Subota, 18.11.2023.

08:30

Berlinski zid preskočen za dva minuta – kako će Partizan protiv "tvrđava"?

Pobedi se u zube ne gleda – tako bi najbolje mogla da se opiše utakmica košarkaša Partizana protiv berlinske Albe (89:74).

Izvor: DP

Berlinski zid preskoèen za dva minuta – kako æe Partizan protiv "tvrðava"? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

65 Komentari

Sortiraj po:

обс

pre 8 meseci

Партизан је до сада, резултатски, неуспешан с обзиром на капацитет екипе. Две победе више је требао да има (из Атине и из Минхена). Али разумљиво је јер је екипа у упознавању и постоји мала засићеност екипе кошарком (посебно код Алексе који је мотор екипе). Жоц је прошле године с Дантеом имао концентрат енергије и интелигенције али мали ростер. Ове године је избор већи и резултат би требао да буде бољи. Кад новопридошли уђу у рутину, а староседеоци најзад себе почињу да остварују (Балша, Тристан) биће то опасна екипа. Овако "с дечјим болестима" екипа добро држи прикључак. Жоцу свака част на такту, стрпљењу и разумвању играча. Време је да му играчи врате. Верујем у овај Партизан!

вечити

pre 8 meseci

Реално, овако стоје ствари. Прве процене и прогнозе могу се давати после пресека, негде на пола сезоне. Тачније, после 20. кола. До тада је битно заузети што бољу стартну позицију. То значи, не бити у минусу, имати макар једнак број победа и пораза (10-10). Тек тада креће одлучујућих 14 кола и плеј-оф. Мислим да је реално да и Партизан и Звезда буду 7-10. места, за 5. или 6. требаће да се поклопе неке ствари. Навијајте за свој тим и поштујте ривала. Не ширите мржњу, доста је било.

Papa

pre 8 meseci

Na stranu utakmica i rezultat ali da li je neko obratio paznju na izgled navijaca na tribinama.Ako mi neko pokaze Grobara koji nema jedno oko 10 cm nize od drugog,koji nema grbu,ne nosi ortopedske cipele,nije “izujedan” masinicom za sisanje i ne mirise na ustajali znoj dacu mu 1000€ sada odmah.A tek deca….to sve zrikavo,sa iks nogama i prstom na neprekidnoj relaciji nos-usta.Stvarno nismo isti,hvala dragom Bogu.

(Nemanja V., 18. novembar 2023 12:27)

Просто и једноставно, склони се од огледала!

Nemanja V.

pre 8 meseci

Na stranu utakmica i rezultat ali da li je neko obratio paznju na izgled navijaca na tribinama.Ako mi neko pokaze Grobara koji nema jedno oko 10 cm nize od drugog,koji nema grbu,ne nosi ortopedske cipele,nije “izujedan” masinicom za sisanje i ne mirise na ustajali znoj dacu mu 1000€ sada odmah.A tek deca….to sve zrikavo,sa iks nogama i prstom na neprekidnoj relaciji nos-usta.Stvarno nismo isti,hvala dragom Bogu.

Rifkin

pre 8 meseci

nba je još jači tempo, duplo jači. Ne vidim da se Jokić povređuje a igra svaku na max. Prosečna minutaža u Evropi za top igrače je 25-30 minuta. U NBA je to mnogo više. Plus doigravanje ima više utakmica uz mnogo brži i jači intenzitet svega plus veći teren, duža utakmica za 8 minuta itd. Zanimljivo da kad ti isti igrači iz Evrolige odu u Nba automatski prestaju da kukaju o naporima i igraju mnogo više minuta uz sve ono ºto sam nabrojao.
(Yun, 18. novembar 2023 11:14)

U NBA se ne igra svaki drugi dan.Ako se odigraju dve utakmice u tri dana onda pauza.Denver je jutros igrao a pore toga pre tri dana

zdravko

pre 8 meseci

Ефес неће прескочити и други тим тичу да ударе у зид и даље нема. Овако ако буду играли против Ефеса бићу разбијени ко дете звечку.

M.K

pre 8 meseci

Sećam se prošle sezone kad je bio još lošiji početak,pa su onda krenuli furiozno,obezbedili i titulu u ABA ligi i bili na korak od fajnal-fora. Vidi se da se još uigrava ekipa, mislim da će sve to doći na svoje.

Logs

pre 8 meseci

U nba je još jači tempo, duplo jači. Ne vidim da se Jokić povređuje a igra svaku na max. Prosečna minutaža u Evropi za top igrače je 25-30 minuta. U NBA je to mnogo više. Plus doigravanje ima više utakmica uz mnogo brži i jači intenzitet svega plus veći teren, duža utakmica za 8 minuta itd. Zanimljivo da kad ti isti igrači iz Evrolige odu u Nba automatski prestaju da kukaju o naporima i igraju mnogo više minuta uz sve ono ºto sam nabrojao.
(Yun, 18. novembar 2023 11:14)

EL i NBA čak nije ni isti sport. EL se igra zbog sportskih rezultata a NBA za pravljenje para.

U NBA igrači igraju 6 meseci pa 6 meseci odmor. Pritom se regularni deo igra malo opuštenije.

U Evropi generalno ima mnogo kupova, nacionalnih liga, regionalnih liga,pa EL,EK, pa FIBA prozori, pa SP, EP gde igrači jedva sastave mesec dana pauze.

Najveći problem je sto u Evropi igrači nemaju dovoljno vremena izmedju sezona.

Uzmi primer da se Aleksa vratio sa SP gde je Partizan igrao protiv Feunlabrade zanci već pripremna utakmica a on mučenik jos nije završio prošlu sezonu.

Ko od nasih sa SP nesto igra trenutno, ili povredjeni ili u kanalu.

iskreno

pre 8 meseci

Pobedili smo, dali smo 90 pts....vodili smo skoro celu utakmicu...rutinska pobeda.
Ne znam sta je trebalo da vodimo sa 31 pts celu utakmicu da bi mediji bili zadovoljni?
Igrali smo koliko je trebalo, bez tri povredjena igrača, jednim rovitim, jednim novim i dva klinca.
Nek bude svaka ovakva.
(Logs, 18. novembar 2023 09:19)

Problem je što ovakvi ne vide srž problema. Sve gledaju kroz pobedu, pobedili smo i super.
Ako je tebi ovo rutinska pobeda, gde se ekipa mučila skoro celu utakmicu i tek na kraju napravila razliku, onda sa tobom ne vredi rasprava. Pritom treba li da te podsetim da smo igrali sa ubedljivo najgorim ekipom EL. Kažeš nek bude svaka ovakva... Pa zar stvarno misliš da će neka druga ekipa ovako loša da bude kao Alba sinoć?!
Igra je krš živi.
Stvarno je pogrešno što svaka budala danas ima pravo na mišljenje...

mamatizrikava

pre 8 meseci

Na stranu utakmica i rezultat ali da li je neko obratio paznju na izgled navijaca na tribinama.Ako mi neko pokaze Grobara koji nema jedno oko 10 cm nize od drugog,koji nema grbu,ne nosi ortopedske cipele,nije “izujedan” masinicom za sisanje i ne mirise na ustajali znoj dacu mu 1000€ sada odmah.A tek deca….to sve zrikavo,sa iks nogama i prstom na neprekidnoj relaciji nos-usta.Stvarno nismo isti,hvala dragom Bogu.
(Nemanja V., 18. novembar 2023 12:27)

Ja sam nesto drugo primetio, ali dobro. Nismo isti, hvala Bogu.

ja

pre 8 meseci

Ma zna Želimir šta radi. Stari lisac je to. Kad se samo setim kako je pustio Real u trećoj utakmici da bi Panter igrao u Kaunasu protiv Barselone....
(Vojvoda Gavran, 18. novembar 2023 10:49)

Vi to najbolje znate, nije lako izgubiti dva puta u cetiri dana od Zelimira. Vratio vas na fabricka podesavanja, da ne kazem reciklirao.

d-drop

pre 8 meseci

Jel zeljko brojao poene Domacih igrača sinoc?
(sta reci, 18. novembar 2023 09:35)

Није, али ево ја ћу:

1. Аврамовић 20п, 3с, 1ас
2. Анђушић 16п, 1с, 1 ас

Задовољан?

davor

pre 8 meseci

Ja ne znam kome ova igra može da uliva optimizam. Ovo izgleda lošije bar duplo od prošle sezone i onog starta. Govorim o igri a ne o skoru. Ja zaista ne znam koliko će još vremena trebati da prođe da se uigra skok u odbrani (ekipno), odbrana pogotovo. Niko osim možda Avramovića ne igra odbranu.
Treći problem je naravno organizacija napada. Prošle sezone je to nekako išlo jer je šut sa distance bio dobar. Ove nije taj slučaj i već se vidi probam. Aleksa nije vičan da osmisli napad, Jaramaz ni toliko. Nije posao pleja jedno da prenese loptu preko pola. Treba i organizovati napad. Jaramaz nema ni šut, ni smisao da napravi nešto pozitivno u tom smislu. Dozir tek nije za taj posao, niti mu je to pozicija na kojoj bi trebalo da igra. Dolazimo do zaključka da Partizan nema ni jednog pleja i sa ovakvom igrom gde ne postoji organizator igre, odbrana i skok, ne može se napraviti ništa vredno pomena. Neviđeno loše odrađen prelazni rok je srž svega ovoga. Neko treba da odgovara za to. Savić, Željko ili Ostoja, ko god da je u pitanju treba da snosi posledice zbog toga.

Yun

pre 8 meseci

Gost777, 18. novembar 2023 10:55)

U nba je još jači tempo, duplo jači. Ne vidim da se Jokić povređuje a igra svaku na max. Prosečna minutaža u Evropi za top igrače je 25-30 minuta. U NBA je to mnogo više. Plus doigravanje ima više utakmica uz mnogo brži i jači intenzitet svega plus veći teren, duža utakmica za 8 minuta itd. Zanimljivo da kad ti isti igrači iz Evrolige odu u Nba automatski prestaju da kukaju o naporima i igraju mnogo više minuta uz sve ono ºto sam nabrojao.

Невен

pre 8 meseci

(MS, 18. novembar 2023 09:55)
Ја сам две стотине километара од Београда и немам рачуна да купујем сезонску. Последњих двадесет година гледам отприлике пола домаћих утакмица, и кад дођем са екипом одеремо се од навијања, тај дан је празник за нас. Ове године се не могу куповати дневне карте а резултат тога је навијање такво какво јесте да је највећа бука у дворани шкрипа патика. Наравно Југу свака част али сад је већ евидентно да ретко успева покренути целу дворану а о континуираном навијању можемо само да сањамо... а ти ме убеди да је другачије...

321

pre 8 meseci

Panter i Smajli i to je to..Bice to ok. Start je bolji i verujem da ce vremenom da bude jos uigranije ..Bitno je ne igrati dobro a izgubis?

Žera

pre 8 meseci

imas gomilu istih naslova za jsd a to nisi primetio? vama je nepristrasno nevinarstvo Tegeltija...
(SR, 18. novembar 2023 09:21)
Tageltija radi u Partizanu, tj za televiziju Partzana. Mislim da je razlika očigledna, naravno ukoliko želiš da je uočiš. Kao i svemu ostalome, realno…

Sah mat

pre 8 meseci

Pa zar nema igokea najboljeg trenera ili mu treba jos stranaca.
Lokooo

Ne verujem da je Vlada Jovanovic skuplji od onog Grka. Vlada je u Igokeu dosao iz Cibone a Grk iz Makabija.
Ipak je to druga dimenzija.

Vojvoda Gavran

pre 8 meseci

Dok je Zeljka, ne brinemo se nista.
Živeo Partizan!
(Radijator, 18. novembar 2023 09:09)

Ma zna Želimir šta radi. Stari lisac je to. Kad se samo setim kako je pustio Real u trećoj utakmici da bi Panter igrao u Kaunasu protiv Barselone....

Hopl

pre 8 meseci

Невен, 18. novembar 2023 10:23

Juče su 3 puta u toku dana puštali redom 300 pa 200 pa 100 karata. Ko hoće nađe način, ko neće nađe izgovor.

Evo ti prosta računica. Za 45 000 koliko iznosi standard 2, ukoliko pogledaš 8 evroligaških domaćih utakmica od 17 ukupno to ti je 8x6000 koliko je cena pojedinačne karte = 48 000 dinara. Dakle za manje od pola evroligaških utakmica isplaćuješ cenu sezonske i praktično aba ligu i ostatak evrolige uz doigravanja gledaš džabe.

Računica je i više nego isplativa i prosta, ali vama je žao para. I nemojte one fore sa decom jer ih svakako ne vodite na utakmice.

Evropski_nba_pod_obrucima

pre 8 meseci

Publika je podigla igrace, a ne obrnuto..u 3 cetvrtini preko 5min, u krug je isla pesma: "Ajmo crno beli", dok je trajao prekid. Sve u svemu, ovakvi tesktovi mogu samo da motivisu Partizan dodatno, jer u EL ima sasvim dobar skor. Porazi su ocekivani od Oly i Makabija u gostima, i za sada jedini poraz kuci od Barse. Jedina je mogla jedna pobeda od dva gostovanja, Bajern i Baskonija ali dobro, nadoknadice se to na drugoj strani. Velicanje poraza jednog kluba, a nipodastavanje pobede drugog, samo ide Partizanu u prilog. Zapamtite to!

Goks

pre 8 meseci

Dva utiska sa utakmice su neprocenjiva. Horizantalni šut inače obezglavljenog Jaramaza i istrajavanje Vukčevića već treću godinu da ne želi u odbrani da stane u stav a ne nešto drugo. Trener to gleda iz utakmice u utakmicu, po principu, ja sam ih doveo sad moram da ih trpim. Neverovatno.

Gost777

pre 8 meseci

Neverovatno koliko povreda ima svaka ekipa. Evo sad Partizan (Punter, Smajli, Balsa Ponitka izlazi iz povrede), Zvezda ( Nejpir, Lazic, Hanga, Simonovic), Fener (Piere, Guduric, Shanli), Olimpijakos (Milutinov, Goss, Shaquille).
I to sam samo pobrojao nase klubove i Zvezdine protivnike u ovoj nedelji.
Jednostavno ovaj tempo NIJE NORNALAN.
I zato svakoj ekipi treba minimum 15-16 igraca u rosteru. Evo Zvezda sa 16, Partizan sa 15 ne mogu da kompletieaju sastav od 12 igraca.

zare

pre 8 meseci

Partizan i Zvezda su evroligi izjednačeni. Ni jedan tim nema pobedu u gostima. Partizna ima pobedu više, isto na domaćem terenu protiv Zvezde, što će ona da mu vrati kada Partiza bude gostovao Zvezdei. Kako stvari stvoje, biće teško i jednom i drugom timu da uđu u prvih 8.

ja

pre 8 meseci

Jel zeljko brojao poene Domacih igrača sinoc?
(sta reci, 18. novembar 2023 09:35)

Nije, zna se ko broji poene domacih igraca ali samo kad vama treba.

SR

pre 8 meseci

Au...kako "nepristrasno " novinarstvo.
Bas me zanima da pročitam na ovom portalu analizu dr Excellove ekipe?
Ali ne...tu će da.bude "hrabra Zvezda izgubila uprkos lavovskoj borbi"



imas gomilu istih naslova za jsd a to nisi primetio? vama je nepristrasno nevinarstvo Tegeltija...

Duka

pre 8 meseci

Lepse pisete o tz zvezdi kad izgubi nego o Partizanu kad pobedi. I niko da napomene da Partizan igra bez kapitena evo par utakmica a to je veliki hendikep priznacete.
Ali dobro, terajte kako volite mi imamo svoj san.

Šomi

pre 8 meseci

Partizan tek hvata ritam,znamo da Željko tempira formu oko nove godine,još kad se vrati Panter,a Ponitka i Smajlagić srede svoje stanje oko povreda,biće to opasan tim,očekujem najbolji Partizan od januar meseca..

Radijator

pre 8 meseci

Au...kako "nepristrasno " novinarstvo.
Bas me zanima da pročitam na ovom portalu analizu dr Excellove ekipe?
Ali ne...tu će da.bude "hrabra Zvezda izgubila uprkos lavovskoj borbi"

Kad se vrati Panter, malo jos uhoda Kaboklo i proigra Ponitka koji je paklen igrač, biće ovo druga ekipa skroz. Ne zaboravimo da ni Smajli nije igrao.. a videli smo sta sve može.
Ovako desetkovani, odlično smo prošli.. jedino je mogao i Bajern nekako da se savlada, ali i ovo je skroz dobar skor.

Dok je Zeljka, ne brinemo se nista.
Živeo Partizan!

Goran Loznica

pre 8 meseci

Ovo je amaterska ekipa. Iole ozbiljnija ekipa bi nas sinoć lagano dobila. Komadje je sinoć bio O’Nil iz najboljih dana. Sramna odbrana, zaštita obruča i sramno ponašanje igrača.

Nenad

pre 8 meseci

imas gomilu istih naslova za jsd a to nisi primetio? vama je nepristrasno nevinarstvo Tegeltija...
(SR, 18. novembar 2023 09:21)

Ne, bolje je kad se prekida dodela prenosa pehara zato da bi bivsi trener Zvezde pricao o pomoci drzave.

Logs

pre 8 meseci

Pobedili smo, dali smo 90 pts....vodili smo skoro celu utakmicu...rutinska pobeda.


Ne znam sta je trebalo da vodimo sa 31 pts celu utakmicu da bi mediji bili zadovoljni?

Igrali smo koliko je trebalo, bez tri povredjena igrača, jednim rovitim, jednim novim i dva klinca.

Nek bude svaka ovakva.

MS

pre 8 meseci

Невен, 18. novembar 2023 09:23)
Momak,šta ti lupaš bre????
Koji novi navijači???
Svi koji su kupili prethodnih godina mogli su i ove!!! Gde si ti????
Šta tebi smeta???? Nema više besplatnih karata... Neko mora da kupi i te karte od 1000€+....
Klub živi od karata!!! I svako ko je uzeo kartu,voli i podržava klub,i navija na svoj način!!!! Ako misliš da je psovanje,pljuvanje i vređanje jedini način ispravnog navijanja,u dubokoj si zabludi!!!!!

Невен

pre 8 meseci

Сезонске карте за мамине и татине синове су апсолутно уништиле енергију у Арени и исто тако ће уништити и целу сезону... Играчи који су остали покушавају да оживе ту атмосферу али са овим навијачима то просто нема шансе...

Nenad

pre 8 meseci

Pa zar nema Igokea najboljeg trenera ili mora Jos skupih stranaca?
(lokooo, 18. novembar 2023 09:35)

Rece navijac tima koji je prosle sezone rugao se Partizanu nazivaju ci ga KK Kamerun, a ovog leta tvoj tim pokupovao sve zivo. Klasicna zamena teza.

View

pre 8 meseci

U 9 utakmica, 4 kod kuće Ÿavršiti sa 4 pobede, a tu igrati sa Barsom Oly,Fener, Bajernom, Baskonijom i ostalim ispod Berlindkog zida je sasvim u redu. Monako, Pao, Armani su daleko od tvrđava. Tako bez brige u predgrsđu.

Ej bre

pre 8 meseci

@Radijator

vama je nepristrasno novinarstvo Instagram novinar onaj?

Ove tekstove pisi Vasi navijaci a ne Zvezdini... sto moras da spinujes?

Nenad

pre 8 meseci

Ovo je amaterska ekipa. Iole ozbiljnija ekipa bi nas sinoć lagano dobila. Komadje je sinoć bio O’Nil iz najboljih dana. Sramna odbrana, zaštita obruča i sramno ponašanje igrača.
(Goran Loznica, 18. novembar 2023 09:12)

Amateri dobili 2 puta u 4 dana najskuplji tim Zvezde u istoriji :))) otuda i vasa tolika frustracija. Mozes ti i bolje.

Realan .

pre 8 meseci

Bez obzira na naslove i ostalo Partizan ima dobar skor za sada.
Nijedan tim osim Reala nije na više od 70 posto forme .
Nijedan tim nije kompletan i svi igraju u sastavima gdje fale igrači .
Partizan čim skok stabilizuje a sa Brunom ide to nabolje doce I više pobjeda .
Ponitka kad se vrati u formu i Panter biće to mašina od tima.
Aba Liga je lakše takmičenje i tu ide u pley of 8 ekipa , bitno je biti medju osam i tu se priča završava .

Radijator

pre 8 meseci

Au...kako "nepristrasno " novinarstvo.
Bas me zanima da pročitam na ovom portalu analizu dr Excellove ekipe?
Ali ne...tu će da.bude "hrabra Zvezda izgubila uprkos lavovskoj borbi"

Kad se vrati Panter, malo jos uhoda Kaboklo i proigra Ponitka koji je paklen igrač, biće ovo druga ekipa skroz. Ne zaboravimo da ni Smajli nije igrao.. a videli smo sta sve može.
Ovako desetkovani, odlično smo prošli.. jedino je mogao i Bajern nekako da se savlada, ali i ovo je skroz dobar skor.

Dok je Zeljka, ne brinemo se nista.
Živeo Partizan!

Duka

pre 8 meseci

Lepse pisete o tz zvezdi kad izgubi nego o Partizanu kad pobedi. I niko da napomene da Partizan igra bez kapitena evo par utakmica a to je veliki hendikep priznacete.
Ali dobro, terajte kako volite mi imamo svoj san.

Nenad

pre 8 meseci

Ovo je amaterska ekipa. Iole ozbiljnija ekipa bi nas sinoć lagano dobila. Komadje je sinoć bio O’Nil iz najboljih dana. Sramna odbrana, zaštita obruča i sramno ponašanje igrača.
(Goran Loznica, 18. novembar 2023 09:12)

Amateri dobili 2 puta u 4 dana najskuplji tim Zvezde u istoriji :))) otuda i vasa tolika frustracija. Mozes ti i bolje.

Realan .

pre 8 meseci

Bez obzira na naslove i ostalo Partizan ima dobar skor za sada.
Nijedan tim osim Reala nije na više od 70 posto forme .
Nijedan tim nije kompletan i svi igraju u sastavima gdje fale igrači .
Partizan čim skok stabilizuje a sa Brunom ide to nabolje doce I više pobjeda .
Ponitka kad se vrati u formu i Panter biće to mašina od tima.
Aba Liga je lakše takmičenje i tu ide u pley of 8 ekipa , bitno je biti medju osam i tu se priča završava .

Logs

pre 8 meseci

Pobedili smo, dali smo 90 pts....vodili smo skoro celu utakmicu...rutinska pobeda.


Ne znam sta je trebalo da vodimo sa 31 pts celu utakmicu da bi mediji bili zadovoljni?

Igrali smo koliko je trebalo, bez tri povredjena igrača, jednim rovitim, jednim novim i dva klinca.

Nek bude svaka ovakva.

Nenad

pre 8 meseci

Pa zar nema Igokea najboljeg trenera ili mora Jos skupih stranaca?
(lokooo, 18. novembar 2023 09:35)

Rece navijac tima koji je prosle sezone rugao se Partizanu nazivaju ci ga KK Kamerun, a ovog leta tvoj tim pokupovao sve zivo. Klasicna zamena teza.

Nenad

pre 8 meseci

imas gomilu istih naslova za jsd a to nisi primetio? vama je nepristrasno nevinarstvo Tegeltija...
(SR, 18. novembar 2023 09:21)

Ne, bolje je kad se prekida dodela prenosa pehara zato da bi bivsi trener Zvezde pricao o pomoci drzave.

Evropski_nba_pod_obrucima

pre 8 meseci

Publika je podigla igrace, a ne obrnuto..u 3 cetvrtini preko 5min, u krug je isla pesma: "Ajmo crno beli", dok je trajao prekid. Sve u svemu, ovakvi tesktovi mogu samo da motivisu Partizan dodatno, jer u EL ima sasvim dobar skor. Porazi su ocekivani od Oly i Makabija u gostima, i za sada jedini poraz kuci od Barse. Jedina je mogla jedna pobeda od dva gostovanja, Bajern i Baskonija ali dobro, nadoknadice se to na drugoj strani. Velicanje poraza jednog kluba, a nipodastavanje pobede drugog, samo ide Partizanu u prilog. Zapamtite to!

MS

pre 8 meseci

Невен, 18. novembar 2023 09:23)
Momak,šta ti lupaš bre????
Koji novi navijači???
Svi koji su kupili prethodnih godina mogli su i ove!!! Gde si ti????
Šta tebi smeta???? Nema više besplatnih karata... Neko mora da kupi i te karte od 1000€+....
Klub živi od karata!!! I svako ko je uzeo kartu,voli i podržava klub,i navija na svoj način!!!! Ako misliš da je psovanje,pljuvanje i vređanje jedini način ispravnog navijanja,u dubokoj si zabludi!!!!!

ja

pre 8 meseci

Jel zeljko brojao poene Domacih igrača sinoc?
(sta reci, 18. novembar 2023 09:35)

Nije, zna se ko broji poene domacih igraca ali samo kad vama treba.

View

pre 8 meseci

U 9 utakmica, 4 kod kuće Ÿavršiti sa 4 pobede, a tu igrati sa Barsom Oly,Fener, Bajernom, Baskonijom i ostalim ispod Berlindkog zida je sasvim u redu. Monako, Pao, Armani su daleko od tvrđava. Tako bez brige u predgrsđu.

Šomi

pre 8 meseci

Partizan tek hvata ritam,znamo da Željko tempira formu oko nove godine,još kad se vrati Panter,a Ponitka i Smajlagić srede svoje stanje oko povreda,biće to opasan tim,očekujem najbolji Partizan od januar meseca..

вечити

pre 8 meseci

Реално, овако стоје ствари. Прве процене и прогнозе могу се давати после пресека, негде на пола сезоне. Тачније, после 20. кола. До тада је битно заузети што бољу стартну позицију. То значи, не бити у минусу, имати макар једнак број победа и пораза (10-10). Тек тада креће одлучујућих 14 кола и плеј-оф. Мислим да је реално да и Партизан и Звезда буду 7-10. места, за 5. или 6. требаће да се поклопе неке ствари. Навијајте за свој тим и поштујте ривала. Не ширите мржњу, доста је било.

d-drop

pre 8 meseci

Jel zeljko brojao poene Domacih igrača sinoc?
(sta reci, 18. novembar 2023 09:35)

Није, али ево ја ћу:

1. Аврамовић 20п, 3с, 1ас
2. Анђушић 16п, 1с, 1 ас

Задовољан?

Goran Loznica

pre 8 meseci

Ovo je amaterska ekipa. Iole ozbiljnija ekipa bi nas sinoć lagano dobila. Komadje je sinoć bio O’Nil iz najboljih dana. Sramna odbrana, zaštita obruča i sramno ponašanje igrača.

SR

pre 8 meseci

Au...kako "nepristrasno " novinarstvo.
Bas me zanima da pročitam na ovom portalu analizu dr Excellove ekipe?
Ali ne...tu će da.bude "hrabra Zvezda izgubila uprkos lavovskoj borbi"



imas gomilu istih naslova za jsd a to nisi primetio? vama je nepristrasno nevinarstvo Tegeltija...

Papa

pre 8 meseci

Na stranu utakmica i rezultat ali da li je neko obratio paznju na izgled navijaca na tribinama.Ako mi neko pokaze Grobara koji nema jedno oko 10 cm nize od drugog,koji nema grbu,ne nosi ortopedske cipele,nije “izujedan” masinicom za sisanje i ne mirise na ustajali znoj dacu mu 1000€ sada odmah.A tek deca….to sve zrikavo,sa iks nogama i prstom na neprekidnoj relaciji nos-usta.Stvarno nismo isti,hvala dragom Bogu.

(Nemanja V., 18. novembar 2023 12:27)

Просто и једноставно, склони се од огледала!

Žera

pre 8 meseci

imas gomilu istih naslova za jsd a to nisi primetio? vama je nepristrasno nevinarstvo Tegeltija...
(SR, 18. novembar 2023 09:21)
Tageltija radi u Partizanu, tj za televiziju Partzana. Mislim da je razlika očigledna, naravno ukoliko želiš da je uočiš. Kao i svemu ostalome, realno…

Goks

pre 8 meseci

Dva utiska sa utakmice su neprocenjiva. Horizantalni šut inače obezglavljenog Jaramaza i istrajavanje Vukčevića već treću godinu da ne želi u odbrani da stane u stav a ne nešto drugo. Trener to gleda iz utakmice u utakmicu, po principu, ja sam ih doveo sad moram da ih trpim. Neverovatno.

Vojvoda Gavran

pre 8 meseci

Dok je Zeljka, ne brinemo se nista.
Živeo Partizan!
(Radijator, 18. novembar 2023 09:09)

Ma zna Želimir šta radi. Stari lisac je to. Kad se samo setim kako je pustio Real u trećoj utakmici da bi Panter igrao u Kaunasu protiv Barselone....

ja

pre 8 meseci

Ma zna Želimir šta radi. Stari lisac je to. Kad se samo setim kako je pustio Real u trećoj utakmici da bi Panter igrao u Kaunasu protiv Barselone....
(Vojvoda Gavran, 18. novembar 2023 10:49)

Vi to najbolje znate, nije lako izgubiti dva puta u cetiri dana od Zelimira. Vratio vas na fabricka podesavanja, da ne kazem reciklirao.

Ej bre

pre 8 meseci

@Radijator

vama je nepristrasno novinarstvo Instagram novinar onaj?

Ove tekstove pisi Vasi navijaci a ne Zvezdini... sto moras da spinujes?

Gost777

pre 8 meseci

Neverovatno koliko povreda ima svaka ekipa. Evo sad Partizan (Punter, Smajli, Balsa Ponitka izlazi iz povrede), Zvezda ( Nejpir, Lazic, Hanga, Simonovic), Fener (Piere, Guduric, Shanli), Olimpijakos (Milutinov, Goss, Shaquille).
I to sam samo pobrojao nase klubove i Zvezdine protivnike u ovoj nedelji.
Jednostavno ovaj tempo NIJE NORNALAN.
I zato svakoj ekipi treba minimum 15-16 igraca u rosteru. Evo Zvezda sa 16, Partizan sa 15 ne mogu da kompletieaju sastav od 12 igraca.

zare

pre 8 meseci

Partizan i Zvezda su evroligi izjednačeni. Ni jedan tim nema pobedu u gostima. Partizna ima pobedu više, isto na domaćem terenu protiv Zvezde, što će ona da mu vrati kada Partiza bude gostovao Zvezdei. Kako stvari stvoje, biće teško i jednom i drugom timu da uđu u prvih 8.

Невен

pre 8 meseci

Сезонске карте за мамине и татине синове су апсолутно уништиле енергију у Арени и исто тако ће уништити и целу сезону... Играчи који су остали покушавају да оживе ту атмосферу али са овим навијачима то просто нема шансе...

Невен

pre 8 meseci

(MS, 18. novembar 2023 09:55)
Ја сам две стотине километара од Београда и немам рачуна да купујем сезонску. Последњих двадесет година гледам отприлике пола домаћих утакмица, и кад дођем са екипом одеремо се од навијања, тај дан је празник за нас. Ове године се не могу куповати дневне карте а резултат тога је навијање такво какво јесте да је највећа бука у дворани шкрипа патика. Наравно Југу свака част али сад је већ евидентно да ретко успева покренути целу дворану а о континуираном навијању можемо само да сањамо... а ти ме убеди да је другачије...

iskreno

pre 8 meseci

Pobedili smo, dali smo 90 pts....vodili smo skoro celu utakmicu...rutinska pobeda.
Ne znam sta je trebalo da vodimo sa 31 pts celu utakmicu da bi mediji bili zadovoljni?
Igrali smo koliko je trebalo, bez tri povredjena igrača, jednim rovitim, jednim novim i dva klinca.
Nek bude svaka ovakva.
(Logs, 18. novembar 2023 09:19)

Problem je što ovakvi ne vide srž problema. Sve gledaju kroz pobedu, pobedili smo i super.
Ako je tebi ovo rutinska pobeda, gde se ekipa mučila skoro celu utakmicu i tek na kraju napravila razliku, onda sa tobom ne vredi rasprava. Pritom treba li da te podsetim da smo igrali sa ubedljivo najgorim ekipom EL. Kažeš nek bude svaka ovakva... Pa zar stvarno misliš da će neka druga ekipa ovako loša da bude kao Alba sinoć?!
Igra je krš živi.
Stvarno je pogrešno što svaka budala danas ima pravo na mišljenje...

mamatizrikava

pre 8 meseci

Na stranu utakmica i rezultat ali da li je neko obratio paznju na izgled navijaca na tribinama.Ako mi neko pokaze Grobara koji nema jedno oko 10 cm nize od drugog,koji nema grbu,ne nosi ortopedske cipele,nije “izujedan” masinicom za sisanje i ne mirise na ustajali znoj dacu mu 1000€ sada odmah.A tek deca….to sve zrikavo,sa iks nogama i prstom na neprekidnoj relaciji nos-usta.Stvarno nismo isti,hvala dragom Bogu.
(Nemanja V., 18. novembar 2023 12:27)

Ja sam nesto drugo primetio, ali dobro. Nismo isti, hvala Bogu.

обс

pre 8 meseci

Партизан је до сада, резултатски, неуспешан с обзиром на капацитет екипе. Две победе више је требао да има (из Атине и из Минхена). Али разумљиво је јер је екипа у упознавању и постоји мала засићеност екипе кошарком (посебно код Алексе који је мотор екипе). Жоц је прошле године с Дантеом имао концентрат енергије и интелигенције али мали ростер. Ове године је избор већи и резултат би требао да буде бољи. Кад новопридошли уђу у рутину, а староседеоци најзад себе почињу да остварују (Балша, Тристан) биће то опасна екипа. Овако "с дечјим болестима" екипа добро држи прикључак. Жоцу свака част на такту, стрпљењу и разумвању играча. Време је да му играчи врате. Верујем у овај Партизан!

Hopl

pre 8 meseci

Невен, 18. novembar 2023 10:23

Juče su 3 puta u toku dana puštali redom 300 pa 200 pa 100 karata. Ko hoće nađe način, ko neće nađe izgovor.

Evo ti prosta računica. Za 45 000 koliko iznosi standard 2, ukoliko pogledaš 8 evroligaških domaćih utakmica od 17 ukupno to ti je 8x6000 koliko je cena pojedinačne karte = 48 000 dinara. Dakle za manje od pola evroligaških utakmica isplaćuješ cenu sezonske i praktično aba ligu i ostatak evrolige uz doigravanja gledaš džabe.

Računica je i više nego isplativa i prosta, ali vama je žao para. I nemojte one fore sa decom jer ih svakako ne vodite na utakmice.

davor

pre 8 meseci

Ja ne znam kome ova igra može da uliva optimizam. Ovo izgleda lošije bar duplo od prošle sezone i onog starta. Govorim o igri a ne o skoru. Ja zaista ne znam koliko će još vremena trebati da prođe da se uigra skok u odbrani (ekipno), odbrana pogotovo. Niko osim možda Avramovića ne igra odbranu.
Treći problem je naravno organizacija napada. Prošle sezone je to nekako išlo jer je šut sa distance bio dobar. Ove nije taj slučaj i već se vidi probam. Aleksa nije vičan da osmisli napad, Jaramaz ni toliko. Nije posao pleja jedno da prenese loptu preko pola. Treba i organizovati napad. Jaramaz nema ni šut, ni smisao da napravi nešto pozitivno u tom smislu. Dozir tek nije za taj posao, niti mu je to pozicija na kojoj bi trebalo da igra. Dolazimo do zaključka da Partizan nema ni jednog pleja i sa ovakvom igrom gde ne postoji organizator igre, odbrana i skok, ne može se napraviti ništa vredno pomena. Neviđeno loše odrađen prelazni rok je srž svega ovoga. Neko treba da odgovara za to. Savić, Željko ili Ostoja, ko god da je u pitanju treba da snosi posledice zbog toga.

Logs

pre 8 meseci

U nba je još jači tempo, duplo jači. Ne vidim da se Jokić povređuje a igra svaku na max. Prosečna minutaža u Evropi za top igrače je 25-30 minuta. U NBA je to mnogo više. Plus doigravanje ima više utakmica uz mnogo brži i jači intenzitet svega plus veći teren, duža utakmica za 8 minuta itd. Zanimljivo da kad ti isti igrači iz Evrolige odu u Nba automatski prestaju da kukaju o naporima i igraju mnogo više minuta uz sve ono ºto sam nabrojao.
(Yun, 18. novembar 2023 11:14)

EL i NBA čak nije ni isti sport. EL se igra zbog sportskih rezultata a NBA za pravljenje para.

U NBA igrači igraju 6 meseci pa 6 meseci odmor. Pritom se regularni deo igra malo opuštenije.

U Evropi generalno ima mnogo kupova, nacionalnih liga, regionalnih liga,pa EL,EK, pa FIBA prozori, pa SP, EP gde igrači jedva sastave mesec dana pauze.

Najveći problem je sto u Evropi igrači nemaju dovoljno vremena izmedju sezona.

Uzmi primer da se Aleksa vratio sa SP gde je Partizan igrao protiv Feunlabrade zanci već pripremna utakmica a on mučenik jos nije završio prošlu sezonu.

Ko od nasih sa SP nesto igra trenutno, ili povredjeni ili u kanalu.

Yun

pre 8 meseci

Gost777, 18. novembar 2023 10:55)

U nba je još jači tempo, duplo jači. Ne vidim da se Jokić povređuje a igra svaku na max. Prosečna minutaža u Evropi za top igrače je 25-30 minuta. U NBA je to mnogo više. Plus doigravanje ima više utakmica uz mnogo brži i jači intenzitet svega plus veći teren, duža utakmica za 8 minuta itd. Zanimljivo da kad ti isti igrači iz Evrolige odu u Nba automatski prestaju da kukaju o naporima i igraju mnogo više minuta uz sve ono ºto sam nabrojao.

Nemanja V.

pre 8 meseci

Na stranu utakmica i rezultat ali da li je neko obratio paznju na izgled navijaca na tribinama.Ako mi neko pokaze Grobara koji nema jedno oko 10 cm nize od drugog,koji nema grbu,ne nosi ortopedske cipele,nije “izujedan” masinicom za sisanje i ne mirise na ustajali znoj dacu mu 1000€ sada odmah.A tek deca….to sve zrikavo,sa iks nogama i prstom na neprekidnoj relaciji nos-usta.Stvarno nismo isti,hvala dragom Bogu.

M.K

pre 8 meseci

Sećam se prošle sezone kad je bio još lošiji početak,pa su onda krenuli furiozno,obezbedili i titulu u ABA ligi i bili na korak od fajnal-fora. Vidi se da se još uigrava ekipa, mislim da će sve to doći na svoje.

Sah mat

pre 8 meseci

Pa zar nema igokea najboljeg trenera ili mu treba jos stranaca.
Lokooo

Ne verujem da je Vlada Jovanovic skuplji od onog Grka. Vlada je u Igokeu dosao iz Cibone a Grk iz Makabija.
Ipak je to druga dimenzija.

zdravko

pre 8 meseci

Ефес неће прескочити и други тим тичу да ударе у зид и даље нема. Овако ако буду играли против Ефеса бићу разбијени ко дете звечку.

321

pre 8 meseci

Panter i Smajli i to je to..Bice to ok. Start je bolji i verujem da ce vremenom da bude jos uigranije ..Bitno je ne igrati dobro a izgubis?

Rifkin

pre 8 meseci

nba je još jači tempo, duplo jači. Ne vidim da se Jokić povređuje a igra svaku na max. Prosečna minutaža u Evropi za top igrače je 25-30 minuta. U NBA je to mnogo više. Plus doigravanje ima više utakmica uz mnogo brži i jači intenzitet svega plus veći teren, duža utakmica za 8 minuta itd. Zanimljivo da kad ti isti igrači iz Evrolige odu u Nba automatski prestaju da kukaju o naporima i igraju mnogo više minuta uz sve ono ºto sam nabrojao.
(Yun, 18. novembar 2023 11:14)

U NBA se ne igra svaki drugi dan.Ako se odigraju dve utakmice u tri dana onda pauza.Denver je jutros igrao a pore toga pre tri dana

Radijator

pre 8 meseci

Au...kako "nepristrasno " novinarstvo.
Bas me zanima da pročitam na ovom portalu analizu dr Excellove ekipe?
Ali ne...tu će da.bude "hrabra Zvezda izgubila uprkos lavovskoj borbi"

Kad se vrati Panter, malo jos uhoda Kaboklo i proigra Ponitka koji je paklen igrač, biće ovo druga ekipa skroz. Ne zaboravimo da ni Smajli nije igrao.. a videli smo sta sve može.
Ovako desetkovani, odlično smo prošli.. jedino je mogao i Bajern nekako da se savlada, ali i ovo je skroz dobar skor.

Dok je Zeljka, ne brinemo se nista.
Živeo Partizan!

Nemanja V.

pre 8 meseci

Na stranu utakmica i rezultat ali da li je neko obratio paznju na izgled navijaca na tribinama.Ako mi neko pokaze Grobara koji nema jedno oko 10 cm nize od drugog,koji nema grbu,ne nosi ortopedske cipele,nije “izujedan” masinicom za sisanje i ne mirise na ustajali znoj dacu mu 1000€ sada odmah.A tek deca….to sve zrikavo,sa iks nogama i prstom na neprekidnoj relaciji nos-usta.Stvarno nismo isti,hvala dragom Bogu.

Goran Loznica

pre 8 meseci

Ovo je amaterska ekipa. Iole ozbiljnija ekipa bi nas sinoć lagano dobila. Komadje je sinoć bio O’Nil iz najboljih dana. Sramna odbrana, zaštita obruča i sramno ponašanje igrača.

SR

pre 8 meseci

Au...kako "nepristrasno " novinarstvo.
Bas me zanima da pročitam na ovom portalu analizu dr Excellove ekipe?
Ali ne...tu će da.bude "hrabra Zvezda izgubila uprkos lavovskoj borbi"



imas gomilu istih naslova za jsd a to nisi primetio? vama je nepristrasno nevinarstvo Tegeltija...

zare

pre 8 meseci

Partizan i Zvezda su evroligi izjednačeni. Ni jedan tim nema pobedu u gostima. Partizna ima pobedu više, isto na domaćem terenu protiv Zvezde, što će ona da mu vrati kada Partiza bude gostovao Zvezdei. Kako stvari stvoje, biće teško i jednom i drugom timu da uđu u prvih 8.

Duka

pre 8 meseci

Lepse pisete o tz zvezdi kad izgubi nego o Partizanu kad pobedi. I niko da napomene da Partizan igra bez kapitena evo par utakmica a to je veliki hendikep priznacete.
Ali dobro, terajte kako volite mi imamo svoj san.

Vojvoda Gavran

pre 8 meseci

Dok je Zeljka, ne brinemo se nista.
Živeo Partizan!
(Radijator, 18. novembar 2023 09:09)

Ma zna Želimir šta radi. Stari lisac je to. Kad se samo setim kako je pustio Real u trećoj utakmici da bi Panter igrao u Kaunasu protiv Barselone....

Realan .

pre 8 meseci

Bez obzira na naslove i ostalo Partizan ima dobar skor za sada.
Nijedan tim osim Reala nije na više od 70 posto forme .
Nijedan tim nije kompletan i svi igraju u sastavima gdje fale igrači .
Partizan čim skok stabilizuje a sa Brunom ide to nabolje doce I više pobjeda .
Ponitka kad se vrati u formu i Panter biće to mašina od tima.
Aba Liga je lakše takmičenje i tu ide u pley of 8 ekipa , bitno je biti medju osam i tu se priča završava .

Невен

pre 8 meseci

Сезонске карте за мамине и татине синове су апсолутно уништиле енергију у Арени и исто тако ће уништити и целу сезону... Играчи који су остали покушавају да оживе ту атмосферу али са овим навијачима то просто нема шансе...

Невен

pre 8 meseci

(MS, 18. novembar 2023 09:55)
Ја сам две стотине километара од Београда и немам рачуна да купујем сезонску. Последњих двадесет година гледам отприлике пола домаћих утакмица, и кад дођем са екипом одеремо се од навијања, тај дан је празник за нас. Ове године се не могу куповати дневне карте а резултат тога је навијање такво какво јесте да је највећа бука у дворани шкрипа патика. Наравно Југу свака част али сад је већ евидентно да ретко успева покренути целу дворану а о континуираном навијању можемо само да сањамо... а ти ме убеди да је другачије...

Ej bre

pre 8 meseci

@Radijator

vama je nepristrasno novinarstvo Instagram novinar onaj?

Ove tekstove pisi Vasi navijaci a ne Zvezdini... sto moras da spinujes?

Sah mat

pre 8 meseci

Pa zar nema igokea najboljeg trenera ili mu treba jos stranaca.
Lokooo

Ne verujem da je Vlada Jovanovic skuplji od onog Grka. Vlada je u Igokeu dosao iz Cibone a Grk iz Makabija.
Ipak je to druga dimenzija.

Logs

pre 8 meseci

Pobedili smo, dali smo 90 pts....vodili smo skoro celu utakmicu...rutinska pobeda.


Ne znam sta je trebalo da vodimo sa 31 pts celu utakmicu da bi mediji bili zadovoljni?

Igrali smo koliko je trebalo, bez tri povredjena igrača, jednim rovitim, jednim novim i dva klinca.

Nek bude svaka ovakva.

Evropski_nba_pod_obrucima

pre 8 meseci

Publika je podigla igrace, a ne obrnuto..u 3 cetvrtini preko 5min, u krug je isla pesma: "Ajmo crno beli", dok je trajao prekid. Sve u svemu, ovakvi tesktovi mogu samo da motivisu Partizan dodatno, jer u EL ima sasvim dobar skor. Porazi su ocekivani od Oly i Makabija u gostima, i za sada jedini poraz kuci od Barse. Jedina je mogla jedna pobeda od dva gostovanja, Bajern i Baskonija ali dobro, nadoknadice se to na drugoj strani. Velicanje poraza jednog kluba, a nipodastavanje pobede drugog, samo ide Partizanu u prilog. Zapamtite to!

ja

pre 8 meseci

Ma zna Želimir šta radi. Stari lisac je to. Kad se samo setim kako je pustio Real u trećoj utakmici da bi Panter igrao u Kaunasu protiv Barselone....
(Vojvoda Gavran, 18. novembar 2023 10:49)

Vi to najbolje znate, nije lako izgubiti dva puta u cetiri dana od Zelimira. Vratio vas na fabricka podesavanja, da ne kazem reciklirao.

Šomi

pre 8 meseci

Partizan tek hvata ritam,znamo da Željko tempira formu oko nove godine,još kad se vrati Panter,a Ponitka i Smajlagić srede svoje stanje oko povreda,biće to opasan tim,očekujem najbolji Partizan od januar meseca..

Nenad

pre 8 meseci

Ovo je amaterska ekipa. Iole ozbiljnija ekipa bi nas sinoć lagano dobila. Komadje je sinoć bio O’Nil iz najboljih dana. Sramna odbrana, zaštita obruča i sramno ponašanje igrača.
(Goran Loznica, 18. novembar 2023 09:12)

Amateri dobili 2 puta u 4 dana najskuplji tim Zvezde u istoriji :))) otuda i vasa tolika frustracija. Mozes ti i bolje.

d-drop

pre 8 meseci

Jel zeljko brojao poene Domacih igrača sinoc?
(sta reci, 18. novembar 2023 09:35)

Није, али ево ја ћу:

1. Аврамовић 20п, 3с, 1ас
2. Анђушић 16п, 1с, 1 ас

Задовољан?

Nenad

pre 8 meseci

Pa zar nema Igokea najboljeg trenera ili mora Jos skupih stranaca?
(lokooo, 18. novembar 2023 09:35)

Rece navijac tima koji je prosle sezone rugao se Partizanu nazivaju ci ga KK Kamerun, a ovog leta tvoj tim pokupovao sve zivo. Klasicna zamena teza.

zdravko

pre 8 meseci

Ефес неће прескочити и други тим тичу да ударе у зид и даље нема. Овако ако буду играли против Ефеса бићу разбијени ко дете звечку.

View

pre 8 meseci

U 9 utakmica, 4 kod kuće Ÿavršiti sa 4 pobede, a tu igrati sa Barsom Oly,Fener, Bajernom, Baskonijom i ostalim ispod Berlindkog zida je sasvim u redu. Monako, Pao, Armani su daleko od tvrđava. Tako bez brige u predgrsđu.

321

pre 8 meseci

Panter i Smajli i to je to..Bice to ok. Start je bolji i verujem da ce vremenom da bude jos uigranije ..Bitno je ne igrati dobro a izgubis?

Žera

pre 8 meseci

imas gomilu istih naslova za jsd a to nisi primetio? vama je nepristrasno nevinarstvo Tegeltija...
(SR, 18. novembar 2023 09:21)
Tageltija radi u Partizanu, tj za televiziju Partzana. Mislim da je razlika očigledna, naravno ukoliko želiš da je uočiš. Kao i svemu ostalome, realno…

Yun

pre 8 meseci

Gost777, 18. novembar 2023 10:55)

U nba je još jači tempo, duplo jači. Ne vidim da se Jokić povređuje a igra svaku na max. Prosečna minutaža u Evropi za top igrače je 25-30 minuta. U NBA je to mnogo više. Plus doigravanje ima više utakmica uz mnogo brži i jači intenzitet svega plus veći teren, duža utakmica za 8 minuta itd. Zanimljivo da kad ti isti igrači iz Evrolige odu u Nba automatski prestaju da kukaju o naporima i igraju mnogo više minuta uz sve ono ºto sam nabrojao.

ja

pre 8 meseci

Jel zeljko brojao poene Domacih igrača sinoc?
(sta reci, 18. novembar 2023 09:35)

Nije, zna se ko broji poene domacih igraca ali samo kad vama treba.

Gost777

pre 8 meseci

Neverovatno koliko povreda ima svaka ekipa. Evo sad Partizan (Punter, Smajli, Balsa Ponitka izlazi iz povrede), Zvezda ( Nejpir, Lazic, Hanga, Simonovic), Fener (Piere, Guduric, Shanli), Olimpijakos (Milutinov, Goss, Shaquille).
I to sam samo pobrojao nase klubove i Zvezdine protivnike u ovoj nedelji.
Jednostavno ovaj tempo NIJE NORNALAN.
I zato svakoj ekipi treba minimum 15-16 igraca u rosteru. Evo Zvezda sa 16, Partizan sa 15 ne mogu da kompletieaju sastav od 12 igraca.

Hopl

pre 8 meseci

Невен, 18. novembar 2023 10:23

Juče su 3 puta u toku dana puštali redom 300 pa 200 pa 100 karata. Ko hoće nađe način, ko neće nađe izgovor.

Evo ti prosta računica. Za 45 000 koliko iznosi standard 2, ukoliko pogledaš 8 evroligaških domaćih utakmica od 17 ukupno to ti je 8x6000 koliko je cena pojedinačne karte = 48 000 dinara. Dakle za manje od pola evroligaških utakmica isplaćuješ cenu sezonske i praktično aba ligu i ostatak evrolige uz doigravanja gledaš džabe.

Računica je i više nego isplativa i prosta, ali vama je žao para. I nemojte one fore sa decom jer ih svakako ne vodite na utakmice.

M.K

pre 8 meseci

Sećam se prošle sezone kad je bio još lošiji početak,pa su onda krenuli furiozno,obezbedili i titulu u ABA ligi i bili na korak od fajnal-fora. Vidi se da se još uigrava ekipa, mislim da će sve to doći na svoje.

iskreno

pre 8 meseci

Pobedili smo, dali smo 90 pts....vodili smo skoro celu utakmicu...rutinska pobeda.
Ne znam sta je trebalo da vodimo sa 31 pts celu utakmicu da bi mediji bili zadovoljni?
Igrali smo koliko je trebalo, bez tri povredjena igrača, jednim rovitim, jednim novim i dva klinca.
Nek bude svaka ovakva.
(Logs, 18. novembar 2023 09:19)

Problem je što ovakvi ne vide srž problema. Sve gledaju kroz pobedu, pobedili smo i super.
Ako je tebi ovo rutinska pobeda, gde se ekipa mučila skoro celu utakmicu i tek na kraju napravila razliku, onda sa tobom ne vredi rasprava. Pritom treba li da te podsetim da smo igrali sa ubedljivo najgorim ekipom EL. Kažeš nek bude svaka ovakva... Pa zar stvarno misliš da će neka druga ekipa ovako loša da bude kao Alba sinoć?!
Igra je krš živi.
Stvarno je pogrešno što svaka budala danas ima pravo na mišljenje...

Papa

pre 8 meseci

Na stranu utakmica i rezultat ali da li je neko obratio paznju na izgled navijaca na tribinama.Ako mi neko pokaze Grobara koji nema jedno oko 10 cm nize od drugog,koji nema grbu,ne nosi ortopedske cipele,nije “izujedan” masinicom za sisanje i ne mirise na ustajali znoj dacu mu 1000€ sada odmah.A tek deca….to sve zrikavo,sa iks nogama i prstom na neprekidnoj relaciji nos-usta.Stvarno nismo isti,hvala dragom Bogu.

(Nemanja V., 18. novembar 2023 12:27)

Просто и једноставно, склони се од огледала!

MS

pre 8 meseci

Невен, 18. novembar 2023 09:23)
Momak,šta ti lupaš bre????
Koji novi navijači???
Svi koji su kupili prethodnih godina mogli su i ove!!! Gde si ti????
Šta tebi smeta???? Nema više besplatnih karata... Neko mora da kupi i te karte od 1000€+....
Klub živi od karata!!! I svako ko je uzeo kartu,voli i podržava klub,i navija na svoj način!!!! Ako misliš da je psovanje,pljuvanje i vređanje jedini način ispravnog navijanja,u dubokoj si zabludi!!!!!

обс

pre 8 meseci

Партизан је до сада, резултатски, неуспешан с обзиром на капацитет екипе. Две победе више је требао да има (из Атине и из Минхена). Али разумљиво је јер је екипа у упознавању и постоји мала засићеност екипе кошарком (посебно код Алексе који је мотор екипе). Жоц је прошле године с Дантеом имао концентрат енергије и интелигенције али мали ростер. Ове године је избор већи и резултат би требао да буде бољи. Кад новопридошли уђу у рутину, а староседеоци најзад себе почињу да остварују (Балша, Тристан) биће то опасна екипа. Овако "с дечјим болестима" екипа добро држи прикључак. Жоцу свака част на такту, стрпљењу и разумвању играча. Време је да му играчи врате. Верујем у овај Партизан!

mamatizrikava

pre 8 meseci

Na stranu utakmica i rezultat ali da li je neko obratio paznju na izgled navijaca na tribinama.Ako mi neko pokaze Grobara koji nema jedno oko 10 cm nize od drugog,koji nema grbu,ne nosi ortopedske cipele,nije “izujedan” masinicom za sisanje i ne mirise na ustajali znoj dacu mu 1000€ sada odmah.A tek deca….to sve zrikavo,sa iks nogama i prstom na neprekidnoj relaciji nos-usta.Stvarno nismo isti,hvala dragom Bogu.
(Nemanja V., 18. novembar 2023 12:27)

Ja sam nesto drugo primetio, ali dobro. Nismo isti, hvala Bogu.

davor

pre 8 meseci

Ja ne znam kome ova igra može da uliva optimizam. Ovo izgleda lošije bar duplo od prošle sezone i onog starta. Govorim o igri a ne o skoru. Ja zaista ne znam koliko će još vremena trebati da prođe da se uigra skok u odbrani (ekipno), odbrana pogotovo. Niko osim možda Avramovića ne igra odbranu.
Treći problem je naravno organizacija napada. Prošle sezone je to nekako išlo jer je šut sa distance bio dobar. Ove nije taj slučaj i već se vidi probam. Aleksa nije vičan da osmisli napad, Jaramaz ni toliko. Nije posao pleja jedno da prenese loptu preko pola. Treba i organizovati napad. Jaramaz nema ni šut, ni smisao da napravi nešto pozitivno u tom smislu. Dozir tek nije za taj posao, niti mu je to pozicija na kojoj bi trebalo da igra. Dolazimo do zaključka da Partizan nema ni jednog pleja i sa ovakvom igrom gde ne postoji organizator igre, odbrana i skok, ne može se napraviti ništa vredno pomena. Neviđeno loše odrađen prelazni rok je srž svega ovoga. Neko treba da odgovara za to. Savić, Željko ili Ostoja, ko god da je u pitanju treba da snosi posledice zbog toga.

Nenad

pre 8 meseci

imas gomilu istih naslova za jsd a to nisi primetio? vama je nepristrasno nevinarstvo Tegeltija...
(SR, 18. novembar 2023 09:21)

Ne, bolje je kad se prekida dodela prenosa pehara zato da bi bivsi trener Zvezde pricao o pomoci drzave.

Goks

pre 8 meseci

Dva utiska sa utakmice su neprocenjiva. Horizantalni šut inače obezglavljenog Jaramaza i istrajavanje Vukčevića već treću godinu da ne želi u odbrani da stane u stav a ne nešto drugo. Trener to gleda iz utakmice u utakmicu, po principu, ja sam ih doveo sad moram da ih trpim. Neverovatno.

Rifkin

pre 8 meseci

nba je još jači tempo, duplo jači. Ne vidim da se Jokić povređuje a igra svaku na max. Prosečna minutaža u Evropi za top igrače je 25-30 minuta. U NBA je to mnogo više. Plus doigravanje ima više utakmica uz mnogo brži i jači intenzitet svega plus veći teren, duža utakmica za 8 minuta itd. Zanimljivo da kad ti isti igrači iz Evrolige odu u Nba automatski prestaju da kukaju o naporima i igraju mnogo više minuta uz sve ono ºto sam nabrojao.
(Yun, 18. novembar 2023 11:14)

U NBA se ne igra svaki drugi dan.Ako se odigraju dve utakmice u tri dana onda pauza.Denver je jutros igrao a pore toga pre tri dana

Logs

pre 8 meseci

U nba je još jači tempo, duplo jači. Ne vidim da se Jokić povređuje a igra svaku na max. Prosečna minutaža u Evropi za top igrače je 25-30 minuta. U NBA je to mnogo više. Plus doigravanje ima više utakmica uz mnogo brži i jači intenzitet svega plus veći teren, duža utakmica za 8 minuta itd. Zanimljivo da kad ti isti igrači iz Evrolige odu u Nba automatski prestaju da kukaju o naporima i igraju mnogo više minuta uz sve ono ºto sam nabrojao.
(Yun, 18. novembar 2023 11:14)

EL i NBA čak nije ni isti sport. EL se igra zbog sportskih rezultata a NBA za pravljenje para.

U NBA igrači igraju 6 meseci pa 6 meseci odmor. Pritom se regularni deo igra malo opuštenije.

U Evropi generalno ima mnogo kupova, nacionalnih liga, regionalnih liga,pa EL,EK, pa FIBA prozori, pa SP, EP gde igrači jedva sastave mesec dana pauze.

Najveći problem je sto u Evropi igrači nemaju dovoljno vremena izmedju sezona.

Uzmi primer da se Aleksa vratio sa SP gde je Partizan igrao protiv Feunlabrade zanci već pripremna utakmica a on mučenik jos nije završio prošlu sezonu.

Ko od nasih sa SP nesto igra trenutno, ili povredjeni ili u kanalu.

вечити

pre 8 meseci

Реално, овако стоје ствари. Прве процене и прогнозе могу се давати после пресека, негде на пола сезоне. Тачније, после 20. кола. До тада је битно заузети што бољу стартну позицију. То значи, не бити у минусу, имати макар једнак број победа и пораза (10-10). Тек тада креће одлучујућих 14 кола и плеј-оф. Мислим да је реално да и Партизан и Звезда буду 7-10. места, за 5. или 6. требаће да се поклопе неке ствари. Навијајте за свој тим и поштујте ривала. Не ширите мржњу, доста је било.