Četvrtak, 07.05.2015.

08:08

Harden i Džejms za izjednačenje

Košarkaši Klivlenda i Hjustona izjednačili su na 1-1 u pobedama u polufinalnim serijama plej-ofa NBA lige.

Izvor: SO

Harden i Džejms za izjednaèenje IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

andrej

pre 8 godina

@Veljko

Covece, lupas takve nebuloze, pravi srbin, nemam pojma a mislim da znam sve!. U Barceloni su vodili hrvati 18-17, i onda je bilo gotovo. Sa pola snage dobili utakmice sa 43 poena. A velika sfrj bi imala Problem, ko moze da igra protiv Jordana, Barkleya i Pippena 92e.

veljko

pre 8 godina

@nikola @neznalica

minesota, sa ovim klincima i rubiom i rovitim pekovicem, ne bi dosla na F4, nikad. precenjujete fixicku snagu, a nije i tacno da su ameri dosli sa slabom postavom na prvenstvo. pre bih rekao da su nama falili igraci. njihovi igraci sa sampionata su u vrhu svih statistika nba. samo su se lebron i vestbruk usunjali tamo. ne treba zaboraviti ni 2002, kad se takodje isto ocekivalo, niti da su hrvati vodili protiv dream tima 3/4, 1992. da smo mi tada igrali, kao sfrj, verovatno bi ih pobedili. to su fiba pravila, i takticki pristip, gde se i najbolji tim ikad nije proslavio, dok kraca klupa hrvata nije odlucila. teodosic, nando de kolo, vims, kirilenko i drugari, pravili bi im velike probleme. pogledajte i najbolje timove, pa kad vidite ko je rezervni plej klivlenda, uporedite sa trecim plejem cska (dzekson). ima u svakom timu bar tri, cetiri, najcesce 6-7, prosecnih igraca. vrhunski timovi, real, barsa, cska, makabi i sl, imaju max 1 ili 2, slabija igraca. i evropa ima dramaticno bolje trenere. dzordz karl, legenda nba, primer ispodprosecnog trenera, koga su razvalila tri tima, fizicki i po imenima, potcenjena i slabija. i ja volim nba i spektakl, ali ke prica o nba, veca od same igre, sto je slucaj sa vecinom sportova danas. cist marketing. da nije pompe, ne bi bilo ni novca. nemojte na to padati, razmislite kriticki i njima, ne samo o evropi.

politicka koreknost

pre 8 godina

po logici ovih sto brane slabe izvodjace slobodnih bacanja trebalo bi i ovima sto sutiraju trojke ispod 25 % da kad promase bez obzira ko uvati da vrate loptu ne bili neprecizni nesrecnik probo jos jednom.

rvp

pre 8 godina

Procitajte Paspaljev intervju za Vice,covek prica koliko su Ameri i tada bili sistemski ispred Evrope(Manje se radilo,a vise postizalo)

Bird

pre 8 godina

Mozda evropske ekipe ne bi imale sansi protiv NBA ekipa ako bi se igralo po NBA pravilima.Ukoliko bi to bila evroligaska pravila ostaje pitanje sta bi bilo.Treba uzeti u obzir i veliki pad kvaliteta evrolige i slab priliv talenata zadnjih godina.Pre 5-10 godina evroligaske ekipe bi lako pred svojim navijacima dobile svakog sampiona NBA dok danas teze,ne sto su Miami ili Spursi nepobedivi vec iz razloga sto je evroliga mnogo slabija nego lani.Sve one prijateljske utakmice gde NBA gaze evropljane ili Alba,Fener,Cska pobedjuju San Antonio,Boston,Klivlend nisu merodavne.Merodanva bi bila takmicarska utakmica kao na primer osvajac evrolige protiv sampiona NBA.Jedna se igra u Americi druga u evropi i jos jedna na neutralnom terenu.
Nisam navijac Partizana ali NBA timovi i njihovi igraci bi se pogubili u grotlu Pioniru pod onakvim pritiskom kakav prave navijaci Partizana.Oni to nisu osetili iako svako vece igraju utakmice koje prati 20-25 hiljada ljudi.

Rade

pre 8 godina

Znate šta je žalosno... Srbija nema nijednog igrača u NBA.
A recimo Italija ima 4 (Bargnani, Belinelli, Gallinari, Datome), Bosna i Crna Gora po 3, pa čak i Švajcarska i Švedska po 2 (Sefolosha, Capela, Jerebko, Taylor)...
ejjj bre Švajcarska i Švedska!!!! neverovatno
(Fadil Dzemidzic, 07. maj 2015 13:08)

A mi opet drugi na svetu...

JeRemija

pre 8 godina

@Bulls nation Stvarno, sram da bude Lebrona što ide na ulaz, umesto da šutira po 15 trojki kao Kari...Rouz recimo nikada ne ide na ulaz, a tek Hardena da ni ne pominjem. Pravi igrači šutiraju samo sa distance i cepaju trojke i nikada ne idu na ulaz:) Šećerko je nabio takve komplekse navijačima Bulsa, da ljudi više ne znaju šta će od muke da napišu. Biće bolje za vas kada se Džejms povuče za 7-8 godina, mada možda u NBA tada zaigra Lebon junior, pa nastavi tamo gde mu je ćale stao:)

Neznalica

pre 8 godina

veljko@

Ja bih prvi voleo da Evropa može da parira NBA. Ipak, ukoliko im daš vreme da se naviknu na evropska pravila, kao na primer američka selekcija na prošlom SP, odnos će biti upravo kao što smo mi prošli u finalu sa Amerikancima. Mnogo su jači. Nisu čak došli ni sa najjačom postavom.

Činjenica je da mnogi evropski košarkaši ostvaruju značajne NBA karijere ali tamo ulaze u sistem igre koji je superioran u odnosu na ono što se igra u Evropi. Nemaš ti nijedan NBA tim koji je prevashodno sastavljen od igrača van Amerike. Nosioci igre su Amerikanci. Čak ako hoćeš, jedan Novicki je proizvod koledž košarke. Samo igrač sa takvom školom može da bude i najbolji igrač lige u nekom trenutku.

Realno, nijedan od trenutnih evropskih giganata košarke ne bi dobacio do NBA plej-ofa.

NastyB

pre 8 godina

(Gazi boraniju !, 7. maj 2015 08:33)

Ne. Ova godina je završena za njega.

(keyser soze, 7. maj 2015 10:05)

Evo, ja sam prvi kritikovao to što je Popovič radio, jer je on započeo sa tim Hack-A-glupostima. Kad je Dok Rivers video da to prolazi nekažnjeno, što da ne radi i on isto?? Pa se posle čudite zašto je Hjuston izveo toliko slobodnjaka. Samo Hauard je imao 21-no i baš zbog toga mi je drago što su Rakete pobedili i nadam se da će izbaciti Kliperse. Nisam video da je Mek Hejl koristio Hack-A-DJ prljavštinu, mada to, zahvaljujući Popu i kratkovidosti Silvera može da koristi ko hoće.
Odvratna taktika i tome moraju da stanu na put. Faulirati igrača koji niti ima loptu, niti utiče na napad, pored gnušanja svakog normalnog ljubitelja košarke, zaslužuje samo dva slobodna, a posle opet lopta za isti tim. Pa faulirajte koliko hoćete. Silver mora nešto da uradi po tom pitanju čim se završi sezona, a nadam se i da hoće.

Tibodo, kao što je neko ovde i primetio, sasvim pogrešno postavlja igru na Rouzu i Batleru, pa i vremešnom Danliviju, umesto na Gasolu i Noi, pod koš, pa šta bude, Klivlend nema jaku centarsku liniju. Ako nastave ovako, Klivlend će ih lagano proći.
A neko pomenu da Hjuston nema šanse da uzme u Los Anđelesu. Zašto?? Ako gde domaći/gostujući teren nema nikakvu razliku ili prednost, onda je to u NBA. A onda „Hjuston jedva pobedio iako nije igrao Pol“. Naravno, ni Hjustonu ne igra prvi plej Beverli i ove sezone sjajni Motejunas, pa to niko ne pominje.

Marko17

pre 8 godina

Ne znam,zaista,zašto se žalite na broj bacanja za Hjuston.Hardena u 90% slučajeva fauliraju,jer ne mogu da ga zaustave,u ostalih 10% se može reći da je nepravedno dosudjeno.Howard je šutirao 8-21,očigledno je da su ga namerno slali na liniju,jer nije dobar s nje.

Fadil Dzemidzic

pre 8 godina

Znate šta je žalosno... Srbija nema nijednog igrača u NBA.
A recimo Italija ima 4 (Bargnani, Belinelli, Gallinari, Datome), Bosna i Crna Gora po 3, pa čak i Švajcarska i Švedska po 2 (Sefolosha, Capela, Jerebko, Taylor)...
ejjj bre Švajcarska i Švedska!!!! neverovatno

Koji sam ja meni kralj

pre 8 godina

Svaka cast Djemsu na svemu sto radi,ali meni se njegova igra uopste ne svidja.Sut mu je ocajan,a ovi bilmezi iz Cikaga ne znaju da igraju odbranu. Lebron nije ni blizu Djordanu,a ni Mambi.Iskreno se nadam finalu Cikago-GS.
(Djenka, 07. maj 2015 09:00)
Dj je џ ако ниси знао

scholes

pre 8 godina

Nije problem za Čikago LeBron, on će nastaviti da ubacuje po 30ak poena po meču, već je problem kada ne uspeš da zaustaviš Džonsa, Delavedovu i slične... Inače Gasol je odigrao blago rečeno OČAJNU utakmicu sinoć, i ofanzivno i defanzivno. Ne znam zašto se toliko potencira Buzerova loša igra u odbrani, Gasol je duplo gori u tom segmentu. Ne mogu da prežalim to što Melo nije došao letos umesto njega, mada to je njegova odluka. Taman bi Gibson i Mirotić delili minute na četvorci a ovako su prenatrpani na toj poziciji pa Nikola mora na trojku. A Noa je tek užas od igrača, lošija verzija DeAndrea. Nije posao centra da asistira, a i precenjene su njegove igre u odbrani.

markoni

pre 8 godina

Clipersi prolaze ovu rundu, osim ukoliko ne bi igrao CP3 do kraja serije. Imaju vrhunskog trenera koji je napravio sistem. Nevjerovatno koliko je Grifin napredovao. Price da je divljak koji samo zakucava su smijesne. Fejk! Sto se tice klivlenda i cikaga!? navijam za klivlend, ali ne bi me iznenadilo da ih izbaci Cikago. Imaju dobru ekipu koja je dugo na okupu. Gasol je pun pogodak. Po meni su iskusnija ekipa. imaju i boljeg trenera. Kod klivlenda osim Lebrona niko nista nije osvojio u karijeri. Irving strasan igeac, ali bez PO utakmica. Ovo mu je prvi po u karijeri. Lav povrijedjen. Nadam se da ce LBJ iznijeti ovu seriju. Odavno nije bio ovako zanimljiv PO. UZIVANjE!

Bulls nation

pre 8 godina

da su stvarno ovi kvazi LeBrikovci gledali basket, videli bi da je njihov secerko isao samo na ulaz, sut ga nije hteo...pogodio je 3 ili 4 sa distance.
Sve vreme je igrao na snagu i nabijao se pod kos. Nije smeo sebi da dozvoli dve lose utakmice.
Chicago je kriminalno odigrao utakmicu od pocetka...protok lopte ocaj, sut iz igre jos gori. Nikoga nije htelo u ovoj, ali ce biti bolje u narednoj.
Go Bulls!

Petry

pre 8 godina

Sto se tice sudjenja, uvek sam pricao da igra Spursa umnogome zavisi od sudjenja.Ako im sudije dozvole kao protiv Miamija da biju protivnika,a da su zasticeni u napadu onda im je lako pobedjivati.Dankan na postu svaku drugu-trecu akciju pravi korake i od svih superstarova najvise je zasticen, nekad toliko da bi na njegovom mestu svaki PF bio superstar.
Danas je Harden previse zasticen, svaki njegov ulaz je lakat u bradu protivnickom igracu.Treba bolje igrace malo zastititi ali NBA preteruje u mnogim slucajevima.
Slicno je i u fudbalu gde je zbog sudijskog kriterijuma doslo do toga da ljudi danas porede Ronalda(Zubo) sa portugalcem Ronaldom.Mozda je to poredjenje moguce jedino po efikasnosni, ali sto se tice fudbalskog umeca,elegancije,driblinga postoji samo jedan Ronaldo,a tosigurno nije maneken iz Portugala.

nikola

pre 8 godina

veljko, 07. maj 2015 09:34)@
eee dugo se nisam ovako nasmejao... dovedi najgoru ekipu nba lige (njujork minesota filadelfija) i daj im mesec dana da se naviknu na pravila i bilo bi glat osvajanje evrolige uz maksimum dva poraza tokom sezone mada vrlo verovatno bez ijednog... nba liga je decenijama ispred evropske i svetske kosarke sto i pokazuju na svim prvenstvima sveta i olimpijadama, pozdrav veljko i uzivaj u svom svetu maste

JeRemija

pre 8 godina

Svako ko ima pozitivno mišljenje o Lebronu i navija za Klivlend je JeRemija i tačka. Teško je zamisliti da u zemlji sa 7 miliona stanovnika još neko osim JeRemije gotivi Lebrona, jer je to sasvim prosečan igrač, puca se steroidima i sve ide na snagu.
I da, Džordanu ne bi mogao ni pertle da veže jer se takav šuter, asistent, skakač, kradljivac lopte, odbambeni igrač više nikada neće roditi. Po kuloarima u Srbiji se priča da su MJ doneli vanzemaljci i da je on mogao, samo da je hteo, da postiže 60 poena po meču, ali nije hteo iz fazona.
PS. Svaka čast SK, jer će prenositi i sledeća 2 duela Čikaga i Klivlenda...

bowen

pre 8 godina

Negde bi voleo da se sretnu ili Memfis i Clippers ili GSW i Clippers, zbog takoreci vatrenog derbija izmedju ovih ekipa, a ovo na istoku, valjalo bi da se u finalu sretnu Cleveland i Atlanta, da vidim dal moze timska kosarka da pobedi Cavalierse

zagor

pre 8 godina

https://www.youtube.com/watch?v=9Pw9g1efbNs
i
https://www.youtube.com/watch?v=iHd2UNqtYjg
ekipe jesu izjednacene, ali sudjenje ide tako da budu jos izjednacenije (npr. ako "tvrda" ekipa gubi u seriji, onda se kriterijum koriguje, pa im pustaju vise tuce i obrnuto)

paspalj chandler

pre 8 godina

Dosta se prica o Roseovoj nekonstantnosti,u utakmicama prve runde izmedju kojih je imao 2 dana odmora sutirao je 54% ukupno,za 3 50%,kada odmara 1 dan sutira 30% ukupno,za 3 24%.Nije mi jasno,Mozgov izlazi zbog 3 licne i umesto da se spusti lopta Gasolu Rose sutira neke duge dvojke preko ruke,potpuno mentolski.

a jesi i ti muzicar?

pre 8 godina

cikago pregazen, ali u klivlendu ozbiljnu plejof kosarku igraju dzejms, irving, sampert, mozgov, tompson, dzejms dzons i/ili majk miler(u zavisnosti kako udju u sut), svi ostali gotovo da ni ne doprinose, a sa 7 igraca se tesko osvaja titula...mada, ni cikago sa druge strane nema ni dovoljno dobru ni dovoljno dugu klupu, u odnosu na klivlend imaju, ali za borbu za prsten...ovde je pitanje koliko batler moze da zaustavi dzejmsa i koliko tristan tompson gasola, mislim da su to presudni dueli...i da, potcenjuje se doprinos tristana tompsona i terensa dzonsa, vrlo zahvalni igraci, uvek na ofanzivnom skoku, agresivni u odbrani, dzons bolji sut sa distance i poludistance, ali vrlo slicnih karakteristika..i dalje navijam za memfis, kliperse, vasington i klivlend...klivlend do titule :-D

Bojan

pre 8 godina

inace, LBJ je u ovom mecu opet stigao Parkera na 6. poziciji najboljih asistenata u istoriji NBA plejofa. Uradio je to jos tokom serije sa Keltima, ali SAS-LAC je duze trajala pa je Parker otisao ispred. U sledece mecu padaju Nash i Bird i Lebron je tu 4. bar do kraja naredne sezone, a najverovatnije i one tamo jer je Kid dosta daleko (a prva dvojica da i ne govorim)
Pored toga, ovaj mec je bio 50. put da Lebron ima bar 30 poena, 5 skokova i 5 asistencija, MJ je to uradio 51 put (16 meceva vise)

keyser soze

pre 8 godina

Gdje su sada kritičiri Popovića zbog taktike Hack-A-Jordan da kritikuju Riversa koji to radi Howard-u u obje utakmice. Jednostavno trener treba da što više prikrije mane svoje ekipe a da eksploatiše mane protivnika do maksimuma i to je sasvim legitimna taktika..

baobab

pre 8 godina

Kakvo prvo poluvreme Grifina, 26 poena, 11/14 sut iz igre! Najbolji igrac dosadasnjeg PO... Lebron nije mogao da veze dve onako slabe partije kao u prvom mecu, a ni Rouz dve onako dobre, tako da potpuno ocekivana pobeda Cavsa

Bojan

pre 8 godina

(zagor, 7. maj 2015 09:00)
ajde, gde se steluje?
prva runda
4-0 3 serije
4-1 2 serije
4-2 2 serije
4-3 1 serija
znaci porazene ekipe, od 3 moguce pobede su ostvarivale 1.11, sto je i manje od ocekivanog. Washington Toronto je bila serija gde sam ocekivao 4-2 ili 4-3, pelikani da skinu jednu pobedu GSWu i portland memfis da bude gusta borba.
Sto se tice rezultata u polufinalu, pa realno je da su ekipe izjednacene po kvalitetu, jedino sam mislio da ce GSW imati 2-0, ostalo je skroz ok.

brajanskalabrini

pre 8 godina

gledo prvo poluvreme cikago klivlend
ubio ih klivlend sut ih je hteo mnogo bulsi losi prvo u napadu pa onda i u odbrani..ako budu proradili dzimi i pau mogu da prodju klivlend
inače,nerado priznajem da je lebron i dalje najbolji igrac u nba

Jezekilj

pre 8 godina

Opet se neko lažno predstavlja kao JeRemija. Druže, kad već hoćeš da se lažno predstaviš kao on, onda piši slova č,ć,š,ž. Pravi JeRemija to radi tako. Ali svejedno, prepoznali bi te po hejtu između redova. Pozdrav. Go Cavs!

jimmybuckets

pre 8 godina

Jeste, slažem se sa prethodnim komentarima da će ovaj playoff biti jedan od najneizvesnijih u zadnjih nekoliko godina. Kao navijač Bulsa, mislim da imaju realne šanse za prolazak do NBA finala, ali tu će ih počistiti GSW ili LAC u zavisnosti ko prođe na zapadu. Bulsi imaju dobar tim ali previše se oslanjaju na Rouza, koji igra odlično jednu utakmicu, pa ga sledeće dve nigde nema. Trebali bi više da se oslone na Gasola i Butlera, dva ovogodišnja All Star igrača, koji su nosili tim tokom cele godine. Butler i dalje igra nekako kruto, ukočeno pristupa igri, uzima mali broj šuteva, što je možda i dobra stvar sa jedne strane, gde pokušava da igra više timski ali sa druge mislim da bi trebao da malo više forsira šut.

JeRemija

pre 8 godina

Dzejms je po ko zna koji put pokazao da mu nema premca po atletskoj muskulaturi i kosarkaskoj vestini. Uzivao sam i sinoc gledajuci njegovo izvajano telo kako se probija do kosa, ono zakucavanje me je ostavilo bez daha. Voleo bih da sam ispod kosa dok to radi.

Bojan

pre 8 godina

a koliko se oplelo po Lebronu nakon prvog meca. Dovodi mu bolje saigrace, nisu ovi dovoljni.
pa ko igra toliko strasan pored njega, jedino Irving odskace, ajd i Kevin, ali njega zbog odbrane nikad nisam cenio.
u svakom slucaju kraljevska reakcija na poraz, razbio je cikago u prvoj cetvrtini, posle toga je bilo odrzavanje razlike. Mislim da ce nakon dve u cikagu biti 2-2 i da ce peti mec biti presudan.

Djenka

pre 8 godina

Svaka cast Djemsu na svemu sto radi,ali meni se njegova igra uopste ne svidja.Sut mu je ocajan,a ovi bilmezi iz Cikaga ne znaju da igraju odbranu. Lebron nije ni blizu Djordanu,a ni Mambi.Iskreno se nadam finalu Cikago-GS.

veljko

pre 8 godina

@neznalica
nba timovi jesu osetno jaci od evropskih, ali kad se igra po fiba pravilima i ako suocis neki vasington i cska, nisam toliko siguran. obrati paznju da tamo neki igraci imaju jace brojke nego u evropi. gortat, mark gasol, mirotic (cim dobije minute). vucevic dominira na nacin na koji u repki ili evropi ne moze, pekovic takodje (ne racunam period povreda). grin u olimpiji i u nba nije isti covek. nije sporno da su jaci, ali najboljih par timova evrope bi bili bar u sredini, ako ne i blizu vrha, 100%

Grgaren

pre 8 godina

Sve serije će ići u 7 utakmica.
Grifinu skidam kapu, napredovao je jako mnogo. Dok Rivers je genije.
Hjuston mi se ne dopada ni najmanue. Prepotentni su, a moje lično mišljenje je i da su precenjeni. Mislim da će GSW imati jako puno problema da uzmu jednu u Memfisu.

UltraMs

pre 8 godina

Bice ovo najbolji playoff u poslednjih par godina.Zaista je tesko bilo sta prognozirati jer svi imaju sanse za prolaz.Jednostavno UZIVAJMO dok traje :)

Gazi boraniju !

pre 8 godina

Bron ponovo izdominirao.Drago mi je zbog ovih novokomponovanih navijača Čikaga, a koji su preleteli posle ispadanja ovde omiljenih SAS-a.
Btw. a jel zna neko da li će Love biti spreman za veliko finale?

palop

pre 8 godina

Hjuston sutnuo 739 slobodnih bacanja, sramota...
Ovo su dobili na sudije, ali ako se vrati Pol mogu da pakuju opremu za pecanje. Cak ni ne volim nesto Kliperse, ali vise zasluzuju prolaz. Voleo bih da Cikago prodje, ali nesto ne verujem...

Neznalica

pre 8 godina

Posle prve dve utakmice pokazuje se da će ovo verovatno biti jedan od najneizvesnijih plej-of-ova unazad dosta godina. Ja jedino ne mogu da vidim u velikom finalu pobednika serija Atlanta - Vašington. Sve ostale kombinacije su mi sasvim realne.

Klivlend će očigledno nadalje igrati kao nekad Majami. Kada je teško, Lebron preuzima stvari u svoje ruke i povoljan ishod jedino zavisi od toga koliko su mu saigrači raspoloženi za igru. Čikago će imati posebno problem ukoliko, a to će se sigurno desiti bar u dve utakmice serije, i Lebron i Irving podivljaju. Bulsi jednostavno moraju da se oslanjaju na igru pod košem. Tu su znatno jači od Klivlenda nakon povreda Lava.

Klipersi, na drugoj strani, konačno mogu da računaju na Pola u trećoj utakmici i ukoliko Hjuston drastično ne podigne svoju igru teško da će uspeti da vrate brejk u naredne dve utakmice.

Ono što je sigurno je da nam dolaze neverovatno zanimljive i kvalitetne utakmice. Tek kada počne NBA plej-of vidi se koliko odskaču po kvalitetu u odnosu na Evropu. Sva četiri učesnika F4 Evrolige, Real, Fener, CSKA i Olimpijakos, ne bi imali nikakve šanse u duelima sa sa preostalim ekipama u NBA plej-ofu.

Grgaren

pre 8 godina

Sve serije će ići u 7 utakmica.
Grifinu skidam kapu, napredovao je jako mnogo. Dok Rivers je genije.
Hjuston mi se ne dopada ni najmanue. Prepotentni su, a moje lično mišljenje je i da su precenjeni. Mislim da će GSW imati jako puno problema da uzmu jednu u Memfisu.

UltraMs

pre 8 godina

Bice ovo najbolji playoff u poslednjih par godina.Zaista je tesko bilo sta prognozirati jer svi imaju sanse za prolaz.Jednostavno UZIVAJMO dok traje :)

JeRemija

pre 8 godina

Dzejms je po ko zna koji put pokazao da mu nema premca po atletskoj muskulaturi i kosarkaskoj vestini. Uzivao sam i sinoc gledajuci njegovo izvajano telo kako se probija do kosa, ono zakucavanje me je ostavilo bez daha. Voleo bih da sam ispod kosa dok to radi.

keyser soze

pre 8 godina

Gdje su sada kritičiri Popovića zbog taktike Hack-A-Jordan da kritikuju Riversa koji to radi Howard-u u obje utakmice. Jednostavno trener treba da što više prikrije mane svoje ekipe a da eksploatiše mane protivnika do maksimuma i to je sasvim legitimna taktika..

Bojan

pre 8 godina

a koliko se oplelo po Lebronu nakon prvog meca. Dovodi mu bolje saigrace, nisu ovi dovoljni.
pa ko igra toliko strasan pored njega, jedino Irving odskace, ajd i Kevin, ali njega zbog odbrane nikad nisam cenio.
u svakom slucaju kraljevska reakcija na poraz, razbio je cikago u prvoj cetvrtini, posle toga je bilo odrzavanje razlike. Mislim da ce nakon dve u cikagu biti 2-2 i da ce peti mec biti presudan.

Neznalica

pre 8 godina

Posle prve dve utakmice pokazuje se da će ovo verovatno biti jedan od najneizvesnijih plej-of-ova unazad dosta godina. Ja jedino ne mogu da vidim u velikom finalu pobednika serija Atlanta - Vašington. Sve ostale kombinacije su mi sasvim realne.

Klivlend će očigledno nadalje igrati kao nekad Majami. Kada je teško, Lebron preuzima stvari u svoje ruke i povoljan ishod jedino zavisi od toga koliko su mu saigrači raspoloženi za igru. Čikago će imati posebno problem ukoliko, a to će se sigurno desiti bar u dve utakmice serije, i Lebron i Irving podivljaju. Bulsi jednostavno moraju da se oslanjaju na igru pod košem. Tu su znatno jači od Klivlenda nakon povreda Lava.

Klipersi, na drugoj strani, konačno mogu da računaju na Pola u trećoj utakmici i ukoliko Hjuston drastično ne podigne svoju igru teško da će uspeti da vrate brejk u naredne dve utakmice.

Ono što je sigurno je da nam dolaze neverovatno zanimljive i kvalitetne utakmice. Tek kada počne NBA plej-of vidi se koliko odskaču po kvalitetu u odnosu na Evropu. Sva četiri učesnika F4 Evrolige, Real, Fener, CSKA i Olimpijakos, ne bi imali nikakve šanse u duelima sa sa preostalim ekipama u NBA plej-ofu.

baobab

pre 8 godina

Kakvo prvo poluvreme Grifina, 26 poena, 11/14 sut iz igre! Najbolji igrac dosadasnjeg PO... Lebron nije mogao da veze dve onako slabe partije kao u prvom mecu, a ni Rouz dve onako dobre, tako da potpuno ocekivana pobeda Cavsa

Bojan

pre 8 godina

inace, LBJ je u ovom mecu opet stigao Parkera na 6. poziciji najboljih asistenata u istoriji NBA plejofa. Uradio je to jos tokom serije sa Keltima, ali SAS-LAC je duze trajala pa je Parker otisao ispred. U sledece mecu padaju Nash i Bird i Lebron je tu 4. bar do kraja naredne sezone, a najverovatnije i one tamo jer je Kid dosta daleko (a prva dvojica da i ne govorim)
Pored toga, ovaj mec je bio 50. put da Lebron ima bar 30 poena, 5 skokova i 5 asistencija, MJ je to uradio 51 put (16 meceva vise)

nikola

pre 8 godina

veljko, 07. maj 2015 09:34)@
eee dugo se nisam ovako nasmejao... dovedi najgoru ekipu nba lige (njujork minesota filadelfija) i daj im mesec dana da se naviknu na pravila i bilo bi glat osvajanje evrolige uz maksimum dva poraza tokom sezone mada vrlo verovatno bez ijednog... nba liga je decenijama ispred evropske i svetske kosarke sto i pokazuju na svim prvenstvima sveta i olimpijadama, pozdrav veljko i uzivaj u svom svetu maste

jimmybuckets

pre 8 godina

Jeste, slažem se sa prethodnim komentarima da će ovaj playoff biti jedan od najneizvesnijih u zadnjih nekoliko godina. Kao navijač Bulsa, mislim da imaju realne šanse za prolazak do NBA finala, ali tu će ih počistiti GSW ili LAC u zavisnosti ko prođe na zapadu. Bulsi imaju dobar tim ali previše se oslanjaju na Rouza, koji igra odlično jednu utakmicu, pa ga sledeće dve nigde nema. Trebali bi više da se oslone na Gasola i Butlera, dva ovogodišnja All Star igrača, koji su nosili tim tokom cele godine. Butler i dalje igra nekako kruto, ukočeno pristupa igri, uzima mali broj šuteva, što je možda i dobra stvar sa jedne strane, gde pokušava da igra više timski ali sa druge mislim da bi trebao da malo više forsira šut.

palop

pre 8 godina

Hjuston sutnuo 739 slobodnih bacanja, sramota...
Ovo su dobili na sudije, ali ako se vrati Pol mogu da pakuju opremu za pecanje. Cak ni ne volim nesto Kliperse, ali vise zasluzuju prolaz. Voleo bih da Cikago prodje, ali nesto ne verujem...

Rade

pre 8 godina

Znate šta je žalosno... Srbija nema nijednog igrača u NBA.
A recimo Italija ima 4 (Bargnani, Belinelli, Gallinari, Datome), Bosna i Crna Gora po 3, pa čak i Švajcarska i Švedska po 2 (Sefolosha, Capela, Jerebko, Taylor)...
ejjj bre Švajcarska i Švedska!!!! neverovatno
(Fadil Dzemidzic, 07. maj 2015 13:08)

A mi opet drugi na svetu...

Gazi boraniju !

pre 8 godina

Bron ponovo izdominirao.Drago mi je zbog ovih novokomponovanih navijača Čikaga, a koji su preleteli posle ispadanja ovde omiljenih SAS-a.
Btw. a jel zna neko da li će Love biti spreman za veliko finale?

brajanskalabrini

pre 8 godina

gledo prvo poluvreme cikago klivlend
ubio ih klivlend sut ih je hteo mnogo bulsi losi prvo u napadu pa onda i u odbrani..ako budu proradili dzimi i pau mogu da prodju klivlend
inače,nerado priznajem da je lebron i dalje najbolji igrac u nba

Jezekilj

pre 8 godina

Opet se neko lažno predstavlja kao JeRemija. Druže, kad već hoćeš da se lažno predstaviš kao on, onda piši slova č,ć,š,ž. Pravi JeRemija to radi tako. Ali svejedno, prepoznali bi te po hejtu između redova. Pozdrav. Go Cavs!

bowen

pre 8 godina

Negde bi voleo da se sretnu ili Memfis i Clippers ili GSW i Clippers, zbog takoreci vatrenog derbija izmedju ovih ekipa, a ovo na istoku, valjalo bi da se u finalu sretnu Cleveland i Atlanta, da vidim dal moze timska kosarka da pobedi Cavalierse

paspalj chandler

pre 8 godina

Dosta se prica o Roseovoj nekonstantnosti,u utakmicama prve runde izmedju kojih je imao 2 dana odmora sutirao je 54% ukupno,za 3 50%,kada odmara 1 dan sutira 30% ukupno,za 3 24%.Nije mi jasno,Mozgov izlazi zbog 3 licne i umesto da se spusti lopta Gasolu Rose sutira neke duge dvojke preko ruke,potpuno mentolski.

JeRemija

pre 8 godina

@Bulls nation Stvarno, sram da bude Lebrona što ide na ulaz, umesto da šutira po 15 trojki kao Kari...Rouz recimo nikada ne ide na ulaz, a tek Hardena da ni ne pominjem. Pravi igrači šutiraju samo sa distance i cepaju trojke i nikada ne idu na ulaz:) Šećerko je nabio takve komplekse navijačima Bulsa, da ljudi više ne znaju šta će od muke da napišu. Biće bolje za vas kada se Džejms povuče za 7-8 godina, mada možda u NBA tada zaigra Lebon junior, pa nastavi tamo gde mu je ćale stao:)

a jesi i ti muzicar?

pre 8 godina

cikago pregazen, ali u klivlendu ozbiljnu plejof kosarku igraju dzejms, irving, sampert, mozgov, tompson, dzejms dzons i/ili majk miler(u zavisnosti kako udju u sut), svi ostali gotovo da ni ne doprinose, a sa 7 igraca se tesko osvaja titula...mada, ni cikago sa druge strane nema ni dovoljno dobru ni dovoljno dugu klupu, u odnosu na klivlend imaju, ali za borbu za prsten...ovde je pitanje koliko batler moze da zaustavi dzejmsa i koliko tristan tompson gasola, mislim da su to presudni dueli...i da, potcenjuje se doprinos tristana tompsona i terensa dzonsa, vrlo zahvalni igraci, uvek na ofanzivnom skoku, agresivni u odbrani, dzons bolji sut sa distance i poludistance, ali vrlo slicnih karakteristika..i dalje navijam za memfis, kliperse, vasington i klivlend...klivlend do titule :-D

JeRemija

pre 8 godina

Svako ko ima pozitivno mišljenje o Lebronu i navija za Klivlend je JeRemija i tačka. Teško je zamisliti da u zemlji sa 7 miliona stanovnika još neko osim JeRemije gotivi Lebrona, jer je to sasvim prosečan igrač, puca se steroidima i sve ide na snagu.
I da, Džordanu ne bi mogao ni pertle da veže jer se takav šuter, asistent, skakač, kradljivac lopte, odbambeni igrač više nikada neće roditi. Po kuloarima u Srbiji se priča da su MJ doneli vanzemaljci i da je on mogao, samo da je hteo, da postiže 60 poena po meču, ali nije hteo iz fazona.
PS. Svaka čast SK, jer će prenositi i sledeća 2 duela Čikaga i Klivlenda...

veljko

pre 8 godina

@neznalica
nba timovi jesu osetno jaci od evropskih, ali kad se igra po fiba pravilima i ako suocis neki vasington i cska, nisam toliko siguran. obrati paznju da tamo neki igraci imaju jace brojke nego u evropi. gortat, mark gasol, mirotic (cim dobije minute). vucevic dominira na nacin na koji u repki ili evropi ne moze, pekovic takodje (ne racunam period povreda). grin u olimpiji i u nba nije isti covek. nije sporno da su jaci, ali najboljih par timova evrope bi bili bar u sredini, ako ne i blizu vrha, 100%

Bojan

pre 8 godina

(zagor, 7. maj 2015 09:00)
ajde, gde se steluje?
prva runda
4-0 3 serije
4-1 2 serije
4-2 2 serije
4-3 1 serija
znaci porazene ekipe, od 3 moguce pobede su ostvarivale 1.11, sto je i manje od ocekivanog. Washington Toronto je bila serija gde sam ocekivao 4-2 ili 4-3, pelikani da skinu jednu pobedu GSWu i portland memfis da bude gusta borba.
Sto se tice rezultata u polufinalu, pa realno je da su ekipe izjednacene po kvalitetu, jedino sam mislio da ce GSW imati 2-0, ostalo je skroz ok.

Neznalica

pre 8 godina

veljko@

Ja bih prvi voleo da Evropa može da parira NBA. Ipak, ukoliko im daš vreme da se naviknu na evropska pravila, kao na primer američka selekcija na prošlom SP, odnos će biti upravo kao što smo mi prošli u finalu sa Amerikancima. Mnogo su jači. Nisu čak došli ni sa najjačom postavom.

Činjenica je da mnogi evropski košarkaši ostvaruju značajne NBA karijere ali tamo ulaze u sistem igre koji je superioran u odnosu na ono što se igra u Evropi. Nemaš ti nijedan NBA tim koji je prevashodno sastavljen od igrača van Amerike. Nosioci igre su Amerikanci. Čak ako hoćeš, jedan Novicki je proizvod koledž košarke. Samo igrač sa takvom školom može da bude i najbolji igrač lige u nekom trenutku.

Realno, nijedan od trenutnih evropskih giganata košarke ne bi dobacio do NBA plej-ofa.

rvp

pre 8 godina

Procitajte Paspaljev intervju za Vice,covek prica koliko su Ameri i tada bili sistemski ispred Evrope(Manje se radilo,a vise postizalo)

Djenka

pre 8 godina

Svaka cast Djemsu na svemu sto radi,ali meni se njegova igra uopste ne svidja.Sut mu je ocajan,a ovi bilmezi iz Cikaga ne znaju da igraju odbranu. Lebron nije ni blizu Djordanu,a ni Mambi.Iskreno se nadam finalu Cikago-GS.

Fadil Dzemidzic

pre 8 godina

Znate šta je žalosno... Srbija nema nijednog igrača u NBA.
A recimo Italija ima 4 (Bargnani, Belinelli, Gallinari, Datome), Bosna i Crna Gora po 3, pa čak i Švajcarska i Švedska po 2 (Sefolosha, Capela, Jerebko, Taylor)...
ejjj bre Švajcarska i Švedska!!!! neverovatno

markoni

pre 8 godina

Clipersi prolaze ovu rundu, osim ukoliko ne bi igrao CP3 do kraja serije. Imaju vrhunskog trenera koji je napravio sistem. Nevjerovatno koliko je Grifin napredovao. Price da je divljak koji samo zakucava su smijesne. Fejk! Sto se tice klivlenda i cikaga!? navijam za klivlend, ali ne bi me iznenadilo da ih izbaci Cikago. Imaju dobru ekipu koja je dugo na okupu. Gasol je pun pogodak. Po meni su iskusnija ekipa. imaju i boljeg trenera. Kod klivlenda osim Lebrona niko nista nije osvojio u karijeri. Irving strasan igeac, ali bez PO utakmica. Ovo mu je prvi po u karijeri. Lav povrijedjen. Nadam se da ce LBJ iznijeti ovu seriju. Odavno nije bio ovako zanimljiv PO. UZIVANjE!

andrej

pre 8 godina

@Veljko

Covece, lupas takve nebuloze, pravi srbin, nemam pojma a mislim da znam sve!. U Barceloni su vodili hrvati 18-17, i onda je bilo gotovo. Sa pola snage dobili utakmice sa 43 poena. A velika sfrj bi imala Problem, ko moze da igra protiv Jordana, Barkleya i Pippena 92e.

zagor

pre 8 godina

https://www.youtube.com/watch?v=9Pw9g1efbNs
i
https://www.youtube.com/watch?v=iHd2UNqtYjg
ekipe jesu izjednacene, ali sudjenje ide tako da budu jos izjednacenije (npr. ako "tvrda" ekipa gubi u seriji, onda se kriterijum koriguje, pa im pustaju vise tuce i obrnuto)

Marko17

pre 8 godina

Ne znam,zaista,zašto se žalite na broj bacanja za Hjuston.Hardena u 90% slučajeva fauliraju,jer ne mogu da ga zaustave,u ostalih 10% se može reći da je nepravedno dosudjeno.Howard je šutirao 8-21,očigledno je da su ga namerno slali na liniju,jer nije dobar s nje.

Koji sam ja meni kralj

pre 8 godina

Svaka cast Djemsu na svemu sto radi,ali meni se njegova igra uopste ne svidja.Sut mu je ocajan,a ovi bilmezi iz Cikaga ne znaju da igraju odbranu. Lebron nije ni blizu Djordanu,a ni Mambi.Iskreno se nadam finalu Cikago-GS.
(Djenka, 07. maj 2015 09:00)
Dj je џ ако ниси знао

scholes

pre 8 godina

Nije problem za Čikago LeBron, on će nastaviti da ubacuje po 30ak poena po meču, već je problem kada ne uspeš da zaustaviš Džonsa, Delavedovu i slične... Inače Gasol je odigrao blago rečeno OČAJNU utakmicu sinoć, i ofanzivno i defanzivno. Ne znam zašto se toliko potencira Buzerova loša igra u odbrani, Gasol je duplo gori u tom segmentu. Ne mogu da prežalim to što Melo nije došao letos umesto njega, mada to je njegova odluka. Taman bi Gibson i Mirotić delili minute na četvorci a ovako su prenatrpani na toj poziciji pa Nikola mora na trojku. A Noa je tek užas od igrača, lošija verzija DeAndrea. Nije posao centra da asistira, a i precenjene su njegove igre u odbrani.

politicka koreknost

pre 8 godina

po logici ovih sto brane slabe izvodjace slobodnih bacanja trebalo bi i ovima sto sutiraju trojke ispod 25 % da kad promase bez obzira ko uvati da vrate loptu ne bili neprecizni nesrecnik probo jos jednom.

NastyB

pre 8 godina

(Gazi boraniju !, 7. maj 2015 08:33)

Ne. Ova godina je završena za njega.

(keyser soze, 7. maj 2015 10:05)

Evo, ja sam prvi kritikovao to što je Popovič radio, jer je on započeo sa tim Hack-A-glupostima. Kad je Dok Rivers video da to prolazi nekažnjeno, što da ne radi i on isto?? Pa se posle čudite zašto je Hjuston izveo toliko slobodnjaka. Samo Hauard je imao 21-no i baš zbog toga mi je drago što su Rakete pobedili i nadam se da će izbaciti Kliperse. Nisam video da je Mek Hejl koristio Hack-A-DJ prljavštinu, mada to, zahvaljujući Popu i kratkovidosti Silvera može da koristi ko hoće.
Odvratna taktika i tome moraju da stanu na put. Faulirati igrača koji niti ima loptu, niti utiče na napad, pored gnušanja svakog normalnog ljubitelja košarke, zaslužuje samo dva slobodna, a posle opet lopta za isti tim. Pa faulirajte koliko hoćete. Silver mora nešto da uradi po tom pitanju čim se završi sezona, a nadam se i da hoće.

Tibodo, kao što je neko ovde i primetio, sasvim pogrešno postavlja igru na Rouzu i Batleru, pa i vremešnom Danliviju, umesto na Gasolu i Noi, pod koš, pa šta bude, Klivlend nema jaku centarsku liniju. Ako nastave ovako, Klivlend će ih lagano proći.
A neko pomenu da Hjuston nema šanse da uzme u Los Anđelesu. Zašto?? Ako gde domaći/gostujući teren nema nikakvu razliku ili prednost, onda je to u NBA. A onda „Hjuston jedva pobedio iako nije igrao Pol“. Naravno, ni Hjustonu ne igra prvi plej Beverli i ove sezone sjajni Motejunas, pa to niko ne pominje.

Petry

pre 8 godina

Sto se tice sudjenja, uvek sam pricao da igra Spursa umnogome zavisi od sudjenja.Ako im sudije dozvole kao protiv Miamija da biju protivnika,a da su zasticeni u napadu onda im je lako pobedjivati.Dankan na postu svaku drugu-trecu akciju pravi korake i od svih superstarova najvise je zasticen, nekad toliko da bi na njegovom mestu svaki PF bio superstar.
Danas je Harden previse zasticen, svaki njegov ulaz je lakat u bradu protivnickom igracu.Treba bolje igrace malo zastititi ali NBA preteruje u mnogim slucajevima.
Slicno je i u fudbalu gde je zbog sudijskog kriterijuma doslo do toga da ljudi danas porede Ronalda(Zubo) sa portugalcem Ronaldom.Mozda je to poredjenje moguce jedino po efikasnosni, ali sto se tice fudbalskog umeca,elegancije,driblinga postoji samo jedan Ronaldo,a tosigurno nije maneken iz Portugala.

Bulls nation

pre 8 godina

da su stvarno ovi kvazi LeBrikovci gledali basket, videli bi da je njihov secerko isao samo na ulaz, sut ga nije hteo...pogodio je 3 ili 4 sa distance.
Sve vreme je igrao na snagu i nabijao se pod kos. Nije smeo sebi da dozvoli dve lose utakmice.
Chicago je kriminalno odigrao utakmicu od pocetka...protok lopte ocaj, sut iz igre jos gori. Nikoga nije htelo u ovoj, ali ce biti bolje u narednoj.
Go Bulls!

veljko

pre 8 godina

@nikola @neznalica

minesota, sa ovim klincima i rubiom i rovitim pekovicem, ne bi dosla na F4, nikad. precenjujete fixicku snagu, a nije i tacno da su ameri dosli sa slabom postavom na prvenstvo. pre bih rekao da su nama falili igraci. njihovi igraci sa sampionata su u vrhu svih statistika nba. samo su se lebron i vestbruk usunjali tamo. ne treba zaboraviti ni 2002, kad se takodje isto ocekivalo, niti da su hrvati vodili protiv dream tima 3/4, 1992. da smo mi tada igrali, kao sfrj, verovatno bi ih pobedili. to su fiba pravila, i takticki pristip, gde se i najbolji tim ikad nije proslavio, dok kraca klupa hrvata nije odlucila. teodosic, nando de kolo, vims, kirilenko i drugari, pravili bi im velike probleme. pogledajte i najbolje timove, pa kad vidite ko je rezervni plej klivlenda, uporedite sa trecim plejem cska (dzekson). ima u svakom timu bar tri, cetiri, najcesce 6-7, prosecnih igraca. vrhunski timovi, real, barsa, cska, makabi i sl, imaju max 1 ili 2, slabija igraca. i evropa ima dramaticno bolje trenere. dzordz karl, legenda nba, primer ispodprosecnog trenera, koga su razvalila tri tima, fizicki i po imenima, potcenjena i slabija. i ja volim nba i spektakl, ali ke prica o nba, veca od same igre, sto je slucaj sa vecinom sportova danas. cist marketing. da nije pompe, ne bi bilo ni novca. nemojte na to padati, razmislite kriticki i njima, ne samo o evropi.

Bird

pre 8 godina

Mozda evropske ekipe ne bi imale sansi protiv NBA ekipa ako bi se igralo po NBA pravilima.Ukoliko bi to bila evroligaska pravila ostaje pitanje sta bi bilo.Treba uzeti u obzir i veliki pad kvaliteta evrolige i slab priliv talenata zadnjih godina.Pre 5-10 godina evroligaske ekipe bi lako pred svojim navijacima dobile svakog sampiona NBA dok danas teze,ne sto su Miami ili Spursi nepobedivi vec iz razloga sto je evroliga mnogo slabija nego lani.Sve one prijateljske utakmice gde NBA gaze evropljane ili Alba,Fener,Cska pobedjuju San Antonio,Boston,Klivlend nisu merodavne.Merodanva bi bila takmicarska utakmica kao na primer osvajac evrolige protiv sampiona NBA.Jedna se igra u Americi druga u evropi i jos jedna na neutralnom terenu.
Nisam navijac Partizana ali NBA timovi i njihovi igraci bi se pogubili u grotlu Pioniru pod onakvim pritiskom kakav prave navijaci Partizana.Oni to nisu osetili iako svako vece igraju utakmice koje prati 20-25 hiljada ljudi.

Gazi boraniju !

pre 8 godina

Bron ponovo izdominirao.Drago mi je zbog ovih novokomponovanih navijača Čikaga, a koji su preleteli posle ispadanja ovde omiljenih SAS-a.
Btw. a jel zna neko da li će Love biti spreman za veliko finale?

Djenka

pre 8 godina

Svaka cast Djemsu na svemu sto radi,ali meni se njegova igra uopste ne svidja.Sut mu je ocajan,a ovi bilmezi iz Cikaga ne znaju da igraju odbranu. Lebron nije ni blizu Djordanu,a ni Mambi.Iskreno se nadam finalu Cikago-GS.

veljko

pre 8 godina

@neznalica
nba timovi jesu osetno jaci od evropskih, ali kad se igra po fiba pravilima i ako suocis neki vasington i cska, nisam toliko siguran. obrati paznju da tamo neki igraci imaju jace brojke nego u evropi. gortat, mark gasol, mirotic (cim dobije minute). vucevic dominira na nacin na koji u repki ili evropi ne moze, pekovic takodje (ne racunam period povreda). grin u olimpiji i u nba nije isti covek. nije sporno da su jaci, ali najboljih par timova evrope bi bili bar u sredini, ako ne i blizu vrha, 100%

JeRemija

pre 8 godina

Dzejms je po ko zna koji put pokazao da mu nema premca po atletskoj muskulaturi i kosarkaskoj vestini. Uzivao sam i sinoc gledajuci njegovo izvajano telo kako se probija do kosa, ono zakucavanje me je ostavilo bez daha. Voleo bih da sam ispod kosa dok to radi.

JeRemija

pre 8 godina

Svako ko ima pozitivno mišljenje o Lebronu i navija za Klivlend je JeRemija i tačka. Teško je zamisliti da u zemlji sa 7 miliona stanovnika još neko osim JeRemije gotivi Lebrona, jer je to sasvim prosečan igrač, puca se steroidima i sve ide na snagu.
I da, Džordanu ne bi mogao ni pertle da veže jer se takav šuter, asistent, skakač, kradljivac lopte, odbambeni igrač više nikada neće roditi. Po kuloarima u Srbiji se priča da su MJ doneli vanzemaljci i da je on mogao, samo da je hteo, da postiže 60 poena po meču, ali nije hteo iz fazona.
PS. Svaka čast SK, jer će prenositi i sledeća 2 duela Čikaga i Klivlenda...

Bulls nation

pre 8 godina

da su stvarno ovi kvazi LeBrikovci gledali basket, videli bi da je njihov secerko isao samo na ulaz, sut ga nije hteo...pogodio je 3 ili 4 sa distance.
Sve vreme je igrao na snagu i nabijao se pod kos. Nije smeo sebi da dozvoli dve lose utakmice.
Chicago je kriminalno odigrao utakmicu od pocetka...protok lopte ocaj, sut iz igre jos gori. Nikoga nije htelo u ovoj, ali ce biti bolje u narednoj.
Go Bulls!

Bird

pre 8 godina

Mozda evropske ekipe ne bi imale sansi protiv NBA ekipa ako bi se igralo po NBA pravilima.Ukoliko bi to bila evroligaska pravila ostaje pitanje sta bi bilo.Treba uzeti u obzir i veliki pad kvaliteta evrolige i slab priliv talenata zadnjih godina.Pre 5-10 godina evroligaske ekipe bi lako pred svojim navijacima dobile svakog sampiona NBA dok danas teze,ne sto su Miami ili Spursi nepobedivi vec iz razloga sto je evroliga mnogo slabija nego lani.Sve one prijateljske utakmice gde NBA gaze evropljane ili Alba,Fener,Cska pobedjuju San Antonio,Boston,Klivlend nisu merodavne.Merodanva bi bila takmicarska utakmica kao na primer osvajac evrolige protiv sampiona NBA.Jedna se igra u Americi druga u evropi i jos jedna na neutralnom terenu.
Nisam navijac Partizana ali NBA timovi i njihovi igraci bi se pogubili u grotlu Pioniru pod onakvim pritiskom kakav prave navijaci Partizana.Oni to nisu osetili iako svako vece igraju utakmice koje prati 20-25 hiljada ljudi.

veljko

pre 8 godina

@nikola @neznalica

minesota, sa ovim klincima i rubiom i rovitim pekovicem, ne bi dosla na F4, nikad. precenjujete fixicku snagu, a nije i tacno da su ameri dosli sa slabom postavom na prvenstvo. pre bih rekao da su nama falili igraci. njihovi igraci sa sampionata su u vrhu svih statistika nba. samo su se lebron i vestbruk usunjali tamo. ne treba zaboraviti ni 2002, kad se takodje isto ocekivalo, niti da su hrvati vodili protiv dream tima 3/4, 1992. da smo mi tada igrali, kao sfrj, verovatno bi ih pobedili. to su fiba pravila, i takticki pristip, gde se i najbolji tim ikad nije proslavio, dok kraca klupa hrvata nije odlucila. teodosic, nando de kolo, vims, kirilenko i drugari, pravili bi im velike probleme. pogledajte i najbolje timove, pa kad vidite ko je rezervni plej klivlenda, uporedite sa trecim plejem cska (dzekson). ima u svakom timu bar tri, cetiri, najcesce 6-7, prosecnih igraca. vrhunski timovi, real, barsa, cska, makabi i sl, imaju max 1 ili 2, slabija igraca. i evropa ima dramaticno bolje trenere. dzordz karl, legenda nba, primer ispodprosecnog trenera, koga su razvalila tri tima, fizicki i po imenima, potcenjena i slabija. i ja volim nba i spektakl, ali ke prica o nba, veca od same igre, sto je slucaj sa vecinom sportova danas. cist marketing. da nije pompe, ne bi bilo ni novca. nemojte na to padati, razmislite kriticki i njima, ne samo o evropi.

Grgaren

pre 8 godina

Sve serije će ići u 7 utakmica.
Grifinu skidam kapu, napredovao je jako mnogo. Dok Rivers je genije.
Hjuston mi se ne dopada ni najmanue. Prepotentni su, a moje lično mišljenje je i da su precenjeni. Mislim da će GSW imati jako puno problema da uzmu jednu u Memfisu.

a jesi i ti muzicar?

pre 8 godina

cikago pregazen, ali u klivlendu ozbiljnu plejof kosarku igraju dzejms, irving, sampert, mozgov, tompson, dzejms dzons i/ili majk miler(u zavisnosti kako udju u sut), svi ostali gotovo da ni ne doprinose, a sa 7 igraca se tesko osvaja titula...mada, ni cikago sa druge strane nema ni dovoljno dobru ni dovoljno dugu klupu, u odnosu na klivlend imaju, ali za borbu za prsten...ovde je pitanje koliko batler moze da zaustavi dzejmsa i koliko tristan tompson gasola, mislim da su to presudni dueli...i da, potcenjuje se doprinos tristana tompsona i terensa dzonsa, vrlo zahvalni igraci, uvek na ofanzivnom skoku, agresivni u odbrani, dzons bolji sut sa distance i poludistance, ali vrlo slicnih karakteristika..i dalje navijam za memfis, kliperse, vasington i klivlend...klivlend do titule :-D

Petry

pre 8 godina

Sto se tice sudjenja, uvek sam pricao da igra Spursa umnogome zavisi od sudjenja.Ako im sudije dozvole kao protiv Miamija da biju protivnika,a da su zasticeni u napadu onda im je lako pobedjivati.Dankan na postu svaku drugu-trecu akciju pravi korake i od svih superstarova najvise je zasticen, nekad toliko da bi na njegovom mestu svaki PF bio superstar.
Danas je Harden previse zasticen, svaki njegov ulaz je lakat u bradu protivnickom igracu.Treba bolje igrace malo zastititi ali NBA preteruje u mnogim slucajevima.
Slicno je i u fudbalu gde je zbog sudijskog kriterijuma doslo do toga da ljudi danas porede Ronalda(Zubo) sa portugalcem Ronaldom.Mozda je to poredjenje moguce jedino po efikasnosni, ali sto se tice fudbalskog umeca,elegancije,driblinga postoji samo jedan Ronaldo,a tosigurno nije maneken iz Portugala.

palop

pre 8 godina

Hjuston sutnuo 739 slobodnih bacanja, sramota...
Ovo su dobili na sudije, ali ako se vrati Pol mogu da pakuju opremu za pecanje. Cak ni ne volim nesto Kliperse, ali vise zasluzuju prolaz. Voleo bih da Cikago prodje, ali nesto ne verujem...

Jezekilj

pre 8 godina

Opet se neko lažno predstavlja kao JeRemija. Druže, kad već hoćeš da se lažno predstaviš kao on, onda piši slova č,ć,š,ž. Pravi JeRemija to radi tako. Ali svejedno, prepoznali bi te po hejtu između redova. Pozdrav. Go Cavs!

NastyB

pre 8 godina

(Gazi boraniju !, 7. maj 2015 08:33)

Ne. Ova godina je završena za njega.

(keyser soze, 7. maj 2015 10:05)

Evo, ja sam prvi kritikovao to što je Popovič radio, jer je on započeo sa tim Hack-A-glupostima. Kad je Dok Rivers video da to prolazi nekažnjeno, što da ne radi i on isto?? Pa se posle čudite zašto je Hjuston izveo toliko slobodnjaka. Samo Hauard je imao 21-no i baš zbog toga mi je drago što su Rakete pobedili i nadam se da će izbaciti Kliperse. Nisam video da je Mek Hejl koristio Hack-A-DJ prljavštinu, mada to, zahvaljujući Popu i kratkovidosti Silvera može da koristi ko hoće.
Odvratna taktika i tome moraju da stanu na put. Faulirati igrača koji niti ima loptu, niti utiče na napad, pored gnušanja svakog normalnog ljubitelja košarke, zaslužuje samo dva slobodna, a posle opet lopta za isti tim. Pa faulirajte koliko hoćete. Silver mora nešto da uradi po tom pitanju čim se završi sezona, a nadam se i da hoće.

Tibodo, kao što je neko ovde i primetio, sasvim pogrešno postavlja igru na Rouzu i Batleru, pa i vremešnom Danliviju, umesto na Gasolu i Noi, pod koš, pa šta bude, Klivlend nema jaku centarsku liniju. Ako nastave ovako, Klivlend će ih lagano proći.
A neko pomenu da Hjuston nema šanse da uzme u Los Anđelesu. Zašto?? Ako gde domaći/gostujući teren nema nikakvu razliku ili prednost, onda je to u NBA. A onda „Hjuston jedva pobedio iako nije igrao Pol“. Naravno, ni Hjustonu ne igra prvi plej Beverli i ove sezone sjajni Motejunas, pa to niko ne pominje.

JeRemija

pre 8 godina

@Bulls nation Stvarno, sram da bude Lebrona što ide na ulaz, umesto da šutira po 15 trojki kao Kari...Rouz recimo nikada ne ide na ulaz, a tek Hardena da ni ne pominjem. Pravi igrači šutiraju samo sa distance i cepaju trojke i nikada ne idu na ulaz:) Šećerko je nabio takve komplekse navijačima Bulsa, da ljudi više ne znaju šta će od muke da napišu. Biće bolje za vas kada se Džejms povuče za 7-8 godina, mada možda u NBA tada zaigra Lebon junior, pa nastavi tamo gde mu je ćale stao:)

Bojan

pre 8 godina

a koliko se oplelo po Lebronu nakon prvog meca. Dovodi mu bolje saigrace, nisu ovi dovoljni.
pa ko igra toliko strasan pored njega, jedino Irving odskace, ajd i Kevin, ali njega zbog odbrane nikad nisam cenio.
u svakom slucaju kraljevska reakcija na poraz, razbio je cikago u prvoj cetvrtini, posle toga je bilo odrzavanje razlike. Mislim da ce nakon dve u cikagu biti 2-2 i da ce peti mec biti presudan.

Bojan

pre 8 godina

inace, LBJ je u ovom mecu opet stigao Parkera na 6. poziciji najboljih asistenata u istoriji NBA plejofa. Uradio je to jos tokom serije sa Keltima, ali SAS-LAC je duze trajala pa je Parker otisao ispred. U sledece mecu padaju Nash i Bird i Lebron je tu 4. bar do kraja naredne sezone, a najverovatnije i one tamo jer je Kid dosta daleko (a prva dvojica da i ne govorim)
Pored toga, ovaj mec je bio 50. put da Lebron ima bar 30 poena, 5 skokova i 5 asistencija, MJ je to uradio 51 put (16 meceva vise)

Neznalica

pre 8 godina

Posle prve dve utakmice pokazuje se da će ovo verovatno biti jedan od najneizvesnijih plej-of-ova unazad dosta godina. Ja jedino ne mogu da vidim u velikom finalu pobednika serija Atlanta - Vašington. Sve ostale kombinacije su mi sasvim realne.

Klivlend će očigledno nadalje igrati kao nekad Majami. Kada je teško, Lebron preuzima stvari u svoje ruke i povoljan ishod jedino zavisi od toga koliko su mu saigrači raspoloženi za igru. Čikago će imati posebno problem ukoliko, a to će se sigurno desiti bar u dve utakmice serije, i Lebron i Irving podivljaju. Bulsi jednostavno moraju da se oslanjaju na igru pod košem. Tu su znatno jači od Klivlenda nakon povreda Lava.

Klipersi, na drugoj strani, konačno mogu da računaju na Pola u trećoj utakmici i ukoliko Hjuston drastično ne podigne svoju igru teško da će uspeti da vrate brejk u naredne dve utakmice.

Ono što je sigurno je da nam dolaze neverovatno zanimljive i kvalitetne utakmice. Tek kada počne NBA plej-of vidi se koliko odskaču po kvalitetu u odnosu na Evropu. Sva četiri učesnika F4 Evrolige, Real, Fener, CSKA i Olimpijakos, ne bi imali nikakve šanse u duelima sa sa preostalim ekipama u NBA plej-ofu.

Koji sam ja meni kralj

pre 8 godina

Svaka cast Djemsu na svemu sto radi,ali meni se njegova igra uopste ne svidja.Sut mu je ocajan,a ovi bilmezi iz Cikaga ne znaju da igraju odbranu. Lebron nije ni blizu Djordanu,a ni Mambi.Iskreno se nadam finalu Cikago-GS.
(Djenka, 07. maj 2015 09:00)
Dj je џ ако ниси знао

nikola

pre 8 godina

veljko, 07. maj 2015 09:34)@
eee dugo se nisam ovako nasmejao... dovedi najgoru ekipu nba lige (njujork minesota filadelfija) i daj im mesec dana da se naviknu na pravila i bilo bi glat osvajanje evrolige uz maksimum dva poraza tokom sezone mada vrlo verovatno bez ijednog... nba liga je decenijama ispred evropske i svetske kosarke sto i pokazuju na svim prvenstvima sveta i olimpijadama, pozdrav veljko i uzivaj u svom svetu maste

scholes

pre 8 godina

Nije problem za Čikago LeBron, on će nastaviti da ubacuje po 30ak poena po meču, već je problem kada ne uspeš da zaustaviš Džonsa, Delavedovu i slične... Inače Gasol je odigrao blago rečeno OČAJNU utakmicu sinoć, i ofanzivno i defanzivno. Ne znam zašto se toliko potencira Buzerova loša igra u odbrani, Gasol je duplo gori u tom segmentu. Ne mogu da prežalim to što Melo nije došao letos umesto njega, mada to je njegova odluka. Taman bi Gibson i Mirotić delili minute na četvorci a ovako su prenatrpani na toj poziciji pa Nikola mora na trojku. A Noa je tek užas od igrača, lošija verzija DeAndrea. Nije posao centra da asistira, a i precenjene su njegove igre u odbrani.

Neznalica

pre 8 godina

veljko@

Ja bih prvi voleo da Evropa može da parira NBA. Ipak, ukoliko im daš vreme da se naviknu na evropska pravila, kao na primer američka selekcija na prošlom SP, odnos će biti upravo kao što smo mi prošli u finalu sa Amerikancima. Mnogo su jači. Nisu čak došli ni sa najjačom postavom.

Činjenica je da mnogi evropski košarkaši ostvaruju značajne NBA karijere ali tamo ulaze u sistem igre koji je superioran u odnosu na ono što se igra u Evropi. Nemaš ti nijedan NBA tim koji je prevashodno sastavljen od igrača van Amerike. Nosioci igre su Amerikanci. Čak ako hoćeš, jedan Novicki je proizvod koledž košarke. Samo igrač sa takvom školom može da bude i najbolji igrač lige u nekom trenutku.

Realno, nijedan od trenutnih evropskih giganata košarke ne bi dobacio do NBA plej-ofa.

paspalj chandler

pre 8 godina

Dosta se prica o Roseovoj nekonstantnosti,u utakmicama prve runde izmedju kojih je imao 2 dana odmora sutirao je 54% ukupno,za 3 50%,kada odmara 1 dan sutira 30% ukupno,za 3 24%.Nije mi jasno,Mozgov izlazi zbog 3 licne i umesto da se spusti lopta Gasolu Rose sutira neke duge dvojke preko ruke,potpuno mentolski.

zagor

pre 8 godina

https://www.youtube.com/watch?v=9Pw9g1efbNs
i
https://www.youtube.com/watch?v=iHd2UNqtYjg
ekipe jesu izjednacene, ali sudjenje ide tako da budu jos izjednacenije (npr. ako "tvrda" ekipa gubi u seriji, onda se kriterijum koriguje, pa im pustaju vise tuce i obrnuto)

brajanskalabrini

pre 8 godina

gledo prvo poluvreme cikago klivlend
ubio ih klivlend sut ih je hteo mnogo bulsi losi prvo u napadu pa onda i u odbrani..ako budu proradili dzimi i pau mogu da prodju klivlend
inače,nerado priznajem da je lebron i dalje najbolji igrac u nba

bowen

pre 8 godina

Negde bi voleo da se sretnu ili Memfis i Clippers ili GSW i Clippers, zbog takoreci vatrenog derbija izmedju ovih ekipa, a ovo na istoku, valjalo bi da se u finalu sretnu Cleveland i Atlanta, da vidim dal moze timska kosarka da pobedi Cavalierse

keyser soze

pre 8 godina

Gdje su sada kritičiri Popovića zbog taktike Hack-A-Jordan da kritikuju Riversa koji to radi Howard-u u obje utakmice. Jednostavno trener treba da što više prikrije mane svoje ekipe a da eksploatiše mane protivnika do maksimuma i to je sasvim legitimna taktika..

Bojan

pre 8 godina

(zagor, 7. maj 2015 09:00)
ajde, gde se steluje?
prva runda
4-0 3 serije
4-1 2 serije
4-2 2 serije
4-3 1 serija
znaci porazene ekipe, od 3 moguce pobede su ostvarivale 1.11, sto je i manje od ocekivanog. Washington Toronto je bila serija gde sam ocekivao 4-2 ili 4-3, pelikani da skinu jednu pobedu GSWu i portland memfis da bude gusta borba.
Sto se tice rezultata u polufinalu, pa realno je da su ekipe izjednacene po kvalitetu, jedino sam mislio da ce GSW imati 2-0, ostalo je skroz ok.

Fadil Dzemidzic

pre 8 godina

Znate šta je žalosno... Srbija nema nijednog igrača u NBA.
A recimo Italija ima 4 (Bargnani, Belinelli, Gallinari, Datome), Bosna i Crna Gora po 3, pa čak i Švajcarska i Švedska po 2 (Sefolosha, Capela, Jerebko, Taylor)...
ejjj bre Švajcarska i Švedska!!!! neverovatno

andrej

pre 8 godina

@Veljko

Covece, lupas takve nebuloze, pravi srbin, nemam pojma a mislim da znam sve!. U Barceloni su vodili hrvati 18-17, i onda je bilo gotovo. Sa pola snage dobili utakmice sa 43 poena. A velika sfrj bi imala Problem, ko moze da igra protiv Jordana, Barkleya i Pippena 92e.

jimmybuckets

pre 8 godina

Jeste, slažem se sa prethodnim komentarima da će ovaj playoff biti jedan od najneizvesnijih u zadnjih nekoliko godina. Kao navijač Bulsa, mislim da imaju realne šanse za prolazak do NBA finala, ali tu će ih počistiti GSW ili LAC u zavisnosti ko prođe na zapadu. Bulsi imaju dobar tim ali previše se oslanjaju na Rouza, koji igra odlično jednu utakmicu, pa ga sledeće dve nigde nema. Trebali bi više da se oslone na Gasola i Butlera, dva ovogodišnja All Star igrača, koji su nosili tim tokom cele godine. Butler i dalje igra nekako kruto, ukočeno pristupa igri, uzima mali broj šuteva, što je možda i dobra stvar sa jedne strane, gde pokušava da igra više timski ali sa druge mislim da bi trebao da malo više forsira šut.

UltraMs

pre 8 godina

Bice ovo najbolji playoff u poslednjih par godina.Zaista je tesko bilo sta prognozirati jer svi imaju sanse za prolaz.Jednostavno UZIVAJMO dok traje :)

markoni

pre 8 godina

Clipersi prolaze ovu rundu, osim ukoliko ne bi igrao CP3 do kraja serije. Imaju vrhunskog trenera koji je napravio sistem. Nevjerovatno koliko je Grifin napredovao. Price da je divljak koji samo zakucava su smijesne. Fejk! Sto se tice klivlenda i cikaga!? navijam za klivlend, ali ne bi me iznenadilo da ih izbaci Cikago. Imaju dobru ekipu koja je dugo na okupu. Gasol je pun pogodak. Po meni su iskusnija ekipa. imaju i boljeg trenera. Kod klivlenda osim Lebrona niko nista nije osvojio u karijeri. Irving strasan igeac, ali bez PO utakmica. Ovo mu je prvi po u karijeri. Lav povrijedjen. Nadam se da ce LBJ iznijeti ovu seriju. Odavno nije bio ovako zanimljiv PO. UZIVANjE!

baobab

pre 8 godina

Kakvo prvo poluvreme Grifina, 26 poena, 11/14 sut iz igre! Najbolji igrac dosadasnjeg PO... Lebron nije mogao da veze dve onako slabe partije kao u prvom mecu, a ni Rouz dve onako dobre, tako da potpuno ocekivana pobeda Cavsa

Marko17

pre 8 godina

Ne znam,zaista,zašto se žalite na broj bacanja za Hjuston.Hardena u 90% slučajeva fauliraju,jer ne mogu da ga zaustave,u ostalih 10% se može reći da je nepravedno dosudjeno.Howard je šutirao 8-21,očigledno je da su ga namerno slali na liniju,jer nije dobar s nje.

Rade

pre 8 godina

Znate šta je žalosno... Srbija nema nijednog igrača u NBA.
A recimo Italija ima 4 (Bargnani, Belinelli, Gallinari, Datome), Bosna i Crna Gora po 3, pa čak i Švajcarska i Švedska po 2 (Sefolosha, Capela, Jerebko, Taylor)...
ejjj bre Švajcarska i Švedska!!!! neverovatno
(Fadil Dzemidzic, 07. maj 2015 13:08)

A mi opet drugi na svetu...

rvp

pre 8 godina

Procitajte Paspaljev intervju za Vice,covek prica koliko su Ameri i tada bili sistemski ispred Evrope(Manje se radilo,a vise postizalo)

politicka koreknost

pre 8 godina

po logici ovih sto brane slabe izvodjace slobodnih bacanja trebalo bi i ovima sto sutiraju trojke ispod 25 % da kad promase bez obzira ko uvati da vrate loptu ne bili neprecizni nesrecnik probo jos jednom.