zlu nameru, da se nekome pomogne a nekome odmogne. Istim ne smeta sto se brze podloge vec deceniju i po usporavaju, pre svega trava na W je znacajno usporena, ali i u dobroj meri i podloge na USO i AO. Mogu da zamislim samo da je Novak na Federerovom mestu, koliko bi se samo ovde kritikovali organizatori turnira.

nikola.savic

pre 7 godina

a ne pricate sta su 2008. usporili sve podloge da bi zaustavili federera i dali sansu nadalu da osvoji wimbledon i neki turnir sem šljake da bi učinili tenis zanimljivijim, o tome ne pricate?

Milanče

pre 7 godina

Jeste 100c/o.I reket mu je namešten bio da lopticu privlači na sredinu površine tako da uvek pravilno je udari.Istominu su dali brze gaće i patike da bi mogao da leti po terenu protiv Novaka a Novaku reket sa glutenom.Sad je sve jasnije.

Analogija

pre 7 godina

Isto tako su i usporavali teren na Vimbldonu, tako da je isti đavo. Svakako više turnira favorizuje defanzivne tenisere i zbog toga je Marej dogurao tako daleko. Iskreno, kao i u svakom drugom sportu, više poštujem ofanzivne timove i igrače.

stef

pre 7 godina

Frauderer. Može on da se raduje kao mala beba koliko oće, može 90% fanova tenisa da ga veliča, idolizuje, diže u nebesa, al svima koji su objektivni je jasno da ima boljijh tenisera od njega, dvojica najmanje. To što je njegov tenis "lep za oko". Mislite da zbog elegancije pri kretanju i tzv baletskog tenisa njegovi rezultati više dobijaju na značaju.. komedija, efikasnost je jedino što se računa, a u prethodnih 7, 8 godina on je bio sve samo ne efikasan (kad je reč o titulama). Fedbotovi su proizvod medijskog idealizovanja i guranja Federera i njegovih interesa ispred ostalih, čisto ko suza.

Najbolji je opancarev lepak

pre 7 godina

Ajde Novak i Endi ispali al najveca koleteralna steta da se tako izjasnim je Rafa a sto se tice AO isplivace tu jos svakakve stvari i dalje ima postenih ljudi koji nemaju straha da kazu istinu

Alex

pre 7 godina

Kompanijama, koje prodaju teniske rekvizite, sponzorima nikako ne odgovara da samo jedan teniser bude dominantan. Na isti nacin su pre 10 godina, usporili podloge, da Rodzer ne bi bio apsolutno dominantan. Sta da se radi, posao pre svega, nazalost, to je posledica, jer su ogromne pare u pitanju. Sport je odavno prestao da bude, ono sto jeste njegova sustina.

highlander

pre 7 godina

Od početka je bilo jasno da se sve namešta za Federera. Brža podloga, rana eliminacija Đokovića i Mareja od autsajdera, tajm-auti sa Nišikorijem i Nadalom... Sve je to jedan veliki putujući cirkus i trebalo je vratiti gledanost jer je postalo nezanimljivo da samo dva tenisera uzimaju sve titule

Oops

pre 7 godina

Pa podloga svuda treba bit brza osim u RG, ako su problem serveri smanjit servis polje. Ne znaš ko je najbolji skijaš ako je staza dječja, najbolji vozač ako je utrka po parkingu. Kome se gleda kako maratonac vraća preko mreže dok igrač koji gađa crte ne pogriješi.

#logika

pre 7 godina

Znaci kada je od jednog od najbrzih turnira 2007. godine, AO postao jedan od sporijih 2008., to je bilo ok. Nema namestanja, sve regularno. A kada malo ubrzaju podlogu, onda je to namestanje za Federera? Ima smisla.

P.S. Nadal i njegov tim su aktivno ucestvovali i pritiskali ATP i vlasnike turnira da uspore mnoge podloge, kasnije je to radio i Djokovic. Federer nikada nije trazio da podloge budu brze.

petar

pre 7 godina

Jeste...zavjera protiv Srba na svakom koraku...Kad osvaja Djokovic onda je sve u redu i tu je srpski inat da pokaze cijelome svijetu....nista doping nista namjestanje...A kad neko drugi osvaja onda krecu teorije zavjere protiv srpskog sina...Smijesni ste ljudi...

Toxic_Pr

pre 7 godina

Tako i treba, brza podloga, male lopte, ocemo malo serve i volej, u mrezi, lepih passing shots, asove, a ne 6 sati igre, 3 metara iza linije ping-pong i cekaj drugi da pravi gresku.

Danilo

pre 7 godina

Ispade sad da Đokoviću smeta brza podloga, pa najbolje rezultate ima baš na betonu! Setite se onih hvalospeva, kako je jedini na svetu koji i tu proklizava... Osim toga, pa kako je Rafa došao do finala, je li i njemu odgovara superbrza podloga?

Stajic-Sydney

pre 7 godina

Zarad potpune informacije - direktor turnira je dalje rekao da je podloga zaista brza, da je to zato sto je naneta ranije nego sto je uobicajeno a da se do odredjene mere podloga ubrzava starenjem, kao i da su merenja pokazala da je na pocetku turnura bila onoliko brza kao prosle godine na kraju turnira.

Na Australijskoj televiziji Kanal 7 je pokazana animacija prvog Federerovog servisa na razlicitim podlogama. Vreme reakcije na njegov servis na tipicnom AO je 0.69sec. Na Vimbldonu je 0.63sec a ove godine na AO je bila 0.60sec. Dzim Kurijer koji je teniski komentator Kanala 7 je samo konstatovao da to odgovara Federeru.

Blek

pre 7 godina

A to sto je Vimbldon svake godine sve sporiji, to su isto namestili Federeru? Dajte ljudi, ne budite smesni. Pogledajte opet turnir, a posebno finale. Covek je apsolutno zasluzeno osvojio trofej.

parx

pre 7 godina

Pa kome ce da se pomogne nego Tati. Zbog njega svi zaradjuju 30% vise nego da njega nije bilo. A jos veca ironija , zbog cega mladji treba da se zapitaju, zar dedi da vise odgovara brza podloga.

Milan

pre 7 godina

Naravno da je istina. Ko je prošle godine gledao AO mogao je lako zaključiti koliko je teže bilo pogadjati vinere nego ove godine. Čak je brži i od poslednjeg US Opena koji je tradicionalno brži od AO.
Tako da ne znam kome su pomogli, tj. samu nameru, ali znam kome su sigurno odmogli, prvoplasiranoj dvojici, i to ponajviše šestostrukom osvajaču turnira. Klasični licemeri svi Anglosaksonci, bez izuzetka.

Нина

pre 7 godina

верујемо вам, човек је тренутно нај по бр освојених грен слемова, не разумем зашто му треба ваша помоћ, вероватно су спонзори тражили, данас се све врти око новца

nikola

pre 7 godina

Dosadan bio Đoković pa ajd da smislimo kako da ga sprecimo i usput vaskrsnemo naseg ljubimca vremesnog idola.Prosto kao pasulj samo ne znam sta su mu dali na medical time out.Bruka koja pokazuje pravo lice zapada.

Japaja

pre 7 godina

I brži teren, i konstelacija planeta, obrnuta rotacija Venere, mikro eksplozije na Suncu, masoni, iluminati i šta-sve-ne... Sve se urotilo da Federer osvoji 18. GS, a da Djovak i Marica brže otud nbo odvud! Zašto je tako teško priznati da je zasluženo pobedio najbolji teniser u istoriji ovog sporta?!? Nolobotine uvek nešto izmišljaji... Te nije imao nikakvu konkurenciju, te tražio MTO, te loši termini, te gluten, te kobaja... E, pa Djovak i Marica su na AO dobili po kobaju...

ИксОкс

pre 7 godina

Ја не знам шта више није јасно. Једноставно је морао да освоји, као што Реал мора лигу шампиона и крај. Сви ми који живимо у уверењу да је спорт на високом нивоу чист и поштен, грдно се варамо.

ИксОкс

pre 7 godina

Ја не знам шта више није јасно. Једноставно је морао да освоји, као што Реал мора лигу шампиона и крај. Сви ми који живимо у уверењу да је спорт на високом нивоу чист и поштен, грдно се варамо.

Milan

pre 7 godina

Naravno da je istina. Ko je prošle godine gledao AO mogao je lako zaključiti koliko je teže bilo pogadjati vinere nego ove godine. Čak je brži i od poslednjeg US Opena koji je tradicionalno brži od AO.
Tako da ne znam kome su pomogli, tj. samu nameru, ali znam kome su sigurno odmogli, prvoplasiranoj dvojici, i to ponajviše šestostrukom osvajaču turnira. Klasični licemeri svi Anglosaksonci, bez izuzetka.

nikola

pre 7 godina

Dosadan bio Đoković pa ajd da smislimo kako da ga sprecimo i usput vaskrsnemo naseg ljubimca vremesnog idola.Prosto kao pasulj samo ne znam sta su mu dali na medical time out.Bruka koja pokazuje pravo lice zapada.

#logika

pre 7 godina

Covek dobio najtezi zreb u istoriji tenisa, ali nema veze, opet ljudi misle da je namesteno...

3. kolo: Berdih
4. kolo: Nisikori
1/4: Projektovan Marej, koji je ispao pa umesto njega Zverev
1/2: Wawrinka
Finale: Nadal.

Nema sta, tako se namesta!

Poyyzz

pre 7 godina

Sve podloge treba ubrzati, tj. vratiti na stare brzine. Mecevi bi opet bili atraktivniji i kraci. Ako pogledate, na svim turnirima i podlogama, u zadnjih 10-ak godina su oboreni rekordi po trajanju meca. 5-6 sati jedan te isti poen, negledljivo. Mogu i ja sada reci da im je smetao jedan momak iz Svajcarske, koji je pretio da ce osvojiti svaki turnir, svaki GS, pa su u vreme njegove najvece dominacije usporili sve podloge, i doveli neke dopingovane kiborge da jurcaju iza osnovne linije satima i sve vracaju. Mogu ali necu :)

xxx7

pre 7 godina

haha pa sta ako se je ubrzali?! tako su je pre 7-8god.usporili,i nikom nista. Uostalom, Nadal je igrao finale, tako da ne vidim da mu je smetala brzina podloge (a znamo svi,gde Rafa igra najbolje). Novak i Marej jednostavno nisu u formi,i niko im nije kriv za to. manite se prica o namestanju, covek je pobedio cetvoricu iz top 10,i zasluzeno osvojio AO, imao je ubedljivo najtezi zreb.
jeste sve sto se u tenisu desva, je da bi se Novak sabotirao, dajte ljudi molim vas.

Danilo

pre 7 godina

Ispade sad da Đokoviću smeta brza podloga, pa najbolje rezultate ima baš na betonu! Setite se onih hvalospeva, kako je jedini na svetu koji i tu proklizava... Osim toga, pa kako je Rafa došao do finala, je li i njemu odgovara superbrza podloga?

Milance

pre 7 godina

I da je brza podloga nego prosle godine - opet je svima ista. Treba li da se na RG ubrza zato sto spora favorizuje Nadala? Bogatstvo i raznolikost tenisa je u tome sto nudi razlicite uslove koji favorizuju razlicite stilove. I Nadal i Djokovic i Marej su osvajali Wb vise pita, tako da umeju da igraju i na brzim podlogama. Godinama se podloge usporavaju, sto pomaze svima protiv Federera. Izuzetak koji potvrdjuje pravili je Sinsinati. Ne zaboravite da se AO ranije igrao na travi, pa se preslo na beton. I da se ni jedan masters 1000 ne igra na teavi. Spore podloge dominiraju tenisom. Sto se tice termina igranja, da sam na mestu Mareja, Federera i Nadala, insistirao bi da Federer dobija najbolje termine, kao tridesetsestogodisnji veteran legenda, rekorder po osvojenim GS. Valjda i u tenisu treba da postoji neko postovanje i teadicija. Njihova je sramota sto ih dere u ovim godinama.

?

pre 7 godina

Ja se nadam da ce i na Vimbldonu i na USO ubrzati podlogu. Dosta je bilo usporavanja. Vimbldon su upropastili usporavanjem podloge, a to su uradili da bi defanzivci poput Nadala, Mareja, djokovica mogli da osvoje nesto.

alfistaupokusaju@gmail.com

pre 7 godina

Pa sta ? Nole i Rafa su dobijali mladjeg i brzeg Federera na travi...uz to aj da se podsetimo da su WB usporili...ispunpavanjem loptica , tako da je ta trava postala ista po brzini kao i beton...razlog za usporenje i ispunpavanje loptica je bio da bi se sprecili igraci tipa Karlovic, Isner...da jednim udarcem osvoje GS...ovo je tako glupo i smesno...setite se plave sljake u Madridu...Federer je osvojio tada taj masters...Nole , Rafa ...su se zalili da nikad vise nece doci u Madrid ako sljaka ostane plava ...pa zar su i tada Spanci pomogli Federeru bojenjem sljake :-)

?

pre 7 godina

Cekaj malo, zar nije to trebalo da odgovara Djokovicu i Mareju? Ipak su oni osvajali Vimbldon u prethodnim sezonama, Marej 2013 i 2016, Djokovic 2014 i 2015? Kako sad odgovaralo Federeru kada je on Vimbldon osvojio pre skoro 5 godina? Nema tu logike.

Iggy

pre 7 godina

Poslednje poverljive informacije: na AO 2017 prvi put koristena pametna podloga. Federer u patikama ima chip koji ga "uloguje" na teren tako da sve loptice koje padnu na njegovu stranu bivaju usporene, a na protivnicku stranu ubrzane. Kazu i da je tehnologija razvijana u saradnji sa Najkom i Rolexom. Nista nije slucajno u svetu tenisa....

uhhh

pre 7 godina

Kakve su ovo vise teorije zavere, Djokovic je 6 puta ovo osvajao tad je bilo okej. Covek je osvojio 18 GS j to je to!!! A kad smo kod brzine Wimbledonske trave, pogledajte ko je osvojio, i bice vam jasno koliko je brza.

Ante

pre 7 godina

Kako je Rafa onda dosao do finala ako je podloga tako brza,a znamo da njemu najmanje odgovara bas brza podloga? Ne pisite gluposti ako vec nemate nesto pametno i suvislo za napisat! Pozdrav

?

pre 7 godina

@savest
Ko je osvajao Vimbldon u prethodnim godinama? Djokovic i Marej. Znaci da je podloga najvise odgovarala njima, ne Federeru koji titulu video nije jos od 2012

#logika

pre 7 godina

Znaci kada je od jednog od najbrzih turnira 2007. godine, AO postao jedan od sporijih 2008., to je bilo ok. Nema namestanja, sve regularno. A kada malo ubrzaju podlogu, onda je to namestanje za Federera? Ima smisla.

P.S. Nadal i njegov tim su aktivno ucestvovali i pritiskali ATP i vlasnike turnira da uspore mnoge podloge, kasnije je to radio i Djokovic. Federer nikada nije trazio da podloge budu brze.

Pukovnik Vranic

pre 7 godina

Da, bas je tesko napraviti brzu podlogu od trave na WB, koja je godinama unazad usporavana, ne bi li pojedini ljudi uspeli da ga osvoje. Ista stvar je radjena na AO i US Open-u. Pa da li imate predstavu kako je podloga na AO bila brza ranije, dok se nije pojavio Nadal? :)
Ali nakon usporavanja, po njega se javio neki drugi problem u Australiji, a to je Djokovic, kojem je upravo to usporavanje savrseno odgovaralo i zato ima 6gs titula sa AO. :)
P.S. I dokle bre vise kukate? Ima li logike da coveku od 35 godina vise prija brzi teren nego ovim mladjima? Pa nije on Raonic ili Isner da 90% poena resava servisom.

neki tamo

pre 7 godina

E jeste Srbi sve najbolje znaju,ubrzali podlogu samo zbog Federera možeš da zamisliš...Pa jel on jedini koji igra dobro na bržoj podlozi???

RF 4ever

pre 7 godina

E onda samo probajte zamisliti gdje bi Djokovic i Murray bili da već zadnjih 10-ak godina ne usporavaju konstantno podloge...
Normalno je da se tenis igra za winner više umjesto za prebačenu lopticu preko mreže više i fizičko nadduravanje protivnika.

Milanče

pre 7 godina

Jeste 100c/o.I reket mu je namešten bio da lopticu privlači na sredinu površine tako da uvek pravilno je udari.Istominu su dali brze gaće i patike da bi mogao da leti po terenu protiv Novaka a Novaku reket sa glutenom.Sad je sve jasnije.

?

pre 7 godina

Haha, jel to Verdasko ispricao? Kako to, tako brza podloga a veliki sampion Vimbldona, svetski broj 1, Ser Endi Marej izleteo u trecem kolu a Nadal koji eto zna samo na sljaci da igra namlatio Raonica i Dimitrova i dosao do finala? Mora da je neka zabuna u pitanju, sigurno je sljaka stavljena na njegovu polovinu terena.

BG

pre 7 godina

Potpuno je jasno da ovo sve standardno dolazi od Britanaca i njihovih medija. Samo sto je Rodzer malo veci zalogaj od Novaka kojeg napadaju godinama, pa onako izokola napadaju organizatore AO jer Federera direktno ne smeju, posto bi im se vratilo kao bumerang.
Pre svega, kako neki vec rekose, Marej je sampion Vimbldona tako da bi njemu trebala da odgovara brza podloga, ne Federeru koji je titulu na VB osvojio jos 2012. Trebala bi da odgovara i Raonicu, finalisti VB, ali Raonica je rutinski izbacio onaj kojem bi najmanje trebala da odgovara brza podloga - Rafael Nadal. U polufinalu je igrao Vavrinka, covek koji nikada nije igrao u poufinalu Vimbldona.
Tako da eto, ja mogu da zakljucim da je podloga ubrzana da bi Marej imao vise sansi, ali je on toliko prosecan teniser da i pored brze podloge nije uspeo ni 3 kolo da prodje.
Sada besne Englezi jer Federer u 36 godini i Nadal, obojica posle teskih povreda, uspevaju da pomute slavu njihovom pulenu, jer niko vise i ne pominje ko je prvi na listi, cak stavise, ostave upamceno da je u periodu Marejeve "vladavine" GS osvajao covek koji ima 36 godina i nije igrao tenis 6 meseci zbog povrede.
Umesto da budu srecni, jer da nije bilo te povrede, ne bi Marej ni onaj Vimbldon osvojio.

petar

pre 7 godina

Jeste...zavjera protiv Srba na svakom koraku...Kad osvaja Djokovic onda je sve u redu i tu je srpski inat da pokaze cijelome svijetu....nista doping nista namjestanje...A kad neko drugi osvaja onda krecu teorije zavjere protiv srpskog sina...Smijesni ste ljudi...

nikola.savic

pre 7 godina

a ne pricate sta su 2008. usporili sve podloge da bi zaustavili federera i dali sansu nadalu da osvoji wimbledon i neki turnir sem šljake da bi učinili tenis zanimljivijim, o tome ne pricate?

Blek

pre 7 godina

A to sto je Vimbldon svake godine sve sporiji, to su isto namestili Federeru? Dajte ljudi, ne budite smesni. Pogledajte opet turnir, a posebno finale. Covek je apsolutno zasluzeno osvojio trofej.

Kralj Beljo

pre 7 godina

Ne znam sad u cemu je problem. Organizator bira podlogu. Ista je za sve.
Lijepo je govoriti da je Nole veci od Samprasa jer ovaj nije osvojio RG, pa Nole "raznovrsniji", ali Nole je osvajao u vrijeme kada u podloge izjednacene, a Sampras kad je trava bila trava a sljaka sljaka.
Sada frka i teorije zavjere sto je beton na ovom turniru bio tipa kao na Sinsinatiju, i poeni su mogli da se zavrse majstorijom umjesto besomucnim prebacivanjem loptice pa ko moze duze i jace.

3D

pre 7 godina

кога је брига да ли је бржи, па када су поставили спорију траву на Вимблдону, то су људи прихватили, тако ће и ово... ако си у том тренутку најбољи освојићеш и то је то...

Toxic_Pr

pre 7 godina

Tako i treba, brza podloga, male lopte, ocemo malo serve i volej, u mrezi, lepih passing shots, asove, a ne 6 sati igre, 3 metara iza linije ping-pong i cekaj drugi da pravi gresku.

Walter White

pre 7 godina

Sad kad nagrnu teoreticari zavere,neka mi objasne samo da li je onda i ona linija sto je Rodzer pogodio u onoj razmeni deo zavere i ako jeste kako se to planira?

neutralan

pre 7 godina

Koje gluposti,neverovatno,treba da budemo objektivni i da prihvatimo cinjenicu da je covek kome je volja,motivacija i glad za pobedama neverovatna,cak i u ovim godinama,...veliki primer za prvog i drugog tenisera

šetač

pre 7 godina

Jeste bila je brža ali ista je za sve. Jeste da Rođa uvek dobija bolje termine, poslednji Wimbledon sa Novakovim mečaom koji je išao dva dana na terenu broj 1 a Endi i Rođa do kraja turnira su igrali samo na centralnom pokazuje da se nekim igračima malo pomaže. Ali ne vredi kukati nad podeljenim kartama nekog gledaj kako da igraš sa njima.

Japaja

pre 7 godina

I brži teren, i konstelacija planeta, obrnuta rotacija Venere, mikro eksplozije na Suncu, masoni, iluminati i šta-sve-ne... Sve se urotilo da Federer osvoji 18. GS, a da Djovak i Marica brže otud nbo odvud! Zašto je tako teško priznati da je zasluženo pobedio najbolji teniser u istoriji ovog sporta?!? Nolobotine uvek nešto izmišljaji... Te nije imao nikakvu konkurenciju, te tražio MTO, te loši termini, te gluten, te kobaja... E, pa Djovak i Marica su na AO dobili po kobaju...

Stajic-Sydney

pre 7 godina

Zarad potpune informacije - direktor turnira je dalje rekao da je podloga zaista brza, da je to zato sto je naneta ranije nego sto je uobicajeno a da se do odredjene mere podloga ubrzava starenjem, kao i da su merenja pokazala da je na pocetku turnura bila onoliko brza kao prosle godine na kraju turnira.

Na Australijskoj televiziji Kanal 7 je pokazana animacija prvog Federerovog servisa na razlicitim podlogama. Vreme reakcije na njegov servis na tipicnom AO je 0.69sec. Na Vimbldonu je 0.63sec a ove godine na AO je bila 0.60sec. Dzim Kurijer koji je teniski komentator Kanala 7 je samo konstatovao da to odgovara Federeru.

Analogija

pre 7 godina

Isto tako su i usporavali teren na Vimbldonu, tako da je isti đavo. Svakako više turnira favorizuje defanzivne tenisere i zbog toga je Marej dogurao tako daleko. Iskreno, kao i u svakom drugom sportu, više poštujem ofanzivne timove i igrače.

parx

pre 7 godina

Pa kome ce da se pomogne nego Tati. Zbog njega svi zaradjuju 30% vise nego da njega nije bilo. A jos veca ironija , zbog cega mladji treba da se zapitaju, zar dedi da vise odgovara brza podloga.

Alex

pre 7 godina

Kompanijama, koje prodaju teniske rekvizite, sponzorima nikako ne odgovara da samo jedan teniser bude dominantan. Na isti nacin su pre 10 godina, usporili podloge, da Rodzer ne bi bio apsolutno dominantan. Sta da se radi, posao pre svega, nazalost, to je posledica, jer su ogromne pare u pitanju. Sport je odavno prestao da bude, ono sto jeste njegova sustina.

savest

pre 7 godina

E jeste Srbi sve najbolje znaju,ubrzali podlogu samo zbog Federera možeš da zamisliš...Pa jel on jedini koji igra dobro na bržoj podlozi???
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (neki tamo, 31. januar 2017 13:13)

Pa nisu Srbi pokrenuli pricu o brzini podloge .
Pokrenuli su je neki drugi, Srbi kao i svi ostali imaju pravo da komentarisu kao sto i direktor AO ima neodoljivu potrebu da se pravda da podloga nije ubrzana da bi se favorizovao Federer. A ko ga je prozvao za Federera i trazio objasnjenje ? Srbi ? Zapravo ko ga je uopste prozvao da se pravda ? Ljudi su konstatovali samo i dokazali a to sto on prica da to nije tacno i da nije uradjeno zbog Federera, to vec samo on zna zbog cega se pravda. .

Vladan R

pre 7 godina

Moguce je da je ove godine podloga ubrzana mozda, i znacajno ubrzana. To sad svi koji ili ne vole Frederera, ili podrzavaju teorije zavere, vide kao zlu nameru, da se nekome pomogne a nekome odmogne. Istim ne smeta sto se brze podloge vec deceniju i po usporavaju, pre svega trava na W je znacajno usporena, ali i u dobroj meri i podloge na USO i AO. Mogu da zamislim samo da je Novak na Federerovom mestu, koliko bi se samo ovde kritikovali organizatori turnira.

Dragan

pre 7 godina

Dobro, do kada ce se pricati o ovoj podlozi na AO. Da su je napravili brzom od prosle godine nema smisla.Fedex sa svojih 36 kuka uzeo im pehar, a toliko servera na turu koji serviraju znatno brze nego sam Fedex, nema smisla komentarisati.Treba mu cestitati na ovom uspehu iako nisam njegov navijac, ali je najbolji tenis pokazao na ovom AO, i tu nema primedbe.Gledao sam svaki mec, tako da nema potrebe trositi vreme na ove glupe komentare.

OBJAVITE MI KONACNO KOMENTAR-MOLIM VAAAS!!!!!!!!

pre 7 godina

E da su ostale stare podloge(rebound ace) i brza trava na Wimbldonu,pa Novak ni u snu ne bi pobedio Rodzera,a AO bi najvise jednom ili mozda dva puta osvojio....o Us openu da ne pricam,poslednji put kad je podloga bila brza je tacno pre 7 i po godina kada je Delpo osvojio 2009-te.Tako da je ocigledno da su ssve uradili samo Roger ne osvaja sve,fora da ne bi tenis bio dosadan,a ustvari dosadnim ga prave ovi trkaci iza osnovnih linija (najvise jedna trojica momaka-zna se koji su,kojima je to najvise doprinelo)

stef

pre 7 godina

Frauderer. Može on da se raduje kao mala beba koliko oće, može 90% fanova tenisa da ga veliča, idolizuje, diže u nebesa, al svima koji su objektivni je jasno da ima boljijh tenisera od njega, dvojica najmanje. To što je njegov tenis "lep za oko". Mislite da zbog elegancije pri kretanju i tzv baletskog tenisa njegovi rezultati više dobijaju na značaju.. komedija, efikasnost je jedino što se računa, a u prethodnih 7, 8 godina on je bio sve samo ne efikasan (kad je reč o titulama). Fedbotovi su proizvod medijskog idealizovanja i guranja Federera i njegovih interesa ispred ostalih, čisto ko suza.

Рајко Четник

pre 7 godina

Цео турнир је у режији компаније NIKE од жреба до брзине подлоге.
Та је компанија чак јача и од некада да мвелике империје Британије и чак је и њиховог пулена и узданицу Ендија гурнула у запећак.
Ово је уједно и порука Нолету од ове компаније оже бити успешан само ако се приклони овој компанији.

P

pre 7 godina

Zato je Misa Zverev doguro dokle je doguro.. covjek izvalio da je ko na travi da igra, pa igro citav turnir taktiku servis volej, po cemu je Sampras bio poznat na Wimbldonu, jer to najbolje prolazi na brzoj podlozi posto je servis brz a spora loptica ne odskace mnogo.

demograf

pre 7 godina

federer je covek koji ima dosta srece u karijeri i to je to, pa djokovic je 11/12 Gs osvojio protiv 3 najveca rivala, federer samo 6 od toga ovaj sad sa nadalom koji ipak nije onaj stari, djokovic da je stigao do finala obojicu bi samleo, novak ima problem da se motivise, protiv ovih slabije rangiranih, al mislim da kad bude stizao do finala, polufinala, da ce lako izlaziti na kraj sa nadalom, federerom.

Ivan

pre 7 godina

Jok, ja sam je ubrzao ako nisu oni!! Naravno da jesu, nego šta su!! Ubrzali i time favorizovali određenog tenis-baletana!! Onaj maltene očajničji krik zvaničnog AO Twitter naloga, koji nije tu napisan slučajno, iako je posle uklonjen kada su videli da su se tim twitom skoro pa sasvim razotkrili, dovoljno govori koliko je organizatorima bilo stalo da se ove godine na AO desi to što se desilo!! Rukovodili su se onim "cilj ne bira sredstva", a cilj je bio jasan dovesti tenis-baletana po svaku cenu do finala i podariti mu 18.GS titulu!! Ove godine slično očekujem i na WB pa čak i na RG!! Živi bili pa videli!!

highlander

pre 7 godina

Od početka je bilo jasno da se sve namešta za Federera. Brža podloga, rana eliminacija Đokovića i Mareja od autsajdera, tajm-auti sa Nišikorijem i Nadalom... Sve je to jedan veliki putujući cirkus i trebalo je vratiti gledanost jer je postalo nezanimljivo da samo dva tenisera uzimaju sve titule

Milan

pre 7 godina

Vas problem je sto zelite da verujete da nema mutnih poslova u tenisu, tako vam je valjda lakse, da pobegnete od realnosti, tj sveta u kom zivimo danas.

Oops

pre 7 godina

Pa podloga svuda treba bit brza osim u RG, ako su problem serveri smanjit servis polje. Ne znaš ko je najbolji skijaš ako je staza dječja, najbolji vozač ako je utrka po parkingu. Kome se gleda kako maratonac vraća preko mreže dok igrač koji gađa crte ne pogriješi.

Rafa30

pre 7 godina

haah..koje neznalice..pa naravno da su se sve podloge usporile ,samo zato jer su bile prebrze i protom favorizirale Federera etc..
ali neka,samo krizam nickove,cije komentare ne citam ,jer takva razina neznanja naprosto ocarava..
prvo pogledam nick ,pa tek onda procitam komentar,jos ih je ostalo par koje citam

Borivoje

pre 7 godina

ubrzanje podloge je opet magla.Mašinerija koja sada uzima novac na mesiji svetskog sporta Federeru, bi baš uložila novac uz rizik ,ajde da ubrzamo podlogu možda će Roger uzezi..Neee! Ovde je situacija mnogo gora .Igrali su se namešteni mečevi i tužilaštvo bi moralo da interveniše.Kešovo povraćanje i nebuloze sa ubrzanim terenom su samo pokušaj da ceo slučaj se podvede pod benignu pojavu tračarenja.Ali su se zaigrali i preigrali..Brzo su zaboravili rušenje FIFA i UEFA bogova i hapšenje visokog člana OI usred Olimpijade.Kaže krivični zakon u Srbiji koji je blag o odnosu na međunarodno pravne lekove..za nameštanje sportskih rezultata predviđena kazna je od 3 do 10 god.zatvora i doživotna diskvalifikacija iz sporta.Kad tad neko će robijati za AO 2017.

sumLJivo

pre 7 godina

Mnogo toga je pored ovoga sumnjivo. Federer svoje polufinale igre u danu za zensko polufinale, dobija dan vise odmora. Zatim medicinski tajm aut pred 5. set i to van terena. Najavna spica na Eurosportu, gde je na kraju Rodzer sa peharom. Zar nije logicno da bude branilac titule na tom mestu. Da ne nabrajam dalje, ne vredi. Samo se nadam da ce Noletu da proradi inat i da se vrati, ali sve se bojim da je on duhovno otisao u krivom smeru, covek se vise ne nervira, samo siri ljubav, i mislim da se mnogo vise mi nerviramo zbog njegovih poraza, kao da je zacaran, za sve je kriv onaj Spanac.

Uroš

pre 7 godina

@vuk
Dobar komentar, šteta što si ga upropastio sa zadnje dve rečenice... Nedostatak objektivnosti je veći problem komentatora čak i od patološkog paranoičnog sklapanja teorija zavere.

Uporni pokušaji da se ljude uveri u laž da je Nolo bolji od Rogera i Nadala su kontraproduktivni, jer vređaju inteligenciju

P

pre 7 godina

Sport koji je jedna od najzdraviji stvari i za tijelo i za duh postaje nesto odvratno.. Pa je l toliko tesko donijeti neki sportski pravni akt kojim bi se ustanovila norma o mekoci/tvrdoci terena jednom za stalno? Sledece godine ocekujemo da ce biti ko na sljaci jer red je da ispostujemo Nadala koji kuka o brzini podloga sve ove godine.. Izgleda da ce ovo biti vijek kad ce propasti sport ako ne uvedu neka pravila. Svjedoci smo oduZimanja medalja na Olimpijsdi i davanja medalja nezasluzeno(Felps-Cavic), pobjedama u fudbalu golom iz ofsajda od po metar i slicnih stvari koje je lako iskontrolisati, al nekom takvo stanje stvari odogovara a mi tu ne mozemo nista.

Najbolji je opancarev lepak

pre 7 godina

Lakse za Federera jel su kraci mecevi a za podlogu bitno je dali su igraci ranije obavesteni o tome pa da znaju kako da se pripremaju

Najbolji je opancarev lepak

pre 7 godina

Ajde Novak i Endi ispali al najveca koleteralna steta da se tako izjasnim je Rafa a sto se tice AO isplivace tu jos svakakve stvari i dalje ima postenih ljudi koji nemaju straha da kazu istinu

VUK

pre 7 godina

ooohhhhoooo ohooo buuuuaaaahaaaa..ceo svet bruji i napravio se skandal veka, samo jos trolovi veruju u regularnost 18GS.Ovo ne računamo, kao ni džemper predaju u Londonu.

Нина

pre 7 godina

верујемо вам, човек је тренутно нај по бр освојених грен слемова, не разумем зашто му треба ваша помоћ, вероватно су спонзори тражили, данас се све врти око новца

VUK

pre 7 godina

komentar za kraj AO 2017.Ovaj turnir je zaista pokazao svu lepotu tenisa kao sporta.Za razliku od nekih sportova gde se sve zasniva na fizičkoj pripremi i duel igri,što uzrokuje teške povrede i karijere u seniorskoj konkurenciji u maksimalnom trajanju od 8-10 godina, ovaj turnir je dokazao da je tenis sport gde igrači mogu računati na duge karijere na radost ljubitelja ovog sporta.Eliminisani su u ranoj fazi 1 i 2 igrač sveta. To je uvek iznenađenje,ali oba igrača su odigrali dobro mečeve u kojima su poraženi.Protivnici su odigrali fantastično.Nivo tenisa se jako podigao.Postoji 40 igrača koji svakoga mogu da pobede.Federer i Nadal posle toliko muke i rada su došli do finala.Svaka čast!Federer je slavio .To je zaista vredno divljenja.Sve čestitke.Kao Nolov navijač , sve ove dane učešće na ovom portaku bilo je istovetno ponašanju navijača Federera i Nadala u periodu Novakove dominacije.Ničim izazvane nebuloze,vređanje njega lično i članova porodice...sve to smo ja i dobra grupa Novakovih navijača sada isto učinili.Da možda Vi koji mrzite Novaka više nego što volite i poštujete Federera i Nadala,prepoznate i vidite sebe !Ako niste to u stanju,ok.Nastavljamo pa kome dosadi. Kao sportista , morao sam ipak da napišem iskren kometar na ono sto se desilo u Melburnu.I izlazi na dobro.Novak je ponovo u reprezentaciji..tako je sve i počelo.Vratiće se i on .Zašto ne bi?Nadal i Federer nisu bolji..
Skor govori sve.

VUK

pre 7 godina

@Uroš ...hvala! Dve poslednje rečenice su samo mala zezancija..Federer ok.Kako stoje stvrari ,neprikosnoven je za sva vremena.Ali kod Nadala nije takva situacija.Slepo gledanje u Nadala i nekonstatovati Novakove rezultate takođe vređa intiligenciju.On ima samo 2 GS više.Novakovih 12 je ipak bolje raspoređeno.Koliko je Nadal osvojio GS van RG? Kakav im je odnos u osvojenim mastersima,mađusobni skor?Nadal je samo godinu dana stariji od Novaka.Njjh dvojicu ,ipak da uporedimo za 5-6 godina.Puno dobrog tenisa je pred N
nama.Rano je u slučaju njuh dvojice doneti konačan sud.To su u današnjem tenisu mladi igrači.Federer je to dokazao.Da vidimo,godina je tek počela..

Uroš

pre 7 godina

@vuk
slažem se u vezi Rafe i Noleta, ipak je Rafa kralj šljake. Ali da je uspeo pobediti na AO i postati prvi sa najmanje po 2 gs... a malo je falilo.
Mislim da je pred Novakom više velikih titula nego pred Rafom koji će pre Novaka završit karijeru jer je potrošeniji zbog stila tenisa koji igra. Dovoljno je da se Novak izjednači s njim u GS titulama i da ga se smatra većim od Rafe u nekom istorijskom kontekstu.

ИксОкс

pre 7 godina

Ја не знам шта више није јасно. Једноставно је морао да освоји, као што Реал мора лигу шампиона и крај. Сви ми који живимо у уверењу да је спорт на високом нивоу чист и поштен, грдно се варамо.

nikola

pre 7 godina

Dosadan bio Đoković pa ajd da smislimo kako da ga sprecimo i usput vaskrsnemo naseg ljubimca vremesnog idola.Prosto kao pasulj samo ne znam sta su mu dali na medical time out.Bruka koja pokazuje pravo lice zapada.

Milan

pre 7 godina

Naravno da je istina. Ko je prošle godine gledao AO mogao je lako zaključiti koliko je teže bilo pogadjati vinere nego ove godine. Čak je brži i od poslednjeg US Opena koji je tradicionalno brži od AO.
Tako da ne znam kome su pomogli, tj. samu nameru, ali znam kome su sigurno odmogli, prvoplasiranoj dvojici, i to ponajviše šestostrukom osvajaču turnira. Klasični licemeri svi Anglosaksonci, bez izuzetka.

Ivan

pre 7 godina

Jok, ja sam je ubrzao ako nisu oni!! Naravno da jesu, nego šta su!! Ubrzali i time favorizovali određenog tenis-baletana!! Onaj maltene očajničji krik zvaničnog AO Twitter naloga, koji nije tu napisan slučajno, iako je posle uklonjen kada su videli da su se tim twitom skoro pa sasvim razotkrili, dovoljno govori koliko je organizatorima bilo stalo da se ove godine na AO desi to što se desilo!! Rukovodili su se onim "cilj ne bira sredstva", a cilj je bio jasan dovesti tenis-baletana po svaku cenu do finala i podariti mu 18.GS titulu!! Ove godine slično očekujem i na WB pa čak i na RG!! Živi bili pa videli!!

stef

pre 7 godina

Frauderer. Može on da se raduje kao mala beba koliko oće, može 90% fanova tenisa da ga veliča, idolizuje, diže u nebesa, al svima koji su objektivni je jasno da ima boljijh tenisera od njega, dvojica najmanje. To što je njegov tenis "lep za oko". Mislite da zbog elegancije pri kretanju i tzv baletskog tenisa njegovi rezultati više dobijaju na značaju.. komedija, efikasnost je jedino što se računa, a u prethodnih 7, 8 godina on je bio sve samo ne efikasan (kad je reč o titulama). Fedbotovi su proizvod medijskog idealizovanja i guranja Federera i njegovih interesa ispred ostalih, čisto ko suza.

demograf

pre 7 godina

federer je covek koji ima dosta srece u karijeri i to je to, pa djokovic je 11/12 Gs osvojio protiv 3 najveca rivala, federer samo 6 od toga ovaj sad sa nadalom koji ipak nije onaj stari, djokovic da je stigao do finala obojicu bi samleo, novak ima problem da se motivise, protiv ovih slabije rangiranih, al mislim da kad bude stizao do finala, polufinala, da ce lako izlaziti na kraj sa nadalom, federerom.

Рајко Четник

pre 7 godina

Цео турнир је у режији компаније NIKE од жреба до брзине подлоге.
Та је компанија чак јача и од некада да мвелике империје Британије и чак је и њиховог пулена и узданицу Ендија гурнула у запећак.
Ово је уједно и порука Нолету од ове компаније оже бити успешан само ако се приклони овој компанији.

Borivoje

pre 7 godina

ubrzanje podloge je opet magla.Mašinerija koja sada uzima novac na mesiji svetskog sporta Federeru, bi baš uložila novac uz rizik ,ajde da ubrzamo podlogu možda će Roger uzezi..Neee! Ovde je situacija mnogo gora .Igrali su se namešteni mečevi i tužilaštvo bi moralo da interveniše.Kešovo povraćanje i nebuloze sa ubrzanim terenom su samo pokušaj da ceo slučaj se podvede pod benignu pojavu tračarenja.Ali su se zaigrali i preigrali..Brzo su zaboravili rušenje FIFA i UEFA bogova i hapšenje visokog člana OI usred Olimpijade.Kaže krivični zakon u Srbiji koji je blag o odnosu na međunarodno pravne lekove..za nameštanje sportskih rezultata predviđena kazna je od 3 do 10 god.zatvora i doživotna diskvalifikacija iz sporta.Kad tad neko će robijati za AO 2017.

highlander

pre 7 godina

Od početka je bilo jasno da se sve namešta za Federera. Brža podloga, rana eliminacija Đokovića i Mareja od autsajdera, tajm-auti sa Nišikorijem i Nadalom... Sve je to jedan veliki putujući cirkus i trebalo je vratiti gledanost jer je postalo nezanimljivo da samo dva tenisera uzimaju sve titule

sumLJivo

pre 7 godina

Mnogo toga je pored ovoga sumnjivo. Federer svoje polufinale igre u danu za zensko polufinale, dobija dan vise odmora. Zatim medicinski tajm aut pred 5. set i to van terena. Najavna spica na Eurosportu, gde je na kraju Rodzer sa peharom. Zar nije logicno da bude branilac titule na tom mestu. Da ne nabrajam dalje, ne vredi. Samo se nadam da ce Noletu da proradi inat i da se vrati, ali sve se bojim da je on duhovno otisao u krivom smeru, covek se vise ne nervira, samo siri ljubav, i mislim da se mnogo vise mi nerviramo zbog njegovih poraza, kao da je zacaran, za sve je kriv onaj Spanac.

Poyyzz

pre 7 godina

Sve podloge treba ubrzati, tj. vratiti na stare brzine. Mecevi bi opet bili atraktivniji i kraci. Ako pogledate, na svim turnirima i podlogama, u zadnjih 10-ak godina su oboreni rekordi po trajanju meca. 5-6 sati jedan te isti poen, negledljivo. Mogu i ja sada reci da im je smetao jedan momak iz Svajcarske, koji je pretio da ce osvojiti svaki turnir, svaki GS, pa su u vreme njegove najvece dominacije usporili sve podloge, i doveli neke dopingovane kiborge da jurcaju iza osnovne linije satima i sve vracaju. Mogu ali necu :)

Milan

pre 7 godina

Vas problem je sto zelite da verujete da nema mutnih poslova u tenisu, tako vam je valjda lakse, da pobegnete od realnosti, tj sveta u kom zivimo danas.

VUK

pre 7 godina

ooohhhhoooo ohooo buuuuaaaahaaaa..ceo svet bruji i napravio se skandal veka, samo jos trolovi veruju u regularnost 18GS.Ovo ne računamo, kao ni džemper predaju u Londonu.

Najbolji je opancarev lepak

pre 7 godina

Ajde Novak i Endi ispali al najveca koleteralna steta da se tako izjasnim je Rafa a sto se tice AO isplivace tu jos svakakve stvari i dalje ima postenih ljudi koji nemaju straha da kazu istinu

Iggy

pre 7 godina

Poslednje poverljive informacije: na AO 2017 prvi put koristena pametna podloga. Federer u patikama ima chip koji ga "uloguje" na teren tako da sve loptice koje padnu na njegovu stranu bivaju usporene, a na protivnicku stranu ubrzane. Kazu i da je tehnologija razvijana u saradnji sa Najkom i Rolexom. Nista nije slucajno u svetu tenisa....

savest

pre 7 godina

E jeste Srbi sve najbolje znaju,ubrzali podlogu samo zbog Federera možeš da zamisliš...Pa jel on jedini koji igra dobro na bržoj podlozi???
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (neki tamo, 31. januar 2017 13:13)

Pa nisu Srbi pokrenuli pricu o brzini podloge .
Pokrenuli su je neki drugi, Srbi kao i svi ostali imaju pravo da komentarisu kao sto i direktor AO ima neodoljivu potrebu da se pravda da podloga nije ubrzana da bi se favorizovao Federer. A ko ga je prozvao za Federera i trazio objasnjenje ? Srbi ? Zapravo ko ga je uopste prozvao da se pravda ? Ljudi su konstatovali samo i dokazali a to sto on prica da to nije tacno i da nije uradjeno zbog Federera, to vec samo on zna zbog cega se pravda. .

#logika

pre 7 godina

Covek dobio najtezi zreb u istoriji tenisa, ali nema veze, opet ljudi misle da je namesteno...

3. kolo: Berdih
4. kolo: Nisikori
1/4: Projektovan Marej, koji je ispao pa umesto njega Zverev
1/2: Wawrinka
Finale: Nadal.

Nema sta, tako se namesta!

Rafa30

pre 7 godina

haah..koje neznalice..pa naravno da su se sve podloge usporile ,samo zato jer su bile prebrze i protom favorizirale Federera etc..
ali neka,samo krizam nickove,cije komentare ne citam ,jer takva razina neznanja naprosto ocarava..
prvo pogledam nick ,pa tek onda procitam komentar,jos ih je ostalo par koje citam

Najbolji je opancarev lepak

pre 7 godina

Lakse za Federera jel su kraci mecevi a za podlogu bitno je dali su igraci ranije obavesteni o tome pa da znaju kako da se pripremaju

?

pre 7 godina

Ja se nadam da ce i na Vimbldonu i na USO ubrzati podlogu. Dosta je bilo usporavanja. Vimbldon su upropastili usporavanjem podloge, a to su uradili da bi defanzivci poput Nadala, Mareja, djokovica mogli da osvoje nesto.

Нина

pre 7 godina

верујемо вам, човек је тренутно нај по бр освојених грен слемова, не разумем зашто му треба ваша помоћ, вероватно су спонзори тражили, данас се све врти око новца

xxx7

pre 7 godina

haha pa sta ako se je ubrzali?! tako su je pre 7-8god.usporili,i nikom nista. Uostalom, Nadal je igrao finale, tako da ne vidim da mu je smetala brzina podloge (a znamo svi,gde Rafa igra najbolje). Novak i Marej jednostavno nisu u formi,i niko im nije kriv za to. manite se prica o namestanju, covek je pobedio cetvoricu iz top 10,i zasluzeno osvojio AO, imao je ubedljivo najtezi zreb.
jeste sve sto se u tenisu desva, je da bi se Novak sabotirao, dajte ljudi molim vas.

Milance

pre 7 godina

I da je brza podloga nego prosle godine - opet je svima ista. Treba li da se na RG ubrza zato sto spora favorizuje Nadala? Bogatstvo i raznolikost tenisa je u tome sto nudi razlicite uslove koji favorizuju razlicite stilove. I Nadal i Djokovic i Marej su osvajali Wb vise pita, tako da umeju da igraju i na brzim podlogama. Godinama se podloge usporavaju, sto pomaze svima protiv Federera. Izuzetak koji potvrdjuje pravili je Sinsinati. Ne zaboravite da se AO ranije igrao na travi, pa se preslo na beton. I da se ni jedan masters 1000 ne igra na teavi. Spore podloge dominiraju tenisom. Sto se tice termina igranja, da sam na mestu Mareja, Federera i Nadala, insistirao bi da Federer dobija najbolje termine, kao tridesetsestogodisnji veteran legenda, rekorder po osvojenim GS. Valjda i u tenisu treba da postoji neko postovanje i teadicija. Njihova je sramota sto ih dere u ovim godinama.

P

pre 7 godina

Sport koji je jedna od najzdraviji stvari i za tijelo i za duh postaje nesto odvratno.. Pa je l toliko tesko donijeti neki sportski pravni akt kojim bi se ustanovila norma o mekoci/tvrdoci terena jednom za stalno? Sledece godine ocekujemo da ce biti ko na sljaci jer red je da ispostujemo Nadala koji kuka o brzini podloga sve ove godine.. Izgleda da ce ovo biti vijek kad ce propasti sport ako ne uvedu neka pravila. Svjedoci smo oduZimanja medalja na Olimpijsdi i davanja medalja nezasluzeno(Felps-Cavic), pobjedama u fudbalu golom iz ofsajda od po metar i slicnih stvari koje je lako iskontrolisati, al nekom takvo stanje stvari odogovara a mi tu ne mozemo nista.

RF 4ever

pre 7 godina

E onda samo probajte zamisliti gdje bi Djokovic i Murray bili da već zadnjih 10-ak godina ne usporavaju konstantno podloge...
Normalno je da se tenis igra za winner više umjesto za prebačenu lopticu preko mreže više i fizičko nadduravanje protivnika.

VUK

pre 7 godina

komentar za kraj AO 2017.Ovaj turnir je zaista pokazao svu lepotu tenisa kao sporta.Za razliku od nekih sportova gde se sve zasniva na fizičkoj pripremi i duel igri,što uzrokuje teške povrede i karijere u seniorskoj konkurenciji u maksimalnom trajanju od 8-10 godina, ovaj turnir je dokazao da je tenis sport gde igrači mogu računati na duge karijere na radost ljubitelja ovog sporta.Eliminisani su u ranoj fazi 1 i 2 igrač sveta. To je uvek iznenađenje,ali oba igrača su odigrali dobro mečeve u kojima su poraženi.Protivnici su odigrali fantastično.Nivo tenisa se jako podigao.Postoji 40 igrača koji svakoga mogu da pobede.Federer i Nadal posle toliko muke i rada su došli do finala.Svaka čast!Federer je slavio .To je zaista vredno divljenja.Sve čestitke.Kao Nolov navijač , sve ove dane učešće na ovom portaku bilo je istovetno ponašanju navijača Federera i Nadala u periodu Novakove dominacije.Ničim izazvane nebuloze,vređanje njega lično i članova porodice...sve to smo ja i dobra grupa Novakovih navijača sada isto učinili.Da možda Vi koji mrzite Novaka više nego što volite i poštujete Federera i Nadala,prepoznate i vidite sebe !Ako niste to u stanju,ok.Nastavljamo pa kome dosadi. Kao sportista , morao sam ipak da napišem iskren kometar na ono sto se desilo u Melburnu.I izlazi na dobro.Novak je ponovo u reprezentaciji..tako je sve i počelo.Vratiće se i on .Zašto ne bi?Nadal i Federer nisu bolji..
Skor govori sve.

Japaja

pre 7 godina

I brži teren, i konstelacija planeta, obrnuta rotacija Venere, mikro eksplozije na Suncu, masoni, iluminati i šta-sve-ne... Sve se urotilo da Federer osvoji 18. GS, a da Djovak i Marica brže otud nbo odvud! Zašto je tako teško priznati da je zasluženo pobedio najbolji teniser u istoriji ovog sporta?!? Nolobotine uvek nešto izmišljaji... Te nije imao nikakvu konkurenciju, te tražio MTO, te loši termini, te gluten, te kobaja... E, pa Djovak i Marica su na AO dobili po kobaju...

Ante

pre 7 godina

Kako je Rafa onda dosao do finala ako je podloga tako brza,a znamo da njemu najmanje odgovara bas brza podloga? Ne pisite gluposti ako vec nemate nesto pametno i suvislo za napisat! Pozdrav

neki tamo

pre 7 godina

E jeste Srbi sve najbolje znaju,ubrzali podlogu samo zbog Federera možeš da zamisliš...Pa jel on jedini koji igra dobro na bržoj podlozi???

?

pre 7 godina

@savest
Ko je osvajao Vimbldon u prethodnim godinama? Djokovic i Marej. Znaci da je podloga najvise odgovarala njima, ne Federeru koji titulu video nije jos od 2012

Kralj Beljo

pre 7 godina

Ne znam sad u cemu je problem. Organizator bira podlogu. Ista je za sve.
Lijepo je govoriti da je Nole veci od Samprasa jer ovaj nije osvojio RG, pa Nole "raznovrsniji", ali Nole je osvajao u vrijeme kada u podloge izjednacene, a Sampras kad je trava bila trava a sljaka sljaka.
Sada frka i teorije zavjere sto je beton na ovom turniru bio tipa kao na Sinsinatiju, i poeni su mogli da se zavrse majstorijom umjesto besomucnim prebacivanjem loptice pa ko moze duze i jace.

petar

pre 7 godina

Jeste...zavjera protiv Srba na svakom koraku...Kad osvaja Djokovic onda je sve u redu i tu je srpski inat da pokaze cijelome svijetu....nista doping nista namjestanje...A kad neko drugi osvaja onda krecu teorije zavjere protiv srpskog sina...Smijesni ste ljudi...

#logika

pre 7 godina

Znaci kada je od jednog od najbrzih turnira 2007. godine, AO postao jedan od sporijih 2008., to je bilo ok. Nema namestanja, sve regularno. A kada malo ubrzaju podlogu, onda je to namestanje za Federera? Ima smisla.

P.S. Nadal i njegov tim su aktivno ucestvovali i pritiskali ATP i vlasnike turnira da uspore mnoge podloge, kasnije je to radio i Djokovic. Federer nikada nije trazio da podloge budu brze.

Toxic_Pr

pre 7 godina

Tako i treba, brza podloga, male lopte, ocemo malo serve i volej, u mrezi, lepih passing shots, asove, a ne 6 sati igre, 3 metara iza linije ping-pong i cekaj drugi da pravi gresku.

OBJAVITE MI KONACNO KOMENTAR-MOLIM VAAAS!!!!!!!!

pre 7 godina

E da su ostale stare podloge(rebound ace) i brza trava na Wimbldonu,pa Novak ni u snu ne bi pobedio Rodzera,a AO bi najvise jednom ili mozda dva puta osvojio....o Us openu da ne pricam,poslednji put kad je podloga bila brza je tacno pre 7 i po godina kada je Delpo osvojio 2009-te.Tako da je ocigledno da su ssve uradili samo Roger ne osvaja sve,fora da ne bi tenis bio dosadan,a ustvari dosadnim ga prave ovi trkaci iza osnovnih linija (najvise jedna trojica momaka-zna se koji su,kojima je to najvise doprinelo)

parx

pre 7 godina

Pa kome ce da se pomogne nego Tati. Zbog njega svi zaradjuju 30% vise nego da njega nije bilo. A jos veca ironija , zbog cega mladji treba da se zapitaju, zar dedi da vise odgovara brza podloga.

Danilo

pre 7 godina

Ispade sad da Đokoviću smeta brza podloga, pa najbolje rezultate ima baš na betonu! Setite se onih hvalospeva, kako je jedini na svetu koji i tu proklizava... Osim toga, pa kako je Rafa došao do finala, je li i njemu odgovara superbrza podloga?

neutralan

pre 7 godina

Koje gluposti,neverovatno,treba da budemo objektivni i da prihvatimo cinjenicu da je covek kome je volja,motivacija i glad za pobedama neverovatna,cak i u ovim godinama,...veliki primer za prvog i drugog tenisera

?

pre 7 godina

Cekaj malo, zar nije to trebalo da odgovara Djokovicu i Mareju? Ipak su oni osvajali Vimbldon u prethodnim sezonama, Marej 2013 i 2016, Djokovic 2014 i 2015? Kako sad odgovaralo Federeru kada je on Vimbldon osvojio pre skoro 5 godina? Nema tu logike.

Blek

pre 7 godina

A to sto je Vimbldon svake godine sve sporiji, to su isto namestili Federeru? Dajte ljudi, ne budite smesni. Pogledajte opet turnir, a posebno finale. Covek je apsolutno zasluzeno osvojio trofej.

nikola.savic

pre 7 godina

a ne pricate sta su 2008. usporili sve podloge da bi zaustavili federera i dali sansu nadalu da osvoji wimbledon i neki turnir sem šljake da bi učinili tenis zanimljivijim, o tome ne pricate?

Oops

pre 7 godina

Pa podloga svuda treba bit brza osim u RG, ako su problem serveri smanjit servis polje. Ne znaš ko je najbolji skijaš ako je staza dječja, najbolji vozač ako je utrka po parkingu. Kome se gleda kako maratonac vraća preko mreže dok igrač koji gađa crte ne pogriješi.

P

pre 7 godina

Zato je Misa Zverev doguro dokle je doguro.. covjek izvalio da je ko na travi da igra, pa igro citav turnir taktiku servis volej, po cemu je Sampras bio poznat na Wimbldonu, jer to najbolje prolazi na brzoj podlozi posto je servis brz a spora loptica ne odskace mnogo.

Milanče

pre 7 godina

Jeste 100c/o.I reket mu je namešten bio da lopticu privlači na sredinu površine tako da uvek pravilno je udari.Istominu su dali brze gaće i patike da bi mogao da leti po terenu protiv Novaka a Novaku reket sa glutenom.Sad je sve jasnije.

uhhh

pre 7 godina

Kakve su ovo vise teorije zavere, Djokovic je 6 puta ovo osvajao tad je bilo okej. Covek je osvojio 18 GS j to je to!!! A kad smo kod brzine Wimbledonske trave, pogledajte ko je osvojio, i bice vam jasno koliko je brza.

Uroš

pre 7 godina

@vuk
slažem se u vezi Rafe i Noleta, ipak je Rafa kralj šljake. Ali da je uspeo pobediti na AO i postati prvi sa najmanje po 2 gs... a malo je falilo.
Mislim da je pred Novakom više velikih titula nego pred Rafom koji će pre Novaka završit karijeru jer je potrošeniji zbog stila tenisa koji igra. Dovoljno je da se Novak izjednači s njim u GS titulama i da ga se smatra većim od Rafe u nekom istorijskom kontekstu.

Pukovnik Vranic

pre 7 godina

Da, bas je tesko napraviti brzu podlogu od trave na WB, koja je godinama unazad usporavana, ne bi li pojedini ljudi uspeli da ga osvoje. Ista stvar je radjena na AO i US Open-u. Pa da li imate predstavu kako je podloga na AO bila brza ranije, dok se nije pojavio Nadal? :)
Ali nakon usporavanja, po njega se javio neki drugi problem u Australiji, a to je Djokovic, kojem je upravo to usporavanje savrseno odgovaralo i zato ima 6gs titula sa AO. :)
P.S. I dokle bre vise kukate? Ima li logike da coveku od 35 godina vise prija brzi teren nego ovim mladjima? Pa nije on Raonic ili Isner da 90% poena resava servisom.

VUK

pre 7 godina

@Uroš ...hvala! Dve poslednje rečenice su samo mala zezancija..Federer ok.Kako stoje stvrari ,neprikosnoven je za sva vremena.Ali kod Nadala nije takva situacija.Slepo gledanje u Nadala i nekonstatovati Novakove rezultate takođe vređa intiligenciju.On ima samo 2 GS više.Novakovih 12 je ipak bolje raspoređeno.Koliko je Nadal osvojio GS van RG? Kakav im je odnos u osvojenim mastersima,mađusobni skor?Nadal je samo godinu dana stariji od Novaka.Njjh dvojicu ,ipak da uporedimo za 5-6 godina.Puno dobrog tenisa je pred N
nama.Rano je u slučaju njuh dvojice doneti konačan sud.To su u današnjem tenisu mladi igrači.Federer je to dokazao.Da vidimo,godina je tek počela..

Walter White

pre 7 godina

Sad kad nagrnu teoreticari zavere,neka mi objasne samo da li je onda i ona linija sto je Rodzer pogodio u onoj razmeni deo zavere i ako jeste kako se to planira?

Vladan R

pre 7 godina

Moguce je da je ove godine podloga ubrzana mozda, i znacajno ubrzana. To sad svi koji ili ne vole Frederera, ili podrzavaju teorije zavere, vide kao zlu nameru, da se nekome pomogne a nekome odmogne. Istim ne smeta sto se brze podloge vec deceniju i po usporavaju, pre svega trava na W je znacajno usporena, ali i u dobroj meri i podloge na USO i AO. Mogu da zamislim samo da je Novak na Federerovom mestu, koliko bi se samo ovde kritikovali organizatori turnira.

šetač

pre 7 godina

Jeste bila je brža ali ista je za sve. Jeste da Rođa uvek dobija bolje termine, poslednji Wimbledon sa Novakovim mečaom koji je išao dva dana na terenu broj 1 a Endi i Rođa do kraja turnira su igrali samo na centralnom pokazuje da se nekim igračima malo pomaže. Ali ne vredi kukati nad podeljenim kartama nekog gledaj kako da igraš sa njima.

Analogija

pre 7 godina

Isto tako su i usporavali teren na Vimbldonu, tako da je isti đavo. Svakako više turnira favorizuje defanzivne tenisere i zbog toga je Marej dogurao tako daleko. Iskreno, kao i u svakom drugom sportu, više poštujem ofanzivne timove i igrače.

?

pre 7 godina

Haha, jel to Verdasko ispricao? Kako to, tako brza podloga a veliki sampion Vimbldona, svetski broj 1, Ser Endi Marej izleteo u trecem kolu a Nadal koji eto zna samo na sljaci da igra namlatio Raonica i Dimitrova i dosao do finala? Mora da je neka zabuna u pitanju, sigurno je sljaka stavljena na njegovu polovinu terena.

BG

pre 7 godina

Potpuno je jasno da ovo sve standardno dolazi od Britanaca i njihovih medija. Samo sto je Rodzer malo veci zalogaj od Novaka kojeg napadaju godinama, pa onako izokola napadaju organizatore AO jer Federera direktno ne smeju, posto bi im se vratilo kao bumerang.
Pre svega, kako neki vec rekose, Marej je sampion Vimbldona tako da bi njemu trebala da odgovara brza podloga, ne Federeru koji je titulu na VB osvojio jos 2012. Trebala bi da odgovara i Raonicu, finalisti VB, ali Raonica je rutinski izbacio onaj kojem bi najmanje trebala da odgovara brza podloga - Rafael Nadal. U polufinalu je igrao Vavrinka, covek koji nikada nije igrao u poufinalu Vimbldona.
Tako da eto, ja mogu da zakljucim da je podloga ubrzana da bi Marej imao vise sansi, ali je on toliko prosecan teniser da i pored brze podloge nije uspeo ni 3 kolo da prodje.
Sada besne Englezi jer Federer u 36 godini i Nadal, obojica posle teskih povreda, uspevaju da pomute slavu njihovom pulenu, jer niko vise i ne pominje ko je prvi na listi, cak stavise, ostave upamceno da je u periodu Marejeve "vladavine" GS osvajao covek koji ima 36 godina i nije igrao tenis 6 meseci zbog povrede.
Umesto da budu srecni, jer da nije bilo te povrede, ne bi Marej ni onaj Vimbldon osvojio.

Stajic-Sydney

pre 7 godina

Zarad potpune informacije - direktor turnira je dalje rekao da je podloga zaista brza, da je to zato sto je naneta ranije nego sto je uobicajeno a da se do odredjene mere podloga ubrzava starenjem, kao i da su merenja pokazala da je na pocetku turnura bila onoliko brza kao prosle godine na kraju turnira.

Na Australijskoj televiziji Kanal 7 je pokazana animacija prvog Federerovog servisa na razlicitim podlogama. Vreme reakcije na njegov servis na tipicnom AO je 0.69sec. Na Vimbldonu je 0.63sec a ove godine na AO je bila 0.60sec. Dzim Kurijer koji je teniski komentator Kanala 7 je samo konstatovao da to odgovara Federeru.

Alex

pre 7 godina

Kompanijama, koje prodaju teniske rekvizite, sponzorima nikako ne odgovara da samo jedan teniser bude dominantan. Na isti nacin su pre 10 godina, usporili podloge, da Rodzer ne bi bio apsolutno dominantan. Sta da se radi, posao pre svega, nazalost, to je posledica, jer su ogromne pare u pitanju. Sport je odavno prestao da bude, ono sto jeste njegova sustina.

3D

pre 7 godina

кога је брига да ли је бржи, па када су поставили спорију траву на Вимблдону, то су људи прихватили, тако ће и ово... ако си у том тренутку најбољи освојићеш и то је то...

Uroš

pre 7 godina

@vuk
Dobar komentar, šteta što si ga upropastio sa zadnje dve rečenice... Nedostatak objektivnosti je veći problem komentatora čak i od patološkog paranoičnog sklapanja teorija zavere.

Uporni pokušaji da se ljude uveri u laž da je Nolo bolji od Rogera i Nadala su kontraproduktivni, jer vređaju inteligenciju

alfistaupokusaju@gmail.com

pre 7 godina

Pa sta ? Nole i Rafa su dobijali mladjeg i brzeg Federera na travi...uz to aj da se podsetimo da su WB usporili...ispunpavanjem loptica , tako da je ta trava postala ista po brzini kao i beton...razlog za usporenje i ispunpavanje loptica je bio da bi se sprecili igraci tipa Karlovic, Isner...da jednim udarcem osvoje GS...ovo je tako glupo i smesno...setite se plave sljake u Madridu...Federer je osvojio tada taj masters...Nole , Rafa ...su se zalili da nikad vise nece doci u Madrid ako sljaka ostane plava ...pa zar su i tada Spanci pomogli Federeru bojenjem sljake :-)

Dragan

pre 7 godina

Dobro, do kada ce se pricati o ovoj podlozi na AO. Da su je napravili brzom od prosle godine nema smisla.Fedex sa svojih 36 kuka uzeo im pehar, a toliko servera na turu koji serviraju znatno brze nego sam Fedex, nema smisla komentarisati.Treba mu cestitati na ovom uspehu iako nisam njegov navijac, ali je najbolji tenis pokazao na ovom AO, i tu nema primedbe.Gledao sam svaki mec, tako da nema potrebe trositi vreme na ove glupe komentare.