Petak, 14.09.2018.

18:07

Skočile cene stanova: BG preko 2.000 EUR, ovde je najjeftinije

Prosečne cene stanova u novogradnji u Srbiji povećane su za 6,7 odsto u prvoj polovini 2018. godine u odnosu na drugo polugodište 2017.

Izvor: Tanjug

Skoèile cene stanova: BG preko 2.000 EUR, ovde je najjeftinije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

marko

pre 5 godina

Imam kuću na najboljem mestu u Bg, i stan u centru. Iskreno gadi mi se Bg i Srb, ...

Manite se ove rupčage.
(biseri i.., 15. septembar 2018 07:26)

Ево за тебе питање, да ли је живот кућа на најбољем месту у Београду, или има још нешто? Ти си се лафе покакио на читав свој живот и живот свих својих предака. Логично је да неко ко има кућу на таквом месту, да је озбиљан староседелац, и ако ти као такав ниси успео да пустиш корење у овом граду и да се сродиш са њим, онда си у гадном проблему. Гомила људи која дуго живи у неком окружењу не би га напустила ни за озбиљне паре. Ти тако огорчен си за ту кућу могао озбиљну лову да добијеш и да започнеш солидан живот и у Лондону. Остао си да гледаш дођоше, коментаришеш фонтану, и дајеш другима савете које сам не примењујеш а тако су ту потребни да их реализујеш.

Marija

pre 5 godina

@ gisa
Kuca na periferiji ne odgovara ljudima sa malom decom, koja idu u vrtic, na sport, u pocetne razrede osnovne skole. Sve je daleko, vrtic, skola, sport, drustvo, dom zdravlja... svugde morate autom .

Dušan R.

pre 5 godina

Da biste razumeli zasto cene skacu, dacu vam slikovit primer. Pre 15 godina, 2003. sam kupio stan za 45.000. Taj stan sam 2014. prodao za 72.000. Onda sam 2015. kupio stan za 93.000. Isti takav za renoviranje sad je 107.000 na oglasima. Radi se o stanovima 2.0-3.0, 47-62 kvm. Ono sto Srbi ne vide je da je za to vreme inflacija evra bila 30%, dakle 1/3 kesa je propala. Mojih 93.000 je otprilike kao 63.000 u 2003. Razmisljajte o inflaciji. Stanovi ce ici na gore.  
(Procentualan, 14. septembar 2018 19:32 


@procentualan 
inflacija je u evro zoni 0% već godinama. dinar je već godinama stabilan u odnosu na euro. kakve gluposti ti pričaš!? kakvih 30% i 1/3?? da je inflacije bilo ECB bi dizala referentnu kamatnu stopu, a već godinama je na nuli. Eurolibor je čak negativan.
(necu reci ko sam, 15. septembar 2018 06:56)


Ni jedan od ova dva komentara nije u potpunosti tacan. Prvi delimicno, a drugi je netacan (previse bi bilo objasnjavati - prouciti makroekonomiju i intervencionizam drzave u monetarnom poslovanju).
Dalje, naravno da EU ima svake godine inflaciju, Evrozona ima inflaciju kao najjaci deo EU, oni je izracunavaju pomocu HICAP, odnosno harmonizovani indeks rasta cena na Malo. Iznosi oko 1,40 prosecno u poslednjoh 5 godina.
Cene nekretnina odredjuje ponuda i traznja i cene stanova kako u BG, NS itd u poslednje 2 godine su drasticno otisle na gore. Da, jeste cudno gde je prosecna plata 30.000 rsd da su cene u bg 2000+ u ns 1500+ idr
Na neki nacin potraznja prevezailazi ponudu za sada u ovom periodu koje vec traje...

Tasic

pre 5 godina

Zivim u Beogradu i nekih 50-60% ljudi u njemu su doseljenici iz manjih mesta iz Srbije,Crne Gore,Bih,Makedonije da bi nasli sebi posla cak i za 200 eura plate.

Kada EU zbog Rusa i opstog nedostatka radne snage u celu EU ukine radne vize ili olaksa drasticno dobijanje radnih viza za stanovnike bivsih SFRJ gde ne ubrajama Hrvatsku i Sloveniju ubrzo a to ce biti vrlo vrlo brzo mozda vec i sledece godine cega kupci i prodavci stanova nisu svesni dobrih usudjujem se reci i milion stanovnika takoreci pola kako registrovanog tako i neregistrovanog dela stanovistva Beograda ce otici u Nemackoj,Holandiji,Francuskoj,Austriji i ostalim EU drzavama da radi za 1500 ili 2000 eura,ko je lud da celog zivota radi za 200 eura plate u Beogradu i da placa kiriju 150 eura pri tome..

Da ne nabrajam zgradetine na divlje bez osnovnih principa gradnje,spolja gladaca i super unutra jadac,bez parkinga i slicno.,Pa i najgluplji covek da dodje u Beogradu da zivi nakon pet godina dobice mozga i reci"A sta ja radim ovde u ovoj rupetini i od drzave i od grada za 200 eura plate ako mogu da odem do Nemacke ili Holandije i zaradim 2 hiljade eura.. ".

Vreme u javnom prevozu ne racunam,ko nije iz Beograda racunajte dva sata u jednom pravcu od kuce od posla i 2 sata nazad.

Nijedna tramvajska linija nije dodata u zadnjih 40+ godina,nijedna podzemna metro linija nije zapoceta a autobusi kao iz filma ko to tamo peva.

Gisa

pre 5 godina

@biseri i... ti si car! Sve je kako si rekao. Kada bi se sredila manja mesta i svako svoje kasabe, mislim da bi beogradjani i ostali iz velikih gradova bezali tamo. Ali mi to nemamo u glavi, radije bi 30m2 u gradu nego kucu sa vocnjakom na periferiji.

Bob

pre 5 godina

Za jedan stan u Bgd mozes da kupis celu ulicu u selu u centru Srbije, za jednu zgradu celo selo. Eto dokle smo dosli. Ici ce tako dok u Bgd ne bude milion stanova a Bgd 2500000 stanovnika, cela Srbija 3000000 stanovnika. Onda ce se stanovi deliti dzabe, ali nece imati ko da se useli. Bice kasno za sve.

Optimista sa iskustvom

pre 5 godina

neću reći ko sam, u pravu si a kako tumačis "kvantitativno labavljenje" ECB gde se štampa i puštaju milijarde u tržište? Zato su cene naduvane.

biseri i..

pre 5 godina

Imam kuću na najboljem mestu u Bg, i stan u centru. Iskreno gadi mi se Bg i Srb, kako ružan soc realistički grad (uzmimo primer fontane, zar je toliko teško ofarbati istu spolja ili nalepiti neke lepe ploče) a još više seljoidna masa..dao bih to za papire i garsonjericu u nekoj toploj zemlji, a za Ameriku bih i doplatio. Za vas kojima je Bg san niste videli sveta..a i kad vidite turistički vi ne kapirate.
Moj vam je savet uredite vaše kasabe i sela i uživajte ko ljudi,ne shvatate koliko je kvalitetniji život u manjim mestima, ako umete da ih uredite,u svakom smislu. A ne umete.

Manite se ove rupčage.

Подстанар

pre 5 godina

Па шта! Скочиле си плате, сад ће и пензије а црна квадрата да не скочи! Па где то има? Србија је правна држава са неодвојивим деловима територије и све је под строгом контролом! Очекујем да се председник огласи по овом питању.

3 stana

pre 5 godina

Vec 4 godine gledam stanove, istina je, doslo je do skoka cene kvadrata u odnosu na period od pre 4 godine, ali za nekih 150-200 eur po kvadratuu proseku. Luksuzni stanovi u centru su uvek i bili 2500 plus. Cena stana od 60 kvadrata je veca za nekih 10.000 eur u proseku. Da li je stan kostao 10600 ili danas 116000 i nije neka razlika... Stanovi su oduvek bili precenjeni... Ima sve vise novogradnje koja je kvalitetnija od one radjene pre 5-6 godina, pa rast cena i to opravdava... Ono sto je zanimljivo je da se mnogi stanovi prodaju u izgradnji po duplo nizim cenama i stavljaju na prodaju odmah po zavrsetku zgrade. Neki tako zele da obrnu i dupliraju novac. Toga ima sve cesce.

Ako vam se stan ucini povoljnim, ne trudite se oko njega, sigurno ima nesto: vise vlasnika, hipoteka, ne moze na kredit, divlja gradnja itd.

Ono sto brine je sto niko ne razmislja o infrastukturi, skolama, vrticima, soabracajnicama, parkinzima.. Krajevi se menjaju iz korena, i pojedini delovi grada koji su vazili za mirne postaju nepodnosljivi za zivot...

pera

pre 5 godina

razlog je sto te stanove ne kupuju Beogradjani vec kosovari, bosanci, crnogorci, ovi s juga Srbije koji siptarima prodaju zemlju i kuce (sto smatram izdajom drzave), svi oni ne pitaju posto je kvadrat u Bg. Kad udjete u gsp samo se cuju ni naglasci, nema tu vise B od Beogradjana. Jezivo...

NesKO

pre 5 godina

Ja sam godinu i po dana tražio stan, češljao oglase svakodnevno. Već u 2017 sam primetio kako su cene počele da idu na gore. U svim krajevima. Početkom ove godine smo naleteli na jedan stan, i kao sto neko rece, kupili ga odmah. Stan je bio 5 dana na oglasima. Tacno je da kvalitetni ( a povoljni ) odmah odu. I stvarno, sada u 2018 cena ide na gore i dalje, a posebno na NBG. Čest je slučaj da ljudi vide da se stanovi na NBG prodaju za 2500-3000 ( u novogradnji) pa onda i za svoje stanove koji su stari i za renoviranje traze po 1500 eur.

necu reci ko sam

pre 5 godina

Da biste razumeli zasto cene skacu, dacu vam slikovit primer. Pre 15 godina, 2003. sam kupio stan za 45.000. Taj stan sam 2014. prodao za 72.000. Onda sam 2015. kupio stan za 93.000. Isti takav za renoviranje sad je 107.000 na oglasima. Radi se o stanovima 2.0-3.0, 47-62 kvm. Ono sto Srbi ne vide je da je za to vreme inflacija evra bila 30%, dakle 1/3 kesa je propala. Mojih 93.000 je otprilike kao 63.000 u 2003. Razmisljajte o inflaciji. Stanovi ce ici na gore. 
(Procentualan, 14. septembar 2018 19:32

@procentualan
inflacija je u evro zoni 0% već godinama. dinar je već godinama stabilan u odnosu na euro. kakve gluposti ti pričaš!? kakvih 30% i 1/3?? da je inflacije bilo ECB bi dizala referentnu kamatnu stopu, a već godinama je na nuli. Eurolibor je čak negativan.

Rade M

pre 5 godina

@Kakvih komentara ima, da covek ne poveruje. Ljudi, nemoguca misija je naci dobar stan u Bg po dobroj ceni...
(Djomla, 14. septembar 2018 22:31)
Druže Djomla, tvoj komentar je na mestu i jedan od retkih koji stanje na tržuštu realno sagledava. Naravno, ti tražiš da kupiš stan i brzo si naučio pravo stanje stvari a ne ovi što se frljaju gomilom kojekakvih teorija zavere uz konspiracione komentare o nekakvom pranju para, gradjevinska mafija... itd, a pojma nemaju da ponuda i potražnja odredjuju cenu. Kladim se da većina koji komentarišu nisu u prilici da kupe stan niti znaju kako je teško u Beogradu naći kvalitetan stan za neku pristojnu cenu. Fino si objasnio da ljudi koji kupuju imaju pare (a u Srbiji itekako ima bogatih ljudi da ne spominjem dijasporu) i najsigurnija investicija je Beograd. Zato cene skaču i biće još skuplje. Živi bili pa videli!

Rope

pre 5 godina

@ To mi iz inostranstva kupujemo i nabijamo cene.
(Jastog, 14. septembar 2018 21:39)
Tačno! Dijaspora masovno kupuje. Nekad su cene nabijali perači para, Crnogorci i naši iz RS, a sigurno u novije vreme mi Srbi iz inostranstva. Beograd nikada nije bio jeftin i neće ni biti pa ko voli nek' izvoli. Eto, ja sad jedan iz dijaspore koji je kupio stan krajem prošle godine i želim svoje penzionerske dane da provedem u Beogradu. Dosta mi tudjine. Beograd obožavam. Još da je malo čistiji i sredjeniji bilo bi bolje. Ali i takav kakav je ja ga volim i nimalo se nisam libio da svoju novce uložim tamo gde znam da će mi bili lepo i gde želim da provedem ostatak svog života.

duci0167

pre 5 godina

Doseljavaju se Vulini? Cas posla do tetke i bapa ... eto stancica,4 sobnog min. Realno sta obicnog coveka to briga? Mi u nasoj garsonjerici,gde god se okrenemo sudarimo se al' sta da se radi. Aj iskreno ko je u Bgu poceo tako sto je kupio stan a da prosli nasledjeni,loklonjeni,porodicni nije prodao pa kombinacije. Ili vam padaju pare sa neba,teeesko.

achitwn

pre 5 godina

nikad vise stanova podignuto u beogradu (citaj gradjevinska mafija i pranje para) i nikada manja kupovna moc u narodu (citaj beda) a opet cena stanova raste.
(Sumadin, 14. septembar 2018 18:28)
Zato sto u BG ima indaje onih koji rade za normalne plate i mogu priustiti. Tipa IT itd. To du paralelni universimi. Ovi koji sastavljaju kraj sa krajem i ovi drugi. A ovi prvi misle da je cela srbija u stanju kao oni, sto nije tacno (inace cene stanova ne bi isle na gore. Ponuda i potraZnja).

Sonda

pre 5 godina

Ko je na trzistu, zna da je vest tacna. Od 1995. slusamo da ce cena stanova “pasti” od onih desperadosa koji se tome nadaju. Sem u periodu 2008-2012, kada je postojala stagnacija zbog balona 2005-2008 kada su se pojavili stambeni krediti, sve vreme su cene isle gore. U Beogradu je sad problem sto imate jako malo pravih stanova (podrume-suterene, potkrovlja-tavane, stiropor novogradnju, zgrade sa fasadama koje otpadaju ne racunam u mesta za zivot). Ko kupuje? Oni koji prebace 1000e plate, a takvih je u Beogradu dosta. Sad vec imamo elitu na zapadnim platama od 3000 evra i vise. Plata na kiosku je 300 evra, pa racunajte.

svasta

pre 5 godina

u zemlji gde nas je svake godine sve manje i gde ode veliki broj ljudi u inostranstvo...nema logike da budu ovolike cene. cisto pranje para, naduvavanje faktura. e drzavo
(car, 14. septembar 2018 23:22)

Takodje, nema smisla ni kupovati nekretnine u takvoj zemlji. Ko hoce da kupuje nekretninu neka ide u EU, nece pogresiti.

Skywalker

pre 5 godina

Kao budući kupac stana, iako za naše uslove to deluje nemoguće, verujem da su podaci istiniti. Cene na gore guraju stanovi u izgradnji dok se dešava da oni stariji stanovi nemaju kupce. Tako npr. imate stan u blizini Hrama Svetog Save, starogradnja kojoj je potrebno malo renoviranje, koji se ne može prodati za EUR 1,500 po kvadratu već skoro godinu dana. A opet na 200 m odatle imate 2 zgrade gde su cene kvadrata EUR 3,500 i EUR 5,000, koje su maltene prodate i pre nego što su se završile.

car

pre 5 godina

u zemlji gde nas je svake godine sve manje i gde ode veliki broj ljudi u inostranstvo...nema logike da budu ovolike cene. cisto pranje para, naduvavanje faktura. e drzavo

Veseli

pre 5 godina

Da biste razumeli zasto cene skacu, dacu vam slikovit primer. Pre 15 godina, 2003. sam kupio stan za 45.000. Taj stan sam 2014. prodao za 72.000. Onda sam 2015. kupio stan za 93.000. Isti takav za renoviranje sad je 107.000 na oglasima. Radi se o stanovima 2.0-3.0, 47-62 kvm. Ono sto Srbi ne vide je da je za to vreme inflacija evra bila 30%, dakle 1/3 kesa je propala. Mojih 93.000 je otprilike kao 63.000 u 2003. Razmisljajte o inflaciji. Stanovi ce ici na gore.
(Procentualan, 14. septembar 2018 19:32)

2.0-3.0 47-62 kvm, 62 da je 2.0,ali 62kvm da ti je 3.0,....možeš napraviti i 5.0 u 62 kvm, ako ćeš da samo stojiš u njemu.
Cena stanova će početi da pada kad se bude pravdao novac,i kad sve bude išlo preko računa, (pa izvoli odnesi 200 000e u banku da položiš na račun da kupiš stan, a nemaš ni dana radnog staža, takvi su uglavnom klijenti danas), realno za 10-tak godina,trenutno je neviđeno pranje para na delu.

Pratim tržište

pre 5 godina

Prosek cena u Beogradu diže novogradnja na Novom Beogradu, gde se iz nekog razloga smatra da stan u bloku koji izlazi na dva bulevara i koji je pored pruge treba košta 2500e po kvadratu. To je očigledno povuklo i neke druge lokacije, ali i dalje je moguće kupiti kvadrat na NBG i za 1200e.

Nele

pre 5 godina

nikad vise stanova podignuto u beogradu (citaj gradjevinska mafija i pranje para) i nikada manja kupovna moc u narodu (citaj beda) a opet cena stanova raste.
(Sumadin, 14. septembar 2018 18:28)

Upravo si ubo suštinu, pranje prljavih para kroz gradnju stanova! Zato se cene drže nerealno visoko, njima uopšte nije bitno kada će stan da prodaju, bitno je da je novac prebačen u legalan biznis!

ankona

pre 5 godina

Šanse nema da cene nekretnina drastično padnu. Ne nadajte se. Prazni se Srbija, ali se svakako puni Beograd abnormalno brzo. Dolaze mladi, neki tu i ostaju, dolaze pa i ti isti penzioneri, kupuju se stanovi i po navici... ima milion faktora, ali bitno je da cene ne mogu da idu na dole. Ko ima para i vremena da zaradi nekih 30% na 20 godina čekanja, dobra je investicija.

volonter

pre 5 godina

Vidim mnogi su se kao i po običaju zaleteli na ovaj tip vesti koji se javlja na 6 meseci. Kao neko ko je pre godinu dana započeo potragu za stanom, reći ću vam da je ovo istinit članak. Naravno pričam o užem centru. A zašto je to tako, zato što ove stanove kupuju platežno sposobni, a to su sportisti koji ulažu u nekretnine i naši gastabajteri. Istina je da po periferiji ima jeftinijih kvadrata, ali i oni su poskupeli za nekoliko stotina evra. Tako je jedan moj drug prodao stan u Mirijevu, novogradnju iz 2012, za 14.000 više no što je kupio. Da li će doveka biti ovakva situacija ne znam, ali ne zanosimo se da će cena kvadrata u širem centru biti 900 evra. Nikad nije bilo, pa neće ni biti.

miki

pre 5 godina

nije moguce da kosta 2000.

mozda na kosancicevom vencu.

na banovom brdu ima da se nadke za 1200, naravno ne nova gradnja, vidikovac 900, karaburma 900, zvezdara-dimitrija ticovica 1300,

nije mi jss o ko pise o 2000 I koliku plati preba da imas za stan od 100 000 evra.

Bojan

pre 5 godina

One zgrade u Kneza Višeslava što su dugo bile napušteno gradilište i konačno završene dugo zvrje prazne. Nema ko da kupi te stanove.

Djomla

pre 5 godina

Kakvih komentara ima, da covek ne poveruje. Ljudi, nemoguca misija je naci dobar stan u Bg po dobroj ceni. Evo ja vec par meseci trazim i sve sto valja proda se u par dana po objavljivanju. Po oglasima se vrte stanovi sa ozbiljnim manama koje niko nece. A zasto skacu cene, odgovor je jednostavan. Svako u Srbiji ko ima neke pare, kupuje stan u Beogradu. To je nasigurnija investicija sa njihove tacke gledista. Kad se na to dodaju gasterbajteri, ljudi iz RS i CG jasno je zasto potraznja uveliko nadmasuje ponudu. Cene ce samo ici na gore i to je tako, zato ko moze nek kupuje.

Naduvano

pre 5 godina

Zato sam se ja sa oorodicom pomerio 23 km od Beograda i kupio lux novogradnju u Novim Banovcima za 800e kvadrat sa pogledom na dunav. 25 minuta kolima do centra bg-a. Cist vazduh, mir, tisina i urbano taman koliko treba

Milan

pre 5 godina

Veštački naduvane cene ili se cela Srbija seli u Beograd. Istina je da je skuplje nego pre dve godine. Novi Beograd je za nekih 200€ skuplji, ovde ne pričam o novogradnji.

Agent

pre 5 godina

Dokle ce da se pisu ovake neistine.Kome je interes isim agencijama.Veca cena veca provizija. Vec mesecima nivisagradjeni stanovi na Vracaru nemaju kupca.Cena 2000 evra.Na svakoj zgradi stoji baner Prodaja stanova
(Muechen, 14. septembar 2018 19:16)

Ovo "veća cena veća provizija" je besmislica. Cenu stana određuje prodavac.
Agencije (skoro pa svaka) napalćuju 2% provizije od ugovorene sume.

U centru se dobri stanovi (odnos kvalitet/cena) prodaju relativno brzo; to što pojedini investitori hoće samo direktnu prodaju je njihovo pravo, ali baner i jedan oglaščić na intenetu ne mogu kvalitetno da oglase stan. Agencije to rade na mnogo različitih mesta i načina. Dovode i potencijalne kupce koji oglas za taj stan nisu ni videli.

Pored toga, ako neko ne želi da plati pomenuta 2% da bi brže prodao stan, to može dosta da govori i o kvalitetu gradnje. Tu se verovatno nije "razbacivalo" na kvalitetne materijale.

vasilije

pre 5 godina

sacekajte kada propadne ovaj kapitalizam i dodje ponovo ( malo sutra) komunizam onda cete stanove dobijati od firmi u kojima radite. Ono, ako u medjuvremenu ne odete van ili se ne preselite na Orlovacu.

vasilije

pre 5 godina

Hajde ovi sto kritikuju komuniste (prodje 30godina ali oni uporni) neka vrate te komunjarske stanove i diplome sa komunj. fakulteta i ponuda stanova ce biti veca i opasce cena po kvadratu.

skoro sam se iselio

pre 5 godina

Odlična vest! Evo taman da prodam taj jedan stan što imam tu u Bgd-u u Srbiji i da se pozdravim sa dragom mi Srbijom i ostavim ove što kupuju te stanove.

Milutin

pre 5 godina

Neko ceo život radi da otplati stan, a neko za godinu dana kupi 10-12...
Rođaci u Srbiji je transfer novca veći nego ikada pre, a narod nikada bednije nije živeo (ni za vreme sankcija), pa 50% kreše potrošačku korpu da bi platilo komunalije, da li je to nekom poznato?
Ali ima puno poslova koji se dešavaju iza kulisa, evo dans PKB ode u pola cene, šta mislite kome je to odgovaralo?
Prodaju se svi giganti koje niko u svetu ne prodaje, eto iydan je aerodrom u Beogradu, kao neisplativ, a onda uzurpiran u Nišu, dobili smo AirSerbia koji ni dinar ne daje u budžet, kao ni Fijat, a ni ova Dahra neće ništa bolje da uradi, ali bar imamo obećanja da će za dve najviše tri godine biti bolje!?

AS

pre 5 godina

Svi strucnjaci koji kometarisu kako je skupo, kako ima ispod 1000 evra, nek malo pogledaju oglase, ili jos bolje nek vide sta mogu da kupe za te pare, a to je suteren, prizemlje, potkrovlje. Normalan stan na periferiji preko 1000 evra, NBG preko 1500, centar preko 2000 evra.

Terta

pre 5 godina

Kakva otvorena laz,kupio sam stan u maju na Karaburmi i platio ga 1200 evra po kvadratu moj kum je kupio odmah posle nove godine na Jerkovicu i platio po 1150 po kvadratu,brat moje supruge je na Vidikovcu zaista prelep stan platio ravno 1000 evra po kvadratu...o kakvih 2000 evra govorimo u Beogradu.
Toliko se moze dobiti jedino na potezu od Dusanove do Brankove i od Takovske do Kalemegdana...sve ostalo je daleko ispod 2000,izuzev potpuno nezasluženog Vračara mada i tamo može da se nadje stano po 1700-1800
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Marko, 14. septembar 2018 18:48)
Novogradnja? Jer u Novom Sadu prilicno osrednju gradnju ne mzoes naci ispod 1400 evra. Starija gradnja to moze i ispod 1000. Ali potraznja nije normalna.

Jelena5

pre 5 godina

Radim u banci pa imam uvid u kretanje na tržištu. Tražnja za stanovima je ogromna. Ne mogu da odgonetnem da li neko putem kupovine nekretnina pere pare ili je rast BDP-a stvarno toliki da ljudi zarađuju novac da kupe stan od 2500€/kvm.

Ocel pasti više

pre 5 godina

Gledam neko vreme već da kupim stan gde planiram da živim sa ženom i nadam se uskoro decom. Oboje radimo na Novom Beogradu, tako da taj neki reon gledamo. Oboje smo zaposleni u solidnim firmama i imamo fine plate za srpske uslove hvala Bogu. Svetlosnim godinama smo daleko od novih stanova.. Predstavu nemam kako neko ko živi u Beogradu svojim radom može da kupi stan od 2800eur kvadrat... Stanovi koji dolaze u obzir u našem slučaju su u zgradama od po 40ak godina, u koji bez izuzetka mora da se uloži 10ak 15 hiljada eur. A to su sve stanovi za koje vlasnici traže cca 1500 eur po kvadratu... Ne mogu uopšte da provalim da li će mehur puci, ili će cene nastaviti da rastu, ali ovo stvarno nije normalno...

iznogud

pre 5 godina

Marko, 14. septembar 2018 18:48) Ovo sto si napisao je spin ala AV. Hajde probaj da kupis stan na NBG novogradnju ispod 2000e, ako uspes ja ti moj poklonim!

amerikano

pre 5 godina

Pa krstena garsonjera u centru nema ispod 3000e, a da ne spominjem sto je ne moguce naci je..
A na tome zahvalite Airbnb, tako da ne pricajte gluposti!

blentavi 525

pre 5 godina

@Marko... ne znam druze o cemu pricas majke mi? Pa na novom bgd ne mozes da nadjes ispord 1500 i to rusevinu, nesto iole lepse je 1.800+, dok novogradnja ide od 2.500....

MaxBunker

pre 5 godina

Sve su to gluposti i spinovanja. Za deset godina u BGD ima da se prodaju stanovi pošto zašto. A u unutrašnjosti neće ni postojati trgovina nekretninama. Odlazi omladina masovno a odlaze i mnogi koji su u petoj deceniji života. Tako da je ulaganje u nekretnine po ovim bar trostruko naduvanim cenama jednostavno budalaština.

aca

pre 5 godina

Koga zanima uporedni prikaz cena stanova u Evropi:

https://www.numbeo.com/property-investment/rankings_by_country.jsp?title=2018-mid®ion=150

Srbija je prva u Evropi po tezini kupovine stana od strane prosecnog gradjanina i 12. u svetu. Tj. u Srbiji je potrebno najvise prosecnih plata da bi se doslo do svog stana...

Muechen

pre 5 godina

Dokle ce da se pisu ovake neistine.Kome je interes isim agencijama.Veca cena veca provizija. Vec mesecima nivisagradjeni stanovi na Vracaru nemaju kupca.Cena 2000 evra.Na svakoj zgradi stoji baner Prodaja stanova

Procentualan

pre 5 godina

Da biste razumeli zasto cene skacu, dacu vam slikovit primer. Pre 15 godina, 2003. sam kupio stan za 45.000. Taj stan sam 2014. prodao za 72.000. Onda sam 2015. kupio stan za 93.000. Isti takav za renoviranje sad je 107.000 na oglasima. Radi se o stanovima 2.0-3.0, 47-62 kvm. Ono sto Srbi ne vide je da je za to vreme inflacija evra bila 30%, dakle 1/3 kesa je propala. Mojih 93.000 je otprilike kao 63.000 u 2003. Razmisljajte o inflaciji. Stanovi ce ici na gore.

beži_bre_odavde

pre 5 godina

Ma jeste kako da ne, evo svi imaju za po 2-3 solidna stana i to u samom elitnom delu BG-a, Vračar i Bg na vodi.
Čim plušte ovakvi članci, znači da konkurencija nikad veća a stanovi slabo idu.
Realno kvadrat nebi trebalo da vredi više od 800€

Moma

pre 5 godina

@Marko Da me ne razumete pogrešno, nijedan od pomenutih krajeva nije reprezentativan uzorak. Vidikovac je tri dana jahanja od centra i Novog Beograda dok su Jerković i posebno Karaburma na lošem glasu već dugo vremena. Da budem politički korektan, demografska struktura ova dva naselja veoma utiče na cenu, pored opšteg kvaliteta života u istima - čistoća, javni prevoz, saobraćajna infrastruktura i sl. Živim na Karaburmi 25 godina pa mogu da tvrdim. Da, cena kvadrata u novijoj gradnji ide bez problema na 2000-2500e/kvm maltene bilo gde na Nbgd, dok za ozbiljne priče tipa A blok, West 65 i BW. Da, te stanove očigledno ima ko da kupi sviđalo se to nama ili ne.

Marko

pre 5 godina

Kakva otvorena laz,kupio sam stan u maju na Karaburmi i platio ga 1200 evra po kvadratu moj kum je kupio odmah posle nove godine na Jerkovicu i platio po 1150 po kvadratu,brat moje supruge je na Vidikovcu zaista prelep stan platio ravno 1000 evra po kvadratu...o kakvih 2000 evra govorimo u Beogradu.
Toliko se moze dobiti jedino na potezu od Dusanove do Brankove i od Takovske do Kalemegdana...sve ostalo je daleko ispod 2000,izuzev potpuno nezasluženog Vračara mada i tamo može da se nadje stano po 1700-1800

Sumadin

pre 5 godina

nikad vise stanova podignuto u beogradu (citaj gradjevinska mafija i pranje para) i nikada manja kupovna moc u narodu (citaj beda) a opet cena stanova raste.

Zvezda

pre 5 godina

I posle se navodno u Srbiji loše živi??? Pa pogledajte samo koja je potražnja i koliko se para tu obrće... Ne valja vam Vučić a? A ovamo se kupuju stanovi kako ko stigne...

samo_jole

pre 5 godina

Pa drugari normalno da ce cene da rastu... inace ko ce da kupuje stanove Beograd na vodi. Tamo je preskupo i balans mora da se napravi inace ko normalan ima da kupi tamo stan za 2500 po m^2.

Sheriff

pre 5 godina

Jesu to oni isti stanovi, odnosno zgrade u kojima stnari drze smece i cipele ispred vrata, u kojima bi svi hteli da im neko odrzava zgradu za 200 dinara ili jos bolje dzabe, u kojima stanari sve sto im ne treba drze po hodnicima i drugim zajednickim delovima zgrade, u kojima liftovi malo malo pa ne rade, u kojima stanari tresu stolnjake kroz prozore, a sa istih cesto i lete kese, oko kojih se parkiraju po trotoarima i zelenim povrsinama, oko kojih su kontejneri prepuni, a kese lete na sve strane ili su to neke druge zgrade. Ako su neke druge, onda je cena ok, a ako su ove prve onda ti stanovi ne vrede ni pisljiva boba.

Sumadin

pre 5 godina

nikad vise stanova podignuto u beogradu (citaj gradjevinska mafija i pranje para) i nikada manja kupovna moc u narodu (citaj beda) a opet cena stanova raste.

Sheriff

pre 5 godina

Jesu to oni isti stanovi, odnosno zgrade u kojima stnari drze smece i cipele ispred vrata, u kojima bi svi hteli da im neko odrzava zgradu za 200 dinara ili jos bolje dzabe, u kojima stanari sve sto im ne treba drze po hodnicima i drugim zajednickim delovima zgrade, u kojima liftovi malo malo pa ne rade, u kojima stanari tresu stolnjake kroz prozore, a sa istih cesto i lete kese, oko kojih se parkiraju po trotoarima i zelenim povrsinama, oko kojih su kontejneri prepuni, a kese lete na sve strane ili su to neke druge zgrade. Ako su neke druge, onda je cena ok, a ako su ove prve onda ti stanovi ne vrede ni pisljiva boba.

MaxBunker

pre 5 godina

Sve su to gluposti i spinovanja. Za deset godina u BGD ima da se prodaju stanovi pošto zašto. A u unutrašnjosti neće ni postojati trgovina nekretninama. Odlazi omladina masovno a odlaze i mnogi koji su u petoj deceniji života. Tako da je ulaganje u nekretnine po ovim bar trostruko naduvanim cenama jednostavno budalaština.

aca

pre 5 godina

Koga zanima uporedni prikaz cena stanova u Evropi:

https://www.numbeo.com/property-investment/rankings_by_country.jsp?title=2018-mid®ion=150

Srbija je prva u Evropi po tezini kupovine stana od strane prosecnog gradjanina i 12. u svetu. Tj. u Srbiji je potrebno najvise prosecnih plata da bi se doslo do svog stana...

Marko

pre 5 godina

Kakva otvorena laz,kupio sam stan u maju na Karaburmi i platio ga 1200 evra po kvadratu moj kum je kupio odmah posle nove godine na Jerkovicu i platio po 1150 po kvadratu,brat moje supruge je na Vidikovcu zaista prelep stan platio ravno 1000 evra po kvadratu...o kakvih 2000 evra govorimo u Beogradu.
Toliko se moze dobiti jedino na potezu od Dusanove do Brankove i od Takovske do Kalemegdana...sve ostalo je daleko ispod 2000,izuzev potpuno nezasluženog Vračara mada i tamo može da se nadje stano po 1700-1800

beži_bre_odavde

pre 5 godina

Ma jeste kako da ne, evo svi imaju za po 2-3 solidna stana i to u samom elitnom delu BG-a, Vračar i Bg na vodi.
Čim plušte ovakvi članci, znači da konkurencija nikad veća a stanovi slabo idu.
Realno kvadrat nebi trebalo da vredi više od 800€

Naduvano

pre 5 godina

Zato sam se ja sa oorodicom pomerio 23 km od Beograda i kupio lux novogradnju u Novim Banovcima za 800e kvadrat sa pogledom na dunav. 25 minuta kolima do centra bg-a. Cist vazduh, mir, tisina i urbano taman koliko treba

Muechen

pre 5 godina

Dokle ce da se pisu ovake neistine.Kome je interes isim agencijama.Veca cena veca provizija. Vec mesecima nivisagradjeni stanovi na Vracaru nemaju kupca.Cena 2000 evra.Na svakoj zgradi stoji baner Prodaja stanova

Ocel pasti više

pre 5 godina

Gledam neko vreme već da kupim stan gde planiram da živim sa ženom i nadam se uskoro decom. Oboje radimo na Novom Beogradu, tako da taj neki reon gledamo. Oboje smo zaposleni u solidnim firmama i imamo fine plate za srpske uslove hvala Bogu. Svetlosnim godinama smo daleko od novih stanova.. Predstavu nemam kako neko ko živi u Beogradu svojim radom može da kupi stan od 2800eur kvadrat... Stanovi koji dolaze u obzir u našem slučaju su u zgradama od po 40ak godina, u koji bez izuzetka mora da se uloži 10ak 15 hiljada eur. A to su sve stanovi za koje vlasnici traže cca 1500 eur po kvadratu... Ne mogu uopšte da provalim da li će mehur puci, ili će cene nastaviti da rastu, ali ovo stvarno nije normalno...

Procentualan

pre 5 godina

Da biste razumeli zasto cene skacu, dacu vam slikovit primer. Pre 15 godina, 2003. sam kupio stan za 45.000. Taj stan sam 2014. prodao za 72.000. Onda sam 2015. kupio stan za 93.000. Isti takav za renoviranje sad je 107.000 na oglasima. Radi se o stanovima 2.0-3.0, 47-62 kvm. Ono sto Srbi ne vide je da je za to vreme inflacija evra bila 30%, dakle 1/3 kesa je propala. Mojih 93.000 je otprilike kao 63.000 u 2003. Razmisljajte o inflaciji. Stanovi ce ici na gore.

Veseli

pre 5 godina

Da biste razumeli zasto cene skacu, dacu vam slikovit primer. Pre 15 godina, 2003. sam kupio stan za 45.000. Taj stan sam 2014. prodao za 72.000. Onda sam 2015. kupio stan za 93.000. Isti takav za renoviranje sad je 107.000 na oglasima. Radi se o stanovima 2.0-3.0, 47-62 kvm. Ono sto Srbi ne vide je da je za to vreme inflacija evra bila 30%, dakle 1/3 kesa je propala. Mojih 93.000 je otprilike kao 63.000 u 2003. Razmisljajte o inflaciji. Stanovi ce ici na gore.
(Procentualan, 14. septembar 2018 19:32)

2.0-3.0 47-62 kvm, 62 da je 2.0,ali 62kvm da ti je 3.0,....možeš napraviti i 5.0 u 62 kvm, ako ćeš da samo stojiš u njemu.
Cena stanova će početi da pada kad se bude pravdao novac,i kad sve bude išlo preko računa, (pa izvoli odnesi 200 000e u banku da položiš na račun da kupiš stan, a nemaš ni dana radnog staža, takvi su uglavnom klijenti danas), realno za 10-tak godina,trenutno je neviđeno pranje para na delu.

samo_jole

pre 5 godina

Pa drugari normalno da ce cene da rastu... inace ko ce da kupuje stanove Beograd na vodi. Tamo je preskupo i balans mora da se napravi inace ko normalan ima da kupi tamo stan za 2500 po m^2.

Nele

pre 5 godina

nikad vise stanova podignuto u beogradu (citaj gradjevinska mafija i pranje para) i nikada manja kupovna moc u narodu (citaj beda) a opet cena stanova raste.
(Sumadin, 14. septembar 2018 18:28)

Upravo si ubo suštinu, pranje prljavih para kroz gradnju stanova! Zato se cene drže nerealno visoko, njima uopšte nije bitno kada će stan da prodaju, bitno je da je novac prebačen u legalan biznis!

blentavi 525

pre 5 godina

@Marko... ne znam druze o cemu pricas majke mi? Pa na novom bgd ne mozes da nadjes ispord 1500 i to rusevinu, nesto iole lepse je 1.800+, dok novogradnja ide od 2.500....

Milutin

pre 5 godina

Neko ceo život radi da otplati stan, a neko za godinu dana kupi 10-12...
Rođaci u Srbiji je transfer novca veći nego ikada pre, a narod nikada bednije nije živeo (ni za vreme sankcija), pa 50% kreše potrošačku korpu da bi platilo komunalije, da li je to nekom poznato?
Ali ima puno poslova koji se dešavaju iza kulisa, evo dans PKB ode u pola cene, šta mislite kome je to odgovaralo?
Prodaju se svi giganti koje niko u svetu ne prodaje, eto iydan je aerodrom u Beogradu, kao neisplativ, a onda uzurpiran u Nišu, dobili smo AirSerbia koji ni dinar ne daje u budžet, kao ni Fijat, a ni ova Dahra neće ništa bolje da uradi, ali bar imamo obećanja da će za dve najviše tri godine biti bolje!?

biseri i..

pre 5 godina

Imam kuću na najboljem mestu u Bg, i stan u centru. Iskreno gadi mi se Bg i Srb, kako ružan soc realistički grad (uzmimo primer fontane, zar je toliko teško ofarbati istu spolja ili nalepiti neke lepe ploče) a još više seljoidna masa..dao bih to za papire i garsonjericu u nekoj toploj zemlji, a za Ameriku bih i doplatio. Za vas kojima je Bg san niste videli sveta..a i kad vidite turistički vi ne kapirate.
Moj vam je savet uredite vaše kasabe i sela i uživajte ko ljudi,ne shvatate koliko je kvalitetniji život u manjim mestima, ako umete da ih uredite,u svakom smislu. A ne umete.

Manite se ove rupčage.

car

pre 5 godina

u zemlji gde nas je svake godine sve manje i gde ode veliki broj ljudi u inostranstvo...nema logike da budu ovolike cene. cisto pranje para, naduvavanje faktura. e drzavo

amerikano

pre 5 godina

Pa krstena garsonjera u centru nema ispod 3000e, a da ne spominjem sto je ne moguce naci je..
A na tome zahvalite Airbnb, tako da ne pricajte gluposti!

Skywalker

pre 5 godina

Kao budući kupac stana, iako za naše uslove to deluje nemoguće, verujem da su podaci istiniti. Cene na gore guraju stanovi u izgradnji dok se dešava da oni stariji stanovi nemaju kupce. Tako npr. imate stan u blizini Hrama Svetog Save, starogradnja kojoj je potrebno malo renoviranje, koji se ne može prodati za EUR 1,500 po kvadratu već skoro godinu dana. A opet na 200 m odatle imate 2 zgrade gde su cene kvadrata EUR 3,500 i EUR 5,000, koje su maltene prodate i pre nego što su se završile.

Djomla

pre 5 godina

Kakvih komentara ima, da covek ne poveruje. Ljudi, nemoguca misija je naci dobar stan u Bg po dobroj ceni. Evo ja vec par meseci trazim i sve sto valja proda se u par dana po objavljivanju. Po oglasima se vrte stanovi sa ozbiljnim manama koje niko nece. A zasto skacu cene, odgovor je jednostavan. Svako u Srbiji ko ima neke pare, kupuje stan u Beogradu. To je nasigurnija investicija sa njihove tacke gledista. Kad se na to dodaju gasterbajteri, ljudi iz RS i CG jasno je zasto potraznja uveliko nadmasuje ponudu. Cene ce samo ici na gore i to je tako, zato ko moze nek kupuje.

Jelena5

pre 5 godina

Radim u banci pa imam uvid u kretanje na tržištu. Tražnja za stanovima je ogromna. Ne mogu da odgonetnem da li neko putem kupovine nekretnina pere pare ili je rast BDP-a stvarno toliki da ljudi zarađuju novac da kupe stan od 2500€/kvm.

pera

pre 5 godina

razlog je sto te stanove ne kupuju Beogradjani vec kosovari, bosanci, crnogorci, ovi s juga Srbije koji siptarima prodaju zemlju i kuce (sto smatram izdajom drzave), svi oni ne pitaju posto je kvadrat u Bg. Kad udjete u gsp samo se cuju ni naglasci, nema tu vise B od Beogradjana. Jezivo...

Pratim tržište

pre 5 godina

Prosek cena u Beogradu diže novogradnja na Novom Beogradu, gde se iz nekog razloga smatra da stan u bloku koji izlazi na dva bulevara i koji je pored pruge treba košta 2500e po kvadratu. To je očigledno povuklo i neke druge lokacije, ali i dalje je moguće kupiti kvadrat na NBG i za 1200e.

volonter

pre 5 godina

Vidim mnogi su se kao i po običaju zaleteli na ovaj tip vesti koji se javlja na 6 meseci. Kao neko ko je pre godinu dana započeo potragu za stanom, reći ću vam da je ovo istinit članak. Naravno pričam o užem centru. A zašto je to tako, zato što ove stanove kupuju platežno sposobni, a to su sportisti koji ulažu u nekretnine i naši gastabajteri. Istina je da po periferiji ima jeftinijih kvadrata, ali i oni su poskupeli za nekoliko stotina evra. Tako je jedan moj drug prodao stan u Mirijevu, novogradnju iz 2012, za 14.000 više no što je kupio. Da li će doveka biti ovakva situacija ne znam, ali ne zanosimo se da će cena kvadrata u širem centru biti 900 evra. Nikad nije bilo, pa neće ni biti.

skoro sam se iselio

pre 5 godina

Odlična vest! Evo taman da prodam taj jedan stan što imam tu u Bgd-u u Srbiji i da se pozdravim sa dragom mi Srbijom i ostavim ove što kupuju te stanove.

3 stana

pre 5 godina

Vec 4 godine gledam stanove, istina je, doslo je do skoka cene kvadrata u odnosu na period od pre 4 godine, ali za nekih 150-200 eur po kvadratuu proseku. Luksuzni stanovi u centru su uvek i bili 2500 plus. Cena stana od 60 kvadrata je veca za nekih 10.000 eur u proseku. Da li je stan kostao 10600 ili danas 116000 i nije neka razlika... Stanovi su oduvek bili precenjeni... Ima sve vise novogradnje koja je kvalitetnija od one radjene pre 5-6 godina, pa rast cena i to opravdava... Ono sto je zanimljivo je da se mnogi stanovi prodaju u izgradnji po duplo nizim cenama i stavljaju na prodaju odmah po zavrsetku zgrade. Neki tako zele da obrnu i dupliraju novac. Toga ima sve cesce.

Ako vam se stan ucini povoljnim, ne trudite se oko njega, sigurno ima nesto: vise vlasnika, hipoteka, ne moze na kredit, divlja gradnja itd.

Ono sto brine je sto niko ne razmislja o infrastukturi, skolama, vrticima, soabracajnicama, parkinzima.. Krajevi se menjaju iz korena, i pojedini delovi grada koji su vazili za mirne postaju nepodnosljivi za zivot...

Zvezda

pre 5 godina

I posle se navodno u Srbiji loše živi??? Pa pogledajte samo koja je potražnja i koliko se para tu obrće... Ne valja vam Vučić a? A ovamo se kupuju stanovi kako ko stigne...

Moma

pre 5 godina

@Marko Da me ne razumete pogrešno, nijedan od pomenutih krajeva nije reprezentativan uzorak. Vidikovac je tri dana jahanja od centra i Novog Beograda dok su Jerković i posebno Karaburma na lošem glasu već dugo vremena. Da budem politički korektan, demografska struktura ova dva naselja veoma utiče na cenu, pored opšteg kvaliteta života u istima - čistoća, javni prevoz, saobraćajna infrastruktura i sl. Živim na Karaburmi 25 godina pa mogu da tvrdim. Da, cena kvadrata u novijoj gradnji ide bez problema na 2000-2500e/kvm maltene bilo gde na Nbgd, dok za ozbiljne priče tipa A blok, West 65 i BW. Da, te stanove očigledno ima ko da kupi sviđalo se to nama ili ne.

Подстанар

pre 5 godina

Па шта! Скочиле си плате, сад ће и пензије а црна квадрата да не скочи! Па где то има? Србија је правна држава са неодвојивим деловима територије и све је под строгом контролом! Очекујем да се председник огласи по овом питању.

ankona

pre 5 godina

Šanse nema da cene nekretnina drastično padnu. Ne nadajte se. Prazni se Srbija, ali se svakako puni Beograd abnormalno brzo. Dolaze mladi, neki tu i ostaju, dolaze pa i ti isti penzioneri, kupuju se stanovi i po navici... ima milion faktora, ali bitno je da cene ne mogu da idu na dole. Ko ima para i vremena da zaradi nekih 30% na 20 godina čekanja, dobra je investicija.

iznogud

pre 5 godina

Marko, 14. septembar 2018 18:48) Ovo sto si napisao je spin ala AV. Hajde probaj da kupis stan na NBG novogradnju ispod 2000e, ako uspes ja ti moj poklonim!

AS

pre 5 godina

Svi strucnjaci koji kometarisu kako je skupo, kako ima ispod 1000 evra, nek malo pogledaju oglase, ili jos bolje nek vide sta mogu da kupe za te pare, a to je suteren, prizemlje, potkrovlje. Normalan stan na periferiji preko 1000 evra, NBG preko 1500, centar preko 2000 evra.

Milan

pre 5 godina

Veštački naduvane cene ili se cela Srbija seli u Beograd. Istina je da je skuplje nego pre dve godine. Novi Beograd je za nekih 200€ skuplji, ovde ne pričam o novogradnji.

miki

pre 5 godina

nije moguce da kosta 2000.

mozda na kosancicevom vencu.

na banovom brdu ima da se nadke za 1200, naravno ne nova gradnja, vidikovac 900, karaburma 900, zvezdara-dimitrija ticovica 1300,

nije mi jss o ko pise o 2000 I koliku plati preba da imas za stan od 100 000 evra.

Tasic

pre 5 godina

Zivim u Beogradu i nekih 50-60% ljudi u njemu su doseljenici iz manjih mesta iz Srbije,Crne Gore,Bih,Makedonije da bi nasli sebi posla cak i za 200 eura plate.

Kada EU zbog Rusa i opstog nedostatka radne snage u celu EU ukine radne vize ili olaksa drasticno dobijanje radnih viza za stanovnike bivsih SFRJ gde ne ubrajama Hrvatsku i Sloveniju ubrzo a to ce biti vrlo vrlo brzo mozda vec i sledece godine cega kupci i prodavci stanova nisu svesni dobrih usudjujem se reci i milion stanovnika takoreci pola kako registrovanog tako i neregistrovanog dela stanovistva Beograda ce otici u Nemackoj,Holandiji,Francuskoj,Austriji i ostalim EU drzavama da radi za 1500 ili 2000 eura,ko je lud da celog zivota radi za 200 eura plate u Beogradu i da placa kiriju 150 eura pri tome..

Da ne nabrajam zgradetine na divlje bez osnovnih principa gradnje,spolja gladaca i super unutra jadac,bez parkinga i slicno.,Pa i najgluplji covek da dodje u Beogradu da zivi nakon pet godina dobice mozga i reci"A sta ja radim ovde u ovoj rupetini i od drzave i od grada za 200 eura plate ako mogu da odem do Nemacke ili Holandije i zaradim 2 hiljade eura.. ".

Vreme u javnom prevozu ne racunam,ko nije iz Beograda racunajte dva sata u jednom pravcu od kuce od posla i 2 sata nazad.

Nijedna tramvajska linija nije dodata u zadnjih 40+ godina,nijedna podzemna metro linija nije zapoceta a autobusi kao iz filma ko to tamo peva.

Bojan

pre 5 godina

One zgrade u Kneza Višeslava što su dugo bile napušteno gradilište i konačno završene dugo zvrje prazne. Nema ko da kupi te stanove.

vasilije

pre 5 godina

Hajde ovi sto kritikuju komuniste (prodje 30godina ali oni uporni) neka vrate te komunjarske stanove i diplome sa komunj. fakulteta i ponuda stanova ce biti veca i opasce cena po kvadratu.

necu reci ko sam

pre 5 godina

Da biste razumeli zasto cene skacu, dacu vam slikovit primer. Pre 15 godina, 2003. sam kupio stan za 45.000. Taj stan sam 2014. prodao za 72.000. Onda sam 2015. kupio stan za 93.000. Isti takav za renoviranje sad je 107.000 na oglasima. Radi se o stanovima 2.0-3.0, 47-62 kvm. Ono sto Srbi ne vide je da je za to vreme inflacija evra bila 30%, dakle 1/3 kesa je propala. Mojih 93.000 je otprilike kao 63.000 u 2003. Razmisljajte o inflaciji. Stanovi ce ici na gore. 
(Procentualan, 14. septembar 2018 19:32

@procentualan
inflacija je u evro zoni 0% već godinama. dinar je već godinama stabilan u odnosu na euro. kakve gluposti ti pričaš!? kakvih 30% i 1/3?? da je inflacije bilo ECB bi dizala referentnu kamatnu stopu, a već godinama je na nuli. Eurolibor je čak negativan.

Terta

pre 5 godina

Kakva otvorena laz,kupio sam stan u maju na Karaburmi i platio ga 1200 evra po kvadratu moj kum je kupio odmah posle nove godine na Jerkovicu i platio po 1150 po kvadratu,brat moje supruge je na Vidikovcu zaista prelep stan platio ravno 1000 evra po kvadratu...o kakvih 2000 evra govorimo u Beogradu.
Toliko se moze dobiti jedino na potezu od Dusanove do Brankove i od Takovske do Kalemegdana...sve ostalo je daleko ispod 2000,izuzev potpuno nezasluženog Vračara mada i tamo može da se nadje stano po 1700-1800
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Marko, 14. septembar 2018 18:48)
Novogradnja? Jer u Novom Sadu prilicno osrednju gradnju ne mzoes naci ispod 1400 evra. Starija gradnja to moze i ispod 1000. Ali potraznja nije normalna.

vasilije

pre 5 godina

sacekajte kada propadne ovaj kapitalizam i dodje ponovo ( malo sutra) komunizam onda cete stanove dobijati od firmi u kojima radite. Ono, ako u medjuvremenu ne odete van ili se ne preselite na Orlovacu.

Rope

pre 5 godina

@ To mi iz inostranstva kupujemo i nabijamo cene.
(Jastog, 14. septembar 2018 21:39)
Tačno! Dijaspora masovno kupuje. Nekad su cene nabijali perači para, Crnogorci i naši iz RS, a sigurno u novije vreme mi Srbi iz inostranstva. Beograd nikada nije bio jeftin i neće ni biti pa ko voli nek' izvoli. Eto, ja sad jedan iz dijaspore koji je kupio stan krajem prošle godine i želim svoje penzionerske dane da provedem u Beogradu. Dosta mi tudjine. Beograd obožavam. Još da je malo čistiji i sredjeniji bilo bi bolje. Ali i takav kakav je ja ga volim i nimalo se nisam libio da svoju novce uložim tamo gde znam da će mi bili lepo i gde želim da provedem ostatak svog života.

NesKO

pre 5 godina

Ja sam godinu i po dana tražio stan, češljao oglase svakodnevno. Već u 2017 sam primetio kako su cene počele da idu na gore. U svim krajevima. Početkom ove godine smo naleteli na jedan stan, i kao sto neko rece, kupili ga odmah. Stan je bio 5 dana na oglasima. Tacno je da kvalitetni ( a povoljni ) odmah odu. I stvarno, sada u 2018 cena ide na gore i dalje, a posebno na NBG. Čest je slučaj da ljudi vide da se stanovi na NBG prodaju za 2500-3000 ( u novogradnji) pa onda i za svoje stanove koji su stari i za renoviranje traze po 1500 eur.

Marija

pre 5 godina

@ gisa
Kuca na periferiji ne odgovara ljudima sa malom decom, koja idu u vrtic, na sport, u pocetne razrede osnovne skole. Sve je daleko, vrtic, skola, sport, drustvo, dom zdravlja... svugde morate autom .

Rade M

pre 5 godina

@Kakvih komentara ima, da covek ne poveruje. Ljudi, nemoguca misija je naci dobar stan u Bg po dobroj ceni...
(Djomla, 14. septembar 2018 22:31)
Druže Djomla, tvoj komentar je na mestu i jedan od retkih koji stanje na tržuštu realno sagledava. Naravno, ti tražiš da kupiš stan i brzo si naučio pravo stanje stvari a ne ovi što se frljaju gomilom kojekakvih teorija zavere uz konspiracione komentare o nekakvom pranju para, gradjevinska mafija... itd, a pojma nemaju da ponuda i potražnja odredjuju cenu. Kladim se da većina koji komentarišu nisu u prilici da kupe stan niti znaju kako je teško u Beogradu naći kvalitetan stan za neku pristojnu cenu. Fino si objasnio da ljudi koji kupuju imaju pare (a u Srbiji itekako ima bogatih ljudi da ne spominjem dijasporu) i najsigurnija investicija je Beograd. Zato cene skaču i biće još skuplje. Živi bili pa videli!

Bob

pre 5 godina

Za jedan stan u Bgd mozes da kupis celu ulicu u selu u centru Srbije, za jednu zgradu celo selo. Eto dokle smo dosli. Ici ce tako dok u Bgd ne bude milion stanova a Bgd 2500000 stanovnika, cela Srbija 3000000 stanovnika. Onda ce se stanovi deliti dzabe, ali nece imati ko da se useli. Bice kasno za sve.

svasta

pre 5 godina

u zemlji gde nas je svake godine sve manje i gde ode veliki broj ljudi u inostranstvo...nema logike da budu ovolike cene. cisto pranje para, naduvavanje faktura. e drzavo
(car, 14. septembar 2018 23:22)

Takodje, nema smisla ni kupovati nekretnine u takvoj zemlji. Ko hoce da kupuje nekretninu neka ide u EU, nece pogresiti.

Sonda

pre 5 godina

Ko je na trzistu, zna da je vest tacna. Od 1995. slusamo da ce cena stanova “pasti” od onih desperadosa koji se tome nadaju. Sem u periodu 2008-2012, kada je postojala stagnacija zbog balona 2005-2008 kada su se pojavili stambeni krediti, sve vreme su cene isle gore. U Beogradu je sad problem sto imate jako malo pravih stanova (podrume-suterene, potkrovlja-tavane, stiropor novogradnju, zgrade sa fasadama koje otpadaju ne racunam u mesta za zivot). Ko kupuje? Oni koji prebace 1000e plate, a takvih je u Beogradu dosta. Sad vec imamo elitu na zapadnim platama od 3000 evra i vise. Plata na kiosku je 300 evra, pa racunajte.

duci0167

pre 5 godina

Doseljavaju se Vulini? Cas posla do tetke i bapa ... eto stancica,4 sobnog min. Realno sta obicnog coveka to briga? Mi u nasoj garsonjerici,gde god se okrenemo sudarimo se al' sta da se radi. Aj iskreno ko je u Bgu poceo tako sto je kupio stan a da prosli nasledjeni,loklonjeni,porodicni nije prodao pa kombinacije. Ili vam padaju pare sa neba,teeesko.

Gisa

pre 5 godina

@biseri i... ti si car! Sve je kako si rekao. Kada bi se sredila manja mesta i svako svoje kasabe, mislim da bi beogradjani i ostali iz velikih gradova bezali tamo. Ali mi to nemamo u glavi, radije bi 30m2 u gradu nego kucu sa vocnjakom na periferiji.

Agent

pre 5 godina

Dokle ce da se pisu ovake neistine.Kome je interes isim agencijama.Veca cena veca provizija. Vec mesecima nivisagradjeni stanovi na Vracaru nemaju kupca.Cena 2000 evra.Na svakoj zgradi stoji baner Prodaja stanova
(Muechen, 14. septembar 2018 19:16)

Ovo "veća cena veća provizija" je besmislica. Cenu stana određuje prodavac.
Agencije (skoro pa svaka) napalćuju 2% provizije od ugovorene sume.

U centru se dobri stanovi (odnos kvalitet/cena) prodaju relativno brzo; to što pojedini investitori hoće samo direktnu prodaju je njihovo pravo, ali baner i jedan oglaščić na intenetu ne mogu kvalitetno da oglase stan. Agencije to rade na mnogo različitih mesta i načina. Dovode i potencijalne kupce koji oglas za taj stan nisu ni videli.

Pored toga, ako neko ne želi da plati pomenuta 2% da bi brže prodao stan, to može dosta da govori i o kvalitetu gradnje. Tu se verovatno nije "razbacivalo" na kvalitetne materijale.

Dušan R.

pre 5 godina

Da biste razumeli zasto cene skacu, dacu vam slikovit primer. Pre 15 godina, 2003. sam kupio stan za 45.000. Taj stan sam 2014. prodao za 72.000. Onda sam 2015. kupio stan za 93.000. Isti takav za renoviranje sad je 107.000 na oglasima. Radi se o stanovima 2.0-3.0, 47-62 kvm. Ono sto Srbi ne vide je da je za to vreme inflacija evra bila 30%, dakle 1/3 kesa je propala. Mojih 93.000 je otprilike kao 63.000 u 2003. Razmisljajte o inflaciji. Stanovi ce ici na gore.  
(Procentualan, 14. septembar 2018 19:32 


@procentualan 
inflacija je u evro zoni 0% već godinama. dinar je već godinama stabilan u odnosu na euro. kakve gluposti ti pričaš!? kakvih 30% i 1/3?? da je inflacije bilo ECB bi dizala referentnu kamatnu stopu, a već godinama je na nuli. Eurolibor je čak negativan.
(necu reci ko sam, 15. septembar 2018 06:56)


Ni jedan od ova dva komentara nije u potpunosti tacan. Prvi delimicno, a drugi je netacan (previse bi bilo objasnjavati - prouciti makroekonomiju i intervencionizam drzave u monetarnom poslovanju).
Dalje, naravno da EU ima svake godine inflaciju, Evrozona ima inflaciju kao najjaci deo EU, oni je izracunavaju pomocu HICAP, odnosno harmonizovani indeks rasta cena na Malo. Iznosi oko 1,40 prosecno u poslednjoh 5 godina.
Cene nekretnina odredjuje ponuda i traznja i cene stanova kako u BG, NS itd u poslednje 2 godine su drasticno otisle na gore. Da, jeste cudno gde je prosecna plata 30.000 rsd da su cene u bg 2000+ u ns 1500+ idr
Na neki nacin potraznja prevezailazi ponudu za sada u ovom periodu koje vec traje...

achitwn

pre 5 godina

nikad vise stanova podignuto u beogradu (citaj gradjevinska mafija i pranje para) i nikada manja kupovna moc u narodu (citaj beda) a opet cena stanova raste.
(Sumadin, 14. septembar 2018 18:28)
Zato sto u BG ima indaje onih koji rade za normalne plate i mogu priustiti. Tipa IT itd. To du paralelni universimi. Ovi koji sastavljaju kraj sa krajem i ovi drugi. A ovi prvi misle da je cela srbija u stanju kao oni, sto nije tacno (inace cene stanova ne bi isle na gore. Ponuda i potraZnja).

Optimista sa iskustvom

pre 5 godina

neću reći ko sam, u pravu si a kako tumačis "kvantitativno labavljenje" ECB gde se štampa i puštaju milijarde u tržište? Zato su cene naduvane.

marko

pre 5 godina

Imam kuću na najboljem mestu u Bg, i stan u centru. Iskreno gadi mi se Bg i Srb, ...

Manite se ove rupčage.
(biseri i.., 15. septembar 2018 07:26)

Ево за тебе питање, да ли је живот кућа на најбољем месту у Београду, или има још нешто? Ти си се лафе покакио на читав свој живот и живот свих својих предака. Логично је да неко ко има кућу на таквом месту, да је озбиљан староседелац, и ако ти као такав ниси успео да пустиш корење у овом граду и да се сродиш са њим, онда си у гадном проблему. Гомила људи која дуго живи у неком окружењу не би га напустила ни за озбиљне паре. Ти тако огорчен си за ту кућу могао озбиљну лову да добијеш и да започнеш солидан живот и у Лондону. Остао си да гледаш дођоше, коментаришеш фонтану, и дајеш другима савете које сам не примењујеш а тако су ту потребни да их реализујеш.

Zvezda

pre 5 godina

I posle se navodno u Srbiji loše živi??? Pa pogledajte samo koja je potražnja i koliko se para tu obrće... Ne valja vam Vučić a? A ovamo se kupuju stanovi kako ko stigne...

Marko

pre 5 godina

Kakva otvorena laz,kupio sam stan u maju na Karaburmi i platio ga 1200 evra po kvadratu moj kum je kupio odmah posle nove godine na Jerkovicu i platio po 1150 po kvadratu,brat moje supruge je na Vidikovcu zaista prelep stan platio ravno 1000 evra po kvadratu...o kakvih 2000 evra govorimo u Beogradu.
Toliko se moze dobiti jedino na potezu od Dusanove do Brankove i od Takovske do Kalemegdana...sve ostalo je daleko ispod 2000,izuzev potpuno nezasluženog Vračara mada i tamo može da se nadje stano po 1700-1800

Procentualan

pre 5 godina

Da biste razumeli zasto cene skacu, dacu vam slikovit primer. Pre 15 godina, 2003. sam kupio stan za 45.000. Taj stan sam 2014. prodao za 72.000. Onda sam 2015. kupio stan za 93.000. Isti takav za renoviranje sad je 107.000 na oglasima. Radi se o stanovima 2.0-3.0, 47-62 kvm. Ono sto Srbi ne vide je da je za to vreme inflacija evra bila 30%, dakle 1/3 kesa je propala. Mojih 93.000 je otprilike kao 63.000 u 2003. Razmisljajte o inflaciji. Stanovi ce ici na gore.

MaxBunker

pre 5 godina

Sve su to gluposti i spinovanja. Za deset godina u BGD ima da se prodaju stanovi pošto zašto. A u unutrašnjosti neće ni postojati trgovina nekretninama. Odlazi omladina masovno a odlaze i mnogi koji su u petoj deceniji života. Tako da je ulaganje u nekretnine po ovim bar trostruko naduvanim cenama jednostavno budalaština.

blentavi 525

pre 5 godina

@Marko... ne znam druze o cemu pricas majke mi? Pa na novom bgd ne mozes da nadjes ispord 1500 i to rusevinu, nesto iole lepse je 1.800+, dok novogradnja ide od 2.500....

Agent

pre 5 godina

Dokle ce da se pisu ovake neistine.Kome je interes isim agencijama.Veca cena veca provizija. Vec mesecima nivisagradjeni stanovi na Vracaru nemaju kupca.Cena 2000 evra.Na svakoj zgradi stoji baner Prodaja stanova
(Muechen, 14. septembar 2018 19:16)

Ovo "veća cena veća provizija" je besmislica. Cenu stana određuje prodavac.
Agencije (skoro pa svaka) napalćuju 2% provizije od ugovorene sume.

U centru se dobri stanovi (odnos kvalitet/cena) prodaju relativno brzo; to što pojedini investitori hoće samo direktnu prodaju je njihovo pravo, ali baner i jedan oglaščić na intenetu ne mogu kvalitetno da oglase stan. Agencije to rade na mnogo različitih mesta i načina. Dovode i potencijalne kupce koji oglas za taj stan nisu ni videli.

Pored toga, ako neko ne želi da plati pomenuta 2% da bi brže prodao stan, to može dosta da govori i o kvalitetu gradnje. Tu se verovatno nije "razbacivalo" na kvalitetne materijale.

amerikano

pre 5 godina

Pa krstena garsonjera u centru nema ispod 3000e, a da ne spominjem sto je ne moguce naci je..
A na tome zahvalite Airbnb, tako da ne pricajte gluposti!

miki

pre 5 godina

nije moguce da kosta 2000.

mozda na kosancicevom vencu.

na banovom brdu ima da se nadke za 1200, naravno ne nova gradnja, vidikovac 900, karaburma 900, zvezdara-dimitrija ticovica 1300,

nije mi jss o ko pise o 2000 I koliku plati preba da imas za stan od 100 000 evra.

Sheriff

pre 5 godina

Jesu to oni isti stanovi, odnosno zgrade u kojima stnari drze smece i cipele ispred vrata, u kojima bi svi hteli da im neko odrzava zgradu za 200 dinara ili jos bolje dzabe, u kojima stanari sve sto im ne treba drze po hodnicima i drugim zajednickim delovima zgrade, u kojima liftovi malo malo pa ne rade, u kojima stanari tresu stolnjake kroz prozore, a sa istih cesto i lete kese, oko kojih se parkiraju po trotoarima i zelenim povrsinama, oko kojih su kontejneri prepuni, a kese lete na sve strane ili su to neke druge zgrade. Ako su neke druge, onda je cena ok, a ako su ove prve onda ti stanovi ne vrede ni pisljiva boba.

beži_bre_odavde

pre 5 godina

Ma jeste kako da ne, evo svi imaju za po 2-3 solidna stana i to u samom elitnom delu BG-a, Vračar i Bg na vodi.
Čim plušte ovakvi članci, znači da konkurencija nikad veća a stanovi slabo idu.
Realno kvadrat nebi trebalo da vredi više od 800€

pera

pre 5 godina

razlog je sto te stanove ne kupuju Beogradjani vec kosovari, bosanci, crnogorci, ovi s juga Srbije koji siptarima prodaju zemlju i kuce (sto smatram izdajom drzave), svi oni ne pitaju posto je kvadrat u Bg. Kad udjete u gsp samo se cuju ni naglasci, nema tu vise B od Beogradjana. Jezivo...

Muechen

pre 5 godina

Dokle ce da se pisu ovake neistine.Kome je interes isim agencijama.Veca cena veca provizija. Vec mesecima nivisagradjeni stanovi na Vracaru nemaju kupca.Cena 2000 evra.Na svakoj zgradi stoji baner Prodaja stanova

Naduvano

pre 5 godina

Zato sam se ja sa oorodicom pomerio 23 km od Beograda i kupio lux novogradnju u Novim Banovcima za 800e kvadrat sa pogledom na dunav. 25 minuta kolima do centra bg-a. Cist vazduh, mir, tisina i urbano taman koliko treba

biseri i..

pre 5 godina

Imam kuću na najboljem mestu u Bg, i stan u centru. Iskreno gadi mi se Bg i Srb, kako ružan soc realistički grad (uzmimo primer fontane, zar je toliko teško ofarbati istu spolja ili nalepiti neke lepe ploče) a još više seljoidna masa..dao bih to za papire i garsonjericu u nekoj toploj zemlji, a za Ameriku bih i doplatio. Za vas kojima je Bg san niste videli sveta..a i kad vidite turistički vi ne kapirate.
Moj vam je savet uredite vaše kasabe i sela i uživajte ko ljudi,ne shvatate koliko je kvalitetniji život u manjim mestima, ako umete da ih uredite,u svakom smislu. A ne umete.

Manite se ove rupčage.

Djomla

pre 5 godina

Kakvih komentara ima, da covek ne poveruje. Ljudi, nemoguca misija je naci dobar stan u Bg po dobroj ceni. Evo ja vec par meseci trazim i sve sto valja proda se u par dana po objavljivanju. Po oglasima se vrte stanovi sa ozbiljnim manama koje niko nece. A zasto skacu cene, odgovor je jednostavan. Svako u Srbiji ko ima neke pare, kupuje stan u Beogradu. To je nasigurnija investicija sa njihove tacke gledista. Kad se na to dodaju gasterbajteri, ljudi iz RS i CG jasno je zasto potraznja uveliko nadmasuje ponudu. Cene ce samo ici na gore i to je tako, zato ko moze nek kupuje.

Sumadin

pre 5 godina

nikad vise stanova podignuto u beogradu (citaj gradjevinska mafija i pranje para) i nikada manja kupovna moc u narodu (citaj beda) a opet cena stanova raste.

samo_jole

pre 5 godina

Pa drugari normalno da ce cene da rastu... inace ko ce da kupuje stanove Beograd na vodi. Tamo je preskupo i balans mora da se napravi inace ko normalan ima da kupi tamo stan za 2500 po m^2.

Rope

pre 5 godina

@ To mi iz inostranstva kupujemo i nabijamo cene.
(Jastog, 14. septembar 2018 21:39)
Tačno! Dijaspora masovno kupuje. Nekad su cene nabijali perači para, Crnogorci i naši iz RS, a sigurno u novije vreme mi Srbi iz inostranstva. Beograd nikada nije bio jeftin i neće ni biti pa ko voli nek' izvoli. Eto, ja sad jedan iz dijaspore koji je kupio stan krajem prošle godine i želim svoje penzionerske dane da provedem u Beogradu. Dosta mi tudjine. Beograd obožavam. Još da je malo čistiji i sredjeniji bilo bi bolje. Ali i takav kakav je ja ga volim i nimalo se nisam libio da svoju novce uložim tamo gde znam da će mi bili lepo i gde želim da provedem ostatak svog života.

ankona

pre 5 godina

Šanse nema da cene nekretnina drastično padnu. Ne nadajte se. Prazni se Srbija, ali se svakako puni Beograd abnormalno brzo. Dolaze mladi, neki tu i ostaju, dolaze pa i ti isti penzioneri, kupuju se stanovi i po navici... ima milion faktora, ali bitno je da cene ne mogu da idu na dole. Ko ima para i vremena da zaradi nekih 30% na 20 godina čekanja, dobra je investicija.

car

pre 5 godina

u zemlji gde nas je svake godine sve manje i gde ode veliki broj ljudi u inostranstvo...nema logike da budu ovolike cene. cisto pranje para, naduvavanje faktura. e drzavo

Veseli

pre 5 godina

Da biste razumeli zasto cene skacu, dacu vam slikovit primer. Pre 15 godina, 2003. sam kupio stan za 45.000. Taj stan sam 2014. prodao za 72.000. Onda sam 2015. kupio stan za 93.000. Isti takav za renoviranje sad je 107.000 na oglasima. Radi se o stanovima 2.0-3.0, 47-62 kvm. Ono sto Srbi ne vide je da je za to vreme inflacija evra bila 30%, dakle 1/3 kesa je propala. Mojih 93.000 je otprilike kao 63.000 u 2003. Razmisljajte o inflaciji. Stanovi ce ici na gore.
(Procentualan, 14. septembar 2018 19:32)

2.0-3.0 47-62 kvm, 62 da je 2.0,ali 62kvm da ti je 3.0,....možeš napraviti i 5.0 u 62 kvm, ako ćeš da samo stojiš u njemu.
Cena stanova će početi da pada kad se bude pravdao novac,i kad sve bude išlo preko računa, (pa izvoli odnesi 200 000e u banku da položiš na račun da kupiš stan, a nemaš ni dana radnog staža, takvi su uglavnom klijenti danas), realno za 10-tak godina,trenutno je neviđeno pranje para na delu.

necu reci ko sam

pre 5 godina

Da biste razumeli zasto cene skacu, dacu vam slikovit primer. Pre 15 godina, 2003. sam kupio stan za 45.000. Taj stan sam 2014. prodao za 72.000. Onda sam 2015. kupio stan za 93.000. Isti takav za renoviranje sad je 107.000 na oglasima. Radi se o stanovima 2.0-3.0, 47-62 kvm. Ono sto Srbi ne vide je da je za to vreme inflacija evra bila 30%, dakle 1/3 kesa je propala. Mojih 93.000 je otprilike kao 63.000 u 2003. Razmisljajte o inflaciji. Stanovi ce ici na gore. 
(Procentualan, 14. septembar 2018 19:32

@procentualan
inflacija je u evro zoni 0% već godinama. dinar je već godinama stabilan u odnosu na euro. kakve gluposti ti pričaš!? kakvih 30% i 1/3?? da je inflacije bilo ECB bi dizala referentnu kamatnu stopu, a već godinama je na nuli. Eurolibor je čak negativan.

vasilije

pre 5 godina

Hajde ovi sto kritikuju komuniste (prodje 30godina ali oni uporni) neka vrate te komunjarske stanove i diplome sa komunj. fakulteta i ponuda stanova ce biti veca i opasce cena po kvadratu.

marko

pre 5 godina

Imam kuću na najboljem mestu u Bg, i stan u centru. Iskreno gadi mi se Bg i Srb, ...

Manite se ove rupčage.
(biseri i.., 15. septembar 2018 07:26)

Ево за тебе питање, да ли је живот кућа на најбољем месту у Београду, или има још нешто? Ти си се лафе покакио на читав свој живот и живот свих својих предака. Логично је да неко ко има кућу на таквом месту, да је озбиљан староседелац, и ако ти као такав ниси успео да пустиш корење у овом граду и да се сродиш са њим, онда си у гадном проблему. Гомила људи која дуго живи у неком окружењу не би га напустила ни за озбиљне паре. Ти тако огорчен си за ту кућу могао озбиљну лову да добијеш и да започнеш солидан живот и у Лондону. Остао си да гледаш дођоше, коментаришеш фонтану, и дајеш другима савете које сам не примењујеш а тако су ту потребни да их реализујеш.

volonter

pre 5 godina

Vidim mnogi su se kao i po običaju zaleteli na ovaj tip vesti koji se javlja na 6 meseci. Kao neko ko je pre godinu dana započeo potragu za stanom, reći ću vam da je ovo istinit članak. Naravno pričam o užem centru. A zašto je to tako, zato što ove stanove kupuju platežno sposobni, a to su sportisti koji ulažu u nekretnine i naši gastabajteri. Istina je da po periferiji ima jeftinijih kvadrata, ali i oni su poskupeli za nekoliko stotina evra. Tako je jedan moj drug prodao stan u Mirijevu, novogradnju iz 2012, za 14.000 više no što je kupio. Da li će doveka biti ovakva situacija ne znam, ali ne zanosimo se da će cena kvadrata u širem centru biti 900 evra. Nikad nije bilo, pa neće ni biti.

skoro sam se iselio

pre 5 godina

Odlična vest! Evo taman da prodam taj jedan stan što imam tu u Bgd-u u Srbiji i da se pozdravim sa dragom mi Srbijom i ostavim ove što kupuju te stanove.

vasilije

pre 5 godina

sacekajte kada propadne ovaj kapitalizam i dodje ponovo ( malo sutra) komunizam onda cete stanove dobijati od firmi u kojima radite. Ono, ako u medjuvremenu ne odete van ili se ne preselite na Orlovacu.

Nele

pre 5 godina

nikad vise stanova podignuto u beogradu (citaj gradjevinska mafija i pranje para) i nikada manja kupovna moc u narodu (citaj beda) a opet cena stanova raste.
(Sumadin, 14. septembar 2018 18:28)

Upravo si ubo suštinu, pranje prljavih para kroz gradnju stanova! Zato se cene drže nerealno visoko, njima uopšte nije bitno kada će stan da prodaju, bitno je da je novac prebačen u legalan biznis!

Ocel pasti više

pre 5 godina

Gledam neko vreme već da kupim stan gde planiram da živim sa ženom i nadam se uskoro decom. Oboje radimo na Novom Beogradu, tako da taj neki reon gledamo. Oboje smo zaposleni u solidnim firmama i imamo fine plate za srpske uslove hvala Bogu. Svetlosnim godinama smo daleko od novih stanova.. Predstavu nemam kako neko ko živi u Beogradu svojim radom može da kupi stan od 2800eur kvadrat... Stanovi koji dolaze u obzir u našem slučaju su u zgradama od po 40ak godina, u koji bez izuzetka mora da se uloži 10ak 15 hiljada eur. A to su sve stanovi za koje vlasnici traže cca 1500 eur po kvadratu... Ne mogu uopšte da provalim da li će mehur puci, ili će cene nastaviti da rastu, ali ovo stvarno nije normalno...

Skywalker

pre 5 godina

Kao budući kupac stana, iako za naše uslove to deluje nemoguće, verujem da su podaci istiniti. Cene na gore guraju stanovi u izgradnji dok se dešava da oni stariji stanovi nemaju kupce. Tako npr. imate stan u blizini Hrama Svetog Save, starogradnja kojoj je potrebno malo renoviranje, koji se ne može prodati za EUR 1,500 po kvadratu već skoro godinu dana. A opet na 200 m odatle imate 2 zgrade gde su cene kvadrata EUR 3,500 i EUR 5,000, koje su maltene prodate i pre nego što su se završile.

Moma

pre 5 godina

@Marko Da me ne razumete pogrešno, nijedan od pomenutih krajeva nije reprezentativan uzorak. Vidikovac je tri dana jahanja od centra i Novog Beograda dok su Jerković i posebno Karaburma na lošem glasu već dugo vremena. Da budem politički korektan, demografska struktura ova dva naselja veoma utiče na cenu, pored opšteg kvaliteta života u istima - čistoća, javni prevoz, saobraćajna infrastruktura i sl. Živim na Karaburmi 25 godina pa mogu da tvrdim. Da, cena kvadrata u novijoj gradnji ide bez problema na 2000-2500e/kvm maltene bilo gde na Nbgd, dok za ozbiljne priče tipa A blok, West 65 i BW. Da, te stanove očigledno ima ko da kupi sviđalo se to nama ili ne.

Terta

pre 5 godina

Kakva otvorena laz,kupio sam stan u maju na Karaburmi i platio ga 1200 evra po kvadratu moj kum je kupio odmah posle nove godine na Jerkovicu i platio po 1150 po kvadratu,brat moje supruge je na Vidikovcu zaista prelep stan platio ravno 1000 evra po kvadratu...o kakvih 2000 evra govorimo u Beogradu.
Toliko se moze dobiti jedino na potezu od Dusanove do Brankove i od Takovske do Kalemegdana...sve ostalo je daleko ispod 2000,izuzev potpuno nezasluženog Vračara mada i tamo može da se nadje stano po 1700-1800
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Marko, 14. septembar 2018 18:48)
Novogradnja? Jer u Novom Sadu prilicno osrednju gradnju ne mzoes naci ispod 1400 evra. Starija gradnja to moze i ispod 1000. Ali potraznja nije normalna.

Milutin

pre 5 godina

Neko ceo život radi da otplati stan, a neko za godinu dana kupi 10-12...
Rođaci u Srbiji je transfer novca veći nego ikada pre, a narod nikada bednije nije živeo (ni za vreme sankcija), pa 50% kreše potrošačku korpu da bi platilo komunalije, da li je to nekom poznato?
Ali ima puno poslova koji se dešavaju iza kulisa, evo dans PKB ode u pola cene, šta mislite kome je to odgovaralo?
Prodaju se svi giganti koje niko u svetu ne prodaje, eto iydan je aerodrom u Beogradu, kao neisplativ, a onda uzurpiran u Nišu, dobili smo AirSerbia koji ni dinar ne daje u budžet, kao ni Fijat, a ni ova Dahra neće ništa bolje da uradi, ali bar imamo obećanja da će za dve najviše tri godine biti bolje!?

AS

pre 5 godina

Svi strucnjaci koji kometarisu kako je skupo, kako ima ispod 1000 evra, nek malo pogledaju oglase, ili jos bolje nek vide sta mogu da kupe za te pare, a to je suteren, prizemlje, potkrovlje. Normalan stan na periferiji preko 1000 evra, NBG preko 1500, centar preko 2000 evra.

duci0167

pre 5 godina

Doseljavaju se Vulini? Cas posla do tetke i bapa ... eto stancica,4 sobnog min. Realno sta obicnog coveka to briga? Mi u nasoj garsonjerici,gde god se okrenemo sudarimo se al' sta da se radi. Aj iskreno ko je u Bgu poceo tako sto je kupio stan a da prosli nasledjeni,loklonjeni,porodicni nije prodao pa kombinacije. Ili vam padaju pare sa neba,teeesko.

aca

pre 5 godina

Koga zanima uporedni prikaz cena stanova u Evropi:

https://www.numbeo.com/property-investment/rankings_by_country.jsp?title=2018-mid®ion=150

Srbija je prva u Evropi po tezini kupovine stana od strane prosecnog gradjanina i 12. u svetu. Tj. u Srbiji je potrebno najvise prosecnih plata da bi se doslo do svog stana...

Pratim tržište

pre 5 godina

Prosek cena u Beogradu diže novogradnja na Novom Beogradu, gde se iz nekog razloga smatra da stan u bloku koji izlazi na dva bulevara i koji je pored pruge treba košta 2500e po kvadratu. To je očigledno povuklo i neke druge lokacije, ali i dalje je moguće kupiti kvadrat na NBG i za 1200e.

Bojan

pre 5 godina

One zgrade u Kneza Višeslava što su dugo bile napušteno gradilište i konačno završene dugo zvrje prazne. Nema ko da kupi te stanove.

Sonda

pre 5 godina

Ko je na trzistu, zna da je vest tacna. Od 1995. slusamo da ce cena stanova “pasti” od onih desperadosa koji se tome nadaju. Sem u periodu 2008-2012, kada je postojala stagnacija zbog balona 2005-2008 kada su se pojavili stambeni krediti, sve vreme su cene isle gore. U Beogradu je sad problem sto imate jako malo pravih stanova (podrume-suterene, potkrovlja-tavane, stiropor novogradnju, zgrade sa fasadama koje otpadaju ne racunam u mesta za zivot). Ko kupuje? Oni koji prebace 1000e plate, a takvih je u Beogradu dosta. Sad vec imamo elitu na zapadnim platama od 3000 evra i vise. Plata na kiosku je 300 evra, pa racunajte.

Rade M

pre 5 godina

@Kakvih komentara ima, da covek ne poveruje. Ljudi, nemoguca misija je naci dobar stan u Bg po dobroj ceni...
(Djomla, 14. septembar 2018 22:31)
Druže Djomla, tvoj komentar je na mestu i jedan od retkih koji stanje na tržuštu realno sagledava. Naravno, ti tražiš da kupiš stan i brzo si naučio pravo stanje stvari a ne ovi što se frljaju gomilom kojekakvih teorija zavere uz konspiracione komentare o nekakvom pranju para, gradjevinska mafija... itd, a pojma nemaju da ponuda i potražnja odredjuju cenu. Kladim se da većina koji komentarišu nisu u prilici da kupe stan niti znaju kako je teško u Beogradu naći kvalitetan stan za neku pristojnu cenu. Fino si objasnio da ljudi koji kupuju imaju pare (a u Srbiji itekako ima bogatih ljudi da ne spominjem dijasporu) i najsigurnija investicija je Beograd. Zato cene skaču i biće još skuplje. Živi bili pa videli!

Jelena5

pre 5 godina

Radim u banci pa imam uvid u kretanje na tržištu. Tražnja za stanovima je ogromna. Ne mogu da odgonetnem da li neko putem kupovine nekretnina pere pare ili je rast BDP-a stvarno toliki da ljudi zarađuju novac da kupe stan od 2500€/kvm.

iznogud

pre 5 godina

Marko, 14. septembar 2018 18:48) Ovo sto si napisao je spin ala AV. Hajde probaj da kupis stan na NBG novogradnju ispod 2000e, ako uspes ja ti moj poklonim!

achitwn

pre 5 godina

nikad vise stanova podignuto u beogradu (citaj gradjevinska mafija i pranje para) i nikada manja kupovna moc u narodu (citaj beda) a opet cena stanova raste.
(Sumadin, 14. septembar 2018 18:28)
Zato sto u BG ima indaje onih koji rade za normalne plate i mogu priustiti. Tipa IT itd. To du paralelni universimi. Ovi koji sastavljaju kraj sa krajem i ovi drugi. A ovi prvi misle da je cela srbija u stanju kao oni, sto nije tacno (inace cene stanova ne bi isle na gore. Ponuda i potraZnja).

Tasic

pre 5 godina

Zivim u Beogradu i nekih 50-60% ljudi u njemu su doseljenici iz manjih mesta iz Srbije,Crne Gore,Bih,Makedonije da bi nasli sebi posla cak i za 200 eura plate.

Kada EU zbog Rusa i opstog nedostatka radne snage u celu EU ukine radne vize ili olaksa drasticno dobijanje radnih viza za stanovnike bivsih SFRJ gde ne ubrajama Hrvatsku i Sloveniju ubrzo a to ce biti vrlo vrlo brzo mozda vec i sledece godine cega kupci i prodavci stanova nisu svesni dobrih usudjujem se reci i milion stanovnika takoreci pola kako registrovanog tako i neregistrovanog dela stanovistva Beograda ce otici u Nemackoj,Holandiji,Francuskoj,Austriji i ostalim EU drzavama da radi za 1500 ili 2000 eura,ko je lud da celog zivota radi za 200 eura plate u Beogradu i da placa kiriju 150 eura pri tome..

Da ne nabrajam zgradetine na divlje bez osnovnih principa gradnje,spolja gladaca i super unutra jadac,bez parkinga i slicno.,Pa i najgluplji covek da dodje u Beogradu da zivi nakon pet godina dobice mozga i reci"A sta ja radim ovde u ovoj rupetini i od drzave i od grada za 200 eura plate ako mogu da odem do Nemacke ili Holandije i zaradim 2 hiljade eura.. ".

Vreme u javnom prevozu ne racunam,ko nije iz Beograda racunajte dva sata u jednom pravcu od kuce od posla i 2 sata nazad.

Nijedna tramvajska linija nije dodata u zadnjih 40+ godina,nijedna podzemna metro linija nije zapoceta a autobusi kao iz filma ko to tamo peva.

Milan

pre 5 godina

Veštački naduvane cene ili se cela Srbija seli u Beograd. Istina je da je skuplje nego pre dve godine. Novi Beograd je za nekih 200€ skuplji, ovde ne pričam o novogradnji.

svasta

pre 5 godina

u zemlji gde nas je svake godine sve manje i gde ode veliki broj ljudi u inostranstvo...nema logike da budu ovolike cene. cisto pranje para, naduvavanje faktura. e drzavo
(car, 14. septembar 2018 23:22)

Takodje, nema smisla ni kupovati nekretnine u takvoj zemlji. Ko hoce da kupuje nekretninu neka ide u EU, nece pogresiti.

Подстанар

pre 5 godina

Па шта! Скочиле си плате, сад ће и пензије а црна квадрата да не скочи! Па где то има? Србија је правна држава са неодвојивим деловима територије и све је под строгом контролом! Очекујем да се председник огласи по овом питању.

Bob

pre 5 godina

Za jedan stan u Bgd mozes da kupis celu ulicu u selu u centru Srbije, za jednu zgradu celo selo. Eto dokle smo dosli. Ici ce tako dok u Bgd ne bude milion stanova a Bgd 2500000 stanovnika, cela Srbija 3000000 stanovnika. Onda ce se stanovi deliti dzabe, ali nece imati ko da se useli. Bice kasno za sve.

Gisa

pre 5 godina

@biseri i... ti si car! Sve je kako si rekao. Kada bi se sredila manja mesta i svako svoje kasabe, mislim da bi beogradjani i ostali iz velikih gradova bezali tamo. Ali mi to nemamo u glavi, radije bi 30m2 u gradu nego kucu sa vocnjakom na periferiji.

Dušan R.

pre 5 godina

Da biste razumeli zasto cene skacu, dacu vam slikovit primer. Pre 15 godina, 2003. sam kupio stan za 45.000. Taj stan sam 2014. prodao za 72.000. Onda sam 2015. kupio stan za 93.000. Isti takav za renoviranje sad je 107.000 na oglasima. Radi se o stanovima 2.0-3.0, 47-62 kvm. Ono sto Srbi ne vide je da je za to vreme inflacija evra bila 30%, dakle 1/3 kesa je propala. Mojih 93.000 je otprilike kao 63.000 u 2003. Razmisljajte o inflaciji. Stanovi ce ici na gore.  
(Procentualan, 14. septembar 2018 19:32 


@procentualan 
inflacija je u evro zoni 0% već godinama. dinar je već godinama stabilan u odnosu na euro. kakve gluposti ti pričaš!? kakvih 30% i 1/3?? da je inflacije bilo ECB bi dizala referentnu kamatnu stopu, a već godinama je na nuli. Eurolibor je čak negativan.
(necu reci ko sam, 15. septembar 2018 06:56)


Ni jedan od ova dva komentara nije u potpunosti tacan. Prvi delimicno, a drugi je netacan (previse bi bilo objasnjavati - prouciti makroekonomiju i intervencionizam drzave u monetarnom poslovanju).
Dalje, naravno da EU ima svake godine inflaciju, Evrozona ima inflaciju kao najjaci deo EU, oni je izracunavaju pomocu HICAP, odnosno harmonizovani indeks rasta cena na Malo. Iznosi oko 1,40 prosecno u poslednjoh 5 godina.
Cene nekretnina odredjuje ponuda i traznja i cene stanova kako u BG, NS itd u poslednje 2 godine su drasticno otisle na gore. Da, jeste cudno gde je prosecna plata 30.000 rsd da su cene u bg 2000+ u ns 1500+ idr
Na neki nacin potraznja prevezailazi ponudu za sada u ovom periodu koje vec traje...

Marija

pre 5 godina

@ gisa
Kuca na periferiji ne odgovara ljudima sa malom decom, koja idu u vrtic, na sport, u pocetne razrede osnovne skole. Sve je daleko, vrtic, skola, sport, drustvo, dom zdravlja... svugde morate autom .

NesKO

pre 5 godina

Ja sam godinu i po dana tražio stan, češljao oglase svakodnevno. Već u 2017 sam primetio kako su cene počele da idu na gore. U svim krajevima. Početkom ove godine smo naleteli na jedan stan, i kao sto neko rece, kupili ga odmah. Stan je bio 5 dana na oglasima. Tacno je da kvalitetni ( a povoljni ) odmah odu. I stvarno, sada u 2018 cena ide na gore i dalje, a posebno na NBG. Čest je slučaj da ljudi vide da se stanovi na NBG prodaju za 2500-3000 ( u novogradnji) pa onda i za svoje stanove koji su stari i za renoviranje traze po 1500 eur.

3 stana

pre 5 godina

Vec 4 godine gledam stanove, istina je, doslo je do skoka cene kvadrata u odnosu na period od pre 4 godine, ali za nekih 150-200 eur po kvadratuu proseku. Luksuzni stanovi u centru su uvek i bili 2500 plus. Cena stana od 60 kvadrata je veca za nekih 10.000 eur u proseku. Da li je stan kostao 10600 ili danas 116000 i nije neka razlika... Stanovi su oduvek bili precenjeni... Ima sve vise novogradnje koja je kvalitetnija od one radjene pre 5-6 godina, pa rast cena i to opravdava... Ono sto je zanimljivo je da se mnogi stanovi prodaju u izgradnji po duplo nizim cenama i stavljaju na prodaju odmah po zavrsetku zgrade. Neki tako zele da obrnu i dupliraju novac. Toga ima sve cesce.

Ako vam se stan ucini povoljnim, ne trudite se oko njega, sigurno ima nesto: vise vlasnika, hipoteka, ne moze na kredit, divlja gradnja itd.

Ono sto brine je sto niko ne razmislja o infrastukturi, skolama, vrticima, soabracajnicama, parkinzima.. Krajevi se menjaju iz korena, i pojedini delovi grada koji su vazili za mirne postaju nepodnosljivi za zivot...

Optimista sa iskustvom

pre 5 godina

neću reći ko sam, u pravu si a kako tumačis "kvantitativno labavljenje" ECB gde se štampa i puštaju milijarde u tržište? Zato su cene naduvane.