1. Samo neka velika muka moze da me natera da idem u USA i UK.
    Da prolazim ponovo kroz ponizavajucu proceduru vadjenja vize pa da mi pametnjakovici tako na aerodromu kazu da ne mogu da spavam, a ko zna sta sve moze da im padne na pamet... Neka hvala. Ima puno gostoljubivih zemalja, velika je Evropa, a tek svet. Ameri i Britanci, nemam zelju da se druzimo, uzivajte u svojim lepim drzavama bez mene!
    (Ivan, 20. avgust 2018 11:40)

2. Hehe

Princip vezanih letova ne postoji u UK, moras da prodjes granicu i udjes u zemlju pa tek onda juris svoj let. Nema veze sa temom ali znam ljude koji su imali transfer preko Londona misleci da im za to ne treba viza, pa napravili sebi problem.
     (lili, 20. avgust 2018 09:13)

# Link komentara

3. Najveci broj komentara potice od ljudi koji ocigledno nisu ni procitali tekst do kraja
     (Marko, 20. avgust 2018 08:58)

4. Bas me boli uvo da li je nepristojno. Uvek ima coskica gde nema guzve i gde se moze odspavati. Posebno ako imam layover preko 5 sati a slecem iz USA u Evropu u jutarnjim satima, pri cemu bez spavanja celu noc u avionu. Retki mogu spavati, kao moja zena npr., dok turbulencije tresu i ljuljaju avion.
    (Dijasporac, 20. avgust 2018 03:17)

# Link komentara

5. Na aerodromu u Amsterdamu postoji prostorija za spavanje sa lezaljkama, cebadima i umirujucom muzikom i svi spavaju bez problema. Pogotovo kao ja jer sam cekao 13 sati na let a tada jos nismo imali vize pa nisam mogao otici do grada.
    (Jacobo, 20. avgust 2018 01:44)

6. Ne.
     (Mile, 20. avgust 2018 00:57)

# Link komentara

7. Nema ničeg što je više ponižavajuće od avio transporta. Auto zakon!
     (Domaćin, 19. avgust 2018 23:59)

8. Baš sam pre nekih dvadesetak dana sa društvom stigao na aerodrom u Vilniusu oko 1 noću pa smo spavali na klupicama sve do 8 ujutru čekajući voz da nam krene do grada gde smo trebali da idemo. Čistačica koja je održavala aerodrom noću čekala nas je da se sklonimo sa koferima, na kraju se smorila i otišla. Da, nekad stvarno deluje bezveze spavati tamo, ali sa druge strane mislim da je sasvim ok ukoliko nema gužve tokom noći, jer zašto bi plaćali hotel/motel za samo par sati čekanja i sna a kad mesto za "odmor" nije obezbeđeno?
     (Djole_kg, 19. avgust 2018 23:26)

# Link komentara

9. Nije nepristojno jer bi u tom slucaju bilo nepristojno spavati i u avionu. Nije putnicima ni obezbedjeno gde bi mogli da odmore neki sat ako bi zeleli. Ja licno jedem svoj sendvic u avionu jer su njihovi grozni i nisu prilagodjeni osobama koje imaju alergije na hranu.
     (bla bla, 19. avgust 2018 22:19)

10. spavao sam i spavacu.
     (lemurrr, 19. avgust 2018 22:09)

# Link komentara

11. Ne koristim ni njiovog prevoznika ni njihove aerodrome, a sad tek ne da ih koristim
     (mile, 19. avgust 2018 21:56)

12. Spavam na poslu neću na aerodromu ahhaha
     (komšija kum, 19. avgust 2018 21:48)

# Link komentara

13. Ne, samo traze foru da naplate. Tako mene jedan probudi dok sam dzonjala za rani let (u 5 ujutru, dosla na aerodrom poslednjim vozom oko ponoci, od 2 krece check-in, dug let). Kao 'Zabranjeno spavanje!' a ja ' Ja ne spavam, ja meditiram!!' i to mrtva ozbiljna. Otis'o sav zbunjen, nije me vise dir'o.
    (Ljiljana, London, 19. avgust 2018 21:41)

14. Da
     (Jax, 19. avgust 2018 21:07)

# Link komentara

15. Budalastina. Desavalo mi se da sletim u 1 nocu negde, najbolje da cu onda da idem i placam citav dan smestaja zbog 3 sata sna. Odremam malo pa u 7 lepo na bus/taxi pa krece novi dan, a smestaj od 12.
    (r53, 19. avgust 2018 20:57)

16. Ko god je iskusio duge letove sa jos duzim presedanjima, zna da nije nepristojno nego neophodno...
     (Markos, 19. avgust 2018 20:56)

# Link komentara

17. U Minhenu sam video kontejner sobu koja može da se iznajmi za 25€ na dan. Komotno može cela porodica da se smesti, istušira i odmori. Tek ako aerodrom obezbedi ovako nešto i ponudi putnicima mogu po meni zabraniti spavanje na podu ili na stolicama. Drsko je da nas upućuju u skupe hotele a zahtevaju da budete 3h pre medjunarodnog leta na aerodromu.
     (Sloba, 19. avgust 2018 20:53)

18. Važno je da je Stansted uveo obavezan prolaz kroz predugi cik-čak free shop, nema nikakve prečice, treba bar 10 minuta hoda kroz ogromnu gužvu. Ja se pitam da li je nepristojno jesti svoju hranu u čekaonicama, umesto preskupih gumenih sendviča punih majoneza ili još gore na lou kost letovima. Letenje je nekada bilo prestižna pojava, zašto ljudi i dalje sklanjaju pogled kad neko odmota svoj sendvič na aerodromu ili na letu?
    (leđna peraja, 19. avgust 2018 20:46)

# Link komentara

19. Dok god ne smeta za prolazak ljudi i osoblja ne bi trebalo da bude problem, brdo puta sam spavao na aerodromu jer su mi bili povezani letovi sa preko 10h razmaka. Sta da radim, kad u nekim drzavama sa nasim papirima ne smem da izadjem sa aerodroma? Najbolje dremnuti do iduceg leta.
     (gile sampion, 19. avgust 2018 20:34)

20. Potrošačko društvo danas razna ponašanja karakterše kao nepristojna ili da predstavljaju sramotu. Međutim, svaki običan čovek ne bi trebao da oseća sramotu od bilo kakvog ponašanja samo eto što je svoje ponašanje ispoljio pred velikim brojem ljudi pa je, iz nekog razloga, bitno šta će ljudi reći, bilo nama poznati ili nepoznati ljudi. Takvi stavovi se sve više plasiraju i u medijima potencirajući pojam ,,blam'' iako je nejasno zbog čega bi se ovakva najobičnija ponašanja, kao što je spavanje na aerodromu, definisala kao nepristojna?! Sramota je ukrasti, prevariti i namerno nanositi štetu drugima. Ali, očigledno je u današnjem sistemu vrednosti važnije od bilo kojih moralnih standarda potreba da se ,,ne izblamiraš'' da drugi ljudi slučajno ne bi pričali o tome.
     (Hoze, 19. avgust 2018 20:09)

# Link komentara

21. jeste, sletim iz Seula u Kinu oko 22-50i sledeci let mi je ujutru u 6:45 a ja da ne odremam jednu partiju, bas ce to tako da se desi ...
     (pecalba u Kini, 19. avgust 2018 19:53)

22. Pa valjda su problem vezani letovi. Za UK treba i viza koja se dobija u ambasadi, pa tako da ništa od tih AirBnB kombinacija.
     (Hehe, 19. avgust 2018 19:46)

# Link komentara

23. Onaj ko nije putovao avionom, ne zna koliko znaci par sati sna na aerodromu, narocito kada imas nekoliko povezanih letova i menjanje po 5-6 vremenskih zona.
     (Zule, 19. avgust 2018 19:44)

24. Puno puta spavao, šta tu ima nepristojno. Ovaj svet je poludeo. A ovo vidim kao pokušaj da se iscedi dodatni novac od putnika koji bi sada "morali" da plaćaju preskupe hotele na i oko aerodroma.
     (Miloš, 19. avgust 2018 19:40)

25. Ne.
    (ne, 19. avgust 2018 19:36)