Iako su se na račun kafe godinama stavljale razne ozbiljne optužbe, poslednja istraživanja pokazuju da je ipak više korisna nego štetna za zdravlje. Naravno, ključ je u umerenosti.
Najnovije istraživanje pokazuje da šoljica kafe dnevno garantuje dugovečnost čak i onim ljudima koji imaju problema s visokim krvnim pritiskom. Naučnici objašnjavaju da kafa poboljšava elastičnost arterija, što smanjuje rizik od srčanih bolesti.
U istraživanju su učestvovali stanovnici grčkog ostrva Ikarije koje su stručnjaci zapazili jer žive zdravije i duže od ostalih ljudi. Smatra se da je za dugovečnost ispitanika odgovorna mediteranska ishrana, ali i kafa. Pokazalo se da je ključna količina šoljica na dan.
Izvor:
tportal.hr
Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja,
stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.
Komentari 4
Pogledaj komentare