Subota, 08.07.2023.

23:03

Zvezda dovela NBA centra

Marko Simonović je novo pojačanje Crvene zvezde.

Izvor: SN

Zvezda dovela NBA centra IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

121 Komentari

Sortiraj po:

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

from Kevin with love, ti poprilicno nepovezano repliciras i pokreces teme kako tebi jednodimenzionalno odgovaraju. Ja ti repliciram za Kamapca da nije imao Bog zna kakav izbor, ti mi pricas o Adamsu i ostalima. Kada je to Zvezda imala 20 igraca osim prosle sezone. Pricas o Zvezdinim promasajima, ne vidis vase tipa Brodzijanski, Parahouski, Angola i ostale. Ovo za nekakvo unistavanje je toliko smesna prica Tegeltije da je glupo i pricati. Koga ste vi to izabacili za 10 godina? Kog mladog igraca? Trifunovica, Miletica? Zvezda je izbacila Dobrica, Davidovca, Gudurica, pa sto vi makar takve niste napravili? Ajde, igrali smo 10 godina EL sa smesnim budzetom, stranci nam odlazili odmah posle prve sezone, vama ostaju 4 godine i ti sad pricas o nekakvim bajkama. Smesno.

from Kevin with love

pre 1 godinu

from Kevin with love, ok, ti si jedinka. To razumem. A sta ti kaze tvoj zdrav razum, ko je to toliko trazio Kampaca na polusezoni? U Spaniju nije mogao, jer je upravo i trazio klub van Spanije na 6 meseci da bi izbegao da bude poreski rezident Spanije. Efes i Fener su vec bili popunjeni na pleju. Olimpijakos isto. Armani isto. Virtus isto. Monako isto. Gde je on to mogao da bude prvi plej sto je normalno i trazio da bi se vratio u formu? Mogao je Partizan, Zvezda, Pao, Asvel, Bajern, Alba da bira. Partizan nije hteo da platio 1m za 6 meseci, vec je imao Exuma, Madara, Pao se raspadao, Bajer, Asvel i Alba tada bili na dnu, i covek izabrao Zvezdu. Dobio da bude prvi plej, Vildoza vec bio tu. Dosao, odradio 6 meseci i to je to. Sada ide nazad u Real, Zvezda ce da dobije neko simbolicno obestecenje i tu je kraj price sa Kampacom.
(Gossa placa Zeljko 89, 09. jul 2023 11:39)

I?
1 milion za šest meseci uz koji učinak?
Ko to plaća?Obeštecenje?Ne budi smešan.

from Kevin with love

pre 1 godinu

from Kevin with love, ok, ti si jedinka. To razumem. A sta ti kaze tvoj zdrav razum, ko je to toliko trazio Kampaca na polusezoni? U Spaniju nije mogao, jer je upravo i trazio klub van Spanije na 6 meseci da bi izbegao da bude poreski rezident Spanije. Efes i Fener su vec bili popunjeni na pleju. Olimpijakos isto. Armani isto. Virtus isto. Monako isto. Gde je on to mogao da bude prvi plej sto je normalno i trazio da bi se vratio u formu? Mogao je Partizan, Zvezda, Pao, Asvel, Bajern, Alba da bira. Partizan nije hteo da platio 1m za 6 meseci, vec je imao Exuma, Madara, Pao se raspadao, Bajer, Asvel i Alba tada bili na dnu, i covek izabrao Zvezdu. Dobio da bude prvi plej, Vildoza vec bio tu. Dosao, odradio 6 meseci i to je to. Sada ide nazad u Real, Zvezda ce da dobije neko simbolicno obestecenje i tu je kraj price sa Kampacom.
(Gossa placa Zeljko 89, 09. jul 2023 11:39)

To što vi u rosteru svake godine imate 20 igrača na platnom spisku od čega 60% njih sedi i prima platu(koliku god mnogo je) je isključivo vas problem.Promašaji tipa Adams,Holand,Ivanovic koji nisu vrhunski ali nisu ni jeftini igraci da ne igraju opet je vas lis skauting.Nema novca za boljeg trenera na pocetku sezone ali ima na sredini kad vidis da slobodnom padu nema kraja,i onda dovedes skupog trenera?Kome vi pričate bajke i ko u to vise veruje?Vi ste sve samo ne jeftin tim.Uz to uz ne mala ulaganja i budzet godinama sramotite Srbiju u evroligi.Pričate o mladim srpskim igračima koii igraju jer nemate budzet za dobre strance?Koji je za deset godina od njih to postao?Lazić?Lazarevic?Simanić..Ko tačno??Partizan je deset godina svesno i tendenciozno unistavan.Sto tada niste podigli glas u ime pravde i “obraza” o kom non stop pričate?

Petar P

pre 1 godinu

Neopravdano kritikujete Kuzmića.
Kuzmić je vrlo dobar igrač zadatka za čuvenje protivničkih tornjeva: Tavaresa, 2 Falla i sl, sasvim dovoljno za 10-15min takvog meča. Svaki ozbiljan EL tim treba imati jednog takvog centra. Kuz je u toj ulozi bolji Ristića, ali samo u toj.
U Plastikanu je to trebalo da bude Balša, ali je za sada slab, nešto zbog povrede a više zbog neiskustva i nedovoljne snage. Da je Kuz bio u Plastikanu i čuvao Tavaresa, Plastkan bi lako stigao do f4.
(SrbEUin, 09. jul 2023 10:03)

Opravdano treba kritikovati ili hvaliti svakog igrača i to je sve normalno. Koliko je Kuzmić sada dobar igrač jako je upitno. Posle teške saobraćajke je izgubio koordinaciju i periferni vid. Ko prati taj zna da taj problem medicinske prirode postoji. Njemu je gotovo nemoguće dodati loptu a da ne ide njemu direktno u pravcu grudi što ga čini skoro potpuno neupotrebljivim u napadu. Sa druge strane u odbrani uvek kasni čak i kada čuva svog parnjaka. Gubitak motorike ga sprečava da reaguje pravovremeno i u duelima jedan na jedan redovno gubi. Jedino u čemu je dobar je u građenju reketa i u pravljenju blokova, a sve ostalo je jako loše. Prosto, moramo biti realni i pričati o nekom igraču isključivo na osnovu činjenica. Raduljica je u sličnim problemima i prosto, kao i Kuzmić, nije više za ozbiljnu košarku tako da ova dva neupotrebljiva igrača su nam bili ozbiljan balast tokom protekle sezone i to ne samo igrački već i finansijski. Sa njima se moraju raskinuti ugovori pod hitno i poslati ih u neke druge klubove ako ih bilo bude hteo.

Dragan Lo

pre 1 godinu

Sećam se, kad je igrao za Megu, da je većina komentara ovde bila da bi pre doveli njega nego Petruševa. Da vidimo da li su bili u pravu . Inače, ja BiH bio zadovoljan kada bi pružio Zvezdi ono što je Smailagič Partizanu, samo bez nepotrebnih faulova.
(Bocko, 9. jul 2023 11:05)

Uff...pa Smailagić je na kraju sezone bio ispred Lesora u Partizanu. Svaka čast ako bude na njegovom nivou.

from Kevin with love

pre 1 godinu

from Kevin with love, da li je uopste bitno sto je besmislica? Da li je bitno da li je nesto istina ili ne? Prosle sezone ste ko papagaji ponavljali Kampaco 6,9m evra,ko da ce da ostane ove sezone, ko da ce Zvezda da plati obestecenje Realu. I to je bila besmislica, cist spin pa ste ponavljali. Pricali ste da ce Zvezda da plati obestecenje za Vildozu, a on na sudu. Ciste lazi za Kampaca ste ko papagaji ponavljali svi vi sto u komentarima, sto na vasim portalima. Covek dosao, odigrao 6 meseci ali eto kosta 6,9m evra. To ti nije besmislica? Racunate stvari kako vam odgovaraju, pa posle kada vam se vraca istom merom onda e to je besmislica. Sve ok, ne moramo uopste da polemisemo o platama, ja te vesti uopste i ne komentarisem, samo nemoj da budemo ni ti ni ja licemerni.
(Gossa placa Zeljko 89, 09. jul 2023 10:20)

Ja nisam VI.Ja sam jedinka.Ja.I nikad ne iznosim nesto za sta ne mogu da potkrepim dokazom.Samo kazem da kao sto je nerealno sa jedan Zek Ledej ima ugovor na 2 miliona godisnje,isto tako mi je nerealno da mozda najbolji plej evrolige dodje baš u Zvezdu jer ga niko drugi nece,i to samo za simboličan iznos.To nisu činjenice ni u jednom od dva slučaja.To je zdrav razum.

Bocko

pre 1 godinu

Sećam se, kad je igrao za Megu, da je većina komentara ovde bila da bi pre doveli njega nego Petruševa. Da vidimo da li su bili u pravu . Inače, ja BiH bio zadovoljan kada bi pružio Zvezdi ono što je Smailagič Partizanu, samo bez nepotrebnih faulova.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

from Kevin with love, ok, ti si jedinka. To razumem. A sta ti kaze tvoj zdrav razum, ko je to toliko trazio Kampaca na polusezoni? U Spaniju nije mogao, jer je upravo i trazio klub van Spanije na 6 meseci da bi izbegao da bude poreski rezident Spanije. Efes i Fener su vec bili popunjeni na pleju. Olimpijakos isto. Armani isto. Virtus isto. Monako isto. Gde je on to mogao da bude prvi plej sto je normalno i trazio da bi se vratio u formu? Mogao je Partizan, Zvezda, Pao, Asvel, Bajern, Alba da bira. Partizan nije hteo da platio 1m za 6 meseci, vec je imao Exuma, Madara, Pao se raspadao, Bajer, Asvel i Alba tada bili na dnu, i covek izabrao Zvezdu. Dobio da bude prvi plej, Vildoza vec bio tu. Dosao, odradio 6 meseci i to je to. Sada ide nazad u Real, Zvezda ce da dobije neko simbolicno obestecenje i tu je kraj price sa Kampacom.

from Kevin with love

pre 1 godinu

1. Kampaco, Topic, Teodosic
2. Nedovic, Beron, Lazic
3. Kalinic, Dobric, Davidovac
4. Mirotic, Petrusev, Ilic
5. Simonovic, Mitrovic, Pojters
(Istina, 09. jul 2023 10:02)

Vlažni snovi.Sta je bilo kad si se probudio,jel ljubila mama?:)))

Istina

pre 1 godinu

1. Kampaco, Topic, Teodosic
2. Nedovic, Beron, Lazic
3. Kalinic, Dobric, Davidovac
4. Mirotic, Petrusev, Ilic
5. Simonovic, Mitrovic, Pojters

Black

pre 1 godinu

@Eto, dokazao si nam da je Panter Srbin. Može Panter i da poseti Marićevića jarugu, da vidi gde su njegovi preci organizovali ustanak protiv Turaka.
(Iks, 09. jul 2023 00:18)

Nisam ništa dokazivao. To su pravila. I meni je besmisleno što se daju tako olako pasoši strancima. Ali tako je kako je.

krajisnik

pre 1 godinu

Valjda će doći i neki ozbiljniji igrači.
Ovaj je potencijal, ali sa 24 godine trebalo je da bude gotov igrač.
Prošle Petrusev ,ove Simonović

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

from Kevin with love, da li je uopste bitno sto je besmislica? Da li je bitno da li je nesto istina ili ne? Prosle sezone ste ko papagaji ponavljali Kampaco 6,9m evra,ko da ce da ostane ove sezone, ko da ce Zvezda da plati obestecenje Realu. I to je bila besmislica, cist spin pa ste ponavljali. Pricali ste da ce Zvezda da plati obestecenje za Vildozu, a on na sudu. Ciste lazi za Kampaca ste ko papagaji ponavljali svi vi sto u komentarima, sto na vasim portalima. Covek dosao, odigrao 6 meseci ali eto kosta 6,9m evra. To ti nije besmislica? Racunate stvari kako vam odgovaraju, pa posle kada vam se vraca istom merom onda e to je besmislica. Sve ok, ne moramo uopste da polemisemo o platama, ja te vesti uopste i ne komentarisem, samo nemoj da budemo ni ti ni ja licemerni.

Black

pre 1 godinu

@Ukoliko neki Crnogorac zeli srpski pasos, mora da se odrekne crnogorskog, jasna stvar. Simonovic je stranac, jer nema srpski pasos.
(Joke, 09. jul 2023 02:16)

Srbija dozvoljava dvojno državljanstvo, a Crna Gora ne. Dakle Crnogorac sa boravištem u Srbiji može da dobije i srpsko državljanstvo uz crnogorsko. Srbin sa boravištem u Crnoj Gori ne može da dobije još i crnogorsko državljanstvo. To je razlika. Imali smo takav primer skoro i na izborima u Crnoj Gori. Kandidat za predsednika nije mogao da bude kandidovan jer je pored crnogorskog imao i srpski pasoš. No sve to nema veze sa pravilima KSS. Sve je vrlo jasno ko je stranac, a ko ne.

SrbEUin

pre 1 godinu

Neopravdano kritikujete Kuzmića.
Kuzmić je vrlo dobar igrač zadatka za čuvenje protivničkih tornjeva: Tavaresa, 2 Falla i sl, sasvim dovoljno za 10-15min takvog meča. Svaki ozbiljan EL tim treba imati jednog takvog centra. Kuz je u toj ulozi bolji Ristića, ali samo u toj.
U Plastikanu je to trebalo da bude Balša, ali je za sada slab, nešto zbog povrede a više zbog neiskustva i nedovoljne snage. Da je Kuz bio u Plastikanu i čuvao Tavaresa, Plastkan bi lako stigao do f4.

SrbEUin

pre 1 godinu

Neopravdano kritikujete Kuzmića.
Kuzmić je vrlo dobar igrač zadatka za čuvenje protivničkih tornjeva: Tavaresa, 2 Falla i sl, sasvim dovoljno za 10-15min takvog meča. Svaki ozbiljan EL tim treba imati jednog takvog centra. Kuz je u toj ulozi bolji Ristića, ali samo u toj.
U Plastikanu je to trebalo da bude Balša, ali je za sada slab, nešto zbog povrede a više zbog neiskustva i nedovoljne snage. Da je Kuz bio u Plastikanu i čuvao Tavaresa, Plastkan bi lako stigao do f4.

from Kevin with love

pre 1 godinu

gledaj jugoslovene sto se raduju, a kada bude došao malo bolji igrac onda kreće pravo kmecanje, kao prošle godine ,kada su počeli da kreste od muke cim je dosao vildoza a posle Kampaco
(znamo dobro, 08. jul 2023 23:18)

I završilo se tripletom i slavljem na Kališu?
(Nina, 09. jul 2023 08:57)

Kališ je odgodjen ove godine zbog renoviranja..

from Kevin with love

pre 1 godinu

SiiiiMoooNoViiiiC!!!!
(Ja Morant, 09. jul 2023 08:45)

Jedini kradljivac pehara u istoriji sportaaaaaa!!!
Stuuuuub srpstvaaaaaa!!!

ABCD...

pre 1 godinu

Katastrofa...sa ovom ekipom i 12 mesto u EL je veliki uspeh. Lazic,Lazarevic,Davidovac,Mitrovic,Kuzmic,Raduljica,Simonovic i Ilic...Ovom timu vise ni Jokic ne moze da pomogne sve da i on dodje! Zvezda vecito nekog razigrava,vraca nekog iz ozbiljne povrede,bude odskocna daska...au Covicu,pa dosta je vise!

Žare mesar

pre 1 godinu

I opet svi sve znaju.U cent koliko ko dobija.A gde je to objavljeno? Drugo.Neki pišu nije igrao u Čikagu? Dovoljno da je trenirao i odigrao neku utakmicu.Zvezda je napravila dobar posao.Ne zaleće se.Možda dovedu nekog skupog igrača koji će da pravi razliku.Kada bi još Kalinu vratili to bi bilo to

Toliko

pre 1 godinu

Jel i Pekovic stranac? vujosevic?
(onako pitam, 8. jul 2023 23:27)
Svako ko ne moze da igra za nasu reprezentaciju je stranac ali ste vi to resili davanjem pasosa u interesu srpskog sport a koji ne umete da objasnite
(Zufer, 9. jul 2023 00:02)

Jedan,imenom i prezimenom Marko Simonović,Nikola Peković ili Nikola Ivanović su stranci ali su zato Kevin Panter ili Čarl Dženkins domaći igrači,srbi? Ne pije ti vodu objašnjenje.Pogotovo ako znamo da i Bibras Natho ili Gelor Kanga imaju srpske pasoše ali ne mogu da igraju za našu repezentaciju,jel tako? Oni su stranci a ipak se vode kao srbi.Skačeš sebi u stomak nebuloznim objašnjenjima,braneći limarski klub.

Dodo

pre 1 godinu

Odlican igrac,zapo mi za oko na Evrobasketu ,svaku je odigrao dobro za Crnu Goru.Posle vidim da je u Nba otiso tako da mu je svakako forma u usponu,jos je i mlad. Bice to dobro pojacanje
(duledu, 08. jul 2023 23:36)

Dovodjenjem ovog igraca Petrusev otpada, prvo sto nije zaunteresovan da igra odbranu a kod Ivanovica to ne ide, dovodjenjem Simonovica koji je u NBA duplo ocvrsnuo u odnosu na Petruseva njemu su vrata CZV zatvorena (sam ih je sebi zatvorio nezalaganjem)

Nina

pre 1 godinu

gledaj jugoslovene sto se raduju, a kada bude došao malo bolji igrac onda kreće pravo kmecanje, kao prošle godine ,kada su počeli da kreste od muke cim je dosao vildoza a posle Kampaco
(znamo dobro, 08. jul 2023 23:18)

I završilo se tripletom i slavljem na Kališu?

N.

pre 1 godinu

A Vujosevic nije bio stranac? Ni Vranes, ni Gordic? Nije stranac ni Pekovic?
Vi ste oni sto imaju lice i na potiljku.
A Edo Muric, Adin Vrabac i Aleksej Nikolic su stranci. Primera radi.
(Vdusan, 09. jul 2023 00:55)

Svi navedeni su STRANCI. U kontekstu "razvoja srpske košarke", što je mantra dela navijača ovde, uz rasističke dodatke poput "Kamerunci". Suštinski, između "Kamerunaca" i Ivanovića, Pekovića, Simonovića, Gordića..., za razvoj srpske košarke nema baš nikakve razlike, svi oni igraju za druge reprezentacije. E sad, ako je bitno da bude beo i ima srpsko prezime, onda je to nešto drugo, ali onda je problem mnogo dublji...

DUDA

pre 1 godinu

Ovde se , pojedinci ubise objasnjavajuci da ovaj decko- nema srpski pasos?! Sve i da ga ima, ne bi se nesto mnogo ni naigrao u reprezentaciji...Za NASE POTREBE, ovo je sjajan igrac ! Kakvi licemeri : Mirotic, rodjeni Crnogorac ? Sve bi dali , da ga dovedu ! O'Stojina vesela druzina...

Retrogradni Merkur

pre 1 godinu

Budimo iskreni, doveli smo "otpad" iz NBA, po naslovu kao da smo se pojačali za vrh EL! Veliki rizik za Zvezdu, on 2 godine nije odigrao ozbiljnu utakmicu! Srećno!
(Severnjača, 08. jul 2023 23:46)

Naravno da smo doveli "otpad" kad samo takvi hoće da dođu i igraju u Zvezdi. Postali smo razvojni klub za Miškove igrače. Da im oporavljamo posrnule karijere.

bojan

pre 1 godinu

posto trtljate oko izjave vujosevica,trebali ste i da je procitate ....vujosevic je rekao da je srbija kriva za rat je r je kao najjaca i najveca zemlja u jugoslaviji mogla da ga spreci nije htela htela je da uzme sve na kraku je izgubila sve....

goksi

pre 1 godinu

Pisu sad borci za srpsku kosarku da li smo mi Pekovica i Gordica svojatali kao nase?! Jesmo, ali mi svojatamo sve igrace koji igraju kod nas kao nase, a vi koji gledate krvna zrnca morate da znate da neko ko ne igra za reprezentaciju Srbije ne moze da se svojata kao domaci igrac. Trener milogorac, prvi centar milogorac, idemo dalje.

from Kevin with love

pre 1 godinu

Marko, a sta je to Zvezda konkrento kupila? Do sada Davidovac, Mitrovic produzio ugovor i dosao Simonovic. Ni jedan zvucni igrac. Ni jedan koji igra za vise od 500-700k evra godisnje. Sa druge strane, Partizan produzio ugovor sa jednim od top 3 bekova Evrolige za 2,1m po sezoni i produzio ugovor sa jednim od najboljih igraca na poziciji 4 u Evroligi za 2m evra po sezoni. Ova 3 igraca u Zvezdi su objektivno jeftinija od Pantera. Polako ljudi, sacekajte malo da vidimo ko ce doci.
(Gossa placa Zeljko 89, 08. jul 2023 23:53)

Bez želje da polemisem o nečemu o čemu ni ti ni ja nemamo informacije.Da donekle i prihvatim da Panter ima 2 miliona po sezoni i mogu,ali Ledej da dobija toliko je teška besmislica,jednaka onoj da je Kampaco dosao u Zvezdu jer bože moj niko ga drugi tada nije hteo..

Madaka

pre 1 godinu

Ovaj dve godine ozbiljne kosarke nije video i vi od njega pravite embida.smem da se kladim da je kuzmic za njega garnet, samo mu treba dati da igra a ne pocne tri minuta i Cao.cak i raduljica da smrsa i uozbilji se bolji od ovog

super

pre 1 godinu

Lepo je rekao Zeljko Pantic pre mesec dana da ce zvezda da pokupuje sve igrace i onda ce partizan dobiti neki novac od drzave i mogucnost da probere sta je ostalo. Ko ne veruje moze da pronadje. Kako god opet cemo da slusamo cele sezone kako je partizan drzavni klub a zvezda tim od 6 miliona eura.
(Marko, 08. jul 2023 23:27)
ne slažem se!
Partizan radi bolji posao zadržaće od 12 igrača 9 i onda je lako dodati 3 igrača!
Zvezda svake godine menja 5-6 možda i više igrača i to sve uglavnom iz prve petorke...
Panter 2,1
Ledej 2
Avramović 450k( mada mislim da ima duplo više mnogo je sumljivo tj malo ...)
Davidovac 700000
Mitrović 750000
Simonović nije objavljeno ali mislim da će biti oko 7-800000... znači naša trojica ko vaš Partner???

cukce

pre 1 godinu

Lepo je rekao Zeljko Pantic pre mesec dana da ce zvezda da pokupuje sve igrace i onda ce partizan dobiti neki novac od drzave i mogucnost da probere sta je ostalo. Ko ne veruje moze da pronadje. Kako god opet cemo da slusamo cele sezone kako je partizan drzavni klub a zvezda tim od 6 miliona eura.
(Marko, 08. jul 2023 23:27)

Tako je Zvezda će da kupi 100 igrača i Partizan će da igra sa juniorima

Boža

pre 1 godinu

Sasvim dobro pojačanje. Bar je domaći igrač (sve ex yu tako računam).
Sećam se kad je Toša u Partizanu najvljivao stranca na poziciji centra, sa NBA iskustvom a onda dođe Vraneš,naravno sa ispunjenim kriterijumima. Ovo je svakako nivo pa i dva nivoa iznad.

cukce

pre 1 godinu

Evo ja ću ti odgovoriti. Prema pravilniku KSS svaki igrač, bez obzira da li ima srpski pasoš uz još neki drugi, u slučaju da je nastupao za reprezentaciju te druge zemlje ne može se licencirati kao domaći igrač. Prema tome, Vranješ je isto kao i ovaj Simonović igrao za reprezentaciju Crne Gore, dakle strani igrač. Gordić je igrao za BiH dakle strani igrač. Sa druge strane Panter nije igrao za SAD dakle ima pravo da nastupa kao domaći igrač jer ima i srpsko državljanstvo. Samo u tome je razlika. Isto je i sa svim igračima Zvezde koji su dobili naše pasoše. Uostalom, Panter je dok je još bio u Zvezdi baš iz tog razloga i dobio naš pasoš. To je razlog zašto kod nas gotovo isključivo Amerikanci dobijaju naš pasoš, a ne neki evropski ili australijski igrači.
(Black, 08. jul 2023 23:57)

Gde da igra kao domaći igrač u Kupu Radiovaja Koraća, to je jedino takmičenje koje organizuje KSS. U KLS su slična pravila, al vi to takmičenje ne igrate!

,,

pre 1 godinu

Ljudi, idite na vest od prošle godine kada je Dalibor Ilić potpisao za Crvenu zvezdu i čitajte komentare. Svi su bili oduševljeni što on dolazi, svi pričali kako će nam to biti reprezentativac, kako je to najbolje pojačanje... A dečko je težak promašaj bio. Ostavite se komentarisanja, da vidimo kako će proći kafa se završi sezona. Toliko ga sada hvalite, da se plašim da će proći kao Ilić...

Deda

pre 1 godinu

Dule Vujosevic ima pasos Srbije. Dusko Ivanovic ga nema. Nijedan Crnogorski kosarkas nema nas pasos, jer Crna Gora ne dozvoljava dvojno drzavljanstvo sa drzavom Srbijom. U stvarnom zivotu Panter je gradjanin Srbije, Dusko i Nikola Ivanovic, Simonovic nisu, niti ce biti jer im Zakon to ne dozvoljava.

Joke

pre 1 godinu

@Aha znaci Simonovic je crnogorac, jel ste vi Vranjesa gledali kao stranca ili kao domaceg ili Gordica?
(pitanje, 08. jul 2023 23:20)

Evo ja ću ti odgovoriti. Prema pravilniku KSS svaki igrač, bez obzira da li ima srpski pasoš uz još neki drugi, u slučaju da je nastupao za reprezentaciju te druge zemlje ne može se licencirati kao domaći igrač. Prema tome, Vranješ je isto kao i ovaj Simonović igrao za reprezentaciju Crne Gore, dakle strani igrač. Gordić je igrao za BiH dakle strani igrač. Sa druge strane Panter nije igrao za SAD dakle ima pravo da nastupa kao domaći igrač jer ima i srpsko državljanstvo. Samo u tome je razlika. Isto je i sa svim igračima Zvezde koji su dobili naše pasoše. Uostalom, Panter je dok je još bio u Zvezdi baš iz tog razloga i dobio naš pasoš. To je razlog zašto kod nas gotovo isključivo Amerikanci dobijaju naš pasoš, a ne neki evropski ili australijski igrači.
(Black, 08. jul 2023 23:57)

Ukoliko neki Crnogorac zeli srpski pasos, mora da se odrekne crnogorskog, jasna stvar. Simonovic je stranac, jer nema srpski pasos.

zvezdale

pre 1 godinu

Baš mi se sviđa ovaj potpis. Mlad domaći igrač koji zna šta je evropska košarka, prošao je Aba ligu i ima veliki plafon za napredak.

Očekujem da Duško od njega pravi isto što i Želimir želi od Smajlagića. Šut iz popa, jake prodore iz finti šuta, kucanja, skok. S tim što Simonović može biti dosta bolji od Alena u odbrani jer ima dosta duže ruke, više udara rampi i bolje preuzima. I bolji na skoku jer je i viši i duži. Na postu naravno nema tu telesnu masu da se bije sa Tavaresima, Falovima i sličnim banderama ali može da ih raširi šutem u kratkim intervalima.

U svakom slučaju vrlo koristan za roster. Četvorku ne može da igra može biti samo petica. Očekujem jednu tešku robusnu peticu i da se zatvara ta pozicija. Konačno.

DDF

pre 1 godinu

Najveci problem svakog igraca iz Mege kada ode u evropskom ili nba klub neiskustvo igranja ozbiljnih takmicarskih utakmica,Mega nije ucesnik nijednog evropskog takmicenja u ULEB ili FIBA takmicenjima
Ne racunajuci Jokica koji je jedan jedini,nijedan drugi igrac Mege nije uspeo da se dokaze u nijednom malo ozbiljnom klubu i morali su da se vrate u Srbiju(C.Zvezda ili Mega),Micic,Petrusev,Simonovic,sledeci je nazalost Jovic,svima njima je menadzer Raznatovic koji ih prosto receno"uvali"samo da povrati ulozeni novac u njih

Vdusan

pre 1 godinu

A Vujosevic nije bio stranac? Ni Vranes, ni Gordic? Nije stranac ni Pekovic?
Vi ste oni sto imaju lice i na potiljku.
A Edo Muric, Adin Vrabac i Aleksej Nikolic su stranci. Primera radi.

Zufer

pre 1 godinu

Jel i Pekovic stranac? vujosevic?
(onako pitam, 8. jul 2023 23:27)
Svako ko ne moze da igra za nasu reprezentaciju je stranac ali ste vi to resili davanjem pasosa u interesu srpskog sport a koji ne umete da objasnite

Iks

pre 1 godinu

@(Black, 8. jul 2023 23:57)

Eto, dokazao si nam da je Panter Srbin. Može Panter i da poseti Marićevića jarugu, da vidi gde su njegovi preci organizovali ustanak protiv Turaka.

mak

pre 1 godinu

Saučešće njegovoj karijeri...mladi igrači sa ovih prostora dolaze kod titovih blizanca da propadnu. A nije centar vec krilni centar .

Zvezdaš

pre 1 godinu

Jos jedan stranac u hravatski kosarkaski klub fmp, fali samo jos stipe mesic i vas veliki navijac franjo tudjman. Ziveo Partizan i majka Srbija.
(Ogi Srbija

Nešto si gadno pobrkao. Zna se VEOMA JASNO da je tvoj klub, hrvatski klub!!!!! Jasno?

Gost 777

pre 1 godinu

O Boze kakav naslov.
Pa momak je za 2 godine odigrao ukupno 16 meseceva u NBA (igrao ostalo razvonu ligu), sa ukupno manje od 60min.

Da se razumemo, ovo je dobar potpis za drugog centra i neuporedivo bolja opcija od Kuzmica i Raduljice.
Talentov igrac koji moze da bude legit EL petica u daljoj perspektivi.

bil DE

pre 1 godinu

Nemamo para za Pantera Srbina.
(Vojvoda Gavran, 08. jul 2023 23:40)

Pa ko mu je sredio papire?! Dok vi završavate državljanstvo preko noći za svaku budalu u fudbalu i košarci, moje dete ne kože da dobije državljanstvo!!!

Maxa

pre 1 godinu

Aha znaci Simonovic je crnogorac, jel ste vi Vranjesa gledali kao stranca ili kao domaceg ili Gordica?
(pitanje, 08. jul 2023 23:20)

Gordic i Vranes su drzavljani Srbije. Crna Gora ne dozvoljava dvojno drzavljanstvo sa Srbijom.

beogradski

pre 1 godinu

KK DukljaMontenegro.E viva!!
(from Kevin with love, 8. jul 2023 23:39)

E Viva Montenegro je fasisticki pozdrav, koji su koristili italijanski i crnogorski fasisti za vreme italijanske okupacije Crne Gore i trajanja fasisticke NDCG 1941-1945. Zanimljivo je da su se ti Zelenasi, odnosno njihovi potomci, koji su bili deo NOB-a, na koje se danas lozite, upravo protiv takvih borili. Lozite se na Zelenase i na E Viva, to je dragi moji sizofrenija.

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

Ako nije valjo njima, zašto bi nama!? Pun mi k. košarkaških i.fudbalskih zveda i zvezdica, koje uprave sovlače da zarade od naredne prodaje. Hoće li doći jednom neko i da igra!?

P.S. Ako ispadne dugačije, povući ću reč i uskliknuti bravo majstore, bar,100 puta.

realnost

pre 1 godinu

Nista bez CRNOGORAC.I čisto da znate da je ovaj veliki Milovac i veliki Crnogorac.A Dusko Ivanovic je bio jedan od jacih lobista za nezavisnu Crnu Goru.
(ogicg, 08. jul 2023 23:24)

Cuj ovog ,dečka od 23 godine da zanima politika, može Duško da bude sta hoće barem nece izjaviti ono što je izjavio vujosevic oko rata...

ogicg

pre 1 godinu

Nista bez CRNOGORAC.I čisto da znate da je ovaj veliki Milovac i veliki Crnogorac.A Dusko Ivanovic je bio jedan od jacih lobista za nezavisnu Crnu Goru.

realnost

pre 1 godinu

Nista bez CRNOGORAC.I čisto da znate da je ovaj veliki Milovac i veliki Crnogorac.A Dusko Ivanovic je bio jedan od jacih lobista za nezavisnu Crnu Goru.
(ogicg, 08. jul 2023 23:24)

Cuj ovog dečka od 23 godine da zanima politika, može Duško da bude sta hoće barem nece izjaviti ono što je izjavio vujosevic oko rata...

Morfeus

pre 1 godinu

Fantastično zvuči : NBA centar u Zvezdi. Da čovek pomisli, Embid ili tako nešto. A sa druge strane, i Boban Marjanović je NBA centar. Ako ste član neke NBA ekipe, to ne znači da ste sa druge planete.

Marko

pre 1 godinu

Lepo je rekao Zeljko Pantic pre mesec dana da ce zvezda da pokupuje sve igrace i onda ce partizan dobiti neki novac od drzave i mogucnost da probere sta je ostalo. Ko ne veruje moze da pronadje. Kako god opet cemo da slusamo cele sezone kako je partizan drzavni klub a zvezda tim od 6 miliona eura.

moro

pre 1 godinu

Ako nije valjo njima, zašto bi nama!? Pun mi k. košarkaških i.fudbalskih zveda i zvezdica, koje uprave sovlače da zarade od naredne prodaje. Hoće li doći jednom neko i da igra!?

P.S. Ako ispadne dugačije, povući ću reč i uskliknuti bravo majstore, bar,100 puta.
(kognitivna disonanca, 08. jul 2023 23:19)

Pa da ispostujete Miska vasu najverniju poslovnicu.

MARKO

pre 1 godinu

Nba centar koliko je i Smailagic nba centar...
(realno..., 08. jul 2023 23:12)

Smajlagic je zver izborio se za mesto u prvoj petorci Partizana maksimalno iskroistio pad u formi Lesora, nemas ti veze sa kosarkom !!!

znamo dobro

pre 1 godinu

gledaj jugoslovene sto se raduju, a kada bude došao malo bolji igrac onda kreće pravo kmecanje, kao prošle godine ,kada su počeli da kreste od muke cim je dosao vildoza a posle Kampaco

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Marko, a sta je to Zvezda konkrento kupila? Do sada Davidovac, Mitrovic produzio ugovor i dosao Simonovic. Ni jedan zvucni igrac. Ni jedan koji igra za vise od 500-700k evra godisnje. Sa druge strane, Partizan produzio ugovor sa jednim od top 3 bekova Evrolige za 2,1m po sezoni i produzio ugovor sa jednim od najboljih igraca na poziciji 4 u Evroligi za 2m evra po sezoni. Ova 3 igraca u Zvezdi su objektivno jeftinija od Pantera. Polako ljudi, sacekajte malo da vidimo ko ce doci.

Pera

pre 1 godinu

Nista bez CRNOGORAC.I čisto da znate da je ovaj veliki Milovac i veliki Crnogorac.A Dusko Ivanovic je bio jedan od jacih lobista za nezavisnu Crnu Goru.

Ne mlati,gde je Milo sada?

Vojvoda Gavran

pre 1 godinu

Šteta što ne dovode više srpskih igrača .Čak i ovaj igra za Crnu Goru .
(Partizan nas velikan ., 8. jul 2023 23:07)

Nemamo para za Pantera Srbina.

duledu

pre 1 godinu

Odlican igrac,zapo mi za oko na Evrobasketu ,svaku je odigrao dobro za Crnu Goru.Posle vidim da je u Nba otiso tako da mu je svakako forma u usponu,jos je i mlad. Bice to dobro pojacanje

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Odlicno pojacanje na centru. Meka ruka, dobar osecaj za skok, ume i da povede loptu posle skoka, dobar pas, dobar pregled igre. Siguran sam da ce Dusko sa njim raditi dosta na odbrani, gde treba da bude cvrsci. Za sada polako sklapamo tim, pa cemo videti kako ce to da izgleda. Bilo bi siajno videti ovog momka u kombinaciji sa Petrusevim na terenu.

Severnjača

pre 1 godinu

Budimo iskreni, doveli smo "otpad" iz NBA, po naslovu kao da smo se pojačali za vrh EL! Veliki rizik za Zvezdu, on 2 godine nije odigrao ozbiljnu utakmicu! Srećno!

Stari cigan

pre 1 godinu

Šteta što ne dovode više srpskih igrača .Čak i ovaj igra za Crnu Goru .
(Partizan nas velikan ., 8. jul 2023 23:07)

Kamerunac naučio srpski...

Ogi Srbija

pre 1 godinu

Jos jedan stranac u hravatski kosarkaski klub fmp, fali samo jos stipe mesic i vas veliki navijac franjo tudjman. Ziveo Partizan i majka Srbija.

Black

pre 1 godinu

@Aha znaci Simonovic je crnogorac, jel ste vi Vranjesa gledali kao stranca ili kao domaceg ili Gordica?
(pitanje, 08. jul 2023 23:20)

Evo ja ću ti odgovoriti. Prema pravilniku KSS svaki igrač, bez obzira da li ima srpski pasoš uz još neki drugi, u slučaju da je nastupao za reprezentaciju te druge zemlje ne može se licencirati kao domaći igrač. Prema tome, Vranješ je isto kao i ovaj Simonović igrao za reprezentaciju Crne Gore, dakle strani igrač. Gordić je igrao za BiH dakle strani igrač. Sa druge strane Panter nije igrao za SAD dakle ima pravo da nastupa kao domaći igrač jer ima i srpsko državljanstvo. Samo u tome je razlika. Isto je i sa svim igračima Zvezde koji su dobili naše pasoše. Uostalom, Panter je dok je još bio u Zvezdi baš iz tog razloga i dobio naš pasoš. To je razlog zašto kod nas gotovo isključivo Amerikanci dobijaju naš pasoš, a ne neki evropski ili australijski igrači.

Vojvoda Gavran

pre 1 godinu

Šteta što ne dovode više srpskih igrača .Čak i ovaj igra za Crnu Goru .
(Partizan nas velikan ., 8. jul 2023 23:07)

Nemamo para za Pantera Srbina.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Marko, a sta je to Zvezda konkrento kupila? Do sada Davidovac, Mitrovic produzio ugovor i dosao Simonovic. Ni jedan zvucni igrac. Ni jedan koji igra za vise od 500-700k evra godisnje. Sa druge strane, Partizan produzio ugovor sa jednim od top 3 bekova Evrolige za 2,1m po sezoni i produzio ugovor sa jednim od najboljih igraca na poziciji 4 u Evroligi za 2m evra po sezoni. Ova 3 igraca u Zvezdi su objektivno jeftinija od Pantera. Polako ljudi, sacekajte malo da vidimo ko ce doci.

Morfeus

pre 1 godinu

Fantastično zvuči : NBA centar u Zvezdi. Da čovek pomisli, Embid ili tako nešto. A sa druge strane, i Boban Marjanović je NBA centar. Ako ste član neke NBA ekipe, to ne znači da ste sa druge planete.

MARKO

pre 1 godinu

Nba centar koliko je i Smailagic nba centar...
(realno..., 08. jul 2023 23:12)

Smajlagic je zver izborio se za mesto u prvoj petorci Partizana maksimalno iskroistio pad u formi Lesora, nemas ti veze sa kosarkom !!!

Black

pre 1 godinu

@Aha znaci Simonovic je crnogorac, jel ste vi Vranjesa gledali kao stranca ili kao domaceg ili Gordica?
(pitanje, 08. jul 2023 23:20)

Evo ja ću ti odgovoriti. Prema pravilniku KSS svaki igrač, bez obzira da li ima srpski pasoš uz još neki drugi, u slučaju da je nastupao za reprezentaciju te druge zemlje ne može se licencirati kao domaći igrač. Prema tome, Vranješ je isto kao i ovaj Simonović igrao za reprezentaciju Crne Gore, dakle strani igrač. Gordić je igrao za BiH dakle strani igrač. Sa druge strane Panter nije igrao za SAD dakle ima pravo da nastupa kao domaći igrač jer ima i srpsko državljanstvo. Samo u tome je razlika. Isto je i sa svim igračima Zvezde koji su dobili naše pasoše. Uostalom, Panter je dok je još bio u Zvezdi baš iz tog razloga i dobio naš pasoš. To je razlog zašto kod nas gotovo isključivo Amerikanci dobijaju naš pasoš, a ne neki evropski ili australijski igrači.

Stari cigan

pre 1 godinu

Šteta što ne dovode više srpskih igrača .Čak i ovaj igra za Crnu Goru .
(Partizan nas velikan ., 8. jul 2023 23:07)

Kamerunac naučio srpski...

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Odlicno pojacanje na centru. Meka ruka, dobar osecaj za skok, ume i da povede loptu posle skoka, dobar pas, dobar pregled igre. Siguran sam da ce Dusko sa njim raditi dosta na odbrani, gde treba da bude cvrsci. Za sada polako sklapamo tim, pa cemo videti kako ce to da izgleda. Bilo bi siajno videti ovog momka u kombinaciji sa Petrusevim na terenu.

znamo dobro

pre 1 godinu

gledaj jugoslovene sto se raduju, a kada bude došao malo bolji igrac onda kreće pravo kmecanje, kao prošle godine ,kada su počeli da kreste od muke cim je dosao vildoza a posle Kampaco

duledu

pre 1 godinu

Odlican igrac,zapo mi za oko na Evrobasketu ,svaku je odigrao dobro za Crnu Goru.Posle vidim da je u Nba otiso tako da mu je svakako forma u usponu,jos je i mlad. Bice to dobro pojacanje

bil DE

pre 1 godinu

Nemamo para za Pantera Srbina.
(Vojvoda Gavran, 08. jul 2023 23:40)

Pa ko mu je sredio papire?! Dok vi završavate državljanstvo preko noći za svaku budalu u fudbalu i košarci, moje dete ne kože da dobije državljanstvo!!!

beogradski

pre 1 godinu

KK DukljaMontenegro.E viva!!
(from Kevin with love, 8. jul 2023 23:39)

E Viva Montenegro je fasisticki pozdrav, koji su koristili italijanski i crnogorski fasisti za vreme italijanske okupacije Crne Gore i trajanja fasisticke NDCG 1941-1945. Zanimljivo je da su se ti Zelenasi, odnosno njihovi potomci, koji su bili deo NOB-a, na koje se danas lozite, upravo protiv takvih borili. Lozite se na Zelenase i na E Viva, to je dragi moji sizofrenija.

Zufer

pre 1 godinu

Jel i Pekovic stranac? vujosevic?
(onako pitam, 8. jul 2023 23:27)
Svako ko ne moze da igra za nasu reprezentaciju je stranac ali ste vi to resili davanjem pasosa u interesu srpskog sport a koji ne umete da objasnite

Pera

pre 1 godinu

Nista bez CRNOGORAC.I čisto da znate da je ovaj veliki Milovac i veliki Crnogorac.A Dusko Ivanovic je bio jedan od jacih lobista za nezavisnu Crnu Goru.

Ne mlati,gde je Milo sada?

realnost

pre 1 godinu

Nista bez CRNOGORAC.I čisto da znate da je ovaj veliki Milovac i veliki Crnogorac.A Dusko Ivanovic je bio jedan od jacih lobista za nezavisnu Crnu Goru.
(ogicg, 08. jul 2023 23:24)

Cuj ovog ,dečka od 23 godine da zanima politika, može Duško da bude sta hoće barem nece izjaviti ono što je izjavio vujosevic oko rata...

Severnjača

pre 1 godinu

Budimo iskreni, doveli smo "otpad" iz NBA, po naslovu kao da smo se pojačali za vrh EL! Veliki rizik za Zvezdu, on 2 godine nije odigrao ozbiljnu utakmicu! Srećno!

realnost

pre 1 godinu

Nista bez CRNOGORAC.I čisto da znate da je ovaj veliki Milovac i veliki Crnogorac.A Dusko Ivanovic je bio jedan od jacih lobista za nezavisnu Crnu Goru.
(ogicg, 08. jul 2023 23:24)

Cuj ovog dečka od 23 godine da zanima politika, može Duško da bude sta hoće barem nece izjaviti ono što je izjavio vujosevic oko rata...

moro

pre 1 godinu

Ako nije valjo njima, zašto bi nama!? Pun mi k. košarkaških i.fudbalskih zveda i zvezdica, koje uprave sovlače da zarade od naredne prodaje. Hoće li doći jednom neko i da igra!?

P.S. Ako ispadne dugačije, povući ću reč i uskliknuti bravo majstore, bar,100 puta.
(kognitivna disonanca, 08. jul 2023 23:19)

Pa da ispostujete Miska vasu najverniju poslovnicu.

ogicg

pre 1 godinu

Nista bez CRNOGORAC.I čisto da znate da je ovaj veliki Milovac i veliki Crnogorac.A Dusko Ivanovic je bio jedan od jacih lobista za nezavisnu Crnu Goru.

Marko

pre 1 godinu

Lepo je rekao Zeljko Pantic pre mesec dana da ce zvezda da pokupuje sve igrace i onda ce partizan dobiti neki novac od drzave i mogucnost da probere sta je ostalo. Ko ne veruje moze da pronadje. Kako god opet cemo da slusamo cele sezone kako je partizan drzavni klub a zvezda tim od 6 miliona eura.

N.

pre 1 godinu

A Vujosevic nije bio stranac? Ni Vranes, ni Gordic? Nije stranac ni Pekovic?
Vi ste oni sto imaju lice i na potiljku.
A Edo Muric, Adin Vrabac i Aleksej Nikolic su stranci. Primera radi.
(Vdusan, 09. jul 2023 00:55)

Svi navedeni su STRANCI. U kontekstu "razvoja srpske košarke", što je mantra dela navijača ovde, uz rasističke dodatke poput "Kamerunci". Suštinski, između "Kamerunaca" i Ivanovića, Pekovića, Simonovića, Gordića..., za razvoj srpske košarke nema baš nikakve razlike, svi oni igraju za druge reprezentacije. E sad, ako je bitno da bude beo i ima srpsko prezime, onda je to nešto drugo, ali onda je problem mnogo dublji...

from Kevin with love

pre 1 godinu

SiiiiMoooNoViiiiC!!!!
(Ja Morant, 09. jul 2023 08:45)

Jedini kradljivac pehara u istoriji sportaaaaaa!!!
Stuuuuub srpstvaaaaaa!!!

DUDA

pre 1 godinu

Ovde se , pojedinci ubise objasnjavajuci da ovaj decko- nema srpski pasos?! Sve i da ga ima, ne bi se nesto mnogo ni naigrao u reprezentaciji...Za NASE POTREBE, ovo je sjajan igrac ! Kakvi licemeri : Mirotic, rodjeni Crnogorac ? Sve bi dali , da ga dovedu ! O'Stojina vesela druzina...

Ogi Srbija

pre 1 godinu

Jos jedan stranac u hravatski kosarkaski klub fmp, fali samo jos stipe mesic i vas veliki navijac franjo tudjman. Ziveo Partizan i majka Srbija.

from Kevin with love

pre 1 godinu

gledaj jugoslovene sto se raduju, a kada bude došao malo bolji igrac onda kreće pravo kmecanje, kao prošle godine ,kada su počeli da kreste od muke cim je dosao vildoza a posle Kampaco
(znamo dobro, 08. jul 2023 23:18)

I završilo se tripletom i slavljem na Kališu?
(Nina, 09. jul 2023 08:57)

Kališ je odgodjen ove godine zbog renoviranja..

Žare mesar

pre 1 godinu

I opet svi sve znaju.U cent koliko ko dobija.A gde je to objavljeno? Drugo.Neki pišu nije igrao u Čikagu? Dovoljno da je trenirao i odigrao neku utakmicu.Zvezda je napravila dobar posao.Ne zaleće se.Možda dovedu nekog skupog igrača koji će da pravi razliku.Kada bi još Kalinu vratili to bi bilo to

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

Ako nije valjo njima, zašto bi nama!? Pun mi k. košarkaških i.fudbalskih zveda i zvezdica, koje uprave sovlače da zarade od naredne prodaje. Hoće li doći jednom neko i da igra!?

P.S. Ako ispadne dugačije, povući ću reč i uskliknuti bravo majstore, bar,100 puta.

Retrogradni Merkur

pre 1 godinu

Budimo iskreni, doveli smo "otpad" iz NBA, po naslovu kao da smo se pojačali za vrh EL! Veliki rizik za Zvezdu, on 2 godine nije odigrao ozbiljnu utakmicu! Srećno!
(Severnjača, 08. jul 2023 23:46)

Naravno da smo doveli "otpad" kad samo takvi hoće da dođu i igraju u Zvezdi. Postali smo razvojni klub za Miškove igrače. Da im oporavljamo posrnule karijere.

cukce

pre 1 godinu

Lepo je rekao Zeljko Pantic pre mesec dana da ce zvezda da pokupuje sve igrace i onda ce partizan dobiti neki novac od drzave i mogucnost da probere sta je ostalo. Ko ne veruje moze da pronadje. Kako god opet cemo da slusamo cele sezone kako je partizan drzavni klub a zvezda tim od 6 miliona eura.
(Marko, 08. jul 2023 23:27)

Tako je Zvezda će da kupi 100 igrača i Partizan će da igra sa juniorima

ABCD...

pre 1 godinu

Katastrofa...sa ovom ekipom i 12 mesto u EL je veliki uspeh. Lazic,Lazarevic,Davidovac,Mitrovic,Kuzmic,Raduljica,Simonovic i Ilic...Ovom timu vise ni Jokic ne moze da pomogne sve da i on dodje! Zvezda vecito nekog razigrava,vraca nekog iz ozbiljne povrede,bude odskocna daska...au Covicu,pa dosta je vise!

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

from Kevin with love, da li je uopste bitno sto je besmislica? Da li je bitno da li je nesto istina ili ne? Prosle sezone ste ko papagaji ponavljali Kampaco 6,9m evra,ko da ce da ostane ove sezone, ko da ce Zvezda da plati obestecenje Realu. I to je bila besmislica, cist spin pa ste ponavljali. Pricali ste da ce Zvezda da plati obestecenje za Vildozu, a on na sudu. Ciste lazi za Kampaca ste ko papagaji ponavljali svi vi sto u komentarima, sto na vasim portalima. Covek dosao, odigrao 6 meseci ali eto kosta 6,9m evra. To ti nije besmislica? Racunate stvari kako vam odgovaraju, pa posle kada vam se vraca istom merom onda e to je besmislica. Sve ok, ne moramo uopste da polemisemo o platama, ja te vesti uopste i ne komentarisem, samo nemoj da budemo ni ti ni ja licemerni.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

from Kevin with love, ti poprilicno nepovezano repliciras i pokreces teme kako tebi jednodimenzionalno odgovaraju. Ja ti repliciram za Kamapca da nije imao Bog zna kakav izbor, ti mi pricas o Adamsu i ostalima. Kada je to Zvezda imala 20 igraca osim prosle sezone. Pricas o Zvezdinim promasajima, ne vidis vase tipa Brodzijanski, Parahouski, Angola i ostale. Ovo za nekakvo unistavanje je toliko smesna prica Tegeltije da je glupo i pricati. Koga ste vi to izabacili za 10 godina? Kog mladog igraca? Trifunovica, Miletica? Zvezda je izbacila Dobrica, Davidovca, Gudurica, pa sto vi makar takve niste napravili? Ajde, igrali smo 10 godina EL sa smesnim budzetom, stranci nam odlazili odmah posle prve sezone, vama ostaju 4 godine i ti sad pricas o nekakvim bajkama. Smesno.

Toliko

pre 1 godinu

Jel i Pekovic stranac? vujosevic?
(onako pitam, 8. jul 2023 23:27)
Svako ko ne moze da igra za nasu reprezentaciju je stranac ali ste vi to resili davanjem pasosa u interesu srpskog sport a koji ne umete da objasnite
(Zufer, 9. jul 2023 00:02)

Jedan,imenom i prezimenom Marko Simonović,Nikola Peković ili Nikola Ivanović su stranci ali su zato Kevin Panter ili Čarl Dženkins domaći igrači,srbi? Ne pije ti vodu objašnjenje.Pogotovo ako znamo da i Bibras Natho ili Gelor Kanga imaju srpske pasoše ali ne mogu da igraju za našu repezentaciju,jel tako? Oni su stranci a ipak se vode kao srbi.Skačeš sebi u stomak nebuloznim objašnjenjima,braneći limarski klub.

super

pre 1 godinu

Lepo je rekao Zeljko Pantic pre mesec dana da ce zvezda da pokupuje sve igrace i onda ce partizan dobiti neki novac od drzave i mogucnost da probere sta je ostalo. Ko ne veruje moze da pronadje. Kako god opet cemo da slusamo cele sezone kako je partizan drzavni klub a zvezda tim od 6 miliona eura.
(Marko, 08. jul 2023 23:27)
ne slažem se!
Partizan radi bolji posao zadržaće od 12 igrača 9 i onda je lako dodati 3 igrača!
Zvezda svake godine menja 5-6 možda i više igrača i to sve uglavnom iz prve petorke...
Panter 2,1
Ledej 2
Avramović 450k( mada mislim da ima duplo više mnogo je sumljivo tj malo ...)
Davidovac 700000
Mitrović 750000
Simonović nije objavljeno ali mislim da će biti oko 7-800000... znači naša trojica ko vaš Partner???

zvezdale

pre 1 godinu

Baš mi se sviđa ovaj potpis. Mlad domaći igrač koji zna šta je evropska košarka, prošao je Aba ligu i ima veliki plafon za napredak.

Očekujem da Duško od njega pravi isto što i Želimir želi od Smajlagića. Šut iz popa, jake prodore iz finti šuta, kucanja, skok. S tim što Simonović može biti dosta bolji od Alena u odbrani jer ima dosta duže ruke, više udara rampi i bolje preuzima. I bolji na skoku jer je i viši i duži. Na postu naravno nema tu telesnu masu da se bije sa Tavaresima, Falovima i sličnim banderama ali može da ih raširi šutem u kratkim intervalima.

U svakom slučaju vrlo koristan za roster. Četvorku ne može da igra može biti samo petica. Očekujem jednu tešku robusnu peticu i da se zatvara ta pozicija. Konačno.

from Kevin with love

pre 1 godinu

Marko, a sta je to Zvezda konkrento kupila? Do sada Davidovac, Mitrovic produzio ugovor i dosao Simonovic. Ni jedan zvucni igrac. Ni jedan koji igra za vise od 500-700k evra godisnje. Sa druge strane, Partizan produzio ugovor sa jednim od top 3 bekova Evrolige za 2,1m po sezoni i produzio ugovor sa jednim od najboljih igraca na poziciji 4 u Evroligi za 2m evra po sezoni. Ova 3 igraca u Zvezdi su objektivno jeftinija od Pantera. Polako ljudi, sacekajte malo da vidimo ko ce doci.
(Gossa placa Zeljko 89, 08. jul 2023 23:53)

Bez želje da polemisem o nečemu o čemu ni ti ni ja nemamo informacije.Da donekle i prihvatim da Panter ima 2 miliona po sezoni i mogu,ali Ledej da dobija toliko je teška besmislica,jednaka onoj da je Kampaco dosao u Zvezdu jer bože moj niko ga drugi tada nije hteo..

Petar P

pre 1 godinu

Neopravdano kritikujete Kuzmića.
Kuzmić je vrlo dobar igrač zadatka za čuvenje protivničkih tornjeva: Tavaresa, 2 Falla i sl, sasvim dovoljno za 10-15min takvog meča. Svaki ozbiljan EL tim treba imati jednog takvog centra. Kuz je u toj ulozi bolji Ristića, ali samo u toj.
U Plastikanu je to trebalo da bude Balša, ali je za sada slab, nešto zbog povrede a više zbog neiskustva i nedovoljne snage. Da je Kuz bio u Plastikanu i čuvao Tavaresa, Plastkan bi lako stigao do f4.
(SrbEUin, 09. jul 2023 10:03)

Opravdano treba kritikovati ili hvaliti svakog igrača i to je sve normalno. Koliko je Kuzmić sada dobar igrač jako je upitno. Posle teške saobraćajke je izgubio koordinaciju i periferni vid. Ko prati taj zna da taj problem medicinske prirode postoji. Njemu je gotovo nemoguće dodati loptu a da ne ide njemu direktno u pravcu grudi što ga čini skoro potpuno neupotrebljivim u napadu. Sa druge strane u odbrani uvek kasni čak i kada čuva svog parnjaka. Gubitak motorike ga sprečava da reaguje pravovremeno i u duelima jedan na jedan redovno gubi. Jedino u čemu je dobar je u građenju reketa i u pravljenju blokova, a sve ostalo je jako loše. Prosto, moramo biti realni i pričati o nekom igraču isključivo na osnovu činjenica. Raduljica je u sličnim problemima i prosto, kao i Kuzmić, nije više za ozbiljnu košarku tako da ova dva neupotrebljiva igrača su nam bili ozbiljan balast tokom protekle sezone i to ne samo igrački već i finansijski. Sa njima se moraju raskinuti ugovori pod hitno i poslati ih u neke druge klubove ako ih bilo bude hteo.

Zvezdaš

pre 1 godinu

Jos jedan stranac u hravatski kosarkaski klub fmp, fali samo jos stipe mesic i vas veliki navijac franjo tudjman. Ziveo Partizan i majka Srbija.
(Ogi Srbija

Nešto si gadno pobrkao. Zna se VEOMA JASNO da je tvoj klub, hrvatski klub!!!!! Jasno?

cukce

pre 1 godinu

Evo ja ću ti odgovoriti. Prema pravilniku KSS svaki igrač, bez obzira da li ima srpski pasoš uz još neki drugi, u slučaju da je nastupao za reprezentaciju te druge zemlje ne može se licencirati kao domaći igrač. Prema tome, Vranješ je isto kao i ovaj Simonović igrao za reprezentaciju Crne Gore, dakle strani igrač. Gordić je igrao za BiH dakle strani igrač. Sa druge strane Panter nije igrao za SAD dakle ima pravo da nastupa kao domaći igrač jer ima i srpsko državljanstvo. Samo u tome je razlika. Isto je i sa svim igračima Zvezde koji su dobili naše pasoše. Uostalom, Panter je dok je još bio u Zvezdi baš iz tog razloga i dobio naš pasoš. To je razlog zašto kod nas gotovo isključivo Amerikanci dobijaju naš pasoš, a ne neki evropski ili australijski igrači.
(Black, 08. jul 2023 23:57)

Gde da igra kao domaći igrač u Kupu Radiovaja Koraća, to je jedino takmičenje koje organizuje KSS. U KLS su slična pravila, al vi to takmičenje ne igrate!

Iks

pre 1 godinu

@(Black, 8. jul 2023 23:57)

Eto, dokazao si nam da je Panter Srbin. Može Panter i da poseti Marićevića jarugu, da vidi gde su njegovi preci organizovali ustanak protiv Turaka.

Black

pre 1 godinu

@Ukoliko neki Crnogorac zeli srpski pasos, mora da se odrekne crnogorskog, jasna stvar. Simonovic je stranac, jer nema srpski pasos.
(Joke, 09. jul 2023 02:16)

Srbija dozvoljava dvojno državljanstvo, a Crna Gora ne. Dakle Crnogorac sa boravištem u Srbiji može da dobije i srpsko državljanstvo uz crnogorsko. Srbin sa boravištem u Crnoj Gori ne može da dobije još i crnogorsko državljanstvo. To je razlika. Imali smo takav primer skoro i na izborima u Crnoj Gori. Kandidat za predsednika nije mogao da bude kandidovan jer je pored crnogorskog imao i srpski pasoš. No sve to nema veze sa pravilima KSS. Sve je vrlo jasno ko je stranac, a ko ne.

from Kevin with love

pre 1 godinu

1. Kampaco, Topic, Teodosic
2. Nedovic, Beron, Lazic
3. Kalinic, Dobric, Davidovac
4. Mirotic, Petrusev, Ilic
5. Simonovic, Mitrovic, Pojters
(Istina, 09. jul 2023 10:02)

Vlažni snovi.Sta je bilo kad si se probudio,jel ljubila mama?:)))

Nina

pre 1 godinu

gledaj jugoslovene sto se raduju, a kada bude došao malo bolji igrac onda kreće pravo kmecanje, kao prošle godine ,kada su počeli da kreste od muke cim je dosao vildoza a posle Kampaco
(znamo dobro, 08. jul 2023 23:18)

I završilo se tripletom i slavljem na Kališu?

,,

pre 1 godinu

Ljudi, idite na vest od prošle godine kada je Dalibor Ilić potpisao za Crvenu zvezdu i čitajte komentare. Svi su bili oduševljeni što on dolazi, svi pričali kako će nam to biti reprezentativac, kako je to najbolje pojačanje... A dečko je težak promašaj bio. Ostavite se komentarisanja, da vidimo kako će proći kafa se završi sezona. Toliko ga sada hvalite, da se plašim da će proći kao Ilić...

SrbEUin

pre 1 godinu

Neopravdano kritikujete Kuzmića.
Kuzmić je vrlo dobar igrač zadatka za čuvenje protivničkih tornjeva: Tavaresa, 2 Falla i sl, sasvim dovoljno za 10-15min takvog meča. Svaki ozbiljan EL tim treba imati jednog takvog centra. Kuz je u toj ulozi bolji Ristića, ali samo u toj.
U Plastikanu je to trebalo da bude Balša, ali je za sada slab, nešto zbog povrede a više zbog neiskustva i nedovoljne snage. Da je Kuz bio u Plastikanu i čuvao Tavaresa, Plastkan bi lako stigao do f4.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

from Kevin with love, ok, ti si jedinka. To razumem. A sta ti kaze tvoj zdrav razum, ko je to toliko trazio Kampaca na polusezoni? U Spaniju nije mogao, jer je upravo i trazio klub van Spanije na 6 meseci da bi izbegao da bude poreski rezident Spanije. Efes i Fener su vec bili popunjeni na pleju. Olimpijakos isto. Armani isto. Virtus isto. Monako isto. Gde je on to mogao da bude prvi plej sto je normalno i trazio da bi se vratio u formu? Mogao je Partizan, Zvezda, Pao, Asvel, Bajern, Alba da bira. Partizan nije hteo da platio 1m za 6 meseci, vec je imao Exuma, Madara, Pao se raspadao, Bajer, Asvel i Alba tada bili na dnu, i covek izabrao Zvezdu. Dobio da bude prvi plej, Vildoza vec bio tu. Dosao, odradio 6 meseci i to je to. Sada ide nazad u Real, Zvezda ce da dobije neko simbolicno obestecenje i tu je kraj price sa Kampacom.

goksi

pre 1 godinu

Pisu sad borci za srpsku kosarku da li smo mi Pekovica i Gordica svojatali kao nase?! Jesmo, ali mi svojatamo sve igrace koji igraju kod nas kao nase, a vi koji gledate krvna zrnca morate da znate da neko ko ne igra za reprezentaciju Srbije ne moze da se svojata kao domaci igrac. Trener milogorac, prvi centar milogorac, idemo dalje.

Dragan Lo

pre 1 godinu

Sećam se, kad je igrao za Megu, da je većina komentara ovde bila da bi pre doveli njega nego Petruševa. Da vidimo da li su bili u pravu . Inače, ja BiH bio zadovoljan kada bi pružio Zvezdi ono što je Smailagič Partizanu, samo bez nepotrebnih faulova.
(Bocko, 9. jul 2023 11:05)

Uff...pa Smailagić je na kraju sezone bio ispred Lesora u Partizanu. Svaka čast ako bude na njegovom nivou.

Gost 777

pre 1 godinu

O Boze kakav naslov.
Pa momak je za 2 godine odigrao ukupno 16 meseceva u NBA (igrao ostalo razvonu ligu), sa ukupno manje od 60min.

Da se razumemo, ovo je dobar potpis za drugog centra i neuporedivo bolja opcija od Kuzmica i Raduljice.
Talentov igrac koji moze da bude legit EL petica u daljoj perspektivi.

bojan

pre 1 godinu

posto trtljate oko izjave vujosevica,trebali ste i da je procitate ....vujosevic je rekao da je srbija kriva za rat je r je kao najjaca i najveca zemlja u jugoslaviji mogla da ga spreci nije htela htela je da uzme sve na kraku je izgubila sve....

Istina

pre 1 godinu

1. Kampaco, Topic, Teodosic
2. Nedovic, Beron, Lazic
3. Kalinic, Dobric, Davidovac
4. Mirotic, Petrusev, Ilic
5. Simonovic, Mitrovic, Pojters

krajisnik

pre 1 godinu

Valjda će doći i neki ozbiljniji igrači.
Ovaj je potencijal, ali sa 24 godine trebalo je da bude gotov igrač.
Prošle Petrusev ,ove Simonović

Black

pre 1 godinu

@Eto, dokazao si nam da je Panter Srbin. Može Panter i da poseti Marićevića jarugu, da vidi gde su njegovi preci organizovali ustanak protiv Turaka.
(Iks, 09. jul 2023 00:18)

Nisam ništa dokazivao. To su pravila. I meni je besmisleno što se daju tako olako pasoši strancima. Ali tako je kako je.

Deda

pre 1 godinu

Dule Vujosevic ima pasos Srbije. Dusko Ivanovic ga nema. Nijedan Crnogorski kosarkas nema nas pasos, jer Crna Gora ne dozvoljava dvojno drzavljanstvo sa drzavom Srbijom. U stvarnom zivotu Panter je gradjanin Srbije, Dusko i Nikola Ivanovic, Simonovic nisu, niti ce biti jer im Zakon to ne dozvoljava.

DDF

pre 1 godinu

Najveci problem svakog igraca iz Mege kada ode u evropskom ili nba klub neiskustvo igranja ozbiljnih takmicarskih utakmica,Mega nije ucesnik nijednog evropskog takmicenja u ULEB ili FIBA takmicenjima
Ne racunajuci Jokica koji je jedan jedini,nijedan drugi igrac Mege nije uspeo da se dokaze u nijednom malo ozbiljnom klubu i morali su da se vrate u Srbiju(C.Zvezda ili Mega),Micic,Petrusev,Simonovic,sledeci je nazalost Jovic,svima njima je menadzer Raznatovic koji ih prosto receno"uvali"samo da povrati ulozeni novac u njih

SrbEUin

pre 1 godinu

Neopravdano kritikujete Kuzmića.
Kuzmić je vrlo dobar igrač zadatka za čuvenje protivničkih tornjeva: Tavaresa, 2 Falla i sl, sasvim dovoljno za 10-15min takvog meča. Svaki ozbiljan EL tim treba imati jednog takvog centra. Kuz je u toj ulozi bolji Ristića, ali samo u toj.
U Plastikanu je to trebalo da bude Balša, ali je za sada slab, nešto zbog povrede a više zbog neiskustva i nedovoljne snage. Da je Kuz bio u Plastikanu i čuvao Tavaresa, Plastkan bi lako stigao do f4.

Maxa

pre 1 godinu

Aha znaci Simonovic je crnogorac, jel ste vi Vranjesa gledali kao stranca ili kao domaceg ili Gordica?
(pitanje, 08. jul 2023 23:20)

Gordic i Vranes su drzavljani Srbije. Crna Gora ne dozvoljava dvojno drzavljanstvo sa Srbijom.

from Kevin with love

pre 1 godinu

from Kevin with love, da li je uopste bitno sto je besmislica? Da li je bitno da li je nesto istina ili ne? Prosle sezone ste ko papagaji ponavljali Kampaco 6,9m evra,ko da ce da ostane ove sezone, ko da ce Zvezda da plati obestecenje Realu. I to je bila besmislica, cist spin pa ste ponavljali. Pricali ste da ce Zvezda da plati obestecenje za Vildozu, a on na sudu. Ciste lazi za Kampaca ste ko papagaji ponavljali svi vi sto u komentarima, sto na vasim portalima. Covek dosao, odigrao 6 meseci ali eto kosta 6,9m evra. To ti nije besmislica? Racunate stvari kako vam odgovaraju, pa posle kada vam se vraca istom merom onda e to je besmislica. Sve ok, ne moramo uopste da polemisemo o platama, ja te vesti uopste i ne komentarisem, samo nemoj da budemo ni ti ni ja licemerni.
(Gossa placa Zeljko 89, 09. jul 2023 10:20)

Ja nisam VI.Ja sam jedinka.Ja.I nikad ne iznosim nesto za sta ne mogu da potkrepim dokazom.Samo kazem da kao sto je nerealno sa jedan Zek Ledej ima ugovor na 2 miliona godisnje,isto tako mi je nerealno da mozda najbolji plej evrolige dodje baš u Zvezdu jer ga niko drugi nece,i to samo za simboličan iznos.To nisu činjenice ni u jednom od dva slučaja.To je zdrav razum.

Joke

pre 1 godinu

@Aha znaci Simonovic je crnogorac, jel ste vi Vranjesa gledali kao stranca ili kao domaceg ili Gordica?
(pitanje, 08. jul 2023 23:20)

Evo ja ću ti odgovoriti. Prema pravilniku KSS svaki igrač, bez obzira da li ima srpski pasoš uz još neki drugi, u slučaju da je nastupao za reprezentaciju te druge zemlje ne može se licencirati kao domaći igrač. Prema tome, Vranješ je isto kao i ovaj Simonović igrao za reprezentaciju Crne Gore, dakle strani igrač. Gordić je igrao za BiH dakle strani igrač. Sa druge strane Panter nije igrao za SAD dakle ima pravo da nastupa kao domaći igrač jer ima i srpsko državljanstvo. Samo u tome je razlika. Isto je i sa svim igračima Zvezde koji su dobili naše pasoše. Uostalom, Panter je dok je još bio u Zvezdi baš iz tog razloga i dobio naš pasoš. To je razlog zašto kod nas gotovo isključivo Amerikanci dobijaju naš pasoš, a ne neki evropski ili australijski igrači.
(Black, 08. jul 2023 23:57)

Ukoliko neki Crnogorac zeli srpski pasos, mora da se odrekne crnogorskog, jasna stvar. Simonovic je stranac, jer nema srpski pasos.

Dodo

pre 1 godinu

Odlican igrac,zapo mi za oko na Evrobasketu ,svaku je odigrao dobro za Crnu Goru.Posle vidim da je u Nba otiso tako da mu je svakako forma u usponu,jos je i mlad. Bice to dobro pojacanje
(duledu, 08. jul 2023 23:36)

Dovodjenjem ovog igraca Petrusev otpada, prvo sto nije zaunteresovan da igra odbranu a kod Ivanovica to ne ide, dovodjenjem Simonovica koji je u NBA duplo ocvrsnuo u odnosu na Petruseva njemu su vrata CZV zatvorena (sam ih je sebi zatvorio nezalaganjem)

from Kevin with love

pre 1 godinu

from Kevin with love, ok, ti si jedinka. To razumem. A sta ti kaze tvoj zdrav razum, ko je to toliko trazio Kampaca na polusezoni? U Spaniju nije mogao, jer je upravo i trazio klub van Spanije na 6 meseci da bi izbegao da bude poreski rezident Spanije. Efes i Fener su vec bili popunjeni na pleju. Olimpijakos isto. Armani isto. Virtus isto. Monako isto. Gde je on to mogao da bude prvi plej sto je normalno i trazio da bi se vratio u formu? Mogao je Partizan, Zvezda, Pao, Asvel, Bajern, Alba da bira. Partizan nije hteo da platio 1m za 6 meseci, vec je imao Exuma, Madara, Pao se raspadao, Bajer, Asvel i Alba tada bili na dnu, i covek izabrao Zvezdu. Dobio da bude prvi plej, Vildoza vec bio tu. Dosao, odradio 6 meseci i to je to. Sada ide nazad u Real, Zvezda ce da dobije neko simbolicno obestecenje i tu je kraj price sa Kampacom.
(Gossa placa Zeljko 89, 09. jul 2023 11:39)

To što vi u rosteru svake godine imate 20 igrača na platnom spisku od čega 60% njih sedi i prima platu(koliku god mnogo je) je isključivo vas problem.Promašaji tipa Adams,Holand,Ivanovic koji nisu vrhunski ali nisu ni jeftini igraci da ne igraju opet je vas lis skauting.Nema novca za boljeg trenera na pocetku sezone ali ima na sredini kad vidis da slobodnom padu nema kraja,i onda dovedes skupog trenera?Kome vi pričate bajke i ko u to vise veruje?Vi ste sve samo ne jeftin tim.Uz to uz ne mala ulaganja i budzet godinama sramotite Srbiju u evroligi.Pričate o mladim srpskim igračima koii igraju jer nemate budzet za dobre strance?Koji je za deset godina od njih to postao?Lazić?Lazarevic?Simanić..Ko tačno??Partizan je deset godina svesno i tendenciozno unistavan.Sto tada niste podigli glas u ime pravde i “obraza” o kom non stop pričate?

Vdusan

pre 1 godinu

A Vujosevic nije bio stranac? Ni Vranes, ni Gordic? Nije stranac ni Pekovic?
Vi ste oni sto imaju lice i na potiljku.
A Edo Muric, Adin Vrabac i Aleksej Nikolic su stranci. Primera radi.

Boža

pre 1 godinu

Sasvim dobro pojačanje. Bar je domaći igrač (sve ex yu tako računam).
Sećam se kad je Toša u Partizanu najvljivao stranca na poziciji centra, sa NBA iskustvom a onda dođe Vraneš,naravno sa ispunjenim kriterijumima. Ovo je svakako nivo pa i dva nivoa iznad.

Madaka

pre 1 godinu

Ovaj dve godine ozbiljne kosarke nije video i vi od njega pravite embida.smem da se kladim da je kuzmic za njega garnet, samo mu treba dati da igra a ne pocne tri minuta i Cao.cak i raduljica da smrsa i uozbilji se bolji od ovog

from Kevin with love

pre 1 godinu

from Kevin with love, ok, ti si jedinka. To razumem. A sta ti kaze tvoj zdrav razum, ko je to toliko trazio Kampaca na polusezoni? U Spaniju nije mogao, jer je upravo i trazio klub van Spanije na 6 meseci da bi izbegao da bude poreski rezident Spanije. Efes i Fener su vec bili popunjeni na pleju. Olimpijakos isto. Armani isto. Virtus isto. Monako isto. Gde je on to mogao da bude prvi plej sto je normalno i trazio da bi se vratio u formu? Mogao je Partizan, Zvezda, Pao, Asvel, Bajern, Alba da bira. Partizan nije hteo da platio 1m za 6 meseci, vec je imao Exuma, Madara, Pao se raspadao, Bajer, Asvel i Alba tada bili na dnu, i covek izabrao Zvezdu. Dobio da bude prvi plej, Vildoza vec bio tu. Dosao, odradio 6 meseci i to je to. Sada ide nazad u Real, Zvezda ce da dobije neko simbolicno obestecenje i tu je kraj price sa Kampacom.
(Gossa placa Zeljko 89, 09. jul 2023 11:39)

I?
1 milion za šest meseci uz koji učinak?
Ko to plaća?Obeštecenje?Ne budi smešan.

mak

pre 1 godinu

Saučešće njegovoj karijeri...mladi igrači sa ovih prostora dolaze kod titovih blizanca da propadnu. A nije centar vec krilni centar .

Bocko

pre 1 godinu

Sećam se, kad je igrao za Megu, da je većina komentara ovde bila da bi pre doveli njega nego Petruševa. Da vidimo da li su bili u pravu . Inače, ja BiH bio zadovoljan kada bi pružio Zvezdi ono što je Smailagič Partizanu, samo bez nepotrebnih faulova.

Ogi Srbija

pre 1 godinu

Jos jedan stranac u hravatski kosarkaski klub fmp, fali samo jos stipe mesic i vas veliki navijac franjo tudjman. Ziveo Partizan i majka Srbija.

Marko

pre 1 godinu

Lepo je rekao Zeljko Pantic pre mesec dana da ce zvezda da pokupuje sve igrace i onda ce partizan dobiti neki novac od drzave i mogucnost da probere sta je ostalo. Ko ne veruje moze da pronadje. Kako god opet cemo da slusamo cele sezone kako je partizan drzavni klub a zvezda tim od 6 miliona eura.

MARKO

pre 1 godinu

Nba centar koliko je i Smailagic nba centar...
(realno..., 08. jul 2023 23:12)

Smajlagic je zver izborio se za mesto u prvoj petorci Partizana maksimalno iskroistio pad u formi Lesora, nemas ti veze sa kosarkom !!!

ogicg

pre 1 godinu

Nista bez CRNOGORAC.I čisto da znate da je ovaj veliki Milovac i veliki Crnogorac.A Dusko Ivanovic je bio jedan od jacih lobista za nezavisnu Crnu Goru.

Vojvoda Gavran

pre 1 godinu

Šteta što ne dovode više srpskih igrača .Čak i ovaj igra za Crnu Goru .
(Partizan nas velikan ., 8. jul 2023 23:07)

Nemamo para za Pantera Srbina.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Marko, a sta je to Zvezda konkrento kupila? Do sada Davidovac, Mitrovic produzio ugovor i dosao Simonovic. Ni jedan zvucni igrac. Ni jedan koji igra za vise od 500-700k evra godisnje. Sa druge strane, Partizan produzio ugovor sa jednim od top 3 bekova Evrolige za 2,1m po sezoni i produzio ugovor sa jednim od najboljih igraca na poziciji 4 u Evroligi za 2m evra po sezoni. Ova 3 igraca u Zvezdi su objektivno jeftinija od Pantera. Polako ljudi, sacekajte malo da vidimo ko ce doci.

Zufer

pre 1 godinu

Jel i Pekovic stranac? vujosevic?
(onako pitam, 8. jul 2023 23:27)
Svako ko ne moze da igra za nasu reprezentaciju je stranac ali ste vi to resili davanjem pasosa u interesu srpskog sport a koji ne umete da objasnite

from Kevin with love

pre 1 godinu

SiiiiMoooNoViiiiC!!!!
(Ja Morant, 09. jul 2023 08:45)

Jedini kradljivac pehara u istoriji sportaaaaaa!!!
Stuuuuub srpstvaaaaaa!!!

Pera

pre 1 godinu

Nista bez CRNOGORAC.I čisto da znate da je ovaj veliki Milovac i veliki Crnogorac.A Dusko Ivanovic je bio jedan od jacih lobista za nezavisnu Crnu Goru.

Ne mlati,gde je Milo sada?

znamo dobro

pre 1 godinu

gledaj jugoslovene sto se raduju, a kada bude došao malo bolji igrac onda kreće pravo kmecanje, kao prošle godine ,kada su počeli da kreste od muke cim je dosao vildoza a posle Kampaco

Stari cigan

pre 1 godinu

Šteta što ne dovode više srpskih igrača .Čak i ovaj igra za Crnu Goru .
(Partizan nas velikan ., 8. jul 2023 23:07)

Kamerunac naučio srpski...

bil DE

pre 1 godinu

Nemamo para za Pantera Srbina.
(Vojvoda Gavran, 08. jul 2023 23:40)

Pa ko mu je sredio papire?! Dok vi završavate državljanstvo preko noći za svaku budalu u fudbalu i košarci, moje dete ne kože da dobije državljanstvo!!!

bojan

pre 1 godinu

posto trtljate oko izjave vujosevica,trebali ste i da je procitate ....vujosevic je rekao da je srbija kriva za rat je r je kao najjaca i najveca zemlja u jugoslaviji mogla da ga spreci nije htela htela je da uzme sve na kraku je izgubila sve....

Dodo

pre 1 godinu

Odlican igrac,zapo mi za oko na Evrobasketu ,svaku je odigrao dobro za Crnu Goru.Posle vidim da je u Nba otiso tako da mu je svakako forma u usponu,jos je i mlad. Bice to dobro pojacanje
(duledu, 08. jul 2023 23:36)

Dovodjenjem ovog igraca Petrusev otpada, prvo sto nije zaunteresovan da igra odbranu a kod Ivanovica to ne ide, dovodjenjem Simonovica koji je u NBA duplo ocvrsnuo u odnosu na Petruseva njemu su vrata CZV zatvorena (sam ih je sebi zatvorio nezalaganjem)

Madaka

pre 1 godinu

Ovaj dve godine ozbiljne kosarke nije video i vi od njega pravite embida.smem da se kladim da je kuzmic za njega garnet, samo mu treba dati da igra a ne pocne tri minuta i Cao.cak i raduljica da smrsa i uozbilji se bolji od ovog

Maxa

pre 1 godinu

Aha znaci Simonovic je crnogorac, jel ste vi Vranjesa gledali kao stranca ili kao domaceg ili Gordica?
(pitanje, 08. jul 2023 23:20)

Gordic i Vranes su drzavljani Srbije. Crna Gora ne dozvoljava dvojno drzavljanstvo sa Srbijom.

goksi

pre 1 godinu

Pisu sad borci za srpsku kosarku da li smo mi Pekovica i Gordica svojatali kao nase?! Jesmo, ali mi svojatamo sve igrace koji igraju kod nas kao nase, a vi koji gledate krvna zrnca morate da znate da neko ko ne igra za reprezentaciju Srbije ne moze da se svojata kao domaci igrac. Trener milogorac, prvi centar milogorac, idemo dalje.

Retrogradni Merkur

pre 1 godinu

Budimo iskreni, doveli smo "otpad" iz NBA, po naslovu kao da smo se pojačali za vrh EL! Veliki rizik za Zvezdu, on 2 godine nije odigrao ozbiljnu utakmicu! Srećno!
(Severnjača, 08. jul 2023 23:46)

Naravno da smo doveli "otpad" kad samo takvi hoće da dođu i igraju u Zvezdi. Postali smo razvojni klub za Miškove igrače. Da im oporavljamo posrnule karijere.

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

Ako nije valjo njima, zašto bi nama!? Pun mi k. košarkaških i.fudbalskih zveda i zvezdica, koje uprave sovlače da zarade od naredne prodaje. Hoće li doći jednom neko i da igra!?

P.S. Ako ispadne dugačije, povući ću reč i uskliknuti bravo majstore, bar,100 puta.

Black

pre 1 godinu

@Aha znaci Simonovic je crnogorac, jel ste vi Vranjesa gledali kao stranca ili kao domaceg ili Gordica?
(pitanje, 08. jul 2023 23:20)

Evo ja ću ti odgovoriti. Prema pravilniku KSS svaki igrač, bez obzira da li ima srpski pasoš uz još neki drugi, u slučaju da je nastupao za reprezentaciju te druge zemlje ne može se licencirati kao domaći igrač. Prema tome, Vranješ je isto kao i ovaj Simonović igrao za reprezentaciju Crne Gore, dakle strani igrač. Gordić je igrao za BiH dakle strani igrač. Sa druge strane Panter nije igrao za SAD dakle ima pravo da nastupa kao domaći igrač jer ima i srpsko državljanstvo. Samo u tome je razlika. Isto je i sa svim igračima Zvezde koji su dobili naše pasoše. Uostalom, Panter je dok je još bio u Zvezdi baš iz tog razloga i dobio naš pasoš. To je razlog zašto kod nas gotovo isključivo Amerikanci dobijaju naš pasoš, a ne neki evropski ili australijski igrači.

realnost

pre 1 godinu

Nista bez CRNOGORAC.I čisto da znate da je ovaj veliki Milovac i veliki Crnogorac.A Dusko Ivanovic je bio jedan od jacih lobista za nezavisnu Crnu Goru.
(ogicg, 08. jul 2023 23:24)

Cuj ovog ,dečka od 23 godine da zanima politika, može Duško da bude sta hoće barem nece izjaviti ono što je izjavio vujosevic oko rata...

moro

pre 1 godinu

Ako nije valjo njima, zašto bi nama!? Pun mi k. košarkaških i.fudbalskih zveda i zvezdica, koje uprave sovlače da zarade od naredne prodaje. Hoće li doći jednom neko i da igra!?

P.S. Ako ispadne dugačije, povući ću reč i uskliknuti bravo majstore, bar,100 puta.
(kognitivna disonanca, 08. jul 2023 23:19)

Pa da ispostujete Miska vasu najverniju poslovnicu.

from Kevin with love

pre 1 godinu

1. Kampaco, Topic, Teodosic
2. Nedovic, Beron, Lazic
3. Kalinic, Dobric, Davidovac
4. Mirotic, Petrusev, Ilic
5. Simonovic, Mitrovic, Pojters
(Istina, 09. jul 2023 10:02)

Vlažni snovi.Sta je bilo kad si se probudio,jel ljubila mama?:)))

Severnjača

pre 1 godinu

Budimo iskreni, doveli smo "otpad" iz NBA, po naslovu kao da smo se pojačali za vrh EL! Veliki rizik za Zvezdu, on 2 godine nije odigrao ozbiljnu utakmicu! Srećno!

from Kevin with love

pre 1 godinu

Marko, a sta je to Zvezda konkrento kupila? Do sada Davidovac, Mitrovic produzio ugovor i dosao Simonovic. Ni jedan zvucni igrac. Ni jedan koji igra za vise od 500-700k evra godisnje. Sa druge strane, Partizan produzio ugovor sa jednim od top 3 bekova Evrolige za 2,1m po sezoni i produzio ugovor sa jednim od najboljih igraca na poziciji 4 u Evroligi za 2m evra po sezoni. Ova 3 igraca u Zvezdi su objektivno jeftinija od Pantera. Polako ljudi, sacekajte malo da vidimo ko ce doci.
(Gossa placa Zeljko 89, 08. jul 2023 23:53)

Bez želje da polemisem o nečemu o čemu ni ti ni ja nemamo informacije.Da donekle i prihvatim da Panter ima 2 miliona po sezoni i mogu,ali Ledej da dobija toliko je teška besmislica,jednaka onoj da je Kampaco dosao u Zvezdu jer bože moj niko ga drugi tada nije hteo..

ABCD...

pre 1 godinu

Katastrofa...sa ovom ekipom i 12 mesto u EL je veliki uspeh. Lazic,Lazarevic,Davidovac,Mitrovic,Kuzmic,Raduljica,Simonovic i Ilic...Ovom timu vise ni Jokic ne moze da pomogne sve da i on dodje! Zvezda vecito nekog razigrava,vraca nekog iz ozbiljne povrede,bude odskocna daska...au Covicu,pa dosta je vise!

realnost

pre 1 godinu

Nista bez CRNOGORAC.I čisto da znate da je ovaj veliki Milovac i veliki Crnogorac.A Dusko Ivanovic je bio jedan od jacih lobista za nezavisnu Crnu Goru.
(ogicg, 08. jul 2023 23:24)

Cuj ovog dečka od 23 godine da zanima politika, može Duško da bude sta hoće barem nece izjaviti ono što je izjavio vujosevic oko rata...

Morfeus

pre 1 godinu

Fantastično zvuči : NBA centar u Zvezdi. Da čovek pomisli, Embid ili tako nešto. A sa druge strane, i Boban Marjanović je NBA centar. Ako ste član neke NBA ekipe, to ne znači da ste sa druge planete.

Nina

pre 1 godinu

gledaj jugoslovene sto se raduju, a kada bude došao malo bolji igrac onda kreće pravo kmecanje, kao prošle godine ,kada su počeli da kreste od muke cim je dosao vildoza a posle Kampaco
(znamo dobro, 08. jul 2023 23:18)

I završilo se tripletom i slavljem na Kališu?

duledu

pre 1 godinu

Odlican igrac,zapo mi za oko na Evrobasketu ,svaku je odigrao dobro za Crnu Goru.Posle vidim da je u Nba otiso tako da mu je svakako forma u usponu,jos je i mlad. Bice to dobro pojacanje

beogradski

pre 1 godinu

KK DukljaMontenegro.E viva!!
(from Kevin with love, 8. jul 2023 23:39)

E Viva Montenegro je fasisticki pozdrav, koji su koristili italijanski i crnogorski fasisti za vreme italijanske okupacije Crne Gore i trajanja fasisticke NDCG 1941-1945. Zanimljivo je da su se ti Zelenasi, odnosno njihovi potomci, koji su bili deo NOB-a, na koje se danas lozite, upravo protiv takvih borili. Lozite se na Zelenase i na E Viva, to je dragi moji sizofrenija.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Odlicno pojacanje na centru. Meka ruka, dobar osecaj za skok, ume i da povede loptu posle skoka, dobar pas, dobar pregled igre. Siguran sam da ce Dusko sa njim raditi dosta na odbrani, gde treba da bude cvrsci. Za sada polako sklapamo tim, pa cemo videti kako ce to da izgleda. Bilo bi siajno videti ovog momka u kombinaciji sa Petrusevim na terenu.

from Kevin with love

pre 1 godinu

from Kevin with love, ok, ti si jedinka. To razumem. A sta ti kaze tvoj zdrav razum, ko je to toliko trazio Kampaca na polusezoni? U Spaniju nije mogao, jer je upravo i trazio klub van Spanije na 6 meseci da bi izbegao da bude poreski rezident Spanije. Efes i Fener su vec bili popunjeni na pleju. Olimpijakos isto. Armani isto. Virtus isto. Monako isto. Gde je on to mogao da bude prvi plej sto je normalno i trazio da bi se vratio u formu? Mogao je Partizan, Zvezda, Pao, Asvel, Bajern, Alba da bira. Partizan nije hteo da platio 1m za 6 meseci, vec je imao Exuma, Madara, Pao se raspadao, Bajer, Asvel i Alba tada bili na dnu, i covek izabrao Zvezdu. Dobio da bude prvi plej, Vildoza vec bio tu. Dosao, odradio 6 meseci i to je to. Sada ide nazad u Real, Zvezda ce da dobije neko simbolicno obestecenje i tu je kraj price sa Kampacom.
(Gossa placa Zeljko 89, 09. jul 2023 11:39)

To što vi u rosteru svake godine imate 20 igrača na platnom spisku od čega 60% njih sedi i prima platu(koliku god mnogo je) je isključivo vas problem.Promašaji tipa Adams,Holand,Ivanovic koji nisu vrhunski ali nisu ni jeftini igraci da ne igraju opet je vas lis skauting.Nema novca za boljeg trenera na pocetku sezone ali ima na sredini kad vidis da slobodnom padu nema kraja,i onda dovedes skupog trenera?Kome vi pričate bajke i ko u to vise veruje?Vi ste sve samo ne jeftin tim.Uz to uz ne mala ulaganja i budzet godinama sramotite Srbiju u evroligi.Pričate o mladim srpskim igračima koii igraju jer nemate budzet za dobre strance?Koji je za deset godina od njih to postao?Lazić?Lazarevic?Simanić..Ko tačno??Partizan je deset godina svesno i tendenciozno unistavan.Sto tada niste podigli glas u ime pravde i “obraza” o kom non stop pričate?

N.

pre 1 godinu

A Vujosevic nije bio stranac? Ni Vranes, ni Gordic? Nije stranac ni Pekovic?
Vi ste oni sto imaju lice i na potiljku.
A Edo Muric, Adin Vrabac i Aleksej Nikolic su stranci. Primera radi.
(Vdusan, 09. jul 2023 00:55)

Svi navedeni su STRANCI. U kontekstu "razvoja srpske košarke", što je mantra dela navijača ovde, uz rasističke dodatke poput "Kamerunci". Suštinski, između "Kamerunaca" i Ivanovića, Pekovića, Simonovića, Gordića..., za razvoj srpske košarke nema baš nikakve razlike, svi oni igraju za druge reprezentacije. E sad, ako je bitno da bude beo i ima srpsko prezime, onda je to nešto drugo, ali onda je problem mnogo dublji...

from Kevin with love

pre 1 godinu

gledaj jugoslovene sto se raduju, a kada bude došao malo bolji igrac onda kreće pravo kmecanje, kao prošle godine ,kada su počeli da kreste od muke cim je dosao vildoza a posle Kampaco
(znamo dobro, 08. jul 2023 23:18)

I završilo se tripletom i slavljem na Kališu?
(Nina, 09. jul 2023 08:57)

Kališ je odgodjen ove godine zbog renoviranja..

SrbEUin

pre 1 godinu

Neopravdano kritikujete Kuzmića.
Kuzmić je vrlo dobar igrač zadatka za čuvenje protivničkih tornjeva: Tavaresa, 2 Falla i sl, sasvim dovoljno za 10-15min takvog meča. Svaki ozbiljan EL tim treba imati jednog takvog centra. Kuz je u toj ulozi bolji Ristića, ali samo u toj.
U Plastikanu je to trebalo da bude Balša, ali je za sada slab, nešto zbog povrede a više zbog neiskustva i nedovoljne snage. Da je Kuz bio u Plastikanu i čuvao Tavaresa, Plastkan bi lako stigao do f4.

from Kevin with love

pre 1 godinu

from Kevin with love, da li je uopste bitno sto je besmislica? Da li je bitno da li je nesto istina ili ne? Prosle sezone ste ko papagaji ponavljali Kampaco 6,9m evra,ko da ce da ostane ove sezone, ko da ce Zvezda da plati obestecenje Realu. I to je bila besmislica, cist spin pa ste ponavljali. Pricali ste da ce Zvezda da plati obestecenje za Vildozu, a on na sudu. Ciste lazi za Kampaca ste ko papagaji ponavljali svi vi sto u komentarima, sto na vasim portalima. Covek dosao, odigrao 6 meseci ali eto kosta 6,9m evra. To ti nije besmislica? Racunate stvari kako vam odgovaraju, pa posle kada vam se vraca istom merom onda e to je besmislica. Sve ok, ne moramo uopste da polemisemo o platama, ja te vesti uopste i ne komentarisem, samo nemoj da budemo ni ti ni ja licemerni.
(Gossa placa Zeljko 89, 09. jul 2023 10:20)

Ja nisam VI.Ja sam jedinka.Ja.I nikad ne iznosim nesto za sta ne mogu da potkrepim dokazom.Samo kazem da kao sto je nerealno sa jedan Zek Ledej ima ugovor na 2 miliona godisnje,isto tako mi je nerealno da mozda najbolji plej evrolige dodje baš u Zvezdu jer ga niko drugi nece,i to samo za simboličan iznos.To nisu činjenice ni u jednom od dva slučaja.To je zdrav razum.

Toliko

pre 1 godinu

Jel i Pekovic stranac? vujosevic?
(onako pitam, 8. jul 2023 23:27)
Svako ko ne moze da igra za nasu reprezentaciju je stranac ali ste vi to resili davanjem pasosa u interesu srpskog sport a koji ne umete da objasnite
(Zufer, 9. jul 2023 00:02)

Jedan,imenom i prezimenom Marko Simonović,Nikola Peković ili Nikola Ivanović su stranci ali su zato Kevin Panter ili Čarl Dženkins domaći igrači,srbi? Ne pije ti vodu objašnjenje.Pogotovo ako znamo da i Bibras Natho ili Gelor Kanga imaju srpske pasoše ali ne mogu da igraju za našu repezentaciju,jel tako? Oni su stranci a ipak se vode kao srbi.Skačeš sebi u stomak nebuloznim objašnjenjima,braneći limarski klub.

super

pre 1 godinu

Lepo je rekao Zeljko Pantic pre mesec dana da ce zvezda da pokupuje sve igrace i onda ce partizan dobiti neki novac od drzave i mogucnost da probere sta je ostalo. Ko ne veruje moze da pronadje. Kako god opet cemo da slusamo cele sezone kako je partizan drzavni klub a zvezda tim od 6 miliona eura.
(Marko, 08. jul 2023 23:27)
ne slažem se!
Partizan radi bolji posao zadržaće od 12 igrača 9 i onda je lako dodati 3 igrača!
Zvezda svake godine menja 5-6 možda i više igrača i to sve uglavnom iz prve petorke...
Panter 2,1
Ledej 2
Avramović 450k( mada mislim da ima duplo više mnogo je sumljivo tj malo ...)
Davidovac 700000
Mitrović 750000
Simonović nije objavljeno ali mislim da će biti oko 7-800000... znači naša trojica ko vaš Partner???

DUDA

pre 1 godinu

Ovde se , pojedinci ubise objasnjavajuci da ovaj decko- nema srpski pasos?! Sve i da ga ima, ne bi se nesto mnogo ni naigrao u reprezentaciji...Za NASE POTREBE, ovo je sjajan igrac ! Kakvi licemeri : Mirotic, rodjeni Crnogorac ? Sve bi dali , da ga dovedu ! O'Stojina vesela druzina...

mak

pre 1 godinu

Saučešće njegovoj karijeri...mladi igrači sa ovih prostora dolaze kod titovih blizanca da propadnu. A nije centar vec krilni centar .

Deda

pre 1 godinu

Dule Vujosevic ima pasos Srbije. Dusko Ivanovic ga nema. Nijedan Crnogorski kosarkas nema nas pasos, jer Crna Gora ne dozvoljava dvojno drzavljanstvo sa drzavom Srbijom. U stvarnom zivotu Panter je gradjanin Srbije, Dusko i Nikola Ivanovic, Simonovic nisu, niti ce biti jer im Zakon to ne dozvoljava.

SrbEUin

pre 1 godinu

Neopravdano kritikujete Kuzmića.
Kuzmić je vrlo dobar igrač zadatka za čuvenje protivničkih tornjeva: Tavaresa, 2 Falla i sl, sasvim dovoljno za 10-15min takvog meča. Svaki ozbiljan EL tim treba imati jednog takvog centra. Kuz je u toj ulozi bolji Ristića, ali samo u toj.
U Plastikanu je to trebalo da bude Balša, ali je za sada slab, nešto zbog povrede a više zbog neiskustva i nedovoljne snage. Da je Kuz bio u Plastikanu i čuvao Tavaresa, Plastkan bi lako stigao do f4.

Zvezdaš

pre 1 godinu

Jos jedan stranac u hravatski kosarkaski klub fmp, fali samo jos stipe mesic i vas veliki navijac franjo tudjman. Ziveo Partizan i majka Srbija.
(Ogi Srbija

Nešto si gadno pobrkao. Zna se VEOMA JASNO da je tvoj klub, hrvatski klub!!!!! Jasno?

Boža

pre 1 godinu

Sasvim dobro pojačanje. Bar je domaći igrač (sve ex yu tako računam).
Sećam se kad je Toša u Partizanu najvljivao stranca na poziciji centra, sa NBA iskustvom a onda dođe Vraneš,naravno sa ispunjenim kriterijumima. Ovo je svakako nivo pa i dva nivoa iznad.

,,

pre 1 godinu

Ljudi, idite na vest od prošle godine kada je Dalibor Ilić potpisao za Crvenu zvezdu i čitajte komentare. Svi su bili oduševljeni što on dolazi, svi pričali kako će nam to biti reprezentativac, kako je to najbolje pojačanje... A dečko je težak promašaj bio. Ostavite se komentarisanja, da vidimo kako će proći kafa se završi sezona. Toliko ga sada hvalite, da se plašim da će proći kao Ilić...

Žare mesar

pre 1 godinu

I opet svi sve znaju.U cent koliko ko dobija.A gde je to objavljeno? Drugo.Neki pišu nije igrao u Čikagu? Dovoljno da je trenirao i odigrao neku utakmicu.Zvezda je napravila dobar posao.Ne zaleće se.Možda dovedu nekog skupog igrača koji će da pravi razliku.Kada bi još Kalinu vratili to bi bilo to

Istina

pre 1 godinu

1. Kampaco, Topic, Teodosic
2. Nedovic, Beron, Lazic
3. Kalinic, Dobric, Davidovac
4. Mirotic, Petrusev, Ilic
5. Simonovic, Mitrovic, Pojters

cukce

pre 1 godinu

Evo ja ću ti odgovoriti. Prema pravilniku KSS svaki igrač, bez obzira da li ima srpski pasoš uz još neki drugi, u slučaju da je nastupao za reprezentaciju te druge zemlje ne može se licencirati kao domaći igrač. Prema tome, Vranješ je isto kao i ovaj Simonović igrao za reprezentaciju Crne Gore, dakle strani igrač. Gordić je igrao za BiH dakle strani igrač. Sa druge strane Panter nije igrao za SAD dakle ima pravo da nastupa kao domaći igrač jer ima i srpsko državljanstvo. Samo u tome je razlika. Isto je i sa svim igračima Zvezde koji su dobili naše pasoše. Uostalom, Panter je dok je još bio u Zvezdi baš iz tog razloga i dobio naš pasoš. To je razlog zašto kod nas gotovo isključivo Amerikanci dobijaju naš pasoš, a ne neki evropski ili australijski igrači.
(Black, 08. jul 2023 23:57)

Gde da igra kao domaći igrač u Kupu Radiovaja Koraća, to je jedino takmičenje koje organizuje KSS. U KLS su slična pravila, al vi to takmičenje ne igrate!

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

from Kevin with love, da li je uopste bitno sto je besmislica? Da li je bitno da li je nesto istina ili ne? Prosle sezone ste ko papagaji ponavljali Kampaco 6,9m evra,ko da ce da ostane ove sezone, ko da ce Zvezda da plati obestecenje Realu. I to je bila besmislica, cist spin pa ste ponavljali. Pricali ste da ce Zvezda da plati obestecenje za Vildozu, a on na sudu. Ciste lazi za Kampaca ste ko papagaji ponavljali svi vi sto u komentarima, sto na vasim portalima. Covek dosao, odigrao 6 meseci ali eto kosta 6,9m evra. To ti nije besmislica? Racunate stvari kako vam odgovaraju, pa posle kada vam se vraca istom merom onda e to je besmislica. Sve ok, ne moramo uopste da polemisemo o platama, ja te vesti uopste i ne komentarisem, samo nemoj da budemo ni ti ni ja licemerni.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

from Kevin with love, ti poprilicno nepovezano repliciras i pokreces teme kako tebi jednodimenzionalno odgovaraju. Ja ti repliciram za Kamapca da nije imao Bog zna kakav izbor, ti mi pricas o Adamsu i ostalima. Kada je to Zvezda imala 20 igraca osim prosle sezone. Pricas o Zvezdinim promasajima, ne vidis vase tipa Brodzijanski, Parahouski, Angola i ostale. Ovo za nekakvo unistavanje je toliko smesna prica Tegeltije da je glupo i pricati. Koga ste vi to izabacili za 10 godina? Kog mladog igraca? Trifunovica, Miletica? Zvezda je izbacila Dobrica, Davidovca, Gudurica, pa sto vi makar takve niste napravili? Ajde, igrali smo 10 godina EL sa smesnim budzetom, stranci nam odlazili odmah posle prve sezone, vama ostaju 4 godine i ti sad pricas o nekakvim bajkama. Smesno.

Joke

pre 1 godinu

@Aha znaci Simonovic je crnogorac, jel ste vi Vranjesa gledali kao stranca ili kao domaceg ili Gordica?
(pitanje, 08. jul 2023 23:20)

Evo ja ću ti odgovoriti. Prema pravilniku KSS svaki igrač, bez obzira da li ima srpski pasoš uz još neki drugi, u slučaju da je nastupao za reprezentaciju te druge zemlje ne može se licencirati kao domaći igrač. Prema tome, Vranješ je isto kao i ovaj Simonović igrao za reprezentaciju Crne Gore, dakle strani igrač. Gordić je igrao za BiH dakle strani igrač. Sa druge strane Panter nije igrao za SAD dakle ima pravo da nastupa kao domaći igrač jer ima i srpsko državljanstvo. Samo u tome je razlika. Isto je i sa svim igračima Zvezde koji su dobili naše pasoše. Uostalom, Panter je dok je još bio u Zvezdi baš iz tog razloga i dobio naš pasoš. To je razlog zašto kod nas gotovo isključivo Amerikanci dobijaju naš pasoš, a ne neki evropski ili australijski igrači.
(Black, 08. jul 2023 23:57)

Ukoliko neki Crnogorac zeli srpski pasos, mora da se odrekne crnogorskog, jasna stvar. Simonovic je stranac, jer nema srpski pasos.

cukce

pre 1 godinu

Lepo je rekao Zeljko Pantic pre mesec dana da ce zvezda da pokupuje sve igrace i onda ce partizan dobiti neki novac od drzave i mogucnost da probere sta je ostalo. Ko ne veruje moze da pronadje. Kako god opet cemo da slusamo cele sezone kako je partizan drzavni klub a zvezda tim od 6 miliona eura.
(Marko, 08. jul 2023 23:27)

Tako je Zvezda će da kupi 100 igrača i Partizan će da igra sa juniorima

from Kevin with love

pre 1 godinu

from Kevin with love, ok, ti si jedinka. To razumem. A sta ti kaze tvoj zdrav razum, ko je to toliko trazio Kampaca na polusezoni? U Spaniju nije mogao, jer je upravo i trazio klub van Spanije na 6 meseci da bi izbegao da bude poreski rezident Spanije. Efes i Fener su vec bili popunjeni na pleju. Olimpijakos isto. Armani isto. Virtus isto. Monako isto. Gde je on to mogao da bude prvi plej sto je normalno i trazio da bi se vratio u formu? Mogao je Partizan, Zvezda, Pao, Asvel, Bajern, Alba da bira. Partizan nije hteo da platio 1m za 6 meseci, vec je imao Exuma, Madara, Pao se raspadao, Bajer, Asvel i Alba tada bili na dnu, i covek izabrao Zvezdu. Dobio da bude prvi plej, Vildoza vec bio tu. Dosao, odradio 6 meseci i to je to. Sada ide nazad u Real, Zvezda ce da dobije neko simbolicno obestecenje i tu je kraj price sa Kampacom.
(Gossa placa Zeljko 89, 09. jul 2023 11:39)

I?
1 milion za šest meseci uz koji učinak?
Ko to plaća?Obeštecenje?Ne budi smešan.

Iks

pre 1 godinu

@(Black, 8. jul 2023 23:57)

Eto, dokazao si nam da je Panter Srbin. Može Panter i da poseti Marićevića jarugu, da vidi gde su njegovi preci organizovali ustanak protiv Turaka.

Vdusan

pre 1 godinu

A Vujosevic nije bio stranac? Ni Vranes, ni Gordic? Nije stranac ni Pekovic?
Vi ste oni sto imaju lice i na potiljku.
A Edo Muric, Adin Vrabac i Aleksej Nikolic su stranci. Primera radi.

zvezdale

pre 1 godinu

Baš mi se sviđa ovaj potpis. Mlad domaći igrač koji zna šta je evropska košarka, prošao je Aba ligu i ima veliki plafon za napredak.

Očekujem da Duško od njega pravi isto što i Želimir želi od Smajlagića. Šut iz popa, jake prodore iz finti šuta, kucanja, skok. S tim što Simonović može biti dosta bolji od Alena u odbrani jer ima dosta duže ruke, više udara rampi i bolje preuzima. I bolji na skoku jer je i viši i duži. Na postu naravno nema tu telesnu masu da se bije sa Tavaresima, Falovima i sličnim banderama ali može da ih raširi šutem u kratkim intervalima.

U svakom slučaju vrlo koristan za roster. Četvorku ne može da igra može biti samo petica. Očekujem jednu tešku robusnu peticu i da se zatvara ta pozicija. Konačno.

Black

pre 1 godinu

@Eto, dokazao si nam da je Panter Srbin. Može Panter i da poseti Marićevića jarugu, da vidi gde su njegovi preci organizovali ustanak protiv Turaka.
(Iks, 09. jul 2023 00:18)

Nisam ništa dokazivao. To su pravila. I meni je besmisleno što se daju tako olako pasoši strancima. Ali tako je kako je.

krajisnik

pre 1 godinu

Valjda će doći i neki ozbiljniji igrači.
Ovaj je potencijal, ali sa 24 godine trebalo je da bude gotov igrač.
Prošle Petrusev ,ove Simonović

Bocko

pre 1 godinu

Sećam se, kad je igrao za Megu, da je većina komentara ovde bila da bi pre doveli njega nego Petruševa. Da vidimo da li su bili u pravu . Inače, ja BiH bio zadovoljan kada bi pružio Zvezdi ono što je Smailagič Partizanu, samo bez nepotrebnih faulova.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

from Kevin with love, ok, ti si jedinka. To razumem. A sta ti kaze tvoj zdrav razum, ko je to toliko trazio Kampaca na polusezoni? U Spaniju nije mogao, jer je upravo i trazio klub van Spanije na 6 meseci da bi izbegao da bude poreski rezident Spanije. Efes i Fener su vec bili popunjeni na pleju. Olimpijakos isto. Armani isto. Virtus isto. Monako isto. Gde je on to mogao da bude prvi plej sto je normalno i trazio da bi se vratio u formu? Mogao je Partizan, Zvezda, Pao, Asvel, Bajern, Alba da bira. Partizan nije hteo da platio 1m za 6 meseci, vec je imao Exuma, Madara, Pao se raspadao, Bajer, Asvel i Alba tada bili na dnu, i covek izabrao Zvezdu. Dobio da bude prvi plej, Vildoza vec bio tu. Dosao, odradio 6 meseci i to je to. Sada ide nazad u Real, Zvezda ce da dobije neko simbolicno obestecenje i tu je kraj price sa Kampacom.

DDF

pre 1 godinu

Najveci problem svakog igraca iz Mege kada ode u evropskom ili nba klub neiskustvo igranja ozbiljnih takmicarskih utakmica,Mega nije ucesnik nijednog evropskog takmicenja u ULEB ili FIBA takmicenjima
Ne racunajuci Jokica koji je jedan jedini,nijedan drugi igrac Mege nije uspeo da se dokaze u nijednom malo ozbiljnom klubu i morali su da se vrate u Srbiju(C.Zvezda ili Mega),Micic,Petrusev,Simonovic,sledeci je nazalost Jovic,svima njima je menadzer Raznatovic koji ih prosto receno"uvali"samo da povrati ulozeni novac u njih

Black

pre 1 godinu

@Ukoliko neki Crnogorac zeli srpski pasos, mora da se odrekne crnogorskog, jasna stvar. Simonovic je stranac, jer nema srpski pasos.
(Joke, 09. jul 2023 02:16)

Srbija dozvoljava dvojno državljanstvo, a Crna Gora ne. Dakle Crnogorac sa boravištem u Srbiji može da dobije i srpsko državljanstvo uz crnogorsko. Srbin sa boravištem u Crnoj Gori ne može da dobije još i crnogorsko državljanstvo. To je razlika. Imali smo takav primer skoro i na izborima u Crnoj Gori. Kandidat za predsednika nije mogao da bude kandidovan jer je pored crnogorskog imao i srpski pasoš. No sve to nema veze sa pravilima KSS. Sve je vrlo jasno ko je stranac, a ko ne.

Dragan Lo

pre 1 godinu

Sećam se, kad je igrao za Megu, da je većina komentara ovde bila da bi pre doveli njega nego Petruševa. Da vidimo da li su bili u pravu . Inače, ja BiH bio zadovoljan kada bi pružio Zvezdi ono što je Smailagič Partizanu, samo bez nepotrebnih faulova.
(Bocko, 9. jul 2023 11:05)

Uff...pa Smailagić je na kraju sezone bio ispred Lesora u Partizanu. Svaka čast ako bude na njegovom nivou.

Gost 777

pre 1 godinu

O Boze kakav naslov.
Pa momak je za 2 godine odigrao ukupno 16 meseceva u NBA (igrao ostalo razvonu ligu), sa ukupno manje od 60min.

Da se razumemo, ovo je dobar potpis za drugog centra i neuporedivo bolja opcija od Kuzmica i Raduljice.
Talentov igrac koji moze da bude legit EL petica u daljoj perspektivi.

Petar P

pre 1 godinu

Neopravdano kritikujete Kuzmića.
Kuzmić je vrlo dobar igrač zadatka za čuvenje protivničkih tornjeva: Tavaresa, 2 Falla i sl, sasvim dovoljno za 10-15min takvog meča. Svaki ozbiljan EL tim treba imati jednog takvog centra. Kuz je u toj ulozi bolji Ristića, ali samo u toj.
U Plastikanu je to trebalo da bude Balša, ali je za sada slab, nešto zbog povrede a više zbog neiskustva i nedovoljne snage. Da je Kuz bio u Plastikanu i čuvao Tavaresa, Plastkan bi lako stigao do f4.
(SrbEUin, 09. jul 2023 10:03)

Opravdano treba kritikovati ili hvaliti svakog igrača i to je sve normalno. Koliko je Kuzmić sada dobar igrač jako je upitno. Posle teške saobraćajke je izgubio koordinaciju i periferni vid. Ko prati taj zna da taj problem medicinske prirode postoji. Njemu je gotovo nemoguće dodati loptu a da ne ide njemu direktno u pravcu grudi što ga čini skoro potpuno neupotrebljivim u napadu. Sa druge strane u odbrani uvek kasni čak i kada čuva svog parnjaka. Gubitak motorike ga sprečava da reaguje pravovremeno i u duelima jedan na jedan redovno gubi. Jedino u čemu je dobar je u građenju reketa i u pravljenju blokova, a sve ostalo je jako loše. Prosto, moramo biti realni i pričati o nekom igraču isključivo na osnovu činjenica. Raduljica je u sličnim problemima i prosto, kao i Kuzmić, nije više za ozbiljnu košarku tako da ova dva neupotrebljiva igrača su nam bili ozbiljan balast tokom protekle sezone i to ne samo igrački već i finansijski. Sa njima se moraju raskinuti ugovori pod hitno i poslati ih u neke druge klubove ako ih bilo bude hteo.