Petak, 15.06.2018.

Koliko novca je potrebno četvoročlanoj porodici za letovanje

Koliko novca je potrebno èetvoroèlanoj porodici za letovanje IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

Sortiraj po:

@ mita
Naravno da nemaju svi tih 2000 evra za letovanje. Poenta je samo u tome da ako zelite pravo opusteno pristojno letovanje to zaista kosta oko 2000 evra.Vecina ljudi se stiska da bi otisla svake godine na letovanje, na kraju i odu a opet to nije to. Vecini danas letovanje sluzi da se pohvale a pravog odmora i uzivanja tu nema. Ja zato radije preferiram da odem svake druge ili trece godine na letovanje al da to onda zaista bude ono pravo, nego svake godine a da ne mogu da se opustim jer gledam na svaki dinar. U godinama kad nemam za letovanje na kojem bi se zaista opustio, zena , dete i ja cesce odemo u prirodu- nekad su to parkovi u Bg, nekad Fruska Gora, nekad nekad banja ili planina na par dana.. I isto je jako lepo. Vise uzivam u tim kracim odmorima koji zaista napune dusu nego odlazak na more a da pri tom moram da se stiskam jer nemam novca, da pesacim po plaze 500 m i slicno. Kad imam novca za ono sto zelim a to je nekad svake nekad svake druge godine , tad odemo i uzivamo. Prosle godine smo uspeli da odemo verovali ili ne na Maldive za 2600 evra ( uracunat avion smestaj pored okeana, pun pansion) , jer smo rezervisali 9 meseci ranije. Sad necemo nigde ove godine a za godinu ili dve cemo opet priustiti nesto lepo, bilo da je Grcka, Crna Gora, Sri Lanka, Maldivi ili bilo sta drugo. A nasi ljudi ce radije da odu svake godine za 500-1000 evra i opet da se stiskaju nego jednom u dve do tri godine kao pravi turisti.Ali to je najcesce samo zato da bi se hvalili pred drugima da su isli na letovanje. Naravno ne kazem, ima i onih koji idu na letovanje jednom u 4 godine i to one najjeftinije varijante jer zaista nemaju i takve ljude razumem i podrzavam. Ali ne kapiram one koji idu svake godine i svake godine se stiskaju samo zato da mogu da se pohvale da su letovali. Ako ne mogu kao covek ja nigde ne idem.

pre 5 godina

Idem u Novi Vinodolski, smeštaj oko 180 evra 8 dana... put oko 150 evra (tamo i nazad). Odlazim 23.06-og

pre 5 godina

Za dvoje odraslih i dvoje dece do 14 godina 1500 evra Egipat avionski prevoz sve ukljuceno, dodajte jos par izleta, voznju motara Saharom i plivanje sa delfinima i eto 2000 evra.

sasa

Posto radim na 50 C, okruzen peskom sa jedne , a morem sa druge strane, ja cu sa zadovoljstvom da uzivam za sve te novce u Srbiji.
Vreme sa prijateljima, neprocenjivo.
Inace vec godinama nisam cuo da porodice, narocito deca, provode leto na selu, kod babe i dede na primer. I na selu se prave dobre fotke za FB :)

pre 5 godina

ja lepo odem u Crnu Goru apartman za 4 osobe 30 eura svaki dan uzivam po raznih restorancica i pizerija ali ne luksuznih tako da 10 dana moze sa 700-800 evrica super da se prodje netreba meni luksuz meni treba suncanje kupanje i dobra klopa

LM

Naravno da se u Srbiji ima para. Mislim da kada se saberu troskovi letovanja, svih rodjendana, slava, svakodnevnog pijancenja, svi vucaraju neke telefoncine, kola se voze bolja nego u nekim zemljama EU.. Barem po vecim gradovima. Sto juznije to tuznije. Samo sto oni koji imaju malo se ne mogu cuti od ovih sto imaju puno.

@Pametan
Niko nije ovde zavidan,ali znam da obicno ti koji zaradjuju velike pare,moraju da potrose 2000 e za more,auto im je auto samo ako je 50.000 e,uglavnom idu autobusom na posao,a letuju na Adi.

pre 5 godina

11 noci apt 330e,trajekt 120,putarine oko 50, gorivo 100 e, hrana 200 e.Racunica za one koji misle da ne moze za manje para.Kuci isto jedete, trosite gorivo dajete pare na gluposti tako da je jedini trosak taj apartman.Ne morate na ostrva.I ne biste verovali koliko se jeftinije prodje ako se apartman trazi na licu mesta.Nikad do sada nismo rezervisali i uvek prosli mnogo jeftinije.

Mita

Citajuci komentare,mogu samo da kazem da vise zlobnih ljudi,spremin na svadjanje i onih koji lazu dok nesto ne napisu,nisam video....Svi kao imaju 2000 e za more?Onda je Vucic u pravu,zaista smo najbogatija zemlja na Balkanu,ili svi ovde rade u Vladi Srbije?Bas me zanima sta je po sredi?

Kojim ciframa se ovde barata.
Letovanje u Grckoj uplaceno u januaru za nas dvoje i dete od 5 gog(Sitonija do plaze apartman)-550e.
Potrosicemo jos toliko tamo,tako da ocekujem da sve ksota oko 1000e Realno za cetvoro kompletan trosak je oko 1200e moze i manje za nekih 200 300e sa nosenjem hrane kuvanjem itd..

pre 5 godina

Sve vas zavidne koji zaradjujete po 300 eura da obavestim da u ovoj zemlji žive i oni koji imaju i znanja i veština koje nekom trebaju i za to im plaćaju. Oni mogu da plate letovanje i 2000 i 3000 eura svidelo se to vama ili ne.

Majčin sin

Nemojte se ljutiti na ljude koji ovde napišu koliko letovanje zaista košta. To pitanje je postavljeno u naslovu. Za četvoročlanu porodicu, 10 dana, u sezoni (jul-avgust), mislim da ne može za manje od 1000 evra bruto (smeštaj u studiju, prevoz, hrana, vanpansionska potrošnja). Ako se želi u apartman, bliže plaži, prevoz svojim kolima, kupiti deci voće, sladoled... svaki dan, realno je oko 1700. Sve preko toga, hoteli sa 4+ zvezdice, pun pansion i sl. je još skuplje. Zato na more ide onaj ko može to da priušti. Onaj ko ne može traži druge načine da decu animira preko raspusta.

pre 5 godina

Za 15 dana mene aranzman u hotelu sa ultra all inclusive formulom kosta ne oko vec 1560 evra za dvoje. ( u jednoj zemlji daleko I od Grcke gde ne bih isao da mi platis a Boga mi I od Turske gde je preskupo ) naravno sa uracunatim avio prevozom i taxama jedino doplata za vizu od 12 dolara sto je mala sitnica. Pozdrav paradajz turistima.

miksx

grcka zadnje 2 godine sa 2 male dece putovanje kolima u septembru 10 dana nas izadje nesto oko 1000e s tim da svako drugo vece jedemo u restoranu i nosimo minimalno hrane sa sobom.

pre 5 godina

Uplatili smo kada je bio sajam turizma Hurgadu, tročlana porodica, 1300 evra 10 noćenja, all inclusive, 5*. Sutra polećemo. I u Grčkoj ne možemo proći sa manje para...

dovla

“Za 2.000 evra četvoročlana porodica može letovati u nekom fenomenalnom hotelu sa četiri zvezdice, koji im nudi potpuno uživanje na egipatskim plažama. Cenovni rang za četvoročlanu porodicu oko 1.000 evra mogao bi da pokrije apartman u određenom delu Grčke“, kaže ona.

... A "odredjeni delovi Grčke" su.... pa kaže, Paralija, Platamon, Leptokarija, Nei Pori, Olimpik bič, Polihrono, Hanioti, Pefkohori, Kalikratija, Mudanja, Nikiti, Sarti, Marmaras, Metamorfozis, Nea Vrasna, Stavros, Asprovalta, Tasos, Parga, Nidri...

pre 5 godina

Šta, skupo vam, hoteli sa 4 i 5 zvjezdica? Pa ljetovanja i zimovanja po hotelima i nisu za sirotinju, kao i ljetovanja uopšte...a naš narod navikao da se na more ići mora...još bi i za dž ako može. Sedi kući, ili, ima i drugih formi smeštaja da se ode na more koji dan, ali ne uključuju hotele, a naročito ne oe luksuzne.

(Ne znam bas..., 15. jun 2018 17:53)

hajde frend objasni kako za 660 eur kompletan trosak cetvoroclane porodice 12 dana sitonija

to ti je vec 630 eur
ako mozes da poneses hranu iz srbije cak i ona kosta u srbiji nema sanse da letujete za 660 eur

pre 5 godina

Ja sam uplatio 2000 evra, Antalija. Prošle godine sam bio na Majorci a ove godine u Tursku. Mislim, extra je Španija ali malo sam želeo da promenim destinaciju. Hotel sa pet zvezdica, 14 dana, porodično sa jednim detetom.

Pera lozac

Kefalonija prosle godine sa sve trajektom 12 Dana kraj juna,povetak jula oko 800-850 e fiksni troskovi.Ako cete da bacate pare na gluposti ode racun dosta gore.I nismo poneli ni gram hrane.

pre 5 godina

sto je najgore-u pravu je.evo mene u grckoj.giros 2,7€x4,pice na plazi oko 3€x4,prodavnica ubi...smestaj first minute-40000 din.kola,karton,osiguranje...nema kraja.sladoled 1€ kugla...gledam skandinavce kako jedu po restoranima full fancy klopu a meni skupa panceta kod matijevica sto sam poneo...jadni smo...muka mi da pricam deci kako nam je sve skupo i da ne mogu da im kupujem po dva sladoleda dnevno...o kafani da ni ne govorim...jbg...bar ce da se nadisu joda za sve pare...

Zoran T.

Nisam snob, imam svoju firmu sa 5 zaposlenih i radim 60 sati nedeljno. Sam sam počeo pre 10 godina sa 1000 EUR u džepu. Radim isključivo za strane firme. Ne trebaju mi nikakva poznanstva, veze, mito, korupcija ili ne daj bože političke veze. Stranci cene samo kvalitet, tačnost, preciznost i poštenje.
Do prošle godine mi je bilo potrbno oko 2100 EUR u hotelskom smeštaju jer su deca imala manje od 12 godina, ove godine tačno 2530 EUR za 10 dana, dobar hotel u Grčkoj, četiri zvedice, all inclusive.
Zato ne volim komentare tipa, toliko ja zarađujem godišnje. Ako toliko zarađujete (a ne zarađujete nego samo trolujete), nemojte otpadati po forumima i slati negativne komentare, nego smislite kako da od tih 2000 godišnje dođete do 1000 mesečno.
Znam da zvuči pomalo surovo, ali jednostavno, stvari tako stoje i vi koji pišete te komentare dobro to znate.

pre 5 godina

Baš tako, nas dvoje i naše dete na Tasosu oko 1200€ bez razbacivanja 10 dana. Svi troškovi sa pripremama, put sopstveni prevoz, boravak, ishrana, plaža, izleti...

mihajlo

2000E jeste neka cifra koja je potrebna za korektno letovanje. E sad, druga je stvar što narod nema para pa se krpi na sve načine da bi se spustio do Halkidikija ili CG.

pre 5 godina

320e app. cetvorokrevetni u Pefkohoriju na 50m od mora dva puta Lidl po 50 eura.

pre 5 godina

1000e sam ja vec isao u predsezoni u varijanti paradajz turizma u Pargi. Deci jedan sladoled, i po neki dan giros i to je to... Isao sam kolima.

paradajz,rajčica i dve supice

Mi ,4-člana porodica,idemo sa severa zemlje,12 dana,Halk,kalkulacija je sledeća : zdr. osiguranje 3500,putno 2500, putarine 5000,zeleni karton 2000,plin 10000,prenoćište usput i nazad 6000,obroci usput 5000,apartman skroman 50000,hrana odavde 10000,hrana,koji izlet i troškovi tamo 50000,sve ukupno 144000 ( oko 1200 evra).Letovali smo i za više novaca ali ove godine i ovo je premija.Teško da može jeftinije od ovog,u proleċe i jesen možda da.Kako god,mi odosmo za deset dana:-).

pre 5 godina

Posle puno godina čitanja ovde o letovanjim od dve nedelje za 200 Eura u Grčkoj ako se ponese hrana, pomislih dali vam se najzad digao standard, ovo zvuci bas normalno!? Kad ono, vidim komentare, ipak smo mi još uvek nažalost, različiti svet :(

achitwn

A sta je sa prevozom. Za €1500 po osobi 7 nocenja ukljucen i let moze fantasticno da se letuje u all inclusive resort u Punte Cana ili Playa de carmen.

pre 5 godina

Za preko hiljadu evra mogu gde hoće, za od 700 do 1000 može se naći dobar apartman u nekom lepom mestu u Grčkoj. Za do 500e mogu isto Grčku, Olimpijsku regiju, tamo gde inače idu najsiromašniji, takođe može i CG dosta naših građana iznajmljuju kuće za male pare tamo.
(janbo, 15. jun 2018 17:11)
Kakvo je to letovanje vde pola vremena provdim po granapima marketima sa serpama i loncima. All inclusive je keva bre. Klopa i sve pice ukljuceno. I samo uzivanje.

pre 5 godina

Nikad ne bi otišao u zemlju u kojoj ne postoje konobarice pa da mi daju gratis sve. More i plaža manje više isto svuda, hrana isto, ali da ja idem ulicom i da 25 brkatih Harvi Vajnstina gleda u moju ženu kao da nikad ženu nisu videli, neka hvala. Kad civilizacija dokači neke zemlje ići ću tamo možda. Meni je najvažnije da sam opušten.

suke

Nas troje smo po Grckoj za 10 dana uvek imali trosak 1500e, za iole normalan odmor, cetvoro znaci 2000, ostalo nije odmor ako razmisljam hocu sladoled ili necu...

pre 5 godina

Ja odem na more i ponesem sve od kuće. Brašno, jaja, ulje, začine, konzerve, salate, vodu itd. Gledam nista da ne kupujem. A za tih deset dana, naguramo se svi na dva kreveta i ful. Kad idem na plažu, gledam decu da vodim po ulicama gde nema prodavnica i frizidera sa sladoledom, a jos i da mi se prehlade, Kad se vratim kuci i presaberem sve, ispada da sam jos i zaradio. To je letovanje.

Nenad

Zavisi od destinacije, kategorije hotela, vrste prevoza, uzrasta dece (ona do 12 godina uglavnom imaju popust od 50-70% na cenu aranzmana a mladja od 6 godina placaju samo prevoz ako su u pratnji oba roditelja). U osrednjem hotelu (4*) na bazi polupansiona i avionskim prevozom u Grckoj u sezoni porodica sa dvoje male dece moze da letuje za 2200-2300 evra. U Turskoj za 1700-1800 evra. U Spaniji za 2500-2800 evra. Za Maldive, Sejsele, Bahame i sl. nije mi poznato jer je ionako preskupo za moju porodicu. Plus najmanje 1200 evra za suncobrane, lezaljke, izlete, kafice, restorane
posto rucak nije uracunat u polupansion, sladolede, free shop, suvenire, itd. Postoji i opcija sve ukljuceno ali to poskupljuje aranzman za 800-1200 evra za porodicu u hotelu iste kategorije.

pre 5 godina

10-ak dana u solidnom hotelu,polupansion ,avionom oko 2000€plus trošak tamo,to mi je neki prosek,naravno zavisi i od uzrasta deteta ali to bi bilo to

Непливач

Зависи од термина, али нека крену од 700€ па навише. 200€ мин за трошак, 100€ пут(својим аутом), храна, смештај мин 250€( крај маја, почетак јуна), зелени картон и здравствено осигурање 50€. Тотално штекерска варијанта ?

Ne znam bas...

...koja je poenta ovog teksta, sem da dezinformise i eventualno stane na zulj masi koja nema za ovako "povoljna" letovanja... Inace, za 2100e cetvoroclana porodica moze da letuje u vrhunskom hotelu sa 5 zvezdica u Egiptu (u cenu uracunati apsolutno svi troskovi). Hotel star 3 godine, mi bili 2016, sve novo. S tim sto su cene skocile drasticno od onda (bilo je 1350e), pa sad idemo u Grcku na 12 dana u apartman na Sitoniji za 660e.