Petak, 21.03.2014.

17:38

Jovanović: Ne podnosim ostavku

Predsednik Liberalno demokratske partije Čedomir Jovanović ponovio je večeras, posle sednice Predsedništva stranke, da neće podneti ostavku.

Izvor: B92

Jovanoviæ: Ne podnosim ostavku IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

90 Komentari

Sortiraj po:

Miljenko manjina

pre 10 godina

Zao mi je samo sto ti vidis da LDP nije samo stranka nego je mnogo vise od toga. Nesto te drugar glasaci nisu bas tako razumeli. Mozda bi da zivis skromno kao i ostatak naroda imao vecu podrsku i bolje bi te razumeli.

jasno

pre 10 godina

Kao i sve nase,nazovi,stranke,LDP je firma,ciji je osnivac i direktor Cedomir Jovanovic. Zasto bi on napustao svoju firmu,on moze jedino da odluci da je pokusa spasiti, prodati,ako sta vredi, ili da je ugasi, a radnici-clanovi svako na svoju stranu,pa se snalazite.

prijatno..

pre 10 godina

Najbolja promena i najrealnija bi bila da se promeni njen lider..Ocigledno mu gradjani godinama ne veruju i tako koci celu stranku..Ili je mozda on ustvari ta stranka!Mozda bez njega ona i nema identitet..

loud&clear

pre 10 godina

Ja sam pre glasao za LDP i izveo ih na put kad je terbalo, iako oni za mene nisu ni čuli. Sada su nebitni, totalno, što se mene tiče, ne da me ne zanima da li će Chadda da ode nego i cela stranka može da se ugasi.

Glasinac

pre 10 godina

Niko nije ni očekivao da će gospodin Jovanović podneti ostavku na mesto predsednika LDP. On je samo sa ovim potezom pokazao koliko je samokritičan i odgovoran političar. Stranka koja doživi fijasko na izborima mora da menja svog predvodnika jer je to prvi korak da bi se stranka konsolidovala.

Nema tu...

pre 10 godina

Čedo, ako išta znaš idi i moli Radula za neki spoj jer to je ono sto te eventualno moze spasiti... Ako mislis da tvoji glasaci nisu otisli kod Radula i ako mislis da ti sve najbolje znas onda ti pojma nemas...

pera peric

pre 10 godina

odakle ovom coveku toliki novac I fabrika? Koliko znam bio je student nesto pre 5.oktobra.Da nije uzeo neki kofer pre rusenja zgrade u Silerovoj?

Миле

pre 10 godina

Зар стварно мислите да се неко отима о фотељу коју Чеда тако грчевито држи?Не познајем никог ко би попио овакво објашњење дебакла у Београду и Србији тек нешто преко 3 посто.Да је ушао у парламент вероватно би то прогласио врхунским достигнућем Србије и тражио да буде премијер.ЛДП је од 2008,лоше позориште.Чеда је преглумљен и усиљен.Никада грађанима ове земље није објаснио како му то тестенине падоше са неба,зашто је нагло заћутао о Мишковићу,подршка Тадићу,Дачићу.Сада као саветује Вучића.У целој одисеји Зукорла губитник,да није ишао са Чедом прошао би као мањинска листа са 1 или 2 посланика.Ова кампања је наговестила крах ЛДП,са шатро случајним пролазницима који баш у џепу носе Ђинђићеве или Чанкове слике,па лутају градом не би ли срели Чеду да ми каже како и шта.Ко је то смислио сместио је Зеки Роџеру.

Cenzor

pre 10 godina

Pa ko će drugi da brani Čedomira do Nataše Mićić.
A on ne sme da podnese ostavku i povuče se iz politike jer mu od politike zavisi budućnost: muljanja i sumnjivi krediti za svoj "biznis", poznanstva i kontakti, poslovi i aranžmani.
Setimo se samo kako je bivši ministar Radulović opisao pritisak od strane Vučića da Jovanoviću dodeli kredit sa minimalnom kamatom iz Razvojnog Fonda (čitaj: narodne pare) da bi Jovanovićeva firma mogla da otplati komercijalni kredit.
Jovanović mora da ostane na čelu stranke i u politici da bi se osigurao da se ne napravi istraga porekla njegove, i imovine njegovog tasta. obojica su se enormno obogatili kada su došli na vlast 2001. godine.
Jovanović mora da ostane u politici jer mu je to jedina odbrana od istrage o njegovom odnosu sa surčinskim i zemunskim kriminalnim klanovima i sa JSO, i njegovoj i ulozi Bebe Popovića u ubistvu Zorana Đinđića.
Zato i ne čudi da grebe i otima se iz sve snage. LDP je oduvek bio samo oruđe u ostvarivanju sopstvenih materijalnih i egzibicionističkih ambicija.

Beli listic

pre 10 godina

Meni je, kao bivsem glasacu DS, zao sto LDP i DSS nece biti u skupstini. U nekoj civilizovanoj verziji demokratije, nezamislivoj za ove prostore, bilo bi dobro da opozicija ima ove dve stranke, jer je ponekad dobro cuti i argumente koje trenutno vecina ne podrzava. Kostunica je napravio politicki zreo potez tako sto je ostavio sansu DSS-u da prezivi. Ceda ce vodjen svojom tvrdoglavoscu ili narcisoidnoscu, a moguce i strahom od preispitivanja njegovih izvora prihoda i sumnjive privatizacije Fidelinke, unistiti stranku koju je stvorio. Steta, ideologija te stranke bi bila prihvacenija, da lik i delo predsednika te strnke nisu toliko odbojni potencijalnim glasacima.

Marko

pre 10 godina

Živeo Čedomir Jovanović - Čeda! Čedu za doživotnog predsednika LDP-a! Uostalom stranku je on osnovao i njegova je, a kome se ne sviđa neka pravi svoju stranku!

I.j.kv

pre 10 godina

Stranka to sam ja,rece Ceda i zavrsi govor...bolje majmunima dati pistolj nego Srbima glasacki listic dobaci neko od Cedista....kriv je narod shvatise svi i naravo ucenje..MENJAJMO NAROD

Rondo

pre 10 godina

Ideja oko LDP-a je toliko kvalitetna da mnogo nas boli duša dok se cela priča srozava na dno.

Da je LDP imao bele bubrege da otoreno i aktivno podrži LGBT populaciju, samo bi iz tog izvora crpili - cenzus. I ostao bi još i kusur.

Da je LDP u poslednjoj kampanji poveo temu o legalizaciji ili dekriminalizaciji marihuane, prošli bi cenzus i samo na takvu kampanju.

Nisu imali ni bilo kakav "liberalan" ekonomski program, ili neke ideje... kao što je Radulović jasno predstavio šta je najveći problem Srbije i kako početi da ga rešavamo.

Tako nešto bismo nekada očekivali od LDP-a... ali ne već poodavno.

LDP je sada privatna igračka svog osnivača, njegov hobi kojim se neuspešno bavi, jer jednostavno prosečan Srbin nikada neće za njega glasati, prvo zato što ga ništa ne razume, a onda i zato što je iritantan, onako lepuškast i preplanuo, za srpskog domaćina.

Saša Radulović bi na čelu DS-a objasnio neke stvari, probudio 60% nacije iz kome. Sa LDP-om bi imao manje, ali isto dovoljno, bar 15%.
Raduloviću nedostaje infrastruktura, a opoziciji fali neko jasan i hrabar kao Radulović, sa idejama i vizijom.

Jovanović kada se ne bi vodio svojim egom nego interesom nacije i partije i ideologije, povukao bi se na mesto počasnog predsednika, a u svoj klub doveo najveće pojačanje - političkog Ronalda.

I promenio bi sudbinu.

ostani

pre 10 godina

Samo ti ostani, molim te, da Radulovic pokupi i ta 3%, i jos 5 od Vucica i da udje u parlament. Da se konacno opet cuje.

Ti nisi za drugo nego za reciklazu, kao i DS i NDS i DSS, i SRS.

Dosta je bilo smeca.

Noca

pre 10 godina

Narod konacno svatio da Ceda jedino je brinuo kako da se dograbi skupstine,i da se njegova politika svodila na kritiku a nikada nije ponudio konkretno resenje.

Vladimir

pre 10 godina

"mace sad vise vremena za biznis. mada, kako ce sad biznis, bez pomoci politike..."

Pa u tome i lezi ta "analiza", da se utvrdi kako dalje sa biznisom. Koga bre boli ..... za Srbiju.

fancy

pre 10 godina

Brate ljudi, OK...ne volite Cedu, niste glasali za LDP, sve najgore bla bla bla...sta koji moj radite na ovim vestima? Kampanja je gotova! Nadjite zivot, eto vam ih vasi sad pa uzivajte...

Linux

pre 10 godina

Čedo, matori, samo promeni ploču, zagovaraj tesne veze sa Rusijom i ulazak Srbije u evroazijsku uniju i preskačeš cenzus na sledećim izborima samo tako ...
(Hoću 150 pluseva, 21. mart 2014 21:23)
Slažem se. Pošto mu je Vučić ukrao dosadašnju politiku (EU,Kosovo) neka sad promijeni ploču. S obzirom na to koliko je ovde rusofila neće samo preći cenzus nego će imati ubjedljivu većinu.

Mile

pre 10 godina

Ma koga je uopšte briga da li daješ ostavku? Hajde sad vodi te tvoje preostale aktiviste u Fidelinku da nose džakove s brašnom. Ako imaš kombi.

dusan

pre 10 godina

nemoj ni slucajno da podneses ostavku. samo nastavite dalje da se "profilisete". steta samo sto nije 1945. godina jer je to bilo pravo vreme za ovakvu terminologiju i ovakvo ponasanje. tada nije bilo ni ovih glupih izbora na kojima moras da dobijes nekakve glasove da bi postojao u politici. nadao sam se da cete biti ispod cenzusa, a sada se nadam da cete objasniti odakle vam ta imovina a da nemate dva dana radnog staza svi zajedno za tim astalom

Miško

pre 10 godina

Još će proteći dosta vode Savom i Dunavom dok ljudi ovde skapiraju da su sve tobož demokrate ovde veće autokrate nego svi radikali, DSS-ovci i ekipa. Razne forme ''demokrata'' izgleda misle da su pretplaćeni na doživotni cenzus i skupštinske mandate... avaj, građani ih neprestano demantuju ali oni više vole da udaraju glavom u zid: videćemo da li je tvrđa glava ili zid! I pre će se DSS vratiti u skupštinu nego LDP sa ovakvim liderom koga uopšte ne bih komentarisao jer bi zvučalo politički nekorektno

zemunac

pre 10 godina

oterao si sposobne, doveo poslušne, svako kadrovsko rešenje u LDPu se pitao Čeda,glavni u Beogradu mu je muž njegove sekreteracije, a onda su oni okupili ostalo društvo i nazvali ga gradski odbor, a onda su to okupljeno društvo proglasili za višu kategoriju članova ldpa

Radasin

pre 10 godina

dakle...direktan naslednik DOS "liderstva"koji je utro put sadasnjem povratku u 90 te...i ni stida ni srama...po carsiji bruji prica da je Rdaule smenjen jer nije hteo da bas doticnom odobri "povoljan zajam"iz Fonda za razvoj...i kad se ovo veceras vidi.logika nalaze da je to moguce...ako se doda debeo dug od prethodne kampanje.neplaceni bilbordi,spotovi,bandersaice po BGD te pr "majstor" Spajic,cija je agencija fakat propala a radila kampanju Kedomiru Cadi...bice po onoj naordnoj...nije maka korila sina sto s ekockao ..nego sto je isao"da se vadi"...kraj price svakako...i Dosta je bilo

nsns

pre 10 godina

koliko je licemeran da stolicu pedsednika ne da ni za zivu glavu ali to ce sledeci put shvatiti kad osvoji 1% onda ce ga naglavacke izbaciti.kakav je to autoritet bahacenje sa dzipovima kur...to ponasanje covek za sramotu a ne za cenzus

Del Boy

pre 10 godina

PreCednik je mnogo puta gubio izbore a pre toga je obećavao da ako izgubi daje ostavku na stranačke funkcije...
Setite se šta je sve obećavao PPV dok je gubio izbore...
Čeda nije ništa pričao o tome!
LDP ne bi bio to što treba da bude da nema Čede!!!
Zato, gospodo novoradikalii, ne brinite za LDP!

novica952

pre 10 godina

Iako se danima preporučivao SNS i Aleksandru Vučić i sanjao rezultat koji će ga vinuti u nebeske visine i postati čovek od koga zaviszi budućnost Srbije, Čeda je na kraju u duhu svog slogana vreme je dobio od glasaća crveni karton koji treba ozbiljno da shvati da se političko liderstvo i snaga ne može steći populistički idejama i prodajom magle, nego samo iskrenom pričkom i brigom za ovaj narod.I sada kada bi bilo normalno bar da predsedništvu ponudi ostavku kao moralni čin Čeda opet pokazuje svoje vrline velikog manipulatora i krivce traži na drugoj strani a od stranke i deja koje zagovara nema nameru da odstupi ni za milimetar.

Владимир

pre 10 godina

(sasa jokic, 21. mart 2014 21:08)

Как'е везе Радуловић и Чадда имају?
И Чадди зафалило баш тих 1% гласова?
Свашта...

Prirepak

pre 10 godina

Došli novi miljenici zapada. Zasluženo si otpao. Osim što su otkačili sve svoje protivnike, zapadnjaci su poštenim izborima, malo potkupili sada druge. Ti Čedo nisi bio ni zapažen od strane zapada, jer u tvojoj stranci nema politike. To bi ti mogli potvrditi i Hrvati. Jedini stav ti je da sve treba dati.

budući bravar

pre 10 godina

Nismo ni sumnjali da ćeš podneti ostavku!!! Nije to u tvojoj prirodi, ti si demokratski izabran!!! Bilo bi dobro da završiš za bravara ako planiraš da budeš predsednik. Jer samo kao bravar možeš biti doživotni predsednik!!!

Hoću 150 pluseva

pre 10 godina

Čedo, matori, samo promeni ploču, zagovaraj tesne veze sa Rusijom i ulazak Srbije u evroazijsku uniju i preskačeš cenzus na sledećim izborima samo tako ...

sasa jokic

pre 10 godina

Nema tu mnogo analize. Radulovic je pokupio glasove LDP, a Vucica nije pipnuo, jer njegovi glasaci glasaju za vodju, pa makar ih i u pakao vodio.

Vlada

pre 10 godina

Ti si gori i nemoralniji od svih ostalih. Iskukao si kredit za zeninu firmu od Vucica i sad si njegov rob. Robuj bednice... Za tebe jos mogu da glasaju oni koji nemaju ni trunke mozga ni patriotkog u sebi, a takvih je premalo... Ja zbog tvoje totalno anti-srpske politike nikada i nisam mogao da glasam za tebe iako sam demokrata u dusi.

Uroš

pre 10 godina

Koji komedijaši! Kad samo pomislim da sam 2007. i 2008. glaso za ovu cirkusku trupu blam me pred smim sobom. Doduše tada je još bilo normalnih ljudi u LDP-u, a sada se vidi da je svo vreme ta stranka bila Čedina sekta obožavatelja jednog kvazi-političara.

O S T A V K A !!! POD HITNO! SUOČITE TOG ČOVEKA SA REALNOŠĆU AKO ŽELITE DA OPSTANETE!

svetac38

pre 10 godina

...srpska posla. Glasači SNS žele da reformišu LDP a članovi LDP-ea (ateisti, liberali)žele da reformišu ili ukinu SPC???? Ne vidim zašto je drugima bitno šta će LDP da uradi sa svojim rukovodstvom. Kako reče Vesna Pešić, političke partije u Srbiji su u stvari preduzeća, kompanije, D.O.O., šta god. LDP je, sledi iz prethodnog, 100% u privatnom vlasništvu! Nije logično ali nije ni nezakonito, da privatno vlasništvo prihvata neuspešan menadžment, nepotizam pa na kraju i bankrot. To je njihova stvar i stvar njihovih akcionara

Laza

pre 10 godina

Stranka koja je štro najviše liberlna na sceni ima lidera koji je autokrata i garantujem 100% da neće dati ostavku. Srećom građani su ga konačno provalili... VREME JE - ali ne za Čadu već za neku novu liberlnu opciju da se pojavi!

A zanima me šta ''mudri'' Žarko Korać misli o ponašanju Čade. Mada je i on istrošen... Sve sam demokrata do demokrate, a nisu u stanju da donesu jednu demokratsku odluku! A koliko su samo prozivali Koštunicu, a čovek ispade veći autoritet od svih njih koji već nedelju dana ne izlaze iz mišje rupe - strahuju od Čadine osvete!

Zoran

pre 10 godina

Stanite ljudi, a zasto muftija Zukorlic ne preuzme stranku bar do zavrsetka narednih izbora, kada god oni bili ? A Cedica neka se posle vrati... Sjajna mi je ideja, priznajte...

ferd

pre 10 godina

Koga briga sta radi LDP, stranka koja nije ni u republickom parlamentu,ni u skupstini grada. Rezultate izbora analiziraju i u Crnogorskoj partiji-Joska Broz,pa to niko ne objavljuje. Zdravo,zbogom,u istoriju. Ostavka Jovanovica pod hitno, ako imalo obraza ima. Covek se bavi samo politikom i kupio od poslanicke plate Fidelinku. Kako i da predje cenzus.

Misa

pre 10 godina

Ispade i Kostunica dzek za Cedomira.
Odlazi, jer cemo u suprotnom na sledecim izborima imati 2 %, pa na sledecim 1% i tako cemo se polako pretvoriti u SPO Vuka Draskovica.

osobaX

pre 10 godina

Problem je politika LDP,a ne Čedomir Jovanović.Građanima Srbije je muka od marioneta zapadnih sila,koji su za ulazak u EU po cenu svih nacionalnih interesa.

mina

pre 10 godina

Nije problem u Cedi Jovanovicu, vec u vama sto ste ipak dali svoj glas politici LDP-a, ali preko Vucica, a uporno kritikujete tu stranku i njihovog lidera. Nikad kopija nije mogla biti bolja od originala, a niti moze imati isti kvalitet. Naj veci problem LDP ima, jer ne laska i ne zmuri pred SPC. Problem je i sto se Srbija drustveno, kulturoloski i socijalno uvjek vraca stotine godina unazad, a glavni vodic je SPC i oni koji najvise profitiraju na tome.

dzozey

pre 10 godina

VREME JE...da Čeda ode... I TAČKA!
(bucko razmišljam, 21. mart 2014 18:28)
Ti sigurno nisi glasac LDP-a, tako da ne znam sto ti iznosis svoje misljenje. Vidim u komentarima da mu vise ne zameraju auto, nego mu zameraju sto ima hobi :). Kako ste pateticni, to nigde nema. Inace, ja vise necu da izlazim na izbore ako ne mogu da glasam za LDP koju vodi Ceda.

Zlatko LDP

pre 10 godina

Cedo, ostani.
Sve tvoje ideje je pokupio Vucic.
Ja bih ga tuzio za povredu autorskih prava, jer sve ovo sto PPV danas radi, ti si predlagao jos pre 5 godina.
Pokazao si se kao najveci vizionar u savremenoj Srbiji.
Zato ostani.

b

pre 10 godina

Ja sam pre glasao za njega, ali ovaj put NE. Samo zato što se uvlačio Aci. Možda i nije zbog kredita Fidelinki. I na sve to strpa Zukorlićeve ljude na listu, za koje su žene niža bića. Pa preterao si...

Nebojša

pre 10 godina

Čedo ostavka je rešenje za spas stranke,u razvijenim demokratijama to je obrazac - loš izborni rezultat podrazumeva ostavku. Ti si tvoju misiju završio,napravio si stranku, a sada je vreme za povlačenje. Ja sam jedan od onih koji je ranije glasao za LDP,a zbog Čede sada nisam.

shpitz

pre 10 godina

...a šta tu ima da se analizira? Vaša roba nema kupca, počni da radiš nešto drugo... Tu nastaje problem, večiti političari i ne znaju ništa drugo da rade osim da prodaju maglu.

jason statham

pre 10 godina

ma nemaju bas mnogo da analiziraju...pola sata najvise...bivsi radikal sada poznat kao gospodin 48% im maznuo program postao naj evropejac i ljubitelj nemacke...tako da nemoj da se cude...

kartaginjanin

pre 10 godina

Neka izanaliziraju dobro sve, pogotovo BG odbore gde ljudi vise nece da rade jer gledaju druge koje Ceda favorizuje,sumnjive likove iz stranaka ili ljude koji imaju kontakte sa sumnjivim kao odbor Surcina sto ima sa Cumetom,Nbgd odbor,Cukarica,jer su zasmetali da se posle proslih izbora ljudi koje interesuje politika i ideje LDP da pridju tim odborima,da se takodje smanji samovolja nekih istrosenih igraca koji samo izlaze po BG klubovima i misle da su elita,neka takodje analiziraju postuppke prema ljudima koji su bukvalno oterani tipa,Prokic,Pesic,Randjelovic...

Лима

pre 10 godina

Анализира распаднут камиончић на који је сео да се вози али се чуло крц крц трас! сад ће тата Амер да се љути!

nenad

pre 10 godina

slazem se sa idejama stranke ali ne razumem kada vidim crni dzip kako je parkiran na 3 mesta, kada je parkiran na pesackom ispred sporednog ulaza u delta city ...
ne radi se ovde o dzipu koji usput I nije neki, nego o bahatosti decka u iscepanim farmerkama.

da ne pominjem firme koje konstantno kupuje ...

LDP Vračar

pre 10 godina

Čeda nam je svojom diktaturom i samovoljom upropastio LDP.
Vuk pa Muftija???


gde to ima?


Čedo, vreme je da odeš. Politika ipak nije privatni biznis i zbog toga prvi put od osnivanja nisam glasao.
Budi čovek i skloni se.

nenad

pre 10 godina

slazem se sa idejama stranke ali ne razumem kada vidim crni dzip kako je parkiran na 3 mesta, kada je parkiran na pesackom ispred sporednog ulaza u delta city ...
ne radi se ovde o dzipu koji usput I nije neki, nego o bahatosti decka u iscepanim farmerkama.

da ne pominjem firme koje konstantno kupuje ...

LDP Vračar

pre 10 godina

Čeda nam je svojom diktaturom i samovoljom upropastio LDP.
Vuk pa Muftija???


gde to ima?


Čedo, vreme je da odeš. Politika ipak nije privatni biznis i zbog toga prvi put od osnivanja nisam glasao.
Budi čovek i skloni se.

shpitz

pre 10 godina

...a šta tu ima da se analizira? Vaša roba nema kupca, počni da radiš nešto drugo... Tu nastaje problem, večiti političari i ne znaju ništa drugo da rade osim da prodaju maglu.

b

pre 10 godina

Ja sam pre glasao za njega, ali ovaj put NE. Samo zato što se uvlačio Aci. Možda i nije zbog kredita Fidelinki. I na sve to strpa Zukorlićeve ljude na listu, za koje su žene niža bića. Pa preterao si...

Nebojša

pre 10 godina

Čedo ostavka je rešenje za spas stranke,u razvijenim demokratijama to je obrazac - loš izborni rezultat podrazumeva ostavku. Ti si tvoju misiju završio,napravio si stranku, a sada je vreme za povlačenje. Ja sam jedan od onih koji je ranije glasao za LDP,a zbog Čede sada nisam.

Misa

pre 10 godina

Ispade i Kostunica dzek za Cedomira.
Odlazi, jer cemo u suprotnom na sledecim izborima imati 2 %, pa na sledecim 1% i tako cemo se polako pretvoriti u SPO Vuka Draskovica.

ferd

pre 10 godina

Koga briga sta radi LDP, stranka koja nije ni u republickom parlamentu,ni u skupstini grada. Rezultate izbora analiziraju i u Crnogorskoj partiji-Joska Broz,pa to niko ne objavljuje. Zdravo,zbogom,u istoriju. Ostavka Jovanovica pod hitno, ako imalo obraza ima. Covek se bavi samo politikom i kupio od poslanicke plate Fidelinku. Kako i da predje cenzus.

jason statham

pre 10 godina

ma nemaju bas mnogo da analiziraju...pola sata najvise...bivsi radikal sada poznat kao gospodin 48% im maznuo program postao naj evropejac i ljubitelj nemacke...tako da nemoj da se cude...

kartaginjanin

pre 10 godina

Neka izanaliziraju dobro sve, pogotovo BG odbore gde ljudi vise nece da rade jer gledaju druge koje Ceda favorizuje,sumnjive likove iz stranaka ili ljude koji imaju kontakte sa sumnjivim kao odbor Surcina sto ima sa Cumetom,Nbgd odbor,Cukarica,jer su zasmetali da se posle proslih izbora ljudi koje interesuje politika i ideje LDP da pridju tim odborima,da se takodje smanji samovolja nekih istrosenih igraca koji samo izlaze po BG klubovima i misle da su elita,neka takodje analiziraju postuppke prema ljudima koji su bukvalno oterani tipa,Prokic,Pesic,Randjelovic...

Zoran

pre 10 godina

Stanite ljudi, a zasto muftija Zukorlic ne preuzme stranku bar do zavrsetka narednih izbora, kada god oni bili ? A Cedica neka se posle vrati... Sjajna mi je ideja, priznajte...

Laza

pre 10 godina

Stranka koja je štro najviše liberlna na sceni ima lidera koji je autokrata i garantujem 100% da neće dati ostavku. Srećom građani su ga konačno provalili... VREME JE - ali ne za Čadu već za neku novu liberlnu opciju da se pojavi!

A zanima me šta ''mudri'' Žarko Korać misli o ponašanju Čade. Mada je i on istrošen... Sve sam demokrata do demokrate, a nisu u stanju da donesu jednu demokratsku odluku! A koliko su samo prozivali Koštunicu, a čovek ispade veći autoritet od svih njih koji već nedelju dana ne izlaze iz mišje rupe - strahuju od Čadine osvete!

sasa jokic

pre 10 godina

Nema tu mnogo analize. Radulovic je pokupio glasove LDP, a Vucica nije pipnuo, jer njegovi glasaci glasaju za vodju, pa makar ih i u pakao vodio.

budući bravar

pre 10 godina

Nismo ni sumnjali da ćeš podneti ostavku!!! Nije to u tvojoj prirodi, ti si demokratski izabran!!! Bilo bi dobro da završiš za bravara ako planiraš da budeš predsednik. Jer samo kao bravar možeš biti doživotni predsednik!!!

Vlada

pre 10 godina

Ti si gori i nemoralniji od svih ostalih. Iskukao si kredit za zeninu firmu od Vucica i sad si njegov rob. Robuj bednice... Za tebe jos mogu da glasaju oni koji nemaju ni trunke mozga ni patriotkog u sebi, a takvih je premalo... Ja zbog tvoje totalno anti-srpske politike nikada i nisam mogao da glasam za tebe iako sam demokrata u dusi.

ostani

pre 10 godina

Samo ti ostani, molim te, da Radulovic pokupi i ta 3%, i jos 5 od Vucica i da udje u parlament. Da se konacno opet cuje.

Ti nisi za drugo nego za reciklazu, kao i DS i NDS i DSS, i SRS.

Dosta je bilo smeca.

osobaX

pre 10 godina

Problem je politika LDP,a ne Čedomir Jovanović.Građanima Srbije je muka od marioneta zapadnih sila,koji su za ulazak u EU po cenu svih nacionalnih interesa.

Лима

pre 10 godina

Анализира распаднут камиончић на који је сео да се вози али се чуло крц крц трас! сад ће тата Амер да се љути!

Uroš

pre 10 godina

Koji komedijaši! Kad samo pomislim da sam 2007. i 2008. glaso za ovu cirkusku trupu blam me pred smim sobom. Doduše tada je još bilo normalnih ljudi u LDP-u, a sada se vidi da je svo vreme ta stranka bila Čedina sekta obožavatelja jednog kvazi-političara.

O S T A V K A !!! POD HITNO! SUOČITE TOG ČOVEKA SA REALNOŠĆU AKO ŽELITE DA OPSTANETE!

Zlatko LDP

pre 10 godina

Cedo, ostani.
Sve tvoje ideje je pokupio Vucic.
Ja bih ga tuzio za povredu autorskih prava, jer sve ovo sto PPV danas radi, ti si predlagao jos pre 5 godina.
Pokazao si se kao najveci vizionar u savremenoj Srbiji.
Zato ostani.

Prirepak

pre 10 godina

Došli novi miljenici zapada. Zasluženo si otpao. Osim što su otkačili sve svoje protivnike, zapadnjaci su poštenim izborima, malo potkupili sada druge. Ti Čedo nisi bio ni zapažen od strane zapada, jer u tvojoj stranci nema politike. To bi ti mogli potvrditi i Hrvati. Jedini stav ti je da sve treba dati.

Миле

pre 10 godina

Зар стварно мислите да се неко отима о фотељу коју Чеда тако грчевито држи?Не познајем никог ко би попио овакво објашњење дебакла у Београду и Србији тек нешто преко 3 посто.Да је ушао у парламент вероватно би то прогласио врхунским достигнућем Србије и тражио да буде премијер.ЛДП је од 2008,лоше позориште.Чеда је преглумљен и усиљен.Никада грађанима ове земље није објаснио како му то тестенине падоше са неба,зашто је нагло заћутао о Мишковићу,подршка Тадићу,Дачићу.Сада као саветује Вучића.У целој одисеји Зукорла губитник,да није ишао са Чедом прошао би као мањинска листа са 1 или 2 посланика.Ова кампања је наговестила крах ЛДП,са шатро случајним пролазницима који баш у џепу носе Ђинђићеве или Чанкове слике,па лутају градом не би ли срели Чеду да ми каже како и шта.Ко је то смислио сместио је Зеки Роџеру.

dusan

pre 10 godina

nemoj ni slucajno da podneses ostavku. samo nastavite dalje da se "profilisete". steta samo sto nije 1945. godina jer je to bilo pravo vreme za ovakvu terminologiju i ovakvo ponasanje. tada nije bilo ni ovih glupih izbora na kojima moras da dobijes nekakve glasove da bi postojao u politici. nadao sam se da cete biti ispod cenzusa, a sada se nadam da cete objasniti odakle vam ta imovina a da nemate dva dana radnog staza svi zajedno za tim astalom

nsns

pre 10 godina

koliko je licemeran da stolicu pedsednika ne da ni za zivu glavu ali to ce sledeci put shvatiti kad osvoji 1% onda ce ga naglavacke izbaciti.kakav je to autoritet bahacenje sa dzipovima kur...to ponasanje covek za sramotu a ne za cenzus

Cenzor

pre 10 godina

Pa ko će drugi da brani Čedomira do Nataše Mićić.
A on ne sme da podnese ostavku i povuče se iz politike jer mu od politike zavisi budućnost: muljanja i sumnjivi krediti za svoj "biznis", poznanstva i kontakti, poslovi i aranžmani.
Setimo se samo kako je bivši ministar Radulović opisao pritisak od strane Vučića da Jovanoviću dodeli kredit sa minimalnom kamatom iz Razvojnog Fonda (čitaj: narodne pare) da bi Jovanovićeva firma mogla da otplati komercijalni kredit.
Jovanović mora da ostane na čelu stranke i u politici da bi se osigurao da se ne napravi istraga porekla njegove, i imovine njegovog tasta. obojica su se enormno obogatili kada su došli na vlast 2001. godine.
Jovanović mora da ostane u politici jer mu je to jedina odbrana od istrage o njegovom odnosu sa surčinskim i zemunskim kriminalnim klanovima i sa JSO, i njegovoj i ulozi Bebe Popovića u ubistvu Zorana Đinđića.
Zato i ne čudi da grebe i otima se iz sve snage. LDP je oduvek bio samo oruđe u ostvarivanju sopstvenih materijalnih i egzibicionističkih ambicija.

Beli listic

pre 10 godina

Meni je, kao bivsem glasacu DS, zao sto LDP i DSS nece biti u skupstini. U nekoj civilizovanoj verziji demokratije, nezamislivoj za ove prostore, bilo bi dobro da opozicija ima ove dve stranke, jer je ponekad dobro cuti i argumente koje trenutno vecina ne podrzava. Kostunica je napravio politicki zreo potez tako sto je ostavio sansu DSS-u da prezivi. Ceda ce vodjen svojom tvrdoglavoscu ili narcisoidnoscu, a moguce i strahom od preispitivanja njegovih izvora prihoda i sumnjive privatizacije Fidelinke, unistiti stranku koju je stvorio. Steta, ideologija te stranke bi bila prihvacenija, da lik i delo predsednika te strnke nisu toliko odbojni potencijalnim glasacima.

Rondo

pre 10 godina

Ideja oko LDP-a je toliko kvalitetna da mnogo nas boli duša dok se cela priča srozava na dno.

Da je LDP imao bele bubrege da otoreno i aktivno podrži LGBT populaciju, samo bi iz tog izvora crpili - cenzus. I ostao bi još i kusur.

Da je LDP u poslednjoj kampanji poveo temu o legalizaciji ili dekriminalizaciji marihuane, prošli bi cenzus i samo na takvu kampanju.

Nisu imali ni bilo kakav "liberalan" ekonomski program, ili neke ideje... kao što je Radulović jasno predstavio šta je najveći problem Srbije i kako početi da ga rešavamo.

Tako nešto bismo nekada očekivali od LDP-a... ali ne već poodavno.

LDP je sada privatna igračka svog osnivača, njegov hobi kojim se neuspešno bavi, jer jednostavno prosečan Srbin nikada neće za njega glasati, prvo zato što ga ništa ne razume, a onda i zato što je iritantan, onako lepuškast i preplanuo, za srpskog domaćina.

Saša Radulović bi na čelu DS-a objasnio neke stvari, probudio 60% nacije iz kome. Sa LDP-om bi imao manje, ali isto dovoljno, bar 15%.
Raduloviću nedostaje infrastruktura, a opoziciji fali neko jasan i hrabar kao Radulović, sa idejama i vizijom.

Jovanović kada se ne bi vodio svojim egom nego interesom nacije i partije i ideologije, povukao bi se na mesto počasnog predsednika, a u svoj klub doveo najveće pojačanje - političkog Ronalda.

I promenio bi sudbinu.

Mile

pre 10 godina

Ma koga je uopšte briga da li daješ ostavku? Hajde sad vodi te tvoje preostale aktiviste u Fidelinku da nose džakove s brašnom. Ako imaš kombi.

pera peric

pre 10 godina

odakle ovom coveku toliki novac I fabrika? Koliko znam bio je student nesto pre 5.oktobra.Da nije uzeo neki kofer pre rusenja zgrade u Silerovoj?

Noca

pre 10 godina

Narod konacno svatio da Ceda jedino je brinuo kako da se dograbi skupstine,i da se njegova politika svodila na kritiku a nikada nije ponudio konkretno resenje.

zemunac

pre 10 godina

oterao si sposobne, doveo poslušne, svako kadrovsko rešenje u LDPu se pitao Čeda,glavni u Beogradu mu je muž njegove sekreteracije, a onda su oni okupili ostalo društvo i nazvali ga gradski odbor, a onda su to okupljeno društvo proglasili za višu kategoriju članova ldpa

I.j.kv

pre 10 godina

Stranka to sam ja,rece Ceda i zavrsi govor...bolje majmunima dati pistolj nego Srbima glasacki listic dobaci neko od Cedista....kriv je narod shvatise svi i naravo ucenje..MENJAJMO NAROD

svetac38

pre 10 godina

...srpska posla. Glasači SNS žele da reformišu LDP a članovi LDP-ea (ateisti, liberali)žele da reformišu ili ukinu SPC???? Ne vidim zašto je drugima bitno šta će LDP da uradi sa svojim rukovodstvom. Kako reče Vesna Pešić, političke partije u Srbiji su u stvari preduzeća, kompanije, D.O.O., šta god. LDP je, sledi iz prethodnog, 100% u privatnom vlasništvu! Nije logično ali nije ni nezakonito, da privatno vlasništvo prihvata neuspešan menadžment, nepotizam pa na kraju i bankrot. To je njihova stvar i stvar njihovih akcionara

Radasin

pre 10 godina

dakle...direktan naslednik DOS "liderstva"koji je utro put sadasnjem povratku u 90 te...i ni stida ni srama...po carsiji bruji prica da je Rdaule smenjen jer nije hteo da bas doticnom odobri "povoljan zajam"iz Fonda za razvoj...i kad se ovo veceras vidi.logika nalaze da je to moguce...ako se doda debeo dug od prethodne kampanje.neplaceni bilbordi,spotovi,bandersaice po BGD te pr "majstor" Spajic,cija je agencija fakat propala a radila kampanju Kedomiru Cadi...bice po onoj naordnoj...nije maka korila sina sto s ekockao ..nego sto je isao"da se vadi"...kraj price svakako...i Dosta je bilo

novica952

pre 10 godina

Iako se danima preporučivao SNS i Aleksandru Vučić i sanjao rezultat koji će ga vinuti u nebeske visine i postati čovek od koga zaviszi budućnost Srbije, Čeda je na kraju u duhu svog slogana vreme je dobio od glasaća crveni karton koji treba ozbiljno da shvati da se političko liderstvo i snaga ne može steći populistički idejama i prodajom magle, nego samo iskrenom pričkom i brigom za ovaj narod.I sada kada bi bilo normalno bar da predsedništvu ponudi ostavku kao moralni čin Čeda opet pokazuje svoje vrline velikog manipulatora i krivce traži na drugoj strani a od stranke i deja koje zagovara nema nameru da odstupi ni za milimetar.

mina

pre 10 godina

Nije problem u Cedi Jovanovicu, vec u vama sto ste ipak dali svoj glas politici LDP-a, ali preko Vucica, a uporno kritikujete tu stranku i njihovog lidera. Nikad kopija nije mogla biti bolja od originala, a niti moze imati isti kvalitet. Naj veci problem LDP ima, jer ne laska i ne zmuri pred SPC. Problem je i sto se Srbija drustveno, kulturoloski i socijalno uvjek vraca stotine godina unazad, a glavni vodic je SPC i oni koji najvise profitiraju na tome.

Miško

pre 10 godina

Još će proteći dosta vode Savom i Dunavom dok ljudi ovde skapiraju da su sve tobož demokrate ovde veće autokrate nego svi radikali, DSS-ovci i ekipa. Razne forme ''demokrata'' izgleda misle da su pretplaćeni na doživotni cenzus i skupštinske mandate... avaj, građani ih neprestano demantuju ali oni više vole da udaraju glavom u zid: videćemo da li je tvrđa glava ili zid! I pre će se DSS vratiti u skupštinu nego LDP sa ovakvim liderom koga uopšte ne bih komentarisao jer bi zvučalo politički nekorektno

fancy

pre 10 godina

Brate ljudi, OK...ne volite Cedu, niste glasali za LDP, sve najgore bla bla bla...sta koji moj radite na ovim vestima? Kampanja je gotova! Nadjite zivot, eto vam ih vasi sad pa uzivajte...

Marko

pre 10 godina

Živeo Čedomir Jovanović - Čeda! Čedu za doživotnog predsednika LDP-a! Uostalom stranku je on osnovao i njegova je, a kome se ne sviđa neka pravi svoju stranku!

dzozey

pre 10 godina

VREME JE...da Čeda ode... I TAČKA!
(bucko razmišljam, 21. mart 2014 18:28)
Ti sigurno nisi glasac LDP-a, tako da ne znam sto ti iznosis svoje misljenje. Vidim u komentarima da mu vise ne zameraju auto, nego mu zameraju sto ima hobi :). Kako ste pateticni, to nigde nema. Inace, ja vise necu da izlazim na izbore ako ne mogu da glasam za LDP koju vodi Ceda.

Del Boy

pre 10 godina

PreCednik je mnogo puta gubio izbore a pre toga je obećavao da ako izgubi daje ostavku na stranačke funkcije...
Setite se šta je sve obećavao PPV dok je gubio izbore...
Čeda nije ništa pričao o tome!
LDP ne bi bio to što treba da bude da nema Čede!!!
Zato, gospodo novoradikalii, ne brinite za LDP!

Linux

pre 10 godina

Čedo, matori, samo promeni ploču, zagovaraj tesne veze sa Rusijom i ulazak Srbije u evroazijsku uniju i preskačeš cenzus na sledećim izborima samo tako ...
(Hoću 150 pluseva, 21. mart 2014 21:23)
Slažem se. Pošto mu je Vučić ukrao dosadašnju politiku (EU,Kosovo) neka sad promijeni ploču. S obzirom na to koliko je ovde rusofila neće samo preći cenzus nego će imati ubjedljivu većinu.

Vladimir

pre 10 godina

"mace sad vise vremena za biznis. mada, kako ce sad biznis, bez pomoci politike..."

Pa u tome i lezi ta "analiza", da se utvrdi kako dalje sa biznisom. Koga bre boli ..... za Srbiju.

Hoću 150 pluseva

pre 10 godina

Čedo, matori, samo promeni ploču, zagovaraj tesne veze sa Rusijom i ulazak Srbije u evroazijsku uniju i preskačeš cenzus na sledećim izborima samo tako ...

Владимир

pre 10 godina

(sasa jokic, 21. mart 2014 21:08)

Как'е везе Радуловић и Чадда имају?
И Чадди зафалило баш тих 1% гласова?
Свашта...

Nema tu...

pre 10 godina

Čedo, ako išta znaš idi i moli Radula za neki spoj jer to je ono sto te eventualno moze spasiti... Ako mislis da tvoji glasaci nisu otisli kod Radula i ako mislis da ti sve najbolje znas onda ti pojma nemas...

loud&clear

pre 10 godina

Ja sam pre glasao za LDP i izveo ih na put kad je terbalo, iako oni za mene nisu ni čuli. Sada su nebitni, totalno, što se mene tiče, ne da me ne zanima da li će Chadda da ode nego i cela stranka može da se ugasi.

Glasinac

pre 10 godina

Niko nije ni očekivao da će gospodin Jovanović podneti ostavku na mesto predsednika LDP. On je samo sa ovim potezom pokazao koliko je samokritičan i odgovoran političar. Stranka koja doživi fijasko na izborima mora da menja svog predvodnika jer je to prvi korak da bi se stranka konsolidovala.

jasno

pre 10 godina

Kao i sve nase,nazovi,stranke,LDP je firma,ciji je osnivac i direktor Cedomir Jovanovic. Zasto bi on napustao svoju firmu,on moze jedino da odluci da je pokusa spasiti, prodati,ako sta vredi, ili da je ugasi, a radnici-clanovi svako na svoju stranu,pa se snalazite.

prijatno..

pre 10 godina

Najbolja promena i najrealnija bi bila da se promeni njen lider..Ocigledno mu gradjani godinama ne veruju i tako koci celu stranku..Ili je mozda on ustvari ta stranka!Mozda bez njega ona i nema identitet..

Miljenko manjina

pre 10 godina

Zao mi je samo sto ti vidis da LDP nije samo stranka nego je mnogo vise od toga. Nesto te drugar glasaci nisu bas tako razumeli. Mozda bi da zivis skromno kao i ostatak naroda imao vecu podrsku i bolje bi te razumeli.

Zlatko LDP

pre 10 godina

Cedo, ostani.
Sve tvoje ideje je pokupio Vucic.
Ja bih ga tuzio za povredu autorskih prava, jer sve ovo sto PPV danas radi, ti si predlagao jos pre 5 godina.
Pokazao si se kao najveci vizionar u savremenoj Srbiji.
Zato ostani.

dzozey

pre 10 godina

VREME JE...da Čeda ode... I TAČKA!
(bucko razmišljam, 21. mart 2014 18:28)
Ti sigurno nisi glasac LDP-a, tako da ne znam sto ti iznosis svoje misljenje. Vidim u komentarima da mu vise ne zameraju auto, nego mu zameraju sto ima hobi :). Kako ste pateticni, to nigde nema. Inace, ja vise necu da izlazim na izbore ako ne mogu da glasam za LDP koju vodi Ceda.

Del Boy

pre 10 godina

PreCednik je mnogo puta gubio izbore a pre toga je obećavao da ako izgubi daje ostavku na stranačke funkcije...
Setite se šta je sve obećavao PPV dok je gubio izbore...
Čeda nije ništa pričao o tome!
LDP ne bi bio to što treba da bude da nema Čede!!!
Zato, gospodo novoradikalii, ne brinite za LDP!

sasa jokic

pre 10 godina

Nema tu mnogo analize. Radulovic je pokupio glasove LDP, a Vucica nije pipnuo, jer njegovi glasaci glasaju za vodju, pa makar ih i u pakao vodio.

osobaX

pre 10 godina

Problem je politika LDP,a ne Čedomir Jovanović.Građanima Srbije je muka od marioneta zapadnih sila,koji su za ulazak u EU po cenu svih nacionalnih interesa.

mina

pre 10 godina

Nije problem u Cedi Jovanovicu, vec u vama sto ste ipak dali svoj glas politici LDP-a, ali preko Vucica, a uporno kritikujete tu stranku i njihovog lidera. Nikad kopija nije mogla biti bolja od originala, a niti moze imati isti kvalitet. Naj veci problem LDP ima, jer ne laska i ne zmuri pred SPC. Problem je i sto se Srbija drustveno, kulturoloski i socijalno uvjek vraca stotine godina unazad, a glavni vodic je SPC i oni koji najvise profitiraju na tome.

fancy

pre 10 godina

Brate ljudi, OK...ne volite Cedu, niste glasali za LDP, sve najgore bla bla bla...sta koji moj radite na ovim vestima? Kampanja je gotova! Nadjite zivot, eto vam ih vasi sad pa uzivajte...

Лима

pre 10 godina

Анализира распаднут камиончић на који је сео да се вози али се чуло крц крц трас! сад ће тата Амер да се љути!

nenad

pre 10 godina

slazem se sa idejama stranke ali ne razumem kada vidim crni dzip kako je parkiran na 3 mesta, kada je parkiran na pesackom ispred sporednog ulaza u delta city ...
ne radi se ovde o dzipu koji usput I nije neki, nego o bahatosti decka u iscepanim farmerkama.

da ne pominjem firme koje konstantno kupuje ...

ferd

pre 10 godina

Koga briga sta radi LDP, stranka koja nije ni u republickom parlamentu,ni u skupstini grada. Rezultate izbora analiziraju i u Crnogorskoj partiji-Joska Broz,pa to niko ne objavljuje. Zdravo,zbogom,u istoriju. Ostavka Jovanovica pod hitno, ako imalo obraza ima. Covek se bavi samo politikom i kupio od poslanicke plate Fidelinku. Kako i da predje cenzus.

Marko

pre 10 godina

Živeo Čedomir Jovanović - Čeda! Čedu za doživotnog predsednika LDP-a! Uostalom stranku je on osnovao i njegova je, a kome se ne sviđa neka pravi svoju stranku!

Linux

pre 10 godina

Čedo, matori, samo promeni ploču, zagovaraj tesne veze sa Rusijom i ulazak Srbije u evroazijsku uniju i preskačeš cenzus na sledećim izborima samo tako ...
(Hoću 150 pluseva, 21. mart 2014 21:23)
Slažem se. Pošto mu je Vučić ukrao dosadašnju politiku (EU,Kosovo) neka sad promijeni ploču. S obzirom na to koliko je ovde rusofila neće samo preći cenzus nego će imati ubjedljivu većinu.

Laza

pre 10 godina

Stranka koja je štro najviše liberlna na sceni ima lidera koji je autokrata i garantujem 100% da neće dati ostavku. Srećom građani su ga konačno provalili... VREME JE - ali ne za Čadu već za neku novu liberlnu opciju da se pojavi!

A zanima me šta ''mudri'' Žarko Korać misli o ponašanju Čade. Mada je i on istrošen... Sve sam demokrata do demokrate, a nisu u stanju da donesu jednu demokratsku odluku! A koliko su samo prozivali Koštunicu, a čovek ispade veći autoritet od svih njih koji već nedelju dana ne izlaze iz mišje rupe - strahuju od Čadine osvete!

Rondo

pre 10 godina

Ideja oko LDP-a je toliko kvalitetna da mnogo nas boli duša dok se cela priča srozava na dno.

Da je LDP imao bele bubrege da otoreno i aktivno podrži LGBT populaciju, samo bi iz tog izvora crpili - cenzus. I ostao bi još i kusur.

Da je LDP u poslednjoj kampanji poveo temu o legalizaciji ili dekriminalizaciji marihuane, prošli bi cenzus i samo na takvu kampanju.

Nisu imali ni bilo kakav "liberalan" ekonomski program, ili neke ideje... kao što je Radulović jasno predstavio šta je najveći problem Srbije i kako početi da ga rešavamo.

Tako nešto bismo nekada očekivali od LDP-a... ali ne već poodavno.

LDP je sada privatna igračka svog osnivača, njegov hobi kojim se neuspešno bavi, jer jednostavno prosečan Srbin nikada neće za njega glasati, prvo zato što ga ništa ne razume, a onda i zato što je iritantan, onako lepuškast i preplanuo, za srpskog domaćina.

Saša Radulović bi na čelu DS-a objasnio neke stvari, probudio 60% nacije iz kome. Sa LDP-om bi imao manje, ali isto dovoljno, bar 15%.
Raduloviću nedostaje infrastruktura, a opoziciji fali neko jasan i hrabar kao Radulović, sa idejama i vizijom.

Jovanović kada se ne bi vodio svojim egom nego interesom nacije i partije i ideologije, povukao bi se na mesto počasnog predsednika, a u svoj klub doveo najveće pojačanje - političkog Ronalda.

I promenio bi sudbinu.

shpitz

pre 10 godina

...a šta tu ima da se analizira? Vaša roba nema kupca, počni da radiš nešto drugo... Tu nastaje problem, večiti političari i ne znaju ništa drugo da rade osim da prodaju maglu.

Vlada

pre 10 godina

Ti si gori i nemoralniji od svih ostalih. Iskukao si kredit za zeninu firmu od Vucica i sad si njegov rob. Robuj bednice... Za tebe jos mogu da glasaju oni koji nemaju ni trunke mozga ni patriotkog u sebi, a takvih je premalo... Ja zbog tvoje totalno anti-srpske politike nikada i nisam mogao da glasam za tebe iako sam demokrata u dusi.

Zoran

pre 10 godina

Stanite ljudi, a zasto muftija Zukorlic ne preuzme stranku bar do zavrsetka narednih izbora, kada god oni bili ? A Cedica neka se posle vrati... Sjajna mi je ideja, priznajte...

Hoću 150 pluseva

pre 10 godina

Čedo, matori, samo promeni ploču, zagovaraj tesne veze sa Rusijom i ulazak Srbije u evroazijsku uniju i preskačeš cenzus na sledećim izborima samo tako ...

Noca

pre 10 godina

Narod konacno svatio da Ceda jedino je brinuo kako da se dograbi skupstine,i da se njegova politika svodila na kritiku a nikada nije ponudio konkretno resenje.

Misa

pre 10 godina

Ispade i Kostunica dzek za Cedomira.
Odlazi, jer cemo u suprotnom na sledecim izborima imati 2 %, pa na sledecim 1% i tako cemo se polako pretvoriti u SPO Vuka Draskovica.

ostani

pre 10 godina

Samo ti ostani, molim te, da Radulovic pokupi i ta 3%, i jos 5 od Vucica i da udje u parlament. Da se konacno opet cuje.

Ti nisi za drugo nego za reciklazu, kao i DS i NDS i DSS, i SRS.

Dosta je bilo smeca.

budući bravar

pre 10 godina

Nismo ni sumnjali da ćeš podneti ostavku!!! Nije to u tvojoj prirodi, ti si demokratski izabran!!! Bilo bi dobro da završiš za bravara ako planiraš da budeš predsednik. Jer samo kao bravar možeš biti doživotni predsednik!!!

LDP Vračar

pre 10 godina

Čeda nam je svojom diktaturom i samovoljom upropastio LDP.
Vuk pa Muftija???


gde to ima?


Čedo, vreme je da odeš. Politika ipak nije privatni biznis i zbog toga prvi put od osnivanja nisam glasao.
Budi čovek i skloni se.

b

pre 10 godina

Ja sam pre glasao za njega, ali ovaj put NE. Samo zato što se uvlačio Aci. Možda i nije zbog kredita Fidelinki. I na sve to strpa Zukorlićeve ljude na listu, za koje su žene niža bića. Pa preterao si...

Cenzor

pre 10 godina

Pa ko će drugi da brani Čedomira do Nataše Mićić.
A on ne sme da podnese ostavku i povuče se iz politike jer mu od politike zavisi budućnost: muljanja i sumnjivi krediti za svoj "biznis", poznanstva i kontakti, poslovi i aranžmani.
Setimo se samo kako je bivši ministar Radulović opisao pritisak od strane Vučića da Jovanoviću dodeli kredit sa minimalnom kamatom iz Razvojnog Fonda (čitaj: narodne pare) da bi Jovanovićeva firma mogla da otplati komercijalni kredit.
Jovanović mora da ostane na čelu stranke i u politici da bi se osigurao da se ne napravi istraga porekla njegove, i imovine njegovog tasta. obojica su se enormno obogatili kada su došli na vlast 2001. godine.
Jovanović mora da ostane u politici jer mu je to jedina odbrana od istrage o njegovom odnosu sa surčinskim i zemunskim kriminalnim klanovima i sa JSO, i njegovoj i ulozi Bebe Popovića u ubistvu Zorana Đinđića.
Zato i ne čudi da grebe i otima se iz sve snage. LDP je oduvek bio samo oruđe u ostvarivanju sopstvenih materijalnih i egzibicionističkih ambicija.

Nebojša

pre 10 godina

Čedo ostavka je rešenje za spas stranke,u razvijenim demokratijama to je obrazac - loš izborni rezultat podrazumeva ostavku. Ti si tvoju misiju završio,napravio si stranku, a sada je vreme za povlačenje. Ja sam jedan od onih koji je ranije glasao za LDP,a zbog Čede sada nisam.

jason statham

pre 10 godina

ma nemaju bas mnogo da analiziraju...pola sata najvise...bivsi radikal sada poznat kao gospodin 48% im maznuo program postao naj evropejac i ljubitelj nemacke...tako da nemoj da se cude...

Mile

pre 10 godina

Ma koga je uopšte briga da li daješ ostavku? Hajde sad vodi te tvoje preostale aktiviste u Fidelinku da nose džakove s brašnom. Ako imaš kombi.

kartaginjanin

pre 10 godina

Neka izanaliziraju dobro sve, pogotovo BG odbore gde ljudi vise nece da rade jer gledaju druge koje Ceda favorizuje,sumnjive likove iz stranaka ili ljude koji imaju kontakte sa sumnjivim kao odbor Surcina sto ima sa Cumetom,Nbgd odbor,Cukarica,jer su zasmetali da se posle proslih izbora ljudi koje interesuje politika i ideje LDP da pridju tim odborima,da se takodje smanji samovolja nekih istrosenih igraca koji samo izlaze po BG klubovima i misle da su elita,neka takodje analiziraju postuppke prema ljudima koji su bukvalno oterani tipa,Prokic,Pesic,Randjelovic...

Prirepak

pre 10 godina

Došli novi miljenici zapada. Zasluženo si otpao. Osim što su otkačili sve svoje protivnike, zapadnjaci su poštenim izborima, malo potkupili sada druge. Ti Čedo nisi bio ni zapažen od strane zapada, jer u tvojoj stranci nema politike. To bi ti mogli potvrditi i Hrvati. Jedini stav ti je da sve treba dati.

dusan

pre 10 godina

nemoj ni slucajno da podneses ostavku. samo nastavite dalje da se "profilisete". steta samo sto nije 1945. godina jer je to bilo pravo vreme za ovakvu terminologiju i ovakvo ponasanje. tada nije bilo ni ovih glupih izbora na kojima moras da dobijes nekakve glasove da bi postojao u politici. nadao sam se da cete biti ispod cenzusa, a sada se nadam da cete objasniti odakle vam ta imovina a da nemate dva dana radnog staza svi zajedno za tim astalom

pera peric

pre 10 godina

odakle ovom coveku toliki novac I fabrika? Koliko znam bio je student nesto pre 5.oktobra.Da nije uzeo neki kofer pre rusenja zgrade u Silerovoj?

Uroš

pre 10 godina

Koji komedijaši! Kad samo pomislim da sam 2007. i 2008. glaso za ovu cirkusku trupu blam me pred smim sobom. Doduše tada je još bilo normalnih ljudi u LDP-u, a sada se vidi da je svo vreme ta stranka bila Čedina sekta obožavatelja jednog kvazi-političara.

O S T A V K A !!! POD HITNO! SUOČITE TOG ČOVEKA SA REALNOŠĆU AKO ŽELITE DA OPSTANETE!

Miško

pre 10 godina

Još će proteći dosta vode Savom i Dunavom dok ljudi ovde skapiraju da su sve tobož demokrate ovde veće autokrate nego svi radikali, DSS-ovci i ekipa. Razne forme ''demokrata'' izgleda misle da su pretplaćeni na doživotni cenzus i skupštinske mandate... avaj, građani ih neprestano demantuju ali oni više vole da udaraju glavom u zid: videćemo da li je tvrđa glava ili zid! I pre će se DSS vratiti u skupštinu nego LDP sa ovakvim liderom koga uopšte ne bih komentarisao jer bi zvučalo politički nekorektno

nsns

pre 10 godina

koliko je licemeran da stolicu pedsednika ne da ni za zivu glavu ali to ce sledeci put shvatiti kad osvoji 1% onda ce ga naglavacke izbaciti.kakav je to autoritet bahacenje sa dzipovima kur...to ponasanje covek za sramotu a ne za cenzus

Владимир

pre 10 godina

(sasa jokic, 21. mart 2014 21:08)

Как'е везе Радуловић и Чадда имају?
И Чадди зафалило баш тих 1% гласова?
Свашта...

zemunac

pre 10 godina

oterao si sposobne, doveo poslušne, svako kadrovsko rešenje u LDPu se pitao Čeda,glavni u Beogradu mu je muž njegove sekreteracije, a onda su oni okupili ostalo društvo i nazvali ga gradski odbor, a onda su to okupljeno društvo proglasili za višu kategoriju članova ldpa

Beli listic

pre 10 godina

Meni je, kao bivsem glasacu DS, zao sto LDP i DSS nece biti u skupstini. U nekoj civilizovanoj verziji demokratije, nezamislivoj za ove prostore, bilo bi dobro da opozicija ima ove dve stranke, jer je ponekad dobro cuti i argumente koje trenutno vecina ne podrzava. Kostunica je napravio politicki zreo potez tako sto je ostavio sansu DSS-u da prezivi. Ceda ce vodjen svojom tvrdoglavoscu ili narcisoidnoscu, a moguce i strahom od preispitivanja njegovih izvora prihoda i sumnjive privatizacije Fidelinke, unistiti stranku koju je stvorio. Steta, ideologija te stranke bi bila prihvacenija, da lik i delo predsednika te strnke nisu toliko odbojni potencijalnim glasacima.

Миле

pre 10 godina

Зар стварно мислите да се неко отима о фотељу коју Чеда тако грчевито држи?Не познајем никог ко би попио овакво објашњење дебакла у Београду и Србији тек нешто преко 3 посто.Да је ушао у парламент вероватно би то прогласио врхунским достигнућем Србије и тражио да буде премијер.ЛДП је од 2008,лоше позориште.Чеда је преглумљен и усиљен.Никада грађанима ове земље није објаснио како му то тестенине падоше са неба,зашто је нагло заћутао о Мишковићу,подршка Тадићу,Дачићу.Сада као саветује Вучића.У целој одисеји Зукорла губитник,да није ишао са Чедом прошао би као мањинска листа са 1 или 2 посланика.Ова кампања је наговестила крах ЛДП,са шатро случајним пролазницима који баш у џепу носе Ђинђићеве или Чанкове слике,па лутају градом не би ли срели Чеду да ми каже како и шта.Ко је то смислио сместио је Зеки Роџеру.

svetac38

pre 10 godina

...srpska posla. Glasači SNS žele da reformišu LDP a članovi LDP-ea (ateisti, liberali)žele da reformišu ili ukinu SPC???? Ne vidim zašto je drugima bitno šta će LDP da uradi sa svojim rukovodstvom. Kako reče Vesna Pešić, političke partije u Srbiji su u stvari preduzeća, kompanije, D.O.O., šta god. LDP je, sledi iz prethodnog, 100% u privatnom vlasništvu! Nije logično ali nije ni nezakonito, da privatno vlasništvo prihvata neuspešan menadžment, nepotizam pa na kraju i bankrot. To je njihova stvar i stvar njihovih akcionara

Vladimir

pre 10 godina

"mace sad vise vremena za biznis. mada, kako ce sad biznis, bez pomoci politike..."

Pa u tome i lezi ta "analiza", da se utvrdi kako dalje sa biznisom. Koga bre boli ..... za Srbiju.

novica952

pre 10 godina

Iako se danima preporučivao SNS i Aleksandru Vučić i sanjao rezultat koji će ga vinuti u nebeske visine i postati čovek od koga zaviszi budućnost Srbije, Čeda je na kraju u duhu svog slogana vreme je dobio od glasaća crveni karton koji treba ozbiljno da shvati da se političko liderstvo i snaga ne može steći populistički idejama i prodajom magle, nego samo iskrenom pričkom i brigom za ovaj narod.I sada kada bi bilo normalno bar da predsedništvu ponudi ostavku kao moralni čin Čeda opet pokazuje svoje vrline velikog manipulatora i krivce traži na drugoj strani a od stranke i deja koje zagovara nema nameru da odstupi ni za milimetar.

Radasin

pre 10 godina

dakle...direktan naslednik DOS "liderstva"koji je utro put sadasnjem povratku u 90 te...i ni stida ni srama...po carsiji bruji prica da je Rdaule smenjen jer nije hteo da bas doticnom odobri "povoljan zajam"iz Fonda za razvoj...i kad se ovo veceras vidi.logika nalaze da je to moguce...ako se doda debeo dug od prethodne kampanje.neplaceni bilbordi,spotovi,bandersaice po BGD te pr "majstor" Spajic,cija je agencija fakat propala a radila kampanju Kedomiru Cadi...bice po onoj naordnoj...nije maka korila sina sto s ekockao ..nego sto je isao"da se vadi"...kraj price svakako...i Dosta je bilo

I.j.kv

pre 10 godina

Stranka to sam ja,rece Ceda i zavrsi govor...bolje majmunima dati pistolj nego Srbima glasacki listic dobaci neko od Cedista....kriv je narod shvatise svi i naravo ucenje..MENJAJMO NAROD

Nema tu...

pre 10 godina

Čedo, ako išta znaš idi i moli Radula za neki spoj jer to je ono sto te eventualno moze spasiti... Ako mislis da tvoji glasaci nisu otisli kod Radula i ako mislis da ti sve najbolje znas onda ti pojma nemas...

loud&clear

pre 10 godina

Ja sam pre glasao za LDP i izveo ih na put kad je terbalo, iako oni za mene nisu ni čuli. Sada su nebitni, totalno, što se mene tiče, ne da me ne zanima da li će Chadda da ode nego i cela stranka može da se ugasi.

Glasinac

pre 10 godina

Niko nije ni očekivao da će gospodin Jovanović podneti ostavku na mesto predsednika LDP. On je samo sa ovim potezom pokazao koliko je samokritičan i odgovoran političar. Stranka koja doživi fijasko na izborima mora da menja svog predvodnika jer je to prvi korak da bi se stranka konsolidovala.

prijatno..

pre 10 godina

Najbolja promena i najrealnija bi bila da se promeni njen lider..Ocigledno mu gradjani godinama ne veruju i tako koci celu stranku..Ili je mozda on ustvari ta stranka!Mozda bez njega ona i nema identitet..

jasno

pre 10 godina

Kao i sve nase,nazovi,stranke,LDP je firma,ciji je osnivac i direktor Cedomir Jovanovic. Zasto bi on napustao svoju firmu,on moze jedino da odluci da je pokusa spasiti, prodati,ako sta vredi, ili da je ugasi, a radnici-clanovi svako na svoju stranu,pa se snalazite.

Miljenko manjina

pre 10 godina

Zao mi je samo sto ti vidis da LDP nije samo stranka nego je mnogo vise od toga. Nesto te drugar glasaci nisu bas tako razumeli. Mozda bi da zivis skromno kao i ostatak naroda imao vecu podrsku i bolje bi te razumeli.