Snežana
pre 9 godina
Sad mi nije jasno da li to pohvaljuju ili kude
Četvrtak, 12.03.2015.
21:25
Aktuelna vlast se približila idejama Demokratske stranke iz devedesetih, tim proevropskim idejama koje je promovisao i Đinđić, rekao je lider SDS-a Boris Tadić.
Izvor: B92
pre 9 godina
Sad mi nije jasno da li to pohvaljuju ili kude
pre 9 godina
Tadić ima najmanje prava da komentariše o idejama aktuelne vlasti. Za toliko godina koliko je bio predsednik Srbije nije se potrudio da otkrije političku pozadinu ubistva Zorana Djindjića, tako da je jasno koliki je on poštovalac njegovog lika i ideja koje je imao u planu da sprovede, ali ga je iznenadna smrt omela u tome nažalost...
pre 9 godina
Sta hoce maneken?!
pre 9 godina
Dobro bi bilo da nam Tadić objasni zašto je dozvolio da on i njegovi saradnici odustanu od ideja Zorana Đinđića, što je očigledni bilo pogumbno za Srbiju i njene građane.
pre 9 godina
Očigledno da se čovek šlihta , da bi na neki način ušao u vladu , pa makar i na mala vrata.
pre 9 godina
Pa DS je prva okrenula leđa svom bivšem predsedniku i napustila njegove ideje. Njih je samo interesovalo kako da se lično obogate a razvitak države , bio im je na poslednjem mestu.
pre 9 godina
Iznenadjujuce je da delimicno hvali postojecu vlast umesto da je kritikuje kao sto je do sada i radio. Mozda je shvatio da su na dobrom putu, za razliku od njegovih bivsih stranackih ledera.
pre 9 godina
Tadicu jel bi ti to da te Vucic pozove u vladu? Mislim da ti ovakve izjave bez rada i nece pomoci puno.
pre 9 godina
Najlakše je sada govoriti o "idejama" i "viziji" Zorana Đinđića a zašto niko od tih govornika nije preduzeo nešto dok je bio na vlasti i od Srbije napravio bolje mesto za život?
pre 9 godina
Ova vlast je jedinstvena!
pre 9 godina
More vidim ja da bi on da približi prste državnoj kasi, nije mu bilo dosta. Iš!
pre 9 godina
Na dan kada je ubijen, Đinđić je za većinu vas, koji ovde lijete krokodilske suze, bio mafijaš, don Žutog preduzeća, strani agent ili novootkriveni velikosrbin (kome je konačno spala maska), izdajnik, bilo srpskih interesa, bilo evro-puta Srbije i 24/7 suočavanja s prošlošću, a podrška u 'narodu' (krezubom ili 'prosvećenom', svejedno) mu je bila gotov neznatna. Vaši su ga 'blistavi umovi', sve od 2nd hand-srbijanaca, pa do nosača glogovog kolca, pročitali i zato vam je bolje da UMUKNETE i prestanete patetizirati svakog 12-og marta. Znam mnoge poput vas, koji su ga pre dvanaest godina smatarli zlotvorom i krimianlcem, a sad se promptno obalče u crninu i zavetuju da ne skrenu s puta. S kog puta? Niste na njemu bili ni 2003, tako da nemate s čega skrenuti.
Pustite ga da počiva u miru. Vaša ga je malograđanština tamo i smestila, isto kao i onaj metak.
pre 9 godina
Neko je skoro postavio pitanje sta bi bilo i gde bi bili da nije ubijen Djindjic. Mislim da je on krenuo dobrim putem ali da ostali politicari tada na vlasti nisu bili spremni, odnosno da nisu zeleli promene na bolje. Vidim da i Vucic ide sada tim putem, putem promena, i drago mi je sto se tezi da se promeni losa situacija u kojoj smo odavno.
Ali mislim da ovde nije problem sto je ova Vlada na pravom putu, nego sto se Tadic namece kao zamena Dacicu, a to je za njega kao politicara bas nisko, jer on je imao prilike dok je bio na vlasti da pokaze da mu je stalo do tog puta Djindjica.
pre 9 godina
Ipak je Pajtić najbliži idejama Zorana Đinđića ... mislim, čovek čita Webera ... ne znamo kako "Kluni" stoji sa teškom sociološkom "artiljerijom" ali je, svakako, najodgovorniji za praktičko urušavanje svih Zoranovih zamisli... pa, nije Tadić, tek slučajno, bio najljući Đinđićev protivkandidat !
pre 9 godina
U izvesnom smislu, Borisove konstatacije su tačne. Ideje kojima se rukovodi aktuelna vlast su izuzetno bliske Zoranovim idejama ... i taj utisak se dramatično povećava ukoliko se podsetimo u kojoj meri se Tadić, "onomad", beše udaljio od svih mogućih vizija Zorana Đimđića !
pre 9 godina
Da me neko pita koju stranku vodi ovaj čovek ja iskreno ne bih znao da odgovorim. Ni oni da ih pitate ne bi znali da kazu ko su. Ni novinari ne znaju. Samo prostor u medijima imaju kao da neko zna ko su Pitam se kako ih uopse novinari pronadju da ih pitaju sta su kad ni oni sami ne znaju gde su. Kako se uopste oni javljaju kada bih se ja kladio da ne postoje. Valjda su kao neki virtuelni kompjuterski virus, kruze medijskim prostorom pa gde se zakace tu ispivaju. Glavno da su svoju kolonu organizovali. Strasno! Zaista sam prenerazen.
pre 9 godina
Povraca mi se. Besmisao
pre 9 godina
Nema potrebe da Tadic govori lose o bilo kome, posebno o njegovim bivsim 'saborcima'. Njihova zajednicka (zlo)dela prema ovoj zemlji su sasvim dovoljno rekla.
pre 9 godina
Dopada mi se sto je aktuelna vlast usmerena ka buducnosti, ne treba se toliko osvrtati unazad, moraju se postaviti ciljevi i marljivo raditi na tome, mislim da je u tome kljuc uspeha ove Vlade.
pre 9 godina
"Sada imamo sansu i ako je iskoristimo morace da prodje deset godina da bi dobili novu".I bi tako.
pre 9 godina
Ne moze Boris da se otrgne zelji da ponovo postane neko u ovoj zemlji!
pre 9 godina
A bio je nekad cool lik....sta se desi sa covekom! A cekajte, zar nije rekao da se nece vise baviti politikom? Mozda sad nastupa kao komedijas? Ko zna!
pre 9 godina
U gomili vlastodrzaca,jedino Vucic ima viziju,ideju i put.
pre 9 godina
Vlast ima ideju da izvuce zemlju iz krize!
pre 9 godina
Bugarska ekonomija nije nesto jaka, niti privreda, ali bez obzira na to imaju vise iskustva vezano za EU nego mi i ako nista drugo mogu savete da nam dele. Naravno razmena dobara tj trgovina je ono sto je dobro, jer moram da priznam da sa obe strane hrana (na primer) vazi kao dobra, tako da maksimalno podrzavam saradnju.
Ali mislim da ovde nije problem sto je ova Vlada na pravom putu, nego sto se Tadic namece kao zamena Dacicu, a to je za njega kao politicara bas nisko, jer on je imao prilike dok je bio na vlasti da pokaze da mu je stalo do tog puta Djindjica.
pre 9 godina
Pa zar to nije divno? Pokazali su da sujeti nema mesta u ozbiljnom vođenju jedne zemlje.
pre 9 godina
Potpuno se slazem sa Tadicem.trenutna vlast je dokazala da je odlucna i spremna da Srbiju uvede u EU i da od nje napravi snaznu i stabilnu drzavu,a takve ideje je imao i pokojni Djindjic.
pre 9 godina
Tačno je da se vlast okrenula reformama,i jednom cilju ulasku u EU a šta ste vi radili sve te godine,zašto ste pobegli od ideala Zorana Đinđića.
pre 9 godina
Vlast se možda i malo približila ali si se ti trudio da te ideje udaljiš i obesmisliš.Ti si veći neprijatelj opozicije i od SNS-ovaca.
pre 9 godina
Mladi zaista jesu najveći srpski kapital, nadam se da će končno se voditi briga o mladima u pravom smislu te reči.
pre 9 godina
monstruozno je i u najmanju ruku licemerno je svojatanje Djindjica i njegovih ideja od istih koji su i doveli do njegovog atentata stvarajuci (ako nista drugo, mada je i to diskutabilno) atmosferu linca u kojoj je Zoran ubijen. A o Tadicu je vise bespotrebno trositi reci, njegovi ulizivacki ispadi prema Vucicu su prosto odvratni, bas mu se vraca u politiku.
pre 9 godina
Đinđić je imao brilijantne ideje i bio je čovek za primer.Drago mi je da i ova vlast primenjuje isto
pre 9 godina
Gde ti sebe vidis u citavoj prici, osim sto si izdao I glasace I stranku.Jedan dan podrzavas Vucica, jedan kritikujes I samo pravis stetu.
pre 9 godina
Pa zasto onda najzesci napadi dolaze upravo od ljudih koji su bili bliski Zoranu,to meni govori da su oni skrenuli DS brod sa kursa koji im je Zoran ostaviou amanet,a da je Vlada na pravom putu ka EU.
pre 9 godina
Tačno je da Vučić radi na modernicazici Srbije. ali, ako je to ideja pok. Djindjića zašto to nije radila Ds. I zašto danas Pajtić vuče na suprotnu stranu?
pre 9 godina
Ako čovek podržava ono što smatra da se u Srbiji radi kako treba, vi to odmah nazivate "dodvoravanje".
pre 9 godina
Potpuno se slažem sa konstatacijom Borisa Tadića iz prve rečenice u tekstu.
Samo mi jedna stvar nije jasna.Zašto ste Vi koji ste bili toliko godina u poziciji da sprovodite te ideje,bežali od njih.
pre 9 godina
U stvari, ti si se približio aktuelnoj vlasti. Ovakve izjave su samo opravdanje za dosadašnju i buduću saradnju sa Vučićevim režimom.
pre 9 godina
Aktuelna vlast se približila idejama Đinđića a bivša se sve više i više udaljava. Zvuči paradoksalno, ali je istinito.
pre 9 godina
Činjenica je da je sadašnja vlada ispunila i ostvarila neke ideje koje je zastupao Zoran Đinđić, ali je isto tako da se DS potpuno udaljila od tih istih ideja.
pre 9 godina
"Na ovaj dan nikada ne bih rekao nijednu lošu reč o mojim bivšim saradnicima, nikada se ne bih takmičio ko je više đinđićevac, jer je Zoran bio čovek koji se borio protiv kulta ličnosti". Da je bar deo ovoga usvojio sam Tadić, naročito ovo protiv kulta ličnosti.Kad je osetio da mu se u DS-u više slepo ne pokoravaju, ne aminiju sve što kaže, napustio je stranku.
pre 9 godina
Ljudski je protivniku čestitati na onome, što po tvom mišljenju, radi uspešno, isto kao što treba i kritikovati uočene greške.
pre 9 godina
Kohabitacija je njegov program i ona je donela Nikolica za predsednika a Vucica za premijera.
On je bio ministar odbrane i posmenjivao sve koji su imali veze sa ubistvom dok je Zivkovic bio sef drzave. Kad je on bio predsednik, a Zivkovic ga terao da se stvari sa ubistvom isteraju do kraja, nije ni prstom mrdnuo.
pre 9 godina
Tadicu razlika je ogromna ko nebo i zemlja.
Doktor Zoran Djindjic je imao svoje ideje a Vucic ih nema niti ih je imao (osim da je REFORMA uzeti od penzionera i radnika) i zato je uzeo tudje (njegove...mislim na Djindjica).
Doktor Zoran Djindjic nije imao botove da ga hvale za svoje ideje a Vucic ima botove da ga hvale za tudje ideje.
I bas zbog toga u ovoj vladi ima mnogo plagijatora jer vole da prepisuju i uzimaju tudje ideje.
pre 9 godina
DS se godinama skrivala iza Đinđićevog imena. Jedno su govorili, drugo su radili. Ništa bolji nije ni Tadić, podelio je stranku radi ličnih interesa.
pre 9 godina
Tačno je da kreativnost mladih ljudi predstavlja bogatstvo i budućnost srpskog kapitala,i trenutno Vučić uspeva da stvori prostor za mlade.
pre 9 godina
Mozemo reci i da sadasnja vlast ulazi u reforme koje se moraju sprovesti ako zelimo napredak drzave za razliku od sadasnje opozicije a bivse vlasti koja je unistila drzavu zarad licne dobiti.
pre 9 godina
Kako se vlast priblizava Djindjicevim stavovima, tako se Pajtic i ekipa udaljavaju. Zanimljive okolnosti.
pre 9 godina
A ja opet kazem, demokrate su imale dovoljno vremena i sve mehanizme u rukama da otkriju ko stoji iza ubistva premijera. Ko razume, shvatice.
pre 9 godina
Mizerija koliko se ponizno svi reciklirani političari od reda ulaguju svevišnjem da ih primi pod svoje trule skute...
pre 9 godina
Slažem se sa Tadićem da Srbiji nije potreban novi kult ličnosti. Najvažnije je da se sistem menja, da se evropeizujemo u svakom segmentu društva, a istorija će dati konačan sud o Đinđiču i njegovom vremenu.
pre 9 godina
Opet malo nabacivanja pred rekonstrukciju? A Tadicu??
pre 9 godina
Aleksandar Vucic ce iskoristiti sve ideje koje mogu doneti boljitak Srbiji.
pre 9 godina
Ova vlada je najvise uradila na priblizavanju srbije sa eu , i niko nema vece pravo od ove vlade vucic je najvise priblizio srbiju eu svojim radmo
pre 9 godina
Da su hteli pre ove vlade uradili bi nesto za vreme svog mandata po pitanju nacionalnog konsenzusa i ulaska u EU.
pre 9 godina
Izgleda da bi on malo da se ocese o vlast c,c,c,c...kuda plovi ovaj brod...
pre 9 godina
Sada ga malo i oni preterase . Ne vidim tu neke slicnosti. Neka je njenu laka zemlja ali ne mislim niti da je radio kako treba, niti da govorio kako treba... e sada o njenžgovim mislima ne mogu...jer ne vidim sta je to puno uradjeno niti za njegovo vreme.
pre 9 godina
Ti bese onaj sto od DSa napravi banditsku stranku sto posle napravi haos po Srbiji? Ti bese onaj sto izadje prvi iz nje i prepusti da drugi nose teret lopovluka tvog vremena? A za Vucica,znamo ... ovo ti je 5ti put da mu se ulizujes i predlazes.
pre 9 godina
Zeli Tadic da se dodvori Vucicu pa cak i na ovakav nacin nebili ga primio nekako u Vladu.
pre 9 godina
Djindjicev cilj je bio modernizacija Srbije i sprovodjenje reformi kako bi ona postala punopravna clanica EU, a na tome upravo ova Vlada radi.Ako se pokrene ponovo istraga o pozadini ubistva nece biti lako jer je proslo dosta godina od tog dogadjaja.
pre 9 godina
Tadić je davno prošlo vreme srpske politike.
pre 9 godina
To sto Tadic prica ni on sam ne veruje u to.
pre 9 godina
Kako to da su svi blizu njegovim idejama osim onih koji bi trebalo da ih zastupaju? Ovo što danas radi takozvana demokratska stranka se kosi sa njegovim principima i idejama pa se postavlja pitanje ko su ovi danas ustvari? Mislim da je teško naći definiciju za današnju DS i onu iz vremena Zorana Đinđića koja ne može da se uporedi sa ovim ruglom.
pre 9 godina
Tadic se sad setio da prica o Djindjicu. Sta je radio svih ovih godina dok je bio na vlasti?! Ziveo je na konto Djindjicevog imena, pa zar nije sad malo sramno da on ista komentarise.
pre 9 godina
Boris je pobrkao loncice...
Djindjiceve ideje su stale onog trenutka kada si ti postao predsednik DS,i najveci si krivac u Srbiji za sve ovo sto nam se danas desava,a to je sto vladaju isti oni zbog kojih sam bezao sa casova da bi stavio pistaljku u usta i hodao gradom revoltiran i besan...
pre 9 godina
Primetno je da se stranka Borisa Tadića nameće i pokušava da privuče medijsku pažnju a koju je on izgubio po odlasku s' vlasti. Ne tako davno se na vrlo napadan način nudio Vučiću da bude deo vlasti a sad pokušava da skrene pažnju na sebe i svoju stranku na manje popularan način što je poražavajuće i nema nikakvog smisla. Nego dobro, ko prati političku scenu složiće se da su ovo stari maniri Borisa Tadića i naravno neće nasesti na njegove pokušaje da se izvrne istina.
pre 9 godina
Ako se prica o istinskom boljitku i napretku Srbije po svim pitanjima, onda je verovatno da i ideje trebaju biti slicne. To je samo dokaz vise nekadasnjeg predsednika, da i on shvata ozbiljnost i napor ove vlasti,da ne odstupa od tog puta.
pre 9 godina
Aktuelna vlast vodi odlicnu spoljnu politiku,i trudi se da se ne konfrontira sa drugim drzavama.Sto je ranije bila praksa.
pre 9 godina
Da li imate smelosti da se pogledate u ogledalo i zapitate, šta bi vam da može, Đinđić danas rekao?
pre 9 godina
Nema sumnje da je Djindjic bio pravi covek u pogresno vreme i sa pogresnim ljudima, to se tek danas jasno vidi..
pre 9 godina
Bota- potrosena roba :)
pre 9 godina
S, malom razlikom sto je Djindjic verovao u te ideje i pristajale su mu a ovi to rade samo zato sto iz nekog razloga moraju a stoje im, sto rece jedan kolumnista nedavno, ko piletu s...
pre 9 godina
Neko je poceo da se udvara.
pre 9 godina
Opa, napokon je i opozicija pocela da hvali Vucica, sta ce to biti.
pre 9 godina
Borise, ovom izjavom si izgubio i ono malo integriteta sto si imao.
pre 9 godina
Ovako govori covek koji realno sagledava aktuelnu situaciju i koji nije ostrascen u ideji da se po svaku cenu vrati na vlast.
pre 9 godina
Tadicu mislim da svoj posao niste uradili do kraja. Sve je jalovo uradjeno kada je u pitanju atentat. Vidi se da ste nesposobni.
pre 9 godina
Budućnost je EU, to je bio put i Djindjićeve vlade i ove vlade danas.
pre 9 godina
Aleksandar Vucic i pre njega Mladjan Dinkic su definitivno najblizi idejama pokojnog premijera Zorana Djindjica.
pre 9 godina
Da li je on to rekao da je posmenjivao sve koji su imali veze sa ubistvom???!!!
Da li je uopste svestan sta je izgovorio??!!
pre 9 godina
Оно што је Шешељ синоћ рекао о Ђинђићу је посао за судске органе. Монструозне речи човека који нема никакве људскости у себи. Ужас и дно дна. Језиво потсмевање са покојником што није нимало хришћански.
pre 9 godina
Zašto bi skretali sa puta u EU?
pre 9 godina
Nesto te smene koje su sprovedene od 2009. nisu dale rezultata po pitanju politicke pozadine ubistva Djindjica.
pre 9 godina
Izgleda da se i Tadic sve vise priblizava Vucicu i Tomi...
pre 9 godina
Tadic da je zaista zeleo da sledi Djindjiceve ideje i politiku,koju je propagirao, uradio bi nesto za vreme svog mandata po pitanju nacionalnog konsenzusa i ulaska u EU.
pre 9 godina
Mi se danas bavimo haosom koji je ostavio ds u zemlji, prestanite da se pozivate na Djindjica niste vi vise ni Dj od Djindjic.
pre 9 godina
Svakako da smo napravili otklon od ranijih destruktivnih politika, ali da smo se baš rukovodili politikom DS-a pa i ne primećujem
pre 9 godina
Ајде бежи бре, ти си лично крив што нам овај кроји судбину и будућност наше земље. Једну јаку странку као што је ДС довео си до изборног цензуса.
pre 9 godina
Borise,Borise ti još nisi progledao.Da li te bar mallo grize savest što si Vaskrsnuo Zoraove političke protivnike koji su se takmičili u gadostima koje će plasirati o njemu.
pre 9 godina
Ali se zato Demokratska stranka od Zorana udaljila i sve vise podseca na radikale. A tako ce i proci.
pre 9 godina
bljuv, bljuv.
pre 9 godina
E sad će malo čika Tadić da nam prosipa pamet!
pre 9 godina
To sto ste se bavili hapsenjima i drugim stvarima ne treba da vam bude izgovor za ocajno stanje u zemlji, jednostavno nije vas zanimalo da se posvetite gradjanima i njihovim obicnim problemima, niste imali ni kapaciteta ni volje..
pre 9 godina
Fakat je da je ova vlast najvise potegla tamo gde je on stao.Tek sad se vide neke reforme
pre 9 godina
i Boris na danasnji dan na ovaj nacin, skuplja politicke poene. Prosto zalosno..
pre 9 godina
More, tebe, da je sramota.
pre 9 godina
Auuu bato.O cemu ti pricas nek te bude sramota.
pre 9 godina
Slažem se sa Tadićem da je Srbiji potrebno uspostavljanje nacionalnog konsenzusa o pravcu kojim će se u budućnosti ići. Medjutim, čitajući izjave opozicije prethodnih dana, a tu ubrajam i Tadića, nisam stekla utisak da su oni svesni te potrebe, i potrebe saradnje. Mislim da je Vučić mnogo bolje razumeo situaciju i uključio je sve ljude koji su želeli da pomognu i rade. Naravno, opozicija ga i zbog toga kritikuje da je uzeo njihove kadrove, da u svojim redovima nema kvalitetne ljude i sl. Zbog toga pre podržavam onog ko je shvatio ozbiljnost situacije i odlučio da reaguje, od onih koji stalno kontriraju bez obzira da li to ima smisla ili ne.
pre 9 godina
SNS odavno sprovodi reforme koje je tada sprovodio Zoran, i sprovodice ih dok se Srbija ne ocisti od prasine do zadnje najsitnije mrvice.
pre 9 godina
Poteze koje je povukla aktuelna vlast mislim da nijedna nije pre. Ili nisu imali hrabrosti da to urade ili jednostavno nisu hteli. U svakom slucaju mislim da je ovo sto se danas radi za Srbiju od znacaja.
pre 9 godina
To sto se vlast priblizila iealima Zorana Djindjica ne mora da bude cudno, koliko je cudno koliko su se njegovi prijatelji, stranacke kolege i sledbenici odaljili od istih. Godine su prosle od tog tragicnog cina, Srbija je mnogo izgubila ali jos ne mogu da shvatim zbog cega niko u proslosti nije smeo da nastavi istim putem koji je trasirao sam Djindjic svojim izborom na mesto premijera 2001 godine?
pre 9 godina
Ova dvojica su stvarno pobrkali neke loncice,Djindjic jeste imao dobrih ideja ali ne bas toliko dobrih.
pre 9 godina
Hajde,Borise,zavrsi ono sto si zapoceo odlaskom iz stranke.Ne znam samo kako bi DJindjic reagovao na taj tvoj potez."Zigosao"si stranku,i mnogi su u ubedjenju da je DS Boris Tadic.Zeleo si vlast,izvoli,udvaraj se Vucicu ako imas bar malo morala.Oprostices sve i svakome samo da si u vlasti.
pre 9 godina
Umesto da nam ubistvo Djindjica bude podstrek da nastavimo putem koji je zapoceo, njegovi sledbenici , inace veliko razocarenje za sve nas , pogazili su sve ono na cemu su se zasnivale Djindjiceve ideje. Ali nikada nije kasno. Na nasu srecu pojacio se covek koji ima hrabrosti da krene u reforme , da preokrene Srbiju. Verujem da bi se i sam Djindjic da je ziv, slozio sa tim.
pre 9 godina
Nije on covek imao ko da ga nasledi. Vi ste upropastili politiku.
pre 9 godina
Zasto je uopste vazno cije su ideje ,jedino je vazno da su dobre i korisne za nas narod.
pre 9 godina
Ma sram te bilo Tadiću...Dali znaš šta govoriš...?
pre 9 godina
Хахаха...још један који би да буде у коалицији...
pre 9 godina
Sem SPS a ova Vlada je jača u svakom pogledu od Zoranove, naravno uz svo dužno poštovanje prema pokojnom premijeru. Ali mislim da bi Zoran sigurno podržao Vučića u ovome što radi.
pre 9 godina
Drugim rečima - ne bi se bunio da ga pozovu umesto Dačića
pre 9 godina
Ljugavac.
pre 9 godina
Sram te bilo Tadiću. Blatiš mrtvog Zorana. Đinđić se uvek borio protiv jednoumlja i totalitarizma koje je trenutno u Srbiji!
pre 9 godina
A-ha, priblizili se? A ti bi da se njima primaknes? Bar cuti bre
pre 9 godina
Borise, ovom izjavom si izgubio i ono malo integriteta sto si imao.
pre 9 godina
A-ha, priblizili se? A ti bi da se njima primaknes? Bar cuti bre
pre 9 godina
Drugim rečima - ne bi se bunio da ga pozovu umesto Dačića
pre 9 godina
Ајде бежи бре, ти си лично крив што нам овај кроји судбину и будућност наше земље. Једну јаку странку као што је ДС довео си до изборног цензуса.
pre 9 godina
Ma sram te bilo Tadiću...Dali znaš šta govoriš...?
pre 9 godina
Izgleda da se i Tadic sve vise priblizava Vucicu i Tomi...
pre 9 godina
Neko je poceo da se udvara.
pre 9 godina
S, malom razlikom sto je Djindjic verovao u te ideje i pristajale su mu a ovi to rade samo zato sto iz nekog razloga moraju a stoje im, sto rece jedan kolumnista nedavno, ko piletu s...
pre 9 godina
Оно што је Шешељ синоћ рекао о Ђинђићу је посао за судске органе. Монструозне речи човека који нема никакве људскости у себи. Ужас и дно дна. Језиво потсмевање са покојником што није нимало хришћански.
pre 9 godina
Bota- potrosena roba :)
pre 9 godina
bljuv, bljuv.
pre 9 godina
Ljugavac.
pre 9 godina
Djindjicev cilj je bio modernizacija Srbije i sprovodjenje reformi kako bi ona postala punopravna clanica EU, a na tome upravo ova Vlada radi.Ako se pokrene ponovo istraga o pozadini ubistva nece biti lako jer je proslo dosta godina od tog dogadjaja.
pre 9 godina
Primetno je da se stranka Borisa Tadića nameće i pokušava da privuče medijsku pažnju a koju je on izgubio po odlasku s' vlasti. Ne tako davno se na vrlo napadan način nudio Vučiću da bude deo vlasti a sad pokušava da skrene pažnju na sebe i svoju stranku na manje popularan način što je poražavajuće i nema nikakvog smisla. Nego dobro, ko prati političku scenu složiće se da su ovo stari maniri Borisa Tadića i naravno neće nasesti na njegove pokušaje da se izvrne istina.
pre 9 godina
Opet malo nabacivanja pred rekonstrukciju? A Tadicu??
pre 9 godina
Da su hteli pre ove vlade uradili bi nesto za vreme svog mandata po pitanju nacionalnog konsenzusa i ulaska u EU.
pre 9 godina
Zeli Tadic da se dodvori Vucicu pa cak i na ovakav nacin nebili ga primio nekako u Vladu.
pre 9 godina
Tadić je davno prošlo vreme srpske politike.
pre 9 godina
Tačno je da kreativnost mladih ljudi predstavlja bogatstvo i budućnost srpskog kapitala,i trenutno Vučić uspeva da stvori prostor za mlade.
pre 9 godina
Gde ti sebe vidis u citavoj prici, osim sto si izdao I glasace I stranku.Jedan dan podrzavas Vucica, jedan kritikujes I samo pravis stetu.
pre 9 godina
Ti bese onaj sto od DSa napravi banditsku stranku sto posle napravi haos po Srbiji? Ti bese onaj sto izadje prvi iz nje i prepusti da drugi nose teret lopovluka tvog vremena? A za Vucica,znamo ... ovo ti je 5ti put da mu se ulizujes i predlazes.
pre 9 godina
"Na ovaj dan nikada ne bih rekao nijednu lošu reč o mojim bivšim saradnicima, nikada se ne bih takmičio ko je više đinđićevac, jer je Zoran bio čovek koji se borio protiv kulta ličnosti". Da je bar deo ovoga usvojio sam Tadić, naročito ovo protiv kulta ličnosti.Kad je osetio da mu se u DS-u više slepo ne pokoravaju, ne aminiju sve što kaže, napustio je stranku.
pre 9 godina
Vlast ima ideju da izvuce zemlju iz krize!
pre 9 godina
Ako se prica o istinskom boljitku i napretku Srbije po svim pitanjima, onda je verovatno da i ideje trebaju biti slicne. To je samo dokaz vise nekadasnjeg predsednika, da i on shvata ozbiljnost i napor ove vlasti,da ne odstupa od tog puta.
pre 9 godina
Đinđić je imao brilijantne ideje i bio je čovek za primer.Drago mi je da i ova vlast primenjuje isto
pre 9 godina
Aktuelna vlast vodi odlicnu spoljnu politiku,i trudi se da se ne konfrontira sa drugim drzavama.Sto je ranije bila praksa.
pre 9 godina
To sto Tadic prica ni on sam ne veruje u to.
pre 9 godina
Činjenica je da je sadašnja vlada ispunila i ostvarila neke ideje koje je zastupao Zoran Đinđić, ali je isto tako da se DS potpuno udaljila od tih istih ideja.
pre 9 godina
A ja opet kazem, demokrate su imale dovoljno vremena i sve mehanizme u rukama da otkriju ko stoji iza ubistva premijera. Ko razume, shvatice.
pre 9 godina
E sad će malo čika Tadić da nam prosipa pamet!
pre 9 godina
Ova vlada je najvise uradila na priblizavanju srbije sa eu , i niko nema vece pravo od ove vlade vucic je najvise priblizio srbiju eu svojim radmo
pre 9 godina
Aleksandar Vucic ce iskoristiti sve ideje koje mogu doneti boljitak Srbiji.
pre 9 godina
Vlast se možda i malo približila ali si se ti trudio da te ideje udaljiš i obesmisliš.Ti si veći neprijatelj opozicije i od SNS-ovaca.
pre 9 godina
Izgleda da bi on malo da se ocese o vlast c,c,c,c...kuda plovi ovaj brod...
pre 9 godina
Kako to da su svi blizu njegovim idejama osim onih koji bi trebalo da ih zastupaju? Ovo što danas radi takozvana demokratska stranka se kosi sa njegovim principima i idejama pa se postavlja pitanje ko su ovi danas ustvari? Mislim da je teško naći definiciju za današnju DS i onu iz vremena Zorana Đinđića koja ne može da se uporedi sa ovim ruglom.
pre 9 godina
Mozemo reci i da sadasnja vlast ulazi u reforme koje se moraju sprovesti ako zelimo napredak drzave za razliku od sadasnje opozicije a bivse vlasti koja je unistila drzavu zarad licne dobiti.
pre 9 godina
Ljudski je protivniku čestitati na onome, što po tvom mišljenju, radi uspešno, isto kao što treba i kritikovati uočene greške.
pre 9 godina
Tadic se sad setio da prica o Djindjicu. Sta je radio svih ovih godina dok je bio na vlasti?! Ziveo je na konto Djindjicevog imena, pa zar nije sad malo sramno da on ista komentarise.
pre 9 godina
Kako se vlast priblizava Djindjicevim stavovima, tako se Pajtic i ekipa udaljavaju. Zanimljive okolnosti.
pre 9 godina
DS se godinama skrivala iza Đinđićevog imena. Jedno su govorili, drugo su radili. Ništa bolji nije ni Tadić, podelio je stranku radi ličnih interesa.
pre 9 godina
Pa zasto onda najzesci napadi dolaze upravo od ljudih koji su bili bliski Zoranu,to meni govori da su oni skrenuli DS brod sa kursa koji im je Zoran ostaviou amanet,a da je Vlada na pravom putu ka EU.
pre 9 godina
Aktuelna vlast se približila idejama Đinđića a bivša se sve više i više udaljava. Zvuči paradoksalno, ali je istinito.
pre 9 godina
Pa zar to nije divno? Pokazali su da sujeti nema mesta u ozbiljnom vođenju jedne zemlje.
pre 9 godina
Sada ga malo i oni preterase . Ne vidim tu neke slicnosti. Neka je njenu laka zemlja ali ne mislim niti da je radio kako treba, niti da govorio kako treba... e sada o njenžgovim mislima ne mogu...jer ne vidim sta je to puno uradjeno niti za njegovo vreme.
pre 9 godina
Kohabitacija je njegov program i ona je donela Nikolica za predsednika a Vucica za premijera.
On je bio ministar odbrane i posmenjivao sve koji su imali veze sa ubistvom dok je Zivkovic bio sef drzave. Kad je on bio predsednik, a Zivkovic ga terao da se stvari sa ubistvom isteraju do kraja, nije ni prstom mrdnuo.
pre 9 godina
Da li imate smelosti da se pogledate u ogledalo i zapitate, šta bi vam da može, Đinđić danas rekao?
pre 9 godina
Sram te bilo Tadiću. Blatiš mrtvog Zorana. Đinđić se uvek borio protiv jednoumlja i totalitarizma koje je trenutno u Srbiji!
pre 9 godina
Potpuno se slažem sa konstatacijom Borisa Tadića iz prve rečenice u tekstu.
Samo mi jedna stvar nije jasna.Zašto ste Vi koji ste bili toliko godina u poziciji da sprovodite te ideje,bežali od njih.
pre 9 godina
Da li je on to rekao da je posmenjivao sve koji su imali veze sa ubistvom???!!!
Da li je uopste svestan sta je izgovorio??!!
pre 9 godina
Hajde,Borise,zavrsi ono sto si zapoceo odlaskom iz stranke.Ne znam samo kako bi DJindjic reagovao na taj tvoj potez."Zigosao"si stranku,i mnogi su u ubedjenju da je DS Boris Tadic.Zeleo si vlast,izvoli,udvaraj se Vucicu ako imas bar malo morala.Oprostices sve i svakome samo da si u vlasti.
pre 9 godina
Nije on covek imao ko da ga nasledi. Vi ste upropastili politiku.
pre 9 godina
i Boris na danasnji dan na ovaj nacin, skuplja politicke poene. Prosto zalosno..
pre 9 godina
More, tebe, da je sramota.
pre 9 godina
Nema sumnje da je Djindjic bio pravi covek u pogresno vreme i sa pogresnim ljudima, to se tek danas jasno vidi..
pre 9 godina
Nesto te smene koje su sprovedene od 2009. nisu dale rezultata po pitanju politicke pozadine ubistva Djindjica.
pre 9 godina
Tačno je da Vučić radi na modernicazici Srbije. ali, ako je to ideja pok. Djindjića zašto to nije radila Ds. I zašto danas Pajtić vuče na suprotnu stranu?
pre 9 godina
Borise,Borise ti još nisi progledao.Da li te bar mallo grize savest što si Vaskrsnuo Zoraove političke protivnike koji su se takmičili u gadostima koje će plasirati o njemu.
pre 9 godina
Auuu bato.O cemu ti pricas nek te bude sramota.
pre 9 godina
Ako čovek podržava ono što smatra da se u Srbiji radi kako treba, vi to odmah nazivate "dodvoravanje".
pre 9 godina
Хахаха...још један који би да буде у коалицији...
pre 9 godina
Mi se danas bavimo haosom koji je ostavio ds u zemlji, prestanite da se pozivate na Djindjica niste vi vise ni Dj od Djindjic.
pre 9 godina
Tadicu mislim da svoj posao niste uradili do kraja. Sve je jalovo uradjeno kada je u pitanju atentat. Vidi se da ste nesposobni.
pre 9 godina
Tadic da je zaista zeleo da sledi Djindjiceve ideje i politiku,koju je propagirao, uradio bi nesto za vreme svog mandata po pitanju nacionalnog konsenzusa i ulaska u EU.
pre 9 godina
Ali se zato Demokratska stranka od Zorana udaljila i sve vise podseca na radikale. A tako ce i proci.
pre 9 godina
To sto se vlast priblizila iealima Zorana Djindjica ne mora da bude cudno, koliko je cudno koliko su se njegovi prijatelji, stranacke kolege i sledbenici odaljili od istih. Godine su prosle od tog tragicnog cina, Srbija je mnogo izgubila ali jos ne mogu da shvatim zbog cega niko u proslosti nije smeo da nastavi istim putem koji je trasirao sam Djindjic svojim izborom na mesto premijera 2001 godine?
pre 9 godina
Tadicu razlika je ogromna ko nebo i zemlja.
Doktor Zoran Djindjic je imao svoje ideje a Vucic ih nema niti ih je imao (osim da je REFORMA uzeti od penzionera i radnika) i zato je uzeo tudje (njegove...mislim na Djindjica).
Doktor Zoran Djindjic nije imao botove da ga hvale za svoje ideje a Vucic ima botove da ga hvale za tudje ideje.
I bas zbog toga u ovoj vladi ima mnogo plagijatora jer vole da prepisuju i uzimaju tudje ideje.
pre 9 godina
Mizerija koliko se ponizno svi reciklirani političari od reda ulaguju svevišnjem da ih primi pod svoje trule skute...
pre 9 godina
monstruozno je i u najmanju ruku licemerno je svojatanje Djindjica i njegovih ideja od istih koji su i doveli do njegovog atentata stvarajuci (ako nista drugo, mada je i to diskutabilno) atmosferu linca u kojoj je Zoran ubijen. A o Tadicu je vise bespotrebno trositi reci, njegovi ulizivacki ispadi prema Vucicu su prosto odvratni, bas mu se vraca u politiku.
pre 9 godina
Opa, napokon je i opozicija pocela da hvali Vucica, sta ce to biti.
pre 9 godina
Budućnost je EU, to je bio put i Djindjićeve vlade i ove vlade danas.
pre 9 godina
Umesto da nam ubistvo Djindjica bude podstrek da nastavimo putem koji je zapoceo, njegovi sledbenici , inace veliko razocarenje za sve nas , pogazili su sve ono na cemu su se zasnivale Djindjiceve ideje. Ali nikada nije kasno. Na nasu srecu pojacio se covek koji ima hrabrosti da krene u reforme , da preokrene Srbiju. Verujem da bi se i sam Djindjic da je ziv, slozio sa tim.
pre 9 godina
Boris je pobrkao loncice...
Djindjiceve ideje su stale onog trenutka kada si ti postao predsednik DS,i najveci si krivac u Srbiji za sve ovo sto nam se danas desava,a to je sto vladaju isti oni zbog kojih sam bezao sa casova da bi stavio pistaljku u usta i hodao gradom revoltiran i besan...
pre 9 godina
To sto ste se bavili hapsenjima i drugim stvarima ne treba da vam bude izgovor za ocajno stanje u zemlji, jednostavno nije vas zanimalo da se posvetite gradjanima i njihovim obicnim problemima, niste imali ni kapaciteta ni volje..
pre 9 godina
U stvari, ti si se približio aktuelnoj vlasti. Ovakve izjave su samo opravdanje za dosadašnju i buduću saradnju sa Vučićevim režimom.
pre 9 godina
Ova dvojica su stvarno pobrkali neke loncice,Djindjic jeste imao dobrih ideja ali ne bas toliko dobrih.
pre 9 godina
Ovako govori covek koji realno sagledava aktuelnu situaciju i koji nije ostrascen u ideji da se po svaku cenu vrati na vlast.
pre 9 godina
Aleksandar Vucic i pre njega Mladjan Dinkic su definitivno najblizi idejama pokojnog premijera Zorana Djindjica.
pre 9 godina
Zašto bi skretali sa puta u EU?
pre 9 godina
A bio je nekad cool lik....sta se desi sa covekom! A cekajte, zar nije rekao da se nece vise baviti politikom? Mozda sad nastupa kao komedijas? Ko zna!
pre 9 godina
Slažem se sa Tadićem da je Srbiji potrebno uspostavljanje nacionalnog konsenzusa o pravcu kojim će se u budućnosti ići. Medjutim, čitajući izjave opozicije prethodnih dana, a tu ubrajam i Tadića, nisam stekla utisak da su oni svesni te potrebe, i potrebe saradnje. Mislim da je Vučić mnogo bolje razumeo situaciju i uključio je sve ljude koji su želeli da pomognu i rade. Naravno, opozicija ga i zbog toga kritikuje da je uzeo njihove kadrove, da u svojim redovima nema kvalitetne ljude i sl. Zbog toga pre podržavam onog ko je shvatio ozbiljnost situacije i odlučio da reaguje, od onih koji stalno kontriraju bez obzira da li to ima smisla ili ne.
pre 9 godina
Povraca mi se. Besmisao
pre 9 godina
Ipak je Pajtić najbliži idejama Zorana Đinđića ... mislim, čovek čita Webera ... ne znamo kako "Kluni" stoji sa teškom sociološkom "artiljerijom" ali je, svakako, najodgovorniji za praktičko urušavanje svih Zoranovih zamisli... pa, nije Tadić, tek slučajno, bio najljući Đinđićev protivkandidat !
pre 9 godina
Ne moze Boris da se otrgne zelji da ponovo postane neko u ovoj zemlji!
pre 9 godina
Fakat je da je ova vlast najvise potegla tamo gde je on stao.Tek sad se vide neke reforme
pre 9 godina
Poteze koje je povukla aktuelna vlast mislim da nijedna nije pre. Ili nisu imali hrabrosti da to urade ili jednostavno nisu hteli. U svakom slucaju mislim da je ovo sto se danas radi za Srbiju od znacaja.
pre 9 godina
SNS odavno sprovodi reforme koje je tada sprovodio Zoran, i sprovodice ih dok se Srbija ne ocisti od prasine do zadnje najsitnije mrvice.
pre 9 godina
Zasto je uopste vazno cije su ideje ,jedino je vazno da su dobre i korisne za nas narod.
pre 9 godina
Bugarska ekonomija nije nesto jaka, niti privreda, ali bez obzira na to imaju vise iskustva vezano za EU nego mi i ako nista drugo mogu savete da nam dele. Naravno razmena dobara tj trgovina je ono sto je dobro, jer moram da priznam da sa obe strane hrana (na primer) vazi kao dobra, tako da maksimalno podrzavam saradnju.
Ali mislim da ovde nije problem sto je ova Vlada na pravom putu, nego sto se Tadic namece kao zamena Dacicu, a to je za njega kao politicara bas nisko, jer on je imao prilike dok je bio na vlasti da pokaze da mu je stalo do tog puta Djindjica.
pre 9 godina
Sem SPS a ova Vlada je jača u svakom pogledu od Zoranove, naravno uz svo dužno poštovanje prema pokojnom premijeru. Ali mislim da bi Zoran sigurno podržao Vučića u ovome što radi.
pre 9 godina
Da me neko pita koju stranku vodi ovaj čovek ja iskreno ne bih znao da odgovorim. Ni oni da ih pitate ne bi znali da kazu ko su. Ni novinari ne znaju. Samo prostor u medijima imaju kao da neko zna ko su Pitam se kako ih uopse novinari pronadju da ih pitaju sta su kad ni oni sami ne znaju gde su. Kako se uopste oni javljaju kada bih se ja kladio da ne postoje. Valjda su kao neki virtuelni kompjuterski virus, kruze medijskim prostorom pa gde se zakace tu ispivaju. Glavno da su svoju kolonu organizovali. Strasno! Zaista sam prenerazen.
pre 9 godina
Svakako da smo napravili otklon od ranijih destruktivnih politika, ali da smo se baš rukovodili politikom DS-a pa i ne primećujem
pre 9 godina
Slažem se sa Tadićem da Srbiji nije potreban novi kult ličnosti. Najvažnije je da se sistem menja, da se evropeizujemo u svakom segmentu društva, a istorija će dati konačan sud o Đinđiču i njegovom vremenu.
pre 9 godina
U izvesnom smislu, Borisove konstatacije su tačne. Ideje kojima se rukovodi aktuelna vlast su izuzetno bliske Zoranovim idejama ... i taj utisak se dramatično povećava ukoliko se podsetimo u kojoj meri se Tadić, "onomad", beše udaljio od svih mogućih vizija Zorana Đimđića !
pre 9 godina
Na dan kada je ubijen, Đinđić je za većinu vas, koji ovde lijete krokodilske suze, bio mafijaš, don Žutog preduzeća, strani agent ili novootkriveni velikosrbin (kome je konačno spala maska), izdajnik, bilo srpskih interesa, bilo evro-puta Srbije i 24/7 suočavanja s prošlošću, a podrška u 'narodu' (krezubom ili 'prosvećenom', svejedno) mu je bila gotov neznatna. Vaši su ga 'blistavi umovi', sve od 2nd hand-srbijanaca, pa do nosača glogovog kolca, pročitali i zato vam je bolje da UMUKNETE i prestanete patetizirati svakog 12-og marta. Znam mnoge poput vas, koji su ga pre dvanaest godina smatarli zlotvorom i krimianlcem, a sad se promptno obalče u crninu i zavetuju da ne skrenu s puta. S kog puta? Niste na njemu bili ni 2003, tako da nemate s čega skrenuti.
Pustite ga da počiva u miru. Vaša ga je malograđanština tamo i smestila, isto kao i onaj metak.
pre 9 godina
Sad mi nije jasno da li to pohvaljuju ili kude
pre 9 godina
Potpuno se slazem sa Tadicem.trenutna vlast je dokazala da je odlucna i spremna da Srbiju uvede u EU i da od nje napravi snaznu i stabilnu drzavu,a takve ideje je imao i pokojni Djindjic.
pre 9 godina
Tačno je da se vlast okrenula reformama,i jednom cilju ulasku u EU a šta ste vi radili sve te godine,zašto ste pobegli od ideala Zorana Đinđića.
pre 9 godina
Mladi zaista jesu najveći srpski kapital, nadam se da će končno se voditi briga o mladima u pravom smislu te reči.
pre 9 godina
Nema potrebe da Tadic govori lose o bilo kome, posebno o njegovim bivsim 'saborcima'. Njihova zajednicka (zlo)dela prema ovoj zemlji su sasvim dovoljno rekla.
pre 9 godina
U gomili vlastodrzaca,jedino Vucic ima viziju,ideju i put.
pre 9 godina
"Sada imamo sansu i ako je iskoristimo morace da prodje deset godina da bi dobili novu".I bi tako.
pre 9 godina
Dopada mi se sto je aktuelna vlast usmerena ka buducnosti, ne treba se toliko osvrtati unazad, moraju se postaviti ciljevi i marljivo raditi na tome, mislim da je u tome kljuc uspeha ove Vlade.
pre 9 godina
Neko je skoro postavio pitanje sta bi bilo i gde bi bili da nije ubijen Djindjic. Mislim da je on krenuo dobrim putem ali da ostali politicari tada na vlasti nisu bili spremni, odnosno da nisu zeleli promene na bolje. Vidim da i Vucic ide sada tim putem, putem promena, i drago mi je sto se tezi da se promeni losa situacija u kojoj smo odavno.
Ali mislim da ovde nije problem sto je ova Vlada na pravom putu, nego sto se Tadic namece kao zamena Dacicu, a to je za njega kao politicara bas nisko, jer on je imao prilike dok je bio na vlasti da pokaze da mu je stalo do tog puta Djindjica.
pre 9 godina
More vidim ja da bi on da približi prste državnoj kasi, nije mu bilo dosta. Iš!
pre 9 godina
Ova vlast je jedinstvena!
pre 9 godina
Najlakše je sada govoriti o "idejama" i "viziji" Zorana Đinđića a zašto niko od tih govornika nije preduzeo nešto dok je bio na vlasti i od Srbije napravio bolje mesto za život?
pre 9 godina
Tadicu jel bi ti to da te Vucic pozove u vladu? Mislim da ti ovakve izjave bez rada i nece pomoci puno.
pre 9 godina
Iznenadjujuce je da delimicno hvali postojecu vlast umesto da je kritikuje kao sto je do sada i radio. Mozda je shvatio da su na dobrom putu, za razliku od njegovih bivsih stranackih ledera.
pre 9 godina
Očigledno da se čovek šlihta , da bi na neki način ušao u vladu , pa makar i na mala vrata.
pre 9 godina
Pa DS je prva okrenula leđa svom bivšem predsedniku i napustila njegove ideje. Njih je samo interesovalo kako da se lično obogate a razvitak države , bio im je na poslednjem mestu.
pre 9 godina
Dobro bi bilo da nam Tadić objasni zašto je dozvolio da on i njegovi saradnici odustanu od ideja Zorana Đinđića, što je očigledni bilo pogumbno za Srbiju i njene građane.
pre 9 godina
Sta hoce maneken?!
pre 9 godina
Tadić ima najmanje prava da komentariše o idejama aktuelne vlasti. Za toliko godina koliko je bio predsednik Srbije nije se potrudio da otkrije političku pozadinu ubistva Zorana Djindjića, tako da je jasno koliki je on poštovalac njegovog lika i ideja koje je imao u planu da sprovede, ali ga je iznenadna smrt omela u tome nažalost...
pre 9 godina
Mizerija koliko se ponizno svi reciklirani političari od reda ulaguju svevišnjem da ih primi pod svoje trule skute...
pre 9 godina
Tadicu razlika je ogromna ko nebo i zemlja.
Doktor Zoran Djindjic je imao svoje ideje a Vucic ih nema niti ih je imao (osim da je REFORMA uzeti od penzionera i radnika) i zato je uzeo tudje (njegove...mislim na Djindjica).
Doktor Zoran Djindjic nije imao botove da ga hvale za svoje ideje a Vucic ima botove da ga hvale za tudje ideje.
I bas zbog toga u ovoj vladi ima mnogo plagijatora jer vole da prepisuju i uzimaju tudje ideje.
pre 9 godina
Aleksandar Vucic i pre njega Mladjan Dinkic su definitivno najblizi idejama pokojnog premijera Zorana Djindjica.
pre 9 godina
Boris je pobrkao loncice...
Djindjiceve ideje su stale onog trenutka kada si ti postao predsednik DS,i najveci si krivac u Srbiji za sve ovo sto nam se danas desava,a to je sto vladaju isti oni zbog kojih sam bezao sa casova da bi stavio pistaljku u usta i hodao gradom revoltiran i besan...
pre 9 godina
monstruozno je i u najmanju ruku licemerno je svojatanje Djindjica i njegovih ideja od istih koji su i doveli do njegovog atentata stvarajuci (ako nista drugo, mada je i to diskutabilno) atmosferu linca u kojoj je Zoran ubijen. A o Tadicu je vise bespotrebno trositi reci, njegovi ulizivacki ispadi prema Vucicu su prosto odvratni, bas mu se vraca u politiku.
pre 9 godina
SNS odavno sprovodi reforme koje je tada sprovodio Zoran, i sprovodice ih dok se Srbija ne ocisti od prasine do zadnje najsitnije mrvice.
pre 9 godina
Budućnost je EU, to je bio put i Djindjićeve vlade i ove vlade danas.
pre 9 godina
Slažem se sa Tadićem da je Srbiji potrebno uspostavljanje nacionalnog konsenzusa o pravcu kojim će se u budućnosti ići. Medjutim, čitajući izjave opozicije prethodnih dana, a tu ubrajam i Tadića, nisam stekla utisak da su oni svesni te potrebe, i potrebe saradnje. Mislim da je Vučić mnogo bolje razumeo situaciju i uključio je sve ljude koji su želeli da pomognu i rade. Naravno, opozicija ga i zbog toga kritikuje da je uzeo njihove kadrove, da u svojim redovima nema kvalitetne ljude i sl. Zbog toga pre podržavam onog ko je shvatio ozbiljnost situacije i odlučio da reaguje, od onih koji stalno kontriraju bez obzira da li to ima smisla ili ne.
pre 9 godina
Ovako govori covek koji realno sagledava aktuelnu situaciju i koji nije ostrascen u ideji da se po svaku cenu vrati na vlast.
pre 9 godina
Umesto da nam ubistvo Djindjica bude podstrek da nastavimo putem koji je zapoceo, njegovi sledbenici , inace veliko razocarenje za sve nas , pogazili su sve ono na cemu su se zasnivale Djindjiceve ideje. Ali nikada nije kasno. Na nasu srecu pojacio se covek koji ima hrabrosti da krene u reforme , da preokrene Srbiju. Verujem da bi se i sam Djindjic da je ziv, slozio sa tim.
pre 9 godina
Poteze koje je povukla aktuelna vlast mislim da nijedna nije pre. Ili nisu imali hrabrosti da to urade ili jednostavno nisu hteli. U svakom slucaju mislim da je ovo sto se danas radi za Srbiju od znacaja.
pre 9 godina
Fakat je da je ova vlast najvise potegla tamo gde je on stao.Tek sad se vide neke reforme
pre 9 godina
Opa, napokon je i opozicija pocela da hvali Vucica, sta ce to biti.
pre 9 godina
Sem SPS a ova Vlada je jača u svakom pogledu od Zoranove, naravno uz svo dužno poštovanje prema pokojnom premijeru. Ali mislim da bi Zoran sigurno podržao Vučića u ovome što radi.
pre 9 godina
Ova dvojica su stvarno pobrkali neke loncice,Djindjic jeste imao dobrih ideja ali ne bas toliko dobrih.
pre 9 godina
Mi se danas bavimo haosom koji je ostavio ds u zemlji, prestanite da se pozivate na Djindjica niste vi vise ni Dj od Djindjic.
pre 9 godina
Zašto bi skretali sa puta u EU?
pre 9 godina
Zasto je uopste vazno cije su ideje ,jedino je vazno da su dobre i korisne za nas narod.
pre 9 godina
Svakako da smo napravili otklon od ranijih destruktivnih politika, ali da smo se baš rukovodili politikom DS-a pa i ne primećujem
pre 9 godina
Ali se zato Demokratska stranka od Zorana udaljila i sve vise podseca na radikale. A tako ce i proci.
pre 9 godina
Оно што је Шешељ синоћ рекао о Ђинђићу је посао за судске органе. Монструозне речи човека који нема никакве људскости у себи. Ужас и дно дна. Језиво потсмевање са покојником што није нимало хришћански.
pre 9 godina
To sto se vlast priblizila iealima Zorana Djindjica ne mora da bude cudno, koliko je cudno koliko su se njegovi prijatelji, stranacke kolege i sledbenici odaljili od istih. Godine su prosle od tog tragicnog cina, Srbija je mnogo izgubila ali jos ne mogu da shvatim zbog cega niko u proslosti nije smeo da nastavi istim putem koji je trasirao sam Djindjic svojim izborom na mesto premijera 2001 godine?
pre 9 godina
To sto ste se bavili hapsenjima i drugim stvarima ne treba da vam bude izgovor za ocajno stanje u zemlji, jednostavno nije vas zanimalo da se posvetite gradjanima i njihovim obicnim problemima, niste imali ni kapaciteta ni volje..
pre 9 godina
Ova vlada je najvise uradila na priblizavanju srbije sa eu , i niko nema vece pravo od ove vlade vucic je najvise priblizio srbiju eu svojim radmo
pre 9 godina
Vlast ima ideju da izvuce zemlju iz krize!
pre 9 godina
Aleksandar Vucic ce iskoristiti sve ideje koje mogu doneti boljitak Srbiji.
pre 9 godina
Sada ga malo i oni preterase . Ne vidim tu neke slicnosti. Neka je njenu laka zemlja ali ne mislim niti da je radio kako treba, niti da govorio kako treba... e sada o njenžgovim mislima ne mogu...jer ne vidim sta je to puno uradjeno niti za njegovo vreme.
pre 9 godina
Ma sram te bilo Tadiću...Dali znaš šta govoriš...?
pre 9 godina
Borise, ovom izjavom si izgubio i ono malo integriteta sto si imao.
pre 9 godina
Aktuelna vlast vodi odlicnu spoljnu politiku,i trudi se da se ne konfrontira sa drugim drzavama.Sto je ranije bila praksa.
pre 9 godina
Tačno je da kreativnost mladih ljudi predstavlja bogatstvo i budućnost srpskog kapitala,i trenutno Vučić uspeva da stvori prostor za mlade.
pre 9 godina
Činjenica je da je sadašnja vlada ispunila i ostvarila neke ideje koje je zastupao Zoran Đinđić, ali je isto tako da se DS potpuno udaljila od tih istih ideja.
pre 9 godina
Đinđić je imao brilijantne ideje i bio je čovek za primer.Drago mi je da i ova vlast primenjuje isto
pre 9 godina
Tačno je da Vučić radi na modernicazici Srbije. ali, ako je to ideja pok. Djindjića zašto to nije radila Ds. I zašto danas Pajtić vuče na suprotnu stranu?
pre 9 godina
E sad će malo čika Tadić da nam prosipa pamet!
pre 9 godina
Izgleda da se i Tadic sve vise priblizava Vucicu i Tomi...
pre 9 godina
Mozemo reci i da sadasnja vlast ulazi u reforme koje se moraju sprovesti ako zelimo napredak drzave za razliku od sadasnje opozicije a bivse vlasti koja je unistila drzavu zarad licne dobiti.
pre 9 godina
A-ha, priblizili se? A ti bi da se njima primaknes? Bar cuti bre
pre 9 godina
Tadic da je zaista zeleo da sledi Djindjiceve ideje i politiku,koju je propagirao, uradio bi nesto za vreme svog mandata po pitanju nacionalnog konsenzusa i ulaska u EU.
pre 9 godina
S, malom razlikom sto je Djindjic verovao u te ideje i pristajale su mu a ovi to rade samo zato sto iz nekog razloga moraju a stoje im, sto rece jedan kolumnista nedavno, ko piletu s...
pre 9 godina
Djindjicev cilj je bio modernizacija Srbije i sprovodjenje reformi kako bi ona postala punopravna clanica EU, a na tome upravo ova Vlada radi.Ako se pokrene ponovo istraga o pozadini ubistva nece biti lako jer je proslo dosta godina od tog dogadjaja.
pre 9 godina
Drugim rečima - ne bi se bunio da ga pozovu umesto Dačića
pre 9 godina
Ako čovek podržava ono što smatra da se u Srbiji radi kako treba, vi to odmah nazivate "dodvoravanje".
pre 9 godina
Bota- potrosena roba :)
pre 9 godina
Aktuelna vlast se približila idejama Đinđića a bivša se sve više i više udaljava. Zvuči paradoksalno, ali je istinito.
pre 9 godina
Ljudski je protivniku čestitati na onome, što po tvom mišljenju, radi uspešno, isto kao što treba i kritikovati uočene greške.
pre 9 godina
U gomili vlastodrzaca,jedino Vucic ima viziju,ideju i put.
pre 9 godina
Ako se prica o istinskom boljitku i napretku Srbije po svim pitanjima, onda je verovatno da i ideje trebaju biti slicne. To je samo dokaz vise nekadasnjeg predsednika, da i on shvata ozbiljnost i napor ove vlasti,da ne odstupa od tog puta.
pre 9 godina
Kako se vlast priblizava Djindjicevim stavovima, tako se Pajtic i ekipa udaljavaju. Zanimljive okolnosti.
pre 9 godina
bljuv, bljuv.
pre 9 godina
Nema sumnje da je Djindjic bio pravi covek u pogresno vreme i sa pogresnim ljudima, to se tek danas jasno vidi..
pre 9 godina
Neko je poceo da se udvara.
pre 9 godina
Slažem se sa Tadićem da Srbiji nije potreban novi kult ličnosti. Najvažnije je da se sistem menja, da se evropeizujemo u svakom segmentu društva, a istorija će dati konačan sud o Đinđiču i njegovom vremenu.
pre 9 godina
Pa zasto onda najzesci napadi dolaze upravo od ljudih koji su bili bliski Zoranu,to meni govori da su oni skrenuli DS brod sa kursa koji im je Zoran ostaviou amanet,a da je Vlada na pravom putu ka EU.
pre 9 godina
Pa zar to nije divno? Pokazali su da sujeti nema mesta u ozbiljnom vođenju jedne zemlje.
pre 9 godina
Dopada mi se sto je aktuelna vlast usmerena ka buducnosti, ne treba se toliko osvrtati unazad, moraju se postaviti ciljevi i marljivo raditi na tome, mislim da je u tome kljuc uspeha ove Vlade.
pre 9 godina
Neko je skoro postavio pitanje sta bi bilo i gde bi bili da nije ubijen Djindjic. Mislim da je on krenuo dobrim putem ali da ostali politicari tada na vlasti nisu bili spremni, odnosno da nisu zeleli promene na bolje. Vidim da i Vucic ide sada tim putem, putem promena, i drago mi je sto se tezi da se promeni losa situacija u kojoj smo odavno.
Ali mislim da ovde nije problem sto je ova Vlada na pravom putu, nego sto se Tadic namece kao zamena Dacicu, a to je za njega kao politicara bas nisko, jer on je imao prilike dok je bio na vlasti da pokaze da mu je stalo do tog puta Djindjica.
pre 9 godina
Ајде бежи бре, ти си лично крив што нам овај кроји судбину и будућност наше земље. Једну јаку странку као што је ДС довео си до изборног цензуса.
pre 9 godina
Sram te bilo Tadiću. Blatiš mrtvog Zorana. Đinđić se uvek borio protiv jednoumlja i totalitarizma koje je trenutno u Srbiji!
pre 9 godina
Tadicu mislim da svoj posao niste uradili do kraja. Sve je jalovo uradjeno kada je u pitanju atentat. Vidi se da ste nesposobni.
pre 9 godina
Bugarska ekonomija nije nesto jaka, niti privreda, ali bez obzira na to imaju vise iskustva vezano za EU nego mi i ako nista drugo mogu savete da nam dele. Naravno razmena dobara tj trgovina je ono sto je dobro, jer moram da priznam da sa obe strane hrana (na primer) vazi kao dobra, tako da maksimalno podrzavam saradnju.
Ali mislim da ovde nije problem sto je ova Vlada na pravom putu, nego sto se Tadic namece kao zamena Dacicu, a to je za njega kao politicara bas nisko, jer on je imao prilike dok je bio na vlasti da pokaze da mu je stalo do tog puta Djindjica.
pre 9 godina
Tačno je da se vlast okrenula reformama,i jednom cilju ulasku u EU a šta ste vi radili sve te godine,zašto ste pobegli od ideala Zorana Đinđića.
pre 9 godina
Nema potrebe da Tadic govori lose o bilo kome, posebno o njegovim bivsim 'saborcima'. Njihova zajednicka (zlo)dela prema ovoj zemlji su sasvim dovoljno rekla.
pre 9 godina
Nije on covek imao ko da ga nasledi. Vi ste upropastili politiku.
pre 9 godina
Ljugavac.
pre 9 godina
i Boris na danasnji dan na ovaj nacin, skuplja politicke poene. Prosto zalosno..
pre 9 godina
Nesto te smene koje su sprovedene od 2009. nisu dale rezultata po pitanju politicke pozadine ubistva Djindjica.
pre 9 godina
Da su hteli pre ove vlade uradili bi nesto za vreme svog mandata po pitanju nacionalnog konsenzusa i ulaska u EU.
pre 9 godina
A ja opet kazem, demokrate su imale dovoljno vremena i sve mehanizme u rukama da otkriju ko stoji iza ubistva premijera. Ko razume, shvatice.
pre 9 godina
Potpuno se slazem sa Tadicem.trenutna vlast je dokazala da je odlucna i spremna da Srbiju uvede u EU i da od nje napravi snaznu i stabilnu drzavu,a takve ideje je imao i pokojni Djindjic.
pre 9 godina
Hajde,Borise,zavrsi ono sto si zapoceo odlaskom iz stranke.Ne znam samo kako bi DJindjic reagovao na taj tvoj potez."Zigosao"si stranku,i mnogi su u ubedjenju da je DS Boris Tadic.Zeleo si vlast,izvoli,udvaraj se Vucicu ako imas bar malo morala.Oprostices sve i svakome samo da si u vlasti.
pre 9 godina
Da li je on to rekao da je posmenjivao sve koji su imali veze sa ubistvom???!!!
Da li je uopste svestan sta je izgovorio??!!
pre 9 godina
Gde ti sebe vidis u citavoj prici, osim sto si izdao I glasace I stranku.Jedan dan podrzavas Vucica, jedan kritikujes I samo pravis stetu.
pre 9 godina
U izvesnom smislu, Borisove konstatacije su tačne. Ideje kojima se rukovodi aktuelna vlast su izuzetno bliske Zoranovim idejama ... i taj utisak se dramatično povećava ukoliko se podsetimo u kojoj meri se Tadić, "onomad", beše udaljio od svih mogućih vizija Zorana Đimđića !
pre 9 godina
More, tebe, da je sramota.
pre 9 godina
Opet malo nabacivanja pred rekonstrukciju? A Tadicu??
pre 9 godina
DS se godinama skrivala iza Đinđićevog imena. Jedno su govorili, drugo su radili. Ništa bolji nije ni Tadić, podelio je stranku radi ličnih interesa.
pre 9 godina
Zeli Tadic da se dodvori Vucicu pa cak i na ovakav nacin nebili ga primio nekako u Vladu.
pre 9 godina
Tadić je davno prošlo vreme srpske politike.
pre 9 godina
Vlast se možda i malo približila ali si se ti trudio da te ideje udaljiš i obesmisliš.Ti si veći neprijatelj opozicije i od SNS-ovaca.
pre 9 godina
Mladi zaista jesu najveći srpski kapital, nadam se da će končno se voditi briga o mladima u pravom smislu te reči.
pre 9 godina
Auuu bato.O cemu ti pricas nek te bude sramota.
pre 9 godina
Хахаха...још један који би да буде у коалицији...
pre 9 godina
Izgleda da bi on malo da se ocese o vlast c,c,c,c...kuda plovi ovaj brod...
pre 9 godina
Potpuno se slažem sa konstatacijom Borisa Tadića iz prve rečenice u tekstu.
Samo mi jedna stvar nije jasna.Zašto ste Vi koji ste bili toliko godina u poziciji da sprovodite te ideje,bežali od njih.
pre 9 godina
"Na ovaj dan nikada ne bih rekao nijednu lošu reč o mojim bivšim saradnicima, nikada se ne bih takmičio ko je više đinđićevac, jer je Zoran bio čovek koji se borio protiv kulta ličnosti". Da je bar deo ovoga usvojio sam Tadić, naročito ovo protiv kulta ličnosti.Kad je osetio da mu se u DS-u više slepo ne pokoravaju, ne aminiju sve što kaže, napustio je stranku.
pre 9 godina
"Sada imamo sansu i ako je iskoristimo morace da prodje deset godina da bi dobili novu".I bi tako.
pre 9 godina
Ipak je Pajtić najbliži idejama Zorana Đinđića ... mislim, čovek čita Webera ... ne znamo kako "Kluni" stoji sa teškom sociološkom "artiljerijom" ali je, svakako, najodgovorniji za praktičko urušavanje svih Zoranovih zamisli... pa, nije Tadić, tek slučajno, bio najljući Đinđićev protivkandidat !
pre 9 godina
Borise,Borise ti još nisi progledao.Da li te bar mallo grize savest što si Vaskrsnuo Zoraove političke protivnike koji su se takmičili u gadostima koje će plasirati o njemu.
pre 9 godina
Primetno je da se stranka Borisa Tadića nameće i pokušava da privuče medijsku pažnju a koju je on izgubio po odlasku s' vlasti. Ne tako davno se na vrlo napadan način nudio Vučiću da bude deo vlasti a sad pokušava da skrene pažnju na sebe i svoju stranku na manje popularan način što je poražavajuće i nema nikakvog smisla. Nego dobro, ko prati političku scenu složiće se da su ovo stari maniri Borisa Tadića i naravno neće nasesti na njegove pokušaje da se izvrne istina.
pre 9 godina
Tadic se sad setio da prica o Djindjicu. Sta je radio svih ovih godina dok je bio na vlasti?! Ziveo je na konto Djindjicevog imena, pa zar nije sad malo sramno da on ista komentarise.
pre 9 godina
To sto Tadic prica ni on sam ne veruje u to.
pre 9 godina
Ti bese onaj sto od DSa napravi banditsku stranku sto posle napravi haos po Srbiji? Ti bese onaj sto izadje prvi iz nje i prepusti da drugi nose teret lopovluka tvog vremena? A za Vucica,znamo ... ovo ti je 5ti put da mu se ulizujes i predlazes.
pre 9 godina
Kohabitacija je njegov program i ona je donela Nikolica za predsednika a Vucica za premijera.
On je bio ministar odbrane i posmenjivao sve koji su imali veze sa ubistvom dok je Zivkovic bio sef drzave. Kad je on bio predsednik, a Zivkovic ga terao da se stvari sa ubistvom isteraju do kraja, nije ni prstom mrdnuo.
pre 9 godina
Da li imate smelosti da se pogledate u ogledalo i zapitate, šta bi vam da može, Đinđić danas rekao?
pre 9 godina
Kako to da su svi blizu njegovim idejama osim onih koji bi trebalo da ih zastupaju? Ovo što danas radi takozvana demokratska stranka se kosi sa njegovim principima i idejama pa se postavlja pitanje ko su ovi danas ustvari? Mislim da je teško naći definiciju za današnju DS i onu iz vremena Zorana Đinđića koja ne može da se uporedi sa ovim ruglom.
pre 9 godina
U stvari, ti si se približio aktuelnoj vlasti. Ovakve izjave su samo opravdanje za dosadašnju i buduću saradnju sa Vučićevim režimom.
pre 9 godina
Ne moze Boris da se otrgne zelji da ponovo postane neko u ovoj zemlji!
pre 9 godina
A bio je nekad cool lik....sta se desi sa covekom! A cekajte, zar nije rekao da se nece vise baviti politikom? Mozda sad nastupa kao komedijas? Ko zna!
pre 9 godina
Povraca mi se. Besmisao
pre 9 godina
Da me neko pita koju stranku vodi ovaj čovek ja iskreno ne bih znao da odgovorim. Ni oni da ih pitate ne bi znali da kazu ko su. Ni novinari ne znaju. Samo prostor u medijima imaju kao da neko zna ko su Pitam se kako ih uopse novinari pronadju da ih pitaju sta su kad ni oni sami ne znaju gde su. Kako se uopste oni javljaju kada bih se ja kladio da ne postoje. Valjda su kao neki virtuelni kompjuterski virus, kruze medijskim prostorom pa gde se zakace tu ispivaju. Glavno da su svoju kolonu organizovali. Strasno! Zaista sam prenerazen.
pre 9 godina
Na dan kada je ubijen, Đinđić je za većinu vas, koji ovde lijete krokodilske suze, bio mafijaš, don Žutog preduzeća, strani agent ili novootkriveni velikosrbin (kome je konačno spala maska), izdajnik, bilo srpskih interesa, bilo evro-puta Srbije i 24/7 suočavanja s prošlošću, a podrška u 'narodu' (krezubom ili 'prosvećenom', svejedno) mu je bila gotov neznatna. Vaši su ga 'blistavi umovi', sve od 2nd hand-srbijanaca, pa do nosača glogovog kolca, pročitali i zato vam je bolje da UMUKNETE i prestanete patetizirati svakog 12-og marta. Znam mnoge poput vas, koji su ga pre dvanaest godina smatarli zlotvorom i krimianlcem, a sad se promptno obalče u crninu i zavetuju da ne skrenu s puta. S kog puta? Niste na njemu bili ni 2003, tako da nemate s čega skrenuti.
Pustite ga da počiva u miru. Vaša ga je malograđanština tamo i smestila, isto kao i onaj metak.
pre 9 godina
More vidim ja da bi on da približi prste državnoj kasi, nije mu bilo dosta. Iš!
pre 9 godina
Ova vlast je jedinstvena!
pre 9 godina
Najlakše je sada govoriti o "idejama" i "viziji" Zorana Đinđića a zašto niko od tih govornika nije preduzeo nešto dok je bio na vlasti i od Srbije napravio bolje mesto za život?
pre 9 godina
Tadicu jel bi ti to da te Vucic pozove u vladu? Mislim da ti ovakve izjave bez rada i nece pomoci puno.
pre 9 godina
Iznenadjujuce je da delimicno hvali postojecu vlast umesto da je kritikuje kao sto je do sada i radio. Mozda je shvatio da su na dobrom putu, za razliku od njegovih bivsih stranackih ledera.
pre 9 godina
Očigledno da se čovek šlihta , da bi na neki način ušao u vladu , pa makar i na mala vrata.
pre 9 godina
Pa DS je prva okrenula leđa svom bivšem predsedniku i napustila njegove ideje. Njih je samo interesovalo kako da se lično obogate a razvitak države , bio im je na poslednjem mestu.
pre 9 godina
Dobro bi bilo da nam Tadić objasni zašto je dozvolio da on i njegovi saradnici odustanu od ideja Zorana Đinđića, što je očigledni bilo pogumbno za Srbiju i njene građane.
pre 9 godina
Sta hoce maneken?!
pre 9 godina
Sad mi nije jasno da li to pohvaljuju ili kude
pre 9 godina
Tadić ima najmanje prava da komentariše o idejama aktuelne vlasti. Za toliko godina koliko je bio predsednik Srbije nije se potrudio da otkrije političku pozadinu ubistva Zorana Djindjića, tako da je jasno koliki je on poštovalac njegovog lika i ideja koje je imao u planu da sprovede, ali ga je iznenadna smrt omela u tome nažalost...
113 Komentari
Sortiraj po: