Četvrtak, 14.09.2023.

11:37

Partizanov spektakl na Tašu iz druge perspektive – javila se i Evroliga VIDEO

Košarkaši Partizana u nesvakidašnjem ambijentu na Tašmajdanu odigrali su prijateljski meč sa Fuenlabradom.

Izvor: B92

Partizanov spektakl na Tašu iz druge perspektive – javila se i Evroliga VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

13 Komentari

Sortiraj po:

Pjc

pre 10 meseci

Naravno da nije, jer Partizan je bio "de Fuenlabrada", dok je cz dala ime klubu iz predgrađa. Dakle razlika je i više nego očigledna. Izgleda samo tebi nije...
(iskreno, 14. septembar 2023 14:23)

Kako je to Zvezda dala ime klubu iz predgradja.Znači po tvojoj grobarskoj pameti umesto imena Zvezda takmičio se FMP..Ajde daj argument.

iskreno

pre 10 meseci

kada je klub iz predgradja madrida onda vam nije smesno?
(licemercine, 14. septembar 2023 12:41)

Naravno da nije, jer Partizan je bio "de Fuenlabrada", dok je cz dala ime klubu iz predgrađa. Dakle razlika je i više nego očigledna. Izgleda samo tebi nije...

iskreno

pre 10 meseci

kada je klub iz predgradja madrida onda vam nije smesno?
(licemercine, 14. septembar 2023 12:41)

Naravno da nije, jer Partizan je bio "de Fuenlabrada", dok je cz dala ime klubu iz predgrađa. Dakle razlika je i više nego očigledna. Izgleda samo tebi nije...

Pjc

pre 10 meseci

Naravno da nije, jer Partizan je bio "de Fuenlabrada", dok je cz dala ime klubu iz predgrađa. Dakle razlika je i više nego očigledna. Izgleda samo tebi nije...
(iskreno, 14. septembar 2023 14:23)

Kako je to Zvezda dala ime klubu iz predgradja.Znači po tvojoj grobarskoj pameti umesto imena Zvezda takmičio se FMP..Ajde daj argument.

Pjc

pre 10 meseci

Naravno da nije, jer Partizan je bio "de Fuenlabrada", dok je cz dala ime klubu iz predgrađa. Dakle razlika je i više nego očigledna. Izgleda samo tebi nije...
(iskreno, 14. septembar 2023 14:23)

Kako je to Zvezda dala ime klubu iz predgradja.Znači po tvojoj grobarskoj pameti umesto imena Zvezda takmičio se FMP..Ajde daj argument.

iskreno

pre 10 meseci

kada je klub iz predgradja madrida onda vam nije smesno?
(licemercine, 14. septembar 2023 12:41)

Naravno da nije, jer Partizan je bio "de Fuenlabrada", dok je cz dala ime klubu iz predgrađa. Dakle razlika je i više nego očigledna. Izgleda samo tebi nije...