Subota, 01.11.2014.

00:22

Trilaterala ne ruši Putina

Diskretno pripremljeno zasedanje Trilateralne komisije, iza zatvorenih vrata u Beogradu, nije "nikakva zavera protiv ruskog predsednika Vladimira Putina".

Izvor: Beta

Trilaterala ne ruši Putina IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

101 Komentari

Sortiraj po:

DEKINE - MEZIMICE - MILICA - KSENIJA - LENKA

pre 9 godina

Srbija trenutno ima dobre odnose sa svima kako u regionu tako i sire, takakvi odnosi nisu bili dugi niz godina i prilikom otvaranja danasnjeg skupa Aleksandar Vucic s punim pravom pozvao je prisutne regionalne lidere da zajedno krenu da realizuju projekte za koje ce konkurisati kod EU. Naravno da nema nikakve zavere kada je u pitanju predsednik Rusije Vladimir Putin.

Okata

pre 9 godina

Da li ovaj naslov znači,još jedno,podmetanje noge premijeru?Ali ne samo premijeru,već i državi Srbiji!Ko ima koristi od ovkvih naslova?

Mica

pre 9 godina

Vidite kako zemljama koje su u trilaterali lepo ide. Što i mi da se ne pridružimo? Što večito da bežimo od moći?
Dosta su se stvari u vezi sa nama odvijale mimo nas, a da mi o tome nismo imali pojma.
Treba imati kontakata sa svima koji su uticajni ma kako se oni zvali: Putin, Kina, trilaterala...

didi

pre 9 godina

Srbija ima dobre odnose sa svima u regionu, kakvi nisu bili dugi niz godina !
Smatram da tim putem i treba da nastavimo!
Svi ovi skupovi koji se dešavaju u poslednje vreme ,Berlin ,pa Beograd dva
puta ,utiču da se poboljšaju i unaprede bilateralni odnosi.

Fitobalm

pre 9 godina

Ako i neko zeli da srusi Putina,Srbija u tom rusenju ucestvovati nece.Koliko znam protivteza Ruskoj Armiji je NATO,mi jos uvek nismo njen clan.A Trilaterala nas zanima samo sa ekonomske strane,zelimo dobre odnose sa predstavnicima Svetske banke,Evropske centralne banke,MMF-a.

desa

pre 9 godina

Dve godine se sprema ovaj sastanak i da premijer ne sazna njegov sadržaj,a kamo li Putin...smešno.I kome to u Srbiji odgovara ovakav naslov u novinama?

miror

pre 9 godina

Naslov vesti ja senzacionalistički i ništa više.Nismo mi,građani Srbije,ni dvolični niti ljigavci da dozvolimo tu rabotu na našem tlu.Ne radi se tu samo o Putinu,već o principu.

Bekana

pre 9 godina

Zasto bi ikome bilo u interesu da se kuje zavera protiv Putina, mi sa Rusijom imamo odlicnu saradnju, uvek smo je i imali i to su odnosi koje ne treba kvariti ni po koju cenu, Bogu hvala, Vucic je svestan toga i vodi politiku koja moze da balansira izmedju EU i Rusije.

alexxandra

pre 9 godina

Činjenica da među članovima Trilaterale ima uticajnih ljudi,ne utiče na cilj
skupa ,da se ne donose nikakvi zaključci ni odluke, već samo neformalna diskusija o važnim pitanjima.
Sigurna sam da informacije sa tog skupa kad tad imaju neposredan uticaj na donošenje mnogih odluka!Tako da samim tim naše članstvo nije nimalo zanemarljivo!

Panić

pre 9 godina

Zašto bi i "rušili" Putina kada je on nezaobilazan po svim svetskim pitanjima,u najširem smislu.Takav scenario na tlu Srbije ne bi dozvolio ni A.Vučić.

zaista

pre 9 godina

Kakva savrsena glupost da skup Trilaterala rusi Putina, pa Srbija u tako necem ne bi ni pod razno ucestvovala, a taj covek je previse jak da bi njegovo rusenje bilo moguce na nekim skupovima, pa cak i na ovom na kome su prisutni ljudi koji znacajno uticu na svetske tokove.

victoria

pre 9 godina

Koliko vidim postoje razna tumačenja ovog sastanka,između ostalog i smanjenje ruskog uticaja na nas.Ali s'obzirom da je skup u Beogradu zakazan je još pre dve godine sasvim je logično da nema nikakve veze ni sa Putinovom posetom, ni sa jačanjem odnosno slabljenjem ruskog uticaja!

Srpkinja

pre 9 godina

I mala deca znaju cemu slui trilaterala,kakva bre zavera.Kako bi smeli da kujemo bilo kakvu averu u ovom trenutku, a I istina, nismo takav narod.Nasa ne tako zavidna situacija nam nalaze da ovaj skup iskoristimo samo u svrhu licnog interesa I povoljne regionalne saradnje.A ne znam kome je cilj da nas posvadja sa Rusijom???

Gandi

pre 9 godina

Nema razloga zasto bi bilo koja od zemalja koje ucestvuju na ovom Trilateralu pravile zaveru protiv Putina. Nas stav je jasan briblizavanje ka Evropi radi samog pristupa u EU, ali i ocuvanje saradnje sa Rusima.

Cakana

pre 9 godina

Cilj ove komisije je zblizavanje zemalja u regionu i njihov put ka Evropskoj Uniji. Nije nikakva tajna da mi tezimo ka Evropi, isto kao sto nije tajna da cuvamo prijateljstva na istoku.

Miki

pre 9 godina

Tahir Hasanovic je glavni covek masonske loze u Srbiji, ta informacija je javna, na skupu ucestvuju i mnogi drugi poznati masoni tako da je jasno da je ovo u Beogradu masonski skup.

Z

pre 9 godina

Srusice ga sopstveni narod,i to sigurno,samo je pitanje vremena kad će proći kao Milosevic,Gadafi,Mubarak i slicni,nemojte se ljudi cuditi tome,niste verovali ni u ove pre njega pa...živi bili pa videli.

Blago vama

pre 9 godina

Najjaca lobisticka organizacija na svetu koja upravlja svetskim ekonomskim i politickim tokovima u Beogradu.Srbija preuzima ulogu centra moci na Balkanu i sire
(nelo, 1. novembar 2014 09:28)

Nisi u pravu! Srbija je centar Galaksije, Srbija ce se odvojiti od mlecnog puta i jezditi nepoznatim univerzumom u potrazi za Strumfovima koji cuvaju tajne projekte za nerealizovane kredite.

Zelko

pre 9 godina

Jasno je da "nasi" clanovi Sprske Trilaterale, koji su svi bili izuzetno bliski saradnici Milosevica stalno ponavljaju kako je ovo diskretan - zatvoreni skup a Hasanovic i Kovacevic nepkrekidno se eksponiraju u mediji. Jasno je kao dan da oni to rade samo da bi prali svoju proslost....

balkanac

pre 9 godina

Sastanak trilaterale u Beogradu značajan je ne samo za Srbiju već i za ceo Balkan. Ovim našim gudurama češće su tumarale vojske nego investitori. Menjajmo sebe i tu lošu naviku!

saraya

pre 9 godina

Svako je sam sebi najveca prijetnja. Putin umjesto da gradi partnerske odnose sa SAD grijesi, kao sto SAD grijese saveznistvom sa Turskom.

pužina

pre 9 godina

Trilaterala skup svjetskih muljatora, potpaljivača ratnih plamenova, foliranata, ratnih profitera i sl. Srbima još nije dosta ratova i mrtvih...?

CezarMilan

pre 9 godina

Pošto je jedan od prioriteta Trilaterale upravljanje svetskom ekonomijom, ne vidim zašto se skup ne bi održao u Beogradu, u trenutku kada Srbija prolazi najteže ekonomske reforme. Šta više, to može biti samo dobra stvar.

Bucko razmišljam

pre 9 godina

Trilaterala ne ruši Putina

JADNI SRPSKI NAROD koji zahvaljujuci toj PRIMITIVNOJ SELJACKOJ RUSOFILSKOJ STAMPI mora da zivi u "vecitom strahu" !
"Stra'ovali" da neko ne "srusi" Milosevica, pa ovog pa onog pa da ne "sruse Djilasa u BG. pa da ne sruse Pajtica u Vojvodini e sad se jos moraju "sekirati" i da im ne "sruse" i Putina u Rusiji !

dobri

pre 9 godina

Jako je zanimljivo kako neki u svemu vide nešto loše. Odluka o održavanju Trilaterale u Beogradu je doneta pretprošle godine, a Putinova poseta pre par meseci. Još juče je premijer objašnjavao da Srbija ne balansira između Moskve i EU, i da smo odlučni na svom putu ka članstvu. Gde ljudi vide teoriju zavere nije mi jasno. A Trilaterala sigurno ne bi rušila Putina iz Beograda, posebno nakon onakvog dočega prvog čoveka Moskve, pre par nedelja.

Milena

pre 9 godina

Joj samo lupetete. Paranoja vas ubi. Niko nista lose ne radi. Sve se radi za dobro Srbije i naroda.Samo trazite razloge da napadate i osudjujete. Kako nikad ne pohvalite rad ove vlade a napredak je bas vidljiv.

sumrak

pre 9 godina

Ne znam sta je strasnije - program Trilaterale napravljen pocetkom sedamdesetih (Chomsky ga je lepo procitao http://www.chomsky.info/books/priorities01.htm) ili cinjenica da je taj program uspesno ostvaren ... potpuna kontrola i dominacija medija, vlast bankara i dezavuisanje i obesmisljavanje demokratskog sistema ...
Trilaterala je mracna i sablasna strana ovog sveta

moler

pre 9 godina

Vučić jeste mason a ova trilaterala je samo drugo ime za Evropsku ložu.I zato je i otvara.Ne mislim da je to loše ali ipak Putin je zavrnuo ventil.

britka

pre 9 godina

Vidim da su se javili svi Čvorovići da prokomentarišu „Masonski“ skup. I pored toga što se u poslednje dve godine vodi apsolutno transparentna spoljna politika, neki još uvek veruju u veštice na metli i paralelne svetove. Ljudi, skup Trilaterale, u Beogradu, je dogovoren još pre dve godine. Jesmo li se opredelili za EU? Jesmo. Jesmo li garantovali da ćemo biti faktor stabilnosti u regionu? Jesmo. Ne razumem odakle tolika kreativnost u smišljanju neistina.

realno

pre 9 godina

nema sta "trilaterala" da "rushi" putina, njega ce da srusi njegov osiroteli namuceni ruski narod, koga ovaj diktator gura u bedu i izolaciju (opet). i njega i svu tajkunsku bandu koja ga okruzuje, kao i KGB koji je zadnjih godina metastazirao i u rusiji i van nje.

Alo alo

pre 9 godina

@Rhyzm,
nisu nama problem tamo neki "masoni" vec nase domace "patriote" koji su u ime patiotizma krali, pljackali i ubijali. Najevece "zavera" smo mi sami jer se uvek zanosimo glupostima.

sandra

pre 9 godina

Aman, dokle više sa teorijama zavere? Glipo je plasirati takve ideje. Pre deset dana Srbija je Putina dočekala kao političkog prijatelja, a to što se baš u Bg održava sastanak Trilaterale, ne vidim kakve ima veze sa Putinom, još manje mi je jasno, odakle nekome ideja da naše vlasti ovim skupom najavljuju rušenje ruskog lidera.

nelo

pre 9 godina

Najjaca lobisticka organizacija na svetu koja upravlja svetskim ekonomskim i politickim tokovima u Beogradu.Srbija preuzima ulogu centra moci na Balkanu i sire

jovan vukadinovic

pre 9 godina

Sad bese na javnom srevisu TV PINK i uzivo...i od 100 tinak dusa amans 2/3 sve nasi ljudi,od stranaca sa ozbiljnim poitickim rangom Mario Monti,ostalo tanka predja....jos kad bi raja po Srbijici znala koji su 'gubitasi i bankrot'majstori ovi iz Srbije koji organizuju "zurku"...E sad Vucic bio extra pismen,poentirao medijski,a to jedino i radi,uslikao se uzivo,razbio pravilnike i komplekse,ujedno pak snizio rejting jerse videlo ko sve sedi po sali....sad sta cemo?Nikad dva dobra!!!!!!
A oko Putina...aman zaman...pa danima osecamo"extra tanko grejanje"...duguje se Gazpromu 200 milki?!Bas me cudi ...sa Bajatovicem 5 godina na celu SGASA to su jos i mali iznosi...sreca da nije vise..GPROM je firma a ne humanitarnian aid..plati i nosi..ko i svuda

tok reke..

pre 9 godina

Triraterala bez Putina i Rusije..i nije nesto sto obecava!I ne samo Rusije..Mislim da je danasnja triraterala,kojoj smo mi domacini,izgubila na aktuelnosti..Jer se i globalna slika sveta promenila!Pa i snaga i vaznost pojedinih regiona u svetu!Vazna cinjenica je primecena u novije vreme u svetu..a to je da nijedan deo sveta,ne moze da opstane bez drugoga!Svi smo mi u istom kolu,pa ako neko izadje iz njega..kolo se prekida!Pa nam umesto raznih triraterala ovog tipa..pre bi trebala snazna podrska,vec postojecoj i najvaznijoj medjunarodnoj instituciji na svetu..a to je UN!To je institucija,koja bi morala da sve ove zajednicke interese razume i nadje za njih adekvatna i zajednicka interesna resenja!Tako da necija korist,ne bude nikako..necija propast!Kao sto je to danas slucaj u svetu!Deo sveta je prebogat a deo je totalno siromasan i ugrozen!Pa zato nezadovoljstvo sve vuse kulminira u svetu!UN kao vrhovna svetska institucija,bi trebalo da bude ta koja bi imala odgovor na sve to i nedvosmisleno razdvoji strogo drzavne interese,od onih zajednickih ili globalnih interesa!Triraterala danas moze biti skup dobrih namera..ali na pronalazenju celokupnog resenja u svetu!A nikako samo za jedan njen deo!Inace bi to bilo kao planiranje toka reke..ali bez vode!

masha

pre 9 godina

(DSS-ovac, 1. novembar 2014 00:35)
A da probamo da platimo ono sto potrosimo??? Ne mislite li da je to normalno? Ili makar potpisemo dugovanje i reprogram. Ljutite se na Putina, a ni nasa EPS ne daje struju bez placanja...

kakav naslov

pre 9 godina

Sve faktor do faktora pa ce da ruse Putina.
Krajnje je vreme da se mi osvestimo koliko smo mali i u sustini nebitni.
Pa da mogu da ga sruse, srusili bi ga Amerika i NATO uz svesrdnu pomoc EU.
Ovaj nas nije u stanju jednu reformu da izvede od milion najavljenih,a ne nesto drugo.

guja

pre 9 godina

Dobra je stvar što će ovo da se raspadne, čim su ove naše primili. Trule glavice kupusa kad ubaciš u kacu s već trulim glavicama, to možeš samo da prospeš u neku jarugu, gde deca ne prolaze.

miki

pre 9 godina

Они су нешто као Црвени крст, као милосрдно уружење шетача у папучама.
Причају о књижевности, купању у базену и врапцима којима је зима.

SRBOFIL

pre 9 godina

Baš fino neko društvance,nema šta.Posebno ova gospoda iz Goldman Saks banke.
Jedino ko treba da se zabrine zbog njihovih aktivnosti je Srbija,a za Putina se vi ništa ne brinite zna on dobro šta mu je činiti.

Vladimir Dž

pre 9 godina

Ma da. To su fini ljudi koji su uložili veliki napor i novac da se sastaju iza zatvorenih vrata iz čistog čovekoljublja. Ratovi i nesreće koji nastaju posle ovakvih sastanaka su čista slučajnost i spontanost.

Da se isto primetiti da je procentualna zastupljensot bankara neubičajno veća u odnosu na druge privrednike kod Trilaterale. Verovatno jer baš oni najviše vole da ulažu u mirovne projekte. Ratove im nikako ne idu na ruku što se kamaćarenja tiče.

"Zahvalni smo Washington Post-u, New York Times-u, Time Magazine-u i drugim velikim izdavačima čiji su direktori prisustvovali našim sastancima i poštovali njihovu diskreciju već skoro 40 godina unazad. Bilo bi nam nemoguće da razvijemo naš svetski plan, da smo bili izloženi očima javnosti tokom svih ovih godina. Ali, svet je sada više sofisticiran i spreman da maršira prema Svetskoj Vladi. Nad-nacionalna vladavina intelektualne elite i svetskih bankara je sigurno poželjnije od nacionalnog samoopređeljenja koje se praktikovalo u proteklim vekovima." - David Rockefeller, Bankar. Sa jednog skupa Trilaterale početkom 90-ih.

Srbistan

pre 9 godina

Srbija ce da rusi putina.. Smesno.. Srbija je zapadna banana kolonija koja ide sigurnim putem ka duznickom robstvu i zivotu i radu kao u bangladesu a to je da sijes najke za dzabe

Struka

pre 9 godina

Je li moze malo odmora od Putina I velicanja rusa. Jedan dan bez vesti o njemu I njima bilo bi iznenadjenje. B92 je izgled lider ruske propagande, I ruski drzavni mediji nemaju ovoliko vesti o njima samima. Jos nismo saznali da li Putin spava u pidzami ili go?

Urbini

pre 9 godina

Vladislav Jovanović?! Najgori kadar Miloševićevog režima danas ima neku težinu za društvo? Pa jesu li se u Srbiji desile promjene 5. oktobra ili je sve vraćeno na staro?

balkanac

pre 9 godina

Sastanak trilaterale u Beogradu značajan je ne samo za Srbiju već i za ceo Balkan. Ovim našim gudurama češće su tumarale vojske nego investitori. Menjajmo sebe i tu lošu naviku!

zaista

pre 9 godina

Kakva savrsena glupost da skup Trilaterala rusi Putina, pa Srbija u tako necem ne bi ni pod razno ucestvovala, a taj covek je previse jak da bi njegovo rusenje bilo moguce na nekim skupovima, pa cak i na ovom na kome su prisutni ljudi koji znacajno uticu na svetske tokove.

Milena

pre 9 godina

Joj samo lupetete. Paranoja vas ubi. Niko nista lose ne radi. Sve se radi za dobro Srbije i naroda.Samo trazite razloge da napadate i osudjujete. Kako nikad ne pohvalite rad ove vlade a napredak je bas vidljiv.

Cakana

pre 9 godina

Cilj ove komisije je zblizavanje zemalja u regionu i njihov put ka Evropskoj Uniji. Nije nikakva tajna da mi tezimo ka Evropi, isto kao sto nije tajna da cuvamo prijateljstva na istoku.

sandra

pre 9 godina

Aman, dokle više sa teorijama zavere? Glipo je plasirati takve ideje. Pre deset dana Srbija je Putina dočekala kao političkog prijatelja, a to što se baš u Bg održava sastanak Trilaterale, ne vidim kakve ima veze sa Putinom, još manje mi je jasno, odakle nekome ideja da naše vlasti ovim skupom najavljuju rušenje ruskog lidera.

dobri

pre 9 godina

Jako je zanimljivo kako neki u svemu vide nešto loše. Odluka o održavanju Trilaterale u Beogradu je doneta pretprošle godine, a Putinova poseta pre par meseci. Još juče je premijer objašnjavao da Srbija ne balansira između Moskve i EU, i da smo odlučni na svom putu ka članstvu. Gde ljudi vide teoriju zavere nije mi jasno. A Trilaterala sigurno ne bi rušila Putina iz Beograda, posebno nakon onakvog dočega prvog čoveka Moskve, pre par nedelja.

CezarMilan

pre 9 godina

Pošto je jedan od prioriteta Trilaterale upravljanje svetskom ekonomijom, ne vidim zašto se skup ne bi održao u Beogradu, u trenutku kada Srbija prolazi najteže ekonomske reforme. Šta više, to može biti samo dobra stvar.

Gandi

pre 9 godina

Nema razloga zasto bi bilo koja od zemalja koje ucestvuju na ovom Trilateralu pravile zaveru protiv Putina. Nas stav je jasan briblizavanje ka Evropi radi samog pristupa u EU, ali i ocuvanje saradnje sa Rusima.

britka

pre 9 godina

Vidim da su se javili svi Čvorovići da prokomentarišu „Masonski“ skup. I pored toga što se u poslednje dve godine vodi apsolutno transparentna spoljna politika, neki još uvek veruju u veštice na metli i paralelne svetove. Ljudi, skup Trilaterale, u Beogradu, je dogovoren još pre dve godine. Jesmo li se opredelili za EU? Jesmo. Jesmo li garantovali da ćemo biti faktor stabilnosti u regionu? Jesmo. Ne razumem odakle tolika kreativnost u smišljanju neistina.

nelo

pre 9 godina

Najjaca lobisticka organizacija na svetu koja upravlja svetskim ekonomskim i politickim tokovima u Beogradu.Srbija preuzima ulogu centra moci na Balkanu i sire

Srbistan

pre 9 godina

Srbija ce da rusi putina.. Smesno.. Srbija je zapadna banana kolonija koja ide sigurnim putem ka duznickom robstvu i zivotu i radu kao u bangladesu a to je da sijes najke za dzabe

Urbini

pre 9 godina

Vladislav Jovanović?! Najgori kadar Miloševićevog režima danas ima neku težinu za društvo? Pa jesu li se u Srbiji desile promjene 5. oktobra ili je sve vraćeno na staro?

Fitobalm

pre 9 godina

Ako i neko zeli da srusi Putina,Srbija u tom rusenju ucestvovati nece.Koliko znam protivteza Ruskoj Armiji je NATO,mi jos uvek nismo njen clan.A Trilaterala nas zanima samo sa ekonomske strane,zelimo dobre odnose sa predstavnicima Svetske banke,Evropske centralne banke,MMF-a.

desa

pre 9 godina

Dve godine se sprema ovaj sastanak i da premijer ne sazna njegov sadržaj,a kamo li Putin...smešno.I kome to u Srbiji odgovara ovakav naslov u novinama?

victoria

pre 9 godina

Koliko vidim postoje razna tumačenja ovog sastanka,između ostalog i smanjenje ruskog uticaja na nas.Ali s'obzirom da je skup u Beogradu zakazan je još pre dve godine sasvim je logično da nema nikakve veze ni sa Putinovom posetom, ni sa jačanjem odnosno slabljenjem ruskog uticaja!

masha

pre 9 godina

(DSS-ovac, 1. novembar 2014 00:35)
A da probamo da platimo ono sto potrosimo??? Ne mislite li da je to normalno? Ili makar potpisemo dugovanje i reprogram. Ljutite se na Putina, a ni nasa EPS ne daje struju bez placanja...

miror

pre 9 godina

Naslov vesti ja senzacionalistički i ništa više.Nismo mi,građani Srbije,ni dvolični niti ljigavci da dozvolimo tu rabotu na našem tlu.Ne radi se tu samo o Putinu,već o principu.

SRBOFIL

pre 9 godina

Baš fino neko društvance,nema šta.Posebno ova gospoda iz Goldman Saks banke.
Jedino ko treba da se zabrine zbog njihovih aktivnosti je Srbija,a za Putina se vi ništa ne brinite zna on dobro šta mu je činiti.

miki

pre 9 godina

Они су нешто као Црвени крст, као милосрдно уружење шетача у папучама.
Причају о књижевности, купању у базену и врапцима којима је зима.

didi

pre 9 godina

Srbija ima dobre odnose sa svima u regionu, kakvi nisu bili dugi niz godina !
Smatram da tim putem i treba da nastavimo!
Svi ovi skupovi koji se dešavaju u poslednje vreme ,Berlin ,pa Beograd dva
puta ,utiču da se poboljšaju i unaprede bilateralni odnosi.

Mica

pre 9 godina

Vidite kako zemljama koje su u trilaterali lepo ide. Što i mi da se ne pridružimo? Što večito da bežimo od moći?
Dosta su se stvari u vezi sa nama odvijale mimo nas, a da mi o tome nismo imali pojma.
Treba imati kontakata sa svima koji su uticajni ma kako se oni zvali: Putin, Kina, trilaterala...

Srpkinja

pre 9 godina

I mala deca znaju cemu slui trilaterala,kakva bre zavera.Kako bi smeli da kujemo bilo kakvu averu u ovom trenutku, a I istina, nismo takav narod.Nasa ne tako zavidna situacija nam nalaze da ovaj skup iskoristimo samo u svrhu licnog interesa I povoljne regionalne saradnje.A ne znam kome je cilj da nas posvadja sa Rusijom???

Vladimir Dž

pre 9 godina

Ma da. To su fini ljudi koji su uložili veliki napor i novac da se sastaju iza zatvorenih vrata iz čistog čovekoljublja. Ratovi i nesreće koji nastaju posle ovakvih sastanaka su čista slučajnost i spontanost.

Da se isto primetiti da je procentualna zastupljensot bankara neubičajno veća u odnosu na druge privrednike kod Trilaterale. Verovatno jer baš oni najviše vole da ulažu u mirovne projekte. Ratove im nikako ne idu na ruku što se kamaćarenja tiče.

"Zahvalni smo Washington Post-u, New York Times-u, Time Magazine-u i drugim velikim izdavačima čiji su direktori prisustvovali našim sastancima i poštovali njihovu diskreciju već skoro 40 godina unazad. Bilo bi nam nemoguće da razvijemo naš svetski plan, da smo bili izloženi očima javnosti tokom svih ovih godina. Ali, svet je sada više sofisticiran i spreman da maršira prema Svetskoj Vladi. Nad-nacionalna vladavina intelektualne elite i svetskih bankara je sigurno poželjnije od nacionalnog samoopređeljenja koje se praktikovalo u proteklim vekovima." - David Rockefeller, Bankar. Sa jednog skupa Trilaterale početkom 90-ih.

alexxandra

pre 9 godina

Činjenica da među članovima Trilaterale ima uticajnih ljudi,ne utiče na cilj
skupa ,da se ne donose nikakvi zaključci ni odluke, već samo neformalna diskusija o važnim pitanjima.
Sigurna sam da informacije sa tog skupa kad tad imaju neposredan uticaj na donošenje mnogih odluka!Tako da samim tim naše članstvo nije nimalo zanemarljivo!

Bekana

pre 9 godina

Zasto bi ikome bilo u interesu da se kuje zavera protiv Putina, mi sa Rusijom imamo odlicnu saradnju, uvek smo je i imali i to su odnosi koje ne treba kvariti ni po koju cenu, Bogu hvala, Vucic je svestan toga i vodi politiku koja moze da balansira izmedju EU i Rusije.

Panić

pre 9 godina

Zašto bi i "rušili" Putina kada je on nezaobilazan po svim svetskim pitanjima,u najširem smislu.Takav scenario na tlu Srbije ne bi dozvolio ni A.Vučić.

guja

pre 9 godina

Dobra je stvar što će ovo da se raspadne, čim su ove naše primili. Trule glavice kupusa kad ubaciš u kacu s već trulim glavicama, to možeš samo da prospeš u neku jarugu, gde deca ne prolaze.

tok reke..

pre 9 godina

Triraterala bez Putina i Rusije..i nije nesto sto obecava!I ne samo Rusije..Mislim da je danasnja triraterala,kojoj smo mi domacini,izgubila na aktuelnosti..Jer se i globalna slika sveta promenila!Pa i snaga i vaznost pojedinih regiona u svetu!Vazna cinjenica je primecena u novije vreme u svetu..a to je da nijedan deo sveta,ne moze da opstane bez drugoga!Svi smo mi u istom kolu,pa ako neko izadje iz njega..kolo se prekida!Pa nam umesto raznih triraterala ovog tipa..pre bi trebala snazna podrska,vec postojecoj i najvaznijoj medjunarodnoj instituciji na svetu..a to je UN!To je institucija,koja bi morala da sve ove zajednicke interese razume i nadje za njih adekvatna i zajednicka interesna resenja!Tako da necija korist,ne bude nikako..necija propast!Kao sto je to danas slucaj u svetu!Deo sveta je prebogat a deo je totalno siromasan i ugrozen!Pa zato nezadovoljstvo sve vuse kulminira u svetu!UN kao vrhovna svetska institucija,bi trebalo da bude ta koja bi imala odgovor na sve to i nedvosmisleno razdvoji strogo drzavne interese,od onih zajednickih ili globalnih interesa!Triraterala danas moze biti skup dobrih namera..ali na pronalazenju celokupnog resenja u svetu!A nikako samo za jedan njen deo!Inace bi to bilo kao planiranje toka reke..ali bez vode!

Struka

pre 9 godina

Je li moze malo odmora od Putina I velicanja rusa. Jedan dan bez vesti o njemu I njima bilo bi iznenadjenje. B92 je izgled lider ruske propagande, I ruski drzavni mediji nemaju ovoliko vesti o njima samima. Jos nismo saznali da li Putin spava u pidzami ili go?

sumrak

pre 9 godina

Ne znam sta je strasnije - program Trilaterale napravljen pocetkom sedamdesetih (Chomsky ga je lepo procitao http://www.chomsky.info/books/priorities01.htm) ili cinjenica da je taj program uspesno ostvaren ... potpuna kontrola i dominacija medija, vlast bankara i dezavuisanje i obesmisljavanje demokratskog sistema ...
Trilaterala je mracna i sablasna strana ovog sveta

Blago vama

pre 9 godina

Najjaca lobisticka organizacija na svetu koja upravlja svetskim ekonomskim i politickim tokovima u Beogradu.Srbija preuzima ulogu centra moci na Balkanu i sire
(nelo, 1. novembar 2014 09:28)

Nisi u pravu! Srbija je centar Galaksije, Srbija ce se odvojiti od mlecnog puta i jezditi nepoznatim univerzumom u potrazi za Strumfovima koji cuvaju tajne projekte za nerealizovane kredite.

saraya

pre 9 godina

Svako je sam sebi najveca prijetnja. Putin umjesto da gradi partnerske odnose sa SAD grijesi, kao sto SAD grijese saveznistvom sa Turskom.

jovan vukadinovic

pre 9 godina

Sad bese na javnom srevisu TV PINK i uzivo...i od 100 tinak dusa amans 2/3 sve nasi ljudi,od stranaca sa ozbiljnim poitickim rangom Mario Monti,ostalo tanka predja....jos kad bi raja po Srbijici znala koji su 'gubitasi i bankrot'majstori ovi iz Srbije koji organizuju "zurku"...E sad Vucic bio extra pismen,poentirao medijski,a to jedino i radi,uslikao se uzivo,razbio pravilnike i komplekse,ujedno pak snizio rejting jerse videlo ko sve sedi po sali....sad sta cemo?Nikad dva dobra!!!!!!
A oko Putina...aman zaman...pa danima osecamo"extra tanko grejanje"...duguje se Gazpromu 200 milki?!Bas me cudi ...sa Bajatovicem 5 godina na celu SGASA to su jos i mali iznosi...sreca da nije vise..GPROM je firma a ne humanitarnian aid..plati i nosi..ko i svuda

moler

pre 9 godina

Vučić jeste mason a ova trilaterala je samo drugo ime za Evropsku ložu.I zato je i otvara.Ne mislim da je to loše ali ipak Putin je zavrnuo ventil.

Miki

pre 9 godina

Tahir Hasanovic je glavni covek masonske loze u Srbiji, ta informacija je javna, na skupu ucestvuju i mnogi drugi poznati masoni tako da je jasno da je ovo u Beogradu masonski skup.

kakav naslov

pre 9 godina

Sve faktor do faktora pa ce da ruse Putina.
Krajnje je vreme da se mi osvestimo koliko smo mali i u sustini nebitni.
Pa da mogu da ga sruse, srusili bi ga Amerika i NATO uz svesrdnu pomoc EU.
Ovaj nas nije u stanju jednu reformu da izvede od milion najavljenih,a ne nesto drugo.

Alo alo

pre 9 godina

@Rhyzm,
nisu nama problem tamo neki "masoni" vec nase domace "patriote" koji su u ime patiotizma krali, pljackali i ubijali. Najevece "zavera" smo mi sami jer se uvek zanosimo glupostima.

Bucko razmišljam

pre 9 godina

Trilaterala ne ruši Putina

JADNI SRPSKI NAROD koji zahvaljujuci toj PRIMITIVNOJ SELJACKOJ RUSOFILSKOJ STAMPI mora da zivi u "vecitom strahu" !
"Stra'ovali" da neko ne "srusi" Milosevica, pa ovog pa onog pa da ne "sruse Djilasa u BG. pa da ne sruse Pajtica u Vojvodini e sad se jos moraju "sekirati" i da im ne "sruse" i Putina u Rusiji !

pužina

pre 9 godina

Trilaterala skup svjetskih muljatora, potpaljivača ratnih plamenova, foliranata, ratnih profitera i sl. Srbima još nije dosta ratova i mrtvih...?

realno

pre 9 godina

nema sta "trilaterala" da "rushi" putina, njega ce da srusi njegov osiroteli namuceni ruski narod, koga ovaj diktator gura u bedu i izolaciju (opet). i njega i svu tajkunsku bandu koja ga okruzuje, kao i KGB koji je zadnjih godina metastazirao i u rusiji i van nje.

Zelko

pre 9 godina

Jasno je da "nasi" clanovi Sprske Trilaterale, koji su svi bili izuzetno bliski saradnici Milosevica stalno ponavljaju kako je ovo diskretan - zatvoreni skup a Hasanovic i Kovacevic nepkrekidno se eksponiraju u mediji. Jasno je kao dan da oni to rade samo da bi prali svoju proslost....

Z

pre 9 godina

Srusice ga sopstveni narod,i to sigurno,samo je pitanje vremena kad će proći kao Milosevic,Gadafi,Mubarak i slicni,nemojte se ljudi cuditi tome,niste verovali ni u ove pre njega pa...živi bili pa videli.

DEKINE - MEZIMICE - MILICA - KSENIJA - LENKA

pre 9 godina

Srbija trenutno ima dobre odnose sa svima kako u regionu tako i sire, takakvi odnosi nisu bili dugi niz godina i prilikom otvaranja danasnjeg skupa Aleksandar Vucic s punim pravom pozvao je prisutne regionalne lidere da zajedno krenu da realizuju projekte za koje ce konkurisati kod EU. Naravno da nema nikakve zavere kada je u pitanju predsednik Rusije Vladimir Putin.

Okata

pre 9 godina

Da li ovaj naslov znači,još jedno,podmetanje noge premijeru?Ali ne samo premijeru,već i državi Srbiji!Ko ima koristi od ovkvih naslova?

Struka

pre 9 godina

Je li moze malo odmora od Putina I velicanja rusa. Jedan dan bez vesti o njemu I njima bilo bi iznenadjenje. B92 je izgled lider ruske propagande, I ruski drzavni mediji nemaju ovoliko vesti o njima samima. Jos nismo saznali da li Putin spava u pidzami ili go?

sumrak

pre 9 godina

Ne znam sta je strasnije - program Trilaterale napravljen pocetkom sedamdesetih (Chomsky ga je lepo procitao http://www.chomsky.info/books/priorities01.htm) ili cinjenica da je taj program uspesno ostvaren ... potpuna kontrola i dominacija medija, vlast bankara i dezavuisanje i obesmisljavanje demokratskog sistema ...
Trilaterala je mracna i sablasna strana ovog sveta

Urbini

pre 9 godina

Vladislav Jovanović?! Najgori kadar Miloševićevog režima danas ima neku težinu za društvo? Pa jesu li se u Srbiji desile promjene 5. oktobra ili je sve vraćeno na staro?

Srbistan

pre 9 godina

Srbija ce da rusi putina.. Smesno.. Srbija je zapadna banana kolonija koja ide sigurnim putem ka duznickom robstvu i zivotu i radu kao u bangladesu a to je da sijes najke za dzabe

realno

pre 9 godina

nema sta "trilaterala" da "rushi" putina, njega ce da srusi njegov osiroteli namuceni ruski narod, koga ovaj diktator gura u bedu i izolaciju (opet). i njega i svu tajkunsku bandu koja ga okruzuje, kao i KGB koji je zadnjih godina metastazirao i u rusiji i van nje.

guja

pre 9 godina

Dobra je stvar što će ovo da se raspadne, čim su ove naše primili. Trule glavice kupusa kad ubaciš u kacu s već trulim glavicama, to možeš samo da prospeš u neku jarugu, gde deca ne prolaze.

pužina

pre 9 godina

Trilaterala skup svjetskih muljatora, potpaljivača ratnih plamenova, foliranata, ratnih profitera i sl. Srbima još nije dosta ratova i mrtvih...?

SRBOFIL

pre 9 godina

Baš fino neko društvance,nema šta.Posebno ova gospoda iz Goldman Saks banke.
Jedino ko treba da se zabrine zbog njihovih aktivnosti je Srbija,a za Putina se vi ništa ne brinite zna on dobro šta mu je činiti.

Vladimir Dž

pre 9 godina

Ma da. To su fini ljudi koji su uložili veliki napor i novac da se sastaju iza zatvorenih vrata iz čistog čovekoljublja. Ratovi i nesreće koji nastaju posle ovakvih sastanaka su čista slučajnost i spontanost.

Da se isto primetiti da je procentualna zastupljensot bankara neubičajno veća u odnosu na druge privrednike kod Trilaterale. Verovatno jer baš oni najviše vole da ulažu u mirovne projekte. Ratove im nikako ne idu na ruku što se kamaćarenja tiče.

"Zahvalni smo Washington Post-u, New York Times-u, Time Magazine-u i drugim velikim izdavačima čiji su direktori prisustvovali našim sastancima i poštovali njihovu diskreciju već skoro 40 godina unazad. Bilo bi nam nemoguće da razvijemo naš svetski plan, da smo bili izloženi očima javnosti tokom svih ovih godina. Ali, svet je sada više sofisticiran i spreman da maršira prema Svetskoj Vladi. Nad-nacionalna vladavina intelektualne elite i svetskih bankara je sigurno poželjnije od nacionalnog samoopređeljenja koje se praktikovalo u proteklim vekovima." - David Rockefeller, Bankar. Sa jednog skupa Trilaterale početkom 90-ih.

Blago vama

pre 9 godina

Najjaca lobisticka organizacija na svetu koja upravlja svetskim ekonomskim i politickim tokovima u Beogradu.Srbija preuzima ulogu centra moci na Balkanu i sire
(nelo, 1. novembar 2014 09:28)

Nisi u pravu! Srbija je centar Galaksije, Srbija ce se odvojiti od mlecnog puta i jezditi nepoznatim univerzumom u potrazi za Strumfovima koji cuvaju tajne projekte za nerealizovane kredite.

Bucko razmišljam

pre 9 godina

Trilaterala ne ruši Putina

JADNI SRPSKI NAROD koji zahvaljujuci toj PRIMITIVNOJ SELJACKOJ RUSOFILSKOJ STAMPI mora da zivi u "vecitom strahu" !
"Stra'ovali" da neko ne "srusi" Milosevica, pa ovog pa onog pa da ne "sruse Djilasa u BG. pa da ne sruse Pajtica u Vojvodini e sad se jos moraju "sekirati" i da im ne "sruse" i Putina u Rusiji !

Zelko

pre 9 godina

Jasno je da "nasi" clanovi Sprske Trilaterale, koji su svi bili izuzetno bliski saradnici Milosevica stalno ponavljaju kako je ovo diskretan - zatvoreni skup a Hasanovic i Kovacevic nepkrekidno se eksponiraju u mediji. Jasno je kao dan da oni to rade samo da bi prali svoju proslost....

miki

pre 9 godina

Они су нешто као Црвени крст, као милосрдно уружење шетача у папучама.
Причају о књижевности, купању у базену и врапцима којима је зима.

kakav naslov

pre 9 godina

Sve faktor do faktora pa ce da ruse Putina.
Krajnje je vreme da se mi osvestimo koliko smo mali i u sustini nebitni.
Pa da mogu da ga sruse, srusili bi ga Amerika i NATO uz svesrdnu pomoc EU.
Ovaj nas nije u stanju jednu reformu da izvede od milion najavljenih,a ne nesto drugo.

Alo alo

pre 9 godina

@Rhyzm,
nisu nama problem tamo neki "masoni" vec nase domace "patriote" koji su u ime patiotizma krali, pljackali i ubijali. Najevece "zavera" smo mi sami jer se uvek zanosimo glupostima.

jovan vukadinovic

pre 9 godina

Sad bese na javnom srevisu TV PINK i uzivo...i od 100 tinak dusa amans 2/3 sve nasi ljudi,od stranaca sa ozbiljnim poitickim rangom Mario Monti,ostalo tanka predja....jos kad bi raja po Srbijici znala koji su 'gubitasi i bankrot'majstori ovi iz Srbije koji organizuju "zurku"...E sad Vucic bio extra pismen,poentirao medijski,a to jedino i radi,uslikao se uzivo,razbio pravilnike i komplekse,ujedno pak snizio rejting jerse videlo ko sve sedi po sali....sad sta cemo?Nikad dva dobra!!!!!!
A oko Putina...aman zaman...pa danima osecamo"extra tanko grejanje"...duguje se Gazpromu 200 milki?!Bas me cudi ...sa Bajatovicem 5 godina na celu SGASA to su jos i mali iznosi...sreca da nije vise..GPROM je firma a ne humanitarnian aid..plati i nosi..ko i svuda

moler

pre 9 godina

Vučić jeste mason a ova trilaterala je samo drugo ime za Evropsku ložu.I zato je i otvara.Ne mislim da je to loše ali ipak Putin je zavrnuo ventil.

Z

pre 9 godina

Srusice ga sopstveni narod,i to sigurno,samo je pitanje vremena kad će proći kao Milosevic,Gadafi,Mubarak i slicni,nemojte se ljudi cuditi tome,niste verovali ni u ove pre njega pa...živi bili pa videli.

Miki

pre 9 godina

Tahir Hasanovic je glavni covek masonske loze u Srbiji, ta informacija je javna, na skupu ucestvuju i mnogi drugi poznati masoni tako da je jasno da je ovo u Beogradu masonski skup.

masha

pre 9 godina

(DSS-ovac, 1. novembar 2014 00:35)
A da probamo da platimo ono sto potrosimo??? Ne mislite li da je to normalno? Ili makar potpisemo dugovanje i reprogram. Ljutite se na Putina, a ni nasa EPS ne daje struju bez placanja...

tok reke..

pre 9 godina

Triraterala bez Putina i Rusije..i nije nesto sto obecava!I ne samo Rusije..Mislim da je danasnja triraterala,kojoj smo mi domacini,izgubila na aktuelnosti..Jer se i globalna slika sveta promenila!Pa i snaga i vaznost pojedinih regiona u svetu!Vazna cinjenica je primecena u novije vreme u svetu..a to je da nijedan deo sveta,ne moze da opstane bez drugoga!Svi smo mi u istom kolu,pa ako neko izadje iz njega..kolo se prekida!Pa nam umesto raznih triraterala ovog tipa..pre bi trebala snazna podrska,vec postojecoj i najvaznijoj medjunarodnoj instituciji na svetu..a to je UN!To je institucija,koja bi morala da sve ove zajednicke interese razume i nadje za njih adekvatna i zajednicka interesna resenja!Tako da necija korist,ne bude nikako..necija propast!Kao sto je to danas slucaj u svetu!Deo sveta je prebogat a deo je totalno siromasan i ugrozen!Pa zato nezadovoljstvo sve vuse kulminira u svetu!UN kao vrhovna svetska institucija,bi trebalo da bude ta koja bi imala odgovor na sve to i nedvosmisleno razdvoji strogo drzavne interese,od onih zajednickih ili globalnih interesa!Triraterala danas moze biti skup dobrih namera..ali na pronalazenju celokupnog resenja u svetu!A nikako samo za jedan njen deo!Inace bi to bilo kao planiranje toka reke..ali bez vode!

Milena

pre 9 godina

Joj samo lupetete. Paranoja vas ubi. Niko nista lose ne radi. Sve se radi za dobro Srbije i naroda.Samo trazite razloge da napadate i osudjujete. Kako nikad ne pohvalite rad ove vlade a napredak je bas vidljiv.

Fitobalm

pre 9 godina

Ako i neko zeli da srusi Putina,Srbija u tom rusenju ucestvovati nece.Koliko znam protivteza Ruskoj Armiji je NATO,mi jos uvek nismo njen clan.A Trilaterala nas zanima samo sa ekonomske strane,zelimo dobre odnose sa predstavnicima Svetske banke,Evropske centralne banke,MMF-a.

miror

pre 9 godina

Naslov vesti ja senzacionalistički i ništa više.Nismo mi,građani Srbije,ni dvolični niti ljigavci da dozvolimo tu rabotu na našem tlu.Ne radi se tu samo o Putinu,već o principu.

nelo

pre 9 godina

Najjaca lobisticka organizacija na svetu koja upravlja svetskim ekonomskim i politickim tokovima u Beogradu.Srbija preuzima ulogu centra moci na Balkanu i sire

desa

pre 9 godina

Dve godine se sprema ovaj sastanak i da premijer ne sazna njegov sadržaj,a kamo li Putin...smešno.I kome to u Srbiji odgovara ovakav naslov u novinama?

alexxandra

pre 9 godina

Činjenica da među članovima Trilaterale ima uticajnih ljudi,ne utiče na cilj
skupa ,da se ne donose nikakvi zaključci ni odluke, već samo neformalna diskusija o važnim pitanjima.
Sigurna sam da informacije sa tog skupa kad tad imaju neposredan uticaj na donošenje mnogih odluka!Tako da samim tim naše članstvo nije nimalo zanemarljivo!

Bekana

pre 9 godina

Zasto bi ikome bilo u interesu da se kuje zavera protiv Putina, mi sa Rusijom imamo odlicnu saradnju, uvek smo je i imali i to su odnosi koje ne treba kvariti ni po koju cenu, Bogu hvala, Vucic je svestan toga i vodi politiku koja moze da balansira izmedju EU i Rusije.

didi

pre 9 godina

Srbija ima dobre odnose sa svima u regionu, kakvi nisu bili dugi niz godina !
Smatram da tim putem i treba da nastavimo!
Svi ovi skupovi koji se dešavaju u poslednje vreme ,Berlin ,pa Beograd dva
puta ,utiču da se poboljšaju i unaprede bilateralni odnosi.

CezarMilan

pre 9 godina

Pošto je jedan od prioriteta Trilaterale upravljanje svetskom ekonomijom, ne vidim zašto se skup ne bi održao u Beogradu, u trenutku kada Srbija prolazi najteže ekonomske reforme. Šta više, to može biti samo dobra stvar.

britka

pre 9 godina

Vidim da su se javili svi Čvorovići da prokomentarišu „Masonski“ skup. I pored toga što se u poslednje dve godine vodi apsolutno transparentna spoljna politika, neki još uvek veruju u veštice na metli i paralelne svetove. Ljudi, skup Trilaterale, u Beogradu, je dogovoren još pre dve godine. Jesmo li se opredelili za EU? Jesmo. Jesmo li garantovali da ćemo biti faktor stabilnosti u regionu? Jesmo. Ne razumem odakle tolika kreativnost u smišljanju neistina.

dobri

pre 9 godina

Jako je zanimljivo kako neki u svemu vide nešto loše. Odluka o održavanju Trilaterale u Beogradu je doneta pretprošle godine, a Putinova poseta pre par meseci. Još juče je premijer objašnjavao da Srbija ne balansira između Moskve i EU, i da smo odlučni na svom putu ka članstvu. Gde ljudi vide teoriju zavere nije mi jasno. A Trilaterala sigurno ne bi rušila Putina iz Beograda, posebno nakon onakvog dočega prvog čoveka Moskve, pre par nedelja.

balkanac

pre 9 godina

Sastanak trilaterale u Beogradu značajan je ne samo za Srbiju već i za ceo Balkan. Ovim našim gudurama češće su tumarale vojske nego investitori. Menjajmo sebe i tu lošu naviku!

victoria

pre 9 godina

Koliko vidim postoje razna tumačenja ovog sastanka,između ostalog i smanjenje ruskog uticaja na nas.Ali s'obzirom da je skup u Beogradu zakazan je još pre dve godine sasvim je logično da nema nikakve veze ni sa Putinovom posetom, ni sa jačanjem odnosno slabljenjem ruskog uticaja!

Srpkinja

pre 9 godina

I mala deca znaju cemu slui trilaterala,kakva bre zavera.Kako bi smeli da kujemo bilo kakvu averu u ovom trenutku, a I istina, nismo takav narod.Nasa ne tako zavidna situacija nam nalaze da ovaj skup iskoristimo samo u svrhu licnog interesa I povoljne regionalne saradnje.A ne znam kome je cilj da nas posvadja sa Rusijom???

Panić

pre 9 godina

Zašto bi i "rušili" Putina kada je on nezaobilazan po svim svetskim pitanjima,u najširem smislu.Takav scenario na tlu Srbije ne bi dozvolio ni A.Vučić.

sandra

pre 9 godina

Aman, dokle više sa teorijama zavere? Glipo je plasirati takve ideje. Pre deset dana Srbija je Putina dočekala kao političkog prijatelja, a to što se baš u Bg održava sastanak Trilaterale, ne vidim kakve ima veze sa Putinom, još manje mi je jasno, odakle nekome ideja da naše vlasti ovim skupom najavljuju rušenje ruskog lidera.

Mica

pre 9 godina

Vidite kako zemljama koje su u trilaterali lepo ide. Što i mi da se ne pridružimo? Što večito da bežimo od moći?
Dosta su se stvari u vezi sa nama odvijale mimo nas, a da mi o tome nismo imali pojma.
Treba imati kontakata sa svima koji su uticajni ma kako se oni zvali: Putin, Kina, trilaterala...

Cakana

pre 9 godina

Cilj ove komisije je zblizavanje zemalja u regionu i njihov put ka Evropskoj Uniji. Nije nikakva tajna da mi tezimo ka Evropi, isto kao sto nije tajna da cuvamo prijateljstva na istoku.

saraya

pre 9 godina

Svako je sam sebi najveca prijetnja. Putin umjesto da gradi partnerske odnose sa SAD grijesi, kao sto SAD grijese saveznistvom sa Turskom.

zaista

pre 9 godina

Kakva savrsena glupost da skup Trilaterala rusi Putina, pa Srbija u tako necem ne bi ni pod razno ucestvovala, a taj covek je previse jak da bi njegovo rusenje bilo moguce na nekim skupovima, pa cak i na ovom na kome su prisutni ljudi koji znacajno uticu na svetske tokove.

Gandi

pre 9 godina

Nema razloga zasto bi bilo koja od zemalja koje ucestvuju na ovom Trilateralu pravile zaveru protiv Putina. Nas stav je jasan briblizavanje ka Evropi radi samog pristupa u EU, ali i ocuvanje saradnje sa Rusima.

Okata

pre 9 godina

Da li ovaj naslov znači,još jedno,podmetanje noge premijeru?Ali ne samo premijeru,već i državi Srbiji!Ko ima koristi od ovkvih naslova?

DEKINE - MEZIMICE - MILICA - KSENIJA - LENKA

pre 9 godina

Srbija trenutno ima dobre odnose sa svima kako u regionu tako i sire, takakvi odnosi nisu bili dugi niz godina i prilikom otvaranja danasnjeg skupa Aleksandar Vucic s punim pravom pozvao je prisutne regionalne lidere da zajedno krenu da realizuju projekte za koje ce konkurisati kod EU. Naravno da nema nikakve zavere kada je u pitanju predsednik Rusije Vladimir Putin.