Sreda, 16.09.2020.

09:33

Grci prelomili: "Apel niko nije čuo"

Izvor: Tanjug

Grci prelomili: "Apel niko nije èuo" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

123 Komentari

Sortiraj po:

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Os Balkanaca koji dolaze na Halkidiki i sever Grcke najvise imaju i trose Rumuni bar oni koji na more dolaze. Njima rampu nisu stavili jer su u EU a mi mozemo o sebi da mislimo kao o najvecim kavaljerima.
Mozda su hteli manje guzve na plazama, prodavnicama da ne bi imali pune bolnice.

logika

pre 3 godine

@Pera ... Bas je cudno to kako je Grcima bitniji zivot ljudi neko prihod od turizma. Bas me cudi to. Zasto se lepo ne ugledaju na nas jer Srbin bi otisao na more makar bio smak sveta."
Jesi li ti takav po prirodi ili se pravis "tosa"? Da je Grcima bitniji zivot ljudi nego prihod od turizma NE BI oni pustali Francuze, Nemce, Engleze, Poljake, Holandeze, Italijane, Austrijance, Rumune, Bugare ... To sto ce zaustaviti 100.000 Srba nece ih spasiti ako puste 10 miliona ovih nabrojanih. Ostavi tu pricu za decu u obdanistu.

Aleksa Pufta

pre 3 godine

@gas
O tome i pisem. Zrtvuju Solun jer bolje zaradjuju na ostrvima i Atini.
Ne treba im 100 hiljada turista sa hiljadu evra u dzepu vec 10 hiljada sa 5000e.
Valjda oni imaju pravo da donesu svoju odluju u ovakvom vremenu.

Deli

pre 3 godine

(Vanja Petrović, 16. septembar 2020 11:04)
Ne znamo ! Svakako to nije razlog da ovde generalizujem narod i vredjaš ! Puno sreće i zdravlja .

Pantheliya Đekson iz Male Krsne

pre 3 godine

Mnogo jednostavno rešenje.
Ko je putovao u neku stranu zemlju radi odmora i provoda [nije bio primoran da putuje] odmah u karantin po svom povratku, o svom trošku za 14 dana. Karantin organizuje država, da bi se sprečili Srpski recepti o samoizolaciji. Aj da ne budem toliko negativan, ovde u Novom Zelandu policija čuva karantin. Nismo samo mi toliko nesvesni. Svako misli da može da zajebe nekoga.
Pozdrav iz Novog Zelanda
(Dragan Djurich, 16. septembar 2020 11:52)

Vi na Novom Zelandu ste u tolikoj nedođiji, Bogu iza tregera, da ste ionako ceo život u karantinu i izolaciji. A i ljudi su po prirodi "izolovani", tako da vam džaba pare kad ih bacite na policiju.
Pozdrav iz zemlje koja je na dva sata leta do svega što vredi videti.

nestosastrane

pre 3 godine

"kakvih sve lepih predela i mesta postoje u Srbiji,mnogi nisu ni svesni,niti culi,a kamoli da su videli,i sami grci mogu da pozavide ,ali imaju srece sto su srbi se zainatili pa posto poto hoce kod njih inace"

Pa znas kako, i nisu nesto specijalno, ali za onaj grcki krs i kamen su raj. A na tvoje pitanje zasto posto poto odgovor je da je to ostalo jos iz onog tuznog vremena kad je odlazak na more bio statusni simbol, pa se od usta odvajalo da bi se peklo 7 dana na 50 stepeni. Nazalost, od toga nismo daleko odmakli.

CHE

pre 3 godine

Ne moze Grcka, idem u C. Goru. Ako ni tamo ne moze idem u Hrvatsku,i tako redom. Sta se bre uzbudjujete kao da vam je Grcka iz oka ispala! Ja imam i HR pasos ali namerno nisam otisao u Grcku! Eto...

Crnogorac

pre 3 godine

@Tako je, braćo Srbi. Ispljujte Grke na sve moguće načine, bacite ih u blato jer hoće da sačuvaju sebe od zaraze.

Kad je CG to isto radila bilo je drvlje i kamenje po Crnogorcima.

Jovana

pre 3 godine

(Vanja Petrović, 16. septembar 2020 11:04)

Izvini, ali sve ovo što pišeš nije ekskuzivno samo za Grčku. Podsetiću te na činjenicu da ceo svet vodi bitku protiv korone, svi se gušimo pod maskama, svuda ljudi umiru a ne samo u Grčkoj, svi smo u teškoj ekonomskoj situaciji. Drugo, ne vidim kakve veze imaju situacija sa Turskom, požari i migranti sa nama? Grčka se svake godine suočava sa požarima, napetost sa Turskom nije od juče već se obnavlja svake godine, migrante imate 5 godina. O čemu ti govoriš, naturalizovani gradjanine Grčke?! I baš ti hvala što nas tešiš kako vrata nisu samo zatvorena za nas nego i za uber zaražene Indiju, Rusiju i USA. Kako god, želim Grčkoj što manje zaraženih iako sam ljuta i uvredjena zbog diskriminacije. Bojkotovaću vašu zemlju narednih nekoliko godina ali joj ne želim ništa loše.

Komša

pre 3 godine

Sedamdesetih godina si cak sa onim crvenim pasosem mogao I u Ameriku bez vize a o Evropi da ni ne govorima samo si kod brace Grka morao sa vizom - I kad se raspala Yuga oni su imali veliki sukob sa Makedonijom - I tada su Makedonci ulazili ladno u Grcku samo su na granici placali 5 dm taksu a nama su I dalje trebale uredno vize ......kakva crna braca da ih ne vidim ......
 (Semi Silt, 16. septembar 2020 11:43) 
Vize su nam uveli prvo zbog politike/stava JBT i SFRJ a ne zato što smo Srbi.
Posle ,kad vise nismo imali crveni pasos vize su nam uvedene jer smo imali crveni režim (i salje ,za razliku od ostalih ).
I prijateljska Francuska nam je uvela vize 1983.godine ,ne zato što je Miteran mrzeo Srbe nego valjda zato što Francuzi nisu našli način da "našu" nesvrstanu politiku svrstaju u prijateljsku.
Ne možeš da tretiras nesvrstane kao bracu od tetke ,boris se pdotiv "francuskog konikalizma" i da očekuješ da te dočekaju kao potomka Vojvode Mišica i Bojovica.
Ili možeš,ako nisi realan i ocekujes da ti mozes da se ponasas kako hoces a da su drugi duzni da to ne primecuju.
Nisam pristalica "bratkanja" sa bilo kojim narodom/drzavom ali nikako ne podrzavam ovo sto vi radite- uzdate se u neinformisanost i sejete mržnju prema Grcima .
Iz samo vama znanih razloga.

Stefan

pre 3 godine

@Vanja Petrovic, Grcka je na kolenima jer vole da budu u tom polozaju a ne vole da rade. Uvek je vama tesko, uvek ste vi u problemima, vama uvek treba pomoc... Kakvi smo mi to je posebna prica, cak i ova situacija govori o nama, nemamo ponos ni pamet.

Pera

pre 3 godine

Bas je cudno to kako je Grcima bitniji zivot ljudi neko prihod od turizma. Bas me cudi to. Zasto se lepo ne ugledaju na nas jer Srbin bi otisao na more makar bio smak sveta.

sniko

pre 3 godine

@kan ... Hrvatska i Bugarska su clanice EU. S obzirom na to da ste upuceni u sve razloge zbog kojih nam Grci ne dozvoljavaju ulaz, molim za odgovor koja je razlika izmedju Grcke i dve navedene zemlje u koje mozemo mi sujetni,nepismeni Srbi da udjemo? Hvala."
Nije na mene adresirano, ali cu vam odgovoriti: Postoji velika razlika - Grci su Sengen zona a pomenute dve drzave (Hrvatska i Bugarska plus nepomenuta Rumunija) nisu! Zato su nam Hrvatska i Bugarska otvorile granice jer ne potpadaju pod "sengen pravila". Ovo je odavno samo POLITICKO pitanje i najmanje ima veze sa epidemioloskom situacijom izazvanom korona virusom.

nikos

pre 3 godine

@Vanja Petrović
Vi ste ste poprilicno pogubili draga gospodjo. Da li ste vi raspolozeni da slusate o svim problemima koje ima prodavac kada mu udjete u radnju? Sigurno da niste. E, tako nisam ni ja spreman da slusam vasu kuknjavu na sve i svasta. Vasa drzava (Grcka) prodaje turizam i cetvrtina onoga sto zaradi dolazi od turizma. Onda se i ponasajte tako. Ne moze vam milion Srba (koji dodju u Grcku u najboljoj sezoni) biti uzrok svih zala koja su vas spopala (za koja ste u najvecoj meri sami krivi) u poredjenju sa 28 miliona drugih turista koji godisnje udje u Grcku. Pa nisu vam Srbi podmetnuli pozare, naselili migrante, uradili pogresne maske za decu i rasirili koronu po Mikonosu, Santoriniju, Kritu! Pustili ste Francuze, Engleze, Holandeze, Nemce, Austrijance, Bugare, Italijane, Poljake, Rumune i to bez ili sa mizernim testovima i sada snosite posledice. Potpuno zasluzeno. Pozovite se sada na dogovor oko lecenja zarazenih kovidom u okviru EU. Nemam ni malo empatije prema vama, ne zato sto sam bezdusan, vec zato sto ste neiskreni prema gradjanima Srbije skoro tri meseca, pozivajuci se na koronu a vrlo dobro znate da je to politicka, i samo politicka odluka. I vise od toga, to je vid segregacije! Inace bi ljudima sa negativnim PCR testom dozvolili ulaz. Ovako ste celoj naciji zabranili ulaz.
ps. ne znam zasto me to neodoljivo podseca na ono davno ... psima, je...... i cig..... zabranjen ulaz.

Game of Trolls

pre 3 godine

(Vanja Petrović, 16. septembar 2020 11:04)

Ti izgleda živiš u goroj državi od Srbije?
(Srdjan bgd, 16. septembar 2020 11:44)

Jes’ ti pismen? Zar nije očevidno?
Ne moraš ga zbog toga mrzeti... zaviditi da!

DDF

pre 3 godine

Pojedinci ne veruju da je"zarobljeno"100 miliona €,srpskog novca kod grka ili u nasim agencijama,Grcka od turizma prihoduje godisnje izmedju 15-18 milijardi €...izracunajte koliko procentualno mi srbi ostavljamo novca u odnosu na celu cifru od turizma

lepi

pre 3 godine

bogu hvaka da nas ne pustaju. oni sada gore od korone. mozete da mislite kao bi se nasi odmah zaleteli u grcku kao sto su u cg. a obe zemlje nas zezaju cele sezone a mi nemao obraza pa breze bolje pohrlili u cg. samo koronu mozemo tako da vratimo u zemlju

vidoje

pre 3 godine

@DDF
Gresis iz sve snage. Imas racunar kod kuce. Kupio si ga. Zamisli koliko je to mizerno malo novca nekom DELL-u, Lenovu, Toshibi, a ti (s pravom) ocekujes garanciju, servis, sta god. Zamisli kolika je mizerija suma novca koju ostave u jednom Luksemburgu na Samsung telefone u poredjenju sa jednom Indijom! I sta to menja? I rucak od 20€ kao i rucak od 300€ moraju da budu odservirani. Po tome se razlikuje profesionalizam od sarlatanstva i sibicaranja.

Ajmo malo realno

pre 3 godine

Nema ovo nikakve veze, stvar je jasna od početka, napravi nered u glavama ljudi, ne zna se ni šta treba ni šta ne treba, nosimo neke maske čija "propusnost" je takva da nema veze sa veličinom čestice virusa, bombarduju te iz dana u dan sa kontradiktornim informacijama, svaka država-vlada radi kako hoće, svi očekuju vakcinu a niko neće da je primi, testova 5 vrsta ni jedan nije validan, ekonomije se resetuju, dogovori se prave između bliskih zemalja, globalno kretanje ne postoji, zdravstvo stalo kao da postoji samo Covid, pljušte neke pare "državne pomoći" niko ne pita odakle...Bil Gejts kaže tako će biti još dve godine..ja mu verujem i znam da će tako biti, a sve drugo što pričaju svi ostali pajaci počevši od SZO pa do našeg "kriznog štaba", oni su samo pajaci u ovoj predstavi, a predstava nije stigla ni do pola.

lepi

pre 3 godine

bogu hvaka da nas ne pustaju. oni sada gore od korone. mozete da mislite kao bi se nasi odmah zaleteli u grcku kao sto su u cg. a obe zemlje nas zezaju cele sezone a mi nemao obraza pa breze bolje pohrlili u cg. samo koronu mozemo tako da vratimo u zemlju

Hr

pre 3 godine

Pitanje za Vanju Petrovic,osobu koja je veliki broj ljudi izvredjala svojim komentarom-Vanja, Hrvatska i Bugarska su clanice EU. S obzirom na to da ste upuceni u sve razloge zbog kojih nam Grci ne dozvoljavaju ulaz, molim za odgovor koja je razlika izmedju Grcke i dve navedene zemlje u koje mozemo mi sujetni,nepismeni Srbi da udjemo? Hvala.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (kan, 16. septembar 2020 12:00

@
Odgovorit ću ti ja; razlika je u Schengenu. Bugarska i Hrvatska nisu u Schengenu, Grčka jest, međutim to nije razlog. Unutar EU se ponaša svatko kako želi, svaka država je suverena i ne postoji zakon EU iznad domaćeg zakona koji bi naredio da se granica mora otvoriti iz zatvoriti.
To su dakle odlučili Grci, kao što smo mi (Hrvati) odlučili što jest najbolje za nas.
Dakle Hr i Bug nisu dobar primjer, ali jest Mađarska. U Hun ste mogli donedavno također, a ona jest u Schengenu tako da pustite grčke priče.

gas

pre 3 godine

Korona u Grckoj besni a zdravstvo zemlju u dugovima je verovatno preoptereceno.
Zasto smatrate da su drugaciju odluku trebali da donesu.
Ako ja potrosim prosecno 1200e u samoj Grckoj profit im je mozda 300-400e (do 500e da apartman ne bude prazan).
Onda je normalno da ako rizikuju puste turiste iz EU ( koje inace i ne mogu da stopiraju) koji ce trositi 2000-5000e po Santoriniju i Mikonosu od kojih im je profit 50%.
Od 97me sam stalno dole sem par godina i ne zameram.
(Aleksa Pufta, 16. septembar 2020 10:20)

Nije ovde u pitanju Mikonos i Santorini već Haldkidiki, Olimpska regija i sl.

veki

pre 3 godine

@ (Vanja Petrović, 16. septembar 2020 11:04)

A ti si kao Grk ? Koliko kod se trudio ti ćeš za grke uvek biti stranac i nije lepo da pljuješ po svom rodu. I te probleme koje nabrajaš...pa svaka zemlja ih ima...Šta hoćeš ? Medalju ?

Blaster

pre 3 godine

(Vanja Petrović, 16. septembar 2020 11:04)

Vanja, bas me je dirnulo vase obracanje. Jedva dodjoh sebi. Ostalo mi je samo nejasno ko ste to vi a ko mi.

kan

pre 3 godine

Pitanje za Vanju Petrovic,osobu koja je veliki broj ljudi izvredjala svojim komentarom-Vanja, Hrvatska i Bugarska su clanice EU. S obzirom na to da ste upuceni u sve razloge zbog kojih nam Grci ne dozvoljavaju ulaz, molim za odgovor koja je razlika izmedju Grcke i dve navedene zemlje u koje mozemo mi sujetni,nepismeni Srbi da udjemo? Hvala.

London

pre 3 godine

Nikakve pare građana Srbije nisu zarobljene u Grčkoj. One su zarobljene kod naših agencija. Naše agencije početkom svake godine zakupe kpacitete u Grčkoj po bagatelnim cenama i preuzimaju rizik da te kapacitete ne uspeju da prodaju. Zato su i cene takve (oko €5 po krevetu na dan) i jasno je da Grci nisu dužni da vrate pare ako ne uspeju da prodaju sve što su kupili.

U normalnoj godini, agencija proda većinu tih kapaciteta i zaradi na toj preprodaji. Ove godine se rizik nije isplatio. Grcima s pravom ne pada na pamet da agencijama vraćaju taj novac.

Ljudi koji su sami platili hotel, preko Booking-a ili direktno hotelu, su svoje pare već dobili ili će ih dobiti uskoro, kao novac ili vaučere za narednu sezonu. Niko neće ostati bez para.

A ljudi koji su kupili aranžmane od naših agencija treba njih da pitaju gde su pare, a ne Grke. Od vaših ne-znam-ni-ja-koliko eura po krevetu po danu, Grci u najboljem sliučaju mogu da vam vrate 5. Ostalo je kod srpskog gazde.

merkur

pre 3 godine

Da odgovorim ovom sto pise da li znate.. Da li znate... A da li znas ti da posto radim na aerodromu i nem.. Da svaki dan. Ispratim u mojoj smeni samo 4 aviona za Kos.. Krf. Heraklion.. Atinu.. Thessaloniki.. Punnn.. Nemackih turista.. A navodno u nemackoj opet raste broj zarazenih.. Tako i bilo u julu i avgustu.. Puni avioni za majorku.. Tenrrife itd.. E kad prosle ferije onda... Španija proglasena za zemlju rizika... A grcka nije a kod njih kao raste broj.. Znaci da se razumemo, ko ima iole zdravog razuma shvata da je sve politizirano i donose se odluke po politickoj osnovi a ne prema tzv coroni.. Tj projektu korona.. Hvala na objavi teksta..

SKARLET

pre 3 godine

@Vanja itd. Mnogo energije trošiš za ovaj portal,a deluje i živce...Velika vecina Srba ni pomislila nije da putuje u Grcku,ili bilo gde...jer vlada ozbiljna epidemija...I mi brinemo za nasu ekonomiju,za zdravlje gradjana,starih i mladih...nama trenutno SAD i EU otimaju Kosovo i Metohiju...deca samo sto su posla u skolu...mnogo ljudi ostaje bez posla zbog corone...ti vodi brigu o toj ,,tvojoj"Grckoj,a mi,Srbi cemo svakako u buducnosti letovati u Grckoj,specijalno u onim delovima koje smo licno finansirali svojim dolascima kad su ona bila samo mala ribarska sela...Smanji svoj doživljaj o srpskim turistima koji ti tako žestoko smetaju...evo,dodji malo ovde kod nas,kad te već toliko inspirišemo.

Smuki

pre 3 godine

Vest oko zabrane odlaska nasih u Grcku odavo nema vise smisla (turisticka sezona je odavno prosla) tako da je slobodno mozete izdvojiti iz sekcije "Turizam" u "Politika". I ljudi koji u komentarima prozivaju Grcku ne bi otisli u Grcku jos od 1 septembra da im je dozvoljen ulazak bez stajanja na granici. Sve su to politicki komentari tako da slobodno mozete (mada znam da necete) prestati da pratite ovu vest.

Boze zdravlje da se ovo sa Koronom smiri svuda u svetu eto nas opet dole sledece godine a ovi komentari ce ostati samo da leze negde i bazi portala zaboravljeni i od samih komentatora.

mikin

pre 3 godine

"Grci prelomili: "Apel niko nije čuo"
Da ste vi zivi i zdravi, Grci su prelomili jos 6. jula! Kome to nije jasno ili je potpuni analfabeta ili namerno laze.
Ova kovid-pomama je E-uniji dobro dosla da uvede nesto gore od viza za ovakve kao sto smo mi. Zar treba da tezimo ulasku u nesto sto se bavi segregacijom?

Milan

pre 3 godine

Tako je, braćo Srbi. Ispljujte Grke na sve moguće načine, bacite ih u blato jer hoće da sačuvaju sebe od zaraze. Zaboravite da su nas sačuvali pre jednog veka od nestanka samo zato što vam ne daju da se okupate nedelju dana u moru. Sram vas bilo.

Neko

pre 3 godine

Hahahhahahahahaha, sa jedne strane mi je zao ljudi sto ce izgubiti novac i letovanje, ali sa druge strane mi uopste nije zao jer su lakoverni i idu po sistemu “bas me briga, idem na letovanje”. Eto vam ga sada.

Komša

pre 3 godine

Ako imamo manje zaraženim kovidom od Grčke koji je njihov razlog da ne puštaju Srbe u Grčku pritom vidi se i zna se da nije kovid a ja razmišljam koja je ekonomska računica,ili je možda politička.
 (Teodora, 16. septembar
Politička .I ekonomska.Politička je svaka odluka a do nje se dolazi iz ekonomskih,zdravstvenih i bilo kojih drugih razloga.
Zašto nas?
Iz istih razloga iz kojih imaš poseban grsnični prelaz i u normalnoj situaciji - nismo deo saveza drzava koji se zove EU i koji vodi svonu politiku i prati svoj interes ,koji se opet sastoji iz interesa drzava koje čine savez .
To koja se drzava vise pita,koja vise profitira,koja je vise a koja manje zadovoljna za odnos prema drzavljanima Srbije je nebitno - mi smo gradjani "ostalih" i to je to.

Semi Silt

pre 3 godine

Sedamdesetih godina si cak sa onim crvenim pasosem mogao I u Ameriku bez vize a o Evropi da ni ne govorima samo si kod brace Grka morao sa vizom - I kad se raspala Yuga oni su imali veliki sukob sa Makedonijom - I tada su Makedonci ulazili ladno u Grcku samo su na granici placali 5 dm taksu a nama su I dalje trebale uredno vize ......kakva crna braca da ih ne vidim ......

objektivan

pre 3 godine

Ovo je po meni sasvim očekivana odluka kojom Grčka štiti sebe, a i nas od virusa. U suštini zabranjen je ulazak u EU, zašto bi Grčka bila drugačija o ostalih zemalja unije. A nije mi ni jasno ko bi sada išao na more usled nestabilne situacije, plus druga polovina septembra. Inače ja već nekoliko godina idem u Tursku na more, tako da svima preporučujem da se prebace sa Grčke na Tursku. Kušadasi zakon u odnosu na sve ono šta Grčka nudi za prosečnog turistu iz Srbije.

Neo@

pre 3 godine

Čini mi se da Grci, tj njihova globalisticka vlada radi ovo i zbog onemogućavanja odlaska brda hodočasnika što Srba, većinom Rusa, što Gruzijaca, Belorusa i ostale pravoslavne braće, a kako bi manastire na Svetoj Gori potpuno podveli pod njihovu zavisnost, time i preoteli, na kraju i uništili svaki trag duhovnog na Svetoj Gori, a što je i cilj satanisticke svetske vlade.
Dokle god se pravoslavna molitva čuje, oni imaju problem!
Videćete, pustice neko kratko vreme, pa će opet zatvarati i tako unedogled dok manastiri ne ostanu bez prihoda.
Naš Hilandar već ima problema zbog svega ovoga, nemaju prihoda gotovo nikakvog, pitanje je šta će biti dalje, jer država nešto ne haje za tu svetinju srpsku.

Zoki

pre 3 godine

Ono kada ste toliko popularan narod da vas niko ne želi ni vidjeti. Priča stara a narod isti.
(Dobri duh, 16. septembar 2020 11:01)

Autor je ili Hrvat ili Bosnjak ili Milogorac

Dejan

pre 3 godine

Kao prodavac u maloprodaji brinem za psihičko zdravlje kupaca pogotovu ovih što se ove godine nisu kako oni to kažu "osolili" u moru. Narod je pukao psihički sada i ova katastrofa sa Grčkom. Znači bez girosa, bez osoljavanja i "apartmana" obloženih pločicama jadni mi.
Nego dođite kod mene na Kopaonik gde zamislite ima internet free a i imamo pet iste čaše u apartmanu.

rodjaksasela

pre 3 godine

Low key layesmith ili stagod, poenta je u tome sto drzava Grcka stiti svoje, a drzava Srbija ne. Taj novac koji su nasi ljudi uplatili agencijama, je unapred uplacen od strane nase turisticke agencije grcima. Nije u redu da samo nasa agencija ispasta, grci imaju pare, nas putnik ima pare, a agencija nek ispasta. Nas putnik je novac uplatio, turisticka agencija je svoj posao odradila, uplatila novac hotelijeru i avio kompaniji npr, a hotelijer i avio kompanija nisu uradile nista od svojih obaveza, a dobili su novac i mogu ga zadrzavati. Nijedna turisticka agencija koja je clan YUTE se ne bavi prevarama putnika. Sto se tice poreza, potrebno je biti, kao i u svakoj drugoj bransi u nasoj drzavi, blizak nekome gore, da bi postojala mogucnost malverzacije.

lili

pre 3 godine

Hvala im sto su odgovorniji od nas,koliko bi tek bilo inficiranih po povratku sa letovanja da su nas pustili.Za nas najbolja odluka,a nase pare niko nece prisvojiti,neka se svi malo strpe,pa i turisticke agencije.Meni je takodje novac zarobljen,dobila sam vaucer i ne sumnjam da ga necu iskoristiti.Grcka je pravna drzava.

Dragan Djurich

pre 3 godine

Mnogo jednostavno rešenje.
Ko je putovao u neku stranu zemlju radi odmora i provoda [nije bio primoran da putuje] odmah u karantin po svom povratku, o svom trošku za 14 dana. Karantin organizuje država, da bi se sprečili Srpski recepti o samoizolaciji. Aj da ne budem toliko negativan, ovde u Novom Zelandu policija čuva karantin. Nismo samo mi toliko nesvesni. Svako misli da može da zajebe nekoga.
Pozdrav iz Novog Zelanda

bucket

pre 3 godine

Vidi ovako, braća su samo ona koja rodi majka, a prijatelja biramo.
Nego, 'rode moj', pita li se iko kako je nama, državljanima i stanovnicima Grčke? Da li se iko pita kako izdržavamo sve strožije strožije mere zaštite? Znate li koliko je napeta situacija sa Turskom? Znate li koliko problema imamo sa migrantima na Mitiliniju? Znaju li Srbi da u ovom trenutku ima preko 100 požara koje pojačani vetar dodatno raspiruje? Šta kažete na probleme koji postoje sa pogrešno napravljenim maskama za decu? Znate li da su od danas uvedene nove mere nošenja maski SVUDA napolju i unutra? Znate li da za nepoštovanje mera se može ići i u pritvor? Znate li, gangrizavi Srbi, da nam je ekonomija u Grčkoj na kolenima? Znate li da u pojedinim područjima nisu još otvorene škole zbog bezbedosne situacije? Znate li, Srbi, da su u ovom trenutku na aparatima/respiratorima ljudi od 42 do 64 godine? Znate li, tvrdoglavi i sujetni Srbi, da su pored Srbije granice Grčke zatvorene i za SAD, Rusiju, Kinu, Severnu Makedoniju, Albaniju, Indiju, Kinu, Pakistan, sve zemlje bivše SSSR, većina zemalja Afrike i Južne Amerike? Znate li da su granice otvorene za sve države EU, jer su se dogovorile o zajedničkom osiguranju i snošenju troškova lečenja potencijalnih zaraženih i obolelih? EU je kao jedna država, shvatite to već jednom!!
Izgleda da ne znate, i da vas nije briga. No, znate da vređate i klevetate! To samo odlično radite!!
(Vanja Petrović, 16. septembar 2020 11:04)

Očigledno da Bugari nisu i toj državi zvanoj EU pa Srbi mogu tamo da putuju.

Vladimir

pre 3 godine

Nemojte uplaćivati letovanje u Grčkoj za iduću godinu... Opet će zatvoriti granice za nas. Plan je d se Halkidiki malo relaksira od Srba i da se dovedu platežniji gosti sa zapada.

Vanja Petrović

pre 3 godine

(Bane, 16. septembar 2020 10:17)

Vidi ovako, braća su samo ona koja rodi majka, a prijatelja biramo.
Nego, 'rode moj', pita li se iko kako je nama, državljanima i stanovnicima Grčke? Da li se iko pita kako izdržavamo sve strožije strožije mere zaštite? Znate li koliko je napeta situacija sa Turskom? Znate li koliko problema imamo sa migrantima na Mitiliniju? Znaju li Srbi da u ovom trenutku ima preko 100 požara koje pojačani vetar dodatno raspiruje? Šta kažete na probleme koji postoje sa pogrešno napravljenim maskama za decu? Znate li da su od danas uvedene nove mere nošenja maski SVUDA napolju i unutra? Znate li da za nepoštovanje mera se može ići i u pritvor? Znate li, gangrizavi Srbi, da nam je ekonomija u Grčkoj na kolenima? Znate li da u pojedinim područjima nisu još otvorene škole zbog bezbedosne situacije? Znate li, Srbi, da su u ovom trenutku na aparatima/respiratorima ljudi od 42 do 64 godine? Znate li, tvrdoglavi i sujetni Srbi, da su pored Srbije granice Grčke zatvorene i za SAD, Rusiju, Kinu, Severnu Makedoniju, Albaniju, Indiju, Kinu, Pakistan, sve zemlje bivše SSSR, većina zemalja Afrike i Južne Amerike? Znate li da su granice otvorene za sve države EU, jer su se dogovorile o zajedničkom osiguranju i snošenju troškova lečenja potencijalnih zaraženih i obolelih? EU je kao jedna država, shvatite to već jednom!!
Izgleda da ne znate, i da vas nije briga. No, znate da vređate i klevetate! To samo odlično radite!!

True

pre 3 godine

Ne kapiram ljude koji su navalili da idu po svaku cenu. Koje su to lobanje?! Sto se ag tice i oni su nastavili sa prodajom iako je svakom ko zeli da vidi jos u martu bilo jasno da od mora i putovanja nema nista.

Bane

pre 3 godine

Dobro, u Crnu Goru ne idemo, od juče, nisu nam više braća, sad više nećemo ni u Grčku, ni oni nam nisu ništa, u Hrvatsku ni mrtvi! Pa gde ćemo sad!?

Dusan 1

pre 3 godine

Odlicna odluka za nas ! Grci su stvarno nasa braca. U Grckoj zaraza se razbuktala. Kada su vec nasi ljudi budalasti, najbolje je da nas Gecka drzava zastiti od nas samih !
Odgovorna odluka odgovornih ljudi.

Лика

pre 3 godine

Намагарчили нас БРАЋА Грци, Црногорци, а што онда да очекујемо од оних који нам не желе бити браћа?
Уплати аранжман, паре узимамо али се купај код куће у лавору. Није ми за оне којима како дошло тако и отишло, већ ми је жао оних који су за одмор одвајали од уста да грбаче па остали и без пара и без одмора...

rodjaksasela

pre 3 godine

Pa slusajte, situacija je takva da Grci drze nase pare. Drzava mora da se zvanicno umesa i izvrsi pritisak na Grke, kao i da zahteva da njihovi ugostitelji i hotelijeri vrate uplaceno. Prave se blesavi, mogu da zatvaraju jer njihovi krckaju pare koje nisu zaradili jer im je smestaj uplacen unapred i nisu jos digli kuku i motiku. Drzava ne stiti turisticke agencije.

ivan

pre 3 godine

Kako ovo predstavljate kao da u Sluzbenom glasniku pise bas da Srbi ne mogu da udju. Oni su samo produzili prethodnu odluku koja je produzetak odluke pre itd. A ta inicijalna odluka, sto se tice zemalja koje su na listi izuzetaka (mogu da udju iako su van EU), je samo copy-paste one odluke EU iz jula.

petar

pre 3 godine

navijam za grke da vam ne vrate pare!!
ajmo braco grci, kad su vec glupi pa vam pored svih zabrana, i cele retardirane situacije daju pare vi ih slobodno zadrzite!!!

Mr Majestyk

pre 3 godine

A kunuli smo se da su nam braća!?
(Vladimir, 16. septembar 2020 09:59)

Da. Braća konja su tražila vize i dok ni za koga nisu trebale i koji su ih poslednji ukinuli nakon odluke EU o liberalizaciji viznog režima.

NBGD

pre 3 godine

E pa Srbi, sledeće godine juriš kod braće Grka i Crnogoraca. Pardon, ''braće''. Ispadoše pametniji i veća ''braća'' Albanci i Turci. ;) Pamet u glavu. Uostalom, po čemu su Grčka i Crna Gora bolje destinacije od Turske i Albanije?
(Konj, 16. septembar 2020 10:22)

Komentar ti je malo reci glup. To sto neko cuva svoje gradjane i mari za sirenje zaraze (bila ona tu ili nebila kako mi mislimo) ne znaci dal te voli ili ne voli.

mozaks

pre 3 godine

kakvih sve lepih predela i mesta postoje u Srbiji,mnogi nisu ni svesni,niti culi,a kamoli da su videli,i sami grci mogu da pozavide ,ali imaju srece sto su srbi se zainatili pa posto poto hoce kod njih inace,kad se otkrije sve lepote ..grci ce tad da vuku srbe za rukav da dodju..a tod g.do grci..uzivajte..

Đorđe

pre 3 godine

"Ostaje da se vidi šta će biti sa 100 miliona evra novca građana Srbije, koji je preko turističkih agencija, zarobljen u Grčkoj."

Pa ništa, onda nek vrate novac do 30. septembra

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Korona u Grckoj besni a zdravstvo zemlju u dugovima je verovatno preoptereceno.
Zasto smatrate da su drugaciju odluku trebali da donesu.
Ako ja potrosim prosecno 1200e u samoj Grckoj profit im je mozda 300-400e (do 500e da apartman ne bude prazan).
Onda je normalno da ako rizikuju puste turiste iz EU ( koje inace i ne mogu da stopiraju) koji ce trositi 2000-5000e po Santoriniju i Mikonosu od kojih im je profit 50%.
Od 97me sam stalno dole sem par godina i ne zameram.

Teodora

pre 3 godine

Ako imamo manje zaraženim kovidom od Grčke koji je njihov razlog da ne puštaju Srbe u Grčku pritom vidi se i zna se da nije kovid a ja razmišljam koja je ekonomska računica,ili je možda politička.

Low Key Lyesmith

pre 3 godine

@rodjaksasela, 16. septembar 2020 10:18
Mislim da bi novce - naše novce - morale vratiti srbijanske turističke agencije, preko kojih su turisti iz Srbije i kupili, odnosno uplatili aranžmane. To je prvo. A te agencije neka se kasnije prelamaju sa grčkim posredničkim agencijama i grčkim hotelijerima. Nisam siguran da bi se država trebala nešto preterano mešati u ovo sve. Naročito se stavljati na stranu srbijanskih turističkih agencija, poslovično sklonih prevarama izbegavanju poreza i slično. Just saying.

*Nadam se da će komentar biti objavljen u celosti.

Konj

pre 3 godine

E pa Srbi, sledeće godine juriš kod braće Grka i Crnogoraca. Pardon, ''braće''. Ispadoše pametniji i veća ''braća'' Albanci i Turci. ;) Pamet u glavu. Uostalom, po čemu su Grčka i Crna Gora bolje destinacije od Turske i Albanije?

Pingvin turs

pre 3 godine

(rodjaksasela, 16. septembar 2020 10:18)

Ne drže grci novac već agencije a ovaj Senicic je u službi turističkih agencija a ne gradjana. Opet je sve palo na teret gradjana. Ja nisam uzela vaučer i neću, još uvek se natezemo sa agencijom, jako su drski i bezobrazni. Ne žele da nam vrate novac, drugo ne žele da nam daju vaučer u evrima na dan isplate kao što smo i mi kupili aranžman, ne žele da nam zamene letovanje za sledeću godinu isto mesto, isti datum. Ja sam za kolektivnu tužbu jer je zakon iznad neke uredbe! Ćeraćemo se još!

Bro

pre 3 godine

Samo vi nemate problem da šaljete ljude u tu zemlju gde je loša epidemiološka situacija i da promovišete letovanje u godini kad za to nije vreme... Vaš argument da vi od toga živite vredi isto kao i za dilera droge - moram da dilujem, ja od toga živim... Shvatite da se ne bavite vitalnim biznisom, da predstavljate hir i da kao takvi morate biti spremni na sve, pa i bavljenjem drugim poslom...

koronarius

pre 3 godine

Extra. Bio prosle godine u onoj poslednjoj turi, od 1. do 10. oktobra. Kupao sam se svaki dan. Moji prijatelji bili od 15. do 25. septembra, nisu se dva puta okupali.

Đokče

pre 3 godine

Postoji jedan deo izmedju mojih nogu, na latinskom se zove “perineum”, za koji ne postoji zabrana za Grke u narednih 15 dana, jer su bratski narod.

Dusan 1

pre 3 godine

Odlicna odluka za nas ! Grci su stvarno nasa braca. U Grckoj zaraza se razbuktala. Kada su vec nasi ljudi budalasti, najbolje je da nas Gecka drzava zastiti od nas samih !
Odgovorna odluka odgovornih ljudi.

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Korona u Grckoj besni a zdravstvo zemlju u dugovima je verovatno preoptereceno.
Zasto smatrate da su drugaciju odluku trebali da donesu.
Ako ja potrosim prosecno 1200e u samoj Grckoj profit im je mozda 300-400e (do 500e da apartman ne bude prazan).
Onda je normalno da ako rizikuju puste turiste iz EU ( koje inace i ne mogu da stopiraju) koji ce trositi 2000-5000e po Santoriniju i Mikonosu od kojih im je profit 50%.
Od 97me sam stalno dole sem par godina i ne zameram.

Vanja Petrović

pre 3 godine

(Bane, 16. septembar 2020 10:17)

Vidi ovako, braća su samo ona koja rodi majka, a prijatelja biramo.
Nego, 'rode moj', pita li se iko kako je nama, državljanima i stanovnicima Grčke? Da li se iko pita kako izdržavamo sve strožije strožije mere zaštite? Znate li koliko je napeta situacija sa Turskom? Znate li koliko problema imamo sa migrantima na Mitiliniju? Znaju li Srbi da u ovom trenutku ima preko 100 požara koje pojačani vetar dodatno raspiruje? Šta kažete na probleme koji postoje sa pogrešno napravljenim maskama za decu? Znate li da su od danas uvedene nove mere nošenja maski SVUDA napolju i unutra? Znate li da za nepoštovanje mera se može ići i u pritvor? Znate li, gangrizavi Srbi, da nam je ekonomija u Grčkoj na kolenima? Znate li da u pojedinim područjima nisu još otvorene škole zbog bezbedosne situacije? Znate li, Srbi, da su u ovom trenutku na aparatima/respiratorima ljudi od 42 do 64 godine? Znate li, tvrdoglavi i sujetni Srbi, da su pored Srbije granice Grčke zatvorene i za SAD, Rusiju, Kinu, Severnu Makedoniju, Albaniju, Indiju, Kinu, Pakistan, sve zemlje bivše SSSR, većina zemalja Afrike i Južne Amerike? Znate li da su granice otvorene za sve države EU, jer su se dogovorile o zajedničkom osiguranju i snošenju troškova lečenja potencijalnih zaraženih i obolelih? EU je kao jedna država, shvatite to već jednom!!
Izgleda da ne znate, i da vas nije briga. No, znate da vređate i klevetate! To samo odlično radite!!

Konj

pre 3 godine

E pa Srbi, sledeće godine juriš kod braće Grka i Crnogoraca. Pardon, ''braće''. Ispadoše pametniji i veća ''braća'' Albanci i Turci. ;) Pamet u glavu. Uostalom, po čemu su Grčka i Crna Gora bolje destinacije od Turske i Albanije?

Bro

pre 3 godine

Samo vi nemate problem da šaljete ljude u tu zemlju gde je loša epidemiološka situacija i da promovišete letovanje u godini kad za to nije vreme... Vaš argument da vi od toga živite vredi isto kao i za dilera droge - moram da dilujem, ja od toga živim... Shvatite da se ne bavite vitalnim biznisom, da predstavljate hir i da kao takvi morate biti spremni na sve, pa i bavljenjem drugim poslom...

Đorđe

pre 3 godine

"Ostaje da se vidi šta će biti sa 100 miliona evra novca građana Srbije, koji je preko turističkih agencija, zarobljen u Grčkoj."

Pa ništa, onda nek vrate novac do 30. septembra

rodjaksasela

pre 3 godine

Pa slusajte, situacija je takva da Grci drze nase pare. Drzava mora da se zvanicno umesa i izvrsi pritisak na Grke, kao i da zahteva da njihovi ugostitelji i hotelijeri vrate uplaceno. Prave se blesavi, mogu da zatvaraju jer njihovi krckaju pare koje nisu zaradili jer im je smestaj uplacen unapred i nisu jos digli kuku i motiku. Drzava ne stiti turisticke agencije.

Milan

pre 3 godine

Tako je, braćo Srbi. Ispljujte Grke na sve moguće načine, bacite ih u blato jer hoće da sačuvaju sebe od zaraze. Zaboravite da su nas sačuvali pre jednog veka od nestanka samo zato što vam ne daju da se okupate nedelju dana u moru. Sram vas bilo.

Low Key Lyesmith

pre 3 godine

@rodjaksasela, 16. septembar 2020 10:18
Mislim da bi novce - naše novce - morale vratiti srbijanske turističke agencije, preko kojih su turisti iz Srbije i kupili, odnosno uplatili aranžmane. To je prvo. A te agencije neka se kasnije prelamaju sa grčkim posredničkim agencijama i grčkim hotelijerima. Nisam siguran da bi se država trebala nešto preterano mešati u ovo sve. Naročito se stavljati na stranu srbijanskih turističkih agencija, poslovično sklonih prevarama izbegavanju poreza i slično. Just saying.

*Nadam se da će komentar biti objavljen u celosti.

Mr Majestyk

pre 3 godine

A kunuli smo se da su nam braća!?
(Vladimir, 16. septembar 2020 09:59)

Da. Braća konja su tražila vize i dok ni za koga nisu trebale i koji su ih poslednji ukinuli nakon odluke EU o liberalizaciji viznog režima.

Zoki

pre 3 godine

Ono kada ste toliko popularan narod da vas niko ne želi ni vidjeti. Priča stara a narod isti.
(Dobri duh, 16. septembar 2020 11:01)

Autor je ili Hrvat ili Bosnjak ili Milogorac

London

pre 3 godine

Nikakve pare građana Srbije nisu zarobljene u Grčkoj. One su zarobljene kod naših agencija. Naše agencije početkom svake godine zakupe kpacitete u Grčkoj po bagatelnim cenama i preuzimaju rizik da te kapacitete ne uspeju da prodaju. Zato su i cene takve (oko €5 po krevetu na dan) i jasno je da Grci nisu dužni da vrate pare ako ne uspeju da prodaju sve što su kupili.

U normalnoj godini, agencija proda većinu tih kapaciteta i zaradi na toj preprodaji. Ove godine se rizik nije isplatio. Grcima s pravom ne pada na pamet da agencijama vraćaju taj novac.

Ljudi koji su sami platili hotel, preko Booking-a ili direktno hotelu, su svoje pare već dobili ili će ih dobiti uskoro, kao novac ili vaučere za narednu sezonu. Niko neće ostati bez para.

A ljudi koji su kupili aranžmane od naših agencija treba njih da pitaju gde su pare, a ne Grke. Od vaših ne-znam-ni-ja-koliko eura po krevetu po danu, Grci u najboljem sliučaju mogu da vam vrate 5. Ostalo je kod srpskog gazde.

ivan

pre 3 godine

Kako ovo predstavljate kao da u Sluzbenom glasniku pise bas da Srbi ne mogu da udju. Oni su samo produzili prethodnu odluku koja je produzetak odluke pre itd. A ta inicijalna odluka, sto se tice zemalja koje su na listi izuzetaka (mogu da udju iako su van EU), je samo copy-paste one odluke EU iz jula.

True

pre 3 godine

Ne kapiram ljude koji su navalili da idu po svaku cenu. Koje su to lobanje?! Sto se ag tice i oni su nastavili sa prodajom iako je svakom ko zeli da vidi jos u martu bilo jasno da od mora i putovanja nema nista.

Hr

pre 3 godine

Pitanje za Vanju Petrovic,osobu koja je veliki broj ljudi izvredjala svojim komentarom-Vanja, Hrvatska i Bugarska su clanice EU. S obzirom na to da ste upuceni u sve razloge zbog kojih nam Grci ne dozvoljavaju ulaz, molim za odgovor koja je razlika izmedju Grcke i dve navedene zemlje u koje mozemo mi sujetni,nepismeni Srbi da udjemo? Hvala.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (kan, 16. septembar 2020 12:00

@
Odgovorit ću ti ja; razlika je u Schengenu. Bugarska i Hrvatska nisu u Schengenu, Grčka jest, međutim to nije razlog. Unutar EU se ponaša svatko kako želi, svaka država je suverena i ne postoji zakon EU iznad domaćeg zakona koji bi naredio da se granica mora otvoriti iz zatvoriti.
To su dakle odlučili Grci, kao što smo mi (Hrvati) odlučili što jest najbolje za nas.
Dakle Hr i Bug nisu dobar primjer, ali jest Mađarska. U Hun ste mogli donedavno također, a ona jest u Schengenu tako da pustite grčke priče.

sniko

pre 3 godine

@kan ... Hrvatska i Bugarska su clanice EU. S obzirom na to da ste upuceni u sve razloge zbog kojih nam Grci ne dozvoljavaju ulaz, molim za odgovor koja je razlika izmedju Grcke i dve navedene zemlje u koje mozemo mi sujetni,nepismeni Srbi da udjemo? Hvala."
Nije na mene adresirano, ali cu vam odgovoriti: Postoji velika razlika - Grci su Sengen zona a pomenute dve drzave (Hrvatska i Bugarska plus nepomenuta Rumunija) nisu! Zato su nam Hrvatska i Bugarska otvorile granice jer ne potpadaju pod "sengen pravila". Ovo je odavno samo POLITICKO pitanje i najmanje ima veze sa epidemioloskom situacijom izazvanom korona virusom.

Vladimir

pre 3 godine

Nemojte uplaćivati letovanje u Grčkoj za iduću godinu... Opet će zatvoriti granice za nas. Plan je d se Halkidiki malo relaksira od Srba i da se dovedu platežniji gosti sa zapada.

bucket

pre 3 godine

Vidi ovako, braća su samo ona koja rodi majka, a prijatelja biramo.
Nego, 'rode moj', pita li se iko kako je nama, državljanima i stanovnicima Grčke? Da li se iko pita kako izdržavamo sve strožije strožije mere zaštite? Znate li koliko je napeta situacija sa Turskom? Znate li koliko problema imamo sa migrantima na Mitiliniju? Znaju li Srbi da u ovom trenutku ima preko 100 požara koje pojačani vetar dodatno raspiruje? Šta kažete na probleme koji postoje sa pogrešno napravljenim maskama za decu? Znate li da su od danas uvedene nove mere nošenja maski SVUDA napolju i unutra? Znate li da za nepoštovanje mera se može ići i u pritvor? Znate li, gangrizavi Srbi, da nam je ekonomija u Grčkoj na kolenima? Znate li da u pojedinim područjima nisu još otvorene škole zbog bezbedosne situacije? Znate li, Srbi, da su u ovom trenutku na aparatima/respiratorima ljudi od 42 do 64 godine? Znate li, tvrdoglavi i sujetni Srbi, da su pored Srbije granice Grčke zatvorene i za SAD, Rusiju, Kinu, Severnu Makedoniju, Albaniju, Indiju, Kinu, Pakistan, sve zemlje bivše SSSR, većina zemalja Afrike i Južne Amerike? Znate li da su granice otvorene za sve države EU, jer su se dogovorile o zajedničkom osiguranju i snošenju troškova lečenja potencijalnih zaraženih i obolelih? EU je kao jedna država, shvatite to već jednom!!
Izgleda da ne znate, i da vas nije briga. No, znate da vređate i klevetate! To samo odlično radite!!
(Vanja Petrović, 16. septembar 2020 11:04)

Očigledno da Bugari nisu i toj državi zvanoj EU pa Srbi mogu tamo da putuju.

Bane

pre 3 godine

Dobro, u Crnu Goru ne idemo, od juče, nisu nam više braća, sad više nećemo ni u Grčku, ni oni nam nisu ništa, u Hrvatsku ni mrtvi! Pa gde ćemo sad!?

Лика

pre 3 godine

Намагарчили нас БРАЋА Грци, Црногорци, а што онда да очекујемо од оних који нам не желе бити браћа?
Уплати аранжман, паре узимамо али се купај код куће у лавору. Није ми за оне којима како дошло тако и отишло, већ ми је жао оних који су за одмор одвајали од уста да грбаче па остали и без пара и без одмора...

kan

pre 3 godine

Pitanje za Vanju Petrovic,osobu koja je veliki broj ljudi izvredjala svojim komentarom-Vanja, Hrvatska i Bugarska su clanice EU. S obzirom na to da ste upuceni u sve razloge zbog kojih nam Grci ne dozvoljavaju ulaz, molim za odgovor koja je razlika izmedju Grcke i dve navedene zemlje u koje mozemo mi sujetni,nepismeni Srbi da udjemo? Hvala.

veki

pre 3 godine

@ (Vanja Petrović, 16. septembar 2020 11:04)

A ti si kao Grk ? Koliko kod se trudio ti ćeš za grke uvek biti stranac i nije lepo da pljuješ po svom rodu. I te probleme koje nabrajaš...pa svaka zemlja ih ima...Šta hoćeš ? Medalju ?

merkur

pre 3 godine

Da odgovorim ovom sto pise da li znate.. Da li znate... A da li znas ti da posto radim na aerodromu i nem.. Da svaki dan. Ispratim u mojoj smeni samo 4 aviona za Kos.. Krf. Heraklion.. Atinu.. Thessaloniki.. Punnn.. Nemackih turista.. A navodno u nemackoj opet raste broj zarazenih.. Tako i bilo u julu i avgustu.. Puni avioni za majorku.. Tenrrife itd.. E kad prosle ferije onda... Španija proglasena za zemlju rizika... A grcka nije a kod njih kao raste broj.. Znaci da se razumemo, ko ima iole zdravog razuma shvata da je sve politizirano i donose se odluke po politickoj osnovi a ne prema tzv coroni.. Tj projektu korona.. Hvala na objavi teksta..

vidoje

pre 3 godine

@DDF
Gresis iz sve snage. Imas racunar kod kuce. Kupio si ga. Zamisli koliko je to mizerno malo novca nekom DELL-u, Lenovu, Toshibi, a ti (s pravom) ocekujes garanciju, servis, sta god. Zamisli kolika je mizerija suma novca koju ostave u jednom Luksemburgu na Samsung telefone u poredjenju sa jednom Indijom! I sta to menja? I rucak od 20€ kao i rucak od 300€ moraju da budu odservirani. Po tome se razlikuje profesionalizam od sarlatanstva i sibicaranja.

Semi Silt

pre 3 godine

Sedamdesetih godina si cak sa onim crvenim pasosem mogao I u Ameriku bez vize a o Evropi da ni ne govorima samo si kod brace Grka morao sa vizom - I kad se raspala Yuga oni su imali veliki sukob sa Makedonijom - I tada su Makedonci ulazili ladno u Grcku samo su na granici placali 5 dm taksu a nama su I dalje trebale uredno vize ......kakva crna braca da ih ne vidim ......

nikos

pre 3 godine

@Vanja Petrović
Vi ste ste poprilicno pogubili draga gospodjo. Da li ste vi raspolozeni da slusate o svim problemima koje ima prodavac kada mu udjete u radnju? Sigurno da niste. E, tako nisam ni ja spreman da slusam vasu kuknjavu na sve i svasta. Vasa drzava (Grcka) prodaje turizam i cetvrtina onoga sto zaradi dolazi od turizma. Onda se i ponasajte tako. Ne moze vam milion Srba (koji dodju u Grcku u najboljoj sezoni) biti uzrok svih zala koja su vas spopala (za koja ste u najvecoj meri sami krivi) u poredjenju sa 28 miliona drugih turista koji godisnje udje u Grcku. Pa nisu vam Srbi podmetnuli pozare, naselili migrante, uradili pogresne maske za decu i rasirili koronu po Mikonosu, Santoriniju, Kritu! Pustili ste Francuze, Engleze, Holandeze, Nemce, Austrijance, Bugare, Italijane, Poljake, Rumune i to bez ili sa mizernim testovima i sada snosite posledice. Potpuno zasluzeno. Pozovite se sada na dogovor oko lecenja zarazenih kovidom u okviru EU. Nemam ni malo empatije prema vama, ne zato sto sam bezdusan, vec zato sto ste neiskreni prema gradjanima Srbije skoro tri meseca, pozivajuci se na koronu a vrlo dobro znate da je to politicka, i samo politicka odluka. I vise od toga, to je vid segregacije! Inace bi ljudima sa negativnim PCR testom dozvolili ulaz. Ovako ste celoj naciji zabranili ulaz.
ps. ne znam zasto me to neodoljivo podseca na ono davno ... psima, je...... i cig..... zabranjen ulaz.

Blaster

pre 3 godine

(Vanja Petrović, 16. septembar 2020 11:04)

Vanja, bas me je dirnulo vase obracanje. Jedva dodjoh sebi. Ostalo mi je samo nejasno ko ste to vi a ko mi.

Komša

pre 3 godine

Ako imamo manje zaraženim kovidom od Grčke koji je njihov razlog da ne puštaju Srbe u Grčku pritom vidi se i zna se da nije kovid a ja razmišljam koja je ekonomska računica,ili je možda politička.
 (Teodora, 16. septembar
Politička .I ekonomska.Politička je svaka odluka a do nje se dolazi iz ekonomskih,zdravstvenih i bilo kojih drugih razloga.
Zašto nas?
Iz istih razloga iz kojih imaš poseban grsnični prelaz i u normalnoj situaciji - nismo deo saveza drzava koji se zove EU i koji vodi svonu politiku i prati svoj interes ,koji se opet sastoji iz interesa drzava koje čine savez .
To koja se drzava vise pita,koja vise profitira,koja je vise a koja manje zadovoljna za odnos prema drzavljanima Srbije je nebitno - mi smo gradjani "ostalih" i to je to.

SKARLET

pre 3 godine

@Vanja itd. Mnogo energije trošiš za ovaj portal,a deluje i živce...Velika vecina Srba ni pomislila nije da putuje u Grcku,ili bilo gde...jer vlada ozbiljna epidemija...I mi brinemo za nasu ekonomiju,za zdravlje gradjana,starih i mladih...nama trenutno SAD i EU otimaju Kosovo i Metohiju...deca samo sto su posla u skolu...mnogo ljudi ostaje bez posla zbog corone...ti vodi brigu o toj ,,tvojoj"Grckoj,a mi,Srbi cemo svakako u buducnosti letovati u Grckoj,specijalno u onim delovima koje smo licno finansirali svojim dolascima kad su ona bila samo mala ribarska sela...Smanji svoj doživljaj o srpskim turistima koji ti tako žestoko smetaju...evo,dodji malo ovde kod nas,kad te već toliko inspirišemo.

Pera

pre 3 godine

Bas je cudno to kako je Grcima bitniji zivot ljudi neko prihod od turizma. Bas me cudi to. Zasto se lepo ne ugledaju na nas jer Srbin bi otisao na more makar bio smak sveta.

Pantheliya Đekson iz Male Krsne

pre 3 godine

Mnogo jednostavno rešenje.
Ko je putovao u neku stranu zemlju radi odmora i provoda [nije bio primoran da putuje] odmah u karantin po svom povratku, o svom trošku za 14 dana. Karantin organizuje država, da bi se sprečili Srpski recepti o samoizolaciji. Aj da ne budem toliko negativan, ovde u Novom Zelandu policija čuva karantin. Nismo samo mi toliko nesvesni. Svako misli da može da zajebe nekoga.
Pozdrav iz Novog Zelanda
(Dragan Djurich, 16. septembar 2020 11:52)

Vi na Novom Zelandu ste u tolikoj nedođiji, Bogu iza tregera, da ste ionako ceo život u karantinu i izolaciji. A i ljudi su po prirodi "izolovani", tako da vam džaba pare kad ih bacite na policiju.
Pozdrav iz zemlje koja je na dva sata leta do svega što vredi videti.

Dejan

pre 3 godine

Kao prodavac u maloprodaji brinem za psihičko zdravlje kupaca pogotovu ovih što se ove godine nisu kako oni to kažu "osolili" u moru. Narod je pukao psihički sada i ova katastrofa sa Grčkom. Znači bez girosa, bez osoljavanja i "apartmana" obloženih pločicama jadni mi.
Nego dođite kod mene na Kopaonik gde zamislite ima internet free a i imamo pet iste čaše u apartmanu.

Jovana

pre 3 godine

(Vanja Petrović, 16. septembar 2020 11:04)

Izvini, ali sve ovo što pišeš nije ekskuzivno samo za Grčku. Podsetiću te na činjenicu da ceo svet vodi bitku protiv korone, svi se gušimo pod maskama, svuda ljudi umiru a ne samo u Grčkoj, svi smo u teškoj ekonomskoj situaciji. Drugo, ne vidim kakve veze imaju situacija sa Turskom, požari i migranti sa nama? Grčka se svake godine suočava sa požarima, napetost sa Turskom nije od juče već se obnavlja svake godine, migrante imate 5 godina. O čemu ti govoriš, naturalizovani gradjanine Grčke?! I baš ti hvala što nas tešiš kako vrata nisu samo zatvorena za nas nego i za uber zaražene Indiju, Rusiju i USA. Kako god, želim Grčkoj što manje zaraženih iako sam ljuta i uvredjena zbog diskriminacije. Bojkotovaću vašu zemlju narednih nekoliko godina ali joj ne želim ništa loše.

Pingvin turs

pre 3 godine

(rodjaksasela, 16. septembar 2020 10:18)

Ne drže grci novac već agencije a ovaj Senicic je u službi turističkih agencija a ne gradjana. Opet je sve palo na teret gradjana. Ja nisam uzela vaučer i neću, još uvek se natezemo sa agencijom, jako su drski i bezobrazni. Ne žele da nam vrate novac, drugo ne žele da nam daju vaučer u evrima na dan isplate kao što smo i mi kupili aranžman, ne žele da nam zamene letovanje za sledeću godinu isto mesto, isti datum. Ja sam za kolektivnu tužbu jer je zakon iznad neke uredbe! Ćeraćemo se još!

Đokče

pre 3 godine

Postoji jedan deo izmedju mojih nogu, na latinskom se zove “perineum”, za koji ne postoji zabrana za Grke u narednih 15 dana, jer su bratski narod.

mozaks

pre 3 godine

kakvih sve lepih predela i mesta postoje u Srbiji,mnogi nisu ni svesni,niti culi,a kamoli da su videli,i sami grci mogu da pozavide ,ali imaju srece sto su srbi se zainatili pa posto poto hoce kod njih inace,kad se otkrije sve lepote ..grci ce tad da vuku srbe za rukav da dodju..a tod g.do grci..uzivajte..

Smuki

pre 3 godine

Vest oko zabrane odlaska nasih u Grcku odavo nema vise smisla (turisticka sezona je odavno prosla) tako da je slobodno mozete izdvojiti iz sekcije "Turizam" u "Politika". I ljudi koji u komentarima prozivaju Grcku ne bi otisli u Grcku jos od 1 septembra da im je dozvoljen ulazak bez stajanja na granici. Sve su to politicki komentari tako da slobodno mozete (mada znam da necete) prestati da pratite ovu vest.

Boze zdravlje da se ovo sa Koronom smiri svuda u svetu eto nas opet dole sledece godine a ovi komentari ce ostati samo da leze negde i bazi portala zaboravljeni i od samih komentatora.

Stefan

pre 3 godine

@Vanja Petrovic, Grcka je na kolenima jer vole da budu u tom polozaju a ne vole da rade. Uvek je vama tesko, uvek ste vi u problemima, vama uvek treba pomoc... Kakvi smo mi to je posebna prica, cak i ova situacija govori o nama, nemamo ponos ni pamet.

lepi

pre 3 godine

bogu hvaka da nas ne pustaju. oni sada gore od korone. mozete da mislite kao bi se nasi odmah zaleteli u grcku kao sto su u cg. a obe zemlje nas zezaju cele sezone a mi nemao obraza pa breze bolje pohrlili u cg. samo koronu mozemo tako da vratimo u zemlju

mikin

pre 3 godine

"Grci prelomili: "Apel niko nije čuo"
Da ste vi zivi i zdravi, Grci su prelomili jos 6. jula! Kome to nije jasno ili je potpuni analfabeta ili namerno laze.
Ova kovid-pomama je E-uniji dobro dosla da uvede nesto gore od viza za ovakve kao sto smo mi. Zar treba da tezimo ulasku u nesto sto se bavi segregacijom?

objektivan

pre 3 godine

Ovo je po meni sasvim očekivana odluka kojom Grčka štiti sebe, a i nas od virusa. U suštini zabranjen je ulazak u EU, zašto bi Grčka bila drugačija o ostalih zemalja unije. A nije mi ni jasno ko bi sada išao na more usled nestabilne situacije, plus druga polovina septembra. Inače ja već nekoliko godina idem u Tursku na more, tako da svima preporučujem da se prebace sa Grčke na Tursku. Kušadasi zakon u odnosu na sve ono šta Grčka nudi za prosečnog turistu iz Srbije.

gas

pre 3 godine

Korona u Grckoj besni a zdravstvo zemlju u dugovima je verovatno preoptereceno.
Zasto smatrate da su drugaciju odluku trebali da donesu.
Ako ja potrosim prosecno 1200e u samoj Grckoj profit im je mozda 300-400e (do 500e da apartman ne bude prazan).
Onda je normalno da ako rizikuju puste turiste iz EU ( koje inace i ne mogu da stopiraju) koji ce trositi 2000-5000e po Santoriniju i Mikonosu od kojih im je profit 50%.
Od 97me sam stalno dole sem par godina i ne zameram.
(Aleksa Pufta, 16. septembar 2020 10:20)

Nije ovde u pitanju Mikonos i Santorini već Haldkidiki, Olimpska regija i sl.

Neko

pre 3 godine

Hahahhahahahahaha, sa jedne strane mi je zao ljudi sto ce izgubiti novac i letovanje, ali sa druge strane mi uopste nije zao jer su lakoverni i idu po sistemu “bas me briga, idem na letovanje”. Eto vam ga sada.

Komša

pre 3 godine

Sedamdesetih godina si cak sa onim crvenim pasosem mogao I u Ameriku bez vize a o Evropi da ni ne govorima samo si kod brace Grka morao sa vizom - I kad se raspala Yuga oni su imali veliki sukob sa Makedonijom - I tada su Makedonci ulazili ladno u Grcku samo su na granici placali 5 dm taksu a nama su I dalje trebale uredno vize ......kakva crna braca da ih ne vidim ......
 (Semi Silt, 16. septembar 2020 11:43) 
Vize su nam uveli prvo zbog politike/stava JBT i SFRJ a ne zato što smo Srbi.
Posle ,kad vise nismo imali crveni pasos vize su nam uvedene jer smo imali crveni režim (i salje ,za razliku od ostalih ).
I prijateljska Francuska nam je uvela vize 1983.godine ,ne zato što je Miteran mrzeo Srbe nego valjda zato što Francuzi nisu našli način da "našu" nesvrstanu politiku svrstaju u prijateljsku.
Ne možeš da tretiras nesvrstane kao bracu od tetke ,boris se pdotiv "francuskog konikalizma" i da očekuješ da te dočekaju kao potomka Vojvode Mišica i Bojovica.
Ili možeš,ako nisi realan i ocekujes da ti mozes da se ponasas kako hoces a da su drugi duzni da to ne primecuju.
Nisam pristalica "bratkanja" sa bilo kojim narodom/drzavom ali nikako ne podrzavam ovo sto vi radite- uzdate se u neinformisanost i sejete mržnju prema Grcima .
Iz samo vama znanih razloga.

Aleksa Pufta

pre 3 godine

@gas
O tome i pisem. Zrtvuju Solun jer bolje zaradjuju na ostrvima i Atini.
Ne treba im 100 hiljada turista sa hiljadu evra u dzepu vec 10 hiljada sa 5000e.
Valjda oni imaju pravo da donesu svoju odluju u ovakvom vremenu.

Ajmo malo realno

pre 3 godine

Nema ovo nikakve veze, stvar je jasna od početka, napravi nered u glavama ljudi, ne zna se ni šta treba ni šta ne treba, nosimo neke maske čija "propusnost" je takva da nema veze sa veličinom čestice virusa, bombarduju te iz dana u dan sa kontradiktornim informacijama, svaka država-vlada radi kako hoće, svi očekuju vakcinu a niko neće da je primi, testova 5 vrsta ni jedan nije validan, ekonomije se resetuju, dogovori se prave između bliskih zemalja, globalno kretanje ne postoji, zdravstvo stalo kao da postoji samo Covid, pljušte neke pare "državne pomoći" niko ne pita odakle...Bil Gejts kaže tako će biti još dve godine..ja mu verujem i znam da će tako biti, a sve drugo što pričaju svi ostali pajaci počevši od SZO pa do našeg "kriznog štaba", oni su samo pajaci u ovoj predstavi, a predstava nije stigla ni do pola.

Teodora

pre 3 godine

Ako imamo manje zaraženim kovidom od Grčke koji je njihov razlog da ne puštaju Srbe u Grčku pritom vidi se i zna se da nije kovid a ja razmišljam koja je ekonomska računica,ili je možda politička.

Dragan Djurich

pre 3 godine

Mnogo jednostavno rešenje.
Ko je putovao u neku stranu zemlju radi odmora i provoda [nije bio primoran da putuje] odmah u karantin po svom povratku, o svom trošku za 14 dana. Karantin organizuje država, da bi se sprečili Srpski recepti o samoizolaciji. Aj da ne budem toliko negativan, ovde u Novom Zelandu policija čuva karantin. Nismo samo mi toliko nesvesni. Svako misli da može da zajebe nekoga.
Pozdrav iz Novog Zelanda

DDF

pre 3 godine

Pojedinci ne veruju da je"zarobljeno"100 miliona €,srpskog novca kod grka ili u nasim agencijama,Grcka od turizma prihoduje godisnje izmedju 15-18 milijardi €...izracunajte koliko procentualno mi srbi ostavljamo novca u odnosu na celu cifru od turizma

Crnogorac

pre 3 godine

@Tako je, braćo Srbi. Ispljujte Grke na sve moguće načine, bacite ih u blato jer hoće da sačuvaju sebe od zaraze.

Kad je CG to isto radila bilo je drvlje i kamenje po Crnogorcima.

NBGD

pre 3 godine

E pa Srbi, sledeće godine juriš kod braće Grka i Crnogoraca. Pardon, ''braće''. Ispadoše pametniji i veća ''braća'' Albanci i Turci. ;) Pamet u glavu. Uostalom, po čemu su Grčka i Crna Gora bolje destinacije od Turske i Albanije?
(Konj, 16. septembar 2020 10:22)

Komentar ti je malo reci glup. To sto neko cuva svoje gradjane i mari za sirenje zaraze (bila ona tu ili nebila kako mi mislimo) ne znaci dal te voli ili ne voli.

koronarius

pre 3 godine

Extra. Bio prosle godine u onoj poslednjoj turi, od 1. do 10. oktobra. Kupao sam se svaki dan. Moji prijatelji bili od 15. do 25. septembra, nisu se dva puta okupali.

lepi

pre 3 godine

bogu hvaka da nas ne pustaju. oni sada gore od korone. mozete da mislite kao bi se nasi odmah zaleteli u grcku kao sto su u cg. a obe zemlje nas zezaju cele sezone a mi nemao obraza pa breze bolje pohrlili u cg. samo koronu mozemo tako da vratimo u zemlju

petar

pre 3 godine

navijam za grke da vam ne vrate pare!!
ajmo braco grci, kad su vec glupi pa vam pored svih zabrana, i cele retardirane situacije daju pare vi ih slobodno zadrzite!!!

rodjaksasela

pre 3 godine

Low key layesmith ili stagod, poenta je u tome sto drzava Grcka stiti svoje, a drzava Srbija ne. Taj novac koji su nasi ljudi uplatili agencijama, je unapred uplacen od strane nase turisticke agencije grcima. Nije u redu da samo nasa agencija ispasta, grci imaju pare, nas putnik ima pare, a agencija nek ispasta. Nas putnik je novac uplatio, turisticka agencija je svoj posao odradila, uplatila novac hotelijeru i avio kompaniji npr, a hotelijer i avio kompanija nisu uradile nista od svojih obaveza, a dobili su novac i mogu ga zadrzavati. Nijedna turisticka agencija koja je clan YUTE se ne bavi prevarama putnika. Sto se tice poreza, potrebno je biti, kao i u svakoj drugoj bransi u nasoj drzavi, blizak nekome gore, da bi postojala mogucnost malverzacije.

lili

pre 3 godine

Hvala im sto su odgovorniji od nas,koliko bi tek bilo inficiranih po povratku sa letovanja da su nas pustili.Za nas najbolja odluka,a nase pare niko nece prisvojiti,neka se svi malo strpe,pa i turisticke agencije.Meni je takodje novac zarobljen,dobila sam vaucer i ne sumnjam da ga necu iskoristiti.Grcka je pravna drzava.

Neo@

pre 3 godine

Čini mi se da Grci, tj njihova globalisticka vlada radi ovo i zbog onemogućavanja odlaska brda hodočasnika što Srba, većinom Rusa, što Gruzijaca, Belorusa i ostale pravoslavne braće, a kako bi manastire na Svetoj Gori potpuno podveli pod njihovu zavisnost, time i preoteli, na kraju i uništili svaki trag duhovnog na Svetoj Gori, a što je i cilj satanisticke svetske vlade.
Dokle god se pravoslavna molitva čuje, oni imaju problem!
Videćete, pustice neko kratko vreme, pa će opet zatvarati i tako unedogled dok manastiri ne ostanu bez prihoda.
Naš Hilandar već ima problema zbog svega ovoga, nemaju prihoda gotovo nikakvog, pitanje je šta će biti dalje, jer država nešto ne haje za tu svetinju srpsku.

nestosastrane

pre 3 godine

"kakvih sve lepih predela i mesta postoje u Srbiji,mnogi nisu ni svesni,niti culi,a kamoli da su videli,i sami grci mogu da pozavide ,ali imaju srece sto su srbi se zainatili pa posto poto hoce kod njih inace"

Pa znas kako, i nisu nesto specijalno, ali za onaj grcki krs i kamen su raj. A na tvoje pitanje zasto posto poto odgovor je da je to ostalo jos iz onog tuznog vremena kad je odlazak na more bio statusni simbol, pa se od usta odvajalo da bi se peklo 7 dana na 50 stepeni. Nazalost, od toga nismo daleko odmakli.

CHE

pre 3 godine

Ne moze Grcka, idem u C. Goru. Ako ni tamo ne moze idem u Hrvatsku,i tako redom. Sta se bre uzbudjujete kao da vam je Grcka iz oka ispala! Ja imam i HR pasos ali namerno nisam otisao u Grcku! Eto...

Deli

pre 3 godine

(Vanja Petrović, 16. septembar 2020 11:04)
Ne znamo ! Svakako to nije razlog da ovde generalizujem narod i vredjaš ! Puno sreće i zdravlja .

Game of Trolls

pre 3 godine

(Vanja Petrović, 16. septembar 2020 11:04)

Ti izgleda živiš u goroj državi od Srbije?
(Srdjan bgd, 16. septembar 2020 11:44)

Jes’ ti pismen? Zar nije očevidno?
Ne moraš ga zbog toga mrzeti... zaviditi da!

logika

pre 3 godine

@Pera ... Bas je cudno to kako je Grcima bitniji zivot ljudi neko prihod od turizma. Bas me cudi to. Zasto se lepo ne ugledaju na nas jer Srbin bi otisao na more makar bio smak sveta."
Jesi li ti takav po prirodi ili se pravis "tosa"? Da je Grcima bitniji zivot ljudi nego prihod od turizma NE BI oni pustali Francuze, Nemce, Engleze, Poljake, Holandeze, Italijane, Austrijance, Rumune, Bugare ... To sto ce zaustaviti 100.000 Srba nece ih spasiti ako puste 10 miliona ovih nabrojanih. Ostavi tu pricu za decu u obdanistu.

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Os Balkanaca koji dolaze na Halkidiki i sever Grcke najvise imaju i trose Rumuni bar oni koji na more dolaze. Njima rampu nisu stavili jer su u EU a mi mozemo o sebi da mislimo kao o najvecim kavaljerima.
Mozda su hteli manje guzve na plazama, prodavnicama da ne bi imali pune bolnice.

Konj

pre 3 godine

E pa Srbi, sledeće godine juriš kod braće Grka i Crnogoraca. Pardon, ''braće''. Ispadoše pametniji i veća ''braća'' Albanci i Turci. ;) Pamet u glavu. Uostalom, po čemu su Grčka i Crna Gora bolje destinacije od Turske i Albanije?

mozaks

pre 3 godine

kakvih sve lepih predela i mesta postoje u Srbiji,mnogi nisu ni svesni,niti culi,a kamoli da su videli,i sami grci mogu da pozavide ,ali imaju srece sto su srbi se zainatili pa posto poto hoce kod njih inace,kad se otkrije sve lepote ..grci ce tad da vuku srbe za rukav da dodju..a tod g.do grci..uzivajte..

Vanja Petrović

pre 3 godine

(Bane, 16. septembar 2020 10:17)

Vidi ovako, braća su samo ona koja rodi majka, a prijatelja biramo.
Nego, 'rode moj', pita li se iko kako je nama, državljanima i stanovnicima Grčke? Da li se iko pita kako izdržavamo sve strožije strožije mere zaštite? Znate li koliko je napeta situacija sa Turskom? Znate li koliko problema imamo sa migrantima na Mitiliniju? Znaju li Srbi da u ovom trenutku ima preko 100 požara koje pojačani vetar dodatno raspiruje? Šta kažete na probleme koji postoje sa pogrešno napravljenim maskama za decu? Znate li da su od danas uvedene nove mere nošenja maski SVUDA napolju i unutra? Znate li da za nepoštovanje mera se može ići i u pritvor? Znate li, gangrizavi Srbi, da nam je ekonomija u Grčkoj na kolenima? Znate li da u pojedinim područjima nisu još otvorene škole zbog bezbedosne situacije? Znate li, Srbi, da su u ovom trenutku na aparatima/respiratorima ljudi od 42 do 64 godine? Znate li, tvrdoglavi i sujetni Srbi, da su pored Srbije granice Grčke zatvorene i za SAD, Rusiju, Kinu, Severnu Makedoniju, Albaniju, Indiju, Kinu, Pakistan, sve zemlje bivše SSSR, većina zemalja Afrike i Južne Amerike? Znate li da su granice otvorene za sve države EU, jer su se dogovorile o zajedničkom osiguranju i snošenju troškova lečenja potencijalnih zaraženih i obolelih? EU je kao jedna država, shvatite to već jednom!!
Izgleda da ne znate, i da vas nije briga. No, znate da vređate i klevetate! To samo odlično radite!!

Dejan

pre 3 godine

Kao prodavac u maloprodaji brinem za psihičko zdravlje kupaca pogotovu ovih što se ove godine nisu kako oni to kažu "osolili" u moru. Narod je pukao psihički sada i ova katastrofa sa Grčkom. Znači bez girosa, bez osoljavanja i "apartmana" obloženih pločicama jadni mi.
Nego dođite kod mene na Kopaonik gde zamislite ima internet free a i imamo pet iste čaše u apartmanu.

Neo@

pre 3 godine

Čini mi se da Grci, tj njihova globalisticka vlada radi ovo i zbog onemogućavanja odlaska brda hodočasnika što Srba, većinom Rusa, što Gruzijaca, Belorusa i ostale pravoslavne braće, a kako bi manastire na Svetoj Gori potpuno podveli pod njihovu zavisnost, time i preoteli, na kraju i uništili svaki trag duhovnog na Svetoj Gori, a što je i cilj satanisticke svetske vlade.
Dokle god se pravoslavna molitva čuje, oni imaju problem!
Videćete, pustice neko kratko vreme, pa će opet zatvarati i tako unedogled dok manastiri ne ostanu bez prihoda.
Naš Hilandar već ima problema zbog svega ovoga, nemaju prihoda gotovo nikakvog, pitanje je šta će biti dalje, jer država nešto ne haje za tu svetinju srpsku.

Milan

pre 3 godine

Tako je, braćo Srbi. Ispljujte Grke na sve moguće načine, bacite ih u blato jer hoće da sačuvaju sebe od zaraze. Zaboravite da su nas sačuvali pre jednog veka od nestanka samo zato što vam ne daju da se okupate nedelju dana u moru. Sram vas bilo.

Teodora

pre 3 godine

Ako imamo manje zaraženim kovidom od Grčke koji je njihov razlog da ne puštaju Srbe u Grčku pritom vidi se i zna se da nije kovid a ja razmišljam koja je ekonomska računica,ili je možda politička.

koronarius

pre 3 godine

Extra. Bio prosle godine u onoj poslednjoj turi, od 1. do 10. oktobra. Kupao sam se svaki dan. Moji prijatelji bili od 15. do 25. septembra, nisu se dva puta okupali.

rodjaksasela

pre 3 godine

Pa slusajte, situacija je takva da Grci drze nase pare. Drzava mora da se zvanicno umesa i izvrsi pritisak na Grke, kao i da zahteva da njihovi ugostitelji i hotelijeri vrate uplaceno. Prave se blesavi, mogu da zatvaraju jer njihovi krckaju pare koje nisu zaradili jer im je smestaj uplacen unapred i nisu jos digli kuku i motiku. Drzava ne stiti turisticke agencije.

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Korona u Grckoj besni a zdravstvo zemlju u dugovima je verovatno preoptereceno.
Zasto smatrate da su drugaciju odluku trebali da donesu.
Ako ja potrosim prosecno 1200e u samoj Grckoj profit im je mozda 300-400e (do 500e da apartman ne bude prazan).
Onda je normalno da ako rizikuju puste turiste iz EU ( koje inace i ne mogu da stopiraju) koji ce trositi 2000-5000e po Santoriniju i Mikonosu od kojih im je profit 50%.
Od 97me sam stalno dole sem par godina i ne zameram.

Bane

pre 3 godine

Dobro, u Crnu Goru ne idemo, od juče, nisu nam više braća, sad više nećemo ni u Grčku, ni oni nam nisu ništa, u Hrvatsku ni mrtvi! Pa gde ćemo sad!?

Zoki

pre 3 godine

Ono kada ste toliko popularan narod da vas niko ne želi ni vidjeti. Priča stara a narod isti.
(Dobri duh, 16. septembar 2020 11:01)

Autor je ili Hrvat ili Bosnjak ili Milogorac

Dusan 1

pre 3 godine

Odlicna odluka za nas ! Grci su stvarno nasa braca. U Grckoj zaraza se razbuktala. Kada su vec nasi ljudi budalasti, najbolje je da nas Gecka drzava zastiti od nas samih !
Odgovorna odluka odgovornih ljudi.

Vladimir

pre 3 godine

Nemojte uplaćivati letovanje u Grčkoj za iduću godinu... Opet će zatvoriti granice za nas. Plan je d se Halkidiki malo relaksira od Srba i da se dovedu platežniji gosti sa zapada.

Neko

pre 3 godine

Hahahhahahahahaha, sa jedne strane mi je zao ljudi sto ce izgubiti novac i letovanje, ali sa druge strane mi uopste nije zao jer su lakoverni i idu po sistemu “bas me briga, idem na letovanje”. Eto vam ga sada.

Low Key Lyesmith

pre 3 godine

@rodjaksasela, 16. septembar 2020 10:18
Mislim da bi novce - naše novce - morale vratiti srbijanske turističke agencije, preko kojih su turisti iz Srbije i kupili, odnosno uplatili aranžmane. To je prvo. A te agencije neka se kasnije prelamaju sa grčkim posredničkim agencijama i grčkim hotelijerima. Nisam siguran da bi se država trebala nešto preterano mešati u ovo sve. Naročito se stavljati na stranu srbijanskih turističkih agencija, poslovično sklonih prevarama izbegavanju poreza i slično. Just saying.

*Nadam se da će komentar biti objavljen u celosti.

Лика

pre 3 godine

Намагарчили нас БРАЋА Грци, Црногорци, а што онда да очекујемо од оних који нам не желе бити браћа?
Уплати аранжман, паре узимамо али се купај код куће у лавору. Није ми за оне којима како дошло тако и отишло, већ ми је жао оних који су за одмор одвајали од уста да грбаче па остали и без пара и без одмора...

Đokče

pre 3 godine

Postoji jedan deo izmedju mojih nogu, na latinskom se zove “perineum”, za koji ne postoji zabrana za Grke u narednih 15 dana, jer su bratski narod.

objektivan

pre 3 godine

Ovo je po meni sasvim očekivana odluka kojom Grčka štiti sebe, a i nas od virusa. U suštini zabranjen je ulazak u EU, zašto bi Grčka bila drugačija o ostalih zemalja unije. A nije mi ni jasno ko bi sada išao na more usled nestabilne situacije, plus druga polovina septembra. Inače ja već nekoliko godina idem u Tursku na more, tako da svima preporučujem da se prebace sa Grčke na Tursku. Kušadasi zakon u odnosu na sve ono šta Grčka nudi za prosečnog turistu iz Srbije.

nestosastrane

pre 3 godine

"kakvih sve lepih predela i mesta postoje u Srbiji,mnogi nisu ni svesni,niti culi,a kamoli da su videli,i sami grci mogu da pozavide ,ali imaju srece sto su srbi se zainatili pa posto poto hoce kod njih inace"

Pa znas kako, i nisu nesto specijalno, ali za onaj grcki krs i kamen su raj. A na tvoje pitanje zasto posto poto odgovor je da je to ostalo jos iz onog tuznog vremena kad je odlazak na more bio statusni simbol, pa se od usta odvajalo da bi se peklo 7 dana na 50 stepeni. Nazalost, od toga nismo daleko odmakli.

Dragan Djurich

pre 3 godine

Mnogo jednostavno rešenje.
Ko je putovao u neku stranu zemlju radi odmora i provoda [nije bio primoran da putuje] odmah u karantin po svom povratku, o svom trošku za 14 dana. Karantin organizuje država, da bi se sprečili Srpski recepti o samoizolaciji. Aj da ne budem toliko negativan, ovde u Novom Zelandu policija čuva karantin. Nismo samo mi toliko nesvesni. Svako misli da može da zajebe nekoga.
Pozdrav iz Novog Zelanda

lepi

pre 3 godine

bogu hvaka da nas ne pustaju. oni sada gore od korone. mozete da mislite kao bi se nasi odmah zaleteli u grcku kao sto su u cg. a obe zemlje nas zezaju cele sezone a mi nemao obraza pa breze bolje pohrlili u cg. samo koronu mozemo tako da vratimo u zemlju

Pera

pre 3 godine

Bas je cudno to kako je Grcima bitniji zivot ljudi neko prihod od turizma. Bas me cudi to. Zasto se lepo ne ugledaju na nas jer Srbin bi otisao na more makar bio smak sveta.

Mr Majestyk

pre 3 godine

A kunuli smo se da su nam braća!?
(Vladimir, 16. septembar 2020 09:59)

Da. Braća konja su tražila vize i dok ni za koga nisu trebale i koji su ih poslednji ukinuli nakon odluke EU o liberalizaciji viznog režima.

veki

pre 3 godine

@ (Vanja Petrović, 16. septembar 2020 11:04)

A ti si kao Grk ? Koliko kod se trudio ti ćeš za grke uvek biti stranac i nije lepo da pljuješ po svom rodu. I te probleme koje nabrajaš...pa svaka zemlja ih ima...Šta hoćeš ? Medalju ?

Jovana

pre 3 godine

(Vanja Petrović, 16. septembar 2020 11:04)

Izvini, ali sve ovo što pišeš nije ekskuzivno samo za Grčku. Podsetiću te na činjenicu da ceo svet vodi bitku protiv korone, svi se gušimo pod maskama, svuda ljudi umiru a ne samo u Grčkoj, svi smo u teškoj ekonomskoj situaciji. Drugo, ne vidim kakve veze imaju situacija sa Turskom, požari i migranti sa nama? Grčka se svake godine suočava sa požarima, napetost sa Turskom nije od juče već se obnavlja svake godine, migrante imate 5 godina. O čemu ti govoriš, naturalizovani gradjanine Grčke?! I baš ti hvala što nas tešiš kako vrata nisu samo zatvorena za nas nego i za uber zaražene Indiju, Rusiju i USA. Kako god, želim Grčkoj što manje zaraženih iako sam ljuta i uvredjena zbog diskriminacije. Bojkotovaću vašu zemlju narednih nekoliko godina ali joj ne želim ništa loše.

lili

pre 3 godine

Hvala im sto su odgovorniji od nas,koliko bi tek bilo inficiranih po povratku sa letovanja da su nas pustili.Za nas najbolja odluka,a nase pare niko nece prisvojiti,neka se svi malo strpe,pa i turisticke agencije.Meni je takodje novac zarobljen,dobila sam vaucer i ne sumnjam da ga necu iskoristiti.Grcka je pravna drzava.

CHE

pre 3 godine

Ne moze Grcka, idem u C. Goru. Ako ni tamo ne moze idem u Hrvatsku,i tako redom. Sta se bre uzbudjujete kao da vam je Grcka iz oka ispala! Ja imam i HR pasos ali namerno nisam otisao u Grcku! Eto...

Bro

pre 3 godine

Samo vi nemate problem da šaljete ljude u tu zemlju gde je loša epidemiološka situacija i da promovišete letovanje u godini kad za to nije vreme... Vaš argument da vi od toga živite vredi isto kao i za dilera droge - moram da dilujem, ja od toga živim... Shvatite da se ne bavite vitalnim biznisom, da predstavljate hir i da kao takvi morate biti spremni na sve, pa i bavljenjem drugim poslom...

bucket

pre 3 godine

Vidi ovako, braća su samo ona koja rodi majka, a prijatelja biramo.
Nego, 'rode moj', pita li se iko kako je nama, državljanima i stanovnicima Grčke? Da li se iko pita kako izdržavamo sve strožije strožije mere zaštite? Znate li koliko je napeta situacija sa Turskom? Znate li koliko problema imamo sa migrantima na Mitiliniju? Znaju li Srbi da u ovom trenutku ima preko 100 požara koje pojačani vetar dodatno raspiruje? Šta kažete na probleme koji postoje sa pogrešno napravljenim maskama za decu? Znate li da su od danas uvedene nove mere nošenja maski SVUDA napolju i unutra? Znate li da za nepoštovanje mera se može ići i u pritvor? Znate li, gangrizavi Srbi, da nam je ekonomija u Grčkoj na kolenima? Znate li da u pojedinim područjima nisu još otvorene škole zbog bezbedosne situacije? Znate li, Srbi, da su u ovom trenutku na aparatima/respiratorima ljudi od 42 do 64 godine? Znate li, tvrdoglavi i sujetni Srbi, da su pored Srbije granice Grčke zatvorene i za SAD, Rusiju, Kinu, Severnu Makedoniju, Albaniju, Indiju, Kinu, Pakistan, sve zemlje bivše SSSR, većina zemalja Afrike i Južne Amerike? Znate li da su granice otvorene za sve države EU, jer su se dogovorile o zajedničkom osiguranju i snošenju troškova lečenja potencijalnih zaraženih i obolelih? EU je kao jedna država, shvatite to već jednom!!
Izgleda da ne znate, i da vas nije briga. No, znate da vređate i klevetate! To samo odlično radite!!
(Vanja Petrović, 16. septembar 2020 11:04)

Očigledno da Bugari nisu i toj državi zvanoj EU pa Srbi mogu tamo da putuju.

ivan

pre 3 godine

Kako ovo predstavljate kao da u Sluzbenom glasniku pise bas da Srbi ne mogu da udju. Oni su samo produzili prethodnu odluku koja je produzetak odluke pre itd. A ta inicijalna odluka, sto se tice zemalja koje su na listi izuzetaka (mogu da udju iako su van EU), je samo copy-paste one odluke EU iz jula.

True

pre 3 godine

Ne kapiram ljude koji su navalili da idu po svaku cenu. Koje su to lobanje?! Sto se ag tice i oni su nastavili sa prodajom iako je svakom ko zeli da vidi jos u martu bilo jasno da od mora i putovanja nema nista.

Semi Silt

pre 3 godine

Sedamdesetih godina si cak sa onim crvenim pasosem mogao I u Ameriku bez vize a o Evropi da ni ne govorima samo si kod brace Grka morao sa vizom - I kad se raspala Yuga oni su imali veliki sukob sa Makedonijom - I tada su Makedonci ulazili ladno u Grcku samo su na granici placali 5 dm taksu a nama su I dalje trebale uredno vize ......kakva crna braca da ih ne vidim ......

kan

pre 3 godine

Pitanje za Vanju Petrovic,osobu koja je veliki broj ljudi izvredjala svojim komentarom-Vanja, Hrvatska i Bugarska su clanice EU. S obzirom na to da ste upuceni u sve razloge zbog kojih nam Grci ne dozvoljavaju ulaz, molim za odgovor koja je razlika izmedju Grcke i dve navedene zemlje u koje mozemo mi sujetni,nepismeni Srbi da udjemo? Hvala.

Pantheliya Đekson iz Male Krsne

pre 3 godine

Mnogo jednostavno rešenje.
Ko je putovao u neku stranu zemlju radi odmora i provoda [nije bio primoran da putuje] odmah u karantin po svom povratku, o svom trošku za 14 dana. Karantin organizuje država, da bi se sprečili Srpski recepti o samoizolaciji. Aj da ne budem toliko negativan, ovde u Novom Zelandu policija čuva karantin. Nismo samo mi toliko nesvesni. Svako misli da može da zajebe nekoga.
Pozdrav iz Novog Zelanda
(Dragan Djurich, 16. septembar 2020 11:52)

Vi na Novom Zelandu ste u tolikoj nedođiji, Bogu iza tregera, da ste ionako ceo život u karantinu i izolaciji. A i ljudi su po prirodi "izolovani", tako da vam džaba pare kad ih bacite na policiju.
Pozdrav iz zemlje koja je na dva sata leta do svega što vredi videti.

SKARLET

pre 3 godine

@Vanja itd. Mnogo energije trošiš za ovaj portal,a deluje i živce...Velika vecina Srba ni pomislila nije da putuje u Grcku,ili bilo gde...jer vlada ozbiljna epidemija...I mi brinemo za nasu ekonomiju,za zdravlje gradjana,starih i mladih...nama trenutno SAD i EU otimaju Kosovo i Metohiju...deca samo sto su posla u skolu...mnogo ljudi ostaje bez posla zbog corone...ti vodi brigu o toj ,,tvojoj"Grckoj,a mi,Srbi cemo svakako u buducnosti letovati u Grckoj,specijalno u onim delovima koje smo licno finansirali svojim dolascima kad su ona bila samo mala ribarska sela...Smanji svoj doživljaj o srpskim turistima koji ti tako žestoko smetaju...evo,dodji malo ovde kod nas,kad te već toliko inspirišemo.

merkur

pre 3 godine

Da odgovorim ovom sto pise da li znate.. Da li znate... A da li znas ti da posto radim na aerodromu i nem.. Da svaki dan. Ispratim u mojoj smeni samo 4 aviona za Kos.. Krf. Heraklion.. Atinu.. Thessaloniki.. Punnn.. Nemackih turista.. A navodno u nemackoj opet raste broj zarazenih.. Tako i bilo u julu i avgustu.. Puni avioni za majorku.. Tenrrife itd.. E kad prosle ferije onda... Španija proglasena za zemlju rizika... A grcka nije a kod njih kao raste broj.. Znaci da se razumemo, ko ima iole zdravog razuma shvata da je sve politizirano i donose se odluke po politickoj osnovi a ne prema tzv coroni.. Tj projektu korona.. Hvala na objavi teksta..

rodjaksasela

pre 3 godine

Low key layesmith ili stagod, poenta je u tome sto drzava Grcka stiti svoje, a drzava Srbija ne. Taj novac koji su nasi ljudi uplatili agencijama, je unapred uplacen od strane nase turisticke agencije grcima. Nije u redu da samo nasa agencija ispasta, grci imaju pare, nas putnik ima pare, a agencija nek ispasta. Nas putnik je novac uplatio, turisticka agencija je svoj posao odradila, uplatila novac hotelijeru i avio kompaniji npr, a hotelijer i avio kompanija nisu uradile nista od svojih obaveza, a dobili su novac i mogu ga zadrzavati. Nijedna turisticka agencija koja je clan YUTE se ne bavi prevarama putnika. Sto se tice poreza, potrebno je biti, kao i u svakoj drugoj bransi u nasoj drzavi, blizak nekome gore, da bi postojala mogucnost malverzacije.

mikin

pre 3 godine

"Grci prelomili: "Apel niko nije čuo"
Da ste vi zivi i zdravi, Grci su prelomili jos 6. jula! Kome to nije jasno ili je potpuni analfabeta ili namerno laze.
Ova kovid-pomama je E-uniji dobro dosla da uvede nesto gore od viza za ovakve kao sto smo mi. Zar treba da tezimo ulasku u nesto sto se bavi segregacijom?

Blaster

pre 3 godine

(Vanja Petrović, 16. septembar 2020 11:04)

Vanja, bas me je dirnulo vase obracanje. Jedva dodjoh sebi. Ostalo mi je samo nejasno ko ste to vi a ko mi.

lepi

pre 3 godine

bogu hvaka da nas ne pustaju. oni sada gore od korone. mozete da mislite kao bi se nasi odmah zaleteli u grcku kao sto su u cg. a obe zemlje nas zezaju cele sezone a mi nemao obraza pa breze bolje pohrlili u cg. samo koronu mozemo tako da vratimo u zemlju

gas

pre 3 godine

Korona u Grckoj besni a zdravstvo zemlju u dugovima je verovatno preoptereceno.
Zasto smatrate da su drugaciju odluku trebali da donesu.
Ako ja potrosim prosecno 1200e u samoj Grckoj profit im je mozda 300-400e (do 500e da apartman ne bude prazan).
Onda je normalno da ako rizikuju puste turiste iz EU ( koje inace i ne mogu da stopiraju) koji ce trositi 2000-5000e po Santoriniju i Mikonosu od kojih im je profit 50%.
Od 97me sam stalno dole sem par godina i ne zameram.
(Aleksa Pufta, 16. septembar 2020 10:20)

Nije ovde u pitanju Mikonos i Santorini već Haldkidiki, Olimpska regija i sl.

DDF

pre 3 godine

Pojedinci ne veruju da je"zarobljeno"100 miliona €,srpskog novca kod grka ili u nasim agencijama,Grcka od turizma prihoduje godisnje izmedju 15-18 milijardi €...izracunajte koliko procentualno mi srbi ostavljamo novca u odnosu na celu cifru od turizma

London

pre 3 godine

Nikakve pare građana Srbije nisu zarobljene u Grčkoj. One su zarobljene kod naših agencija. Naše agencije početkom svake godine zakupe kpacitete u Grčkoj po bagatelnim cenama i preuzimaju rizik da te kapacitete ne uspeju da prodaju. Zato su i cene takve (oko €5 po krevetu na dan) i jasno je da Grci nisu dužni da vrate pare ako ne uspeju da prodaju sve što su kupili.

U normalnoj godini, agencija proda većinu tih kapaciteta i zaradi na toj preprodaji. Ove godine se rizik nije isplatio. Grcima s pravom ne pada na pamet da agencijama vraćaju taj novac.

Ljudi koji su sami platili hotel, preko Booking-a ili direktno hotelu, su svoje pare već dobili ili će ih dobiti uskoro, kao novac ili vaučere za narednu sezonu. Niko neće ostati bez para.

A ljudi koji su kupili aranžmane od naših agencija treba njih da pitaju gde su pare, a ne Grke. Od vaših ne-znam-ni-ja-koliko eura po krevetu po danu, Grci u najboljem sliučaju mogu da vam vrate 5. Ostalo je kod srpskog gazde.

nikos

pre 3 godine

@Vanja Petrović
Vi ste ste poprilicno pogubili draga gospodjo. Da li ste vi raspolozeni da slusate o svim problemima koje ima prodavac kada mu udjete u radnju? Sigurno da niste. E, tako nisam ni ja spreman da slusam vasu kuknjavu na sve i svasta. Vasa drzava (Grcka) prodaje turizam i cetvrtina onoga sto zaradi dolazi od turizma. Onda se i ponasajte tako. Ne moze vam milion Srba (koji dodju u Grcku u najboljoj sezoni) biti uzrok svih zala koja su vas spopala (za koja ste u najvecoj meri sami krivi) u poredjenju sa 28 miliona drugih turista koji godisnje udje u Grcku. Pa nisu vam Srbi podmetnuli pozare, naselili migrante, uradili pogresne maske za decu i rasirili koronu po Mikonosu, Santoriniju, Kritu! Pustili ste Francuze, Engleze, Holandeze, Nemce, Austrijance, Bugare, Italijane, Poljake, Rumune i to bez ili sa mizernim testovima i sada snosite posledice. Potpuno zasluzeno. Pozovite se sada na dogovor oko lecenja zarazenih kovidom u okviru EU. Nemam ni malo empatije prema vama, ne zato sto sam bezdusan, vec zato sto ste neiskreni prema gradjanima Srbije skoro tri meseca, pozivajuci se na koronu a vrlo dobro znate da je to politicka, i samo politicka odluka. I vise od toga, to je vid segregacije! Inace bi ljudima sa negativnim PCR testom dozvolili ulaz. Ovako ste celoj naciji zabranili ulaz.
ps. ne znam zasto me to neodoljivo podseca na ono davno ... psima, je...... i cig..... zabranjen ulaz.

Stefan

pre 3 godine

@Vanja Petrovic, Grcka je na kolenima jer vole da budu u tom polozaju a ne vole da rade. Uvek je vama tesko, uvek ste vi u problemima, vama uvek treba pomoc... Kakvi smo mi to je posebna prica, cak i ova situacija govori o nama, nemamo ponos ni pamet.

Đorđe

pre 3 godine

"Ostaje da se vidi šta će biti sa 100 miliona evra novca građana Srbije, koji je preko turističkih agencija, zarobljen u Grčkoj."

Pa ništa, onda nek vrate novac do 30. septembra

Smuki

pre 3 godine

Vest oko zabrane odlaska nasih u Grcku odavo nema vise smisla (turisticka sezona je odavno prosla) tako da je slobodno mozete izdvojiti iz sekcije "Turizam" u "Politika". I ljudi koji u komentarima prozivaju Grcku ne bi otisli u Grcku jos od 1 septembra da im je dozvoljen ulazak bez stajanja na granici. Sve su to politicki komentari tako da slobodno mozete (mada znam da necete) prestati da pratite ovu vest.

Boze zdravlje da se ovo sa Koronom smiri svuda u svetu eto nas opet dole sledece godine a ovi komentari ce ostati samo da leze negde i bazi portala zaboravljeni i od samih komentatora.

Komša

pre 3 godine

Sedamdesetih godina si cak sa onim crvenim pasosem mogao I u Ameriku bez vize a o Evropi da ni ne govorima samo si kod brace Grka morao sa vizom - I kad se raspala Yuga oni su imali veliki sukob sa Makedonijom - I tada su Makedonci ulazili ladno u Grcku samo su na granici placali 5 dm taksu a nama su I dalje trebale uredno vize ......kakva crna braca da ih ne vidim ......
 (Semi Silt, 16. septembar 2020 11:43) 
Vize su nam uveli prvo zbog politike/stava JBT i SFRJ a ne zato što smo Srbi.
Posle ,kad vise nismo imali crveni pasos vize su nam uvedene jer smo imali crveni režim (i salje ,za razliku od ostalih ).
I prijateljska Francuska nam je uvela vize 1983.godine ,ne zato što je Miteran mrzeo Srbe nego valjda zato što Francuzi nisu našli način da "našu" nesvrstanu politiku svrstaju u prijateljsku.
Ne možeš da tretiras nesvrstane kao bracu od tetke ,boris se pdotiv "francuskog konikalizma" i da očekuješ da te dočekaju kao potomka Vojvode Mišica i Bojovica.
Ili možeš,ako nisi realan i ocekujes da ti mozes da se ponasas kako hoces a da su drugi duzni da to ne primecuju.
Nisam pristalica "bratkanja" sa bilo kojim narodom/drzavom ali nikako ne podrzavam ovo sto vi radite- uzdate se u neinformisanost i sejete mržnju prema Grcima .
Iz samo vama znanih razloga.

Crnogorac

pre 3 godine

@Tako je, braćo Srbi. Ispljujte Grke na sve moguće načine, bacite ih u blato jer hoće da sačuvaju sebe od zaraze.

Kad je CG to isto radila bilo je drvlje i kamenje po Crnogorcima.

Aleksa Pufta

pre 3 godine

@gas
O tome i pisem. Zrtvuju Solun jer bolje zaradjuju na ostrvima i Atini.
Ne treba im 100 hiljada turista sa hiljadu evra u dzepu vec 10 hiljada sa 5000e.
Valjda oni imaju pravo da donesu svoju odluju u ovakvom vremenu.

sniko

pre 3 godine

@kan ... Hrvatska i Bugarska su clanice EU. S obzirom na to da ste upuceni u sve razloge zbog kojih nam Grci ne dozvoljavaju ulaz, molim za odgovor koja je razlika izmedju Grcke i dve navedene zemlje u koje mozemo mi sujetni,nepismeni Srbi da udjemo? Hvala."
Nije na mene adresirano, ali cu vam odgovoriti: Postoji velika razlika - Grci su Sengen zona a pomenute dve drzave (Hrvatska i Bugarska plus nepomenuta Rumunija) nisu! Zato su nam Hrvatska i Bugarska otvorile granice jer ne potpadaju pod "sengen pravila". Ovo je odavno samo POLITICKO pitanje i najmanje ima veze sa epidemioloskom situacijom izazvanom korona virusom.

Hr

pre 3 godine

Pitanje za Vanju Petrovic,osobu koja je veliki broj ljudi izvredjala svojim komentarom-Vanja, Hrvatska i Bugarska su clanice EU. S obzirom na to da ste upuceni u sve razloge zbog kojih nam Grci ne dozvoljavaju ulaz, molim za odgovor koja je razlika izmedju Grcke i dve navedene zemlje u koje mozemo mi sujetni,nepismeni Srbi da udjemo? Hvala.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (kan, 16. septembar 2020 12:00

@
Odgovorit ću ti ja; razlika je u Schengenu. Bugarska i Hrvatska nisu u Schengenu, Grčka jest, međutim to nije razlog. Unutar EU se ponaša svatko kako želi, svaka država je suverena i ne postoji zakon EU iznad domaćeg zakona koji bi naredio da se granica mora otvoriti iz zatvoriti.
To su dakle odlučili Grci, kao što smo mi (Hrvati) odlučili što jest najbolje za nas.
Dakle Hr i Bug nisu dobar primjer, ali jest Mađarska. U Hun ste mogli donedavno također, a ona jest u Schengenu tako da pustite grčke priče.

Game of Trolls

pre 3 godine

(Vanja Petrović, 16. septembar 2020 11:04)

Ti izgleda živiš u goroj državi od Srbije?
(Srdjan bgd, 16. septembar 2020 11:44)

Jes’ ti pismen? Zar nije očevidno?
Ne moraš ga zbog toga mrzeti... zaviditi da!

vidoje

pre 3 godine

@DDF
Gresis iz sve snage. Imas racunar kod kuce. Kupio si ga. Zamisli koliko je to mizerno malo novca nekom DELL-u, Lenovu, Toshibi, a ti (s pravom) ocekujes garanciju, servis, sta god. Zamisli kolika je mizerija suma novca koju ostave u jednom Luksemburgu na Samsung telefone u poredjenju sa jednom Indijom! I sta to menja? I rucak od 20€ kao i rucak od 300€ moraju da budu odservirani. Po tome se razlikuje profesionalizam od sarlatanstva i sibicaranja.

NBGD

pre 3 godine

E pa Srbi, sledeće godine juriš kod braće Grka i Crnogoraca. Pardon, ''braće''. Ispadoše pametniji i veća ''braća'' Albanci i Turci. ;) Pamet u glavu. Uostalom, po čemu su Grčka i Crna Gora bolje destinacije od Turske i Albanije?
(Konj, 16. septembar 2020 10:22)

Komentar ti je malo reci glup. To sto neko cuva svoje gradjane i mari za sirenje zaraze (bila ona tu ili nebila kako mi mislimo) ne znaci dal te voli ili ne voli.

Pingvin turs

pre 3 godine

(rodjaksasela, 16. septembar 2020 10:18)

Ne drže grci novac već agencije a ovaj Senicic je u službi turističkih agencija a ne gradjana. Opet je sve palo na teret gradjana. Ja nisam uzela vaučer i neću, još uvek se natezemo sa agencijom, jako su drski i bezobrazni. Ne žele da nam vrate novac, drugo ne žele da nam daju vaučer u evrima na dan isplate kao što smo i mi kupili aranžman, ne žele da nam zamene letovanje za sledeću godinu isto mesto, isti datum. Ja sam za kolektivnu tužbu jer je zakon iznad neke uredbe! Ćeraćemo se još!

Komša

pre 3 godine

Ako imamo manje zaraženim kovidom od Grčke koji je njihov razlog da ne puštaju Srbe u Grčku pritom vidi se i zna se da nije kovid a ja razmišljam koja je ekonomska računica,ili je možda politička.
 (Teodora, 16. septembar
Politička .I ekonomska.Politička je svaka odluka a do nje se dolazi iz ekonomskih,zdravstvenih i bilo kojih drugih razloga.
Zašto nas?
Iz istih razloga iz kojih imaš poseban grsnični prelaz i u normalnoj situaciji - nismo deo saveza drzava koji se zove EU i koji vodi svonu politiku i prati svoj interes ,koji se opet sastoji iz interesa drzava koje čine savez .
To koja se drzava vise pita,koja vise profitira,koja je vise a koja manje zadovoljna za odnos prema drzavljanima Srbije je nebitno - mi smo gradjani "ostalih" i to je to.

petar

pre 3 godine

navijam za grke da vam ne vrate pare!!
ajmo braco grci, kad su vec glupi pa vam pored svih zabrana, i cele retardirane situacije daju pare vi ih slobodno zadrzite!!!

Ajmo malo realno

pre 3 godine

Nema ovo nikakve veze, stvar je jasna od početka, napravi nered u glavama ljudi, ne zna se ni šta treba ni šta ne treba, nosimo neke maske čija "propusnost" je takva da nema veze sa veličinom čestice virusa, bombarduju te iz dana u dan sa kontradiktornim informacijama, svaka država-vlada radi kako hoće, svi očekuju vakcinu a niko neće da je primi, testova 5 vrsta ni jedan nije validan, ekonomije se resetuju, dogovori se prave između bliskih zemalja, globalno kretanje ne postoji, zdravstvo stalo kao da postoji samo Covid, pljušte neke pare "državne pomoći" niko ne pita odakle...Bil Gejts kaže tako će biti još dve godine..ja mu verujem i znam da će tako biti, a sve drugo što pričaju svi ostali pajaci počevši od SZO pa do našeg "kriznog štaba", oni su samo pajaci u ovoj predstavi, a predstava nije stigla ni do pola.

Deli

pre 3 godine

(Vanja Petrović, 16. septembar 2020 11:04)
Ne znamo ! Svakako to nije razlog da ovde generalizujem narod i vredjaš ! Puno sreće i zdravlja .

logika

pre 3 godine

@Pera ... Bas je cudno to kako je Grcima bitniji zivot ljudi neko prihod od turizma. Bas me cudi to. Zasto se lepo ne ugledaju na nas jer Srbin bi otisao na more makar bio smak sveta."
Jesi li ti takav po prirodi ili se pravis "tosa"? Da je Grcima bitniji zivot ljudi nego prihod od turizma NE BI oni pustali Francuze, Nemce, Engleze, Poljake, Holandeze, Italijane, Austrijance, Rumune, Bugare ... To sto ce zaustaviti 100.000 Srba nece ih spasiti ako puste 10 miliona ovih nabrojanih. Ostavi tu pricu za decu u obdanistu.

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Os Balkanaca koji dolaze na Halkidiki i sever Grcke najvise imaju i trose Rumuni bar oni koji na more dolaze. Njima rampu nisu stavili jer su u EU a mi mozemo o sebi da mislimo kao o najvecim kavaljerima.
Mozda su hteli manje guzve na plazama, prodavnicama da ne bi imali pune bolnice.