1. @mario

    Beograd je za Zagreb New York po raznolikosti i monumentalnosti arhitekture, po bogatstvu kulturnog nasledja i kulturne ponude, po zanimljivosti istorije, po multikulturalnosti, a opet i izvornosti i autenticnosti svega prethodno navedenog. Brojnost turista je nesto sasvim drugo i zavisno od sasvim drugih cinilaca.
    (ketiS, 16. februar 2020 21:00)

    # Link komentara

  2. Bg je za Zagreb Njujork.
    (Viktor, 9. februar 2020 22:41)
    Ma naravno,a Zagreb ispred po dolasku tzrista.
    (mario, 14. februar 2020 19:53)

    # Link komentara

  3. Ja sve svoje sa sobom nosim!
    Mesta nisu toliko vazna, mada I ona znaju da imaju svoj duh.
    Duh, starog, starog I novog pomesano.
    Ja isto imam listu sta necu da radim.
    1. Necu da zivim po listama koje drugi pisu
    2. Ne volim liste (uglavnom nesto mora da se radi sa liste)
    3. Glasacke liste - uh nista dodati ...
    4. Turisticke liste - ako to pratim zaglavicu na istom mestu sa luzerime koji prate liste
    Ako ste me sad stavili na listu, molim vas precrtajte me (Necu da budu zapisani, ja ocu da budu Otpisani!!!)
    (Sale sa Magistrale, 9. februar 2020 23:29)

    # Link komentara

  4. Bg je za Zagreb Njujork.
    (Viktor, 9. februar 2020 22:41)

    # Link komentara

  5. Zagreb, 09. februar 2020 14:41)

    Mnogo ste gori od nas, Bgd je i bukvalno za ZG neuporediva metropola.
    Nmz to da se uporedjuje ni po 1 kriterijumu.
     (C i n i k, 9. februar 2020 21:00)

    # Link komentara

  6. (Zagreb, 9. februar 2020 14:41)

    Moram da priznam, dragi zagrebacki prijatelju, da ste vise nego u pravu. Kada dodjem u Zagreb idem na vecere u Vinodol, idem u HNK na operu ili u Lisinski - i to sve u dnevnom ritmu - pa onda sa mojim Zagrepcanima negde na pice - to nase prijateljstvo nije prekinuo ni rat. Ali takodje, kad oni dodju u Bgd, imamo slican program - na veceru u Skadarliju, na operu u Narodno, na koncerte u Kolarac ... Jedina razlika je sto Zagreb kao grad jeste bolje sredjen, i sto oba grada imaju neku vrstu slicne duse, koju i posle svih promena nisu bas sasvim, ni ZG ni Bgd, izgubili. Izgleda da sve zavisi ipak od ljudi ...
    (Rodjeni Dorcolac, 9. februar 2020 20:44)

    # Link komentara

  7. @Zagreb "Zagreb moze bit dosadan samo splavarima, parovima i sl. zadrugarima".....

    Turisti iz vase zemlje u Beograd i dolaze samo zbog splavova. Muzeji, galerije i ostale kulturne znamenitosti kojih u gradu kao sto je Beograd ima vise nego dovoljno, ih uopste ne zanimaju. Nazalost!
    (ketiS, 9. februar 2020 20:39)

    # Link komentara

  8. Mislim da ne postoji grad koji više mrzim dok ne dođem u njega i grad koji više volim čim stignem-to je Beograd!
    (Axel Rose, 9. februar 2020 17:56)

    # Link komentara

  9. Ko se potpisao sa Grga je u pravu 1000%.bila prvi put u Madridu i ostala bez reci. Otisla pre 4meseca ponovo. Nema osobe koja se u ovaj grad nije zaljubila. Ne znam koji je deo lepsi, Malasaña, Trafalgar, Chueka, Latina, Gatzambide... doslo mi je da se lancem vezem za ogradu na Barajasu da me ne vrate u ovu rupu na vodi. A tek Madrid rio... tu bih se odmah preselila.Savet svima, ako imate para man'te se Pariza i slicnih izvikanih mesta,ukljucujuci i Barselonu. Madrid je tri galaksije ispred.
    (ja bih da se selim u madrid, 9. februar 2020 16:46)

    # Link komentara

  10. @Šaka jada
    Zg nije deo te liste za razliku od Bg.
     (zmitjkoe, 9. februar 2020 15:10)

    # Link komentara

  11. U pravu si, ali samo donekle. Moram da priznam da Zagreb je ispred npr u doceku nemackih okupaionih snaga. Neverovatno gostoljubivost u odnosu na ove beogradske primitivce koji su se onako necivilizovano poneli. Osim toga, ZG je jedno ucmalo, dosadno evropsko mesto gde normalnom i urbanom coveku dodje da izvrsi suicid. Odlican je za babe i dede a ono sto mene jako brine je nasilno prekrstavanje BG-a u nesto slicno. Uvodjenjem pesackih zona, nadzora, kontrole, kojekakvih zona i ovo poslednje, ogranicavanje radnog vremena. Na kraju cemo i mi biti velika spavaonica.
    (pex, 8. februar 2020 23:44)

    Hrvati su oduvijek bili pametniji politicki.
    To ti je odg.na prvi dio komentara.Shvatili ljudi da nema smisla 4 dana ratovat,pa da ti 7 njemackih vojnika srusi drzavu.
    Zg moze bit dosadan samo splavarima,parovima i sl.zadrugarima.
    Ovdje se inace ide u muzeje,kazalista,parkove,koncerte itd.
    Uređena drzava vidi se po pjesackim prijelazima,fasadama i javnim prijevozom.
    Ne znam sta si htio reci,ali ocito smo 2 svijeta.
    Volim b92
    (Zagreb, 9. februar 2020 14:41)

    # Link komentara

  12. Još kad bi vlasnici pokupili za svojim ljubimcima, ja ne znam koja je to kultura...još gore kao to je kul iskaki se i idemo. Čast izuzetcima. Taj deo grada samo gledaj dole gde ćeš da zgazis
    (popac, 9. februar 2020 13:53)

    # Link komentara

  13. @Neko iz mase:

    Jel to negde između Trijangle, Baira i Donjeg šora, ili od Kamička ka Majuru!?
     (Ahtung, 9. februar 2020 12:49)

    # Link komentara

  14. Ljubljana...centar kraj reke, stari grad ispod tvrdjave, sama tvrdjava(Ljubljanski grad)....tromostovje prema parku tivoli(gde se nalazi opera & balet, narodna galerija, moderna galerija, pravoslavna crkva i zelena oaza u LJ(park tivoli, brdo roznik)
    (sportdetective, 9. februar 2020 12:45)

    # Link komentara

  15. Dorćol je kraj ispod Dušanova...
    (Milos, 9. februar 2020 12:35)

    # Link komentara

  16. Kac, Vinogradi!!
    (Burj, 9. februar 2020 12:19)

    # Link komentara

  17. Turistima je uvek lepo. Stanarima posebno sa decom, nije.
    Dorcol I SariGrad su jedna prljava zapuštena razlokana turska kasaba, u kojoj je igrom slučaja ili ne dobar deo 'inn' mesta u Bgd. Uz turiste, svi ostali se sjate vikendom ovde (kompleksi su čudo) i bahanalisu se na način na koji nikada ne bi u krajevima u kojima žive. Onda lepo odu svojim kućama i ostave svoj minuli rad po ulicama. Muzika tresti u kafićima u prizemlju zgrada, vrište i deru se u sred noći na ulicama, parkiraju gde stignu. Naravno policije i komunalaca nigde nema. Biznis pre svega.
    Svaki kada kafića ima neku kombinaciju da ga ne diraju. I u tom smislu svaka vlast je ista.
    (Iz ugla stanara Starog Grada, 9. februar 2020 11:29)

    # Link komentara

  18. “Ako vam se e svidja vi idite ...”

    Veoma ruzna reakcija. Ja obicmo kazem nesto drugo: ako ti smeta sto si prljav ti se okupaj! Nije kriv Beograd, koji je inace sasvim pristojan i sladak gradic, nista gori od Budimpeste ili Bratislave. A ako je prljavatina problem, to je barem lako resiti. Znaci, metle, lopate, asove itd u ruke, pa ocistite grad, posadite cvece, uklonite stare bojlere s balkona. Ako vam smetaju prljave fasade, farbu i cetke u ruke, pa farbajte. Zivim u malom holandskom mestu blizu nemacke granice. Ovde nije retkost videti ljude da sami ciste trotoare ispred svojih kuca. Svako brine o svojoj fasadi, u stambenim zgradama to rade vlasnici stanova koji placaju krecenje svakih par godina. Parkove takodje uredjuju volonteri. U Uteehtu postoji veliki muzej zeleznice, vecinu eksponata renovirali su penzionisani zeleznicari jer im je to bio hobi u starim danima. Svi ti gradovi su mamji i objektivno smorno dosadni! Na kraju, kod nas su ljudi od 1945 do negde sredine 80-lij isli na radne akcije! Stvari se nece same dovesti u red. To sto vas zanimaju samo patike i mobilni telefoni i nije vas briga da li tim patikama od 300 evra gazite po blatu, smecu i izmetu jer ocekujete da to neko drugi ocisti za vama to je vas problem. A to ocekujete jer ste navikli da neko drugi cisti za vama. Zivite kod tih jadnih roditelja do svoje penzije, pa kukate kada vasa majka od 80 godina vise ne moze da kuva i cisti. Razmazeni ste, zato vam je sve tudje sladje!
    (Mrki, 9. februar 2020 11:11)

    # Link komentara

  19. Taman su na vreme počeli da ga uništavaju ovi kojima ne liči dovoljno na rodna sela. A i glupo da imamo nešto u čemu smo rame uz rame sa Evropom i svetom
     (Neko iz mase, 9. februar 2020 10:57)

    # Link komentara

  20. ima jedno selo na Zvezdari zove se Bulbulder, e tu je raj tačka kraj.
     (Zvezdara, 9. februar 2020 10:48)

    # Link komentara

  21. Mirjevo, a gde je Mirjevo!?
    (Ahtung, 08. februar 2020 21:55)

    Kaži ti nama gde je. Mesto ili naselje pod tim imenom ne postoji u Srbiji.
     (maxy, 9. februar 2020 10:25)

    # Link komentara

  22. imam 51, baba (1912) rođena i odrasla u cara uroša i jevrejskoj, pa šta, jel to moja zasluga možda? ali svi koji su na dorćol su sad najveći dorćolci. koga se to tiče! beograđani se prepoznaju po hodu, ponašanju, smislu za humor, ali, ma mrzi me da pišem..
     (alo, 9. februar 2020 10:12)

    # Link komentara

  23. (Petar, 08. februar 2020 20:37)

    ko još u parizu ide do ajfelove kule monmartra, pigala i sl, samo neznalice, a i versaj je bljak
     (alo, 9. februar 2020 10:00)

    # Link komentara

  24. Dorćol i Vračar su najurbaniji, najzanimljiviji i najlepši delovi Beograda.
    (neko tamo, 9. februar 2020 09:39)

    # Link komentara

  25. Šta među prvih deset?! DorČol je najkulji!
    (poznavalac pasa, 9. februar 2020 09:38)

    # Link komentara

  26. Poslednjih 10 godina zivim u NYC, u Beogradu se ozenih, Beograd zavoljeh kao klinac dok sam sa starijima isao iz BL na JNA. Razumijem da su ljudi ogorceni na vlast, na zivotni standard itd, ali Dorcol, Vracar... budimo realni, mnogo su lijepi, cool su. Neko spomenu Zagreb; kao Banjalicanin, uvijek smo isli u ZG ( meni je 45), Zagreb je ok i nista vise. Jedno znam, u Beograd cu da se vratim!
    (Nucky Thompson, 9. februar 2020 09:15)

    # Link komentara

  27. Meni sa Beograd sviđa. To je moj grad u kome sam se rodio i u kome živim. Da je idealan, nije (kao i svaki drugi grad na svetu), ali znam (pouzdano) da se stranci oduševe kada borave u njemu i da su puni lepih utisaka. Prema tome, naša osobina (generalno kao naroda) je da je trava uvek zelenija u tuđem dvorištu,(deo karaktera, pretpostavljam). Fascinirani smo tuđim, često bez ikakve potrebe. Obišao sam dosta gradova, i znam o čemu pričam.
    (Leonardo, 9. februar 2020 09:14)

    # Link komentara

  28. Druže porediš ladno svetske turističke metropole sa Beogradom, porediš babe i žabe. ?

    А мислиш ли да је у другим градовима баш пријатно? Рецимо у Паризу, седиш у кафоћу док ти испред носа пролази гомила имиграната из Африке и сваких 5 секунди ти нуде оне макете Ајфеловог торња нанизане на канап ... потом неки други слични који ако те виде с девојком или женом одмах ти нуде да купиш цвеће. Уђеш у метро, након 2 станице улази неки лудак који почиње да држи неки говор. Након њега улази наркоман с гитаром и уноси ти се у лице и хвата те за јакну ако му не даш паре. Одеш у шетњу поред Сене, све заудара на урин и алкохол, а повремено ти из воде истрчи и понеки пацов. Или рецимо Венеција, где платиш вожњу гондолом, а онда погледаш у воду пуну отпада из ресторана и молиш бога да се гондола не преврне да не завршиш у том ђубрету. Пробај у Њујорку да стигнеш таксијем с краја на крај Менхетна и то ван шпица. На пола пута ћеш платити таксисти, истрчати и тражити метро станицу, јер ћеш брже стићи пешице него таксијем. Ех да, а ти њујоршки возови изгледају мало боље од оне наше распале железнице, али не баш много боље ... с већином европских возова не могу ни да се пореде! У Прагу од туриста не можеш ни иглу да спустиш. И тако даље ...
    (Макса, 08. februar 2020 18:44)
     (đura, 9. februar 2020 09:02)

    # Link komentara

  29. Ma super. Samo pitajte ljude koji na navedenim lokacija na Dorcolu ZIVE u svom tom metezu i halabuci, sta misle o "najkul" mestu"!
    (Duplo golo, 08. februar 2020 23:11)
    Niko ih ne tera da tamo zive.Prodaju stan i kupe dva na nekoj manje cool lokaciji.
    Ja nikada ne bih ziveo tamo.
    Znam ljude koji zive,stalno kukaju,ali se nikad ne bi odseliki na drugo mesto Te buka,te nema parking,bla,bla,bla,ali .....
    Cak je jedan kupio stan,t.j.preselio se 100m dalje,kupio veci stan.
    Naravno,svi dosli iz provincije.U Bgd zavrsili faks,zaposlili se,ziceli kao podstanari,imali uspesnu karijeru i usidrili se ili na Dorcolu ili kid Arene na NBgd,kod Tasa itd.
     (Nebitan lik, 9. februar 2020 08:58)

    # Link komentara

  30. Свака част Дорчолу....али Јерковић је ипак мајка !
    (freak, 9. februar 2020 08:41)

    # Link komentara

  31. опако смо велики лузери постали. то ме највише гади. немам ништа против бунта, против незадовољства. Међутим, гади ме ниво песимизма, дефетизма и лузерског менталитета. Људи, тотално сте подлегли. Отрезните се. Ствари могу да се поправе само ако се фокусирате на конструктивне активности и ако задржите оптимизам и ако успевате да видите лепе ствари којих и те како има. А то да се све само пљује на крајње циничан начин, то значи да сте in the rabbit hole. Не желим да осуђујем никога, разумем и зашто је то тако, али морате да се издигнете сами. Неће вам ни једна влада помоћи у томе.
    (веверица, 9. februar 2020 08:33)

    # Link komentara

  32. Samo Crveni Krst
    (Urke, 9. februar 2020 08:22)

    # Link komentara

  33. Kao neko ko je rodjen u Sapcu I tamo zavrsio gimnaziju moram priznati da nisam cuo za deo grada "Juzna Karolina". Zovem posle podne druga iz odeljenja iz sabacke gimnazije da mi objasni gde se tacno nalazi taj deo grada . Davno sam maturirao I otisao iz rodnog grada.
    (komnen barjaktar, 9. februar 2020 07:48)

    # Link komentara

  34. 100 ljudi 100 ćudi. Meni je najlepski kraj onaj gde gledam na livade i prirodu, sa sto manje ljudi, buke i zagadjenog vazduha.
    Ne bih zivela u "in" kvartovima ni da mi se plati za to. Za provod je Dorćol super!
     (Karakondzula, 9. februar 2020 06:47)

    # Link komentara

  35. Dorćol = Turska reč za raskrsnicu četiri puta.
    (Kikiriki, 9. februar 2020 04:29)

    # Link komentara

  36. @A nas Maksimir?
    (Hrvoje, 08. februar 2020 14:19)
    Svaka čast Zagrebu, uvek bio čist i sredjen. Maksimir je divan. Ko sve sebe zove Beogradjaninom, ko je sve dolazio i odlazio, reke izbeglica iz Hrvatske, Bosne, Kosova... koliko je puta grad rušen i bombardovan... Grad je onakav kakvi su i sami stanari. Zato narode srpski, ugledajmo se na Zagreb i zagrebačku kulturu i sve će biti lepše i bolje. To je zaisra lako ukoliko se ima volje i ljubavi prema gradu koji bi za kratko vreme mogao postati biser regije!
    (Ratko, 9. februar 2020 03:38)

    # Link komentara

  37. @Ljudi, ako neko kaže realno kako jeste, to nije zato što želi da oponira ili zato što mrzi Beograd, već suprotno, da bi realno sagledali sliku i popravili stanje, baš iz ljubavi. A realno, Beogad je ružan i prljav. Sramota me je od grafita, otpadaka, neuređenih zelenih površina, smrada, neukusa, nebrige. Zato ga menjajmo, iz ljubavi.
    (Promena, 08. februar 2020 14:56)
    Tačno tako. Uz malo volje i zalaganja Beograd bi za kratko vreme mogao postati znatno čistiji i lepši. Zato ga menjajmo! S ljubavlju.
    (Rale, 9. februar 2020 03:30)

    # Link komentara

  38. Zavoli sam Beograd još iz studentskih dana sedamdesetih.
    Zaprosio sam svoju devojku na dunavskom keju u blizini hotela Jugoslavija pre tačno 39 godina. Otišli smo u svet s namerom da se jednoga dana vratimo u Beograd. Nakon mnogo godina ta želja se ispunjava. Srećan sam što ćemo naše penzionerske dane provoditi u šetnjama dunavskim kejom, u našem Beogradu, u našoj Srbiji!
    (Rope, 9. februar 2020 03:15)

    # Link komentara

  39. @Školobocna

    Nekad bilo. Poslednjih godinu-dve se u trouglu izmedju vojvode dobrnjca, gundulicevog venca i knez miletine izgradilo 20 (slovima - dvadeset novih zgrada). Setao ja i brojao jedan dan.
     (gornjidonjisipkamaj, 9. februar 2020 03:09)

    # Link komentara

  40. "Zavisi sa kakvim ljudima se druzis. Kod mene su npr dolazili u posetu prijatelji iz Francuske, obilazili muzeje, Oplenac, i jos mnogo toga. Doduse pitao me covek " zasto je kod va su muzejima tako prazno, nema ljudi ?"

    Pa zato što sto su svi po splavovima, u potrazi za jeftinim pićem, drogom i seksom. Sam sebe negiraš. Pozz
     (Vlado, 9. februar 2020 01:18)

    # Link komentara

  41. Zivim u Beogradu vec vise od 40 godina i kao svi tada novopridosli na Novom Beogradu koji volim. Stari Beograd osim Vracara i Dorcola nije mi turisticki interesantan osim Vracara Mome Kapora koji je prestao da postojijos krajem osamdesetih. O Dorcolu imam neku romanticnu sliku dorih prijateljatava , mangupa sa srcem djentlemena, komsijske empatije. Strahinjica Bana je za ove nove, bogate koje prljavim novcem kupuju nove ciste zgrade ili stare za restauraciju, a da pri tom nista ne znaju osim da im moze biti statusni simbol. Molim autenticne Dorcolce da napisu sta videti od starog Dorcola, koje su to ulice, kafane , crkve vredne i sve ono sto cini njegov visoki rejtinga u koji ja ne sumnjam i koji ce nazalost kao i svuda biti unisten pred najezdom nekih novih arhitektonskih re[enja, koja nesumnjivo moraju biti i u Bgd, ali bi ipak jedan kvart mogli gradski oci sacuvati i restaurirati u duhu starih proslih i svakako humanijih vremena za obicne gradjane, pa samim tim i turisticki .
    (67, 9. februar 2020 01:14)

    # Link komentara

  42. Nidam neki ljubitelj bga ali ima neku dušu, proveo sam u njemu 4g školovanja, ljudi su stvarno prepacenj da se pokazu da imaju puno para a sve zivo im je na kredit i lizing, građevine su lijepe i ima ono nesto prosetati knezom kalemegdanom
     (peđa sa leđa, 9. februar 2020 00:31)

    # Link komentara

  43. (Dorčolac. Sa velikim "Č"., 08. februar 2020 22:33)

    Pa šta ćeš sinak, to ti je razlika u mentalitetu, Zagreb ima onaj "tisućletni" sluganjski, kmetovski mentalitet, a Beograd sasvim nešto drugo. Nisu ga bez razloga zvali vrata ratova. Ipak biram Beograd, sa svim svojim manama.
     (Silvester, 9. februar 2020 00:24)

    # Link komentara

  44. Iz svakog komentara se vidi ko ga pise. A i tekstove o tome sta je lepo ili nije lepo pisu neki subjektivni novinari, unoseci u to svoje navike i obicaje. Glavna stvar koju bi ja zeleo da porucim je da ne treba ljudi da dolaze u Beograd. Ima vec previse ljudi i dozivljaja i bez vas, turisti idite molim vas u druge gradove koji su vam zanimljiviji. Poznajem dobro mnoge gradove po svetu, svaki od njih ima nesto dobro i nesto lose, pa tako i Beograd. Ono sto je bitno je dusa grada, ljudi, i to se stalno menja i nije isto, Beograd tu nije los bez obzira na promene nesto je jos uvek i ostalo. Zaobidjite nas svi kriticari slobodno, bolje je tako.
    (objektivno, 9. februar 2020 00:14)

    # Link komentara

  45. beograd je prljav,siv i haustori smrde po...da ne kazem cemu.
    Zagreb je daleko daleko ispred po svemu.
    (Šaka jada, 8. februar 2020 14:13)

    Ja se ne hvalim da je moj Zemun ispred Zagreba. Pozdrav sa lepog Dunava.
    (Zemunski Labud, 9. februar 2020 00:06)

    # Link komentara

  46. beograd je prljav,siv i haustori smrde po...da ne kazem cemu.
    Zagreb je daleko daleko ispred po svemu.
    (Šaka jada, 8. februar 2020 14:13)

    U pravu si, ali samo donekle. Moram da priznam da Zagreb je ispred npr u doceku nemackih okupaionih snaga. Neverovatno gostoljubivost u odnosu na ove beogradske primitivce koji su se onako necivilizovano poneli. Osim toga, ZG je jedno ucmalo, dosadno evropsko mesto gde normalnom i urbanom coveku dodje da izvrsi suicid. Odlican je za babe i dede a ono sto mene jako brine je nasilno prekrstavanje BG-a u nesto slicno. Uvodjenjem pesackih zona, nadzora, kontrole, kojekakvih zona i ovo poslednje, ogranicavanje radnog vremena. Na kraju cemo i mi biti velika spavaonica.
    (pex, 8. februar 2020 23:44)

    # Link komentara

  47. Mi iz Munzea, tražimo da se ponovo glasa. Kakav Dorćol, Munze Konza, Vaistinu Konza!
    (DisorderPFC, 8. februar 2020 23:38)

    # Link komentara

  48. Munze konza!
    (Maslačak, 8. februar 2020 17:16)

    Vaistinu Konza. Pozdrav sa Vracara.
    (pex, 8. februar 2020 23:35)

    # Link komentara

  49. svaka čast za Dorćol, ali berlinski Nojkeln tj. Neukoln je favela bez premca u Evropi. Centar avih berlinskih migranata i krimosa svaka provenijencije sa dnevnim policijskim racijama i potpunom nesigurnošću. Čovjek kad dođe tamo ima dojam da je u Alepu ili Mosulu
    (Turbo Purger, 08. februar 2020 19:01

    Neukölln se piše, živeo sam oko godinu dana s pauzama tamo, za dojam na ulici se slažem, def najgrdji deo grada ? ali ima svoj šmek, kad zadješ u sporedne ulice, ima i nemaca i dosta chilla, samo nije na glavnim ulicama, tamo je svi..ac, a niko ne jede svinje, bar dok drugi ne gledaju hehe ?. Kreuzberg I Friedrichshein su isto super pank delovi grada, sa gomilom svirki I žurki i klubova i svega. Super grad, šta reći
     (Ko to tamo peva, 8. februar 2020 23:34)

    # Link komentara

  50. @todor

    Jesam, uglavnom sam svraćao u nabrojano, a negde i proveo podosta .

    Ako tebi Krakov, Versaj, Luvr, Per Lašez i Firenca, kad se pojaviš tamo i ne možeš da prođeš ni dišeš od mase turista i još veće mase onih koji su tu da zarade pare na njima, nisu "otrcane destinacije", ja ne znam šta da ti kažem.

    A iskreno, taj Pigal je jedini iskren u svemu što si nabrojao. Jedini ne pati od licemerja da je nešto što nije i nema zilion turista sa selfi stikovima koji nemaju pojma šta gledaju i fotkaju, ali će poslužiti za instagram, kao i da smaraju ljude kad dođu kući (koje to realno ne interesuje).
    (Petar, 8. februar 2020 23:18)

    # Link komentara

  51. Ma super. Samo pitajte ljude koji na navedenim lokacija na Dorcolu ZIVE u svom tom metezu i halabuci, sta misle o "najkul" mestu"!
    (Duplo golo, 8. februar 2020 23:11)

    # Link komentara

  52. Pa kad nisu bili u Šapcu,naselje “Juzna Karolina” :)
    (Neko iz mase, 8. februar 2020 16:00)

    Rođena sam i odrstala sam u jednom selu koje se nalazi između Šapca i Bogatića a jedno vreme sam u Šapcu živele i radila, ali do sad nisam čula da Šabac ima to naselje i zato Vas molim da mi objasnite gde se tačno nalazi taj deo Šapca (na putu ka kom selu).
    Hvala.
    Pozdrav.
    (Samosvesna građanka, 8. februar 2020 23:11)

    # Link komentara

  53. senjak
     (23, 8. februar 2020 22:49)

    # Link komentara

  54. @(Marko (Dorcol)
    Kaže "jedna ljubav za moj kraj", tebra.
     (ЈованчаИлиЈовањица, 8. februar 2020 22:48)

    # Link komentara

  55. Zagreb jeste lep,cist i sredjen grad,bio sam tamo dva puta,ali Zagreb nije cetiri puta bombardovan(od toga dva puta do temelja) u poslednjih 100 godina kao Beograd niti Zagreb ima trunku burne istorije kao sto je imao nas grad.Beograd je metropola Balkana hteo ti to da priznas ili ne.P.S. Lep vam je bre grad,ali dosadno do zla Boga,nakon deset sati nema zive duse na ulicama,smorio sam se ziv.(insajder)

    Tačno, Lepo si to primetio. Zemlja koja ima takvu istoriju je dobra samo da pobegneš iz nje. I to što pre! Dok nam se opet nije desio neki novi Gavrilo Princip, dok nam se opet nije desila glupa i dokona masa koja urla bolje rat nego pakt, dok nam se opet nije desio neki novi Milošević. Tutanj ćim prije, i to najbolje u Zagreb, dosadno i mirno mesto, tamo je sreća. Ovde je muka.
    (Dorčolac. Sa velikim "Č"., 8. februar 2020 22:33)

    # Link komentara

  56. Svi ti krajevi su lepi kad bi neko mogao helikopterom da te spusti, pa kad vidiš i obidješ da te onda isto tako izvadi odatle. A oko njih ne daj Bože.
    (mina335, 8. februar 2020 22:31)

    # Link komentara

  57. @grobar Jefimije Na Karaburmi ne bih živeo da mi plate. Tačnije da mi plate da napustim Dorćol ne bih to uradilo.
     (dorćolac, 8. februar 2020 22:29)

    # Link komentara

  58. Očigledno nisu bili u Jerkoviću.
     (April, 8. februar 2020 22:22)

    # Link komentara

  59. Ko nije imao prilike da obiđe Petite France u Strazburu ne zna šta je cool kraj.
    (true stori, 8. februar 2020 21:55)

    # Link komentara

  60. Mirjevo, a gde je Mirjevo!?
     (Ahtung, 8. februar 2020 21:55)

    # Link komentara

  61. Petar
    A na Pigalu sve sami arapi i crnci i kurve... Pa šta tražiš veselniče tamo gde idu turisti zombiji... U Luvr nisi svraćao, ni u Versaj, da Per Lašez ne pominjem... Sve što si pomenuo su već otrcane turističke destinacije... Obidji malo Valensiju, Porto, Firencu, Sijenu, Toskanu, Krakov, Belfast, Kardif... Normandiju
     (Todor, 8. februar 2020 21:52)

    # Link komentara

  62. @Petar, Maksa

    Uzalud pišete. Pojedinima možete i crtati, neće promeniti mišljenje. Posrnuli smo kao narod načisto. Bukvalno sve tuđe nam je slađe. Prošle godine je neko napisao kako je Beograd palanka za Bratislavu. Neko drugi, da je BG nikakav grad gledano istorijski i urbanistički u odnosu na Kijev. Zagrebu se redovno divimo kao božanstvu. Na ovim stranicama, među komentarima, nećete pročitati ništa lepo za bilo koji grad / mesto u Srbiji.
    Pozdrav
    (Eldorado, 8. februar 2020 21:48)

    # Link komentara

  63. Dok se Beograd ubrzano gradi i poprima sliku velegrada slicnu vecini velikih urbanih centara u Evropi, stranci i njihove turisticke agencije traze da vide i dozive preostale oaze tradicije i opustenog zivota pre nego sto zauvek nestanu sa lica zemlje.
     (Mr & Ms, 8. februar 2020 21:48)

    # Link komentara

  64. @Saka Jada Zagreb jeste lep,cist i sredjen grad,bio sam tamo dva puta,ali Zagreb nije cetiri puta bombardovan(od toga dva puta do temelja) u poslednjih 100 godina kao Beograd niti Zagreb ima trunku burne istorije kao sto je imao nas grad.Beograd je metropola Balkana hteo ti to da priznas ili ne.P.S. Lep vam je bre grad,ali dosadno do zla Boga,nakon deset sati nema zive duse na ulicama,smorio sam se ziv.
     (insajder, 8. februar 2020 21:47)

    # Link komentara

  65. @eldorado: "Pa ti se onda preseli u Zagreb." To je upravo to sto i ja kazem ljudima. Ako vam se ne svidja, izvolte, odite tamo gde vam je lepse. Ne mora ni u Zagreb, moze u neko selo, po mogucnosti iz onog iz kog su vam roditelji dosli. Nema ljutnje. Ja sam rodjen u Beogradu i odrastao sam na Zvezdari. Ima lepih i ne bas lepih delova Zvezdare. Tako je i sa Dorcolom. Ima ulice, koje se meni jako svidjaju, a druge ne. Ziveo sam u raznim gradovima. I naravno da postoje gradovi koji u celini lepsi od Beograd. Tu nema dileme. Ali Beograd je Beograd, takav kakav je, on se stalno menja. Prema tome, ako se nekom ne svidja, niko vas ne tera da zivite u njemu. Niti da ostanete, a kamoli da dodjete. To vazi pogotovo za ove iz komsiluka. Budite srecni tamo gde ste i ne bavite se uopste Beogradom (ili Dorcolom u ovom slucaju), bice vam bolje. A i nama.
    (Zagor, 8. februar 2020 21:29)

    # Link komentara

  66. U Pragu: Vinohrady, Karlín, Letná, Smíchov...
     (Praško proleće, 8. februar 2020 21:11)

    # Link komentara

  67. beograd je prljav,siv i haustori smrde po...da ne kazem cemu.
    Zagreb je daleko daleko ispred po svemu.
    (Šaka jada, 8. februar 2020 14:13)

    Prvo, Zagreba ti nema u ovoj kategoriji, a drugo, bas i nije po svemu, niti je po bilo cemu drugom u prednosti u odnosu na Beograd, osim sto je grad u EU. Dalje pricas o higijeni u Beogradu, prosetaj malo "cistim" Zagrebom, van centra samo molicu lepo. Cuti bre covece. Sama cinjenica kako ga nema medju orvih deset u ovoj kategoriji govori da nijd po svemu. Pobila te jeste istina koja jako boli samo.
    (Sasa, 8. februar 2020 20:59)

    # Link komentara

  68. Читав сам живот провео на Дорћолу (44)....(Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pantagruel, 8. februar 2020 18:48)
    Moja prica je donekle slicna (mladji sam 6 godina) i samo bih da primetim da je to nesto sto se desava globalno. Dorcol je idealno pozicioniran deo grada, staro jezgro, uz Kalemegdan, uz Dunav, prepun istorije. Naravno da je direktno na udaru turista, samim tim i kafana, iznajmljenih stanova i luksuzne gradnje. To sto ste napisali mogu da kazu svi stanovnici centara popularnih mesta na svetu, samo sto se negde to desavalo jos pre 20 godina, a kod nas tek sada. I ne gajim nikakve iluzije povodom nekog 'carobnijeg' perioda pre 40-50 godina, donekle se secam i sam kako je izgledalo 80ih, a svakako je oduvek bilo zrelo za ogromna ulaganja i renoviranja.
    (r53, 8. februar 2020 20:55)

    # Link komentara

  69. svaka čast za Dorćol, ali berlinski Nojkeln tj. Neukoln je favela bez premca u Evropi. Centar avih berlinskih migranata i krimosa svaka provenijencije sa dnevnim policijskim racijama i potpunom nesigurnošću. Čovjek kad dođe tamo ima dojam da je u Alepu ili Mosulu
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Turbo Purger, 8. februar 2020 19:01)
    Brate purgeru pusti te price, odavno je to "dzentrifikovano", Nojkeln je jos 2010. postao glavni centar za bleju, kafice, zezanciju, prvo od onog dela blize Krojcbergu sto ga mladi zovu "Kreuz-kölln". Nekad si mogao u Nojkelnu za 400e da imas lep stan u altbau, 60 kvadrata, sad ti treba minimum 800, ako imas dosta srece. Ima i dalje istocnjaka ali sve je to vrlo bezbedno, cak i ono sto ne izgleda tako (Gõrlitzer prak) je pod stalnom prismotrom.
    Inace kad vec pominjes Alep, devojka je studirala orijentilistiku i bila tamo pre 2011te, prelep grad. Tuga sta je tamo uradjeno posle. Eh i da ostanem pri temi - Dorcol je super, licno mi je najdrazi deo Beograda pa sam malo subjektivan.
    (r53, 8. februar 2020 20:47)

    # Link komentara

  70. @maksa

    Da dodam - u Pragu legalizovana pljačka turista u zvaničnim menjačnicama (kao kad bi za 100e u Beogradu turista dobio 5.000 dinara), u Parizu Monmartr i Ajfel ujutru zaudaraju na mokraću, a tada je i ispod Ajfela jedna zavidna deponija. Venecija sa kafama od 25e jer su tako u mogućnosti, i prezagušenim klaustrofobičnim uličicama krcatim turista, u kojima lako možete da se zaglavite i ne možete da se pomerite dok se masa ne raspetlja. Pa meniji koji ne govore punu cenu već se šokirate kad dobijete račun jer ste videli da je kafa 2e, ali pošto ste sedeli tu gde jeste, ipak je 8, a tu je i živa muzika znači 15e. Zatim te divne fasade Portoa netaknute stotinama godina, džeparoši Barselone, kao i svuda prevaranata od sorte. Divni prodavci s rizle na svakom koraku koje svakih 10ak minuta razjuri policija, prosjaci i beskućnici svuda svuda svuda.

    Taj divni, romantični zapad, a ne mi sačuvaj Bože.
    (Petar, 8. februar 2020 20:37)

    # Link komentara

  71. Pre par meseci sam bio u Madridu. Kakav grad ljudi moji. Kakav crni dorcol i Beograd. Kakvi ljudi, arhitektura, ulice, hrana, neverovatno. Bukvalno sam istog trenutka pozeleo da se preselim tamo. Ko nije bio obavezno da ode veoma nepravedno zapostavljen grad medju turističkim destinacijama. 13 metro stanica, taxi samo električni, autobusi poluprazni, parkovi fantasticni, puno bicikala, motora i malih trotineta. Pa jedno 10x bolje i lepše od dorcola i beograda...
     (grga, 8. februar 2020 19:53)

    # Link komentara

  72. Čuj grad smrdi , gradovi su poznati po tome što duvaju ruže vetrova , miriše lavanda i teče aloja vera kanalizacijom :D I NY smrdi pa je NY , glupost. Ja sam uvek više volela Vračar od Dorćola :p
     (Maka@, 8. februar 2020 19:49)

    # Link komentara

  73. beograd je prljav,siv i haustori smrde po...da ne kazem cemu.
    Zagreb je daleko daleko ispred po svemu.
    (Šaka jada, 8. februar 2020 14:13)

    Svake godine u Beogradu se renovira odredjeni boj fasada, ove godine 150 zgrada ce biti obnovljeno. Vremenom ce ceo centar grada imati renovirane fasade. U BG se decenijama nisu obnavljale fasade i trgovi, zato je potrebno vreme da se stvari poboljsaju. I onda ce se videti lepota Beograda.
    (Mare, 8. februar 2020 19:33)

    # Link komentara

  74. Fali vam na ovom spisku Bagljaš - Zrenjanin!
     (Zrenjaninac, 8. februar 2020 19:31)

    # Link komentara

  75. Čim sam pročitao listu, znao sam da će se javiti komšije, da nam objasne.
     (oštro s tupima, 8. februar 2020 19:30)

    # Link komentara

  76. svaka cast. Ima Dorćol ozbiljan šmek. ali i momci sa Dorćola imaju takodje ono nešto... urbano, simpa i to sve... tako je zaista makar kod mene:)
     (beogradjanka, 8. februar 2020 19:30)

    # Link komentara

  77. beograd je prljav,siv i haustori smrde po...da ne kazem cemu.
    Zagreb je daleko daleko ispred po svemu.
    (Šaka jada, 8. februar 2020 14:13) # Link komentara

    Pa ti se onda preseli u Zagreb... Nema potrebe za frustracijom. A frustracija se vidi po pisanju, Beograd malim slovom, iako je naziv grada i u ovom slučaju početak rečenice.
    (Eldorado, 8. februar 2020 19:03)

    # Link komentara

  78. svaka čast za Dorćol, ali berlinski Nojkeln tj. Neukoln je favela bez premca u Evropi. Centar avih berlinskih migranata i krimosa svaka provenijencije sa dnevnim policijskim racijama i potpunom nesigurnošću. Čovjek kad dođe tamo ima dojam da je u Alepu ili Mosulu
     (Turbo Purger, 8. februar 2020 19:01)

    # Link komentara

  79. I familija najmilija, sam, ili ja sa drugovima koji su mi ko familija
    Jedna ljubav, samo raj,
    gornji, donji, šipka, maj
    Alal vera, ovaj-onaj,
    alal vera ceo kraj !
     (Dorcol, 8. februar 2020 18:57)

    # Link komentara

  80. Читав сам живот провео на Дорћолу (44). Отац ми се на њему родио 1950, а деда на њега дошао из Срема 1936. године, након што су му помрли родитељи и баба, па бригу о њему и осталој деци (укупно њих петоро) преузела тетка по мајци која је ту била удата. Одатле је деда ишао на демонстрације, 27. марта 1941. Чудом преживео бомбардовање 6. априла у ком је срушено његово двориште. Одатле је отишао на Сремски фронт и ту проживео до своје 86. године. Ту су се моји родитељи упознали и венчали (живели у две суседне зграде). Све њихове и приче њихових родитеља ја носим у себи. Убеђен сам да наш крај свесно и промишљено убијају, већ 25 година. Кроз отварање оволиких кафана, рушење наших дворишта и подизање луксузних зграда у којима квадратни метар абнормално кошта, врши се замена становништва. Растерују нас, као Американци некада Индијанце. Насељавају неке друге, богате, бесне и бахате. Потпуно се мењају менталитет, навике, понашање у заједници и систем вредности.
     (Pantagruel, 8. februar 2020 18:48)

    # Link komentara

  81. Intersantno, Beograd sve veci i veci, a sa tim, veca i mrznja prema njemu?! Idite, ljudi, kuci, ako ovde smrdi! Sto ste ostavili lepa sela, proplanke, planine?
     (rani, 8. februar 2020 18:47)

    # Link komentara

  82. Opusteno sedenje u basti restorana. Auspuh ti u tanjiru
    (kole, 8. februar 2020 14:34)

    А мислиш ли да је у другим градовима баш пријатно? Рецимо у Паризу, седиш у кафоћу док ти испред носа пролази гомила имиграната из Африке и сваких 5 секунди ти нуде оне макете Ајфеловог торња нанизане на канап ... потом неки други слични који ако те виде с девојком или женом одмах ти нуде да купиш цвеће. Уђеш у метро, након 2 станице улази неки лудак који почиње да држи неки говор. Након њега улази наркоман с гитаром и уноси ти се у лице и хвата те за јакну ако му не даш паре. Одеш у шетњу поред Сене, све заудара на урин и алкохол, а повремено ти из воде истрчи и понеки пацов. Или рецимо Венеција, где платиш вожњу гондолом, а онда погледаш у воду пуну отпада из ресторана и молиш бога да се гондола не преврне да не завршиш у том ђубрету. Пробај у Њујорку да стигнеш таксијем с краја на крај Менхетна и то ван шпица. На пола пута ћеш платити таксисти, истрчати и тражити метро станицу, јер ћеш брже стићи пешице него таксијем. Ех да, а ти њујоршки возови изгледају мало боље од оне наше распале железнице, али не баш много боље ... с већином европских возова не могу ни да се пореде! У Прагу од туриста не можеш ни иглу да спустиш. И тако даље ...
    (Макса, 8. februar 2020 18:44)

    # Link komentara

  83. Dr Glista, Beograd posećuju zbog lepih žena? Žena nisu ništa lepše nego bilo gde drugde u Evropi, samo se dele na one koje su pune silikona i teške šminke i one koje su zapuštene i loše obučene. I teško mi je zbog toga. Teško mi je što, kad god dođem u taj Beograd, vidim koliko je prljav i zapušten, a sada ga i dodatno uništavaju ogromnim betoniranim površinama koje zovu "trgovi". Ne, nije tako u Italiji i Francuskoj, osim ako se ne poredi s nekim delovima juga Italije i predgrađima Pariza i Marseja. A mislim da ne treba to da budu reperi.
     (m., 8. februar 2020 18:40)

    # Link komentara

  84. a Munze?
    (Grunf, 8. februar 2020 15:07)

    Konza tebra!
    (idu Kobre, 8. februar 2020 18:35)

    # Link komentara

  85. Kako nebulozni komentari...ziveo sam na Dorcolu 10 godina.
    Naravno da je prelep kraj..nije Montekarlo...ali u tome je fora...ima svega tu...i jos nesto...kraj cine ljudi, a ne kafici.
     (Radijator, 8. februar 2020 18:33)

    # Link komentara

  86. Ja sam uvek voleo Beograd, a tako je i sada. To je grad u koji se uvek sa radošću vraćam. Međutim današnji Beograd nije ono što je bio. Deluje zapušteno zbog gomile ruiniranih fasada, ružnih, novih zgrada, previše uličnih radova, kladionica na svakom koraku, oronulih tramvaja i autobusa i tesnih ulica za ogroman broj vozila. No bez obzira na to Beograd je za mene broj jedan. Niko i ništa mi ne mogu oduzeti uspomene.
    (oldtimer, 8. februar 2020 18:22)

    # Link komentara

  87. Dorčol batice.
     (pilgrim, 8. februar 2020 18:13)

    # Link komentara

  88. "Jer je ljubav samo raj,
    Gornji, Donji, Sipka, Maj,
    Alal vera ovaj onaj,
    Alal vera ceo kraj."
    Beogradski sindikat
    (Marko (Dorcol), 8. februar 2020 18:03)

    # Link komentara

  89. Da nisam dorcolac mozda bih i poverovao...
    Ah da! Ovo je za turiste, a ne za zitelje.
    (Dort Jol, 8. februar 2020 18:03)

    # Link komentara

  90. beograd je prljav,siv i haustori smrde po...da ne kazem cemu.
    Zagreb je daleko daleko ispred po svemu.
    (Šaka jada, 8. februar 2020 14:13)

    Pucaju kompleksi a? Neka neka, bice toga sve vise.
    (Igor, 8. februar 2020 17:18)

    # Link komentara

  91. Munze konza!
    (Maslačak, 8. februar 2020 17:16)

    # Link komentara

  92. beograd je prljav,siv i haustori smrde po...da ne kazem cemu.
    Zagreb je daleko daleko ispred po svemu.
    (Šaka jada, 08. februar 2020 14:13)

    Кај смо некај данас љубоморни?
     (Јабучило, 8. februar 2020 17:15)

    # Link komentara

  93. Ma kako da ne, svi su ko blesavi bez turske kasabe. Shvatite da strance ovde dostupan kod kuće, ali nema našu kuhinju i većini se dopada hrana (najveći broj iz regiona). Mizeran broj turista sa dalekog istoka i iz arapskih zemalja je ovde zbog droge i alkohola. Oni koji zbog toga dolaze iz zapadnih zemalja vrlo brzo shvate da su promašili destinaciju (najviše zbog nerealnih cena, jer su navikli na jefine sex destinacije).
    Ukratko, ne baviš se turizmom i nemaš uvid u statistiku, samo ne voliš svoju zemlju. Kraj.
     (Stefan, 8. februar 2020 17:00)

    # Link komentara

  94. Jedna stvar je posetiti grad kao turista a druga je živeti u njemu. To je problem. Ipak je Lepo Da se nekome svideo Dorćol, pa makar i Guardian-u.
     (hm..., 8. februar 2020 16:45)

    # Link komentara

  95. Bas kao sto je napisao neko komentar iznad , Beograd posecuju stranci zbog jeftinog alkohola , droge , jeftine hrane i lepih zena. Ali vec zadnjih nekoliko meseci policija tiranise sve gde god stigne , mene interventna bez razloga 2 puta zaustavljala i izvrtala auto , valjda im smeta sto vozim dobar auto ? Stranci koje sam upoznao kazu da su ih inspektori pretresali u toaletu kluba i da vise nikad nece da dodju, pa ko ce da vam ponovo dodje i zelite li turisticku metropolu?
    (dr Glista, 8. februar 2020 16:17)

    # Link komentara

  96. Samo Liman ?
     (NS, 8. februar 2020 16:15)

    # Link komentara

  97. Bio jednom jedan Dorčol , zaključno sa početkom 90tih :( Za tih 30 godina sve se promenilo , samo su zgrade ostale iste , a i one su devastirane . Previše je ljudi otišlo odatle , zamenili su ih ljudi koji uopšte ne osećaju taj kraj kao svoj . Recimo u ulici Strahinjića bana je moja školska imala stan , i od ukupno 24 stana 22 su kupili Crnogorci , i to do 2008 . Jedino još Šipka ima taj šmek , šetnja tuda leči nostalgiju .
    (Školobocna, 8. februar 2020 16:13)

    # Link komentara

  98. Poštovani "Beograđani" koji pljujete Beograd sve u 16, čujem vas svuda, i uživo i po komentarima i to, ako vam se ne sviđa kako vozimo, kako nam miriše grad, kakvi su nam kafići i tako dalje, da niste možda pomislili nekad da Beograd nije logor, nego mesto gde slobodan čovek može da dođe ili da ode ?
    Onda vi slobodno idite, tamo odakle ste došli, i da vidite kako će grad da prodiše.
    Da se razumemo, nemam ništa protiv normalnih ljudi koji dođu da žive i rade sa nama, i prihvate beogradski stil života i zavole ga, pa svima nama su babe i dede iz nekih sela, nema 2% ljudi da su treća generacija, ali brate mili, ako dođeš u grad, prihvatimo te, i još ga vređaš onda stvarno pravac na lastu i kući.
    (sese, 8. februar 2020 16:02)

    # Link komentara

  99. Pa kad nisu bili u Šapcu,naselje “Juzna Karolina” :)
    (Neko iz mase, 8. februar 2020 16:00)

    # Link komentara

  100. Evo ih negativci da pljunu...Dorćol jeste sjajan kraj. Za razliku od Vračara koji je pretrpeo oštrije urbanističko nasilje. Ako Dorćol vezujete samo za Strahinjića Bana, onda znate malo o ovom kraju.
     (Pierre de Kuberten, 8. februar 2020 15:59)

    # Link komentara

  101. Dorćol je prljav, aerozagađenje je ogromno, prašina, buka, arhitektonski užas sa nelegalnim nadziđivanjem i nelegalnom gradnjom, bez urbanističkog plana...
     (Aleksandar, 8. februar 2020 15:54)

    # Link komentara

  102. beograd je prljav,siv i haustori smrde po...da ne kazem cemu.
    Zagreb je daleko daleko ispred po svemu.

    Da, ali Beograd je kul. Zagreb je fin, onako za deke i bake.
     (milan, 8. februar 2020 15:41)

    # Link komentara

  103. Meni je Dorćol fenomenalan, zasluzeno na ovoj listi. A ovi hejteri okolo sa "xyz je lepsi, bg je sr#nje..." e, pa ostali se s tim vasim izgleda ne slažu. Hejteri hejtujte, dorćolci i gosti, uživajte... meni je tamo uvek savršeno :)
     (pahuljka, 8. februar 2020 15:40)

    # Link komentara

  104. Дорћол има питенцијала, тј. вероватно је лепо изгледао у периоду између два рата. Тренутно привидна лепота испод све те прљавштине, сивила и црнила.
     (Човек, 8. februar 2020 15:34)

    # Link komentara

  105. beograd je prljav,siv i haustori smrde po...da ne kazem cemu.Zagreb je daleko daleko ispred po svemu.
    (Šaka jada, 08. februar 2020 14:13)

    Želeo biti.
    (Lorimer, 8. februar 2020 15:30)

    # Link komentara

  106. Najgori su ovi autori komentara iz srpske i jugo provincije koji ne mogu da suzbiju u sebi tu nekakvu bolesnu zavist pa je ispoljavaju na ovaj nacin. Radite malo na sebi i uzivajte u zivotu!
     (Sara Horvatin, 8. februar 2020 15:27)

    # Link komentara

  107. @Šaka jad

    Zali se Gardijanu, objasni ti Englezima ko ste i sta ste, iako vec sigurno znaju i zato vas i nisu stavili na listu.
    (hrvatski kompleksasi, 8. februar 2020 15:27)

    # Link komentara

  108. Beograd je odavno Evropa, ali bi zbog odličnog plasmana pomenute opštine mnogi srpski mrzitelji svega srpskog i svakog uspeha Srbije mogli da se smrtno otruju svojom mržnjom prema svemu što je u Srbiji dobro i(li) što je srpsko.
    (Samosvesna građanka, 8. februar 2020 15:24)

    # Link komentara

  109. A nas Maksimir?
    (Hrvoje, 8. februar 2020 14:19)

    Sigurno je samo jedno, ne zelis da se nadje na istoj listi s Dorcolom. Ne ukoliko prolazis tuda cesto, da ne kazem zivis u blizini.
    (Dex, 8. februar 2020 15:22)

    # Link komentara

  110. Svaki ulaz smrdi na buđ.
    Mračan, bez svetla i duše.

    Grad u 21.veku ne sme tako da izgleda
     (PiPiCarapica, 8. februar 2020 15:21)

    # Link komentara

  111. Autosovinisti ubice vas negativnost. Zato kad odete u Italiju, Francusku, Ameriku nista vam ne smeta: ni djubre, ni graffiti, ni raspale zgrade, rupe po putevima.
    (Ccc, 8. februar 2020 15:20)

    # Link komentara

  112. Koliko domaći pljuju svoj grad, a onda očekuju da neko sa strane kaze nesto afirmativno.
     (Nije zapad sve sto sija, 8. februar 2020 15:20)

    # Link komentara

  113. a Munze?
     (Grunf, 8. februar 2020 15:07)

    # Link komentara

  114. Zemunski Gardos je klasa za ovo..
    Al dobro
     (Janko, 8. februar 2020 15:06)

    # Link komentara

  115. Ma kako da ne, svi su ko blesavi bez turske kasabe. Shvatite da strance ovde jedino zanima jeftin alkohol, narkotici i prostitucija. Ende!
    (Jay, 8. februar 2020 13:46)

    Zavisi sa kakvim ljudima se druzis. Kod mene su npr dolazili u posetu prijatelji iz Francuske, obilazili muzeje, Oplenac, i jos mnogo toga. Doduse pitao me covek " zasto je kod va su muzejima tako prazno, nema ljudi ?"
    (pex, 8. februar 2020 15:01)

    # Link komentara

  116. Ljudi, ako neko kaže realno kako jeste, to nije zato što želi da oponira ili zato što mrzi Beograd, već suprotno, da bi realno sagledali sliku i popravili stanje, baš iz ljubavi. A realno, Beogad je ružan i prljav. Sramota me je od grafita, otpadaka, neuređenih zelenih površina, smrada, neukusa, nebrige. Zato ga menjajmo, iz ljubavi.
    (Promena, 8. februar 2020 14:56)

    # Link komentara

  117. @mudri: "ha ha ha, nasmijah se..." Niko te ne tera da ides tamo.
    (Zagor, 8. februar 2020 14:51)

    # Link komentara

  118. ćordol torima
     (lanny, 8. februar 2020 14:46)

    # Link komentara

  119. Najbolji kraj u Evropi, samo je jedan Dorcol!
     (StaraBgPorodica, 8. februar 2020 14:40)

    # Link komentara

  120. Broj 5, Neukölln:
    Tri puta u životu bio, tri puta mi dobacivali dziberi (međju ostalom “Hurensohn”). Da sam se osvrnuo, ubili bi me. Divno mesto.
    (berlinac, 8. februar 2020 14:37)

    # Link komentara

  121. Opusteno sedenje u basti restorana. Auspuh ti u tanjiru, a neki ludak sa BMWom se upravo zalece brzinom od 120 na sat u nameri da se zakuca pravo u vas astal.
    (kole, 8. februar 2020 14:34)

    # Link komentara

  122. A nas Maksimir?
     (Hrvoje, 8. februar 2020 14:19)

    # Link komentara

  123. Dorčol tebra
    (srbendijanac, 8. februar 2020 14:17)

    # Link komentara

  124. U finom je društvu
    (punoglavac, 8. februar 2020 14:15)

    # Link komentara

  125. beograd je prljav,siv i haustori smrde po...da ne kazem cemu.
    Zagreb je daleko daleko ispred po svemu.
    (Šaka jada, 8. februar 2020 14:13)

    # Link komentara

  126. ha ha ha, nasmijah se
    (mudri, 8. februar 2020 14:09)

    # Link komentara

  127. Us*aću se...
     (Žorž Papadubi, 8. februar 2020 14:07)

    # Link komentara

  128. beograd se sa jedne strane bukvalno raspada a sa druge agresivo, van svake urbanističke kontrole, gradi sumljivim kapitalom.
    (dr zarubica, 8. februar 2020 14:06)

    # Link komentara

  129. onda je Karaburma osma!
     (Jeremy (grobar Jefimije), 8. februar 2020 14:03)

    # Link komentara

  130. Dorcol platz😂😂😂😂😂
    (Ajde, 8. februar 2020 13:59)

    # Link komentara

  131. Ma kako da ne, svi su ko blesavi bez turske kasabe. Shvatite da strance ovde jedino zanima jeftin alkohol, narkotici i prostitucija. Ende!
    (Jay, 8. februar 2020 13:46)

    # Link komentara

  132. Tek bi bio kul kad bi kuckari skupljali za svojim "ljubimcima".
    Najvise "miniran" deo grada.
    (Kad se najveca sirotinja pravi pametna..., 8. februar 2020 13:43)

    # Link komentara

  133. Zbog klana ili?
     (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 8. februar 2020 13:38)

    # Link komentara