1. Porez na imovinu 2007.-2500 din, 2018.-18000 din.!
    Kupus 2005. 3 din., 2018. 30 din.
    2005. zaposlen, 2018. nezaposlen !
    (Dobitnici i gubitnici eufemizam za lopove i njihove zrtve, 13. oktobar 2018 13:56)

    # Link komentara

  2. A i belo ti je nakon toga pocelo stizati gratis, sad ti ostaje samo zal za proslim vremenima.
     (Hari Haler, 13. oktobar 2018 12:44)

    # Link komentara

  3. koliko smo glupo i plitko drustvo, nemamo nikakve sanse da razumemo kad nam neko kaze istinu u lice. Zato i dominiraju farme, zadruge, parovi, jeftini pilici kojima je istekao rok, siledzistvo i bezakonje. Nije ni cudo sto su nas oterali sa zemlje i oteli je, imamo kolektivnu svest i obrazovanje na nivou amazonskog plemena
     (bozza, 12. oktobar 2018 22:23)

    # Link komentara

  4. Dobar dan.
    Zeleo bih da radim za marketing SNS-a.
    Sta je potrebno od kvalifikacija?
    Da li je u pitanju stalni radni odnos, ili se radi na procenat?
    Kom doktoru treba da posaljem dijagnozu, pardon, CV?
    Da li se posle izbora dobija otpremnina?
    Hvala unapred.
    (Posle sest godina razmisljanja, 12. oktobar 2018 21:55)

    # Link komentara

  5. 5. Oktobar je dan oslobodjenja Srbije od loze Milosevica. Sta se dalje desilo ko je koga razocarao, to je drugo pitanje. Ostaci bivseg rezima su nam ubili premijera i nadu da Srbija krene ubrzano ka svetubi evropi. Sve sto nam se dalje desavalo je za polemiku....
    (U prolazu..., 12. oktobar 2018 19:18)

    Premijera su ubili oni s kojima je pravio savez da bi se 5. oktobar uopste desio. Znate onu o tikvama i sadjenju...
     (pimpf, 12. oktobar 2018 21:21)

    # Link komentara

  6. Peti oktobar nije ispunio očekivanja koja su nam tada bila izgledna, ali sada ni Biljana nije, vređajući jako grubo one koji misle drugačije. Na moju veliku žalost.
    (KiM, 12. oktobar 2018 20:36)

    # Link komentara

  7. Ova jos nije shvatila,posle toliko godina,da je 5.oktobar, (kao i vreme pre tog datuma) bio početak tihe okupacije Srbije,uništavanje domaćej bankarskog sistema,privrede,rasprodaje apsolutno svega,a ovi danas su to sve samo usavršili i nastavili,pa sad prodaju i reke,izvore vode,obradivu zemlju,Bor,PKB itd,tako da necemo uskoro imati ništa nase. I ona je neka javna ličnost,ne vidi dalje od nosa,užas.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Joca, 12. oktobar 2018 19:23) #

    Ma da, bankarski sistem nam je bio savršen pre 5.oktobra, a Sloba uopšte nije rasprodao državu. Izgleda da ti ništa nisi shvatio.
    (Negativni, 12. oktobar 2018 20:11)

    # Link komentara

  8. to je poslednji put kada je centralna Srbija smenila vlast ..
    Beogradjani ostajte u miru i dalje..
    (deda..., 12. oktobar 2018 19:34)

    # Link komentara

  9. Ova jos nije shvatila,posle toliko godina,da je 5.oktobar, (kao i vreme pre tog datuma) bio početak tihe okupacije Srbije,uništavanje domaćej bankarskog sistema,privrede,rasprodaje apsolutno svega,a ovi danas su to sve samo usavršili i nastavili,pa sad prodaju i reke,izvore vode,obradivu zemlju,Bor,PKB itd,tako da necemo uskoro imati ništa nase. I ona je neka javna ličnost,ne vidi dalje od nosa,užas.
     (Joca, 12. oktobar 2018 19:23)

    # Link komentara

  10. 5. Oktobar je dan oslobodjenja Srbije od loze Milosevica. Sta se dalje desilo ko je koga razocarao, to je drugo pitanje. Ostaci bivseg rezima su nam ubili premijera i nadu da Srbija krene ubrzano ka svetubi evropi. Sve sto nam se dalje desavalo je za polemiku....
     (U prolazu..., 12. oktobar 2018 19:18)

    # Link komentara

  11. 5. oktobar je bila jedna od najboljih stvari u istoriji srbije. Da se razumemo, mi smo uvek u istoriji bili jedan od najsiromasnijih evropskih naroda ne samo novcano vec i duhom. Ali tada smo videli neke lepe i pozitivne promene i moj je utisak bili smo na pravom putu do neke 2008, naravno ono sto se desili 2003. 13 marta je bio najveci moguci udarac ali posle 2008. se nesto desilo, ne znam sta i od tad je opet lose. Pricam generalno stanje u drustvu, duhu naroda. Sada opet samo empatija videli ste i juce gde smo...
    (Nathan, 12. oktobar 2018 18:59)

    # Link komentara

  12. 5.oktobar je sramota za Srbiju
    (RILE, 12. oktobar 2018 13:15)

    Tvoj gazda je sramota za Srbiju.
    (Bager, 12. oktobar 2018 18:43)

    # Link komentara

  13. Dragi sendvicari,

    Mislim da ce gospodja Srbljanovic biti pocastvovana vasim ostroumnim i objektivnim komentarima. Lepo je da se svi secate perioda Milosevica i radikala sa setom, jeste, zaista je bilo posebno to vreme. A onda slucajno naidje sacica neprijatelja svega srpskog, pokra slike, zapali Skupstinu i krenu da krade. Bogu hvala, pa su nasi dragi napredni politicari tome stali na put, i sada mozemo opet da se radujemo uspesima tetaka iz Kanade, vrhunskim doktoratima, ekskurzijama, peracima prozora, otrkrivenim slucajevima ubistva, opadanju kriminala, kvalitetnoj spoljnoj politici okrenutoj Putinu sa Blerom kao savetnikom, itd, itd.

    Ako je samo jedan od vas komentatora, ne pogledao neku Biljaninu dramu, nego ikada bio u JDP, ja vise nikada necu komentarisati nijednog bota. Do posle izbora.
    (Antibot, 12. oktobar 2018 18:34)

    # Link komentara

  14. Pozdrav za Biljanu iz K.Dubice
    (radenko r8, 12. oktobar 2018 18:21)

    # Link komentara

  15. Jedini put kad je narod zaista birao. Da sps i radikali odu. Ipak su se vratili
    (bu2nin, 12. oktobar 2018 18:20)

    # Link komentara

  16. Veliki istorijski događaj, vrhunski umetnik, elita građanskog društva, sve ispljuvano od strane većine (vođinih primitivaca)
     (Uobičajeno, 12. oktobar 2018 18:08)

    # Link komentara

  17. Hitno ponoviti dok jos ima nade i vremena.
     (Shirobon, 12. oktobar 2018 18:07)

    # Link komentara

  18. na racun 5 okt su mnogi kvazi umetnici napravili karijere, silom naturajuci norme i ideje zapadnog neoliberalnog globalistickog amoralonog drustvenokulturnog šunda. Pritom nikad nisu ozbiljnije boravili na zapadu, vec samo kao turisti. Srbljanović je perjanica
    (bg na belom, 12. oktobar 2018 17:58)

    # Link komentara

  19. Na ucmale opaske "I kako je posle 5. oktobra", odgovor je "Ne znamo" jer se desio 12. mart.
    I nikada necemo saznati, jer je 5. oktobar nasilno prekinut ubistvom premijera.
    (PFCerak, 12. oktobar 2018 17:30)

    # Link komentara

  20. 5.Oktobar 2000. dan kada je Srbija pokušala da uhvati korak sa svetom bez jedne noge uz obećanu protezu koja nikad nije stigla.
     (Leva,leva,leva desna 1 2, 12. oktobar 2018 17:19)

    # Link komentara

  21. Jedino ako je uzela neke pare inače čist promašaj, lopovi došli na vlast.
    (Lepi, 12. oktobar 2018 17:19)

    # Link komentara

  22. Sta je za nju 5 oktobar?, svako ima pravo na svoje misljenje pa tako i ona, no svojim kategorickim komentarima pokazuje da joj politika pogotovo u srbiji nije jaca strana. Svi su normalni ljudi u srbiji bili za uklanjanje zlikovca Milosevica i njegove gestapovske masinerije olicene cvetom u kosi I STA SE POTOM DOGODI, sto nam malo ona neobjasni KAKVIM NAZIVOM tu zlocinacku pljackasku APOKALIPSU do 2012 NAZVATI. Nijedan narod to nije zasluzio da posle decenije patnji bude bedno satrven od spasioca, naziv za tako nesto u srbskom jeziku nepostoji ili bi ona mogla da nam sa francuskog takav izraz prevede. Nova vlast pod palicom evrope cisti drustveni sljam i to je dug proces, Srbija nece krenuti ka normalnom drustvu bez promene ustava, totalne.. regionalizacije drzave u kojoj beograd nece biti glavni grad.
     (tamnavac, 12. oktobar 2018 17:08)

    # Link komentara

  23. Dan pobune bez obzira na rezultat. To je naša specijalnost. Nešto kao 27. mart.
    Spaseš dušu, a natovariš sebi drugu bedu na vrat.
    Pa da li je to zrelost?
     (optimista, 12. oktobar 2018 17:03)

    # Link komentara

  24. Auuuuu, botici na kulturi! Nece na dobro da im izadje na ganglije, i jednima i drugima. Ipak je bot bot, koje god boje bio! Biljana u pravu ste ali ako intelektualci cute cemu da se nadaju radnici?
     (Linvu Racq, 12. oktobar 2018 17:00)

    # Link komentara

  25. A taman je 'premijerka' pohvalila.
     (mix, 12. oktobar 2018 16:55)

    # Link komentara

  26. Mislim da se tendenciozno prebacuje prica na “pljacku i losu vlast posle 5. Okt” da bi se zaboravilo koliko smo bili opljackani 90tih (jer znamo ko je tad bio na vlasti)... i jos vise da bi se zaboravilo da je to bilo USLED NEPOSTOVANJA SUDSKIH ODLUKA O PRIZNAVANJU REZULTATA IZBORA... t.j. 5. Oktobra ne bi bilo da IZBORI NISU BILI POKRADENI DIVLJACKI za sta postoje izjave samih aktera kradje!!!
    (rece mi jedan covek, 12. oktobar 2018 16:54)

    # Link komentara

  27. Ко је дотична
    (ИБАРСКА ЛАСИЦА, 12. oktobar 2018 14:36)

    jedna dama... dalje ne treba da znas, jer da si hteo da znas, znao bi.
     (neutralni felsh, 12. oktobar 2018 16:54)

    # Link komentara

  28. Ljudi me smatraju normalnom i civilizovanom osobom. Putujem zivim lepo a kao mladic 90 ih isto sam putovao i znao u kakvoj drzavi zivim.
    5.oktobar je jedna teska prevara ljudi. 95% su ljudi izigrani i prevareni. Jedini u 5% koji je profitirao tj. misli da je profitirao , ali nije, je Ceda ...
    (sasa, 12. oktobar 2018 16:50)

    # Link komentara

  29. Peti oktobar se nije urusio jer nije ni planirano da bude drukcije nego sto jeste.Postpetooktobarski vladari sigurno nisu planirali nista drugo no da osvojenu vlast iskoriste za licnu benefit.I sad narod koji je bio spreman da pogine za njih nazivati huljom,jer je naivno verovao u te ljude,moze samo neko ko nikada nije bio savremenik sa njim,kome je uvek bilo dobro,a sada mozda i najbolje cim doticna gospodja cuti na najvecu vlastodrzacku tiraniju koju trenutno prozivljavamo.Inace taj dan su izgurali oni kojih se gospodja grozi,Velja Ilic i Cacani sa dignuta tri prsta,navijaci...da su se pitali intelektualci iz kruga dvojke,Sloba bi doveka vladao.
    (jatabare, 12. oktobar 2018 16:38)

    # Link komentara

  30. Peti oktobar je dan koji sadašnja vlast nikada neće preboleti, a svesni da su šesti preživeli zahvaljujući normalnom i samosvesnom narodu koji sada nazivaju razbojnicima i kriminalcima.Tako to ide
    (Eeeeeeeee, 12. oktobar 2018 16:32)

    # Link komentara

  31. Ženo posle 5-tog okobra ubrzo smo i ja i žena ostali na ulici, dos nam je fabriku zatvorio. Za mene je 5-ti oktobar najgori dan u životu.
     (Dejca-LE, 12. oktobar 2018 16:32)

    # Link komentara

  32. 5 oktobra se dogodila pljacka slika itd a to je bio samo uvod jer se posle isto to desavalo samo u vecim razmerama i najvise su bili osteceni gradjani koji su ostajali bez posla i sa velikim potrazivanjima koje na zalost jos nisu naplatili i posle ce neko da mi kaze da je opozicija dobra
    (Sanja, 12. oktobar 2018 16:25)

    # Link komentara

  33. Potpuni se slazem
    (Otpor Cerak, 12. oktobar 2018 16:22)

    # Link komentara

  34. Za mene si Ti simbol nečeg jako malo vrednog!
    (Gedora, 12. oktobar 2018 16:02)

    # Link komentara

  35. Dovoljno sam mator,da ga se sećam.
    Na žalost sećam se i ostalih dana tog oktobra.
    Ne sećam se samo, da su oni koji su uništavali državu desetak godina pre toga odgovarali za nešto.
    Nastradao je Sloba i nesretni direktor RTS-a Milanović .
    Ostali su se provukli, na moju veliku žalost.
    Nadam se da sledeći šesti oktobar neće proći tako bezazleno ....
    (peca, 12. oktobar 2018 16:00)

    # Link komentara

  36. Gospodja Biljana zastupa svoju opciju i nema prava nikoga da naziva huljom. Ona je za mene vrlo necasna osoba. djura
     (djura, 12. oktobar 2018 15:45)

    # Link komentara

  37. 5. Oktobar se završio atentatom na Djindjica. Taj čovek je jedini imao šanse da nas ubrzano reformise. Da je i dalje živ mi bi već bili u EU.
    (Mirko, 12. oktobar 2018 15:43)

    # Link komentara

  38. sasvim korektno,ja za dragana đilasa ne bih glasao,taman se vratile devedesete,a za aleksandra vučića ne bih glasao,taman nas opet bombardovali,i u pravu si,niko posten nema politicku opciju za koju bi glasao
     (aleksandar, 12. oktobar 2018 15:42)

    # Link komentara

  39. 5. Oktobar je platila CIA inace se nikad ne bi desio. Jel i to velicina pomenutog datuma?
    (Neinformisan, 12. oktobar 2018 15:35)

    # Link komentara

  40. Ona se periodicno pojavljuje sa istim pricama. Iako se nacelno slazem sa nekim delovima price. Opet jako me smara kada je vidim,jer uvek isti gestikulacija,prica,propratni komentari.....
    (milann, 12. oktobar 2018 13:05)

    Jao, bas se potresoh sto te smara, nemoj da je gledas.
    (Ana, 12. oktobar 2018 15:35)

    # Link komentara

  41. U kom si fazonu? Hoćeš da ortakinju dovedeš u nepriliku? Ili je Fikus u fazonu, do it whatever u want my dear?
     (Little Djokica, 12. oktobar 2018 15:21)

    # Link komentara

  42. 5 oktobar kao i svaka revolucija ima dobre i lose strane.

    Sa jedne strane dobro je da je otisao jedan lopovski rezim koji je fizicki urnisao gradjana Srbije u pokusaju da 50 porodica preuzme imovinu Srbije pa i po cenu vodjenja rata pod parolom srpstva iako su pripadali partokratsko-komunistickom stalezu.

    Sa druge strane zamenili su ih prevejani, obrazovani lopovi, deca onih smenjenih komunista, koji su se nastavili na fizicko unistenje naroda pa ga urnisali ekonomski, moralno i strateski.

    Sada smo vazalna kolonija koja je radosna kad neko otvori prodavnicu i uvaljuje nam svoju robu koju mi placamo iz ko zna kojih izvora dok nam jednog dana ne saopste da smo bezemljasi i da uzmemo svoje prnje i ne potrazimo neku ledinu odakle nas nece isterati.
    (Aleksa Pufta, 12. oktobar 2018 15:14)

    # Link komentara

  43. To što neko ima suprotno mišljenje od Biljane Srbljanović ne znaći da je hulja i baraba.
    (Nenad Okanović, 12. oktobar 2018 13:30)

    Ustvari, ako neko ima suprotno misljenje od nje onda sigurno nije hulja i baraba.
    (100% tacno, 12. oktobar 2018 15:12)

    # Link komentara

  44. 5.oktobar jeste bila velika nada i sansa za sve nas,kako pojedince tako i drzavu.Nazalost dani ,meseci i godine posle 5.oktobra su izneverili nasa ocekivanja a ljudi kojima smo verovali su nas razocarali.
    (kiza, 12. oktobar 2018 13:31)

    Nisu samo razocarali, nego i POKRALI, i niko nikada nije odgovarao za to !!!
    (Goran, 12. oktobar 2018 14:59)

    # Link komentara

  45. Pročitajte komentar koji je dao Čovek koji se potpisao kao NeboDer, 13 : 02
    Stojim iza svakog slova, tačke i zareza.
     (Moca Novi Sad, 12. oktobar 2018 14:58)

    # Link komentara

  46. Pa SNS od 2012 i ova sad nije isto.

    Ne kazem da se od Vucica ovo nije moglo ocekivati, ali ne bih ja krivio samo narod ili glasace za to sto to nisu znali ili prepoznali tada.

    Veca im je krivica sto su danas nemarni ili povodljivi... zmure i cute.

    Dok se ne opamete gledace oko sebe ove bahate iz SNS.
     (Pera Zver, 12. oktobar 2018 14:53)

    # Link komentara

  47. oni,ovi
    (av, 12. oktobar 2018 14:53)

    # Link komentara

  48. Ako kazemo da je nase drustvo nezrelo, neodgovorne inteligencije i slicno, koje drustvo bismo uzeli za suprotan primjer? Nema ga. Gospodja Srbljanovic se vara ako misli da postoji. Naravno, imam u vidu zapadne, velike i bogate zemlje koje bi i trebalo da snose najvecu odgovornost za sveukupan razvoj drustva na planeti za sto postoje krupni razlozi, opstepoznati pa ih nije potrebno navoditi. I kad na celo najmocnije drzave gradjani izaberu covjeka, za koga ogroman broj ljudi misli da nikako "ne pristaje" vremenu, sta onda reci? A moglo bi se navesti jos primjera i iz Zajednice kojoj zelimo da pripadamo. Dakle, nase male zemlje ce, kako se cini, zanavjek ovako: otjerajmo ih da dodju ovi, a kad nam dosade, vratimo one. Da je 5. oktobar stvarno bio dobar, danas ne bi bilo potrebe pozivati se na njega, nego bismo ga srecno zivjeli. Maknut je jedan covjek, a nikakve vajde od toga nije bilo. Problem je, ustvari, u svima nama, i u meni, ali i u vama.
     (Olja, 12. oktobar 2018 14:47)

    # Link komentara

  49. Za mene si ti simbol necega apsolutno bezvrednog, vulgarnog, nekulturnog, licemernog, sto neretko u Srbiji zeli da se predstavi kao inteligencija.
     (my way, 12. oktobar 2018 14:46)

    # Link komentara

  50. Ко је дотична
     (ИБАРСКА ЛАСИЦА, 12. oktobar 2018 14:36)

    # Link komentara

  51. a za mene dan lopova.
    ako mozemo imati dan zena,dan muskaraca,dan praznika rada,mozemo i dan lopova i kriminalaca
     (mozaks, 12. oktobar 2018 14:17)

    # Link komentara

  52. Nazalost,sve tačno...
    (Goran, 12. oktobar 2018 14:10)

    # Link komentara

  53. 5 oktobar je otvorio vrata vecpj pljacki drzave Srbije i njenih gradjana nego sto je to bilo za vreme Milosevica! Za Slobino vreme je to bilo unutrasnje domace pljackanje drzave a posle 5 oktobra domace i internacionalno!
    (tomica chicago, 12. oktobar 2018 14:00)

    # Link komentara

  54. Svaka na mestu .Bas je tako .
     (Deks, 12. oktobar 2018 13:59)

    # Link komentara

  55. 100% tačno! Rešenje je treća opcija.
    A 5. oktobar je inače i dalje GLUPOST!
     (Višekruna, 12. oktobar 2018 13:54)

    # Link komentara

  56. Ako ti je primitivizam vredan :#
     (Nikad za te cuo :(, 12. oktobar 2018 13:53)

    # Link komentara

  57. Konvertit.
     (milan, 12. oktobar 2018 13:53)

    # Link komentara

  58. "Za mene je 5. oktobar i dalje simbol nečeg retko vrednog što je ovde uspelo da se dogodi, utoliko je tragedija njegovog urušavanja veća."

    Stvoriš predstavu, kreiraš je (scenario, dramaturgiju, scenografiju, koreografiju, šminku, pirotehniku, muziku, itd), izvedeš je premijerno, i nakon toga se dogodi "tragedija njenog urušavanja". I onda kažeš da je ta predstava vredna i da je zato tragedija njenog neuspeha na sceni time još veća.
    (Pet, deset, dvadeset, nula-nula, 12. oktobar 2018 13:39)

    # Link komentara

  59. Ipak je 5 Oktobar bio velika zamisao sa nikakvim postignutim.rezultatima.
    (Ivan, 12. oktobar 2018 13:38)

    # Link komentara

  60. Stvarno je velika sramota od gospodje Srbijanovic da velica 5 oktobar, koji je jedna tragedija srpskog naroda, jos je veca sramota sto je ljude koji se ne slazu sa njenim misljenjem naziva, barabama, i politickim huljama.
    (Vladan, 12. oktobar 2018 13:37)

    # Link komentara

  61. Peti oktobar je streljan
    12.3.2003.
    Organizatori i inspiratori streljanja su znali za to.
    Zato su i organizovali i inspirisali streljanje.
    (Pedja, 12. oktobar 2018 13:37)

    # Link komentara

  62. Simbol nemoci
     (paralelno, 12. oktobar 2018 13:36)

    # Link komentara

  63. Jeste, Biljana, ali, nažalost, samo simbol. Tada je bio nešto više od simbola, imao je i realnu stranu, otorali smo onog, ali oni koji su došli nisu umeli da sačuvaju ništa, vratili su se stari.
    (5p, 12. oktobar 2018 13:32)

    # Link komentara

  64. 5.oktobar jeste bila velika nada i sansa za sve nas,kako pojedince tako i drzavu.Nazalost dani ,meseci i godine posle 5.oktobra su izneverili nasa ocekivanja a ljudi kojima smo verovali su nas razocarali.
    (kiza, 12. oktobar 2018 13:31)

    # Link komentara

  65. To što neko ima suprotno mišljenje od Biljane Srbljanović ne znaći da je hulja i baraba.
    (Nenad Okanović, 12. oktobar 2018 13:30)

    # Link komentara

  66. ljudi koji su bili upuceni u desavanja u zemlji i delovanje tadasnjeg rezima 90ih mogu da smatraju 5. oktobar necim negativnim samo ako su hulja. i to je dobro rekla. ne govorim ovde o onima koji su bili zaslepljeni milosevicevom propagandom ipolitikon i koji jednostavno ne shvataju sta se dogadjalo vec o onima koji si znali a ipak to podrzavali. to je mogao samo ljudski korov
     (title, 12. oktobar 2018 13:25)

    # Link komentara

  67. 5. Oktobar je trebao da donese promene. A doneo je samo još goru situaciju u celoj državi. Posledice se osećaju i dan, danas.
    (nana, 12. oktobar 2018 13:25)

    # Link komentara

  68. Za mene je to dan kada smo izgubili drzavu. Primnjeni smo ponovo u UN kao nova a ne zemlja osnivac. Na vlast su dosli ljudi koji su toliko krali da se vise nikada necemo oporaviti. Njihova pljacka je kao rezultat imala povratak demagoga. Posle njega nece vise biti ni formalno Srbije.
     (ej bre, 12. oktobar 2018 13:25)

    # Link komentara

  69. Ona jos kao nije shvatila??? Ili joj se ne isplati??
    (Lola, 12. oktobar 2018 13:23)

    # Link komentara

  70. Smatram da je nas i našu zemlju 5. oktobar doveo do siromaštva, silnih privatizacija, otpuštanja, pustošenja državne kase, lopovluka ljudi u vrhu, uopšteno rečeno došlo je do kraha Srbije. E, sada kada je neko stavio malo prst na čelo i uradio nešto dobro i ok za ovaj narod, sad ni to ne valja. Dobro naš narod kaže- Srbinu nikako udovoljiti. Ali, gledajmo u budućnost, dešavaju nam se dobre stvari, stajemo polako na svoje noge, više nas cene i poštuju, 'ajmo i mi da damo doprinos i da budemo pozitivni kako bi društvo u kom živimo bilo lepše. Nikad više 5. oktobar da se ne ponovi.
    (Io, 12. oktobar 2018 13:21)

    # Link komentara

  71. Šta se to desilo tog VANDALSKOG! 5 Oktobra Kada ste vi GOSPODO PLJAČKALI I LUPALI NAŠU I VASU SAVEZNU SKUPŠTINU ! Sram vas bilo!
    (sinisko, 12. oktobar 2018 13:17)

    # Link komentara

  72. 5.oktobar je sramota za Srbiju
    (RILE, 12. oktobar 2018 13:15)

    # Link komentara

  73. Nice day for a white wedding. (Billy Idol)
     (Reci ne drogama, 12. oktobar 2018 13:15)

    # Link komentara

  74. Biljo ti si za mene simbol lepote i zenstvenosti.
     (Dragan Vl, 12. oktobar 2018 13:15)

    # Link komentara

  75. Kako god,taj peti oktobar svi pamte.
    (miki, 12. oktobar 2018 13:14)

    # Link komentara

  76. Možda bi 5. oktobar imao smisla,da na vlast tada nisu dosli oni koju su unistili zemlju ,doveli je do ivice propasti,preko pljackaskih privatizacija unistili privredu i obesmislili sve ono sto je moglo. Srecom,sada je tome konacno dosao kraj,i Srbija se polako ali sigurno oporavlja.Nadam se da ce Srbija postati bolje mesto za zivot,ako ne za nas,onda za nasu decu.
    (Roditelj, 12. oktobar 2018 13:07)

    # Link komentara

  77. Ona se periodicno pojavljuje sa istim pricama. Iako se nacelno slazem sa nekim delovima price. Opet jako me smara kada je vidim,jer uvek isti gestikulacija,prica,propratni komentari.....
     (milann, 12. oktobar 2018 13:05)

    # Link komentara

  78. To je trebalo da bude,a ispalo je da lopovi menjaju lopove.
     (nikola, 12. oktobar 2018 13:04)

    # Link komentara

  79. Za sve koji misle!
     (Gordon F., 12. oktobar 2018 13:03)

    # Link komentara

  80. Nije 5.oktobar simbol pljačke, nego 6.oktobar! Puno se pričalo o lustraciji, a ona se nije desila, nastavilo se sa praksom dosijea u fioci. Zato ne mogu da se otmem utisku da su crveni, žuti, plavi...jedna ekipa koja se međusobno štiti zarad ličnih interesa.
     (Nebo.Der, 12. oktobar 2018 13:02)

    # Link komentara

  81. Dokle vise o tom 5.oktobru. I sta sad posle njega?
     (zone, 12. oktobar 2018 12:57)

    # Link komentara