1. Boga se ne boji, ljudi se ne stidi !
     (Nenad, 18. jun 2019 15:33)

    # Link komentara

  2. A u brate, čime se ljudi bave i dalje? Nikad nama svanut neće...
    (Gde ja živim???, 18. jun 2019 00:19)

    Odličan komentar. Pa zato mladi i odlaze "odavde" (mislim iz cele regije) Nije samo zbog para i napredovanja nego da više ne slušaju i da se više ne sluđuju sa svimo takvim likovima, političarima......kojima i posle 20,30 ili pedeset godina odgovara da iz svako svog "okvira" glumi patriotu ili žrtvu od nog drugog i tako sve u krug
    (Coco Bill, 18. jun 2019 13:30)

    # Link komentara

  3. VASKEZ
    Kad skrećem pažnju na sve ovo što si napisao o najvećoj kasabi utemeljenoj u Europi po imenu sarajevo budem cenzurisan i komentar mi ne bude objavljen a govorim istinu i samo istinu i stanje sa terena jer sam zbog oblika posla kojeg obavljam 1-3 puta sedmično u sarajevu, sve što si napisao 100% tačno pa možda i još gore!
     (Arch Enemy, 18. jun 2019 13:02)

    # Link komentara

  4. Rusofilija bolest najmilija

    A koji ti razlog imas da mrzis Ruse? Da ti nisu Rusi okupirali zemlju i narod, ubijali decu, zatvarali ih u logore i klali, otimali od majki i odvodili u rusko ropstvo? Izvoli objasni, mi smo bolesni, pa nismo u stanju da razumemo!
    (Ja, 18. jun 2019 12:40)

    # Link komentara

  5. Rusofilija bolest najmilija

    Hajde da vidimo ko je bolestan ovde! Sto ne objasnis sta su to Rusi toliko skrivili Hrvatima i Bosnjacima, da ih toliko mrze, pa zbog mrznje prema njima mrze i Srbe i tri puta u jednom veku nasrcu da ih zatru u svakom smislu, pa bar fizicki, ako ne mogu istorijski i politicki!
    (Ja, 18. jun 2019 11:53)

    # Link komentara

  6. @Dihtung:

    Islam je vera Arapa. Sloveni su hrišćani i najbrojnija etnička grupa u Evropi. Znaš kad će islamiste da prime u EU!? Nikad, a možda ni tad!
     (Ahtung, 18. jun 2019 10:59)

    # Link komentara

  7. U Zagrebu prica ono sto Hrvati zele da cuju, u Beogradu ono sto Srbi zele da cuju, a u Sarajevu ono sto muslimani zele da cuju. Pravi Jugosloven.
    (Mile, pokupi ga opet, 18. jun 2019 10:03)

    # Link komentara

  8. On je podosta skrenuo u ekstremizam, kao pokojni Safet Isovic, koji je pričao kako nikada više neće pevati četnicima. I šta uraditi? Kada god malo popijem ja pustim Safeta, i tako on opet peva četnicima.
    (Sunce Slobode, 18. jun 2019 07:30)

    # Link komentara

  9. Ovo treba da znaci da svi treba da "amputiraju" jedan od inkrminisanih prstiju da im se u zivotu nebi desilo da njima pokazu boj 3!
     (Si, 18. jun 2019 07:29)

    # Link komentara

  10. možda je igrao basket i pogodio trojku pa uzviknuo - Trojka!
     (АЗ-5, 18. jun 2019 07:26)

    # Link komentara

  11. Pre bih i izbegavala da dam komentar na ovakve izjave.
    Jedino sto cu reci da je genocid izvrsen nad srpskim stanovnistvom i da je produkt tog genocida ta bosnjacka mahala.
    Hvala lepo. Ajde da tuzimo Tursku.
    (Maraja, 18. jun 2019 02:05)

    # Link komentara

  12. Zao čovek i očajan glumac. Srbomrzac par ekselance.
    (black fish, 17. jun 2019 22:30)
    Ne dirajte mi Himliju (niko to Nebi umeo tako briljantno tumaciti).
    Glumac,vrhunski.Jedan od najboljih sa prostora ex jugoslavije.
    Duboko sam ubedjen da nije nacionalista,ali ima nedostataka u poznavanju suštine sukoba.To mu opraštam jer on nije istoričar,nego umetnik koji ponekad dojmom obrazlaže suštinu.To bi trebao izbeci.
    Bora i Tomson nisu iz iste price.Bora je satirični humorista iz ugla srpskog gledanja na stanje nacije,a Tomson je čist nacista i morao bi biti zabranjen.
    (Djed Gavrilo, 18. jun 2019 01:51)

    # Link komentara

  13. Odavno se zna da je loš čovjek. Ne znam čemu ovoliko čuđenje?
     (Drug Ostoja, 18. jun 2019 00:43)

    # Link komentara

  14. A u brate, čime se ljudi bave i dalje? Nikad nama svanut neće...
    (Gde ja živim???, 18. jun 2019 00:19)

    # Link komentara

  15. Zao čovek i očajan glumac. Srbomrzac par ekselance.
     (black fish, 17. jun 2019 22:30)

    # Link komentara

  16. Što smara ovaj, kao da živi u Underground-u.
     (Dare, 17. jun 2019 21:14)

    # Link komentara

  17. Za ovog ljigavca se sve odavno zna, posebno znaju Srbi iz Tuzle koje je "glumac" zvao tokom rata i pretio (prijatelja mi je zvao!). Da li ce i posle ovoga da igra u nasim filmovima ili da gostuje u Srbiji???
    Da li smo neizlecivo glup narod???
    (Sasa KS, 17. jun 2019 20:08)

    # Link komentara

  18. Danas sam bio u SA na sastanku, i doživio dvije neprijatnosti, al’ sam iskulirao. Jednu u gradu, a drugu na sastanku, samo zato sto su znali da sam Srbin. Kada su u vecini tako se agresivno ponašaju, sto oni kod nas nikada neće dozivjeti. Za one koji ne vjeruju, neka probaju imati neko obilježje, koje vas odaje da ste Srbin, pa da vide kako će proći. Zato je lijepo imati svoje parče zemlje, Srbiju, odnosno Republiku Srpsku. A sto se tiče ovog sme..ra, jedan od vecih srbomrzaca, steta sto mu se daje ovolika pažnja u našim medijima, i festivalima.
    (VASKEZ, 17. jun 2019 20:04)

    # Link komentara

  19. Srende patriJote neka se zapitaju zasto su tako "omiljeni" kod komsija...Nazalost i mi normalni Srbi moramo da zivimo medju ili sa tim zlim i naopakim...Sta reci o velikom delu naroda kome su idoli Asad, Maduro, Kim Dzong Um, Gadafi, Sadam Husein, Lukasenko, da ne pricam o Svetom Putinu...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rusofilija bolest najmilija, 17. jun 2019 10:17)

    Vama je barem lako, možete da birate da se konvertujete u Bošnjaka, Makedonca, Crnogorca, Hrvata pa da Vas svi vole.(čak i Srbi)
    (Velizar, 17. jun 2019 20:00)

    # Link komentara

  20. Taj glumac je srbomrzac bolestan.
    Bog neka mi da sve što misli Srbima!!!
     (Zoran, 17. jun 2019 19:55)

    # Link komentara

  21. Ljubi te tvoja pravoslavna bela pčela!
    (Dušan, 17. jun 2019 19:52)

    # Link komentara

  22. Je li... ovaj bese ubi zenu kolima i nikom nista?!
     (Ivan, 17. jun 2019 19:52)

    # Link komentara

  23. 21. vek, ljudi se spremaju da odu na Mars, a balkanoidi se zaludjuju sa kojekakvim glupostima dok ih politicari pljackaju i nagone jedne na druge. Svaka vam cast zemljaci, bolje i niste zasluzili.
    (Bojan, 17. jun 2019 10:44)

    Свашта од тебе. Па одлазак на Месец је првенствено мотивисан америчко-совјетским надгорњавањем. Слично ће важити и за одлазак на Марс. Космополитизам важи само као оруђе у пропагандном рату. Родољубље, па и национализам нису проблем. Проблем је шовинизам и анационалност.
     (Јабучило, 17. jun 2019 19:45)

    # Link komentara

  24. Dobar glumac ali je sve upropastio nacionalizmom.Veliki je nacionalista.
    (South Park, 17. jun 2019 08:14)

    Јок. Шовиниста је.
     (Јабучило, 17. jun 2019 19:35)

    # Link komentara

  25. Covek ne propusti priliku da pokaze mrznju prema Srbima, a Beograd ga uvek doceka rasirenih ruku.....prosecan glumac, a kao covek nula
     (Dragana, 17. jun 2019 19:13)

    # Link komentara

  26. Glumcina i ljudina !!!
    (Alex, 17. jun 2019 09:17)

    Да, да смо што у тој истој емисији тражи да се одесече глава аждаји Србији.
    (Води га кући па га тови, 17. jun 2019 10:38)

    Ne Srbiji nego vlasti koja je ista vec 30 godina i ima problem sa celim regionom! Pokusaj da nesto shvatis kada si vec potrosio 60 minuta zivota na tu emisiju!
    (Barbara, jedno divno dete, 17. jun 2019 17:34)

    # Link komentara

  27. Čuj blasfemija ?!?!?!? Zna li uopste sta je rekao ...
     (T- zex, 17. jun 2019 17:16)

    # Link komentara

  28. Kad će svi muslimani u BiH da se pokrste u veri predaka, pa da završimo već jednom sa tim glupostima o bošnjačkoj naciji!?
    (Ahtung, 17. jun 2019 10:38)

    A kada cemo mi u Srbiji da se vratimo veri prapredaka, Perunu, Dazbogu, Svetovidu i ostalima, pa da zavrsimo sa besomucnim pravoslavljem gde je odnos srpstvo/hriscanstvo maksimiziran do besmisla?
    (Dihtung, 17. jun 2019 16:56)

    # Link komentara

  29. Non stop pljuje po Srbima i cetnicima, naziva nas okupatorima nečega sto je ostalo od otomanskog carstva koje je samo tako eto svratilo kod nas da ih ugostimo i napojimo hranom.. pa nam oni ostaviše par poturica čisto eto da ne bude da nisu bili.. Ovaj otpad ljudski više niko i ne gleda, imao je jednu ulogu u kojoj je glumio debila i to mu je bila najuspešnija uloga jer nije morao da glumi. Ajde emire dodaj još po koji hadži mustafu ispred ili možda još bolje iza prezimena da se ne bi završavalo na ic.. tada ćeš biti siguran da si se definitivno kamuflirao i da nisi poturceni Srbin, kao i da Otomani nikad ne svratise na ono goscenje i pečenje..
    (Ajde, 17. jun 2019 16:53)

    # Link komentara

  30. Cuj ovog da se okanemo trojstva. Bas me briga za Draskovica ili 2 svetski rat ,znam sta meni simbolise podignuta tri prsta i to je jedino bitno..
    (Marko, 17. jun 2019 16:51)

    # Link komentara

  31. Iz aviona se vidi da mrzi sve što je srpsko.
    Znači da je i prosečan glumac.
     (iskustva, 17. jun 2019 16:38)

    # Link komentara

  32. Каква суманута паралела - Томпсон и Бора Чорба...
     (Лепи Цане, 17. jun 2019 16:15)

    # Link komentara

  33. Neću ni ja da ih pokažem pošto sam ateista.
     (Sale, 17. jun 2019 15:57)

    # Link komentara

  34. Ali poredjenje Tompsona i Corbe, ne moze ni po cemu da se poredi, a po muzici posebno.
     (sale, 17. jun 2019 15:35)

    # Link komentara

  35. Vec jednom ovoj karikaturi i srbofobu zabraniti ulazak u Srbiju.
    (I1, 17. jun 2019 15:33)

    # Link komentara

  36. Tri prsta, a? pPa to ima još od Gordija koji je prvi ubio aždaju tj. zmiju. Ne lupetajte. Imate onu tzv. tračku ruku sa pokazana tri prsta desne ruke, eno skulptura stoji u Njojorku ili LA-u u muzeju. I ta nije jedna jedina, ima ih mnogo
    (Bane, 17. jun 2019 15:32)

    # Link komentara

  37. @Phoeb Problem je što su svetski hegemoni sve "argumente" uzeli za sebe.
     (Slavko Vica, 17. jun 2019 15:29)

    # Link komentara

  38. Zasto uporno osudjujete ljude za svaku rec I svaki njihov gest. Ovaj gospodin je veliki umetnik, glumac koji je na sve nas ostavio vredan trag. Nije politicar I ne treba ga stavljati u politicki kontekst. Svoj posao covek obavlja perfektno I to bi trebalo da nam bude dovoljno. Pozovite one koji su zaista odgovorni za te uzase koji su se desavali, a ne jednog glumca, coveka koji sanja o Sekspiru...umetnika...
    (Jojo, 17. jun 2019 09:02) # Link komentara

    On itekako jeste politicar. Bio je kandidat za poslanika Bakirove SDA na izborima u oktobru.Vec dugo godina je njihov istaknuti clan i veliki govornik po stranackim skupovima gdje naravno dominira govor mrznje prema Srbima.
    (Novica, 17. jun 2019 15:28)

    # Link komentara

  39. Njigav tip. U suštini savremena verzija fašiste. Ko o čemu on o ratu i zlim Srbima. U suštini zbog takvih kao što je on je i bilo rata. Bavi se glumom i ne političari i ne dokazuj da si bolji od ostalih. Pozdrav
    (Vlada, 17. jun 2019 15:16)

    # Link komentara

  40. Muslimani iz Bosne treba konacno da odgovore da li su dobrovoljno pristupili NDH u WW2 ili su bili okupirani od iste.Do dana danasnjeg nema odgovora na to pitanje,a ono je kljuc srpsko-muslimanskih odnosa.
    (boban,nis, 17. jun 2019 15:15)

    # Link komentara

  41. Ser Velja@ Dino je babo nacije.
     (Marko Simone u usta skrbava, 17. jun 2019 15:14)

    # Link komentara

  42. ... dovoljno je da pogledate na Youtube... kucajte njegovo cenjeno ime i prezime uz Lukavac '94 ... "moj Bože"... Samo to je dovoljno da se razume da ovaj čovek nije zao, ali nije ni čist pred nama... ovde u Beograd, dođe kad treba pokupiti nešto parica...
    E, moj Emire... Nisu Srbi napali, već se uvek i od vajkada se samo branili, svoja ognjšta, svoje dedovine, svoje svetkovine... Moj Božeeeeee...
     (andrak, 17. jun 2019 15:03)

    # Link komentara

  43. Prosečan glumac, a ako se uporedi sa legendarnom plejadom naših glumaca onda je ispod proseka.
    (Natural Jam, 17. jun 2019 15:00)

    # Link komentara

  44. Veliki srbomrzac.
     (Što te biju ovi dobri ljudi?, 17. jun 2019 14:56)

    # Link komentara

  45. Veoma čudno i od jednog i od drugog. Jedan osvedočeni mrzitelj Srba drugi polusrbin koji bi voleo da to nije čiji otac je rodom iz Lebana, a viđamo ga veoma često u Leskovcu gde ima familiju.
     (sony, 17. jun 2019 14:49)

    # Link komentara

  46. Zasto uporno osudjujete ljude za svaku rec I svaki njihov gest. Ovaj gospodin je veliki umetnik, glumac koji je na sve nas ostavio vredan trag. Nije politicar I ne treba ga stavljati u politicki kontekst. Svoj posao covek obavlja perfektno I to bi trebalo da nam bude dovoljno. Pozovite one koji su zaista odgovorni za te uzase koji su se desavali, a ne jednog glumca, coveka koji sanja o Sekspiru...umetnika...

    Ајде иди у Сарајево и реци да си Србин. Па се врати да коментаришеш
     (СОССД.ГИХСБпмг.амин, 17. jun 2019 14:49)

    # Link komentara

  47. Три спојена прста као кад се крстимо. Раздвојена три прста ништа не значе, бар нама Србима.
     (СОССД.ГИХСБпмг.амин, 17. jun 2019 14:47)

    # Link komentara

  48. Ako je Tompson heroj nacije, Bora majka nacije, šta mu dođe Dino Merlin?
    (Ser Velja, 17. jun 2019 08:15)
    Dino je kraj, nema direktno-nacionalisticke pesme lo ova dvojca zgubidana.
    (achitwn, 17. jun 2019 14:40)

    # Link komentara

  49. dvoličan covjek i nacionalist..prica o građanskoj drzavi a ustvari naginje islamistima
     (joel, 17. jun 2019 14:27)

    # Link komentara

  50. Gledo sam emisiju I liku bi sutra zabranio ulazak u Srbiju.Opterecen mrznjom prema Srbima ,prikrivena al vidise.Klasicna Alijina skola
     (ogi, 17. jun 2019 14:26)

    # Link komentara

  51. Nula od covjeka
     (crnagora10srb, 17. jun 2019 14:25)

    # Link komentara

  52. Ovog bi treblo proglasiti personom non grata u Srbiji, a ne da budi još počastvovan gost na veseljima kod pojedinih javnih ličnosti u Srbiji
    (Rajberbre, 17. jun 2019 14:21)

    # Link komentara

  53. Nema ljudi na ovim prostorima. Čovek javno kaže da ne može da oprosti. Žao mi ga je, ne shvata šta čini i kakvu poruku šalje. Ako je ko praštao na ovim prostorima onda je to srpski narod. I nije praštao samo deklarativno već iskreno, čovečno, ljudski, pa išao do toga da ponovo deli hleb sa onima čiji su im očevi i dedovi klali najmilije, a onda na najgori mogući način razumeli da iver nikada ne pada daleko od klade. Umetnik, političar, čovek koji treba da sagledava stvari mnogo šire nego što čula mogu da dožive i osete, agituje da nema oproštaja. Za istoga ne bi ni čuli dalje od njegove kasabe, da mu nije uloga u srpskim filmovima i da mu nije naše ljudskosti. I meni su ubijeni u ratu, ali za razliku od njega ne raspirijem i ne promovišem mržnju, kako on ne davanjem oprosta čini. Tobož, oni su žrtve, pa treba da nam ON daje neki oprost. Zbog takvog pristupa običan svet ne može da normalno živi. Kapiram da je seo sa đavolom kada je ušao u politiku, ali bajo ne radi to za naše dobro već reci lepo da to radiš za svoju bulju i film više. Mesto mu i jeste u politici, gde će se sa talogom i muljem ovih prostora lako razumeti. Zlo i naopako nam se sprema ako će nam ovakvi u narodima balkana biti najbolji od najboljih. Desiće se ovde narod kad tad i njemu i svima takvima.
     (Darko, 17. jun 2019 14:19)

    # Link komentara

  54. Los covek i sve losiji glumac.

    Jedno i ide sa drugim.
     (Her Žika, 17. jun 2019 14:12)

    # Link komentara

  55. Kakav gospodin, kakva glumčina ??? Ne verujem šta čitam, koji crni gospodin, isfrustrirani kompleksaš, trećerazredni glumac iz SFRJ, da nema ove izjave niko ga nebi zapamtio
    (Boris, 17. jun 2019 14:12)

    # Link komentara

  56. Na koncert Riblje Corbe bi doslo celo Sarajevo samo problem je sto Bora u takvom gradu nece da nastupa. I ne treba.

    Drzao si ti 3 prsta i drzaces opet. Pare su tvoj bog.
     (O3on, 17. jun 2019 14:11)

    # Link komentara

  57. Ako je Tompson heroj nacije, Bora majka nacije, šta mu dođe Dino Merlin?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ser Velja, 17. jun 2019 08:15)
    babo nacije.
    (pas koji je voleo vozove, 17. jun 2019 14:10)

    # Link komentara

  58. Jel odlezo za saobrscajku gde je pojan ubio zenu?
    (dragan stankovic, 17. jun 2019 14:06)

    # Link komentara

  59. ne vidim sta je toliko strasno u tome? pa tri prsta koriste svi pravoslavni narodi a ne samo Srbi. nije to simbol jednog narod vec nesto sto se vezuje za jednu veroispovest.
    (bum bum, 17. jun 2019 14:01)

    # Link komentara

  60. Ljudi, okanite se ti prsta. To je Draskovic pokazivo u nekoj kampanji jer je bio treci na listi. Ja necu da budem Vuk Draskovic!
    Drugo, hrvatski nacisti, kada su polagali zakletvu SS-u, to su radili sa tri podignuta prsta. Pa ima sve na internetu, ako necete dalje da trazite.
    (Blek, 17. jun 2019 09:46)

    A da se informises i raspitas malo pre nego sto nesto napises kao dokazanu cinjenicu? Ocito si prilicno mlad pa se ne secas. Vuk Draskovic nije pokazao tri prsta zato sto je bio treci na "nekoj listi" nego je, na velikim demonstracijama u Beogradu 9.marta 1991, nakon kojih su usledila hapsenja nekih od visokih funkcionera SPO, sa balkona Narodnog pozorista na Trgu Republike podigao 3 prsta i rekao da ne odlazimo dok se SVI ne oslobode. Tad je nastao slogan: SVI, SVI, SVI i od tada se koriste 3 prsta.

    Tad je prvi put rekao za RTS da je TV Bastilja i pozvao na rusenje Bastilje. Ali, to je bio neki drugi Vuk Draskovic, ne ovaj danasnji. Posle toga usledio je kontramiting SPS na Uscu.
    (Wtf, 17. jun 2019 13:55)

    # Link komentara

  61. Erom koji je izjavio u jednom intervjuu da mu je Alija najmoralniji covjek 20 vijeka, a taj Alija postrojava treci korpus 93. Sa "tekbir" I "Alahuegber" Multikulti Emir
    (Torcida Sarajevo, 17. jun 2019 13:45)

    # Link komentara

  62. Svi znaju da je Emir na pocetku rata bio u Belim Orlovima I da je bio prilicno ekstremni srpski nacionalista. Tek kada su poceli bombardovanje Srba I Oluja on prelazi na Alijinu strana. Za to je morao,licno,Aliji Izetbegovicu da izbroji pet miliona tadasnjij maraka. Na desetine hiljada je Srba muslimanske veroispovesti tako uradilo I nacinilo porodicu Izetbegovic najbogatijom u Evropi.
    (Mile Dodik, 17. jun 2019 13:36)

    # Link komentara

  63. Ja znam šta BiH muslimani misle o Srbima i Srbiji a vi pričajte šta vam je milo,nemojmo biti naivni,valjda je dosta bilo!?
     (Arch Enemy, 17. jun 2019 13:31)

    # Link komentara

  64. Znaci poturceni srbin ciji su dedovi prodali sebe svoj narod i veru turcima za budzasto sada ovde nesto prosipa. Blasfemija si ti, sramoto
    (Misa, 17. jun 2019 13:12)

    # Link komentara

  65. Stanković kad god dovede nekog iz BiH kao gosta uporno oživljava duhove prošlosti, vraća se na tragični period od 1992 do 1995, gdje je ko bio i ko je šta radio ... pa zar se sa tim ljudima nema o čemu drugom pričati?
    Hadžihafizbegovića sam gledao u Banja Luci u Narodnom pozorištu RS prije nekoliko godina, prepuna dvorana i ovacije za glumca na kraju. ZA ljude koji ne žive u BiH treba napomenuti da firme iz RS normalno sarađuju sa firmama iz FBiH, u Sarajevu u firmama radi dosta Srba koji žive u okolini Sarajeva iz razloga što im je tako jeftinije a ne zbog straha od života u Sarajevu. U Banja Luci nikoma na pamet ne pada da nekog maltretira na nacionalnoj ili vjerskoj osnovi, ljudi žive i rade koliko mogu u ovo vrijeme. Slika koju daju mediji je jadna i funkciji dnevne politike ljudi na vlasti koji tu žele ostati bar do kraja svog života.
    (Free@Last, 17. jun 2019 08:28)

    Ovakve iste priče sam slušao i u proleće '91. Kad ono - bum!
    Jesu krivi političari i mediji, ali ne ide to bez blesavog naroda, druže moj. I političari i mediji su iz istog tog naroda, nisu sa Marsa. I treba o tome pričati svaki dan, da se ne ponovi. Da se o bratoubilačkom krvoproliću u Drugom svetskom ratu u SFRJ pričalo svaki božiji dan, ne bi se to tako lako ponovilo. "Tko ne pamti, iznova proživljava", kako je pevao fenomenalni Džoni Štulić.
    (Negativni, 17. jun 2019 12:55)

    # Link komentara

  66. Izvrstan glumac..trebao se držati samo glume.Ovako je ogolio sebe i svoje frustracije.Mislio sam iskreno da je inteligentniji.
     (Romper, 17. jun 2019 12:51)

    # Link komentara

  67. @Ser Velja - Dino je babo nacije.
     (DJ KRMAK, 17. jun 2019 12:47)

    # Link komentara

  68. Ogroman gospodin.
    (Liman, 17. jun 2019 12:41)

    # Link komentara

  69. porediti Tompsona i Boru Corbu... pa dal je ovaj covek pao s marsa? Tompsona ne mozes porediti ni sa kim pa cak ni sa onim Bajom knindzom, covek velica nacizam i Hitlerova dela. Ne znam dal to postoji bilo gde u svetu sem u Hrvatskoj.
     (aca, 17. jun 2019 12:34)

    # Link komentara

  70. Retko antipatičan čovek.
     (agnostik, 17. jun 2019 12:27)

    # Link komentara

  71. Ljudi, okanite se ti prsta. To je Draskovic pokazivo u nekoj kampanji jer je bio treci na listi. Ja necu da budem Vuk Draskovic! 
    Drugo, hrvatski nacisti, kada su polagali zakletvu SS-u, to su radili sa tri podignuta prsta. Pa ima sve na internetu, ako necete dalje da trazite.
    (Blek, 17. jun 2019 09:46)
    taj pozdrav sa tri prsta je malo stariji i od ustasa i od Vuka Draskovica. I ne trebamo uopste da ga se stidimo samo zato sto se ne svidja nekome u regionu.
     (aca, 17. jun 2019 12:27)

    # Link komentara

  72. Ne zna se ko je gori. Poturčeni Srbi - bosanci, katoličeni Srbi - hrvati, ili ovi što su i dalje pravi Srbi, tj mi. U suštini, ne treba biti previše pametan da bi shvatio zašto ove prve dve "frakcije" patološki mrze Srbe, ali mi nikada neće biti jasno zašto mi mrzimo sami sebe?!
     (MarcoPolo, 17. jun 2019 12:25)

    # Link komentara

  73. Na 4:00 umjetnik izjavljuje da je Gete (Johann Wolfgang Goethe) bio Ministar odbrane Bavarske. Gospodine Bogdane Saulicu Gete je bio Ministar odbrane Bavarske u vrijeme kad je Naser Oric bio Upravnik Biblioteke u Aleksandriji. Osim toga, pojam determinisati oznacava predodredjenost. Bio bih zahvalan ako bi gospodin u nekoj prilici objasnio kako je to Bono predodredio Irsku kao Drzavu.
    (Miso Vujnic, 17. jun 2019 12:22)

    # Link komentara

  74. Čovek u isti koš stavlja Tompsona i Boru Čorbu - pa taj se stvarno Boga ne boji,a ljudi ne stidi !!!
     (Nenad, 17. jun 2019 12:15)

    # Link komentara

  75. Ovaj je jedan od najvećih srbomrzaca i velika je sramota veličati takvu osobu.
    Raspitajte se malo o njemu, razočarenje vam je zagarantovano!
     (Znam te puško, 17. jun 2019 12:10)

    # Link komentara

  76. Ljudi, okanite se ti prsta. To je Draskovic pokazivo u nekoj kampanji jer je bio treci na listi. Ja necu da budem Vuk Draskovic! 
    Drugo, hrvatski nacisti, kada su polagali zakletvu SS-u, to su radili sa tri podignuta prsta. Pa ima sve na internetu, ako necete dalje da trazite.
    (Blek, 17. jun 2019 09:46)

    To što su nacisti koristili tri prsta nema ama baš nikakve veze sa onim što nama predstavlja.
    A predstavlja Sveto Trojstvo Oca Sina i Svetog Duha!
     (Hazzard, 17. jun 2019 12:07)

    # Link komentara

  77. Један од најбољих глумаца икада на овим нашим просторима али исто тако један велики острашчени националиста и политички пробисвјет.Значи као што сам већ негдје рекао боље му је да се држи глуме у чему је одличан или ако већ хоће да се бави политиком било би му боље да глуми политичара био би сигурно онда и ту успјешнији.Овако до подне је Емир глумац а послије подне све оно најгоре што Емир крије у себи.
     (Делија72, 17. jun 2019 12:05)

    # Link komentara

  78. @Blek: Ta tri prstva kod Srba valjda predstavljaju pravoslavlje. Ne znam koliko je Hrvata bilo u SS-jedinicama, ali oni su imali ustase, koji su bili mnogo gori od svakog SSovca. Nemacki (i drugi) nacisti su bili ateisti i ubice, dok su ustase bili (navodno) vernici i ujedno koljaci. I dan danas se u nekim drzavama daje zakletva sa tri prsta, sto treba da bude neki znak hriscanske tradicije. Meni to ne smeta. Ne smetaju mi tri prsta ili pet ili osam. Ako nekom smeta, njegova stvar. Ja inace za zakletvu dajem srednji prst.
    (Zagor, 17. jun 2019 11:45)

    # Link komentara

  79. Žohar...loš tip...koristoljubiv...
    (Sanja, 17. jun 2019 11:32)

    # Link komentara

  80. Ta tri prsta ne znače ništa za Srbe, to je Vuk Drašković izmislio.
     (Ненад, 17. jun 2019 11:30)

    # Link komentara

  81. Majstore koja ti je slava?
    (IRR.SRB, 17. jun 2019 11:29)

    # Link komentara

  82. Ne je dobar glumac, nego je odličan , i svako ko tvrdi drugačije, nema pojma o glumi. Da mu je rečnik siromašan kako neko napisa, i da je nabeđeni intelektualac, takođe blage veze nema. Da mrzi Republiku Srpsku, i da je unitarista, i to je gola istina, njegov stav i njegova sramota. Lično ga ne poznajem, pa ne mogu da sudim o njemu kao čoveku. Ipak mislim da je isti kao Dodik, samo sa druge, muslimanske strane. Trudi se da bude politički korektan, ali prava priroda ispliva, koliko god se trudio da je sakrije, mada je nekada i ne krije. Gotivi one Srbe koji su za unitarnu Bosnu i Hercegovinu, gde bi muslimani vodili glavnu reč, i to bi otprilike bilo to.
    (Leonardo, 17. jun 2019 11:26)

    # Link komentara

  83. sve bi ovo bilo prihvatljivo kada neb' neke stvari podmetao ..ko su mu to otac i majka nacije ..bora nikad nije bio nit se tako folirao a ni za tu majku niko nikad nije to rekao..ali ajmo da umotamo sve u bratstvo i jedinstvo i izjednacimo tako da oni imaju jednog a mi dva losa, perfidno, podmuklo, ogavno
     (laki, 17. jun 2019 11:21)

    # Link komentara

  84. Zasto uporno osudjujete ljude za svaku rec I svaki njihov gest. Ovaj gospodin je veliki umetnik, glumac koji je na sve nas ostavio vredan trag. Nije politicar I ne treba ga stavljati u politicki kontekst. Svoj posao covek obavlja perfektno I to bi trebalo da nam bude dovoljno. Pozovite one koji su zaista odgovorni za te uzase koji su se desavali, a ne jednog glumca, coveka koji sanja o Sekspiru...umetnika...
    (Jojo, 17. jun 2019 09:02)

    Bas me interesuje kakav je to trag ostavio.
    (Zoran, 17. jun 2019 11:06)

    # Link komentara

  85. Još dok je trajo rat u Bosni i Hercegovini, svi ozbiljni anlitičari i istoričari nazivali su taj rat jednim od najkompleksnijih u ljudskoj istoriji. Davati bilo kakvu jednostranu definiciju toga rata je u najmanju rukui neozbiljno. Dotičnom glumcu, a da je veliki glumac dokazao je u filmu Karaula, kao i Stankoviću najviše zamjeram izjavu od prije dvanajest godina kada je u istoj emisiji kada je Neleta nazvao "ono malo djubre". No trudim se da razumijem i njega i Abdulaha Sidrana, nije lako živjeti i kulturno djelovati i jednoj maglovitoj kotlini. Suočavaju se sa mnogim problemima, počevši od jezika, pa na dalje. Jezik koji govore u određenim preilikama ponekd zvuči doista tragikomično.
    (Dex Dejvid dexdavid2@gmail.com, 17. jun 2019 11:02)

    # Link komentara

  86. Inace, ovaj covek je pljunuti lik iz Selimovicevih romana. Tipican za ondasnje podneblje. Nepromenljiv i vecan mentalitet kasabe.
    (anti Dulo, 17. jun 2019 10:54)

    # Link komentara

  87. (Free@Last, 17. jun 2019 08:28)

    Banja Luka je takav grad. HVO i Zenge im kucali na vrata, oni sad idu na hrvatsko primorje. Bez grize savesti.
    (anti Dulo, 17. jun 2019 10:52)

    # Link komentara

  88. Nije problem u ovom osvedočenom i iskrenom glumcu- mrzitelju Srba.Problem je u ovima koji su mu dali "kosku" da je on sada glođe pričajući kako je to prosto neprirodno da on,kao takav diže tri prsta,da mora da se pravda i da dokazuje svoju pravu prirodu odnosa prema Srbima...
    (SrBico., 17. jun 2019 10:52)

    # Link komentara

  89. Reci cu nesto sto ce rijetki podrzati, a sto je, to svi znamo, ziva istina:

    Malo je, veoma malo ljudi...ako ih uopste ima, koji su, kad se radi o posljednjem ratu, od tada pa do danasnjeg dana govorili isto...imali nepromjenjiv stav.

    Tako nesto je mogao Amir Reko, recimo.
    Ali njega ne smijemo uzimati kao jedinicu mjere!
    Ne smijemo - jer cemo, mjereci se prema njemu, u vlastitim ocima pasti.
    Onakvi se radjaju jednom u hiljadu godina.

    Da se mi vratimo nama - prosjecnim smrtnicima.

    Evo...ogromna vecina nas je nekada dozivjela raskid ljubavne veze.
    Raskid ima svoje faze...bas kao sto se smjenjuju godisnja doba u prirodi, i period u vrijeme i poslije kidanja jedne veze, ima svoje faze: faza sokiranosti, faza negiranja, faza mrznje, faza konacnog prociscenja.
    Zar ne?
    Samo narcisi i andjeli ne prolaze kroz te faze.

    Ljudi prolaze.

    Nas "raskid" je bio bas sve to.
    Ljudi, ovdje nisu upale "Svabe"...mi smo se krvili sa rodjacima, kumovima, najboljim drugarima.
    Emocionalni haos je najnormalnije stanje duha.

    Oprostimo sebi, da bismo bar donekle mogli amnestirati i druge...bar djelomicno.

    P.S.
    Nisam fan ovog lika.
    Samo mi je dobro posluzio da tematizujem ovaj fenomen.
    (Amila_, 17. jun 2019 10:45)

    # Link komentara

  90. 21. vek, ljudi se spremaju da odu na Mars, a balkanoidi se zaludjuju sa kojekakvim glupostima dok ih politicari pljackaju i nagone jedne na druge. Svaka vam cast zemljaci, bolje i niste zasluzili.
    (Bojan, 17. jun 2019 10:44)

    # Link komentara

  91. Ljudi, okanite se ti prsta. To je Draskovic pokazivo u nekoj kampanji jer je bio treci na listi. Ja necu da budem Vuk Draskovic! 
    Drugo, hrvatski nacisti, kada su polagali zakletvu SS-u, to su radili sa tri podignuta prsta. Pa ima sve na internetu, ako necete dalje da trazite.
    (Blek, 17. jun 2019 09:46)
    Pa secam se toga ,tada su svi klinci i tinejdzeri poceli da pokazuju tri prsta pa i ja jer smo mislili da je to simbol Srbije a realno nikakve veze.Kada se Vuk pojavio bio je neverovatno popularan kod mladih zbog svog izgleda,ono srpski Ce Gevara pa se secam da su svi pevali ono"svi,svi,svi"i tri prsta u vis.Pre Vuka niko ziv nije pokazivao tri prsta da bi se kao nesto busao kako je veliki Srbin.
     (Back in Black, 17. jun 2019 10:43)

    # Link komentara

  92. glumac vrh a covek.....
     (mile, 17. jun 2019 10:40)

    # Link komentara

  93. Glumcina i ljudina !!!
    (Alex, 17. jun 2019 09:17)

    Да, да смо што у тој истој емисији тражи да се одесече глава аждаји Србији.
    (Води га кући па га тови, 17. jun 2019 10:38)

    # Link komentara

  94. Ovaj k'o Šojić.
    "Tačno se sećam, da se ne sećam"!
    (Savetodavac, 17. jun 2019 10:38)

    # Link komentara

  95. Kad će svi muslimani u BiH da se pokrste u veri predaka, pa da završimo već jednom sa tim glupostima o bošnjačkoj naciji!?
     (Ahtung, 17. jun 2019 10:38)

    # Link komentara

  96. Hajde bre pustite ove Bosnjoooke. Nekom nesta pricaju a zive u mitu da je BiH njihova da su je odbranili od nekih spoljnih agresora itd. Kad im pokazes opstine gdje zive u vecini onda krece prica o milionima i milionima pobijenih u ostatku BiH jer, boze, iz kog drugog razloga ih nema u ostatku BiH ?
    (Dzons, 17. jun 2019 08:22)

    Baš lijepo da se ovakvi komentari najnormalnije puštaju, dok komentar od Bošnjaka nema šanse da prođe. Virtuelni patriotizam :D

    A ti, Dzons, nastavi da mrziš, da se podruguješ i da se dičiš rezultatima neviđenih ratnih zločina. Tvoja stvar.
    (Haris, 17. jun 2019 10:35)

    # Link komentara

  97. Ovaj čovjek tako mnogo *enja da je to nevjerovatno.
    Svaki njegov intervju potencira izjave na temu rata te drvlje i kamenje na Srbe.
    Nešto voditelj pita, ali on je žestoko u toj ratnoj materiji.
    Uz takve javne ličnosti, pored naravno političara, nema pomirenja
     (krajisnik, 17. jun 2019 10:28)

    # Link komentara

  98. Politika kojom se ovaj glumac bavi nema premca-to Srbi ne bi nikad mogli.
    (AS, 17. jun 2019 10:26)

    # Link komentara

  99. Zašto pominjete ovog lika? Hrvati ga napadaju iako ima HR putovnicu i radio je „dobra djela“ kao pripadnik ZNG (zbor narodne garde HR). Zbog tih djela vjerovatno, već 25 godina ne može da spava! Srbi, koje mrzi iz dna duše, ga dočekuju i daju mu nagrade! Srbi su čudo!
    (Hastali šejtan, 17. jun 2019 10:23)

    # Link komentara

  100. @Ser Velja
    Dino Merlin ne moze da bude babo nacije, jer je to mesto vec rezervisao rahmetli Alija Izetbegovic.
    (Stojko, 17. jun 2019 10:23)

    # Link komentara

  101. Ако овај игде представља културу и интелигенцију тешко њима... размишљање на нивоу пијанаца испред задруге...
     (Невен, 17. jun 2019 10:17)

    # Link komentara

  102. Srende patriJote neka se zapitaju zasto su tako "omiljeni" kod komsija...Nazalost i mi normalni Srbi moramo da zivimo medju ili sa tim zlim i naopakim...Sta reci o velikom delu naroda kome su idoli Asad, Maduro, Kim Dzong Um, Gadafi, Sadam Husein, Lukasenko, da ne pricam o Svetom Putinu...
     (Rusofilija bolest najmilija, 17. jun 2019 10:17)

    # Link komentara

  103. gledao sam emisiju..fora je da jedan srbin i jedan poturica u sred zagreba pricaju o tomsonu..inače lik smrdi i na fotografiji
    (purgerNS, 17. jun 2019 10:15)

    # Link komentara

  104. Pavelic i ustase su pokazivale tri prsta!
     (Željko, 17. jun 2019 10:13)

    # Link komentara

  105. E Srbende, Srbende, nikad od vas ljudi...sa vasim idolima Milosevicem i Seseljom ste upropastli sve sto ste mogli, napravili od Srba evropsku pariju, dzaba vama bilo sta objasnjavati...
     (Trampe Srbine, 17. jun 2019 10:12)

    # Link komentara

  106. Sta god mislio licno o Bori Corbi, ne bih ja njega bas u isti kos sa Tompsonom.
     (Dex, 17. jun 2019 10:12)

    # Link komentara

  107. Ocito da su na htv zaboravili za njegove izjave za vrijeme sukoba Hrvata i Muslimana kad je otvoreno stao na stranu mudjahedina.
     (valpovo city, 17. jun 2019 10:11)

    # Link komentara

  108. Ljudi obrazujte se,čitajte...ne dozvolite da vam drugi kroje mišljenje.

    Tomson ustaš čuo sam stotinu puta.
    Zainteresujem se i na You Tube preslušam njegove pesme.
    Sem jedne ili dve u kojima se spominje rat i srbi a nastale su u vreme rata sve druge pesme su mu remek dela.

    Peva o ljubavi,peva o domovini i njenim lepotama,peva o ljubavi prema Bogu,ljubavi prema porodici...peva o socijalnim temama.

    Ne sudite a da niste čule ne verujte propagandi.
     (nele, 17. jun 2019 10:10)

    # Link komentara

  109. Ako nista zbog izjave da je “HOS bio plemenita organizacija a Blaz Kraljevic heroj” ja bi mu otkazao svaku saradnju i kontakt sa srpskom kulturom. Eto mu Hrvatska i Ante Prkacin pa nek im se ulizuje do mile volje. Za one koji ne znaju HOS su bili najekstremnije ustase u ratu u BiH i odgovorni su za mnoga ubistva i mucenja Srba posebno u Mostaru (logor Dretelj), Capljini i Sarajevu.
    (stranger, 17. jun 2019 10:09)

    # Link komentara

  110. Čovek je više puta dokazao da mrzi Srbe a mi mu i dalje dozvoljavamo da dolazi u Srbiju i zaradjuje ozbiljne novce od Srba.
    Nije do njega, do nas je.
     (sol, 17. jun 2019 10:07)

    # Link komentara

  111. Od raspada Juge do danas, stotine hiljada hrvata je podiglo uvis tri prsta pa ih niko ne proziva. Pitajte navijače Cibone. Oni to najbolje znaju. Ako ne verujete, Kecman će vam objasniti - za manje od sekunde.
    (made in Serbia, 17. jun 2019 10:06)

    # Link komentara

  112. Gospodin čovek!
    Ovakav čovek treba da bude lider Bosne!
     (Dusan, 17. jun 2019 09:48)

    # Link komentara

  113. Ljudi, okanite se ti prsta. To je Draskovic pokazivo u nekoj kampanji jer je bio treci na listi. Ja necu da budem Vuk Draskovic!
    Drugo, hrvatski nacisti, kada su polagali zakletvu SS-u, to su radili sa tri podignuta prsta. Pa ima sve na internetu, ako necete dalje da trazite.
    (Blek, 17. jun 2019 09:46)

    # Link komentara

  114. Secam se fotografije na kojoj pola klupe hrvatske kosarkaske reprezentacije pokazuje tri prsta - trazeci tri slobodna bacanja za, kako su smatrali, nesportski faul u utakmici protiv nas... Smesna situacija i nista vise.
     (navijac, 17. jun 2019 09:45)

    # Link komentara

  115. Glumcina i ljudina !!!
    (Alex, 17. jun 2019 09:17)

    # Link komentara

  116. od simpa lika iz breninog filma do mnogo negativne pojave
     (dzoker, 17. jun 2019 09:07)

    # Link komentara

  117. pokrite se ušima i dalje su vam u komšiluku ljudi koji na prvu pomisao Srba vade oruzje...sramota !
     (istina, 17. jun 2019 09:06)

    # Link komentara

  118. Zasto uporno osudjujete ljude za svaku rec I svaki njihov gest. Ovaj gospodin je veliki umetnik, glumac koji je na sve nas ostavio vredan trag. Nije politicar I ne treba ga stavljati u politicki kontekst. Svoj posao covek obavlja perfektno I to bi trebalo da nam bude dovoljno. Pozovite one koji su zaista odgovorni za te uzase koji su se desavali, a ne jednog glumca, coveka koji sanja o Sekspiru...umetnika...
    (Jojo, 17. jun 2019 09:02)

    # Link komentara

  119. covjek ne zaboravlja ko mu je bio djed
     (hurricane, 17. jun 2019 09:00)

    # Link komentara

  120. Lik duboko opterecen mrznjom prema svemu sto je srpsko, a to vesto skriva slatkorecivom pricom o bratstvu i jedinstvu.
     (Pop, 17. jun 2019 08:53)

    # Link komentara

  121. Kakav je ovo umišljeni pajac. Večito je u tripu da je neki ne znam kakav glumac... Svaki njegov intervju je prepun apstraktnih reči da bi zvučao mističnije.
     (Jon Bon Jovi, 17. jun 2019 08:51)

    # Link komentara

  122. A na Dinov koncert bi otišao? Na Hankinom je bio.
     (Stefan, 17. jun 2019 08:47)

    # Link komentara

  123. Sjećam se svojevremeno kada je Emir kod Mirjane Hrge na novoj tv pričao kako nikada ne bi glumio u Srpskim filmovima. A ,sada više glumi u Srpskim nego u bosanskim filmovima .
     (Remetilac faktora, 17. jun 2019 08:44)

    # Link komentara

  124. Gledao sam emisiju i preporucujem da je pogleda svaki gradjanin...onda svako nek zakljuci jel treba da bude dobrodosao u Srbiju.
    (zloba, 17. jun 2019 08:42)

    # Link komentara

  125. Dno je onaj koji se divi Šešelju isto kao i onaj koji se klanja Izetbegoviću.Tu nema razlike!Više poštujem mudžahedina,on bar iskreno zastupa svoje stavove,nego ovog slatkorečivog crva.
    (Libero, 17. jun 2019 08:41)

    # Link komentara

  126. J...ni Balkan. Nikada ovde mira i normalnog života.
    Devedeset peta je bila pre skoro četvrt veka a mi smo i dalje na ivici da se pohvatamo za guše.
     (Bane, 17. jun 2019 08:40)

    # Link komentara

  127. Ma jesi pdigao 3 prsta ili nisi?

    Covek upoređuje Riblju Čorbu i Tompsona.... (!) Sta reci? Naravno da bi ovaj zlikovac otisao na koncert Tompsona.

    A na koncert Riblje Corbe bi otislo celo Sarajevo ali kad ne bi bio odrzan u Sarajevu ;-)))

    Kakav nakaradan lik... pustili su mudzahedine u kulturu i sad se cude sto im se gradovi pretvaraju u mahalu prepunu burki.
     (Rocky, 17. jun 2019 08:39)

    # Link komentara

  128. Jarane, sam se zase**s i sam se operes i sve tako... Dosadan si.
     (Tarik, 17. jun 2019 08:36)

    # Link komentara

  129. Ne razumem šta ima loše ako je digao tri prsta?Mozda je digao i slucajno?Ljudi se opterećuju glupostima.A i djed bi mu bio ponosan sigurno.
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 17. jun 2019 08:33)

    # Link komentara

  130. Poznati, žestoki mrzitelj Srba, osim kad mu treba novca. Što bi u nekadašnjem Sarajevu rekli: "Žohar"
    (Neko, 17. jun 2019 08:31)

    # Link komentara

  131. Potražite na netu njegove provale.

    One u kojima pominje Srbe.

    Rešite rebus.
    (sturmmann, 17. jun 2019 08:29)

    # Link komentara

  132. Pašić legenda, živ i zdrav nam bio!!!
     (Sotir zvani đubre, 17. jun 2019 08:28)

    # Link komentara

  133. Kakav je ovo lažnjak i folirant.
    (j... da mu ne uđe, 17. jun 2019 08:28)

    # Link komentara

  134. Stanković kad god dovede nekog iz BiH kao gosta uporno oživljava duhove prošlosti, vraća se na tragični period od 1992 do 1995, gdje je ko bio i ko je šta radio ... pa zar se sa tim ljudima nema o čemu drugom pričati?
    Hadžihafizbegovića sam gledao u Banja Luci u Narodnom pozorištu RS prije nekoliko godina, prepuna dvorana i ovacije za glumca na kraju. ZA ljude koji ne žive u BiH treba napomenuti da firme iz RS normalno sarađuju sa firmama iz FBiH, u Sarajevu u firmama radi dosta Srba koji žive u okolini Sarajeva iz razloga što im je tako jeftinije a ne zbog straha od života u Sarajevu. U Banja Luci nikoma na pamet ne pada da nekog maltretira na nacionalnoj ili vjerskoj osnovi, ljudi žive i rade koliko mogu u ovo vrijeme. Slika koju daju mediji je jadna i funkciji dnevne politike ljudi na vlasti koji tu žele ostati bar do kraja svog života.
    (Free@Last, 17. jun 2019 08:28)

    # Link komentara

  135. Ko je ovaj? Onaj iz tabloida?
    (Sajo, 17. jun 2019 08:25)

    # Link komentara

  136. Odlican glumac i očigledno loš čovek.
     (amiša, 17. jun 2019 08:25)

    # Link komentara

  137. pa dajte ljudi?! pa ko je ovaj čovek koji je ok glumac, ali nije bog ni guru ni neznamšta, da se daje toliki značaj tome šta on misli o bilo čemu...baš me briga za njega kao što je i njega baš briga za mene...on juri uloge na sve strane, igra sve šta stigne, da zaradi, normalno, kao što i ja gledam kako ću...pustite više to
    (klose, 17. jun 2019 08:24)

    # Link komentara

  138. Ovaj covek,skromne inteligencije,prostog recnika,a veoma ostrascenih stavova,zaista ne bi trebalo da bude dobrodosao u fimski i pozorisni zivot Srbije.Jer mazohisticki zvuci da ugoscavate nekog ko prema vama pokazuje toliku mrznjuni prezir.
     (alek, 17. jun 2019 08:23)

    # Link komentara

  139. Hajde bre pustite ove Bosnjoooke. Nekom nesta pricaju a zive u mitu da je BiH njihova da su je odbranili od nekih spoljnih agresora itd. Kad im pokazes opstine gdje zive u vecini onda krece prica o milionima i milionima pobijenih u ostatku BiH jer, boze, iz kog drugog razloga ih nema u ostatku BiH ?
    (Dzons, 17. jun 2019 08:22)

    # Link komentara

  140. sve ove ex yu glavurde dolaze u beograd da uzmu peneze a 1 bajaga ne može u rvacku
    (šemsudin, 17. jun 2019 08:22)

    # Link komentara

  141. Juce sam gledao ovu emisiju i nisam mogao da vjerujem svojim ocima koliki je ovaj covjek fasista i srbomrzac. To je vec teska patologija. Bio mi je simpatican kao glumac ali ja vise nikad necu pogkedati film u kojem on glumi. Tacka.
     (iz_Podgorice, 17. jun 2019 08:20)

    # Link komentara

  142. "Moja najveća frustracija je što ovde argument više ne znači ništa."
    Ovo je baš lepo rekao.
    (Phoeb, 17. jun 2019 08:19)

    # Link komentara

  143. Ako je Tompson heroj nacije, Bora majka nacije, šta mu dođe Dino Merlin?
     (Ser Velja, 17. jun 2019 08:15)

    # Link komentara

  144. Dobar glumac ali je sve upropastio nacionalizmom.Veliki je nacionalista.
     (South Park, 17. jun 2019 08:14)

    # Link komentara