Utorak, 24.07.2018.

15:00

Austrijske novine "napale" Grčku: "To se zove preskupo letovanje"

Izvor: B92

Austrijske novine "napale" Grèku: "To se zove preskupo letovanje" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

138 Komentari

Sortiraj po:

Marija

pre 5 godina

Bila sam u 5. mjesecu na Kreti i cijene su osim smještaja koji je bio po otprilike istoj cijeni kao kod nas 20-30% veće od hrvatskih, a u nekim segmentima i dvostruko veće. Macchiato ili cappuchino u Hrvatskoj nikad nije više od 2 eura, a ja ga plaćam 1.2 eura. Pivo 2 eura, tamo 5. Večera nas nijedan dan ni na jednom mjestu tipa taverne nije došla ispod 20 eura po osobi, a ovdje je 15 prosjek. Benzin skuplji, a cijene u njihovom Sparu u Skiathosu monstruozne za naše pojmove.

sun1

pre 5 godina

Jeste preskupa Grcka ako se uplacuje hotelski smestaj. Najbolji odnos cene i kvaliteta pruzaju Egipat, Tunis i Turska. Bugarska je jos jeftinija, ali meni ta destinacija nije ni malo privlacna.

justicia

pre 5 godina

U Austriji, Nemackoj, Ceskoj, a verujem i u ostatku zapadne Evrope nema hotela ispod 150 eur. Prag, Bec, Minhen, gradovi skupi do bola...a ni blizu grckim ostrvima...Prema tome, Austrijanci odresite kesu ako hocete egzotiku u evropi..

crv

pre 5 godina

Tekst je glup i apsolutno primeren nasim citaocima. STorini i Mikonos su oduvak imali jacu cenu i to vecini koja tamo letuje, ni malo ne kvari odmor. Razlika u usluzi i ponasanju Grka, a zahvaljujuci balkanskom mentalitetu, izmedju udarnih destinacija i onih nenapadnutih (koje preferiram) je ogromna.
Nego, nesto drugo sam zeleo da kazem.
Ovi sto pljuju po Austriji i njenim cenama, ili ozbiljno ne znaju ili pak ozbiljno mrze. Pocev od ovoga koji napisa da je kuvano vino 12e??? Mozda ali ako castis i ostale, dvoje ili troje pride.
Austrija je jedna od najkorektnijih turistickih destinacija koje znam. Nigde ne postoje drasticne razlike u cenama izmedju najeftinijih i daleko skupljih restorana. Svako moze da sedne bilo gde, popije kafu i pojede kolac. Sladoled u najboljim poslasticarnicama je jeftiniji nego kod nas (izmedju nasih klikera i njihovih kugli od 100gr). Vecina muzeja ne naplacuje ulaz deci, a jedan od najposecenijih, prirodnjcki, cak do 18 god. Parkinge po turistickim mestima ili ne naplacuju ili naplacuju po normalnim tarifama istim za sve. Iako i oni znaju sve fore, nikada se nisu opredelili da otimaju pare. Jednostavno, imaju ponudu, to naplacuju a prema turistima se odnose sa dugorocnim interesom. Da odete zadovoljni i da im se radosni vratite. Nema onoga naseg, sada je prilika da te oderem, jer ko zna da li ces ikada da se vratis, sto rade i vec pomenuti Grci, ali samo tamo gde je navala turista.

Srki

pre 5 godina

Ove godine ja i žena otišli u Tunis, 830 evra za nas dvoje , avion + all inclusive, uplatili u aprilu, ne moze bolje, obišli nekoliko gradova, sve opušteno, potrošili još oko 150 evra na srebro, svilu ...

Putnik

pre 5 godina

Grci su digli cene to svi vide. Ispadanjem Egipta, Turske, Maroka, Tunisa kao ozbiljnih turističkih destinacija Grcka i Hrvatska su iskoristile priliku da povećaju broj turista i naravno podignu cene. Sve je to normalno i tržište diktira. Ako se neke prethodne destinacije ozbiljnije oporave pašće i cene. Grcka je prelepa, ali ja više volim Španiju jer je usluga bolja kao i dobijeno za novac. Kako živim u inostranstvu imam veći izbor destinacija i mogucnosti nego kada sam živeo u Srbiji pa sam prošao od jeftinih do skupih destinacija i ubedljivo najbolji balans cena-dobijeno je u Španiji.

zz

pre 5 godina

turkinja kritkuje grcku pa to nije realno:)
a grcka jeftinija od njene turske.
a austrijanci svi u hrvatsku idu gde je letovanje skoro duplo skuplje nego u grckoj!

pa njoj se i austrijanci smeju...koja ona gluposti pise

kao austrijanac ce u grcku ili tursku na more,kako da ne....eno ih 80% u hrvatskoj svake godine!kao i nemaca....

gojko 12

pre 5 godina

samo ni prodajemo hranu budzašto... poljoprivrednici rade za bedne profite...a tuga je najveca kada imate Austrijance i Nemce da Vam sole pamet...
(Čvarkov, 24. jul 2018 15:23)

Možda hranu poljoprivrednici prodaju jeftino ali je mi kupujemo skupo.
U Nemačkoj sam se hranio duplo jeftinije nego u Srbiji.

Alex

pre 5 godina

Austrijanci nekoga kritikuju za cene. A koje su cene u Beču ili kod vas na Alpima? Ako vam je Grčka skupa, a vi idite na jeftinije destinacije. Pustite ljude na miru. Nije svaka destinacija za svakoga. Ko može da plati, ne bira, a ko ne može, neka se prilagodi. Sorry ali takav je život.

veljko

pre 5 godina

Hahahahah ruka ruci nismo Turci! Baš su ljubomorni! A što se tiče Austrije kad odete na njihova čuvena skijališta ne treba vam kapa kad vam naplate čašu vina ili espreso uši vam izgore.....

Peđa

pre 5 godina

Čuj, Mikonos i Santorini ?! Pa to ti je kao Sen Trope i Monte Karlo. Za odlikaše.
Ko nije bio odličan u školi, on naravno zaobilazi takva mesta.

Morski lav

pre 5 godina

...pričali joj Turci koji su tamo letovali pa sad piše članak... ajde bre ženo...
Popio sam na Santoriniju koktel na Kalderi uz zalazak sunca za 30 EUR zato što mi je prijalo ali sam i pojeo gomile girosa za 2,5... svuda su cene normalne kao i bilo gde u Grčkoj ako ne tražite ekskluzivu. Ekskluziva svuda košta...

Robi

pre 5 godina

Ok,zena rekla misljenje. A i u pravu je. Cene jesu bezobrazno preskupe. U apartmanima kao da je jedan isti majstor radio stolariju,korov pored puta je prerastao na put,od zbunja se usput ni ne vidi dolazak na Sitoniju,travke i nanose od skorasnjih poplava nisu u stanju da skinu jer ih mrzi. Kerovi im setaju po plazama. Odem tamo zbog plicaka,plaza i prirode. Ali,daj objavite komentar da jeste preskupo,kad stvarno jeste. Za te pare koje dobiju,trebalo bi sve da se sija,da se ne lazemo.

ugljesa

pre 5 godina

Ne verujem da bi milion Srba islo tamo godisnje da je skupo...Verovatno je Turska jeftinija, ali ipak ne bih menjao za Grcku..Nedavno sam se vratio iz Glifade i mogu reci cene po restoranima su beogradske, ili cak malo nize

Jole

pre 5 godina

Dok kucam ovo suze mi u slapovima padaju po tastaturi, toliko mi je žao jadnih Austrijanaca. Najbolje je kada se žali da osoba sa prosečnim primanjima ne može da letuje na Mikonosu ili Santoriniju, kao da je Austrijancima ustavom zagarantovano pravo na letovanje na mondenskim mediteranskim ostrvima.

Slobodan Petrovic

pre 5 godina

Za nasu Srpsku naciju je dzabe,to su nam "braca",adelfos kako oni kazu.Svi grci luduju za Srpskim turistim a pa u ime bratske ljubavi nam daju sve za dzabe. Ne razumem nas narod za prekomerno uvlacenje u d....a grcima? Objasnjenje molim,vi koji cinite to?

marica, kriv, razumevanje...

pre 5 godina

kolika dalabu mora da si da ides iz austrije kolima na lezbos??? da su isli cezama verovatno bi bilo i skuplje

Andrea

pre 5 godina

Uvek bih isla pre u Grcku..pogotovo killadska ostrva..more prelepo,ljudi ljubazni i moze da se nadje smestaj za manje para na ostalim ostrvima..nisu tu samo Mikonos i Santorini..ima jos dosta lepih i manje poznatih ostrvaca...ova gospodja preteruje..

Aleks

pre 5 godina

Cenu određuje tržište tj. odnos ponude i potražnje. Ako je nešto traženo, poput grčke za letovanje, raste mu cena, ako nudiš nešto što nije traženo, poput naše maline, cena mu pada.

kris

pre 5 godina

Pa i to sto pise i jeste istina. Kafa na plazi na kopnu i jeste oko €4,sto i nije malo. Austrijanci mozda i nisu navikli da nose frizidere na plazu i tegle sve i svasta na plazu. A ako sve kupujete na plazi,pa ume to papreno na kraju da izadje za celu porodicu. Ispod €2000 tesko ce 4 clana porodica da letuje,a za te pare u Turskoj dobijate daleko vise.

Kakodane

pre 5 godina

Hiljadu godina Grci zive od svojih mora i obala i ziveti ce jos puno! Austrijanci generalno idu vise u Hrvatsku, samo ne znam sta im je onda Grcka skupa?

Pedja P

pre 5 godina

Placena turska novinarka, ali nije svet vise toliko naivan i pazi kako ce i gde da potrosi svoj novac. Internet pruza mnogo informacija, tako da se sve moze proveriti. Grcka ima ubedljivo najbolje more u Evropi i cene su korektne.

BGD

pre 5 godina

ja platio aranžman na Santoriniju oko 400 EUR pre 4 godine... naravno za trošak tamo treba poneti minimum još toliko... ali daleko od toga da se mora platiti 150 ili 200 EUR za noć.... glupost! na primer, pretprošle godine je bio Krit oko 400 EUR aranžman (avionom!), ove godine idem na Samos, aranžman je 450 EUR, isto avio... ko traži nađe, ima sve... daleko je Grčka jeftinija od Španije i Italije i dalje, a poskupela je dosta u podlednjih nekoliko godina... a drugo brate, kad zafali para u Grčkoj može da se snađe, i na Santoriniju ima giros za 2-3 evra! :)

istina

pre 5 godina

Na prelepa ostrva ne idu paradajiz turisti
A Nemci I Austrijanci nazalost ne mogu da se pomire sa tim da nacin na koji zive je samo nacin u Austriji I Nemackoj a ostali ljudi vole zivot I platice za njega ...Ja sam bio na Mykonosu za 400€ nedelju dana . Sto je skroz okay a izlasci nisu nista skuplji nego u Nemackoj samo nemci radije ostaju kuci nego izlaze u grad I ako izadju ne piju nista

Srboljub Petrovic

pre 5 godina

Samo lud covek ne vidi da je kampanja organizovana. Sad se desila ova katastrofa u grckoj pa ne moraju da forsiraju. Ali sta ces kad su se predplatili pa ovi tekstovi idu redovno.

Vladoglou

pre 5 godina

Gospođa/ica Feri Batzoglu, zvuči jako austrijski, zar ne? Naravno, turskog je porekla i logično je da će da pljuje grke kao i svi zapadnjaci koji bi da im maznu neko ostrvo na konto duga prema MMF-u, koji su im dali bez pokrića (...)

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (karma, 24. jul 2018 15:22)

Prezimena turskog porekla na -oglu uobičajena su u Grčkoj, ali ovo je očito pseudonim, igra rečima sa ferry i batsos (pandur). Verovatno je pisao Austrijanac, pola toga što su napisali nije tačno.

: Poslovodja šestorice patuljaka

pre 5 godina

gospođa/ica Feri Batzoglu, zvuči jako austrijski, zar ne? Naravno, turskog je porekla i logično je da će da pljuje grke kao i svi zapadnjaci koji bi da im maznu neko ostrvo na konto duga prema MMF-u, koji su im dali bez pokrića, kao i nama što daju da bi nas ucenjivali... Mikonos i Santorini jesu mondenska ostrva i zna se da su preskupa ali zato to nije slučaj sa ostatkom Grčke čim naši mogu da idu tamo... a mogla bi malo da poseti austrijske planinske centre da vidimo te pristupačne cene, pa i u samom Beču uostalom
(karma, 24. jul 2018 15:22)

Tvoj komentar je postao potpuno besmislen u prvoj rečenici. Ljudi valjda imaju pravo da se sele tamo gdje im je želja i tamo gdje im mogucnost dozvoljava. Mozda žive u tom mjestu 2,3 ili 4 generacije? Ne žive valjda tvoji preci u tvom selu od vremena dinosaurusa pa da se tako ponašaš? Znaš li da postoje ljudi koji isto tako gledaju na doseljenike iz drugog grada, sela, kvarta i da to ne zvuči uopšte lijepo.
Pozdrav.

Bness

pre 5 godina

Lično sam u Beču platio 3 kafe i 3 kisele vode 36 eura... Noćenje (samo noćenje, bez doručka) u periodu Adventa nema bez 75 eura da je pristojnije i da je bljiže gradu a ako je u prvig 10 bicirka ode i na 100 eura. tako da bolje da se pokriju ušima i ćute po pitanju cena usluga...

Čvarkov

pre 5 godina

... pod hitno ukloniti turske tranzit putnike koji spavaju na pumpama, po asfaltu na parkinzima i u kolima... lepo ih uputiti u obližnja preonoćišta... cena prenoćišta nije velika i moraju se ponašati isto kao što to moraju da čine na Zapadu. Država i privreda gubi milione, godinama, zbog toga što toleriše bahatost turskih tranzit putnika... ako im se ne sviđa ova ruta, neka idu kroz Rumuniju... mi bismo u tom slučaju izgubili nešto novca na putatinama, a dobili bismo bezbedniji saobraćaj i manje gužve u sezoni...

srbin iz beca

pre 5 godina

Da bre,Grcka je preskupa-evo upravo placam Giros veci i pivo 4 e u Paraliji.Sa druge stane-u Becu kafa 4 e u najjadnijem kaficu,kokteli od 9 do 18 e ((oni manje poznati)) pivo 5e , casa vina 5e a da ne pricam o ceni klope .((mala kifla sa premazom-3e,pljeska 5e,burek 2,5e,jedna baklava 2.5e,torta parce7e itd
Prema tome,gospodjo,sedi jedan.
Pozdrav iz Paralije

Aleksa Pufta

pre 5 godina

Pre 8 godina sam otisao po 5 dana sa zenom na Santorini i Mikonos, dok jos nismo dobili decu.
Preko buking.com nas je izasao najam sobe oko 550e-600e za 10 dana bas koliko placamo i na Halkidikiju.
Cista, okrecena soba bez nekog luksuza.
Moj omiljeni obrok skampi sagnaki ( buzar) u restoranu oko 6-7e dok me je u povratku to isto u Nei Poriju kostalo oko 9e.
Zbog te razlike sam to i zapamtio.
Kome je do slikanja nema dileme a kome do kupanja Sitonija i Tasos bolji.
Tamo je uvek vetar, hladnije more i posteno samo po par dobrih plaza.
E do Soluna sto somuna, kad se doda put do Atine, brodske karte, rentakar izaslo lepo ali za jednom u zivotu podnosljivo
Jedared na Kritu je Amer predam mnom platio za sebe i devojku 6 avio karata Iraklion- Solun- Santorini i nazad da bi bio 6-7 sati na Santoriniju jer je more bilo ustalasano pa hidrogliser nije isao tri dana.

sasa jokic

pre 5 godina

Stvarno su preterali sa cenama. Pivo na privatnim palzama 5€, a u nabavci ga uzimaju za 0.8€ u proseku. Espresso 4-5€, kapicino 5€....katastrofa.

mikin

pre 5 godina

Draga gospodjo, zar vi u EU niste kumovali tome? To sto ljudi rade za tako mizerne plate je rezultat evropskog nasrtaja na Grcku (smanjenja plata i penzija, ukidanja mnogih socijalnih povlastica) i MMF-politike da od 1 evra duga stvara 3 evra duga. I jos jedna sitnica ... zar vi mislite da je kafa na vasem skijalistu u Alpima veca ekskluziva nego kafa na Mikonosu ili Santoriniju?

yytyt

pre 5 godina

vratio se pre neki dan, doduse sa sitonije.... giros dva evra- pita, meso, pomfrit, tzatziki.. sad uzeo u bg-u pljeskavicu i pomfrit-330din

21. vek, internet doba- u svakom mestu su dva klika od vas najjeftinija mesta, smestaji, klope, plaze samo ako znas da koristis taj internet koji vec placas

GlasBrisela

pre 5 godina

A kad ja plaćam čašu kuvanog vina na skijanju u Austriji 12 eur onda je uredu ili kapućino 7eur???
(boki, 24. jul 2018 15:12) # Link komentara

Da...to je u redu, jer se tamo sa tobom sprdaju!

Pera

pre 5 godina

Nista nije sporno kad stize od najvecih "prijatelja"Grcke. Tursko prezime Fatzoglu i nadimak "Feri" umesto pravog turskog imena razotkrivaju pravi razlog price.

Raleez

pre 5 godina

Letovao sam i po grckim ostrvima, a sada me evo sa porodicom u Paraliji, toliko opljuvanoj od strane ranoraznih. Ima Srba, Madjara, Slovaka, Rumuna, Bugara, Austrijanaca, i brdo nasih gastarbajtera sa bas besnim limuzinama, svi tu. Meni licno odgovara Paralija kao baza, zivo je i nocu, ima sasvim lepog izbora za klopu, naravno da nosimo ponesto i od kuce, a kolima obilazimo okolna mesta i trazimo lepe plaze, gde se zezamo najopustenije. U samoj Paraliji jeste vasar stvarno na plazi, ali 3km dalje ka Olimpik bicu imate plazurinu od jedno 3km kvadratnih sa ponekim barom i suncobranima na svaka 3-4m, znaci nikakva guzva, prelepa plaza i pesak, voda cista. I na Zakintosu i Kefaloniji i Lefkadi je bila prljava i mutna voda, kada uleti nas 500 u vodu. Cene solidne, malo jace nego u Srbiji, ali to je i normalno, a sve je prosecno 0.2-0.3e jeftinije nego na ostrvima. Kos, Ios, Santorini, to nisam obilaio, nemam novca. Verujem da je prelepo, ali letovati se moze sasvim fino i na severu Grcke. Halkidiki je takodje blizu, 3 nocenja cemo napraviti i tamo, i onda nazad put pod noge. Zelja mi je samo da odem na Krit, i to cu ostvariti, ali ljudi, sever Grcke i zapadna ostrva su nesto sto je preopterecenom srpskom dzepu jos uvek dostupno hvala Bogu. U Crnu Goru ne idem, ne osecam se prijatno jednostavno, nema ljutis. I ne volim cevi koje nakon 30m kad zaronim vidim u vodi... Nemam fetis da se kupak u kanalizaciji. P.s. Zao mi je ljudi koje je zadesila nesreca u Atini :/

Crnogorac

pre 5 godina

Ovi Austrijanci samo pisu da je skupo. Izasao je prije mjesec clanak i da je CG skupa. Ne kazem ja, mozda negdje jeste, ali idu li oni zimi na njihove planine? Porto Montenegro koji je realno skup za nase prilike je duplo jeftiniji od njihovog zimskog centra a kad navode Mikinos i Santorini, koji jesu skupi, ali nista skuplji od najboljih njihovih ski centara. I u Grckoj i u Crnoj Gori, Srbiji ili Hrvatskoj ima i skupljih i jeftinijih mijesta za odmor,ali sva su u najgorem slucaju "malo" jeftinija od Austriskih ski centara zimi.

mag

pre 5 godina

Nije toliko skupo. Kafa na plazi 3.5 evra, Lezaljke besplatne (sto u CG nema sanse da vam daju). U prodavnicama hrana nije uopste skupa, malo skuplje nego u Srbiji. 4 nocenja sa doruckom u hotelu **** 240 EUR na Thassosu i to u sred sezone.

Bice bolje za godinu dve

pre 5 godina

samo ni prodajemo hranu budzašto... poljoprivrednici rade za bedne profite...a tuga je najveca kada imate Austrijance i Nemce da Vam sole pamet...
(Čvarkov, 24. jul 2018 15:23)
Mozda bud zasto strancima u nasim radnjama hrana je preskupa...

Armadajj

pre 5 godina

grci = nerad...a u placanju radnog sata su gori od nas.

i prepoznatljiva je filozofija biznisa. osposobis apartmane za izdavanje i narednih 40 godina ne zamenis rucicu na fioci i naravno ne placas porez.

Boba NS

pre 5 godina

POtpuno ne korektan izvestaj. 150-200 euro na dan smao pitanje u hotelu koje kategorije
Iz SRB na Santorini mozete avionom i u zavisnosti od kategorije, vrste objekta cene idu od 450 euro po osobi sve sa prevozom, a jesti mozets svasta po razlicitim cenama.

Pera Detlic

pre 5 godina

I, KO JE VLASNIK......A što je najgore lokalci od toga nemaju nikakvu zaradu. Kuvarice, konobari, recepcionisti i sobarice rade za platu od 200, 300 i najviše 900 evra. Sedam dana nedeljno. Prekovremeni rad se ne plaća i to se smatra apsolutno normalnim“, navodi se u spornom tekstu.

stecky

pre 5 godina

Živimo u Nemačkoj i letujemo trenutno na Rodosu. Cene su u poređenju sa Nemačkom smešne. Kafa je 2-2,5 evra, pivo id 1,8 do 3 evra. U Nemačkoj isto to sa neuporedivo gorom uslugom košta 4-5 evra.

Mare

pre 5 godina

Sta zena napisala istinu, evo bio ove godine prvo u Vrasna paraliji 5 dana pa na Tasosu jos 7 i u dosta kafica , objekata rade radnici iz Bugarske... tako da verujem da ih gazde koriste i placaju ih malo, kao sto nasima nude da rade u Crnoj Gori na primorju za platu od 300,400,500 evra sa nekim obezbejdneim smestajem.

Jovana

pre 5 godina

Uz samo malo truda na bilo kom grčkom ostrvu može se brzo saznati ko drži neki restoran, kompleks ili izdaje smeštaj. Meni je važno da svoj teško zaradjeni novac ostavim isključivo Grcima lokalcima, tako se lepše osećam i to je moj princip. Sednem u kafani gde porodično jedu lokalci, smeštaj tražim kod lokalaca, uzimam brodove koji su u vlasništvu Grčke i Grka. Izbegavam lance i zvučna marketinška imena.

bgd

pre 5 godina

Verovatno cu dobiti silne minisse od nasih patriota, ali niko nece da prizna da npr letovanje u Grckoj u hotelu sa 3,4,5 zvezdica sa uslugom polupansiona bez prevoza je dosta skuplje nego letovanje u Turskoj u istim hotelima sa 3,4,5 zvezdica sa avio prevozom i uslugom all inclusive. Pa cak i letovanje paradaj turiste da namirnice kupuje u grckim marketima (da ne nosi od igle do lomotive iz Srbije ) i tako se hrani u nekom apartmanciu u Grckoj sa kolima dodje na kraju isto kao da je letovala u hotelu u Turskoj sa punim pansionom i da je isao na to letovanje autobusom preko agencije. Grcka usopte niej jeftina, mali giros je 2,5 do 2,8 evra u malim grckim mestima a mogu da zamlislm na Mikonosu... dok je npr u Turskoj doner koji je slican giros 10 tlr sto je oko 2 evra.

navijac

pre 5 godina

Ovo za trajekt je potpuno u pravu, u Grckoj su bezobrazno skupi! Cene smestaja na ostrvu i nisu velike, ako izuzmemo Mikonos i Santorini, ali sta to vredi kada povratna karta Volos Skijatos kosta preko 200e za dve osobe i kola! Naravno, ovo to su uvideli vlasnici vila na Halkidikiju pa izdaju neke spajzeve skuplje nego duplo bolji smestaj na ostrvu! Grcka da je pametna da ogranici cene trajekta, udvostrucili bi broj turista!

Natasa

pre 5 godina

Moj mu ar Kosta me 3000 eura Sena koja Pete tá hire 1800 a sobarica 130 sa osiguranjem i regular o placna
Pricenat zarade Jeste mali ali zbog drzave koja dere ali radnici su dobro plaćeni u turizmu

kolodare

pre 5 godina

@(boki, 24. jul 2018 15:12)
Baš ga pretera...
Gde si to bio na skijanju, kada si platio vino 12 EUR?! Toliko nije ni u Kitzbuhel-u, niti u Zell am See.

ja pa ja

pre 5 godina

Grcka uopste nije skupa,a pogotovo ne austrijancima sa jednim od jacih z standarda na svetu..nek idu u Crnu Goru pa nek se jave,digli djetici cene umislili da su Monaco a ono kanalizacija i dalje u more ha ha..naravno da je takst bez pokrica i naravno da ima skupih ostrva ali to je samo par u odnosu na gomilu ostrva..turkinja i glupi naslovi,mogu samo da crknu sto nemaju ovakvi more

petronela.wien

pre 5 godina

Preko lokalne turisticke agencije imate za 1300e, za 2 odrasle osobe i petogodisnje dete, 13 nocenja na Kritu, polupansion (dorucak i vecera), povratna avionska karta (Eurowings).
1300e je 70% moje plate. Gde je jos muzevljeva plata, gde su nam 13. i 14. plata...Da li vam se ovako, iz prve ruke, cini da je skupo?
Pozdrav!

Djole

pre 5 godina

Diletantski napisan clanak, napisan ili od strane nekog zlonamernog ili potpune neznalice kada je u pitanju turizam. Bar Grcka ima ponuda za svaciji dzep. Osvrtanje na premijum destinacije poput Santorinija, koji je i tako preskup pun kao oko tokom cele sezone, nije vredno ni komentarisati. Komentarisati cenu trajekta, pretpostavljam iz Atine, u sred sezone, rezervisanu u zadnjem trenutku je besmisleno. Ko zeli, ima jeftinijih opcija kako stici do Lezbosa. Da ne govorimo o tome da Lezbos ima aerodrom i da je najlogicinje tako ici tamo.
Neka meni novinar(ka) obezbedi smestaj na nakom od poznatih skijalista u Austriji u sred sezone koliko ja placam neke jako aktuelne destinacije u Grckoj.

Vlada

pre 5 godina

Pricaju Austrijanci kojima virsle na jezerima kostaju 3-4 evra. Sta bi oni pun pansion za 200 evra, a ako slucajno se odluce da uzivaju u nekom drugom sadrzaju da ne prelazi 10 evra. Da ih pitam koliko kostaju voznje na Prateru? Da li je realno da voznja od 5 min kosta 15-20 evra? Da li je realno da se na ulazak na jezero placa 5-10 evra, i da treba minimum jos 10 za jedno pice i sendvic? A nije im mnogo ni cena muzeja od 5-10 evra? Pa ko ode u obilazak Beca platice vise za 3 dana nego u Grckoj za dve nedelje.

Domaćin

pre 5 godina

@boki: a gde je to kuvano vino 12€ i kapućino 7€? Na Gerlitzenu, jedno od "najfensi" akijališta u Austriji, 0.5l točeno pivo 3.6€, kapućino 2.40€, kuvano vino ne pijem... i to u restoranima na stazama. Nisam naišao na skuplje pivo od 4.5€ ni u jednom "fensi" skijalištu u Austriji a obišao sam ih desetine. Ali zato u Grčkoj, u mestima u kojima 99% gostiju nisu paradajz Srbi turisti, odvaljuju sa cenama kao da su Maldivi. Nisi ti brašo video Austrije!

Robi

pre 5 godina

Zena je u pravu. Da se razumemo,bezobrazno su skupi...uz guzve na auto putu koju prave dodjosi gastarbajteri,polako letovanje kod njih tamo gubi smisao...skoro pa jednaki sa Jadranom,nema smisla.

stefa

pre 5 godina

sporno je to sto u austriji ta sobarica ne zaradjuje 200 evra a cene skoro iste. to bi dalje znacilo preskup drzavni aparat, birokratija, porezi itd..

Čvarkov

pre 5 godina

...samo ni prodajemo hranu budzašto... poljoprivrednici rade za bedne profite...a tuga je najveca kada imate Austrijance i Nemce da Vam sole pamet...

Mmm

pre 5 godina

Osoba koja je pisala tekst je turskog porekla i pljuje po Grčkoj...to se zna.
A što se tiče Austrije uopšte...bolje da ućute jer su jedna od najskupljih evropskih zemalja. Na granici Suben sa Nemačkom, imate na hiljade austrijanaca koji prelaze u obližnje nemačke makete da bi pazarili.

Djavolji advokat

pre 5 godina

Mnogo maliciozno napisan clanak. Nasao je da prica o cenama na dva najskuplja ostrva, i o ceni trajekta do ostrva koje se nalazi tik uz Tursku obalu i do njega se dugo putuje. Neka se malo osvrne na cene u Becu i, generalno, celoj Austriji, koje su daleko vise nego u Grckoj. Mozda covek misli da u njegovoj zemlji kafa i prevoz vise vredi nego u Grckoj.

karma

pre 5 godina

gospođa/ica Feri Batzoglu, zvuči jako austrijski, zar ne? Naravno, turskog je porekla i logično je da će da pljuje grke kao i svi zapadnjaci koji bi da im maznu neko ostrvo na konto duga prema MMF-u, koji su im dali bez pokrića, kao i nama što daju da bi nas ucenjivali... Mikonos i Santorini jesu mondenska ostrva i zna se da su preskupa ali zato to nije slučaj sa ostatkom Grčke čim naši mogu da idu tamo... a mogla bi malo da poseti austrijske planinske centre da vidimo te pristupačne cene, pa i u samom Beču uostalom

Ivan

pre 5 godina

Wow sirotinja se u’vatila za Mikonos i Santorini, pa zali sto ne moze da priusti. Nije to za tebe, gospodjice turskog porekla. Ne kazem, nije ni za mene, nemam ni ja 200e da dam za nocenje. Ali ima ko moze/hoce i kome je to potpuno normalna cena.

karma

pre 5 godina

gospođa/ica Feri Batzoglu, zvuči jako austrijski, zar ne? Naravno, turskog je porekla i logično je da će da pljuje grke kao i svi zapadnjaci koji bi da im maznu neko ostrvo na konto duga prema MMF-u, koji su im dali bez pokrića, kao i nama što daju da bi nas ucenjivali... Mikonos i Santorini jesu mondenska ostrva i zna se da su preskupa ali zato to nije slučaj sa ostatkom Grčke čim naši mogu da idu tamo... a mogla bi malo da poseti austrijske planinske centre da vidimo te pristupačne cene, pa i u samom Beču uostalom

Čvarkov

pre 5 godina

...samo ni prodajemo hranu budzašto... poljoprivrednici rade za bedne profite...a tuga je najveca kada imate Austrijance i Nemce da Vam sole pamet...

Peđa

pre 5 godina

Čuj, Mikonos i Santorini ?! Pa to ti je kao Sen Trope i Monte Karlo. Za odlikaše.
Ko nije bio odličan u školi, on naravno zaobilazi takva mesta.

zz

pre 5 godina

turkinja kritkuje grcku pa to nije realno:)
a grcka jeftinija od njene turske.
a austrijanci svi u hrvatsku idu gde je letovanje skoro duplo skuplje nego u grckoj!

pa njoj se i austrijanci smeju...koja ona gluposti pise

kao austrijanac ce u grcku ili tursku na more,kako da ne....eno ih 80% u hrvatskoj svake godine!kao i nemaca....

Morski lav

pre 5 godina

...pričali joj Turci koji su tamo letovali pa sad piše članak... ajde bre ženo...
Popio sam na Santoriniju koktel na Kalderi uz zalazak sunca za 30 EUR zato što mi je prijalo ali sam i pojeo gomile girosa za 2,5... svuda su cene normalne kao i bilo gde u Grčkoj ako ne tražite ekskluzivu. Ekskluziva svuda košta...

crv

pre 5 godina

Tekst je glup i apsolutno primeren nasim citaocima. STorini i Mikonos su oduvak imali jacu cenu i to vecini koja tamo letuje, ni malo ne kvari odmor. Razlika u usluzi i ponasanju Grka, a zahvaljujuci balkanskom mentalitetu, izmedju udarnih destinacija i onih nenapadnutih (koje preferiram) je ogromna.
Nego, nesto drugo sam zeleo da kazem.
Ovi sto pljuju po Austriji i njenim cenama, ili ozbiljno ne znaju ili pak ozbiljno mrze. Pocev od ovoga koji napisa da je kuvano vino 12e??? Mozda ali ako castis i ostale, dvoje ili troje pride.
Austrija je jedna od najkorektnijih turistickih destinacija koje znam. Nigde ne postoje drasticne razlike u cenama izmedju najeftinijih i daleko skupljih restorana. Svako moze da sedne bilo gde, popije kafu i pojede kolac. Sladoled u najboljim poslasticarnicama je jeftiniji nego kod nas (izmedju nasih klikera i njihovih kugli od 100gr). Vecina muzeja ne naplacuje ulaz deci, a jedan od najposecenijih, prirodnjcki, cak do 18 god. Parkinge po turistickim mestima ili ne naplacuju ili naplacuju po normalnim tarifama istim za sve. Iako i oni znaju sve fore, nikada se nisu opredelili da otimaju pare. Jednostavno, imaju ponudu, to naplacuju a prema turistima se odnose sa dugorocnim interesom. Da odete zadovoljni i da im se radosni vratite. Nema onoga naseg, sada je prilika da te oderem, jer ko zna da li ces ikada da se vratis, sto rade i vec pomenuti Grci, ali samo tamo gde je navala turista.

Putnik

pre 5 godina

Grci su digli cene to svi vide. Ispadanjem Egipta, Turske, Maroka, Tunisa kao ozbiljnih turističkih destinacija Grcka i Hrvatska su iskoristile priliku da povećaju broj turista i naravno podignu cene. Sve je to normalno i tržište diktira. Ako se neke prethodne destinacije ozbiljnije oporave pašće i cene. Grcka je prelepa, ali ja više volim Španiju jer je usluga bolja kao i dobijeno za novac. Kako živim u inostranstvu imam veći izbor destinacija i mogucnosti nego kada sam živeo u Srbiji pa sam prošao od jeftinih do skupih destinacija i ubedljivo najbolji balans cena-dobijeno je u Španiji.

gojko 12

pre 5 godina

samo ni prodajemo hranu budzašto... poljoprivrednici rade za bedne profite...a tuga je najveca kada imate Austrijance i Nemce da Vam sole pamet...
(Čvarkov, 24. jul 2018 15:23)

Možda hranu poljoprivrednici prodaju jeftino ali je mi kupujemo skupo.
U Nemačkoj sam se hranio duplo jeftinije nego u Srbiji.

Jole

pre 5 godina

Dok kucam ovo suze mi u slapovima padaju po tastaturi, toliko mi je žao jadnih Austrijanaca. Najbolje je kada se žali da osoba sa prosečnim primanjima ne može da letuje na Mikonosu ili Santoriniju, kao da je Austrijancima ustavom zagarantovano pravo na letovanje na mondenskim mediteranskim ostrvima.

sun1

pre 5 godina

Jeste preskupa Grcka ako se uplacuje hotelski smestaj. Najbolji odnos cene i kvaliteta pruzaju Egipat, Tunis i Turska. Bugarska je jos jeftinija, ali meni ta destinacija nije ni malo privlacna.

Čvarkov

pre 5 godina

... pod hitno ukloniti turske tranzit putnike koji spavaju na pumpama, po asfaltu na parkinzima i u kolima... lepo ih uputiti u obližnja preonoćišta... cena prenoćišta nije velika i moraju se ponašati isto kao što to moraju da čine na Zapadu. Država i privreda gubi milione, godinama, zbog toga što toleriše bahatost turskih tranzit putnika... ako im se ne sviđa ova ruta, neka idu kroz Rumuniju... mi bismo u tom slučaju izgubili nešto novca na putatinama, a dobili bismo bezbedniji saobraćaj i manje gužve u sezoni...

veljko

pre 5 godina

Hahahahah ruka ruci nismo Turci! Baš su ljubomorni! A što se tiče Austrije kad odete na njihova čuvena skijališta ne treba vam kapa kad vam naplate čašu vina ili espreso uši vam izgore.....

Raleez

pre 5 godina

Letovao sam i po grckim ostrvima, a sada me evo sa porodicom u Paraliji, toliko opljuvanoj od strane ranoraznih. Ima Srba, Madjara, Slovaka, Rumuna, Bugara, Austrijanaca, i brdo nasih gastarbajtera sa bas besnim limuzinama, svi tu. Meni licno odgovara Paralija kao baza, zivo je i nocu, ima sasvim lepog izbora za klopu, naravno da nosimo ponesto i od kuce, a kolima obilazimo okolna mesta i trazimo lepe plaze, gde se zezamo najopustenije. U samoj Paraliji jeste vasar stvarno na plazi, ali 3km dalje ka Olimpik bicu imate plazurinu od jedno 3km kvadratnih sa ponekim barom i suncobranima na svaka 3-4m, znaci nikakva guzva, prelepa plaza i pesak, voda cista. I na Zakintosu i Kefaloniji i Lefkadi je bila prljava i mutna voda, kada uleti nas 500 u vodu. Cene solidne, malo jace nego u Srbiji, ali to je i normalno, a sve je prosecno 0.2-0.3e jeftinije nego na ostrvima. Kos, Ios, Santorini, to nisam obilaio, nemam novca. Verujem da je prelepo, ali letovati se moze sasvim fino i na severu Grcke. Halkidiki je takodje blizu, 3 nocenja cemo napraviti i tamo, i onda nazad put pod noge. Zelja mi je samo da odem na Krit, i to cu ostvariti, ali ljudi, sever Grcke i zapadna ostrva su nesto sto je preopterecenom srpskom dzepu jos uvek dostupno hvala Bogu. U Crnu Goru ne idem, ne osecam se prijatno jednostavno, nema ljutis. I ne volim cevi koje nakon 30m kad zaronim vidim u vodi... Nemam fetis da se kupak u kanalizaciji. P.s. Zao mi je ljudi koje je zadesila nesreca u Atini :/

Andrea

pre 5 godina

Uvek bih isla pre u Grcku..pogotovo killadska ostrva..more prelepo,ljudi ljubazni i moze da se nadje smestaj za manje para na ostalim ostrvima..nisu tu samo Mikonos i Santorini..ima jos dosta lepih i manje poznatih ostrvaca...ova gospodja preteruje..

justicia

pre 5 godina

U Austriji, Nemackoj, Ceskoj, a verujem i u ostatku zapadne Evrope nema hotela ispod 150 eur. Prag, Bec, Minhen, gradovi skupi do bola...a ni blizu grckim ostrvima...Prema tome, Austrijanci odresite kesu ako hocete egzotiku u evropi..

marica, kriv, razumevanje...

pre 5 godina

kolika dalabu mora da si da ides iz austrije kolima na lezbos??? da su isli cezama verovatno bi bilo i skuplje

Alex

pre 5 godina

Austrijanci nekoga kritikuju za cene. A koje su cene u Beču ili kod vas na Alpima? Ako vam je Grčka skupa, a vi idite na jeftinije destinacije. Pustite ljude na miru. Nije svaka destinacija za svakoga. Ko može da plati, ne bira, a ko ne može, neka se prilagodi. Sorry ali takav je život.

Kakodane

pre 5 godina

Hiljadu godina Grci zive od svojih mora i obala i ziveti ce jos puno! Austrijanci generalno idu vise u Hrvatsku, samo ne znam sta im je onda Grcka skupa?

srbin iz beca

pre 5 godina

Da bre,Grcka je preskupa-evo upravo placam Giros veci i pivo 4 e u Paraliji.Sa druge stane-u Becu kafa 4 e u najjadnijem kaficu,kokteli od 9 do 18 e ((oni manje poznati)) pivo 5e , casa vina 5e a da ne pricam o ceni klope .((mala kifla sa premazom-3e,pljeska 5e,burek 2,5e,jedna baklava 2.5e,torta parce7e itd
Prema tome,gospodjo,sedi jedan.
Pozdrav iz Paralije

ugljesa

pre 5 godina

Ne verujem da bi milion Srba islo tamo godisnje da je skupo...Verovatno je Turska jeftinija, ali ipak ne bih menjao za Grcku..Nedavno sam se vratio iz Glifade i mogu reci cene po restoranima su beogradske, ili cak malo nize

Robi

pre 5 godina

Ok,zena rekla misljenje. A i u pravu je. Cene jesu bezobrazno preskupe. U apartmanima kao da je jedan isti majstor radio stolariju,korov pored puta je prerastao na put,od zbunja se usput ni ne vidi dolazak na Sitoniju,travke i nanose od skorasnjih poplava nisu u stanju da skinu jer ih mrzi. Kerovi im setaju po plazama. Odem tamo zbog plicaka,plaza i prirode. Ali,daj objavite komentar da jeste preskupo,kad stvarno jeste. Za te pare koje dobiju,trebalo bi sve da se sija,da se ne lazemo.

Ivan

pre 5 godina

Wow sirotinja se u’vatila za Mikonos i Santorini, pa zali sto ne moze da priusti. Nije to za tebe, gospodjice turskog porekla. Ne kazem, nije ni za mene, nemam ni ja 200e da dam za nocenje. Ali ima ko moze/hoce i kome je to potpuno normalna cena.

Jovana

pre 5 godina

Uz samo malo truda na bilo kom grčkom ostrvu može se brzo saznati ko drži neki restoran, kompleks ili izdaje smeštaj. Meni je važno da svoj teško zaradjeni novac ostavim isključivo Grcima lokalcima, tako se lepše osećam i to je moj princip. Sednem u kafani gde porodično jedu lokalci, smeštaj tražim kod lokalaca, uzimam brodove koji su u vlasništvu Grčke i Grka. Izbegavam lance i zvučna marketinška imena.

Bness

pre 5 godina

Lično sam u Beču platio 3 kafe i 3 kisele vode 36 eura... Noćenje (samo noćenje, bez doručka) u periodu Adventa nema bez 75 eura da je pristojnije i da je bljiže gradu a ako je u prvig 10 bicirka ode i na 100 eura. tako da bolje da se pokriju ušima i ćute po pitanju cena usluga...

istina

pre 5 godina

Na prelepa ostrva ne idu paradajiz turisti
A Nemci I Austrijanci nazalost ne mogu da se pomire sa tim da nacin na koji zive je samo nacin u Austriji I Nemackoj a ostali ljudi vole zivot I platice za njega ...Ja sam bio na Mykonosu za 400€ nedelju dana . Sto je skroz okay a izlasci nisu nista skuplji nego u Nemackoj samo nemci radije ostaju kuci nego izlaze u grad I ako izadju ne piju nista

Slobodan Petrovic

pre 5 godina

Za nasu Srpsku naciju je dzabe,to su nam "braca",adelfos kako oni kazu.Svi grci luduju za Srpskim turistim a pa u ime bratske ljubavi nam daju sve za dzabe. Ne razumem nas narod za prekomerno uvlacenje u d....a grcima? Objasnjenje molim,vi koji cinite to?

stecky

pre 5 godina

Živimo u Nemačkoj i letujemo trenutno na Rodosu. Cene su u poređenju sa Nemačkom smešne. Kafa je 2-2,5 evra, pivo id 1,8 do 3 evra. U Nemačkoj isto to sa neuporedivo gorom uslugom košta 4-5 evra.

BGD

pre 5 godina

ja platio aranžman na Santoriniju oko 400 EUR pre 4 godine... naravno za trošak tamo treba poneti minimum još toliko... ali daleko od toga da se mora platiti 150 ili 200 EUR za noć.... glupost! na primer, pretprošle godine je bio Krit oko 400 EUR aranžman (avionom!), ove godine idem na Samos, aranžman je 450 EUR, isto avio... ko traži nađe, ima sve... daleko je Grčka jeftinija od Španije i Italije i dalje, a poskupela je dosta u podlednjih nekoliko godina... a drugo brate, kad zafali para u Grčkoj može da se snađe, i na Santoriniju ima giros za 2-3 evra! :)

Srki

pre 5 godina

Ove godine ja i žena otišli u Tunis, 830 evra za nas dvoje , avion + all inclusive, uplatili u aprilu, ne moze bolje, obišli nekoliko gradova, sve opušteno, potrošili još oko 150 evra na srebro, svilu ...

Djavolji advokat

pre 5 godina

Mnogo maliciozno napisan clanak. Nasao je da prica o cenama na dva najskuplja ostrva, i o ceni trajekta do ostrva koje se nalazi tik uz Tursku obalu i do njega se dugo putuje. Neka se malo osvrne na cene u Becu i, generalno, celoj Austriji, koje su daleko vise nego u Grckoj. Mozda covek misli da u njegovoj zemlji kafa i prevoz vise vredi nego u Grckoj.

petronela.wien

pre 5 godina

Preko lokalne turisticke agencije imate za 1300e, za 2 odrasle osobe i petogodisnje dete, 13 nocenja na Kritu, polupansion (dorucak i vecera), povratna avionska karta (Eurowings).
1300e je 70% moje plate. Gde je jos muzevljeva plata, gde su nam 13. i 14. plata...Da li vam se ovako, iz prve ruke, cini da je skupo?
Pozdrav!

Pedja P

pre 5 godina

Placena turska novinarka, ali nije svet vise toliko naivan i pazi kako ce i gde da potrosi svoj novac. Internet pruza mnogo informacija, tako da se sve moze proveriti. Grcka ima ubedljivo najbolje more u Evropi i cene su korektne.

Vlada

pre 5 godina

Pricaju Austrijanci kojima virsle na jezerima kostaju 3-4 evra. Sta bi oni pun pansion za 200 evra, a ako slucajno se odluce da uzivaju u nekom drugom sadrzaju da ne prelazi 10 evra. Da ih pitam koliko kostaju voznje na Prateru? Da li je realno da voznja od 5 min kosta 15-20 evra? Da li je realno da se na ulazak na jezero placa 5-10 evra, i da treba minimum jos 10 za jedno pice i sendvic? A nije im mnogo ni cena muzeja od 5-10 evra? Pa ko ode u obilazak Beca platice vise za 3 dana nego u Grckoj za dve nedelje.

Aleksa Pufta

pre 5 godina

Pre 8 godina sam otisao po 5 dana sa zenom na Santorini i Mikonos, dok jos nismo dobili decu.
Preko buking.com nas je izasao najam sobe oko 550e-600e za 10 dana bas koliko placamo i na Halkidikiju.
Cista, okrecena soba bez nekog luksuza.
Moj omiljeni obrok skampi sagnaki ( buzar) u restoranu oko 6-7e dok me je u povratku to isto u Nei Poriju kostalo oko 9e.
Zbog te razlike sam to i zapamtio.
Kome je do slikanja nema dileme a kome do kupanja Sitonija i Tasos bolji.
Tamo je uvek vetar, hladnije more i posteno samo po par dobrih plaza.
E do Soluna sto somuna, kad se doda put do Atine, brodske karte, rentakar izaslo lepo ali za jednom u zivotu podnosljivo
Jedared na Kritu je Amer predam mnom platio za sebe i devojku 6 avio karata Iraklion- Solun- Santorini i nazad da bi bio 6-7 sati na Santoriniju jer je more bilo ustalasano pa hidrogliser nije isao tri dana.

Crnogorac

pre 5 godina

Ovi Austrijanci samo pisu da je skupo. Izasao je prije mjesec clanak i da je CG skupa. Ne kazem ja, mozda negdje jeste, ali idu li oni zimi na njihove planine? Porto Montenegro koji je realno skup za nase prilike je duplo jeftiniji od njihovog zimskog centra a kad navode Mikinos i Santorini, koji jesu skupi, ali nista skuplji od najboljih njihovih ski centara. I u Grckoj i u Crnoj Gori, Srbiji ili Hrvatskoj ima i skupljih i jeftinijih mijesta za odmor,ali sva su u najgorem slucaju "malo" jeftinija od Austriskih ski centara zimi.

Srboljub Petrovic

pre 5 godina

Samo lud covek ne vidi da je kampanja organizovana. Sad se desila ova katastrofa u grckoj pa ne moraju da forsiraju. Ali sta ces kad su se predplatili pa ovi tekstovi idu redovno.

Djole

pre 5 godina

Diletantski napisan clanak, napisan ili od strane nekog zlonamernog ili potpune neznalice kada je u pitanju turizam. Bar Grcka ima ponuda za svaciji dzep. Osvrtanje na premijum destinacije poput Santorinija, koji je i tako preskup pun kao oko tokom cele sezone, nije vredno ni komentarisati. Komentarisati cenu trajekta, pretpostavljam iz Atine, u sred sezone, rezervisanu u zadnjem trenutku je besmisleno. Ko zeli, ima jeftinijih opcija kako stici do Lezbosa. Da ne govorimo o tome da Lezbos ima aerodrom i da je najlogicinje tako ici tamo.
Neka meni novinar(ka) obezbedi smestaj na nakom od poznatih skijalista u Austriji u sred sezone koliko ja placam neke jako aktuelne destinacije u Grckoj.

Aleks

pre 5 godina

Cenu određuje tržište tj. odnos ponude i potražnje. Ako je nešto traženo, poput grčke za letovanje, raste mu cena, ako nudiš nešto što nije traženo, poput naše maline, cena mu pada.

Mmm

pre 5 godina

Osoba koja je pisala tekst je turskog porekla i pljuje po Grčkoj...to se zna.
A što se tiče Austrije uopšte...bolje da ućute jer su jedna od najskupljih evropskih zemalja. Na granici Suben sa Nemačkom, imate na hiljade austrijanaca koji prelaze u obližnje nemačke makete da bi pazarili.

mikin

pre 5 godina

Draga gospodjo, zar vi u EU niste kumovali tome? To sto ljudi rade za tako mizerne plate je rezultat evropskog nasrtaja na Grcku (smanjenja plata i penzija, ukidanja mnogih socijalnih povlastica) i MMF-politike da od 1 evra duga stvara 3 evra duga. I jos jedna sitnica ... zar vi mislite da je kafa na vasem skijalistu u Alpima veca ekskluziva nego kafa na Mikonosu ili Santoriniju?

ja pa ja

pre 5 godina

Grcka uopste nije skupa,a pogotovo ne austrijancima sa jednim od jacih z standarda na svetu..nek idu u Crnu Goru pa nek se jave,digli djetici cene umislili da su Monaco a ono kanalizacija i dalje u more ha ha..naravno da je takst bez pokrica i naravno da ima skupih ostrva ali to je samo par u odnosu na gomilu ostrva..turkinja i glupi naslovi,mogu samo da crknu sto nemaju ovakvi more

mag

pre 5 godina

Nije toliko skupo. Kafa na plazi 3.5 evra, Lezaljke besplatne (sto u CG nema sanse da vam daju). U prodavnicama hrana nije uopste skupa, malo skuplje nego u Srbiji. 4 nocenja sa doruckom u hotelu **** 240 EUR na Thassosu i to u sred sezone.

Pera

pre 5 godina

Nista nije sporno kad stize od najvecih "prijatelja"Grcke. Tursko prezime Fatzoglu i nadimak "Feri" umesto pravog turskog imena razotkrivaju pravi razlog price.

yytyt

pre 5 godina

vratio se pre neki dan, doduse sa sitonije.... giros dva evra- pita, meso, pomfrit, tzatziki.. sad uzeo u bg-u pljeskavicu i pomfrit-330din

21. vek, internet doba- u svakom mestu su dva klika od vas najjeftinija mesta, smestaji, klope, plaze samo ako znas da koristis taj internet koji vec placas

stefa

pre 5 godina

sporno je to sto u austriji ta sobarica ne zaradjuje 200 evra a cene skoro iste. to bi dalje znacilo preskup drzavni aparat, birokratija, porezi itd..

Boba NS

pre 5 godina

POtpuno ne korektan izvestaj. 150-200 euro na dan smao pitanje u hotelu koje kategorije
Iz SRB na Santorini mozete avionom i u zavisnosti od kategorije, vrste objekta cene idu od 450 euro po osobi sve sa prevozom, a jesti mozets svasta po razlicitim cenama.

Domaćin

pre 5 godina

@boki: a gde je to kuvano vino 12€ i kapućino 7€? Na Gerlitzenu, jedno od "najfensi" akijališta u Austriji, 0.5l točeno pivo 3.6€, kapućino 2.40€, kuvano vino ne pijem... i to u restoranima na stazama. Nisam naišao na skuplje pivo od 4.5€ ni u jednom "fensi" skijalištu u Austriji a obišao sam ih desetine. Ali zato u Grčkoj, u mestima u kojima 99% gostiju nisu paradajz Srbi turisti, odvaljuju sa cenama kao da su Maldivi. Nisi ti brašo video Austrije!

GlasBrisela

pre 5 godina

A kad ja plaćam čašu kuvanog vina na skijanju u Austriji 12 eur onda je uredu ili kapućino 7eur???
(boki, 24. jul 2018 15:12) # Link komentara

Da...to je u redu, jer se tamo sa tobom sprdaju!

Vladoglou

pre 5 godina

Gospođa/ica Feri Batzoglu, zvuči jako austrijski, zar ne? Naravno, turskog je porekla i logično je da će da pljuje grke kao i svi zapadnjaci koji bi da im maznu neko ostrvo na konto duga prema MMF-u, koji su im dali bez pokrića (...)

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (karma, 24. jul 2018 15:22)

Prezimena turskog porekla na -oglu uobičajena su u Grčkoj, ali ovo je očito pseudonim, igra rečima sa ferry i batsos (pandur). Verovatno je pisao Austrijanac, pola toga što su napisali nije tačno.

: Poslovodja šestorice patuljaka

pre 5 godina

gospođa/ica Feri Batzoglu, zvuči jako austrijski, zar ne? Naravno, turskog je porekla i logično je da će da pljuje grke kao i svi zapadnjaci koji bi da im maznu neko ostrvo na konto duga prema MMF-u, koji su im dali bez pokrića, kao i nama što daju da bi nas ucenjivali... Mikonos i Santorini jesu mondenska ostrva i zna se da su preskupa ali zato to nije slučaj sa ostatkom Grčke čim naši mogu da idu tamo... a mogla bi malo da poseti austrijske planinske centre da vidimo te pristupačne cene, pa i u samom Beču uostalom
(karma, 24. jul 2018 15:22)

Tvoj komentar je postao potpuno besmislen u prvoj rečenici. Ljudi valjda imaju pravo da se sele tamo gdje im je želja i tamo gdje im mogucnost dozvoljava. Mozda žive u tom mjestu 2,3 ili 4 generacije? Ne žive valjda tvoji preci u tvom selu od vremena dinosaurusa pa da se tako ponašaš? Znaš li da postoje ljudi koji isto tako gledaju na doseljenike iz drugog grada, sela, kvarta i da to ne zvuči uopšte lijepo.
Pozdrav.

kris

pre 5 godina

Pa i to sto pise i jeste istina. Kafa na plazi na kopnu i jeste oko €4,sto i nije malo. Austrijanci mozda i nisu navikli da nose frizidere na plazu i tegle sve i svasta na plazu. A ako sve kupujete na plazi,pa ume to papreno na kraju da izadje za celu porodicu. Ispod €2000 tesko ce 4 clana porodica da letuje,a za te pare u Turskoj dobijate daleko vise.

bgd

pre 5 godina

Verovatno cu dobiti silne minisse od nasih patriota, ali niko nece da prizna da npr letovanje u Grckoj u hotelu sa 3,4,5 zvezdica sa uslugom polupansiona bez prevoza je dosta skuplje nego letovanje u Turskoj u istim hotelima sa 3,4,5 zvezdica sa avio prevozom i uslugom all inclusive. Pa cak i letovanje paradaj turiste da namirnice kupuje u grckim marketima (da ne nosi od igle do lomotive iz Srbije ) i tako se hrani u nekom apartmanciu u Grckoj sa kolima dodje na kraju isto kao da je letovala u hotelu u Turskoj sa punim pansionom i da je isao na to letovanje autobusom preko agencije. Grcka usopte niej jeftina, mali giros je 2,5 do 2,8 evra u malim grckim mestima a mogu da zamlislm na Mikonosu... dok je npr u Turskoj doner koji je slican giros 10 tlr sto je oko 2 evra.

Marija

pre 5 godina

Bila sam u 5. mjesecu na Kreti i cijene su osim smještaja koji je bio po otprilike istoj cijeni kao kod nas 20-30% veće od hrvatskih, a u nekim segmentima i dvostruko veće. Macchiato ili cappuchino u Hrvatskoj nikad nije više od 2 eura, a ja ga plaćam 1.2 eura. Pivo 2 eura, tamo 5. Večera nas nijedan dan ni na jednom mjestu tipa taverne nije došla ispod 20 eura po osobi, a ovdje je 15 prosjek. Benzin skuplji, a cijene u njihovom Sparu u Skiathosu monstruozne za naše pojmove.

kolodare

pre 5 godina

@(boki, 24. jul 2018 15:12)
Baš ga pretera...
Gde si to bio na skijanju, kada si platio vino 12 EUR?! Toliko nije ni u Kitzbuhel-u, niti u Zell am See.

Bice bolje za godinu dve

pre 5 godina

samo ni prodajemo hranu budzašto... poljoprivrednici rade za bedne profite...a tuga je najveca kada imate Austrijance i Nemce da Vam sole pamet...
(Čvarkov, 24. jul 2018 15:23)
Mozda bud zasto strancima u nasim radnjama hrana je preskupa...

Armadajj

pre 5 godina

grci = nerad...a u placanju radnog sata su gori od nas.

i prepoznatljiva je filozofija biznisa. osposobis apartmane za izdavanje i narednih 40 godina ne zamenis rucicu na fioci i naravno ne placas porez.

sasa jokic

pre 5 godina

Stvarno su preterali sa cenama. Pivo na privatnim palzama 5€, a u nabavci ga uzimaju za 0.8€ u proseku. Espresso 4-5€, kapicino 5€....katastrofa.

navijac

pre 5 godina

Ovo za trajekt je potpuno u pravu, u Grckoj su bezobrazno skupi! Cene smestaja na ostrvu i nisu velike, ako izuzmemo Mikonos i Santorini, ali sta to vredi kada povratna karta Volos Skijatos kosta preko 200e za dve osobe i kola! Naravno, ovo to su uvideli vlasnici vila na Halkidikiju pa izdaju neke spajzeve skuplje nego duplo bolji smestaj na ostrvu! Grcka da je pametna da ogranici cene trajekta, udvostrucili bi broj turista!

Mare

pre 5 godina

Sta zena napisala istinu, evo bio ove godine prvo u Vrasna paraliji 5 dana pa na Tasosu jos 7 i u dosta kafica , objekata rade radnici iz Bugarske... tako da verujem da ih gazde koriste i placaju ih malo, kao sto nasima nude da rade u Crnoj Gori na primorju za platu od 300,400,500 evra sa nekim obezbejdneim smestajem.

Robi

pre 5 godina

Zena je u pravu. Da se razumemo,bezobrazno su skupi...uz guzve na auto putu koju prave dodjosi gastarbajteri,polako letovanje kod njih tamo gubi smisao...skoro pa jednaki sa Jadranom,nema smisla.

Natasa

pre 5 godina

Moj mu ar Kosta me 3000 eura Sena koja Pete tá hire 1800 a sobarica 130 sa osiguranjem i regular o placna
Pricenat zarade Jeste mali ali zbog drzave koja dere ali radnici su dobro plaćeni u turizmu

Pera Detlic

pre 5 godina

I, KO JE VLASNIK......A što je najgore lokalci od toga nemaju nikakvu zaradu. Kuvarice, konobari, recepcionisti i sobarice rade za platu od 200, 300 i najviše 900 evra. Sedam dana nedeljno. Prekovremeni rad se ne plaća i to se smatra apsolutno normalnim“, navodi se u spornom tekstu.

karma

pre 5 godina

gospođa/ica Feri Batzoglu, zvuči jako austrijski, zar ne? Naravno, turskog je porekla i logično je da će da pljuje grke kao i svi zapadnjaci koji bi da im maznu neko ostrvo na konto duga prema MMF-u, koji su im dali bez pokrića, kao i nama što daju da bi nas ucenjivali... Mikonos i Santorini jesu mondenska ostrva i zna se da su preskupa ali zato to nije slučaj sa ostatkom Grčke čim naši mogu da idu tamo... a mogla bi malo da poseti austrijske planinske centre da vidimo te pristupačne cene, pa i u samom Beču uostalom

Čvarkov

pre 5 godina

...samo ni prodajemo hranu budzašto... poljoprivrednici rade za bedne profite...a tuga je najveca kada imate Austrijance i Nemce da Vam sole pamet...

: Poslovodja šestorice patuljaka

pre 5 godina

gospođa/ica Feri Batzoglu, zvuči jako austrijski, zar ne? Naravno, turskog je porekla i logično je da će da pljuje grke kao i svi zapadnjaci koji bi da im maznu neko ostrvo na konto duga prema MMF-u, koji su im dali bez pokrića, kao i nama što daju da bi nas ucenjivali... Mikonos i Santorini jesu mondenska ostrva i zna se da su preskupa ali zato to nije slučaj sa ostatkom Grčke čim naši mogu da idu tamo... a mogla bi malo da poseti austrijske planinske centre da vidimo te pristupačne cene, pa i u samom Beču uostalom
(karma, 24. jul 2018 15:22)

Tvoj komentar je postao potpuno besmislen u prvoj rečenici. Ljudi valjda imaju pravo da se sele tamo gdje im je želja i tamo gdje im mogucnost dozvoljava. Mozda žive u tom mjestu 2,3 ili 4 generacije? Ne žive valjda tvoji preci u tvom selu od vremena dinosaurusa pa da se tako ponašaš? Znaš li da postoje ljudi koji isto tako gledaju na doseljenike iz drugog grada, sela, kvarta i da to ne zvuči uopšte lijepo.
Pozdrav.

justicia

pre 5 godina

U Austriji, Nemackoj, Ceskoj, a verujem i u ostatku zapadne Evrope nema hotela ispod 150 eur. Prag, Bec, Minhen, gradovi skupi do bola...a ni blizu grckim ostrvima...Prema tome, Austrijanci odresite kesu ako hocete egzotiku u evropi..

Slobodan Petrovic

pre 5 godina

Za nasu Srpsku naciju je dzabe,to su nam "braca",adelfos kako oni kazu.Svi grci luduju za Srpskim turistim a pa u ime bratske ljubavi nam daju sve za dzabe. Ne razumem nas narod za prekomerno uvlacenje u d....a grcima? Objasnjenje molim,vi koji cinite to?

Srki

pre 5 godina

Ove godine ja i žena otišli u Tunis, 830 evra za nas dvoje , avion + all inclusive, uplatili u aprilu, ne moze bolje, obišli nekoliko gradova, sve opušteno, potrošili još oko 150 evra na srebro, svilu ...

Robi

pre 5 godina

Ok,zena rekla misljenje. A i u pravu je. Cene jesu bezobrazno preskupe. U apartmanima kao da je jedan isti majstor radio stolariju,korov pored puta je prerastao na put,od zbunja se usput ni ne vidi dolazak na Sitoniju,travke i nanose od skorasnjih poplava nisu u stanju da skinu jer ih mrzi. Kerovi im setaju po plazama. Odem tamo zbog plicaka,plaza i prirode. Ali,daj objavite komentar da jeste preskupo,kad stvarno jeste. Za te pare koje dobiju,trebalo bi sve da se sija,da se ne lazemo.

Robi

pre 5 godina

Zena je u pravu. Da se razumemo,bezobrazno su skupi...uz guzve na auto putu koju prave dodjosi gastarbajteri,polako letovanje kod njih tamo gubi smisao...skoro pa jednaki sa Jadranom,nema smisla.

kris

pre 5 godina

Pa i to sto pise i jeste istina. Kafa na plazi na kopnu i jeste oko €4,sto i nije malo. Austrijanci mozda i nisu navikli da nose frizidere na plazu i tegle sve i svasta na plazu. A ako sve kupujete na plazi,pa ume to papreno na kraju da izadje za celu porodicu. Ispod €2000 tesko ce 4 clana porodica da letuje,a za te pare u Turskoj dobijate daleko vise.

Domaćin

pre 5 godina

@boki: a gde je to kuvano vino 12€ i kapućino 7€? Na Gerlitzenu, jedno od "najfensi" akijališta u Austriji, 0.5l točeno pivo 3.6€, kapućino 2.40€, kuvano vino ne pijem... i to u restoranima na stazama. Nisam naišao na skuplje pivo od 4.5€ ni u jednom "fensi" skijalištu u Austriji a obišao sam ih desetine. Ali zato u Grčkoj, u mestima u kojima 99% gostiju nisu paradajz Srbi turisti, odvaljuju sa cenama kao da su Maldivi. Nisi ti brašo video Austrije!

sasa jokic

pre 5 godina

Stvarno su preterali sa cenama. Pivo na privatnim palzama 5€, a u nabavci ga uzimaju za 0.8€ u proseku. Espresso 4-5€, kapicino 5€....katastrofa.

Armadajj

pre 5 godina

grci = nerad...a u placanju radnog sata su gori od nas.

i prepoznatljiva je filozofija biznisa. osposobis apartmane za izdavanje i narednih 40 godina ne zamenis rucicu na fioci i naravno ne placas porez.

sun1

pre 5 godina

Jeste preskupa Grcka ako se uplacuje hotelski smestaj. Najbolji odnos cene i kvaliteta pruzaju Egipat, Tunis i Turska. Bugarska je jos jeftinija, ali meni ta destinacija nije ni malo privlacna.

kolodare

pre 5 godina

@(boki, 24. jul 2018 15:12)
Baš ga pretera...
Gde si to bio na skijanju, kada si platio vino 12 EUR?! Toliko nije ni u Kitzbuhel-u, niti u Zell am See.

Alex

pre 5 godina

Austrijanci nekoga kritikuju za cene. A koje su cene u Beču ili kod vas na Alpima? Ako vam je Grčka skupa, a vi idite na jeftinije destinacije. Pustite ljude na miru. Nije svaka destinacija za svakoga. Ko može da plati, ne bira, a ko ne može, neka se prilagodi. Sorry ali takav je život.

Natasa

pre 5 godina

Moj mu ar Kosta me 3000 eura Sena koja Pete tá hire 1800 a sobarica 130 sa osiguranjem i regular o placna
Pricenat zarade Jeste mali ali zbog drzave koja dere ali radnici su dobro plaćeni u turizmu

bgd

pre 5 godina

Verovatno cu dobiti silne minisse od nasih patriota, ali niko nece da prizna da npr letovanje u Grckoj u hotelu sa 3,4,5 zvezdica sa uslugom polupansiona bez prevoza je dosta skuplje nego letovanje u Turskoj u istim hotelima sa 3,4,5 zvezdica sa avio prevozom i uslugom all inclusive. Pa cak i letovanje paradaj turiste da namirnice kupuje u grckim marketima (da ne nosi od igle do lomotive iz Srbije ) i tako se hrani u nekom apartmanciu u Grckoj sa kolima dodje na kraju isto kao da je letovala u hotelu u Turskoj sa punim pansionom i da je isao na to letovanje autobusom preko agencije. Grcka usopte niej jeftina, mali giros je 2,5 do 2,8 evra u malim grckim mestima a mogu da zamlislm na Mikonosu... dok je npr u Turskoj doner koji je slican giros 10 tlr sto je oko 2 evra.

zz

pre 5 godina

turkinja kritkuje grcku pa to nije realno:)
a grcka jeftinija od njene turske.
a austrijanci svi u hrvatsku idu gde je letovanje skoro duplo skuplje nego u grckoj!

pa njoj se i austrijanci smeju...koja ona gluposti pise

kao austrijanac ce u grcku ili tursku na more,kako da ne....eno ih 80% u hrvatskoj svake godine!kao i nemaca....

Mare

pre 5 godina

Sta zena napisala istinu, evo bio ove godine prvo u Vrasna paraliji 5 dana pa na Tasosu jos 7 i u dosta kafica , objekata rade radnici iz Bugarske... tako da verujem da ih gazde koriste i placaju ih malo, kao sto nasima nude da rade u Crnoj Gori na primorju za platu od 300,400,500 evra sa nekim obezbejdneim smestajem.

ugljesa

pre 5 godina

Ne verujem da bi milion Srba islo tamo godisnje da je skupo...Verovatno je Turska jeftinija, ali ipak ne bih menjao za Grcku..Nedavno sam se vratio iz Glifade i mogu reci cene po restoranima su beogradske, ili cak malo nize

Morski lav

pre 5 godina

...pričali joj Turci koji su tamo letovali pa sad piše članak... ajde bre ženo...
Popio sam na Santoriniju koktel na Kalderi uz zalazak sunca za 30 EUR zato što mi je prijalo ali sam i pojeo gomile girosa za 2,5... svuda su cene normalne kao i bilo gde u Grčkoj ako ne tražite ekskluzivu. Ekskluziva svuda košta...

crv

pre 5 godina

Tekst je glup i apsolutno primeren nasim citaocima. STorini i Mikonos su oduvak imali jacu cenu i to vecini koja tamo letuje, ni malo ne kvari odmor. Razlika u usluzi i ponasanju Grka, a zahvaljujuci balkanskom mentalitetu, izmedju udarnih destinacija i onih nenapadnutih (koje preferiram) je ogromna.
Nego, nesto drugo sam zeleo da kazem.
Ovi sto pljuju po Austriji i njenim cenama, ili ozbiljno ne znaju ili pak ozbiljno mrze. Pocev od ovoga koji napisa da je kuvano vino 12e??? Mozda ali ako castis i ostale, dvoje ili troje pride.
Austrija je jedna od najkorektnijih turistickih destinacija koje znam. Nigde ne postoje drasticne razlike u cenama izmedju najeftinijih i daleko skupljih restorana. Svako moze da sedne bilo gde, popije kafu i pojede kolac. Sladoled u najboljim poslasticarnicama je jeftiniji nego kod nas (izmedju nasih klikera i njihovih kugli od 100gr). Vecina muzeja ne naplacuje ulaz deci, a jedan od najposecenijih, prirodnjcki, cak do 18 god. Parkinge po turistickim mestima ili ne naplacuju ili naplacuju po normalnim tarifama istim za sve. Iako i oni znaju sve fore, nikada se nisu opredelili da otimaju pare. Jednostavno, imaju ponudu, to naplacuju a prema turistima se odnose sa dugorocnim interesom. Da odete zadovoljni i da im se radosni vratite. Nema onoga naseg, sada je prilika da te oderem, jer ko zna da li ces ikada da se vratis, sto rade i vec pomenuti Grci, ali samo tamo gde je navala turista.

Raleez

pre 5 godina

Letovao sam i po grckim ostrvima, a sada me evo sa porodicom u Paraliji, toliko opljuvanoj od strane ranoraznih. Ima Srba, Madjara, Slovaka, Rumuna, Bugara, Austrijanaca, i brdo nasih gastarbajtera sa bas besnim limuzinama, svi tu. Meni licno odgovara Paralija kao baza, zivo je i nocu, ima sasvim lepog izbora za klopu, naravno da nosimo ponesto i od kuce, a kolima obilazimo okolna mesta i trazimo lepe plaze, gde se zezamo najopustenije. U samoj Paraliji jeste vasar stvarno na plazi, ali 3km dalje ka Olimpik bicu imate plazurinu od jedno 3km kvadratnih sa ponekim barom i suncobranima na svaka 3-4m, znaci nikakva guzva, prelepa plaza i pesak, voda cista. I na Zakintosu i Kefaloniji i Lefkadi je bila prljava i mutna voda, kada uleti nas 500 u vodu. Cene solidne, malo jace nego u Srbiji, ali to je i normalno, a sve je prosecno 0.2-0.3e jeftinije nego na ostrvima. Kos, Ios, Santorini, to nisam obilaio, nemam novca. Verujem da je prelepo, ali letovati se moze sasvim fino i na severu Grcke. Halkidiki je takodje blizu, 3 nocenja cemo napraviti i tamo, i onda nazad put pod noge. Zelja mi je samo da odem na Krit, i to cu ostvariti, ali ljudi, sever Grcke i zapadna ostrva su nesto sto je preopterecenom srpskom dzepu jos uvek dostupno hvala Bogu. U Crnu Goru ne idem, ne osecam se prijatno jednostavno, nema ljutis. I ne volim cevi koje nakon 30m kad zaronim vidim u vodi... Nemam fetis da se kupak u kanalizaciji. P.s. Zao mi je ljudi koje je zadesila nesreca u Atini :/

Vladoglou

pre 5 godina

Gospođa/ica Feri Batzoglu, zvuči jako austrijski, zar ne? Naravno, turskog je porekla i logično je da će da pljuje grke kao i svi zapadnjaci koji bi da im maznu neko ostrvo na konto duga prema MMF-u, koji su im dali bez pokrića (...)

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (karma, 24. jul 2018 15:22)

Prezimena turskog porekla na -oglu uobičajena su u Grčkoj, ali ovo je očito pseudonim, igra rečima sa ferry i batsos (pandur). Verovatno je pisao Austrijanac, pola toga što su napisali nije tačno.

Andrea

pre 5 godina

Uvek bih isla pre u Grcku..pogotovo killadska ostrva..more prelepo,ljudi ljubazni i moze da se nadje smestaj za manje para na ostalim ostrvima..nisu tu samo Mikonos i Santorini..ima jos dosta lepih i manje poznatih ostrvaca...ova gospodja preteruje..

gojko 12

pre 5 godina

samo ni prodajemo hranu budzašto... poljoprivrednici rade za bedne profite...a tuga je najveca kada imate Austrijance i Nemce da Vam sole pamet...
(Čvarkov, 24. jul 2018 15:23)

Možda hranu poljoprivrednici prodaju jeftino ali je mi kupujemo skupo.
U Nemačkoj sam se hranio duplo jeftinije nego u Srbiji.

Putnik

pre 5 godina

Grci su digli cene to svi vide. Ispadanjem Egipta, Turske, Maroka, Tunisa kao ozbiljnih turističkih destinacija Grcka i Hrvatska su iskoristile priliku da povećaju broj turista i naravno podignu cene. Sve je to normalno i tržište diktira. Ako se neke prethodne destinacije ozbiljnije oporave pašće i cene. Grcka je prelepa, ali ja više volim Španiju jer je usluga bolja kao i dobijeno za novac. Kako živim u inostranstvu imam veći izbor destinacija i mogucnosti nego kada sam živeo u Srbiji pa sam prošao od jeftinih do skupih destinacija i ubedljivo najbolji balans cena-dobijeno je u Španiji.

navijac

pre 5 godina

Ovo za trajekt je potpuno u pravu, u Grckoj su bezobrazno skupi! Cene smestaja na ostrvu i nisu velike, ako izuzmemo Mikonos i Santorini, ali sta to vredi kada povratna karta Volos Skijatos kosta preko 200e za dve osobe i kola! Naravno, ovo to su uvideli vlasnici vila na Halkidikiju pa izdaju neke spajzeve skuplje nego duplo bolji smestaj na ostrvu! Grcka da je pametna da ogranici cene trajekta, udvostrucili bi broj turista!

Pera Detlic

pre 5 godina

I, KO JE VLASNIK......A što je najgore lokalci od toga nemaju nikakvu zaradu. Kuvarice, konobari, recepcionisti i sobarice rade za platu od 200, 300 i najviše 900 evra. Sedam dana nedeljno. Prekovremeni rad se ne plaća i to se smatra apsolutno normalnim“, navodi se u spornom tekstu.

GlasBrisela

pre 5 godina

A kad ja plaćam čašu kuvanog vina na skijanju u Austriji 12 eur onda je uredu ili kapućino 7eur???
(boki, 24. jul 2018 15:12) # Link komentara

Da...to je u redu, jer se tamo sa tobom sprdaju!

Pedja P

pre 5 godina

Placena turska novinarka, ali nije svet vise toliko naivan i pazi kako ce i gde da potrosi svoj novac. Internet pruza mnogo informacija, tako da se sve moze proveriti. Grcka ima ubedljivo najbolje more u Evropi i cene su korektne.

Jole

pre 5 godina

Dok kucam ovo suze mi u slapovima padaju po tastaturi, toliko mi je žao jadnih Austrijanaca. Najbolje je kada se žali da osoba sa prosečnim primanjima ne može da letuje na Mikonosu ili Santoriniju, kao da je Austrijancima ustavom zagarantovano pravo na letovanje na mondenskim mediteranskim ostrvima.

veljko

pre 5 godina

Hahahahah ruka ruci nismo Turci! Baš su ljubomorni! A što se tiče Austrije kad odete na njihova čuvena skijališta ne treba vam kapa kad vam naplate čašu vina ili espreso uši vam izgore.....

Mmm

pre 5 godina

Osoba koja je pisala tekst je turskog porekla i pljuje po Grčkoj...to se zna.
A što se tiče Austrije uopšte...bolje da ućute jer su jedna od najskupljih evropskih zemalja. Na granici Suben sa Nemačkom, imate na hiljade austrijanaca koji prelaze u obližnje nemačke makete da bi pazarili.

Jovana

pre 5 godina

Uz samo malo truda na bilo kom grčkom ostrvu može se brzo saznati ko drži neki restoran, kompleks ili izdaje smeštaj. Meni je važno da svoj teško zaradjeni novac ostavim isključivo Grcima lokalcima, tako se lepše osećam i to je moj princip. Sednem u kafani gde porodično jedu lokalci, smeštaj tražim kod lokalaca, uzimam brodove koji su u vlasništvu Grčke i Grka. Izbegavam lance i zvučna marketinška imena.

mag

pre 5 godina

Nije toliko skupo. Kafa na plazi 3.5 evra, Lezaljke besplatne (sto u CG nema sanse da vam daju). U prodavnicama hrana nije uopste skupa, malo skuplje nego u Srbiji. 4 nocenja sa doruckom u hotelu **** 240 EUR na Thassosu i to u sred sezone.

Bice bolje za godinu dve

pre 5 godina

samo ni prodajemo hranu budzašto... poljoprivrednici rade za bedne profite...a tuga je najveca kada imate Austrijance i Nemce da Vam sole pamet...
(Čvarkov, 24. jul 2018 15:23)
Mozda bud zasto strancima u nasim radnjama hrana je preskupa...

srbin iz beca

pre 5 godina

Da bre,Grcka je preskupa-evo upravo placam Giros veci i pivo 4 e u Paraliji.Sa druge stane-u Becu kafa 4 e u najjadnijem kaficu,kokteli od 9 do 18 e ((oni manje poznati)) pivo 5e , casa vina 5e a da ne pricam o ceni klope .((mala kifla sa premazom-3e,pljeska 5e,burek 2,5e,jedna baklava 2.5e,torta parce7e itd
Prema tome,gospodjo,sedi jedan.
Pozdrav iz Paralije

Bness

pre 5 godina

Lično sam u Beču platio 3 kafe i 3 kisele vode 36 eura... Noćenje (samo noćenje, bez doručka) u periodu Adventa nema bez 75 eura da je pristojnije i da je bljiže gradu a ako je u prvig 10 bicirka ode i na 100 eura. tako da bolje da se pokriju ušima i ćute po pitanju cena usluga...

istina

pre 5 godina

Na prelepa ostrva ne idu paradajiz turisti
A Nemci I Austrijanci nazalost ne mogu da se pomire sa tim da nacin na koji zive je samo nacin u Austriji I Nemackoj a ostali ljudi vole zivot I platice za njega ...Ja sam bio na Mykonosu za 400€ nedelju dana . Sto je skroz okay a izlasci nisu nista skuplji nego u Nemackoj samo nemci radije ostaju kuci nego izlaze u grad I ako izadju ne piju nista

BGD

pre 5 godina

ja platio aranžman na Santoriniju oko 400 EUR pre 4 godine... naravno za trošak tamo treba poneti minimum još toliko... ali daleko od toga da se mora platiti 150 ili 200 EUR za noć.... glupost! na primer, pretprošle godine je bio Krit oko 400 EUR aranžman (avionom!), ove godine idem na Samos, aranžman je 450 EUR, isto avio... ko traži nađe, ima sve... daleko je Grčka jeftinija od Španije i Italije i dalje, a poskupela je dosta u podlednjih nekoliko godina... a drugo brate, kad zafali para u Grčkoj može da se snađe, i na Santoriniju ima giros za 2-3 evra! :)

Srboljub Petrovic

pre 5 godina

Samo lud covek ne vidi da je kampanja organizovana. Sad se desila ova katastrofa u grckoj pa ne moraju da forsiraju. Ali sta ces kad su se predplatili pa ovi tekstovi idu redovno.

petronela.wien

pre 5 godina

Preko lokalne turisticke agencije imate za 1300e, za 2 odrasle osobe i petogodisnje dete, 13 nocenja na Kritu, polupansion (dorucak i vecera), povratna avionska karta (Eurowings).
1300e je 70% moje plate. Gde je jos muzevljeva plata, gde su nam 13. i 14. plata...Da li vam se ovako, iz prve ruke, cini da je skupo?
Pozdrav!

stefa

pre 5 godina

sporno je to sto u austriji ta sobarica ne zaradjuje 200 evra a cene skoro iste. to bi dalje znacilo preskup drzavni aparat, birokratija, porezi itd..

ja pa ja

pre 5 godina

Grcka uopste nije skupa,a pogotovo ne austrijancima sa jednim od jacih z standarda na svetu..nek idu u Crnu Goru pa nek se jave,digli djetici cene umislili da su Monaco a ono kanalizacija i dalje u more ha ha..naravno da je takst bez pokrica i naravno da ima skupih ostrva ali to je samo par u odnosu na gomilu ostrva..turkinja i glupi naslovi,mogu samo da crknu sto nemaju ovakvi more

Vlada

pre 5 godina

Pricaju Austrijanci kojima virsle na jezerima kostaju 3-4 evra. Sta bi oni pun pansion za 200 evra, a ako slucajno se odluce da uzivaju u nekom drugom sadrzaju da ne prelazi 10 evra. Da ih pitam koliko kostaju voznje na Prateru? Da li je realno da voznja od 5 min kosta 15-20 evra? Da li je realno da se na ulazak na jezero placa 5-10 evra, i da treba minimum jos 10 za jedno pice i sendvic? A nije im mnogo ni cena muzeja od 5-10 evra? Pa ko ode u obilazak Beca platice vise za 3 dana nego u Grckoj za dve nedelje.

stecky

pre 5 godina

Živimo u Nemačkoj i letujemo trenutno na Rodosu. Cene su u poređenju sa Nemačkom smešne. Kafa je 2-2,5 evra, pivo id 1,8 do 3 evra. U Nemačkoj isto to sa neuporedivo gorom uslugom košta 4-5 evra.

Boba NS

pre 5 godina

POtpuno ne korektan izvestaj. 150-200 euro na dan smao pitanje u hotelu koje kategorije
Iz SRB na Santorini mozete avionom i u zavisnosti od kategorije, vrste objekta cene idu od 450 euro po osobi sve sa prevozom, a jesti mozets svasta po razlicitim cenama.

Crnogorac

pre 5 godina

Ovi Austrijanci samo pisu da je skupo. Izasao je prije mjesec clanak i da je CG skupa. Ne kazem ja, mozda negdje jeste, ali idu li oni zimi na njihove planine? Porto Montenegro koji je realno skup za nase prilike je duplo jeftiniji od njihovog zimskog centra a kad navode Mikinos i Santorini, koji jesu skupi, ali nista skuplji od najboljih njihovih ski centara. I u Grckoj i u Crnoj Gori, Srbiji ili Hrvatskoj ima i skupljih i jeftinijih mijesta za odmor,ali sva su u najgorem slucaju "malo" jeftinija od Austriskih ski centara zimi.

mikin

pre 5 godina

Draga gospodjo, zar vi u EU niste kumovali tome? To sto ljudi rade za tako mizerne plate je rezultat evropskog nasrtaja na Grcku (smanjenja plata i penzija, ukidanja mnogih socijalnih povlastica) i MMF-politike da od 1 evra duga stvara 3 evra duga. I jos jedna sitnica ... zar vi mislite da je kafa na vasem skijalistu u Alpima veca ekskluziva nego kafa na Mikonosu ili Santoriniju?

Kakodane

pre 5 godina

Hiljadu godina Grci zive od svojih mora i obala i ziveti ce jos puno! Austrijanci generalno idu vise u Hrvatsku, samo ne znam sta im je onda Grcka skupa?

Djavolji advokat

pre 5 godina

Mnogo maliciozno napisan clanak. Nasao je da prica o cenama na dva najskuplja ostrva, i o ceni trajekta do ostrva koje se nalazi tik uz Tursku obalu i do njega se dugo putuje. Neka se malo osvrne na cene u Becu i, generalno, celoj Austriji, koje su daleko vise nego u Grckoj. Mozda covek misli da u njegovoj zemlji kafa i prevoz vise vredi nego u Grckoj.

Ivan

pre 5 godina

Wow sirotinja se u’vatila za Mikonos i Santorini, pa zali sto ne moze da priusti. Nije to za tebe, gospodjice turskog porekla. Ne kazem, nije ni za mene, nemam ni ja 200e da dam za nocenje. Ali ima ko moze/hoce i kome je to potpuno normalna cena.

Djole

pre 5 godina

Diletantski napisan clanak, napisan ili od strane nekog zlonamernog ili potpune neznalice kada je u pitanju turizam. Bar Grcka ima ponuda za svaciji dzep. Osvrtanje na premijum destinacije poput Santorinija, koji je i tako preskup pun kao oko tokom cele sezone, nije vredno ni komentarisati. Komentarisati cenu trajekta, pretpostavljam iz Atine, u sred sezone, rezervisanu u zadnjem trenutku je besmisleno. Ko zeli, ima jeftinijih opcija kako stici do Lezbosa. Da ne govorimo o tome da Lezbos ima aerodrom i da je najlogicinje tako ici tamo.
Neka meni novinar(ka) obezbedi smestaj na nakom od poznatih skijalista u Austriji u sred sezone koliko ja placam neke jako aktuelne destinacije u Grckoj.

Aleksa Pufta

pre 5 godina

Pre 8 godina sam otisao po 5 dana sa zenom na Santorini i Mikonos, dok jos nismo dobili decu.
Preko buking.com nas je izasao najam sobe oko 550e-600e za 10 dana bas koliko placamo i na Halkidikiju.
Cista, okrecena soba bez nekog luksuza.
Moj omiljeni obrok skampi sagnaki ( buzar) u restoranu oko 6-7e dok me je u povratku to isto u Nei Poriju kostalo oko 9e.
Zbog te razlike sam to i zapamtio.
Kome je do slikanja nema dileme a kome do kupanja Sitonija i Tasos bolji.
Tamo je uvek vetar, hladnije more i posteno samo po par dobrih plaza.
E do Soluna sto somuna, kad se doda put do Atine, brodske karte, rentakar izaslo lepo ali za jednom u zivotu podnosljivo
Jedared na Kritu je Amer predam mnom platio za sebe i devojku 6 avio karata Iraklion- Solun- Santorini i nazad da bi bio 6-7 sati na Santoriniju jer je more bilo ustalasano pa hidrogliser nije isao tri dana.

Pera

pre 5 godina

Nista nije sporno kad stize od najvecih "prijatelja"Grcke. Tursko prezime Fatzoglu i nadimak "Feri" umesto pravog turskog imena razotkrivaju pravi razlog price.

yytyt

pre 5 godina

vratio se pre neki dan, doduse sa sitonije.... giros dva evra- pita, meso, pomfrit, tzatziki.. sad uzeo u bg-u pljeskavicu i pomfrit-330din

21. vek, internet doba- u svakom mestu su dva klika od vas najjeftinija mesta, smestaji, klope, plaze samo ako znas da koristis taj internet koji vec placas

Čvarkov

pre 5 godina

... pod hitno ukloniti turske tranzit putnike koji spavaju na pumpama, po asfaltu na parkinzima i u kolima... lepo ih uputiti u obližnja preonoćišta... cena prenoćišta nije velika i moraju se ponašati isto kao što to moraju da čine na Zapadu. Država i privreda gubi milione, godinama, zbog toga što toleriše bahatost turskih tranzit putnika... ako im se ne sviđa ova ruta, neka idu kroz Rumuniju... mi bismo u tom slučaju izgubili nešto novca na putatinama, a dobili bismo bezbedniji saobraćaj i manje gužve u sezoni...

Aleks

pre 5 godina

Cenu određuje tržište tj. odnos ponude i potražnje. Ako je nešto traženo, poput grčke za letovanje, raste mu cena, ako nudiš nešto što nije traženo, poput naše maline, cena mu pada.

marica, kriv, razumevanje...

pre 5 godina

kolika dalabu mora da si da ides iz austrije kolima na lezbos??? da su isli cezama verovatno bi bilo i skuplje

Peđa

pre 5 godina

Čuj, Mikonos i Santorini ?! Pa to ti je kao Sen Trope i Monte Karlo. Za odlikaše.
Ko nije bio odličan u školi, on naravno zaobilazi takva mesta.

Marija

pre 5 godina

Bila sam u 5. mjesecu na Kreti i cijene su osim smještaja koji je bio po otprilike istoj cijeni kao kod nas 20-30% veće od hrvatskih, a u nekim segmentima i dvostruko veće. Macchiato ili cappuchino u Hrvatskoj nikad nije više od 2 eura, a ja ga plaćam 1.2 eura. Pivo 2 eura, tamo 5. Večera nas nijedan dan ni na jednom mjestu tipa taverne nije došla ispod 20 eura po osobi, a ovdje je 15 prosjek. Benzin skuplji, a cijene u njihovom Sparu u Skiathosu monstruozne za naše pojmove.