Sreda, 31.07.2013.

Zašto naši turisti više ne vole avgust?

Izvor: Blic.rs G. Avaliæ, I. Kranjèeviæ

Zašto naši turisti više ne vole avgust? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

Sortiraj po:

pre 10 godina

Kad bi vam barem moga poslat sliku umisto komentara vamo, vidili bi koliko ima srpskih tablica na splitskim plažama. I po centru grada naravno. Dolazite liti svi u Split:)

mm

Problem je pre svega finansijski, i u manjoj meri kulturoloski. Ljudi nemaju para, i kada uspeju da ustede za put, to su najeftinije varijante. Gleda se na svaki evro, stedi se na svemu (klopa, pice, prevoz). Vrlo mali broj je uhodan u turizam po EU standardima, nisu navikli da bukiraju karte/hotele/prevoz preko net-a. Pa mnogi se grce i oko par evra provizije koje im skinu sa kartice za takve transferencije, o kakvom ozbiljnom turizmu mi onda pricamo!! i vi od njih ocekujete da opusteno putuju, nauce kako se rentira autonomobil u stranoj zemlji, kako se nalazi prevoz u pola noci, da pronadju i plate neke edukatuvne sadrzaje za decu kad su na odmoru, da se snadju na net-u za jeftiniji smestaj! All incl. u nekoj grckoj varosici preko agencije je nesto sto vecina moze da hendluje, finansijski i kulturoloski, sta da se radi, takav nam je standard. Mladji i oni srednjih godina sa redovnim prihodima pucaju na vise. Znaju, mogu, radoznali su. Kad poraste zivotni standard, porasce i zahtevi i izgubice se taj grc koji sada sprecava mnoge da zive i putuju kao ljudi, u sopstvenom aranzmanu.

pre 10 godina

kao prvo..j*** vas booking com,sta tu ima jeftino,mozda za vas beogradjane uvaljene po stranim firmama i agencijama,sve sto sam gledao je iznad 70000 za dvoje,gde su jos deca???drugo @mika:tako ces ici dok ti dete ne krene u skolu...

iskustvo

Vise me smaraju ovi sa "prodajom aranzmana" ko jos placa ovim turistickim agencijama, vlasnicima , zaposljenima kada sve mozete sami preko interneta da kupite avio kartu i da rezervisete bilo koji hotel preko booking.com bilo gde i koliko god dana zelite. Stvarno bi mogao neko da objavi koristan clanak o tome da ljudi mogu da ustede bar trecinu ako ne i polovinu.
(Marko, 31. jul 2013 16:46)

Marko, ja sam mislila da je tako. Sve to ima smisla samo ako 6 meseci unapred upaltis smestaj i kupis kartu ili 1-2 dana pred put, ako ostane slobodnog mesta (ali onda je pitanje prevoza, ako ides na pr. avionom). Shvatila sam da je ponekad povoljnije ici preko agencije, jer agencije dobijaju popust na odredjeni broj soba u hotelu, pa kada jos imaju i carter let i transfer od/do aerodroma ispadne da se vise isplati putovati preko agencije.

pre 10 godina

Sa PADOM cena ADSL interneta ide neverovatan PORAST budala koje bi da troše uslugu.

Ako pođemo od pretpostavke da su ovakva mesta reprezentativni primer i odraz stanja u društvu, e je'i ga, crno nam se piše.

pre 10 godina

Skoro sam uplatila u agenciji za septembar na grckom ostrvu 10 dana, najjeftiniju varijantu. Booking sajt je super, ali sa carterima je malo problematicno sto nikad ne znate kada cete poleteti. Ako sletim u ponoc ili u 4 ujutru, kako da se dobacimo do hotela? Nemamo auto, a busevi u to vreme nigde ne saobracaju. Zato smo uzeli agencijski aranzman, ali smo pre toga debelo pretrazili sve cenovnike i videli koliko neke agencije ili subagenti deru i koliko se ugradjuju. Negde se ide i za po sto evra! Takodje smo primetili da gomila agencija reklamiraju svoje last minute ponude, a kad odete na sajt i pogledate cene, ona uopste nije redukovana. Cista navlaka.

vick

Pune tri godine koristim usluge sajta booking.com, i svima toplo preporučujem. Letovanje za tri odrasle osobe sam platio 660eur (1o noćenja) u hotelu lanca best western u Grčkoj, a naše vajne agencije "valjaju" hotele sa dve/tri zvezdice za 1000 eura. Toliko o tome...

pre 10 godina

Da li su u analizu uvrsteni nasi turisti koji su letovali preko booking.com bez posredovanja agencija. Ovog leta smo prvi put isplanirali letovanje bez agencije i ispao je superodmor, i jos smo za to vreme upoznali pet porodica koje su isto isplanirali letovanje preko booking.com.

(Петар, 31. jul 2013 13:34)

E zato ja sa porodicom svakog leta idem u Hrvatsku jer znam da cu se tamo sigurno odmoriti od takvih "srbenda" kao sto si ti:-)

Mika

Mi idemo vec godinama krajem avgusta ili u prvoj polovini septembra i uvek smo imali divno vreme. Nema guzve na plazama, lezaljke i suncobrani su uglavnom besplatni, mesta za parkiranje koliko hoces i prosto sve je jeftinije. Odgovara nam taj period i zbog deteta, ne przi sunce, more je toplo... Ove godine idemo 27.8. i nije nam problem da cekamo kad znamo sta cekamo :)

pre 10 godina

Ljudi sa decom vole jun/početak jula zbog dužine dana, nešto nižih temperatura, nižih cena, manjih gužvi. Kraj avgusta i septembar je više penzionerski, dok je špic sezone za ljude koji vole provod.

Djole

Srbi idu na more da bi pocrneli i pricali kako im je bilo na moru uz obavezno postavljanje slika na fejsbuk. Ako odes u junu/julu mozes celo leto da se hvalis :))

Ha, ha, ha, fino me nasmeja! Secam se davno, kaze mi komskika jedna stara baka "Sto se bili na more kad niste nista pocrneli!

B. manje guzve kako u putu tako i na granici (lakse i brze se putuje)
Sto se tice ranog bookinga ja sam protiv toga jer tada covek postane rob odmora. Na odmor treba ici kad ti je potreban a ne zato sto ti tada preko neke agencije ispadne kao nesto povoljno. Uz malo eng jezika direktnim upitom hotel/app moze se dobiti mnogo bolja cena nego preko agencije pogotovo ako im se kaze da placate kesom i da vam racun ne treba.

suncobran

Srbi ce pre da idu na more nego da se doskolavaju ( strani jezici, specijalisticki kursevi, strucni seminari itd). Pa cak ni kod zubara ili lekara ne idu ali zato letovanje i auto jednostavno mora!!! Cele godine jedu pastete i kacamak samo da otisli tih10 dana na letovanje koje posle otplacuju 6 meseci.... Ma bre, mnogo smo jadni...

pre 10 godina

Kupovna moc je opala pa samim tim svi gledaju da ustede.Da se ne lazemo,avgust je sam spic sezone i tada je smestaj najskuplji.Sa druge strane,Septembar je skoro pa 50% jeftiniji,a nema guzve na plazama,more je jos uvek toplo...Ko nije vezan zbog odmora za Jul ili Avgust,svakako ce letovati u Septembru...Za isti novac se moze drasticno duze ostati na moru..Zbog svega navedenog,ja uvek biram Septembar i retko kad ostajem krace od 15 dana.Grcka ostrva su odlican izbor za Septembar,naleti po neka kisica ali brzo prodje i onda ponovo krece sunce i uzivanje.Avgust je spic sezone i nazalost mnogi imaju odmore bas u tom periodu,aranzmani su tada preskupi za prosecan Srpski dzep i to je glavni razlog zbog cega sve manje letujemo u tom periodu.

bole

putovanje u avgustu je bacanje para, jer su tada aranžmani (Grčka, Turska, Hrvatska, Italija, Španija...)skuplji za 20+ procenata u odnosu na npr jul, (a naročito na prvu polovinu jula), zbog kolektivnih odmora pojedinim u zemljama EU... Čak se i trendovi cene rent-a-cara poklapaju sa cenom smeštaja. Osim toga ako ću da čekam avgust u Srbiji kada su tempereture već manje u odnosu na jul i kada je dan dosta kraći, onda i nemoram da idem na more... Ko na more ide da se kupa i iskoristi svaki minut dana za uživanje na plaži taj će da "gadja" kraj juna i jul - dan je duži, a cene povoljnije u odnosu na avgust....