Četvrtak, 19.10.2017.

19:11

Ovo su najbolji filmovi 21. veka po mišljenju filmskih kritičara

Izvor: Business Insider

Ovo su najbolji filmovi 21. veka po mišljenju filmskih kritièara IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

111 Komentari

Sortiraj po:

M

pre 6 godina

@taki p.
Kao ljubitelj naučne fantastike jednostavno ne doprinosi gotovo ništa novo i kreativno zadnje vreme. Nolan iako zabavan nije posebno kreativan ni sposoban za kvalitetno pisanje. Pominješ maštovitost, samo uporedi bilo koji od filmova koje si naveo sa recimo Panovim lavirintom koji je na listi, kreativnost i maštovitost Panovog lavirinta je drugi nivo. Marsovac je radjen po knjizi pa mu se i ono malo maštovitosti ne može pripisati već originalnom delu.

AlexNS

pre 6 godina

ljudi, ja odkako sam odgledala twin peaks ne mogu vise da pratim niti jednu seriju niti jedan film a da mi nije ono "mediocre" jednostavno ne mogu, izgubila sam se u interpretaciji serije da je cak doslo do toga da sam je dvaput sanjala. hvala dejvide lince! da li jos neko prolazi kroz ovako iskustvo i da li ima neko neki savet kako da se povratim u normalu?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (azra, 19. oktobar 2017 23:05)

Da li si i razumela novi twin peaks?Ubedjen sam da mnogi nisu skontali u cemu je tu rec,mada si navela da si sanjala cak seriju,e ja mislim da je u tome zapravo stvar o snu :) ne odredjenog coveka nego svih nas :)

Rusty

pre 6 godina

(Bojan, 20. oktobar 2017 10:03)

Sta je dobra a sta losa prica? Moze film da bude prepun dijaloga i dramskih elemenata ali ipak da bude prazan i dosadan. Cak sta vise, najvise takvih filmova se i snima. Naizgled dobar scenario, gomila obrta, ali u stvari jedno veliko nista. Vecina filmova danas je tehnicki pristojna, to vise i nije takav problem ako imas kakav takav budzet. Evo ti lista filmova za koje imam utisak da ti se ne bi dopali jer nemaju previse dijaloga i nisu prenatrpani, a sve od reda remek dela: good bad and ugly, apocalypse now, stalker, blue velvet, blade runner, no country for old men, blade runner 2049, itd...

aco

pre 6 godina

Nightcrawler je odlican, a potcenjen film. Nema zemlje za starce, Bice ovde krvi, Stari momak (od istog rezisera je dobar film "Sluskinja"). Na ovoj listi su bas precenjeni filmovi.

EU Citizen

pre 6 godina

Pa, pola-pola, tj. pola prosečne gluposti i polugluposti a pola odlični filmovi, na prvom mestu Spritited Away, koji je remek delo, pa onda i Lord of the Rings filmovi, Sideways, Ratatouille, Pan's Labyrinth ili 4 weeks. Naravno, najbolji su ostali izvan liste, ali ko će da nabraja, ko zna, zna :))

taki p.

pre 6 godina

Nijedan Nolanov film,nema ni "Gravitacije","Marsovca" ni mnogo drugih kreativnih filmova,sf izgleda ne postoji kao zanr za kvazi-kriticare,zaglavljene u dubokoj proslosti,optereceni sa nadrealnim dramama i simpaticnim komedijama.Veliko platno izmedju ostalog trazi imaginaciju,fantastiku,mastovitost,vecina ovih filmova sa liste su za tv,u bioskopu bi bili sahranjeni za nedelju dana.Ipak najteze zanimanje danas izgleda da je filmski kriticar.

Bojan

pre 6 godina

Problem je sto danas kada je film u pitanju, mnogo se vise ulaze u efekte , fotografiju , kameru a mnogo manje u samu pricu tj radnju filma. Zato ima sve vise filmova , tu pre svega mislim na americku industriju, koji imaju tanku pricu ali su tehnicki fenomenalno odradjeni. A danasnji klinci se mnogo vise pale na tehniku nego na pricu i zato mozemo naci filmove koji imaju ocenu 8 ili 9 a da su krs sto se tice price. Ne znam, verovatno je to zato sto smo postali jako povrsno drustvo plus tehnika sve vise napreduje i ne znamo da prepoznamo zaista dobar i kvalitetan fim i dajemo visoke ocene filmovima samo zato sto su tehnicki fenomenalno snimljeni . Toliko cesto pogledam danasnje filmove sa ocenama 8 ili 9 i budem zapanjen time koliko su ti filmovi prazni i sa losom pricom, iako naravno, neko je to dobro primetio, cim se deklarises da ti se film ne svidja odmah pocnu oni umisljeni da ti govore da si glup jer eto nisi razumeo film. Nikada ali nikada necu dati nekom filmu ocenu vecu od 7 ako ima losu pricu, pa makar efekti, kamera i slika bili delo genijalca. Mislim kada su u tome bili genijalni sto ne smisle i isto tako genijalnu pricu. Zato se i vracamo onome da je sve sto je moglo biti snimljeno sto se tice price vec smimljeno pa se zato baca akcenat na efekte i sliku. Jos eventualno francuski i spanski filmovi drze neki nivo ostalo je sve manje vise isto.

Svetski Mega Car

pre 6 godina

wild tales ubedljiv za ove!!
(zvrk, 19. oktobar 2017 20:52)

Slažem se, genijalan film. Ali je problem što je argentinski film, a ne američki, tako da je u startu "nebitan" za tamo neke filmske kvazikritičare. Još je samo falio Iron Man ili AvenDJersi na ovoj listi, pa da cirkus bude kompletan.

adriano_galliani

pre 6 godina

А сваки други коментар зазивање Бетмена и Inceptiona.. Људи, то у свету важи за забавно-глупаве филмове, не за врхунско уметничко достигнуће! Него је српској широј јавности imDB постао Свето Писмо 2008. и ако то ту има високу оцену - о чему ми даље да причамо? Еј, Бетмен! Мада има и добрих коментара, барем неко гледа квалитетне филмове. И ова што се слудила са новим Твин Пиксом, мени је такође тешко да гледам било шта након серије.. Какво лудило, Линч је геније.

Marie

pre 6 godina

Evropski film je umetnost za ove holivud produkte. Bacite pogled na neki dobar francuski,nemacki,poljski,ruski film!! Evo uskoro ce festival autorskog filma,pa izvolite da se uverite i sami.

asdf

pre 6 godina

Lepo pise u naslovu da su to najbolji filmovi po oceni kriticara a vi se primili i krenuli da nabrajate. Ima mnogo boljih filmova, po mom misljenju, ali ja nisam kriticar i nikada nisam ocenjivao filmove a takvih kao ja je milion i stoga ti nazovi bolji filmovi stoje ispod tih navedenih. Opustite se, niko nije rekao da to mora da promeni vase misljenje koje film najbolji.

Филип

pre 6 godina

Какво друштво таква и листа, потрошачко друштво, потрошачка уметност, потрошачка листа. А да и ако хоћеш да будеш озбиљан потрошач онда обавезно споменеш Хита у Бетмену и Леонарда знате већ који, онда те сви сматрају озбиљним филмофилом из тржног центра.

mimica

pre 6 godina

Kada sam videla da film Ghost Story ima Metascore preko 80 cela ova prica o kriticarima i njihovim ocenama pada u vodu. Neverovatno pretenciozan, a prazan film.

IMDB

pre 6 godina

Imam 37 godina i ovo su najbolji filmovi iz moje perspektive:
- The Shawshank Redemption (1994)
- Interstellar (2014)
- Sicario (2015)
- Cidade de Deus (City of God)(2002)
- Tropa de Elite (Elite Squad)(2007)
- Schindler's List (1993)
- Se7en (1995)
- The Departed (2006)
- The Green Mile (1999)
- Saving Private Ryan (1998)
- Braveheart (1995)
- The Usual Suspects (1995)

Ne volim nastavke, kao ni super heroje.

Od serija:
- Narcos (2015 TV Series)
- Band of Brothers (2001 Mini-Series)
- Ozark (2017 TV Series)
- The Wire (2002 TV Series)

Cine Matic

pre 6 godina

1. Der Untergang (2004)
2. Memento (2001)
3. Inception (2010)
4. The Prestige (2006)
5. District 9 (2009)
6. No Country for Old Men (2007)
7. V for Vendetta (2005)
8. Donnie Darko (2001)
9. Enemy at the Gates (2001)
10. Million Dollar Baby (2004)
11. Super (2010)
12. Whiplash (2014)
13. The Dark Knight (2008)
14. Inglourious Basterds (2009)
15. In Bruges (2008)
16. Children of Men (2006)
17. Secretary (2002)
18. The Man from Earth (2007)
19. Moon (2009)
20. The Pledge (2001)
(Cine Matic, 26. septembar 2017 08:49)

Mogu samo da ponovim. Bez promena u ovih par nedelja. A ako se ne poklapa baš ni jedan film sa njihove i moje liste, onda možete zamisliti šta mislim o njihovoj.

Bre!

pre 6 godina

E cim su na listi Hurt Locker i Zero Dark znaci cela lista je delo spin doktora.
Tipicni prenaduvani filmovi da bi zaradili na blagajnama....

srbijasine

pre 6 godina

@ (Petar, 19. oktobar 2017 20:41)

Izgleda da je lista politicki motivisana da izreklamira neke nove vrednosti, nabrojali su par dobrih filmova i onda dodali ostatak- Carol o lezbejki, A Fantastic Woman o transseksualcu, Moonlight o Gay, Zero Dark.. i Hurt Locker, malo americke demokratije, a onda stave Sideways ( nije los film) sa Pan's Labyrinth ( odlican film), Ratatouille , Lord of the rings i 4 meseca 3 ned(Odlican film), da zamaskiraju propagandu koja se vodi.

Imdb, Metacritic, Rotten tomatoes

pre 6 godina

Evo i jos nekih:
The Dark Knight, Inception, Grad bogova, Intouchables, Pijanista, The Departed, Whiplash, The Prestige, Django Unchained, Cudesna sudbina Amelije Pulen, Inglourious Basterds, Blistavi um, V kao Vendeta, Vuk sa Vol Strita, Nema zemlje za starce, Bice krvi, itd.

leming

pre 6 godina

Kao i kod igrica, kritike kriticara su nebitne u odnosu na kritike publike posto se kriticari mogu platiti, dok publike na moze.

Kod nekih ovde su krajnje ocigledno placeni...

A.

pre 6 godina

Kum 1&2 ,Odiseja 2001, Alien, Rain Man,Platton, Apocalypse now, Pulp fiction itd itd
(zikaAtl, 19. oktobar 2017 21:13)


Ovo je isto ono kad na facebooku oni sto prodaju stvari napisu patike 4999 a ispod obavezno neko baci komentar: cena?


rodjace procitaj malo naslov...

Pedja

pre 6 godina

Zbog cega nema nijdenog horora?Meni su odlicni filmovi Dog soldiers i Conuring 1 i 2.Tokodje tu je i Gladijator koji je izasao 2000 ako se ne varam.I u poslednje vreme film koji je ostavio veliki utisak na mene je Odjednom tata.

my way

pre 6 godina

Ајој, "Inception", "The Pianist", "The Illusionist", "Inglorious bastards", "Captain Fantastic", "Arrival", itd, itd. Nego, ispada po ovome da je "Dve Kule" najgori film iz Gospodara prstenova, sta reci?

Oliver

pre 6 godina

@Cinco Duros,
Nije sasvim tacno.Jeste da vise nema najboljih filmova i najbolje pesme,ali zato ima najvecih i najboljih serija ikada.Desila se svojevrsna inverzija: tokom sezdesetih,sedamdesetih,osamdesetih su bili genijalni filmovi,a slabe serije,dok je danas obrnuto-slabi filmovi,genijalne serije.Npr,Sopranosi i Kuca od karata su prava remek-dela.Svaka epizoda Sopranosa je kao jedan mali film.Nijedan film u 21. veku nije ni prineti ovim serijama.Serije su danas zamenile veliku knjizevnost:nekada su ljudi citali tomove Tolstoja i Dostojevskog,a danas gledaju velike serije.

azra

pre 6 godina

ljudi, ja odkako sam odgledala twin peaks ne mogu vise da pratim niti jednu seriju niti jedan film a da mi nije ono "mediocre" jednostavno ne mogu, izgubila sam se u interpretaciji serije da je cak doslo do toga da sam je dvaput sanjala. hvala dejvide lince! da li jos neko prolazi kroz ovako iskustvo i da li ima neko neki savet kako da se povratim u normalu?

А. Петров

pre 6 godina

Južnokorejski Old Boy,Argentinski The Secret in their eyes,Francuski Incendiens i Untochables,Nemački Das leben den anderen...Mnogo,mnogo dobrih i boljih filmova ima koji ne dolaze iz Holivuda i Amerike.
(Gagi, 19. oktobar 2017 21:10) ... Incendients je Kanadski film

V

pre 6 godina

Wonder Woman zbog cega? Zasto? Zbog lose glume ove izraelke ili zato sto je polu gola ceo film? Zasta onoliko smaranje njenim vezbanjem za vreme snimanja kad svako ko pogleda bolje sem ako ne gleda na crt tvu iz 1995 godine videce da je ona u vecini scena borbe uradjena u CGI. Prica sacuvaj boze, gluma sacuvaj boze, efekti katastrofa... Ima jos dosta do kraja 21 veka niko se nece secati vecine ovih filmova ni za 10 godina kamoli za 83.

kaokakao

pre 6 godina

Sve cu progutati, ali "Zero dark thirty", znaci.... Pa taj film nije ni medju 1000 u 21. vijeku. Film koji pogledas i sjutra dan da te neko pita radnju filma, ne bih se sjetio. Film je za one koji oce da izgube vrijeme tih sat ipo, dva, koliko traje. Americki politicko-propagandni film. "Braca po babine linije" je za dlaku bolji od njega :)

Blek

pre 6 godina

The Prestige, remek delo i sumnjam da cu bolji film pogledati ikad. Sa ove liste Spirited Away nosi jedan poseban duh i preporucujem svakome da ga pogleda, bez obzira sto je animiran.

Biljana

pre 6 godina

@ gagi
Potpuno se slazem. Ko pocne da gleda francuske, kanadske i spanske filmove lako shvati da su americki uglavnom potpuno prazni i da su svi jedni drugima ko jaje jajetu.

paranoid

pre 6 godina

oni koji su pravili ovu listu imali su samo jedan zadatak - da pod maskom izreklamiraju fantastic woman... par dobrih, par nespornih, ok, 'o ukusima...', ali ni blizu ozbiljne liste

nemke

pre 6 godina

Kada bi' sa liste izbacio:
- The Lord of the Rings 1 i 3;
- Spirited Away;
- Ratatouille;
- The Social Network;

I kada bih preostale filmove ubacio u "plejlistu" i krenuo da gledam redom, msm. da bih upao u neku tesku depresiju... :D

- Salim se, o ukusima ne treba raspravljati, ali msm. da svakako ima dosta boljih filmova...

Terenac

pre 6 godina

Koji strucnjaci? Ovu listu su sastavili ljudi koji nikad nisu gledali:
Training Day (2001)
Collateral (2004)
The Departed (2006)
American Gangster (2007)
Snowden (2016)

Zvecarkica

pre 6 godina

@Cinco Duros

Za sve se slazem osim za film.

Era bez trake omogucila je mnogo jeftinija snimanja i manji monopol od strans velikih produkcija. Zato se pojavilo BRDO odlicnih filmova koji inace nikad ne bi mogli u skulog filma biti napravljeni.

There will be blood sto mnogi spominju, Melancholia, Devils Backbone, Prisoners, Django, Iglorias Bustards, Antichrist, The Nimfomaniac, Dogville ma... Mogu do jutra da navodim vrhunske filmove snimane posle 2000te.

A za muziku se apsolutno slazem sa tobom i za druge stvari. Muzika je u svakoj sledecoj iteraciji sve grdja. Kad slusam strani rock slusam Fredija Merkurija, kad slusam domaci slusam Dzoni Stulica i Smak, a drugi pravci kao sto su techno i neki house su totalno iscezli i zamenjini su sa nekim komercijalnim ... .

dildo

pre 6 godina

Sta ti je dobro kod There will be blood? Uzasan film..
(pv, 19. oktobar 2017 20:33)

a uvek ima neki film za koji se uhvate oni sto smatraju da su ne znam kako posebni i pametni kada je filmska industrija u pitanju i onda tako tupe o nekim filmovima da su to remek dela, a ako im nesto kazes, onda ti kazu ti to ne shvatas, jedan jaaako pretenciozan svet.

kofein

pre 6 godina

@dildo @pv
ima dobar klip kojim delo odgovara na vasa pitanja. kucnite samo nerdwriter there will be blood na youtube-u
a da pokusam ja da sazmem svojbutisak u par reci:
film koji u nekoliko jakih slika ocrtava karakter glavnog junaka kao radjanje modernog surovog kapitalistickog drustva u kojem nestaju i porodicne vrednosti, crkva i religija prelazale iz fanatizma u pragmatizam a saosecanje i medjuljudski odnosi nestaju.
Tehnicki besprekoran tu zaista ne bih duzio, pocev od kamere, montaze i celovitosti scena od kojih svaka odrazava neophodan stadijum u razvoju ludila glavnog junaka.
I na kraju, fascinantno odigrane dve glavne uloge (Daniel Day Lewis i Paul Dano), svaki negativac na svoj nacin.
Po meni, uz Dark knight, Castle in the sky, White ribbon i Life of others najbolji film ovog veka

Gagi

pre 6 godina

Južnokorejski Old Boy,Argentinski The Secret in their eyes,Francuski Incendiens i Untochables,Nemački Das leben den anderen...
Mnogo,mnogo dobrih i boljih filmova ima koji ne dolaze iz Holivuda i Amerike.

key!

pre 6 godina

Jedan od boljih filmova koje sam gledala The best of youth,italijanski film i svima topla preporuka.Jako je dug traje oko 4 sata ali stvarno nije dosadan ni sekunde,emotivan,snažan i topao.

Duk

pre 6 godina

A gde su Memento, There will be blood, Children of Men, Oldboy, Eternal sunshine of the spotles mind, Inception, Dark Knight, Mulholland Drive...?

Petar

pre 6 godina

fantastic woman? boyhod? 12 years a slave? ... ratatuli? najbolji filmovi u poslednjih 17 godina? što je najgore ovo nije tako daleko od istine, kako godine prolaze lepo se vidi pad u kvalitetu: na početku veka-gospodari prstenova, spirited away, panov lavirint.. kako idemo ka kraju veka vidimo kako crtaći (pravi i ovi o superjunacima) uzimaju primat: gorepomenuti ratatuli, Wonder woman/antman/thor/supermen/flash itd itd oooommmggggg.
verovatno je većini lakše da gleda lepe boje, dobre specijalne efekte i lepu animaciju nego da prati priču, da oseti neku emociju, da se zapita o pouci filma, da se divi glumačkim sposobnostima stare mlade i nove generacije glumaca kojih ima u izobilju, samo je ideja i dobrih scenarija malo..

Gde ja živim

pre 6 godina

Što se tiče animiranih stvari, vrlo dobar izbor. "Spirited away" brutalno dobar film, mada kod Ghibli-a nema greške koji god da pogledate. "Ratatouille" sjajan, ali mogao je komotno i "Up". Što se tiče igranih mislim da fali "There will be blood", ali tu je raznolikost ukusa jako velika tako da ne bih širio priču.

Što se mene tiče najpotcenjeniji ili jedan od najpotcenjenijih filmova u poslednjih nekoliko godina je "Cloud Atlas".

PetarBB

pre 6 godina

A filmovi Martina Skorcezea, Tarantina, Nolana, Dzejmsa Kameruna, Spilberga, braće Koen, pa čak i Vudi Alena NISTA A? Ma da, samo daj lepe boje i mnoogoooo eksplozija i naravno političku korektnost, toliko političke korektnosti da se svi prosto davimo u njoj!

tiberije

pre 6 godina

Apsolutno neverovatna lista recimo ima par filmova kao argentinski Tajna Njenih očiju ili nemački Život drugih koji oduvavaju ove samo tako

Cinco Duros

pre 6 godina

Nema najboljih filmova, najbolje pesme, bilo čega nakon kraja 20. veka. Sve je rečeno u 70-im, 80-im i donekle 90-im godinama proslog milenijuma. Sve nakon 01.01.2000, su neke reprize, ultra-mega-super-specijalni efekti itd. Jednostavno, kapaciteti stvaralaštva u filmu, muzici i kulturi uopšte su potrošeni. Nema više šta novo da se kaže i prikaže a da to ima nekog smisla.

f

pre 6 godina

12 years a slave je toliko ocajno uradjen film, da propasti celu listu. Prica fantasticna i sve to, nije sporno (postoji knjiga inace), ali film odradjen ocajno, ali zbog tematike se to ne sme izgovoriti.

filmofil

pre 6 godina

Kakva je ovo krnjava lista naj filmova ovog veka, a bez 2 remek dela - “There will be blood“ , P.T.Andersona, i “Uzak“, genijalnog turskog reditelja Nuri Bilge Cejlana?

Bogdan

pre 6 godina

Ovakve liste i njima slicne je nemoguce napraviti.... Komotno se moze naci i drugih dvadeset filmova iz ovog perioda i napraviti oper neka naj lista, besmisleno je... Evo npr Birdman, Incedies, The Lives of others, There will be blood itd... Mozemo ovako do sutra...

tiberije

pre 6 godina

Apsolutno neverovatna lista recimo ima par filmova kao argentinski Tajna Njenih očiju ili nemački Život drugih koji oduvavaju ove samo tako

Duk

pre 6 godina

A gde su Memento, There will be blood, Children of Men, Oldboy, Eternal sunshine of the spotles mind, Inception, Dark Knight, Mulholland Drive...?

Gagi

pre 6 godina

Južnokorejski Old Boy,Argentinski The Secret in their eyes,Francuski Incendiens i Untochables,Nemački Das leben den anderen...
Mnogo,mnogo dobrih i boljih filmova ima koji ne dolaze iz Holivuda i Amerike.

A.

pre 6 godina

Kum 1&2 ,Odiseja 2001, Alien, Rain Man,Platton, Apocalypse now, Pulp fiction itd itd
(zikaAtl, 19. oktobar 2017 21:13)


Ovo je isto ono kad na facebooku oni sto prodaju stvari napisu patike 4999 a ispod obavezno neko baci komentar: cena?


rodjace procitaj malo naslov...

Cinco Duros

pre 6 godina

Nema najboljih filmova, najbolje pesme, bilo čega nakon kraja 20. veka. Sve je rečeno u 70-im, 80-im i donekle 90-im godinama proslog milenijuma. Sve nakon 01.01.2000, su neke reprize, ultra-mega-super-specijalni efekti itd. Jednostavno, kapaciteti stvaralaštva u filmu, muzici i kulturi uopšte su potrošeni. Nema više šta novo da se kaže i prikaže a da to ima nekog smisla.

f

pre 6 godina

12 years a slave je toliko ocajno uradjen film, da propasti celu listu. Prica fantasticna i sve to, nije sporno (postoji knjiga inace), ali film odradjen ocajno, ali zbog tematike se to ne sme izgovoriti.

filmofil

pre 6 godina

Kakva je ovo krnjava lista naj filmova ovog veka, a bez 2 remek dela - “There will be blood“ , P.T.Andersona, i “Uzak“, genijalnog turskog reditelja Nuri Bilge Cejlana?

dildo

pre 6 godina

Sta ti je dobro kod There will be blood? Uzasan film..
(pv, 19. oktobar 2017 20:33)

a uvek ima neki film za koji se uhvate oni sto smatraju da su ne znam kako posebni i pametni kada je filmska industrija u pitanju i onda tako tupe o nekim filmovima da su to remek dela, a ako im nesto kazes, onda ti kazu ti to ne shvatas, jedan jaaako pretenciozan svet.

PetarBB

pre 6 godina

A filmovi Martina Skorcezea, Tarantina, Nolana, Dzejmsa Kameruna, Spilberga, braće Koen, pa čak i Vudi Alena NISTA A? Ma da, samo daj lepe boje i mnoogoooo eksplozija i naravno političku korektnost, toliko političke korektnosti da se svi prosto davimo u njoj!

Bogdan

pre 6 godina

Ovakve liste i njima slicne je nemoguce napraviti.... Komotno se moze naci i drugih dvadeset filmova iz ovog perioda i napraviti oper neka naj lista, besmisleno je... Evo npr Birdman, Incedies, The Lives of others, There will be blood itd... Mozemo ovako do sutra...

Imdb, Metacritic, Rotten tomatoes

pre 6 godina

Evo i jos nekih:
The Dark Knight, Inception, Grad bogova, Intouchables, Pijanista, The Departed, Whiplash, The Prestige, Django Unchained, Cudesna sudbina Amelije Pulen, Inglourious Basterds, Blistavi um, V kao Vendeta, Vuk sa Vol Strita, Nema zemlje za starce, Bice krvi, itd.

kaokakao

pre 6 godina

Sve cu progutati, ali "Zero dark thirty", znaci.... Pa taj film nije ni medju 1000 u 21. vijeku. Film koji pogledas i sjutra dan da te neko pita radnju filma, ne bih se sjetio. Film je za one koji oce da izgube vrijeme tih sat ipo, dva, koliko traje. Americki politicko-propagandni film. "Braca po babine linije" je za dlaku bolji od njega :)

Biljana

pre 6 godina

@ gagi
Potpuno se slazem. Ko pocne da gleda francuske, kanadske i spanske filmove lako shvati da su americki uglavnom potpuno prazni i da su svi jedni drugima ko jaje jajetu.

leming

pre 6 godina

Kao i kod igrica, kritike kriticara su nebitne u odnosu na kritike publike posto se kriticari mogu platiti, dok publike na moze.

Kod nekih ovde su krajnje ocigledno placeni...

Oliver

pre 6 godina

@Cinco Duros,
Nije sasvim tacno.Jeste da vise nema najboljih filmova i najbolje pesme,ali zato ima najvecih i najboljih serija ikada.Desila se svojevrsna inverzija: tokom sezdesetih,sedamdesetih,osamdesetih su bili genijalni filmovi,a slabe serije,dok je danas obrnuto-slabi filmovi,genijalne serije.Npr,Sopranosi i Kuca od karata su prava remek-dela.Svaka epizoda Sopranosa je kao jedan mali film.Nijedan film u 21. veku nije ni prineti ovim serijama.Serije su danas zamenile veliku knjizevnost:nekada su ljudi citali tomove Tolstoja i Dostojevskog,a danas gledaju velike serije.

Petar

pre 6 godina

fantastic woman? boyhod? 12 years a slave? ... ratatuli? najbolji filmovi u poslednjih 17 godina? što je najgore ovo nije tako daleko od istine, kako godine prolaze lepo se vidi pad u kvalitetu: na početku veka-gospodari prstenova, spirited away, panov lavirint.. kako idemo ka kraju veka vidimo kako crtaći (pravi i ovi o superjunacima) uzimaju primat: gorepomenuti ratatuli, Wonder woman/antman/thor/supermen/flash itd itd oooommmggggg.
verovatno je većini lakše da gleda lepe boje, dobre specijalne efekte i lepu animaciju nego da prati priču, da oseti neku emociju, da se zapita o pouci filma, da se divi glumačkim sposobnostima stare mlade i nove generacije glumaca kojih ima u izobilju, samo je ideja i dobrih scenarija malo..

key!

pre 6 godina

Jedan od boljih filmova koje sam gledala The best of youth,italijanski film i svima topla preporuka.Jako je dug traje oko 4 sata ali stvarno nije dosadan ni sekunde,emotivan,snažan i topao.

azra

pre 6 godina

ljudi, ja odkako sam odgledala twin peaks ne mogu vise da pratim niti jednu seriju niti jedan film a da mi nije ono "mediocre" jednostavno ne mogu, izgubila sam se u interpretaciji serije da je cak doslo do toga da sam je dvaput sanjala. hvala dejvide lince! da li jos neko prolazi kroz ovako iskustvo i da li ima neko neki savet kako da se povratim u normalu?

Zvecarkica

pre 6 godina

@Cinco Duros

Za sve se slazem osim za film.

Era bez trake omogucila je mnogo jeftinija snimanja i manji monopol od strans velikih produkcija. Zato se pojavilo BRDO odlicnih filmova koji inace nikad ne bi mogli u skulog filma biti napravljeni.

There will be blood sto mnogi spominju, Melancholia, Devils Backbone, Prisoners, Django, Iglorias Bustards, Antichrist, The Nimfomaniac, Dogville ma... Mogu do jutra da navodim vrhunske filmove snimane posle 2000te.

A za muziku se apsolutno slazem sa tobom i za druge stvari. Muzika je u svakoj sledecoj iteraciji sve grdja. Kad slusam strani rock slusam Fredija Merkurija, kad slusam domaci slusam Dzoni Stulica i Smak, a drugi pravci kao sto su techno i neki house su totalno iscezli i zamenjini su sa nekim komercijalnim ... .

А. Петров

pre 6 godina

Južnokorejski Old Boy,Argentinski The Secret in their eyes,Francuski Incendiens i Untochables,Nemački Das leben den anderen...Mnogo,mnogo dobrih i boljih filmova ima koji ne dolaze iz Holivuda i Amerike.
(Gagi, 19. oktobar 2017 21:10) ... Incendients je Kanadski film

Blek

pre 6 godina

The Prestige, remek delo i sumnjam da cu bolji film pogledati ikad. Sa ove liste Spirited Away nosi jedan poseban duh i preporucujem svakome da ga pogleda, bez obzira sto je animiran.

adriano_galliani

pre 6 godina

А сваки други коментар зазивање Бетмена и Inceptiona.. Људи, то у свету важи за забавно-глупаве филмове, не за врхунско уметничко достигнуће! Него је српској широј јавности imDB постао Свето Писмо 2008. и ако то ту има високу оцену - о чему ми даље да причамо? Еј, Бетмен! Мада има и добрих коментара, барем неко гледа квалитетне филмове. И ова што се слудила са новим Твин Пиксом, мени је такође тешко да гледам било шта након серије.. Какво лудило, Линч је геније.

Gde ja živim

pre 6 godina

Što se tiče animiranih stvari, vrlo dobar izbor. "Spirited away" brutalno dobar film, mada kod Ghibli-a nema greške koji god da pogledate. "Ratatouille" sjajan, ali mogao je komotno i "Up". Što se tiče igranih mislim da fali "There will be blood", ali tu je raznolikost ukusa jako velika tako da ne bih širio priču.

Što se mene tiče najpotcenjeniji ili jedan od najpotcenjenijih filmova u poslednjih nekoliko godina je "Cloud Atlas".

my way

pre 6 godina

Ајој, "Inception", "The Pianist", "The Illusionist", "Inglorious bastards", "Captain Fantastic", "Arrival", itd, itd. Nego, ispada po ovome da je "Dve Kule" najgori film iz Gospodara prstenova, sta reci?

Филип

pre 6 godina

Какво друштво таква и листа, потрошачко друштво, потрошачка уметност, потрошачка листа. А да и ако хоћеш да будеш озбиљан потрошач онда обавезно споменеш Хита у Бетмену и Леонарда знате већ који, онда те сви сматрају озбиљним филмофилом из тржног центра.

nemke

pre 6 godina

Kada bi' sa liste izbacio:
- The Lord of the Rings 1 i 3;
- Spirited Away;
- Ratatouille;
- The Social Network;

I kada bih preostale filmove ubacio u "plejlistu" i krenuo da gledam redom, msm. da bih upao u neku tesku depresiju... :D

- Salim se, o ukusima ne treba raspravljati, ali msm. da svakako ima dosta boljih filmova...

V

pre 6 godina

Wonder Woman zbog cega? Zasto? Zbog lose glume ove izraelke ili zato sto je polu gola ceo film? Zasta onoliko smaranje njenim vezbanjem za vreme snimanja kad svako ko pogleda bolje sem ako ne gleda na crt tvu iz 1995 godine videce da je ona u vecini scena borbe uradjena u CGI. Prica sacuvaj boze, gluma sacuvaj boze, efekti katastrofa... Ima jos dosta do kraja 21 veka niko se nece secati vecine ovih filmova ni za 10 godina kamoli za 83.

Svetski Mega Car

pre 6 godina

wild tales ubedljiv za ove!!
(zvrk, 19. oktobar 2017 20:52)

Slažem se, genijalan film. Ali je problem što je argentinski film, a ne američki, tako da je u startu "nebitan" za tamo neke filmske kvazikritičare. Još je samo falio Iron Man ili AvenDJersi na ovoj listi, pa da cirkus bude kompletan.

Bojan

pre 6 godina

Problem je sto danas kada je film u pitanju, mnogo se vise ulaze u efekte , fotografiju , kameru a mnogo manje u samu pricu tj radnju filma. Zato ima sve vise filmova , tu pre svega mislim na americku industriju, koji imaju tanku pricu ali su tehnicki fenomenalno odradjeni. A danasnji klinci se mnogo vise pale na tehniku nego na pricu i zato mozemo naci filmove koji imaju ocenu 8 ili 9 a da su krs sto se tice price. Ne znam, verovatno je to zato sto smo postali jako povrsno drustvo plus tehnika sve vise napreduje i ne znamo da prepoznamo zaista dobar i kvalitetan fim i dajemo visoke ocene filmovima samo zato sto su tehnicki fenomenalno snimljeni . Toliko cesto pogledam danasnje filmove sa ocenama 8 ili 9 i budem zapanjen time koliko su ti filmovi prazni i sa losom pricom, iako naravno, neko je to dobro primetio, cim se deklarises da ti se film ne svidja odmah pocnu oni umisljeni da ti govore da si glup jer eto nisi razumeo film. Nikada ali nikada necu dati nekom filmu ocenu vecu od 7 ako ima losu pricu, pa makar efekti, kamera i slika bili delo genijalca. Mislim kada su u tome bili genijalni sto ne smisle i isto tako genijalnu pricu. Zato se i vracamo onome da je sve sto je moglo biti snimljeno sto se tice price vec smimljeno pa se zato baca akcenat na efekte i sliku. Jos eventualno francuski i spanski filmovi drze neki nivo ostalo je sve manje vise isto.

Marie

pre 6 godina

Evropski film je umetnost za ove holivud produkte. Bacite pogled na neki dobar francuski,nemacki,poljski,ruski film!! Evo uskoro ce festival autorskog filma,pa izvolite da se uverite i sami.

kofein

pre 6 godina

@dildo @pv
ima dobar klip kojim delo odgovara na vasa pitanja. kucnite samo nerdwriter there will be blood na youtube-u
a da pokusam ja da sazmem svojbutisak u par reci:
film koji u nekoliko jakih slika ocrtava karakter glavnog junaka kao radjanje modernog surovog kapitalistickog drustva u kojem nestaju i porodicne vrednosti, crkva i religija prelazale iz fanatizma u pragmatizam a saosecanje i medjuljudski odnosi nestaju.
Tehnicki besprekoran tu zaista ne bih duzio, pocev od kamere, montaze i celovitosti scena od kojih svaka odrazava neophodan stadijum u razvoju ludila glavnog junaka.
I na kraju, fascinantno odigrane dve glavne uloge (Daniel Day Lewis i Paul Dano), svaki negativac na svoj nacin.
Po meni, uz Dark knight, Castle in the sky, White ribbon i Life of others najbolji film ovog veka

asdf

pre 6 godina

Lepo pise u naslovu da su to najbolji filmovi po oceni kriticara a vi se primili i krenuli da nabrajate. Ima mnogo boljih filmova, po mom misljenju, ali ja nisam kriticar i nikada nisam ocenjivao filmove a takvih kao ja je milion i stoga ti nazovi bolji filmovi stoje ispod tih navedenih. Opustite se, niko nije rekao da to mora da promeni vase misljenje koje film najbolji.

paranoid

pre 6 godina

oni koji su pravili ovu listu imali su samo jedan zadatak - da pod maskom izreklamiraju fantastic woman... par dobrih, par nespornih, ok, 'o ukusima...', ali ni blizu ozbiljne liste

mimica

pre 6 godina

Kada sam videla da film Ghost Story ima Metascore preko 80 cela ova prica o kriticarima i njihovim ocenama pada u vodu. Neverovatno pretenciozan, a prazan film.

srbijasine

pre 6 godina

@ (Petar, 19. oktobar 2017 20:41)

Izgleda da je lista politicki motivisana da izreklamira neke nove vrednosti, nabrojali su par dobrih filmova i onda dodali ostatak- Carol o lezbejki, A Fantastic Woman o transseksualcu, Moonlight o Gay, Zero Dark.. i Hurt Locker, malo americke demokratije, a onda stave Sideways ( nije los film) sa Pan's Labyrinth ( odlican film), Ratatouille , Lord of the rings i 4 meseca 3 ned(Odlican film), da zamaskiraju propagandu koja se vodi.

Bre!

pre 6 godina

E cim su na listi Hurt Locker i Zero Dark znaci cela lista je delo spin doktora.
Tipicni prenaduvani filmovi da bi zaradili na blagajnama....

Pedja

pre 6 godina

Zbog cega nema nijdenog horora?Meni su odlicni filmovi Dog soldiers i Conuring 1 i 2.Tokodje tu je i Gladijator koji je izasao 2000 ako se ne varam.I u poslednje vreme film koji je ostavio veliki utisak na mene je Odjednom tata.

aco

pre 6 godina

Nightcrawler je odlican, a potcenjen film. Nema zemlje za starce, Bice ovde krvi, Stari momak (od istog rezisera je dobar film "Sluskinja"). Na ovoj listi su bas precenjeni filmovi.

Terenac

pre 6 godina

Koji strucnjaci? Ovu listu su sastavili ljudi koji nikad nisu gledali:
Training Day (2001)
Collateral (2004)
The Departed (2006)
American Gangster (2007)
Snowden (2016)

EU Citizen

pre 6 godina

Pa, pola-pola, tj. pola prosečne gluposti i polugluposti a pola odlični filmovi, na prvom mestu Spritited Away, koji je remek delo, pa onda i Lord of the Rings filmovi, Sideways, Ratatouille, Pan's Labyrinth ili 4 weeks. Naravno, najbolji su ostali izvan liste, ali ko će da nabraja, ko zna, zna :))

IMDB

pre 6 godina

Imam 37 godina i ovo su najbolji filmovi iz moje perspektive:
- The Shawshank Redemption (1994)
- Interstellar (2014)
- Sicario (2015)
- Cidade de Deus (City of God)(2002)
- Tropa de Elite (Elite Squad)(2007)
- Schindler's List (1993)
- Se7en (1995)
- The Departed (2006)
- The Green Mile (1999)
- Saving Private Ryan (1998)
- Braveheart (1995)
- The Usual Suspects (1995)

Ne volim nastavke, kao ni super heroje.

Od serija:
- Narcos (2015 TV Series)
- Band of Brothers (2001 Mini-Series)
- Ozark (2017 TV Series)
- The Wire (2002 TV Series)

taki p.

pre 6 godina

Nijedan Nolanov film,nema ni "Gravitacije","Marsovca" ni mnogo drugih kreativnih filmova,sf izgleda ne postoji kao zanr za kvazi-kriticare,zaglavljene u dubokoj proslosti,optereceni sa nadrealnim dramama i simpaticnim komedijama.Veliko platno izmedju ostalog trazi imaginaciju,fantastiku,mastovitost,vecina ovih filmova sa liste su za tv,u bioskopu bi bili sahranjeni za nedelju dana.Ipak najteze zanimanje danas izgleda da je filmski kriticar.

Cine Matic

pre 6 godina

1. Der Untergang (2004)
2. Memento (2001)
3. Inception (2010)
4. The Prestige (2006)
5. District 9 (2009)
6. No Country for Old Men (2007)
7. V for Vendetta (2005)
8. Donnie Darko (2001)
9. Enemy at the Gates (2001)
10. Million Dollar Baby (2004)
11. Super (2010)
12. Whiplash (2014)
13. The Dark Knight (2008)
14. Inglourious Basterds (2009)
15. In Bruges (2008)
16. Children of Men (2006)
17. Secretary (2002)
18. The Man from Earth (2007)
19. Moon (2009)
20. The Pledge (2001)
(Cine Matic, 26. septembar 2017 08:49)

Mogu samo da ponovim. Bez promena u ovih par nedelja. A ako se ne poklapa baš ni jedan film sa njihove i moje liste, onda možete zamisliti šta mislim o njihovoj.

Rusty

pre 6 godina

(Bojan, 20. oktobar 2017 10:03)

Sta je dobra a sta losa prica? Moze film da bude prepun dijaloga i dramskih elemenata ali ipak da bude prazan i dosadan. Cak sta vise, najvise takvih filmova se i snima. Naizgled dobar scenario, gomila obrta, ali u stvari jedno veliko nista. Vecina filmova danas je tehnicki pristojna, to vise i nije takav problem ako imas kakav takav budzet. Evo ti lista filmova za koje imam utisak da ti se ne bi dopali jer nemaju previse dijaloga i nisu prenatrpani, a sve od reda remek dela: good bad and ugly, apocalypse now, stalker, blue velvet, blade runner, no country for old men, blade runner 2049, itd...

AlexNS

pre 6 godina

ljudi, ja odkako sam odgledala twin peaks ne mogu vise da pratim niti jednu seriju niti jedan film a da mi nije ono "mediocre" jednostavno ne mogu, izgubila sam se u interpretaciji serije da je cak doslo do toga da sam je dvaput sanjala. hvala dejvide lince! da li jos neko prolazi kroz ovako iskustvo i da li ima neko neki savet kako da se povratim u normalu?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (azra, 19. oktobar 2017 23:05)

Da li si i razumela novi twin peaks?Ubedjen sam da mnogi nisu skontali u cemu je tu rec,mada si navela da si sanjala cak seriju,e ja mislim da je u tome zapravo stvar o snu :) ne odredjenog coveka nego svih nas :)

M

pre 6 godina

@taki p.
Kao ljubitelj naučne fantastike jednostavno ne doprinosi gotovo ništa novo i kreativno zadnje vreme. Nolan iako zabavan nije posebno kreativan ni sposoban za kvalitetno pisanje. Pominješ maštovitost, samo uporedi bilo koji od filmova koje si naveo sa recimo Panovim lavirintom koji je na listi, kreativnost i maštovitost Panovog lavirinta je drugi nivo. Marsovac je radjen po knjizi pa mu se i ono malo maštovitosti ne može pripisati već originalnom delu.

Cinco Duros

pre 6 godina

Nema najboljih filmova, najbolje pesme, bilo čega nakon kraja 20. veka. Sve je rečeno u 70-im, 80-im i donekle 90-im godinama proslog milenijuma. Sve nakon 01.01.2000, su neke reprize, ultra-mega-super-specijalni efekti itd. Jednostavno, kapaciteti stvaralaštva u filmu, muzici i kulturi uopšte su potrošeni. Nema više šta novo da se kaže i prikaže a da to ima nekog smisla.

filmofil

pre 6 godina

Kakva je ovo krnjava lista naj filmova ovog veka, a bez 2 remek dela - “There will be blood“ , P.T.Andersona, i “Uzak“, genijalnog turskog reditelja Nuri Bilge Cejlana?

Pedja

pre 6 godina

Zbog cega nema nijdenog horora?Meni su odlicni filmovi Dog soldiers i Conuring 1 i 2.Tokodje tu je i Gladijator koji je izasao 2000 ako se ne varam.I u poslednje vreme film koji je ostavio veliki utisak na mene je Odjednom tata.

dildo

pre 6 godina

Sta ti je dobro kod There will be blood? Uzasan film..
(pv, 19. oktobar 2017 20:33)

a uvek ima neki film za koji se uhvate oni sto smatraju da su ne znam kako posebni i pametni kada je filmska industrija u pitanju i onda tako tupe o nekim filmovima da su to remek dela, a ako im nesto kazes, onda ti kazu ti to ne shvatas, jedan jaaako pretenciozan svet.

Duk

pre 6 godina

A gde su Memento, There will be blood, Children of Men, Oldboy, Eternal sunshine of the spotles mind, Inception, Dark Knight, Mulholland Drive...?

V

pre 6 godina

Wonder Woman zbog cega? Zasto? Zbog lose glume ove izraelke ili zato sto je polu gola ceo film? Zasta onoliko smaranje njenim vezbanjem za vreme snimanja kad svako ko pogleda bolje sem ako ne gleda na crt tvu iz 1995 godine videce da je ona u vecini scena borbe uradjena u CGI. Prica sacuvaj boze, gluma sacuvaj boze, efekti katastrofa... Ima jos dosta do kraja 21 veka niko se nece secati vecine ovih filmova ni za 10 godina kamoli za 83.

Terenac

pre 6 godina

Koji strucnjaci? Ovu listu su sastavili ljudi koji nikad nisu gledali:
Training Day (2001)
Collateral (2004)
The Departed (2006)
American Gangster (2007)
Snowden (2016)

tiberije

pre 6 godina

Apsolutno neverovatna lista recimo ima par filmova kao argentinski Tajna Njenih očiju ili nemački Život drugih koji oduvavaju ove samo tako

f

pre 6 godina

12 years a slave je toliko ocajno uradjen film, da propasti celu listu. Prica fantasticna i sve to, nije sporno (postoji knjiga inace), ali film odradjen ocajno, ali zbog tematike se to ne sme izgovoriti.

IMDB

pre 6 godina

Imam 37 godina i ovo su najbolji filmovi iz moje perspektive:
- The Shawshank Redemption (1994)
- Interstellar (2014)
- Sicario (2015)
- Cidade de Deus (City of God)(2002)
- Tropa de Elite (Elite Squad)(2007)
- Schindler's List (1993)
- Se7en (1995)
- The Departed (2006)
- The Green Mile (1999)
- Saving Private Ryan (1998)
- Braveheart (1995)
- The Usual Suspects (1995)

Ne volim nastavke, kao ni super heroje.

Od serija:
- Narcos (2015 TV Series)
- Band of Brothers (2001 Mini-Series)
- Ozark (2017 TV Series)
- The Wire (2002 TV Series)

adriano_galliani

pre 6 godina

А сваки други коментар зазивање Бетмена и Inceptiona.. Људи, то у свету важи за забавно-глупаве филмове, не за врхунско уметничко достигнуће! Него је српској широј јавности imDB постао Свето Писмо 2008. и ако то ту има високу оцену - о чему ми даље да причамо? Еј, Бетмен! Мада има и добрих коментара, барем неко гледа квалитетне филмове. И ова што се слудила са новим Твин Пиксом, мени је такође тешко да гледам било шта након серије.. Какво лудило, Линч је геније.

PetarBB

pre 6 godina

A filmovi Martina Skorcezea, Tarantina, Nolana, Dzejmsa Kameruna, Spilberga, braće Koen, pa čak i Vudi Alena NISTA A? Ma da, samo daj lepe boje i mnoogoooo eksplozija i naravno političku korektnost, toliko političke korektnosti da se svi prosto davimo u njoj!

my way

pre 6 godina

Ајој, "Inception", "The Pianist", "The Illusionist", "Inglorious bastards", "Captain Fantastic", "Arrival", itd, itd. Nego, ispada po ovome da je "Dve Kule" najgori film iz Gospodara prstenova, sta reci?

azra

pre 6 godina

ljudi, ja odkako sam odgledala twin peaks ne mogu vise da pratim niti jednu seriju niti jedan film a da mi nije ono "mediocre" jednostavno ne mogu, izgubila sam se u interpretaciji serije da je cak doslo do toga da sam je dvaput sanjala. hvala dejvide lince! da li jos neko prolazi kroz ovako iskustvo i da li ima neko neki savet kako da se povratim u normalu?

Imdb, Metacritic, Rotten tomatoes

pre 6 godina

Evo i jos nekih:
The Dark Knight, Inception, Grad bogova, Intouchables, Pijanista, The Departed, Whiplash, The Prestige, Django Unchained, Cudesna sudbina Amelije Pulen, Inglourious Basterds, Blistavi um, V kao Vendeta, Vuk sa Vol Strita, Nema zemlje za starce, Bice krvi, itd.

Zvecarkica

pre 6 godina

@Cinco Duros

Za sve se slazem osim za film.

Era bez trake omogucila je mnogo jeftinija snimanja i manji monopol od strans velikih produkcija. Zato se pojavilo BRDO odlicnih filmova koji inace nikad ne bi mogli u skulog filma biti napravljeni.

There will be blood sto mnogi spominju, Melancholia, Devils Backbone, Prisoners, Django, Iglorias Bustards, Antichrist, The Nimfomaniac, Dogville ma... Mogu do jutra da navodim vrhunske filmove snimane posle 2000te.

A za muziku se apsolutno slazem sa tobom i za druge stvari. Muzika je u svakoj sledecoj iteraciji sve grdja. Kad slusam strani rock slusam Fredija Merkurija, kad slusam domaci slusam Dzoni Stulica i Smak, a drugi pravci kao sto su techno i neki house su totalno iscezli i zamenjini su sa nekim komercijalnim ... .

Oliver

pre 6 godina

@Cinco Duros,
Nije sasvim tacno.Jeste da vise nema najboljih filmova i najbolje pesme,ali zato ima najvecih i najboljih serija ikada.Desila se svojevrsna inverzija: tokom sezdesetih,sedamdesetih,osamdesetih su bili genijalni filmovi,a slabe serije,dok je danas obrnuto-slabi filmovi,genijalne serije.Npr,Sopranosi i Kuca od karata su prava remek-dela.Svaka epizoda Sopranosa je kao jedan mali film.Nijedan film u 21. veku nije ni prineti ovim serijama.Serije su danas zamenile veliku knjizevnost:nekada su ljudi citali tomove Tolstoja i Dostojevskog,a danas gledaju velike serije.

Gagi

pre 6 godina

Južnokorejski Old Boy,Argentinski The Secret in their eyes,Francuski Incendiens i Untochables,Nemački Das leben den anderen...
Mnogo,mnogo dobrih i boljih filmova ima koji ne dolaze iz Holivuda i Amerike.

Blek

pre 6 godina

The Prestige, remek delo i sumnjam da cu bolji film pogledati ikad. Sa ove liste Spirited Away nosi jedan poseban duh i preporucujem svakome da ga pogleda, bez obzira sto je animiran.

Gde ja živim

pre 6 godina

Što se tiče animiranih stvari, vrlo dobar izbor. "Spirited away" brutalno dobar film, mada kod Ghibli-a nema greške koji god da pogledate. "Ratatouille" sjajan, ali mogao je komotno i "Up". Što se tiče igranih mislim da fali "There will be blood", ali tu je raznolikost ukusa jako velika tako da ne bih širio priču.

Što se mene tiče najpotcenjeniji ili jedan od najpotcenjenijih filmova u poslednjih nekoliko godina je "Cloud Atlas".

Cine Matic

pre 6 godina

1. Der Untergang (2004)
2. Memento (2001)
3. Inception (2010)
4. The Prestige (2006)
5. District 9 (2009)
6. No Country for Old Men (2007)
7. V for Vendetta (2005)
8. Donnie Darko (2001)
9. Enemy at the Gates (2001)
10. Million Dollar Baby (2004)
11. Super (2010)
12. Whiplash (2014)
13. The Dark Knight (2008)
14. Inglourious Basterds (2009)
15. In Bruges (2008)
16. Children of Men (2006)
17. Secretary (2002)
18. The Man from Earth (2007)
19. Moon (2009)
20. The Pledge (2001)
(Cine Matic, 26. septembar 2017 08:49)

Mogu samo da ponovim. Bez promena u ovih par nedelja. A ako se ne poklapa baš ni jedan film sa njihove i moje liste, onda možete zamisliti šta mislim o njihovoj.

Petar

pre 6 godina

fantastic woman? boyhod? 12 years a slave? ... ratatuli? najbolji filmovi u poslednjih 17 godina? što je najgore ovo nije tako daleko od istine, kako godine prolaze lepo se vidi pad u kvalitetu: na početku veka-gospodari prstenova, spirited away, panov lavirint.. kako idemo ka kraju veka vidimo kako crtaći (pravi i ovi o superjunacima) uzimaju primat: gorepomenuti ratatuli, Wonder woman/antman/thor/supermen/flash itd itd oooommmggggg.
verovatno je većini lakše da gleda lepe boje, dobre specijalne efekte i lepu animaciju nego da prati priču, da oseti neku emociju, da se zapita o pouci filma, da se divi glumačkim sposobnostima stare mlade i nove generacije glumaca kojih ima u izobilju, samo je ideja i dobrih scenarija malo..

taki p.

pre 6 godina

Nijedan Nolanov film,nema ni "Gravitacije","Marsovca" ni mnogo drugih kreativnih filmova,sf izgleda ne postoji kao zanr za kvazi-kriticare,zaglavljene u dubokoj proslosti,optereceni sa nadrealnim dramama i simpaticnim komedijama.Veliko platno izmedju ostalog trazi imaginaciju,fantastiku,mastovitost,vecina ovih filmova sa liste su za tv,u bioskopu bi bili sahranjeni za nedelju dana.Ipak najteze zanimanje danas izgleda da je filmski kriticar.

Bogdan

pre 6 godina

Ovakve liste i njima slicne je nemoguce napraviti.... Komotno se moze naci i drugih dvadeset filmova iz ovog perioda i napraviti oper neka naj lista, besmisleno je... Evo npr Birdman, Incedies, The Lives of others, There will be blood itd... Mozemo ovako do sutra...

kofein

pre 6 godina

@dildo @pv
ima dobar klip kojim delo odgovara na vasa pitanja. kucnite samo nerdwriter there will be blood na youtube-u
a da pokusam ja da sazmem svojbutisak u par reci:
film koji u nekoliko jakih slika ocrtava karakter glavnog junaka kao radjanje modernog surovog kapitalistickog drustva u kojem nestaju i porodicne vrednosti, crkva i religija prelazale iz fanatizma u pragmatizam a saosecanje i medjuljudski odnosi nestaju.
Tehnicki besprekoran tu zaista ne bih duzio, pocev od kamere, montaze i celovitosti scena od kojih svaka odrazava neophodan stadijum u razvoju ludila glavnog junaka.
I na kraju, fascinantno odigrane dve glavne uloge (Daniel Day Lewis i Paul Dano), svaki negativac na svoj nacin.
Po meni, uz Dark knight, Castle in the sky, White ribbon i Life of others najbolji film ovog veka

kaokakao

pre 6 godina

Sve cu progutati, ali "Zero dark thirty", znaci.... Pa taj film nije ni medju 1000 u 21. vijeku. Film koji pogledas i sjutra dan da te neko pita radnju filma, ne bih se sjetio. Film je za one koji oce da izgube vrijeme tih sat ipo, dva, koliko traje. Americki politicko-propagandni film. "Braca po babine linije" je za dlaku bolji od njega :)

A.

pre 6 godina

Kum 1&2 ,Odiseja 2001, Alien, Rain Man,Platton, Apocalypse now, Pulp fiction itd itd
(zikaAtl, 19. oktobar 2017 21:13)


Ovo je isto ono kad na facebooku oni sto prodaju stvari napisu patike 4999 a ispod obavezno neko baci komentar: cena?


rodjace procitaj malo naslov...

Rusty

pre 6 godina

(Bojan, 20. oktobar 2017 10:03)

Sta je dobra a sta losa prica? Moze film da bude prepun dijaloga i dramskih elemenata ali ipak da bude prazan i dosadan. Cak sta vise, najvise takvih filmova se i snima. Naizgled dobar scenario, gomila obrta, ali u stvari jedno veliko nista. Vecina filmova danas je tehnicki pristojna, to vise i nije takav problem ako imas kakav takav budzet. Evo ti lista filmova za koje imam utisak da ti se ne bi dopali jer nemaju previse dijaloga i nisu prenatrpani, a sve od reda remek dela: good bad and ugly, apocalypse now, stalker, blue velvet, blade runner, no country for old men, blade runner 2049, itd...

nemke

pre 6 godina

Kada bi' sa liste izbacio:
- The Lord of the Rings 1 i 3;
- Spirited Away;
- Ratatouille;
- The Social Network;

I kada bih preostale filmove ubacio u "plejlistu" i krenuo da gledam redom, msm. da bih upao u neku tesku depresiju... :D

- Salim se, o ukusima ne treba raspravljati, ali msm. da svakako ima dosta boljih filmova...

Biljana

pre 6 godina

@ gagi
Potpuno se slazem. Ko pocne da gleda francuske, kanadske i spanske filmove lako shvati da su americki uglavnom potpuno prazni i da su svi jedni drugima ko jaje jajetu.

leming

pre 6 godina

Kao i kod igrica, kritike kriticara su nebitne u odnosu na kritike publike posto se kriticari mogu platiti, dok publike na moze.

Kod nekih ovde su krajnje ocigledno placeni...

Филип

pre 6 godina

Какво друштво таква и листа, потрошачко друштво, потрошачка уметност, потрошачка листа. А да и ако хоћеш да будеш озбиљан потрошач онда обавезно споменеш Хита у Бетмену и Леонарда знате већ који, онда те сви сматрају озбиљним филмофилом из тржног центра.

Marie

pre 6 godina

Evropski film je umetnost za ove holivud produkte. Bacite pogled na neki dobar francuski,nemacki,poljski,ruski film!! Evo uskoro ce festival autorskog filma,pa izvolite da se uverite i sami.

aco

pre 6 godina

Nightcrawler je odlican, a potcenjen film. Nema zemlje za starce, Bice ovde krvi, Stari momak (od istog rezisera je dobar film "Sluskinja"). Na ovoj listi su bas precenjeni filmovi.

AlexNS

pre 6 godina

ljudi, ja odkako sam odgledala twin peaks ne mogu vise da pratim niti jednu seriju niti jedan film a da mi nije ono "mediocre" jednostavno ne mogu, izgubila sam se u interpretaciji serije da je cak doslo do toga da sam je dvaput sanjala. hvala dejvide lince! da li jos neko prolazi kroz ovako iskustvo i da li ima neko neki savet kako da se povratim u normalu?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (azra, 19. oktobar 2017 23:05)

Da li si i razumela novi twin peaks?Ubedjen sam da mnogi nisu skontali u cemu je tu rec,mada si navela da si sanjala cak seriju,e ja mislim da je u tome zapravo stvar o snu :) ne odredjenog coveka nego svih nas :)

key!

pre 6 godina

Jedan od boljih filmova koje sam gledala The best of youth,italijanski film i svima topla preporuka.Jako je dug traje oko 4 sata ali stvarno nije dosadan ni sekunde,emotivan,snažan i topao.

А. Петров

pre 6 godina

Južnokorejski Old Boy,Argentinski The Secret in their eyes,Francuski Incendiens i Untochables,Nemački Das leben den anderen...Mnogo,mnogo dobrih i boljih filmova ima koji ne dolaze iz Holivuda i Amerike.
(Gagi, 19. oktobar 2017 21:10) ... Incendients je Kanadski film

asdf

pre 6 godina

Lepo pise u naslovu da su to najbolji filmovi po oceni kriticara a vi se primili i krenuli da nabrajate. Ima mnogo boljih filmova, po mom misljenju, ali ja nisam kriticar i nikada nisam ocenjivao filmove a takvih kao ja je milion i stoga ti nazovi bolji filmovi stoje ispod tih navedenih. Opustite se, niko nije rekao da to mora da promeni vase misljenje koje film najbolji.

Svetski Mega Car

pre 6 godina

wild tales ubedljiv za ove!!
(zvrk, 19. oktobar 2017 20:52)

Slažem se, genijalan film. Ali je problem što je argentinski film, a ne američki, tako da je u startu "nebitan" za tamo neke filmske kvazikritičare. Još je samo falio Iron Man ili AvenDJersi na ovoj listi, pa da cirkus bude kompletan.

M

pre 6 godina

@taki p.
Kao ljubitelj naučne fantastike jednostavno ne doprinosi gotovo ništa novo i kreativno zadnje vreme. Nolan iako zabavan nije posebno kreativan ni sposoban za kvalitetno pisanje. Pominješ maštovitost, samo uporedi bilo koji od filmova koje si naveo sa recimo Panovim lavirintom koji je na listi, kreativnost i maštovitost Panovog lavirinta je drugi nivo. Marsovac je radjen po knjizi pa mu se i ono malo maštovitosti ne može pripisati već originalnom delu.

paranoid

pre 6 godina

oni koji su pravili ovu listu imali su samo jedan zadatak - da pod maskom izreklamiraju fantastic woman... par dobrih, par nespornih, ok, 'o ukusima...', ali ni blizu ozbiljne liste

mimica

pre 6 godina

Kada sam videla da film Ghost Story ima Metascore preko 80 cela ova prica o kriticarima i njihovim ocenama pada u vodu. Neverovatno pretenciozan, a prazan film.

Bre!

pre 6 godina

E cim su na listi Hurt Locker i Zero Dark znaci cela lista je delo spin doktora.
Tipicni prenaduvani filmovi da bi zaradili na blagajnama....

srbijasine

pre 6 godina

@ (Petar, 19. oktobar 2017 20:41)

Izgleda da je lista politicki motivisana da izreklamira neke nove vrednosti, nabrojali su par dobrih filmova i onda dodali ostatak- Carol o lezbejki, A Fantastic Woman o transseksualcu, Moonlight o Gay, Zero Dark.. i Hurt Locker, malo americke demokratije, a onda stave Sideways ( nije los film) sa Pan's Labyrinth ( odlican film), Ratatouille , Lord of the rings i 4 meseca 3 ned(Odlican film), da zamaskiraju propagandu koja se vodi.

Bojan

pre 6 godina

Problem je sto danas kada je film u pitanju, mnogo se vise ulaze u efekte , fotografiju , kameru a mnogo manje u samu pricu tj radnju filma. Zato ima sve vise filmova , tu pre svega mislim na americku industriju, koji imaju tanku pricu ali su tehnicki fenomenalno odradjeni. A danasnji klinci se mnogo vise pale na tehniku nego na pricu i zato mozemo naci filmove koji imaju ocenu 8 ili 9 a da su krs sto se tice price. Ne znam, verovatno je to zato sto smo postali jako povrsno drustvo plus tehnika sve vise napreduje i ne znamo da prepoznamo zaista dobar i kvalitetan fim i dajemo visoke ocene filmovima samo zato sto su tehnicki fenomenalno snimljeni . Toliko cesto pogledam danasnje filmove sa ocenama 8 ili 9 i budem zapanjen time koliko su ti filmovi prazni i sa losom pricom, iako naravno, neko je to dobro primetio, cim se deklarises da ti se film ne svidja odmah pocnu oni umisljeni da ti govore da si glup jer eto nisi razumeo film. Nikada ali nikada necu dati nekom filmu ocenu vecu od 7 ako ima losu pricu, pa makar efekti, kamera i slika bili delo genijalca. Mislim kada su u tome bili genijalni sto ne smisle i isto tako genijalnu pricu. Zato se i vracamo onome da je sve sto je moglo biti snimljeno sto se tice price vec smimljeno pa se zato baca akcenat na efekte i sliku. Jos eventualno francuski i spanski filmovi drze neki nivo ostalo je sve manje vise isto.

EU Citizen

pre 6 godina

Pa, pola-pola, tj. pola prosečne gluposti i polugluposti a pola odlični filmovi, na prvom mestu Spritited Away, koji je remek delo, pa onda i Lord of the Rings filmovi, Sideways, Ratatouille, Pan's Labyrinth ili 4 weeks. Naravno, najbolji su ostali izvan liste, ali ko će da nabraja, ko zna, zna :))