Nove muke za srpske turiste: "Mouzenidis" otkazao sva letovanja do kraja jula

Ono čega su se svi pribojavali svi oni koji su preko agencije Mouzenidis travel iz Beograda uplatili letovanje, a koje je išlo preko subagenta Mouzenidis iz Grčke, desilo se - novom mejlu koji su dobili od beogradske agencije, stoji da su sva putovanja u periodu od 27. 6 do 31. 7. 2021. godine, otkazana.

Izvor: Blic
Pošaljite komentar
  1. @Pera druze sve si lepo reko, ali je rasprava bila o tome kako doci do pojedinih destinacija a da se koristi booking. Ja sam coveku objasnio za Kipar i Maroko a i pored toga sto kazes da neko ne moze otici preko bookinga na Halkidiki ako nema auto? Danas imas organizovane kombi prevoze i opet mozes otici gospodski do destinacije, prica je o tome da je vecina nas tehnicki nepismena a poenta svega je da nas agencije deru. Ja nisam protivnik agencija, neka one rade makar 30% kao svetski poznata TUI bio bih zadovoljan. Veliki pozdrav za tebe i prijatan odmor ove godine.
    (chipsy, 25. jun 2021 08:28)

    # Link komentara

  2. Iz komentara se vidi koliko nasi ljudi gledaju svoja iskustva i misle da svi mogu tako. Vi sto idete samo preko bukinga svojim prevozom, kako mislite da srednjoskolci i studenti koji nemaju kola idu na more? Autostopom? Kako ce neko otici u booking smestaj recimo na Halkidikiju iz Beograda? Prvo autobus do zeleznicke, pa voz Beograd Solun (ako postoji), pa onda snadji se do autobuske u Solunu, pa nadji neki lokalni bus za Halkidiki, pa se pomoli da te izbaci blizu kuce/hotela u protivnom imas da se napesacis od autobuske stanice. Zato preko agencije imas autobus koji to pokriva.

    Drugo, nisu samo studenti u pitanju. Imas gomilu porodica koje nemaju auto, ili imaju, ali nije u dobrom stanju za duge voznje, ili ne idu svi na odmor, a onome ko radi i ne ide na odmor auto je potrebniji. Kako mislis da mnogi penzioneri idu a ne mogu da voze?

    Takodje, ovaj sto kaze da se malo “iscimas”. Pa prijatelju, neko moze i voli da se iscima, mnogi ne vole. Ili ovi sto misle da su sa par uplata preko interneta ko zna koliko napredniji od drugih.

    Agencije su preko potrebne, i vecina radi sasvim OK. Problem je drzava koja ovaj prostor nije uredila kako treba i ostavila rupe koje su takve da se snalazi svako kako ume, a tu najbezobrazniji i najgori najbolje prolaze.
    (Pera, 24. jun 2021 19:33)

    # Link komentara

  3. @матори, ja živim u Pragu i nisam jedan od oštećenih putnika. Moj komentar se odnosio na ljude koji su oštećeni. U Pragu ne proveravamo likvidnost u narodnoj banci, ne idemo u policiju da vidimo imaju li vlasnici agencija licence i slično.
    Odem u agenciju, stavim listu želja i termin kada bih putovao. To je sve.
    (rebro, 24. jun 2021 16:22)

    # Link komentara

  4. @pope, a ti izađi iz fotelje pa idi direktno u agenciju. Naviklo pedu da se sedi i mrzi ga da prošeta već samo email i telefon.
    U agenciju se ode lično zato i postoje poslovnice. Booking nema poslovnicu već pedu sedi u fotelji.
    Razlika je velika.
    (rebro, 24. jun 2021 16:20)

    # Link komentara

  5. Jadnici Bozji...kako vas je lako prevariti. Iz komentara se vidi, da pojma nemate o tome, kako se organizira ljetovanje. Umjesto da rezervirate u nekoj boljoj agenciji u EU, gdje je sve osigurano, vi svake godine radite istu gresku i pokusavate kod sumnjivih agencija u Srbiji nesto "ustedjeti"...pa opet izgubite sve.
    (GlasBrisela, 24. jun 2021 09:10)

    # Link komentara

  6. čija je smrt bila triger za pad već koronom uzdrmane turističke kompanije

    Тригер? Добро, мајку му...
    (Јабучило, 24. jun 2021 09:05)

    # Link komentara

  7. @surovo iskren, hajde na bookingu nađi čarter za Hurgadu, Tajland, Maroko, Sejšele, Karibe. Nađi trajekt, hidroavion, taksi. Vi preko bookinga ne kapirate da je i taj sajt ništa drugo nego agencija, ali online.
    Shvati da je booking duplo sskuplji od bilo koje agencije. Shvati i da ljudi po Evropi putuju preko agencija jer je to gospodski način putovanja. Zašto bih se ja mlatio sa bookingom kada mogu komotno agenciji da ispostavim listu želja.
    Misliš da si otkrio rupu na saksiji ako si preko bookinga našao smeštaj u Paraliji.
    Ljudi sa decom ne idu preko bookinga.
    (rebro, 23. jun 2021 23:26)

    Ne mesaj babe i zabe. Covek je u pravu nacelno. Na booking.com ili hotels.com sve je transparentno i sve sam mozes da ukalkulises, proveris na sta imas pravo na sta nemas, za svaki din koji platis, ono sto ljudi obicno ne citaju isli preko agencije, ne isli.
    Agencije imaju smisla za specificne varijante putovanja u soecificnim uslovima, nekada viza danas COVID i u slucajevima gde gadjas bas smestsje ili destinacije koji se masovno traze pa je dobra cena.
    Ja sam 15 godina isao sa sve decom i preko agencija i preko bookingal kakve to veze ima?
    Mnogo je lakse preko bookinga naci optimalnu ponudu. Ono sto uradim preko bookinga za sat vremena treba mi nedelju dana email i telefonske komunikacije sa agnencijom. I jos su nervozni jer imaju posla sa milion takvih kao ti si ja, idu sa telefna na telefon itd.
    Sta je gospodski u putovanju preko agencije? Nuzda, pre bih rekao za one koji ne umeju da barataju internetom ili su ograniceni materijalno ili eto navikom kod starijih koju ne umeju drugacije nego preko agencije.
    Tone engleskih, nemackh, Ruskih, japanskih ili bilo kojh turista koje srecemo spadaju u neku od tih grupa. Ako si mislio na njih kad je gospodstvo u pitanju?
    (pope, 24. jun 2021 08:25)

    # Link komentara

  8. Ja sam i dalje glup pa ne shvatam. Dakle ako putnik uplati lovu Mozendisu u Srbiji, a oni agenciji u Solunu koja je propala putnika iz Srbije to ne interesuje jer je pare uplatio u Srbiji.
    Mouzendis iz Srbije je ukrao lovu i pravi se mutav. Inspekcija treba da blokira račune Mouzendisa u Srbiji, i izvrši naplatu od osiguranja koje bi svaka agencija morala da ima.
    Ne vidim kakve veze imaju zamenski vaučeri, kovid ili nešto peto sa činjenicom da je agencija u Srbiji ukrala pare i neće da ih vrati.
    (rebro, 23. jun 2021 22:31)

    У праву си. Тражи повраћај новца и не прихватај ваучер. Сем ако ти тако пише у уговору који ди потписао при куповини код агенције. Прочитај услове опет, а поготову ситна слова

    Срећно
    (матори, 24. jun 2021 08:14)

    # Link komentara

  9. Prvo, da dođem na bum i da tražim smeštaj na licu mesta, sa sve decom u kolima, to sam uradio jednom i nikada više.
    Drugo Booking, Airbnb, su super i bar 80% svojih putovanja realizujemo preko njih, ali, značajno su skuplji, a desetak puta mi se desilo da mi domaćini otkažu smeštaj par dana pred polazak. Za ovo leto sam bukirao kuću još u decembru (za avgust) kada je korona galopirala, za neke baš male novce. Sada se isti smeštaj izdaje i do četiri puta veću svotu za slične termine. Srećom te je vlasnik Nemac, pa mu ne pada na pamet da mi otkazuje, kaže, to mi je nepojmljivo, no videćemo. Znam da bi me Grci ispalili za 10 evra, a kamoli neku veću svotu.
    Preko agencija sam išao ranije, dok su deca bila manja, uglavnom u hotele, bile su to povoljne priče(deca besplatno) popusti za rane uplate... Svima je baš taj grčki Mouzendis bio partner, držao je dobar deo severne Grčke, nikada problema, ali eto krčag ide na vodu dok se ne razbije.
    (Halo Bing, 24. jun 2021 08:10)

    # Link komentara

  10. Oh ne, evo ih svi u Crnu Goru, ko 90ih kad nisu mogli nidje zbog viza. Vec je guzva, izgleda da im ne smeta skupoca, kamenjar, 'kanalizacija' itd, kad ih braca Grci ispale bratski. Sjetili se da u Beogradu ujutru sjednu u kola i popodne se brckaju na jadranskom moru, bez testova, vakcinacije, agencija, cartera. E pa dobrodosli.
    (Dulee, 24. jun 2021 08:07)

    # Link komentara

  11. (rebro, 23. jun 2021 23:26) 

    Nigde nema stopostotnih garancija ali ako već putuješ na daleke destinacije onda biraš renomirane agencije a ne neki ŠNJ Travel. Odavno ne koristim usluge agencija za bilo koje putovanje kolima, uglavnom Booking, Airbnb ili direktno. I da, putovao sam po Evropi i sa decom a probleme sam imao samo onda kada sam išao preko agencije.
    (Bgd, 24. jun 2021 08:04)

    # Link komentara

  12. Misliš da si otkrio rupu na saksiji ako si preko bookinga našao smeštaj u Paraliji.
    Ljudi sa decom ne idu preko bookinga.
    (rebro, 23. jun 2021 23:26)

    Ko kaže da ne idu?? I nije otkrio rupu na saksiji već je tehnološki obrazovan...
    (Jaaa, 24. jun 2021 07:56)

    # Link komentara

  13. @surovo iskren
    Prijatelju booking ne sluzi za charter letove on je iskljucivo za smestaj. A ako hoces malo da se iscimas mogu ti objasniti kako da odes i u Maroko i u hurgadu i na Kipar... Za kipar imas letove iz Sofije, ostavis auto na aerodromu gde parking kosta 2-2.5 e po danu iz Beograda ti treba 4h do tamo, platis avio kartu od 60-120e i smestaj za 10 noci za 2 osobe od 300-500e i tako za tebe i tvoju dragu Kipar izadje od 550-700e za obe osobe a u poznatim nasim agencijama se cene krecu od 800e po osobi za 10 dana. Da li vredi da se iscimas za 800e razlike? Hoces dalje, za Maroko imas let Nis Milano a izMilana mozes do Kazablanke, Rabata, Fez... Booking tu nudi odlicne cene za smestaj i veruj mi da ovo putovanje izlazi cak do 3x jeftinije ali opet je piyanje da li hoces da se iscimas? Pozdrav
    (chipsy, 24. jun 2021 07:50)

    # Link komentara

  14. @rebro
    U pravu ste.
    Buking i te kako ume da zida cene.
    Često Grk izdaje apartman ili studio agenciji (običnoj ili nekoj internet kao sto je Buking) i sam i preko interneta (sajt ,i mejl ,telefon) i direkt -("kuc,kuc...koliko kosta").
    Sad - ko ne plati na mostu platice na cupriji - samo je pitanje sa li taj deo novca zelis da das agenciji ili da potrosis vise na drugim mestima.

    Kada je prevoz u pitanju (sopstveni) tu ima isto "jadac" - neuporediv je osecaj slobode kada ides sopstvenim vozilom ali niko tu ne računa amortizaciju vozila (čak i kada je relativno bliska destinacija u pitanju neki aktivniji odmor ne moze da prodje bez 2000 km) i nabijanje kilometraže...Trajekti ,putarine umeju da budu skupi koliko i gorivo ...
    Sa druge strane postedjen si cimanja oko iznajmnjivanja vozila (cesto problem) itd. ,letovanje ti počinje od kako si seo u auto (narocito ako ides na bum - direktnu pogodbu).
    Ko sta voli...
    Agencije uopste ne bih odbacio - ume da bude mnogo jednostavnije,povoljnije...
    Sve zavisi sta coveku treba u tom trenutku - nekada si za ultra ol ,nekada za hotel ,nekada bi menjao cesce mesta ...
    (Komša, 24. jun 2021 07:45)

    # Link komentara

  15. Moji prijatelji su uplatili preko ove agencije smestaj i to u celosti a posle par dana ih je iznenadila ova vest. Na kraju su pozvali hotel koji su rezervisali i ispostavilo se da je smestaj vec placen na njihovo ime te da su mogli krenuti na more bez problema. Tamo su vec 5 dana. Mozda su propale rezervacije ljudima koji su placali u ratama
    (Dragan, 24. jun 2021 07:40)

    # Link komentara

  16. Čekajte, pare postoje, samo da se vide kod koga su poslednji put viđene...
    (Bane, 24. jun 2021 07:23)

    # Link komentara

  17. Ako agencija u Srbiji ne moze da izvuče pare nazad kako ce onda da garantuje da ce sledece godine turisti dobiti novi aranzman?
    (Mirko, 24. jun 2021 06:55)

    # Link komentara

  18. @rebro

    Baš obrnuto, od kad sad dobio klinca sve idem preko bookinga.

    Hoću da vidim šta plaćam i gde idem, da pročitam recenzije.

    Ovako, platim agenciji i ne znam da l mi soba ima pogled na zid dok ne stignem tamo.
    (Thilmo, 24. jun 2021 06:24)

    # Link komentara

  19. Triger?!?!?!
    (kaokakao, 24. jun 2021 05:28)

    # Link komentara

  20. Tuzite subagente koji su prodavali njihove aranzmane u Srbiji. Njihov problem je kako ce da povrate novac od Grka!
    (besplatan pravni savet, 24. jun 2021 05:19)

    # Link komentara

  21. Iskreno bi bilo reći da je Mouzenidis Grčka upravo od suda svoje zemlje zatražio zaštitu od poverilaca.Tako da je ovo saopštenje samo bacanje prašine u oči putnicima.
    (pera pisar, 24. jun 2021 00:04)

    # Link komentara

  22. nije kriv taj što je umgqo nego ovi u bg što nisu imali sredstva obezbedjenja da aktiviraju u ovakvoj situaciji
    (janko, 23. jun 2021 23:49)

    # Link komentara

  23. svake godine ista prica. Zaso se ne haspe i oduzme imovina svim tim vlasnicima. Nego im vlast pusta da proglase bankrot a ovi posle mesec dana opet otvore nove firme. Jel to neki dogovr ili sta . ALo bre kad mzoete da hapsite i bijete nas za pogresno validiran ukartu jer sam ostetio drzavu za 90 din. mozete i te koji svake godine uzmu ljudima milione i nikom nista.
    (am bre, 23. jun 2021 23:48)

    # Link komentara

  24. @surovo iskren, hajde na bookingu nađi čarter za Hurgadu, Tajland, Maroko, Sejšele, Karibe. Nađi trajekt, hidroavion, taksi. Vi preko bookinga ne kapirate da je i taj sajt ništa drugo nego agencija, ali online.
    Shvati da je booking duplo sskuplji od bilo koje agencije. Shvati i da ljudi po Evropi putuju preko agencija jer je to gospodski način putovanja. Zašto bih se ja mlatio sa bookingom kada mogu komotno agenciji da ispostavim listu želja.
    Misliš da si otkrio rupu na saksiji ako si preko bookinga našao smeštaj u Paraliji.
    Ljudi sa decom ne idu preko bookinga.
    (rebro, 23. jun 2021 23:26)

    # Link komentara

  25. Muze Nidis,muze muze …ko krave nas muze
    (samo jako, 23. jun 2021 23:03)

    # Link komentara

  26. Moša. Naravoucenije ne idi na more preko agencija! Pali kola i idi na viđeno mesto plati i doviđenja ili još bolje ono što ja radim idem preko bookinga, najsigurnije. Nego bajagi akcija kod agencija kad ono za 300 eura smeštaj ali otkazan, šteta. Taj nije zavrnuo jednog možda je zavrnuo 10000 ljudi to je 3000000 eura. I ko je odgovoran? Niko... Pokupi čovek i na karipska ostrva i gde će da ga nađu? Nigde. Koliko para će da im vrate? Koliko isplati osiguranje od odgovornosti za štetu od trećih lica ako je osigurao agenciju. I to možda isplate nešto malo. Firma ide u stečaj, vlasnik brčka dupe u tihi okean i uživa, a klijenti gledaju da izvuku neku crkavicu na konto uplate ili menjaju aranžman i doplaćuju jer im nikad neće biti vraćen novac u celosti. Mislite o ovom komentaru i pamet.
    (surovo iskren, 23. jun 2021 22:48)

    # Link komentara

  27. Ja sam i dalje glup pa ne shvatam. Dakle ako putnik uplati lovu Mozendisu u Srbiji, a oni agenciji u Solunu koja je propala putnika iz Srbije to ne interesuje jer je pare uplatio u Srbiji.
    Mouzendis iz Srbije je ukrao lovu i pravi se mutav. Inspekcija treba da blokira račune Mouzendisa u Srbiji, i izvrši naplatu od osiguranja koje bi svaka agencija morala da ima.
    Ne vidim kakve veze imaju zamenski vaučeri, kovid ili nešto peto sa činjenicom da je agencija u Srbiji ukrala pare i neće da ih vrati.
    (rebro, 23. jun 2021 22:31)

    # Link komentara

  28. Naslednici će da podele ogromne pare, a za bankrot da okrive pokojnika.
    Grčki Maratonci trče počasni krug.
    (Pera Kojot, 23. jun 2021 22:21)

    # Link komentara

  29. dzaba ste cekali u redovima za pasose.
    (strucnost ispred politike, 23. jun 2021 21:55)

    # Link komentara

  30. A sta kao od 1.Avgusta ide sve normalno.Haha,dok ovakve sarlatane ne pocnemo javno smuditi na trgovima necemo se maknuti iz ,"Dafina&Jezda" kancera koji nas grize vec 30 godina bez prestanka.
    (Mika Hajnekenjaj, 23. jun 2021 21:53)

    # Link komentara