Petak, 15.09.2023.

11:45

Panter u Partizanu dobio prvi milionski ugovor u Evropi

Amerikanac Kevin Panter otkrio je da mu je prvi ugovor u Evropi bio 40.000 dolara, a da je prvi milion zaradio tek u šestoj sezoni.

Izvor: B92

Panter u Partizanu dobio prvi milionski ugovor u Evropi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

86 Komentari

Sortiraj po:

slavisa

pre 1 godinu

U Partizanu ladno platili preko 2 milke 1.milka je potpuna laz partizan dovodi najskuplja pojacanja u evropi a ovamo nesto prigovarali Zvezdi za Kampaca ma lopuze belosvetske sram vas bilo.

istina

pre 1 godinu

Pre toga je isti igrac sam izjavio da odlazi i Zvezde u Armani jer zeli vise da zaradi. To dovodi do zakljucka da je Panter dobio mnogo vise novca od Partizana nego sto je imao dok je bio u Zvezdi. Sto opet dovodi do zakljucka da je tacno da Zvezda dovodi igrace za male pare i da odlaze kad i ako se afirmisu.

Sada je opet ostao u Partizanu iako je imao ponude iz nekoliko bogatih evropskih klubova. Sami cemo zakljuciti dali jeste ili nije dobio povisicu, po meni, ako je do sada uvek isao trbuhom za kruhom, verovatno jeste.
(chupavi, 15. septembar 2023 14:07)

Lepo ste afirmisali Kampaca od 1,8 miliona za 6 meseci igranja Aba lige i prijateljskih protiv Radnički Basketa

Rale

pre 1 godinu

Nije Zoc dobro izracunao, zeznuo se za desetak miliona, on EL nece osvojiti ni za 100 g. Panteru, Ledeju, Naneliju treba dodati jos miliona i gomilu igraca iz NBA jer Rumenko bez najveceg budzeta od svih Evroligasa nema sta da trazi !

Sabre

pre 1 godinu

@Sabre
Liče, a pre te famozne LŠ i LE, dok niste ušli, pre 2017 godine, za koju platu su igrali Marin, Katai, Borjan,Ben,Kanga?
Pokrijte se bolje vam je, kad ispliva sve na videlo, neće vas 5 finala Lige šampiona izvući.
(Bane, 15. septembar 2023 13:35)

Lice, za sponzorstvo od Gasproma i pare od pobeda u kvalifikacijama. Nemam ja sta da se pokrivam, mi poslujemo sa Terzicem tako da i dalje manje trosimo na igrace nego sto zaradjujemo da bi on mogao sebi da utali. Nego, reci ti meni, od cega tim koji nema 2 navijaca na stadionu, dobija petarde od anonimusa u Evropi i generalno mora da mu se poklanja cetvrto mesto u ligi dovodi ove godine preko 10 pojacanja?!

lupa

pre 1 godinu

Sabre, 15. septembar 2023 13:21)
Momak, problem je što Vi računate samo prigode,a troškove i dugove ,ko me to prepuštate???????
70 mil € je dug FK CZ!!!!!!!
(MJS, 15. septembar 2023 13:30)

zvezda je već bila kažnjena zbog duga od 50 miliona neigranjem uefa takmičenja.
ako duguje 70 miliona kako da opet nije kažnjena?
(Radovan, 15. septembar 2023 13:54)



Nije kažnjena zbog duga od 50 miliona. Nebitno je koliki je dug već kome duguješ. Za određene dugove UEFA kažnjava, za neke druge ne kažnjava.
Dugove i Partizana i Zvezde i KK i FK možeš videti u APRu.

Bane

pre 1 godinu

@Sabre
Liče, isto tako kao što je i vama doveden taj Gazprom koji vam je i doveo Marina i ekipu, a na terenu vam nicale pečurke i ispadali ste u sezoni kupanja.

Dejan Zemun

pre 1 godinu

Somi, 10 miliona evra neto zarada od karata nije moguca ni matematicki. Pogledaj cene sezonskih pa racunaj. Mocart je drzavna firma, to sto racunas je drzavni novac. Samo na papiru bilo koja kladionica nije povezana sa drzavom, u realnosti jeste. Znaci, bez pomoci drzave ste nista i Land Rover i Globus su drzavne firme, jeste mozda Ostoja vlasnik ali te firme ne bi postojale da nije drzave.

Istina

pre 1 godinu

Pa vi idite na njihove utakmice pa se pitajte zasto nema mladih nasih igraca. Zasto bi drzava investirala u razvoj mladih igraca koji ce prvom prilikom da odu NBA ako ne zele da se bore u ovoj nakaradnoj ligi.

Gros

pre 1 godinu

Punter ima 1.5 miliona po sezoni ko u to ne veruje on je lud
(Aloooo, 15. septembar 2023 11:44)

Najbolji domaći bek kojeg Srbija ima, a da se ne zove Bogdan Bogdanović.
Nedović potpuno neopravdano ima istu platu kao Panter. Ajde Kalinić vam je makar nešto doneo, pa su ti milioni donekle opravdani.
(Kamenolom Gračanac, 15. septembar 2023 13:01)

Kaže sinko "Nedović potpuno neopravdano ima istu platu kao Panter"...
Pa sinko ako je tebi isto 1,1 milion (Nedović) i 2,4 miliona (Panter) onda bi trebao malo da se vratiš na časove matematike u školu...
Daj ne budite više smešni sa pravdanjem i nekakvim izgovorima...činjenica je da je Partizan najskuplja ekipa u istoriji srpskog sporta i trenutno među skupljim ekipama u Evroligi, to je jasno svakome ko prati košarku...

Milioneri

pre 1 godinu

Meni je u celoj priči najzanimljivije zašo se baš sada podgreva priča o Panteru, kada uopšte nije aktuelna. Šta time treba da se opravda? Jel' silne pare za onog Korejca? 15 novih igrača u KK? 20 novih igrača u FK? Otimanje para iz FSS?
Inače, oni sve pravdaju ulaskom u LŠ? Odakle pare za obeštećenje? "Dobili smo od LŠ". Odakle pare za plate? "Dobilu smo od Lš". Odakle pare za kupovinu dva šlepera igrača? "Dobili smo od LŠ". Odakle pare za tekuće troškove? "Dobili smo od LŠ". Odakle pare za porez? "Dobili smo od LŠ".
Zvaničan minus po izveštaju za apr je preko 75 miliona. Kako će da se vrati? "Pa dobili smo od LŠ".
Dok imaš mrmote, lako je umotavati čokoladu.

Gros

pre 1 godinu

Punter ima 1.5 miliona po sezoni ko u to ne veruje on je lud
(Aloooo, 15. septembar 2023 11:44)

Najbolji domaći bek kojeg Srbija ima, a da se ne zove Bogdan Bogdanović.
Nedović potpuno neopravdano ima istu platu kao Panter. Ajde Kalinić vam je makar nešto doneo, pa su ti milioni donekle opravdani.
(Kamenolom Gračanac, 15. septembar 2023 13:01)

Kaže sinko "Nedović potpuno neopravdano ima istu platu kao Panter"...
Pa sinko ako je tebi isto 1,1 milion (Nedović) i 2,4 miliona (Panter) onda bi trebao malo da se vratiš na časove matematike u školu...
Daj ne budite više smešni sa pravdanjem i nekakvim izgovorima...činjenica je da je Partizan najskuplja ekipa u istoriji srpskog sporta i trenutno među skupljim ekipama u Evroligi, to je jasno svakome ko prati košarku...

ludilo

pre 1 godinu

Ma vazno je da vama nije bitno, ali Kampaco koji po vama zaradjuje 5 miliona za 4 meseca to vam je ok ahahahah
(ludilo, 15. septembar 2023 12:34)

Pa to ste vi objavili za Kampaca, sta ti nije jasno?
(paradox, 15. septembar 2023 13:19)

mi objavili platu kampaca? I to od 5 miliona, ahahaha pa vi ste neverovatni lazovi

chupavi

pre 1 godinu

@ kako je do neprepoznavanja dovedena suština prevare, 15. septembar 2023 13:45

Nema potrebe da se izvrcu cinjenice, odnosno zbog slepe vere u ljubav i neku instituciju, navijaci tog kluba uporno tvrde nesto sasvim suprotno.

Covek je sam lepo rekao, da je prvi ugovor od milion (ili vise) dobio u sestoj sezoni u Evropi. To je dovoljno da se shvati da je informacija da je iz Armanija otisao za vecu sumu ustvari tacna.

Pre toga je isti igrac sam izjavio da odlazi i Zvezde u Armani jer zeli vise da zaradi. To dovodi do zakljucka da je Panter dobio mnogo vise novca od Partizana nego sto je imao dok je bio u Zvezdi. Sto opet dovodi do zakljucka da je tacno da Zvezda dovodi igrace za male pare i da odlaze kad i ako se afirmisu.

Sada je opet ostao u Partizanu iako je imao ponude iz nekoliko bogatih evropskih klubova. Sami cemo zakljuciti dali jeste ili nije dobio povisicu, po meni, ako je do sada uvek isao trbuhom za kruhom, verovatno jeste.

Walsh

pre 1 godinu

@chupavi

Prica ti je glupa. Mislim nisi rekao nista netacno, osim da Zvezda dovodi igrace za male pare, ali pravis se naivan brate. Naravno da je Panter dobio vise novca jer je sada poprilicno bolji igrac nego kada je bio u Zvezdi. Sta je tu sporno? I Kori Volden je dobio vise para u Zvezdi nego u Partizanu, Tarens Kinzi takodje i da ne idem u istoriju. Sasvim normalna stvar. Seti se kakve ste sve igrace imali te sezone, koliko skupe i koliko stranaca (10 ako se ne varam). Panter je tu izuzetak jer nije bio ime tada. Zasto ne spomenes Lorenza Brauna?

Inace smesni ste i jedni i drugi. Ogromne budzete imate i jedni i drugi, a folirate se da samo oni drugi imaju 20 mil. budzet a vas ugnjetavani klub duplo manji. Uvek ista smesna prica, toliko smesna da svako ko vas posmatra sa strane van svake sumnje dolazi do zakljucka da botujete po necijem nalogu. Jer nemoguce je da neko iole zdravog razuma pise ovo sto pisu pojedini (i najglasniji) navijaci blizanaca.

alp_33

pre 1 godinu

Btw taj isti Nedovic je za celu proslu sezonu imao 2p vise od Pantera u svim medjusobnim utakmicama Partizana i Zvezde,pa vi vidite s kim je igrao jedan a s kim drugi...
(milan, 15. septembar 2023 13:24)

Imao je i vecu platu.

Nedovic = 1.500.000 evra
Panter = 1.300.000 dolara

Niko

pre 1 godinu

Objektivno: sta se moze za milijon?

Partizan gladko osvojio ABA i izborio final 8 eurolige. Kad je bio u mogucnosti jos podrmao crveno beli kavez.

A Kampaco za vecu sumu dobio Split, Zadar i Borac.
(Vladimir Bengala, 15. septembar 2023 12:10)

Milion i po je dobio kada je igrao Evrokup, (razumiješ sad)?

Dabu

pre 1 godinu

Da pojednostavimo: Kada je došao u 7. tim ABA da igra Eurocup sa kupljenim wildcardom, dobio je milionski ugovor. To jedinstven slučaj da neko igra Eurocup sa milionskim ugovorom. Baš težak oblik aparthejda i uništavanja Partizana. Zato "siromašni" Armani nije mogao da ga zadrži. Dobio "ludu ponudu" (rekao Etore Mesina) od tima koji država hoće da ugasi!? Nije važno, Grobari će i dalje da misle da je došao zbog Željka :)

Kamenolom Gračanac

pre 1 godinu

Punter ima 1.5 miliona po sezoni ko u to ne veruje on je lud
(Aloooo, 15. septembar 2023 11:44)

Najbolji domaći bek kojeg Srbija ima, a da se ne zove Bogdan Bogdanović.
Nedović potpuno neopravdano ima istu platu kao Panter. Ajde Kalinić vam je makar nešto doneo, pa su ti milioni donekle opravdani.

Bane

pre 1 godinu

@Sabre
Liče, a pre te famozne LŠ i LE, dok niste ušli, pre 2017 godine, za koju platu su igrali Marin, Katai, Borjan,Ben,Kanga?
Pokrijte se bolje vam je, kad ispliva sve na videlo, neće vas 5 finala Lige šampiona izvući.

milan

pre 1 godinu

Btw taj isti Nedovic je za celu proslu sezonu imao 2p vise od Pantera u svim medjusobnim utakmicama Partizana i Zvezde,pa vi vidite s kim je igrao jedan a s kim drugi...

пантери то смо ми,Пантер нам је капитен

pre 1 godinu

А кад је био шкартиран у Олимпијакосу Шакота га извадио из буле,довео у Звезду и спасио му каријеру.Шакоту ни да помене,лош човек наш капитен.

MJS

pre 1 godinu

Sabre, 15. septembar 2023 13:21)
Momak, problem je što Vi računate samo prigode,a troškove i dugove ,ko me to prepuštate???????
70 mil € je dug FK CZ!!!!!!!

Psiho

pre 1 godinu

A grobarija se ubi prošle sezone ubeđujući nas kako nije iz Armanija došao za veće pare i kako izjava Mesine nije bila tačna...
(Wllaxy, 15. septembar 2023 13:18)

Ti čitaš njihove "mudrolije" ?!

Sremacicar

pre 1 godinu

Pa to ste vi objavili za Kampaca, sta ti nije jasno?
(paradox, 15. septembar 2023 13:19)

Lazes!!!
To je vas spin. Cak je i vas SD po Srpskim portalima naduvavao cenu Kampaca na par miliona, a za evropske mexije je izjavljivao da mu nije jasno kako je Czv Kampaca potpisala samo za 100.000 evra mesecno za polusezonu. Ako si pismen, nece ti biti problem da pronadjes sta te zanima.

Ogi

pre 1 godinu

Ne milionski, vec dvo milionski mu je prvi ugovor u Partizanu. Znaci, prestanite da pricate kako nema preko 2 miliona evra neto platu i da obmanjujete javnost!
(Dejan Zemun, 15. septembar 2023 11:52)

Pojma nemam koliku ima platu, ali Panter vrijedi svaku paru! Klub koji ima ambicije da se bori za F4 mora imati dobre i skupe igrače.
Sad odakle Partizanu i Zvezdi pare da dovode igrače poput Pantera, Kampaca i ostalih, to je drugo pitanje.

Radovan

pre 1 godinu

Sabre, 15. septembar 2023 13:21)
Momak, problem je što Vi računate samo prigode,a troškove i dugove ,ko me to prepuštate???????
70 mil € je dug FK CZ!!!!!!!
(MJS, 15. septembar 2023 13:30)

zvezda je već bila kažnjena zbog duga od 50 miliona neigranjem uefa takmičenja.
ako duguje 70 miliona kako da opet nije kažnjena?

Sabre

pre 1 godinu

Hvang samo obestecenje kosta 5 miliona,plus plata. Tako da je Panter malo dete sa svojIh 1 milion.
(zemunski kej, 15. septembar 2023 12:53)

Lice, da li zaista nisi svestan koliko je Zvezda samo na transferima, a kamoli od igranja LS dobila ove godine? Zasto se uvek pravite mutavi, ruzno je?!

veliki strumf

pre 1 godinu

Zar nije došao zbog zeljka u partizan ah da dosao je zbog para
(matori, 15. septembar 2023 11:48). И остао је због пара! Ово значи да је ЕВРОКУП играо за више од милион (као играч који је имао главну улогу у клубу који је сезону пре играо Ф4 Евролиге), па је Евролигу играо сигурно за значајно више (још је постао и капитен), а онда је потписао нови уговор са Партизаном иако га је тражила Барса, што значи да је добио МНОГО ВИШЕ (што је и Остоја потврдио - ко је писмен може да прочита шта је рекао)! Такође, ово значи да га је Звезда значајно мање плаћала. Уз све ово треба додати да сваки играч за остварене резултате добија и бонусе! Дакле, ко зна колико је инкасирао од Партизана за претходне 2 године и ЈЕДАН освојен трофеј, док је Звезда у те две сезоне освојила ПЕТ!

Šomi

pre 1 godinu

kk Partizan će samo od karata zaraditi oko 10 miliona evra u sezoni 23-24,zašto bi onda bio problem da plati Pantera,pa nek košta i 2 miliona evra?! Dalje,kk Partizan će dobiti samo od Mocarta skoro 7 miliona evra,plus ostali sponzori,dolazimo do cifre od 20 miliona evra godišnje,što znači panteri da kk Partizan ne treba pomoć države,pa nismo mi vi,vi ste državna mezimica i u košarci i u fudbalu..

paradox

pre 1 godinu

Zar je bitno koliko zaradjuje, koga to briga, a vidim da limenke pate da saznaju, kao da ce im zivot promeniti, i tu ne mozete nista, koga briga ko koliko zaradjuje, i ko sta radi, gledajte svoja posla, kad ce ljudi u Srbiji prestati da vode tudju brigu?? Uopste kazem, strasno u kakvom drustvu zivimo
(paradox, 15. septembar 2023 12:23)

Ma vazno je da vama nije bitno, ali Kampaco koji po vama zaradjuje 5 miliona za 4 meseca to vam je ok ahahahah
(ludilo, 15. septembar 2023 12:34)

Pa to ste vi objavili za Kampaca, sta ti nije jasno?

kako je do neprepoznavanja dovedena suština prevare

pre 1 godinu

Prvi ugovor u Partizanu mu je bio 9.999.999,00 €, sada je na osmocifrenoj plati sigurno. Ako ne verujete pitajte poznavaoce iz rivalskog kluba...

ak47

pre 1 godinu

Ne milionski, vec dvo milionski mu je prvi ugovor u Partizanu. Znaci, prestanite da pricate kako nema preko 2 miliona evra neto platu i da obmanjujete javnost!
(Dejan Zemun, 15. septembar 2023 11:52)


Danas je izasao spisak najplacenijih u Evroligi, i zamisli, nema Pantera!

Znaci da si ispao sta?

1t cr0wd

pre 1 godinu

Eh, kad smo objašnjavali komšijama kako je u Milanu imao 650 pa 700k za sezonu i kako nije mogao doći u KKP baš za duplo veće pare, naravno niko nije verovao. U KKP je imao oko 1.1 mil prva i 1.25 druge sezone.
Ali ok, šta reći više, kad njima predsednik objavi da je igrački budžet 12 miliona, a oni svejedno pričaju kako su u podređenom položaju po pitanju budžeta.
Postoje završni računi sa preciznim podacima. KKP i CZ ove godine dobijaju isto para od države, jedina razlika u budžetu je velika razlika u zaradi od karata. Ta razlika je prošle godine bila skoro 3.5 miliona, ove će biti malo manja i to ako CZ bude imala dobru posetu. KKP znamo da će imati.

nećete me prevariti

pre 1 godinu

Uostalom, kao i u svakoj zdravoj firmi, ako vrediš i donosiš rezultate - dobiješ više love.
(Igor978, 15. septembar 2023 12:23)

tačka ide posle - dovijaš više love od građana Srbije.

banegibson

pre 1 godinu

A šta je Panter osvojio u svojoj prvoj sezoni u Partizanu zajedno sa Obradovicem? Sedmo mesto u ABA i osmo u Evro kupu. Opravdo je svaki milion, nema sta...

zvezdaš

pre 1 godinu

Imao je 1.5 kada je dosao sada ima 2 miliona po sezoni
(ispravka, 15. septembar 2023 11:51)

Ne.
(Sandra

Tačno. Ne. Sada ima 2.2 za ovu i 2.4 za narednu sezonu. Bez bonusa naravno.

Vladimir

pre 1 godinu

Sve je to cool ali Partizan bez domacih igraca mi nije Partizan. Znaci ajde da nasa deca igraju. Videli smo da smo dobri. Pa nek nasi zaradjuju te pare.
Jesu nasi igraci naucili nesto od tih stranaca ili su oni postali bolji zato sto se kod nas igra dobar basket.

paulo dybala

pre 1 godinu

Panter ima 30 godina? Auu mislio sam da ima 26-27. Inace brutalan igrac i sigurno najbolji strelac u Evropi prosle sezone. Ovo kazem kao navijac Zvezde

ludilo

pre 1 godinu

Zar je bitno koliko zaradjuje, koga to briga, a vidim da limenke pate da saznaju, kao da ce im zivot promeniti, i tu ne mozete nista, koga briga ko koliko zaradjuje, i ko sta radi, gledajte svoja posla, kad ce ljudi u Srbiji prestati da vode tudju brigu?? Uopste kazem, strasno u kakvom drustvu zivimo
(paradox, 15. septembar 2023 12:23)

Ma vazno je da vama nije bitno, ali Kampaco koji po vama zaradjuje 5 miliona za 4 meseca to vam je ok ahahahah

miki

pre 1 godinu

Ajd', opet da doniramo za porez jer su prethodne donacije otisle Panteru na ruke. Postavlja se pitanje da li ce od tog novca platiti porez ili ce kao njegov tim da zaboravi na tu obavezu?

paradox

pre 1 godinu

Zar je bitno koliko zaradjuje, koga to briga, a vidim da limenke pate da saznaju, kao da ce im zivot promeniti, i tu ne mozete nista, koga briga ko koliko zaradjuje, i ko sta radi, gledajte svoja posla, kad ce ljudi u Srbiji prestati da vode tudju brigu?? Uopste kazem, strasno u kakvom drustvu zivimo

Vladimir Bengala

pre 1 godinu

Objektivno: sta se moze za milijon?

Partizan gladko osvojio ABA i izborio final 8 eurolige. Kad je bio u mogucnosti jos podrmao crveno beli kavez.

A Kampaco za vecu sumu dobio Split, Zadar i Borac.

mix

pre 1 godinu

Zar je bitno koliko zaradjuje, koga to briga, a vidim da limenke pate da saznaju, kao da ce im zivot promeniti, i tu ne mozete nista, koga briga ko koliko zaradjuje, i ko sta radi, gledajte svoja posla, kad ce ljudi u Srbiji prestati da vode tudju brigu?? Uopste kazem, strasno u kakvom drustvu zivimo
(paradox, 15. septembar 2023 12:23)

A jel? a kampaco zaradjuje 3 , 5 , 7 miliona, sad vam odjednom plate nisu bitne? strasno koliko ste licemerni

Kosta K

pre 1 godinu

Jedna od stvari zbog kojih volim NBA je što se zna tačno ko kakav ugovor ima. Zna se za svaki dolar, od plate preko bonusa do svih ostalih privilegija.

U Evropi zavisi od zemlje do zemlje. U Nemačkoj, Španiji, Francuskoj, znaš tačno koliko koji igrač košta, dok su u ovim zemljama koje nisu EU, sve je to znak pitanja.

SASA

pre 1 godinu

Za dve sezone u partizanu je zaradio 5M, a za naredne dve ce jos 6,5M
(Prvi milioni od gradjana Srbije, 15. septembar 2023 11:51)

Matematika ti nije bas jaka!

Igor978

pre 1 godinu

Pa šta je tu novo? Naslov klasični mamac za isprane klinačke mozgove.
Imao je platu u Italiji 900K EUR, potpisao za Partizan na 1.25M EUR po sezoni, sada je potpisao novi 1.7M EUR po sezoni (Barsa mu nudila 1.6). Igrač kakav je postao posle 2 godine kod Željka i ono ranije što je igrao to nije uporedivo, pa tako i plata. Uostalom, kao i u svakoj zdravoj firmi, ako vrediš i donosiš rezultate - dobiješ više love.

iskreno

pre 1 godinu

tačka ide posle - dovijaš više love od građana Srbije.
(nećete me prevariti, 15. septembar 2023 12:28)

Šteta pa ti pamet ne možeš ni od koga...

Dejan Zemun

pre 1 godinu

Ne milionski, vec dvo milionski mu je prvi ugovor u Partizanu. Znaci, prestanite da pricate kako nema preko 2 miliona evra neto platu i da obmanjujete javnost!

pop

pre 1 godinu

da nije bilo onog madridu rekao bih da je vec otplatio ugovor ali...
onda se donekle iskupio protiv limencadije u finalu :)
ova sezona treba da bude potpuno iskupljenje.

Dejan Zemun

pre 1 godinu

Ne milionski, vec dvo milionski mu je prvi ugovor u Partizanu. Znaci, prestanite da pricate kako nema preko 2 miliona evra neto platu i da obmanjujete javnost!

pop

pre 1 godinu

da nije bilo onog madridu rekao bih da je vec otplatio ugovor ali...
onda se donekle iskupio protiv limencadije u finalu :)
ova sezona treba da bude potpuno iskupljenje.

Kosta K

pre 1 godinu

Jedna od stvari zbog kojih volim NBA je što se zna tačno ko kakav ugovor ima. Zna se za svaki dolar, od plate preko bonusa do svih ostalih privilegija.

U Evropi zavisi od zemlje do zemlje. U Nemačkoj, Španiji, Francuskoj, znaš tačno koliko koji igrač košta, dok su u ovim zemljama koje nisu EU, sve je to znak pitanja.

nećete me prevariti

pre 1 godinu

Uostalom, kao i u svakoj zdravoj firmi, ako vrediš i donosiš rezultate - dobiješ više love.
(Igor978, 15. septembar 2023 12:23)

tačka ide posle - dovijaš više love od građana Srbije.

Igor978

pre 1 godinu

Pa šta je tu novo? Naslov klasični mamac za isprane klinačke mozgove.
Imao je platu u Italiji 900K EUR, potpisao za Partizan na 1.25M EUR po sezoni, sada je potpisao novi 1.7M EUR po sezoni (Barsa mu nudila 1.6). Igrač kakav je postao posle 2 godine kod Željka i ono ranije što je igrao to nije uporedivo, pa tako i plata. Uostalom, kao i u svakoj zdravoj firmi, ako vrediš i donosiš rezultate - dobiješ više love.

Vladimir Bengala

pre 1 godinu

Objektivno: sta se moze za milijon?

Partizan gladko osvojio ABA i izborio final 8 eurolige. Kad je bio u mogucnosti jos podrmao crveno beli kavez.

A Kampaco za vecu sumu dobio Split, Zadar i Borac.

Sabre

pre 1 godinu

Hvang samo obestecenje kosta 5 miliona,plus plata. Tako da je Panter malo dete sa svojIh 1 milion.
(zemunski kej, 15. septembar 2023 12:53)

Lice, da li zaista nisi svestan koliko je Zvezda samo na transferima, a kamoli od igranja LS dobila ove godine? Zasto se uvek pravite mutavi, ruzno je?!

Vladimir

pre 1 godinu

Sve je to cool ali Partizan bez domacih igraca mi nije Partizan. Znaci ajde da nasa deca igraju. Videli smo da smo dobri. Pa nek nasi zaradjuju te pare.
Jesu nasi igraci naucili nesto od tih stranaca ili su oni postali bolji zato sto se kod nas igra dobar basket.

Gros

pre 1 godinu

Punter ima 1.5 miliona po sezoni ko u to ne veruje on je lud
(Aloooo, 15. septembar 2023 11:44)

Najbolji domaći bek kojeg Srbija ima, a da se ne zove Bogdan Bogdanović.
Nedović potpuno neopravdano ima istu platu kao Panter. Ajde Kalinić vam je makar nešto doneo, pa su ti milioni donekle opravdani.
(Kamenolom Gračanac, 15. septembar 2023 13:01)

Kaže sinko "Nedović potpuno neopravdano ima istu platu kao Panter"...
Pa sinko ako je tebi isto 1,1 milion (Nedović) i 2,4 miliona (Panter) onda bi trebao malo da se vratiš na časove matematike u školu...
Daj ne budite više smešni sa pravdanjem i nekakvim izgovorima...činjenica je da je Partizan najskuplja ekipa u istoriji srpskog sporta i trenutno među skupljim ekipama u Evroligi, to je jasno svakome ko prati košarku...

Psiho

pre 1 godinu

A grobarija se ubi prošle sezone ubeđujući nas kako nije iz Armanija došao za veće pare i kako izjava Mesine nije bila tačna...
(Wllaxy, 15. septembar 2023 13:18)

Ti čitaš njihove "mudrolije" ?!

1t cr0wd

pre 1 godinu

Eh, kad smo objašnjavali komšijama kako je u Milanu imao 650 pa 700k za sezonu i kako nije mogao doći u KKP baš za duplo veće pare, naravno niko nije verovao. U KKP je imao oko 1.1 mil prva i 1.25 druge sezone.
Ali ok, šta reći više, kad njima predsednik objavi da je igrački budžet 12 miliona, a oni svejedno pričaju kako su u podređenom položaju po pitanju budžeta.
Postoje završni računi sa preciznim podacima. KKP i CZ ove godine dobijaju isto para od države, jedina razlika u budžetu je velika razlika u zaradi od karata. Ta razlika je prošle godine bila skoro 3.5 miliona, ove će biti malo manja i to ako CZ bude imala dobru posetu. KKP znamo da će imati.

Kamenolom Gračanac

pre 1 godinu

Punter ima 1.5 miliona po sezoni ko u to ne veruje on je lud
(Aloooo, 15. septembar 2023 11:44)

Najbolji domaći bek kojeg Srbija ima, a da se ne zove Bogdan Bogdanović.
Nedović potpuno neopravdano ima istu platu kao Panter. Ajde Kalinić vam je makar nešto doneo, pa su ti milioni donekle opravdani.

Walsh

pre 1 godinu

@chupavi

Prica ti je glupa. Mislim nisi rekao nista netacno, osim da Zvezda dovodi igrace za male pare, ali pravis se naivan brate. Naravno da je Panter dobio vise novca jer je sada poprilicno bolji igrac nego kada je bio u Zvezdi. Sta je tu sporno? I Kori Volden je dobio vise para u Zvezdi nego u Partizanu, Tarens Kinzi takodje i da ne idem u istoriju. Sasvim normalna stvar. Seti se kakve ste sve igrace imali te sezone, koliko skupe i koliko stranaca (10 ako se ne varam). Panter je tu izuzetak jer nije bio ime tada. Zasto ne spomenes Lorenza Brauna?

Inace smesni ste i jedni i drugi. Ogromne budzete imate i jedni i drugi, a folirate se da samo oni drugi imaju 20 mil. budzet a vas ugnjetavani klub duplo manji. Uvek ista smesna prica, toliko smesna da svako ko vas posmatra sa strane van svake sumnje dolazi do zakljucka da botujete po necijem nalogu. Jer nemoguce je da neko iole zdravog razuma pise ovo sto pisu pojedini (i najglasniji) navijaci blizanaca.

SASA

pre 1 godinu

Za dve sezone u partizanu je zaradio 5M, a za naredne dve ce jos 6,5M
(Prvi milioni od gradjana Srbije, 15. septembar 2023 11:51)

Matematika ti nije bas jaka!

zvezdaš

pre 1 godinu

Imao je 1.5 kada je dosao sada ima 2 miliona po sezoni
(ispravka, 15. septembar 2023 11:51)

Ne.
(Sandra

Tačno. Ne. Sada ima 2.2 za ovu i 2.4 za narednu sezonu. Bez bonusa naravno.

Šomi

pre 1 godinu

kk Partizan će samo od karata zaraditi oko 10 miliona evra u sezoni 23-24,zašto bi onda bio problem da plati Pantera,pa nek košta i 2 miliona evra?! Dalje,kk Partizan će dobiti samo od Mocarta skoro 7 miliona evra,plus ostali sponzori,dolazimo do cifre od 20 miliona evra godišnje,što znači panteri da kk Partizan ne treba pomoć države,pa nismo mi vi,vi ste državna mezimica i u košarci i u fudbalu..

Ogi

pre 1 godinu

Ne milionski, vec dvo milionski mu je prvi ugovor u Partizanu. Znaci, prestanite da pricate kako nema preko 2 miliona evra neto platu i da obmanjujete javnost!
(Dejan Zemun, 15. septembar 2023 11:52)

Pojma nemam koliku ima platu, ali Panter vrijedi svaku paru! Klub koji ima ambicije da se bori za F4 mora imati dobre i skupe igrače.
Sad odakle Partizanu i Zvezdi pare da dovode igrače poput Pantera, Kampaca i ostalih, to je drugo pitanje.

Dejan Zemun

pre 1 godinu

Somi, 10 miliona evra neto zarada od karata nije moguca ni matematicki. Pogledaj cene sezonskih pa racunaj. Mocart je drzavna firma, to sto racunas je drzavni novac. Samo na papiru bilo koja kladionica nije povezana sa drzavom, u realnosti jeste. Znaci, bez pomoci drzave ste nista i Land Rover i Globus su drzavne firme, jeste mozda Ostoja vlasnik ali te firme ne bi postojale da nije drzave.

Sremacicar

pre 1 godinu

Pa to ste vi objavili za Kampaca, sta ti nije jasno?
(paradox, 15. septembar 2023 13:19)

Lazes!!!
To je vas spin. Cak je i vas SD po Srpskim portalima naduvavao cenu Kampaca na par miliona, a za evropske mexije je izjavljivao da mu nije jasno kako je Czv Kampaca potpisala samo za 100.000 evra mesecno za polusezonu. Ako si pismen, nece ti biti problem da pronadjes sta te zanima.

paradox

pre 1 godinu

Zar je bitno koliko zaradjuje, koga to briga, a vidim da limenke pate da saznaju, kao da ce im zivot promeniti, i tu ne mozete nista, koga briga ko koliko zaradjuje, i ko sta radi, gledajte svoja posla, kad ce ljudi u Srbiji prestati da vode tudju brigu?? Uopste kazem, strasno u kakvom drustvu zivimo
(paradox, 15. septembar 2023 12:23)

Ma vazno je da vama nije bitno, ali Kampaco koji po vama zaradjuje 5 miliona za 4 meseca to vam je ok ahahahah
(ludilo, 15. septembar 2023 12:34)

Pa to ste vi objavili za Kampaca, sta ti nije jasno?

ludilo

pre 1 godinu

Zar je bitno koliko zaradjuje, koga to briga, a vidim da limenke pate da saznaju, kao da ce im zivot promeniti, i tu ne mozete nista, koga briga ko koliko zaradjuje, i ko sta radi, gledajte svoja posla, kad ce ljudi u Srbiji prestati da vode tudju brigu?? Uopste kazem, strasno u kakvom drustvu zivimo
(paradox, 15. septembar 2023 12:23)

Ma vazno je da vama nije bitno, ali Kampaco koji po vama zaradjuje 5 miliona za 4 meseca to vam je ok ahahahah

banegibson

pre 1 godinu

A šta je Panter osvojio u svojoj prvoj sezoni u Partizanu zajedno sa Obradovicem? Sedmo mesto u ABA i osmo u Evro kupu. Opravdo je svaki milion, nema sta...

Milioneri

pre 1 godinu

Meni je u celoj priči najzanimljivije zašo se baš sada podgreva priča o Panteru, kada uopšte nije aktuelna. Šta time treba da se opravda? Jel' silne pare za onog Korejca? 15 novih igrača u KK? 20 novih igrača u FK? Otimanje para iz FSS?
Inače, oni sve pravdaju ulaskom u LŠ? Odakle pare za obeštećenje? "Dobili smo od LŠ". Odakle pare za plate? "Dobilu smo od Lš". Odakle pare za kupovinu dva šlepera igrača? "Dobili smo od LŠ". Odakle pare za tekuće troškove? "Dobili smo od LŠ". Odakle pare za porez? "Dobili smo od LŠ".
Zvaničan minus po izveštaju za apr je preko 75 miliona. Kako će da se vrati? "Pa dobili smo od LŠ".
Dok imaš mrmote, lako je umotavati čokoladu.

Gros

pre 1 godinu

Punter ima 1.5 miliona po sezoni ko u to ne veruje on je lud
(Aloooo, 15. septembar 2023 11:44)

Najbolji domaći bek kojeg Srbija ima, a da se ne zove Bogdan Bogdanović.
Nedović potpuno neopravdano ima istu platu kao Panter. Ajde Kalinić vam je makar nešto doneo, pa su ti milioni donekle opravdani.
(Kamenolom Gračanac, 15. septembar 2023 13:01)

Kaže sinko "Nedović potpuno neopravdano ima istu platu kao Panter"...
Pa sinko ako je tebi isto 1,1 milion (Nedović) i 2,4 miliona (Panter) onda bi trebao malo da se vratiš na časove matematike u školu...
Daj ne budite više smešni sa pravdanjem i nekakvim izgovorima...činjenica je da je Partizan najskuplja ekipa u istoriji srpskog sporta i trenutno među skupljim ekipama u Evroligi, to je jasno svakome ko prati košarku...

veliki strumf

pre 1 godinu

Zar nije došao zbog zeljka u partizan ah da dosao je zbog para
(matori, 15. septembar 2023 11:48). И остао је због пара! Ово значи да је ЕВРОКУП играо за више од милион (као играч који је имао главну улогу у клубу који је сезону пре играо Ф4 Евролиге), па је Евролигу играо сигурно за значајно више (још је постао и капитен), а онда је потписао нови уговор са Партизаном иако га је тражила Барса, што значи да је добио МНОГО ВИШЕ (што је и Остоја потврдио - ко је писмен може да прочита шта је рекао)! Такође, ово значи да га је Звезда значајно мање плаћала. Уз све ово треба додати да сваки играч за остварене резултате добија и бонусе! Дакле, ко зна колико је инкасирао од Партизана за претходне 2 године и ЈЕДАН освојен трофеј, док је Звезда у те две сезоне освојила ПЕТ!

Dabu

pre 1 godinu

Da pojednostavimo: Kada je došao u 7. tim ABA da igra Eurocup sa kupljenim wildcardom, dobio je milionski ugovor. To jedinstven slučaj da neko igra Eurocup sa milionskim ugovorom. Baš težak oblik aparthejda i uništavanja Partizana. Zato "siromašni" Armani nije mogao da ga zadrži. Dobio "ludu ponudu" (rekao Etore Mesina) od tima koji država hoće da ugasi!? Nije važno, Grobari će i dalje da misle da je došao zbog Željka :)

chupavi

pre 1 godinu

@ kako je do neprepoznavanja dovedena suština prevare, 15. septembar 2023 13:45

Nema potrebe da se izvrcu cinjenice, odnosno zbog slepe vere u ljubav i neku instituciju, navijaci tog kluba uporno tvrde nesto sasvim suprotno.

Covek je sam lepo rekao, da je prvi ugovor od milion (ili vise) dobio u sestoj sezoni u Evropi. To je dovoljno da se shvati da je informacija da je iz Armanija otisao za vecu sumu ustvari tacna.

Pre toga je isti igrac sam izjavio da odlazi i Zvezde u Armani jer zeli vise da zaradi. To dovodi do zakljucka da je Panter dobio mnogo vise novca od Partizana nego sto je imao dok je bio u Zvezdi. Sto opet dovodi do zakljucka da je tacno da Zvezda dovodi igrace za male pare i da odlaze kad i ako se afirmisu.

Sada je opet ostao u Partizanu iako je imao ponude iz nekoliko bogatih evropskih klubova. Sami cemo zakljuciti dali jeste ili nije dobio povisicu, po meni, ako je do sada uvek isao trbuhom za kruhom, verovatno jeste.

mix

pre 1 godinu

Zar je bitno koliko zaradjuje, koga to briga, a vidim da limenke pate da saznaju, kao da ce im zivot promeniti, i tu ne mozete nista, koga briga ko koliko zaradjuje, i ko sta radi, gledajte svoja posla, kad ce ljudi u Srbiji prestati da vode tudju brigu?? Uopste kazem, strasno u kakvom drustvu zivimo
(paradox, 15. septembar 2023 12:23)

A jel? a kampaco zaradjuje 3 , 5 , 7 miliona, sad vam odjednom plate nisu bitne? strasno koliko ste licemerni

Bane

pre 1 godinu

@Sabre
Liče, a pre te famozne LŠ i LE, dok niste ušli, pre 2017 godine, za koju platu su igrali Marin, Katai, Borjan,Ben,Kanga?
Pokrijte se bolje vam je, kad ispliva sve na videlo, neće vas 5 finala Lige šampiona izvući.

alp_33

pre 1 godinu

Btw taj isti Nedovic je za celu proslu sezonu imao 2p vise od Pantera u svim medjusobnim utakmicama Partizana i Zvezde,pa vi vidite s kim je igrao jedan a s kim drugi...
(milan, 15. septembar 2023 13:24)

Imao je i vecu platu.

Nedovic = 1.500.000 evra
Panter = 1.300.000 dolara

paradox

pre 1 godinu

Zar je bitno koliko zaradjuje, koga to briga, a vidim da limenke pate da saznaju, kao da ce im zivot promeniti, i tu ne mozete nista, koga briga ko koliko zaradjuje, i ko sta radi, gledajte svoja posla, kad ce ljudi u Srbiji prestati da vode tudju brigu?? Uopste kazem, strasno u kakvom drustvu zivimo

ak47

pre 1 godinu

Ne milionski, vec dvo milionski mu je prvi ugovor u Partizanu. Znaci, prestanite da pricate kako nema preko 2 miliona evra neto platu i da obmanjujete javnost!
(Dejan Zemun, 15. septembar 2023 11:52)


Danas je izasao spisak najplacenijih u Evroligi, i zamisli, nema Pantera!

Znaci da si ispao sta?

miki

pre 1 godinu

Ajd', opet da doniramo za porez jer su prethodne donacije otisle Panteru na ruke. Postavlja se pitanje da li ce od tog novca platiti porez ili ce kao njegov tim da zaboravi na tu obavezu?

milan

pre 1 godinu

Btw taj isti Nedovic je za celu proslu sezonu imao 2p vise od Pantera u svim medjusobnim utakmicama Partizana i Zvezde,pa vi vidite s kim je igrao jedan a s kim drugi...

kako je do neprepoznavanja dovedena suština prevare

pre 1 godinu

Prvi ugovor u Partizanu mu je bio 9.999.999,00 €, sada je na osmocifrenoj plati sigurno. Ako ne verujete pitajte poznavaoce iz rivalskog kluba...

Niko

pre 1 godinu

Objektivno: sta se moze za milijon?

Partizan gladko osvojio ABA i izborio final 8 eurolige. Kad je bio u mogucnosti jos podrmao crveno beli kavez.

A Kampaco za vecu sumu dobio Split, Zadar i Borac.
(Vladimir Bengala, 15. septembar 2023 12:10)

Milion i po je dobio kada je igrao Evrokup, (razumiješ sad)?

Sabre

pre 1 godinu

@Sabre
Liče, a pre te famozne LŠ i LE, dok niste ušli, pre 2017 godine, za koju platu su igrali Marin, Katai, Borjan,Ben,Kanga?
Pokrijte se bolje vam je, kad ispliva sve na videlo, neće vas 5 finala Lige šampiona izvući.
(Bane, 15. septembar 2023 13:35)

Lice, za sponzorstvo od Gasproma i pare od pobeda u kvalifikacijama. Nemam ja sta da se pokrivam, mi poslujemo sa Terzicem tako da i dalje manje trosimo na igrace nego sto zaradjujemo da bi on mogao sebi da utali. Nego, reci ti meni, od cega tim koji nema 2 navijaca na stadionu, dobija petarde od anonimusa u Evropi i generalno mora da mu se poklanja cetvrto mesto u ligi dovodi ove godine preko 10 pojacanja?!

lupa

pre 1 godinu

Sabre, 15. septembar 2023 13:21)
Momak, problem je što Vi računate samo prigode,a troškove i dugove ,ko me to prepuštate???????
70 mil € je dug FK CZ!!!!!!!
(MJS, 15. septembar 2023 13:30)

zvezda je već bila kažnjena zbog duga od 50 miliona neigranjem uefa takmičenja.
ako duguje 70 miliona kako da opet nije kažnjena?
(Radovan, 15. septembar 2023 13:54)



Nije kažnjena zbog duga od 50 miliona. Nebitno je koliki je dug već kome duguješ. Za određene dugove UEFA kažnjava, za neke druge ne kažnjava.
Dugove i Partizana i Zvezde i KK i FK možeš videti u APRu.

Bane

pre 1 godinu

@Sabre
Liče, isto tako kao što je i vama doveden taj Gazprom koji vam je i doveo Marina i ekipu, a na terenu vam nicale pečurke i ispadali ste u sezoni kupanja.

paulo dybala

pre 1 godinu

Panter ima 30 godina? Auu mislio sam da ima 26-27. Inace brutalan igrac i sigurno najbolji strelac u Evropi prosle sezone. Ovo kazem kao navijac Zvezde

ludilo

pre 1 godinu

Ma vazno je da vama nije bitno, ali Kampaco koji po vama zaradjuje 5 miliona za 4 meseca to vam je ok ahahahah
(ludilo, 15. septembar 2023 12:34)

Pa to ste vi objavili za Kampaca, sta ti nije jasno?
(paradox, 15. septembar 2023 13:19)

mi objavili platu kampaca? I to od 5 miliona, ahahaha pa vi ste neverovatni lazovi

MJS

pre 1 godinu

Sabre, 15. septembar 2023 13:21)
Momak, problem je što Vi računate samo prigode,a troškove i dugove ,ko me to prepuštate???????
70 mil € je dug FK CZ!!!!!!!

пантери то смо ми,Пантер нам је капитен

pre 1 godinu

А кад је био шкартиран у Олимпијакосу Шакота га извадио из буле,довео у Звезду и спасио му каријеру.Шакоту ни да помене,лош човек наш капитен.

Rale

pre 1 godinu

Nije Zoc dobro izracunao, zeznuo se za desetak miliona, on EL nece osvojiti ni za 100 g. Panteru, Ledeju, Naneliju treba dodati jos miliona i gomilu igraca iz NBA jer Rumenko bez najveceg budzeta od svih Evroligasa nema sta da trazi !

istina

pre 1 godinu

Pre toga je isti igrac sam izjavio da odlazi i Zvezde u Armani jer zeli vise da zaradi. To dovodi do zakljucka da je Panter dobio mnogo vise novca od Partizana nego sto je imao dok je bio u Zvezdi. Sto opet dovodi do zakljucka da je tacno da Zvezda dovodi igrace za male pare i da odlaze kad i ako se afirmisu.

Sada je opet ostao u Partizanu iako je imao ponude iz nekoliko bogatih evropskih klubova. Sami cemo zakljuciti dali jeste ili nije dobio povisicu, po meni, ako je do sada uvek isao trbuhom za kruhom, verovatno jeste.
(chupavi, 15. septembar 2023 14:07)

Lepo ste afirmisali Kampaca od 1,8 miliona za 6 meseci igranja Aba lige i prijateljskih protiv Radnički Basketa

Radovan

pre 1 godinu

Sabre, 15. septembar 2023 13:21)
Momak, problem je što Vi računate samo prigode,a troškove i dugove ,ko me to prepuštate???????
70 mil € je dug FK CZ!!!!!!!
(MJS, 15. septembar 2023 13:30)

zvezda je već bila kažnjena zbog duga od 50 miliona neigranjem uefa takmičenja.
ako duguje 70 miliona kako da opet nije kažnjena?

iskreno

pre 1 godinu

tačka ide posle - dovijaš više love od građana Srbije.
(nećete me prevariti, 15. septembar 2023 12:28)

Šteta pa ti pamet ne možeš ni od koga...

Istina

pre 1 godinu

Pa vi idite na njihove utakmice pa se pitajte zasto nema mladih nasih igraca. Zasto bi drzava investirala u razvoj mladih igraca koji ce prvom prilikom da odu NBA ako ne zele da se bore u ovoj nakaradnoj ligi.

slavisa

pre 1 godinu

U Partizanu ladno platili preko 2 milke 1.milka je potpuna laz partizan dovodi najskuplja pojacanja u evropi a ovamo nesto prigovarali Zvezdi za Kampaca ma lopuze belosvetske sram vas bilo.

pop

pre 1 godinu

da nije bilo onog madridu rekao bih da je vec otplatio ugovor ali...
onda se donekle iskupio protiv limencadije u finalu :)
ova sezona treba da bude potpuno iskupljenje.

Dejan Zemun

pre 1 godinu

Ne milionski, vec dvo milionski mu je prvi ugovor u Partizanu. Znaci, prestanite da pricate kako nema preko 2 miliona evra neto platu i da obmanjujete javnost!

Igor978

pre 1 godinu

Pa šta je tu novo? Naslov klasični mamac za isprane klinačke mozgove.
Imao je platu u Italiji 900K EUR, potpisao za Partizan na 1.25M EUR po sezoni, sada je potpisao novi 1.7M EUR po sezoni (Barsa mu nudila 1.6). Igrač kakav je postao posle 2 godine kod Željka i ono ranije što je igrao to nije uporedivo, pa tako i plata. Uostalom, kao i u svakoj zdravoj firmi, ako vrediš i donosiš rezultate - dobiješ više love.

Vladimir Bengala

pre 1 godinu

Objektivno: sta se moze za milijon?

Partizan gladko osvojio ABA i izborio final 8 eurolige. Kad je bio u mogucnosti jos podrmao crveno beli kavez.

A Kampaco za vecu sumu dobio Split, Zadar i Borac.

paradox

pre 1 godinu

Zar je bitno koliko zaradjuje, koga to briga, a vidim da limenke pate da saznaju, kao da ce im zivot promeniti, i tu ne mozete nista, koga briga ko koliko zaradjuje, i ko sta radi, gledajte svoja posla, kad ce ljudi u Srbiji prestati da vode tudju brigu?? Uopste kazem, strasno u kakvom drustvu zivimo

1t cr0wd

pre 1 godinu

Eh, kad smo objašnjavali komšijama kako je u Milanu imao 650 pa 700k za sezonu i kako nije mogao doći u KKP baš za duplo veće pare, naravno niko nije verovao. U KKP je imao oko 1.1 mil prva i 1.25 druge sezone.
Ali ok, šta reći više, kad njima predsednik objavi da je igrački budžet 12 miliona, a oni svejedno pričaju kako su u podređenom položaju po pitanju budžeta.
Postoje završni računi sa preciznim podacima. KKP i CZ ove godine dobijaju isto para od države, jedina razlika u budžetu je velika razlika u zaradi od karata. Ta razlika je prošle godine bila skoro 3.5 miliona, ove će biti malo manja i to ako CZ bude imala dobru posetu. KKP znamo da će imati.

Kamenolom Gračanac

pre 1 godinu

Punter ima 1.5 miliona po sezoni ko u to ne veruje on je lud
(Aloooo, 15. septembar 2023 11:44)

Najbolji domaći bek kojeg Srbija ima, a da se ne zove Bogdan Bogdanović.
Nedović potpuno neopravdano ima istu platu kao Panter. Ajde Kalinić vam je makar nešto doneo, pa su ti milioni donekle opravdani.

Sabre

pre 1 godinu

Hvang samo obestecenje kosta 5 miliona,plus plata. Tako da je Panter malo dete sa svojIh 1 milion.
(zemunski kej, 15. septembar 2023 12:53)

Lice, da li zaista nisi svestan koliko je Zvezda samo na transferima, a kamoli od igranja LS dobila ove godine? Zasto se uvek pravite mutavi, ruzno je?!

Gros

pre 1 godinu

Punter ima 1.5 miliona po sezoni ko u to ne veruje on je lud
(Aloooo, 15. septembar 2023 11:44)

Najbolji domaći bek kojeg Srbija ima, a da se ne zove Bogdan Bogdanović.
Nedović potpuno neopravdano ima istu platu kao Panter. Ajde Kalinić vam je makar nešto doneo, pa su ti milioni donekle opravdani.
(Kamenolom Gračanac, 15. septembar 2023 13:01)

Kaže sinko "Nedović potpuno neopravdano ima istu platu kao Panter"...
Pa sinko ako je tebi isto 1,1 milion (Nedović) i 2,4 miliona (Panter) onda bi trebao malo da se vratiš na časove matematike u školu...
Daj ne budite više smešni sa pravdanjem i nekakvim izgovorima...činjenica je da je Partizan najskuplja ekipa u istoriji srpskog sporta i trenutno među skupljim ekipama u Evroligi, to je jasno svakome ko prati košarku...

SASA

pre 1 godinu

Za dve sezone u partizanu je zaradio 5M, a za naredne dve ce jos 6,5M
(Prvi milioni od gradjana Srbije, 15. septembar 2023 11:51)

Matematika ti nije bas jaka!

nećete me prevariti

pre 1 godinu

Uostalom, kao i u svakoj zdravoj firmi, ako vrediš i donosiš rezultate - dobiješ više love.
(Igor978, 15. septembar 2023 12:23)

tačka ide posle - dovijaš više love od građana Srbije.

Šomi

pre 1 godinu

kk Partizan će samo od karata zaraditi oko 10 miliona evra u sezoni 23-24,zašto bi onda bio problem da plati Pantera,pa nek košta i 2 miliona evra?! Dalje,kk Partizan će dobiti samo od Mocarta skoro 7 miliona evra,plus ostali sponzori,dolazimo do cifre od 20 miliona evra godišnje,što znači panteri da kk Partizan ne treba pomoć države,pa nismo mi vi,vi ste državna mezimica i u košarci i u fudbalu..

banegibson

pre 1 godinu

A šta je Panter osvojio u svojoj prvoj sezoni u Partizanu zajedno sa Obradovicem? Sedmo mesto u ABA i osmo u Evro kupu. Opravdo je svaki milion, nema sta...

kako je do neprepoznavanja dovedena suština prevare

pre 1 godinu

Prvi ugovor u Partizanu mu je bio 9.999.999,00 €, sada je na osmocifrenoj plati sigurno. Ako ne verujete pitajte poznavaoce iz rivalskog kluba...

alp_33

pre 1 godinu

Btw taj isti Nedovic je za celu proslu sezonu imao 2p vise od Pantera u svim medjusobnim utakmicama Partizana i Zvezde,pa vi vidite s kim je igrao jedan a s kim drugi...
(milan, 15. septembar 2023 13:24)

Imao je i vecu platu.

Nedovic = 1.500.000 evra
Panter = 1.300.000 dolara

Sremacicar

pre 1 godinu

Pa to ste vi objavili za Kampaca, sta ti nije jasno?
(paradox, 15. septembar 2023 13:19)

Lazes!!!
To je vas spin. Cak je i vas SD po Srpskim portalima naduvavao cenu Kampaca na par miliona, a za evropske mexije je izjavljivao da mu nije jasno kako je Czv Kampaca potpisala samo za 100.000 evra mesecno za polusezonu. Ako si pismen, nece ti biti problem da pronadjes sta te zanima.

Gros

pre 1 godinu

Punter ima 1.5 miliona po sezoni ko u to ne veruje on je lud
(Aloooo, 15. septembar 2023 11:44)

Najbolji domaći bek kojeg Srbija ima, a da se ne zove Bogdan Bogdanović.
Nedović potpuno neopravdano ima istu platu kao Panter. Ajde Kalinić vam je makar nešto doneo, pa su ti milioni donekle opravdani.
(Kamenolom Gračanac, 15. septembar 2023 13:01)

Kaže sinko "Nedović potpuno neopravdano ima istu platu kao Panter"...
Pa sinko ako je tebi isto 1,1 milion (Nedović) i 2,4 miliona (Panter) onda bi trebao malo da se vratiš na časove matematike u školu...
Daj ne budite više smešni sa pravdanjem i nekakvim izgovorima...činjenica je da je Partizan najskuplja ekipa u istoriji srpskog sporta i trenutno među skupljim ekipama u Evroligi, to je jasno svakome ko prati košarku...

paradox

pre 1 godinu

Zar je bitno koliko zaradjuje, koga to briga, a vidim da limenke pate da saznaju, kao da ce im zivot promeniti, i tu ne mozete nista, koga briga ko koliko zaradjuje, i ko sta radi, gledajte svoja posla, kad ce ljudi u Srbiji prestati da vode tudju brigu?? Uopste kazem, strasno u kakvom drustvu zivimo
(paradox, 15. septembar 2023 12:23)

Ma vazno je da vama nije bitno, ali Kampaco koji po vama zaradjuje 5 miliona za 4 meseca to vam je ok ahahahah
(ludilo, 15. septembar 2023 12:34)

Pa to ste vi objavili za Kampaca, sta ti nije jasno?

veliki strumf

pre 1 godinu

Zar nije došao zbog zeljka u partizan ah da dosao je zbog para
(matori, 15. septembar 2023 11:48). И остао је због пара! Ово значи да је ЕВРОКУП играо за више од милион (као играч који је имао главну улогу у клубу који је сезону пре играо Ф4 Евролиге), па је Евролигу играо сигурно за значајно више (још је постао и капитен), а онда је потписао нови уговор са Партизаном иако га је тражила Барса, што значи да је добио МНОГО ВИШЕ (што је и Остоја потврдио - ко је писмен може да прочита шта је рекао)! Такође, ово значи да га је Звезда значајно мање плаћала. Уз све ово треба додати да сваки играч за остварене резултате добија и бонусе! Дакле, ко зна колико је инкасирао од Партизана за претходне 2 године и ЈЕДАН освојен трофеј, док је Звезда у те две сезоне освојила ПЕТ!

zvezdaš

pre 1 godinu

Imao je 1.5 kada je dosao sada ima 2 miliona po sezoni
(ispravka, 15. septembar 2023 11:51)

Ne.
(Sandra

Tačno. Ne. Sada ima 2.2 za ovu i 2.4 za narednu sezonu. Bez bonusa naravno.

ak47

pre 1 godinu

Ne milionski, vec dvo milionski mu je prvi ugovor u Partizanu. Znaci, prestanite da pricate kako nema preko 2 miliona evra neto platu i da obmanjujete javnost!
(Dejan Zemun, 15. septembar 2023 11:52)


Danas je izasao spisak najplacenijih u Evroligi, i zamisli, nema Pantera!

Znaci da si ispao sta?

milan

pre 1 godinu

Btw taj isti Nedovic je za celu proslu sezonu imao 2p vise od Pantera u svim medjusobnim utakmicama Partizana i Zvezde,pa vi vidite s kim je igrao jedan a s kim drugi...

chupavi

pre 1 godinu

@ kako je do neprepoznavanja dovedena suština prevare, 15. septembar 2023 13:45

Nema potrebe da se izvrcu cinjenice, odnosno zbog slepe vere u ljubav i neku instituciju, navijaci tog kluba uporno tvrde nesto sasvim suprotno.

Covek je sam lepo rekao, da je prvi ugovor od milion (ili vise) dobio u sestoj sezoni u Evropi. To je dovoljno da se shvati da je informacija da je iz Armanija otisao za vecu sumu ustvari tacna.

Pre toga je isti igrac sam izjavio da odlazi i Zvezde u Armani jer zeli vise da zaradi. To dovodi do zakljucka da je Panter dobio mnogo vise novca od Partizana nego sto je imao dok je bio u Zvezdi. Sto opet dovodi do zakljucka da je tacno da Zvezda dovodi igrace za male pare i da odlaze kad i ako se afirmisu.

Sada je opet ostao u Partizanu iako je imao ponude iz nekoliko bogatih evropskih klubova. Sami cemo zakljuciti dali jeste ili nije dobio povisicu, po meni, ako je do sada uvek isao trbuhom za kruhom, verovatno jeste.

Vladimir

pre 1 godinu

Sve je to cool ali Partizan bez domacih igraca mi nije Partizan. Znaci ajde da nasa deca igraju. Videli smo da smo dobri. Pa nek nasi zaradjuju te pare.
Jesu nasi igraci naucili nesto od tih stranaca ili su oni postali bolji zato sto se kod nas igra dobar basket.

miki

pre 1 godinu

Ajd', opet da doniramo za porez jer su prethodne donacije otisle Panteru na ruke. Postavlja se pitanje da li ce od tog novca platiti porez ili ce kao njegov tim da zaboravi na tu obavezu?

Milioneri

pre 1 godinu

Meni je u celoj priči najzanimljivije zašo se baš sada podgreva priča o Panteru, kada uopšte nije aktuelna. Šta time treba da se opravda? Jel' silne pare za onog Korejca? 15 novih igrača u KK? 20 novih igrača u FK? Otimanje para iz FSS?
Inače, oni sve pravdaju ulaskom u LŠ? Odakle pare za obeštećenje? "Dobili smo od LŠ". Odakle pare za plate? "Dobilu smo od Lš". Odakle pare za kupovinu dva šlepera igrača? "Dobili smo od LŠ". Odakle pare za tekuće troškove? "Dobili smo od LŠ". Odakle pare za porez? "Dobili smo od LŠ".
Zvaničan minus po izveštaju za apr je preko 75 miliona. Kako će da se vrati? "Pa dobili smo od LŠ".
Dok imaš mrmote, lako je umotavati čokoladu.

iskreno

pre 1 godinu

tačka ide posle - dovijaš više love od građana Srbije.
(nećete me prevariti, 15. septembar 2023 12:28)

Šteta pa ti pamet ne možeš ni od koga...

Bane

pre 1 godinu

@Sabre
Liče, a pre te famozne LŠ i LE, dok niste ušli, pre 2017 godine, za koju platu su igrali Marin, Katai, Borjan,Ben,Kanga?
Pokrijte se bolje vam je, kad ispliva sve na videlo, neće vas 5 finala Lige šampiona izvući.

Psiho

pre 1 godinu

A grobarija se ubi prošle sezone ubeđujući nas kako nije iz Armanija došao za veće pare i kako izjava Mesine nije bila tačna...
(Wllaxy, 15. septembar 2023 13:18)

Ti čitaš njihove "mudrolije" ?!

Rale

pre 1 godinu

Nije Zoc dobro izracunao, zeznuo se za desetak miliona, on EL nece osvojiti ni za 100 g. Panteru, Ledeju, Naneliju treba dodati jos miliona i gomilu igraca iz NBA jer Rumenko bez najveceg budzeta od svih Evroligasa nema sta da trazi !

Dejan Zemun

pre 1 godinu

Somi, 10 miliona evra neto zarada od karata nije moguca ni matematicki. Pogledaj cene sezonskih pa racunaj. Mocart je drzavna firma, to sto racunas je drzavni novac. Samo na papiru bilo koja kladionica nije povezana sa drzavom, u realnosti jeste. Znaci, bez pomoci drzave ste nista i Land Rover i Globus su drzavne firme, jeste mozda Ostoja vlasnik ali te firme ne bi postojale da nije drzave.

Sabre

pre 1 godinu

@Sabre
Liče, a pre te famozne LŠ i LE, dok niste ušli, pre 2017 godine, za koju platu su igrali Marin, Katai, Borjan,Ben,Kanga?
Pokrijte se bolje vam je, kad ispliva sve na videlo, neće vas 5 finala Lige šampiona izvući.
(Bane, 15. septembar 2023 13:35)

Lice, za sponzorstvo od Gasproma i pare od pobeda u kvalifikacijama. Nemam ja sta da se pokrivam, mi poslujemo sa Terzicem tako da i dalje manje trosimo na igrace nego sto zaradjujemo da bi on mogao sebi da utali. Nego, reci ti meni, od cega tim koji nema 2 navijaca na stadionu, dobija petarde od anonimusa u Evropi i generalno mora da mu se poklanja cetvrto mesto u ligi dovodi ove godine preko 10 pojacanja?!

MJS

pre 1 godinu

Sabre, 15. septembar 2023 13:21)
Momak, problem je što Vi računate samo prigode,a troškove i dugove ,ko me to prepuštate???????
70 mil € je dug FK CZ!!!!!!!

Bane

pre 1 godinu

@Sabre
Liče, isto tako kao što je i vama doveden taj Gazprom koji vam je i doveo Marina i ekipu, a na terenu vam nicale pečurke i ispadali ste u sezoni kupanja.

ludilo

pre 1 godinu

Zar je bitno koliko zaradjuje, koga to briga, a vidim da limenke pate da saznaju, kao da ce im zivot promeniti, i tu ne mozete nista, koga briga ko koliko zaradjuje, i ko sta radi, gledajte svoja posla, kad ce ljudi u Srbiji prestati da vode tudju brigu?? Uopste kazem, strasno u kakvom drustvu zivimo
(paradox, 15. septembar 2023 12:23)

Ma vazno je da vama nije bitno, ali Kampaco koji po vama zaradjuje 5 miliona za 4 meseca to vam je ok ahahahah

Istina

pre 1 godinu

Pa vi idite na njihove utakmice pa se pitajte zasto nema mladih nasih igraca. Zasto bi drzava investirala u razvoj mladih igraca koji ce prvom prilikom da odu NBA ako ne zele da se bore u ovoj nakaradnoj ligi.

mix

pre 1 godinu

Zar je bitno koliko zaradjuje, koga to briga, a vidim da limenke pate da saznaju, kao da ce im zivot promeniti, i tu ne mozete nista, koga briga ko koliko zaradjuje, i ko sta radi, gledajte svoja posla, kad ce ljudi u Srbiji prestati da vode tudju brigu?? Uopste kazem, strasno u kakvom drustvu zivimo
(paradox, 15. septembar 2023 12:23)

A jel? a kampaco zaradjuje 3 , 5 , 7 miliona, sad vam odjednom plate nisu bitne? strasno koliko ste licemerni

Ogi

pre 1 godinu

Ne milionski, vec dvo milionski mu je prvi ugovor u Partizanu. Znaci, prestanite da pricate kako nema preko 2 miliona evra neto platu i da obmanjujete javnost!
(Dejan Zemun, 15. septembar 2023 11:52)

Pojma nemam koliku ima platu, ali Panter vrijedi svaku paru! Klub koji ima ambicije da se bori za F4 mora imati dobre i skupe igrače.
Sad odakle Partizanu i Zvezdi pare da dovode igrače poput Pantera, Kampaca i ostalih, to je drugo pitanje.

Dabu

pre 1 godinu

Da pojednostavimo: Kada je došao u 7. tim ABA da igra Eurocup sa kupljenim wildcardom, dobio je milionski ugovor. To jedinstven slučaj da neko igra Eurocup sa milionskim ugovorom. Baš težak oblik aparthejda i uništavanja Partizana. Zato "siromašni" Armani nije mogao da ga zadrži. Dobio "ludu ponudu" (rekao Etore Mesina) od tima koji država hoće da ugasi!? Nije važno, Grobari će i dalje da misle da je došao zbog Željka :)

paulo dybala

pre 1 godinu

Panter ima 30 godina? Auu mislio sam da ima 26-27. Inace brutalan igrac i sigurno najbolji strelac u Evropi prosle sezone. Ovo kazem kao navijac Zvezde

пантери то смо ми,Пантер нам је капитен

pre 1 godinu

А кад је био шкартиран у Олимпијакосу Шакота га извадио из буле,довео у Звезду и спасио му каријеру.Шакоту ни да помене,лош човек наш капитен.

Niko

pre 1 godinu

Objektivno: sta se moze za milijon?

Partizan gladko osvojio ABA i izborio final 8 eurolige. Kad je bio u mogucnosti jos podrmao crveno beli kavez.

A Kampaco za vecu sumu dobio Split, Zadar i Borac.
(Vladimir Bengala, 15. septembar 2023 12:10)

Milion i po je dobio kada je igrao Evrokup, (razumiješ sad)?

ludilo

pre 1 godinu

Ma vazno je da vama nije bitno, ali Kampaco koji po vama zaradjuje 5 miliona za 4 meseca to vam je ok ahahahah
(ludilo, 15. septembar 2023 12:34)

Pa to ste vi objavili za Kampaca, sta ti nije jasno?
(paradox, 15. septembar 2023 13:19)

mi objavili platu kampaca? I to od 5 miliona, ahahaha pa vi ste neverovatni lazovi

Kosta K

pre 1 godinu

Jedna od stvari zbog kojih volim NBA je što se zna tačno ko kakav ugovor ima. Zna se za svaki dolar, od plate preko bonusa do svih ostalih privilegija.

U Evropi zavisi od zemlje do zemlje. U Nemačkoj, Španiji, Francuskoj, znaš tačno koliko koji igrač košta, dok su u ovim zemljama koje nisu EU, sve je to znak pitanja.

Radovan

pre 1 godinu

Sabre, 15. septembar 2023 13:21)
Momak, problem je što Vi računate samo prigode,a troškove i dugove ,ko me to prepuštate???????
70 mil € je dug FK CZ!!!!!!!
(MJS, 15. septembar 2023 13:30)

zvezda je već bila kažnjena zbog duga od 50 miliona neigranjem uefa takmičenja.
ako duguje 70 miliona kako da opet nije kažnjena?

lupa

pre 1 godinu

Sabre, 15. septembar 2023 13:21)
Momak, problem je što Vi računate samo prigode,a troškove i dugove ,ko me to prepuštate???????
70 mil € je dug FK CZ!!!!!!!
(MJS, 15. septembar 2023 13:30)

zvezda je već bila kažnjena zbog duga od 50 miliona neigranjem uefa takmičenja.
ako duguje 70 miliona kako da opet nije kažnjena?
(Radovan, 15. septembar 2023 13:54)



Nije kažnjena zbog duga od 50 miliona. Nebitno je koliki je dug već kome duguješ. Za određene dugove UEFA kažnjava, za neke druge ne kažnjava.
Dugove i Partizana i Zvezde i KK i FK možeš videti u APRu.

istina

pre 1 godinu

Pre toga je isti igrac sam izjavio da odlazi i Zvezde u Armani jer zeli vise da zaradi. To dovodi do zakljucka da je Panter dobio mnogo vise novca od Partizana nego sto je imao dok je bio u Zvezdi. Sto opet dovodi do zakljucka da je tacno da Zvezda dovodi igrace za male pare i da odlaze kad i ako se afirmisu.

Sada je opet ostao u Partizanu iako je imao ponude iz nekoliko bogatih evropskih klubova. Sami cemo zakljuciti dali jeste ili nije dobio povisicu, po meni, ako je do sada uvek isao trbuhom za kruhom, verovatno jeste.
(chupavi, 15. septembar 2023 14:07)

Lepo ste afirmisali Kampaca od 1,8 miliona za 6 meseci igranja Aba lige i prijateljskih protiv Radnički Basketa

slavisa

pre 1 godinu

U Partizanu ladno platili preko 2 milke 1.milka je potpuna laz partizan dovodi najskuplja pojacanja u evropi a ovamo nesto prigovarali Zvezdi za Kampaca ma lopuze belosvetske sram vas bilo.

Walsh

pre 1 godinu

@chupavi

Prica ti je glupa. Mislim nisi rekao nista netacno, osim da Zvezda dovodi igrace za male pare, ali pravis se naivan brate. Naravno da je Panter dobio vise novca jer je sada poprilicno bolji igrac nego kada je bio u Zvezdi. Sta je tu sporno? I Kori Volden je dobio vise para u Zvezdi nego u Partizanu, Tarens Kinzi takodje i da ne idem u istoriju. Sasvim normalna stvar. Seti se kakve ste sve igrace imali te sezone, koliko skupe i koliko stranaca (10 ako se ne varam). Panter je tu izuzetak jer nije bio ime tada. Zasto ne spomenes Lorenza Brauna?

Inace smesni ste i jedni i drugi. Ogromne budzete imate i jedni i drugi, a folirate se da samo oni drugi imaju 20 mil. budzet a vas ugnjetavani klub duplo manji. Uvek ista smesna prica, toliko smesna da svako ko vas posmatra sa strane van svake sumnje dolazi do zakljucka da botujete po necijem nalogu. Jer nemoguce je da neko iole zdravog razuma pise ovo sto pisu pojedini (i najglasniji) navijaci blizanaca.