1. beoselo je najružniji grad.
    (Marko, 12. oktobar 2021 20:00)

    # Link komentara

  2. Vidim dosta ljudi hvali Sombor, a Užice bi zatrpali da mogu 😃
    (čestitke Somboru!, 11. oktobar 2021 08:53)

    Ne bih zatrpao Uzice, ali sta da se radi kad je preruzan i depresivan grad.
    (Fred, 12. oktobar 2021 15:25)

    # Link komentara

  3. Ja sam rođena tamo i stvarno mislim da nije najružniji
    (Aleksandra Bežanović, 11. oktobar 2021 21:31)

    # Link komentara

  4. vrlo jednostavno...gdje je vladala austrougarska- lijepi gradovi( i na obali i u unutrasnjosti).
    gdje su vladali turci- ostali su gradovi mahale, bez reda i plana.
    (danica, 11. oktobar 2021 21:22)

    # Link komentara

  5. Beograd je i dalje jedan od najprljavijih gradova, sa letećim kesama, žvakanja i opušcima, bačenim kutijama od cigareta i žvaka i besmislenim grafitima. Nekada su grafiti barem bili duhoviti, sada glupi tipa južni front, delije i slične gluposti. Stari-većinom napušteni tržni centri u sred grada, puni smeća i grafita, podzemni prolazi, ograde izlepljene glupostima izdajem stan,a papirić na sve strane. Kad krenem na aerodrom autobusom preko Surčin sela to je kao Nju Delhi ili Soveto đubre na sve strane.Ovo prožima sve više i nekada čisti Novi Sad.Nekada je prljav bio samo Najlon, sada je ceo grad Najlon. Sada je sav umazan grafitima i stranačkim natpisima. Loznica, Valjevo, Šabac, Ruma, Mitrovica, Sombor, Subotica, Čačak, Kragujevac, gradovi u kojima sam bio u prethodnih godinu dve izgledaju čistije nego ranije.
    (Pera Srbin, 11. oktobar 2021 17:37)

    # Link komentara

  6. Putujem po svetu od 1970. Mnogo video..srpski su gradovi gori od kasaba- to i nisu gradovi vec nasobine...tu i tamo neka ulica pociscena - opste sivilo. Licno mi je najruzniji Karlovatsi na Samosu... Cudo od rugobe. Za neverovati!!!
    (Putnik ++, 11. oktobar 2021 14:10)

    # Link komentara

  7. Najbolji su mi ovi komentatori koji kazu: da Beograd nije bio toliko izbombardovan bio bi najlepsi. Sta reci a ne zaplakati. A sta cemo sa Drezdenom, najlepsim gradom Nemacke, i jos par ostalih, sravnjenih sa zemljom, da ne nabrajam?
    Lepo je voleti svoje i ne pljuvati po istom, ali treba malo proputovati, pa onda izvlaciti zakljucke.
    Ukusi su razliciti, ali ipak ima (pogotovo sada sa rasirenim drustvenim mrezama) dosta razloga da se veruje vecini.
    Beograd nije toliko lep, ako izuzememo potez od Slavije do Kalemegdana. Ostalo je sve tragedija. Ne zna se sta je ruznije; Novi BG, Karaburma, Palilula, Zvezdara ... a bogate krajeve kao Dedinje i Senjak imaju svi veci gradovi. Stvar je u gradskom jezgru.
    Put me je naveo pre per godina i u doticni Sarloa, imao sam RajanAir-ov let sa njihovog aerodroma (koga smehotresno zovu Brisel-Jug, iako je od skoro sat voznje od centra Brisela), i mogu vam reci da je tuga i ocaj ... i da se ne vidi kraj tome, za razliku od drugih prelepih Belgijskih gradova poput Antverpena, Genta i pogotovo Briza koji je neverovatan. Muzej. Brisel isto nije po mom ukusu. Grad bez karaktera.
    (Optimista pripravnik, 11. oktobar 2021 11:28)

    # Link komentara

  8. Stutgart :)
    (Knn, 11. oktobar 2021 10:13)

    # Link komentara

  9. @Bazardžan Mustafa
    Evo i Balija da se jave i opljunu malo RS...onako usput...ničim izazvani iz tamnog vilajeta.
    (Antivakseri moroni, 11. oktobar 2021 09:53)

    # Link komentara

  10. Vidim da mnogi negoduju što sugrađani "pljuju" po svojim gradovima. Možda ne zvuči lepo, ali objektivna samokritika je ključ i početak unapređivanja i ispravljanja grešaka.
    Odmaknite se od centralnog gradskog jezgra u Beogradu, ili Novom Sadu, zaista ima puno toga što treba ne ispraviti, nego postići. Na 12km od trga Nikole Pašića imate celo naselje koje nema kanalizaciju. U samom centru grada se pre šest meseci urušila zgrada zbog polu-nelegalne gradnje. Pogledajte na šta liče nadzidani krovovi prelepih starih zgrada na Vračaru. Zadjite u bilo koju ulicu u naseljima Borča i Ovča, videćete prizore koji podsećaju na predgrađe Mumbaija.
    Za one kojima je glavni argument stav stranaca o Beogradu, odnosno njihovo hvaljenje lepota grada. Vrlo, vrlo retko naši gosti kažu da je lep. Pretežni izraz je "šarmantan", a to znači da je realno neuredan i neuredjen, sa povremenim prelepim delovima, ali i vrhunskim socijalnim životom, kako dnevnim tako noćnim. Sjajno za strance koji dolaze na dva do tri noćenja, ali poprilično loše za nas koji smo rodjeni i želimo da ostanemo u njemu.
    (Reziel, 11. oktobar 2021 09:51)

    # Link komentara

  11. Beograd je daleko od ružnog. Ja jesam rodeni Beograđanin i proputovao sam dosta sveta i živim van zemlje. Koliko čujem od mojih Beograd je izgubio dušu ali gledajući ga poslednjih godina ( dolazim jednom godišnje) evidentan je napredak. Daleko je to još uvek od onoga što treba da bude ali moramo imati na umu naše mogućnosti. Nadam se za desetak godina konačnom povratku.
    (Antivakseri moroni, 11. oktobar 2021 09:49)

    # Link komentara

  12. Sombor i Kruševac su lepi gradovi.
    (Novi Beograd, 11. oktobar 2021 09:47)

    # Link komentara

  13. E pa da kazem ja nesto lepo. Bila sam letos po prvi put u Sremskoj Mitrovici. Odusevljena sam kako je CISTO, uredjeno, jos i plaza ima. Svaka cast! Koje jos mesto ovako izgleda, interesuje me da posetim.
    (Z, 11. oktobar 2021 09:36)

    # Link komentara

  14. Svaki grad na svijetu ima neke svoje sive zone .

    Najljepsi je za mene ubjedljivo Beograd, bar sto se tice regiona kako se danas popularno kaze. Ostalo su provincije oko Beograda , od Vardara pa do Triglava:)

    Jedino sto bode oci su u nekim djelovim vise nego oronule fasade.
    (Vasojevic-Frankfurt, 11. oktobar 2021 09:17)

    # Link komentara

  15. boban,nis@

    Slazem se druze sa tobom, uglavnom, kazes da su nam gradovi neuredni, prljavi nasom aljkavoscu itd... sto je tacno i slazem se sa tim, medjutim to nije mali problem vec ogroman i najveci, nemamo svest kao ljudi sta radimo i kako se ponasamo, pre svega kako i gde bacamo smece, unistavamo prirodu itd..
    Kazes nemozemo da se merimo sa Salzburgom, Zenevom, u redu, ali mozemo recimo sa Slovenijom, pa sa njima smo ziveli zajedno u jednoj drzavi preko sedemdeset godina, veruj mi ispred nas su barem 50, u svim sferama zivota, parametrima kako hoces, ovo nije nikakav autosovinizam, defetizam ili slicno , bio tamo vise puta na raznim mestima, uverio se licno.
    BTW skoro Slovenija je proglesena za najcistijom zemljom na svetu.
    Dakle neke stvari su prosto urezane kod nas po samom mentalitetu, ne odgovara nam red i disciplina, nas covek gleda samo da zabusava i ako moze da ne radi nista ili veoma malo, generalno smo veliki neradnici, pa nam ne odgovara da se radi kao u Nemackoj, Svajcarskoj itd...zato smo tu gde jesmo, sto ne znaci da nemozemo da se promenimo, dobro si rekao da je to milenijumski proces, pozdrav!
    (Mikloš Salamander, 11. oktobar 2021 09:06)

    # Link komentara

  16. Vidim dosta ljudi hvali Sombor, a Užice bi zatrpali da mogu 😃
    (čestitke Somboru!, 11. oktobar 2021 08:53)

    # Link komentara

  17. Hteo bih da prokomentarisem da ne mora uvek zapustenost da prouzrokuje ruznocu jednog grada. Mozda to tako jeste sa belgijskim Sarlroa.
    Ali naveo bih primer mog Panceva. Prelep grad nastao i razvijao se na granici dveju imperija, turske i austrougarske, sa predivnim nasledjem u arhitekturi u centru grada i starom gradu uz Tamis.
    Na zalost, poslednjih godina u gradu vlada investitorski "bum" koji je doveo do pravog urbanistickog haosa. Nestaje grad kakvog ga se mi Pancevci secamo i nastaje nekakav gradjevinski mutant. Ruzan, da ruzniji ne moze biti. Pancevo, lokacijski na 20 minuta voznje do centra Beograda, atraktivno za Beogradjane, koji prodaju svoje stanove i kupuju u Pancevu. I ta potraznja diktira ovo sto sada gledamo.
    Rusi se na sve strane (uglavnom stare banatske kuce) i nicu novi stambeni objekti bez lokacijskih uslova, bez gradjevinskih dozvola, uzurpacija javnih povrsina je sveprisutna, svuda neobezbedjena i neobelezena gradilista, nema dovoljno parking mesta sto izaziva guzve u saobracaju, ispucali trotoari raskopani pa zakopani zbog provlacenja instalacija, divlje deponije na svakom koraku, seca stabala...
    Ruglo.
    (Panchester, 11. oktobar 2021 08:35)

    # Link komentara

  18. Nikola Bg
    Beograd pre 100 godina imao 100 hiljada stanovnika a sad odjednom vas milion "starih Beogradjana"
    (Markos, 11. oktobar 2021 08:33)

    # Link komentara

  19. Grešiš i ti, i to katastrofalno, nije "zrenjanin" nego Nagybecskerek. I bio je zaista lep, ali samo do 1918-te.
    (neutralno zapažanje, 11. oktobar 2021 00:06)
    A tek koliko je bio lep dok se zvao Zrenjaninius i pre nego što su se divlje horde spustile iz stepa srednje Azije.
    (Halo Bing, 11. oktobar 2021 08:29)

    # Link komentara

  20. kriticko razmisljanje@ Bec ti ruzan? Sta covek da ti napise na ovakvu izvalu...
    (Hanzo Hasashi, 11. oktobar 2021 08:29)

    # Link komentara

  21. boban,nis@

    Slazem se druze sa tobom, uglavnom, kazes da su nam gradovi neuredni, prljavi nasom aljkavoscu itd... sto je tacno i slazem se sa tim, medjutim to nije mali problem vec ogroman i najveci, nemamo svest kao ljudi sta radimo i kako se ponasamo, pre svega kako i gde bacamo smece, unistavamo prirodu itd..
    Kazes nemozemo da se merimo sa Salzburgom, Zenevom, u redu, ali mozemo recimo sa Slovenijom, pa sa njima smo ziveli zajedno u jednoj drzavi preko sedemdeset godina, veruj mi ispred nas su barem 50, u svim sferama zivota, parametrima kako hoces, ovo nije nikakav autosovinizam, defetizam ili slicno , bio tamo vise puta na raznim mestima, uverio se licno.
    BTW skoro Slovenija je proglesena za najcistijom zemljom na svetu.
    Dakle neke stvari su prosto urezane kod nas po samom mentalitetu, ne odgovara nam red i disciplina, nas covek gleda samo da zabusava i ako moze da ne radi nista ili veoma malo, generalno smo veliki neradnici, pa nam ne odgovara da se radi kao u Nemackoj, Svajcarskoj itd...zato smo tu gde jesmo, sto ne znaci da nemozemo da se promenimo, dobro si rekao da je to milenijumski proces, pozdrav!
    (Mikloš Salamander, 11. oktobar 2021 08:16)

    # Link komentara

  22. Ovi sto pricaju da im je Beograd ruzan mogu slobodno da se vrate kuci…
    (SteveG, 11. oktobar 2021 08:11)

    # Link komentara

  23. Za njihove kriterijume ružan grad a za naše krasan.
    (marko, 11. oktobar 2021 08:06)

    # Link komentara

  24. Svrljig,Užice, Sevojno, Novi Pazar...
    (lazar, 11. oktobar 2021 08:06)

    # Link komentara

  25. Beograd je sa svojim rekama, parkovima i arhitekturom jedna lepa evropska metropola.
    Šarloa je jedna ružna i depresivna evropska varoš.
    Da nije razaran i bombardovan 40 puta, Beograd bi bio jedan od najlepših gradova u evropi i svetu. I pored svih nesreća naša prestonica uz malo rada i reda, može da postane jedan od najboljih gradova za život, ali za to je potrebno da prestanemo da se ponašamo kako ne dolikuje, prljamo, bacamo smeće i tretiramo BG kao da nam je neprijatelj.
    Srpska prestonica ima najbolje prirodne uslove i geografski položaj da postane jedan od najprijatnijih gradova za život na svetu, uprkos svim nevoljama koje je kroz vekove pretrpela.
    (Grobar-España, 11. oktobar 2021 08:03)

    # Link komentara

  26. boban,nis@

    Slazem se druze sa tobom, uglavnom, kazes da su nam gradovi neuredni, prljavi nasom aljkavoscu itd... sto je tacno i slazem se sa tim, medjutim to nije mali problem vec ogroman i najveci, nemamo svest kao ljudi sta radimo i kako se ponasamo, pre svega kako i gde bacamo smece, unistavamo prirodu itd..
    Kazes nemozemo da se merimo sa Salzburgom, Zenevom, u redu, ali mozemo recimo sa Slovenijom, pa sa njima smo ziveli zajedno u jednoj drzavi preko sedemdeset godina, veruj mi ispred nas su barem 50, u svim sferama zivota, parametrima kako hoces, ovo nije nikakav autosovinizam, defetizam ili slicno , bio tamo vise puta na raznim mestima, uverio se licno.
    BTW skoro Slovenija je proglesena za najcistijom zemljom na svetu.
    Dakle neke stvari su prosto urezane kod nas po samom mentalitetu, ne odgovara nam red i disciplina, nas covek gleda samo da zabusava i ako moze da ne radi nista ili veoma malo, generalno smo veliki neradnici, pa nam ne odgovara da se radi kao u Nemackoj, Svajcarskoj itd...zato smo tu gde jesmo, sto ne znaci da nemozemo da se promenimo, dobro si rekao da je to milenijumski proces, pozdrav!
    (Mikloš Salamander, 11. oktobar 2021 08:00)

    # Link komentara

  27. Leskovac ubedljivo na prvom mestu kao ružan grad . Šetajući gradom vidim nameštene , tužne ljude . Grad je jedna velika palanka , prljavštine na sve strane .
    (Igor Randjelovic, 11. oktobar 2021 07:59)

    # Link komentara

  28. Mrzim gradski turizam. Nema ništa gore od prepunog grada glupavih turista koji kao nešto razgledaju i slikaju, pogotovo ako je sve to što gledaju staro 100, 200, 300 godina... druže šta gledaš imam stariju veš mašinu od te zgrade. Gledam zidine i kao oduševljavam se. U evropi ima možda 5 gradova koje stvarno treba videti i koji stvarno imaju nešto posebno i staro što može da bude zanimljivo a ne gubljenje vremena. A drugo ako već ideš u neki grad nije bitno kakve su zgrade i zidine nego kakav je život grada. Možda je grad dosadan, možda je aktivan, možda ima noćni život, kafiće, možda je studentski centar, možda se sve vrti oko luke, možda ima veliku istoriju itd ali nemojte da mi se odupevljavate Budimpeštama, Krakovima i Bečom...
    (4k4.Dex, 11. oktobar 2021 07:57)

    # Link komentara

  29. Bio sam u Sarloa, i ne mogu nesto da ase sjetim da je toliko ruzan.
    Svaki grad na svijetu ima neke svoje sive zone .

    Najljepsi je za mene ubjedljivo Beograd, bar sto se tice regiona kako se danas popularno kaze. Ostalo su provincije oko Beograda , od Vardara pa do Triglava:)

    Jedino sto bode oci su u nekim djelovim vise nego oronule fasade.
    (Vasojevic-Frankfurt, 11. oktobar 2021 07:48)

    # Link komentara

  30. Nista ruznije od Cacka .
    (Maja, 11. oktobar 2021 07:47)

    # Link komentara

  31. Beograd je katastrofa na sta lici a o manjim gradova ma u srbiji neću ni da pričam. Čast izuzecima.
    (4k4.Dex, 11. oktobar 2021 07:46)

    # Link komentara

  32. Požarevac broj 1!!!!
    (Sasa, 11. oktobar 2021 07:26)

    # Link komentara

  33. ... ali da ne daju komentare oni što nisu bili ni do Budimpešte ni lokal patriote jer ovde to ne treba !
    (Dik, 11. oktobar 2021 07:19)

    # Link komentara

  34. Ma svako selo je lepše od grada. Još ako je blizu grada bolje.
    (Lav, 11. oktobar 2021 07:08)

    # Link komentara

  35. bio sam u Šarlora, realno je ružniji od svih Srpskih gradova i sela, ali kod nas je moda da se kuka i pljuje po svome.
    (Black George, 11. oktobar 2021 06:54)

    # Link komentara

  36. Baš pre neki dan bio u Jagodini, vozim kroz grad, kao kroz Bejrut na filmovima da vozim. Uostalom, takva je većina gradova u Srbiji, palanke, kao Novi Pazar. A od izvikanih gradova u Srbiji, definitivno Novi Sad. Imaju onaj simpatičan potez od SNP-a do dunavskog parka i tvrđave, a sve ostalo je krš. Mislim da je Subotica lepa, Sombor, meni se čak sviđa i Bor leti jer je prepun zelenila i uređen, široke ulice itd.
    (Eto, 11. oktobar 2021 06:31)

    # Link komentara

  37. За (Mika, 10. oktobar 2021 23:54)

    Београд је красила лепота слободе када су тринаестогодишњаци улазили у дискотеке у поноћ без икаквих докумената. Тада је Београд био најлепши и најслободнији град на свету.
    (Незадовољни појединац, 11. oktobar 2021 05:31)

    # Link komentara

  38. Šarlroa je stvarno ružan grad, totalni kontrast ostalim gradovima u okruženju. Žali bože za svakim satom provedenim tamo. Siv, prljav, tog dana kad smo išli je bio čak i buvljak u centru grada. A obaška što nije pametno pričati naš jezik zbog ogromnog broja naših južnih komšija koje pokušavaju da nam otmu deo zemlje. Sve u svemu, jedno prilično neprijatno iskustvo.
    (Mane, 11. oktobar 2021 03:34)

    # Link komentara

  39. Slumgrad tj. Beograd podseća na predgrađa Mumbaija, jedino mu Zemun vadi prosek ali njega ni ne računam u Bg
    (blyak, 10. oktobar 2021 20:50)

    Zemun...? Sta ima Zemun osim Gardoša? Centar Zemuna ne moze biti ruzniji...
    (TurboNato, 11. oktobar 2021 02:44)

    # Link komentara

  40. @NijeBitno: Gde živiš u gradu pre novo što pročaš priču. ….. inače je lažna.
    (Blek - Chicago, 11. oktobar 2021 02:35)

    # Link komentara

  41. Najruzniji gradovi su u Bosni. Tuzla , Zenica , Zavidovici , Visoko .... ne zna se koji je gori. U Srbiji Uzice i Pozega. Uzas.
    (Ja, 11. oktobar 2021 02:05)

    # Link komentara

  42. Meni je najružniji grad u kome sam bio Beč. A eto mnogima je to bogznakakav grad....
    (kritičko razmišljanje, 11. oktobar 2021 02:00)

    # Link komentara

  43. Sta reci za gradove na Balkanu koji sve vise lice na scenografiju za trecerszredne filmove iz srednjeg veka.i lose kopije gradova koji su svoje visoke zgrade i zone gradili pre jednoga veka. Ne kasnimo mnogo ali kica ne nedostaje. Mozda gradovi na Balkanu i nisu mogli u konkurenciju za najruzniji grad jer su jos uvek kasabe uglavnom prepune kica i sunda.
    (Goudo, 11. oktobar 2021 01:38)

    # Link komentara

  44. Najružniji je zaječar!
    (Laki Bor P.F.C., 11. oktobar 2021 01:23)

    # Link komentara

  45. U Srbijinje jedino vojvodina i severni gradovi su lepi koliko to mogu da budu. Beograd je blagi uzas siv prljav neuredan i haoticne gradnje i ruznih fasada grad jedino valja da prodjes kroz njega i nastavis dalje. A dalje sto juznije to tuznije.
    (Jole, 11. oktobar 2021 01:04)

    # Link komentara

  46. Kao komsija iz Rudog(Republika Srpska)stavljam veto na grad Priboj,lijep grad sa dusom,toliko.
    (RUDO, 11. oktobar 2021 01:03)

    # Link komentara

  47. Koja arhitektura Beograda? Pa Dorcol je ceo srusen. Cak i ono sto je bilo pod zastitom je sruseno. U gradu imamo ili betonjerke 70ih ili staklariju 2000ih. Arhitektonski grad je uzasan, a jos vise urbanisticki.
    (Ivan J Zapadna Srbija, 11. oktobar 2021 01:01)

    # Link komentara

  48. Nisam bio, ali kažu da je Midlsbro vrlo ružan grad sa ružnom klimom. Toliko loš za život i dosadan, da fudbalerima koje vrbuju da dovedu u klub nude i poseban bonus jer "moraju" da žive u Midlsbrou. Davno sam čitao intervju sa Alenom Bokšićem koji je to potvrdio, igrao je tamo.
    (Miloš, 11. oktobar 2021 00:58)

    # Link komentara

  49. najlepsi je "moj" Zemun ?
    (gastarbajteros, 11. oktobar 2021 00:39)

    # Link komentara

  50. Šta fali Kuršumliji, baš lep gradić?
    Preporuka: roštilj u motelu Joksim. Preukusno, preobilno, neponovljivo.
    (Miki, 10. oktobar 2021 21:24)

    Kafana Srbija takođe. Imaš utisak da je 1912 i da samo što nisu banuli neki četnici iz pravca Podujeva, koji samo što su započeli prvi balkanski rat. A klopa, što se kaže zaj***lo vek, ukusno i obilno, svaka preporuka. Savet: uzimajte po pola porcije, to je sasvim dovoljno za prosečnog mužinu od 90 kila. Kajmak i vruće lepinje probajte obavezno. Mislim da je Kuršumlija što se tiče roštilja, jela od mesa otišla daleko ispred Leskovaca. Za 3-4000 dinara, ručaće četvoro toliko da će im to biti dovoljno do sutrašnjeg ručka.

    Za razliku od Kuršumlijie, ne ručajte u Prolom Banji, istrešće vam zadnji dinar iz džepa, cene su u odnosu na Kuršumliju troduple, a kvalitet hrane ispod proseka.
    (Silvester, 11. oktobar 2021 00:13)

    # Link komentara

  51. Nijedan grad nije ruzan vec se ukusi razlikuju. Takodje danasnji veliki gradovi su kompleksna stvar. Kada kazemo Beograd, da li mislimo na krug dvojke ili ceo grad? Da li mislimo na Banovo brdo? Kada kazemo Pariz, da li mislimo na centar od 2 miliona ili i na predgradja pa time na grad od 12 miliona? Takodje nemojte da mesate zaseoke, sela, varosice, varosi, mesta, gradice, gradove i metropole. Kursumlija je varos, Zrenjanin je gradic a Beograd je grad. Drugo, neko voli zivot u Helsinkiju a neko zivot u Marbelji. Lepota je u oko posmatraca. Beograd nije los ali je ipak na nekom 30-om mestu u Evropi. Ipak bi pre Beograda stavio Moskvu, Istanbul, London, Pariz, Madrid, Sankt Peterburg, Barselonu, Milano, Rim, Bec, Amsterdam, Prag, Budimpestu... i tako jos mnogo mnogo gradova.
    (milan, 10. oktobar 2021 23:30


    Sve se slažem, osim ovoga da je Zrenjanin "gradić"... Zr ima preko 100 000 stanovnika, te je zasigurno grad. Kikinda, recimo, je gradić....
    (CZ99, 11. oktobar 2021 00:08)

    # Link komentara

  52. @Zrenjanin je Lep,gresite.
    (dragutin, 10. oktobar 2021 21:59)

    Grešiš i ti, i to katastrofalno, nije "zrenjanin" nego Nagybecskerek. I bio je zaista lep, ali samo do 1918-te.
    (neutralno zapažanje, 11. oktobar 2021 00:06)

    # Link komentara

  53. U SRB postoji nekoliko teoretski lepih gradova, svi su u AO delu. A u turskom delu nista apsolutno. Nagrdzeno sve, urbanocid nevidjeni. Uporedljivo sa Albanijom. Porusili sve staro, da bi napravili nove hotele. Misle, to je lepse. Novi Sad je tipican primer, gde se trenutno unistava toliko toga, da je to strasno. Petrovaradin jos malo pa ostaje bez svoje tipicne arhitekture. Sve lepe svabske kuce, vojvodjanski simbol, se ruse na glavnoj cesti, i zidaju bezlicne zgrade.
    (Slovenac, 11. oktobar 2021 00:06)

    # Link komentara

  54. >> Kap koja je prelila čašu je soc-realisički spomenik Stefanu Nemanji

    A onaj uzas od zgrade pred Kalemegdanom koji zaklanja pogled na Dunav? To je meni realno kap koja je prelila casu!
    (Karzai, 10. oktobar 2021 23:57)

    # Link komentara

  55. Najružniji gradovi u kojima sam bio: 1.Priština 2.Skopje 3.Podgorica
    (Debeli šef, 10. oktobar 2021 23:57)

    # Link komentara

  56. Lepotu grada cine njegovi stanovnici, tu je problem.

    Potpuni krah industrije je doveo da gotovo trecina zemlje zivi u BGu i da su svi navrli da nabave po stan iz unutrasnjosti i grad se sirio bez8dejno i bez plana. Dodajte na to korupciju i divlju gradnju i dolazite do toga da su nekada Zvezdarsko groblje i suma bili perifierija grada, a danas je Vukov spomenik prakticno centar.
    Novi Beograd je bio sagradjen sa ambicijom da bude mesta za pridislice iz unutrasnjosti, medjutim opet svi gledaju da se uguraju u svaku rupicu dva sa dva u starom gradu gde moze nici nova zgrada. I na samom kraju, je pocela opsesija betonom. Sve je krenulo kada su demokrate resile da poseku sve drvece u u bulevaru kralja Aleksandra, a onda su snsovci resili svaki pedalj ulice, a kasnije i grada da zaliju betonom.
    Na to treba dodati i prostakluk i depresiju gradjana prenatrpanog grada koji su ubedjeni da ie genijlna ideja drzati kera u stanu od 60 kvadrata, prosetati istog i podeliti njegov izmet na ulici i to na svakih 5 metara. Uz to 50% pooulacije pusi, a 100% je izlozeno dimu i onda se krivi neki Uranijum bacan manje vise po Kosovu za visoku stopu raka.
    Beograd je prosto ruzan, jer su mu stanovnici nezadovljni i siromasni.
    (Mika, 10. oktobar 2021 23:54)

    # Link komentara

  57. Deo Londona Totenham, najruznije i prljavije mesto gde sam bio u zivotu. Ni e od Engleske
    (nikola1989, 10. oktobar 2021 23:44)

    # Link komentara

  58. Zar je bitno šta čitaoci misle, znamo ko ovde najviše ostavlja komentare pa stoga i ne čudi da se srpski gradovi proglašavaju najružnijim.
    (zasto se pravite ludi, 10. oktobar 2021 23:43)

    # Link komentara

  59. @dule
    sustina
    bravo
    (sonja m., 10. oktobar 2021 23:42)

    # Link komentara

  60. Vi svi sto vam se pricanjava oronulost grada ,prljavstina ,grafiti itd ..lepo svi van iz beograd,.sirite lazi I bljuvotune .ajde da mi neko od vas autosovinista pokaze bar jedan grafit u beogradu ,samo jedan, pa nema sansa da se nadje ta zgrada bez grafita
    (Zika, 10. oktobar 2021 23:40)

    # Link komentara

  61. A smog i prljavstina … pa otidite i vidite vi Atinu leti, pa onda nesto pricajte!
    (Atomski mrav, 10. oktobar 2021 22:46)

    Bio u Atini ovo leto, očaj od grada, prljavštine nema ali smog i parkovi ružni katastrofa. Plaže su čiste i lepe, ali Atina kao grad je ruglo žestoko, zelenila gotovo i da nema, Plaka mi se ne sviđa ništa posebno, jedino Akropolj i muzeji antičke Grčke to je ok.
    (NikolaBg, 10. oktobar 2021 23:34)

    # Link komentara

  62. Zrenjanin i Novi Sad najlepsi gradovi u Srbiji. Beograd je sivilo, klasicno olicenje komunizma.
    Okrecite Beograd
    (Marko, 10. oktobar 2021 23:34)

    # Link komentara

  63. Odakle ovoliki defetizam?Jedva cekamo da opletemo po svojem.Te ruzan BG,te Nis,te Podgorica,Kragujevac,Krusevac,Sarajevo,a neko pomenu cak i Hrvatske gradove na Mediteranu,Zadar i Rijeku,gradove u koje dolaze turisti iz celog sveta.Alo ljudi o cemu vi to?
    Tacno je da su nam gradovi neuredjeni,pre svega nasom aljkoavoscu,sto znaci da samo malo bolim ophodjenjem prema svojim gradovima mozemo da ih dovedemo u pristojno stanje za ugodan zivot.Dobro ne mogu da budu Salzburg i Zeneva,ali do takvog stadijuma se ne dolazi preko noci,to je milenijumski proces.Evo ja sam iz Nisa i mogu da vam kazem da ima milion nedostataka i stvari koje mi smetaju,ali ljubav prema svom gradu me ipak iznutra tera da kazem da meni nije ruzan i siv,vec lep i pristojan grad za zivot.
    Mislim da vecina od nas nerealno ocekuju neku blitavost,blagostanje,samim tim i lepsi grad u kome zivi,ali da se ne trudi da ucestvuje u boljitku za svoj grad i da da svoj doprinos,vec ceka da to neko drugi uradi za njega,ne mrda prstom i samo kritikuje.E to je najopasnije!
    (boban,nis, 10. oktobar 2021 23:32)

    # Link komentara

  64. Ne znam kako se Kursumlija nasla u ovom naslovu :-), jer je inace simpatican mali gradic sa izuzetnom prirodom koja je okruzuje. Beograd mi je bio mnogo lepsi pre 15-20 godina. Ne svidja mi se u sta se danas pretvorio.
    (Micika, 10. oktobar 2021 23:31)

    # Link komentara

  65. Nijedan grad nije ruzan vec se ukusi razlikuju. Takodje danasnji veliki gradovi su kompleksna stvar. Kada kazemo Beograd, da li mislimo na krug dvojke ili ceo grad? Da li mislimo na Banovo brdo? Kada kazemo Pariz, da li mislimo na centar od 2 miliona ili i na predgradja pa time na grad od 12 miliona? Takodje nemojte da mesate zaseoke, sela, varosice, varosi, mesta, gradice, gradove i metropole. Kursumlija je varos, Zrenjanin je gradic a Beograd je grad. Drugo, neko voli zivot u Helsinkiju a neko zivot u Marbelji. Lepota je u oko posmatraca. Beograd nije los ali je ipak na nekom 30-om mestu u Evropi. Ipak bi pre Beograda stavio Moskvu, Istanbul, London, Pariz, Madrid, Sankt Peterburg, Barselonu, Milano, Rim, Bec, Amsterdam, Prag, Budimpestu... i tako jos mnogo mnogo gradova.
    (milan, 10. oktobar 2021 23:30)

    # Link komentara

  66. Već 20 godina unazad svedoci smo doseljavanja ljudi iz raznih krajeva u Beograd. Ovde se zaposlili, ovde ostali, dobili stanove, kuće, neki su bogami i na položajima. Nemam ništa protiv ljudi, ali me iznervira kad neko ko je došao juče u Beograd počne da pametuje o Beogradu kao da je to njegov rodni grad. Vesić može svoj rodni Kruševac da menja do mile volje, a mi čije su pradede šetale Beogradom treba da se ujedinimo i kažemo stop mučenju i prepravljanju Beograda. Prosto me čudi da ova vlast ne vodi računa o spomenicima koji izgledaju kao karikature, o betoniranim ulicama koje su bez duše, građenju gigantskih solitera na Beogradu na vodi. Za šetalište skidam kapu, aj da kažem tu mogu da ubrojim i novi klinički centar i bolnice koje se renoviraju. Jedino je to pozitivna stvar. Beograd je prenaseljen, autobusi prljavi i gužve ogromne, putovanja predugačka sa jednog na drugi kraj grada.
    (NikolaBg, 10. oktobar 2021 23:29)

    # Link komentara

  67. odnosu na koji to prosek je ispod proseka?

    Takve izjave ništa ne znače.”


    Upravo si se upecao. Cim ti to moras da pitas, jasno je koliko je sati.
    (stankovic, 10. oktobar 2021 21:31)

    Ti si, vidim, šampion u pisanju besmislenih komentara.

    Dakle, da ponovim pitanje uz malo dodataka da ti (nadam se) bude jasnije:

    O kom proseku pričaš, kako si ga odredio, koje gradove si uvrstio u “prosek”, po kojim parametrima si odredio “prosek”.

    Navedi ih i obrazloži precizno svoje argumente.

    To sto ti pišeš gluposti a onda se tripujes da se neko “peca” i dalje apsolutno ništa ne znaci u svetu razuma i logike.
    (Daniel, 10. oktobar 2021 23:26)

    # Link komentara

  68. odnosu na koji to prosek je ispod proseka?

    Takve izjave ništa ne znače.”


    Upravo si se upecao. Cim ti to moras da pitas, jasno je koliko je sati.
    (stankovic, 10. oktobar 2021 21:31)

    Tako je: dosao sat da ti pohađas čas o osnovnoj logici.
    (Daniel, 10. oktobar 2021 23:19)

    # Link komentara

  69. Užice je najružniji grad. Ne zaostaju mnogo ni Nova Varoš, Sjenica, Novi Pazar, Priboj i Prijepolje.
    (Vinsentva_Ngog, 10. oktobar 2021 23:18)

    # Link komentara

  70. Nezna se da li je Beograd najruzniji...najprljaviji ubedljivo jeste.
    (oggy, 10. oktobar 2021 23:04)

    # Link komentara

  71. Vecina gradova u Srbiji je ruzna. I to ne kazem jer sam autosovinista, nisam, ali realno je tako. Pogledajte gradove po Srbiji, oronuli sivi soliteri iz doba Tita u sred centra, poneki stari objekat, kucerci, ulice s rupama i zakrpama, bandere izlepljene reklamama i papirima, neuredno, sivo, otuzno. Beograd je lep u poredjenju sa nasim gradovima generalno, mali su nam skoro svi losi a od vecih su mi najruzniji Pristina i Nis.
    (biba, 10. oktobar 2021 23:04)

    # Link komentara

  72. Centar Zapadnog Balkana, jesi li sada zadovoljan geopolitickim terminom?

    Istanbul je fascinantna svetska metropola smeštena na dva kontinenta i ne znam nikoga ko ga ubraja u balkanske gradove.

    Atina je, meni lično, ruznija od Beograda, sa određenim izuzecima.

    Kao neko ko je takođe video sveta, smatram da je za ovaj deo sveta, Beograd prelep grad sa svojim specifičnim šarmom, od centra ka periferiji, svuda pun istorije i zelenila, samo treba istražiti te delove i obratiti pažnju a ne blatiti u nedogled, zato što je to u modi, da je sve tudje lepse.
    (Mp, 10. oktobar 2021 22:59)

    # Link komentara

  73. Bg je bez konkurencije najružnija svetska metropola. Posetio sam ga nekoliko puta poslom i velika mi je želja da više nikad ne moram tamo da odem. Beton, sivilo, košava, tmurni likovi po glavnim ulicama, štandovi sa ponudom majica opskurnih likova... užas!
    (Vagus, 10. oktobar 2021 22:49)

    # Link komentara

  74. Hajde ovako: neumesno je porediti grad u zemlji sa prisecnom platom od 500 evra i 2000 evra. Sustina je da je Charlois nedopustivo ruglo za bogatu drzavu poput Belgije, bas kao sto je Runcorn jos gori grad i nalazi se u mnogo bogatijoj Engleskoj. Sem toga Belgija ima i Antverpen, Gent ili Briz, a Englezi London, Oksford , Jork … Srbija ima Beograd i ako se uzme u obzir sta je Beograd sve preziveo i kolike su plate ljudi koki tu zive - Beograd je jos i sjajan! Ko god pljuje po Beogradu taj nije video Sofiju sa rupcagama usred Bulevara Vitoske, glavnog korzoa Sofije. Da, rupcage u koje ti upadne noga! Da ne pomenemo Podgoricu, Tiranu ili Skoplje, a to su prestonice nekih drzava, zar ne? Beograd mozda nije najlepsi i najbolji, ali ni u kom slucaju nije bas ni najgori. Na drustvenim mrezama mnoge strance Beograd odusevljava. Lepsi je od Sofije, Skoplja, Tirane i Posldgorice u svakom slucaju, a arhitektura mu je objektivno neuporedivo zanimljivija od Zagreba, pa i Bratislave. A smog i prljavstina … pa otidite i vidite vi Atinu leti, pa onda nesto pricajte!
    (Atomski mrav, 10. oktobar 2021 22:46)

    # Link komentara

  75. Bilo koji grad u Srbiji, a i u Evropi u celini, je prelep u odnosu na Detroit.
    (ha ha, 10. oktobar 2021 22:40)

    # Link komentara

  76. Rođen sam u Beogradu 1966. godine i ukratko mogu da kažem da je postao monstrum.
    Nažalost.
    (Goran, 10. oktobar 2021 22:34)

    # Link komentara

  77. Бујановац, Куршумлија, Блаце, Урошевац...

    Имамо и ми градове за такмичење.
    (АјЕм, 10. oktobar 2021 22:29)

    # Link komentara

  78. I opet se vrti stara priča . Ljudi kao da su obišli celu planetu pa znaju da je BG ,Niš ,NS ili neki peti grad ružniji od nekih drugih gradova. A ni sami nisu svesni kakva rugla od gradova postoje . Nije Srbija toliko osvajača u prošlosti imala i dan danas Srbiju žele da poraze i osvoje a logičan odgovor je zato što je Srbija jedna prelepa zemlja puna svega i svačega ali dominiraju oni iz mog komentara što svoje gaze a tuđe uzdižu tako da se teško ubeđivati sa takvim klovnovima.
    (dtegaq62, 10. oktobar 2021 22:14)

    # Link komentara

  79. Sto se tiče Beograda u kom sam ceo život , nažalost kao i većinu gradova i mesta u ovoj zemlji osakatili su nas ratovi i sve loše sto nas je pratilo,zaostali smo,naš potencijal je iskoristila Budimpešta koja sija i koja je nepovratno ispred Bg-a,mnogi gradovi imaju potencijal da postanu prezanimljivi ,uredjeni i lepi,ali to ne ide preko noći,jer ekonomski oporavak (pod uslovom da ceo aparat funkcioniše časno i pošteno) će trajati. Još gluplje mi je nabacivanje savremenih momenata kao po drugim metropolama ,po gradovima koje se ne odrzavaju jer prosto nema se para. Mi smo sada u situaciji ,nemaština u kući ,fali deo krova ,oronuli zidovi u kući,radi neki šporet a onda kupis najmladjem ukućaninu neki auto na struju,s obzirom da se nema za održavanje on će takodje da propadne i da završi na smetlistu iza kuće ,koje je već puno smeca.
    Pocnimo da čistimo i održavamo šta imamo,i biće lepše za oko barem za nijansu.
    (NijeBitno, 10. oktobar 2021 22:13)

    # Link komentara

  80. Ono sto je nama ruzno nekome je lepo. Ako ste putovali, onda znate o cemu govorim.
    (Vajz, 10. oktobar 2021 22:13)

    # Link komentara

  81. Pancevo .
    (Kosta, 10. oktobar 2021 22:05)

    # Link komentara

  82. Rodjen sam u Beogradu, moji roditelji su rodjeni ovde, ali ovaj grad iz godine u godinu sve više mrzim. Od dzukela koje vršljaju bez povoca po Tašmajdanu, do đubreta na sve strane, mogao bih do sutra da pišem šta sve ovde ne valja. Medjutim svi ti problemi imaju zajednicki uzrok - ljude. Uopšte ne pravim razliku ko je rodjen u Neogradu a ko se doselio, svi zajedno se ponašamo kao seljoberi. Beograd je lep samo nekome ko nikada nigde nije promolio nos severno ili zapadno od Srbije. A onaj ko je video npr Krakov, vraćao se u ovu bestragiju ogorčen zbog toga gde živi.
    (stole haringa, 10. oktobar 2021 22:01)

    # Link komentara

  83. Zrenjanin je Leo,gresite.
    (dragutin, 10. oktobar 2021 21:59)

    # Link komentara

  84. Postoje izuzeci naravno.Meni je zbog toga Vojvodina i najlepsa.Ali to nije zahvaljajuci nama nego Austrougarskoj.
    (Kaiser Roger, 10. oktobar 2021 21:19)

    A to je zato što su Austrijanci mogli na miru da uče arhitekturu dok smo se mi vijali sa Turcima, al' dobro ta vreme su prošla i od 1945 na ovamo ništa ne može opravdati ovaj neukus i stihijsku gradnju
    (ubijena estetika, 10. oktobar 2021 21:55)

    # Link komentara

  85. Beograd je lep grad na lepom mestu. E sad postoji to šarenilo zbog toga što je više puta bio rušen u prošlosti i što se toleriše divlja gradnja, čak i u državnoj režiji. Ako se izborimo da sačuvamo neke oaze kao Košutnjak, makiško polje, da se saniraju obale Save i Dunava....biće još lepši!
    (Neba, 10. oktobar 2021 21:54)

    # Link komentara

  86. nisu problem gradovi ,nego ljudi,velike migracije u Bgd i Ns,bukvalno sve ruralno se sjurilo tamo,ne znaju da se ponasaju,idu ulicom i mladi i stari,svi dosli nekim politickim vezama,bahati .
    (Nikola, 10. oktobar 2021 21:43)

    # Link komentara

  87. VOLIM BEOGRAD, NAJLEPŠI JE!
    (VIŠNJA, 10. oktobar 2021 21:32)

    # Link komentara

  88. Kap koja je prelila čašu je soc-realisički spomenik Stefanu Nemanji .
    (Saša, 10. oktobar 2021 21:31)

    # Link komentara

  89. “ odnosu na koji to prosek je ispod proseka?

    Takve izjave ništa ne znače.”


    Upravo si se upecao. Cim ti to moras da pitas, jasno je koliko je sati.
    (stankovic, 10. oktobar 2021 21:31)

    # Link komentara

  90. @doki: svako ima pravo na svoje mišljenje. Da, Ovo je bilo moje(dakleM subjektivno). Možda nije tačno i. nisam objektivan niti želim da budem. . Isto imaš ti pravo na tvoje objektivno mišljenje.
    (Blek - Chicago, 10. oktobar 2021 21:26)

    # Link komentara

  91. Šta fali Kuršumliji, baš lep gradić?
    Preporuka: roštilj u motelu Joksim. Preukusno, preobilno, neponovljivo.
    (Miki, 10. oktobar 2021 21:24)

    # Link komentara

  92. Shvatite da niko ne pljuje po nasim gradovima "jer je to u modi". Nego smo jednostavno svesni da mnogo toga ne valja i ne funkcionise. I nemamo problem da priznamo to.

    Ja Beograd volim najvise na svetu. To je moj grad i ne postoji nijedan drugi (u Srbiji ili van nje). I boli me kad kazem da je funkcionalan kao Daka iz Bangladesa i kakva slicna rupcina.

    Ali to kazem jer zelim da Beograd promeni te stvari i postane bolji. A ne da drzim glavu u pesku i vicem:"Cuti, moze i gore".
    (Rounder, 10. oktobar 2021 21:19)

    # Link komentara

  93. Trstenik, pa deset mesta prazno.
    (mm, 10. oktobar 2021 21:19)

    # Link komentara

  94. Ti ocigledno nisi bio pod vojvodjanskim gradovima. U Kikindi bukvalno ne postoji to sto si naveo apsolutno nigde u gradu. 98% grada se sece pod pravim uglom. Sve planski napravljeno od osnivanja grada.
    (bojan, 10. oktobar 2021 21:00)

    Postoje izuzeci naravno.Meni je zbog toga Vojvodina i najlepsa.Ali to nije zahvaljajuci nama nego Austrougarskoj.
    (Kaiser Roger, 10. oktobar 2021 21:19)

    # Link komentara

  95. Arhitektonski je ispodprosecan grad bez ikakve dileme. Ovo govorim kao neko ko je rodjen u Bg ali neko ko je video kako izgleda svet.
    (stankovic, 10. oktobar 2021 21:10)

    I odnosu na koji to prosek je ispod proseka?

    Takve izjave ništa ne znače.
    (Daniel, 10. oktobar 2021 21:16)

    # Link komentara

  96. srpske gradove kao beograd, zrenjanin olajavaju drugosrbijanci sa bracom im hrvatijancima i jugoslavenima. oni su uvek protiv srbije i bilo cega srpskog, tipicno ovde
    (petrovic petar, 10. oktobar 2021 21:16)

    # Link komentara

  97. Ja ne znam kako Sarlo moze biti ruzan grad, kad je lepo planski gradjen.Jedino je propao zbog ekonomske krize koji je zadesio taj kraj.Mozda je najruznij u Belgiji ali daleko je to od ruznog grada.
    (Kaiser Roger, 10. oktobar 2021 21:15)

    # Link komentara

  98. autosovinsti...
    jel vam je Beograd ruzan? pa idite gde vam je lepse, super i vama i nama...
    (Dragan, 10. oktobar 2021 21:13)

    # Link komentara

  99. @boki89

    Veruj mi, nisu samo Srbi. Hrvati, Bošnjaci, Slovenci, Makedonci, svi obožavaju Beograd, što se i vidi po statistici, a i iz njihove priče zaključis da je to grad u koji uvek rado dolaze, svako iz svojih razloga.
    (Mp, 10. oktobar 2021 21:13)

    # Link komentara

  100. “Beograd je centar Balkana i prelep grad”


    Pozdravljaju te Istanbul i Atina. Nemojmo se precenjivati stalno, to znaci da smo mi Beogradjani iskompleksirani jer ponavljamo stalno kako smo ultravazna metropola, sto govori da zapravo nismo. Lep je Bg onima kojima je drag iz gomile razloga. Arhitektonski je ispodprosecan grad bez ikakve dileme. Ovo govorim kao neko ko je rodjen u Bg ali neko ko je video kako izgleda svet.
    (stankovic, 10. oktobar 2021 21:10)

    # Link komentara

  101. Izgleda da je "u modi" pluvati nešto svoje da bi se ispalo "pametnim". Verovatno dobar deo onih koji pljuju Beograd i nije rođen u njemu, već je došao iz ne znam koje "pi.de mat..ine". Onaj koji je rođen u njemu neće reći ništa loše bez obzira kakav je jer se i takav voli.
    Prema tome, onaj ko pljuje Beograd može slobodno da "od..be" iz njega, pa možda u taj isti Šarloa. Rođen sam u njemu i volim ga najviše na svetu.
    (Predrag M, 10. oktobar 2021 20:06)

    Zbog takvih kao tebe je Beograd i ruzan.Priznanje da nesto ne valja je prvi korak ka uspehu.Da bi Beograd bio lep takvi kao tebe treba da shvate da ne valja i da doprinose da bude lepsi u buducnosti.Ali verovatno takve kao tebe boli briga da li je grad ruzan ili ne, gradite kuce i zgrade gde stignete bez gradjevinske dozvole bez plana.E zato ce tvoj lepi Beograd uvek biti turska kasaba.
    (Kaiser Roger, 10. oktobar 2021 21:05)

    # Link komentara

  102. “Kakav god da je Beograd, moj je grad gde sam rodjen i formirao se kao ličnost. Da je najgori na svetu moj je. Beograd (sa svojim zemljama) nije imao Kolonije kao Kongo/Zair i Ruandu kao Belgija niti se od tih para gradio. Samo su ga svi rušili.”


    Niko ni ne prica o tvoj subjektivnom misljenju koji je zasicen emocijama i uspomenama. Pricamo o realnom stanju, kad otvoris oci i vidis oronule fasade, polupane trotoare, ljude koji peku paprike po balkonima u centru grada, pikavce, kese koje bacaju iz solitera, papiri od bureka i brze hrane koji lete svuda. To je Beograd, zeleo ti da vidis to ili ne. I onaj ko je rodjen u Prokuplju misli da je Prokuplje lepo jer je tu doziveo sve i svasta.
    (doki, 10. oktobar 2021 21:05)

    # Link komentara

  103. Evo javljaju se oni kojima je sve tuđe lepše, to je posebna sorta ljudi, rasprostranjena na Balkanu, posebno u Srbiji, poltronstvo im je glavna odlika, male pare za kupiti ih, takođe. Žive u Srbiji, ne idu nigde, iako im ovde nije dobro.
    (Millle, 10. oktobar 2021 21:05)

    # Link komentara

  104. Bio sam par puta u Beogradu i moram reči, da mi se puno dopalo.Govorim za centar grada,Dedinje, Kalemegdan itd.Oduševljen sam nad Skadarlijom, atmosfera u gradu mi se sviđa. Da ne govorim o gastronomiji,za mene fenomenalno(kafana Čubura).
    Pozdrav iz Kopra!
    (bojan, 10. oktobar 2021 21:04)

    # Link komentara

  105. Kako ljudi pisu koji je najruzniji grad kada nisu obisli ni 1 posto gradova u svetu. Ja sam ziveo u Sarloa nije lep ali najruzniji to nema veze sa vezom. Obisao sam neke gradove imu Indiji koji su strava i uzas pa opet ne mogu reci koji je najruzniji
    (aleksandar, 10. oktobar 2021 21:01)

    # Link komentara

  106. Ovo najruzniji grad na svetu? Da li je iko od njih bio u gradovima 3. sveta, od Indije, Indo Kine, Filipina i Indonezije, do Afrike preko Bliskog istoka, favela Juzne Amerike , ciganmala Balkana, raspalih ghettoa sirom USA i Kanade, ima bar desetine hiljada ruznijih, sivljih, opasnijih i zapustenijih gradova nego sto je Charleroi.
    (gluposti, 10. oktobar 2021 21:01)

    # Link komentara

  107. “Za mene je ruzan grad koji ima odsustvo plana gradnje.Dakle ko je pravljen zbrda-dola.I tu spadaju svi gradovi u Srbiji.”

    Ti ocigledno nisi bio pod vojvodjanskim gradovima. U Kikindi bukvalno ne postoji to sto si naveo apsolutno nigde u gradu. 98% grada se sece pod pravim uglom. Sve planski napravljeno od osnivanja grada.
    (bojan, 10. oktobar 2021 21:00)

    # Link komentara

  108. Aman, Cuprija je najruznija ikad.
    (Ljubisa Livac, 10. oktobar 2021 20:57)

    # Link komentara

  109. opet mi najveci neprijatelj srbiji je srbin...beograd je prelep i to veruju i stotine turiste i kad pogledas snimke na YouTube
    (boban, 10. oktobar 2021 19:50)


    Ti sovinisti nisu Srbi, to je sigurno.
    (SRB, 10. oktobar 2021 20:57)

    # Link komentara

  110. Te komentare o mrznji prema srpskim gradovima su pisali hr i lokalni dusmani, tzv jugosloveni.
    (2221, 10. oktobar 2021 20:56)

    # Link komentara

  111. Slumgrad tj. Beograd podseća na predgrađa Mumbaija, jedino mu Zemun vadi prosek ali njega ni ne računam u Bg
    (blyak, 10. oktobar 2021 20:50)

    # Link komentara

  112. Travnik, bez konkurencije!
    (Krajisnik, 10. oktobar 2021 20:49)

    # Link komentara

  113. Užice, Jagodina, Pančevo, Priboj....dug je spisak.
    (Rozepetao, 10. oktobar 2021 20:45)

    # Link komentara

  114. Najružniji su Zagreb i Podgorica.
    (Basel, 10. oktobar 2021 20:45)

    # Link komentara

  115. Sta drugo ocekivati od kompleksasa iz unutrasnjosti. Smetaju im Beograd i Beogradjani a sve bi dali za stan u istom.
    (Klaxon, 10. oktobar 2021 20:44)

    # Link komentara

  116. Svaki grad moze lepo izgledati ako se planski razvija.Dovoljno je kopirati gradove Severne Srbije, Novi sad naprimer.Zato je potrebna decentralizacija kako bi svaki grad u Srbiji mogao napredovati.Jos kada bi uklonili sve grafite sirom zemlje bilo bi super.Ljudi svrljaju na kipove stare 2000 godina dok drzava zmuri i ne kaznjava iste.
    (Nis expres, 10. oktobar 2021 20:42)

    # Link komentara

  117. Ubedljivo najruzniji je grad Bremen. Ovaj grad odiše negativnom energijom i sivilom. Nesređen, prljav i zapostavljen. Pozdrav
    (Tibor, 10. oktobar 2021 20:42)

    # Link komentara

  118. Beograd je moralno potonuo, pre svega.
    (Dule, 10. oktobar 2021 20:41)

    # Link komentara

  119. Beograd je najruzniji grad u Srbiji zbog ljudi koji se u njemu nalaze!
    (Pera Detlic, 10. oktobar 2021 20:40)

    # Link komentara

  120. Raska i Novi Pazar....uzas!
    (Arso, 10. oktobar 2021 20:39)

    # Link komentara

  121. Beograd mora da okrechi sve, ali SVE zgrade u krugu dvojke, zo pocetak.
    Tek tada cemo videti gde je i kakvu ima arhitekturu.
    Fasade u Beogradu su u najmanju ruku sive, a cesto i crne, i raspadaju se.
    (pedja, 10. oktobar 2021 20:38)

    # Link komentara

  122. opet mi najveci neprijatelj srbiji je srbin...beograd je prelep i to veruju i stotine turiste i kad pogledas snimke na YouTube
    (boban, 10. oktobar 2021 19:50)

    Ocigledno da ste ga samo na youtubu i videli .
    (MM, 10. oktobar 2021 20:35)

    # Link komentara

  123. Za mene je ruzan grad koji ima odsustvo plana gradnje.Dakle ko je pravljen zbrda-dola.I tu spadaju svi gradovi u Srbiji.Beograd je meni ruzan upravo iz tog razloga.To da li je prljav ili cist manje vazno.Recimo Kopenhagen i da je prljav bio bi lep jer je lepo gradjen, planski sa stilom.Posle toga ide sam stil gradnje zgrada u gradskom jezgru.Tu Beograd i nije toliko los osim sto su sve zgrade sive i oronule sto je ruzno.A ni Novi Beograd nije bolji jer je pravljeno po komunistickim stilom koji se je bio u sve komunisticke zemlje.E sad ko je najruzniji, to ne mogu znati ali pretpostavljam neki azijski ili africki, recimo Kabul.Ali ako pricamo o evropskim gradovima, balkanski gradovi prednjace.
    (Kaiser Roger, 10. oktobar 2021 20:30)

    # Link komentara

  124. Charleroi je ruina, ali Beograd je kasaba
    (gg, 10. oktobar 2021 20:29)

    # Link komentara

  125. Ubjedljivo najružniji i najsivlji gradovi su u R. Srpskoj. Ko nije prošao R. Srpskoj, taj ne zna šta su ružni, siromašni i sivi gradovi.
    (Bazardžan Mustafa, 10. oktobar 2021 20:25)

    # Link komentara

  126. Kakav god da je Beograd, moj je grad gde sam rodjen i formirao se kao ličnost. Da je najgori na svetu moj je. Beograd (sa svojim zemljama) nije imao Kolonije kao Kongo/Zair i Ruandu kao Belgija niti se od tih para gradio. Samo su ga svi rušili.
    (Blek - Chicago, 10. oktobar 2021 20:22)

    # Link komentara

  127. Beograd je centar Balkana i prelep grad, vaši stavovi samo pokazuju vas bespotrebni autosovinizam i potrebi da se pljuje sve što je vase. Ne znam stvarno sta fali Zrenjaninu, lep je kao i svaki vojvodjanski grad, lep i čist, sa uredjenom centralnom zonom i autentičnim građevinama, ne baš u rangu Sombora ili Subotice, ali nije ružan. A Kuršumlija je tu gde jeste iz raznih razloga ali ima nestvarne prirodne i istorijske lepote i veliki potencijal.
    (Mp, 10. oktobar 2021 20:20)

    # Link komentara

  128. Nije to stvar ukusa već stanja mozga, nema vesti na koju ti bolesnici neće pljuvati po Srbiji, njima ništa naše ne valja, ne znam samo što ne odu odavde.
    (GoranH, 10. oktobar 2021 20:20)

    # Link komentara

  129. Vecina gradova u Srbiji su ruzni sivi i oronuli..valjda to ide uporedo sa rastom siromastva..
    (misterno, 10. oktobar 2021 20:11)

    # Link komentara

  130. Cela Srbija je siva i tuzna.
    (Zoran YNWA, 10. oktobar 2021 20:10)

    # Link komentara

  131. Jeste.
    (Lošmi, 10. oktobar 2021 20:07)

    # Link komentara

  132. Izgleda da je "u modi" pluvati nešto svoje da bi se ispalo "pametnim". Verovatno dobar deo onih koji pljuju Beograd i nije rođen u njemu, već je došao iz ne znam koje "pi.de mat..ine". Onaj koji je rođen u njemu neće reći ništa loše bez obzira kakav je jer se i takav voli.
    Prema tome, onaj ko pljuje Beograd može slobodno da "od..be" iz njega, pa možda u taj isti Šarloa. Rođen sam u njemu i volim ga najviše na svetu.
    (Predrag M, 10. oktobar 2021 20:06)

    # Link komentara

  133. opet mi najveci neprijatelj srbiji je srbin...beograd je prelep i to veruju i stotine turiste i kad pogledas snimke na YouTube
    (boban, 10. oktobar 2021 19:50)

    Upravu si Beograd je lep grad a ovi sto ga pljuju su ljubomorni! Ipak mije moj Novi Sad malo lepsi ali volim BG.
    (Mige ns, 10. oktobar 2021 20:01)

    # Link komentara

  134. Beograd I Niš
    (Ko God da zna, 10. oktobar 2021 19:58)

    # Link komentara

  135. Lepotu cini i faktor srece i blagostanja naroda koji zivi u nekom gradu, uredjenost i funkcionalnost javnih sluzbi...dakle, 90 posto gradova u Srbiji je ruzno, ako racunamo i taj faktor.
    (tartuf, 10. oktobar 2021 19:55)

    # Link komentara

  136. Zagreb
    (Miki Rudinski, 10. oktobar 2021 19:55)

    # Link komentara

  137. Ubedljivo Zrenjanin
    (Xxx, 10. oktobar 2021 19:54)

    # Link komentara

  138. pa srbi iz Srbije najvise vole da pljuju svoje pa im se onda pridruze i hrvati i bosnjaci pa onda zajedno pljuvacinu otpocnu po Srbiji.Jedino srbi iz CG i rep.Srpske su odusevljeni gradovima po Srbiji i zato masovno i naseljavaju iste.
    Kao neko iz Zrenjanina moram reci da je taj grad jedan od najlepsih gradova u Srbiji ali se najmanje 3 decenije nije ni jedna lopata cementa bacila na Zrenjanin pa kako onda ocekivati da taj grad doveka bude lep.
    (boki89, 10. oktobar 2021 19:53)

    # Link komentara

  139. Klasično naše patetisanje...
    (Eto, 10. oktobar 2021 19:52)

    # Link komentara

  140. opet mi najveci neprijatelj srbiji je srbin...beograd je prelep i to veruju i stotine turiste i kad pogledas snimke na YouTube
    (boban, 10. oktobar 2021 19:50)

    # Link komentara