Subota, 08.02.2014.

09:14

U BiH jutros mirno, požari ugašeni

U Sarajevu jutros mirno, oko zgrade Kantona Sarajevo i Predsedništva BiH vatrogasci i radnici gradske čistoće rade na saniranju posledica jučerašnjih protesta.

Izvor: Beta

U BiH jutros mirno, požari ugašeni IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

65 Komentari

Sortiraj po:

bob rock

pre 10 godina

zasto se vi bosnjaci toliko sekirate zbog republike srpske?gledajte vi vase dvoriste i radite tamo sto hocete,a ostavite republiku srpsku na miru

lavanille

pre 10 godina

Hteli su svoju zemlju? Dobili su Federaciju! Mala li je bila zrtva za to u prethodnom ratu? Korumpirani vrh je i tada od naroda napravio magarca, bedu i sirotinju. Ko je sem njih u tom ratu profitirao? Nema unitarne BiH! Narodom se ponovo manipulise i narod se ponovo zrtvuje! Promenite upravu u Federaciji, ali Republiku Srpsku ne dirajte! I tu je los, cak i losije. Ljudi su pretrpeli velike gubitke, strah se jos oseca medju njima. Ali svoja ognjista nece rusiti niti ce dozvoliti da iko rusi ono sto im je ostalo!
"Spontane" demonstracije u Federaciji- samo napred! Zapalite se medjusobno ako mislite da ce vam biti bolje sutra, pa vidite sta ste dobili kao narod a sta se desava (i dalje) na vlasti.
Prijatan vikend organizatorima.

bojan

pre 10 godina

@ (Petar Bajević, 8. februar 2014 12:52)

Srbi su bili za opstanak SFRJ zato sto ih je bilo u svim republikama i to poprilicno.
sad kad je BiH etnicki podijeljena nema razloga za ostankom u nekoj zajednici. U Federaciji se mjere promilima...
ali nije to sustina ovih protesta
oni prije svega imaju socijalni predznak. pa pogledajte u Sarajevu kanton predsjednistvo, federacija, republicke zgrade...pa ko to sve placa.

Hame

pre 10 godina

POLITICARI NISU SHVATILI PORUKU, ne zanima nas ko je na vlasti, kad se vise a kad manje kralo, koja stranka je vise krala, ovo nije pobuna protiv pojedinih stranaka, ovo je pobuna protiv svih, svi su krali i nema vise toga, to neka im je lekcija. Srusili smo sve zgrade pa i neka smo, nase su, mi smo ih izgradili i opet cemo ih izgradit. Ali sledeci puta necemo paliti ove objekte nego njihove privatne diskoteke i hotele koje su sebi izgradili od ukradenog novca.
Zasto smo napali policiju? Zato sto je ona poslije politike najkorumpiranija. Buraz policija se jadi da imaju najmanja primanja a kad malo bolje pogledas oni imaju najbolje kuce i voze najbolja auta, otkud im ako im je plata tako mala. Odgovor je jednostavan. Upalis auto i izadjes na cestu, lizalo, moras odma policajcu dati 20-50KM, policija udje u neki kafic ili restoran, dobro se nahlepaju i izadju, zaustave te i samo ti kaze idi plati tamo racun. Dalje, sva ukradena vozila krade policija, e tu nam treba narod RS-a, jer se ukradeno vozilo u npr Bijeljini odma prebacuje u npr Bugojno, i obrnuto.
E PA DOSTA VISE TOGA
I sinoc nas opet pokusavaju preko njihovih medija zatrovati nacionalistickim ideologijama, e pa brate nismo ni mi vise telad..

DAMIR

pre 10 godina

I šta ste postigli? Koji je rezultat svega? Uništena imovina i povređeni građani... Živite li od jutros bolje i kvalitetnije u Bosni?

Slobodan

pre 10 godina

Nece dostojanstven protest pomoci, razumite vi koji ga zagovarate, dok im ne zagori pod nogama nece oni napustati fine fotelje audije i svoje milione, niko se ne predaje bez borbe pogotovo oni.

SRPSKI NARODE NE NASEDAJ NA VEC VIDJENE FORE POLITICARA

pre 10 godina

ar ne vidite sta mediji rade? Govore o "nasilju" demonstranata ( a to sto nas politicari godinama "siluju" nema veze), neki govore kako je sve ovo zbog ukidanja RS itd. Dakle, sve se radi da ne dodje do protesta sirom Srbije! Mi nismo normaalan narod, da nas sada politicari napale da izadjemo na ulice protiv ovih protesta sirom BIH i da nam opet uvale pricu o nacionalizmu, Kosovu,ukidanju RS itd svi bi do jednog izasli na ulice dok bi inas naravno zabavljala Ceca! I tako u krug! Pogledajte samo nase "politicare" samo ih predizborna kampanja zanima a to sto narod gladuje nije bitno...znaju da ce ubaciti narodu kosku da glodje i vice Kosovo je Srbija a sve bi to bodrila naravno SPC!!!!! E to je srpski "hrabri" i "junacki" narod!!!!!

lepe fotelje lepo gore

pre 10 godina

Veca je steta od poharanih, unistenih, pokradenih, izbacenih iz fabrika i preprodanih fabrickih zemljista, nego li od zapaljenih rodbinskih mesta i fotelja.

saraj

pre 10 godina

BOZA

Ti si takav jedan .... da to nema granice. Ti nis svjestan da svega 15-20% muslimana u bosni ide u dzamije. ovo sto si napisao je tragedija. molim te, raspitaj se malo o svemu. nismo mi htjeli muslimansku drzavu koliko ste vi i hrvati htjeli kvazi-velike srbije i hrvatske... tuzno je koliko si zatrovan.

Dragan

pre 10 godina

Naravno da narod treba da se desi i u Banjaluci i naravno da je neophodno zestoko i radikalno nastupati i naravno da ce da ce da nas apse....I samo jos da dodam: naravno da nam Republiku Srpsku niko nece i ne moze uzeti.

Aristarh

pre 10 godina

Citam komentare! Naravno da ljudi u RS ne zive dobro, u prosjeku 20% imaju manjih primanja nego u federaciji ali na opasku "da cutimo kao da se desava drugome" pa brate moj i desava se! Cisto da pomenem da federacija je odbila 20 000 zahteva za dobijanje penzija iz Budzeta Federacije jer su ljudi ostvarili svoj radni staz u federacijskim firmama... I mojoj majci je RS bukvalno dala penziju na lepe oci od 160KM a federacija nista koja i treba oko 350KM! Sud u Strazburu je takodje nalozio da federacija ispuni obaveze penzionerima srpske nacionalnosti, naravno od toga nista jer je sve u "toku"! Imamo izbore, eto prilike da smenite ljude koji vam ne odgovaraju, ali nije fazon ako se ne rusi, zar ne?!

Mihailo

pre 10 godina

@(danguba, 8. februar 2014 11:34)
-
I ti lepo zboris ali ja pozivam srpski narod da saceka i vidi kako cete vi proci kad spalite to sto ste namerili pa ako se to resenje pokaze dobro da i oni onda protestuju na nasilan nacin. Do tada pozivam Srbe i iz Srbije i iz Srpske i Crnogorce i Makedonce i Hrvate da uzmu kokice i gledaju sta vi radite. Kako radite tako cete i proci i ne treba niko da vas pozali. Sta ste sejali to je fer i da sada zanjete.

Bošnjo

pre 10 godina

Pratim ove proteste i vidim da su u biti čisti narodni socijalni bunt i nisam nigdje primjetio da su protestanti po Sarajevu,Tuzli ili Mostaru bili upereni protiv RS štaviše totalno su bili nezainteresovani za "višu" politiku sem što su većina protestanata tražilo ukidanje Kantona jer ih smatraju suvišnim parazitima koji samo isisavaju pare iz ionako opterećenih budžeta! RS niko nigdje nije ni spominjao niti je to koga zanimalo kad mi imamo na stotine malih Dodika dok Srbi imaju samo jednog i ako su zadovoljni sa njim,njihov izbor! Šta bi mi trebali raditi da ćutimo i trpimo jer to se nesviđa vlastima kako u Federaciji kao u RS-u,tu cijenu nećemo više da plaćamo !

Boza

pre 10 godina

Tuzno je videti kada se unistava i pali zbog licne nemoci zivotom koji se vodi. Zasto ih odlazak u džamije ne nahrani?

Muslimani koji zive u BiH zeleli su svoju drzavu i to su dobili. Sada imaju probleme u okviru svoje drzave, i to su samo i jedino njihovi problemi i ne ticu se nas koji zivimo u Srbiji. Neka ih resavaju kao i do sada.

Muslimanski svet mora sam da izabere put kojim ce da ide Alaha ili da sedne i da nesto radi. Danas vecina Muslimani veruju da je sasvim dovoljno da se mole i da nerade a i naravno da se voze u Mercedesima.

Da bi potvrdio ovu teoriju pogledajte svetsku privredu gde se nalazi.
Pogledajte primer Turske kroz vekove je kao zemlja bila ekonomski jaka i sada je jedna od naj razvijenijih muslimanskih zemalja. Setite se da je u periodu svoje ekonomske moci bila tolerantan prema drugim religijama, mi Pravoslavci smo preziveli u Turskom carsvu 500 god...

Bane

pre 10 godina

Polako dolazi vreme "majke svih revolucija" , gde ce se 99% tj "obican narod" pobuniti protiv besomucnih ,beskompromisnih pljackasa i robovlasnika koji nas vode u najvece ropstvo od kad je sveta ! To ce biti prekretnica za sve svetske narode .. Ekonomsko politicki sistem je zastareo odavno i u njega je integrisana korupcija i kriminal, jedino resenje je neucestvovanje u istom ..

Okulos@dr

pre 10 godina

Zar mora nasilnim putem da se rusi demokratski izabrana vlada. Zasto ih ne puste da pokusaju jos jednom. Pa ako maznu jos malo, Boze moj.

Jasmina

pre 10 godina

Ovo je rezultat 20 god lose vlasti,ljudi su gladni,razocarani,prevareni. Ne treba stati sa ovim protestima,ovo treba da bude samo pocetak. Ja vec 2 god trazim posao sa zavrsenim fakultetom,pa nemam nikakve sanse od ovih lopova koji kreiraju ovakvu losu vlast. Pozz iz Sarajeva

darko banjaluka

pre 10 godina

Posto vidim da se dobar dio javnosti u srbiji upecao na pricu o gladnim stomacima kao povodu za ove dogadjaje volio bih da malo dublje sagledate ovaj problem. Mnogo toga rekao je u svojoj prvoj reakciji reis kavazovic i bilo bi dobro da procitate tu izjavu. Jasno je rekao da je cilj promjena ustavne strukture, a to u prevodu znaci gradjanska bih, odnosno stvarnje islamske bih. Protesti su i krenuli iz reisove tuzle, cisto sumnjam da je to slucajno. Vazna cin jenica je i da su u oktobru izbori i da bosnjacke stranke vec krecu u bitku, a slucajno ili ne frka je krenula iz tuzle gdje je lagumdzijin sdp najjaci, a radoncicev sbb koji se namece kao novi bosnjacki lider najslabiji. Zato su zanimljive radonciceve izjave o upotrebi sile od strane policije. Ima toga jos tako da je ovo vrlo kompleksna situacija kao i sve ostalo u bih.

brko-mešetar

pre 10 godina

Brko ne pricas pametno. Kada RS bude samostalna onda cemo pricati na protestima. Mesetari sikter iz RS.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zeljko, 8. februar 2014 12:06)

Nisi mi odgovorio na pitanja, ali pretpostavljam da ti je sve u životu ok, jer ti je prioritet samostalnost RS i materijalno stanje našeg predsjednika i njegovih kumova. Samostalna RS će biti ko zna kada, a možda ni tada, a do tada znači da nas jaše ko stigne? Onda ok, logično.
Ove što pričaju o spontanosti i belosvjetskim zavjerama, neću ni da komentarišem. Ko god, s kim god i zbog čega god da se zavjerio, želi nam dobro, odnosno bolje od ove bagre na vlasti, što nas za naše dobro pljačkaju već 20 god...

Gns

pre 10 godina

A zasto je pojedincima iz federacije toliko bitno da i narod u RS ustane i krene u revoluciju??? Po komentarima srba i hrvata vidi se da oni ne zele zajednicku revoluciju jer se boje da bi to moglo dovesti do prustroja cele drzave; vec vidjen scenario; dodju stranci, sve nas proglase divljacima i kreiraju nam novu drzavu... iz ovog svega bi Hrvati mogli najvise profitirati; imaju argument vise da im je potreban zaseban entitet...

Kako da ne....

pre 10 godina

Evo na MyCity Military je dlično obijašnjeno o čemu se ovde radi:
http://www.mycity-military.com/Vesti-i-aktuelna-vojna-desavanja-u-svetu/Desavanja-u-Evropi_138.html
Imate i na advance.hr opežnu analizu dešavanja.
Nema ovo S od "spontanog" :)

Kosta

pre 10 godina

Jako lepe zgrade, a spaljene. Tužan sam. Ne volim uništavanje. Za ovo nema opravdanja, ničija plata jutros nije veća, a šteta je očigledna.

Dragan

pre 10 godina

Bravo Bosancerosi!
Naucite taj olos iz "politicfke klase" pravoj demokratiji.
I ovde u Srbiji iste njuske haraju nasim zivotima vise od 20godina.
Mislim da je krajnje vreme da im vidimo ledja.
Tacnije , voleo bih da ih vidim sa rukama na ledjima u "Marici" .

Petar Bajević

pre 10 godina

@apsurd je da je gradjanima rs-a odjednom dobro,ne smeta im dodikova korupcija,manjak hljeba i male plate ... dakle,sve je bolje od suzivota. samo njima svojstveno.
(as, 8. februar 2014 09:31)Gomila neistina,ko ili što vi kažete tko je bio za suživot i opstanak zajedničke države SFRJ-samo Srbi!A u unitarnu islamsku tzv BiH Srbi neće !Možete da dubite na glavi!Možete da demonstrirate od toga nema ništa!

Jovo romanijski grmalj

pre 10 godina

Pobunjena Bosna je: Covek koji veruje u Nadu - je Vera u Coveka.
Sve mozes da uzmes jednom Coveku, al ljudsko dostojanstvo NE!

brko

pre 10 godina

Moje sugrađane u B.Luci i ostale građane u RS bih zamolio da mi daju odgovor: Šta radite? Koliko radite? Kolike su vam plate? Šta jedete? Gdje se liječite? U kakve škole vam idu djeca? Šta će raditi kada odrastu i da li će ostati da žive ovdje? Kada mi date ove odgovore, onda možemo pričati dalje..., u protivnom smatram da sve komentare koji osuđuju proteste, koji smatraju da se dešavaju nekome drugome i da su upereni protiv RS, sastavlja lično Dodik ili njegov PR.

danguba

pre 10 godina

(Mihailo, 8. februar 2014 10:22)

LIjepo zboriš Mihailo, ali dokle ovako? Imaš li kakav konkretan prijedlog, osim što tvrdiš da protesti i paljenje nisu način? Šta? Kako? Kome? Do kad više? Ovo je testament, izjava građana i poruka svim budućim političarima i ne vidim drugi način, osim paljenjem i rušenjem, ako ništa da se skrene pažnja medija i javnosti.
Imali smo u B.Luci mirne prosteste prošle godine, koji su trajali preko 30 dana, ali se od početnih nekoliko hiljada demonstranata, taj broj na kraju razvodnio na par desetina, urpavo zbog mlake prirode demonstracija, koje nisu na kraju zanimljive ni medijima ni samim učesnicima...
Najpravednije bi bilo, oduzeti političarima i bližoj rodbini svu imovinu (kuće, stanove, aute...), koju su stekli za vrijeme i nakon svog mandatata, ponuditi na javnu licitaciju i od tih novaca sanirati štetu.
Dakle, samo akcija izaziva reakciju.

bgd

pre 10 godina

Svaki narod snosi posledice za svoje odluke, kad-tad dolazi kazna. Niste hteli Jugoslaviju u kojoj ste najbolje živeli....? Sad uživajte.

mile

pre 10 godina

Tako je to sa liberalnim kapitalizmom, uvek tajkunim malo.Želja za što većim profitom, a radnike bi najradije da zamnen sa skupim robotima. Kako li je sada Miškoviću, Kostiću, Peconiju i drugim našm biznismenima. Gledaju što će im se verovatno uskoro oduzimati ono što su poštenim radom stekli.

sve ce to narod pom(z)latiti

pre 10 godina

Shvatam da paljenje nikome nista dobro nije donelo. Drzavne institucije su zapalili iz gneva, gladnih stomaka kao vid protesta zaposljavanja sve sto je rodbinsko i kumovsko onih koji su na vlasti a i to je jedan od uslova protesta ovih demonstracija. Nije narod koji je izasao palio fabrike iako su prazne znaju oni gde su nekada radili i zaradjivali, dok su svih ovih godina tajkuni u sprezi sa politicarima na vlasti fabrike pokupovali, radnike isterali na ulice, masine i alat pokrali i po ko zna koji put prodavali i preprodavali.
Nema nikoga od rodbine i kumova politicara da ce izaci na ulice i demonstrirati zato sto su im unistena radna mesta, udomice njih ponovo politicari na vlasti jer su zamislili da im je to babovina i dedovina - po onoj staroj izreci kada sam svoje gradim lako ne prodajem a kada kradem i nasledim odmah od prodaje novce u svojim rukama vidim i lako, pa i radnim mestom, castim.

Acika

pre 10 godina

- Narodu je gladan i pocinje da se organizuje u zelji da skinu lopove sa vlasti.
- Demonstracije se sire na druge gradove Bosne.
- Vladajuca ekipa vidi da se blizi kraj i ubacuje lokalne krimanalce koji organizuju nerede i paljenje.
- Sve se pretvara u ruznu sliku paljenja i unistavanja.
- Na kraju niko ne prica o gladnom narodu nego o unistavanju i paljenju.
- U ponedeljak sve po starom.
-

Не мирише на добро

pre 10 godina

Можда и јесте почело као спонтано, али све је више ''спонтано''.
Пошто видимо да су демонстранти противн ационализма али за унитарну БиХ тј. у преводу - доминација муслимана.
Затим јуче Хелсиншки одбор шета по БЛ с социјалним захтевима, спонтано свакако.
Онда главни активисти су неки антидејтон талибани и љубитељи лика и дела Насера Орића и Цаце.
Отприлике да би муслимани опет да ратују јер нису задовољни исходом истог последњи пут, јер нису добили целу Босну за себе, а сматрају да је требају добити и да они морају да доминирају.
Социјални бунт је идеалан прилика да се нешто започне. Народ је одуве био наива и лако попаљив. А на крају увек тај попаљени обичан народ и највише страда.

sarajevo.ba

pre 10 godina

Po komentarima juce ja sve mislim da smo mi ovo skontali kako bi rusili RS

E moji drugovi, samo pameti
Kakva Rs, ko spominje Rs u ovim protestima, a vama u Doboju, Banja Luci, Trebinju ako je dobro onda ok, nemojte protestovat, sjedite kuci niko vas ne tjera
Samo jedno ne shvatam, Sarajevo koje je za tamo neko Trebinje Cirih u svakom smislu je nezadovljno, a u Trebinju sve dobro i tece med i mlijeko
Ne smijete ni da se pobunite, a jarani?
Nemojte, vi cete dobit aerodrom, imate vec RS koji je bolji dio BiH, u EU necete jer su vam plate vec 3000€ i svi ste zaposleni
I da, u pravu ste, mi protestvujemo jer zelimo islamsku drzavu, da moja cerka nema pravo ici u skolu jer zenama nije mjesto tamo i nosit ce onaj omot oko glave da je niko ne vidi

Dobro, zavrsili smo s bajkama ali nekom nece biti dobro ako se sve ovo nastavi
Ako treba sve unistit pa ponovo izgradit samo da nas nasi dragi "gospodari" ne levate iz dana u dan

zeljko

pre 10 godina

Nista vi u Srbiji ne kontate. Na protestima podrzavaju Orica. Govore da se ukinu entiteti. Govore da hoce jednu vladu, a tu misle na to da nam Bakir bude sef.. Neka se kanu Banjaluke. Ne trebaju nama oni govoriti kada cemo protestvovati i zbog cega.. I bar vi u Srbiji znate da se protesti ne desavaju spontano. Sta mislite ko ih je narucio?

Armin M.

pre 10 godina

Radnici i građani Tuzlanskog kantona iznijeli su svoje zahtjeve koje su u saopćenju dostavili i medijima. Proglas prenosimo u cjelosti: ½Danas se u Tuzli kreira nova budućnost! Vlada je podnijela ostavku, čime je ostvaren prvi zahtjev demonstranata i stečeni su uslovi za rješavanje postojećih problema. Ljutnja i nagomilani bijes su uzroci nasilnog ponašanja. Odnos vlasti doveo je do toga da ljutnja i bijes eskaliraju. Sada, u ovoj, novoj situaciji ljutnju i bijes želimo usmjeriti na izgradnju produktivnog i korisnog sistema vlasti. Pozivamo sve građane da podrže ostvarivanje ovih zahtjeva:

1. Održavanje javnog reda i mira u saradnji građana, policije i civilne zaštite, kako bi se izbjeglo bilo kakvo kriminaliziranje, politiziranje i bilo kakva manipulacija protestima.

2. Uspostavljanje tehničke vlade, sačinjene od stručnih, nestranačkih, nekompromitovanih članova, koji do sada nisu imali niti jedan mandat ni u kojem nivou vlasti, koja bi vodila TK do Izbora 2014. Ova Vlada mora imati obavezu podnošenja sedmičnih planova i izvještaja o radu i ostvariti zadate ciljeve. Rad Vlade prate svi zainteresirani građani.

3. Rješavanje, po hitnom postupku, pitanja regularnosti privatizacije firmi: “Dita”, “Polihem”, “Poliolhem”, “Gumara” i “Konjuh”,


4. Ukidanje plata ministrima i eventualno drugim državnim službenicima nakon isteka ili prestanka mandata. Ovaj Proglas donose radnici i građani Tuzlanskog kantona, za dobro svih nas.½

gasa

pre 10 godina

podrska za narode Bosne i
Hercegovine !!!
Beda, siritinja, lopovske privatizacije, tajkunizacija drzavnih siatema... glad... mogli bi smo da nabrajamo do sutra.
samo hrabro, uskoro ce ceo Balkan biti na nogama

Mihailo

pre 10 godina

Svima vama sto iz Srbije podrzavate proteste u Federaciji: necu da vas vidim ovde na B92 - pravac Tuzla i Sarajevo pa pomozite ako mislite da se ljudi bore dobrim metodama za pravednu stvar. Rusenje i paljenje nikad nista dobro nije donelo i evo, bas me zanima sta ce da se desi ako padne vlada Federacije? Nista u sustini - na vlast ce doci ti isti. Ne pomazu protesti u drustvima gde osnovne poluge sistema slabo funkcionisu, gde privreda ne radi. Tu bude samo jos gore. Protest pomaze tamo gde ljudi tacno znaju sta hoce u sistemu koji funkcionise pa elite mogu da izadju u susret tim zahtevima. Ovako cete samo da rusite i palite i necete postici ama bas nista. To ne znaci da lose sisteme ne treba menjati ali revolucija ne moze da promeni nisza jer revolucije zahtevaju sve brzo i odmah. Takve promene nisu ni temeljne ni trajne. Drustvo treba da polako evoluira i pravi novu vrednost. Tek tada su promene u njemu temeljne, kvalitetne i trajne. Znam, tesko je kada se zivi na granici egzistencije, iz dubokog blata se kola najteze guraju ali to ne znaci da treba da se guraju nizbrdo u jos dublje blato.

Микица

pre 10 godina

Поштованој екс браћи - да ли ћемо да живимо опет заједно у Савезу Српских Држава па да имамо разлога да вас подржимо. Иначе, и у Бугарској, Румунији, Грчкој и Италији стално протествују због економије.

Blago nama

pre 10 godina

Glupi panduri postupaju po nalogu politike. Umjesto da na osnovu snimaka pohapse izvrsioce paljevina, oni po sindikalcu. A i demonstranti, obicni ljudi, sluze kao stit huliganima i nisu se povukli i distancirali od njih, nego su onemogucili da policija radi svoj posao. Nedozvoljavanje prolaska vatrogascima! Kako su mogli znati da neko nije ostao zarobljen u zapaljenim zgradama? Mogli su lako postati saucesnici u u bistvu. Ako ne pohapse huligane, nista nisu uradili jer protesti ce se nastaviti. A gradjani, ako ne zele da se pravedni bunt pretvori u totalni haos trebaju ostaviti huligane na ledini da se biju sa policijom. To bi bila bitka 1 na 1. Nema njih toliko da im se ne moze stati u kraj. I ovi, nazovi politicari, da se okane narucenih hapsenja, jer samo se dublje uvaljuju u glib.

ProfesorKiksMaler

pre 10 godina

Samo Srbi ne grizu svoju uzicu. Mi smo, izgleda, zadovoljni svojim dželatima. Uveravaju nas da nam je bolje nego ikad, a mi verujemo.

Bosanac

pre 10 godina

Pojedinci iz RS govore u Federaciji se divlja ovo ono , a to ko biva u RS sve cvjeta , pametnije bi bilo da i vi ustanete kad je vec pocelo da se barem skinu svi sa vlasti , u RS narod nema hljeba da jede a Dodik i njegovi se sepure po Grckoj i Rusiji , zato skinite lopove dok ima vremena , ovdje se vise ne radi o vjeri vec o narodu

Boki

pre 10 godina

Na zalost,ovo je jedini nacin izrazavanja demokratskog misljenja i nezadovoljstva sirom planete,drugi prostor ne postoji,samo ulica,kuka i motika..

as

pre 10 godina

apsurd je da je gradjanima rs-a odjednom dobro,ne smeta im dodikova korupcija,manjak hljeba i male plate ... dakle,sve je bolje od suzivota. samo njima svojstveno.

Markan

pre 10 godina

apsurd je da je gradjanima rs-a odjednom dobro,ne smeta im dodikova korupcija,manjak hljeba i male plate ... dakle,sve je bolje od suzivota. samo njima svojstveno.
(as, 08. februar 2014 09:31)
Nije nama dobro u RS, vec je fazon sto ne smije niko nista reci protiv Mile. Ko god je bilo sta rekao ili pokusao pokrenuti ekspresno je uhapsen. Ljudi zive lose ali i dalje zive i nece da rizikuju i to malo sto imaju da izgube.

emirTZ

pre 10 godina

Dostojanstveni protetsi njima gode jer su navikli na njih. Bilo ih je od 96-ste kolko hoćeš i samo su se smijali narodu koji dostojanstveno protestvuje, narod je dostojanstvo doavno izgubio samo je to tek juče pokazao... Nikada ni jedna vlast neće više imati mirne građane, to motkom treba tjerat da rade. Danas opet od 13h.

Bosanac

pre 10 godina

U ovome i jeste problem. Male ribe se hapse u roku od 24 sata, ali oni, zbog kojih je i nastao ovaj haos, 20 godina mirno sjede u svojim foteljama.

Bosanac

pre 10 godina

U ovome i jeste problem. Male ribe se hapse u roku od 24 sata, ali oni, zbog kojih je i nastao ovaj haos, 20 godina mirno sjede u svojim foteljama.

emirTZ

pre 10 godina

Dostojanstveni protetsi njima gode jer su navikli na njih. Bilo ih je od 96-ste kolko hoćeš i samo su se smijali narodu koji dostojanstveno protestvuje, narod je dostojanstvo doavno izgubio samo je to tek juče pokazao... Nikada ni jedna vlast neće više imati mirne građane, to motkom treba tjerat da rade. Danas opet od 13h.

sarajevo.ba

pre 10 godina

Po komentarima juce ja sve mislim da smo mi ovo skontali kako bi rusili RS

E moji drugovi, samo pameti
Kakva Rs, ko spominje Rs u ovim protestima, a vama u Doboju, Banja Luci, Trebinju ako je dobro onda ok, nemojte protestovat, sjedite kuci niko vas ne tjera
Samo jedno ne shvatam, Sarajevo koje je za tamo neko Trebinje Cirih u svakom smislu je nezadovljno, a u Trebinju sve dobro i tece med i mlijeko
Ne smijete ni da se pobunite, a jarani?
Nemojte, vi cete dobit aerodrom, imate vec RS koji je bolji dio BiH, u EU necete jer su vam plate vec 3000€ i svi ste zaposleni
I da, u pravu ste, mi protestvujemo jer zelimo islamsku drzavu, da moja cerka nema pravo ici u skolu jer zenama nije mjesto tamo i nosit ce onaj omot oko glave da je niko ne vidi

Dobro, zavrsili smo s bajkama ali nekom nece biti dobro ako se sve ovo nastavi
Ako treba sve unistit pa ponovo izgradit samo da nas nasi dragi "gospodari" ne levate iz dana u dan

ProfesorKiksMaler

pre 10 godina

Samo Srbi ne grizu svoju uzicu. Mi smo, izgleda, zadovoljni svojim dželatima. Uveravaju nas da nam je bolje nego ikad, a mi verujemo.

gasa

pre 10 godina

podrska za narode Bosne i
Hercegovine !!!
Beda, siritinja, lopovske privatizacije, tajkunizacija drzavnih siatema... glad... mogli bi smo da nabrajamo do sutra.
samo hrabro, uskoro ce ceo Balkan biti na nogama

as

pre 10 godina

apsurd je da je gradjanima rs-a odjednom dobro,ne smeta im dodikova korupcija,manjak hljeba i male plate ... dakle,sve je bolje od suzivota. samo njima svojstveno.

zeljko

pre 10 godina

Nista vi u Srbiji ne kontate. Na protestima podrzavaju Orica. Govore da se ukinu entiteti. Govore da hoce jednu vladu, a tu misle na to da nam Bakir bude sef.. Neka se kanu Banjaluke. Ne trebaju nama oni govoriti kada cemo protestvovati i zbog cega.. I bar vi u Srbiji znate da se protesti ne desavaju spontano. Sta mislite ko ih je narucio?

Bosanac

pre 10 godina

Pojedinci iz RS govore u Federaciji se divlja ovo ono , a to ko biva u RS sve cvjeta , pametnije bi bilo da i vi ustanete kad je vec pocelo da se barem skinu svi sa vlasti , u RS narod nema hljeba da jede a Dodik i njegovi se sepure po Grckoj i Rusiji , zato skinite lopove dok ima vremena , ovdje se vise ne radi o vjeri vec o narodu

Armin M.

pre 10 godina

Radnici i građani Tuzlanskog kantona iznijeli su svoje zahtjeve koje su u saopćenju dostavili i medijima. Proglas prenosimo u cjelosti: ½Danas se u Tuzli kreira nova budućnost! Vlada je podnijela ostavku, čime je ostvaren prvi zahtjev demonstranata i stečeni su uslovi za rješavanje postojećih problema. Ljutnja i nagomilani bijes su uzroci nasilnog ponašanja. Odnos vlasti doveo je do toga da ljutnja i bijes eskaliraju. Sada, u ovoj, novoj situaciji ljutnju i bijes želimo usmjeriti na izgradnju produktivnog i korisnog sistema vlasti. Pozivamo sve građane da podrže ostvarivanje ovih zahtjeva:

1. Održavanje javnog reda i mira u saradnji građana, policije i civilne zaštite, kako bi se izbjeglo bilo kakvo kriminaliziranje, politiziranje i bilo kakva manipulacija protestima.

2. Uspostavljanje tehničke vlade, sačinjene od stručnih, nestranačkih, nekompromitovanih članova, koji do sada nisu imali niti jedan mandat ni u kojem nivou vlasti, koja bi vodila TK do Izbora 2014. Ova Vlada mora imati obavezu podnošenja sedmičnih planova i izvještaja o radu i ostvariti zadate ciljeve. Rad Vlade prate svi zainteresirani građani.

3. Rješavanje, po hitnom postupku, pitanja regularnosti privatizacije firmi: “Dita”, “Polihem”, “Poliolhem”, “Gumara” i “Konjuh”,


4. Ukidanje plata ministrima i eventualno drugim državnim službenicima nakon isteka ili prestanka mandata. Ovaj Proglas donose radnici i građani Tuzlanskog kantona, za dobro svih nas.½

Markan

pre 10 godina

apsurd je da je gradjanima rs-a odjednom dobro,ne smeta im dodikova korupcija,manjak hljeba i male plate ... dakle,sve je bolje od suzivota. samo njima svojstveno.
(as, 08. februar 2014 09:31)
Nije nama dobro u RS, vec je fazon sto ne smije niko nista reci protiv Mile. Ko god je bilo sta rekao ili pokusao pokrenuti ekspresno je uhapsen. Ljudi zive lose ali i dalje zive i nece da rizikuju i to malo sto imaju da izgube.

Mihailo

pre 10 godina

Svima vama sto iz Srbije podrzavate proteste u Federaciji: necu da vas vidim ovde na B92 - pravac Tuzla i Sarajevo pa pomozite ako mislite da se ljudi bore dobrim metodama za pravednu stvar. Rusenje i paljenje nikad nista dobro nije donelo i evo, bas me zanima sta ce da se desi ako padne vlada Federacije? Nista u sustini - na vlast ce doci ti isti. Ne pomazu protesti u drustvima gde osnovne poluge sistema slabo funkcionisu, gde privreda ne radi. Tu bude samo jos gore. Protest pomaze tamo gde ljudi tacno znaju sta hoce u sistemu koji funkcionise pa elite mogu da izadju u susret tim zahtevima. Ovako cete samo da rusite i palite i necete postici ama bas nista. To ne znaci da lose sisteme ne treba menjati ali revolucija ne moze da promeni nisza jer revolucije zahtevaju sve brzo i odmah. Takve promene nisu ni temeljne ni trajne. Drustvo treba da polako evoluira i pravi novu vrednost. Tek tada su promene u njemu temeljne, kvalitetne i trajne. Znam, tesko je kada se zivi na granici egzistencije, iz dubokog blata se kola najteze guraju ali to ne znaci da treba da se guraju nizbrdo u jos dublje blato.

Микица

pre 10 godina

Поштованој екс браћи - да ли ћемо да живимо опет заједно у Савезу Српских Држава па да имамо разлога да вас подржимо. Иначе, и у Бугарској, Румунији, Грчкој и Италији стално протествују због економије.

brko

pre 10 godina

Moje sugrađane u B.Luci i ostale građane u RS bih zamolio da mi daju odgovor: Šta radite? Koliko radite? Kolike su vam plate? Šta jedete? Gdje se liječite? U kakve škole vam idu djeca? Šta će raditi kada odrastu i da li će ostati da žive ovdje? Kada mi date ove odgovore, onda možemo pričati dalje..., u protivnom smatram da sve komentare koji osuđuju proteste, koji smatraju da se dešavaju nekome drugome i da su upereni protiv RS, sastavlja lično Dodik ili njegov PR.

Не мирише на добро

pre 10 godina

Можда и јесте почело као спонтано, али све је више ''спонтано''.
Пошто видимо да су демонстранти противн ационализма али за унитарну БиХ тј. у преводу - доминација муслимана.
Затим јуче Хелсиншки одбор шета по БЛ с социјалним захтевима, спонтано свакако.
Онда главни активисти су неки антидејтон талибани и љубитељи лика и дела Насера Орића и Цаце.
Отприлике да би муслимани опет да ратују јер нису задовољни исходом истог последњи пут, јер нису добили целу Босну за себе, а сматрају да је требају добити и да они морају да доминирају.
Социјални бунт је идеалан прилика да се нешто започне. Народ је одуве био наива и лако попаљив. А на крају увек тај попаљени обичан народ и највише страда.

Boki

pre 10 godina

Na zalost,ovo je jedini nacin izrazavanja demokratskog misljenja i nezadovoljstva sirom planete,drugi prostor ne postoji,samo ulica,kuka i motika..

Acika

pre 10 godina

- Narodu je gladan i pocinje da se organizuje u zelji da skinu lopove sa vlasti.
- Demonstracije se sire na druge gradove Bosne.
- Vladajuca ekipa vidi da se blizi kraj i ubacuje lokalne krimanalce koji organizuju nerede i paljenje.
- Sve se pretvara u ruznu sliku paljenja i unistavanja.
- Na kraju niko ne prica o gladnom narodu nego o unistavanju i paljenju.
- U ponedeljak sve po starom.
-

Jovo romanijski grmalj

pre 10 godina

Pobunjena Bosna je: Covek koji veruje u Nadu - je Vera u Coveka.
Sve mozes da uzmes jednom Coveku, al ljudsko dostojanstvo NE!

Dragan

pre 10 godina

Bravo Bosancerosi!
Naucite taj olos iz "politicfke klase" pravoj demokratiji.
I ovde u Srbiji iste njuske haraju nasim zivotima vise od 20godina.
Mislim da je krajnje vreme da im vidimo ledja.
Tacnije , voleo bih da ih vidim sa rukama na ledjima u "Marici" .

Aristarh

pre 10 godina

Citam komentare! Naravno da ljudi u RS ne zive dobro, u prosjeku 20% imaju manjih primanja nego u federaciji ali na opasku "da cutimo kao da se desava drugome" pa brate moj i desava se! Cisto da pomenem da federacija je odbila 20 000 zahteva za dobijanje penzija iz Budzeta Federacije jer su ljudi ostvarili svoj radni staz u federacijskim firmama... I mojoj majci je RS bukvalno dala penziju na lepe oci od 160KM a federacija nista koja i treba oko 350KM! Sud u Strazburu je takodje nalozio da federacija ispuni obaveze penzionerima srpske nacionalnosti, naravno od toga nista jer je sve u "toku"! Imamo izbore, eto prilike da smenite ljude koji vam ne odgovaraju, ali nije fazon ako se ne rusi, zar ne?!

danguba

pre 10 godina

(Mihailo, 8. februar 2014 10:22)

LIjepo zboriš Mihailo, ali dokle ovako? Imaš li kakav konkretan prijedlog, osim što tvrdiš da protesti i paljenje nisu način? Šta? Kako? Kome? Do kad više? Ovo je testament, izjava građana i poruka svim budućim političarima i ne vidim drugi način, osim paljenjem i rušenjem, ako ništa da se skrene pažnja medija i javnosti.
Imali smo u B.Luci mirne prosteste prošle godine, koji su trajali preko 30 dana, ali se od početnih nekoliko hiljada demonstranata, taj broj na kraju razvodnio na par desetina, urpavo zbog mlake prirode demonstracija, koje nisu na kraju zanimljive ni medijima ni samim učesnicima...
Najpravednije bi bilo, oduzeti političarima i bližoj rodbini svu imovinu (kuće, stanove, aute...), koju su stekli za vrijeme i nakon svog mandatata, ponuditi na javnu licitaciju i od tih novaca sanirati štetu.
Dakle, samo akcija izaziva reakciju.

Blago nama

pre 10 godina

Glupi panduri postupaju po nalogu politike. Umjesto da na osnovu snimaka pohapse izvrsioce paljevina, oni po sindikalcu. A i demonstranti, obicni ljudi, sluze kao stit huliganima i nisu se povukli i distancirali od njih, nego su onemogucili da policija radi svoj posao. Nedozvoljavanje prolaska vatrogascima! Kako su mogli znati da neko nije ostao zarobljen u zapaljenim zgradama? Mogli su lako postati saucesnici u u bistvu. Ako ne pohapse huligane, nista nisu uradili jer protesti ce se nastaviti. A gradjani, ako ne zele da se pravedni bunt pretvori u totalni haos trebaju ostaviti huligane na ledini da se biju sa policijom. To bi bila bitka 1 na 1. Nema njih toliko da im se ne moze stati u kraj. I ovi, nazovi politicari, da se okane narucenih hapsenja, jer samo se dublje uvaljuju u glib.

bgd

pre 10 godina

Svaki narod snosi posledice za svoje odluke, kad-tad dolazi kazna. Niste hteli Jugoslaviju u kojoj ste najbolje živeli....? Sad uživajte.

Mihailo

pre 10 godina

@(danguba, 8. februar 2014 11:34)
-
I ti lepo zboris ali ja pozivam srpski narod da saceka i vidi kako cete vi proci kad spalite to sto ste namerili pa ako se to resenje pokaze dobro da i oni onda protestuju na nasilan nacin. Do tada pozivam Srbe i iz Srbije i iz Srpske i Crnogorce i Makedonce i Hrvate da uzmu kokice i gledaju sta vi radite. Kako radite tako cete i proci i ne treba niko da vas pozali. Sta ste sejali to je fer i da sada zanjete.

Gns

pre 10 godina

A zasto je pojedincima iz federacije toliko bitno da i narod u RS ustane i krene u revoluciju??? Po komentarima srba i hrvata vidi se da oni ne zele zajednicku revoluciju jer se boje da bi to moglo dovesti do prustroja cele drzave; vec vidjen scenario; dodju stranci, sve nas proglase divljacima i kreiraju nam novu drzavu... iz ovog svega bi Hrvati mogli najvise profitirati; imaju argument vise da im je potreban zaseban entitet...

Petar Bajević

pre 10 godina

@apsurd je da je gradjanima rs-a odjednom dobro,ne smeta im dodikova korupcija,manjak hljeba i male plate ... dakle,sve je bolje od suzivota. samo njima svojstveno.
(as, 8. februar 2014 09:31)Gomila neistina,ko ili što vi kažete tko je bio za suživot i opstanak zajedničke države SFRJ-samo Srbi!A u unitarnu islamsku tzv BiH Srbi neće !Možete da dubite na glavi!Možete da demonstrirate od toga nema ništa!

sve ce to narod pom(z)latiti

pre 10 godina

Shvatam da paljenje nikome nista dobro nije donelo. Drzavne institucije su zapalili iz gneva, gladnih stomaka kao vid protesta zaposljavanja sve sto je rodbinsko i kumovsko onih koji su na vlasti a i to je jedan od uslova protesta ovih demonstracija. Nije narod koji je izasao palio fabrike iako su prazne znaju oni gde su nekada radili i zaradjivali, dok su svih ovih godina tajkuni u sprezi sa politicarima na vlasti fabrike pokupovali, radnike isterali na ulice, masine i alat pokrali i po ko zna koji put prodavali i preprodavali.
Nema nikoga od rodbine i kumova politicara da ce izaci na ulice i demonstrirati zato sto su im unistena radna mesta, udomice njih ponovo politicari na vlasti jer su zamislili da im je to babovina i dedovina - po onoj staroj izreci kada sam svoje gradim lako ne prodajem a kada kradem i nasledim odmah od prodaje novce u svojim rukama vidim i lako, pa i radnim mestom, castim.

darko banjaluka

pre 10 godina

Posto vidim da se dobar dio javnosti u srbiji upecao na pricu o gladnim stomacima kao povodu za ove dogadjaje volio bih da malo dublje sagledate ovaj problem. Mnogo toga rekao je u svojoj prvoj reakciji reis kavazovic i bilo bi dobro da procitate tu izjavu. Jasno je rekao da je cilj promjena ustavne strukture, a to u prevodu znaci gradjanska bih, odnosno stvarnje islamske bih. Protesti su i krenuli iz reisove tuzle, cisto sumnjam da je to slucajno. Vazna cin jenica je i da su u oktobru izbori i da bosnjacke stranke vec krecu u bitku, a slucajno ili ne frka je krenula iz tuzle gdje je lagumdzijin sdp najjaci, a radoncicev sbb koji se namece kao novi bosnjacki lider najslabiji. Zato su zanimljive radonciceve izjave o upotrebi sile od strane policije. Ima toga jos tako da je ovo vrlo kompleksna situacija kao i sve ostalo u bih.

mile

pre 10 godina

Tako je to sa liberalnim kapitalizmom, uvek tajkunim malo.Želja za što većim profitom, a radnike bi najradije da zamnen sa skupim robotima. Kako li je sada Miškoviću, Kostiću, Peconiju i drugim našm biznismenima. Gledaju što će im se verovatno uskoro oduzimati ono što su poštenim radom stekli.

Bošnjo

pre 10 godina

Pratim ove proteste i vidim da su u biti čisti narodni socijalni bunt i nisam nigdje primjetio da su protestanti po Sarajevu,Tuzli ili Mostaru bili upereni protiv RS štaviše totalno su bili nezainteresovani za "višu" politiku sem što su većina protestanata tražilo ukidanje Kantona jer ih smatraju suvišnim parazitima koji samo isisavaju pare iz ionako opterećenih budžeta! RS niko nigdje nije ni spominjao niti je to koga zanimalo kad mi imamo na stotine malih Dodika dok Srbi imaju samo jednog i ako su zadovoljni sa njim,njihov izbor! Šta bi mi trebali raditi da ćutimo i trpimo jer to se nesviđa vlastima kako u Federaciji kao u RS-u,tu cijenu nećemo više da plaćamo !

DAMIR

pre 10 godina

I šta ste postigli? Koji je rezultat svega? Uništena imovina i povređeni građani... Živite li od jutros bolje i kvalitetnije u Bosni?

lepe fotelje lepo gore

pre 10 godina

Veca je steta od poharanih, unistenih, pokradenih, izbacenih iz fabrika i preprodanih fabrickih zemljista, nego li od zapaljenih rodbinskih mesta i fotelja.

Bane

pre 10 godina

Polako dolazi vreme "majke svih revolucija" , gde ce se 99% tj "obican narod" pobuniti protiv besomucnih ,beskompromisnih pljackasa i robovlasnika koji nas vode u najvece ropstvo od kad je sveta ! To ce biti prekretnica za sve svetske narode .. Ekonomsko politicki sistem je zastareo odavno i u njega je integrisana korupcija i kriminal, jedino resenje je neucestvovanje u istom ..

saraj

pre 10 godina

BOZA

Ti si takav jedan .... da to nema granice. Ti nis svjestan da svega 15-20% muslimana u bosni ide u dzamije. ovo sto si napisao je tragedija. molim te, raspitaj se malo o svemu. nismo mi htjeli muslimansku drzavu koliko ste vi i hrvati htjeli kvazi-velike srbije i hrvatske... tuzno je koliko si zatrovan.

Dragan

pre 10 godina

Naravno da narod treba da se desi i u Banjaluci i naravno da je neophodno zestoko i radikalno nastupati i naravno da ce da ce da nas apse....I samo jos da dodam: naravno da nam Republiku Srpsku niko nece i ne moze uzeti.

Jasmina

pre 10 godina

Ovo je rezultat 20 god lose vlasti,ljudi su gladni,razocarani,prevareni. Ne treba stati sa ovim protestima,ovo treba da bude samo pocetak. Ja vec 2 god trazim posao sa zavrsenim fakultetom,pa nemam nikakve sanse od ovih lopova koji kreiraju ovakvu losu vlast. Pozz iz Sarajeva

Kosta

pre 10 godina

Jako lepe zgrade, a spaljene. Tužan sam. Ne volim uništavanje. Za ovo nema opravdanja, ničija plata jutros nije veća, a šteta je očigledna.

SRPSKI NARODE NE NASEDAJ NA VEC VIDJENE FORE POLITICARA

pre 10 godina

ar ne vidite sta mediji rade? Govore o "nasilju" demonstranata ( a to sto nas politicari godinama "siluju" nema veze), neki govore kako je sve ovo zbog ukidanja RS itd. Dakle, sve se radi da ne dodje do protesta sirom Srbije! Mi nismo normaalan narod, da nas sada politicari napale da izadjemo na ulice protiv ovih protesta sirom BIH i da nam opet uvale pricu o nacionalizmu, Kosovu,ukidanju RS itd svi bi do jednog izasli na ulice dok bi inas naravno zabavljala Ceca! I tako u krug! Pogledajte samo nase "politicare" samo ih predizborna kampanja zanima a to sto narod gladuje nije bitno...znaju da ce ubaciti narodu kosku da glodje i vice Kosovo je Srbija a sve bi to bodrila naravno SPC!!!!! E to je srpski "hrabri" i "junacki" narod!!!!!

Boza

pre 10 godina

Tuzno je videti kada se unistava i pali zbog licne nemoci zivotom koji se vodi. Zasto ih odlazak u džamije ne nahrani?

Muslimani koji zive u BiH zeleli su svoju drzavu i to su dobili. Sada imaju probleme u okviru svoje drzave, i to su samo i jedino njihovi problemi i ne ticu se nas koji zivimo u Srbiji. Neka ih resavaju kao i do sada.

Muslimanski svet mora sam da izabere put kojim ce da ide Alaha ili da sedne i da nesto radi. Danas vecina Muslimani veruju da je sasvim dovoljno da se mole i da nerade a i naravno da se voze u Mercedesima.

Da bi potvrdio ovu teoriju pogledajte svetsku privredu gde se nalazi.
Pogledajte primer Turske kroz vekove je kao zemlja bila ekonomski jaka i sada je jedna od naj razvijenijih muslimanskih zemalja. Setite se da je u periodu svoje ekonomske moci bila tolerantan prema drugim religijama, mi Pravoslavci smo preziveli u Turskom carsvu 500 god...

Kako da ne....

pre 10 godina

Evo na MyCity Military je dlično obijašnjeno o čemu se ovde radi:
http://www.mycity-military.com/Vesti-i-aktuelna-vojna-desavanja-u-svetu/Desavanja-u-Evropi_138.html
Imate i na advance.hr opežnu analizu dešavanja.
Nema ovo S od "spontanog" :)

Okulos@dr

pre 10 godina

Zar mora nasilnim putem da se rusi demokratski izabrana vlada. Zasto ih ne puste da pokusaju jos jednom. Pa ako maznu jos malo, Boze moj.

brko-mešetar

pre 10 godina

Brko ne pricas pametno. Kada RS bude samostalna onda cemo pricati na protestima. Mesetari sikter iz RS.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zeljko, 8. februar 2014 12:06)

Nisi mi odgovorio na pitanja, ali pretpostavljam da ti je sve u životu ok, jer ti je prioritet samostalnost RS i materijalno stanje našeg predsjednika i njegovih kumova. Samostalna RS će biti ko zna kada, a možda ni tada, a do tada znači da nas jaše ko stigne? Onda ok, logično.
Ove što pričaju o spontanosti i belosvjetskim zavjerama, neću ni da komentarišem. Ko god, s kim god i zbog čega god da se zavjerio, želi nam dobro, odnosno bolje od ove bagre na vlasti, što nas za naše dobro pljačkaju već 20 god...

lavanille

pre 10 godina

Hteli su svoju zemlju? Dobili su Federaciju! Mala li je bila zrtva za to u prethodnom ratu? Korumpirani vrh je i tada od naroda napravio magarca, bedu i sirotinju. Ko je sem njih u tom ratu profitirao? Nema unitarne BiH! Narodom se ponovo manipulise i narod se ponovo zrtvuje! Promenite upravu u Federaciji, ali Republiku Srpsku ne dirajte! I tu je los, cak i losije. Ljudi su pretrpeli velike gubitke, strah se jos oseca medju njima. Ali svoja ognjista nece rusiti niti ce dozvoliti da iko rusi ono sto im je ostalo!
"Spontane" demonstracije u Federaciji- samo napred! Zapalite se medjusobno ako mislite da ce vam biti bolje sutra, pa vidite sta ste dobili kao narod a sta se desava (i dalje) na vlasti.
Prijatan vikend organizatorima.

Slobodan

pre 10 godina

Nece dostojanstven protest pomoci, razumite vi koji ga zagovarate, dok im ne zagori pod nogama nece oni napustati fine fotelje audije i svoje milione, niko se ne predaje bez borbe pogotovo oni.

Hame

pre 10 godina

POLITICARI NISU SHVATILI PORUKU, ne zanima nas ko je na vlasti, kad se vise a kad manje kralo, koja stranka je vise krala, ovo nije pobuna protiv pojedinih stranaka, ovo je pobuna protiv svih, svi su krali i nema vise toga, to neka im je lekcija. Srusili smo sve zgrade pa i neka smo, nase su, mi smo ih izgradili i opet cemo ih izgradit. Ali sledeci puta necemo paliti ove objekte nego njihove privatne diskoteke i hotele koje su sebi izgradili od ukradenog novca.
Zasto smo napali policiju? Zato sto je ona poslije politike najkorumpiranija. Buraz policija se jadi da imaju najmanja primanja a kad malo bolje pogledas oni imaju najbolje kuce i voze najbolja auta, otkud im ako im je plata tako mala. Odgovor je jednostavan. Upalis auto i izadjes na cestu, lizalo, moras odma policajcu dati 20-50KM, policija udje u neki kafic ili restoran, dobro se nahlepaju i izadju, zaustave te i samo ti kaze idi plati tamo racun. Dalje, sva ukradena vozila krade policija, e tu nam treba narod RS-a, jer se ukradeno vozilo u npr Bijeljini odma prebacuje u npr Bugojno, i obrnuto.
E PA DOSTA VISE TOGA
I sinoc nas opet pokusavaju preko njihovih medija zatrovati nacionalistickim ideologijama, e pa brate nismo ni mi vise telad..

bojan

pre 10 godina

@ (Petar Bajević, 8. februar 2014 12:52)

Srbi su bili za opstanak SFRJ zato sto ih je bilo u svim republikama i to poprilicno.
sad kad je BiH etnicki podijeljena nema razloga za ostankom u nekoj zajednici. U Federaciji se mjere promilima...
ali nije to sustina ovih protesta
oni prije svega imaju socijalni predznak. pa pogledajte u Sarajevu kanton predsjednistvo, federacija, republicke zgrade...pa ko to sve placa.

bob rock

pre 10 godina

zasto se vi bosnjaci toliko sekirate zbog republike srpske?gledajte vi vase dvoriste i radite tamo sto hocete,a ostavite republiku srpsku na miru

as

pre 10 godina

apsurd je da je gradjanima rs-a odjednom dobro,ne smeta im dodikova korupcija,manjak hljeba i male plate ... dakle,sve je bolje od suzivota. samo njima svojstveno.

zeljko

pre 10 godina

Nista vi u Srbiji ne kontate. Na protestima podrzavaju Orica. Govore da se ukinu entiteti. Govore da hoce jednu vladu, a tu misle na to da nam Bakir bude sef.. Neka se kanu Banjaluke. Ne trebaju nama oni govoriti kada cemo protestvovati i zbog cega.. I bar vi u Srbiji znate da se protesti ne desavaju spontano. Sta mislite ko ih je narucio?

Mihailo

pre 10 godina

Svima vama sto iz Srbije podrzavate proteste u Federaciji: necu da vas vidim ovde na B92 - pravac Tuzla i Sarajevo pa pomozite ako mislite da se ljudi bore dobrim metodama za pravednu stvar. Rusenje i paljenje nikad nista dobro nije donelo i evo, bas me zanima sta ce da se desi ako padne vlada Federacije? Nista u sustini - na vlast ce doci ti isti. Ne pomazu protesti u drustvima gde osnovne poluge sistema slabo funkcionisu, gde privreda ne radi. Tu bude samo jos gore. Protest pomaze tamo gde ljudi tacno znaju sta hoce u sistemu koji funkcionise pa elite mogu da izadju u susret tim zahtevima. Ovako cete samo da rusite i palite i necete postici ama bas nista. To ne znaci da lose sisteme ne treba menjati ali revolucija ne moze da promeni nisza jer revolucije zahtevaju sve brzo i odmah. Takve promene nisu ni temeljne ni trajne. Drustvo treba da polako evoluira i pravi novu vrednost. Tek tada su promene u njemu temeljne, kvalitetne i trajne. Znam, tesko je kada se zivi na granici egzistencije, iz dubokog blata se kola najteze guraju ali to ne znaci da treba da se guraju nizbrdo u jos dublje blato.

sarajevo.ba

pre 10 godina

Po komentarima juce ja sve mislim da smo mi ovo skontali kako bi rusili RS

E moji drugovi, samo pameti
Kakva Rs, ko spominje Rs u ovim protestima, a vama u Doboju, Banja Luci, Trebinju ako je dobro onda ok, nemojte protestovat, sjedite kuci niko vas ne tjera
Samo jedno ne shvatam, Sarajevo koje je za tamo neko Trebinje Cirih u svakom smislu je nezadovljno, a u Trebinju sve dobro i tece med i mlijeko
Ne smijete ni da se pobunite, a jarani?
Nemojte, vi cete dobit aerodrom, imate vec RS koji je bolji dio BiH, u EU necete jer su vam plate vec 3000€ i svi ste zaposleni
I da, u pravu ste, mi protestvujemo jer zelimo islamsku drzavu, da moja cerka nema pravo ici u skolu jer zenama nije mjesto tamo i nosit ce onaj omot oko glave da je niko ne vidi

Dobro, zavrsili smo s bajkama ali nekom nece biti dobro ako se sve ovo nastavi
Ako treba sve unistit pa ponovo izgradit samo da nas nasi dragi "gospodari" ne levate iz dana u dan

Bosanac

pre 10 godina

Pojedinci iz RS govore u Federaciji se divlja ovo ono , a to ko biva u RS sve cvjeta , pametnije bi bilo da i vi ustanete kad je vec pocelo da se barem skinu svi sa vlasti , u RS narod nema hljeba da jede a Dodik i njegovi se sepure po Grckoj i Rusiji , zato skinite lopove dok ima vremena , ovdje se vise ne radi o vjeri vec o narodu

brko

pre 10 godina

Moje sugrađane u B.Luci i ostale građane u RS bih zamolio da mi daju odgovor: Šta radite? Koliko radite? Kolike su vam plate? Šta jedete? Gdje se liječite? U kakve škole vam idu djeca? Šta će raditi kada odrastu i da li će ostati da žive ovdje? Kada mi date ove odgovore, onda možemo pričati dalje..., u protivnom smatram da sve komentare koji osuđuju proteste, koji smatraju da se dešavaju nekome drugome i da su upereni protiv RS, sastavlja lično Dodik ili njegov PR.

Markan

pre 10 godina

apsurd je da je gradjanima rs-a odjednom dobro,ne smeta im dodikova korupcija,manjak hljeba i male plate ... dakle,sve je bolje od suzivota. samo njima svojstveno.
(as, 08. februar 2014 09:31)
Nije nama dobro u RS, vec je fazon sto ne smije niko nista reci protiv Mile. Ko god je bilo sta rekao ili pokusao pokrenuti ekspresno je uhapsen. Ljudi zive lose ali i dalje zive i nece da rizikuju i to malo sto imaju da izgube.

ProfesorKiksMaler

pre 10 godina

Samo Srbi ne grizu svoju uzicu. Mi smo, izgleda, zadovoljni svojim dželatima. Uveravaju nas da nam je bolje nego ikad, a mi verujemo.

bgd

pre 10 godina

Svaki narod snosi posledice za svoje odluke, kad-tad dolazi kazna. Niste hteli Jugoslaviju u kojoj ste najbolje živeli....? Sad uživajte.

Boza

pre 10 godina

Tuzno je videti kada se unistava i pali zbog licne nemoci zivotom koji se vodi. Zasto ih odlazak u džamije ne nahrani?

Muslimani koji zive u BiH zeleli su svoju drzavu i to su dobili. Sada imaju probleme u okviru svoje drzave, i to su samo i jedino njihovi problemi i ne ticu se nas koji zivimo u Srbiji. Neka ih resavaju kao i do sada.

Muslimanski svet mora sam da izabere put kojim ce da ide Alaha ili da sedne i da nesto radi. Danas vecina Muslimani veruju da je sasvim dovoljno da se mole i da nerade a i naravno da se voze u Mercedesima.

Da bi potvrdio ovu teoriju pogledajte svetsku privredu gde se nalazi.
Pogledajte primer Turske kroz vekove je kao zemlja bila ekonomski jaka i sada je jedna od naj razvijenijih muslimanskih zemalja. Setite se da je u periodu svoje ekonomske moci bila tolerantan prema drugim religijama, mi Pravoslavci smo preziveli u Turskom carsvu 500 god...

gasa

pre 10 godina

podrska za narode Bosne i
Hercegovine !!!
Beda, siritinja, lopovske privatizacije, tajkunizacija drzavnih siatema... glad... mogli bi smo da nabrajamo do sutra.
samo hrabro, uskoro ce ceo Balkan biti na nogama

Микица

pre 10 godina

Поштованој екс браћи - да ли ћемо да живимо опет заједно у Савезу Српских Држава па да имамо разлога да вас подржимо. Иначе, и у Бугарској, Румунији, Грчкој и Италији стално протествују због економије.

Dragan

pre 10 godina

Naravno da narod treba da se desi i u Banjaluci i naravno da je neophodno zestoko i radikalno nastupati i naravno da ce da ce da nas apse....I samo jos da dodam: naravno da nam Republiku Srpsku niko nece i ne moze uzeti.

saraj

pre 10 godina

BOZA

Ti si takav jedan .... da to nema granice. Ti nis svjestan da svega 15-20% muslimana u bosni ide u dzamije. ovo sto si napisao je tragedija. molim te, raspitaj se malo o svemu. nismo mi htjeli muslimansku drzavu koliko ste vi i hrvati htjeli kvazi-velike srbije i hrvatske... tuzno je koliko si zatrovan.

brko-mešetar

pre 10 godina

Brko ne pricas pametno. Kada RS bude samostalna onda cemo pricati na protestima. Mesetari sikter iz RS.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zeljko, 8. februar 2014 12:06)

Nisi mi odgovorio na pitanja, ali pretpostavljam da ti je sve u životu ok, jer ti je prioritet samostalnost RS i materijalno stanje našeg predsjednika i njegovih kumova. Samostalna RS će biti ko zna kada, a možda ni tada, a do tada znači da nas jaše ko stigne? Onda ok, logično.
Ove što pričaju o spontanosti i belosvjetskim zavjerama, neću ni da komentarišem. Ko god, s kim god i zbog čega god da se zavjerio, želi nam dobro, odnosno bolje od ove bagre na vlasti, što nas za naše dobro pljačkaju već 20 god...

darko banjaluka

pre 10 godina

Posto vidim da se dobar dio javnosti u srbiji upecao na pricu o gladnim stomacima kao povodu za ove dogadjaje volio bih da malo dublje sagledate ovaj problem. Mnogo toga rekao je u svojoj prvoj reakciji reis kavazovic i bilo bi dobro da procitate tu izjavu. Jasno je rekao da je cilj promjena ustavne strukture, a to u prevodu znaci gradjanska bih, odnosno stvarnje islamske bih. Protesti su i krenuli iz reisove tuzle, cisto sumnjam da je to slucajno. Vazna cin jenica je i da su u oktobru izbori i da bosnjacke stranke vec krecu u bitku, a slucajno ili ne frka je krenula iz tuzle gdje je lagumdzijin sdp najjaci, a radoncicev sbb koji se namece kao novi bosnjacki lider najslabiji. Zato su zanimljive radonciceve izjave o upotrebi sile od strane policije. Ima toga jos tako da je ovo vrlo kompleksna situacija kao i sve ostalo u bih.

Okulos@dr

pre 10 godina

Zar mora nasilnim putem da se rusi demokratski izabrana vlada. Zasto ih ne puste da pokusaju jos jednom. Pa ako maznu jos malo, Boze moj.

DAMIR

pre 10 godina

I šta ste postigli? Koji je rezultat svega? Uništena imovina i povređeni građani... Živite li od jutros bolje i kvalitetnije u Bosni?

Bošnjo

pre 10 godina

Pratim ove proteste i vidim da su u biti čisti narodni socijalni bunt i nisam nigdje primjetio da su protestanti po Sarajevu,Tuzli ili Mostaru bili upereni protiv RS štaviše totalno su bili nezainteresovani za "višu" politiku sem što su većina protestanata tražilo ukidanje Kantona jer ih smatraju suvišnim parazitima koji samo isisavaju pare iz ionako opterećenih budžeta! RS niko nigdje nije ni spominjao niti je to koga zanimalo kad mi imamo na stotine malih Dodika dok Srbi imaju samo jednog i ako su zadovoljni sa njim,njihov izbor! Šta bi mi trebali raditi da ćutimo i trpimo jer to se nesviđa vlastima kako u Federaciji kao u RS-u,tu cijenu nećemo više da plaćamo !

Mihailo

pre 10 godina

@(danguba, 8. februar 2014 11:34)
-
I ti lepo zboris ali ja pozivam srpski narod da saceka i vidi kako cete vi proci kad spalite to sto ste namerili pa ako se to resenje pokaze dobro da i oni onda protestuju na nasilan nacin. Do tada pozivam Srbe i iz Srbije i iz Srpske i Crnogorce i Makedonce i Hrvate da uzmu kokice i gledaju sta vi radite. Kako radite tako cete i proci i ne treba niko da vas pozali. Sta ste sejali to je fer i da sada zanjete.

Petar Bajević

pre 10 godina

@apsurd je da je gradjanima rs-a odjednom dobro,ne smeta im dodikova korupcija,manjak hljeba i male plate ... dakle,sve je bolje od suzivota. samo njima svojstveno.
(as, 8. februar 2014 09:31)Gomila neistina,ko ili što vi kažete tko je bio za suživot i opstanak zajedničke države SFRJ-samo Srbi!A u unitarnu islamsku tzv BiH Srbi neće !Možete da dubite na glavi!Možete da demonstrirate od toga nema ništa!

Не мирише на добро

pre 10 godina

Можда и јесте почело као спонтано, али све је више ''спонтано''.
Пошто видимо да су демонстранти противн ационализма али за унитарну БиХ тј. у преводу - доминација муслимана.
Затим јуче Хелсиншки одбор шета по БЛ с социјалним захтевима, спонтано свакако.
Онда главни активисти су неки антидејтон талибани и љубитељи лика и дела Насера Орића и Цаце.
Отприлике да би муслимани опет да ратују јер нису задовољни исходом истог последњи пут, јер нису добили целу Босну за себе, а сматрају да је требају добити и да они морају да доминирају.
Социјални бунт је идеалан прилика да се нешто започне. Народ је одуве био наива и лако попаљив. А на крају увек тај попаљени обичан народ и највише страда.

SRPSKI NARODE NE NASEDAJ NA VEC VIDJENE FORE POLITICARA

pre 10 godina

ar ne vidite sta mediji rade? Govore o "nasilju" demonstranata ( a to sto nas politicari godinama "siluju" nema veze), neki govore kako je sve ovo zbog ukidanja RS itd. Dakle, sve se radi da ne dodje do protesta sirom Srbije! Mi nismo normaalan narod, da nas sada politicari napale da izadjemo na ulice protiv ovih protesta sirom BIH i da nam opet uvale pricu o nacionalizmu, Kosovu,ukidanju RS itd svi bi do jednog izasli na ulice dok bi inas naravno zabavljala Ceca! I tako u krug! Pogledajte samo nase "politicare" samo ih predizborna kampanja zanima a to sto narod gladuje nije bitno...znaju da ce ubaciti narodu kosku da glodje i vice Kosovo je Srbija a sve bi to bodrila naravno SPC!!!!! E to je srpski "hrabri" i "junacki" narod!!!!!

Gns

pre 10 godina

A zasto je pojedincima iz federacije toliko bitno da i narod u RS ustane i krene u revoluciju??? Po komentarima srba i hrvata vidi se da oni ne zele zajednicku revoluciju jer se boje da bi to moglo dovesti do prustroja cele drzave; vec vidjen scenario; dodju stranci, sve nas proglase divljacima i kreiraju nam novu drzavu... iz ovog svega bi Hrvati mogli najvise profitirati; imaju argument vise da im je potreban zaseban entitet...

Kosta

pre 10 godina

Jako lepe zgrade, a spaljene. Tužan sam. Ne volim uništavanje. Za ovo nema opravdanja, ničija plata jutros nije veća, a šteta je očigledna.

danguba

pre 10 godina

(Mihailo, 8. februar 2014 10:22)

LIjepo zboriš Mihailo, ali dokle ovako? Imaš li kakav konkretan prijedlog, osim što tvrdiš da protesti i paljenje nisu način? Šta? Kako? Kome? Do kad više? Ovo je testament, izjava građana i poruka svim budućim političarima i ne vidim drugi način, osim paljenjem i rušenjem, ako ništa da se skrene pažnja medija i javnosti.
Imali smo u B.Luci mirne prosteste prošle godine, koji su trajali preko 30 dana, ali se od početnih nekoliko hiljada demonstranata, taj broj na kraju razvodnio na par desetina, urpavo zbog mlake prirode demonstracija, koje nisu na kraju zanimljive ni medijima ni samim učesnicima...
Najpravednije bi bilo, oduzeti političarima i bližoj rodbini svu imovinu (kuće, stanove, aute...), koju su stekli za vrijeme i nakon svog mandatata, ponuditi na javnu licitaciju i od tih novaca sanirati štetu.
Dakle, samo akcija izaziva reakciju.

Dragan

pre 10 godina

Bravo Bosancerosi!
Naucite taj olos iz "politicfke klase" pravoj demokratiji.
I ovde u Srbiji iste njuske haraju nasim zivotima vise od 20godina.
Mislim da je krajnje vreme da im vidimo ledja.
Tacnije , voleo bih da ih vidim sa rukama na ledjima u "Marici" .

Jovo romanijski grmalj

pre 10 godina

Pobunjena Bosna je: Covek koji veruje u Nadu - je Vera u Coveka.
Sve mozes da uzmes jednom Coveku, al ljudsko dostojanstvo NE!

emirTZ

pre 10 godina

Dostojanstveni protetsi njima gode jer su navikli na njih. Bilo ih je od 96-ste kolko hoćeš i samo su se smijali narodu koji dostojanstveno protestvuje, narod je dostojanstvo doavno izgubio samo je to tek juče pokazao... Nikada ni jedna vlast neće više imati mirne građane, to motkom treba tjerat da rade. Danas opet od 13h.

Boki

pre 10 godina

Na zalost,ovo je jedini nacin izrazavanja demokratskog misljenja i nezadovoljstva sirom planete,drugi prostor ne postoji,samo ulica,kuka i motika..

Kako da ne....

pre 10 godina

Evo na MyCity Military je dlično obijašnjeno o čemu se ovde radi:
http://www.mycity-military.com/Vesti-i-aktuelna-vojna-desavanja-u-svetu/Desavanja-u-Evropi_138.html
Imate i na advance.hr opežnu analizu dešavanja.
Nema ovo S od "spontanog" :)

Blago nama

pre 10 godina

Glupi panduri postupaju po nalogu politike. Umjesto da na osnovu snimaka pohapse izvrsioce paljevina, oni po sindikalcu. A i demonstranti, obicni ljudi, sluze kao stit huliganima i nisu se povukli i distancirali od njih, nego su onemogucili da policija radi svoj posao. Nedozvoljavanje prolaska vatrogascima! Kako su mogli znati da neko nije ostao zarobljen u zapaljenim zgradama? Mogli su lako postati saucesnici u u bistvu. Ako ne pohapse huligane, nista nisu uradili jer protesti ce se nastaviti. A gradjani, ako ne zele da se pravedni bunt pretvori u totalni haos trebaju ostaviti huligane na ledini da se biju sa policijom. To bi bila bitka 1 na 1. Nema njih toliko da im se ne moze stati u kraj. I ovi, nazovi politicari, da se okane narucenih hapsenja, jer samo se dublje uvaljuju u glib.

mile

pre 10 godina

Tako je to sa liberalnim kapitalizmom, uvek tajkunim malo.Želja za što većim profitom, a radnike bi najradije da zamnen sa skupim robotima. Kako li je sada Miškoviću, Kostiću, Peconiju i drugim našm biznismenima. Gledaju što će im se verovatno uskoro oduzimati ono što su poštenim radom stekli.

Acika

pre 10 godina

- Narodu je gladan i pocinje da se organizuje u zelji da skinu lopove sa vlasti.
- Demonstracije se sire na druge gradove Bosne.
- Vladajuca ekipa vidi da se blizi kraj i ubacuje lokalne krimanalce koji organizuju nerede i paljenje.
- Sve se pretvara u ruznu sliku paljenja i unistavanja.
- Na kraju niko ne prica o gladnom narodu nego o unistavanju i paljenju.
- U ponedeljak sve po starom.
-

Armin M.

pre 10 godina

Radnici i građani Tuzlanskog kantona iznijeli su svoje zahtjeve koje su u saopćenju dostavili i medijima. Proglas prenosimo u cjelosti: ½Danas se u Tuzli kreira nova budućnost! Vlada je podnijela ostavku, čime je ostvaren prvi zahtjev demonstranata i stečeni su uslovi za rješavanje postojećih problema. Ljutnja i nagomilani bijes su uzroci nasilnog ponašanja. Odnos vlasti doveo je do toga da ljutnja i bijes eskaliraju. Sada, u ovoj, novoj situaciji ljutnju i bijes želimo usmjeriti na izgradnju produktivnog i korisnog sistema vlasti. Pozivamo sve građane da podrže ostvarivanje ovih zahtjeva:

1. Održavanje javnog reda i mira u saradnji građana, policije i civilne zaštite, kako bi se izbjeglo bilo kakvo kriminaliziranje, politiziranje i bilo kakva manipulacija protestima.

2. Uspostavljanje tehničke vlade, sačinjene od stručnih, nestranačkih, nekompromitovanih članova, koji do sada nisu imali niti jedan mandat ni u kojem nivou vlasti, koja bi vodila TK do Izbora 2014. Ova Vlada mora imati obavezu podnošenja sedmičnih planova i izvještaja o radu i ostvariti zadate ciljeve. Rad Vlade prate svi zainteresirani građani.

3. Rješavanje, po hitnom postupku, pitanja regularnosti privatizacije firmi: “Dita”, “Polihem”, “Poliolhem”, “Gumara” i “Konjuh”,


4. Ukidanje plata ministrima i eventualno drugim državnim službenicima nakon isteka ili prestanka mandata. Ovaj Proglas donose radnici i građani Tuzlanskog kantona, za dobro svih nas.½

Bane

pre 10 godina

Polako dolazi vreme "majke svih revolucija" , gde ce se 99% tj "obican narod" pobuniti protiv besomucnih ,beskompromisnih pljackasa i robovlasnika koji nas vode u najvece ropstvo od kad je sveta ! To ce biti prekretnica za sve svetske narode .. Ekonomsko politicki sistem je zastareo odavno i u njega je integrisana korupcija i kriminal, jedino resenje je neucestvovanje u istom ..

Bosanac

pre 10 godina

U ovome i jeste problem. Male ribe se hapse u roku od 24 sata, ali oni, zbog kojih je i nastao ovaj haos, 20 godina mirno sjede u svojim foteljama.

Aristarh

pre 10 godina

Citam komentare! Naravno da ljudi u RS ne zive dobro, u prosjeku 20% imaju manjih primanja nego u federaciji ali na opasku "da cutimo kao da se desava drugome" pa brate moj i desava se! Cisto da pomenem da federacija je odbila 20 000 zahteva za dobijanje penzija iz Budzeta Federacije jer su ljudi ostvarili svoj radni staz u federacijskim firmama... I mojoj majci je RS bukvalno dala penziju na lepe oci od 160KM a federacija nista koja i treba oko 350KM! Sud u Strazburu je takodje nalozio da federacija ispuni obaveze penzionerima srpske nacionalnosti, naravno od toga nista jer je sve u "toku"! Imamo izbore, eto prilike da smenite ljude koji vam ne odgovaraju, ali nije fazon ako se ne rusi, zar ne?!

lepe fotelje lepo gore

pre 10 godina

Veca je steta od poharanih, unistenih, pokradenih, izbacenih iz fabrika i preprodanih fabrickih zemljista, nego li od zapaljenih rodbinskih mesta i fotelja.

Hame

pre 10 godina

POLITICARI NISU SHVATILI PORUKU, ne zanima nas ko je na vlasti, kad se vise a kad manje kralo, koja stranka je vise krala, ovo nije pobuna protiv pojedinih stranaka, ovo je pobuna protiv svih, svi su krali i nema vise toga, to neka im je lekcija. Srusili smo sve zgrade pa i neka smo, nase su, mi smo ih izgradili i opet cemo ih izgradit. Ali sledeci puta necemo paliti ove objekte nego njihove privatne diskoteke i hotele koje su sebi izgradili od ukradenog novca.
Zasto smo napali policiju? Zato sto je ona poslije politike najkorumpiranija. Buraz policija se jadi da imaju najmanja primanja a kad malo bolje pogledas oni imaju najbolje kuce i voze najbolja auta, otkud im ako im je plata tako mala. Odgovor je jednostavan. Upalis auto i izadjes na cestu, lizalo, moras odma policajcu dati 20-50KM, policija udje u neki kafic ili restoran, dobro se nahlepaju i izadju, zaustave te i samo ti kaze idi plati tamo racun. Dalje, sva ukradena vozila krade policija, e tu nam treba narod RS-a, jer se ukradeno vozilo u npr Bijeljini odma prebacuje u npr Bugojno, i obrnuto.
E PA DOSTA VISE TOGA
I sinoc nas opet pokusavaju preko njihovih medija zatrovati nacionalistickim ideologijama, e pa brate nismo ni mi vise telad..

Jasmina

pre 10 godina

Ovo je rezultat 20 god lose vlasti,ljudi su gladni,razocarani,prevareni. Ne treba stati sa ovim protestima,ovo treba da bude samo pocetak. Ja vec 2 god trazim posao sa zavrsenim fakultetom,pa nemam nikakve sanse od ovih lopova koji kreiraju ovakvu losu vlast. Pozz iz Sarajeva

lavanille

pre 10 godina

Hteli su svoju zemlju? Dobili su Federaciju! Mala li je bila zrtva za to u prethodnom ratu? Korumpirani vrh je i tada od naroda napravio magarca, bedu i sirotinju. Ko je sem njih u tom ratu profitirao? Nema unitarne BiH! Narodom se ponovo manipulise i narod se ponovo zrtvuje! Promenite upravu u Federaciji, ali Republiku Srpsku ne dirajte! I tu je los, cak i losije. Ljudi su pretrpeli velike gubitke, strah se jos oseca medju njima. Ali svoja ognjista nece rusiti niti ce dozvoliti da iko rusi ono sto im je ostalo!
"Spontane" demonstracije u Federaciji- samo napred! Zapalite se medjusobno ako mislite da ce vam biti bolje sutra, pa vidite sta ste dobili kao narod a sta se desava (i dalje) na vlasti.
Prijatan vikend organizatorima.

sve ce to narod pom(z)latiti

pre 10 godina

Shvatam da paljenje nikome nista dobro nije donelo. Drzavne institucije su zapalili iz gneva, gladnih stomaka kao vid protesta zaposljavanja sve sto je rodbinsko i kumovsko onih koji su na vlasti a i to je jedan od uslova protesta ovih demonstracija. Nije narod koji je izasao palio fabrike iako su prazne znaju oni gde su nekada radili i zaradjivali, dok su svih ovih godina tajkuni u sprezi sa politicarima na vlasti fabrike pokupovali, radnike isterali na ulice, masine i alat pokrali i po ko zna koji put prodavali i preprodavali.
Nema nikoga od rodbine i kumova politicara da ce izaci na ulice i demonstrirati zato sto su im unistena radna mesta, udomice njih ponovo politicari na vlasti jer su zamislili da im je to babovina i dedovina - po onoj staroj izreci kada sam svoje gradim lako ne prodajem a kada kradem i nasledim odmah od prodaje novce u svojim rukama vidim i lako, pa i radnim mestom, castim.

Slobodan

pre 10 godina

Nece dostojanstven protest pomoci, razumite vi koji ga zagovarate, dok im ne zagori pod nogama nece oni napustati fine fotelje audije i svoje milione, niko se ne predaje bez borbe pogotovo oni.

bojan

pre 10 godina

@ (Petar Bajević, 8. februar 2014 12:52)

Srbi su bili za opstanak SFRJ zato sto ih je bilo u svim republikama i to poprilicno.
sad kad je BiH etnicki podijeljena nema razloga za ostankom u nekoj zajednici. U Federaciji se mjere promilima...
ali nije to sustina ovih protesta
oni prije svega imaju socijalni predznak. pa pogledajte u Sarajevu kanton predsjednistvo, federacija, republicke zgrade...pa ko to sve placa.

bob rock

pre 10 godina

zasto se vi bosnjaci toliko sekirate zbog republike srpske?gledajte vi vase dvoriste i radite tamo sto hocete,a ostavite republiku srpsku na miru