Nedelja, 30.11.2014.

16:49

Da li nam UAE uvode islamsku banku?

Bankarski sistem je velika prevara, izjavio je predsednik Tomislav Nikolić tokom posete Ujedinjenim Arapskim Emiratima.

Izvor: B92

Da li nam UAE uvode islamsku banku? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

43 Komentari

Sortiraj po:

Jovan Mitrović

pre 8 godina

Ja cu preci i u Islam, samo da mi skinu banku sa grbače. Država me naučila da sve ima cenu, i vera i nacija i patriotizam. Na prodaju sam. Dajte ponude.

ne! dukatima

pre 9 godina

Ovaj Vucic ce nas totalno poturciti. Sta je sve Arapima, Turcima, Albancima… dozvolio. Kad nas i ekonomski porobe, gotovi smo sa Srbijom jednom za svagda.

sasa jokic

pre 9 godina

Islamska, hriscanska, marsovska, bilomkakva, samo da posluje na normalnim osnovama. Ovo sto kod nas postoji je katastrofa, ili da si politicki podrzan, ili zaboravi na kredit.

0o

pre 9 godina

@ quo vadis

par dodataka na tvoje izlaganje o drustvenim sistemima
po meni dostupnim informacijama komunizam nikada nije pokusan u praksi, niti smatram da je moguc sa ovim stepenom mentalno/emotivnog razvoja opste populacije
samoproglasavanje za komunistu nije dovoljno ako si po svim parametrima npr. monarh u severnoj koreji
bilo je, manje ili vise uspesnih, experimenata sa socijalizmom tako da ostaje otvoreno pitanje koliko je primenjiv a u njemu postoje stvari koje definitivno vrede i rade
izjava o anarhiji ukazuje na tvoje (nazalost i opste) nepoznavanje objasnjenja koje ide uz pojam - ono sto si opisao je "zakon dzungle", za razliku od njega u anarhiji niko nema pravo da inicira upotrebu sile protiv bilo koga, bio on jaci ili slabiji
i opet, na zalost, ne vidim dovoljnu zrelost rase za takvo nesto
ono sto postoji i sto se primenjuje bi najbolje moglo da se opise kao oligarhija, neofeudalizam ili neorobovlasnistvo
na ovaj ili onaj nacin novac, moc i uticaj su se koncentrisali u odredjenim entitetima (porodicama, korporacijama...) i oni ih koriste za manipulaciju politicarima za koje vecina misli da ih je izabrala a u sustini su izmanipulisani raznoraznim pr kampanjama (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Century_of_the_Self)
znaci, patina demokratije, hleb i igre
mada ne znam jos koliko ce to da traje jer, da parafraziram zbigniewa - poceli smo da zivimo u vremenu u kome je daleko lakse ubiti milion osoba nego kontrolisati milion osoba...

Kiza

pre 9 godina

Sta vam je drugo islamsko bankarstvo nego bankarstvo iz Yu samoupravnog socijalizma. Rizik ali i dobit se deli po pola pa sta bude. Danska danas koristi sistem zdravstvene zastite prekopiran iz vremena Jugoslavije 70-ih i 80-ih godina proslog veka sa neznatnim modifikacijama.

realista

pre 9 godina

Ljudi, informisite se malo o Islamskoj banci.Najprostije, radi se o sledecem: Uzmes kredit za posao kod Islamske banke, oni ti daju kredit, i pristaju na moguci rizik propadanja posla, znaci nema kao kod ostalih neislamskih banaka, dam ti kredit, ti propadnes u poslu, ali ja kao banka ti trazim da mi vratis i kamatu na kredit koji si uzeo kod mene. Zbog toga Islamsko bankarstvo sve vise je zastupljeno, zato sto nema zelenasenja, koje je najvece zlo modernog doba.

Bosanac

pre 9 godina

Iskren da budem ne analiziram bas mnogo islamsko bankarstvo,ali cinjenica je da ni jedna europska banka od ovih rotsilda nemoze ponuditi uslove kao bbi banka ,dok nije bilo bbi banke u bih ,odes u banku za kredit a oni puni sebe postavljaju uslove ,a sada imam u bbi banci po najpovoljnijim uslovima ,a sada ovi dolaze sa torbicama nude na sve moguce opcije skidaju kamate itd ,ljudi molite boga da vam dode neka od arapskih banaka

Peja

pre 9 godina

Ovo su odlicne vesti za nas koji poslujemo u islamskim zemljama. Primer: sav novac koji zaradim u inostranstvu moram da ponesem u kesu jer u Srbiji ne postoji Islamska banka a one posluju samo izmedju sebe (valjda zbog tog etickog koda). Sjajne vesti za mene kao pojedinca a i za Srbiju, jer ocigledno iz nekog razloga imamo kredibilitet kod njih

Bokisha

pre 9 godina

@qvo vadis

Imate odlicno teorijsko znanje, ali ocito ne i maste da biste ikad mogli da ga primenite u praksi. Po vama, koliko mogu da vidim, se razvoj ljudske civilizacije zavrsava sa kapitalizmom. U slucaju da ova ekonomska formacija propadne svet bi se vratio na neku od ranije postojecih, ako sam vas dobro razumeo? Zbog cega bi, ako ljudi doba robovlasnistva, mislim na anticko, nisu mogli ni da sanjaju komunizam ili kapitalizam? Ali su stvoreni kao nove ideje, one pre njih su bile zastarele i vremenom prevazidjene. I to se ne desava preko noci, to je dugotrajan proces. Da je siroti Marks znao u sta ce se pretvoriti njegova ideja, i kako ce biti tumacena, mozda nikad ne bi ni radio na njoj. Ideje su jedno, a njihovo tumacenje sasvim drugo. Kapitalizam je presao dug razvojni put, od liberalnog do faze imperijalizma, da bi se danas deklarativno forsirao liberalni koncept. Smatramo da je robovlasnistvo odavno prevazidjena ekonomska formacija, a zvanicno ga je bilo do pre manje od 200 godina, i zamislite, tad je uveliko dominirao kapitalizam. Sta je sa trgovinom ljudima danas, ako to nije savremeni oblik ropstva. Razvoj civilizacije moze da dovede do stvaranja nove istorijsko-ekonomske formacije, koja moze da bude hibrid ili agregat prethodnih, ne mora sve da stane na prvim lekcijama iz istorije ili ekonomije, onda nas one kao nauke nicemu ne bi ni naucile.

bole

pre 9 godina

U Bosni postoji BBI banka i vjerovali ili ne, kod njih na zidu stoji da islam zabranjuje kamaterenje i zbog toga imaju 30-40% povoljnije kamate na kreditima!!! Ljudi masovno prebacuju kredite kod njih, čak sam i ja razmišljao o tome. Provjerite Bosnia Bank International! Jednostavno, ne postoji povoljniji kredit, i zato sad imamo situaciju za Srpski radikalno orijentisani pojedinci idu u Islamsku banku i tamo prebacuju svoje stambene kredite :) , refinansiraju ih kod njih i tako prave ogromnu uštedu. Naravno ne morate biti musliman da bi ste koristili njihove usluge.

sasa jokic

pre 9 godina

Islamska, hriscanska, marsovska, bilomkakva, samo da posluje na normalnim osnovama. Ovo sto kod nas postoji je katastrofa, ili da si politicki podrzan, ili zaboravi na kredit.

...

pre 9 godina

Ja izucavam trenutno Islamsko bankarstvo!Tekst je povrsan,mogla bih sve da vam objasnim kako ide i kako funkcionise.Jedino u Maleziji je prava ISLAMSKA BANKA,nema nikakve NAKNADE kao kod BBI tj.pokrice za kamatu!BBI banka nema ni 40% Islamskog bankarstva!
Ali definitivno je Islamsko bankarstvo izlaz iz ovog zelenaskog zla!

joca

pre 9 godina

u tom svetu postoji verska pravila kao i kod nas kod nas se bar ne poštuju verska pravila a kod njih se zaobilaze sa izgovorom ne zove kamata nego zajednicko ulaganje ili zabranjena je preljuba ali imaš pravo na 6 žena itd.

miki

pre 9 godina

...vidim ovde ima bankara,strucnih lica... znaci oni englezi su glupi i naivni pa su u londonu pustili arapima da uloze u bankarstvo 1000 miliardi dolara...?

Бојан Илић

pre 9 godina

Nešto nam mora doći to "prijateljstvo" Arapa ima 100% neku svoju pozadinu. Oni su veliki prijatelji ako ispunjavate sve što je dogovoreno samo što mi ne znamo šta je dogovoreno da nikada nismo čuli otkud odjednom to veliko prijateljstvo.
(milan, 30. novembar 2014 21:07)

То је Милова комбинација!:-))

Ilija

pre 9 godina

Nije sija nego vrat. Necemo kamatu da zovemo kamata vec cemo da zovemo kirija. . . I na kraju onaj sto je uzeo zajam ili kredit, kako je kome draze, opet ce da plati neku proviziju onome od koga je pozajmio novce.

Podsetilac

pre 9 godina

@Dragan

Dragane zaboravilste jedan clanak koji smo mogli procitao o nasim kapitalisticikim bankama i njihovoim kamatama na stabene kredite narocito u dinarima, pa smo procitali da ako uzmete kredit u dinarima pored svog stana banci otplatite jos 3 stana, i taj naslov je bio u mnogim novinama i sajtovima pa cini mi se i na ovom , a da ko uzme stan u stranoj valuti pored svog otplati i jos jedan banci.

ako smo siromasni nismo glupi

pre 9 godina

Malo se detaljnije informisite prije nego sto objavite nesto i probajte potraziti informaciju iz vise izvora. Sve se bojim da je tako idilicno kao sto doticni Bukvic prica... Oni ne koriste termin kamata ali postoji naknada za preuzeti rizik sto mu ga dodje na isto. Nije sija nego vrat.

quo vadis

pre 9 godina

Kapitalizam je propala stvar a mi ulećemo u njega kao muve bez glave. I to u onaj divlji kapitalizam koji je na zapadu nestao pre više od sto godina.
Na primer rasprodajete na doboš školsku opremu i zatvarate škole koje nisu platile struju.
Sramota velika !
(Dragiša, 30. novembar 2014 18:27)

Kako je ovde pomenuta škola, istorija kao učiteljica života kaže da je postojalo(a negde neka još postoje) nekoliko drustvenih uredjenja:
- prvobitna ljudska zajednica,
- robovlasničko društvo,
- feudalizam,
- kapitalizam,
- komunizam ili socijalizam.
Ako je kapitalizam prevaziđena stvar, onda je to loša vest.
Ako nećemo kapitalizam,a komunizam/socijalizam nije moguć, onda nam ostaje da biramo izmedju prvobitne ljudske zajednice, robovlasničkog drustva i feudalizma.
A mogla bi anarhija biti rešenje, ako neki bogati pojedinci ne plaćaju struju i ne seku im istu, onda ni osoblje škola ne treba da dozvoli da im seku struju. Niko nista da ne plaća, svako svakome može da uzima šta god hoće iz kuće, kakav zajam, kakav kredit.
Nažalost, važilo bi jedino pravilo prirodne selekcije - "ko je jači, taj kači", mnogo ljudi bi nastradali.
O nekom novom vidu uređenja nema naznake ni u teoriji.

milan

pre 9 godina

Nešto nam mora doći to "prijateljstvo" Arapa ima 100% neku svoju pozadinu. Oni su veliki prijatelji ako ispunjavate sve što je dogovoreno samo što mi ne znamo šta je dogovoreno da nikada nismo čuli otkud odjednom to veliko prijateljstvo.

bosanac

pre 9 godina

Imam negativna iskustva sa BBI bankom. Oni to ne zovu kamata, nego naknada za preuzimanje rizika. Sve je isto kao i u klasicnim bankama. Islamsko bankarstvo je velika prevara

Kakav predsednik takav i narod

pre 9 godina

Bivsi moji zemljaci nosicete vi i burke za par godina, klanjati se 5 puta dnevno i odsecace vam usi i ruke. Ali kakvi ste i dobro vam je.
Islamsko bankarstvo zabranjuje bogacenje. Hmmmmm koliko to para ima vladajuca klasa u Emiratima. Uh zaboravih, zabranjuje bogacenje samo siromasima, a ovima sto su na vlasti u Emiratima za njih to ne vazi. Eeee sada mi je jasno. Znaci ako si rodjen u bogatoj klasi, koja vozi Porse, Rols Rojs, imaju zlatne toalete, onda je OK da budes bogat. A ako si siromasan onda moras da ostanes tu i da cutis.
Kakav dvolican sistem!
Ovde u USA i na zapadu imas sansu da se obogatis bez obzira odakle dolazis. Dodjes kao emogrant, ucis, radis, dobijes najvise obrazovanje, zaposlis se u firmi, radis puno. Onda vide da si dobar pa pocnu promicije, napredovaje u karijeri, niko ne gleda kakva ti je bolja koze ili koja si klasa. U jednom trebutku postanes direktor R&D u velikoj kompaniji, shvatis da imas para da posaljes decu na najbolje koledze, pocnes i sam umesto stare tojote da vozis Porsce. I sve tako... ide lepo.
Ali zato u Emiratima ako si sirotinja ostajes sirotinja dok bogati vrse nuzdu u zlatnim WC soljama.
A Srbi kao i uvek nasedaju na price, banke su lose, sve je to zavera...truc blah a zivot se zivi na nekim drugim mestima.

Milojko

pre 9 godina

Mislim da je to prosto receno ... uzmes stan na kredit na 100 godina rata mesecna ti je 100 eura i to otplacuju generacije i nemozes da ga otudjis ali ne palcas ratu 400-500 ili ko' na zapadu 1000-1500 eura i ne platis nakraju 3 stana nego mozda jedan i po'....

darko

pre 9 godina

ma kakvi arapi bre pa ja sam podigao kredit u nasoj a evropskoj banci (da je nereklamiram)imam 21posto kamate na dinarski kredit i od tad spavam kao beba ( dva sata placem a dva sata spavam)

Dragan

pre 9 godina

Kupiš pola kuće a drugu polovinu islamska banka. I posle dugog niza godina kupiš i drugu polovinu kuće po istoj ceni. A u međuvremenu ti banka iznajmljuje drugu polovinu. I na kraju ispadne da te sve te kirije koštaju više nego kamata :)

jojkic

pre 9 godina

,,To verovatno može da se napravi u svakoj državi, osim možda u nekim sa zaostalim i rigidnim bankarskim zakonima kao što je naša.
(Goran, 30. novembar 2014 17:16) ,,

Podseti me, na davno izumrle kase solidarnosti, koje su postojale po firmama. Naravno, da ne navodim zbog čgka je to propalo.
Mogu da zamislim šerijatske banke kod nas, morale bi da uvedu i odsecanje ruke za prevare i slično, da bi mogle da funkionišu i opstanu :)

Slaven Kovacevic

pre 9 godina

Ne naplaćuju kamatu na kredit, samo kiriju za kupljeni stan.... hahahahaha..... Koji ti posle još i prodaju. Za njih je Cobe sa otkupom stanova bio mala maca.
Duševni neki ljudi.

Yogi

pre 9 godina

Reče diplomac kako je bankarski sistem prevara i odmah požurio da ohrabri premijera i jorgobanku da se zaduže kod najvećih bankarskih prevaranata u vidu MMF

Dragiša

pre 9 godina

Svašta može da vam se desi Srbiji kad je vode ovako političko nepismeni ljudi.
EU je politička i ekonomska olupina koju hoće svi da napuštaju a Srbija po svaku cenu hoče da se penje na "Titanik"

Kapitalizam je propala stvar a mi ulećemo u njega kao muve bez glave. I to u onaj divlji kapitalizam koji je na zapadu nestao pre više od sto godina.

Na primer rasprodajete na doboš školsku opremu i zatvarate škole koje nisu platile struju.

Sramota velika !

Goran

pre 9 godina

Ovi principi postoje decenijama i na zapadu, zovu se "Credit union". To je neprofitna organizacija koja je praktično udruživanje građana koji žele da u njoj drže novac, umesto u banci i koja onda, po mnogo povoljnijim uslovima od banaka (koje gledaju da što više zarade) od tog novca kreditiraju svoje članove. To verovatno može da se napravi u svakoj državi, osim možda u nekim sa zaostalim i rigidnim bankarskim zakonima kao što je naša.

Bojan

pre 9 godina

Toma moze da ima licno misljenje (koje delim sa njim) u vezi banaka, ali ne sme ovo da izjavljuje kao predsednik. Neka onda pogasi sve banke ako tako misli?!

mi glupi kao i uvek!

pre 9 godina

“Kada uđete u projekat, kada uđete u firmu vi niste samo stavili pare i stavite prst u uho i nemate ništa sa tim. Vi ste partner. Preuzimate i dobru i lošu stranu”, kaže Bukvić ...

Jel, pa zasto je onda Etihad, kad je postao partner Er Srbije, preuzeo zdrav deo kompanije, a dugove otplacuje drzava Srbija???

samo da primetim

pre 9 godina

"koji su prema njihovim rečima najavili investicije u vrednosti od preko 5 milijardi američkih dolara u narednom periodu"

Opet se frljaju sa milijardama.

Goran

pre 9 godina

Ovi principi postoje decenijama i na zapadu, zovu se "Credit union". To je neprofitna organizacija koja je praktično udruživanje građana koji žele da u njoj drže novac, umesto u banci i koja onda, po mnogo povoljnijim uslovima od banaka (koje gledaju da što više zarade) od tog novca kreditiraju svoje članove. To verovatno može da se napravi u svakoj državi, osim možda u nekim sa zaostalim i rigidnim bankarskim zakonima kao što je naša.

Yogi

pre 9 godina

Reče diplomac kako je bankarski sistem prevara i odmah požurio da ohrabri premijera i jorgobanku da se zaduže kod najvećih bankarskih prevaranata u vidu MMF

mi glupi kao i uvek!

pre 9 godina

“Kada uđete u projekat, kada uđete u firmu vi niste samo stavili pare i stavite prst u uho i nemate ništa sa tim. Vi ste partner. Preuzimate i dobru i lošu stranu”, kaže Bukvić ...

Jel, pa zasto je onda Etihad, kad je postao partner Er Srbije, preuzeo zdrav deo kompanije, a dugove otplacuje drzava Srbija???

Bojan

pre 9 godina

Toma moze da ima licno misljenje (koje delim sa njim) u vezi banaka, ali ne sme ovo da izjavljuje kao predsednik. Neka onda pogasi sve banke ako tako misli?!

samo da primetim

pre 9 godina

"koji su prema njihovim rečima najavili investicije u vrednosti od preko 5 milijardi američkih dolara u narednom periodu"

Opet se frljaju sa milijardama.

darko

pre 9 godina

ma kakvi arapi bre pa ja sam podigao kredit u nasoj a evropskoj banci (da je nereklamiram)imam 21posto kamate na dinarski kredit i od tad spavam kao beba ( dva sata placem a dva sata spavam)

bosanac

pre 9 godina

Imam negativna iskustva sa BBI bankom. Oni to ne zovu kamata, nego naknada za preuzimanje rizika. Sve je isto kao i u klasicnim bankama. Islamsko bankarstvo je velika prevara

Kakav predsednik takav i narod

pre 9 godina

Bivsi moji zemljaci nosicete vi i burke za par godina, klanjati se 5 puta dnevno i odsecace vam usi i ruke. Ali kakvi ste i dobro vam je.
Islamsko bankarstvo zabranjuje bogacenje. Hmmmmm koliko to para ima vladajuca klasa u Emiratima. Uh zaboravih, zabranjuje bogacenje samo siromasima, a ovima sto su na vlasti u Emiratima za njih to ne vazi. Eeee sada mi je jasno. Znaci ako si rodjen u bogatoj klasi, koja vozi Porse, Rols Rojs, imaju zlatne toalete, onda je OK da budes bogat. A ako si siromasan onda moras da ostanes tu i da cutis.
Kakav dvolican sistem!
Ovde u USA i na zapadu imas sansu da se obogatis bez obzira odakle dolazis. Dodjes kao emogrant, ucis, radis, dobijes najvise obrazovanje, zaposlis se u firmi, radis puno. Onda vide da si dobar pa pocnu promicije, napredovaje u karijeri, niko ne gleda kakva ti je bolja koze ili koja si klasa. U jednom trebutku postanes direktor R&D u velikoj kompaniji, shvatis da imas para da posaljes decu na najbolje koledze, pocnes i sam umesto stare tojote da vozis Porsce. I sve tako... ide lepo.
Ali zato u Emiratima ako si sirotinja ostajes sirotinja dok bogati vrse nuzdu u zlatnim WC soljama.
A Srbi kao i uvek nasedaju na price, banke su lose, sve je to zavera...truc blah a zivot se zivi na nekim drugim mestima.

Dragan

pre 9 godina

Kupiš pola kuće a drugu polovinu islamska banka. I posle dugog niza godina kupiš i drugu polovinu kuće po istoj ceni. A u međuvremenu ti banka iznajmljuje drugu polovinu. I na kraju ispadne da te sve te kirije koštaju više nego kamata :)

Dragiša

pre 9 godina

Svašta može da vam se desi Srbiji kad je vode ovako političko nepismeni ljudi.
EU je politička i ekonomska olupina koju hoće svi da napuštaju a Srbija po svaku cenu hoče da se penje na "Titanik"

Kapitalizam je propala stvar a mi ulećemo u njega kao muve bez glave. I to u onaj divlji kapitalizam koji je na zapadu nestao pre više od sto godina.

Na primer rasprodajete na doboš školsku opremu i zatvarate škole koje nisu platile struju.

Sramota velika !

Slaven Kovacevic

pre 9 godina

Ne naplaćuju kamatu na kredit, samo kiriju za kupljeni stan.... hahahahaha..... Koji ti posle još i prodaju. Za njih je Cobe sa otkupom stanova bio mala maca.
Duševni neki ljudi.

jojkic

pre 9 godina

,,To verovatno može da se napravi u svakoj državi, osim možda u nekim sa zaostalim i rigidnim bankarskim zakonima kao što je naša.
(Goran, 30. novembar 2014 17:16) ,,

Podseti me, na davno izumrle kase solidarnosti, koje su postojale po firmama. Naravno, da ne navodim zbog čgka je to propalo.
Mogu da zamislim šerijatske banke kod nas, morale bi da uvedu i odsecanje ruke za prevare i slično, da bi mogle da funkionišu i opstanu :)

ako smo siromasni nismo glupi

pre 9 godina

Malo se detaljnije informisite prije nego sto objavite nesto i probajte potraziti informaciju iz vise izvora. Sve se bojim da je tako idilicno kao sto doticni Bukvic prica... Oni ne koriste termin kamata ali postoji naknada za preuzeti rizik sto mu ga dodje na isto. Nije sija nego vrat.

milan

pre 9 godina

Nešto nam mora doći to "prijateljstvo" Arapa ima 100% neku svoju pozadinu. Oni su veliki prijatelji ako ispunjavate sve što je dogovoreno samo što mi ne znamo šta je dogovoreno da nikada nismo čuli otkud odjednom to veliko prijateljstvo.

joca

pre 9 godina

u tom svetu postoji verska pravila kao i kod nas kod nas se bar ne poštuju verska pravila a kod njih se zaobilaze sa izgovorom ne zove kamata nego zajednicko ulaganje ili zabranjena je preljuba ali imaš pravo na 6 žena itd.

miki

pre 9 godina

...vidim ovde ima bankara,strucnih lica... znaci oni englezi su glupi i naivni pa su u londonu pustili arapima da uloze u bankarstvo 1000 miliardi dolara...?

Бојан Илић

pre 9 godina

Nešto nam mora doći to "prijateljstvo" Arapa ima 100% neku svoju pozadinu. Oni su veliki prijatelji ako ispunjavate sve što je dogovoreno samo što mi ne znamo šta je dogovoreno da nikada nismo čuli otkud odjednom to veliko prijateljstvo.
(milan, 30. novembar 2014 21:07)

То је Милова комбинација!:-))

quo vadis

pre 9 godina

Kapitalizam je propala stvar a mi ulećemo u njega kao muve bez glave. I to u onaj divlji kapitalizam koji je na zapadu nestao pre više od sto godina.
Na primer rasprodajete na doboš školsku opremu i zatvarate škole koje nisu platile struju.
Sramota velika !
(Dragiša, 30. novembar 2014 18:27)

Kako je ovde pomenuta škola, istorija kao učiteljica života kaže da je postojalo(a negde neka još postoje) nekoliko drustvenih uredjenja:
- prvobitna ljudska zajednica,
- robovlasničko društvo,
- feudalizam,
- kapitalizam,
- komunizam ili socijalizam.
Ako je kapitalizam prevaziđena stvar, onda je to loša vest.
Ako nećemo kapitalizam,a komunizam/socijalizam nije moguć, onda nam ostaje da biramo izmedju prvobitne ljudske zajednice, robovlasničkog drustva i feudalizma.
A mogla bi anarhija biti rešenje, ako neki bogati pojedinci ne plaćaju struju i ne seku im istu, onda ni osoblje škola ne treba da dozvoli da im seku struju. Niko nista da ne plaća, svako svakome može da uzima šta god hoće iz kuće, kakav zajam, kakav kredit.
Nažalost, važilo bi jedino pravilo prirodne selekcije - "ko je jači, taj kači", mnogo ljudi bi nastradali.
O nekom novom vidu uređenja nema naznake ni u teoriji.

...

pre 9 godina

Ja izucavam trenutno Islamsko bankarstvo!Tekst je povrsan,mogla bih sve da vam objasnim kako ide i kako funkcionise.Jedino u Maleziji je prava ISLAMSKA BANKA,nema nikakve NAKNADE kao kod BBI tj.pokrice za kamatu!BBI banka nema ni 40% Islamskog bankarstva!
Ali definitivno je Islamsko bankarstvo izlaz iz ovog zelenaskog zla!

Ilija

pre 9 godina

Nije sija nego vrat. Necemo kamatu da zovemo kamata vec cemo da zovemo kirija. . . I na kraju onaj sto je uzeo zajam ili kredit, kako je kome draze, opet ce da plati neku proviziju onome od koga je pozajmio novce.

Podsetilac

pre 9 godina

@Dragan

Dragane zaboravilste jedan clanak koji smo mogli procitao o nasim kapitalisticikim bankama i njihovoim kamatama na stabene kredite narocito u dinarima, pa smo procitali da ako uzmete kredit u dinarima pored svog stana banci otplatite jos 3 stana, i taj naslov je bio u mnogim novinama i sajtovima pa cini mi se i na ovom , a da ko uzme stan u stranoj valuti pored svog otplati i jos jedan banci.

sasa jokic

pre 9 godina

Islamska, hriscanska, marsovska, bilomkakva, samo da posluje na normalnim osnovama. Ovo sto kod nas postoji je katastrofa, ili da si politicki podrzan, ili zaboravi na kredit.

Milojko

pre 9 godina

Mislim da je to prosto receno ... uzmes stan na kredit na 100 godina rata mesecna ti je 100 eura i to otplacuju generacije i nemozes da ga otudjis ali ne palcas ratu 400-500 ili ko' na zapadu 1000-1500 eura i ne platis nakraju 3 stana nego mozda jedan i po'....

bole

pre 9 godina

U Bosni postoji BBI banka i vjerovali ili ne, kod njih na zidu stoji da islam zabranjuje kamaterenje i zbog toga imaju 30-40% povoljnije kamate na kreditima!!! Ljudi masovno prebacuju kredite kod njih, čak sam i ja razmišljao o tome. Provjerite Bosnia Bank International! Jednostavno, ne postoji povoljniji kredit, i zato sad imamo situaciju za Srpski radikalno orijentisani pojedinci idu u Islamsku banku i tamo prebacuju svoje stambene kredite :) , refinansiraju ih kod njih i tako prave ogromnu uštedu. Naravno ne morate biti musliman da bi ste koristili njihove usluge.

Peja

pre 9 godina

Ovo su odlicne vesti za nas koji poslujemo u islamskim zemljama. Primer: sav novac koji zaradim u inostranstvu moram da ponesem u kesu jer u Srbiji ne postoji Islamska banka a one posluju samo izmedju sebe (valjda zbog tog etickog koda). Sjajne vesti za mene kao pojedinca a i za Srbiju, jer ocigledno iz nekog razloga imamo kredibilitet kod njih

Bosanac

pre 9 godina

Iskren da budem ne analiziram bas mnogo islamsko bankarstvo,ali cinjenica je da ni jedna europska banka od ovih rotsilda nemoze ponuditi uslove kao bbi banka ,dok nije bilo bbi banke u bih ,odes u banku za kredit a oni puni sebe postavljaju uslove ,a sada imam u bbi banci po najpovoljnijim uslovima ,a sada ovi dolaze sa torbicama nude na sve moguce opcije skidaju kamate itd ,ljudi molite boga da vam dode neka od arapskih banaka

realista

pre 9 godina

Ljudi, informisite se malo o Islamskoj banci.Najprostije, radi se o sledecem: Uzmes kredit za posao kod Islamske banke, oni ti daju kredit, i pristaju na moguci rizik propadanja posla, znaci nema kao kod ostalih neislamskih banaka, dam ti kredit, ti propadnes u poslu, ali ja kao banka ti trazim da mi vratis i kamatu na kredit koji si uzeo kod mene. Zbog toga Islamsko bankarstvo sve vise je zastupljeno, zato sto nema zelenasenja, koje je najvece zlo modernog doba.

Bokisha

pre 9 godina

@qvo vadis

Imate odlicno teorijsko znanje, ali ocito ne i maste da biste ikad mogli da ga primenite u praksi. Po vama, koliko mogu da vidim, se razvoj ljudske civilizacije zavrsava sa kapitalizmom. U slucaju da ova ekonomska formacija propadne svet bi se vratio na neku od ranije postojecih, ako sam vas dobro razumeo? Zbog cega bi, ako ljudi doba robovlasnistva, mislim na anticko, nisu mogli ni da sanjaju komunizam ili kapitalizam? Ali su stvoreni kao nove ideje, one pre njih su bile zastarele i vremenom prevazidjene. I to se ne desava preko noci, to je dugotrajan proces. Da je siroti Marks znao u sta ce se pretvoriti njegova ideja, i kako ce biti tumacena, mozda nikad ne bi ni radio na njoj. Ideje su jedno, a njihovo tumacenje sasvim drugo. Kapitalizam je presao dug razvojni put, od liberalnog do faze imperijalizma, da bi se danas deklarativno forsirao liberalni koncept. Smatramo da je robovlasnistvo odavno prevazidjena ekonomska formacija, a zvanicno ga je bilo do pre manje od 200 godina, i zamislite, tad je uveliko dominirao kapitalizam. Sta je sa trgovinom ljudima danas, ako to nije savremeni oblik ropstva. Razvoj civilizacije moze da dovede do stvaranja nove istorijsko-ekonomske formacije, koja moze da bude hibrid ili agregat prethodnih, ne mora sve da stane na prvim lekcijama iz istorije ili ekonomije, onda nas one kao nauke nicemu ne bi ni naucile.

Kiza

pre 9 godina

Sta vam je drugo islamsko bankarstvo nego bankarstvo iz Yu samoupravnog socijalizma. Rizik ali i dobit se deli po pola pa sta bude. Danska danas koristi sistem zdravstvene zastite prekopiran iz vremena Jugoslavije 70-ih i 80-ih godina proslog veka sa neznatnim modifikacijama.

0o

pre 9 godina

@ quo vadis

par dodataka na tvoje izlaganje o drustvenim sistemima
po meni dostupnim informacijama komunizam nikada nije pokusan u praksi, niti smatram da je moguc sa ovim stepenom mentalno/emotivnog razvoja opste populacije
samoproglasavanje za komunistu nije dovoljno ako si po svim parametrima npr. monarh u severnoj koreji
bilo je, manje ili vise uspesnih, experimenata sa socijalizmom tako da ostaje otvoreno pitanje koliko je primenjiv a u njemu postoje stvari koje definitivno vrede i rade
izjava o anarhiji ukazuje na tvoje (nazalost i opste) nepoznavanje objasnjenja koje ide uz pojam - ono sto si opisao je "zakon dzungle", za razliku od njega u anarhiji niko nema pravo da inicira upotrebu sile protiv bilo koga, bio on jaci ili slabiji
i opet, na zalost, ne vidim dovoljnu zrelost rase za takvo nesto
ono sto postoji i sto se primenjuje bi najbolje moglo da se opise kao oligarhija, neofeudalizam ili neorobovlasnistvo
na ovaj ili onaj nacin novac, moc i uticaj su se koncentrisali u odredjenim entitetima (porodicama, korporacijama...) i oni ih koriste za manipulaciju politicarima za koje vecina misli da ih je izabrala a u sustini su izmanipulisani raznoraznim pr kampanjama (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Century_of_the_Self)
znaci, patina demokratije, hleb i igre
mada ne znam jos koliko ce to da traje jer, da parafraziram zbigniewa - poceli smo da zivimo u vremenu u kome je daleko lakse ubiti milion osoba nego kontrolisati milion osoba...

sasa jokic

pre 9 godina

Islamska, hriscanska, marsovska, bilomkakva, samo da posluje na normalnim osnovama. Ovo sto kod nas postoji je katastrofa, ili da si politicki podrzan, ili zaboravi na kredit.

ne! dukatima

pre 9 godina

Ovaj Vucic ce nas totalno poturciti. Sta je sve Arapima, Turcima, Albancima… dozvolio. Kad nas i ekonomski porobe, gotovi smo sa Srbijom jednom za svagda.

Jovan Mitrović

pre 8 godina

Ja cu preci i u Islam, samo da mi skinu banku sa grbače. Država me naučila da sve ima cenu, i vera i nacija i patriotizam. Na prodaju sam. Dajte ponude.

Dragiša

pre 9 godina

Svašta može da vam se desi Srbiji kad je vode ovako političko nepismeni ljudi.
EU je politička i ekonomska olupina koju hoće svi da napuštaju a Srbija po svaku cenu hoče da se penje na "Titanik"

Kapitalizam je propala stvar a mi ulećemo u njega kao muve bez glave. I to u onaj divlji kapitalizam koji je na zapadu nestao pre više od sto godina.

Na primer rasprodajete na doboš školsku opremu i zatvarate škole koje nisu platile struju.

Sramota velika !

Kakav predsednik takav i narod

pre 9 godina

Bivsi moji zemljaci nosicete vi i burke za par godina, klanjati se 5 puta dnevno i odsecace vam usi i ruke. Ali kakvi ste i dobro vam je.
Islamsko bankarstvo zabranjuje bogacenje. Hmmmmm koliko to para ima vladajuca klasa u Emiratima. Uh zaboravih, zabranjuje bogacenje samo siromasima, a ovima sto su na vlasti u Emiratima za njih to ne vazi. Eeee sada mi je jasno. Znaci ako si rodjen u bogatoj klasi, koja vozi Porse, Rols Rojs, imaju zlatne toalete, onda je OK da budes bogat. A ako si siromasan onda moras da ostanes tu i da cutis.
Kakav dvolican sistem!
Ovde u USA i na zapadu imas sansu da se obogatis bez obzira odakle dolazis. Dodjes kao emogrant, ucis, radis, dobijes najvise obrazovanje, zaposlis se u firmi, radis puno. Onda vide da si dobar pa pocnu promicije, napredovaje u karijeri, niko ne gleda kakva ti je bolja koze ili koja si klasa. U jednom trebutku postanes direktor R&D u velikoj kompaniji, shvatis da imas para da posaljes decu na najbolje koledze, pocnes i sam umesto stare tojote da vozis Porsce. I sve tako... ide lepo.
Ali zato u Emiratima ako si sirotinja ostajes sirotinja dok bogati vrse nuzdu u zlatnim WC soljama.
A Srbi kao i uvek nasedaju na price, banke su lose, sve je to zavera...truc blah a zivot se zivi na nekim drugim mestima.

mi glupi kao i uvek!

pre 9 godina

“Kada uđete u projekat, kada uđete u firmu vi niste samo stavili pare i stavite prst u uho i nemate ništa sa tim. Vi ste partner. Preuzimate i dobru i lošu stranu”, kaže Bukvić ...

Jel, pa zasto je onda Etihad, kad je postao partner Er Srbije, preuzeo zdrav deo kompanije, a dugove otplacuje drzava Srbija???

joca

pre 9 godina

u tom svetu postoji verska pravila kao i kod nas kod nas se bar ne poštuju verska pravila a kod njih se zaobilaze sa izgovorom ne zove kamata nego zajednicko ulaganje ili zabranjena je preljuba ali imaš pravo na 6 žena itd.

bosanac

pre 9 godina

Imam negativna iskustva sa BBI bankom. Oni to ne zovu kamata, nego naknada za preuzimanje rizika. Sve je isto kao i u klasicnim bankama. Islamsko bankarstvo je velika prevara

Milojko

pre 9 godina

Mislim da je to prosto receno ... uzmes stan na kredit na 100 godina rata mesecna ti je 100 eura i to otplacuju generacije i nemozes da ga otudjis ali ne palcas ratu 400-500 ili ko' na zapadu 1000-1500 eura i ne platis nakraju 3 stana nego mozda jedan i po'....

Ilija

pre 9 godina

Nije sija nego vrat. Necemo kamatu da zovemo kamata vec cemo da zovemo kirija. . . I na kraju onaj sto je uzeo zajam ili kredit, kako je kome draze, opet ce da plati neku proviziju onome od koga je pozajmio novce.

Dragan

pre 9 godina

Kupiš pola kuće a drugu polovinu islamska banka. I posle dugog niza godina kupiš i drugu polovinu kuće po istoj ceni. A u međuvremenu ti banka iznajmljuje drugu polovinu. I na kraju ispadne da te sve te kirije koštaju više nego kamata :)

Goran

pre 9 godina

Ovi principi postoje decenijama i na zapadu, zovu se "Credit union". To je neprofitna organizacija koja je praktično udruživanje građana koji žele da u njoj drže novac, umesto u banci i koja onda, po mnogo povoljnijim uslovima od banaka (koje gledaju da što više zarade) od tog novca kreditiraju svoje članove. To verovatno može da se napravi u svakoj državi, osim možda u nekim sa zaostalim i rigidnim bankarskim zakonima kao što je naša.

quo vadis

pre 9 godina

Kapitalizam je propala stvar a mi ulećemo u njega kao muve bez glave. I to u onaj divlji kapitalizam koji je na zapadu nestao pre više od sto godina.
Na primer rasprodajete na doboš školsku opremu i zatvarate škole koje nisu platile struju.
Sramota velika !
(Dragiša, 30. novembar 2014 18:27)

Kako je ovde pomenuta škola, istorija kao učiteljica života kaže da je postojalo(a negde neka još postoje) nekoliko drustvenih uredjenja:
- prvobitna ljudska zajednica,
- robovlasničko društvo,
- feudalizam,
- kapitalizam,
- komunizam ili socijalizam.
Ako je kapitalizam prevaziđena stvar, onda je to loša vest.
Ako nećemo kapitalizam,a komunizam/socijalizam nije moguć, onda nam ostaje da biramo izmedju prvobitne ljudske zajednice, robovlasničkog drustva i feudalizma.
A mogla bi anarhija biti rešenje, ako neki bogati pojedinci ne plaćaju struju i ne seku im istu, onda ni osoblje škola ne treba da dozvoli da im seku struju. Niko nista da ne plaća, svako svakome može da uzima šta god hoće iz kuće, kakav zajam, kakav kredit.
Nažalost, važilo bi jedino pravilo prirodne selekcije - "ko je jači, taj kači", mnogo ljudi bi nastradali.
O nekom novom vidu uređenja nema naznake ni u teoriji.

Slaven Kovacevic

pre 9 godina

Ne naplaćuju kamatu na kredit, samo kiriju za kupljeni stan.... hahahahaha..... Koji ti posle još i prodaju. Za njih je Cobe sa otkupom stanova bio mala maca.
Duševni neki ljudi.

miki

pre 9 godina

...vidim ovde ima bankara,strucnih lica... znaci oni englezi su glupi i naivni pa su u londonu pustili arapima da uloze u bankarstvo 1000 miliardi dolara...?

Peja

pre 9 godina

Ovo su odlicne vesti za nas koji poslujemo u islamskim zemljama. Primer: sav novac koji zaradim u inostranstvu moram da ponesem u kesu jer u Srbiji ne postoji Islamska banka a one posluju samo izmedju sebe (valjda zbog tog etickog koda). Sjajne vesti za mene kao pojedinca a i za Srbiju, jer ocigledno iz nekog razloga imamo kredibilitet kod njih

Yogi

pre 9 godina

Reče diplomac kako je bankarski sistem prevara i odmah požurio da ohrabri premijera i jorgobanku da se zaduže kod najvećih bankarskih prevaranata u vidu MMF

Bosanac

pre 9 godina

Iskren da budem ne analiziram bas mnogo islamsko bankarstvo,ali cinjenica je da ni jedna europska banka od ovih rotsilda nemoze ponuditi uslove kao bbi banka ,dok nije bilo bbi banke u bih ,odes u banku za kredit a oni puni sebe postavljaju uslove ,a sada imam u bbi banci po najpovoljnijim uslovima ,a sada ovi dolaze sa torbicama nude na sve moguce opcije skidaju kamate itd ,ljudi molite boga da vam dode neka od arapskih banaka

ako smo siromasni nismo glupi

pre 9 godina

Malo se detaljnije informisite prije nego sto objavite nesto i probajte potraziti informaciju iz vise izvora. Sve se bojim da je tako idilicno kao sto doticni Bukvic prica... Oni ne koriste termin kamata ali postoji naknada za preuzeti rizik sto mu ga dodje na isto. Nije sija nego vrat.

darko

pre 9 godina

ma kakvi arapi bre pa ja sam podigao kredit u nasoj a evropskoj banci (da je nereklamiram)imam 21posto kamate na dinarski kredit i od tad spavam kao beba ( dva sata placem a dva sata spavam)

jojkic

pre 9 godina

,,To verovatno može da se napravi u svakoj državi, osim možda u nekim sa zaostalim i rigidnim bankarskim zakonima kao što je naša.
(Goran, 30. novembar 2014 17:16) ,,

Podseti me, na davno izumrle kase solidarnosti, koje su postojale po firmama. Naravno, da ne navodim zbog čgka je to propalo.
Mogu da zamislim šerijatske banke kod nas, morale bi da uvedu i odsecanje ruke za prevare i slično, da bi mogle da funkionišu i opstanu :)

milan

pre 9 godina

Nešto nam mora doći to "prijateljstvo" Arapa ima 100% neku svoju pozadinu. Oni su veliki prijatelji ako ispunjavate sve što je dogovoreno samo što mi ne znamo šta je dogovoreno da nikada nismo čuli otkud odjednom to veliko prijateljstvo.

Bojan

pre 9 godina

Toma moze da ima licno misljenje (koje delim sa njim) u vezi banaka, ali ne sme ovo da izjavljuje kao predsednik. Neka onda pogasi sve banke ako tako misli?!

samo da primetim

pre 9 godina

"koji su prema njihovim rečima najavili investicije u vrednosti od preko 5 milijardi američkih dolara u narednom periodu"

Opet se frljaju sa milijardama.

Бојан Илић

pre 9 godina

Nešto nam mora doći to "prijateljstvo" Arapa ima 100% neku svoju pozadinu. Oni su veliki prijatelji ako ispunjavate sve što je dogovoreno samo što mi ne znamo šta je dogovoreno da nikada nismo čuli otkud odjednom to veliko prijateljstvo.
(milan, 30. novembar 2014 21:07)

То је Милова комбинација!:-))

...

pre 9 godina

Ja izucavam trenutno Islamsko bankarstvo!Tekst je povrsan,mogla bih sve da vam objasnim kako ide i kako funkcionise.Jedino u Maleziji je prava ISLAMSKA BANKA,nema nikakve NAKNADE kao kod BBI tj.pokrice za kamatu!BBI banka nema ni 40% Islamskog bankarstva!
Ali definitivno je Islamsko bankarstvo izlaz iz ovog zelenaskog zla!

bole

pre 9 godina

U Bosni postoji BBI banka i vjerovali ili ne, kod njih na zidu stoji da islam zabranjuje kamaterenje i zbog toga imaju 30-40% povoljnije kamate na kreditima!!! Ljudi masovno prebacuju kredite kod njih, čak sam i ja razmišljao o tome. Provjerite Bosnia Bank International! Jednostavno, ne postoji povoljniji kredit, i zato sad imamo situaciju za Srpski radikalno orijentisani pojedinci idu u Islamsku banku i tamo prebacuju svoje stambene kredite :) , refinansiraju ih kod njih i tako prave ogromnu uštedu. Naravno ne morate biti musliman da bi ste koristili njihove usluge.

Bokisha

pre 9 godina

@qvo vadis

Imate odlicno teorijsko znanje, ali ocito ne i maste da biste ikad mogli da ga primenite u praksi. Po vama, koliko mogu da vidim, se razvoj ljudske civilizacije zavrsava sa kapitalizmom. U slucaju da ova ekonomska formacija propadne svet bi se vratio na neku od ranije postojecih, ako sam vas dobro razumeo? Zbog cega bi, ako ljudi doba robovlasnistva, mislim na anticko, nisu mogli ni da sanjaju komunizam ili kapitalizam? Ali su stvoreni kao nove ideje, one pre njih su bile zastarele i vremenom prevazidjene. I to se ne desava preko noci, to je dugotrajan proces. Da je siroti Marks znao u sta ce se pretvoriti njegova ideja, i kako ce biti tumacena, mozda nikad ne bi ni radio na njoj. Ideje su jedno, a njihovo tumacenje sasvim drugo. Kapitalizam je presao dug razvojni put, od liberalnog do faze imperijalizma, da bi se danas deklarativno forsirao liberalni koncept. Smatramo da je robovlasnistvo odavno prevazidjena ekonomska formacija, a zvanicno ga je bilo do pre manje od 200 godina, i zamislite, tad je uveliko dominirao kapitalizam. Sta je sa trgovinom ljudima danas, ako to nije savremeni oblik ropstva. Razvoj civilizacije moze da dovede do stvaranja nove istorijsko-ekonomske formacije, koja moze da bude hibrid ili agregat prethodnih, ne mora sve da stane na prvim lekcijama iz istorije ili ekonomije, onda nas one kao nauke nicemu ne bi ni naucile.

ne! dukatima

pre 9 godina

Ovaj Vucic ce nas totalno poturciti. Sta je sve Arapima, Turcima, Albancima… dozvolio. Kad nas i ekonomski porobe, gotovi smo sa Srbijom jednom za svagda.

sasa jokic

pre 9 godina

Islamska, hriscanska, marsovska, bilomkakva, samo da posluje na normalnim osnovama. Ovo sto kod nas postoji je katastrofa, ili da si politicki podrzan, ili zaboravi na kredit.

realista

pre 9 godina

Ljudi, informisite se malo o Islamskoj banci.Najprostije, radi se o sledecem: Uzmes kredit za posao kod Islamske banke, oni ti daju kredit, i pristaju na moguci rizik propadanja posla, znaci nema kao kod ostalih neislamskih banaka, dam ti kredit, ti propadnes u poslu, ali ja kao banka ti trazim da mi vratis i kamatu na kredit koji si uzeo kod mene. Zbog toga Islamsko bankarstvo sve vise je zastupljeno, zato sto nema zelenasenja, koje je najvece zlo modernog doba.

0o

pre 9 godina

@ quo vadis

par dodataka na tvoje izlaganje o drustvenim sistemima
po meni dostupnim informacijama komunizam nikada nije pokusan u praksi, niti smatram da je moguc sa ovim stepenom mentalno/emotivnog razvoja opste populacije
samoproglasavanje za komunistu nije dovoljno ako si po svim parametrima npr. monarh u severnoj koreji
bilo je, manje ili vise uspesnih, experimenata sa socijalizmom tako da ostaje otvoreno pitanje koliko je primenjiv a u njemu postoje stvari koje definitivno vrede i rade
izjava o anarhiji ukazuje na tvoje (nazalost i opste) nepoznavanje objasnjenja koje ide uz pojam - ono sto si opisao je "zakon dzungle", za razliku od njega u anarhiji niko nema pravo da inicira upotrebu sile protiv bilo koga, bio on jaci ili slabiji
i opet, na zalost, ne vidim dovoljnu zrelost rase za takvo nesto
ono sto postoji i sto se primenjuje bi najbolje moglo da se opise kao oligarhija, neofeudalizam ili neorobovlasnistvo
na ovaj ili onaj nacin novac, moc i uticaj su se koncentrisali u odredjenim entitetima (porodicama, korporacijama...) i oni ih koriste za manipulaciju politicarima za koje vecina misli da ih je izabrala a u sustini su izmanipulisani raznoraznim pr kampanjama (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Century_of_the_Self)
znaci, patina demokratije, hleb i igre
mada ne znam jos koliko ce to da traje jer, da parafraziram zbigniewa - poceli smo da zivimo u vremenu u kome je daleko lakse ubiti milion osoba nego kontrolisati milion osoba...

sasa jokic

pre 9 godina

Islamska, hriscanska, marsovska, bilomkakva, samo da posluje na normalnim osnovama. Ovo sto kod nas postoji je katastrofa, ili da si politicki podrzan, ili zaboravi na kredit.

Podsetilac

pre 9 godina

@Dragan

Dragane zaboravilste jedan clanak koji smo mogli procitao o nasim kapitalisticikim bankama i njihovoim kamatama na stabene kredite narocito u dinarima, pa smo procitali da ako uzmete kredit u dinarima pored svog stana banci otplatite jos 3 stana, i taj naslov je bio u mnogim novinama i sajtovima pa cini mi se i na ovom , a da ko uzme stan u stranoj valuti pored svog otplati i jos jedan banci.

Kiza

pre 9 godina

Sta vam je drugo islamsko bankarstvo nego bankarstvo iz Yu samoupravnog socijalizma. Rizik ali i dobit se deli po pola pa sta bude. Danska danas koristi sistem zdravstvene zastite prekopiran iz vremena Jugoslavije 70-ih i 80-ih godina proslog veka sa neznatnim modifikacijama.

Jovan Mitrović

pre 8 godina

Ja cu preci i u Islam, samo da mi skinu banku sa grbače. Država me naučila da sve ima cenu, i vera i nacija i patriotizam. Na prodaju sam. Dajte ponude.