Nedelja, 30.11.2014.

13:13

Novac za NVO ide Fondu za decu

Ministar Vulin je odlučio da dva miliona evra namenjenih konkursu za nevladine organizacije iz budžeta budu uplaćeni Fondu za lečenje retkih bolesti dece.

Izvor: B92

Novac za NVO ide Fondu za decu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

60 Komentari

Sortiraj po:

Put na jug

pre 9 godina

Zao mi zutih europejskih botova. Uzalud vam to sve sto se tice istine. Vecina je na strani istine, a ne na strani botova.

Da makar dobijate neki novac za taj posao. Kao vase kolege iz nvo.

hm

pre 9 godina

... NVO jesu ORGANIZOVANI GRAĐANI koji žele da reše neki problem i možda baš taj problem pogađa vas ili nekoga koga znate!...
(aktivista, 30. novembar 2014 17:49)

Da, zele da rese problem svoje egzistencije. Dosta foliranja. A mole boga da problem ne nestane, sami ce da ga naprave.

Milan

pre 9 godina

Tesko je polemisati sa nemik ko se uopste ne obazire na istinu nego samo ponavlja sopstvene projekcije i lazi ali istina je da je Vulin sam prvi ukazao na problem NVO finasiranja i da je on sam pozvao inspekciju a da su onda opozicione partije ne obaziruci se na istinu pocele da ga optuzuju za nesto sto uopste nije uradio to jest on je taj koji je problem nasao i resio ga a ne Zivkovic i Pajtic...Dakle, Vulin je u pravu.

mlekadzija

pre 9 godina

Ne sekiram se mnogo za razne NVO koje nisu dobile pare od drzave. Malo ce vise da se "ispruze" strani donatori (nalogodavci). Nista strasno. Za relativno male pare mogu da sprovode (a i sprovode) svoju politiku preko ovdasnjih izvodjaca radova i sledbenika...

NN

pre 9 godina

Pa setim se kada je bilo prepucavanje grada Beograda sa jednom ustanovom koje bi moglo da se kaze pripada NVO, kada je bilo prepucavnja u medijima i kada je grad tvrdio da jednu veliku sumu novca daje njima a da od te sume je veliki procenat skoro vecina novca isla na plate tamo zaposlenih, a ja mislio da tamo svi rade na dobrovoljno bazi kada imaju vremena ako su zaposleni ili su volonteri.

gradjanin

pre 9 godina

Sem jednog komentara svi se bave sa NVO. Medjutim, problem je u tome sto Vulin budzetska sredstva preusmerava gde hoce i kako hoce. Ako na to ne reaguje Vucic, onda nam nece biti krive NVO jer ce to biti jos jedan nepobitan dokaz da zivimo u privatizovanoj drzavi i da tome treba reci dosta. Njima odgovara da se javnost bavi sporednim stvarima a da oni na glavnim rade sta hoce, a to je bas slucaj sada. Koriscenje budzeta je glavna stvar a NVO sporedna. Kakve veze imaju Liht i Biserko sa ovim, one ionako ne dobijaju pare iz naseg budzeta? Mislite malo! Prolaze vozovi, najveci broj njih prodje jer mi mlatimo praznu slamu.

trener18.

pre 9 godina

Konacno nesto pametno i posteno ! Zasto vise, i dokle finasirati neke nevladine organizacije,sami sebe neka finansiraju ako hoce da postoje i "rade".Ni siromasnije zemlje,ni vise rasipnistva.Bravo za odluku !!

aktivista

pre 9 godina

na stranu zloupotrebe koje treba sprečavati, muka mi je kada vidim ovde pojedince kojima je teško kada treba da počiste sneg oko kuće ili vaspitaju sopstvenu decu, a pljuju po radu drugih i očekuju ne samo da ti drugi rade za džabe (ako treba i full radno vreme, jer šta će njima pare verovatno žive od plemenitosti), nego i sami da finansiraju društveno korisne pojave. shvatite već jednom: NVO jesu ORGANIZOVANI GRAĐANI koji žele da reše neki problem i možda baš taj problem pogađa vas ili nekoga koga znate! ako mislite da je tako dobra lova u NVO, idite pa se obogatite tamo.

Gramzivost i pohlepa

pre 9 godina

(patriota, 30. novembar 2014 15:41)

Treba. Takvi kao ti treba da odu na vreme i da svoj ''patriotizam'' poklone nekom novom drustvu i naciji. Dobro tebi, dobro njima.

Kad se ukine finansiranje nvo iz budzeta a finansiranje iz inostranstva bude kontrolisano kao u Nemackoj i Rusiji, ''patriote'' ce same otici odavde. Nadam se da je taj dan sve blizi.

Ogledalo

pre 9 godina

Govorimo o pomoci bolesnoj deci. Od najtezih bolesti. Hej !!!

Jel moguce da je gramzivost i nehumanost osoba iz nvo tolika? Izgleda da jeste. Tuzno,zar ne?

Dok takve ne oteramo na margine drustva, ovo drustvo ce biti jadno i satrulo. Trenutno su nam na margini deca, a gusenice iz nvo jedu nas novac. Tuzno.

Svaka cast Vulinu. Ostali... kad prodjete pored ogledala, zastanite i pogledajte... ipak.

Srbijanac

pre 9 godina

Promenices to kada ti narede jaki.Ja sam za bolesne,nemocne a pogotovu decu.Ali to se zna ko odredjuje,mozes da podneses ostavku ali ces kao karakteran covek da je povuces iz interesa Srbije a na zamolnicu sefa.

Bot-ulinum

pre 9 godina

Dok te zuti botovi napadaju, Vuline... nemas razloga za brigu zbog svoje politike. To je zapravo katalizator... smer za dalje.

Pravi potez je pomoc za nesrecne malisane. Tolika nehumanost i bezobzirnost i jeste odlika te tuzne manjine koja je glasala za ds, ldp... isti nestaju.

Kada te budu napadali roditelji dece, umesto gusencia iz nvo-a, tada treba da brines za svoju politiku.

crkva za ateiste

pre 9 godina

Nemam problem sa ovim. Kompletan NVO/civilni sektor je poprilična nepoznanica. Njihovo ustrojstvo, način finansiranja, sve je to mutno, a sebi daju za pravo da "sole pamet" vladama u demokratskim državama (dakle, ne mislim samo na Srbiju). Niti ih je neko birao, niti su ustrojene na demokratski način, leglo su nepotizma, stručnost onih koji tu "rade" je diskutabilna, a ne dovodi se u pitanje (kod nas primer Nataše Kandić).
Nevladin sektor se ponaša kao država u državi.
Osim toga, oni imaju svoje "vernike" i deluju kao crkva, samo za ateiste. Propisuju moralna pravila i zahtevaju da se društvo u celini ponaša po tim pravilima, a predstavnici nekih od nevladinih organizacija se ponašaju kao ziloti u pravoslavlju, odnosno poput fundamentalističke sekte.

Goran

pre 9 godina

Nije to novac za NVO nego za korisnike različitih programa koje oni realizuju. Od toga naravno izuizimam novoosnovane i fantomske partijske NVO koje si hteo da "namiriš" preko ovog konkursa. U većini gradova u Srbiji postoje NVO koje rade sa ugroženim grupama (razna udruženja gluvih i naglugih, paraplegičara, osoba sa invaliditetom, ratnih veterana, udruženja roditelja dece ometene u razvoju i sl). One su efikasnije i jeftinije od državnih institucija koje bi trebalo da pomažu tim ljudina i toj deci. To su Centri za socijalni rad koji su pod tvojim nadležnošću a koji se mnogim od navedenih ugroženih grupa ne bave uopšte ili se bave simbolično. To je Ministre vrlo lako proveriti kroz izveštaje koje niko od nadležnih ne čita. E tim ljudima i toj deci nisi dao novac. Naravno kao i svaki demagog koji vuče korene iz 90-tih pored odbrane srpstva ti bi nešto da daš deci (za Fond). I misliš da će to proći' Pa hoće, mnogo gore stvari se ovde gutaju pa će i ova. I na kraju Ministre, NVO ne postoje u pravnom sistemu države u kojoj si ti Ministar. To su udruženja. NVO su ostale u 90-tim a i ti si kao što vidim.

sumorni

pre 9 godina

Vuline, kao što nisi smeo taj novac da daješ svojim drugarima jer nije TVOJ, tako NE MOŽEŠ da deliš taj novac po svom ličnom nahođenju.

Jesi li ti normalan?? Nije ti to otac ostavio.

bezimena

pre 9 godina

Ovo se naziva NEnamensko trošenje novca

Umesto da konkurse učini transparentnim, Vulin dlii pare kao da su njegove lične!?

Gde ja živim majko božja....

Put na jug

pre 9 godina

Svaka cast na ovom potezu. Zar smo morali da cekamo da jedan Vulin bude taj koji ce da konacno reaguje i usmeri novac na najpotrebnije moguce mesto.

Toliko je gusenica u nvo, a za najmladje i najnemocnije treba preko sms-a da se novac skuplja.

Bravo.

aleks

pre 9 godina

Ovde komentarisu sve neki iz NVO koji su do sada fino ziveli a niko nista nije radio. Ko ih zna zna o cemu pricam, izigravaju fine demokrate, satro angazovane i zabrinute a izmedju sebe se kolju, ogovaraju i podmecu najstrasnije za to ko ce da pokupi lovu za neke kvazi projkte, isplati sebi platu od par stotina do par hiljada evra i ne rade nista. Pare neka traze sa zapada ili od donatora a ne iz budzeta. Nadjite pravi posao a ako ste bas tako fini i zabrinuti bavite se volonterski ovim aktivnostima. Malo sutra, foliranti.

dr.kadzija

pre 9 godina

prosto neverovatno. ovo je za Riplija : verovali ili ne? ne mogu da se setim jos jedne pravilne odluke nasih politicara. jos samo da se sprovede u delo. sad ce Liht, Biserko ostali paraziti iz N V O da skoce ko opareni.

alek

pre 9 godina

Dakle> ogroman novac je trebalo da bude prebacen naracune fantomskih NVO, koje osnivaju stranacki drugari i njihove snaje, surnjaje i pasenozi.
Onda kada javnost to provali, i kad je Vulin vec naostrio olovku da potpise prebacivanje novca - STOP.
I sada, navodno, od srca daruje deci......
FUJ!

Sto je najgore, tek sada, kada je UHVACEN U POKUSAJU, poziva se na DRI i trazi da se ispita prethodnih 10 godina.
Ok, neka se ispita i neka svi budu kaznjeni, ali neka bude kaznjen i on koji je krenuo da primeni uhodano pranje novca.

P.S. Jel Vucic cita novine?

AntiDot

pre 9 godina

Pa da si postupio kao Ministar i osrtao pri raspodeli, mnogo bi ljuti poljubilo zatvorske sipke. osnivane organizacije posle raspisivanja konkursa i dobijale milione. Mada je konkurs i resenje postojalo, nije bilo materijalne stete ali ce svakako biti odgovornosti. Samo polako.

Goran

pre 9 godina

Ako neko osnuje organizaciju nakon ili mesec pre raspisivanja konkursa, a zato sto Vulin raspisuje konkurs pa imaju prodju kod njega i članova komisije, to su vladine a ne nevladine organizacije. Nego jos bolje ideja je da Vulin zaglavi ćorku jer je pokusao da podeli lovu prijateljima i politickim pulenima pa sad pokusava da se vadi i prebacuje loptu drugome kad mu nije proslo.

Nebojsa

pre 9 godina

"Uhvatili medu sa šapama u medu,
on tad shvati da to nije u redu,
te rikne i podvikne šumi celoj,
daću sve zekama -
šta će med pčeli debeloj"

Musa

pre 9 godina

Znaci odem da opljackam banku, ako me uhvate, ja dam novac u humanitarne svrhe, i pravim se da ne razumem sta sam lose uradio? Jel ovaj stvarno misli da smo svi mi veverice?

juljekul

pre 9 godina

taj novac bi zavrsio u projektima cije bi izvodjenje poboljsalo polozaj ugrozenih grupa, sto je jedini nacin da se one osnaze jer drzavu to ne zanima; ovako taj novac ce zavrsiti ko zna gde. stetocina julovska

Svrakica

pre 9 godina

Zasto nije uzet novac od fonda za crkve, koliko miliona evra dobija crkva red je da i oni daju nesto??? NVO bar rade nesto za drustvo, projekti za mlade, za sport, osobe sa hendikepom... Ajmo i crkve nek pomognu toj deci!!!

Mrtvac

pre 9 godina

nazalost srbija ne zna sta se krije iza ove odluke. strah da ga ne razotkriju gde je novac trebalo da ode. b92 naravno ne sme nista da pomene o to.e...

banev

pre 9 godina

I sta sad!
Da nije neko rekao, sta je rekao sve bi se zavrsilo kako je i pocelo (pare i otisle NVO). Pa zar ovaj ministar misli da su svu u Srbiji budale ili vec sta. Tako ce i sutra biti kada se penzionerima, trudnicama i svim drugima ukune svaka socijalna pomoc, a u javnom sektoru/preduzecima preko platnih razreda povecaju plate. Tada ce neko opet nesto reci i svima ce sve biti oduzeto i dato drugima. Nazdravlje za tako ministarstvo za rad i socijalnu politiku drzave.

mup

pre 9 godina

Nisu NVO potrebne Evropi nego nama. Mi smo drustvo koje je duboko zaostalo u civilizacijskom i institucionalnom smislu. Korupcija je endemska pojava i ne uzimaju je samo oni kojima se ne nudi, a zloupotrebe i krsenje ljudskih prava prema gotovo svim gradjanima su svakodnevna pojava. Romi koji pobegnu iz kartonskih naselja po obodu nasih gradove na zapad, za par godina postaju pristojni i vredni ljudi cija deca redovno pohadjaju skolu, a kada dodju u Srbiju, gledaju nas kao da smo Afrika. NVO ima zadatak da nas u hodu prema EU usmeravaju i savetuju kako treba da se ponasamo i razmisljamo, pa je posteno da mi, a ne Evropa platimo njihov rad koji nama pomaze u zelji da postanemo njen deo. Ukoliko zaista zelimo? Cika u crnoj kosulji mozda to ne zeli.

banev

pre 9 godina

I sta sad!
Da nije neko rekao, sta je rekao sve bi se zavrsilo kako je i pocelo (pare i otisle NVO). Pa zar ovaj ministar misli da su svu u Srbiji budale ili vec sta. Tako ce i sutra biti kada se penzionerima, trudnicama i svim drugima ukune svaka socijalna pomoc, a u javnom sektoru/preduzecima preko platnih razreda povecaju plate. Tada ce neko opet nesto reci i svima ce sve biti oduzeto i dato drugima. Nazdravlje za tako ministarstvo za rad i socijalnu politiku drzave.

Musa

pre 9 godina

Znaci odem da opljackam banku, ako me uhvate, ja dam novac u humanitarne svrhe, i pravim se da ne razumem sta sam lose uradio? Jel ovaj stvarno misli da smo svi mi veverice?

alek

pre 9 godina

Dakle> ogroman novac je trebalo da bude prebacen naracune fantomskih NVO, koje osnivaju stranacki drugari i njihove snaje, surnjaje i pasenozi.
Onda kada javnost to provali, i kad je Vulin vec naostrio olovku da potpise prebacivanje novca - STOP.
I sada, navodno, od srca daruje deci......
FUJ!

Sto je najgore, tek sada, kada je UHVACEN U POKUSAJU, poziva se na DRI i trazi da se ispita prethodnih 10 godina.
Ok, neka se ispita i neka svi budu kaznjeni, ali neka bude kaznjen i on koji je krenuo da primeni uhodano pranje novca.

P.S. Jel Vucic cita novine?

Nebojsa

pre 9 godina

"Uhvatili medu sa šapama u medu,
on tad shvati da to nije u redu,
te rikne i podvikne šumi celoj,
daću sve zekama -
šta će med pčeli debeloj"

bezimena

pre 9 godina

Ovo se naziva NEnamensko trošenje novca

Umesto da konkurse učini transparentnim, Vulin dlii pare kao da su njegove lične!?

Gde ja živim majko božja....

sumorni

pre 9 godina

Vuline, kao što nisi smeo taj novac da daješ svojim drugarima jer nije TVOJ, tako NE MOŽEŠ da deliš taj novac po svom ličnom nahođenju.

Jesi li ti normalan?? Nije ti to otac ostavio.

Svrakica

pre 9 godina

Zasto nije uzet novac od fonda za crkve, koliko miliona evra dobija crkva red je da i oni daju nesto??? NVO bar rade nesto za drustvo, projekti za mlade, za sport, osobe sa hendikepom... Ajmo i crkve nek pomognu toj deci!!!

Mrtvac

pre 9 godina

nazalost srbija ne zna sta se krije iza ove odluke. strah da ga ne razotkriju gde je novac trebalo da ode. b92 naravno ne sme nista da pomene o to.e...

Goran

pre 9 godina

Ako neko osnuje organizaciju nakon ili mesec pre raspisivanja konkursa, a zato sto Vulin raspisuje konkurs pa imaju prodju kod njega i članova komisije, to su vladine a ne nevladine organizacije. Nego jos bolje ideja je da Vulin zaglavi ćorku jer je pokusao da podeli lovu prijateljima i politickim pulenima pa sad pokusava da se vadi i prebacuje loptu drugome kad mu nije proslo.

juljekul

pre 9 godina

taj novac bi zavrsio u projektima cije bi izvodjenje poboljsalo polozaj ugrozenih grupa, sto je jedini nacin da se one osnaze jer drzavu to ne zanima; ovako taj novac ce zavrsiti ko zna gde. stetocina julovska

mup

pre 9 godina

Nisu NVO potrebne Evropi nego nama. Mi smo drustvo koje je duboko zaostalo u civilizacijskom i institucionalnom smislu. Korupcija je endemska pojava i ne uzimaju je samo oni kojima se ne nudi, a zloupotrebe i krsenje ljudskih prava prema gotovo svim gradjanima su svakodnevna pojava. Romi koji pobegnu iz kartonskih naselja po obodu nasih gradove na zapad, za par godina postaju pristojni i vredni ljudi cija deca redovno pohadjaju skolu, a kada dodju u Srbiju, gledaju nas kao da smo Afrika. NVO ima zadatak da nas u hodu prema EU usmeravaju i savetuju kako treba da se ponasamo i razmisljamo, pa je posteno da mi, a ne Evropa platimo njihov rad koji nama pomaze u zelji da postanemo njen deo. Ukoliko zaista zelimo? Cika u crnoj kosulji mozda to ne zeli.

dr.kadzija

pre 9 godina

prosto neverovatno. ovo je za Riplija : verovali ili ne? ne mogu da se setim jos jedne pravilne odluke nasih politicara. jos samo da se sprovede u delo. sad ce Liht, Biserko ostali paraziti iz N V O da skoce ko opareni.

Goran

pre 9 godina

Nije to novac za NVO nego za korisnike različitih programa koje oni realizuju. Od toga naravno izuizimam novoosnovane i fantomske partijske NVO koje si hteo da "namiriš" preko ovog konkursa. U većini gradova u Srbiji postoje NVO koje rade sa ugroženim grupama (razna udruženja gluvih i naglugih, paraplegičara, osoba sa invaliditetom, ratnih veterana, udruženja roditelja dece ometene u razvoju i sl). One su efikasnije i jeftinije od državnih institucija koje bi trebalo da pomažu tim ljudina i toj deci. To su Centri za socijalni rad koji su pod tvojim nadležnošću a koji se mnogim od navedenih ugroženih grupa ne bave uopšte ili se bave simbolično. To je Ministre vrlo lako proveriti kroz izveštaje koje niko od nadležnih ne čita. E tim ljudima i toj deci nisi dao novac. Naravno kao i svaki demagog koji vuče korene iz 90-tih pored odbrane srpstva ti bi nešto da daš deci (za Fond). I misliš da će to proći' Pa hoće, mnogo gore stvari se ovde gutaju pa će i ova. I na kraju Ministre, NVO ne postoje u pravnom sistemu države u kojoj si ti Ministar. To su udruženja. NVO su ostale u 90-tim a i ti si kao što vidim.

aleks

pre 9 godina

Ovde komentarisu sve neki iz NVO koji su do sada fino ziveli a niko nista nije radio. Ko ih zna zna o cemu pricam, izigravaju fine demokrate, satro angazovane i zabrinute a izmedju sebe se kolju, ogovaraju i podmecu najstrasnije za to ko ce da pokupi lovu za neke kvazi projkte, isplati sebi platu od par stotina do par hiljada evra i ne rade nista. Pare neka traze sa zapada ili od donatora a ne iz budzeta. Nadjite pravi posao a ako ste bas tako fini i zabrinuti bavite se volonterski ovim aktivnostima. Malo sutra, foliranti.

crkva za ateiste

pre 9 godina

Nemam problem sa ovim. Kompletan NVO/civilni sektor je poprilična nepoznanica. Njihovo ustrojstvo, način finansiranja, sve je to mutno, a sebi daju za pravo da "sole pamet" vladama u demokratskim državama (dakle, ne mislim samo na Srbiju). Niti ih je neko birao, niti su ustrojene na demokratski način, leglo su nepotizma, stručnost onih koji tu "rade" je diskutabilna, a ne dovodi se u pitanje (kod nas primer Nataše Kandić).
Nevladin sektor se ponaša kao država u državi.
Osim toga, oni imaju svoje "vernike" i deluju kao crkva, samo za ateiste. Propisuju moralna pravila i zahtevaju da se društvo u celini ponaša po tim pravilima, a predstavnici nekih od nevladinih organizacija se ponašaju kao ziloti u pravoslavlju, odnosno poput fundamentalističke sekte.

AntiDot

pre 9 godina

Pa da si postupio kao Ministar i osrtao pri raspodeli, mnogo bi ljuti poljubilo zatvorske sipke. osnivane organizacije posle raspisivanja konkursa i dobijale milione. Mada je konkurs i resenje postojalo, nije bilo materijalne stete ali ce svakako biti odgovornosti. Samo polako.

gradjanin

pre 9 godina

Sem jednog komentara svi se bave sa NVO. Medjutim, problem je u tome sto Vulin budzetska sredstva preusmerava gde hoce i kako hoce. Ako na to ne reaguje Vucic, onda nam nece biti krive NVO jer ce to biti jos jedan nepobitan dokaz da zivimo u privatizovanoj drzavi i da tome treba reci dosta. Njima odgovara da se javnost bavi sporednim stvarima a da oni na glavnim rade sta hoce, a to je bas slucaj sada. Koriscenje budzeta je glavna stvar a NVO sporedna. Kakve veze imaju Liht i Biserko sa ovim, one ionako ne dobijaju pare iz naseg budzeta? Mislite malo! Prolaze vozovi, najveci broj njih prodje jer mi mlatimo praznu slamu.

hm

pre 9 godina

... NVO jesu ORGANIZOVANI GRAĐANI koji žele da reše neki problem i možda baš taj problem pogađa vas ili nekoga koga znate!...
(aktivista, 30. novembar 2014 17:49)

Da, zele da rese problem svoje egzistencije. Dosta foliranja. A mole boga da problem ne nestane, sami ce da ga naprave.

NN

pre 9 godina

Pa setim se kada je bilo prepucavanje grada Beograda sa jednom ustanovom koje bi moglo da se kaze pripada NVO, kada je bilo prepucavnja u medijima i kada je grad tvrdio da jednu veliku sumu novca daje njima a da od te sume je veliki procenat skoro vecina novca isla na plate tamo zaposlenih, a ja mislio da tamo svi rade na dobrovoljno bazi kada imaju vremena ako su zaposleni ili su volonteri.

trener18.

pre 9 godina

Konacno nesto pametno i posteno ! Zasto vise, i dokle finasirati neke nevladine organizacije,sami sebe neka finansiraju ako hoce da postoje i "rade".Ni siromasnije zemlje,ni vise rasipnistva.Bravo za odluku !!

aktivista

pre 9 godina

na stranu zloupotrebe koje treba sprečavati, muka mi je kada vidim ovde pojedince kojima je teško kada treba da počiste sneg oko kuće ili vaspitaju sopstvenu decu, a pljuju po radu drugih i očekuju ne samo da ti drugi rade za džabe (ako treba i full radno vreme, jer šta će njima pare verovatno žive od plemenitosti), nego i sami da finansiraju društveno korisne pojave. shvatite već jednom: NVO jesu ORGANIZOVANI GRAĐANI koji žele da reše neki problem i možda baš taj problem pogađa vas ili nekoga koga znate! ako mislite da je tako dobra lova u NVO, idite pa se obogatite tamo.

Ogledalo

pre 9 godina

Govorimo o pomoci bolesnoj deci. Od najtezih bolesti. Hej !!!

Jel moguce da je gramzivost i nehumanost osoba iz nvo tolika? Izgleda da jeste. Tuzno,zar ne?

Dok takve ne oteramo na margine drustva, ovo drustvo ce biti jadno i satrulo. Trenutno su nam na margini deca, a gusenice iz nvo jedu nas novac. Tuzno.

Svaka cast Vulinu. Ostali... kad prodjete pored ogledala, zastanite i pogledajte... ipak.

Milan

pre 9 godina

Tesko je polemisati sa nemik ko se uopste ne obazire na istinu nego samo ponavlja sopstvene projekcije i lazi ali istina je da je Vulin sam prvi ukazao na problem NVO finasiranja i da je on sam pozvao inspekciju a da su onda opozicione partije ne obaziruci se na istinu pocele da ga optuzuju za nesto sto uopste nije uradio to jest on je taj koji je problem nasao i resio ga a ne Zivkovic i Pajtic...Dakle, Vulin je u pravu.

mlekadzija

pre 9 godina

Ne sekiram se mnogo za razne NVO koje nisu dobile pare od drzave. Malo ce vise da se "ispruze" strani donatori (nalogodavci). Nista strasno. Za relativno male pare mogu da sprovode (a i sprovode) svoju politiku preko ovdasnjih izvodjaca radova i sledbenika...

Gramzivost i pohlepa

pre 9 godina

(patriota, 30. novembar 2014 15:41)

Treba. Takvi kao ti treba da odu na vreme i da svoj ''patriotizam'' poklone nekom novom drustvu i naciji. Dobro tebi, dobro njima.

Kad se ukine finansiranje nvo iz budzeta a finansiranje iz inostranstva bude kontrolisano kao u Nemackoj i Rusiji, ''patriote'' ce same otici odavde. Nadam se da je taj dan sve blizi.

Put na jug

pre 9 godina

Zao mi zutih europejskih botova. Uzalud vam to sve sto se tice istine. Vecina je na strani istine, a ne na strani botova.

Da makar dobijate neki novac za taj posao. Kao vase kolege iz nvo.

Bot-ulinum

pre 9 godina

Dok te zuti botovi napadaju, Vuline... nemas razloga za brigu zbog svoje politike. To je zapravo katalizator... smer za dalje.

Pravi potez je pomoc za nesrecne malisane. Tolika nehumanost i bezobzirnost i jeste odlika te tuzne manjine koja je glasala za ds, ldp... isti nestaju.

Kada te budu napadali roditelji dece, umesto gusencia iz nvo-a, tada treba da brines za svoju politiku.

Srbijanac

pre 9 godina

Promenices to kada ti narede jaki.Ja sam za bolesne,nemocne a pogotovu decu.Ali to se zna ko odredjuje,mozes da podneses ostavku ali ces kao karakteran covek da je povuces iz interesa Srbije a na zamolnicu sefa.

Put na jug

pre 9 godina

Svaka cast na ovom potezu. Zar smo morali da cekamo da jedan Vulin bude taj koji ce da konacno reaguje i usmeri novac na najpotrebnije moguce mesto.

Toliko je gusenica u nvo, a za najmladje i najnemocnije treba preko sms-a da se novac skuplja.

Bravo.

dr.kadzija

pre 9 godina

prosto neverovatno. ovo je za Riplija : verovali ili ne? ne mogu da se setim jos jedne pravilne odluke nasih politicara. jos samo da se sprovede u delo. sad ce Liht, Biserko ostali paraziti iz N V O da skoce ko opareni.

mup

pre 9 godina

Nisu NVO potrebne Evropi nego nama. Mi smo drustvo koje je duboko zaostalo u civilizacijskom i institucionalnom smislu. Korupcija je endemska pojava i ne uzimaju je samo oni kojima se ne nudi, a zloupotrebe i krsenje ljudskih prava prema gotovo svim gradjanima su svakodnevna pojava. Romi koji pobegnu iz kartonskih naselja po obodu nasih gradove na zapad, za par godina postaju pristojni i vredni ljudi cija deca redovno pohadjaju skolu, a kada dodju u Srbiju, gledaju nas kao da smo Afrika. NVO ima zadatak da nas u hodu prema EU usmeravaju i savetuju kako treba da se ponasamo i razmisljamo, pa je posteno da mi, a ne Evropa platimo njihov rad koji nama pomaze u zelji da postanemo njen deo. Ukoliko zaista zelimo? Cika u crnoj kosulji mozda to ne zeli.

aleks

pre 9 godina

Ovde komentarisu sve neki iz NVO koji su do sada fino ziveli a niko nista nije radio. Ko ih zna zna o cemu pricam, izigravaju fine demokrate, satro angazovane i zabrinute a izmedju sebe se kolju, ogovaraju i podmecu najstrasnije za to ko ce da pokupi lovu za neke kvazi projkte, isplati sebi platu od par stotina do par hiljada evra i ne rade nista. Pare neka traze sa zapada ili od donatora a ne iz budzeta. Nadjite pravi posao a ako ste bas tako fini i zabrinuti bavite se volonterski ovim aktivnostima. Malo sutra, foliranti.

juljekul

pre 9 godina

taj novac bi zavrsio u projektima cije bi izvodjenje poboljsalo polozaj ugrozenih grupa, sto je jedini nacin da se one osnaze jer drzavu to ne zanima; ovako taj novac ce zavrsiti ko zna gde. stetocina julovska

crkva za ateiste

pre 9 godina

Nemam problem sa ovim. Kompletan NVO/civilni sektor je poprilična nepoznanica. Njihovo ustrojstvo, način finansiranja, sve je to mutno, a sebi daju za pravo da "sole pamet" vladama u demokratskim državama (dakle, ne mislim samo na Srbiju). Niti ih je neko birao, niti su ustrojene na demokratski način, leglo su nepotizma, stručnost onih koji tu "rade" je diskutabilna, a ne dovodi se u pitanje (kod nas primer Nataše Kandić).
Nevladin sektor se ponaša kao država u državi.
Osim toga, oni imaju svoje "vernike" i deluju kao crkva, samo za ateiste. Propisuju moralna pravila i zahtevaju da se društvo u celini ponaša po tim pravilima, a predstavnici nekih od nevladinih organizacija se ponašaju kao ziloti u pravoslavlju, odnosno poput fundamentalističke sekte.

bezimena

pre 9 godina

Ovo se naziva NEnamensko trošenje novca

Umesto da konkurse učini transparentnim, Vulin dlii pare kao da su njegove lične!?

Gde ja živim majko božja....

Milan

pre 9 godina

Tesko je polemisati sa nemik ko se uopste ne obazire na istinu nego samo ponavlja sopstvene projekcije i lazi ali istina je da je Vulin sam prvi ukazao na problem NVO finasiranja i da je on sam pozvao inspekciju a da su onda opozicione partije ne obaziruci se na istinu pocele da ga optuzuju za nesto sto uopste nije uradio to jest on je taj koji je problem nasao i resio ga a ne Zivkovic i Pajtic...Dakle, Vulin je u pravu.

trener18.

pre 9 godina

Konacno nesto pametno i posteno ! Zasto vise, i dokle finasirati neke nevladine organizacije,sami sebe neka finansiraju ako hoce da postoje i "rade".Ni siromasnije zemlje,ni vise rasipnistva.Bravo za odluku !!

Svrakica

pre 9 godina

Zasto nije uzet novac od fonda za crkve, koliko miliona evra dobija crkva red je da i oni daju nesto??? NVO bar rade nesto za drustvo, projekti za mlade, za sport, osobe sa hendikepom... Ajmo i crkve nek pomognu toj deci!!!

banev

pre 9 godina

I sta sad!
Da nije neko rekao, sta je rekao sve bi se zavrsilo kako je i pocelo (pare i otisle NVO). Pa zar ovaj ministar misli da su svu u Srbiji budale ili vec sta. Tako ce i sutra biti kada se penzionerima, trudnicama i svim drugima ukune svaka socijalna pomoc, a u javnom sektoru/preduzecima preko platnih razreda povecaju plate. Tada ce neko opet nesto reci i svima ce sve biti oduzeto i dato drugima. Nazdravlje za tako ministarstvo za rad i socijalnu politiku drzave.

Bot-ulinum

pre 9 godina

Dok te zuti botovi napadaju, Vuline... nemas razloga za brigu zbog svoje politike. To je zapravo katalizator... smer za dalje.

Pravi potez je pomoc za nesrecne malisane. Tolika nehumanost i bezobzirnost i jeste odlika te tuzne manjine koja je glasala za ds, ldp... isti nestaju.

Kada te budu napadali roditelji dece, umesto gusencia iz nvo-a, tada treba da brines za svoju politiku.

Ogledalo

pre 9 godina

Govorimo o pomoci bolesnoj deci. Od najtezih bolesti. Hej !!!

Jel moguce da je gramzivost i nehumanost osoba iz nvo tolika? Izgleda da jeste. Tuzno,zar ne?

Dok takve ne oteramo na margine drustva, ovo drustvo ce biti jadno i satrulo. Trenutno su nam na margini deca, a gusenice iz nvo jedu nas novac. Tuzno.

Svaka cast Vulinu. Ostali... kad prodjete pored ogledala, zastanite i pogledajte... ipak.

sumorni

pre 9 godina

Vuline, kao što nisi smeo taj novac da daješ svojim drugarima jer nije TVOJ, tako NE MOŽEŠ da deliš taj novac po svom ličnom nahođenju.

Jesi li ti normalan?? Nije ti to otac ostavio.

Put na jug

pre 9 godina

Zao mi zutih europejskih botova. Uzalud vam to sve sto se tice istine. Vecina je na strani istine, a ne na strani botova.

Da makar dobijate neki novac za taj posao. Kao vase kolege iz nvo.

Put na jug

pre 9 godina

Svaka cast na ovom potezu. Zar smo morali da cekamo da jedan Vulin bude taj koji ce da konacno reaguje i usmeri novac na najpotrebnije moguce mesto.

Toliko je gusenica u nvo, a za najmladje i najnemocnije treba preko sms-a da se novac skuplja.

Bravo.

mlekadzija

pre 9 godina

Ne sekiram se mnogo za razne NVO koje nisu dobile pare od drzave. Malo ce vise da se "ispruze" strani donatori (nalogodavci). Nista strasno. Za relativno male pare mogu da sprovode (a i sprovode) svoju politiku preko ovdasnjih izvodjaca radova i sledbenika...

Goran

pre 9 godina

Nije to novac za NVO nego za korisnike različitih programa koje oni realizuju. Od toga naravno izuizimam novoosnovane i fantomske partijske NVO koje si hteo da "namiriš" preko ovog konkursa. U većini gradova u Srbiji postoje NVO koje rade sa ugroženim grupama (razna udruženja gluvih i naglugih, paraplegičara, osoba sa invaliditetom, ratnih veterana, udruženja roditelja dece ometene u razvoju i sl). One su efikasnije i jeftinije od državnih institucija koje bi trebalo da pomažu tim ljudina i toj deci. To su Centri za socijalni rad koji su pod tvojim nadležnošću a koji se mnogim od navedenih ugroženih grupa ne bave uopšte ili se bave simbolično. To je Ministre vrlo lako proveriti kroz izveštaje koje niko od nadležnih ne čita. E tim ljudima i toj deci nisi dao novac. Naravno kao i svaki demagog koji vuče korene iz 90-tih pored odbrane srpstva ti bi nešto da daš deci (za Fond). I misliš da će to proći' Pa hoće, mnogo gore stvari se ovde gutaju pa će i ova. I na kraju Ministre, NVO ne postoje u pravnom sistemu države u kojoj si ti Ministar. To su udruženja. NVO su ostale u 90-tim a i ti si kao što vidim.

aktivista

pre 9 godina

na stranu zloupotrebe koje treba sprečavati, muka mi je kada vidim ovde pojedince kojima je teško kada treba da počiste sneg oko kuće ili vaspitaju sopstvenu decu, a pljuju po radu drugih i očekuju ne samo da ti drugi rade za džabe (ako treba i full radno vreme, jer šta će njima pare verovatno žive od plemenitosti), nego i sami da finansiraju društveno korisne pojave. shvatite već jednom: NVO jesu ORGANIZOVANI GRAĐANI koji žele da reše neki problem i možda baš taj problem pogađa vas ili nekoga koga znate! ako mislite da je tako dobra lova u NVO, idite pa se obogatite tamo.

hm

pre 9 godina

... NVO jesu ORGANIZOVANI GRAĐANI koji žele da reše neki problem i možda baš taj problem pogađa vas ili nekoga koga znate!...
(aktivista, 30. novembar 2014 17:49)

Da, zele da rese problem svoje egzistencije. Dosta foliranja. A mole boga da problem ne nestane, sami ce da ga naprave.

Musa

pre 9 godina

Znaci odem da opljackam banku, ako me uhvate, ja dam novac u humanitarne svrhe, i pravim se da ne razumem sta sam lose uradio? Jel ovaj stvarno misli da smo svi mi veverice?

gradjanin

pre 9 godina

Sem jednog komentara svi se bave sa NVO. Medjutim, problem je u tome sto Vulin budzetska sredstva preusmerava gde hoce i kako hoce. Ako na to ne reaguje Vucic, onda nam nece biti krive NVO jer ce to biti jos jedan nepobitan dokaz da zivimo u privatizovanoj drzavi i da tome treba reci dosta. Njima odgovara da se javnost bavi sporednim stvarima a da oni na glavnim rade sta hoce, a to je bas slucaj sada. Koriscenje budzeta je glavna stvar a NVO sporedna. Kakve veze imaju Liht i Biserko sa ovim, one ionako ne dobijaju pare iz naseg budzeta? Mislite malo! Prolaze vozovi, najveci broj njih prodje jer mi mlatimo praznu slamu.

Mrtvac

pre 9 godina

nazalost srbija ne zna sta se krije iza ove odluke. strah da ga ne razotkriju gde je novac trebalo da ode. b92 naravno ne sme nista da pomene o to.e...

Gramzivost i pohlepa

pre 9 godina

(patriota, 30. novembar 2014 15:41)

Treba. Takvi kao ti treba da odu na vreme i da svoj ''patriotizam'' poklone nekom novom drustvu i naciji. Dobro tebi, dobro njima.

Kad se ukine finansiranje nvo iz budzeta a finansiranje iz inostranstva bude kontrolisano kao u Nemackoj i Rusiji, ''patriote'' ce same otici odavde. Nadam se da je taj dan sve blizi.

alek

pre 9 godina

Dakle> ogroman novac je trebalo da bude prebacen naracune fantomskih NVO, koje osnivaju stranacki drugari i njihove snaje, surnjaje i pasenozi.
Onda kada javnost to provali, i kad je Vulin vec naostrio olovku da potpise prebacivanje novca - STOP.
I sada, navodno, od srca daruje deci......
FUJ!

Sto je najgore, tek sada, kada je UHVACEN U POKUSAJU, poziva se na DRI i trazi da se ispita prethodnih 10 godina.
Ok, neka se ispita i neka svi budu kaznjeni, ali neka bude kaznjen i on koji je krenuo da primeni uhodano pranje novca.

P.S. Jel Vucic cita novine?

Nebojsa

pre 9 godina

"Uhvatili medu sa šapama u medu,
on tad shvati da to nije u redu,
te rikne i podvikne šumi celoj,
daću sve zekama -
šta će med pčeli debeloj"

NN

pre 9 godina

Pa setim se kada je bilo prepucavanje grada Beograda sa jednom ustanovom koje bi moglo da se kaze pripada NVO, kada je bilo prepucavnja u medijima i kada je grad tvrdio da jednu veliku sumu novca daje njima a da od te sume je veliki procenat skoro vecina novca isla na plate tamo zaposlenih, a ja mislio da tamo svi rade na dobrovoljno bazi kada imaju vremena ako su zaposleni ili su volonteri.

Goran

pre 9 godina

Ako neko osnuje organizaciju nakon ili mesec pre raspisivanja konkursa, a zato sto Vulin raspisuje konkurs pa imaju prodju kod njega i članova komisije, to su vladine a ne nevladine organizacije. Nego jos bolje ideja je da Vulin zaglavi ćorku jer je pokusao da podeli lovu prijateljima i politickim pulenima pa sad pokusava da se vadi i prebacuje loptu drugome kad mu nije proslo.

AntiDot

pre 9 godina

Pa da si postupio kao Ministar i osrtao pri raspodeli, mnogo bi ljuti poljubilo zatvorske sipke. osnivane organizacije posle raspisivanja konkursa i dobijale milione. Mada je konkurs i resenje postojalo, nije bilo materijalne stete ali ce svakako biti odgovornosti. Samo polako.

Srbijanac

pre 9 godina

Promenices to kada ti narede jaki.Ja sam za bolesne,nemocne a pogotovu decu.Ali to se zna ko odredjuje,mozes da podneses ostavku ali ces kao karakteran covek da je povuces iz interesa Srbije a na zamolnicu sefa.