Četvrtak, 04.08.2022.

10:24

Česi zgroženi cenama: Jeftin turistički raj postao skupi pakao; "Egipat se više isplati"

Izvor: Jutarnji.hr

Èesi zgroženi cenama: Jeftin turistièki raj postao skupi pakao; "Egipat se više isplati" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

110 Komentari

Sortiraj po:

obavestajac

pre 1 godinu

Grcka recimo sinoc u restoranu koji je na setalistu:
Musaka 1 porcija
Jagnjetina 1 porcija
Pileca krilca 2 porcije za decu
0.5L vina
1L vode
3 koka kole
Racun, 58e uz 2e baksisa.
U pitanju je Sivota koja je na jonskom moru

Lu

pre 1 godinu

Za odmor volim ona najluksuznija mesta što se zovu ,,Šta ćeš tamo, nema ništa, imaju jednu prodavnicu, ljudi slabo dolaze". Dok se sve vrti oko Makarske dobro je, odoleva Maslinica na Šolti.

Ante

pre 1 godinu

Pa Česi, da se njih pita, zaobilazili bi Dalmaciju u širokom luku.
Al ne pita se njih, nego Čehinje.
Čehinje i Slovenke, one uvijek izvuku popust, i to ogroman. Ne brinite vi za njih..
Doduše, odkad mi je žena preuzela bukiranje apartmana, dolazi do problema , ne s bukiranjem, nego spolnoj jednakosti profila gostiju, al šta ću... Radim što mi se kaže.... I proguram štogod na crno...

Ako želite da vidite prava g...a,dođite u hrvatsku 🤣

pre 1 godinu

Ljudi, pa šta je vama čudno?
Hrvatska je članica evropske unije, samim tim i evropske cene!
Nema više, džabe ni kod babe! ?
(nobody, 5. avgust 2022 13:09

Tako i izgledaju,kao matora baba🤣

asd

pre 1 godinu

Česi i Slovaci samo uplate apartman a sve, čak i flaširanu vodu, donesu od kuće. Ne kažem da je to loše ali neće se videti neka razlika u prihodu ako ne dođeu sledeće godine.

ip

pre 1 godinu

To je zato što većina turista koji letuju u Hrvatskoj su fizički radnici sa srednjim strukovnim školama i minimalnim primanjima.
(Maks, 5. avgust 2022 12:46)

Da, ja sam fizički radnik, sa minimalnim primanjima i letujem u Hrvatskoj.. Vi, intelektualni radnici, sa maksimalnim primanjima, letujte gde god hoćete, to moj problem nije.... Ali mogli bi naučiti pravopis, da vas mi, fizički radnici, ne bi morali ispravljati...

Случајни пролазник

pre 1 godinu

Trenutno sam u Hrvatskoj u Vodicama( po mom misljenju pandan Haniotiju u Grckoj). Osim cene apartmana koji je za moj ukus 20% skuplji nego sto bi trebao da bude ostalo sve ok. Cene kad uporedim s Haniotijem su povoljnije, pice, hrana( restorani, radnje).
Jedino sto ovde fali su Srbi. Cesi, Slovaci i vecim delom Nemci su tolike skrtice da to nije normalno. Milion Srba koji ide u Grcku svake godine da se preusmeri u Hrvatsku onda bi hrvati videli da se moze i vise zaradjivati od turizma. Iako je zaista puno ljudi trenutno ovde kafici su polu puni. Gore navedene nacije sede u hladu ispod bora i piju kafu iz termosa. U kaficu ako vidis da se obrcu ture ne moras ni da pitas odakle su, Srbi 100%.

Kum Žoržo

pre 1 godinu

To je zato što većina turista koji letuju u Hrvatskoj su fizički radnici sa srednjim strukovnim školama i minimalnim primanjima.
(Maks, 05. avgust 2022 12:46)

Al' zato na Borskom jezeru letuju isključivo akademici milioneri!

biciklista

pre 1 godinu

Info iz prve ruke upravo sam na moru
(SrxBg, 05. avgust 2022 08:45)

Toliko je i u NS.
(Ajgor, 5. avgust 2022 10:29)

Ne, nije toliko u Novom Sadu. Iz Novog Sada sam a trenutno sam na Cresu pa da uporedimo...
Duvan koji pušim, u kesici NS-400din(25kuna) CS 940din(60 kuna)
Pivo, najjeftinije, domaće u flaši NS 55-70RSD(3,5-4,5HRK) CS 140-170RSD(9-11HRK)
Paradajz NS 120-200RSD(7,5-12,5HRK) CS 280-390RSD (18-25HRK)
Paprika NS 200RSD(12,5HRK) CS 440RSD (28HRK)
Belo Grožđe NS 200RSD(12,5HRK) CS 440RSD (28HRK)
...
Dakle, sve je dva,tri puta skuplje nego u Novom Sadu.
Naravno, cene su očekivane za turističko mesto ali reći da su iste kao u tamo je neistina za koju si, vidim, dobio gomilu pozitivnih ocena, nezasluženo.

Baja

pre 1 godinu

Ovo je sjajan text. Opisuje Čehe do tančina. Ja u životu nisam video škrtiju naciju kad treba nešto platiti dok kad oni naplaćuju tu su šampioni, kao da su Norvežani. Iskreno tako im i treba i hvala Bogu da su Hrvati konačno počeli da ih deru kako i treba. Treba i više cene da im naplate. Ako neće u Hrvatsku neknidu u Grčku na ostrva, ako mogu i isplati im se da plate avion i smeštaj i hranu bez da dovoze svoje kampere i nakrcane Škode…al ne isplati se to Česima zato bivša braćo udri i naplati sve ono što vam fali od bivše SFRJ da živite kao sav normalan svet. Česi su bili i ostaće EU krš.

Kastro

pre 1 godinu

Koliko sam shvatio trzisnu ekonomiju, mogu da dignu cene dokle god imaju popunjene kapacitete. Sto da ne? Ocigledno imaju jako dobru posecenost. Prethodne 2 sezobe su ljudi ulagali u renoviranje stanova i elektoniku, a ove su svi odlucili da hoce da putuju.

sad na neka druga mora

pre 1 godinu

Jeste skuplje nego prošle godine,ali neka.Nema ljepšeg mora i plaža.
(Edo, 05. avgust 2022 12:40)

Tačno, ali su ljudi i istorija mali problem na žalost :(

Bumbar

pre 1 godinu

Ja sam iz Hrvatske. Ljetujem već 7 godina u Turskoj. Avion, hotel s 4* na samoj plaži, 3 obroka, većina pića u ceni. Deset dana (od kojih 2 izgubim na put) nas dođe cca 1000€ po glavi. Žena i ja smo izračunali da bi za te pare mogli biti 5 dana u hotelu s 4* u Hrvatskoj. Ali u tom slučaju nebi išli avionom nego autom. Hrvatska obala me neće jako dugo vidjeti. Inače kad pričam nekom da idem kraj Hrvatske ljetovati u Tursku ljudi pomisle da sam idiot. Ali kad im izbacim proračun vrlo se zamisle. Naravno ima u Turskoj i jeftinijih hotela pa je računica još bolja.
(Boris, 05. avgust 2022 12:40)

nisi ti iz Hrvatske...
malo tko iz HR za vrijeme ljeta ide igdje drugdje..
barem tko ima obitelj,jer sustina je da se ide doma obici i svoje,sto rodbinu sto prijatelje...
to sto si ti rodjen vanka a smatras se iz HR,to objesi macku o rep....

bgd 1975

pre 1 godinu

Istra keva...
Prelepa priroda 6h lagane vožnje sa jednom jedinom granicom cene manje nego na Zlatiboru Adi ili Kopu
Ljudi nezainteresovani za politiku i nacionalnu pripadnost

Centar

pre 1 godinu

Zasto Cesi racunaju cenu odmora u Hrvatskoj u dinarima?
(Nina istok, Nina zapad, 05. avgust 2022

Da nećeš da ti ovde napišu koliko ih je šta koštalo u Krunama?

Aleksandra

pre 1 godinu

Nerealno je da sve negativno se ovde moze procitati o Hrvatskoj a oni beleze rekordan broj turista ove sezone. I ne, Srbi ne mrze Hrvate, ovo je sve politika onih koji su na vlasti. Osvestite se vise, Hrvati uzimaju euro 1. januara a mi i dalje ostajemo ekonomski tigar

Realno

pre 1 godinu

Cisti zakon ponude i potraznje. Ako je sav smjestaj rasprodan - dizes cijene dokle god ljudi dolaze. Jednostavno....jbg, nismo mi "ekonomski tigar", pa da si mozemo priustiti niske prodajne cijene...

Miki

pre 1 godinu

Nova sreća, 5. avgust 2022 09:40
Percepciju stvara samo ponuda i potraznja,da nema gostiju,mogao bi domacin da misli sta god hoce,ali realnost bi mu dala odgovor,ali gostiju ima dakle,ko sta misli nebitno. Ponuda potraznja,stari zakon..

marko_sthlm

pre 1 godinu

@ "Jeste skuplje nego prošle godine,ali neka.Nema ljepšeg mora i plaža.
(Edo, 05. avgust 2022 12:40)"

Naravno da ima.

Tobože reci samo neko ko nije mnogo putovao i odmora video CG i HR...eventualno i GR.

Dovoljno je otići recimo do Sardinije...evropski Maldivi.

Filip

pre 1 godinu

Budući da je Hrvatska prekrcana turistima ove godine, očito je cena i dalje dovoljno ok, ako iduće godine zbog skupoće padne poseta, brzo će oni to da smanje za 2024. Tako to ide, ponuda i potražnja...

Za lokalne ljude tamo je bolje da im gosti plaćaju više, naplatiš onoliko koliko je neko spreman da plati, druga stvar je što je to puno previše za domaće goste, kamo li ostatak Balkana.

Teško da je iko srećan s takvim cenama osim onih koji ih naplaćuju, no tako to ide i svi koji kritikuju bi naplatili koliko mogu.

Inače, porediti nekakav resort u Egiptu s evropskim Mediteranom ili Turskom je smešno, ko da se neko žali da mu je skup smještaj u Londonu jer u Kišnjevu je prošao džabe, nigdje veze...

Croboss

pre 1 godinu

Kada česi vrate cijene fabije na cijenu škode favorit mogu pričati o skupoći, svi znamo da je to nemoguće a i besmisleno je o tome raspravljati. Svako svoj odmor plaća onoliko koliko ima novca u džepu i tako to treba da bude, svaka daljnja rasprava o cijeni apartmana ili same ponude je besmislena i glupa. Tu je izbor, uzmi ili ostavi. Tako i ja kažem da je Škoda Superb skupa, mogla bi biti puno jeftinija ali to je ta cijena i oni kažu uzmi ili ostavi i tu priča treba da se završi. Stvarno ne razumijem kako se ljudi upuštaju u raspravu šta je kome tuđe skupo, šta ćemo sada po ovome možemo za sve proizvode da razglabamo o cijenama, besmisleno do svemira

frane - zd

pre 1 godinu

@ Boris
Nisi baš uvjerljiv! Za nešto više novca mogao bi napr ljetovati 10 dana u polupansionskom aranžmanu u Hotelu Pinija, 15 km od Zadra. Hotel ima 4*, okružen borovima, smješten na samoj plaži odlično opremljenoj, nikad natrpanoj jer se radi o dugoj poluotočnoj plažnoj liniji. More predivno, niz dodatnih sadržaja, sportski tereni...Uostalom, pogledaj na googlu taj paradiso., ali i komentare gostiju. Što se tiče Turske bio sam u nekoliko hotela s 5* u Antaliji i zapadnoj obali i mogu reči da nisam baš oduševljen tim njihovim samo naizgled raskošnim menijem. Varijacije na temu, nigdje prave šnicle....

realno

pre 1 godinu

Hrvatska odavno nije jeftina destinacija, a Česi odavno nisu siromašni. Što bi htjeli da su plaće u Češkoj 1.500 €, a da je apartman za obitelj za 7 dana 300€? Ne ide to tako. Svako nudi svoju robu i određuje cijenu na slobodnom tržištu. A kupac bira. Tako i Česi mogu u Egipat ako im je to bolja opcija. A Hrvatska će morati da razmišlja kako do gostiju koji su spremni platiti ono što Hrvatska nudi. U svakom slučaju Hrvatska mora podici kvalitetu usluge i gastronomiju na viši nivo za ove cijene.

Željko

pre 1 godinu

Sve ima svoju cijenu, mada se slažem da su malo pretjerali sa cijenama. Hrv ima predivno more i plaže sa prirodnom borovom hladovinom, posebno u Makarskoj rivijeri, kao malo gdje. Ko je bio u Brelama, npr, zna šta je more. Samo to seoce ima 2 plaže koje su među top 10 u svijetu, a peškiri mirišu na bor mjesecima.

Egipat i Turska nude koncept ljetovanja koji je meni bezveze. 90% se kupaš u bazenima hotela i prežderavaš i pijančiš do mile volje, a more je objektivno loše bez prirodnog hlada. Taj koncept odmora vole Rusi i Skandinavci. Za mene to nije odmor i logicno da je jeftinije od Hrv.

Mate

pre 1 godinu

Jučer mi baš jedan Čeh banuo, doslovno s suzama u očima, moleći za apartman.. Shvatio sam da je izvisio negdje, i da s obitelji nema gdje, djeca, žena... a meni svi apartmani naravno, puni. Cijeli dan sam zvao koga sve ne, molio i kumio, ma barem sobu, štalu, bilo što, da čovjek ne ostane u autu.. Nema šanse. Jednostavno - nema. SVE PUNO. Znači, govorim o slučaju gdje više cijena ne igra nikakvu ulogu, čovjek bi platio koliko god se traži, ali - nema.
Cijeli dan sam izgubio da mu pomognem, baš sam bio razočaran...
Prije su turisti dolazili i nalazili smještaj na cesti, oni što bi držali tabele "zimer frei", nema ni toga više...ako nisi rezervirao, ne trebaš ni krenuti.
Dakle, kad je nešto 100% kapaciteta puno, onda je jasno što slijedi... Povečanje cijena... Uz sve povečanje kapaciteta apartmana, svake godine, rast turističkih dolazaka je veči, ustvari, maksimalni, jer više i ne može, nema kapaciteta da se primi. Govorim o sezoni. Naravno, zbog toga, i sezona se produžava svake godine...

Dunning-Kruger

pre 1 godinu

10-15% skuplje nego prošle godine? Tolika je inflacija pa je isto skuplje i kod kuće.
Nema smisla ova svakodnevna kampanja.

Darko

pre 1 godinu

Inflacija u junu u Češkoj preko 17%, u Hrvatskoj 12%. Što su očekivali pojeftinjenje kao terapiju za cijene u Češkoj. Uostalom Česi imaju sada nešto veće plaće od Hrvata pa ako duraju Hrvati, durati mogu i Česi pri takvim cijenama .

u ekspanziji

pre 1 godinu

Da li ste vi svesni koliko Beograd ima turista samo za novu godinu? Nije za poređenje sa hrvatskim primorjem ali samo Exit, Guča i Beograd za novu godinu skupe ozbiljnu lovu... kopaonik skijanje, zlatibor vašar preko cele godine, banje itd.

Zečića Tea

pre 1 godinu

@biba, sigurno stoji da su glavni gradovi većinom skuplji od ostatka zemlje, ali ima isto jedno ugodno iznenađenje. Berlin koji je baš svjetski, u koji dolaze turisti iz cijelog svijeta, je daleko jeftiniji od jednog Münchena, Hamburga ili Stuttgarta. Inače biste se iznenadili koliko su realne cijene u Njemačkoj, nikad nemaš osjećaj da su u pitanju gulikože.

Boris

pre 1 godinu

Ja sam iz Hrvatske. Ljetujem već 7 godina u Turskoj. Avion, hotel s 4* na samoj plaži, 3 obroka, većina pića u ceni. Deset dana (od kojih 2 izgubim na put) nas dođe cca 1000€ po glavi. Žena i ja smo izračunali da bi za te pare mogli biti 5 dana u hotelu s 4* u Hrvatskoj. Ali u tom slučaju nebi išli avionom nego autom. Hrvatska obala me neće jako dugo vidjeti. Inače kad pričam nekom da idem kraj Hrvatske ljetovati u Tursku ljudi pomisle da sam idiot. Ali kad im izbacim proračun vrlo se zamisle. Naravno ima u Turskoj i jeftinijih hotela pa je računica još bolja.

ende

pre 1 godinu

Beograd, kakav takav, je metropola i destinacija preko cele godine. Tamo neka selendra sa slanom vodom je zanimljiva mesec ipo dan u godini kad ima sunca.

Sasa

pre 1 godinu

To zato sto nije video hranu u tom Egipatskom all inclusive. Sad sam se vratio sa losim utiscima. Skrnavi su, hrana neukusna i jednolicna, guzve u restoranu, barovima, hranu i pice ti odmeravaju.. Za dvoje odraslih i dvoje dece je bilo 2.600. Za te pare moji Cesi, sto puta vam je bolje u Hrvatskoj. Ja sam sa Egiptom zavrsio na duzi period!

Antiwar

pre 1 godinu

Niko ih ne tera u Hrvatsku. Cesi, Nemci, Poljaci, oni bi na odmor za dz. Sve je poskupelo.
Zivim u BG i ove godine ne mogu na odmor. Nema se jbg. Moja plata od 700 eur je dovoljna za puko prezivljavanje i nista vise. Supruga ne radi, dete skola i to nam je sto nam je.

dalmatinac

pre 1 godinu

@VP
Kad napišeš brancin i orada to naravno podrazumijeva odleđenu ribu iz uzgoja. Mi dalmatinci takvu ribu ne možemo smisliti, to kupuju i konzumiraju jedino kontinentalci. Viruj mi puno su ukusnije friške girice ili srdele

Larsen

pre 1 godinu

Stvarno ne razumijem ovo jadikovanje nad cjenama. U baraci skupo??? Pa ko jede u toj baraci??? Da nemaju kom prodat, nebi ni otvarali te barake. Slažem se, da je usluga užasna ali problem je u radnoj snazi, nema ljudi. Kažu 15% skuplje nego lane??? Pa normalno, pogledajte kako su cijene u cijeloj evropi skočile!!! Uvijek valja ona: ko voli nek izvoli, ja nigdje ne jedem dok ne pogledam čistoču po uglovima i cijenik zato me ne mogu iznenaditi.

Nik

pre 1 godinu

vikendicu smo prenamjenili u apartman, dakle digli smo cijenu tjedna u odnosu na prošlu godinu 5 posto, ako je to poskupljenje drastično onda neka slobodno idu u egipat tursku i di već hoće. naša dva apartmana su skromno uređena, i to planiramo preuredit, ali hrvatska plaća meni konkretno je 700 eura, sad to što netko očekuje da ću ja s tih 700 eura kupit novu samsung televiziju od 1000 i to dvije za svaki apartman pa nove prozore vrata kuhinju itd, ti ljudi su u sukobu s realnosti, ja to s svojim primanjima ne mogu, ali zato je cijena smještaja realna s obzirom na okolnosti u svijetu. uostalom svake godine smo puni, zar bi bili puni cijelu sezonu da smo skupi ? dolaze mi uglavnom česi poljaci i naravno nijemci, česi i poljaci dolaze preko švicarske agencije kojoj dajemo 25 posto od ukupne zarade, i nama ostane nekih 10.000 eura, ali s tim eurima mi živimo cijelu godinu i plaćamo tu skupoću života kao i naši gosti, tako da ako netko očekuje luksuzni apartman, neka bude svijestan da će ga platit 3-4-5 puta više nego što plaćaju moj. za svakoga ima izbor, ali nitko nije spreman platit toliko zar ne ? pa onda što se žališ, cijene su rasle i nama iznajmljivačima, i suludo bi bilo da mi jedini ne dižemo cijene noćenja, a sve ostalo ide gore, ja se moram od rijeke vozit do paga da bi primio goste, gorivo je podivljalo zbog rata u ukrajini, i tko me pita ? a dižem 5 posto cijenu, svake 2 g, to je realno ispod realnog rasta cijena, jer je sve išlo 40-50 gore od vremena korone.

Kremirana Radmila

pre 1 godinu

Egipat? Gospode pomozi! Počeo sam ko pokvarena ploča: čoveče, srbine, ne letuj, ne putuj u zemlje koje nemaju ljudska prava u svom zakonu. Time štitite sebe i ljude te zemlje u lošem položaju. Ne finansiraj zla prema drugim ljudima.
Lep dan želim

Mica

pre 1 godinu

Baš mi krene osmeh... Žale se kako je sve poskupelo a hranili se u restoranu!!!
(gigi, 5. avgust 2022 08:29)

Da, jer otici u restoran sa porodicom na godisnjem odmoru je smrtni greh i ne znam kakav luksuz. Jel da? To smo samo mi previse navikli na siromastvo, dragi moj Gigi.

Žorž

pre 1 godinu

A da,imao sam tu (ne)srecu da boravim u Egiptu,i to u jednom od najluksuznijih hotela..Van zidina tog hotela,apsolutno nista vrijedno viđenja..Naprotiv,da te jeza uhvati od prljavstine i napornih Egipćana.

Žorž

pre 1 godinu

Čemu ovoliko čuđenje?
Često boravim u Hrvatskoj,i cijene u restoranima i lokalima su istaknute na svim ulazima,pa ko voli nek' izvoli.
Drugo,Hrvatska zeli visokoplatežne turiste koje nije briga hoce li platiti picu ili pastu 40 €..Sto ce kome turisti koji sa rancem i 10 € provedu citav dan?Da prave gužvu?
A Hrvatska je lijepa zemlja,imaju veoma lijepo i čisto primorje.

Hrundi Bakshi

pre 1 godinu

Kafa na plazi 8-15kuna
Pivo u radnji od 7-12 na plazi 25-05l
Pica 66-85
Hamburger oko 35
Hleb od 7kuna
Kifla 3 kune
Meso od 24 pa na dalje
Duvan za motanje u radnji od 40-80
Gorivo dizel 1.80e
Info iz prve ruke upravo sam na moru
(SrxBg, 05. avgust 2022 08:45)

Jos kad bi preveo u evre.
Ko da si mi napisao cene u pezosima.
Mrzi me da idem na konvertor

VP

pre 1 godinu

Čaj na Kopaoniku 4oo din pivo na plaži 25 kuna...iste cene...
(nikad nikome izvini, 05. avgust 2022 09:06)

Ne možeš porediti ski centar sa letnjim odmorom. Ski sezona traje značajno kraće i daleko je skuplja infrastruktura za skijališta. Evo trenutno na krfu pivo na plaži mythos 0,5lit 4 eur, večera za dvoje oko 30ak eur full (predjelo, glavno jelo Brancin i orada, 1/2 lit vina i flaša vode), rent a car Suzuki samuraj 50 eur dnevno, ozbiljno dobar studio na samoj plaži sa 2 privatna parking mesta 55 eur. Toliko dobro ušuškan da klima ni ne treba.

Ajgor

pre 1 godinu

Kafa na plazi 8-15kuna
Pivo u radnji od 7-12 na plazi 25-05l
Pica 66-85
Hamburger oko 35
Hleb od 7kuna
Kifla 3 kune
Meso od 24 pa na dalje
Duvan za motanje u radnji od 40-80
Gorivo dizel 1.80e
Info iz prve ruke upravo sam na moru
(SrxBg, 05. avgust 2022 08:45)

Toliko je i u NS.

Milan

pre 1 godinu

Budimo realni.Cene su slicne kao u Beogradu na nekim ekskluzivnim mestima.Nase banje i planinski centri su preeeskupi.Ne daj boze da mi imamo parce mora...pa bili bi duplo skuplji od Hrvata npr.

lion

pre 1 godinu

@orač: ne znam bato što si tako zlurad. 2 hektara borovnice, uzgajio, obrao, prodao, naplatio. Evo me u Grčkoj 15 dana I vraćam se na početak berbe jabuke. I sve stignem sa ne manje napora nego ti, ali manje dana I dobro raspoređeno. 8 godina tako I ako Bog da zauvek. Razmišljam da, povadim jabuku i zasadim trešnju, tako ne bih imao više od 6 meseci aktivnog i ne tako lakog rada, ali ostalih 6 meseci nedeljno 2 - 3 dana efektivnog posla. Tebi svaka čast, ali ti je I 365 dana godišnje malo da sve stigneš. Svakako ne daj svoje za džabe, sad je naše došlo.

biba

pre 1 godinu

"Da li je neko od novinara skoro odveo devojku na veceru u neki od restorana u beton Hali ili centru Bg?"

Pa kad hocete u centru glavnog grada na veceru i treba da bude skupo. Nije to tako samo kod nas, BG je jos i prilicno jeftin u odnosu na vecinu glavnih i velikih gradova u Evropi.

kunta kinte

pre 1 godinu

iskreno kao Hrvatu bilo bi i bolje da ne dolaze
(Marko,

a ja sam sa Madagaskara i iskreno bolje da i dalje dolaze u velikom broju !

Lemi

pre 1 godinu

Ko zivi u Beogradu i placa beogradske cene, njemu Hrvatska dodje jos i jeftina. Pustite vi cene u drugim zemljama, hajde malo da pricamo o beogradskim cenama. Restorani poskupeli 50%, prodavnice takodje. Dakle ne 15%, nego minimum 50%.
Ja kad iz Beograda odem bilo gde po svetu, realno meni je sve ili isto ili jeftinije. Na Kritu ovog leta u prelepim tavernama sa vrhunskom klopom placao sam kao prosecan restoran u Beogradu.
Treba odati ogromno priznanje za sve ljude koji uspevaju da prezive Beograd sa niskim primanjima.

Vanja LFC

pre 1 godinu

U poslednjih 15-tak godina, letovao sam u Hrvatskoj 5 puta. Volim tamo otici, prelepa im je obala, plaze ne tako privlacne ali celokupna slika mi je privlacnija nego bilo koja Mediteranska destinacija. Ali zaista su preterali sa cenama. Postali su izuzetno alavi. RIba im je preskupa, a sto je interesantno, drze previsoke cene i u nekim sklepanim restorancicima sa klupama koje izbace na cestu. Lokalci pizde, jer i oni moraju da placaju te cene. Uglavnom letujem u Spaniji i tamo su cene osetno nize, plaze lepse ali nema onih klapa da vas iznenade ili Daleka Obala da vas malo razdrma svirkom, borovina da vas maltretira svojim mirisima ili da se brckate u nekoj lagunici nekog od hiljadu ostrva.

MM

pre 1 godinu

Eto, vratio se prošli vikend sa ljetovanja i mogu da kažem da su cene malo veće ali ne toliko koliko se priča. Ovisi o mestu i restoranu. Usput Srba ima više nego na Adi i dobri su gosti koji vole popit i pojesti.

?

pre 1 godinu

Pravo pitanje je koliko će Čeha moći ljetovati 2023. bilo gdje.
Česi i Turska ili Egipat? Dajte, molim vas. Česi u Hrvatsku dolaze odavno i dolazit će stalno samo što se više ne će hraniti po restoranima već će spremati sebi jela u kampovima i u apartmanima s nižom cijenom. Zbog blizine, slične kulture i tradicije te jezične bliskosti njima će Hrvatska uvijek biti najbolji izbor.

Duje balavac

pre 1 godinu

Česi su pojam europskog turizma i civilizacije..Bili i ostali. Osim četrdeset godina pod Rusima kada su se morali sramotiti po rijetko dozvoljenim ljetovanjima,kao i ostatak istočne Europe. Kod nas u Dalmaciji stari ljudi kad za nekoga kažu da uživa ljeti još kažu, vidi ga,ko Čeh. Dobrodošli...

Marko

pre 1 godinu

iskreno kao Hrvatu bilo bi i bolje da ne dolaze iz jednostavnog razloga.Cijene apartmana skočile nenormalno.Nije problem u cijeni nego u usluzi i iznajmljivanju garaža po cijeni apartmana.Meni dođe konobar koji natuca bošnjačkosrpski i kad ga pitam koje vino ima on mi odgovori crno i bijelo.???? Dakle kad bude radila kvalificirana radna snaga nebitno ili hrvatska ili srpska ili Filipinska. kad gosti vide da za iste ili manje novce mogu ljetovati negdje drugdje manje budu dolazili u Hrvatsku i propasti će svi ti takozvani restorani i garaže zvane apartmani.Dok nije tako ja ljetujem u Francuskoj mada sam Hrvat u sedmom koljenu.Hrvati imaju puno nekretnina na moru tako i neki moji rođaci odem u devetom mjesecu kuham i spremam sam ne zato što sam škrt nego ne volim da me neki vlasnik birtije vjerojatno samo sa osnovnom školom Smatra budalom

Eko

pre 1 godinu

Da li su ti ljudi čuli da je rat u Evropi? Da dvije najveće zemlje Evrope ratuju jedna protiv druge, a da je najveći dio Evrope u Proxy ratu, uključujući i dotične Češku i Hrvatsku? Šta očekuju?

Orač

pre 1 godinu

... derite turiste, ko ih j. kad oće da troše pare na odmor... mi seljaci, mi žanjemo, prskamo, zalivamo. veremo, ugarimo i pržimo se na suncu. za pare koje nisu dovoljne da se ode na more... tako nam i treba kad smo budale... Zato. turistički radnici, samo cepajte koliko god više možete, od ne odlaska na more niko nije umro. al' od gladi. videćemo na jesen? Gice nam se tove, ovčice bleje... a ja čekam svog veselog ugostitelja da mi dođe sa svežnjem novčanica, pa da mu saopštim da je upravo poskupelo, višestruko....

ovce su za šišanje

pre 1 godinu

"Sada ostaje za videti koliko njih će sebi Hrvatsku moći da priušti - sledeće godine."

Nije pitanje koliko njih će moći to da priušti, nego koliko je njih spremno da ih se pravi budalama i vuče za nos. Pa za te cene mogu imati neuporedivo bolji i luksuzniji smeštaj u drugim zemljama.

SrxBg

pre 1 godinu

Kafa na plazi 8-15kuna
Pivo u radnji od 7-12 na plazi 25-05l
Pica 66-85
Hamburger oko 35
Hleb od 7kuna
Kifla 3 kune
Meso od 24 pa na dalje
Duvan za motanje u radnji od 40-80
Gorivo dizel 1.80e
Info iz prve ruke upravo sam na moru

Komsija

pre 1 godinu

Da li je neko od novinara skoro odveo devojku na veceru u neki od restorana u beton Hali ili centru Bg? Razgovarajmo o cenama u nasoj zemlji. To su pakao cene.

Влада

pre 1 godinu

Свуда су скочиле цене не само у Хрватској, конкретно мислим на смештај. Сас цене поресторанима и кафићима су нешто друго, тај тип иживљавања над гостима сведочи о неразвијеној култури пружања услуга. Туристи нису овце за шишање, него гости који ти требају доћи опет.

Komsija

pre 1 godinu

Da li je neko od novinara skoro odveo devojku na veceru u neki od restorana u beton Hali ili centru Bg? Razgovarajmo o cenama u nasoj zemlji. To su pakao cene.

Lemi

pre 1 godinu

Ko zivi u Beogradu i placa beogradske cene, njemu Hrvatska dodje jos i jeftina. Pustite vi cene u drugim zemljama, hajde malo da pricamo o beogradskim cenama. Restorani poskupeli 50%, prodavnice takodje. Dakle ne 15%, nego minimum 50%.
Ja kad iz Beograda odem bilo gde po svetu, realno meni je sve ili isto ili jeftinije. Na Kritu ovog leta u prelepim tavernama sa vrhunskom klopom placao sam kao prosecan restoran u Beogradu.
Treba odati ogromno priznanje za sve ljude koji uspevaju da prezive Beograd sa niskim primanjima.

?

pre 1 godinu

Pravo pitanje je koliko će Čeha moći ljetovati 2023. bilo gdje.
Česi i Turska ili Egipat? Dajte, molim vas. Česi u Hrvatsku dolaze odavno i dolazit će stalno samo što se više ne će hraniti po restoranima već će spremati sebi jela u kampovima i u apartmanima s nižom cijenom. Zbog blizine, slične kulture i tradicije te jezične bliskosti njima će Hrvatska uvijek biti najbolji izbor.

Orač

pre 1 godinu

... derite turiste, ko ih j. kad oće da troše pare na odmor... mi seljaci, mi žanjemo, prskamo, zalivamo. veremo, ugarimo i pržimo se na suncu. za pare koje nisu dovoljne da se ode na more... tako nam i treba kad smo budale... Zato. turistički radnici, samo cepajte koliko god više možete, od ne odlaska na more niko nije umro. al' od gladi. videćemo na jesen? Gice nam se tove, ovčice bleje... a ja čekam svog veselog ugostitelja da mi dođe sa svežnjem novčanica, pa da mu saopštim da je upravo poskupelo, višestruko....

Nik

pre 1 godinu

vikendicu smo prenamjenili u apartman, dakle digli smo cijenu tjedna u odnosu na prošlu godinu 5 posto, ako je to poskupljenje drastično onda neka slobodno idu u egipat tursku i di već hoće. naša dva apartmana su skromno uređena, i to planiramo preuredit, ali hrvatska plaća meni konkretno je 700 eura, sad to što netko očekuje da ću ja s tih 700 eura kupit novu samsung televiziju od 1000 i to dvije za svaki apartman pa nove prozore vrata kuhinju itd, ti ljudi su u sukobu s realnosti, ja to s svojim primanjima ne mogu, ali zato je cijena smještaja realna s obzirom na okolnosti u svijetu. uostalom svake godine smo puni, zar bi bili puni cijelu sezonu da smo skupi ? dolaze mi uglavnom česi poljaci i naravno nijemci, česi i poljaci dolaze preko švicarske agencije kojoj dajemo 25 posto od ukupne zarade, i nama ostane nekih 10.000 eura, ali s tim eurima mi živimo cijelu godinu i plaćamo tu skupoću života kao i naši gosti, tako da ako netko očekuje luksuzni apartman, neka bude svijestan da će ga platit 3-4-5 puta više nego što plaćaju moj. za svakoga ima izbor, ali nitko nije spreman platit toliko zar ne ? pa onda što se žališ, cijene su rasle i nama iznajmljivačima, i suludo bi bilo da mi jedini ne dižemo cijene noćenja, a sve ostalo ide gore, ja se moram od rijeke vozit do paga da bi primio goste, gorivo je podivljalo zbog rata u ukrajini, i tko me pita ? a dižem 5 posto cijenu, svake 2 g, to je realno ispod realnog rasta cijena, jer je sve išlo 40-50 gore od vremena korone.

Marko

pre 1 godinu

iskreno kao Hrvatu bilo bi i bolje da ne dolaze iz jednostavnog razloga.Cijene apartmana skočile nenormalno.Nije problem u cijeni nego u usluzi i iznajmljivanju garaža po cijeni apartmana.Meni dođe konobar koji natuca bošnjačkosrpski i kad ga pitam koje vino ima on mi odgovori crno i bijelo.???? Dakle kad bude radila kvalificirana radna snaga nebitno ili hrvatska ili srpska ili Filipinska. kad gosti vide da za iste ili manje novce mogu ljetovati negdje drugdje manje budu dolazili u Hrvatsku i propasti će svi ti takozvani restorani i garaže zvane apartmani.Dok nije tako ja ljetujem u Francuskoj mada sam Hrvat u sedmom koljenu.Hrvati imaju puno nekretnina na moru tako i neki moji rođaci odem u devetom mjesecu kuham i spremam sam ne zato što sam škrt nego ne volim da me neki vlasnik birtije vjerojatno samo sa osnovnom školom Smatra budalom

SrxBg

pre 1 godinu

Kafa na plazi 8-15kuna
Pivo u radnji od 7-12 na plazi 25-05l
Pica 66-85
Hamburger oko 35
Hleb od 7kuna
Kifla 3 kune
Meso od 24 pa na dalje
Duvan za motanje u radnji od 40-80
Gorivo dizel 1.80e
Info iz prve ruke upravo sam na moru

Antiwar

pre 1 godinu

Niko ih ne tera u Hrvatsku. Cesi, Nemci, Poljaci, oni bi na odmor za dz. Sve je poskupelo.
Zivim u BG i ove godine ne mogu na odmor. Nema se jbg. Moja plata od 700 eur je dovoljna za puko prezivljavanje i nista vise. Supruga ne radi, dete skola i to nam je sto nam je.

Sasa

pre 1 godinu

To zato sto nije video hranu u tom Egipatskom all inclusive. Sad sam se vratio sa losim utiscima. Skrnavi su, hrana neukusna i jednolicna, guzve u restoranu, barovima, hranu i pice ti odmeravaju.. Za dvoje odraslih i dvoje dece je bilo 2.600. Za te pare moji Cesi, sto puta vam je bolje u Hrvatskoj. Ja sam sa Egiptom zavrsio na duzi period!

Eko

pre 1 godinu

Da li su ti ljudi čuli da je rat u Evropi? Da dvije najveće zemlje Evrope ratuju jedna protiv druge, a da je najveći dio Evrope u Proxy ratu, uključujući i dotične Češku i Hrvatsku? Šta očekuju?

MM

pre 1 godinu

Eto, vratio se prošli vikend sa ljetovanja i mogu da kažem da su cene malo veće ali ne toliko koliko se priča. Ovisi o mestu i restoranu. Usput Srba ima više nego na Adi i dobri su gosti koji vole popit i pojesti.

Milan

pre 1 godinu

Budimo realni.Cene su slicne kao u Beogradu na nekim ekskluzivnim mestima.Nase banje i planinski centri su preeeskupi.Ne daj boze da mi imamo parce mora...pa bili bi duplo skuplji od Hrvata npr.

Duje balavac

pre 1 godinu

Česi su pojam europskog turizma i civilizacije..Bili i ostali. Osim četrdeset godina pod Rusima kada su se morali sramotiti po rijetko dozvoljenim ljetovanjima,kao i ostatak istočne Europe. Kod nas u Dalmaciji stari ljudi kad za nekoga kažu da uživa ljeti još kažu, vidi ga,ko Čeh. Dobrodošli...

Mica

pre 1 godinu

Baš mi krene osmeh... Žale se kako je sve poskupelo a hranili se u restoranu!!!
(gigi, 5. avgust 2022 08:29)

Da, jer otici u restoran sa porodicom na godisnjem odmoru je smrtni greh i ne znam kakav luksuz. Jel da? To smo samo mi previse navikli na siromastvo, dragi moj Gigi.

ovce su za šišanje

pre 1 godinu

"Sada ostaje za videti koliko njih će sebi Hrvatsku moći da priušti - sledeće godine."

Nije pitanje koliko njih će moći to da priušti, nego koliko je njih spremno da ih se pravi budalama i vuče za nos. Pa za te cene mogu imati neuporedivo bolji i luksuzniji smeštaj u drugim zemljama.

dalmatinac

pre 1 godinu

@VP
Kad napišeš brancin i orada to naravno podrazumijeva odleđenu ribu iz uzgoja. Mi dalmatinci takvu ribu ne možemo smisliti, to kupuju i konzumiraju jedino kontinentalci. Viruj mi puno su ukusnije friške girice ili srdele

Hrundi Bakshi

pre 1 godinu

Kafa na plazi 8-15kuna
Pivo u radnji od 7-12 na plazi 25-05l
Pica 66-85
Hamburger oko 35
Hleb od 7kuna
Kifla 3 kune
Meso od 24 pa na dalje
Duvan za motanje u radnji od 40-80
Gorivo dizel 1.80e
Info iz prve ruke upravo sam na moru
(SrxBg, 05. avgust 2022 08:45)

Jos kad bi preveo u evre.
Ko da si mi napisao cene u pezosima.
Mrzi me da idem na konvertor

Darko

pre 1 godinu

Inflacija u junu u Češkoj preko 17%, u Hrvatskoj 12%. Što su očekivali pojeftinjenje kao terapiju za cijene u Češkoj. Uostalom Česi imaju sada nešto veće plaće od Hrvata pa ako duraju Hrvati, durati mogu i Česi pri takvim cijenama .

Kremirana Radmila

pre 1 godinu

Egipat? Gospode pomozi! Počeo sam ko pokvarena ploča: čoveče, srbine, ne letuj, ne putuj u zemlje koje nemaju ljudska prava u svom zakonu. Time štitite sebe i ljude te zemlje u lošem položaju. Ne finansiraj zla prema drugim ljudima.
Lep dan želim

Žorž

pre 1 godinu

A da,imao sam tu (ne)srecu da boravim u Egiptu,i to u jednom od najluksuznijih hotela..Van zidina tog hotela,apsolutno nista vrijedno viđenja..Naprotiv,da te jeza uhvati od prljavstine i napornih Egipćana.

Vanja LFC

pre 1 godinu

U poslednjih 15-tak godina, letovao sam u Hrvatskoj 5 puta. Volim tamo otici, prelepa im je obala, plaze ne tako privlacne ali celokupna slika mi je privlacnija nego bilo koja Mediteranska destinacija. Ali zaista su preterali sa cenama. Postali su izuzetno alavi. RIba im je preskupa, a sto je interesantno, drze previsoke cene i u nekim sklepanim restorancicima sa klupama koje izbace na cestu. Lokalci pizde, jer i oni moraju da placaju te cene. Uglavnom letujem u Spaniji i tamo su cene osetno nize, plaze lepse ali nema onih klapa da vas iznenade ili Daleka Obala da vas malo razdrma svirkom, borovina da vas maltretira svojim mirisima ili da se brckate u nekoj lagunici nekog od hiljadu ostrva.

Croboss

pre 1 godinu

Kada česi vrate cijene fabije na cijenu škode favorit mogu pričati o skupoći, svi znamo da je to nemoguće a i besmisleno je o tome raspravljati. Svako svoj odmor plaća onoliko koliko ima novca u džepu i tako to treba da bude, svaka daljnja rasprava o cijeni apartmana ili same ponude je besmislena i glupa. Tu je izbor, uzmi ili ostavi. Tako i ja kažem da je Škoda Superb skupa, mogla bi biti puno jeftinija ali to je ta cijena i oni kažu uzmi ili ostavi i tu priča treba da se završi. Stvarno ne razumijem kako se ljudi upuštaju u raspravu šta je kome tuđe skupo, šta ćemo sada po ovome možemo za sve proizvode da razglabamo o cijenama, besmisleno do svemira

Boris

pre 1 godinu

Ja sam iz Hrvatske. Ljetujem već 7 godina u Turskoj. Avion, hotel s 4* na samoj plaži, 3 obroka, većina pića u ceni. Deset dana (od kojih 2 izgubim na put) nas dođe cca 1000€ po glavi. Žena i ja smo izračunali da bi za te pare mogli biti 5 dana u hotelu s 4* u Hrvatskoj. Ali u tom slučaju nebi išli avionom nego autom. Hrvatska obala me neće jako dugo vidjeti. Inače kad pričam nekom da idem kraj Hrvatske ljetovati u Tursku ljudi pomisle da sam idiot. Ali kad im izbacim proračun vrlo se zamisle. Naravno ima u Turskoj i jeftinijih hotela pa je računica još bolja.

Žorž

pre 1 godinu

Čemu ovoliko čuđenje?
Često boravim u Hrvatskoj,i cijene u restoranima i lokalima su istaknute na svim ulazima,pa ko voli nek' izvoli.
Drugo,Hrvatska zeli visokoplatežne turiste koje nije briga hoce li platiti picu ili pastu 40 €..Sto ce kome turisti koji sa rancem i 10 € provedu citav dan?Da prave gužvu?
A Hrvatska je lijepa zemlja,imaju veoma lijepo i čisto primorje.

Влада

pre 1 godinu

Свуда су скочиле цене не само у Хрватској, конкретно мислим на смештај. Сас цене поресторанима и кафићима су нешто друго, тај тип иживљавања над гостима сведочи о неразвијеној култури пружања услуга. Туристи нису овце за шишање, него гости који ти требају доћи опет.

Ajgor

pre 1 godinu

Kafa na plazi 8-15kuna
Pivo u radnji od 7-12 na plazi 25-05l
Pica 66-85
Hamburger oko 35
Hleb od 7kuna
Kifla 3 kune
Meso od 24 pa na dalje
Duvan za motanje u radnji od 40-80
Gorivo dizel 1.80e
Info iz prve ruke upravo sam na moru
(SrxBg, 05. avgust 2022 08:45)

Toliko je i u NS.

Larsen

pre 1 godinu

Stvarno ne razumijem ovo jadikovanje nad cjenama. U baraci skupo??? Pa ko jede u toj baraci??? Da nemaju kom prodat, nebi ni otvarali te barake. Slažem se, da je usluga užasna ali problem je u radnoj snazi, nema ljudi. Kažu 15% skuplje nego lane??? Pa normalno, pogledajte kako su cijene u cijeloj evropi skočile!!! Uvijek valja ona: ko voli nek izvoli, ja nigdje ne jedem dok ne pogledam čistoču po uglovima i cijenik zato me ne mogu iznenaditi.

ip

pre 1 godinu

To je zato što većina turista koji letuju u Hrvatskoj su fizički radnici sa srednjim strukovnim školama i minimalnim primanjima.
(Maks, 5. avgust 2022 12:46)

Da, ja sam fizički radnik, sa minimalnim primanjima i letujem u Hrvatskoj.. Vi, intelektualni radnici, sa maksimalnim primanjima, letujte gde god hoćete, to moj problem nije.... Ali mogli bi naučiti pravopis, da vas mi, fizički radnici, ne bi morali ispravljati...

lion

pre 1 godinu

@orač: ne znam bato što si tako zlurad. 2 hektara borovnice, uzgajio, obrao, prodao, naplatio. Evo me u Grčkoj 15 dana I vraćam se na početak berbe jabuke. I sve stignem sa ne manje napora nego ti, ali manje dana I dobro raspoređeno. 8 godina tako I ako Bog da zauvek. Razmišljam da, povadim jabuku i zasadim trešnju, tako ne bih imao više od 6 meseci aktivnog i ne tako lakog rada, ali ostalih 6 meseci nedeljno 2 - 3 dana efektivnog posla. Tebi svaka čast, ali ti je I 365 dana godišnje malo da sve stigneš. Svakako ne daj svoje za džabe, sad je naše došlo.

biciklista

pre 1 godinu

Info iz prve ruke upravo sam na moru
(SrxBg, 05. avgust 2022 08:45)

Toliko je i u NS.
(Ajgor, 5. avgust 2022 10:29)

Ne, nije toliko u Novom Sadu. Iz Novog Sada sam a trenutno sam na Cresu pa da uporedimo...
Duvan koji pušim, u kesici NS-400din(25kuna) CS 940din(60 kuna)
Pivo, najjeftinije, domaće u flaši NS 55-70RSD(3,5-4,5HRK) CS 140-170RSD(9-11HRK)
Paradajz NS 120-200RSD(7,5-12,5HRK) CS 280-390RSD (18-25HRK)
Paprika NS 200RSD(12,5HRK) CS 440RSD (28HRK)
Belo Grožđe NS 200RSD(12,5HRK) CS 440RSD (28HRK)
...
Dakle, sve je dva,tri puta skuplje nego u Novom Sadu.
Naravno, cene su očekivane za turističko mesto ali reći da su iste kao u tamo je neistina za koju si, vidim, dobio gomilu pozitivnih ocena, nezasluženo.

Aleksandra

pre 1 godinu

Nerealno je da sve negativno se ovde moze procitati o Hrvatskoj a oni beleze rekordan broj turista ove sezone. I ne, Srbi ne mrze Hrvate, ovo je sve politika onih koji su na vlasti. Osvestite se vise, Hrvati uzimaju euro 1. januara a mi i dalje ostajemo ekonomski tigar

Ante

pre 1 godinu

Pa Česi, da se njih pita, zaobilazili bi Dalmaciju u širokom luku.
Al ne pita se njih, nego Čehinje.
Čehinje i Slovenke, one uvijek izvuku popust, i to ogroman. Ne brinite vi za njih..
Doduše, odkad mi je žena preuzela bukiranje apartmana, dolazi do problema , ne s bukiranjem, nego spolnoj jednakosti profila gostiju, al šta ću... Radim što mi se kaže.... I proguram štogod na crno...

kunta kinte

pre 1 godinu

iskreno kao Hrvatu bilo bi i bolje da ne dolaze
(Marko,

a ja sam sa Madagaskara i iskreno bolje da i dalje dolaze u velikom broju !

Mate

pre 1 godinu

Jučer mi baš jedan Čeh banuo, doslovno s suzama u očima, moleći za apartman.. Shvatio sam da je izvisio negdje, i da s obitelji nema gdje, djeca, žena... a meni svi apartmani naravno, puni. Cijeli dan sam zvao koga sve ne, molio i kumio, ma barem sobu, štalu, bilo što, da čovjek ne ostane u autu.. Nema šanse. Jednostavno - nema. SVE PUNO. Znači, govorim o slučaju gdje više cijena ne igra nikakvu ulogu, čovjek bi platio koliko god se traži, ali - nema.
Cijeli dan sam izgubio da mu pomognem, baš sam bio razočaran...
Prije su turisti dolazili i nalazili smještaj na cesti, oni što bi držali tabele "zimer frei", nema ni toga više...ako nisi rezervirao, ne trebaš ni krenuti.
Dakle, kad je nešto 100% kapaciteta puno, onda je jasno što slijedi... Povečanje cijena... Uz sve povečanje kapaciteta apartmana, svake godine, rast turističkih dolazaka je veči, ustvari, maksimalni, jer više i ne može, nema kapaciteta da se primi. Govorim o sezoni. Naravno, zbog toga, i sezona se produžava svake godine...

asd

pre 1 godinu

Česi i Slovaci samo uplate apartman a sve, čak i flaširanu vodu, donesu od kuće. Ne kažem da je to loše ali neće se videti neka razlika u prihodu ako ne dođeu sledeće godine.

Kum Žoržo

pre 1 godinu

To je zato što većina turista koji letuju u Hrvatskoj su fizički radnici sa srednjim strukovnim školama i minimalnim primanjima.
(Maks, 05. avgust 2022 12:46)

Al' zato na Borskom jezeru letuju isključivo akademici milioneri!

Bumbar

pre 1 godinu

Ja sam iz Hrvatske. Ljetujem već 7 godina u Turskoj. Avion, hotel s 4* na samoj plaži, 3 obroka, većina pića u ceni. Deset dana (od kojih 2 izgubim na put) nas dođe cca 1000€ po glavi. Žena i ja smo izračunali da bi za te pare mogli biti 5 dana u hotelu s 4* u Hrvatskoj. Ali u tom slučaju nebi išli avionom nego autom. Hrvatska obala me neće jako dugo vidjeti. Inače kad pričam nekom da idem kraj Hrvatske ljetovati u Tursku ljudi pomisle da sam idiot. Ali kad im izbacim proračun vrlo se zamisle. Naravno ima u Turskoj i jeftinijih hotela pa je računica još bolja.
(Boris, 05. avgust 2022 12:40)

nisi ti iz Hrvatske...
malo tko iz HR za vrijeme ljeta ide igdje drugdje..
barem tko ima obitelj,jer sustina je da se ide doma obici i svoje,sto rodbinu sto prijatelje...
to sto si ti rodjen vanka a smatras se iz HR,to objesi macku o rep....

Željko

pre 1 godinu

Sve ima svoju cijenu, mada se slažem da su malo pretjerali sa cijenama. Hrv ima predivno more i plaže sa prirodnom borovom hladovinom, posebno u Makarskoj rivijeri, kao malo gdje. Ko je bio u Brelama, npr, zna šta je more. Samo to seoce ima 2 plaže koje su među top 10 u svijetu, a peškiri mirišu na bor mjesecima.

Egipat i Turska nude koncept ljetovanja koji je meni bezveze. 90% se kupaš u bazenima hotela i prežderavaš i pijančiš do mile volje, a more je objektivno loše bez prirodnog hlada. Taj koncept odmora vole Rusi i Skandinavci. Za mene to nije odmor i logicno da je jeftinije od Hrv.

Случајни пролазник

pre 1 godinu

Trenutno sam u Hrvatskoj u Vodicama( po mom misljenju pandan Haniotiju u Grckoj). Osim cene apartmana koji je za moj ukus 20% skuplji nego sto bi trebao da bude ostalo sve ok. Cene kad uporedim s Haniotijem su povoljnije, pice, hrana( restorani, radnje).
Jedino sto ovde fali su Srbi. Cesi, Slovaci i vecim delom Nemci su tolike skrtice da to nije normalno. Milion Srba koji ide u Grcku svake godine da se preusmeri u Hrvatsku onda bi hrvati videli da se moze i vise zaradjivati od turizma. Iako je zaista puno ljudi trenutno ovde kafici su polu puni. Gore navedene nacije sede u hladu ispod bora i piju kafu iz termosa. U kaficu ako vidis da se obrcu ture ne moras ni da pitas odakle su, Srbi 100%.

Baja

pre 1 godinu

Ovo je sjajan text. Opisuje Čehe do tančina. Ja u životu nisam video škrtiju naciju kad treba nešto platiti dok kad oni naplaćuju tu su šampioni, kao da su Norvežani. Iskreno tako im i treba i hvala Bogu da su Hrvati konačno počeli da ih deru kako i treba. Treba i više cene da im naplate. Ako neće u Hrvatsku neknidu u Grčku na ostrva, ako mogu i isplati im se da plate avion i smeštaj i hranu bez da dovoze svoje kampere i nakrcane Škode…al ne isplati se to Česima zato bivša braćo udri i naplati sve ono što vam fali od bivše SFRJ da živite kao sav normalan svet. Česi su bili i ostaće EU krš.

Filip

pre 1 godinu

Budući da je Hrvatska prekrcana turistima ove godine, očito je cena i dalje dovoljno ok, ako iduće godine zbog skupoće padne poseta, brzo će oni to da smanje za 2024. Tako to ide, ponuda i potražnja...

Za lokalne ljude tamo je bolje da im gosti plaćaju više, naplatiš onoliko koliko je neko spreman da plati, druga stvar je što je to puno previše za domaće goste, kamo li ostatak Balkana.

Teško da je iko srećan s takvim cenama osim onih koji ih naplaćuju, no tako to ide i svi koji kritikuju bi naplatili koliko mogu.

Inače, porediti nekakav resort u Egiptu s evropskim Mediteranom ili Turskom je smešno, ko da se neko žali da mu je skup smještaj u Londonu jer u Kišnjevu je prošao džabe, nigdje veze...

bgd 1975

pre 1 godinu

Istra keva...
Prelepa priroda 6h lagane vožnje sa jednom jedinom granicom cene manje nego na Zlatiboru Adi ili Kopu
Ljudi nezainteresovani za politiku i nacionalnu pripadnost

Kastro

pre 1 godinu

Koliko sam shvatio trzisnu ekonomiju, mogu da dignu cene dokle god imaju popunjene kapacitete. Sto da ne? Ocigledno imaju jako dobru posecenost. Prethodne 2 sezobe su ljudi ulagali u renoviranje stanova i elektoniku, a ove su svi odlucili da hoce da putuju.

realno

pre 1 godinu

Hrvatska odavno nije jeftina destinacija, a Česi odavno nisu siromašni. Što bi htjeli da su plaće u Češkoj 1.500 €, a da je apartman za obitelj za 7 dana 300€? Ne ide to tako. Svako nudi svoju robu i određuje cijenu na slobodnom tržištu. A kupac bira. Tako i Česi mogu u Egipat ako im je to bolja opcija. A Hrvatska će morati da razmišlja kako do gostiju koji su spremni platiti ono što Hrvatska nudi. U svakom slučaju Hrvatska mora podici kvalitetu usluge i gastronomiju na viši nivo za ove cijene.

Lu

pre 1 godinu

Za odmor volim ona najluksuznija mesta što se zovu ,,Šta ćeš tamo, nema ništa, imaju jednu prodavnicu, ljudi slabo dolaze". Dok se sve vrti oko Makarske dobro je, odoleva Maslinica na Šolti.

Ako želite da vidite prava g...a,dođite u hrvatsku 🤣

pre 1 godinu

Ljudi, pa šta je vama čudno?
Hrvatska je članica evropske unije, samim tim i evropske cene!
Nema više, džabe ni kod babe! ?
(nobody, 5. avgust 2022 13:09

Tako i izgledaju,kao matora baba🤣

VP

pre 1 godinu

Čaj na Kopaoniku 4oo din pivo na plaži 25 kuna...iste cene...
(nikad nikome izvini, 05. avgust 2022 09:06)

Ne možeš porediti ski centar sa letnjim odmorom. Ski sezona traje značajno kraće i daleko je skuplja infrastruktura za skijališta. Evo trenutno na krfu pivo na plaži mythos 0,5lit 4 eur, večera za dvoje oko 30ak eur full (predjelo, glavno jelo Brancin i orada, 1/2 lit vina i flaša vode), rent a car Suzuki samuraj 50 eur dnevno, ozbiljno dobar studio na samoj plaži sa 2 privatna parking mesta 55 eur. Toliko dobro ušuškan da klima ni ne treba.

frane - zd

pre 1 godinu

@ Boris
Nisi baš uvjerljiv! Za nešto više novca mogao bi napr ljetovati 10 dana u polupansionskom aranžmanu u Hotelu Pinija, 15 km od Zadra. Hotel ima 4*, okružen borovima, smješten na samoj plaži odlično opremljenoj, nikad natrpanoj jer se radi o dugoj poluotočnoj plažnoj liniji. More predivno, niz dodatnih sadržaja, sportski tereni...Uostalom, pogledaj na googlu taj paradiso., ali i komentare gostiju. Što se tiče Turske bio sam u nekoliko hotela s 5* u Antaliji i zapadnoj obali i mogu reči da nisam baš oduševljen tim njihovim samo naizgled raskošnim menijem. Varijacije na temu, nigdje prave šnicle....

Centar

pre 1 godinu

Zasto Cesi racunaju cenu odmora u Hrvatskoj u dinarima?
(Nina istok, Nina zapad, 05. avgust 2022

Da nećeš da ti ovde napišu koliko ih je šta koštalo u Krunama?

biba

pre 1 godinu

"Da li je neko od novinara skoro odveo devojku na veceru u neki od restorana u beton Hali ili centru Bg?"

Pa kad hocete u centru glavnog grada na veceru i treba da bude skupo. Nije to tako samo kod nas, BG je jos i prilicno jeftin u odnosu na vecinu glavnih i velikih gradova u Evropi.

Realno

pre 1 godinu

Cisti zakon ponude i potraznje. Ako je sav smjestaj rasprodan - dizes cijene dokle god ljudi dolaze. Jednostavno....jbg, nismo mi "ekonomski tigar", pa da si mozemo priustiti niske prodajne cijene...

obavestajac

pre 1 godinu

Grcka recimo sinoc u restoranu koji je na setalistu:
Musaka 1 porcija
Jagnjetina 1 porcija
Pileca krilca 2 porcije za decu
0.5L vina
1L vode
3 koka kole
Racun, 58e uz 2e baksisa.
U pitanju je Sivota koja je na jonskom moru

sad na neka druga mora

pre 1 godinu

Jeste skuplje nego prošle godine,ali neka.Nema ljepšeg mora i plaža.
(Edo, 05. avgust 2022 12:40)

Tačno, ali su ljudi i istorija mali problem na žalost :(

Dunning-Kruger

pre 1 godinu

10-15% skuplje nego prošle godine? Tolika je inflacija pa je isto skuplje i kod kuće.
Nema smisla ova svakodnevna kampanja.

u ekspanziji

pre 1 godinu

Da li ste vi svesni koliko Beograd ima turista samo za novu godinu? Nije za poređenje sa hrvatskim primorjem ali samo Exit, Guča i Beograd za novu godinu skupe ozbiljnu lovu... kopaonik skijanje, zlatibor vašar preko cele godine, banje itd.

ende

pre 1 godinu

Beograd, kakav takav, je metropola i destinacija preko cele godine. Tamo neka selendra sa slanom vodom je zanimljiva mesec ipo dan u godini kad ima sunca.

marko_sthlm

pre 1 godinu

@ "Jeste skuplje nego prošle godine,ali neka.Nema ljepšeg mora i plaža.
(Edo, 05. avgust 2022 12:40)"

Naravno da ima.

Tobože reci samo neko ko nije mnogo putovao i odmora video CG i HR...eventualno i GR.

Dovoljno je otići recimo do Sardinije...evropski Maldivi.

Miki

pre 1 godinu

Nova sreća, 5. avgust 2022 09:40
Percepciju stvara samo ponuda i potraznja,da nema gostiju,mogao bi domacin da misli sta god hoce,ali realnost bi mu dala odgovor,ali gostiju ima dakle,ko sta misli nebitno. Ponuda potraznja,stari zakon..

Zečića Tea

pre 1 godinu

@biba, sigurno stoji da su glavni gradovi većinom skuplji od ostatka zemlje, ali ima isto jedno ugodno iznenađenje. Berlin koji je baš svjetski, u koji dolaze turisti iz cijelog svijeta, je daleko jeftiniji od jednog Münchena, Hamburga ili Stuttgarta. Inače biste se iznenadili koliko su realne cijene u Njemačkoj, nikad nemaš osjećaj da su u pitanju gulikože.

ovce su za šišanje

pre 1 godinu

"Sada ostaje za videti koliko njih će sebi Hrvatsku moći da priušti - sledeće godine."

Nije pitanje koliko njih će moći to da priušti, nego koliko je njih spremno da ih se pravi budalama i vuče za nos. Pa za te cene mogu imati neuporedivo bolji i luksuzniji smeštaj u drugim zemljama.

biba

pre 1 godinu

"Da li je neko od novinara skoro odveo devojku na veceru u neki od restorana u beton Hali ili centru Bg?"

Pa kad hocete u centru glavnog grada na veceru i treba da bude skupo. Nije to tako samo kod nas, BG je jos i prilicno jeftin u odnosu na vecinu glavnih i velikih gradova u Evropi.

Boris

pre 1 godinu

Ja sam iz Hrvatske. Ljetujem već 7 godina u Turskoj. Avion, hotel s 4* na samoj plaži, 3 obroka, većina pića u ceni. Deset dana (od kojih 2 izgubim na put) nas dođe cca 1000€ po glavi. Žena i ja smo izračunali da bi za te pare mogli biti 5 dana u hotelu s 4* u Hrvatskoj. Ali u tom slučaju nebi išli avionom nego autom. Hrvatska obala me neće jako dugo vidjeti. Inače kad pričam nekom da idem kraj Hrvatske ljetovati u Tursku ljudi pomisle da sam idiot. Ali kad im izbacim proračun vrlo se zamisle. Naravno ima u Turskoj i jeftinijih hotela pa je računica još bolja.

Orač

pre 1 godinu

... derite turiste, ko ih j. kad oće da troše pare na odmor... mi seljaci, mi žanjemo, prskamo, zalivamo. veremo, ugarimo i pržimo se na suncu. za pare koje nisu dovoljne da se ode na more... tako nam i treba kad smo budale... Zato. turistički radnici, samo cepajte koliko god više možete, od ne odlaska na more niko nije umro. al' od gladi. videćemo na jesen? Gice nam se tove, ovčice bleje... a ja čekam svog veselog ugostitelja da mi dođe sa svežnjem novčanica, pa da mu saopštim da je upravo poskupelo, višestruko....

VP

pre 1 godinu

Čaj na Kopaoniku 4oo din pivo na plaži 25 kuna...iste cene...
(nikad nikome izvini, 05. avgust 2022 09:06)

Ne možeš porediti ski centar sa letnjim odmorom. Ski sezona traje značajno kraće i daleko je skuplja infrastruktura za skijališta. Evo trenutno na krfu pivo na plaži mythos 0,5lit 4 eur, večera za dvoje oko 30ak eur full (predjelo, glavno jelo Brancin i orada, 1/2 lit vina i flaša vode), rent a car Suzuki samuraj 50 eur dnevno, ozbiljno dobar studio na samoj plaži sa 2 privatna parking mesta 55 eur. Toliko dobro ušuškan da klima ni ne treba.

Vanja LFC

pre 1 godinu

U poslednjih 15-tak godina, letovao sam u Hrvatskoj 5 puta. Volim tamo otici, prelepa im je obala, plaze ne tako privlacne ali celokupna slika mi je privlacnija nego bilo koja Mediteranska destinacija. Ali zaista su preterali sa cenama. Postali su izuzetno alavi. RIba im je preskupa, a sto je interesantno, drze previsoke cene i u nekim sklepanim restorancicima sa klupama koje izbace na cestu. Lokalci pizde, jer i oni moraju da placaju te cene. Uglavnom letujem u Spaniji i tamo su cene osetno nize, plaze lepse ali nema onih klapa da vas iznenade ili Daleka Obala da vas malo razdrma svirkom, borovina da vas maltretira svojim mirisima ili da se brckate u nekoj lagunici nekog od hiljadu ostrva.

Marko

pre 1 godinu

iskreno kao Hrvatu bilo bi i bolje da ne dolaze iz jednostavnog razloga.Cijene apartmana skočile nenormalno.Nije problem u cijeni nego u usluzi i iznajmljivanju garaža po cijeni apartmana.Meni dođe konobar koji natuca bošnjačkosrpski i kad ga pitam koje vino ima on mi odgovori crno i bijelo.???? Dakle kad bude radila kvalificirana radna snaga nebitno ili hrvatska ili srpska ili Filipinska. kad gosti vide da za iste ili manje novce mogu ljetovati negdje drugdje manje budu dolazili u Hrvatsku i propasti će svi ti takozvani restorani i garaže zvane apartmani.Dok nije tako ja ljetujem u Francuskoj mada sam Hrvat u sedmom koljenu.Hrvati imaju puno nekretnina na moru tako i neki moji rođaci odem u devetom mjesecu kuham i spremam sam ne zato što sam škrt nego ne volim da me neki vlasnik birtije vjerojatno samo sa osnovnom školom Smatra budalom

Sasa

pre 1 godinu

To zato sto nije video hranu u tom Egipatskom all inclusive. Sad sam se vratio sa losim utiscima. Skrnavi su, hrana neukusna i jednolicna, guzve u restoranu, barovima, hranu i pice ti odmeravaju.. Za dvoje odraslih i dvoje dece je bilo 2.600. Za te pare moji Cesi, sto puta vam je bolje u Hrvatskoj. Ja sam sa Egiptom zavrsio na duzi period!

Случајни пролазник

pre 1 godinu

Trenutno sam u Hrvatskoj u Vodicama( po mom misljenju pandan Haniotiju u Grckoj). Osim cene apartmana koji je za moj ukus 20% skuplji nego sto bi trebao da bude ostalo sve ok. Cene kad uporedim s Haniotijem su povoljnije, pice, hrana( restorani, radnje).
Jedino sto ovde fali su Srbi. Cesi, Slovaci i vecim delom Nemci su tolike skrtice da to nije normalno. Milion Srba koji ide u Grcku svake godine da se preusmeri u Hrvatsku onda bi hrvati videli da se moze i vise zaradjivati od turizma. Iako je zaista puno ljudi trenutno ovde kafici su polu puni. Gore navedene nacije sede u hladu ispod bora i piju kafu iz termosa. U kaficu ako vidis da se obrcu ture ne moras ni da pitas odakle su, Srbi 100%.

Ako želite da vidite prava g...a,dođite u hrvatsku 🤣

pre 1 godinu

Ljudi, pa šta je vama čudno?
Hrvatska je članica evropske unije, samim tim i evropske cene!
Nema više, džabe ni kod babe! ?
(nobody, 5. avgust 2022 13:09

Tako i izgledaju,kao matora baba🤣

Žorž

pre 1 godinu

Čemu ovoliko čuđenje?
Često boravim u Hrvatskoj,i cijene u restoranima i lokalima su istaknute na svim ulazima,pa ko voli nek' izvoli.
Drugo,Hrvatska zeli visokoplatežne turiste koje nije briga hoce li platiti picu ili pastu 40 €..Sto ce kome turisti koji sa rancem i 10 € provedu citav dan?Da prave gužvu?
A Hrvatska je lijepa zemlja,imaju veoma lijepo i čisto primorje.

?

pre 1 godinu

Pravo pitanje je koliko će Čeha moći ljetovati 2023. bilo gdje.
Česi i Turska ili Egipat? Dajte, molim vas. Česi u Hrvatsku dolaze odavno i dolazit će stalno samo što se više ne će hraniti po restoranima već će spremati sebi jela u kampovima i u apartmanima s nižom cijenom. Zbog blizine, slične kulture i tradicije te jezične bliskosti njima će Hrvatska uvijek biti najbolji izbor.

Hrundi Bakshi

pre 1 godinu

Kafa na plazi 8-15kuna
Pivo u radnji od 7-12 na plazi 25-05l
Pica 66-85
Hamburger oko 35
Hleb od 7kuna
Kifla 3 kune
Meso od 24 pa na dalje
Duvan za motanje u radnji od 40-80
Gorivo dizel 1.80e
Info iz prve ruke upravo sam na moru
(SrxBg, 05. avgust 2022 08:45)

Jos kad bi preveo u evre.
Ko da si mi napisao cene u pezosima.
Mrzi me da idem na konvertor

Kremirana Radmila

pre 1 godinu

Egipat? Gospode pomozi! Počeo sam ko pokvarena ploča: čoveče, srbine, ne letuj, ne putuj u zemlje koje nemaju ljudska prava u svom zakonu. Time štitite sebe i ljude te zemlje u lošem položaju. Ne finansiraj zla prema drugim ljudima.
Lep dan želim

Bumbar

pre 1 godinu

Ja sam iz Hrvatske. Ljetujem već 7 godina u Turskoj. Avion, hotel s 4* na samoj plaži, 3 obroka, većina pića u ceni. Deset dana (od kojih 2 izgubim na put) nas dođe cca 1000€ po glavi. Žena i ja smo izračunali da bi za te pare mogli biti 5 dana u hotelu s 4* u Hrvatskoj. Ali u tom slučaju nebi išli avionom nego autom. Hrvatska obala me neće jako dugo vidjeti. Inače kad pričam nekom da idem kraj Hrvatske ljetovati u Tursku ljudi pomisle da sam idiot. Ali kad im izbacim proračun vrlo se zamisle. Naravno ima u Turskoj i jeftinijih hotela pa je računica još bolja.
(Boris, 05. avgust 2022 12:40)

nisi ti iz Hrvatske...
malo tko iz HR za vrijeme ljeta ide igdje drugdje..
barem tko ima obitelj,jer sustina je da se ide doma obici i svoje,sto rodbinu sto prijatelje...
to sto si ti rodjen vanka a smatras se iz HR,to objesi macku o rep....

Влада

pre 1 godinu

Свуда су скочиле цене не само у Хрватској, конкретно мислим на смештај. Сас цене поресторанима и кафићима су нешто друго, тај тип иживљавања над гостима сведочи о неразвијеној култури пружања услуга. Туристи нису овце за шишање, него гости који ти требају доћи опет.

SrxBg

pre 1 godinu

Kafa na plazi 8-15kuna
Pivo u radnji od 7-12 na plazi 25-05l
Pica 66-85
Hamburger oko 35
Hleb od 7kuna
Kifla 3 kune
Meso od 24 pa na dalje
Duvan za motanje u radnji od 40-80
Gorivo dizel 1.80e
Info iz prve ruke upravo sam na moru

sad na neka druga mora

pre 1 godinu

Jeste skuplje nego prošle godine,ali neka.Nema ljepšeg mora i plaža.
(Edo, 05. avgust 2022 12:40)

Tačno, ali su ljudi i istorija mali problem na žalost :(

Darko

pre 1 godinu

Inflacija u junu u Češkoj preko 17%, u Hrvatskoj 12%. Što su očekivali pojeftinjenje kao terapiju za cijene u Češkoj. Uostalom Česi imaju sada nešto veće plaće od Hrvata pa ako duraju Hrvati, durati mogu i Česi pri takvim cijenama .

dalmatinac

pre 1 godinu

@VP
Kad napišeš brancin i orada to naravno podrazumijeva odleđenu ribu iz uzgoja. Mi dalmatinci takvu ribu ne možemo smisliti, to kupuju i konzumiraju jedino kontinentalci. Viruj mi puno su ukusnije friške girice ili srdele

u ekspanziji

pre 1 godinu

Da li ste vi svesni koliko Beograd ima turista samo za novu godinu? Nije za poređenje sa hrvatskim primorjem ali samo Exit, Guča i Beograd za novu godinu skupe ozbiljnu lovu... kopaonik skijanje, zlatibor vašar preko cele godine, banje itd.

Komsija

pre 1 godinu

Da li je neko od novinara skoro odveo devojku na veceru u neki od restorana u beton Hali ili centru Bg? Razgovarajmo o cenama u nasoj zemlji. To su pakao cene.

ende

pre 1 godinu

Beograd, kakav takav, je metropola i destinacija preko cele godine. Tamo neka selendra sa slanom vodom je zanimljiva mesec ipo dan u godini kad ima sunca.

Nik

pre 1 godinu

vikendicu smo prenamjenili u apartman, dakle digli smo cijenu tjedna u odnosu na prošlu godinu 5 posto, ako je to poskupljenje drastično onda neka slobodno idu u egipat tursku i di već hoće. naša dva apartmana su skromno uređena, i to planiramo preuredit, ali hrvatska plaća meni konkretno je 700 eura, sad to što netko očekuje da ću ja s tih 700 eura kupit novu samsung televiziju od 1000 i to dvije za svaki apartman pa nove prozore vrata kuhinju itd, ti ljudi su u sukobu s realnosti, ja to s svojim primanjima ne mogu, ali zato je cijena smještaja realna s obzirom na okolnosti u svijetu. uostalom svake godine smo puni, zar bi bili puni cijelu sezonu da smo skupi ? dolaze mi uglavnom česi poljaci i naravno nijemci, česi i poljaci dolaze preko švicarske agencije kojoj dajemo 25 posto od ukupne zarade, i nama ostane nekih 10.000 eura, ali s tim eurima mi živimo cijelu godinu i plaćamo tu skupoću života kao i naši gosti, tako da ako netko očekuje luksuzni apartman, neka bude svijestan da će ga platit 3-4-5 puta više nego što plaćaju moj. za svakoga ima izbor, ali nitko nije spreman platit toliko zar ne ? pa onda što se žališ, cijene su rasle i nama iznajmljivačima, i suludo bi bilo da mi jedini ne dižemo cijene noćenja, a sve ostalo ide gore, ja se moram od rijeke vozit do paga da bi primio goste, gorivo je podivljalo zbog rata u ukrajini, i tko me pita ? a dižem 5 posto cijenu, svake 2 g, to je realno ispod realnog rasta cijena, jer je sve išlo 40-50 gore od vremena korone.

Mica

pre 1 godinu

Baš mi krene osmeh... Žale se kako je sve poskupelo a hranili se u restoranu!!!
(gigi, 5. avgust 2022 08:29)

Da, jer otici u restoran sa porodicom na godisnjem odmoru je smrtni greh i ne znam kakav luksuz. Jel da? To smo samo mi previse navikli na siromastvo, dragi moj Gigi.

MM

pre 1 godinu

Eto, vratio se prošli vikend sa ljetovanja i mogu da kažem da su cene malo veće ali ne toliko koliko se priča. Ovisi o mestu i restoranu. Usput Srba ima više nego na Adi i dobri su gosti koji vole popit i pojesti.

Eko

pre 1 godinu

Da li su ti ljudi čuli da je rat u Evropi? Da dvije najveće zemlje Evrope ratuju jedna protiv druge, a da je najveći dio Evrope u Proxy ratu, uključujući i dotične Češku i Hrvatsku? Šta očekuju?

Baja

pre 1 godinu

Ovo je sjajan text. Opisuje Čehe do tančina. Ja u životu nisam video škrtiju naciju kad treba nešto platiti dok kad oni naplaćuju tu su šampioni, kao da su Norvežani. Iskreno tako im i treba i hvala Bogu da su Hrvati konačno počeli da ih deru kako i treba. Treba i više cene da im naplate. Ako neće u Hrvatsku neknidu u Grčku na ostrva, ako mogu i isplati im se da plate avion i smeštaj i hranu bez da dovoze svoje kampere i nakrcane Škode…al ne isplati se to Česima zato bivša braćo udri i naplati sve ono što vam fali od bivše SFRJ da živite kao sav normalan svet. Česi su bili i ostaće EU krš.

Ante

pre 1 godinu

Pa Česi, da se njih pita, zaobilazili bi Dalmaciju u širokom luku.
Al ne pita se njih, nego Čehinje.
Čehinje i Slovenke, one uvijek izvuku popust, i to ogroman. Ne brinite vi za njih..
Doduše, odkad mi je žena preuzela bukiranje apartmana, dolazi do problema , ne s bukiranjem, nego spolnoj jednakosti profila gostiju, al šta ću... Radim što mi se kaže.... I proguram štogod na crno...

kunta kinte

pre 1 godinu

iskreno kao Hrvatu bilo bi i bolje da ne dolaze
(Marko,

a ja sam sa Madagaskara i iskreno bolje da i dalje dolaze u velikom broju !

bgd 1975

pre 1 godinu

Istra keva...
Prelepa priroda 6h lagane vožnje sa jednom jedinom granicom cene manje nego na Zlatiboru Adi ili Kopu
Ljudi nezainteresovani za politiku i nacionalnu pripadnost

Ajgor

pre 1 godinu

Kafa na plazi 8-15kuna
Pivo u radnji od 7-12 na plazi 25-05l
Pica 66-85
Hamburger oko 35
Hleb od 7kuna
Kifla 3 kune
Meso od 24 pa na dalje
Duvan za motanje u radnji od 40-80
Gorivo dizel 1.80e
Info iz prve ruke upravo sam na moru
(SrxBg, 05. avgust 2022 08:45)

Toliko je i u NS.

obavestajac

pre 1 godinu

Grcka recimo sinoc u restoranu koji je na setalistu:
Musaka 1 porcija
Jagnjetina 1 porcija
Pileca krilca 2 porcije za decu
0.5L vina
1L vode
3 koka kole
Racun, 58e uz 2e baksisa.
U pitanju je Sivota koja je na jonskom moru

Duje balavac

pre 1 godinu

Česi su pojam europskog turizma i civilizacije..Bili i ostali. Osim četrdeset godina pod Rusima kada su se morali sramotiti po rijetko dozvoljenim ljetovanjima,kao i ostatak istočne Europe. Kod nas u Dalmaciji stari ljudi kad za nekoga kažu da uživa ljeti još kažu, vidi ga,ko Čeh. Dobrodošli...

Lemi

pre 1 godinu

Ko zivi u Beogradu i placa beogradske cene, njemu Hrvatska dodje jos i jeftina. Pustite vi cene u drugim zemljama, hajde malo da pricamo o beogradskim cenama. Restorani poskupeli 50%, prodavnice takodje. Dakle ne 15%, nego minimum 50%.
Ja kad iz Beograda odem bilo gde po svetu, realno meni je sve ili isto ili jeftinije. Na Kritu ovog leta u prelepim tavernama sa vrhunskom klopom placao sam kao prosecan restoran u Beogradu.
Treba odati ogromno priznanje za sve ljude koji uspevaju da prezive Beograd sa niskim primanjima.

Željko

pre 1 godinu

Sve ima svoju cijenu, mada se slažem da su malo pretjerali sa cijenama. Hrv ima predivno more i plaže sa prirodnom borovom hladovinom, posebno u Makarskoj rivijeri, kao malo gdje. Ko je bio u Brelama, npr, zna šta je more. Samo to seoce ima 2 plaže koje su među top 10 u svijetu, a peškiri mirišu na bor mjesecima.

Egipat i Turska nude koncept ljetovanja koji je meni bezveze. 90% se kupaš u bazenima hotela i prežderavaš i pijančiš do mile volje, a more je objektivno loše bez prirodnog hlada. Taj koncept odmora vole Rusi i Skandinavci. Za mene to nije odmor i logicno da je jeftinije od Hrv.

ip

pre 1 godinu

To je zato što većina turista koji letuju u Hrvatskoj su fizički radnici sa srednjim strukovnim školama i minimalnim primanjima.
(Maks, 5. avgust 2022 12:46)

Da, ja sam fizički radnik, sa minimalnim primanjima i letujem u Hrvatskoj.. Vi, intelektualni radnici, sa maksimalnim primanjima, letujte gde god hoćete, to moj problem nije.... Ali mogli bi naučiti pravopis, da vas mi, fizički radnici, ne bi morali ispravljati...

Aleksandra

pre 1 godinu

Nerealno je da sve negativno se ovde moze procitati o Hrvatskoj a oni beleze rekordan broj turista ove sezone. I ne, Srbi ne mrze Hrvate, ovo je sve politika onih koji su na vlasti. Osvestite se vise, Hrvati uzimaju euro 1. januara a mi i dalje ostajemo ekonomski tigar

Žorž

pre 1 godinu

A da,imao sam tu (ne)srecu da boravim u Egiptu,i to u jednom od najluksuznijih hotela..Van zidina tog hotela,apsolutno nista vrijedno viđenja..Naprotiv,da te jeza uhvati od prljavstine i napornih Egipćana.

Croboss

pre 1 godinu

Kada česi vrate cijene fabije na cijenu škode favorit mogu pričati o skupoći, svi znamo da je to nemoguće a i besmisleno je o tome raspravljati. Svako svoj odmor plaća onoliko koliko ima novca u džepu i tako to treba da bude, svaka daljnja rasprava o cijeni apartmana ili same ponude je besmislena i glupa. Tu je izbor, uzmi ili ostavi. Tako i ja kažem da je Škoda Superb skupa, mogla bi biti puno jeftinija ali to je ta cijena i oni kažu uzmi ili ostavi i tu priča treba da se završi. Stvarno ne razumijem kako se ljudi upuštaju u raspravu šta je kome tuđe skupo, šta ćemo sada po ovome možemo za sve proizvode da razglabamo o cijenama, besmisleno do svemira

Lu

pre 1 godinu

Za odmor volim ona najluksuznija mesta što se zovu ,,Šta ćeš tamo, nema ništa, imaju jednu prodavnicu, ljudi slabo dolaze". Dok se sve vrti oko Makarske dobro je, odoleva Maslinica na Šolti.

Mate

pre 1 godinu

Jučer mi baš jedan Čeh banuo, doslovno s suzama u očima, moleći za apartman.. Shvatio sam da je izvisio negdje, i da s obitelji nema gdje, djeca, žena... a meni svi apartmani naravno, puni. Cijeli dan sam zvao koga sve ne, molio i kumio, ma barem sobu, štalu, bilo što, da čovjek ne ostane u autu.. Nema šanse. Jednostavno - nema. SVE PUNO. Znači, govorim o slučaju gdje više cijena ne igra nikakvu ulogu, čovjek bi platio koliko god se traži, ali - nema.
Cijeli dan sam izgubio da mu pomognem, baš sam bio razočaran...
Prije su turisti dolazili i nalazili smještaj na cesti, oni što bi držali tabele "zimer frei", nema ni toga više...ako nisi rezervirao, ne trebaš ni krenuti.
Dakle, kad je nešto 100% kapaciteta puno, onda je jasno što slijedi... Povečanje cijena... Uz sve povečanje kapaciteta apartmana, svake godine, rast turističkih dolazaka je veči, ustvari, maksimalni, jer više i ne može, nema kapaciteta da se primi. Govorim o sezoni. Naravno, zbog toga, i sezona se produžava svake godine...

Kum Žoržo

pre 1 godinu

To je zato što većina turista koji letuju u Hrvatskoj su fizički radnici sa srednjim strukovnim školama i minimalnim primanjima.
(Maks, 05. avgust 2022 12:46)

Al' zato na Borskom jezeru letuju isključivo akademici milioneri!

frane - zd

pre 1 godinu

@ Boris
Nisi baš uvjerljiv! Za nešto više novca mogao bi napr ljetovati 10 dana u polupansionskom aranžmanu u Hotelu Pinija, 15 km od Zadra. Hotel ima 4*, okružen borovima, smješten na samoj plaži odlično opremljenoj, nikad natrpanoj jer se radi o dugoj poluotočnoj plažnoj liniji. More predivno, niz dodatnih sadržaja, sportski tereni...Uostalom, pogledaj na googlu taj paradiso., ali i komentare gostiju. Što se tiče Turske bio sam u nekoliko hotela s 5* u Antaliji i zapadnoj obali i mogu reči da nisam baš oduševljen tim njihovim samo naizgled raskošnim menijem. Varijacije na temu, nigdje prave šnicle....

lion

pre 1 godinu

@orač: ne znam bato što si tako zlurad. 2 hektara borovnice, uzgajio, obrao, prodao, naplatio. Evo me u Grčkoj 15 dana I vraćam se na početak berbe jabuke. I sve stignem sa ne manje napora nego ti, ali manje dana I dobro raspoređeno. 8 godina tako I ako Bog da zauvek. Razmišljam da, povadim jabuku i zasadim trešnju, tako ne bih imao više od 6 meseci aktivnog i ne tako lakog rada, ali ostalih 6 meseci nedeljno 2 - 3 dana efektivnog posla. Tebi svaka čast, ali ti je I 365 dana godišnje malo da sve stigneš. Svakako ne daj svoje za džabe, sad je naše došlo.

Filip

pre 1 godinu

Budući da je Hrvatska prekrcana turistima ove godine, očito je cena i dalje dovoljno ok, ako iduće godine zbog skupoće padne poseta, brzo će oni to da smanje za 2024. Tako to ide, ponuda i potražnja...

Za lokalne ljude tamo je bolje da im gosti plaćaju više, naplatiš onoliko koliko je neko spreman da plati, druga stvar je što je to puno previše za domaće goste, kamo li ostatak Balkana.

Teško da je iko srećan s takvim cenama osim onih koji ih naplaćuju, no tako to ide i svi koji kritikuju bi naplatili koliko mogu.

Inače, porediti nekakav resort u Egiptu s evropskim Mediteranom ili Turskom je smešno, ko da se neko žali da mu je skup smještaj u Londonu jer u Kišnjevu je prošao džabe, nigdje veze...

Milan

pre 1 godinu

Budimo realni.Cene su slicne kao u Beogradu na nekim ekskluzivnim mestima.Nase banje i planinski centri su preeeskupi.Ne daj boze da mi imamo parce mora...pa bili bi duplo skuplji od Hrvata npr.

Kastro

pre 1 godinu

Koliko sam shvatio trzisnu ekonomiju, mogu da dignu cene dokle god imaju popunjene kapacitete. Sto da ne? Ocigledno imaju jako dobru posecenost. Prethodne 2 sezobe su ljudi ulagali u renoviranje stanova i elektoniku, a ove su svi odlucili da hoce da putuju.

asd

pre 1 godinu

Česi i Slovaci samo uplate apartman a sve, čak i flaširanu vodu, donesu od kuće. Ne kažem da je to loše ali neće se videti neka razlika u prihodu ako ne dođeu sledeće godine.

Larsen

pre 1 godinu

Stvarno ne razumijem ovo jadikovanje nad cjenama. U baraci skupo??? Pa ko jede u toj baraci??? Da nemaju kom prodat, nebi ni otvarali te barake. Slažem se, da je usluga užasna ali problem je u radnoj snazi, nema ljudi. Kažu 15% skuplje nego lane??? Pa normalno, pogledajte kako su cijene u cijeloj evropi skočile!!! Uvijek valja ona: ko voli nek izvoli, ja nigdje ne jedem dok ne pogledam čistoču po uglovima i cijenik zato me ne mogu iznenaditi.

Antiwar

pre 1 godinu

Niko ih ne tera u Hrvatsku. Cesi, Nemci, Poljaci, oni bi na odmor za dz. Sve je poskupelo.
Zivim u BG i ove godine ne mogu na odmor. Nema se jbg. Moja plata od 700 eur je dovoljna za puko prezivljavanje i nista vise. Supruga ne radi, dete skola i to nam je sto nam je.

realno

pre 1 godinu

Hrvatska odavno nije jeftina destinacija, a Česi odavno nisu siromašni. Što bi htjeli da su plaće u Češkoj 1.500 €, a da je apartman za obitelj za 7 dana 300€? Ne ide to tako. Svako nudi svoju robu i određuje cijenu na slobodnom tržištu. A kupac bira. Tako i Česi mogu u Egipat ako im je to bolja opcija. A Hrvatska će morati da razmišlja kako do gostiju koji su spremni platiti ono što Hrvatska nudi. U svakom slučaju Hrvatska mora podici kvalitetu usluge i gastronomiju na viši nivo za ove cijene.

biciklista

pre 1 godinu

Info iz prve ruke upravo sam na moru
(SrxBg, 05. avgust 2022 08:45)

Toliko je i u NS.
(Ajgor, 5. avgust 2022 10:29)

Ne, nije toliko u Novom Sadu. Iz Novog Sada sam a trenutno sam na Cresu pa da uporedimo...
Duvan koji pušim, u kesici NS-400din(25kuna) CS 940din(60 kuna)
Pivo, najjeftinije, domaće u flaši NS 55-70RSD(3,5-4,5HRK) CS 140-170RSD(9-11HRK)
Paradajz NS 120-200RSD(7,5-12,5HRK) CS 280-390RSD (18-25HRK)
Paprika NS 200RSD(12,5HRK) CS 440RSD (28HRK)
Belo Grožđe NS 200RSD(12,5HRK) CS 440RSD (28HRK)
...
Dakle, sve je dva,tri puta skuplje nego u Novom Sadu.
Naravno, cene su očekivane za turističko mesto ali reći da su iste kao u tamo je neistina za koju si, vidim, dobio gomilu pozitivnih ocena, nezasluženo.

Miki

pre 1 godinu

Nova sreća, 5. avgust 2022 09:40
Percepciju stvara samo ponuda i potraznja,da nema gostiju,mogao bi domacin da misli sta god hoce,ali realnost bi mu dala odgovor,ali gostiju ima dakle,ko sta misli nebitno. Ponuda potraznja,stari zakon..

Centar

pre 1 godinu

Zasto Cesi racunaju cenu odmora u Hrvatskoj u dinarima?
(Nina istok, Nina zapad, 05. avgust 2022

Da nećeš da ti ovde napišu koliko ih je šta koštalo u Krunama?

Realno

pre 1 godinu

Cisti zakon ponude i potraznje. Ako je sav smjestaj rasprodan - dizes cijene dokle god ljudi dolaze. Jednostavno....jbg, nismo mi "ekonomski tigar", pa da si mozemo priustiti niske prodajne cijene...

Zečića Tea

pre 1 godinu

@biba, sigurno stoji da su glavni gradovi većinom skuplji od ostatka zemlje, ali ima isto jedno ugodno iznenađenje. Berlin koji je baš svjetski, u koji dolaze turisti iz cijelog svijeta, je daleko jeftiniji od jednog Münchena, Hamburga ili Stuttgarta. Inače biste se iznenadili koliko su realne cijene u Njemačkoj, nikad nemaš osjećaj da su u pitanju gulikože.

marko_sthlm

pre 1 godinu

@ "Jeste skuplje nego prošle godine,ali neka.Nema ljepšeg mora i plaža.
(Edo, 05. avgust 2022 12:40)"

Naravno da ima.

Tobože reci samo neko ko nije mnogo putovao i odmora video CG i HR...eventualno i GR.

Dovoljno je otići recimo do Sardinije...evropski Maldivi.

Dunning-Kruger

pre 1 godinu

10-15% skuplje nego prošle godine? Tolika je inflacija pa je isto skuplje i kod kuće.
Nema smisla ova svakodnevna kampanja.